Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Nadat ik hier al eerder de ebay-seller Deainthebox genoemd zag worden, had ik besloten om een casseteconverter aan te schaffen bij deze shop op Ebay. Afgelopen zaterdag 16-5 besteld en vandaag(22-5) al binnen. Is voor mij wel een record op Ebay, want meestal gaan hier wel een aantal weken overheen. Is voor mij een goede verkoper om in het achterhoofd te houden, want de prijzen zijn vergeleken met de andere verkopers op Ebay niet hoger of lager :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Mayyyybe :P

Nu nog op zoek, naar de beste 5/6 poorts adapter, misschien die van $15 die hier langs kwam. Dan heb ik meteen weer wat losse 5v adapters vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:48:
misschien die van $15 die hier langs kwam. Dan heb ik meteen weer wat losse 5v adapters vrij.
De kans bestaat dat die BlitzWolf binnenkort meer gaat kosten dan €15. Banggood spreekt op hun blog van 'an exclusive introductory price'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Net gespot bij TinyDeal : silicone hoesje voor XPB10Ah (de nieuwe 3-cell dus)

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 22-05-2015 14:35 . Reden: referral verwijderd ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
dodge_911 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:04:
Net gespot bij TinyDeal : silicone hoesje voor XPB10Ah (de nieuwe 3-cell dus)
Thanks, besteld.
10.000mah is al onderweg via geekbuying

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 22-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:31
Is op Banggood de UK warehous alleen om geen invoer-rechten te betalen, of komt het ook echt uit de UK, en daardoor sneller in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

florizla schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:57:
[...]

Nillkin kabels werden hier vermeld als goed, maar achteraf kwamen er ook veel klachten over.
Orico kabels zijn enkele keren vermeld als goed.
Uit de topic start blijkt de MiTB red kabel ook goed te zijn link.

Maar eigenlijk kun je dit best aan TWeaKLeGeND vragen, zie
TWeaKLeGeND in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Kabels van MiTB zou ik NIET kopen. Ik heb er meerdere gehad. Los van elkaar gekocht, en allemaal zijn ze stuk. En ik ben er bovengemiddeld zuinig mee omgegaan.
Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Oké, zelf geen last van. Misschien komt het omdat ze aan de raspberry-pi hangen in de meterkast.

Heb je een goed alternatief? Kan ik nooit genoeg kabeltjes hebben. :)
Het alternatief wat ik nu gebruik en wat ik iedereen kan aanraden. miniUSB -> microUSB kabels. Iedereen heeft waarschijnlijk voldoende miniUSB kabels liggen. Ik tenminste wel. En deze zijn allemaal van véél betere kwaliteit. Adapter eraan en ze laden sneller op dan de kabels van MiTB (die paar dagen dat ze wel werkte). Ik heb een usb meter liggen, ik zal het een keer testen.
boppos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb een hoop verschillende ebay kabels gekocht getest en die resultaten niet opgeschreven. Ik heb gewoon alle kabels die minder dan 1,5A doorgaven weg gegooit. De enige kabel die ik nu thuis nog gebruik is de http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1497.l2649
Deze is 110-120cm en geeft gewoon 1,9A door aan mijn OnePlus en andere apparaten. Kwalitatief een hele goede kabel ook. Ik heb er inmiddels 7 ofzo.
kleine verkapte tvp mocht ik een kabel zonder adapter willen gebruiken. Maar ik blijf op dit moment stug bij mijn miniUSB > microUSB adapters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Hallo iedereen

Ik wou laatst een soldeerbout op USB op DX.com bestellen. Na een week blijkt echter dat dat item uit stock is, en niet meer wordt aangekocht.

Ik zoek dus een vervanger. Dit was het item: http://www.dx.com/p/porta...green-379232#.VV8XzpO2V1A

Als iemand op een andere site zoiets al is tegengekomen (op DX.com was het de enige in z'n soort.)

Edit: Gevonden op AliExpress (http://nl.aliexpress.com/...otective/32253853288.html) wel nog nooit gekocht daar.

[ Voor 19% gewijzigd door Carharttguy op 22-05-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dacuuu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:41:
...of komt het ook echt uit de UK, en daardoor sneller in huis?
In mijn geval kwam het binnen 3 werkdagen aan, vanuit de UK: d:)b
ehtweak in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:51:
Hallo iedereen

Ik wou laatst een soldeerbout op USB op DX.com bestellen. Na een week blijkt echter dat dat item uit stock is, en niet meer wordt aangekocht.

Ik zoek dus een vervanger. Dit was het item: http://www.dx.com/p/porta...green-379232#.VV8XzpO2V1A

Als iemand op een andere site zoiets al is tegengekomen (op DX.com was het de enige in z'n soort.)

Edit: Gevonden op AliExpress (http://nl.aliexpress.com/...otective/32253853288.html) wel nog nooit gekocht daar.
http://www.focalprice.com...ng_Iron.html?SSAID=465956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:51:
Hallo iedereen

Oops, te snel gelezen. Waarom op USB? Dat ding gaat toch nooit warm genoeg kunnen worden?

[ Voor 10% gewijzigd door Sakke1994 op 22-05-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Thanks, is zelf nog goedkoper!
Sakke1994 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:11:
[...]
Oops, te snel gelezen. Waarom op USB? Dat ding gaat toch nooit warm genoeg kunnen worden?
Dat wou ik toch wel even testen. En ik soldeer toch alleen maar aan m'n computer, en het is goedkoop, dus waarom niet?

http://www.raspberrypi-sp...b-powered-soldering-iron/ dit is een gelijkaardige en doet het precies wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Sakke1994 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:11:
[...]

ik heb een soldeerbout van 10w voor fijne elektronica.
Deze is 8watt, maar dat zou betekenen dat deze 1,6 Ampere nodig heeft bij een 5v USB poort. Een standaard USB2.0 poort levert toch maar 0,5 Ampere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
FunFair schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:23:
[...]

ik heb een soldeerbout van 10w voor fijne elektronica.
Deze is 8watt, maar dat zou betekenen dat deze 1,6 Ampere nodig heeft bij een 5v USB poort. Een standaard USB2.0 poort levert toch maar 0,5 Ampere?
Goed punt eigenlijk. Weet ook niet hoe die het doet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:27:
[...]

Goed punt eigenlijk. Weet ook niet hoe die het doet dan.
USB 3.0 levert ook 'maar' 0.9A, dus dat gaat niet veel beter gaan. Je kan het in ieder geval proberen voor 7$, maar voor evenveel geld vind je ook goedkope die op 220V gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ongeveer een 2-3 jaar geleden vroeg ik mezelf af waarom mijn telefoon zo traag was met laden in de auto, langzaam maar zeker werd het me duidelijk dat je zit met 3 factoren:

Lader, kabel, apparaat dat de stroom moet trekken.

Nu heel wat tijd en kennis later over die factoren, laadprocessen, kwaliteitsverschillen, data shorts, bergen meetapparatuur (zo staan er inmiddels bijv Fluke's op de workbench, en natuurlijk al die 'USB meters') en tientallen verschillende kabels. (de meeste troep al wel in de prullebak helaas)

Ik zal na dit weekend mijn bevindingen van de afgelopen jaren in een nieuw topic over USB charging (of specifieker micro usb charging + opvolgers) plaatsen. Met testresultaten van de bekende populaire kabels plus ook kabels die ik zelf heb gevonden. Door alle kabels met de zelfde test setup door te meten zijn ze veel beter te vergelijken en daarom vraag ik jullie ook alvast om donor kabels mocht je iets vergeleken willen hebben (ik kan ze na testen uiteraard ook weer terug sturen) so feel free to DM

EDIT: Een blog van maken zou niet slecht zijn, bedankt voor de tip

[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-05-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Heb wat gezocht: https://www.youtube.com/watch?v=OYa3SIg15Hg

Blijkt 2 USB poorten nodig te hebben + het warmt echt alleen de tip op. Die 8 watt blijkt ook nog eens een overschatting te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Ik zit al even te kijken naar de Xiaomi Mi Wi-Fi als acces point. Maar de 100 mpbs vind ik echt wel een zonde. Is er al iemand anders mooie goedkope acces points tegen gekomen in het verre oosten? Natuurlijk aan Westerse snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:11:
Ik zit al even te kijken naar de Xiaomi Mi Wi-Fi als acces point. Maar de 100 mpbs vind ik echt wel een zonde. Is er al iemand anders mooie goedkope acces points tegen gekomen in het verre oosten? Natuurlijk aan Westerse snelheden.
Beter gewoon hier kopen, je gaat in China echt geen betere koop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Sakke1994 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:31:
[...]

USB 3.0 levert ook 'maar' 0.9A, dus dat gaat niet veel beter gaan. Je kan het in ieder geval proberen voor 7$, maar voor evenveel geld vind je ook goedkope die op 220V gaan.
geen slecht idee USB soldeerbout. zekers handig met een powerbank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
icegodd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:06:
[...]

geen slecht idee USB soldeerbout. zekers handig met een powerbank _/-\o_
Ik gebruik deze voor onderweg te solderen: http://www.hobbyking.com/...att_12v_3s_XT60_plug.html

Enkel heb je dan wel natuurlijk een multicopter/rc-vliegtuig/rc-auto of iets dergelijks nodig zodanig dat je de batterijen ervan kan gebruiken dan natuurlijk.

Die USB bout gaat niet zo makkelijk werken als eentje dat je zo in de muur prikt (220v) of die ik aanhaal. Mogelijk doet hij het wel, maar makkelijk zal het niet zijn :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Sakke1994 op 22-05-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

ehtweak schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:27:
[...]

Ze zijn erg hardleers, daar bij Alienogwat.
http://www.heise.de/newst...r-im-Angebot-2635511.html
ze blijven maar vervalste USB sticks en SD kaartjes verkopen... :(
Zag net deze https://www.uitbieden.nl/payment/kingston-usb-128gb
Zal ook wel nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Die USB 2.0 sticks bestaan zelf niet in 128gb, 64gb max.
http://www.kingston.com/us/usb/personal_business#dtse9h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Weet iemand soms een adresje voor van de grote vinyl (weerbestendige) cijfer stickers?
(om b.v. op je kliko te plakken).

Dus minimaal wel zo'n 15 a 25cm groot.

Heb wel eea gevonden op o.a. eBay, maar de verzendkosten (zelfs vanuit de UK) zijn vaak net zoveel als de stickers zelf...
Vroeg me af of iemand zoiets wel eens uit verweggistan heeft laten komen. Voor prijzen van maximaal een euro per cijfer.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

ehtweak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:25:
Weet iemand soms een adresje voor van de grote vinyl (weerbestendige) cijfer stickers?
(om b.v. op je kliko te plakken).

Dus minimaal wel zo'n 15 a 25cm groot.

Heb wel eea gevonden op o.a. eBay, maar de verzendkosten (zelfs vanuit de UK) zijn vaak net zoveel als de stickers zelf...
Vroeg me af of iemand zoiets wel eens uit verweggistan heeft laten komen. Voor prijzen van maximaal een euro per cijfer.
drsticker.nl?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

drsticker en andere nederlandse consorten kan ik zelf ook wel vinden... ;)

Het ging om goedkoop O-)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

*knip* 1x vragen is wel genoeg

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 24-05-2015 22:38 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komt die ene Xiaomi Metal Mouse Pad nog op de markt bij de bekende China shops? Ik wil hem nog steeds hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:11:
Als acces point moet dat kunnen toch?
Houd je de modem van je provider of oude router actief voor de LAN poorten, en de Xiaomi als acces point voor Wifi daarachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:54
iPodKiller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:52:
Komt die ene Xiaomi Metal Mouse Pad nog op de markt bij de bekende China shops? Ik wil hem nog steeds hebben...
Banggood heeft nog twee grote en de kleinere komen eind van de maand weer: http://www.banggood.com/X...m-Mouse-Pad-p-974501.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ronald8 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:54:
[...]

Banggood heeft nog twee grote en de kleinere komen eind van de maand weer: http://www.banggood.com/X...m-Mouse-Pad-p-974501.html
Ja die zag ik staan ja.. Maar het zou $10 kosten volgens Xiaomi. 22 euro is teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
iPodKiller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:55:
[...]

Ja die zag ik staan ja.. Maar het zou $10 kosten volgens Xiaomi. 22 euro is teveel.
bij BG zitten de verzendkosten bij de prijs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:52:
[...]

Als acces point moet dat kunnen toch?
Houd je de modem van je provider of oude router actief voor de LAN poorten, en de Xiaomi als acces point voor Wifi daarachter?
Zat ik inderdaad ook al te denken, maar vroeg me af wat het nut van hun 1167mbps WIFI, als je netwerkkabel toch maar toekomt aan 100mbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
iPodKiller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:52:
Bij DX zijn ze beide te koop. Small: 18 euro en Large 21 euro.
Beide zijn origineel. Ik heb er ook een aantal bij DX gekocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Hendrikje1 op 22-05-2015 18:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Carharttguy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:57:
[...]

Zat ik inderdaad ook al te denken, maar vroeg me af wat het nut van hun 1167mbps WIFI, als je netwerkkabel toch maar toekomt aan 100mbps?
Wifi N is ook gemaakt voor 300mbs ofzo, maar in de praktijk haal je dat toch niet. Net als die 1167.

Maar inderdaad niet heel handig, had er op z'n minst 1 danwel 2 gigabit poorten ingestopt en de prijs iets hoger en het is een veel beter product waar je meer aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:00:
[...]

Wifi N is ook gemaakt voor 300mbs ofzo, maar in de praktijk haal je dat toch niet. Net als die 1167.

Maar inderdaad niet heel handig, had er op z'n minst 1 danwel 2 gigabit poorten ingestopt en de prijs iets hoger en het is een veel beter product waar je meer aan hebt.
Er zijn zat routers met gigabit in een iets hogere prijsklasse te krijgen hier, zoals bijv de TP-Links.
En Xiaomi heeft een duurdere router die wel gigabit heeft.

(gebruik hier overigens de mi wifi, en mis die gigabit totaal niet)

voordeel van de mi wifi is wel de app, die is best goed. op kantoor kan ik zo zien wie er thuis op wifi zitten :) en desnoods eruit knikkeren. >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 22-05-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Kenzi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:16:
[...]
op kantoor kan ik zo zien wie er thuis op wifi zitten :) en desnoods eruit knikkeren. >:)
Om vervolgens een telefoontje van het thuisfront te krijgen 'Ik heb ineens geen internet, kan dat kloppen?'
Waarop jij antwoord: 'Uhm, ik heb werkelijk geen idee' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:02
ehtweak schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:28:
drsticker en andere nederlandse consorten kan ik zelf ook wel vinden... ;)

Het ging om goedkoop O-)
niet gezocht voor je. Maar DinoDirect heeft veel lifestyle spullen. Bestel ik ook vaak stickers/decalls. ooit stickers voor in de douche besteld. Hebben een jaar gezeten en gingen toen verhuizen maar zat als een huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Een schopje :)
rud schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:39:
Ik heb nog gekeken of ik dit zou moeten posten in het TV forum maar daar gaat het alleen over TV's.

Mijn ouders willen graag de TV elders geplaatst hebben. Nu vroeg ik mij af of er ook Chinese shops zijn die kabel-TV verlengsnoeren (coax) leveren, liefst 4G en digitenne bestendig. Maar waar ik ook op zoek, ik kom niet op gewone kabel-tv verlengsnoeren uit :? . Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 13:54
Een coaxkabel kun je denk ik beter gewoon hier bij een bouwmarkt zoeken. Hou er wel rekening mee dat een langere kabel meer signaalverlies heeft en dat koppelingen ook niet bevorderlijk voor de kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Nee, ben echt op zoek naar producten op Aliexpress etc. Tenslotte maken die bouwmarkten het ook niet zelf en komt het meestal uit China. En daarbij komt dat China gewoon veel goedkoper is.

Probleem is dat zoeken op Aliexpress soms niets oplevert totdat je de het juiste zoekwoord hebt gevonden. Dus als er iemand is die mij een handje kan helpen met het zoeken naar verlengkabels voor kabel-tv, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:14
rud schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:23:
Nee, ben echt op zoek naar producten op Aliexpress etc. Tenslotte maken die bouwmarkten het ook niet zelf en komt het meestal uit China. En daarbij komt dat China gewoon veel goedkoper is.

Probleem is dat zoeken op Aliexpress soms niets oplevert totdat je de het juiste zoekwoord hebt gevonden. Dus als er iemand is die mij een handje kan helpen met het zoeken naar verlengkabels voor kabel-tv, graag!
http://www.aliexpress.com...123012&isViewCP=y&catId=0

Maar ik zou het idd zoals ronald zegt hier bij een bouwmarkt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:16
http://www.kabelkeur.nl/

Succes met digitale televisie kijken met je COAX-dropveters uit China :w
Het is niet voor niets dat sinds de recente frequentiewijziging van Ziggo ineens een hoop mensen problemen hebben met de goedkope COAX-snoertjes van de bouwmarkt. Die dingen vallen nu ineens gigantisch door de mand door de storing die ze oppikken omdat er een frequentie wordt gebruikt waar 4G ook op zit/dicht bij in de buurt zit. Die dropveters van de bouwmarkt hebben amper, of slechte afscherming tegen straling van buitenaf.

Hirschmann kabel en connectoren gebruiken, praten we dan wel verder.

[ Voor 34% gewijzigd door ThinkPad op 22-05-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

GJV93 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:31:
[...]
Maar ik zou het idd zoals ronald zegt hier bij een bouwmarkt kopen.
Bedankt, maar dat zijn allemaal andere stekkers. Het gaat om deze http://www.allekabels.nl/...1019670/coax-stekker.html en uiteraard de contra daar voor. En dan liefst kant-en-klaar met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

rud schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:03:
[...]

Bedankt, maar dat zijn allemaal andere stekkers. Het gaat om deze http://www.allekabels.nl/...1019670/coax-stekker.html en uiteraard de contra daar voor. En dan liefst kant-en-klaar met kabel.
voor die paar euro meer zou ik ook Hirschmann aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
verbraakje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:32:
[...]

voor die paar euro meer zou ik ook Hirschmann aanbevelen!
Als die jongen nu persé crappy coaxkabels wil...

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 22-05-2015 23:33 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
boppos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb een hoop verschillende ebay kabels gekocht getest en die resultaten niet opgeschreven. Ik heb gewoon alle kabels die minder dan 1,5A doorgaven weg gegooit. De enige kabel die ik nu thuis nog gebruik is de http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1497.l2649
Deze is 110-120cm en geeft gewoon 1,9A door aan mijn OnePlus en andere apparaten. Kwalitatief een hele goede kabel ook. Ik heb er inmiddels 7 ofzo.
Deze besteld, hopelijk bevallen ze beter dan de anker kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
groggy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:50:
[...]

Deze besteld, hopelijk bevallen ze beter dan de anker kabels
Zijn de Anker kabels toch niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
MrGangstaQ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:54:
[...]

Zijn de Anker kabels toch niet zo goed?
Ik ben niet tevreden. De doorvoersnelheid is prima, maar de bouwkwaliteit laat te wensen over. De connectoren wiebelen in de omhulsels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

TinyDeal heeft nu ook de xiaomi 55" 4k televisie in het assortiment, jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn :P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YBLG7ujU64vbvOjMpBNsLLFN/full.png

Zojuist wel de Xiaomi Scale besteld, ben benieuwd :P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EW13U9VfIIMG32xzM7NZCHvH/full.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

freestyler2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:49:
Heeft iemand ervaring met www.honorbuy.com

Maar nu geen enkele reactie meer, mijn PayPal tijd is helaas verstreken, wat kan ik nu nog doen?
Hoezo is je PayPal tijd verstreken? Je hebt nu namelijk 180 dagen de tijd om een geschil te openen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Fietsbel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:40:
TinyDeal heeft nu ook de xiaomi 55" 4k televisie in het assortiment, jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn :P
[afbeelding]

[afbeelding]
Waar heb je besteld en wat kost het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Xiaomi Flash Sale bij Tinydeal: http://www.tinydeal.com/xiaomi-brand-carnival-si-3742.html :)
$20 voor de Xiaomi Scale is een mooie prijs. Jammer dat daar, vanwege het gewicht, verzendkosten bijkomen.

[ Voor 36% gewijzigd door Hendrikje1 op 23-05-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ThinkPadd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:45:
http://www.kabelkeur.nl/

Succes met digitale televisie kijken met je COAX-dropveters uit China :w
Het is niet voor niets dat sinds de recente frequentiewijziging van Ziggo ineens een hoop mensen problemen hebben met de goedkope COAX-snoertjes van de bouwmarkt. Die dingen vallen nu ineens gigantisch door de mand door de storing die ze oppikken omdat er een frequentie wordt gebruikt waar 4G ook op zit/dicht bij in de buurt zit. Die dropveters van de bouwmarkt hebben amper, of slechte afscherming tegen straling van buitenaf.

Hirschmann kabel en connectoren gebruiken, praten we dan wel verder.
Ik zit in een nieuwbouwhuis waar ze die kabels al hebben getrokken. Adviseer je nou met bovenstaande om ook die te vervangen door hirschmann kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een ipad mini 2 wall mount waarbij ik de ipad wall mount aan een intern stroompunt kan monteren voor permanente voeding. Ik wil dus geen kabels zien. Voorbeeld is http://sdock.nl/sdock-ipad-muurhouder

Is daar nog een mooie chinese variant van te scoren die wat goedkoper is 😎?

[ Voor 3% gewijzigd door Ferra op 23-05-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:16
Ferra schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:13:
[...]

Ik zit in een nieuwbouwhuis waar ze die kabels al hebben getrokken. Adviseer je nou met bovenstaande om ook die te vervangen door hirschmann kabels?
Daar wordt vaak ook wel goed spul gebruikt, dus als je gewoon goed beeld hebt dan hoef je je geen zorgen te maken. Het is meer dat mensen zelf spul gaan leggen en daar goedkope sh*tkabel voor gebruiken en het dan raar vinden dat ze storingen in het beeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

sjaool schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:53:
[...]

Hoezo is je PayPal tijd verstreken? Je hebt nu namelijk 180 dagen de tijd om een geschil te openen.
Het is al iets dat speelde in januari begin dit jaar, pas daarna is het aangepast naar 180 dagen, ik kreeg allereerst mijn scherm pas laat binnen, tegen het einde van de grens van de toen geldende claim termijn. Aangezien ik het scherm nog niet gemonteerd had was mij dit probleem nog niet bekend. Na montage had ik nog 3 dagen over om claim te openen bij paypal. Helaas ben ik dat toen vergeten. Na de claim datum kreeg ik pas een email terug, lijkt dus doelbewust te zijn geweest. Want erna geen enkele reactie meer, heb ze sindsdien elke week een mail gestuurd met de vraag wanneer ik een reactie mag verwachten.. Maar niks noppes nada meer gehoord..

Maar wat kun je nu nog doen? PayPal wil niks doen gezien ik pas claim heb geopend na het termijn en kan pas iets doen als er meerdere claims worden ingediend tegen deze oplichter honorbuy.

Het scherm vertegenwoordigd een waarde van 50eu +-

[ Voor 12% gewijzigd door freestyler2 op 23-05-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Fietsbel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:40:
[afbeelding]

[afbeelding]
2000eu is nog niet veel geld voor zo'n tv, alleen jammer dat de kans groot is dat je nog import heffing erover heen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Kenzi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:16:
[...]

Er zijn zat routers met gigabit in een iets hogere prijsklasse te krijgen hier, zoals bijv de TP-Links.
En Xiaomi heeft een duurdere router die wel gigabit heeft.

(gebruik hier overigens de mi wifi, en mis die gigabit totaal niet)

voordeel van de mi wifi is wel de app, die is best goed. op kantoor kan ik zo zien wie er thuis op wifi zitten :) en desnoods eruit knikkeren. >:)
Ik zit al een tijdje te zoeken naar de duurdere router die wel gigabit heeft, maar welke is dat? Ik vind hem ook niet terug op officiële website of zo.

Hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Carharttguy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:06:
[...]

Ik zit al een tijdje te zoeken naar de duurdere router die wel gigabit heeft, maar welke is dat? Ik vind hem ook niet terug op officiële website of zo.

Hartelijk dank
Dat is deze:
http://www.honorbuy.com/1...wifi-wireless-router.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Hendrikje1 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 08:29:
Xiaomi Flash Sale bij Tinydeal: http://www.tinydeal.com/xiaomi-brand-carnival-si-3742.html :)
$20 voor de Xiaomi Scale is een mooie prijs. Jammer dat daar, vanwege het gewicht, verzendkosten bijkomen.
Leuk zo'n flash sale maar ik volgens mij zijn de spullen zelfs duurder dan begin deze week.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Pfew, dat is wel een heel andere prijsklasse natuurlijk. Ik ga dan toch voor de goedkope 100mbit versie gaan!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Gelukkig slechts €30, valt mee. Waarmee dit product voorlopig relatief zinloos is om te bestellen imho. Ja, als de prijs van het artikel €0 is, dan misschien wel :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Carharttguy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:19:
[...]

Pfew, dat is wel een heel andere prijsklasse natuurlijk. Ik ga dan toch voor de goedkope 100mbit versie gaan!
Thanks!
http://tweakers.net/categ...QXZaYo2QVrWRoammmFFtbWwsA

Je hebt al Gbit routers voor 30 euro. Ik zie in het geval van de goedkope Xiaomi router niet in waarom je die zou kiezen over eentje van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik raad jullie aan om niet bij deze shop te bestellen, zie ook mijn eerdere berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sakke1994 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:08:
[...]

http://tweakers.net/categ...QXZaYo2QVrWRoammmFFtbWwsA

Je hebt al Gbit routers voor 30 euro. Ik zie in het geval van de goedkope Xiaomi router niet in waarom je die zou kiezen over eentje van hier.
Wifi AC, dat zie je hier nergens voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boppos schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 02:12:
[...]

Waar heb je besteld en wat kost het?
Besteld met de TinyDeal aktie, zie: Hendrikje1 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
De weegschaal kwam daardoor uit op 18 euro, verzendkosten zijn nog wel fors maar dat komt omdat het pakket meer dan 2 KG is (30 euro) Voor dat bedrag vind ik het een prima gadget :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:01
Als je zo graag 1000Mbps wilt misschien dit avontuur aangaan? http://www.aliexpress.com...4GHz-802/32341278717.html is nu nog in de aanbieding en met de app nog goedkoper.

Gisteren ook weer een telefoontje gehad van DHL lijkt erop dat CBT store eindelijk ontwaakt is. Zal dan toch DHL het pakketje kwijt geraakt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Snoekebeest schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:29:
Als je zo graag 1000Mbps wilt misschien dit avontuur aangaan? http://www.aliexpress.com...4GHz-802/32341278717.html is nu nog in de aanbieding en met de app nog goedkoper.
Ziet er interessant uit! Aanbieding is nog paar dagen geldig, dus ik ga er eens over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58

thof

FP ProMod
Ronald8 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:57:
Misschien een interessante aanbieding bij Banggood: de Blitzwolf 40W oplader.
http://www.banggood.com/B...-Technology-p-976585.html
Helaas is de introductie prijs niet meer van toepassing op het witte model. Tevens is zowel de witte als zwarte EU uitvoeringen, niet meer op voorraad. Te lang getwijfeld, gisteren was de zwarte er nog.

Edit: Inderdaad standaard plug :9 Gaat goed komen dus 8)

[ Voor 5% gewijzigd door thof op 23-05-2015 14:12 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:13
thof schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:04:
[...]

Helaas is de introductie prijs niet meer van toepassing op het witte model. Tevens is zowel de witte als zwarte EU uitvoeringen, niet meer op voorraad. Te lang getwijfeld, gisteren was de zwarte er nog.
Dan bestel je toch een UK of US versie? Die kabel zit bij ieder scheerapparaat en ik kan me niet voorstellen dat je niet zo'n kabel thuis hebt liggen. Om nou van de kabel de koop af te laten hangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
bottom line schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:09:

[...]

Voor jou hetzelfde. BUBM is the golden key ;)
Officiele verkoper op ebay btw: http://stores.ebay.nl/worthbest
Ik heb er zelf een 4-5tal gekocht hier: http://www.aliexpress.com...s-Travel/32254679029.html
Dank voor de AE link. Net ook een besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12

Gisteren ook weer een telefoontje gehad van DHL lijkt erop dat CBT store eindelijk ontwaakt is. Zal dan toch DHL het pakketje kwijt geraakt zijn?
haha, was net op zoek naar een goede AC dual band router, ook besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
dutchgio schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Wifi AC, dat zie je hier nergens voor die prijs.
Maar wat heb je eraan als je LAN/WAN maar 100Mbit kan :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik heb die router. Niet zozeer voor de snelheid (mijn wifi devices hebben geen AC snelheid nodig). Maar juist voor de 5Ghz mogelijkheid, omdat de 2,4 al vrij vol zit en omdat de Ziggo router beroerd bereik heeft.

De Xiaomi Mini Wifi AC router heeft een enorm bereik en stabiel signaal. Erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46

Thanks, ook besteld :)
Edit: Kut, hij is hier nog goedkoper: http://www.gearbest.com/m-goods-id-174773.htm coupon: HWS831

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 23-05-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Volgens specs van gearbest heeft die ook 100Mbs poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
FunFair schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:19:
Volgens specs van gearbest heeft die ook 100Mbs poorten.
Goed gezien, ik ga 'm annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
http://tweakers.net/categ...rAxK3AInngrQpmZgaKNXW1gIA

Koop je gewoon hier eentje van :). Zoals al gezegd, je gaat in China geen deal kunnen scoren op netwerkhardware. Prijzen zijn even hoog en je mist nog eens twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ligt het aan mij of komen er bij Geekbuying geen verzendkosten bij?
http://www.geekbuying.com...cales---White-343582.html

Als ik ga afrekenen blijft het €23,-. totaal.
Wellicht komt er een bericht achteraan dat er alsnog kosten bij komen, of zal het een fake zijn?

Edit: Laat maar, na het betalen met Paypal komt er toch nog een pagina waar verzendkosten betaald moeten worden à 42USD, helaas.

[ Voor 38% gewijzigd door Majesty op 24-05-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Sakke1994 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 08:44:
http://tweakers.net/categ...rAxK3AInngrQpmZgaKNXW1gIA

Koop je gewoon hier eentje van :). Zoals al gezegd, je gaat in China geen deal kunnen scoren op netwerkhardware. Prijzen zijn even hoog en je mist nog eens twee jaar garantie.
Heb uiteindelijk de D-Link Dir-868L bij Wehkamp gehaald met 20 euro korting :)
Totaalbedrag 65 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Pistolebob schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Heb uiteindelijk de D-Link Dir-868L bij Wehkamp gehaald met 20 euro korting :)
Totaalbedrag 65 euro
Netjes. Offtopic: zelf voor een Asus RT-N18U gegaan hier recent.

Ben momenteel een beetje aan het rondkijken op webshops om wat MFI (Made for iPhone) lightning kabels te gaan testen, aangezien de topicstart enkel rekening houdt met micro-usb kabels.

Heb een KCX metertje onderweg en laat hier binnenkort zeker nog iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
Ik heb nog 2 Google Cardboards van Tinydeal liggen hier.
Ik geef er 2 weg, als je er 1 wil stuur dan even een PM! :) (verzendkosten hoef je niet te betalen)

Kan er namelijk niet zoveel mee doen, als je het leuk lijkt om zoiets te testen, be my guest.

[ Voor 62% gewijzigd door ViezeVis op 24-05-2015 14:25 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Sakke1994 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Ben momenteel een beetje aan het rondkijken op webshops om wat MFI (Made for iPhone) lightning kabels te gaan testen, aangezien de topicstart enkel rekening houdt met micro-usb kabels.

Heb een KCX metertje onderweg en laat hier binnenkort zeker nog iets weten.
Laat zeker even weten welke kabel(s) je uiteindelijk gaat bestellen. Op AliExpress en Ebay staat in ieder geval genoeg.
Ben ook van plan om deze kabels eens te gaan testen :).
Majesty schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:11:
[...]

Ligt het aan mij of komen er bij Geekbuying geen verzendkosten bij?
http://www.geekbuying.com...cales---White-343582.html

Als ik ga afrekenen blijft het €23,-. totaal.
Wellicht komt er een bericht achteraan dat er alsnog kosten bij komen, of zal het een fake zijn?

Edit: Laat maar, na het betalen met Paypal komt er toch nog een pagina waar verzendkosten betaald moeten worden à 42USD, helaas.
Was het maar waar... Voor 23 euro zou ik het zo doen.

Afwachten of Gearbest deze weegschaal vanuit Spanje gaat verzenden. Mocht dat zo zijn, dan ben ik uiteraard ook benieuwd naar de prijs.

[ Voor 42% gewijzigd door Hendrikje1 op 24-05-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Weet niet of deze al voorbij is gekomen.

http://mysku.ru/

Elke dag echte reviews van onze China vrienden. Wel ff in Chrome vertalen als het Russisch niet machtig bent.

Voor de wifi en speelvogels, lees mod'ers een Nexx WT3020F besteld voor een euro of 15.
http://mysku.ru/blog/aliexpress/29103.html#comment850886 ff vertalen en je zal zien wat er mogelijk is met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

Luke-san schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:31:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen.

http://mysku.ru/

Elke dag echte reviews van onze China vrienden. Wel ff in Chrome vertalen als het Russisch niet machtig bent.

Voor de wifi en speelvogels, lees mod'ers een Nexx WT3020F besteld voor een euro of 15.
http://mysku.ru/blog/aliexpress/29103.html#comment850886 ff vertalen en je zal zien wat er mogelijk is met dat ding
Zijn er in dit topic nog mensen die geen Russisch spreken ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
verbraakje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:38:
[...]

Zijn er in dit topic nog mensen die geen Russisch spreken ja?
Ben wel met talen bezig, maar ik denk dat ik Chrome blijf gebruiken. Worden wel elke dag weer wat reviews gepost, ... tot spijt van mijn paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Voor degene wel een bij de seller Malloom bestellen hier een kortingscode
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
zijn op Aliexpress, eBay en Amazon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hendrikje1 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:23:
[...]

Was het maar waar... Voor 23 euro zou ik het zo doen.

Afwachten of Gearbest deze weegschaal vanuit Spanje gaat verzenden. Mocht dat zo zijn, dan ben ik uiteraard ook benieuwd naar de prijs.
Ha, ik ook inderdaad, mooie prijs. En ja dat hoop ik ook!
Als je niet kunt wachten.. https://www.knaldeals.com...aats&utm_campaign=Gadgets
3 stuks op voorraad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Majesty schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:09:
[...]

Ha, ik ook inderdaad, mooie prijs. En ja dat hoop ik ook!
Als je niet kunt wachten.. https://www.knaldeals.com...aats&utm_campaign=Gadgets
3 stuks op voorraad :).
Voorraad klopt. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en er zijn er nu nog maar twee op voorraad.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Bij geekbuying is nu de Xiaomi Smart Scale te bestellen voor minder dan 25 dollar inclusief verzendkosten: http://m.geekbuying.com/i...-iOS----White-343582.html
Zit zelf nog te twijfelen om deze te bestellen aangezien ik hem eigenlijk niet nodig heb, maar deze prijs is toch wel erg goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kan haast niet waar zijn... zelf neem ik de gok maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
MeneerJoep schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:46:
Bij geekbuying is nu de Xiaomi Smart Scale te bestellen voor minder dan 25 dollar inclusief verzendkosten: http://m.geekbuying.com/i...-iOS----White-343582.html
Zit zelf nog te twijfelen om deze te bestellen aangezien ik hem eigenlijk niet nodig heb, maar deze prijs is toch wel erg goed ...
Als je inlogt dan krijg je opeens 40 dollar aan verzendkosten er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De estimated shipping costs zijn wel euh...aan de hoge kant.

Edit: Lfshiu was me voor.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Lfshiu schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:11:
[...]

Als je inlogt dan krijg je opeens 40 dollar aan verzendkosten er bij.
Valt dus onder de lokkertjes, gewoon een waardeloze aanbieding.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:53
Tenzij je hem zelf af kunt halen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen deze 3 opties het is allemaal snel
http://prntscr.com/78ypi3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:30:
wat is het verschil tussen deze 3 opties het is allemaal snel
http://prntscr.com/78ypi3
DHL bijna altijd douane kosten, dus 2 opties over.
Tenzij....

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
Supertip schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:47:
[...]

DHL bijna altijd douane kosten, dus 2 opties over.
Tenzij....
Nee hoor, is afhankelijk van de waarde die zij erop zetten of die jij door hen erop laat zetten.

Ik ben trouwens van plan die Xiaomi Aluminum Mouse Pad aan te schaffen. Weet iemand waar die het goedkoopste is en heeft iemand 'm al binnen?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:14
ViezeVis schreef op maandag 25 mei 2015 @ 01:19:
[...]

Nee hoor, is afhankelijk van de waarde die zij erop zetten of die jij door hen erop laat zetten.

Ik ben trouwens van plan die Xiaomi Aluminum Mouse Pad aan te schaffen. Weet iemand waar die het goedkoopste is en heeft iemand 'm al binnen?
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

18-21 euro bij dx
Pagina: 1 ... 27 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic