Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

grun93 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:53:
[...]

Ik snap niet wat het voordeel of de reden van deze constructie is? Als er toch geen fysiek magazijn is, moet het artikel gewoon vanuit china komen. Waarom zou je dan een extra tussenstop (lees: vertraging) willen in de vorm van zo'n dropoff punt?
Artikelen worden dan bulk verscheept. Zo hopen ze de douane te ontlopen. Ook gebeurd het soms dat winkels de kosten dan daar voor rekening nemen, bij het verder verzenden de klant er niks van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:21
Deze heb ik ook, maar dan van ebay. Prima dingen waarmee al m'n kabeltjes netjes opgehangen konden worden. Het was overigens wel nodig om de dubbelzijdig klevende tape te vervangen door een betere kwaliteit met meer kleefkracht want anders lieten ze na een paar dagen weer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:01:
[...]

Artikelen worden dan bulk verscheept. Zo hopen ze de douane te ontlopen. Ook gebeurd het soms dat winkels de kosten dan daar voor rekening nemen, bij het verder verzenden de klant er niks van merkt.
Als het al via Spanje de EU is binnengekomen, dan kan de douane er toch ook niks meer mee. Je betaalt er ook voor dat de winkel in kwestie het invoert, waarna jij het pakket zonder extra kosten in ontvangst neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oohh schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Als het al via Spanje de EU is binnengekomen, dan kan de douane er toch ook niks meer mee. Je betaalt er ook voor dat de winkel in kwestie het invoert, waarna jij het pakket zonder extra kosten in ontvangst neemt.
Jij denkt dat ze in Spanje geen douane hebben? Of het nou via Spanje, Belgie of Nederland de EU binnenkomt, ergens zal betaald moeten worden (als het eruit gepikt wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Jij denkt dat ze in Spanje geen douane hebben? Of het nou via Spanje, Belgie of Nederland de EU binnenkomt, ergens zal betaald moeten worden (als het eruit gepikt wordt).
Dat weet ik, maar als het via Spanje binnenkomt dan is de webshop die het daar eerst heen transporteert ook verantwoordelijk voor het afdragen van belasting, en niet jij! Binnen de EU is er immers vrij verkeer van personen en goederen. Je koopt dus in feite de eventuele inklaringskosten en/of belastingen af door het via of uit een EU land te laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:41
grun93 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:03:
[...]

Deze heb ik ook, maar dan van ebay. Prima dingen waarmee al m'n kabeltjes netjes opgehangen konden worden. Het was overigens wel nodig om de dubbelzijdig klevende tape te vervangen door een betere kwaliteit met meer kleefkracht want anders lieten ze na een paar dagen weer los.
Bedoelde niet precies deze, maar deze doen ook wat ik zoek dus net besteld, thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
oohh schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Dat weet ik, maar als het via Spanje binnenkomt dan is de webshop die het daar eerst heen transporteert ook verantwoordelijk voor het afdragen van belasting, en niet jij! Binnen de EU is er immers vrij verkeer van personen en goederen. Je koopt dus in feite de eventuele inklaringskosten en/of belastingen af door het via of uit een EU land te laten versturen.
Dat klopt niet helemaal, denk ik.
Verschillende bedrijven sturen hun producten op naar België met PostNL (R*NL-code).
Die zendingen gaan dan via Amsterdam alvorens ze België betreden.
Dan zou je inderdaad denken dat de douane het pakje niet meer kan controleren en belasten? Meerdere mensen, waaronder ikzelf, kunnen bevestigen dat de douane deze weldegelijk controleert en belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

oohh schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Dat is dus ook 1 van de redenen dat ze het op die manier doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-08 15:21
weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een quick charge 2.0 powerbank kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
user001 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Dat klopt niet helemaal, denk ik.
Verschillende bedrijven sturen hun producten op naar België met PostNL (R*NL-code).
Die zendingen gaan dan via Amsterdam alvorens ze België betreden.
Dan zou je inderdaad denken dat de douane het pakje niet meer kan controleren en belasten? Meerdere mensen, waaronder ikzelf, kunnen bevestigen dat de douane deze weldegelijk controleert en belast.
Het ging om de pakketten die vanuit een EU warehouse verzonden zouden worden. Ze versturen gewoon grote hoeveelheden vanuit China naar een EU land en doen het daar pas op de post. Waar jij het over hebt gaat over het direct versturen van post vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
spridgets schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:54:
weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een quick charge 2.0 powerbank kan vinden
Telefoon en kabel moeten dat ondersteunen, niet zozeer de powerbank zelf lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
De Xiaomi Mini Portable USB Fan is bij Banggood te pre-orderen. Andere websites zullen vast snel volgen.
Lijkt me wel grappig, gelijk maar een besteld. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hendrikje1 op 14-05-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:36

OB1

Hendrikje1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:02:
De Xiaomi Mini Portable USB Fan is bij Banggood te pre-orderen. Andere websites zullen vast snel volgen.
Met de powerbank van Xiaomi kan je dan een leuke portable fan maken :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
oohh schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Het ging om de pakketten die vanuit een EU warehouse verzonden zouden worden. Ze versturen gewoon grote hoeveelheden vanuit China naar een EU land en doen het daar pas op de post. Waar jij het over hebt gaat over het direct versturen van post vanuit China.
Ik heb het inderdaad niet echt goed gelezen, maar uiteindelijk komt het wel op hetzelfde neer. De afgelegde afstand blijft hetzelfde. Banggood heeft bijvoorbeeld ooit een verzendoptie 'NL direct mail' gehad. Dan zou je inderdaad denken dat het recht uit Nederland komt, maar eigenlijk kwam het uit China en kon het wel belast worden.
Ik zou me niet echt blind staren op de naam die de webwinkel geeft aan de verzending. We weten (nog) niet hoe het uiteindelijk afgehandeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hendrikje1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:02:
Prijs is al aardig aan het dalen. Vaak met nieuwe producten. Zal ook zo gaan met de nieuwe Earson, en die nieuwe Xiaomi powerbank.

Bij een bepaalde winkel is hij nog goedkoper, zeker met code. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Overigens komt hun 'Spain Warehouse' ook nog gewoon uit China dus dat van die douanekosten had je dan ook nog kunnen krijgen. Als je hem nu krijgt is het weinig anders, alleen de waarde van het toestel is hoger maar wellicht hebben ze een andere waarde op je pakket gezet.
In het geval van GB hebben ze daar wel degelijk een ''magazijn'' dacht dat het in de vorm van een forewarder was ala Docdata.
Laatste wat ik van Geekbuying hoorde waren er nu bijvoorbeeld wat weegschalen (op de boot / via de trein) naar Spanje onderweg ;) die ze vanuit daar gaan verzenden.

Aliexpress verkoper die ik sprak deed het op de zelfde manier, die ging ook weegschalen op de trein naar Spanje laten verschepen en vanuit daar laten verzenden. Trein naar Nederland was er nog niet gaf hij aan.
Trein deed zover ik begreep er bijna een maand over om in Spanje te komen, en het was maar iets duurder dan met de boot (maar sneller).

Hoe dan ook, lijkt er op dat ze de orders daar pas labelen en verzenden i.p.v bulk vanuit China naar EU zoals met PostNL en SWE post bijvoorbeeld.
Net zoiets als met het UK warehouse van BG, die hebben daar ook lokale voorraad (via Flytexpress dacht ik).

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 14-05-2015 12:14 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

30000mAh Powerbank
http://www.banggood.com/3...ctivity&utm_content=Louis

Nu voor maar $13,57 bij banggood
Wordt nog opgeladen met zonne-energie ook.

Oeps:
Te voorbarig na lezen van de reviews:
No way this is anywhere close to 30,000 mAh. I was only able to charge 5 small quadcopter batteries which were between 380-600 mAh, so at most this unit is 3,000 mAh. Also, does not charge my Blackberry, even though at 1A or 2A it should be able to. I loosened the screws and looked inside. The box is at least 2/3 empty space with some thin LiPOs on one side of the box. The box is much bulkier than it has to be for the capacity that it has.
Well 30000mAh is a blatant lie of course, actually it something like 3000-4000, Solar charging actually works but take into account that with 1W approximately power in full solar light it is only ~100MAh current so you will need to expose this device for two whole days on sun to charge your smartphone once. Yes as a cheap combination of solar battery + power bank it works.
Terrible quality,the real capacity 1800mah. It was a bad choice. The solar teil is work well.
I bought three of these power banks. These are not 30000mAh. Inside, there are two cells LiPo without markings. When estimating according to their size - max. 1800mAh per cell. For the rest I have no objections ;-)
Ik lees ook wel wat positieve reviews, maar meer dan "hij is goed" of "werkt perfect" zie ik amper.

[ Voor 68% gewijzigd door ApC_IcE op 14-05-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ApC_IcE schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:17:
30000mAh Powerbank
http://www.banggood.com/3...ctivity&utm_content=Louis

Nu voor maar $13,57 bij banggood
Wordt nog opgeladen met zonne-energie ook.

Oeps:
Te voorbarig na lezen van de reviews:

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik lees ook wel wat positieve reviews, maar meer dan "hij is goed" of "werkt perfect" zie ik amper.
Maximum sterkte van 18650 is Panasonic 3500mAh, en die zijn vrij duur. En gezien de grootte van dit apparaat zitten er geen 7 van die cellen in. :P

Ultrafire / Trustfire heeft wel grootte capaciteit 18650's maar echt betrouwbaar is dat ook niet. Vaak zijn dat gewoon 2400mAh. En hopen ze dat niemand die dingen aan een meter hangt.

[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 14-05-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 12:34
Dan vind ik de 151 toch mooier. En 10 watt speakers verbruiken ook weer meer stroom waardoor hij minder lang meegaat op een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
dutchgio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Telefoon en kabel moeten dat ondersteunen, niet zozeer de powerbank zelf lijkt me.
Quickcharge 2.0 is laden met een HOGER VOLTAGE! De powerbank moet dat zeer zeker ondersteunen, en zullen dat ook doen in de vorm van 4x18650 en wat intelligente chips, maar nu nog even niet helaas.

De kabels hoeven het niet zozeer te ondersteunen, quickcharge 2.0 heeft absoluut zeker goede kwaliteit kabels nodig, maar de kwaliteit die benodigd is om met 10 watt te laden via 5 volt is hoger dan de kwaliteit die nodig is om met 12 volt 10 watt te laden. En als laatste moet uiteraard ook het toestel de 9/12v optie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Daar lijkt het wel op.

Overigens wat wil je aangeven bij Paypal? Want er is een toestel naar je onderweg. De winkel zal dat met de tracking codes bij Paypal aangeven dat er een pakket verstuurd is en dat je gewoon geduld moet hebben. Schiet je weinig mee op denk ik.

Overigens komt hun 'Spain Warehouse' ook nog gewoon uit China dus dat van die douanekosten had je dan ook nog kunnen krijgen. Als je hem nu krijgt is het weinig anders, alleen de waarde van het toestel is hoger maar wellicht hebben ze een andere waarde op je pakket gezet.
Ik bestel iets uit Spanje, wat vanuit Spanje verzonden word. Binnen de EU dus ik snap niet waarom ik daarvoor inklaringskosten zou moeten betalen. Belastingdienst is helder hierover. Als de goederen uit een EU land komen hoef ik geen douanerechten, inklaringskosten en btw te betalen.
Gezien je toch 180 dagen hebt voor Paypal zou ik afwachten tot het pakket in Nederland is en je of je pakket gewoon krijgt zonder extra kosten, of als hij er uit gepikt is die brief die je krijgt naar de winkel sturen.
Waar het mij om gaat is dat ik eerst $257 ($236,- + $21 verzendkosten) betaal voor een telefoon die vanuit de EU verzonden word. Eerst krijg ik netjes de melding dat het toestel onderweg is. Blijkbaar ging er iets fout waardoor het toestel nooit verzonden is. Zonder te melden versturen ze het alsnog vanuit China met de goedkoopste verzender (gratis verzending) én met mijn risico dat ik inklaringskosten moet betalen. Mijn verzendkosten zijn zomaar verdwenen.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Volgens mij gaat het om Bonded Warehouses. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bonded_warehouse

Een fabrikant / importeur kan in een ander land een depot hebben met goederen. Die goederen zijn dan nog niet geimporteerd. Pas op het moment dat de goederen dat depot verlaten moet er alsnog invoerrechten etc betaald worden.

Het is dus perfect mogelijk dat een Chinese shop iets verstuurd vanuit Spanje en dat je alsnog invoerrechten moet betalen. Het voordeel voor jou als klant is dat de bestelde artikelen sneller bij je arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 03:23:
[...]

De Xiaomi powerbank heeft weer een navolger gekregen.
Ik heb mezelf maar opgeofferd om d'r 1 te bestellen...
Gewoon, om de collectie compleet te hebben ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:16
Ronald8 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:17:
[...]

Dan vind ik de 151 toch mooier. En 10 watt speakers verbruiken ook weer meer stroom waardoor hij minder lang meegaat op een accu.
Ik vind dit ook wel slecht van Earson dat ze een nieuwe versie speaker niet nóg meer verbeteren door een grotere capaciteit batterij te plaatsen. Hij ziet er namelijk wat betreft het design er groter uit, wellicht was er ook wel meer ruimte voor een betere batterij. Al is het 250mAh meer.

Hoewel hij dan i.p.v. 8~16 uur meegaat, zo'n 4~8 uur meegaat. Over het uithoudingsvermogen zijn de meningen verdeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 15-05-2015 05:53 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:48:
Dat ding kost minder dan 22 euro, je hebt waarschijnlijk euro of 25-26 euro incl. verzendkosten betaald, verzoek de verkoper je een officieel factuur te sturen met kosten powerbank en shipping appart gespecificieerd ( 22 dollar + 7 dollar ofzo, dat ding is zwaar en de verzendkosten zijn daadwerkelijk in die orde van grote)

Anders ben je straks voor niks 15-19 euro extra kwijt

Ik vind het echt niet erg 21% over mijn buiten europa aankopen te betalen hoor, maar iedere keer weer die 13 euro 'kosten' waar ongetwijfeld een enorme winstmarge in zit en echt niet de kosten voor inklaren betreft (kijk maar naar onze buurlanden met goedkopere postdiensten EN geen inklaringskosten)

Plus de compleet 'uit de lucht gegerepen' inklaringsmethodes van UPS en DHL waarbij een pakket met de waarde 50 dollar een bedrag van 50 euro voor moet worden betaald omdat ze het NEDERLANDSE tarief van shipping belasten (100 dollar ipv het chinese tarief van 25 dollar dat al inclusief was bij de waarde van het pakket). Dus in plaatst van 50 dollar maal 21% + 10 euro 'kosten' maken ze er dan 150 dollar maal 21% + 10 euro kosten van

En dat is dan ook meteen een tip voor express shipments, vraag de verkoper een invoice bij te voegen met gesplitte kosten voor product en shipping zodat DHL/UPS er geen miljoenmiljard van maakt
Ik had dit ook met een pakketje van 9 dollar. Heb hem uiteindelijk laten terug sturen omdat je die administratiekosten van 13 euro moet betalen. Ongeacht of hun wel of geen foute inschatting gemaakt hebben.
ViezeVis schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:15:
[...]

Ik wil wel eens weten waarom je vindt dat dit speakertje niet 'zo heel goed' is. Ik vind die Earson namelijk één van de betere speakers. Had toen destijds eens een vergelijking gemaakt tussen de BTP04 van Hercules en de Earson ES-151A. Ik vond qua prijs-kwaliteit verhouding de Earson zéker de beste.

//edit
Kan het niet meer vinden in dit topic.
Wel online: Klik hier
Ik heb hem ook die Earson, hij is goed waar ik hem voor wil gebruiken en waterdicht. Maar kwaliteit is niet al te best als hij richting maximaal volume gaat. Maar dat doe ik toch niet zo vaak
dodge_911 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:23:
[...]

Wat hij zegt :)

Maar, ik vermeld er nog effe bij dat je die 20m nevernooitniet gevoed krijgt in 1 stuk zonder problemen, je gaat per 5 meter moeten voeden. Of per 10, maar dan van 2 kanten, hetgeen op hetzelfde neerkomt.

[...]

Ik zou persoonlijk voor 5630 gaan met waterproof silicone coating erover (want tent, dus kans op condensvorming)
Hoe wil je 'm gaan voeden? Vanaf 'n autobatterij (wegens tent)?

[...]

Aww <3 Tenminste iemand die 'm gelezen heeft :)

Als laatste wil ik nog vermelden dat de specsheets van je leds soms niet echt kloppen. Mijn 5630's werden gespecifieerd op 12W per meter, in praktijk meet ik minder dan de helft :)
Waterdicht was inderdaad al een vereiste. En hij wordt gewoon op het lichtnet aangesloten (vaste staanplaats met stroom aansluiting). Er hoeft niet gelezen te kunnen worden door deze verlichting. Gewoon een sfeerverlichting (maar dan niet zo'n sfeerverlichting waarmee nog alles nauwelijks zichtbaar is)

Maar voeden per 5m? Dat is niet zo handig, hoopte hem op 1 punt (caravan deur) te kunnen voeden, anders moet ik weer langere draden trekken wat volgens mij niet gunstig is op 5V (vermogenverlies treedt toch snel op, op lage voltage?)
Ik zie ook ledstrips voorbij komen met 220V ipv 5V. Is het een idee om die ook te overwegen? Wat zijn de voordelen en nadelen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:59
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:45:
[...]

Ik zie ook ledstrips voorbij komen met 220V ipv 5V. Is het een idee om die ook te overwegen? Wat zijn de voordelen en nadelen hiervan?
Zo'n ledstrip 220V kan je gewoon direct met het elektriciteitsnetwerk verbinden. Gewoon stekker in het stopcontact en ander uiteinde aan de ledstrip.
Het meeste gaanbare is trouwens 12V ipv 5V. Als het 5V is kan je het licht van de caravan voeden met hele hoop powerbanks :9~ :9~
Bij 12V heb je nog een AC110/220V to DC12V converter nodig.
Geen idee trouwens van de kwaliteit van 220V. Zou wel gemakkelijker moeten zijn als 4x5m ledstrips te voeden, wel duurder (maar dan nog altijd een fractie van wat je hier betaald). Test het eens uit anders? :p
http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.2.XVBDht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html

Hebben jullie het ook?
Klik op bovenstaande link voor de Xiaumi 10400 mAh Powerbank voor $13,77
En poef, 3 sec later is ie opeens EURO 17,37 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
ApC_IcE schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:03:

Hebben jullie het ook?
Dat vond ik ook erg vreemd. Standaard selecteert ie de roze kleur. Als je het zilveren exemplaar selecteert, dan is de prijs wel 13,77 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De grijze is €13,77

Edit: hierboven ook al gemeld.

[ Voor 51% gewijzigd door dutchgio op 15-05-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

Daniel36

vernieuwde formule

Een dikke week geleden heb ik een paar spullen besteld via DX.
Na enkele dagen kreeg ik een mailtje dat niet alle spullen gelijk beschikbaar waren en dat een optisch kabeltje eerst verzonden zou worden.

Eergisteren kreeg ik tot mijn verbazing al drie van de vier dingetjes en ik wacht nog op de optische kabel.
Het betrof een paar in ear koptelefoon dopjes, een hdmi naar toslink omzetter en een hdmi splitter en de optische kabel dus.

Ik heb de hdmi splitter al getest en die veroorzaakt helaas artefacten in het beeld.
Misschien dat het met andere (duurdere) hdmi kabels beter is, daar kom ik nog even op terug.
Het gaat om deze splitter: http://www.dx.com/nl/p/10...cable-122114#.VVXpIo7tmko

[ Voor 9% gewijzigd door Daniel36 op 15-05-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

meesje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:08:
[...]

Dat vond ik ook erg vreemd. Standaard selecteert ie de roze kleur. Als je het zilveren exemplaar selecteert, dan is de prijs wel 13,77 euro.
Thanx, de grijze dan maar besteld :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 17:21
Ik heb een tijd terug een Xiaomi Powerbank besteld bij Banggood, werd na 2-3 weken geleverd. Gewoon keurig netjes verpakt, en een officiële. Na een maand gebruik werkte hij opeens niet meer, dus paar dagen terug een mailtje gestuurd met een foto erbij, en ik heb binnen 24 uur een reactie dat ik niks meer hoef te doen en dat ze een nieuwe op hebben gestuurd. Keurig afgehandeld, Chinese service is absoluut niet per se slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik wil graag een quadcoptertje kopen, maar ik twijfel tussen de Cheerson X10 en de Eachine H8 Mini. De Cheerson lijkt me wel érg klein, maar aan de andere kant zijn er wel heel veel reserveonderdelen voor te krijgen. De Eachine is groter, en lijkt me dan ook leuker, maar dat kan ik zo snel geen reserveonderdelen voor vinden. Wat raden jullie aan? Ik ben trouwens een absolute beginner met dit.

Nevermind! Ik ben eigenwijs en ongeduldig dus ik heb de Eachine H8 Mini gekocht voor €12,60 en voor Priority verzending gekozen zodat ik hem hopelijk lekker snel heb. Reserve onderdelen moeten nog komen volgens Banggood.

Oeps foutje. Ik had een witte besteld in plaats van een zwarte. Maar het gekke is nu dat Priority Airmail voor de witte €1,35 is en voor de zwarte €2,24. Dus oude order gecanceld, en de zwarte besteld met gewone gratis verzending.

[ Voor 37% gewijzigd door O88088 op 15-05-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Ronald8 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:57:
Ik wil graag een quadcoptertje kopen, maar ik twijfel tussen de Cheerson X10 en de Eachine H8 Mini. De Cheerson lijkt me wel érg klein, maar aan de andere kant zijn er wel heel veel reserveonderdelen voor te krijgen. De Eachine is groter, en lijkt me dan ook leuker, maar dat kan ik zo snel geen reserveonderdelen voor vinden. Wat raden jullie aan? Ik ben trouwens een absolute beginner met dit.

Nevermind! Ik ben eigenwijs en ongeduldig dus ik heb de Eachine H8 Mini gekocht voor €12,60 en voor Priority verzending gekozen zodat ik hem hopelijk lekker snel heb. Reserve onderdelen moeten nog komen volgens Banggood.
Voor het geld kan je ze makkelijk allebei kopen opzich :P. Binnen een week of twee denk je waarschijnlijk toch van, nu wil ik wel nog een andere grotere/kleinere proberen. Vergeet niet om extra propellors te kopen en eventueel batterijtjes ook, want als je maar 5 min per keer kan vliegen, zit je vaak wel te vloeken waarom je niet net twee batterijen meer hebt gekocht :D.

[ Voor 10% gewijzigd door Sakke1994 op 15-05-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Hoe gaat men om eigenlijk met het weigeren van pakketjes aan de deur?
Sturen ze het gewoon terug en krijg je dan je geld gewoon terug?

Gaat over een Xiaomi camera dat ik heb besteld bij Geekbuying, maar prijs is inmiddels al flink gedaald bij Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Xepos schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:01:

Gaat over een Xiaomi camera dat ik heb besteld bij Geekbuying, maar prijs is inmiddels al flink gedaald bij Banggood.
Lezen in de voorwaarden/FAQ. Sommige shops geven je een percentage terug, sommige gewoon niks.

Ik zou iig. de moeite niet doen, voor die 10/20 euro dat je uiteindelijk kan besparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Sakke1994 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Voor het geld kan je ze makkelijk allebei kopen opzich :P. Binnen een week of twee denk je waarschijnlijk toch van, nu wil ik wel nog een andere grotere/kleinere proberen. Vergeet niet om extra propellors te kopen en eventueel batterijtjes ook, want als je maar 5 min per keer kan vliegen, zit je vaak wel te vloeken waarom je niet net twee batterijen meer hebt gekocht :D.
De bedoeling is juist een zo goedkoop mogelijk (binnen grenzen natuurlijk) dingetje zoeken. Als ik meer uit had willen geven dan had ik wel een grotere genomen ;) extra batterijen en onderdelen komen nog als Banggood ze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Ronald8 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:10:
[...]

De bedoeling is juist een zo goedkoop mogelijk (binnen grenzen natuurlijk) dingetje zoeken. Als ik meer uit had willen geven dan had ik wel een grotere genomen ;) extra batterijen en onderdelen komen nog als Banggood ze heeft.
De goedkope modelletjes zijn iig een leuk begin als tussenstap naar een groter model of zelfbouw :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37

Je vond het toen je bestelde toch zijn geld waard?
Zou je ook als een product duurder geworden is weigeren en dan ergens anders opnieuw bestellen?

Ik zou de gok niet wagen dat je 2e bestelling niet aankomt of bijvoorbeeld belasting over geheven wordt.
Aan de deur gewoon gretig aanpakken ipv weer lang moeten wachten lijkt me ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Lijkt me gewoon een gevalletje pech gehad, misschien nog ff bij de webshop informeren of ze een soort laagste prijs garantie hebben.
Maar ik vind het niet netjes om het pakket te weigeren aan de deur omwille van een gedaalde product prijs.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088

Als ze merken dat het geweigerd is krijg je meestal sowieso geen geld terug. Dan heb je ook nog het risico dat de retourzending niet aankomt waardoor je alsnog geen geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 12:39
De meeste webwinkels hebben de mogelijkheid om binnen 15/30 dagen te retourneren. Die verzendkosten declareer je gewoon bij Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Accepteren en via de Paypal retourservice retour sturen. Het kan, maar is al die moeite je een tientje waard?
En dan nog het risico dat er bij het terugsturen / weigeren iets fout gaat en het niet aan komt.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
Vandaag mijn Xiaomi 10400 Powerbank binnen gekregen via banggood. Verstuurd op 10 mei en vandaag na 6 dagen binnen gekregen. Gaat steeds sneller daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Deze week de (nep) 16000mAh Xiaomi powerbank opgehaald op het postkantoor.
Ik had hem besteld op AliExpress en had voor €10,64 ook zeker geen echte verwacht.

De belangrijkste uiterlijke verschillen staat op deze site genoemd.

Die van mij weegt 296 gram, dus een andere dan op deze site genoemd.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2h338rk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/dq6s13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/jpizd3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zqveac.jpg

Er zitten 5 2200 Mah cellen in en ook de print ziet er gewoon netjes uit..

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/9rj8ll.jpg

Hij laadt met 1000 mAh per uur, dit zou er theoretisch op neer komen dat hij er 11 uur over doet om volledig op te laden.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/25gh151.jpg

Ontladen doet hij wel met mAh per poort

Dit was de reactie van de verkoper nadat ik aan had gegeven dat het product counterfeit was:

Dear customer,
the original one with 16000 mah is $23,and we only sell it for $11.5,but the real capactity is 11000 mah.since you only agree to pay $11.5,why you still expect it is a totally original one?
looking forward to hearing from you soon.
Candy

Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan met terugbetaling van de helft van dit bedrag. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

red bull schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:27:

Dit was de reactie van de verkoper nadat ik aan had gegeven dat het product counterfeit was:

Dear customer,
the original one with 16000 mah is $23,and we only sell it for $11.5,but the real capactity is 11000 mah.since you only agree to pay $11.5,why you still expect it is a totally original one?
looking forward to hearing from you soon.
Candy

Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan met terugbetaling van de helft van dit bedrag. O-)
Beter de helft dan niets.
Hun adverteren met een (nep) product willens en wetens, dus hun zitten bij de basis al fout. (vermeldden ze ook Xiaomi of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

ApC_IcE schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Beter de helft dan niets.
Hun adverteren met een (nep) product willens en wetens, dus hun zitten bij de basis al fout. (vermeldden ze ook Xiaomi of dat niet?
De titel van de advertentie:

Original xiaomi 16000 for Xiaomi Power Bank 16000mAh xiaomi 16000mah For Xiaomi Mi Pad Mi4 M2 M2A M2S M3 Red Rice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

bottom line schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Zo'n ledstrip 220V kan je gewoon direct met het elektriciteitsnetwerk verbinden. Gewoon stekker in het stopcontact en ander uiteinde aan de ledstrip.
Het meeste gaanbare is trouwens 12V ipv 5V. Als het 5V is kan je het licht van de caravan voeden met hele hoop powerbanks :9~ :9~
Bij 12V heb je nog een AC110/220V to DC12V converter nodig.
Geen idee trouwens van de kwaliteit van 220V. Zou wel gemakkelijker moeten zijn als 4x5m ledstrips te voeden, wel duurder (maar dan nog altijd een fractie van wat je hier betaald). Test het eens uit anders? :p
http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.2.XVBDht
Haha ja ik bedoelde idd gewoon 12V. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden wat niet veel duurder is dan de reguliere 12V. Anders toch maar voeden op meerdere punten ben ik bang

Betalen jullie eigenlijk nog steeds via PayPal of via iDeal? Ik neem aan dat PayPal het voordeel heeft van bescherming? Of heeft iDeal dat ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Markos op 16-05-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 17:21
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Haha ja ik bedoelde idd gewoon 12V. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden wat niet veel duurder is dan de reguliere 12V. Anders toch maar voeden op meerdere punten ben ik bang

Betalen jullie eigenlijk nog steeds via PayPal of via iDeal? Ik neem aan dat PayPal het voordeel heeft van bescherming? Of heeft iDeal dat ook?
Jup. iDeal heeft geen bescherming vanuit de bank, en Paypal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 12:39
Bij aliexpress met creditcard, want die doet niet aan PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
exelletor schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:55:
Bij aliexpress met creditcard, want die doet niet aan PayPal.
Aliexpress biedt zelf een bescherming waar ik goede berichten over heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Zojuist de Xiaomi powerbank 10400 mah ontvangen! Mooi ding hoor, heb meteen even de code geverifieerd bij Xiaomi zelf en die geeft dit vervolgens aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TJvXLEcm.png
Houd dit in dat hij voor mij al gecheckt is?

[ Voor 6% gewijzigd door Jelmer93 op 16-05-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 13:44
Vandaag de Xiaomi Yi camera binnen van Banggood. Besteld op 29-04 Weer erg snel en zonder extra kosten 😄

Om een en ander te beschermen heb ik er een kleine hardcase bijgekocht van het merk "Wallytech". Wel een aanrader als je hem wilt opbergen als hij niet veilig in een waterproof case zit. Kost 3,5 Euro

[ Voor 2% gewijzigd door mtouw78 op 16-05-2015 15:11 . Reden: Verzenddatum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

GJV93 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Aliexpress biedt zelf een bescherming waar ik goede berichten over heb gehoord.
Wisselende verhalen. Hier overigens altijd netjes geholpen (en dus gelijk gekregen O-) ).
__
In ander nieuws:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8WjqFpYl.jpg
Meer foto's: http://imgur.com/a/CKjIi

En van Allbuy, het lijkt er dus op dat het geen totale scam is:.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DOOiEHDl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jelmer93 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:09:
Zojuist de Xiaomi powerbank 10400 mah ontvangen! Mooi ding hoor, heb meteen even de code geverifieerd bij Xiaomi zelf en die geeft dit vervolgens aan:
[afbeelding]
Dat houdt in dat het een echte is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Jelmer93 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:09:
[afbeelding]
Die 1 check ben jij, check nog een keer staat er 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Iemand ervaring met de webshop van honorbuy?

Wou een xiaomi mi4i kopen.. European warehouse staat er. Ik vermoed dan dat ik geen extra taxen hoef te betalen?

http://www.honorbuy.com/1...-16gb-rom-smartphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

ApC_IcE schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:03:

Hebben jullie het ook?
Thnx! Ik heb de grijze besteld voor 13,77 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Kaya10 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:11:

Wou een xiaomi mi4i kopen.. European warehouse staat er. Ik vermoed dan dat ik geen extra taxen hoef te betalen?

Ja, EU warehouse is verzonden vanuit Spanje of de UK bijvoorbeeld. Invoerrechten zijn dan al betaald door de shop (zou je mogen verwachten ;))

Bij dingen zoals EU direct van DX gaat het dan weer niet op, die verzenden nog steeds vanuit China.

[ Voor 9% gewijzigd door RobertowNL op 16-05-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
Kaya10 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:11:

Op 14 mei, rond 10 uur is er ook het e.e.a. gezegd over die eu warehouses. Lees dat ook nog even door. En dit
http://ec.europa.eu/taxat...s_warehouses/index_en.htm, http://ec.europa.eu/taxat...s/free_zones/index_en.htm
(Het is dus niet perse zo dat je nu vrijgesteld bent van customs)

[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 16-05-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
RobertowNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Ja, EU warehouse is verzonden vanuit Spanje of de UK bijvoorbeeld. Invoerrechten zijn dan al betaald door de shop (zou je mogen verwachten ;))

Bij dingen zoals EU direct van DX gaat het dan weer niet op, die verzenden nog steeds vanuit China.
Net gecheckt maar ze vragen nog eens 40 usd als verzendkosten met dhl..
Gaat te duur worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Vandaag mijn Xiaomi pistons V3 ontvangen van allbuy.com.
Alles is precies het zelfde als het paar wat ik ontvangen heb van Banggood dus het is zijn geen namaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
RobertowNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:16:
[...]

Wisselende verhalen. Hier overigens altijd netjes geholpen (en dus gelijk gekregen O-) ).
__
In ander nieuws:
[afbeelding]
Meer foto's: http://imgur.com/a/CKjIi

En van Allbuy, het lijkt er dus op dat het geen totale scam is:.
[afbeelding]
Ziet toch wat anders uit dan de originele van Banggood: http://www.banggood.com/W...orts-Camera-p-975946.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Het is ook de Kingma versie van de waterproof case. De prijs is ook lager en hij was eerder beschikbaar dus de keuze maar gemaakt om deze te nemen.

Banggood heeft netjes gemaild of ik akkoord ging met deze of als ik wilde wisselen naar de Xiaomi versie. Gezien de Xiaomi nog zo lang op zich liet wachten deze maar gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Vandaag exact 3 weken na bestelling de Xiaomi Pistons v3 ontvangen die ik had besteld op AllBuy, dus ondanks het feit dat ze misbruik maken van de naam (AllBuy was voorheen een geflopte shop van dx.com, credits naar Chocoball), is het toch betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

rg-mohwa

Phoe Hé

een vriendin van mij maakt de laatste tijd voor haar hobbie haarknipjes/haarspeldjes of zoiets en vroeg mij of ze niet goedkope onderdelen kon bestellen, iemand enig ervaring mee ? want ik kan niet een een knipje vinden.(of ik gebruik de verkeerde zoekwoorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

NSG schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:01:
Vandaag exact 3 weken na bestelling de Xiaomi Pistons v3 ontvangen die ik had besteld op AllBuy, dus ondanks het feit dat ze misbruik maken van de naam (AllBuy was voorheen een geflopte shop van dx.com, credits naar Chocoball), is het toch betrouwbaar.
Overigens werkt er wel een ex medewerker van DX, aldus facebook O-)
rg-mohwa schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:25:
een vriendin van mij maakt de laatste tijd voor haar hobbie haarknipjes/haarspeldjes of zoiets en vroeg mij of ze niet goedkope onderdelen kon bestellen, iemand enig ervaring mee ? want ik kan niet een een knipje vinden.(of ik gebruik de verkeerde zoekwoorden)
Als er 1 plaats is waar ze die hebben is het aliexpress. Zoekwoord is altijd wat gokken bij dat spul, heb je er 1 gevonden dan even kijken wat ze in de titel hebben staan vaak bevatten die dingen altijd meerdere zoekwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Er was laatst iemand die had zo'n soort tasje waarin je USB en SD kaartjes in kon bewaren. Heeft iemand nog een link hiervan? Mij lijkt zo'n klein tasje handig voor op vakantie waarin ik die kaartjes kan bewaren.

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/img/pb/394/857/001/1001857394_575.jpg?size=103281&height=745&width=955&hash=627b2c4830821cd48b5e832543a84c42
Dit principe maar dan alleen voor USB's en SD's.

[ Voor 32% gewijzigd door ViezeVis op 17-05-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

ViezeVis schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:58:
Er was laatst iemand die had zo'n soort tasje waarin je USB en SD kaartjes in kon bewaren. Heeft iemand nog een link hiervan? Mij lijkt zo'n klein tasje handig voor op vakantie waarin ik die kaartjes kan bewaren.

[afbeelding]
Volgens mij kwamen die van Ebay af...

Waa heb je deze (van het plaatje) vandaan? Zoek er namelijk ook in maar eentje waar juist wel kabeltjes etc in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:59

[afbeelding]
Dan heb ik blijkbaar toch iets gemist, want ik heb zoiets niet zien passeren :+ :z maar bedoel je dit zakje? Goedkoper kun je dit waarschijnlijk wel vinden op Ebay of AliExpress. Gewoon zoeken op BUBM (desnoods zoek je bubm in dit / het vorig topic voor de officiele seller / links)
http://www.banggood.com/B...Storage-Bag-p-969785.html
Ttje schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:09:
[...]

Waa heb je deze (van het plaatje) vandaan? Zoek er namelijk ook in maar eentje waar juist wel kabeltjes etc in kunnen.
Voor jou hetzelfde. BUBM is the golden key ;)
Officiele verkoper op ebay btw: http://stores.ebay.nl/worthbest
Ik heb er zelf een 4-5tal gekocht hier: http://www.aliexpress.com...s-Travel/32254679029.html

[ Voor 33% gewijzigd door bottom line op 17-05-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

Daniel36

vernieuwde formule

Daniel36 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:30:
Een dikke week geleden heb ik een paar spullen besteld via DX.
Na enkele dagen kreeg ik een mailtje dat niet alle spullen gelijk beschikbaar waren en dat een optisch kabeltje eerst verzonden zou worden.

Eergisteren kreeg ik tot mijn verbazing al drie van de vier dingetjes en ik wacht nog op de optische kabel.
Het betrof een paar in ear koptelefoon dopjes, een hdmi naar toslink omzetter en een hdmi splitter en de optische kabel dus.

Ik heb de hdmi splitter al getest en die veroorzaakt helaas artefacten in het beeld.
Misschien dat het met andere (duurdere) hdmi kabels beter is, daar kom ik nog even op terug.
Het gaat om deze splitter: http://www.dx.com/nl/p/10...cable-122114#.VVXpIo7tmko
Vandaag de optische kabel ook ontvangen, nogal plastic fantastic aansluitpunten helaas.
Morgen maar eens gaan proberen.
In elk geval waren de spullen snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
bottom line schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:09:

[...]

Dan heb ik blijkbaar toch iets gemist, want ik heb zoiets niet zien passeren :+ :z maar bedoel je dit zakje? Goedkoper kun je dit waarschijnlijk wel vinden op Ebay of AliExpress. Gewoon zoeken op BUBM (desnoods zoek je bubm in dit / het vorig topic voor de officiele seller / links)

[...]

Ik heb er zelf een 4-5tal gekocht hier: http://www.aliexpress.com...s-Travel/32254679029.html
Thnx voor die AE link. Ga ze daar ook 'ff bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
rg-mohwa schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:25:
Als je zoekt op hairclips kom je er zat tegen, bijvoorbeeld deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

bottom line schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:09:

[...]

[...]

Volgens mij kwamen ze langs in het vorige topic ;). Maar bedankt voor the golden key :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ttje schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:09:
[...]

http://m.banggood.com/BUB...ge-Bag-Case-p-973175.html

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:59
Afgelopen week een IP-cam (Escam QD500) ontvangen via DX EUdirect. Is 9 dagen onderweg geweest (PostNL shipping). Voor de snelheid maakt het dus niet heel veel uit, 9 dagen lukt mij met een pakketje van Banggood ook vaak wel. Heb bij DX EUdirect besteld om de kans op evt. extra kosten (importheffing) zo klein mogelijk te maken. Had voor $0.99 ook nog "import tax insurance" toegevoegd.

Camera bevalt overigens prima en werkt ook met Synology. Voor meer info zie hier: DJSmiley in "[Ervaringen] Online shoppen in China" dat gaat om een QD520 ipv QD500, maar is volgens mij bijna identiek.

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 17-05-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 19:45
Onlangs een nieuwe Chinese telefoon gekocht en voor de mede-tweakers die mogelijk geïnteresseerd zijn in een Chinese telefoon met 4G, 64 bit processor etc. (voor nog geen 100$) en review geschreven.

Van de Elephone G2:
[img=300,75]http://i.imgur.com/IRfzqOj.png[/img]
(Klik om naar de review te gaan)

[ Voor 9% gewijzigd door tokko1 op 17-05-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
Ik heb altijd al inmiddels 4 jaar bij dx.com en eud.dx.com besteld, maar de laatste tijd hebben zij erg veel problemen met vooraad en levering. Nu had ik voor het eerst bij banggood besteld en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de snelle levering en product beschikbaarheid.
Het product dat ik heb besteld was een Xiaomi 16000mAh Powerbank met siliconen cover.
De postbode had echter het pakketje door de brievenbus gepropt en dus was de verpakking een beetje gehavent. maar buiten dat was alles goed.

Over shiping tijd ben ik ook erg te spreken:
Order Placed Date: 2015-05-05 14:11:25
warehouse: CN
Shipped Date: 2015-05-10 05:36:15
Received Date: 2015-05-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Dat is de kleine variant. Ik ben gegaan voor de large, dan past daar op z'n minst mijn powerbank in. Handig tijdens een vliegreis. :)

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1pOZ4GVXXXXXaXFXXq6xXFXXXr/116090939/HTB1pOZ4GVXXXXXaXFXXq6xXFXXXr.jpg?size=99808&height=611&width=790&hash=8ab965c8a818b9f3f44f1d8e31997d65

[ Voor 21% gewijzigd door ViezeVis op 17-05-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik wil twee test stukjes bestellen in china van 220V ledstrips, nu zag ik dat je op eBay Request total from seller kunt doen. Alleen staat er ook dit bij: You will commit to buy these items when you submit your request for a new total below. You can also remove these items from this request to continue.
Betekent dat, ongeacht welke prijs de verkoper er van maakt, dat ik de bestelling moet plaatsen? Ik wil eigenlijk alleen die warm wit testen, maar als ik voor een dollar meer ook meteen de witte kan doen is mij dat ook prima. Of is dit gewoon vrijblijvend vragen om een prijs voor de twee samen en dat je dan alsnog kunt beslissen wat je doet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hzeRcFW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:45:
Ik wil twee test stukjes bestellen in china van 220V ledstrips, nu zag ik dat je op eBay Request total from seller kunt doen. Alleen staat er ook dit bij: You will commit to buy these items when you submit your request for a new total below. You can also remove these items from this request to continue.
Betekent dat, ongeacht welke prijs de verkoper er van maakt, dat ik de bestelling moet plaatsen? Ik wil eigenlijk alleen die warm wit testen, maar als ik voor een dollar meer ook meteen de witte kan doen is mij dat ook prima. Of is dit gewoon vrijblijvend vragen om een prijs voor de twee samen en dat je dan alsnog kunt beslissen wat je doet.

[afbeelding]
Dit gaat om gecombineerde verzending. Dus of je twee keer verzendkosten moet betalen of maar 1 keer bijvoorbeeld. Maar volgens mij is gewoon even mailen zonder deze functie te gebruiken makkelijker als er niks over verzending in de advertentie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Vandaag de Xiaomi Xiaoyi Small Ants besteld bij Banggood voor 27 euro.
Ga hem gebruiken op een plaats waar geen stroom aanwezig is. Voeding gaat hij krijgen via een powerbank.

Iemand een idee wat er gebeurd als hij buiten zijn wifi bereik is? Waarschijnlijk heeft hij wel bereik op die plaats (telefoon heeft er wel bereik) maar als hij het alleen opneemt vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

mathy_ schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:55:
Vandaag de Xiaomi Xiaoyi Small Ants besteld bij Banggood voor 27 euro.
Ga hem gebruiken op een plaats waar geen stroom aanwezig is. Voeding gaat hij krijgen via een powerbank.

Iemand een idee wat er gebeurd als hij buiten zijn wifi bereik is? Waarschijnlijk heeft hij wel bereik op die plaats (telefoon heeft er wel bereik) maar als hij het alleen opneemt vind ik het prima.
Opnemen op de SD kaart kan gewoon doorgaan als de camera geen wifi heeft ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 17-05-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
RobertowNL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:06:
[...]

Opnemen op de SD kaart kan gewoon doorgaan.
Tijdens het filmen wordt dat toch niet automatisch overgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:42
Ik zie dat Banggood http://www.banggood.com/1...e-Lead-Wire-p-911888.html in de aanbieding heeft. Top, leuk speelgoed voor kinderen. Om het af te maken heb ik ook nog lampjes met houdertjes nodig (en het liefst ook van die grote oplaadbare batterijen om aan vast te maken). Iemand enig idee welke zoekterm ik kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 22:01
tweakerdennis schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:59:
Ik zie dat Banggood http://www.banggood.com/1...e-Lead-Wire-p-911888.html in de aanbieding heeft. Top, leuk speelgoed voor kinderen. Om het af te maken heb ik ook nog lampjes met houdertjes nodig (en het liefst ook van die grote oplaadbare batterijen om aan vast te maken). Iemand enig idee welke zoekterm ik kan gebruiken?
Ik zou eerst ff een setje testen. Ik heb die dingen ook eens van Ebay gehaald en dat is echt droevige kwaliteit.

12V voeding en bij een ledstrip die 1A verbruikte hield ik 9V over aan de strip... kabeltjes werden al warm van die stroom...

Je kan beter gewoon met draadjes laten spelen. Ik (en velen) zijn begonnen met 4.5V batterijen en E10 fittingen ( deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:42
DJSmiley schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Ik zou eerst ff een setje testen. Ik heb die dingen ook eens van Ebay gehaald en dat is echt droevige kwaliteit.

12V voeding en bij een ledstrip die 1A verbruikte hield ik 9V over aan de strip... kabeltjes werden al warm van die stroom...

Je kan beter gewoon met draadjes laten spelen. Ik (en velen) zijn begonnen met 4.5V batterijen en E10 fittingen ( deze
Die fittingen zoek ik inderdaad in combinatie met 4,5V Flatpack batterijen! Om kinderen in de klas mee te laten spelen. Gewoon 'goedkope maar veilige rommel', aangezien het toch 'vanzelf' kapot gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hoe worden de Xiaomi Pistons v3 hier beoordeeld? Ik lees eigenlijk alleen maar opmerkingen over de verzendtijd en of het wel/niet origineel is. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
ViezeVis schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:11:
[...]

Tijdens het filmen wordt dat toch niet automatisch overgepakt?
Als ik het goed begrijp kan je altijd terug kijken met de app, dus dan zou het hij toch moeten opslaan op de SD kaart?
coazter schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:30:
Hoe worden de Xiaomi Pistons v3 hier beoordeeld? Ik lees eigenlijk alleen maar opmerkingen over de verzendtijd en of het wel/niet origineel is. Iemand?
Ik ben er zeer tevreden over de dagen dat ik ze nu gebruik.
Bass is goed aanwezig maar niet overstuurd.

Wat voor mij de doorslag heeft gegeven v2 aan de kant te leggen en voor v3 te gaan is dat de mic/vol controller hoger zit.

Enige min punt vind ik dat de kabel 10 cm langer is.

*edit
nog een minpunt is dat het opberghoesje open is aan de onderkant en de oordopjes daar uit steken.
Nu kan je hem niet lekker gebruiken zonder hem in het doosje te moeten stoppen.

[ Voor 56% gewijzigd door mathy_ op 17-05-2015 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
http://www.mi.com/en/store/#opening_store

Ik zie net dat Mi.com gaat verzenden naar US, GB, FR, DE
http://www.mi.com/en/store/service/shipping/

Was dit al bekend bij jullie?

Lijkt goed nieuws te zijn en hopen dat NL er snel bij gaat komen.
Nadeel is dat ze alleen verzend opties gebruiken die dus altijd belasting gaat kosten.
Grote voordeel is natuurlijk wel zekerheid van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Do I need to pay for import tax and/or duty?

Yes, Xiaomi will pre-calculate the import taxes and duties based on the standard rates set by destination country’s customs. It will be included in the total price during checkout.
.

Ik betaal liever netjes 21% die ze zelf afdragen dan dat ik 21% + 10-15 euro inklaringskosten + random toeslag van de 'btw over shipping fee' (die ze zelf bepalen tenzij verkoper dat netjes op factuur specificeerd wat praktisch nooit het geval is uit china tenzij je er om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
coazter schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:30:
Weet ik je te zeggen zodra ik ze binnen heb en een weekje heb kunnen testen :)
Heel wat Xiaomi-spul naar me onderweg :D

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 17-05-2015 22:32 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koessien
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-02 22:46
Pandawill.com ligt ook plat... waarschijnlijk door die Pistons actie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[afbeelding]
Als je puur een boxje bedoelt is dit prima:

http://www.banggood.com/W...Storage-Case-p-52124.html

Als je er 6 wil opbergen is deze misschien fijn:

http://www.banggood.com/6...r-Protector-p-953491.html

En ja, ik had laatst ook zo'n tasje gezien op banggood, maar vindt hem momenteel niet terug.
Als ik hem nog een keer tegen kom dan zal ik je onthouden!

Edit: Laat maar, gevonden!

http://www.banggood.com/W...o-SD-card-XD-p-40050.html

[ Voor 6% gewijzigd door IdieEasy op 18-05-2015 00:22 . Reden: Gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
koessien schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:19:
Pandawill.com ligt ook plat... waarschijnlijk door die Pistons actie :/
Wat voor een actie is er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koessien
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-02 22:46
MrGangstaQ schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:23:
[...]

Wat voor een actie is er dan?
Pistons (v2 dacht ik) voor 10 euro, actie startte om 00:01 uur, en 10 minuten later lag de site plat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
http://www.nu.nl/internet...t-nieuw-type-qr-code.html
straks hopelijk minder namaak uit China.

[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 18-05-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En als je de QR-code kopieert dan werkt het niet meer? Snap niet zo goed hoe iets dat simpel geprint wordt zorgt voor een beveiliging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39

veryip

Nikon D7000 + Glas

Waah schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:46:
[...]

En als je de QR-code kopieert dan werkt het niet meer? Snap niet zo goed hoe iets dat simpel geprint wordt zorgt voor een beveiliging...
software activatiecodes zijn ook geprint :+ .... vermoed dat deze QR-codes op een soortgelijke manier werken en elk(e) product(iebatch) voorzien is van een unieke code die via de website van een fabrikant gecontroleerd kan worden. Fabrikant zal dan codes gaan blacklisten op het moment dat deze gebruikt worden voor imitatie verpakkingen.

Het plaatje, al dan niet in combinatie met kleur lijkt mij alleen maar fancy/eyecandy en weinig tot geen toegevoegde waarde op beveiligingsgebied ... please correct me if I'm wrong :)

Versleutelde RFID-chips oid zal dan de volgende stap zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door veryip op 18-05-2015 12:09 ]

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik had vorige week een dashcam besteld en heb deze tot Zweden kunnen tracken op http://www.17track.net/, maar de status update al dagen niet meer.

Heeft deze een ander trackingnummer gekregen? Wil het pakketje nog wel graag volgen.
Pagina: 1 ... 24 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic