Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vinom schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:58:
Ik had vorige week een dashcam besteld en heb deze tot Zweden kunnen tracken op http://www.17track.net/, maar de status update al dagen niet meer.

Heeft deze een ander trackingnummer gekregen? Wil het pakketje nog wel graag volgen.
je kan proberen bij de tnt twitter een 3S code op vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:27

RobertowNL

For your gear!

Ik had vorige week een dashcam besteld en heb deze tot Zweden kunnen tracken op http://www.17track.net/, maar de status update al dagen niet meer.

Heeft deze een ander trackingnummer gekregen? Wil het pakketje nog wel graag volgen.
Traceer hem hier eens: http://www.posten.se/en/C...g-international-mail.aspx
En welke status heeft hij dan?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Waah schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:46:
[...]

En als je de QR-code kopieert dan werkt het niet meer? Snap niet zo goed hoe iets dat simpel geprint wordt zorgt voor een beveiliging...
De cijfercode op de verpakking van de xiaomi powerbank is ook te kopiëren, zal met die qr code misschien ook wel zo zijn dat je kunt zien hoevaak de betreffende code gecheckt is.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:38

Had ik ook enkele weken gelden met mijn Xiaomi Yi van Banggood. Na 7 dagen gaf hij weern een update dat hij in NL was aangekomen. Dagje later de postbode aan de deur. Dus zal het een paar dagen geven en me niet teveel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
puntje013 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:21:
De cijfercode op de verpakking van de xiaomi powerbank is ook te kopiëren, zal met die qr code misschien ook wel zo zijn dat je kunt zien hoevaak de betreffende code gecheckt is.
En dan staat er bijv. "12x gecheckt", wat dan... Terugsturen is meestal zinloos en een (gedeeltelijke) refund is wel leuk maar je hebt dan alsnog een fake in je handen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Mijn powerbank heeft ook een week stil gelegen in Zweden. Lijkt dus vaker voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:04
Date/Time Location Tracking event
5/12/2015 2:25 PM Direct Link, PostNord Receiving HUB Item received for processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Xiaomi 10000 mAh besteld op GeekBuying voor 15 euro en nog wat en de Earson ER 151 voor 19 euro op Banggood.

Denk dat binnenkort iedereen in m'n dichte omgeving met een Xiaomi powerbank rondloopt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
mi light http://www.banggood.com/E...amp-85-265V-p-971552.html kost op dit moment nog maar €8

[ Voor 3% gewijzigd door RenaldoN op 18-05-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Let op, zonder controller

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
dat klopt. controller doet ook €8 maar normaal kost deze lamp rond de 10/14 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zit te twijfelen over een simpel stereo outdoor speakertje. Als ik het topic zo lees, dan is het een no-brainer en moet ik gewoon de Earson ER-151 kopen (nu slechts €17 bij Banggood).

Maar eigenlijk vind ik het (nieuwe?) stereo speakertje van Xiaomi mooier (en vind de hele Mi-reeks wel erg leuk). Is er iemand die ervaring heeft met de Xiaomi Square box? (nu slechts €22 op BG).

Ter vergelijking, de Earson vs de Xiaomi:

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2012/liuguanglian/SKU10892621.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/04/SKU225133_3.jpg

Qua formaat zijn ze vrij gelijkwaardig. De Earson heeft als pluspunt(en) dat ie schok-, stof- en waterbestendig is, maar het ontbreken daarvan is voor mij geen dealbreker.

Ondanks het missen van de schok-, stof- en waterbestendigheid, ben ik vooral benieuwd of de Xiaomi speaker qua geluid ongeveer hetzelfde bang-for-buck gehalte heeft als de Earson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik heb geen ervaring met de Earson of de nieuwe Xiaomi speaker, maar ik heb de ronde originele speaker en ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit die daar uit komt! Enige nadeel vond ik het gebrek aan een 3.5mm headphone jack, toch wel handig als bluetooth stoort/ouder apparaat etc. Zie dat de Earson dit wel heeft, wat een mogelijk pluspunt kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
ralph075 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:28:
Zit te twijfelen over een simpel stereo outdoor speakertje. Als ik het topic zo lees, dan is het een no-brainer en moet ik gewoon de Earson ER-151 kopen (nu slechts €17 bij Banggood).

Maar eigenlijk vind ik het (nieuwe?) stereo speakertje van Xiaomi mooier (en vind de hele Mi-reeks wel erg leuk). Is er iemand die ervaring heeft met de Xiaomi Square box? (nu slechts €22 op BG).

Ter vergelijking, de Earson vs de Xiaomi:

[afbeelding]

vs

[afbeelding]

Qua formaat zijn ze vrij gelijkwaardig. De Earson heeft als pluspunt(en) dat ie schok-, stof- en waterbestendig is, maar het ontbreken daarvan is voor mij geen dealbreker.

Ondanks het missen van de schok-, stof- en waterbestendigheid, ben ik vooral benieuwd of de Xiaomi speaker qua geluid ongeveer hetzelfde bang-for-buck gehalte heeft als de Earson.
Heb nu zelf de Earson besteld, ik lees er toch veel positiefs over. Hou er wel rekening mee dat de 'waterproof' eerder spatwaterproof is :P.

Over de Xiaomi is momenteel nog weinig te vinden.

Verschil in speakerkracht wel:

Earson 2x 2W en de Xiaomi 2x 1.8W, maar veronderstel dat dat verwaarloosbaar is. Voor de rest ontbreekt op de Xiaomi inderdaad de Aux-in, denk niet dat er een 'betere' keuze is tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Brad Pitt schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:26:
[...]

En dan staat er bijv. "12x gecheckt", wat dan... Terugsturen is meestal zinloos en een (gedeeltelijke) refund is wel leuk maar je hebt dan alsnog een fake in je handen :)
Aangezien het een maatregel is die alibaba zelf gaat invoeren om fake producten tegen te gaan neem ik aan de je een behoorlijke buyers protection hebt vanaf hun kant.
Denk dat ze bij dit soort bewijs je geld terug storten en de verkoper straffen.

Maar zolang het er nog niet is is het nu vooral speculeren, laten we hopen dat het iig een goed systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Afgelopen zaterdag de Nillkin Plus Cable binnengekregen. Ik had er 2 besteld.
Handige kabel moet ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Hendrikje1 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:35:
Afgelopen zaterdag de Nillkin Plus Cable binnengekregen. Ik had er 2 besteld.
Handige kabel moet ik zeggen :).
Waar heb je die besteld? En laad die ook de iphone/ipad goed op? ( geen melding dan ).

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
tc982 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Waar heb je die besteld? En laad die ook de iphone/ipad goed op? ( geen melding dan ).
Bij deze Ebay seller.

Kabel werkt prima op me iPhone 5S en iPad Air. Ik krijg geen melding te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:59
Sakke1994 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Heb nu zelf de Earson besteld, ik lees er toch veel positiefs over. Hou er wel rekening mee dat de 'waterproof' eerder spatwaterproof is :P.
Hoe spatwaterproof? :P ik heb de speaker al eens onder een hard stromende kraan gehouden terwijl hij aan het spelen was :D kan wel wat water verdragen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:27

RobertowNL

For your gear!

vinom schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Date/Time Location Tracking event
5/12/2015 2:25 PM Direct Link, PostNord Receiving HUB Item received for processing
Dat is dus de status dat hij naar Zweden verzonden is. Volgende status erna is:
[quote]MALMO UTR/MMAH,Sverige - The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination[/wuote]
Daarna is hij binnen een dag of 3-5 in Nederland (zeggen mijn laatste 4 traceercodes ;)).

Doorlooptijd voorgaand pakket van mij, zodat je een idee hebt:
4/30/2015 5:00 PM - Item received for processing
5/13/2015 11:45 AM - dispatched from Direct Link's international terminal
5/16/2015 13.30 PM - Afgeleverd door PostNL :D

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:16
bottom line schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Hoe spatwaterproof? :P ik heb de speaker al eens onder een hard stromende kraan gehouden terwijl hij aan het spelen was :D kan wel wat water verdragen hoor
Een keertje onderdompelen is ook geen enkel probleem. Ideaal! :D
Ik kan trouwens de Xiaomi Square Box wellicht een keer testen en vergelijken met de Earson, mocht daar behoefte aan zijn. Dan kan ik namelijk zelf mijn review aanpassen en een vergelijking toevoegen.

[ Voor 22% gewijzigd door ViezeVis op 18-05-2015 15:40 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:54
ViezeVis schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Ik kan trouwens de Xiaomi Square Box wellicht een keer testen en vergelijken met de Earson, mocht daar behoefte aan zijn. Dan kan ik namelijk zelf mijn review aanpassen en een vergelijking toevoegen.
Graag! Hoe meer vergelijkingen hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]
Ronald8 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Graag! Hoe meer vergelijkingen hoe beter.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier heb ik de speaker eens in een volle maatbeker gezet 8)7

Het water begon lekker te trillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
[...]

Zou top zijn als je dat zou kunnen doen, ik zit met exact hetzelfde vraagstuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:13:
[...]

Hier heb ik de speaker eens in een volle maatbeker gezet 8)7

Het water begon lekker te trillen :P
Ik had ooit een teardown gemaakt van de Earson. Hij is zo goed als waterdicht, alleen denk ik dat op den duur die speakers gaan slijten door het water en zand. Zie onderstaande foto's. Ik denk dat ze uiteraard niet bedoeld zijn om in het water te leggen met opzet. De randeom rondom de daadwerkelijke speakers zijn vrij fragiel.

Afbeeldingslocatie: http://bestelleninchina.nl/wp-content/uploads/2014/10/Earson_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bestelleninchina.nl/wp-content/uploads/2014/10/Earson_14.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door ViezeVis op 18-05-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Sakke1994 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:46:
Xiaomi 10000 mAh besteld op GeekBuying voor 15 euro
Thanks voor de tip! Zelf ook 1tje besteld :)
Wel leuk is dat de 'oude' nu aan erg lage prijzen te vinden is.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]ralph075 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:28

Ik heb hem sinds vorige week via Gearbest en de Earson heb ik ook. Was ook mijn bedoeling om ze tegen elkaar te testen omdat het allebei dual speakers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
dodge_911 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:53:
[...]

Thanks voor de tip! Zelf ook 1tje besteld :)
Wel leuk is dat de 'oude' nu aan erg lage prijzen te vinden is.
Banggood is nog goedkoper, iets meer dan 13 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
[...]

Oops. Niets gezegd blijkbaar. Blijkt dus inderdaad vrij waterdicht, voor 17 euro momenteel kan je dan niet klagen :D.
dutchgio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]

Banggood is nog goedkoper, iets meer dan 13 euro. ;)
De nieuwe 10000 mAh is daar bijna 20 euro. Op GeekBuying is die momenteel met 5% code aan 15.50+- te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Is er al een teardown van die mi light's?

Ik had begrepen dat het ontwerp van limitlessled af komt maar.. Ben toch benieuwd of die dingen veilig genoeg zijn of dat ik er nog een zekering tussen moet bouwen in de fitting

Een teardown gevonden maar die is niet helemaal door gegaan, reviewer die goed in de lamp heeft kunnen kijken vermoed wel galvanische scheiding maar hij heeft het niet kunnen laten zien.

https://www.youtube.com/watch?v=-FVC9XdJuVo

[ Voor 34% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-05-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 13:50
Ah de nieuwe, zag dat pas toen het al gepost was. ;)
Toch wel opmerkelijk om het nieuwe model duurder te maken dan de oude, met iets meer capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
dutchgio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:05:
Toch wel opmerkelijk om het nieuwe model duurder te maken dan de oude, met iets meer capaciteit.
Het grote voordel (imo) is dat de nieuwe ongeveer 50g minder weegt en voor dat beetje aan capaciteit dat je verliest, maakt me dat niet zoveel uit.

Sleur momenteel een 300g zware Anker batterij mee, dat scheelt weer 100 gram met de Xiaomi alsook ziet de Xiaomi er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Zie dat de Earson er-151 hier nog steeds langs komt :). Kwam vorige week bij het doorbladeren van wat mappen van mijn pc nog een video tegen die ik gemaakt had van de er-151. Allemaal verschillende muziekstijlen. Video is ergens vorig jaar opgenomen en het was ooit nog de bedoeling om een kleine review hiervan te posten, maar daar is het nooit van gekomen vanwege de drukte :(.

Ik zal nu nog wel even het filmpje op youtube zetten, want wellicht vinden sommige het hier interessant ;).

Edit: Filmpje staat hieronder. Opgenomen met een Nikon D3200 op een afstand van een halve meter.

[YouTube: https://www.youtube.com/v/87JGcDcHtnc]

[ Voor 13% gewijzigd door Don Roberto op 18-05-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:03
[...]

Hier is behoefte aan. :Y :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Sakke1994 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:07:
[...]

Het grote voordel (imo) is dat de nieuwe ongeveer 50g minder weegt en voor dat beetje aan capaciteit dat je verliest, maakt me dat niet zoveel uit.

Sleur momenteel een 300g zware Anker batterij mee, dat scheelt weer 100 gram met de Xiaomi alsook ziet de Xiaomi er beter uit.
Ik zat me al af te vragen waar het verschil in zat (naast de iets mindere capaciteit). Toch een behoorlijke reductie in gewicht! Ben nu plots ook in de markt voor een goede power bank ... voor moeders ... en zat al te kijken naar 10400, maar zo is de 10000 versie toch een stuk interessanter.

Nu alleen nog even in prijs omlaag. Lichter = minder materiaal = goedkoper, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dutchgio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:05:
Prijs is altijd wat hoger bij de intro van een nieuw product, hé, als de nieuwe 10Ah 6 maanden uit is halen we 'm ook voor 14€ ofzo...
Ga d'r wel geen 8 meer halen, zoals bij de 10400, waarvan er een deel de deur uit zijn, en vervangen door 16Ah en 5Ah exemplaren...
Stiekem blijf ik wel hopen dat ze van de nieuwe ook weer zo 'n donkergrijze versie maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Misschien een interessante aanbieding bij Banggood: de Blitzwolf 40W oplader.
http://www.banggood.com/B...-Technology-p-976585.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Freakster86 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:52:
[...]

Ik zat me al af te vragen waar het verschil in zat (naast de iets mindere capaciteit). Toch een behoorlijke reductie in gewicht! Ben nu plots ook in de markt voor een goede power bank ... voor moeders ... en zat al te kijken naar 10400, maar zo is de 10000 versie toch een stuk interessanter.

Nu alleen nog even in prijs omlaag. Lichter = minder materiaal = goedkoper, toch? :+
Volgens Xiaomi gebruiken ze compactere cellen nu. Dus dat zullen wel duurdere cellen zijn dan >:). Maar als de producten net uit zijn, profiteren ze nogal van de prijs wat hoger te houden. Zal in de komende maand wel dalen richting de 15 euro gok ik.

Xiaomi Yi camera was bij de introductie te verkrijgen rond de 85 euro en is nu ook al makkelijk rond de 60 euro te krijgen. Das al snel 30% goedkoper :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 19:45
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CFQYAbeVAAAo62w.png

Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Nu online
Stond al eerder in het topic vandaag ergens... Enkel US/UK/FR/DE of zoiets waar ze naar zullen verzenden (om te beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik vraag me toch af of het wel voordeel op gaat leveren. Er komen natuurlijk nog verzendkosten bij en doordat Xiaomi zelf de belasting al (be)rekent heb je niet het geluk als je pakje langs de douane glipt.

Xiaomi's ventilator is blijkbaar ook erg in trek; TinyDeal kan er voorlopig niet genoeg leveren. Dus dan wachten we maar wat langer.

[ Voor 25% gewijzigd door O88088 op 18-05-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
Als je een accu koopt van 15 dollar is de belasting gewoon 0 en rekent xiaomi ook gewoon netjes 0, maar het zal inderdaad niks schelen omdat xiaomi retail prijzen geeft en andere bronnen in bulk inkopen en vervolgens weer voor onder retail prijs verkopen. Daarnaast zal xiaomi ook enkel met snelle (en dus dure) verzendmethodes werken.

Garantie en levertijd kan wel schelen.

Voor je het weet hebben ze gewoon europese distributie en garantie centra, dan kost verzenden niet veel maar is het toch heel snel, is het altijd inclusief btw, kunnen garanties efficient en snel afgehandeld worden etc

[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-05-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online
Werd op dit topic geattendeerd na mijn ervaring/tweakblog hier: Foritain's Wall-of-Text: Hallo China #6 – Mi powerbank, de enige echte?

Gearbest.com, 25$ (22eur) prijskaartje, week en twee dagen later een originele Xiaomi 16000mAh powerbank in huis. Voor de aardigheid maar even uit elkaar gehaald om het te bevestigen, al doen die scratchcodes op zich al aardig wat om nepperij tegen te gaan (althans, als je er van af weet).

Bezorging via DHL. In de T&T stond wel ergens 'vrijgegeven door douane' ofzo, maar ik heb er niets van gezien. 25 USD is natuurlijk precies de grens, dus ik weet niet of ik geluk heb of dat dit nog net mag. Tis maar net welke dag/koers je bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ronald8 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:22:
De zijn slimmer geworden bij Light/MiniInTheBox. In plaats van onbeperkt bruikbaar tegoed (oftewel; gratis spullen) kun je nu pas bonustegoed gebruiken bij bestellingen vanaf 30 euro. Het lijkt er dus op dat het tijdperk van gratis cadeautjes voorbij is :'(
Ik kreeg gisteren toch weer bonustegoed zonder minimumbedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Sakke1994 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:28:
[...]

Volgens Xiaomi gebruiken ze compactere cellen nu. Dus dat zullen wel duurdere cellen zijn dan >:). Maar als de producten net uit zijn, profiteren ze nogal van de prijs wat hoger te houden. Zal in de komende maand wel dalen richting de 15 euro gok ik.
Lol, compactere 18650s?
Vraag me af hoe ze een standaard van 18mm doormeter en 65mm lengte compacter krijgen :p
Gewoon 1 18650 minder , wat ook weer handig is in productie, nu moeten ze maar 1 maat van doormeter maken, die zowel voor de 10000 als de 16000 versie kan dienen.
Ik denk dat ze nu 3 cellen gebruiken van 3300/3400 mAh, itt tot de 4 x 2600mAh in de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Hendrikje1 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Bij deze Ebay seller.

Kabel werkt prima op me iPhone 5S en iPad Air. Ik krijg geen melding te zien :).
Ik zie dat die niet naar Belgie verzend. Bizar, is de eerste keer dat ik dat zie.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
dodge_911 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:30:
[...]

Lol, compactere 18650s?
Vraag me af hoe ze een standaard van 18mm doormeter en 65mm lengte compacter krijgen :p
Gewoon 1 18650 minder , wat ook weer handig is in productie, nu moeten ze maar 1 maat van doormeter maken, die zowel voor de 10000 als de 16000 versie kan dienen.
Ik denk dat ze nu 3 cellen gebruiken van 3300/3400 mAh, itt tot de 4 x 2600mAh in de vorige versie.
Verkeerd verwoord door mij. Ze gebruiken grotere cellen nu :D. Waardoor ze waarschijnlijk een 18650 minder kunnen gebruiken. Enigste spijtige is dat de batterij nog steeds vrij dik blijft doordat ze nog steeds 18650's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er is een promocode voor Banggood: "summer10" voor 10% korting. Geldt niet op flashdeals. Getest op de Xiaomi miband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronald8 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:57:
Vandaag deze van Banggood binnengekregen. Zit een C8 kabel met EU stekker bij. Zal kijken of ik even bij daglicht een paar foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

xileS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:18:
Er is een promocode voor Banggood: "summer10" voor 10% korting. Geldt niet op flashdeals. Getest op de Xiaomi miband.
Thanks, hiermee toch ook maar een 10400 powerbank besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Blamm schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:25:
[...]

Thanks, hiermee toch ook maar een 10400 powerbank besteld
Hij wordt steeds meer bang-for-your-buck :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:16

Quad

Doof

Banggood heeft in de app een aantal 1 cent deals. Een nagelknipper, petje, propellers of een lichtgevende armband.

Tevens krijgt je eerste bestelling via de app 10% korting.

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 19-05-2015 00:02 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
xileS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:18:
Hiermee de Xiaomi 1600Mah power bank mee besteld voor Grand Total: €20.11.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:04
RobertowNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Dat is dus de status dat hij naar Zweden verzonden is. Volgende status erna is:
[quote]MALMO UTR/MMAH,Sverige - The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination[/wuote]
Daarna is hij binnen een dag of 3-5 in Nederland (zeggen mijn laatste 4 traceercodes ;)).

Doorlooptijd voorgaand pakket van mij, zodat je een idee hebt:
4/30/2015 5:00 PM - Item received for processing
5/13/2015 11:45 AM - dispatched from Direct Link's international terminal
5/16/2015 13.30 PM - Afgeleverd door PostNL :D
Dank! Dan heb ik nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
tc982 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:42:
[...]

Ik zie dat die niet naar België verzend. Bizar, is de eerste keer dat ik dat zie.
Op Ebay kom ik momenteel ook (nog) geen andere verkopers tegen, die wel naar België verzenden.

Dan zou je ook op AliExpress kunnen kijken. Bijvoorbeeld hier. Deze verkoper verzend wel naar België :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ronald8 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:57:
Zoiets moeten ze eens maken met Qualcomm Quick Charge er in. Heb nu zo'n 5-ports Anker maar een meervoudige QC-lader lijkt mij ideaal (al kan 'ie maar één apparaat quick chargen, als het er maar in zit :) ).

Summer10 code werkt helaas niet op alles want de Pistons 3 (Piston 2 krijg ik niet in mijn oor helaas) geven deze melding "Coupon is only allowed to use in special collection list.". Oh well :)

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Laatst online: 10-09 18:28
Sakke1994 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:06:
[...]
Verkeerd verwoord door mij. Ze gebruiken grotere cellen nu :D. Waardoor ze waarschijnlijk een 18650 minder kunnen gebruiken. Enigste spijtige is dat de batterij nog steeds vrij dik blijft doordat ze nog steeds 18650's gebruiken.
k ben wel heel benieuwd welke 18650's er dan in zitten. als je kijk naar da Panasonic cellen op banggood kan het best wel interessant zijn een paar van die nieuwe powerbanks te slopen om cellen te harvesten http://www.banggood.com/buy/Ncr-18650.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Tinydeal is de Xiaomi 5000mAh powerbank met 33% korting voor €12,13 te krijgen met de code xiaomi3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Foritain schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:47:
Bezorging via DHL. In de T&T stond wel ergens 'vrijgegeven door douane' ofzo, maar ik heb er niets van gezien. 25 USD is natuurlijk precies de grens, dus ik weet niet of ik geluk heb of dat dit nog net mag. Tis maar net welke dag/koers je bekijkt.
Douane werkt niet met dagkoersen, maar met maandkoersen (uitzonderingen daar gelaten). Deze koersen kan je hier vinden:
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/wisselkoersen/

Over de koersen:
1 maand geldig
De periodieke wisselkoers is 1 maand geldig. Behalve als de koers met 5% of meer wijzigt. Dan vermelden we ook de nieuwe koers, met de datum waarop deze ingaat.

Publicatiemoment van de koersen
Op de laatste dag van iedere maand publiceren we de koersen voor de daarop volgende maand.

Huidige koer is nu:
€1,00 = $1,0743
$1,00 = €0,93083869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
boppos schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:45:
[...]

k ben wel heel benieuwd welke 18650's er dan in zitten. als je kijk naar da Panasonic cellen op banggood kan het best wel interessant zijn een paar van die nieuwe powerbanks te slopen om cellen te harvesten http://www.banggood.com/buy/Ncr-18650.html
Weet niet of dat zo interessant is. Denk dat de kans groot is dat het onbeschermde cellen zijn en dat er een controllertje in zit dat dit allemaal beheert en controleert. Tenzij je net onbeschermde cellen zoekt. Maar als je op nkon.nl kijkt is er keuze genoeg voor 'goedkope' cellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sakke1994 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Weet niet of dat zo interessant is. Denk dat de kans groot is dat het onbeschermde cellen zijn en dat er een controllertje in zit dat dit allemaal beheert en controleert. Tenzij je net onbeschermde cellen zoekt. Maar als je op nkon.nl kijkt is er keuze genoeg voor 'goedkope' cellen.
99% zeker dat er Panasonic NCR18650B 3400mAh cellen in zitten. En die zijn inderdaad unprotected.
http://goo.gl/sIJfKr

Afbeeldingslocatie: http://lygte-info.dk/pic/Batteries2012/Panasonic%20NCR18650B%203400mAh%20%28Green%29/Panasonic%20NCR18650B%203400mAh%20%28Green%29-info.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Sakke1994 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:36:
[...]

FYI : Eigenlijk zijn 18650 cellen altijd unprotected... De protected variant heet officieel 19670 :)
Kenzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:56:
[...]

99% zeker dat er Panasonic NCR18650B 3400mAh cellen in zitten. En die zijn inderdaad unprotected.
Dus het is stiekem een 10200mAh :D

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 19-05-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
boussa schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 02:28:
[...]

Hiermee de Xiaomi 1600Mah power bank mee besteld voor Grand Total: €20.11.

bedankt.
Vreemd, bij mij geeft ie aan dat de code niet werkt op de powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
puntje013 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Vreemd, bij mij geeft ie aan dat de code niet werkt op de powerbank.
Gisteren wel, vandaag niet meer :( Niet op de 10400, de 16000 of de nieuwe 10000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 21:46
Net de 104000 besteld. Ik wou de code van eerste keer in de app gebruiken. Helaas dan de melding dat deze code niet werkt op flashdeals. Ook de summer code werkt niet.

Heb hem toch maar bestelt. Vind 13 euro nog een hele rijdelijke prijs. Samen gedaan met 1 deal van 1 cent. Kun je helaas ook maar 1 bestellen :-(. Nu hopen dat hij voor vaderdag binnen is. Wil hem graag cadeau doen aangezien mijn vader altijd met z'n kleintje rond loopt van marktplaats aanbiedingen. Die kan de telefoon niet eens 1x opladen. Met geluk loopt hij niet leeg als hij eraan hangt.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Iets opvallends:
Laatst een paar zaken uit China ontvangen (het een via Aliexpress, het andere via eBay besteld). En op beide zendingen stond op het etiket een hogere waarde vemeld (!) dan wat ik er voor betaald had.

De ene zending was een paar metalen onderdeeltjes (werkelijk aankoopsprijs <10 euro), op het etiket stond 18 dollar vermeld.
En een metalen zonnekapje wat ik via eBay besteld had, voor in totaal 6 euro, had een prijs van 14 dollar op het etiket.
Beiden ruim onder de 22 euro grens. Maar toch; wel apart. :?

Levertijd van beide producten was overingens <10 dagen. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 19-05-2015 12:57 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

ehtweak schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:55:
Iets opvallends:
Laatst een paar zaken uit China ontvangen (het een via Aliexpress, het andere via eBay besteld). En op beide zendingen stond op het etiket een hogere waarde vemeld (!) dan wat ik er voor betaald had.

De ene zending was een paar metalen onderdeeltjes (werkelijk aankoopsprijs <10 euro), op het etiket stond 18 dollar vermeld.
En een metalen zonnekapje wat ik via eBay besteld had, voor in totaal 6 euro, had een prijs van 14 dollar op het etiket.
Beiden ruim onder de 22 euro grens. Maar toch; wel apart. :?

Levertijd van beide producten was overingens <10 dagen. d:)b
Geen verzendkosten betaald? Die moeten ze volgens mij ook meerekenen voor het bedrag wat ze erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

De Aliexpress bestelling was 'gratis verzenden'.
En bij eBay waren de verzendkosten maar liefst >:) 60 cent...

BTW: ik had toch vermeld dat de bedragen op het etiket hoger waren, dan dat ik er voor betaald had... :X

[ Voor 38% gewijzigd door ehtweak op 19-05-2015 13:10 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik denk standaard stickers die ze in meervoud uitdraaien om te voorkomen dat ze voor elke opdracht van 1 usd een nieuwe sticker moeten invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 14:44
Net twee lampjes van Xiaomi ontvangen. Een paar weken geleden had ik die via Allbuy gekocht. Zoals anderen eerder al gemeld hebben, gaat het gewoon om originele spullen. Alleen de verzending duurt zeer lang, doordat het allemaal met Posten (Zweden) gaat.

Helaas is mijn XPB nog niet eens in Zweden aangekomen. En dat terwijl ik die eerder heb besteld dan de twee lampjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Laatst een aantal pakketjes besteld op dezelfde dag (banggood), waarvan eentje met priority shipping. Is gelijk met de niet-priority pakketjes hier aangekomen :P.

Pakketje met priority shipping is wel met PostNL verstuurd en de andere gewoon met Bpost (binnen België).

Dus niet bepaald de moeite om er extra voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Iets meer dan een week geleden twee bestellingen gedaan bij Banggood, beiden zijn deze week aangekomen. :)
  • Nillkin Nature iPhone 6 case
  • Pixco Flash Diffuser
De Pixco Flash Diffuser is precies wat ik er van verwacht had. Leuk om te proberen en om het effect te testen, maar bij intensief gebruik is het verstandig een betere diffuser te kopen: De bandjes op de diffuser om zien er erg fragiel uit en de diffuser sluit ook niet helemaal. Maar goed, voor het betaalde bedrag erg leuk om eens mee testen.

Link naar het product: Flash diffuser

De Nillkin Nature iPhone 6 is werkelijk een fantastische case. Ligt fijn in de hand, de dustcovers zijn fijn en het hoesje ziet er gewoon goed uit. In het begin lijkt het hoesje nog los om de telefoon te zitten maar na een paar dagen gebruik lijkt dat niet meer het geval. De kans is groot dat ik hier nog een case van aanschaf en ook naar andere Nillkin producten ga kijken. :)

Link naar het product: Nillkin Nature iPhone 6

Mijn ervaring met Banggood is tot nu toe positief :)

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Nu xiaomi usb lampje voor $1,04 bij allbuy te koop.

Gezien de paar positieve berichten hier, toch maar ff een paar bestellen.

https://m.allbuy.com/deta...C7-035B-CDE5-8BA0B861F380

Edit euro naar dollar

[ Voor 6% gewijzigd door puntje013 op 19-05-2015 17:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Je zou het wel denken ja, maar voor dat geld neem ik het risico wel.
Meesten dachten dat de pistons die vorige keer daar in de aanbieding waren ook nep waren, berichten blijken toch positief.

Zodra ik ze binnen heb zal ik ze vergelijken met de originele die ik hier heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
puntje013 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:37:
Zodra ik ze binnen heb zal ik ze vergelijken met de originele die ik hier heb liggen.
Heb hier al een vergelijk kunnen maken met originele en neppers maar het verschil was te verwaarlozen c.q. niet aanwezig. Dácht te zien dat het origineel een andere "kleurwarmte" had dan de nepper maar na een paar seconden LED lampje kijken zijn je ogen sowieso foekt dus is van een gedegen onderzoek geen sprake meer :)

Anyway, het verschil, als het er was, was zo klein dat het geen ramp is een niet-originele te krijgen, imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:39:
[...]

Heb hier al een vergelijk kunnen maken met originele en neppers maar het verschil was te verwaarlozen c.q. niet aanwezig. Dácht te zien dat het origineel een andere "kleurwarmte" had dan de nepper maar na een paar seconden LED lampje kijken zijn je ogen sowieso foekt dus is van een gedegen onderzoek geen sprake meer :)

Anyway, het verschil, als het er was, was zo klein dat het geen ramp is een niet-originele te krijgen, imho :P
En werken ze dan ook met de powerknop op 'n XPB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:41:
[...]

De nepper bij mij niet. Geeft wel licht, dat wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dodge_911 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:41:
Oh maar da's inderdaad waardeloos! Hij gaat wel eventjes uit maar metéén weer aan erna. Dat wist ik niet :(

Plus ik zie nu ook, vanaf de achterkant, dat de nepper veel dunner plastic heeft dus je kijkt er "doorheen". Dat is geen succes, ik zou echt zoeken naar een source die sowieso de originele verkoopt dan. Ondanks die €1 8)

Heb er even een video van gemaakt. Welke van de drie nep is is geen rocket science denk ik (check plastic!) :)

[YouTube: https://youtu.be/pRlmlAEnk4I]

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Ach, mochten het neppers zijn dan vraag ik gewoon een refund aan aangezien ze als origineel worden verkocht.
We zullen het over een week of 2 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:50
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:46:
[...]

Oh maar da's inderdaad waardeloos! Hij gaat wel eventjes uit maar metéén weer aan erna. Dat wist ik niet :(

Plus ik zie nu ook, vanaf de achterkant, dat de nepper veel dunner plastic heeft dus je kijkt er "doorheen". Dat is geen succes, ik zou echt zoeken naar een source die sowieso de originele verkoopt dan. Ondanks die €1 8)

Heb er even een video van gemaakt. Welke van de drie nep is is geen rocket science denk ik (check plastic!) :)

[video]
mmm
Ik heb ook een neppe en een echte, en de kwaliteit is hier exact hetzelfde, je ziet geen licht door het spul heen. Ook is die van de neppe net wat warmer van kleur. en idd hij gaat niet uit met de powerbank button ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
krissie100 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:48:
[...]

mmm
Ik heb ook een neppe en een echte, en de kwaliteit is hier exact hetzelfde, je ziet geen licht door het spul heen. Ook is die van de neppe net wat warmer van kleur. en idd hij gaat niet uit met de powerbank button ;)
nvm

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 19-05-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Heb twee weken geleden een witte bestel op Allbuy, vandaag ontvangen en na het via jou link te hebben vergeleken kan ik zeggen dat het of een echte is of een niet van echt te onderscheiden exemplaar!

Dus dat maakt voor mij twee positieve ervaringen met Allbuy, paar dagen geleden Pistons v3 ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door NSG op 19-05-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
NSG schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:37:
[...]

Heb twee weken geleden een witte bestel op Allbuy, vandaag ontvangen en na het via jou link te hebben vergeleken kan ik zeggen dat het of een echte is of een niet van echt te onderscheiden exemplaar!

Dus dat maakt voor mij twee positieve ervaringen met Allbuy, paar dagen geleden Pistons v3 ontvangen.
Dus hij werkt met de powerknop van de XPB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

dodge_911 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:00:
[...]

Dus hij werkt met de powerknop van de XPB?
Yes, getest op een 10400mAh, 5200mAh en 5000mAh XPB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 14:44
NSG schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:04:
[...]

Yes, getest op een 10400mAh, 5200mAh en 5000mAh XPB.
Hier werkt het ook gewoon. Ook geen licht door het plastic heen. Ik ga er van uit dat het gewoon een echte is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Owkay, 10 stuks besteld :D
Zijn leuke weggevertjes voor diegenen die powerbanks van me hebben overgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Toch geinig dat die quadcopters onder allerlei namen worden aangeboden. Bij Banggood is het een Eachine, bij TinyDeal een JJRC maar zo te zijn zijn het exact dezelfde apparaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Vandaag de telefoon binnen gekregen zonder bijbetalen. Laatste deal van geekbuying: $6 op rekening of $10 tegoedbon zonder aankooplimiet. Gekozen voor het laatste. Wilde toch graag een miband hebben :)
Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Daar lijkt het wel op.

Overigens wat wil je aangeven bij Paypal? Want er is een toestel naar je onderweg. De winkel zal dat met de tracking codes bij Paypal aangeven dat er een pakket verstuurd is en dat je gewoon geduld moet hebben. Schiet je weinig mee op denk ik.

Overigens komt hun 'Spain Warehouse' ook nog gewoon uit China dus dat van die douanekosten had je dan ook nog kunnen krijgen. Als je hem nu krijgt is het weinig anders, alleen de waarde van het toestel is hoger maar wellicht hebben ze een andere waarde op je pakket gezet.

Gezien je toch 180 dagen hebt voor Paypal zou ik afwachten tot het pakket in Nederland is en je of je pakket gewoon krijgt zonder extra kosten, of als hij er uit gepikt is die brief die je krijgt naar de winkel sturen.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nou, na vorig jaar voor 50 cent een card-reader te hebben besteld alsmede een Xiaomi 10400 powerbank voor ik dacht 20 euro, heb ik nog maar een ronde gedaan. Gewoon, even wat prulletjes, ik zal als het aankomt over alles wel even een woordje doen.
- 1 meter 2mm krimpkous
- set met 55 verschillende maten krimpkous
- Eachine H8 Mini Headless Mode Quadcopter
- "Precision 53 in 1 Multi-Bit Torx Screwdriver Tweezer Repair Tools Set" (voor paps, heb zijn schroevendraaier naar de haaien geholpen, leuk Vaderdag cadeau dacht ik zo :))
- "52mm Car Auto Motor Tacho Gauge Meter Tachometer Pointer" (voor mijn Kevertje)

Al dat spul voor 35 euro, vraag me af waarom zo weinig mensen dit doen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:04:
Toch geinig dat die quadcopters onder allerlei namen worden aangeboden. Bij Banggood is het een Eachine, bij TinyDeal een JJRC maar zo te zijn zijn het exact dezelfde apparaatjes.
Niet alleen quadcopters, zoveel stuff komt uit dezelfde fabrieken rollen. Mobiele telefoons (de Mlais M52 wordt onder verschillende namen verkocht), tvboxen (kijk maar eens naar Beelink, Tronsmart, U BOX en Tronfy). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals beloofd nog een aantal foto's van de Blitzwolf USB oplader van Banggood. Naast de USB oplader zit er een afneembaar netsnoer met EU stekker bij maar geen extra USB kabels.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sdhGEFxM7SoWaUIoxP2P9nUV/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wk4qyweLgolYiJFUOuvalEbu/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tq5TPvVdBkv2z3QQFd3m90u8/medium.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 20-05-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Chocoball schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:37:
Zoals beloofd nog een aantal foto's van de Blitzwolf USB oplader van Banggood. Naast de USB oplader zit er een afneembaar netsnoer met EU stekker bij maar geen extra USB kabels.

[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Foto 2: die afwerking is niet heel erg netjes gedaan al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
ViezeVis schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Foto 2: die afwerking is niet heel erg netjes gedaan al zeg ik het zelf.
Dat zijn ventilatiegaten 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
16000mAh XPB @ 17,07€ op eBay.
Doe d'r je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kans op origineel @ 100%? Anders kan je hem beter, voor een paar Euro meer, elders halen imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35
Chocoball schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:37:
Zoals beloofd nog een aantal foto's van de Blitzwolf USB oplader van Banggood.
Ik vroeg me af of de BlitzWolf fysiek hetzelfde product was (bvb een re-brand) als de Anker 5-poort 40W lader.

Internals van de BlitzWolf (bron: Banggood blog):

Afbeeldingslocatie: http://www.mobliephonefansclub.com/wp-content/uploads/2015/05/3.png

Internals van de Anker (bron: hier gevonden via google image search)
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuFhBo6l2vDn0JW-KrbAWm2sCLHPoFyoDLqn8UyNZeeASLdC5Q

Ze lijken dus heell erg op elkaar, maar toch zijn de markeringen op de printplaat niet identiek.
Een echte conclusie heb ik niet, want dit kan veel oorzaken hebben:
  • Ontwerp is gekopieerd
  • Beiden zijn ontworpen door dezelfde ODM
  • Beiden zijn gebaseerd op hetzelfde reference design (van de fabrikant van de controllerchip)
Overigens nog een gelijkaardige is de Aukey 5-port 40W (bij amazon.de).

[ Voor 8% gewijzigd door florizla op 20-05-2015 10:37 . Reden: Aukey 40W toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:41
Indien origineel wil ik deze wel bestellen, maar ben er bij een ebay seller toch een beetje huiverig mee.. Iemand ervaring met deze seller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Medione1210 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Dat zijn ventilatiegaten 😊
Is het echt? Ik vind dat echt heel erg jammer aan dat ding.

Pagina: 1 ... 25 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic