Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:07:
Is het echt? Ik vind dat echt heel erg jammer aan dat ding.
Was uiteraard sarcastisch :P Vind de Anker ook stukken mooier eerlijk gezegd. En niet dat die véél duurder is.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:16
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Was uiteraard sarcastisch :P Vind de Anker ook stukken mooier eerlijk gezegd. En niet dat die véél duurder is.
Had het zo geloofd haha :+ Niemand anders heeft hem volgens mij binnen, dus ik weet niet of dit bij elk product zo is. Kan zijn dat het enkel één product is met een slechte afwerking.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 20-05-2015 11:12 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:54
Eachine H8 Mini binnenkort voor 7 dollar. http://deals.banggood.com...tm_content=xuxu&bid=11114

Of ik heb het weer fout :?

[ Voor 8% gewijzigd door O88088 op 20-05-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:17
Ronald8 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:45:
Eachine H8 Mini binnenkort voor 7 dollar. http://deals.banggood.com...tm_content=xuxu&bid=11114

Of ik heb het weer fout :?
Enkel voor de eerste 20 bestellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
Halldor schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:49:
Die eerder zijn uitverkocht dan je monitor één frame kan weergeven dus kans op daadwerkelijke bestelling "gering".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Kans op origineel @ 100%? Anders kan je hem beter, voor een paar Euro meer, elders halen imho :)
Volgens de Duitse site waar ik de aanbieding vond, wel ja. http://gadgetwelt.de/2015...orschlag-noch-guenstiger/

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 20-05-2015 12:31 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Hallo iedereen

Ik koop nogal vaak goederen via DealExtreme. Nu merk ik dat de laatste dagen de tracking code van mijn product niet meer werkt (het is te zeggen, ik krijg altijd een chinese melding op de trackingwebsite). Nog mensen met problemen?

Nu zie ik dat banggood hier precies erg populair is, is die beter dan DealExtreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Carharttguy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:24:
Hallo iedereen

Ik koop nogal vaak goederen via DealExtreme. Nu merk ik dat de laatste dagen de tracking code van mijn product niet meer werkt (het is te zeggen, ik krijg altijd een chinese melding op de trackingwebsite). Nog mensen met problemen?

Nu zie ik dat banggood hier precies erg populair is, is die beter dan DealExtreme?
Banggood is vrijwel altijd goedkoper, maar dat kan je zelf vergelijken met chinaprices.us o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Carharttguy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:24:
Hallo iedereen

DX, Banggood, Tinydeal, de een zal zeggen die is beter, de ander zal zeggen die is beter.
En wat betreft tracking, dat ligt niet aan de shop maar de vervoerder, en vrijwel alle shops gebruiken dezelfde kanalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
dodge_911 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Volgens de Duitse site waar ik de aanbieding vond, wel ja. Zit op mobiel, dus ff niet in de mogelijkheid om de juiste link erbij te zoeken.
De bovenste negatieve feedback doet anders vermoeden ;)

Received duplicate power bank. Not passed any test of original xiomi power bank.

http://feedback.benl.ebay...ich=negative&interval=365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:21
Zo hee, op 11 mei mijn bestelling geplaatst bij banggood (voeding en behuizing voor een RPI2) en vandaag al binnen! Dat is heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Dx.com ligt eruit op dit moment :( 502: Bad Gateway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Halldor schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Crap ben ik alweer te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Lfshiu schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Crap ben ik alweer te laat?
Neen, dat is pas morgen...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Carharttguy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:13:
Dx.com ligt eruit op dit moment :( 502: Bad Gateway
Misschien is de server weggespoeld, het regent nogal hard hier :+
(staat zo'n 10cm water hier in de straat, stukje verder staan de auto's onder water :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Kenzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:58:
[...]

Misschien is de server weggespoeld, het regent nogal hard hier :+
(staat zo'n 10cm water hier in de straat, stukje verder staan de auto's onder water :o
Pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gwe2EY0U0P74cugoE4L17grU/medium.jpg

eerder op de dag, te donker voor foto nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-08 17:38
Ik zit te denken om deze te bestellen?

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1lyc7HFXXXXa.XpXXq6xXFXXXh/202368430/HTB1lyc7HFXXXXa.XpXXq6xXFXXXh.jpg

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Kenzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:05:
[...]

[afbeelding]

eerder op de dag, te donker voor foto nu ;)
Verkopen ze daar maar twee kleuren auto's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Verkopen ze daar maar twee kleuren auto's? :)
serieus, dat is mij ook al opgevallen. Maar inderdaad, je ziet weinig andere kleuren.

@Axje

ziet er leuk uit, heb je ook een link? nadeel bij dat soort dingen is vaak dat die systemen lam worden en niet meer goed inklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-08 17:38
Kenzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:37:
[...]
@Axje

ziet er leuk uit, heb je ook een link? nadeel bij dat soort dingen is vaak dat die systemen lam worden en niet meer goed inklappen.
Dit is de goedkoopste die ik tot op heden heb kunnen vinden:

http://pt.aliexpress.com/...4.html?recommendVersion=1

Ben benieuwd of jullie hem ergens anders goedkoper hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Waarschuwing:

Ik heb een tiny 64gb usb stick gekocht op Aliexpress. De prijs was too good to be true, maar de verkoper heeft meer dan 3300 positieve reviews en over deze stick was iedereen positief.

Meteen na het inserten kreeg ik een virus melding.
Daarna H2testw v1.4 er op los gelaten en de capaciteit is maar 8gb ipv 64gb.

Ook is de snelheid slechts 2mb/s, terwijl anderen hogere snelheden meldden. Ik heb dus maar een dispute geopend.

Dat een verkoper zoveel goede beoordelingen heeft wil dus nog niets zeggen.

Link: NIET KOPEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Chrizzly schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:38:
de capaciteit is maar 8gb ipv 64gb.

Ook is de snelheid slechts 2mb/s, terwijl anderen hogere snelheden meldden. Ik heb dus maar een dispute geopend.

Dat een verkoper zoveel goede beoordelingen heeft wil dus nog niets zeggen.
Waarschijnlijk krijg je je geld terug, maar wil de verkoper dan wel dat je een positieve review achterlaat. Zo komen ze aan die duizenden positieve reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Vanmiddag mijn 10400 powerbank verkocht aan een collega.
Net voor mezelf maar een 16000 versie besteld bij banggood :9~

Was voorlopig ff de laatste bestelling denk ik, vrouw vind het wel even genoeg dat er nu nog 9 pakketjes onderweg zijn -O-

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ronald8 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:47:
[...]

Waarschijnlijk krijg je je geld terug, maar wil de verkoper dan wel dat je een positieve review achterlaat. Zo komen ze aan die duizenden positieve reviews.
Wat zou de gemiddelde bezoeker van het topic hier dan doen ?

a. een nette, positieve review nalaten
b. een vernietigende review posten, want je hebt recht op een refund bij fakes en bent niet wettelijk verplicht een positieve review na te laten, zelfs al vraagt de verkoper daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
dodge_911 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:13:
[...]

b. een vernietigende review posten, want je hebt recht op een refund bij fakes en bent niet wettelijk verplicht een positieve review na te laten, zelfs al vraagt de verkoper daarom
Ik ga voor B! Had recentelijk kabels gekocht voor mijn PC, bleken kortsluiting te veroorzaken. De beste man wilde mij m'n geld wel teruggeven via PayPal, maar dan wel als ik een positieve feedback achterliet. Anders ging het feest niet door.

Had ik hem dus 'beloofd', keurig geld ontvangen en alsnog straight-to-the-point mijn review geplaatst wat het probleem was. Zijn ze niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:16:
[...]

Ik ga voor B! Had recentelijk kabels gekocht voor mijn PC, bleken kortsluiting te veroorzaken. De beste man wilde mij m'n geld wel teruggeven via PayPal, maar dan wel als ik een positieve feedback achterliet. Anders ging het feest niet door.

Had ik hem dus 'beloofd', keurig geld ontvangen en alsnog straight-to-the-point mijn review geplaatst wat het probleem was. Zijn ze niet blij mee.
yehhhh goed gedaan, affakkelen die handel.
Het is en blijft nodeloos geld rondpompen, met teveel slachtoffers.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
dodge_911 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:13:
[...]

Wij zouden het liefst het tweede doen, maar ik kan me voorstellen dat talloze andere mensen eieren voor hun geld kiezen door een positieve review te plaatsen voor een refund. Ook al sta je in je recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ronald8 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:20:
[...]

Wij zouden het liefst het tweede doen, maar ik kan me voorstellen dat talloze andere mensen eieren voor hun geld kiezen door een positieve review te plaatsen voor een refund. Ook al sta je in je recht.
Ik doe ook gewoon een positieve review dan. Waarom? Omdat ze het alsnog hebben opgelost. Met bestellingen uit china moet je toch sowieso oppassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 20-05-2015 20:21 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Supertip schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:19:
[...]

yehhhh goed gedaan, affakkelen die handel.
Het is en blijft nodeloos geld rondpompen, met teveel slachtoffers.
En na afloop van het schrijven van de recensies mij een fout persoon noemen en zeggen dat zij al meer dan 800$ verlies hebben gemaakt bla bla.
Frozen schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:21:
[...]

Ik doe ook gewoon een positieve review dan. Waarom? Omdat ze het alsnog hebben opgelost. Met bestellingen uit china moet je toch sowieso oppassen.
Je schrijft een review over het product, niet over de service en after sales van de verkoper. Daar geef je wel sterren voor, maar die ziet alleen de verkoper. Ik geef pas echt alleen positieve feedback wanneer ik tevreden ben met het product en wat ik er van heb kunnen verwachten. Ik start ook nimmer een dispute, geef de verkoper tijd om het zelf op te lossen en anders dring ik aan.

[ Voor 48% gewijzigd door ViezeVis op 20-05-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:21:
[...]

En na afloop van het schrijven van de recensies mij een fout persoon noemen en zeggen dat zij al meer dan 800$ verlies hebben gemaakt bla bla.

[...]

Je schrijft een review over het product, niet over de service en after sales van de verkoper. Daar geef je wel sterren voor, maar die ziet alleen de verkoper.
Ik dacht dat jullie het over ebay hadden. Als ze me daar zooi aansmeren en ik kom er achter, dan wil ik mijn geld terug. Verder: of je schrijft gewoon geen review of een negatieve. Paypal zal je het geld toch wel teruggeven. :)
Meestal als ik denk van: misschien geeft Paypal me geen geld terug, dan pas ga ik een positieve review schrijven. Ik start ook bijna nooit een dispute, alleen als de verkoper het niet met mij wilt oplossen. Bovendien hebben we nu 180 dagen, dus dat zal echt wel snor zitten. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 20-05-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Frozen schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:24:
[...]

Ik dacht dat jullie het over ebay hadden. Als ze me daar zooi aansmeren en ik kom er achter, dan wil ik mijn geld terug. Verder: of je schrijft gewoon geen review of een negatieve. Paypal zal je het geld toch wel teruggeven. :)
Ebay en AliExpress is voor mij hetzelfde verhaal. Als ik tevreden ben krijgen ze positieve feedback. Als ik ontevreden ben krijgen ze tijd om het op te lossen zodat ik alsnog tevreden wordt, anders komt er een negatieve feedback. Ik denk dat iedereen die instelling wel heeft.

Ik merk dat véél verkopers doen alsof hun neus bloedt en vervolgens toch durven te vragen om een positieve feedback. Meh, die tijd heb ik persoonlijk wel gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 20-05-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:27:
[...]

Ebay en AliExpress is voor mij hetzelfde verhaal. Als ik tevreden ben krijgen ze positieve feedback. Als ik ontevreden ben krijgen ze tijd om het op te lossen zodat ik alsnog tevreden wordt, anders komt er een negatieve feedback. Ik denk dat iedereen die instelling wel heeft.

Ik merk dat véél verkopers doen alsof hun neus bloedt en vervolgens toch durven te vragen om een positieve feedback. Meh, die tijd heb ik persoonlijk wel gehad.
Soms schrijf ik ook positieve feedback als de levering erg snel is verlopen. Verder zal je mij eigenlijk nooit feedback zien geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Net een claim ingediend bij Paypayl over Ipromarket.com. In maart een usb kabeltje besteld. Bestelbevestiging ontvangen en daarna niks meer. Reageren niet op e-mail en niet op berichten via hun website. Dan maar zo. :/

edit: 5min later een mail met een creditnota. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 20-05-2015 20:59 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Atomsk schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:31:
Net een claim ingediend bij Paypayl over Ipromarket.com. In maart een usb kabeltje besteld. Bestelbevestiging ontvangen en daarna niks meer. Reageren niet op e-mail en niet op berichten via hun website. Dan maar zo. :/
Wie weet komt ie nog, mijn 9V batterij van DealExtreme besteld rond december vorig jaar kwam vorige week ook binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Zelf hier nu ook eens negatieve commentaar achtergelaten op ebay.

Dc/dc convertor besteld. Zag er compleet anders uit dan op de foto, en diegene die ik al had. Duidelijk low cost in elkaar gesmeten, geen koelplaat etc etc etc en daar hang ik dus geen materiaal aan dat geld kost.

3 foto's moeten sturen, dagenlang flauwe excuses dat ze het gaan nakijken. Dan maar een paypal case moeten openen om mijn geld terug te krijgen.
Nu had ik al allemaal 3's achtergelaten als feedback. Sturen ze mij een link om toch positieve commentaar achter te laten. Heb ze dan maar allemaal 1's gegeven.
Het kan eens fout gaan, maar sommige rekenen erop dat je afhaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Iemand ervaring met de xiaomi powerbank van miniinthebox. Is dit de echte?
Betreft http://goo.gl/2d53OL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:03
florizla schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:33:
[...]
Ik vroeg me af of de BlitzWolf fysiek hetzelfde product was (bvb een re-brand) als de Anker 5-poort 40W lader.
[...]
Overigens nog een gelijkaardige is de Aukey 5-port 40W (bij amazon.de).
Mooi speurwerk 8) Lijkt inderdaad erg op elkaar. Was eigenlijk van plan de anker te bestellen, ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
sattertje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:13:
Iemand ervaring met de xiaomi powerbank van miniinthebox. Is dit de echte?
Betreft http://goo.gl/2d53OL
Nee, gewoon bij Banggood bestellen voor een paar euro meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Chrizzly schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:38:
Waarschuwing:

Ik heb een tiny 64gb usb stick gekocht op Aliexpress. De prijs was too good to be true, maar de verkoper heeft meer dan 3300 positieve reviews en over deze stick was iedereen positief.
...
Ze zijn erg hardleers, daar bij Alienogwat.
http://www.heise.de/newst...r-im-Angebot-2635511.html
ze blijven maar vervalste USB sticks en SD kaartjes verkopen... :(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb een vraagje.

Heb de zte nubia z9 mini zowel op ebay als op pandawill gezien

Op ebay voor 285 euro en op pandawill 275 usd scheelt zo'n 35 euro ongeveer

Waar zou ik het kopen? Beste optie?
Beide accepteren PayPal..

http://www.pandawill.com/...n-16mp-black-p100645.html

http://pages.ebay.com/lin...=271869938535&alt=web

Ik weet niet hoe het met pandawill zit : toestel geroot en play store zit er op? Nl taal erop? Geen douanekosten bij Singapore post of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:16:
[...]

dat moet je dus als je in China woont niet doen. bijv op Taobao. Zelf meegemaakt, jaar geleden negatieve feedback gegeven op een seller die fake spul verkocht. 3 weken lang belde hij elke dag, stuurde tientallen smsjes. nog steeds krijg ik af en toe smsjes van hem of ik de negatieve feedback wil weghalen.
Er zijn ook verhalen bekend van mensen die 'bezoek' kregen van verkopers om maar even hun feedback te wijzigen :P
ehtweak schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:27:
[...]

Ze zijn erg hardnleers, daar bij Alienogwat.
http://www.heise.de/newst...r-im-Angebot-2635511.html
ze blijven maar vervalste USB sticks en SD kaartjes verkopen... :(
Zo lang mensen blijven verwachten dat ze met $1 een 128GB USBstick of MicroSD kunnen kopen zal je dit houden. Een beetje logisch nadenken bij het kopen van geheugen / opslag zou handig zijn. En je niet blindstaren op de prijs. ;) Iedereen in dit topic weet dat geheugen kopen in China vaak niet de beste optie.

Retail prijzen voor geheugen / opslag in China liggen op hetzelfde niveau als in Europa, dus die geweldige aanbiedingen op Aliexpress etc moet je gewoon overslaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Kenzi op 21-05-2015 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Frozen schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:21:
[...]

Zeker opletten !!
Gisteren door fraude desk van ING gebeld. Er is een spook betaling gedaan van 1 cent.
Volgens ING een voorbode om grotere bedragen af te schrijven.
Wikipedia: Card not present transaction

Kaart geblokkeerd.
Het hoeft niet uit China te komen, maar dat is wel zo goed als de enige plaats
waarvoor ik de kaart gebruik.

Overigens hulde aan ING

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:39
driel24 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Zeker opletten !!
Gisteren door fraude desk van ING gebeld. Er is een spook betaling gedaan van 1 cent.

Kaart geblokkeerd.

Overigens hulde aan ING
Niet toevallig 1-cent deal bij banggood besteld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:16
Wie snapt deze Snap Up acties van Banggood?
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/snap_up.html

Zag daar een leuke quadcopter bij staan. Dus deze gisterenavond in mijn winkelmandje gedaan, zodat ik vandaag alleen nog maar even hoefde te refreshen en af te rekenen (mocht het mijn geluksdag zijn).

Alleen nu keek ik vanochtend, staat er al "Sold Out" bij. Hoe kan dat nou weer? De actieprijs is nog niet eens begonnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:03

koe161

koe(c)

Frank!in schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:38:

Zag daar een leuke quadcopter bij staan. Dus deze gisterenavond in mijn winkelmandje gedaan, zodat ik vandaag alleen nog maar even hoefde te refreshen en af te rekenen (mocht het mijn geluksdag zijn).

Alleen nu keek ik vanochtend, staat er al "Sold Out" bij. Hoe kan dat nou weer? De actieprijs is nog niet eens begonnen toch?
Tijd is blijkbaar gerelateerd aan de tijdzone....

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Frank!in schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:38:

Bij mij is het anders niet uitverkocht. Moet alleen nog iets meer dan 1 uur wachten tot de actieprijs er is. En dan mogen de eerste 20 zich gelukkig prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
exelletor schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Niet toevallig 1-cent deal bij banggood besteld? :+
hahaha 8)7

Was 1 dollar cent naar een regulier bedrijf > MAC Cosmetics

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 17-09 20:22
Hier staat hij ook op sold out terwijl de actie pas zou beginnen over 1 uur en 43 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
koe161 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:43:
[...]

Tijd is blijkbaar gerelateerd aan de tijdzone....
Heb je de website bekeken? Volgens mij is het namelijk een timer die afloopt..
Xepos schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Bij mij is het anders niet uitverkocht. Moet alleen nog iets meer dan 1 uur wachten tot de actieprijs er is. En dan mogen de eerste 20 zich gelukkig prijzen :P
Dat is raar. Bij mij staat er in het groot sold out op. Ach probeer het gewoon over 1,5 uur. Mocht het lukken dan is het leuk meegenomen. Geen man over boort mocht het mislukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Kenzi schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 03:21:
[...]

dat moet je dus als je in China woont niet doen. bijv op Taobao. Zelf meegemaakt, jaar geleden negatieve feedback gegeven op een seller die fake spul verkocht. 3 weken lang belde hij elke dag, stuurde tientallen smsjes. nog steeds krijg ik af en toe smsjes van hem of ik de negatieve feedback wil weghalen.
Er zijn ook verhalen bekend van mensen die 'bezoek' kregen van verkopers om maar even hun feedback te wijzigen :P

[...]
Wij kunnen helaas niet direct via Taobao bestellen, daarvoor moeten we gebruik maken van agencies. Heb je inmiddels wel al je feedback gewijzigd of niet? Misschien voortaan toch binnen laten voor een goed bakkie Chinese thee?

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 21-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

Kaya10 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:45:
Ik heb een vraagje.

Heb de zte nubia z9 mini zowel op ebay als op pandawill gezien

Op ebay voor 285 euro en op pandawill 275 usd scheelt zo'n 35 euro ongeveer

Waar zou ik het kopen? Beste optie?
Beide accepteren PayPal..

http://www.pandawill.com/...n-16mp-black-p100645.html

http://pages.ebay.com/lin...=271869938535&alt=web

Ik weet niet hoe het met pandawill zit : toestel geroot en play store zit er op? Nl taal erop? Geen douanekosten bij Singapore post of hoe zit dat?
Bij pandawill kan je een verzekering afsluiten voor een paar euro dat je de invoer en btw terug krijgt van pandawill mocht je die krijgen. (staat bovenaan de website). Ik zou dus kiezen voor pandawill 8)

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:49:
[...]

Wij kunnen helaas niet direct via Taobao bestellen, daarvoor moeten we gebruik maken van agencies. Heb je inmiddels wel al je feedback gewijzigd of niet?
Nope, mijn mobiel heeft een hele slimme spam detect functie. zijn smsjes zie ik nooit, direct verwijderd :+

De feedbacks op Aliexpress & Ebay zijn eigenlijk nooit echt representatief. Er zijn hier in SZ hele kantoren vol met mensen die niks anders doen dan contact opnemen met kopers die slechte feedback hebben achter gelaten. Ze krijgen betaald per uur, maar als ze boven een bepaalde target zitten met feedback die ze van negatief naar positief hebben omgedraaid krijgen ze een bonus. Andersom komt het ook voor dat ze 'strafkorting' op hun loon krijgen als er teveel negatieve feedback is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:03

koe161

koe(c)

Frank!in schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:48:
[...]
Heb je de website bekeken? Volgens mij is het namelijk een timer die afloopt..
Tijdzone aangepast naar China en dan zijn alle timers verlopen.

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
koe161 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Tijdzone aangepast naar China en dan zijn alle timers verlopen.
Hmm dat kan het best nog eens zijn. Lekker slechte actie dan van Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
verbraakje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:57:
[...]

Bij pandawill kan je een verzekering afsluiten voor een paar euro dat je de invoer en btw terug krijgt van pandawill mocht je die krijgen. (staat bovenaan de website). Ik zou dus kiezen voor pandawill 8)
Subtotal $274.89
Insurance $27.49
Shipping & Handling (Airmail - Reg Airmail By China Post) $0.00

27.50 dollar vindt ik wel nog wat
Totaal 302 usd , ik was van plan om maximaal 250 euro uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
ViezeVis schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 01:12:
[...]

Zou de normale shipping manier kiezen inderdaad. Op AE koop ik nooit telefoons, ik verwacht dat als je op AE een dispute opent je dan vriendelijk wordt verzocht om het toestel te retourneren.

Zou 'm mooi op Pandawill kopen.

+ via PayPal krijg je je verzendkosten vergoedt als je de telefoon terug moet sturen dacht ik.
Ben ik ook van plan, maar enig idee hoe pandawill het doet met de applicaties van google? Installeren zij het erop ? Ik wil me echt niet ermee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Er zijn meer services, waaronder Paypal, die bij een nieuwe cc eerst één eurocent afschrijven, die je later dan weer terugkrijgt. Zo checken ze of de cc valide is.

Maar netjes van jouw bank dat ze je gecontacteerd hebben.
driel24 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Zeker opletten !!

Kaart geblokkeerd.

Overigens hulde aan ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Yay! Mijn 16000mAh powerbank van Everbuying is binnen.
Tikt wel aan in de handbagage, relatief zwaar ;O.

Iemand had laatst een siliconen case voor de Xiaomi 16000mAh powerbank gekocht voor ongeveer $1.00. Was geen originele, weet iemand die link nog?

[ Voor 42% gewijzigd door ViezeVis op 21-05-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ViezeVis schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:43:
Iemand had laatst een siliconen case voor de Xiaomi 16000mAh powerbank gekocht voor ongeveer $1.00. Was geen originele, weet iemand die link nog?
Ik zal even zoeken voor je, had hem bij Geekbuying weg gehaald. Moment.

Gevonden:
ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:42:
Uiteindelijk op geekbuying een blauwe gevonden voor $0,99.
Ook in zwart en wit, maar geen $0,99 meer... nu voor $3,69 (maar wel een claim 'original' in de titel)

[ Voor 34% gewijzigd door ralph075 op 21-05-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
ralph075 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:49:
[...]

Ik zal even zoeken voor je, had hem bij Geekbuying weg gehaald. Moment.

Gevonden:

[...]

Ook in zwart en wit, maar geen $0,99 meer... nu voor $3,69 (maar wel een claim 'original' in de titel)
http://www.ebay.com/itm/N...k-16000-mAh-/321753735180

http://www.aliexpress.com...nal-food/32246849626.html

Waarschijnlijk zijn beide nep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Die van Ali heb ik. Nep is mogelijk, maar het is wel juist hetzelfde hoesje zoals degene voor de 10400mAh, alleen een andere grootte. Dus voor mij maakt het mij zeker niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Bij Tinydeal is het hoesje voor de 10400 in de aanbieding voor .98 cent :)
http://www.tinydeal.com/-p-142782.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Ach, het is maar een hoesje. ;)
IMHO wel jammer dat ze echt vermelden maar geen drama als dat het niet is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Lees de topicwaarschuwing eens mensen. Discussies hoe je belasting kunt ontlopen doen we hier niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
http://www.aliexpress.com...al-China/32268006841.html

Titel: Original power bank silicone cases covers for 16000 mah xiaomi External Battery Pack charging lithium Valentine's day gifts
De verkoper: Hello, friend. This case is High quality OEM, but not original.

Ik snap niet dat dit is toegestaan. Het excuus is namelijk ook wel grappig:
I am sorry for that , because this original have been sold out.
we have not original in stock.

[ Voor 16% gewijzigd door ViezeVis op 21-05-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 00:32
ikdedinges schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:54:
Bij Tinydeal is het hoesje voor de 10400 in de aanbieding voor .98 cent :)
http://www.tinydeal.com/-p-142782.html
Thnx en besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Iemand anders ook problemen met AliExpress?
Kan niks toevoegen aan mijn winkelmandje of niks bestellen.

Werkt weer! :D

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 21-05-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44
florizla schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:33:
Ik vroeg me af of de BlitzWolf fysiek hetzelfde product was (bvb een re-brand) als de Anker 5-poort 40W lader.

(...)

Ze lijken dus heel erg op elkaar, maar toch zijn de markeringen op de prin
De BlitzWolf lijkt helemaal identiek aan de Eachine 40W charger. Daarvan is de hardware is OK en de performance zeer goed.

De reviewer heeft aangekondigd dat hij nog meer dergelijke laders gaat testen, waaronder Anker modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
florizla schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:20:
[...]

De BlitzWolf lijkt helemaal identiek aan de Eachine 40W charger. Daarvan is de hardware is OK en de performance zeer goed.

De reviewer heeft aangekondigd dat hij nog meer dergelijke laders gaat testen, waaronder Anker modellen.
Dus, BlitzWolf = Eachine = Anker (niet helemaal, maar heel close qua componenten en plaatsing) = Aukey (?)

Gevalletje complete printplaat inkopen en eigen behuizing eromheen ?
(buiten dan BW en EC, want da's dezelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58

thof

FP ProMod
Chocoball schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:37:
Zoals beloofd nog een aantal foto's van de Blitzwolf USB oplader van Banggood. Naast de USB oplader zit er een afneembaar netsnoer met EU stekker bij maar geen extra USB kabels.

[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Ga je hem toevallig nog verder reviewen of analyseren? Als het een veilig ontwerp is, ga ik er ook eentje aanschaffen. Al waren de reviews van de Anker versie wat wisselvallig (uitvallende poorten).

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thof schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:12:
[...]

Ga je hem toevallig nog verder reviewen of analyseren? Als het een veilig ontwerp is, ga ik er ook eentje aanschaffen. Al waren de reviews van de Anker versie wat wisselvallig (uitvallende poorten).
Ik was al begonnen met testen maar hoop ergens volgende week wat resultaten te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
thof schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:12:
[...]

Die uitvallende poorten kwamen voor bij een oudere versie van de lader.
Heb zelf 1 40W Anker die hier last van heeft, dit gemeld aan Anker, ze vragen je serienummer, en ik kreeg een nieuwe toegestuurd.
Heb nog twee exemplaren van de oude versie, en dat zou ook geen probleem vormen qua garantie, moesten deze ook last krijgen van uitvallende poorten.
De nieuwere versies herken je aan het feit dat ze geen sticker meer hebben met een serienummer, maar een gedrukt serienummer op de onderkant van de bezel.

Mijn 'kapotte' heb ik opgestuurd naar Henrik van lygte-info, die wou wel eens weten wat er uitvallende poorten veroorzaakt.
De nieuwere versies herken je aan het feit dat ze geen sticker meer hebben met een serienummer, maar een gedrukt serienummer op de onderkant van de bezel.

De KCX-017 komt trouwens ook goed uit de review op z'n site.

[ Voor 30% gewijzigd door dodge_911 op 22-05-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Na zo'n 15 dagen is een product wat ik heb gekocht op AliExpress kapot gegaan, dus heb ik besloten contact op te nemen met de verkoper als eerst mogelijke uitweg. Na her en der wat gepraat en excuus reageert de verkoper niet meer :( .

Iemand ervaring met verdere stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ViezeVis schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:17:
Na zo'n 15 dagen is een product wat ik heb gekocht op AliExpress kapot gegaan, dus heb ik besloten contact op te nemen met de verkoper als eerst mogelijke uitweg. Na her en der wat gepraat en excuus reageert de verkoper niet meer :( .

chat openen met Ali Express, een vriendelijke vrouw probeert je als het goed is te helpen. En waarschijnlijk wilt ze je een mailtje voor je sturen naar de verkoper. Dat kan dan wel helpen. Tenminste dat had bij mij geholpen toen ik geen reactie meer kreeg.

Heeft iemand toevallig ervaring met zoiets?
http://m.aliexpress.com/item/2007238558.html
Ik zie allemaal meerdere aanbieders met uiteenlopende prijzen, van de foto's wordt ik ook niet veel wijzer, vaak zit er een foto van een "originele" doosje bij. Maar betwijfel het of het echte zijn. Maar het is maar een hoesje, ik zoek er wel 1. Want ik druk blijkbaar toch vaak per ongeluk op ontgrendelen -.-.

[ Voor 60% gewijzigd door xileS op 22-05-2015 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar goede usb - > micro USB kabeltjes. Goed is zowel hoge doorvoer als goede bouwkwaliteit. Wie heeft een recente tip?

Ik maak nu gebruik van de anker kabeltjes, maar de bouwkwaliteit is om te huilen. De connectoren wiebelen los in het plastic omhulsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
ViezeVis schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:17:

Ik had dit ooit met twee servomotoren van slechte bouwkwaliteit. Foto's, filmpjes en dergelijke gestuurd. Op een gegeven moment reageerde de verkoper niet meer en zat er dus geen eenvoudige oplossing aan te komen.

Ik heb dus een dispute geopend, waarin de verkoper zijn standaardargumenten weer aanleverde. Ik postte mijn bewijs en na even aandringen bij de customer service kreeg ik een 50% refund. Was het niet waard, imo, maargoed.

Negatieve feedback achtergelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

groggy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 04:36:
Ik ben op zoek naar goede usb - > micro USB kabeltjes. Goed is zowel hoge doorvoer als goede bouwkwaliteit. Wie heeft een recente tip?

Ik maak nu gebruik van de anker kabeltjes, maar de bouwkwaliteit is om te huilen. De connectoren wiebelen los in het plastic omhulsel.
Valt me tegen van anker, zelf goede ervaringen mee. Volgens mij is de service van anker ook goed, misschien eens contact met ze opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:16:
[...]
Zie nu net dat de Blitzwolf helemaal geen serienummer heeft, niet op de lader en niet op de doos.
Dat euvel lees ik ook terug in de reviews van Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft iemand ervaring met www.honorbuy.com

Mijn ervaring is in ieder geval slecht, ik had daar een scherm gekocht voor mijn xiaomi mi3 maar na montage van scherm blijkt deze slecht te reageren op vingers, en de hoeken zijn 'death spots' bovendien zijn de homebuttons veel minder fel dan het origineel. Na dit gemeld te hebben en gevraagd om refund is er 1x gereageerd met 'we tested our products before shipping and everything was oke and we don't give warranty'

Hierop gereageerd met dat als het scherm getest was, ze de fabricage fouten zeker hadden kunnen merken, zeker dat van de hoeken moet ze dan opgevallen zijn.

Maar nu geen enkele reactie meer, mijn PayPal tijd is helaas verstreken, wat kan ik nu nog doen?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla

Nillkin kabels werden hier vermeld als goed, maar achteraf kwamen er ook veel klachten over.
Orico kabels zijn enkele keren vermeld als goed.
Uit de topic start blijkt de MiTB red kabel ook goed te zijn link.

Maar eigenlijk kun je dit best aan TWeaKLeGeND vragen, zie
TWeaKLeGeND in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

[ Voor 0% gewijzigd door florizla op 22-05-2015 09:00 . Reden: red kabel is van MiTB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:11
florizla schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:57:
[...]

Nillkin kabels werden hier vermeld als goed, maar achteraf kwamen er ook veel klachten over.
Orico kabels zijn enkele keren vermeld als goed.
Uit de topic start blijkt de MiTB red kabel ook goed te zijn link.

Maar eigenlijk kun je dit best aan TWeaKLeGeND vragen, zie
TWeaKLeGeND in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Wat is er mis met de nillkin kabels? Hier doen ze het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:20:
Zie berichten in dit topic 1, 2, 3, 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:17:
[...]

Zie nu net dat de Blitzwolf helemaal geen serienummer heeft, niet op de lader en niet op de doos.
Het ging dan ook over Anker laders met uitvallende poorten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
florizla schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Zie berichten in dit topic 1, 2, 3, 4.
Oké, zelf geen last van. Misschien komt het omdat ze aan de raspberry-pi hangen in de meterkast.

Heb je een goed alternatief? Kan ik nooit genoeg kabeltjes hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:44
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:20:
[...]

Hier ook, wordt dagelijks gebruikt om meerdere apparaten te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Het ging dan ook over Anker laders met uitvallende poorten :p
Sorry, dat had ik al uit je post begrepen maar het viel me nu pas op dat de Blitzwolf al helemaal geen serienummer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Sorry, dat had ik al uit je post begrepen maar het viel me nu pas op dat de Blitzwolf al helemaal geen serienummer heeft.
Ik kom net op Tinydeal nog een kloon tegen denk ik :
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/92/02/399202_130766555769350356.jpg
Maar die is door z'n prijs helemaal niet interessant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb een Orico USB kabel ontvangen, netjes in een mooi doosje met een gebruiksaanwijzing (ja, echt).
Kabel voelt erg degelijk aan, een beetje rubberachtige finish, net als mijn Xiaomi kabel. Hij laadt mijn telefoon ook erg snel op, ik heb geen tester, dus kan het niet meetbaar maken.

Van de Xiaomi kabel heb ik een nieuwe van Banggood ontvangen, hij laadt erg snel, maar na 3 weken verbrak de verbinding continu. Hopelijk blijft deze het langer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:41
Mijn eerste Nilkin kabel is al kapot(3-4 maanden in gebruik gehad), laadt ongeveer 3x zo langzaam op als hij in eerste instantie deed. Normaal gebruik, als hij niet gebruikt werd zat hij in een zak van m'n rugtas. Heb nu de Xiaomi kabel besteld om deze eens te proberen, nadat ik vond dat de kabel die bij m'n powerbank was meegeleverd een prettige stevige klik in de oplaadpoort had, terwijl die van Nilkin er met het minste of geringste uit schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
dangerousp schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:59:
Ik heb een Orico USB kabel ontvangen, netjes in een mooi doosje met een gebruiksaanwijzing (ja, echt).
Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
florizla schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Waar heb je hem gekocht?
Officiele orico shop op aliexpress http://www.aliexpress.com/store/105327

Edit: Ik zie wel dat de promoties momenteel niet actief zijn. Ik zou nog even wachten. Deze kabel had ik voor $4 http://www.aliexpress.com...e/105327_32319800848.html

[ Voor 36% gewijzigd door dangerousp op 22-05-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dangerousp schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:19:
[...]

Edit: Ik zie wel dat de promoties momenteel niet actief zijn. Ik zou nog even wachten. Deze kabel had ik voor $4 http://www.aliexpress.com...e/105327_32319800848.html
Dat is duur zeg.. Deze info komt uit de TS van dit topic, eens kijken wat leuke kabels zijn voor een goede prijs.

Goede kabels uit China?
Helaas zijn een groot deel van de kabels uit China waardeloos en heb ik besloten om alle nieuwe en voorgaande kabels te testen en dit bij te houden in een tabel.

Kabel Test
KabelPrijsTest UitslagWebwinkel
Origineel Galaxy S4 kabel$max output 1.9ASamsung
Google Nexus 7 (zwart)$1.94max output 0.3AMiniInTheBox
Google Nexus 7 (wit)$1.94max output 0.420AMiniInTheBox
Generiek Micro-USB$17.99max output 0.540AXtremeGuard
Micro-USB Cable Hemp (braided/nylon)$2.64max output 1.260AeForChina
Xiaomi Magnetische Micro-USB$4.90max output 1.9ADealExtreme
Magnetische Micro-USB (wit)$1.49max output 1.14AChinaBuye
Magnetische Micro-USB (grijs)$1.77max output 1.14AChinaBuye
Orico Micro USB Cable$6.99max output 1.9AMiniInTheBox
Red Micro USB Cable$3.99gem. 1.6A (max output 1.9A)MiniInTheBox
Generic Micro-USB Zwart$1.00gem. 0.4A (max output 0.5A)eBay Seller
Generic Micro-USB Wit$1.45gem. 0.6A (max output 0.6A)BuyInCoins
Generic Micro-USB Zwart$1.50gem. 0.4A (max output 0.4A)eBay Seller
Micro 5 Purple$4.49max output 2AAliExpress Seller
Generic Micro-USB Wit$4.49max output 0.6AAliExpress Seller
Nilkin 2A 120cm Charge Cable$4.49max output 2ABanggood.com

Voorlopige winnaars:Red Cable: de batterij van de Galaxy S4 staat op 2% - het laadt de telefoon direct op met ongeveer tussen de 1.1A en 1.5A, wanneer de Galaxy S4 de 40% grens bereikt blijft het laadvermogen op 1.46A en bij de batterij grens van 70% schiet het naar een continu laadvermogen van 1.8A / 1.9A !

Toelichting van de kabel:
Dit is tot nu toe een van de weinige kabels die echt 1.9A door heen laat, de reden waarom deze een 'voorlopige' winnaar is de prijs kwaliteitsverhouding.

De Orico kabel is kwalitatief beter en laat ook 1.9A door. Alleen is deze wat prijziger en tippen beide kabels nog altijd niet aan de Samsung S4 kabel. De Orico kabel laadt net iets sneller op als de Red kabel.

Bij de Red kabel heb ik een gemiddelde vermeld omdat de grenzen voor het verhogen van de Ampere net iets later plaatsvindt als bij de Orico (en originele Samsung) kabel. Laden begint bij 1.26A, en dan 1.46A en dan naar 1.9A.

Beste kabel in de categorie prijs kwaliteitsverhouding:
  1. Samsung Galaxy S4 kabel
  2. Red kabel / Nilkin kabel
  3. Orico kabel
  4. Hemp kabel
Getest met:
- Galaxy S4 Smartphone
- Galaxy S4 Lader
- Galaxy S4 Kabel
- App: Galaxy Charging Current
- USB Meter Tester
- KCX-017 USB Voltage Tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:41:

Goede kabels uit China?
Helaas zijn een groot deel van de kabels uit China waardeloos en heb ik besloten om alle nieuwe en voorgaande kabels te testen en dit bij te houden in een tabel.

Voorlopige winnaars:
Ik heb een hoop verschillende ebay kabels gekocht getest en die resultaten niet opgeschreven. Ik heb gewoon alle kabels die minder dan 1,5A doorgaven weg gegooit. De enige kabel die ik nu thuis nog gebruik is de http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1497.l2649
Deze is 110-120cm en geeft gewoon 1,9A door aan mijn OnePlus en andere apparaten. Kwalitatief een hele goede kabel ook. Ik heb er inmiddels 7 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
boppos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb een hoop verschillende ebay kabels gekocht getest en die resultaten niet opgeschreven. Ik heb gewoon alle kabels die minder dan 1,5A doorgaven weg gegooit. De enige kabel die ik nu thuis nog gebruik is de http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1497.l2649
Deze is 110-120cm en geeft gewoon 1,9A door aan mijn OnePlus en andere apparaten. Kwalitatief een hele goede kabel ook. Ik heb er inmiddels 7 ofzo.
Wow bedankt :D.
Ik bestel er meteen 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
boppos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Kijk, goede info! ook maar 1 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vorige week donderdag bij Tinydeal de Xiaomi Pistons 3 besteld en een onderwaterbehuizing voor m'n Xiaomi action cam. En zowaar, juist op de dag dat mijn Pistons 2 defect raakte, gisteren het pakje aan de deur. Een week! Nog nooit eerder zo snel!

Overigens de afgelopen jaren al tientallen (misschien al wel 100) pakketten met minder en meer waarde (van 0,01 tot zo'n 80 euro) via Tinydeal, Dealextreme, Banggood en Ebay over laten komen, en nog nooit met douane of extra belasting te maken gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
dangerousp schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:19:
[...]

Dank voor de link. Kabels zien er goed uit. Niet dat ik niet tevreden ben over me Nillkin micro usb kabels en Nillkin Plus kabels, maar andere kabels testen is ook leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:01
Ik ben al vanaf 4 mei met een dispute bezig op Aliexpress. Ik dacht eindelijk vandaag gelijk te krijgen moet ik weer 9 dagen wachten. En de communicatie is ondertussen van het niveau welles/nietes geworden iemand meer ervaring met disputes en AE want mijn geduld begint nu een beetje op te raken. Het gaat hierbij om een telefoon (redmi 2) die ik bij CBT store heb besteld en heeft laten verzenden met DHL en die is dus nooit aangekomen.

En om even over kabels te hebben ik heb er 2 hiervan en ze zijn tot nu toe goed i.c.m. mijn nilkin lader zit mijn Oneplus in minder dan 2 uur vol; http://www.aliexpress.com...ith-brand/1943013027.html Voor degene die geduld heeft kan beter wachten tot ze weer in de aanbieding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:17:
[...]
Kijk, goede info! ook maar 1 besteld :)
Niet toevallig 3?
Pagina: 1 ... 26 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic