Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ksborg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:36:
Banggood pakketje vanuit Zweden. Staat nu sinds ruim een week op:

2015-06-02 17:21, The shipment item is under transportation, Item received for processing

Verder komt ie niet :/. Meer mensen ervaring? Vorige keer duurde een accu vanuit Zweden ook ruim twee weken langer dan een ander pakketje uit China.
Yep, SE Posten is gewoon traag, en als je pech hebt (als Belg toch) heb je geheid douanecontrole op je pakketje, met de nodige rompslomp die daarbij hoort :(

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

2015-06-02 17:21, The shipment item is under transportation, Item received for processing

Verder komt ie niet :/. Meer mensen ervaring? Vorige keer duurde een accu vanuit Zweden ook ruim twee weken langer dan een ander pakketje uit China.
Ikke! Duurde inderdaad langer dan verwacht, gezien ik net had bijbetaald voor "snellere" shipping.
Tijdlijn zag er bij mij zo uit (ging om een SJ4000 en een extra accu, niet moeten bijbetalen)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RWQmFO4.png

[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 10-06-2015 20:40 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
dodge_911 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:39:
[...]

Yep, SE Posten is gewoon traag, en als je pech hebt (als Belg toch) heb je geheid douanecontrole op je pakketje, met de nodige rompslomp die daarbij hoort :(
Geen Belg, maar Douane kan altijd roet in het eten gooien. Rekening mee gehouden. Nog steeds duurder als ik het hier koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xiaomi Piston Youth earphones voor $7.99 bij Gearbest.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1430777904649-P-2610337.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Chocoball schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:00:
De Xiaomi Piston Youth earphones voor $7.99 bij Gearbest.
[afbeelding]
Bij Geekbuying 10 dollarcent duurder...Ik heb ze daar besteld, maar heb geen flauw idee wat ik kan verwachten qua levertijd met de gratis verzendmethode.

http://www.geekbuying.com...Phone---Black-345070.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Iemand ervaring met de youth dopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Thomasz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:29:
Ik heb ze net bij Gearbest besteld. Zal zodra ze binnen zijn aan een test onderwerpen met de gewone Piston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
Chocoball schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:35:
[...]

Ik heb ze net bij Gearbest besteld. Zal zodra ze binnen zijn aan een test onderwerpen met de gewone Piston.
Heb ze ook besteld aangezien mijn Xiaomi pistons 2 alweer kapot zijn gegaan aan kabelbreuk na 4 maanden. Verslijt z'n 3/4 setjes oortjes per jaar :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
TinyDeal heeft een Flash Sale met daarin de MiBand voor $16,99 (omgerekend €15,08) i.c.m. de code MBFS

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8o5xEH1.png

[ Voor 6% gewijzigd door Senui op 10-06-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mr_Thomasz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:29:
Ja! Ze halen het niet qua bassweergave bij m'n Fischer Eterna's, maar die waren ook dik 50 Euro destijds. Ik ben blij verrast voor die 10 Euro though. Het zijn m.i. echt goede en comfortabele in ears. Heb er al een aantal keren mee geluisterd. Goede mids en highs (soms iets teveel high). Lows niet heel geweldig, maar wel aanwezig.
Mr_Thomasz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:56:
[...]

Heb ze ook besteld aangezien mijn Xiaomi pistons 2 alweer kapot zijn gegaan aan kabelbreuk na 4 maanden. Verslijt z'n 3/4 setjes oortjes per jaar :/.
In ears gaan nooit kapot bij mij. De 3,5mm aansluiting van m'n telefoon wel toen ik achter een kastje bleef haken... Maar die stomme dopjes doen het nog :+

[ Voor 31% gewijzigd door ksborg op 10-06-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21

Heb exact hetzelfde, sterker nog het enige wat verschilt is de tijd: 2015-06-02 17:22

Ik denk dat onze pakketjes met dezelfde shipping gaan ;)
Duurt me inderdaad erg lang... Misschien toch maar beter de free shipping kunnen pakken.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Steeldunes schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:57:
[...]

Heb exact hetzelfde, sterker nog het enige wat verschilt is de tijd: 2015-06-02 17:22

Ik denk dat onze pakketjes met dezelfde shipping gaan ;)
Duurt me inderdaad erg lang... Misschien toch maar beter de free shipping kunnen pakken.
Ik heb de free shipping gepakt... Ben benieuwd of het verschil maakt, want daar begin ik aan te twijfelen. Ik hou je op de hoogte :9

Was wel een hoge waarde trouwens (Syma drone), dus misschien is daarom deze shipping method gratis? Geen idee eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door ksborg op 10-06-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Mr_Thomasz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:56:
Koop dan een SE215 of zo, dan kun je de kabel gewoon vervangen, als je hem gesloopt krijgt that is..

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:40:
[...]

Ik heb ook zitten twijfelen ja, maar alles lijkt goed te zijn. Het overgrote deel van de reviews is positief en het lijken ook geen fake gebruikers te zijn. Ik wist niet dat ze er bij Pandawill hem ook nog hadden, maar die is natuurlijk wel weer wat duurder.

Zoals hierboven gezegd lijkt het inderdaad een bekend bedrijf te zijn. Vooral de foto die ik vond van een menigte medewerkers die het logo van dit bedrijf vasthoudt gaf me de doorslag; je bouwt geen groot bedrijf op met oplichten.
Als je dat een groot bedrijf vind ;) Dan kan je nog wel schrikken als je teamfoto's van Banggood, DX of Tinydeal ziet.
eForChina heeft nou niet zo'n hele goede reputatie. Genoeg te vinden daarover als je beetje googled. Daarbij verkoopt Xiaomi de 64GB versie niet meer dus waar ze hem vandaan halen is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:06:
[...]

Hou me op de hoogte als je wil.
Hun antwoord was dit: "Dear friend,

The link is right, it is our store.

Now we have 16GB version of MI 4.

Look forward to your order."

Het lijkt dus wel officieel te zijn, maar de 64GB is dus out of stock. Pandawill is dus de enige optie waar ik van af weet.
Kenzi schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 03:08:
[...]

Als je dat een groot bedrijf vind ;) Dan kan je nog wel schrikken als je teamfoto's van Banggood, DX of Tinydeal ziet.
eForChina heeft nou niet zo'n hele goede reputatie. Genoeg te vinden daarover als je beetje googled. Daarbij verkoopt Xiaomi de 64GB versie niet meer dus waar ze hem vandaan halen is nog maar de vraag.
Ach, groot is relatief, maar als ik die teamfoto zo zag lijkt het me sterk dat je zoiets opbouwt met puur oplichterij.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 04:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 16:37

Verder komt ie niet :/. Meer mensen ervaring?
Ja, dat is vrij standaard. Tel er nog maar een week bij op, mijn pakketje lag er ook twee weken. De volgende melding zal wel zoiets zijn als "Item on its way to country of destination" en dan gaat het opeens heel snel. Binnen drie dagen stond de bezorger van PostNL voor de deur en ik hoefde verder niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Senui schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:08:
TinyDeal heeft een Flash Sale met daarin de MiBand voor $16,99 (omgerekend €15,08) i.c.m. de code MBFS

[afbeelding]
Bij Allbuy voor $13,99 (€12,38).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Goedkoper kan je hem altijd ergens wel vinden. Bij Tinydeal is ie nu ruim op voorraad in ieder geval.

Nog bandje erbij?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1Y0ubT9yF3dDd5dWdIybjNoC/thumb.jpg

:X voor bij je tijgerprint jurkje ofzo, geef mij maar gewoon een zwarte of witte band.

de niet-officiele leren band wordt weer $9,99 morgen
http://www.tinydeal.com/n...wrist-strap-p-151136.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kenzi schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:02:
[...]

Goedkoper kan je hem altijd ergens wel vinden.
Tsja, daar gaat het hier toch juist altijd om? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Majesty schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Hij moet toch ook een beetje reclame maken voor z'n eigen toko ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Majesty schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Tuurlijk :) maar als je 2 weken moet wachten voordat ie verzonden wordt ben je ook niet blij toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben alleen benieuwd naar het kwaliteitsverschil tussen deze en de originele die ik nu heb. Ik had bij TD gelezen dat de behuizing van kunststof was en niet metaal zoals de orginele. Klopt dat Kenzi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
puntje013 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:40:
[...]

Ik ben net mijn spambox aan het doorspitten en kom een mailtje tegen van geekvida.
Of ik alsnog even 23 euro verzendkosten wil overmaken omdat ze alleen binnen Spanje en Portugal gratis verzenden.
Of ik kan 15 euro overmaken en dan wordt het verzonden vanuit China via SFHybrid.

Ben nu ernstig aan het twijfelen wat ik zal doen. Versturen vanuit Spanje komt het totaal op €68 euro uit, via China op €50 plus de eventuele btw.
Kan de boel natuurlijk ook annuleren of gewoon afwachten wat ze doen als ik niks overmaak.
Net toch maar even de knoop doorgehakt (werd wel tijd) en verzendkosten voor verzending vanuit Spanje betaald, vanuit China was goedkoper maar als hij bij de douane eruit gepikt wordt ben ik alsnog meer kwijt.
Al met al is het dus een behoorlijk prijzige weegschaal geworden.
Maarja, de rest van de spullen uit China waren veel goedkoper dan hier dus dat maakt het verschil weer goed :+

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
puntje013 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:24:
[...]

Net toch maar even de knoop doorgehakt (werd wel tijd) en verzendkosten voor verzending vanuit Spanje betaald, vanuit China was goedkoper maar als hij bij de douane eruit gepikt wordt ben ik alsnog meer kwijt.
Maarja, de rest van de spullen uit China waren veel goedkoper dan hier dus dat maakt het verschil weer goed :+
Mijn Mi scale is via Geekvida uit China verstuurd maar op het CN23 douaneformulier staat $64.99 PC Accessories maar geen betaling aan de deur of bericht over naheffing.

Trouwens weer een Dollar goedkoper de Xiaomi 10.000mAh powerbank voor $13.99 bij Gearbest of de Xiaomi Bluetooth controller voor minder dan 20 Euro ($21.99) of misschien deze onzichtbare inkt pen voor $1.54.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1432772034173-P-2670953.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 11-06-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Ben alleen benieuwd naar het kwaliteitsverschil tussen deze en de originele die ik nu heb. Ik had bij TD gelezen dat de behuizing van kunststof was en niet metaal zoals de orginele. Klopt dat Kenzi?
Behuizing is inderdaad van kunststof ipv metaal. Is wat lichter maar voelt toch wel redelijk stevig aan.
Wat kleur betreft bijna niet te onderscheiden van het origineel. Kwaliteit is iets minder maar daar is de prijs dan ook naar. Voor die $9,99 is het wel een leuke afwisseling van het originele bandje.

Zorg alleen wel ervoor dat je de miband eerst oplaad voordat je hem in die band stopt. anders mag je hem weer open schroeven om je miband op te laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:14
Ik kan aan de foto al zien dat ie stuk is.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Chocoball schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:34:
[...]

Mijn Mi scale is via Geekvida uit China verstuurd maar op het CN23 douaneformulier staat $64.99 PC Accessories maar geen betaling aan de deur of bericht over naheffing.

Trouwens weer een Dollar goedkoper de Xiaomi 10.000mAh powerbank voor $13.99 bij Gearbest of misschien deze onzichtbare inkt pen voor $1.54.
[afbeelding]
Bij mijn Mi scale van TinyDeal stond $10.80 opgegeven als waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Kenzi schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:02:
[...]

Goedkoper kan je hem altijd ergens wel vinden. Bij Tinydeal is ie nu ruim op voorraad in ieder geval.

Nog bandje erbij?

[afbeelding]

:X voor bij je tijgerprint jurkje ofzo, geef mij maar gewoon een zwarte of witte band.

de niet-officiele leren band wordt weer $9,99 morgen
http://www.tinydeal.com/n...wrist-strap-p-151136.html
Had zelf zo'n nep rubbere mi-bandje besteld op ebay. Nadeel van deze is dat het is gemaakt van zachter rubber, en dan kan de pil er makkelijker uitschieten. De originele Mi-band is veel stugger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
Kenzi schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Behuizing is inderdaad van kunststof ipv metaal. Is wat lichter maar voelt toch wel redelijk stevig aan.
Wat kleur betreft bijna niet te onderscheiden van het origineel. Kwaliteit is iets minder maar daar is de prijs dan ook naar. Voor die $9,99 is het wel een leuke afwisseling van het originele bandje.

Zorg alleen wel ervoor dat je de miband eerst oplaad voordat je hem in die band stopt. anders mag je hem weer open schroeven om je miband op te laden :P
Ga ik die morgen halen. De Miband zelf is ook van plastic, dus vind het niet raar als de band dat ook is. En voor die prijs is het zeker niet gek.

Tot nu toe (weekje in gebruik) erg tevreden met mijn mi-band. Zeker voor notificaties is het erg handig.

EDIT:
Net besteld :D Met kortingscode van Kenzi was ik €8,20 kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 11-06-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dacuuu schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:06:
[...]

Had zelf zo'n nep rubbere mi-bandje besteld op ebay. Nadeel van deze is dat het is gemaakt van zachter rubber, en dan kan de pil er makkelijker uitschieten. De originele Mi-band is veel stugger.
Misschien beetje offtopic maar het originele bandje is ook niet echt superkwaliteit.

Random
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wPwiK6NR3tfu2gXBTeY2FQgZ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3jPzjze3oJqGX8XVri7KGCNa/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oOkfX5PXdFrErMvSjCkusemJ/thumb.jpg

alle 2 origineel, eentje is 3 maanden oud, de andere komt net uit de verpakking. bandje is echt bijna op nu, hij komt er vrij makkelijk uitzetten, en het ziet er niet echt meer mooi uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat Xiaomi het zwarte armbandje ook los verkoopt.

Ben er dus een beetje huiverig voor om er een te kopen als er geen original maar replacement MiBand strap o.i.d. staat. Nadeel bij het leren armbandje vind ik het gepiel met de schroefjes elke keer.

Maar dit is inderdaad meer voor het MiBand topic, sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 11-06-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:57

Budha

Online ergo sum

Er is voor het eerst een pakketje van mij onderschept door de douane. Moest een keer gebeuren natuurlijk en het geeft verder ook niet, maar ik lees wel eens dat er idiote bedragen worden ingeschat voor het transport waar je dan natuurlijk BTW over betaald.

Ik heb de originele factuur bijgesloten waarin de verzendkosten op 0 euro staan en heb op het formulier nog maar eens duidelijk vermeld dat de verzendkosten bij de prijs zijn inbegrepen. Hopelijk blijft het daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Budha schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:51:
Er is voor het eerst een pakketje van mij onderschept door de douane. Moest een keer gebeuren natuurlijk en het geeft verder ook niet, maar ik lees wel eens dat er idiote bedragen worden ingeschat voor het transport waar je dan natuurlijk BTW over betaald.

Ik heb de originele factuur bijgesloten waarin de verzendkosten op 0 euro staan en heb op het formulier nog maar eens duidelijk vermeld dat de verzendkosten bij de prijs zijn inbegrepen. Hopelijk blijft het daarbij.
Al een paar keer gehad, 0 euro verzendkosten doen ze in mijn ervaring niet moeilijk over. Gewoon originele factuur (of screenprint van de order in My Account) toevoegen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben zelf bezig om ongeveer 50% van de betaalde doaunekosten terug te krijgen.
Je moet officieel de verzendkosten erop hebben staan ($0 verzendkosten is prima) en je moet de leveringsvoorwaarden ergens bij hebben staan. Dit is om te bepalen of je verzending van China tot aan je deur volledig voor rekening is van de webshop of dat zij tot China betalen en daarna niet meer of dat ze helemaal niets voor je betekenen daarin.

Mijn verzoek is sinds half maart in behandeling en na het doorsturen van mijn nieuwe factuur, met $0,- verzendkosten, zal het verzoek tot terugbetaling hopelijk worden ingewilligd.
Als dit relaas voorbij is, dan zal ik een duidelijk handleiding hierover maken en "publiceren". Uiteraard kon ik dit niet alleen en heb ik hulp gehad van een mede-tweaker. Tegen die tijd zal hij ook alle credits hiervoor krijgen.

p.s. in mijn geval had ik het pakketje wel ontvangen, maar moest ik ongeveer 40 euro betalen voor een product die nog geen 30 dollar was.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

Kiswum schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:55:
Ik ben zelf bezig om ongeveer 50% van de betaalde doaunekosten terug te krijgen.
Je moet officieel de verzendkosten erop hebben staan ($0 verzendkosten is prima) en je moet de leveringsvoorwaarden ergens bij hebben staan. Dit is om te bepalen of je verzending van China tot aan je deur volledig voor rekening is van de webshop of dat zij tot China betalen en daarna niet meer of dat ze helemaal niets voor je betekenen daarin.

Mijn verzoek is sinds half maart in behandeling en na het doorsturen van mijn nieuwe factuur, met $0,- verzendkosten, zal het verzoek tot terugbetaling hopelijk worden ingewilligd.
Als dit relaas voorbij is, dan zal ik een duidelijk handleiding hierover maken en "publiceren". Uiteraard kon ik dit niet alleen en heb ik hulp gehad van een mede-tweaker. Tegen die tijd zal hij ook alle credits hiervoor krijgen.

p.s. in mijn geval had ik het pakketje wel ontvangen, maar moest ik ongeveer 40 euro betalen voor een product die nog geen 30 dollar was.
DHL? Die maken het je inderdaad niet al te makkelijk (met brieven sturen), via PostNL in bezwaar gaan is wel makkelijker.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Chocoball schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:44:
Ik weet dat Xiaomi het zwarte armbandje ook los verkoopt.

Ben er dus een beetje huiverig voor om er een te kopen als er geen original maar replacement MiBand strap o.i.d. staat. Nadeel bij het leren armbandje vind ik het gepiel met de schroefjes elke keer.

Maar dit is inderdaad meer voor het MiBand topic, sorry.
Ik vind eerlijk gezegd dat het originele zwarte bandje wel wat te wensen over laat, ik begin al vrij veel beschadigingen en scheurtjes te zien in het bandje, tevens viel de pil er laatst spontaan uit tijdens het sporten :? Heb de leren besteld bij tinydeal dit maakt het bandje natuurlijk ook meteen een stuk stijlvoller. Hoe bedoel je het gepiel met de schroefjes precies? Ik hoef de pil er eigenlijk nooit uit te halen, opladen lijkt me ook niet zo'n groot probleem afbeelding

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Kun je er niet voor kiezen om niet meteen te betalen (en dus ook niet te ontvangen)? In België deed ik dat, waardoor ik met succes in exact 14 dagen een oplossing had. Zo leg je de tijdsdruk ben hen, aangezien zij ervoor moeten zorgen dat ze in minder dan 2 weken een oplossing hebben. (Aangezien die anders naar de afzenders terug moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ITsEZ schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:37:
[...]

Ik vind eerlijk gezegd dat het originele zwarte bandje wel wat te wensen over laat, ik begin al vrij veel beschadigingen en scheurtjes te zien in het bandje, tevens viel de pil er laatst spontaan uit tijdens het sporten :? Heb de leren besteld bij tinydeal dit maakt het bandje natuurlijk ook meteen een stuk stijlvoller. Hoe bedoel je het gepiel met de schroefjes precies? Ik hoef de pil er eigenlijk nooit uit te halen, opladen lijkt me ook niet zo'n groot probleem afbeelding
Ik zie het laden ook niet echt als probleem. Al denk ik dat ik de 20 dagen niet eens haal :+ . Maar ik laat er ook notificaties op binnenkomen en de wekker gaat regelmatig op snooze :+

Even de schroefjes losmaken is de moeite niet. Heb een kruiskopje aan mijn sleutelbos, en binnen 3 uur is die weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

user001 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:39:
[...]

Kun je er niet voor kiezen om niet meteen te betalen (en dus ook niet te ontvangen)? In België deed ik dat, waardoor ik met succes in exact 14 dagen een oplossing had. Zo leg je de tijdsdruk ben hen, aangezien zij ervoor moeten zorgen dat ze in minder dan 2 weken een oplossing hebben. (Aangezien die anders naar de afzenders terug moet)
Geen idee of dat kon, ik neem dan wellicht wel het risico dat mijn imago wordt geschaad bij deze webwinkel. Tevens moet je dan enkele weken langer wachten als je nieuwe product teruggestuurd moet worden.

In mijn geval was het via DHL en zijn de verzendkosten wel wat hoger, waardoor je die mogelijk ook nog kwijt zou zijn bij terugzending.

Ik kies er dan liever voor om het bedrag alvast te betalen en het daarna terug te vragen, mits ik daar recht op heb. Betalen moet je uiteindelijk toch wel als je een elektrisch product boven de 22 euro ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:57

Budha

Online ergo sum

Waar komt die 50% vandaan? Als je teveel hebt betaald wil je dat toch helemaal terug?

Ik ben ook wel benieuwd om welke vervoerder het gaat. Vanwege de horrorverhalen hier heb ik al besloten nooit meer iets via DHL uit het buitenland te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Budha schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Waar komt die 50% vandaan? Als je teveel hebt betaald wil je dat toch helemaal terug?

Ik ben ook wel benieuwd om welke vervoerder het gaat. Vanwege de horrorverhalen hier heb ik al besloten nooit meer iets via DHL uit het buitenland te halen.
Volgens de regels moest ik voor een product met een waarde van $32,- ongeveer 17 euro importkosten betalen. In deze kosten zit: 21% BTW, administratiekosten van minimaal 10 euro incl. btw en nog een extra percentage mbt het product dat je invoert.
Hierdoor zou ik van de +/- 40 euro 23 euro terug moeten krijgen (is ongeveer 50% teveel betaald).
Dit alles was via DHL. Ik gebruik DHL zelf alleen maar als het product 50 euro of duurder is, daaronder gebruik ik China/Singapore post. Mijn snelste bestelling van DHL was er binnen 48 uur. Het snelste via Chinapost was binnen 15 dagen. Beide vind ik zeer acceptabel.

Het is dus niet zo dat ik 0 euro moest betalen, waardoor ik met 50% genoegen zou nemen. Dit heb je verkeerd gelezen ;)

Bij DHL heb ik overigens nooit problemen gekend. Het is alleen krom dat pakketdiensten iets voor je voorschieten, terwijl het voor geen meter klopt met de werkelijkheid. Zo hebben ze het product op 100 euro geschat, terwijl dat nergens op gebaseerd is. Wellicht de NL prijzen bij de duurste aanbieder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik dacht dat de band morgen pas in de aanbieding ging (want als ik nu op de link klik kan ik hem alleen bestellen voor €14,10), maar toen zag ik het volgende bericht staan:
Waah schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:06:
EDIT:
Net besteld :D Met kortingscode van Kenzi was ik €8,20 kwijt.
Doe ik dan iets fout of moet ik de kortingscode gebruiken? En wat is die kortingscode dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Eppo © schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Ik dacht dat de band morgen pas in de aanbieding ging (want als ik nu op de link klik kan ik hem alleen bestellen voor €14,10), maar toen zag ik het volgende bericht staan:

[...]

Doe ik dan iets fout of moet ik de kortingscode gebruiken? En wat is die kortingscode dan?
Ik mag hem vast wel delen (en anders hoor ik het wel)

TDCPC
of
TDES

De laatste lijkt de meeste korting te geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

Kiswum schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:54:
[...]

Bij DHL heb ik overigens nooit problemen gekend. Het is alleen krom dat pakketdiensten iets voor je voorschieten, terwijl het voor geen meter klopt met de werkelijkheid. Zo hebben ze het product op 100 euro geschat, terwijl dat nergens op gebaseerd is. Wellicht de NL prijzen bij de duurste aanbieder ofzo.
Je hebt de papieren van DHL ontvangen? Daar staat het als het goed is wel op. Voor mijn Mi scale zette DHL de heffing op nihil (dollarwaarde $28) BTW dus onder de x euro en dus geen BTW voor dat item (schelden ze bij DHL dan kwijt, was eerder zelfs onder de 19 euro of iets dergelijks, maar dat mocht niet meer van de BD).

Voor mijn Mi scale waren de kosten over het product qua BTW dus bijna 0, de verzendksoten zoeken ze dan op in de tabel op hun site met de standaard tarieven (zonder korting) hebben ze geschat op iets van 108 euro, uiteindelijke BTW heffting dus 30 euro.

Bezwaar aantekenen is het enige dat je kan doen. En vragen of de shop niet de verzendkosten wil vermelden. Als ze dat (goed) doen gaat het goed is de ervaring.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik had al ff gezocht in het topic maar kon weinig vinden...

Iemand recentelijk ervaring met de verzendduur van Tinydeal/Swiss post? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:38
FunFair schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:14:
[...]

Gewoon foto opsturen naar de verkoper. Die heeft het niet goed genoeg verpakt. Heb je daar ook een foto van gemaakt?
Wel van dat het kapot is, niet van de verpakking.
De verkoper wilde me 2 dollar aanbieding voor op m'n volgende aankoop. Maar heb toch een full-refund gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Interessant. Van Tinydeal kreeg ik op de site na de betaling (via Paypal, identiek aan al m'n andere betalingen) een melding dat de betaling niet was gelukt vanwege een incorrect creditcardnummer. Uiteraard niet gelezen, stom. Heb nu wel een betaalbevestiging van Paypal, op de Paypal website staat ie ook als betaald. Tinydeal zegt "processing", maar ik heb geen email ter bevestiging van de bestelling ontvangen.

Nou ja, ga er vanuit dat het goed gaat. Processing zegt volgens tinydeal dat de betaling is voldaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

RobertowNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Je hebt de papieren van DHL ontvangen? Daar staat het als het goed is wel op. Voor mijn Mi scale zette DHL de heffing op nihil (dollarwaarde $28) BTW dus onder de x euro en dus geen BTW voor dat item (schelden ze bij DHL dan kwijt, was eerder zelfs onder de 19 euro of iets dergelijks, maar dat mocht niet meer van de BD).

Voor mijn Mi scale waren de kosten over het product qua BTW dus bijna 0, de verzendksoten zoeken ze dan op in de tabel op hun site met de standaard tarieven (zonder korting) hebben ze geschat op iets van 108 euro, uiteindelijke BTW heffting dus 30 euro.

Bezwaar aantekenen is het enige dat je kan doen. En vragen of de shop niet de verzendkosten wil vermelden. Als ze dat (goed) doen gaat het goed is de ervaring.
Alle papieren zijn ontvangen inclusief de factuur waar de waarde van de smartwatch op staat volgens de webshop. DHL had dat lak aan en gaf aan dat het apparaat ongeveer 100 euro was. In dat bedrag stond niet wat men voor de verzendkosten had geschat.

De complete handleiding inclusief documentatie zal ik nog een keer netjes posten. In maart 2015 was deze documentatie niet volledig te vinden op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Waah schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:55:
Ik had al ff gezocht in het topic maar kon weinig vinden...

Iemand recentelijk ervaring met de verzendduur van Tinydeal/Swiss post? :+
Ik zie geen swiss post optie bij Tinydeal, hoe kom je erbij dat ze via swiss post versturen?
ksborg schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:35:
Interessant. Van Tinydeal kreeg ik op de site na de betaling (via Paypal, identiek aan al m'n andere betalingen) een melding dat de betaling niet was gelukt vanwege een incorrect creditcardnummer. Uiteraard niet gelezen, stom. Heb nu wel een betaalbevestiging van Paypal, op de Paypal website staat ie ook als betaald. Tinydeal zegt "processing", maar ik heb geen email ter bevestiging van de bestelling ontvangen.

Nou ja, ga er vanuit dat het goed gaat. Processing zegt volgens tinydeal dat de betaling is voldaan :)
Heb dat wel vaker meegemaakt en zolang je betaling bij paypal is gelukt is er geen probleem. Maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 17:47
puntje013 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:24:
[...]

Had je net zo goed bij E-supply kunnen bestellen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Hironshy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:16:
[...]
Ik zie geen swiss post optie bij Tinydeal, hoe kom je erbij dat ze via swiss post versturen?
In de mail:
Generally it takes 12-20 business days for delivery depending on your location by Swiss Post Registered Air Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Waah schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:21:
[...]

In de mail:
Generally it takes 12-20 business days for delivery depending on your location by Swiss Post Registered Air Mail.
De 3 pakketjes die ik heb besteld in de laatste week van mei was gister binnengekomen dus ongeveer 2 weken. Allemaal non-registered.

Op 1 juni een powerbank besteld, verstuurd via registered mail, nog niet ontvangen maar gaat wel via Singapore post. Geen idee waarom het bij jou wel via swiss post gaat.

Edit: oww wacht er zijn 2 opties voor registered mail. Een normale en een via Singapore post. Ok voortaan niet meer kiezen voor regular registered mail dus als het via swiss post gaat :/

[ Voor 14% gewijzigd door Hironshy op 11-06-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:00
Deze kabel komt straks bij BG in de aanbieding voor 7,25 http://www.banggood.com/O...iPhone-iPad-p-979009.html

Iemand een idee of deze te vertrouwen is en een goede aanschaf zal zijn? Kan er niet heel veel meer over vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 05:59
BlackMonkey schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:37:
Deze kabel komt straks bij BG in de aanbieding voor 7,25 http://www.banggood.com/O...iPhone-iPad-p-979009.html

Iemand een idee of deze te vertrouwen is en een goede aanschaf zal zijn? Kan er niet heel veel meer over vinden namelijk.
Ik heb zelf deze gister binnen gekregen: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nillkin kabels zijn ook gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Terrz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Ik heb zelf deze gister binnen gekregen: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Besteld. Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

BlackMonkey schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:37:

Beide voor Banggood, mocht je gaan bestellen :P
10% electronica: Bg65Ee
15% kabels: 15CACABG (deze heb ik 2 dagen geleden ook gebruikt, weet niet of hij nog werkt).

Toen nillkin kabel voor 3,50 besteld op BG.

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 11-06-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
exelletor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:17:
[...]

Had je net zo goed bij E-supply kunnen bestellen. :')
Achteraf gezien wel ja, maarja iig weer een ervaring rijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Beide voor Banggood, mocht je gaan bestellen :P
10% electronica: Bg65Ee
15% kabels: 15CACABG (deze heb ik 2 dagen geleden ook gebruikt, weet niet of hij nog werkt).

Toen nillkin kabel voor 3,50 besteld op BG.
BG heeft geen lightning cable van nillkin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

BlackMonkey schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:38:
[...]

BG heeft geen lightning cable van nillkin?
Derp, mijn excuses. Ik heb micro usb besteld.

Maar misschien werken de codes toch. Die van de kabels zou voor alle kabels moeten zijn. :x |:( 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:39:
[...]
Maar misschien werken de codes toch. Die van de kabels zou voor alle kabels moeten zijn. :x |:( 8)7 |:(
Op elektra-kabels werken beide kortingscodes stapelbaar.....? :? :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

ralph075 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:59:
[...]

Op elektra-kabels werken beide kortingscodes stapelbaar.....? :? :X 8)7
Geen flauw idee :P

Ik herinnerde me dat ik een code gebruikt had, dus ik denk die gooi ik er even in. Toen kwam ik op die code site ook die andere tegen, dus ach, die gooi ik er ook bij :)

Dus garantie tot aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Derp, mijn excuses. Ik heb micro usb besteld.

Haha geen probleem, bedoelde het meer als vraag of ik goed genoeg had gekeken ;)
Werkt helaas niet, beide codes niet. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Waah schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:22:
[...]

Ik mag hem vast wel delen (en anders hoor ik het wel)

TDCPC
of
TDES

De laatste lijkt de meeste korting te geven. :+
Thanx, 7,93 voor het leren Mi Bandje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Terrz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Ik had ze ooit op AliExress besteld, maar bij mij gebeurde dit al na 1e keer gebruik:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iAqufAHl.jpg
Gelukkig kreeg ik wel een nieuwe hiervoor na wat moeite. Maar mijn 2e kabel is na een paar maanden hetzelfde gebeurd die zelden is gebruikt.
Heb nog wel 1 over die het nog doet (dit was die ik later vergoed kreeg). Ben benieuwd hoelang deze het volhoudt. Zijn er van Nillkin ook veel neppe in de omloop ofzo? Of had ik toevallig een slechte batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Misschien een leuke tip voor het komende warme weer:

Ik heb deze solar fontain net binnen (was binnen twee weken binnen)
http://www.aliexpress.com...-Shipping/1977552112.html
$12,91

Ik kom hem ook tegen voor $9,61 (hier heb ik hem niet besteld):

http://www.aliexpress.com...ain-Pool/32245703185.html

Hij werkt erg goed in het opblaasbare zwembadje!
De kinderen hebben er dikke lol mee! Hij gaat best hoog met het kleine tuitje, een meter ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ter info :
Als je de Xiaomi Gamepad wil gaan gebruiken voor iOS of OSX, kom je tot de vaststelling dat iOS niet gaat werken, en OSX (imho) met heel wat moeite en 3rd party apps als ControllerMate of Gamepad Companion :(

Android daarintegen werkt'ie als 'n zonnetje op :)
Windows niet getest wegens geen bakken die BT hebben :O

[ Voor 17% gewijzigd door dodge_911 op 11-06-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
xileS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:17:
[...]

Ik had ze ooit op AliExress besteld, maar bij mij gebeurde dit al na 1e keer gebruik:
[afbeelding]
Gelukkig kreeg ik wel een nieuwe hiervoor na wat moeite. Maar mijn 2e kabel is na een paar maanden hetzelfde gebeurd die zelden is gebruikt.
Heb nog wel 1 over die het nog doet (dit was die ik later vergoed kreeg). Ben benieuwd hoelang deze het volhoudt. Zijn er van Nillkin ook veel neppe in de omloop ofzo? Of had ik toevallig een slechte batch?
Ik heb er vorig jaar ook 1 besteld voor mijn oneplus, weet zo ff niet meer waar, en die begaf het na een maand of 4 ook.
volgens mij zit er ergens kabelbreuk in want als ik beweeg met de kabel dan begint hij met laden of stopt er juist mee.
2 keer meegemaakt dat mijn telefoon 's morgens leeg was een de wekker dus niet werkte, gelukkig altijd een reserve wekker aan staan.
Maar voor mij geen Nilkin kabel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Heb best vaak nieuwe lightning kabels moeten bestellen (niet eens voor mijzelf, blijf lekker bij Android). Ik heb toevallig gisteren maar originele besteld, hopelijk houden deze het wel langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Euhm. Sinds wanneer kan je, als je batterijen besteld bij tinydeal, geen verzending meer kiezen van postnl? (xiaomi powerbank)
Ik vond hun 15 dagen toch goed :'(

[ Voor 24% gewijzigd door gangsta_playa op 11-06-2015 18:16 . Reden: Zinsconstructie en verduidelijken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
dodge_911 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:29:
Ter info :
Als je de Xiaomi Gamepad wil gaan gebruiken voor iOS of OSX, kom je tot de vaststelling dat iOS niet gaat werken, en OSX (imho) met heel wat moeite en 3rd party apps als ControllerMate of Gamepad Companion :(

Android daarintegen werkt'ie als 'n zonnetje op :)
Windows niet getest wegens geen bakken die BT hebben :O
Ervaar je input lag als je de controller icm Android gebruikt? Bijvoorbeeld tijdens het spelen van real racing 3?
Heb zelf al meerdere malen op het punt gestaan m te bestellen, maar iedere keer durf ik het niet aan.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
[...]

[afbeelding]
Te bedenken dat ze juist adverteren met goed vastgemaakte connectors.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
[...]

[afbeelding]
Heb zelf ook een Nillkin kabel gehad en die jij hebt ziet er fake uit. Ik had hem van Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Wat ik niet snap.. waarom blijft iedereen in godsnaam Nillkin kabels kopen als ze allemaal na X aantal tijd het toch begeven (en uiteindelijk lees je hier vaak binnen de 6 maand zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
Sakke1994 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:37:
Wat ik niet snap.. waarom blijft iedereen in godsnaam Nillkin kabels kopen als ze allemaal na X aantal tijd het toch begeven (en uiteindelijk lees je hier vaak binnen de 6 maand zelfs).
Ja bij mij zijn ze ook vrij snel stuk gegaan denk niet eens een half jaar. En dat zijn dan 'kwaliteitskabels ' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
Hahah dat vraag ik me ook af! Ik heb overigens nog nooit een China kabel gehad die een langere levensduur heeft dan 6 maanden en de juiste ampere levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mr_Thomasz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:36:
[...]

Heb zelf ook een Nillkin kabel gehad en die jij hebt ziet er fake uit. Ik had hem van Banggood.
Volgens mij heeft Banngood helemaal geen NIllkin lightning kabels.
Nou toen ik ze bestelde, las ik alleen nog maar positieve verhalen, dat het het kwaliteitskabels waren. Maar uiteindelijk een beetje verspilde geld dus. Heb maar alsnog de originele gekocht.

[ Voor 46% gewijzigd door xileS op 11-06-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:57
Omdat het een van de weinige kabels met een redelijke lengte is die daadwerkelijk met 2A laadt, zoals te zien in het tabelletje. Hier doen de kabels het nog, hoewel ik moet toegeven dat ik ze maar een 2 keer per week gebruik. Beste blijven toch de kabels die zijn meegeleverd met jouw mobiel.

Even kijken over 2/4 weken of de tronsmart kabels goed zijn dan zijn ze met 1.30 euro per stuk relatief goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:24
Frank!in schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:41:
[...]

Hahah dat vraag ik me ook af! Ik heb overigens nog nooit een China kabel gehad die een langere levensduur heeft dan 6 maanden en de juiste ampere levert.
Ik las laatst hier dan iemand een standaard (dikke) USB (verleng)kabel gebruik met daarop een verloopstekkertje naar micro-USB. Zal wat onhandiger zijn in t gebruik maar gaat wel wat langer mee.

Ik gebruik zelf overigens deze http://www.aliexpress.com/item/High-Speed-USB-3-0-A-Male-to-A-Female-M-F-Connector-Adapter-Data-Extension/1773866361.html en ben daar zeer content over.

[ Voor 25% gewijzigd door michiel.686 op 11-06-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 04:46:
[...]

Hun antwoord was dit: "Dear friend,

The link is right, it is our store.

Now we have 16GB version of MI 4.

Look forward to your order."

Het lijkt dus wel officieel te zijn, maar de 64GB is dus out of stock. Pandawill is dus de enige optie waar ik van af weet.

[...]

Ach, groot is relatief, maar als ik die teamfoto zo zag lijkt het me sterk dat je zoiets opbouwt met puur oplichterij.
Op Ali geeft ie aan dat ze nog 95 beschikbaar hebben. Als ze hem niet hadden, dan kan je m ook niet selecteren.... Had ook een andere gevonden. Deze. Is wel 340 en heeft ook wel goeie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:26
Ik had ook problemen met de Nilkin kabels die afbraken. De lader is tot nu toe nog wel goed en het 9h glass voor mijn Oneplus van Nilkin leeft ook nog steeds en de case voor mijn net nieuwe Xiaomi Redmi 2 moet zijn dienst nog bewijzen maar ziet er wel stevig uit. Het lijkt erop dat het op de kabels na dan Nilkin toch wel een redelijk goed merk is.
En ik heb nu deze kabels sinds kort in gebruik; http://www.aliexpress.com...ith-brand/1943013027.html Ik wil toch eerdaags zo'n 3 meter kabel bestellen maar dan moeten ze eerst wat beter afgeprijsd zijn ;) . Ik had de 1.2 meter kabels voor €4.50 ongeveer per stuk >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Leo1010 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:31:
[...]

Te bedebnken dat ze juist adverteren met goed vastgemaakte connectors.
Wie weet waren het allemaal fake kabels en zijn de echte Nilkin kabels prima?

[ Voor 56% gewijzigd door Medione1210 op 11-06-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ari Gold schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Op Ali geeft ie aan dat ze nog 95 beschikbaar hebben. Als ze hem niet hadden, dan kan je m ook niet selecteren.... Had ook een andere gevonden. Deze. Is wel 340 en heeft ook wel goeie feedback.
Die voorraad "beschikbaar" is uit de lucht gegrepen. Daar zit totaal geen controle van Aliexpress achter dus de shop kan daar invullen wat ze willen.
En geen enkele shop gaat op dit moment 95 Mi4 64GB's op voorraad houden. Misschien 2 of 3, maar geen 95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Die voorraad "beschikbaar" is uit de lucht gegrepen. Daar zit totaal geen controle van Aliexpress achter dus de shop kan daar invullen wat ze willen.
En geen enkele shop gaat op dit moment 95 Mi4 64GB's op voorraad houden. Misschien 2 of 3, maar geen 95.
Hoe denk jij over Pandawill? Ik lees daar even veel negatieve dingen over als positieve. Heb jij er wel eens iets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:42
ksborg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:10:
[...]

Ik heb de free shipping gepakt... Ben benieuwd of het verschil maakt, want daar begin ik aan te twijfelen. Ik hou je op de hoogte :9

Was wel een hoge waarde trouwens (Syma drone), dus misschien is daarom deze shipping method gratis? Geen idee eigenlijk.
Hoe kan je die tracking dan bij houden met free shipping? Ik kan dat niet zo terug vinden bij banggood?

Mijn power bank is bijna 4 weken al onderweg dus ben eigenlijk benieuwd waar die is blijven steken. Zal wel Zweden zijn. :P

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobyjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-09 10:30
Jurgen_V schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:11:
[...]

Hoe kan je die tracking dan bij houden met free shipping? Ik kan dat niet zo terug vinden bij banggood?

Mijn power bank is bijna 4 weken al onderweg dus ben eigenlijk benieuwd waar die is blijven steken. Zal wel Zweden zijn. :P
Niet, je kunt alleen zien of het pakketje verzonden is :)

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
Misschien een beetje offtopic wat china betreft maar wat betreft iphone kabels: ik bestel altijd Anker kabels van amazon. 7,5 euro p/s en bevallen uitstekend. Ook als beste uit de test bij dewirecutter. Heb het idee dat ze sneller opladen dan de orginele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
tobyjan schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:29:
[...]

Niet, je kunt alleen zien of het pakketje verzonden is :)
Oke dank dan heb ik het verkeerd begrepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 19:43
Jurgen_V schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:33:
[...]

Oke dank dan heb ik het verkeerd begrepen. :P
Je kan wel via bijvoorbeeld Chrome de broncode bekijken en een tracking vinden, de begint met een A. Deze is van FlytExpress en kan je tracking in bijvoorbeeld de Parcel app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
NeoFoX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:06:
[...]

@Majesty, ik wacht op jouw echtheid m.b.t. de 16000 mah Xiaomi.. ik heb dezelfde leds en fan alvsat besteld. Als jij kan bevestigen dat de powerbank straks ook echt is, bestel ik die ook even direct mee :)
Thanks zover.
Kon niet wachten.. toch maar vast de 16000 versie besteld. Speciaal hiervoor gekozen, kan nu onderweg bij een klant / of waar dan ook direct mijn;
- Telefoon (Android)
- Surface 3
Opladen.. echt geweldig gaat dit worden; geen gedoe meer met.. is er nog een wandcontactdoos vrij, of heeft iemand nog een lader? Bedankt community :)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
Rub147 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:47:
[...]

Je kan wel via bijvoorbeeld Chrome de broncode bekijken en een tracking vinden, de begint met een A. Deze is van FlytExpress en kan je tracking in bijvoorbeeld de Parcel app.
Ja die kan je in principe simpel zien door op track te klikken bij je order maar die houd al vrij snel op. :P In ieder geval dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Steeldunes schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:30:
[...]

Ervaar je input lag als je de controller icm Android gebruikt? Bijvoorbeeld tijdens het spelen van real racing 3?
Heb zelf al meerdere malen op het punt gestaan m te bestellen, maar iedere keer durf ik het niet aan.
Ik heb er enkel mame op gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Mr_Thomasz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:40:
[...]

Ja bij mij zijn ze ook vrij snel stuk gegaan denk niet eens een half jaar. En dat zijn dan 'kwaliteitskabels ' :D
Hier wel Nillkin kabels waar ik nog steeds uitermate blij mee ben. Laad snel, redelijk lang en nog steeds niet stuk na 6 maanden. Had je zeker weten geen fake? Volgens mij kun je elke Nillkin testen op echtheid zoals Xiaomi producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
[...]

[afbeelding]
Probleem bij Aliexpress is dat je vrijwel nooit weet of je echte of fakes koopt. Kans op fakes is kleiner door te kopen bij sites zoals Tinydeal of Banggood. Ik koop alleen bepaalde producten bij Alie als er geen kans is op fakes/ merkloos zijn zoals merkloze laptop tassen/ hoesjes voor mobiel/ etc. waarbij ik dus merk minder belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Ook hier Is de nillkin kabel, gekocht bij banggood en in gebruik sinds begin maart, kapot. Waardeloze duurzamheid dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:27
Pseudoc schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:19:
Ook hier Is de nillkin kabel, gekocht bij banggood en in gebruik sinds begin maart kapot. Waardeloze duurzamheid dus.....
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Frank!in schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:41:
[...]

Probeer eens Orico kabels.. ik merk dat die bijvoorbeeld bij de aansluiting veel degelijker zit dan de XIaomi kabels en hebben ook een jaar fabrieksgarantie.

Hier via de app voor minder dan 5 dollar voor de 0,8 meter variant bij een soort van 'officiele' dealer http://www.aliexpress.com...White-in/32233450375.html erg nette prijs voor erg goede kabels.

[ Voor 28% gewijzigd door dangerousp op 12-06-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Laatst online: 10:23
Ik ben nogsteeds erg te spreken over de kabels van Kopi ! gaan tot 3 meter en laden gewoon netjes snel op. Voelen ook erg stevig aan. Heb er zelf een sinds januari in gebruik en doet het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:57
nico445 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:56:
Ik ben nogsteeds erg te spreken over de kabels van Kopi ! gaan tot 3 meter en laden gewoon netjes snel op. Voelen ook erg stevig aan. Heb er zelf een sinds januari in gebruik en doet het nog prima.
Ook bij Banggood? ik vind die zoekfunctie bij hun erg slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Laatst online: 10:23
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:12:
[...]

Ook bij Banggood? ik vind die zoekfunctie bij hun erg slecht!
Rechtstreeks bij kopi gekocht, als je mailtje stuurt naar sales@kopi-d.com krijg je een prijslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Zeker weten dat Allbuy niet meer van DX is? :+
Als ik een paar producten bekijk zie ik in elke foto wel DX watermerk staan namelijk :+
Pagina: 1 ... 37 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic