Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38

-tom-562

Oliesjeik

Pearson ER151 Outdoor Sports 4W Bluetooth V2.0 + EDR Speaker w / Micro USB - Zwart
:P Dat vertrouw ik niet
Lekker handig :P Zijn er nog 'neppers' in de omloop, of is het gewoon gokken?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
-tom-562 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:10:
[...]

Pearson ER151 Outdoor Sports 4W Bluetooth V2.0 + EDR Speaker w / Micro USB - Zwart

[...]

Wtf? Ik doe CTRL F op pearson op die pagina, maar ik zie geen Pearson... 0 hits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
ksborg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:11:
[...]

Wtf? Ik doe CTRL F op pearson op die pagina, maar ik zie geen Pearson... 0 hits...
http://www.dx.com/nl/p/ea...-w-micro-usb-black-291301
De Engelse en Nederlandse pagina's verschillen van elkaar. Earson vs Pearson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
[...]

[...]

Die link van banggood is legitiem ik heb hem ook via die link besteld.
Deze link dus: http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html

Daar kun je hem met een gerust hart bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 07:40
Pistolebob schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:13:
[...]

http://www.dx.com/nl/p/ea...-w-micro-usb-black-291301
De Engelse en Nederlandse pagina's verschillen van elkaar. Earson vs Pearson..
Aaaaah... Ok máár dat kan ook aan de vertaling liggen. Vertalingen op DX zijn van Google Translate niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb gisteren van Aliexpress een GU10 Mi.Light dual White ontvangen.
Heeft ca. $11 gekost en is 11 dagen onderweg geweest.

Ik heb er maar 1 besteld om te kunnen testen, maar hij is helaas te lang voor de lamphouder. Steekt dus een stukje uit.

Bouwkwaliteit is goed, maar de lichtkleur is iets te koud, ook op warmste stand, een ballon hierom plaatsen ziet er niet uit, dus eigenlijk geen oplossing. Zou dit niet ook met lak kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Xepos schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:37:
[...]

Europese stekkers passen in de Chinese stopcontacten :)
Je hebt moet alleen de stekker van de powerstrip veranderen. Even bij de Gamma halen en vervangen maar.

Maar voor die prijs kun je net zo goed eentje bij de Ikea halen. Voor 13 euro, 4-5 stopcontacten + 2 usb poorten.
Dit bericht kwam voor mij te laat 8)7 Ik heb vandaag de powerstrip binnengekregen, soldeerbout andere stekker van een pc snoer er aan gezet... werkt prima en ziet er netjes minimalistisch uit :*)

laad mijn galaxy s5 op met 1800 mah en ipad air 2 gaat met 1300mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Vandaag weer een bestelling binnengekregen van Kopi. Paar maand geleden hier een micro usb kabel van 3 meter gehaald, deze voelt zeer stevig aan en laad mijn Oneplus op in ong 1 uur en 10 minuten. nu 2x 2m kabels besteld en nog eentje van 1M voor mijn powerbank.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UOoZTNW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een externe behuizing voor een laptop HDD binnen 4 dagen ontvangen van BIC. :D dat is echt het snelste wat ik ooit meegemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
nico445 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:00:
Vandaag weer een bestelling binnengekregen van Kopi. Paar maand geleden hier een micro usb kabel van 3 meter gehaald, deze voelt zeer stevig aan en laad mijn Oneplus op in ong 1 uur en 10 minuten. nu 2x 2m kabels besteld en nog eentje van 1M voor mijn powerbank.
[afbeelding]
Laat het in elk geval weten (en waar je hem besteld hebt)!
De Oneplus is voor mijn part de lastigste telefoon ivm kabels en chargers.
Werkt het op die goed dan zal het op andere devices zeker werken.

Mijn snelste bestelling ooit is nu binnen, voor 0,99€ een silicone hoesje voor mijn autosleutel. Vrijdag besteld, deze ochtend in de bus.
De Xiaomi powerbank van BG is na een maand met priority shipment nog steeds niet toegekomen dus gaan ze nu mijn geld maar terugstorten.
Volgende keer maar weer terug aangetekend ipv priority. Wil niemand beschuldigen, maar priority klinkt voor sommige mensen interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 13:48
"Grappig" dat de prijzen van die Earsons 5 Euro omhoog gegaan zijn in een maand tijd :O
Ik hou het maar op de slechte Euro-Dollar-koers ;)

*doet maar een Earsons voor zichzelf bestellen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Luke-san schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:30:
[...]

Laat het in elk geval weten (en waar je hem besteld hebt)!
De Oneplus is voor mijn part de lastigste telefoon ivm kabels en chargers.
Werkt het op die goed dan zal het op andere devices zeker werken.
Je kan ze bestellen door mailtje te sturen naar sales@kopi-d.com of via amazon maar via dat mail adres komen ze rechtstreeks uit Hongkong. gebruik hem zelf icm een oplader die bij mijn s4 zat en dit werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

De Earson komt bij DX in de orginele doos en bij Banggood in een plastic zak maar zijn voor de rest hetzelfde. Bedankt voor het melden heb de typefout aan DX doorgegeven. Als je per maand genoeg fouten doorgeeft kun je gratis producten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Iemand enig idee met welk postorderbedrijf ik moet retouren naar DX...?
Ik heb namelijk een DOA en die moet retour, alleen geven zij zelf aan:

Return shipping method: registered airmail, Please don’t use express services such as EMS, TOLL, UPS, FedEx, TNT, DHL etc. they are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.

Gewoon PostNL met track&trace of...?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Oxellaar schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:50:

Return shipping method: registered airmail, Please don’t use express services such as EMS, TOLL, UPS, FedEx, TNT, DHL etc. they are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.

Inderdaad. Gewoon aangetekend sturen met PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42

NSG

Je weet niks!

Ja, gewoon PostNL. Wordt wel een dure grap: http://www.postnl.nl/vers...uren/tarieven/?country=HK

En dan niet aangetekend opsturen, aldus de voorwaarden van DX:
"Houd er rekening mee dat het retouradres een Drop Off Box adres is, en er niemand aanwezig zal zijn om te tekenen voor de pakketten. Daarom kunt u geen gebruik maken van Daarom kunt u geen gebruik uitdrukkelijke manier (EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL, etc.)omdat voor deze pakketten vaak een handtekening nodig is bij ontvangst. Anders zal het weer retour aan u worden gestuurd."
http://www.dx.com/page-Conditions

[ Voor 0% gewijzigd door NSG op 22-04-2015 22:15 . Reden: Zie reactie walterworld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25

Via Paypal betaald?
https://www.paypal.nl/retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Bedankt @ de reacties hierboven!
Dat niet aangetekend is wel een goeie om rekening mee te houden.

En ja, heb met PayPal betaald en ga zeker gebruik maken van de service.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:07
Moet je de retourservice al hebben geactiveerd voordat je de bestelling geplaatst hebt? Ik heb nu namelijk wat oordoppen die terug naar China moeten, maar ik heb de retourkosten vergoeding nu pas aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

exelletor schreef op donderdag 23 april 2015 @ 00:35:
Moet je de retourservice al hebben geactiveerd voordat je de bestelling geplaatst hebt? Ik heb nu namelijk wat oordoppen die terug naar China moeten, maar ik heb de retourkosten vergoeding nu pas aangezet...
Die moet daarvoor al aangestaan hebben volgens mij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57
Ik heb iets vreemd meegemaakt met de Belgische douane.

Mijn bestelling (Xiaomi Remdmi 2 Advanced, via AliExpress, DHL) werd tegengehouden in Brussel wegens twijfel over de vermelde waarde van het product. Er stond een waarde van 26 dollar op vermeld al had ik daar niet om gevraagd (echte prijs was ong. 170 Euro).

Na het opsturen van de betalingsgegevens meldde DHL 'de zending is OK voor de douane'. Ik verwachtte dus bijkomende kosten voor BTW en import.

Maar twee dagen later is het pakket gewoon geleverd, zonder extra kosten.
Is dat de normale procedure? Komt er achteraf nog een factuur? Ik had gelezen dat DHL de extra kosten altijd voorschiet, en meteen verrekent voor de levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 20:03
florizla schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:47:
Maar twee dagen later is het pakket gewoon geleverd, zonder extra kosten. Is dat de normale procedure? Komt er achteraf nog een factuur? Ik had gelezen dat DHL de extra kosten altijd voorschiet, en meteen verrekent voor de levering...
Ik moest in NL gewoon bij aflevering door DHL contant betalen, anders kreeg ik het pakketje niet in handen. En het moest ook nog met gepast geld (wat ik niet had), en pinnen kon ook niet. Dus hij ging met het pakket weer weg en kwam de volgende dag terug. Dit ging overigens om een horloge uit Singapore.

[ Voor 3% gewijzigd door grun93 op 23-04-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grun93 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:58:
[...]

Ik moest in NL gewoon bij aflevering door DHL contant betalen, anders kreeg ik het pakketje niet in handen. En het moest ook nog met gepast geld (wat ik niet had), en pinnen kon ook niet. Dus hij ging met het pakket weer weg en kwam de volgende dag terug. Dit ging overigens om een horloge uit Singapore.
Vroeger was het contant betalen of een eenmalige incasso maar laatst kreeg ik van DHL Nederland een SMS toegezonden waarin ik de AWB (AirWayBill) nummer, een PIN nummer en een URL kreeg. Via de URL kon ik betalen en kreeg per e-mail een bevestiging van de betaling. De volgende dag stond DHL op mijn stoep met de zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
vaag... ik zou niet zomaar betalen naar een url die via sms wordt verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Chocoball schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:21:
[...]

Vroeger was het contant betalen of een eenmalige incasso maar laatst kreeg ik van DHL Nederland een SMS toegezonden waarin ik de AWB (AirWayBill) nummer, een PIN nummer en een URL kreeg. Via de URL kon ik betalen en kreeg per e-mail een bevestiging van de betaling. De volgende dag stond DHL op mijn stoep met de zending.
Dat had ik ook, jammer dat ze geen seconde naar het toegevoegde (kloppende) factuur hebben gekeken en het bij te betalen bedrag incl administratie kosten meer dan de helft van de aanschaf prijs was. Het product kostte mij 65 euro en de belasting+admin(12,50) was 40 euro. Maar goed ik dacht verder wel een net overzicht ik krijg vast een btw factuur zodat ik de btw weer terug kan vragen (zakelijke bestelling) maar helaas die krijg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FunFair schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:29:
vaag... ik zou niet zomaar betalen naar een url die via sms wordt verzonden...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook vreemd opkeek van deze "sevice" en dat ik niet zomaar geld ga overmaken via een in mijn ogen vreemde URL. Je kunt natuurlijk eerst DHL bellen voordat je gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
mark-k schreef op donderdag 23 april 2015 @ 00:51:
[...]

Die moet daarvoor al aangestaan hebben volgens mij ja.
Heb nog even nagevraagd bij PayPal en het is geen probleem. We gaan deze service eens uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:49

B2

wa' seggie?

Ik ben voor ons op kantoor op zoek naar een leuk draagbaar speaker iets. We hadden altijd een afgedankte (grote) radio met line in vanaf een Android tablet maar dat mag niet meer.
Liefst natuurlijk niet al te duur.

Nu heb ik wel de Pearson ER151 hier in het topic en op DX en Banggood gevonden, maar dat is 4W. Geeft dat een beetje acceptabel geluid in een ruimte van 6x6? Of zijn er dan betere opties?

[ Voor 5% gewijzigd door B2 op 23-04-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

exelletor schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:28:
[...]

Heb nog even nagevraagd bij PayPal en het is geen probleem. We gaan deze service eens uitproberen. :)
Ah dat scheelt, succes dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:49
Met wat voor laadstroom laad bij jullie de Xiaomi 10400mAh op?

Gisteren een Nillkin 2A voeding binnengekregen en m'n Nexus 5 laad op met zo'n 1,2A aldus de Charger Doctor die ik ertussen heb geprikt, maar de Xiaomi blijft heel braaf op zo'n 0,37A hangen.... of zou het door die Charger Doctor komen?

Ik test het met het bijgeleverde korte witte kabeltje van de Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

ThinkPadd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:58:

Gisteren een Nillkin 2A voeding binnengekregen en m'n Nexus 5 laad op met zo'n 1,2A aldus de Charger Doctor die ik ertussen heb geprikt, maar de Xiaomi blijft heel braaf op zo'n 0,37A hangen.... of zou het door die Charger Doctor komen?

Ik gebruik voor mijn Xiaomi 16000mAh een 10W iPad oplader. Die zit op 2.1A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
B2 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:03:
[...]

Ik gebruik voor mijn Xiaomi 16000mAh een 10W iPad oplader. Die zit op 2.1A
Ja, maar gebruikt de Xiaomi die capaciteit ook volledig? Mijn lader kan dus ook 2A, maar de Xiaomi gebruikt dat niet... of het komt omdat hij bijna vol is... zou ook nog kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

ThinkPadd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:04:
[...]

Ja, maar gebruikt de Xiaomi die capaciteit ook volledig? Mijn lader kan dus ook 2A, maar de Xiaomi gebruikt dat niet... of het komt omdat hij bijna vol is... zou ook nog kunnen
Geen idee hoe ik dat na kan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
B2 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:32:
Ik ben voor ons op kantoor op zoek naar een leuk draagbaar speaker iets. We hadden altijd een afgedankte (grote) radio met line in vanaf een Android tablet maar dat mag niet meer.
Liefst natuurlijk niet al te duur.

Nu heb ik wel de Pearson ER151 hier in het topic en op DX en Banggood gevonden, maar dat is 4W. Geeft dat een beetje acceptabel geluid in een ruimte van 6x6? Of zijn er dan betere opties?
Weet niet wat je budget is maar heb zelf een http://tweakers.net/product/403436/jbl-charge-2/ , geen China spul maar echt een goed ding met heel goed geluid voor het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Bartske schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:08:
[...]

Weet niet wat je budget is maar heb zelf een http://tweakers.net/product/403436/jbl-charge-2/ , geen China spul maar echt een goed ding met heel goed geluid voor het formaat.
Die hadden we ook wel gezien, maar inderdaad vanwege het budget de vraag hier gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
B2 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:09:
[...]

Die hadden we ook wel gezien, maar inderdaad vanwege het budget de vraag hier gesteld ;)
Je kan best een goedkoop speakertje kopen maar ik zou er niet al te veel van verwachten, heb geen ervaring met degene die jij linkt maar van wat ik tot nu toe van speakers van DX etc heb gehoord was ik niet echt onder de indruk. Maar als je alleen een zacht achtergrondmuziekje zoekt is het misschien wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 14-09 10:30
Nu het toch over de speakers gaat (heb zelf ook een earson)
Nu heb ik een conference phone speaker nodig, zoiets als een jabra 510 (http://goo.gl/b9zv2c)
Echter deze kost net over de 100 euro.

Nu dacht ik wellicht heeft 1 van jullie ervaring met zo'n speaker uit china.
Zoiets als deze : http://goo.gl/IfyFUM

Of zou een carspeaker, bijv http://goo.gl/kDppoV ook voldoen, heb daar zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Eboman

Ondertitel

Zspirit schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:26:
[...]

Iemand enig idee of de bluetooth automatisch uit gaat als je de audiojack er in doet?
Zo iets meen ik wel gelezen te hebben, maar testen lijkt me redelijk makkelijk.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Eboman

Ondertitel

sattertje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:36:
Nu het toch over de speakers gaat (heb zelf ook een earson)
Nu heb ik een conference phone speaker nodig, zoiets als een jabra 510 (http://goo.gl/b9zv2c)
Echter deze kost net over de 100 euro.

Nu dacht ik wellicht heeft 1 van jullie ervaring met zo'n speaker uit china.
Zoiets als deze : http://goo.gl/IfyFUM

Of zou een carspeaker, bijv http://goo.gl/kDppoV ook voldoen, heb daar zelf geen ervaring mee.
geen ervaring mee, maar misschien de Xiaomi Canon ?

productreview: Xiaomi Canon Bluetooth speaker review door dbhuis

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Heeft er iemand al een goede ervaring met de SJ5000 WiFi versie? Ik zie dat er 3 versies beschikbaar zijn, wat is het voornamelijke verschil tussen de 3?

/e
Volgens diverse reviews blijkt dat de SJ4000 toch veel betere kwaliteit heeft ten opzichte van de SJ5000.

Versie 1
Versie 2
Versie 3

[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 23-04-2015 21:38 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 22:00
ViezeVis schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:37:
Heeft er iemand al een goede ervaring met de SJ5000 WiFi versie? Ik zie dat er 3 versies beschikbaar zijn, wat is het voornamelijke verschil tussen de 3?

/e
Volgens diverse reviews blijkt dat de SJ4000 toch veel betere kwaliteit heeft ten opzichte van de SJ5000.

Versie 1
Versie 2
Versie 3
Hier zul je misschien meer informatie vinden :)
[SJCAM] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 15:36
RobertowNL schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:26:
[...]

Totdat dat ding ergens in Nederland 3-5 weken blijft liggen zoals met de laatste 5 pakketjes via yanwen.
Wacht nu nog op een pakketje dat eind maart al in Nederland is volgens de tracking. Laatste 2 keer ervoor ook al, uiteindelijk komen ze wel maar de verwerking van die yanwen pakketjes duurt hier soms ergens extreem lang.
Inderdaad, pakketjes met Yanwen of WeDo Express blijven vaak ergens onderweg erg lang steken.
Ik geef er persoonlijk inmiddels de voorkeur niet te bestellen bij een verkoper op AliExpress als ik weet dat pakketjes met een van deze logistieke dienstverleners worden verzonden.
Het voordeel is dat je wel je geld terugkunt eisen op AliExpress als de verkoper garandeerd binnen bijvoorbeeld 60 dagen te leveren. En als je bestelling toch nog geleverd wordt heb je mazzel.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
*knip*, dit kan beter even in een apart topic. Dit topic is niet om uitvoerig producten te bespreken

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 24-04-2015 12:09 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nietmachine48 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:27:
Xiaomi Piston v2 oordopjes voor €10,30 (na code) @ Banggood

Met de kortingscode
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
krijg je €9,14 korting en kom je uit op €10,30 inclusief verzending.
Nog bedankt, vandaag binnengekomen en was verstuurd op de 16e dus 8 dagen er over gedaan en dat voor €10,03.

Xiaomi geeft aan dat ze orgineel zijn en voor de rest aan de kenmerken te zien zijn ze origineel maar had ook niet anders verwacht van Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ik ben positief verrast door AliExpress.
In eerste instantie vond ik het kut omdat ze twee jaar geleden mijn creditcard niet accepteerden en om een paspoortkopie vroegen..
Maar vandaag kreeg ik razendsnel een refund toen ik een dispute over een counterfeit product opende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
Chocoball schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:44:
[...]

Nog bedankt, vandaag binnengekomen en was verstuurd op de 16e dus 8 dagen er over gedaan en dat voor €10,03.

Xiaomi geeft aan dat ze orgineel zijn en voor de rest aan de kenmerken te zien zijn ze origineel maar had ook niet anders verwacht van Banggood.
Goed om te horen! Ik verwacht mijn exemplaar ook een dezer dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:13
Chocoball schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:44:
[...]

Hoe heb je ze gecontroleerd? Ik heb ze namelijk ook binnen, maar alles is chinees erop..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:36
-Tim- schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:13:
[...]

Ai, denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben dat dat de goedkoopste gaat worden. Gelukkig heb ik ook de wifi bridge besteld, zodat ik straks sowieso kleurtjes kan doen. Je hebt dus de eerste nodig, die tweede is voor het aansturen van led strips.
Heb jij die bridge al aan de praat? Ik heb nog geen remote ontvangen, wel inmiddels de lamp en bridge. Het is me via de webinterface al gelukt die bridge aan mijn wireless lan te hangen, maar wat ik er ook naar toe stuur, de lamp doet niets! (behalve wit licht geven).

Moet ik echt ergens een iPhone of android vandaan halen om die met die app de lamp aan de bridge te hangen? (ik heb alleen een windows phone) Hoe werkt die procedure? Heb ik perse zo'n remote nodig? De vele vage websites en gebrak aan documentatie helpen ookniet echt. Ik begin te denken dat ik een defecte lamp heb. Of begrijp ik gewoon de procedure van 'linken' van een lamp aan de bridge niet goed?

[ Voor 10% gewijzigd door Frost_Azimov op 24-04-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Frost_Azimov schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:00:
[...]

Heb jij die bridge al aan de praat? Ik heb nog geen remote ontvangen, wel inmiddels de lamp en bridge. Het is me via de webinterface al gelukt die bridge aan mijn wireless lan te hangen, maar wat ik er ook naar toe stuur, de lamp doet niets! (behalve wit licht geven).

Moet ik echt ergens een iPhone of android vandaan halen om die met die app de lamp aan de bridge te hangen? (ik heb alleen een windows phone) Hoe werkt die procedure? Heb ik perse zo'n remote nodig? De vele vage websites en gebrak aan documentatie helpen ookniet echt. Ik begin te denken dat ik een defecte lamp heb. Of begrijp ik gewoon de procedure van 'linken' van een lamp aan de bridge niet goed?
Moet met de app. De wifi bridge is alleen een vertaaldoos. Door de lamp aan te zetten en binnen 3 seconden in de app aan te zetten wordt hij gepaird.

Is er niet toevallig een 3rd party app voor windows phone? Of kun je een android of iphone lenen?

Of dit proberen via een pc.
http://epocapp.bitbucket.org/milight/

[ Voor 3% gewijzigd door FunFair op 24-04-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:51:
[...]

Hoe heb je ze gecontroleerd? Ik heb ze namelijk ook binnen, maar alles is chinees erop..
Er zit een label aan met een QR code, scan deze en je komt op een Xiaomi webpagina waarop hun mascotte staat en de tekst eronder dat je origineel hebt. Natuurlijk is de QR code na te maken dus als je even een Google zoekopdracht doet en naar de kenmerken kijkt kom je er gauw achter dat het wel goed zit.

Ik heb nog wel een andere uitdaging. De Xiaomi Piston Youth die ik op Aliexpress heb gekocht tijdens een sale komen volgens de verpakkingvan Xiaomi Taiwan maar daar is toch wat minder over bekend. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Chocoball schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:58:
[...]

Er zit een label aan met een QR code, scan deze en je komt op een Xiaomi webpagina waarop hun mascotte staat en de tekst eronder dat je origineel hebt. Natuurlijk is de QR code na te maken dus als je even een Google zoekopdracht doet en naar de kenmerken kijkt kom je er gauw achter dat het wel goed zit.

Ik heb nog wel een andere uitdaging. De Xiaomi Piston Youth die ik op Aliexpress heb gekocht tijdens een sale komen volgens de verpakkingvan Xiaomi Taiwan maar daar is toch wat minder over bekend. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
Ja die label zag ik ook, maar mn tel wilt m maar niet scannen dus ging ik maar google. Kijken of ik die qr code lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frost_Azimov
FunFair schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:17:
[...]

Moet met de app. De wifi bridge is alleen een vertaaldoos. Door de lamp aan te zetten en binnen 3 seconden in de app aan te zetten wordt hij gepaird.

Is er niet toevallig een 3rd party app voor windows phone? Of kun je een android of iphone lenen?

Of dit proberen via een pc.
http://epocapp.bitbucket.org/milight/
Thanks, ik heb alle windows en windows phone apps die ik kon vinden al geprobeerd. Het ziet er naar uit dat ik ergens een andoid of iPhone vandaan moet halen... gmbl... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-07 14:46
Leuke aanbieding bij Geekbuying: de Xiaomi Mi led light voor maar $ 1,09. De kleuren zijn origineel, en ik denk ook dat de lampjes ook origineel zijn. Linkje: http://www.geekbuying.com...le-Arm---Blue-337034.html
Ook de nieuwe pistons zijn leuk voor €16,47.

Bij Banggood zijn nu de originele Mi bandjes maar € 2,50 of € 4,00 voor twee stuks. Zie: http://www.banggood.com/2...Wrist-Strap-p-963741.html :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12:34
ThinkPadd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:58:

Die Charger Doctor limiteert de stroom wel. Ik heb ook die Nillkin lader (en kabel) maar met die Doctor ertussen kwam het niet boven 1,26A uit (telefoon gaf ook aan: 'nog 2 uur tot vol') en zonder Doctor ertussen was die tijd veel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ronald8 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:16:
[...]

Die Charger Doctor limiteert de stroom wel. Ik heb ook die Nillkin lader (en kabel) maar met die Doctor ertussen kwam het niet boven 1,26A uit (telefoon gaf ook aan: 'nog 2 uur tot vol') en zonder Doctor ertussen was die tijd veel korter.
Goed om te weten, dankje. Dan heeft die Doctor dus een vrij hoge interne weerstand.

Nouja dan maar gewoon hopen dat de Xiaomi 10400mAh wel met meer dan 0,5A gaat laden zonder die Doctor ertussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ronald8 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:16:
[...]

Koop dan 'n KCX-017 ipv zo 'n prutding ;)

[ Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 25-04-2015 10:28 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:36:
Leuke aanbieding bij Geekbuying: de Xiaomi Mi led light voor maar $ 1,09. De kleuren zijn origineel, en ik denk ook dat de lampjes ook origineel zijn. Linkje: http://www.geekbuying.com...le-Arm---Blue-337034.html
Out of stock en daardoor niet te bestellen helaas, wel mooie prijs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
dodge_911 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:25:
Koop dan 'n KCX-017 ipv zo 'n prutding ;)
Hoeft niet, de Charge Doctor heeft helemaal niet zo'n immense interne weerstand. Het ding is prima :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/CAM00032_resizes.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

Bij Banggood zijn nu de originele Mi bandjes maar € 2,50 of € 4,00 voor twee stuks. Zie: http://www.banggood.com/2...Wrist-Strap-p-963741.html :) :D
Helaas out of stock. Zij verkopen ook originele pistons 3? Heb tot nu toe niks bij geekbuying besteld
Hmm ongeveer zelfde prijs bij banggood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Laatst online: 12-07 14:46
Musta schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:20:
[...]

Helaas out of stock. Zij verkopen ook originele pistons 3? Heb tot nu toe niks bij geekbuying besteld
Hmm ongeveer zelfde prijs bij banggood
Oh, jammer net waren ze nog op vooraad.. Dat is dan snel gegaan. :( Ik neem aan dat ze originele verkopen, de pistons v3 zijn nog niet zo lang uit, en daardoor zal er waarschijnlijk nog niet veel imitatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:52

Even hier op aanhaken, ook andere Xiaomi spullen zijn in de aanbieding. Zoals de actioncam voor 69 dollar.

[ Voor 11% gewijzigd door Xepos op 25-04-2015 11:59 . Reden: Prijs verandert en link toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:21

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Frost_Azimov schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:00:
[...]

Het werkt ook gewoon met alleen de wifi bridge. Het pairen doe je zoals FunFair al zegt tijdens de eerste 3 seconden dat je de stroom op de lamp hebt gezet. Volgens mij moet je in de app (net zoals met de remote) dan het aanknopje van het kanaal waarop je hem wilt zetten dan ingedrukt houdt. Na 3x knipperen is ie dan gepaired op dat kanaal. Als je later de remote hebt doe je hetzelfde daar mee, dan kan je de lamp met allebei de app en de remote besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier zijn ook de Pistons van BG binnen gekomen :) Zéér goede kwaliteit als ik het vergelijk met Sennheiser oordopjes. Voor het geld echt heel goed! Gezien de kwaliteit van de verpakking e.d. ga ik er vanuit dat het de originele zijn. Heb geen reden om daar aan te twijfelen.

Had zelf de witte besteld, omdat ik het goud bij de zwarte versie niet mooi vind. En ik moet zeggen dat wit/zilver er goed uit ziet. Wel de eartips vervangen voor zwarte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:27:
[...]

Oh, jammer net waren ze nog op vooraad.. Dat is dan snel gegaan. :( Ik neem aan dat ze originele verkopen, de pistons v3 zijn nog niet zo lang uit, en daardoor zal er waarschijnlijk nog niet veel imitatie zijn.
Bij Allbuy.com de Pistons V3 voor € 14,70

https://m.allbuy.com/deta...ab-437a-9af8-a4ea40b147e5

V2 € 11,02 https://m.allbuy.com/deta...0F-CF74-314A-BCADCCF13B3B.

Garanderen 100% originele, anders full refund.

(onderdeel van DX, http://blog.dx.com/dealex...cialty-shopping-websites/).

[ Voor 27% gewijzigd door nietmachine48 op 25-04-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik vind het er eigenlijk nog 'too good to be true' uitzien. Zulke lage prijzen, zogenaamd onderdeel van DX (waarom zou je dat doen als je al een ijzersterk merk hebt?) en nog amper reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 15:42

NSG

Je weet niks!

Ronald8 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:30:
[...]

Ik vind het er eigenlijk nog 'too good to be true' uitzien. Zulke lage prijzen, zogenaamd onderdeel van DX (waarom zou je dat doen als je al ren ijzersterk merk hebt?) en nog amper reviews.
Waar ben je bang voor, je hebt toch je paypal-fraud-protection?
Zelf net m'n banggood order geannuleerd en hier besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:30
Ook de Mi Band erg goedkoop.

€ 11,94 https://www.allbuy.com/de...0F-AC35-B9CF-3CA17B397445

Wellicht het proberen waard.

Zie overigens dat ze ook de productfoto's van DX gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Sleepto op 25-04-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
NSG schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:32:
[...]

Waar ben je bang voor, je hebt toch je paypal-fraud-protection?
Zelf net m'n banggood order geannuleerd en hier besteld!
PayPal bescherming is ook niet onfeilbaar. Desnoods sturen ze een leeg doosje op zodat ze zich kunnen beroepen op een tracking nummer. Maar laat het maar weten hoe het verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
Ronald8 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:30:
[...]

Ik vind het er eigenlijk nog 'too good to be true' uitzien. Zulke lage prijzen, zogenaamd onderdeel van DX (waarom zou je dat doen als je al ren ijzersterk merk hebt?) en nog amper reviews.
Zelf ook nog geen ervaring met deze webshop, maar hier zijn wel wat (positieve) ervaringen te lezen:

http://www.redflagdeals.c...Allbuy/t=any/s=forums/p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
nietmachine48 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:44:
[...]

Zelf ook nog geen ervaring met deze webshop, maar hier zijn wel wat (positieve) ervaringen te lezen:

http://www.redflagdeals.c...Allbuy/t=any/s=forums/p=1
En allemaal van de laatste 2 weken. Dus nog steeds fishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Maakt het alleen met verdachter, ik ga het niet bestelellen, maar goed dat is dan je eogen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:22
Ik heb m'n order bij Banggood ook geannuleerd en besteld bij Allbuy.
Ben benieuwd of het een slimme actie is :P

Hoe lang duurt het normaal voor dat je een refund krijgt als je een order annuleert bij Banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frost_Azimov
Frost_Azimov schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:25:
[...]

Thanks, ik heb alle windows en windows phone apps die ik kon vinden al geprobeerd. Het ziet er naar uit dat ik ergens een andoid of iPhone vandaan moet halen... gmbl... 8)7
Gelukt, ik heb een app gevonden van Limited Lightswitch, een rebranded mi-Light
http://www.windowsphone.c...3f-4bcb-a464-a60460d0b072

en dan lukt het om de link procedure (een van de kanalen kiezen en 'on' drukken voor dat kanaal bij aanzetten lamp) to volbrengen...

He is me inmiddels ook gelukt de lamp met powershell aan te sturen... next step: ' red alert' wanneer een server iets mankeerd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ook maar even een kleinigheidje bij Allbuy besteld, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sleepto schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:42:
[...]

Ook de Mi Band erg goedkoop.

€ 11,94 https://www.allbuy.com/de...0F-AC35-B9CF-3CA17B397445

Wellicht het proberen waard.

Zie overigens dat ze ook de productfoto's van DX gebruiken.
Eigenlijk te goedkoop om waar te zijn, daarbij proberen ze mi. teveel de nadruk te leggen dat alles origineel is.
Dat om eventuele kopers toch over de streep te trekken, eigenlijk is alles net te goedkoop.
Voor ons Nederlanders natuurlijk een walhalla :9

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
Supertip schreef op zondag 26 april 2015 @ 02:23:
[...]

Eigenlijk te goedkoop om waar te zijn, daarbij proberen ze mi. teveel de nadruk te leggen dat alles origineel is.
Dat om eventuele kopers toch over de streep te trekken, eigenlijk is alles net te goedkoop.
Voor ons Nederlanders natuurlijk een walhalla :9
Ik heb nog niet gehoord over nep Mi-bands. Enige is dat je 'm misschien niet ontvangt.. Ik heb een Xiaomi LED lampje besteld. We zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben op zoek naar een mechanisch horloge, maar er zijn er zoveel, de een goedkoper dan de ander. Waar zou ik op moeten letten bij de aanschaf van zo eentje? Merk, prijs, type etc? Budget is tot ongeveer €30 wat volgens mij, gezien de prijzen wel voldoende moet zijn.

Zijn er mensen die er ervaring mee hebben bij het aanschaffen van zo'n ding uit het verre oosten?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Quad schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:55:
Ik ben op zoek naar een mechanisch horloge, maar er zijn er zoveel, de een goedkoper dan de ander. Waar zou ik op moeten letten bij de aanschaf van zo eentje? Merk, prijs, type etc? Budget is tot ongeveer €30 wat volgens mij, gezien de prijzen wel voldoende moet zijn.

Zijn er mensen die er ervaring mee hebben bij het aanschaffen van zo'n ding uit het verre oosten?
Ik zou even kijken welke je leuk vindt en dan even het merk (eventueel met typenummer) Googelen. Als het een beetje een bekend Chinees merk is dan kom je vaak wel ervaringen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het door aankopen bij AliExpress komt maar ik heb toevallig nu 2x te maken gehad met credit card fraude. Voor de beeldvorming:
- heb sinds 10 jaar een credit card;
- gemiddeld genomen 5 aankopen per maand (inclusief abonnementen VPN, Netflix);
- nooit problemen gehad met fraude in de eerste 9 jaar;
- mei 2013 eerste aankopen Geekbuying/DealExtreme;
- september 2014 eerste aankopen AliExpress;
- oktober 2014 melding Mastercard frauduleus gebruik credit card;
- november 2014 nieuwe Mastercard;
- april 2015 eerste aankoop nieuwe Mastercard AliExpress;
- april 2015 melding Mastercard frauduleus gebruik credit card.

Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Ik ben benieuwd of er een relatie zit tussen aankopen bij AliExpress en credit card fraude. Als je mijn historie bekijkt dan lijkt die kans aanwezig, maar helemaal zeker is het natuurlijk niet. Overigens ging het de eerste keer om 'mogelijke fraude' en de tweede keer zijn er daadwerkelijk aankopen gedaan op mijn Mastercard bij Target en een schoenwinkel in de US (beide aankopen zijn door Mastercard geblokkeerd op basis van systeem monitoring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Aghanim schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:50:
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het door aankopen bij AliExpress komt maar ik heb toevallig nu 2x te maken gehad met credit card fraude. Voor de beeldvorming:
- heb sinds 10 jaar een credit card;
- gemiddeld genomen 5 aankopen per maand (inclusief abonnementen VPN, Netflix);
- nooit problemen gehad met fraude in de eerste 9 jaar;
- mei 2013 eerste aankopen Geekbuying/DealExtreme;
- september 2014 eerste aankopen AliExpress;
- oktober 2014 melding Mastercard frauduleus gebruik credit card;
- november 2014 nieuwe Mastercard;
- april 2015 eerste aankoop nieuwe Mastercard AliExpress;
- april 2015 melding Mastercard frauduleus gebruik credit card.

Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Ik ben benieuwd of er een relatie zit tussen aankopen bij AliExpress en credit card fraude. Als je mijn historie bekijkt dan lijkt die kans aanwezig, maar helemaal zeker is het natuurlijk niet. Overigens ging het de eerste keer om 'mogelijke fraude' en de tweede keer zijn er daadwerkelijk aankopen gedaan op mijn Mastercard bij Target en een schoenwinkel in de US (beide aankopen zijn door Mastercard geblokkeerd op basis van systeem monitoring).
Virusje op de computer?
Hitmanpro eens even proberen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Frozen schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:15:
[...]

Virusje op de computer?
Hitmanpro eens even proberen?
Goede suggestie. De eerste 'fraude' vond plaats op een Windows laptop, de tweede op een Macbook. Daarmee sluit een virus natuurlijk niet volledig uit, maar dat dit 2x het geval is maakt de kans wel minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Het formaat van alibaba is moeilijk voor te stellen, je kan er vanuit gaan dat ze echt geen rare of domme dingen met je CC doen hoor, ik zit er al 10 jaar en nooit dergelijke problemen gehad. Maargoed alsnog belangrijk te onderoeken waar t dan wel in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Laatst online: 18:03
Aghanim schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:27:
[...]

Goede suggestie. De eerste 'fraude' vond plaats op een Windows laptop, de tweede op een Macbook. Daarmee sluit een virus natuurlijk niet volledig uit, maar dat dit 2x het geval is maakt de kans wel minimaal.
Credit Card wel eens uitgeleend aan je vrouw/kinderen voor gebruik? :D Net zo effectief/destructief als een virus!

Aangezien we geen idee hebben bij welke bedrijven je nog meer bestelt, is het onmogelijk om zomaar een bepaalde site te 'beschuldigen'. Gezien ik tot nu toe geen andere mensen hierover heb gehoord acht ik de kans behoorlijk groter dat het met een andere site te maken heeft. Je hebt de tweede CC nooit op je Windows laptop/telefoon/etc gebruikt? VPN, proxy, software, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee ik leen mijn cc niet uit en doe geen 'dubieuze' aankopen ermee. Veel verder dan booking.com, Netflix, Unblock us en Zalando kom ik niet. Heb een Macbook gekocht en sindsdien de Windows laptop niet meer gebruikt, dus dat gaat ook niet op. Ik durf wel met behoorlijke zekerheid te stellen dat het niet aan de factoren in mijn omgeving ligt. Daarmee niet gezegd dat het aan AliExpress ligt want inderdaad is dat zeker niet met zekerheid te zeggen. Ben vooral benieuwd of anderen vergelijkbare ervaringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
http://m.banggood.com/Ori...-Smartphone-p-971961.html

Zijn dit de orginele Xiaomi Piston 3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Creditcardfraude hoort niet in dit topic thuis. Het kan in Beveiliging of in Werk & Inkomen, maar in een apart topic.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 14:11 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die van BG zijn origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:36
Dat ze voorheen originele hadden bij Banggood biedt geen garantie voor de toekomst. Bij zowel de Xiaomi 10400 mAh powerbanks als SJCAM SJ4000 action camera's hebben er ook batches met fake exemplaren bij gezeten. Je bent er bij Banggood dus nooit 100% zeker van dat je ook echt het originele product ontvangt.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Volgens mij ben je er bijna nooit 100% zeker van dat het echte Xioamí's zijn en dan is Banggood in ieder geval redelijk betrouwbaar te noemen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Grrr, bij IBuyGou dan? http://www.ibuygou.com/p-...ign-2015-winner-6680.html

Aangezien hun hele website met de banner vol staat. Op Headfi staat dat het een originele is. Iemand hier mee ervaring?

[ Voor 30% gewijzigd door CokeZero op 26-04-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CokeZero schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:03:
Grrr, bij IBuyGou dan? http://www.ibuygou.com/p-...ign-2015-winner-6680.html

Aangezien hun hele website met de banner vol staat. Op Headfi staat dat het een originele is. Iemand hier mee ervaring?
Ibuygou haalt het net als de meeste shops gewoon bij de Mi shop (mi.com/index.php), Xiaomi Tmall of fysieke Xiaomi shop. Origineel kun je iig halen bij Ibuygou, Banggood, DX, Tinydeal en Gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Hallo allemaal
Ik wil graag een xiaomi 10000 mah powerbank kopen. Bij welke webshop kan ik betalen met ideal en wel is de betrouwbaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:10
tweakerjunior schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:59:
Hallo allemaal
Ik wil graag een xiaomi 10000 mah powerbank kopen. Bij welke webshop kan ik betalen met ideal en wel is de betrouwbaarste.
pricewatch: Xiaomi Powerbank 10400mAh

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Heb de Piston 3 uiteindelijk besteld bij Banggood. Ben benieuwd. Als ze niet orgineel zijn word het even aankloppen bij Banggood/PayPal

Ze zullen waarschijnlijk beter,klinken dan me Apple EarPods

[ Voor 53% gewijzigd door CokeZero op 26-04-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gratis PayPal aanmaken en bestellen scheelt zo'n 15 euro... :o
Helemaal aangezien je <22 zit en er dus bij import geen BTW etc. Bij komt is in China zelf bestellen veel voordeliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:20:
[...]

Gratis PayPal aanmaken en bestellen scheelt zo'n 15 euro... :o
Helemaal aangezien je <22 zit en er dus bij import geen BTW etc. Bij komt is in China zelf bestellen veel voordeliger..
Bedankt voor de tip. Hoe zet je saldo

Hmm, ik zag net dat je bij banggood met ideal kan bestellen. Is het veilig bij hun ?

[ Voor 57% gewijzigd door tweakerjunior op 26-04-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
tweakerjunior schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:36:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ga vanavond een paypal account aanmaken. :P
Bestellen kan vervolgens bijvoorbeeld hier:
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html

Edit: Banggood heeft blijkbaar ook gewoon iDeal.
Het moet dus ook zonder PayPal goedkoop kunnen. ;)

Banggood is een prima shop, zeer betrouwbaar en goede klantenservice. Heb zelf geen ervaring met iDeal betaling maar ga ervan uit dat dat wel goed zit.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 26-04-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:37:
[...]

Bestellen kan vervolgens bijvoorbeeld hier:
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html

Edit: Banggood heeft blijkbaar ook gewoon iDeal.
Het moet dus ook zonder PayPal goedkoop kunnen. ;)
Tnx :*) :*) :*)
Klein vraagje. Als ik de eenheid in euro omzet blijft het even duur ( vergeleken met de dollar). Waarom is dat zo ?

[ Voor 13% gewijzigd door tweakerjunior op 26-04-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
CokeZero schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:10:
Heb de Piston 3 uiteindelijk besteld bij Banggood. Ben benieuwd. Als ze niet orgineel zijn word het even aankloppen bij Banggood/PayPal

Ze zullen waarschijnlijk beter,klinken dan me Apple EarPods
Alleen werken bij je apple oordopjes de volumeknoppen wel. Had ze ook tijdje terug besteld, maar gelijk gecancelled toen ik hoorde dat alleen de play/pause knop werkt op apple producten.
Pagina: 1 ... 18 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic