Vandaag item 2 van de 3 bestelde gehad, ze zijn dus allemaal apart verzonden! 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijn bestelling is op 4 februari verstuurd. Maar heb niets binnen gekregen. (wel extra betalen voor de zending Priority Direct Mail)steven2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:49:
Op 10 feb een poe injector (http://www.banggood.com/1...-Networking-p-956566.html) en een 12V 1A poweradapter (http://www.banggood.com/D...r-LED-Strip-p-948163.html) besteld bij Banggood.
Net de poeinjector binnen gekregen. Postbezorger moest wel aanbellen van de briefzending paste niet door de brievenbus
Ik vraag mij alleen af hoe het zal gaan met de poweradapter. Deze past zeker niet door de brievenbus. Komt deze dan automatisch bij de pakketdienst van PostNL? En zit er nog veel verschil tussen cnsz en cngz magazijnen?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Het is Chinees Nieuwjaar, dan duurt het wat langer. Dat is het risico van bestellen in Januari & Februari in China.pinokkia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:54:
[...]
Mijn bestelling is op 4 februari verstuurd. Maar heb niets binnen gekregen. (wel extra betalen voor de zending Priority Direct Mail)Ik heb €30 op straat gegooid. Heb al een mail gestuurd met mijn gebrekkig engels. Maar geen respons van Banggood.
Heb gezocht maar niks gevonden.vinom schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Damnit, echt 5 minuten geleden de Pistons besteld..de site gaf 6% korting met code 15BGSF. Kan je die coupons ook stacken? 16% korting dus ?
EDIT: Nope, kan nietNu 1.20 korting i.p.v. 2 dollar. Kan me er niet druk over maken.
15 dagen is dan ook een schijntjepinokkia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:54:
[...]
Mijn bestelling is op 4 februari verstuurd. Maar heb niets binnen gekregen. (wel extra betalen voor de zending Priority Direct Mail)Ik heb €30 op straat gegooid. Heb al een mail gestuurd met mijn gebrekkig engels. Maar geen respons van Banggood.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Da's netjes!krissie100 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:03:
SIngpost heeft zijn snelheid wat aangescherpt voor de vakantie?
2015-02-18 21:53
Arrived at overseas (Country code: NL)
2015-02-15 17:08
Despatched to overseas (Country code: NL)
2015-02-13 17:08
Received from Customer
Misschien kun je dan beter hier kijken?BlackMonkey schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:48:
Ik heb een vraag, ik heb al even lopen zoeken maar kon het zo niet meer vinden. Ik meende dat er eerder in dit topic nog over versterkers is gesproken om vanuit china te importeren, wie heeft er hier ervaring mee? Ik wil ongeveer 6 boxen kunnen aansturen.
[Voor 10% gewijzigd door Tonger op 19-02-2015 20:39]
Had dit vorige week. Op 8 feb besteld via aliexpress en 14 feb in huis.ronaldlokers schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:12:
Vandaag de charge doctor (http://www.ebay.com/itm/261562137181) die in het verwijderde topic vermeld werd binnen gehad. Dat ding is maar 5 dagen onderweg geweest, stond ik toch wel even van te kijken. Zeker zo net voor het Chinees Nieuwjaar!
GoT, You have to love it!
Nu de paypal termijn op 180 dagen staat plaats ik momenteel gewoon bestellingen als ik bedenk dat ik iets nodig heb en houd ik er gewoon rekening mee dat het allemaal wat langer duurt dan normaal. De vorige jaren deed ik het echter niet aangezien de paypal termijn toen nog 45 dagen was en het daar wel eens buiten kan vallen voor een bestelling tijdens CNY.Freshnub schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:18:
Vraagje, is het lijstje in de OP met usb kabels nog redelijk accuraat of zijn er nu betere alternatieven? Ben tevens op zoek naar een goede usb charger, any recommendations?
Wordt er door jullie nu nog besteld met Chinese NY, of heeft het toch geen zin omdat het land stil ligt?
Anker via amazon.deFreshnub schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:18:
Vraagje, is het lijstje in de OP met usb kabels nog redelijk accuraat of zijn er nu betere alternatieven? Ben tevens op zoek naar een goede usb charger, any recommendations?
Wordt er door jullie nu nog besteld met Chinese NY, of heeft het toch geen zin omdat het land stil ligt?
Ik volg je niet helemaal, wat bedoel je precies?walterworld schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:13:
[...]
Heb gezocht maar niks gevonden.
Ben van plan deze te bestellen, kan je hier meer radio fm aangezwengeld worden (Lumia 1520)
Of heeft iemand een beter alternatief?
Bestellen kan je zeker doen want shops geven ook nog vaak korting tot en met 21 februari.Freshnub schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:18:
Is die voeding bedoed voor die poe injector? Hoe weet je nou welke voeding "past" zowel fysiek als qua voltage in die DC ingang van die poe injector?steven2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:49:
Op 10 feb een poe injector (http://www.banggood.com/1...-Networking-p-956566.html) en een 12V 1A poweradapter (http://www.banggood.com/D...r-LED-Strip-p-948163.html) besteld bij Banggood.
Net de poeinjector binnen gekregen. Postbezorger moest wel aanbellen van de briefzending paste niet door de brievenbus
Ik vraag mij alleen af hoe het zal gaan met de poweradapter. Deze past zeker niet door de brievenbus. Komt deze dan automatisch bij de pakketdienst van PostNL? En zit er nog veel verschil tussen cnsz en cngz magazijnen?
Laat maar..
Krijg zojuist zelfs een verzendbevestiging van een bestelling van gisteren bij Banggood.Chocoball schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Bestellen kan je zeker doen want shops geven ook nog vaak korting tot en met 21 februari.
Vanaf 22 februari begint de normale operatie weer maar verwacht niet dat je bestelling gelijk de deur uit gaat want er staat al een stortvloed aan pakketjes en enveloppen te wachten voor verzending. Denk dat Kenzi dat wel kan bevestigen.
Sommige winkels zijn niet eens dicht geweest, alleen mindere bezetting. Kreeg hier op nieuwjaarsdag nog een pakketje bezorgd dus ook die zijn weer aan het werk. Maar door de mindere bezetting is er wel een gigantische achterstandChocoball schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Bestellen kan je zeker doen want shops geven ook nog vaak korting tot en met 21 februari.
Vanaf 22 februari begint de normale operatie weer maar verwacht niet dat je bestelling gelijk de deur uit gaat want er staat al een stortvloed aan pakketjes en enveloppen te wachten voor verzending. Denk dat Kenzi dat wel kan bevestigen.
Grappig.. gisteren was de 10400 bij Banggood nog erg duur, dus had ik de combi van de mi light en powerbank gehaald voor 20,70 dollar. Nu is echter de losse powerbank weer strak geprijsd met 17,59-10%=15,83 dollar en 4,39-10%=3,95 totaal 19,78 dollar, wel 10 cent goedkoper dan gearbestKitano schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:25:
Gearbest heeft weer een paar leuke deals:
Xiaomi Miband voor $14.99
Xiaomi 10400 PB voor $16.39
Xiaomi USB LED Light voor $3.49
denk je dat het een echte is?Chocoball schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:31:
Gisteren en vandaag de beide varianten van de aluminium Xiaomi muismat van DX ontvangen. Ze zijn verpakt in een witte verpakking met MI etiket, de muismatten zelf zitten in cellofaan. Het aluminium op de bovenkant heeft dezelfde structuur en kleur als de sensor van de MiBand. Aan de onderkant zit een rubberen mat.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik kan uit de foto niet goed bepalen hoe deze verpakt is. De afbeelding met Mitu heb ik in ieder geval niet maar zie in de afbeelding wel een dezelfde soort verpakking (witte envelop) als die ik heb. Het kan zijn dat het een eerste uitgave is of ze zijn van verpakking gewisseld net als bij de Powerbank destijds.Kenzi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:56:
[...]
denk je dat het een echte is?
ben wel benieuwd
Hier precies hetzelfde verpakt, ook in een witte envelop:).Chocoball schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:31:
Gisteren en vandaag de beide varianten van de aluminium Xiaomi muismat van DX ontvangen. Ze zijn verpakt in een witte verpakking met MI etiket, de muismatten zelf zitten in cellofaan. Het aluminium op de bovenkant heeft dezelfde structuur en kleur als de sensor van de MiBand. Aan de onderkant zit een rubberen mat.
[Voor 18% gewijzigd door Hendrikje1 op 20-02-2015 16:35]
Waar heb je de muismat vandaan?Chocoball schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:31:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Staat letterlijk in het bericht dat je quote...
Speed limits are like herpes.
Mijn telefoon ondersteund FM Radio Maar dan dient er aan de headset(de oordopjes) een FM ontvanger in verwerkt te zitten. Wellicht dat dit in China word verkocht voor een mooie prijs/geluidskwaliteit. iemand ideeën?vinom schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:16:
[...]
Ik volg je niet helemaal, wat bedoel je precies?
De FM radio ontvanger zit gewoon in je telefoon verwerkt. Elke koptelefoon werkt om de FM ontvanger te gebruiken. De koptelefoon dient als antenne dus er hoeft niks in de koptelefoon verwerkt te zitten.walterworld schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:11:
[...]
Mijn telefoon ondersteund FM Radio Maar dan dient er aan de headset(de oordopjes) een FM ontvanger in verwerkt te zitten. Wellicht dat dit in China word verkocht voor een mooie prijs/geluidskwaliteit. iemand ideeën?
'lanyard' hier via bg wel geleverdLuke-san schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:45:
Vandaag dus ook de Earson BT speaker binnen. (kan ie gelijk bij de collectie)
Idd dus een aanrader, en zeker voor de prijs. Had m bij BG besteld en dus geen originele doos bij. 2 kabels erbij, 3.5mm en USB ... maar geen lanyard zoals dat noemt.
Zat die er bij jullie bij?
Trouwens stel je dit ding voor maal 3 in grote en een handvat, dat zou pas mooi zijn op tuinfeestjes.
Je kunt kijken of http://internationalparceltracking.com je pakje kan vinden. Maar dat werkt alleen als hij al in Nederland is aangekomen.Aggressor schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:39:
Begin januari heb ik een bestelling geplaatst op aliexpress twv 220 euro.
Dit is ongeveer 5 januari verzonden.
En tot heden is het nog steeds niet binnen.
Dit is de laatste status.... hier staat ie dus al een maand op.
RI271881207CN 2015 Export Customs Scan Shanghai Netherlands 2015 01 19 10.00
Nog tips wat ik kan doen?
Ik heb ook al een claim ingediend omdat de tijd bijna op is..
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Voedingen kunnen in Nederland net goed defect raken. Ik heb in mijn leven al zo 40 voedingen defect gehad en vervangenMajesty schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:05:
Het wordt hier standaard aangeraden om géén voedingsadapters uit het verre oosten te bestellen omdat die als waardeloos bestempeld worden. Beter kun je een voedingsadapter bij de lokale kringloopwinkel op de kop tikken.
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Het gaat niet zo zeer om het defect raken, maar om de kwaliteit ervan, isolatie en dergelijken. Dat ding dat je nu hebt ontvangen is niet voor niets zo licht als een veertje.steven2 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Voedingen kunnen in Nederland net goed defect raken. Ik heb in mijn leven al zo 40 voedingen defect gehad en vervangen
het gaat niet om het defect raken, het gaat om het feit dat adapters uit china die geexporteerd worden vaak van zeer belabberde kwaliteit zijn en zeker geen safety-tests ondergaan.steven2 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Voedingen kunnen in Nederland net goed defect raken. Ik heb in mijn leven al zo 40 voedingen defect gehad en vervangen
Dat bedoelde ik eigenlijkADDG schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:07:
[...]
De FM radio ontvanger zit gewoon in je telefoon verwerkt. Elke koptelefoon werkt om de FM ontvanger te gebruiken. De koptelefoon dient als antenne dus er hoeft niks in de koptelefoon verwerkt te zitten.
Geduld! Grote pakjes duren over het algemeen langer dan kleine pakketjes..Aggressor schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:39:
Begin januari heb ik een bestelling geplaatst op aliexpress twv 220 euro.
Dit is ongeveer 5 januari verzonden.
En tot heden is het nog steeds niet binnen.
Dit is de laatste status.... hier staat ie dus al een maand op.
RI271881207CN 2015 Export Customs Scan Shanghai Netherlands 2015 01 19 10.00
Nog tips wat ik kan doen?
Ik heb ook al een claim ingediend omdat de tijd bijna op is..
Ik weet nu niet of deze opmerking positief of negatief bedoeld isdangerousp schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:
[...]
Ik heb een orico voedingsadapter uit China en deze werkt perfect! Zit er fel ledje in, maar die is gelukkig kapot gegaan.
De oordoppen zijn altijd antenne, elke oordop is geschikt voor FM ontvangst mits de telefoon het ondersteunt.walterworld schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Dat bedoelde ik eigenlijk.
Zit in de Xiaomi Piston v2 een antenne verwerkt? Of kan ik wellicht beter andere oordoppen kopen?
-
[Voor 50% gewijzigd door Whiskey48 op 21-02-2015 16:49]
Dat gebeurt zeker. Zou het sowieso even proberen. Komt bij mij ook weleens voor dat 'ie bij de buren is bezorgd zonder dat ik daarvan een briefje heb gekregen.matroosoft schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:36:
Had zo'n 2 maanden geleden een horloge besteld bij DX.com. Nu hij nog steeds niet bezorgd was, maar even contact opgenomen. Vroegen ze van DX of ik misschien kon navragen bij het lokale postkantoor of 'ie daar misschien nog lag. Nu vraag ik me af of dat wel eens voorkomt, dat een pakje op het postkantoor ligt terwijl er geen briefje van op de mat ligt?
In alle soorten en maten te verkrijgen bij BangGood.maurits82 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:36:
Deze wil ik toch met jullie delen.
Erg gave Led lamp die lijkt op een normale gloeilamp met dezelfde kleur als een Edison gloeilamp!
http://www.aliexpress.com...-Replace/32284115175.html
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
heb hetzelfde gehad, en toen na navragen bleek ie zijn teruggestuurd omdat ie daar te lang had gelegen...Majesty schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:50:
[...]
Dat gebeurt zeker. Zou het sowieso even proberen. Komt bij mij ook weleens voor dat 'ie bij de buren is bezorgd zonder dat ik daarvan een briefje heb gekregen.
Nu je het zegt. Ik kreeg laatst ook een bericht van een AliExpress verkoper die me vertelde dat het retour pakje in goede orde was ontvangen en dat het bedrag was teruggestort. Ik 'huh?'. Was dus retour gegaan, waarschijnlijk door de post zelf.TheLostSonOfGod schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:46:
[...]
heb hetzelfde gehad, en toen na navragen bleek ie zijn teruggestuurd omdat ie daar te lang had gelegen...![]()
Zijn de 'skates' van je muis proper?LearnDriver schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:27:
Vandaag ook de Xiaomi muismat binnengekregen, maar door de coating vind ik m nog al stroef. Stroever dan mijn Ikea bureau. Het idee van eens stalenmuismat was toch dat hij supersmooth was?
Probeer is wat cockpitspray (voor de auto) op de muismat. Daardoor zal de muismat superglad worden. En misschien inderdaad ook skates voor de muis proberen.LearnDriver schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:27:
Vandaag ook de Xiaomi muismat binnengekregen, maar door de coating vind ik m nog al stroef. Stroever dan mijn Ikea bureau. Het idee van eens stalenmuismat was toch dat hij supersmooth was?
[Voor 13% gewijzigd door Tjiwa op 21-02-2015 21:54]
PSN/XBL: DarkTaufu
Oké, toch maar eens navraag doen bij dichtstbijzijnde postkantoor.Majesty schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:50:
[...]
Dat gebeurt zeker. Zou het sowieso even proberen. Komt bij mij ook weleens voor dat 'ie bij de buren is bezorgd zonder dat ik daarvan een briefje heb gekregen.
Ik heb die Orico ook. (2 stuks voor $29 bij Orico )dangerousp schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:
[...]
Geduld! Grote pakjes duren over het algemeen langer dan kleine pakketjes..
Ik heb een orico voedingsadapter uit China en deze werkt perfect! Zit er fel ledje in, maar die is gelukkig kapot gegaan.
[Voor 17% gewijzigd door DJSmiley op 21-02-2015 23:33]
Komt het toevallig met een EU plug ? Op de link lijkt het namelijk van niet.DJSmiley schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:29:
[...]
Ik heb die Orico ook. (2 stuks voor $29 bij Orico )
Bevalt tot nu toe prima. Alleen t blauwe ledje is echt enorm fel. Heb m goed afgeplakt maar nog zie je m aardig.
Heb de Ankers ook overwogen, maar gebaseerd op de ervaringen her en der schijnt die Orico ook prima te zijn. En tot nu toe bevalt ie prima. Nog geen gekke dingen meegemaakt (had eens een elcheapo adapter waardoor hele touchscreen flipte als die erin zat bijvoorbeeld)
Lijkt er wel op, een veel beter ontvangst op de fm radio als met al mijn andere in-earswalterworld schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Dat bedoelde ik eigenlijk.
Zit in de Xiaomi Piston v2 een antenne verwerkt?
Maakt niet uit de aansluiting achterin de adapter is zo'n universele 220V, die je ook vaak ziet bij draagbare radio's.Rylo schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:42:
[...]
Komt het toevallig met een EU plug ? Op de link lijkt het namelijk van niet.
[Voor 35% gewijzigd door Supertip op 22-02-2015 01:15]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
C7/C8?Supertip schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:10:
Maakt niet uit de aansluiting achterin de adapter is zo'n universele 220V, die je ook vaak ziet bij draagbare radio's.
Kan ff niet op de naam komen.
[Voor 36% gewijzigd door Rylo op 22-02-2015 21:19]
Yep, die is het.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
[Voor 18% gewijzigd door gambieter op 22-02-2015 22:36]
Zowel het product als de verkoper hebben goede beoordelingen, maar wel nogal weinig. Ik denk dat er weinig risico is. (AliExpress heeft een behoorlijk goed betwistingssysteem)defokkingfoker schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:06:
Hoi hoi,
Wil voor het eerst iets bestellen op aliexpress, maar heb nog een paar vraagjes.
knip
Ook weet ik niet of de verkoper te vertrouwen is.. en of het product kwalitatief goed is.. is er een manier om dat te checken?
Het gaat om dit horloge http://www.aliexpress.com...AS-Black/32225031145.html
Alvast bedankt!
[Voor 19% gewijzigd door gambieter op 22-02-2015 22:36]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
ioffer.com staat er ook niet in omdat het geen Chinese site is maar een Amerikaanse.defokkingfoker schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:26:
Sorry voor mijn reactie die gedeeltelijk niet toegestaan was
Heb nog een klein vraagje. Is ioffer betrouwbaar (zie deze shop namelijk niet in de OP staan)? En als ik het goed zie werkt ioffer hetzelde als aliexpress?
op het moment dat je het via Paypal accepteerd is het voor Paypal afgehandeld. En die zullen je dan ook niet verder helpen.timmert26 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:51:
Ik heb mijn SJ5000+ camera terug gestuurd naar Banggood in overleg. Nu krijg ik de verzendkosten en mijn aankoopbedrag terug. Nu heb ik omdat het erg lang duurde met alles al een tijd geleden een dispute geopend. Echter willen ze nu eerst de verzendkosten vergoeden, alleen moet ik dit via paypal accepteren. Als ik dit doe dan heb toch een "terugbetaling" geaccepteerd? Sta ik dan nog ik mijn rechten als mijn camera bij hun aankomt en ik geen geld terug krijg. Kan Paypal dan nog iets voor mij betekenen?
Op ebay stond ook overal tot de 26e ofzo dat het niks zou zijn, maar toch zijn er vandaag 2 dingen die ik gisteren gekocht heb gewoon verstuurd.Anoniem: 483276 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:30:
Hmm Buyincoins is de 22ste al weer begonnen met werken. Ik dacht dat door CNY heel het land tot 24 februari plat lag?
19 t/m 26 februari zijn de officiele dagen. Maar veel internetwinkels zijn gewoon open gebleven.Anoniem: 483276 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:30:
Hmm Buyincoins is de 22ste al weer begonnen met werken. Ik dacht dat door CNY heel het land tot 24 februari plat lag?
[Voor 14% gewijzigd door bottom line op 23-02-2015 16:50]
[Voor 0% gewijzigd door puntje013 op 23-02-2015 17:08. Reden: Typo]
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Nou ik kan dat ook beamen, wat een waardeloze toestand is dat geworden bij de service desk van Banggood.[b]timmert26 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:05:[/Ik voel me er een beetje aan het lijntje gehouden. Ik hoorde altijd goede verhalen over banggood qua klantenservice, maar begin het toch wel een beetje in twijfel te trekken. Communicatie gaat erg slecht en langzaam. Al met al bijna 3 weken bezig geweest met heen en weer mailen.
De code ht10 van BG geeft Invalid Coupon CodeXepos schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:30:
Hm er zijn blijkbaar nu een aantal coupons beschikbaar met Chinees Nieuwjaar.
Ik heb het dit als een kans gegrepen om de SJ5000+ actioncam te kopen met een beetje extra korting.
130 euro inclusief extra batterij.
Dit zijn de coupons die ik ben tegengekomen:
everbuying.net - 2015CSF - 12% korting
gearbest.com - CNYGB - 8% korting
En banggood.com - ht10 - 10% korting maar die is al eerder gemeld in dit topic.
Dan is die waarschijnlijk voorbij.Chocoball schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:52:
[...]
De code ht10 van BG geeft Invalid Coupon Code
Ik heb er ook eens naar gezocht maar nog niets kunnen vinden helaas.PMuizen schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:41:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een chinese variant van een Secrid portemonee. Is er toevallig iemand zoiest tegengekomen? Ik zie ze steeds vaker.
[afbeelding]
Meer info op: http://www.secrid.nl/en/index.html
Kon me haast ook niet voorstellen dat ik de enige was. Hetgeen wat ik nu heb is deze van tinydeal.Igor92 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:37:
[...]
Ik heb er ook eens naar gezocht maar nog niets kunnen vinden helaas.
Ik bestel wel vaker bij MITB, wat zo ongeveer het zelfde is. Al mijn tracing nummers starten met BL omdat ze met BelgiumPost verzonden worden. Pakketje gaat eerst naar België en dan naar Nederland. Wel ben je hem dan "kwijt" omdat de tracking stopt zodra hij in België is aangekomen. Tot heden zijn al (4 stuks) mijn bestellingen gewoon aan gekomen. PostNL neemt gewoon de moeite niet om hun tracing nummer aan jou door te geven.steven2 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:31:
Ik heb afgelopen weekend een bestelling gedaan bij LITB en is gisteren op vezonden status gegaan.
Nu staat er dat de verzending via bpost gaat en tracknr begint met BL.
Ik woon niet in Belgie, maar in Nederland. Gebeurt dit vaker, dat het met de belgische post gaat naar Nederland?
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Anoniem: 623439
Het magazijn werkt weer op volle toeren dus als het op voorraad is gaat het gelijk de deur uit.puntje013 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:03:
Gisterenavond van tinydeal een mailtje gekregen dat mijn bestelling verzonden is dus daar gaan de pakketjes ook de deur weer uit.
Trackingcode werkt nog niet maar dat duurt meestal een paar dagen, denk alleen dat het dit keer wat langer zal duren.
Bij navraag blijkt dat ht10 een "foutje"was had inderdaad hm10 moeten zijn voor korting op home spullen.Xepos schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:07:
[...]
Dan is die waarschijnlijk voorbij.
Ik heb via mail hm10 gekregen via de mail maar die is alleen geldig voor home spullen.
Je kan het eens proberen voor andere spullen.
Haha ik ook, ik heb vooralsnog alleen een normale card houder gevonden.. Denk omdat het een Nederlands product is?Igor92 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:37:
[...]
Ik heb er ook eens naar gezocht maar nog niets kunnen vinden helaas.
Eigenlijk wilde ik zeggen, kijk eens bij Flipside maar ....dangerousp schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:38:
[...]
Haha ik ook, ik heb vooralsnog alleen een normale card houder gevonden.. Denk omdat het een Nederlands product is?
[Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 24-02-2015 07:20]
Toch allemaal niet zo strak als de secridKenzi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:16:
[...]
Eigenlijk wilde ik zeggen, kijk eens bij Flipside maar ....
[afbeelding]
Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.
vanuit Hong Kong nog wel ...en iedereen heeft het altijd zo over 'die censuur in China' ..![]()
Aliexpress heeft ook genoeg keuze:
http://www.alibaba.com/showroom/rfid-wallet.html
Als iemand nog een leuk zakmes zoekt, maar 1 euro en paar cent
Komt nog 1.05 euro aan verzendkosten bij. Zie je pas als je via PayPal uitcheckt..Kenzi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:16:
[...]
Potverdorie, ik had het niet eens gezien, was veel te enthousiast met 4 stuks kopenBigSurf schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:08:
[...]
Komt nog 1.05 euro aan verzendkosten bij. Zie je pas als je via PayPal uitcheckt..
Wanneer je boven de 50 dollar besteltGarfieldtjuh schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:
Als je de banggood app installeert op je telefoon en dan inlogt met je banggood account krijg je 10% korting.
Jammer van de verzendkosten maar toch maar 1 besteld.Kenzi schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:16:
[...]
Eigenlijk wilde ik zeggen, kijk eens bij Flipside maar ....
[afbeelding]
Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.
vanuit Hong Kong nog wel ...en iedereen heeft het altijd zo over 'die censuur in China' ..![]()
Aliexpress heeft ook genoeg keuze:
http://www.alibaba.com/showroom/rfid-wallet.html
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details