Tinydeal review:
begin oktober 2014 heb ik hier in een actie 2 van die externe usb oplaad accustations besteld en wat bekabeling. Leuke aanbieding, nog geen 3 tientjes en de verzending zou 14 - 20 dagen duren.
Na 20 dagen eens een mailtje gestuurd met de melding, nog niet bezorgd, maar wel benieuwd, waar blijft mijn pakketje.
net een reactie, dankje voor het sturen van je berichtje en wees niet bang, het kan maximaal 1 tot 2 weken uitlopen.
na anderhalve week nog maar een mailtje gestuurd.
weer een supervriendelijke reactie bedankt voor mijn geduld blablabla max 2 weken wachten
ik denk, vooruit met paypal betaald, what could go wrong, ik wacht gewoon die 40 dagen af en mail dan nog eens.
weer een net mailtje dus ik denk okee vooruit fuck die paypal garantie het is maar 3 tientjes, en ik heb wel eens eerder 3 maanden gewacht (hadden ze het per boot verzonden

)
goed, na weer twee weken en weer twee weken en weer twee weken zijn we nu 5 maanden verder.
Mijn mails werden steeds minder vriendelijk en hun mails gewoon copy paste wacht nog twee weken en zal wel een foutje van de postbode zijn.
Nu was ik het wel een beetje zat ondertussen en gezegd binnen een week gewoon of mn geld of het pakketje (opnieuw?? of voor het eerst?) naar mij opsturen.
ging niet, kon niet, onmogelijk... 70% van bedrag zou ik in td punten???? krijgen.
ik mail terug, 70% van totaal naar mn paypal is ook goed.
nee onmogelijk, wacht nog even twee weken af.
Dat was vandaag. dus ik mail opnieuw, nog steeds niets ontvangen stort die 70% maar binnen 5 werkdagen naar mijn paypal.
reactie: dat kan niet, 70%TD of 60% naar paypal
dus ik okee, send the 60% dan maar want ik begon het zat te worden en iets geld VS geen geld ... okee
reactie: can you confirm you really want the 60%
Yes please here's my paypal account
reactie: hi this is sammy (nieuwe persoon daarvoor maanden contact gehad met Alice/Helisi) its impossib[/quote]
[quote]e to give refund.
...
....
.......
..........
Sorry voor de megalange post, maar ik moet even mn ei kwijt.
Aangifte doen tegen een chinese webshop zal wel niet kunnen zeker?
Denk dat ik dit verhaal wel op wat andere forums ga plaatsen, beetje negatieve publiciteit is denk ik het enigste wat ik ze kan bieden ...
TL;DR
conclusie: bestel niet bij tinydeal.com of boek binnen die 40 dagen je geld terug naar paypal als ze niet binnen de beloofde 20 dagen leveren.