1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Het gaat me zelfs niet om snel/niet snel.walterworld schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 11:25:
[...]
Als je snel iets bezorgd wil hebben kan je het beste NIET uit China bestellen, levertijden verschillen enorm.
Bij mij snelste bezorging 6 dagen, langzaamste bezorging 88 dagen.
Ik vind gewoon afhandeling en tracking heerlijk. Beter dan bij DHL. Je weet precies waar je pakje zit, tot zelfs op welke vlucht die zit!
Ook gewoonweg snelle afhandeling China->vlucht.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
http://www.banggood.com/U...hone-Tablet-p-957510.html
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben op zoek naar een 2A lader maar dit is wel erg goedkoop
http://www.tinydeal.com/x...t-klick-key-p-147709.html
Heb ze dusver nog nergens voor onder de 20 euro kunnen vinden. (heb zelf helaas net de 2e versie binnengekregen, is overigens ook verbazingwekkend goed)
Ik heb zo;n ding met een 2.1A en 1A poort, maar volgens de usb tester trekt hij max 1A op beide poorten.ApC_IcE schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:59:
Iemand ervaring met de autoladers van banggood?
Deze bijvoorbeeld.
Ding wordt wel heet, dus themische bewaking zal er wel niet op zitten.
Was iets van 3 euro ofzo, weet alleen niet of ze hem nog steeds in het assortiment hebben. Heb hem overigens niet getest of hij ook werkelijk 2.1A doet, moet nog een keer zo'n load resistor bestellen zodat ik m'n USB-lader spul kan benchmarken (zo'n spanning/stroom metertje ("Charge doctor") heb ik al eens besteld namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 18-04-2015 23:36 ]
Op head fi lees ik wel dat de Piston v2 beter word bevonden.MeneerJoep schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:07:
Op dit moment bij TinyDeal de Xiaomi Pistons 3 voor een redelijke prijs:
http://www.tinydeal.com/x...t-klick-key-p-147709.html
Heb ze dusver nog nergens voor onder de 20 euro kunnen vinden. (heb zelf helaas net de 2e versie binnengekregen, is overigens ook verbazingwekkend goed)
Als deze goed zitten klinken ze inderdaad heel erg okay. Vind persoonlijk alleen het comfort erg tegenvallen, heb die scherpe rand tegen m'n oor zitten als ik hem zodanig ver er in stop dat 'ie goed isoleert. Lijkt mij met de v3 minder krititsch vanwege de veel afgerondere vorm. Setje met allemaal tips besteld, hopen dat daar goeie bij zit.maurits82 schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:38:
Op head fi lees ik wel dat de Piston v2 beter word bevonden.
Nickname does not reflect reality
Persoonlijk vind ik de V3 beter zitten maar ogen iets minder luxe door het zwarte plastic. Verder klinkt de V3 wat meer gedempt. Stemmen zijn helder, de bas is niet overdreven. Per nummer of film kan het verschillen en heb je liever de ene keer de V2 en de andere keer de V3..Brad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 09:32:
[...]
Als deze goed zitten klinken ze inderdaad heel erg okay. Vind persoonlijk alleen het comfort erg tegenvallen, heb die scherpe rand tegen m'n oor zitten als ik hem zodanig ver er in stop dat 'ie goed isoleert. Lijkt mij met de v3 minder krititsch vanwege de veel afgerondere vorm. Setje met allemaal tips besteld, hopen dat daar goeie bij zit.
Ander puntje is dat de afstandsbediening vrij dicht bij de kin zit dus af en toe is het toch zoeken met de toetsen.
Het enige wat wel erg vreemd is dat de microfoon prima heldere opnames kan maken maar zodra ik ga bellen het soms klinkt alsof ik onder water aan het praten ben. Ik kan het reproduceren via de voicemail met een Xiaomi en Samsung telefoon. Hoop niet dat het een "feature"is.
v3 heeft een beter soundprofile, meer genuanceerd. en minder harde bass (wat sommige dus als slechter bestempelen)maurits82 schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:38:
[...]
Op head fi lees ik wel dat de Piston v2 beter word bevonden.
ook moet je de v3 langer later inspelen om echt het beste geluid er uit te halen
(heb zowel de v2 als v3)
Heb pasgeleden gelezen dat deze dingen van Action enorm gevaarlijk zijn. In ieder geval de opladers, via een Belgisch forum kwamen ze op problemen met voltages.ThinkPadd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:31:
Ik heb er eentje van Action, heeft 2 poorten die 2.1A (in totaal, niet per poort) moet kunnen leveren geloof ik. Merk 'Dymond' dacht ik. http://www.dymondgroup.be...=duo-usb-car-charger-2-1a
Was iets van 3 euro ofzo, weet alleen niet of ze hem nog steeds in het assortiment hebben. Heb hem overigens niet getest of hij ook werkelijk 2.1A doet, moet nog een keer zo'n load resistor bestellen zodat ik m'n USB-lader spul kan benchmarken (zo'n spanning/stroom metertje ("Charge doctor") heb ik al eens besteld namelijk.
Totdat dat ding ergens in Nederland 3-5 weken blijft liggen zoals met de laatste 5 pakketjes via yanwen.Dima_2005 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:48:
[...]
Het gaat me zelfs niet om snel/niet snel.
Ik vind gewoon afhandeling en tracking heerlijk. Beter dan bij DHL. Je weet precies waar je pakje zit, tot zelfs op welke vlucht die zit!
Ook gewoonweg snelle afhandeling China->vlucht.
Wacht nu nog op een pakketje dat eind maart al in Nederland is volgens de tracking. Laatste 2 keer ervoor ook al, uiteindelijk komen ze wel maar de verwerking van die yanwen pakketjes duurt hier soms ergens extreem lang.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hier in Belgie kwam het 3 dagen na aankomst. Welke webshop gebruikte jij soms toen je yanwen pakletjes kreeg?RobertowNL schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:26:
[...]
Totdat dat ding ergens in Nederland 3-5 weken blijft liggen zoals met de laatste 5 pakketjes via yanwen.
Wacht nu nog op een pakketje dat eind maart al in Nederland is volgens de tracking. Laatste 2 keer ervoor ook al, uiteindelijk komen ze wel maar de verwerking van die yanwen pakketjes duurt hier soms ergens extreem lang.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Gisteren deze binnen gekregen maar nog niet getest.ApC_IcE schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:59:
Iemand ervaring met de autoladers van banggood?
Deze bijvoorbeeld.
http://m.banggood.com/3_1...-For-iPhone-p-968917.html
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Care to share a link?Sheva schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:22:
[...]
Heb pasgeleden gelezen dat deze dingen van Action enorm gevaarlijk zijn. In ieder geval de opladers, via een Belgisch forum kwamen ze op problemen met voltages.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Hier staat iets dergelijks.dodge_911 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:41:
Care to share a link?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik zoek er dus eentje die echt 2A levert. Voor navigatie met mijn telefoon wel handigFunFair schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:20:
[...]
Ik heb zo;n ding met een 2.1A en 1A poort, maar volgens de usb tester trekt hij max 1A op beide poorten.
Ding wordt wel heet, dus themische bewaking zal er wel niet op zitten.
Top, laat mij even weten wat die doetpuntje013 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:40:
[...]
Gisteren deze binnen gekregen maar nog niet getest.
http://m.banggood.com/3_1...-For-iPhone-p-968917.html
Vandaar ook mijn vraag.GGS_206 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:28:
Ik had ooit zo'n 12 volt verdeelstekker van de action. Ook daar kwam de rook vanaf
Ik had de goedkope variant van deze :
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-951737.html
1: Vloog 's nachts na een luide knal in brand (rook, aardlek gesprongen) (telefoon nog heel) Ik zal eens zoeken of ik de foto nog kan vinden
2: Als ik hier mee wilde opladen deed me touchscreen het niet en de telefoon werd statisch
3: Laadde wel op maar stopte halverwege en deed niets meer
Dus je begrijpt dat ik een goedwerkende wil in de auto aangezien ik hem vast een keer vergeet eruit te halen (nu staat er geen stroom op mijn sigaretten ding als het contact uit is maar toch)
[ Voor 66% gewijzigd door ApC_IcE op 19-04-2015 16:34 ]
De Nillkin 2A lader van diezelfde site is erg okay. Moet autolader zijn, my bad.ApC_IcE schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:28:
Ik zoek er dus eentje die echt 2A levert. Voor navigatie met mijn telefoon wel handig
Top, laat mij even weten wat die doet
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2015 16:32 ]
Opladers voor thuis heb ik idd al genoegBrad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:32:
[...]
De Nillkin 2A lader van diezelfde site is erg okay. Moet autolader zijn, my bad.
http://m.aliexpress.com/i...8.html?spm=0.0.0.0.UhweHj
Kan vast nog goedkoper ergens via een china shop te bestellen zijn. Je hebt ze ook incl een iphone kabel, of een micro usb kabel
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
Mijn Oneplus laadt aardig snel op, zelf met Spotify/Here/Coyote op actief.
1A levert mijn autoradio ook (0.91A echt). (gemeten met usb meter, thuislader levert 1,7A
En tijdens navigeren loopt ie toch langzaam leeg.

Verwijderd
Ik heb hier zo'n charger doctor liggen, maar ik stel mij vragen bij de betrouwbaarheid van dat ding.ApC_IcE schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:50:
Niet toevallig een usb amperage meter die meet wat er daadwerkelijk doorheen gaat?
1A levert mijn autoradio ook (0.91A echt). (gemeten met usb meter, thuislader levert 1,7A
En tijdens navigeren loopt ie toch langzaam leeg.
Ik heb mijn Oneplus(70% batterij) net even aan 3 laders gehangen:
Oneplus lader: 0,10-0,40A
Xiaomi 5000mAh powerbank: 0,74A
Bovenstaande autolader (usb poort, niet de coiled cable): 1,15A
Zoals je ziet krijg ik al vreemde resultaten bij de Oneplus lader terwijl die mijn gsm gewoon snel kan opladen van 0% naar 100%. Iets wat niet gaat met 0,1A.
Dus dan is het nog maar de vraag in hoeverre die andere cijfers juist zijn. Op de Fasttech site staat er dan weer een comment waarin beweerd wordt dat de lader 1A kan laden op de USB poort en 1A op de coiled cable. Wat dan weer niet klopt met mijn 'meting'.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik kan niet met zekerheid zeggen hoeveel er door die lader gaat.

Voor mij is het allesinds genoeg om de gsm op te laden, zelf met verbruikers aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2015 18:24 ]
Was eerst wel iets goedkoper bij Banggood met code, maar nog steeds een mooie prijs. De prijs is inclusief verzendkosten.
https://www.allbuy.com/de...DE-0775-4B88-B059AD6DC081
Zou wel iig met Paypal betalen, aantal hebben niet originele xpb's ontvangen.laredo schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:43:
Xiaomi 10400mAh USB Power Bank voor €11.64 @ Allbuy
Was eerst wel iets goedkoper bij Banggood met code, maar nog steeds een mooie prijs. De prijs is inclusief verzendkosten.
(http://nl.aliexpress.com/...5.html?spm=0.0.0.0.rkjacq = zelfde seller)
thanx voor de energie die je er in steekt.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:23:
[...]
Ik heb hier zo'n charger doctor liggen, maar ik stel mij vragen bij de betrouwbaarheid van dat ding.
Ik heb mijn Oneplus(70% batterij) net even aan 3 laders gehangen:
Oneplus lader: 0,10-0,40A
Xiaomi 5000mAh powerbank: 0,74A
Bovenstaande autolader (usb poort, niet de coiled cable): 1,15A
Zoals je ziet krijg ik al vreemde resultaten bij de Oneplus lader terwijl die mijn gsm gewoon snel kan opladen van 0% naar 100%. Iets wat niet gaat met 0,1A.
Dus dan is het nog maar de vraag in hoeverre die andere cijfers juist zijn. Op de Fasttech site staat er dan weer een comment waarin beweerd wordt dat de lader 1A kan laden op de USB poort en 1A op de coiled cable. Wat dan weer niet klopt met mijn 'meting'.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik kan niet met zekerheid zeggen hoeveel er door die lader gaat.
Voor mij is het allesinds genoeg om de gsm op te laden, zelf met verbruikers aan.
Die charge docter hebben we zo weinig aan. al lijkt et wel alsof die autolader meer kracht levert dan de rest.
Hoe lang heb je de charge doctor er aan gehad?
Ik heb nu deze besteld:
Voor die 4 euro probeer ik hem wel. ben benieuwd hoe lang die het volhoudt
(ja dit gaat tegen mijn eerdere statement in dat ik een ' veilige' en of 'betrouwbare' wil
[ Voor 11% gewijzigd door ApC_IcE op 20-04-2015 16:25 ]
nu 17.99laredo schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:43:
Xiaomi 10400mAh USB Power Bank voor €11.64 @ Allbuy
Top!Halldor schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:12:
Met behulp van een screenshot is het ook mij gelukt om een remote voor de Mi Light nagezonden te krijgen. Heb zojuist een mail gekregen dat hij zo spoedig mogelijk verzonden zal worden. Ik heb gevraagd voor de touchscreen variant.
Ik heb reactie van Banggood. Had de verkeerde remote gekregen... heb nu een aanbod om $4 terug te krijgen. Aan de color remote heb ik niets, maar daar ga ik een medetweaker blij mee maken.
Heb $5 'geeist' van Banggood zodat ik de Single Color remote kan bestellen (heb ik al gedaan). Ben benieuwd wat ze erop zeggen. Gaat maar om $1 dus uitkomst is niet zo boeiend, maar met punten is het me ook wel eens gelukt om deze omhoog te onderhandelen.
Ik heb al bericht gehad dat ik 4 euro terug krijg op mijn Paypal. Nu wilde ik eerst de remote bestellen, maar ik zit er nu over na te denken om het iets duurdere WiFi iOS systeem te bestellen. Iemand ervaringen met dit systeem, werkt het goed? Want om de één of andere reden kan ik me voorstellen dat de remote gewoon altijd werkt. Is een gevoel, maar wie kan dat wegnemen?FunFair schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:29:
[...]
Top!
Ik heb reactie van Banggood. Had de verkeerde remote gekregen... heb nu een aanbod om $4 terug te krijgen. Aan de color remote heb ik niets, maar daar ga ik een medetweaker blij mee maken.
Heb $5 'geeist' van Banggood zodat ik de Single Color remote kan bestellen (heb ik al gedaan). Ben benieuwd wat ze erop zeggen. Gaat maar om $1 dus uitkomst is niet zo boeiend, maar met punten is het me ook wel eens gelukt om deze omhoog te onderhandelen.
Ben namelijk al tevreden met de hoeveelheid licht dat de RGB led nu al geeft en dan heb ik de kleuren nog niet eens gezien
Ik heb 2 van die wifi bridges in gebruik. Werkt op zich lekker, maar op de ene of de andere manier is mijn telefoon pakken, ontgrendelen, naar de app swipen, op de app tappen, de juiste bridge selecteren, de juiste remote selecteren en dan mijn verlichting aanpassen mij te veel werk, en grijp ik naar de remoteNostordici schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:48:
[...]
Ik heb al bericht gehad dat ik 4 euro terug krijg op mijn Paypal. Nu wilde ik eerst de remote bestellen, maar ik zit er nu over na te denken om het iets duurdere WiFi iOS systeem te bestellen. Iemand ervaringen met dit systeem, werkt het goed? Want om de één of andere reden kan ik me voorstellen dat de remote gewoon altijd werkt. Is een gevoel, maar wie kan dat wegnemen?
Ben namelijk al tevreden met de hoeveelheid licht dat de RGB led nu al geeft en dan heb ik de kleuren nog niet eens gezien
De bridge werkt ook icm Domoticz, 'n domotica-server, maar daar zit je nog steeds met het app-gedoe.
Kan je wel mooi presets maken die alles doen, en je hele lichtbediening onder 'n custom remote stoppen.
(ik kan het hier wel mooi uitleggen , maar heb dit voorlopig zelf nog niet aan de praat
[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 20-04-2015 19:56 ]
Ik heb nu enkel de wifi controller, maar de app die erbij hoort is ruk van Android. Moet elke keer de bridge selecteren en dan een remote kiezen, lijkt het niet te onthouden. Ofwel ik wil gewoon de remote. Is ook toegankelijker voor anderen.Nostordici schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:48:
[...]
Ik heb al bericht gehad dat ik 4 euro terug krijg op mijn Paypal. Nu wilde ik eerst de remote bestellen, maar ik zit er nu over na te denken om het iets duurdere WiFi iOS systeem te bestellen. Iemand ervaringen met dit systeem, werkt het goed? Want om de één of andere reden kan ik me voorstellen dat de remote gewoon altijd werkt. Is een gevoel, maar wie kan dat wegnemen?
Dat komt (imho) door het feit dat je meerdere bridges in huis kan hebben. Vandaar dat je telkens de bridge moet selecteren.FunFair schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:39:
[...]
Ik heb nu enkel de wifi controller, maar de app die erbij hoort is ruk van Android. Moet elke keer de bridge selecteren en dan een remote kiezen, lijkt het niet te onthouden. Ofwel ik wil gewoon de remote. Is ook toegankelijker voor anderen.
Verwijderd
Edit: Charger doctor misschien 20 seconden gebruikt per lader. Mijn ervaring leert mij dat de beginwaarde niet veel meer zal wijzigen. Tenzij uw batterij bijna vol is, dant zie je het aantal Ampere zakken.ApC_IcE schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:19:
[...]
thanx voor de energie die je er in steekt.
Die charge docter hebben we zo weinig aan. al lijkt et wel alsof die autolader meer kracht levert dan de rest.
Hoe lang heb je de charge doctor er aan gehad?
Ik heb nu deze besteld:
Voor die 4 euro probeer ik hem wel. ben benieuwd hoe lang die het volhoudt![]()
(ja dit gaat tegen mijn eerdere statement in dat ik een ' veilige' en of 'betrouwbare' wil
Je hebt dan wel al een lader gekocht, uit nieuwsgierigheid ben ik het vandaag even verder gaan bekijken.
Met 39% batterij de auto ingestapt en hem aan de lader gehangen tot ik thuis was.(coiled cable gebruikt en niet de usb poort, voor zover hier verschil opzit)
Coyote en Spotify stonden aan, net als Bluetooth, gps en 3G. Schermhelderheid op automatisch.
Na 50minuten was ik thuis en stond mijn batterij op 65%. Een stijging van 25% op 50minuten dus om het makkelijk te maken.
Daarna de batterij terug laten zakken tot 39% en mijn Oneplus aan de Oneplus lader gehangen.
Ook weer met dezelfde apps en BT/3G/GPS. Schermhelderheid redelijk hoog gezet aangezien het behoorlijk zonnig was deze middag en auto. brightness niet gelijk zou zijn nu.
Batterij zat terug op 65% na...+- 50 minuten.
Net hetzelfde dus, ondanks dat de Oneplus lader 2A is en de autolader blijkbaar? maar 1A.
Het spreekt elkaar allemaal soms een beetje tegen, maar goed. Van 0 naar 100 met beide laders zou mss meer verschil opleveren.
Al bij al ben ik gewoon tevreden met dat ding.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 21:58 ]
Zonnebrillen kan je beter niet goedkoop kopen. Door de donkere glazen komt er minder licht in de ogen waardoor de pupillen groter worden. Als ze echter geen UV-straling blokkeren, komt er dus extra veel UV-straling op je netvlies wat schadelijk is. Ofwel: Zonnebrillen zou ik persoonlijk alleen uit een winkel in Nederland kopen.Anton.net schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:12:
Hm, ik lees hierboven over zonnebrillen. Weet nog iemand een goede site voor goedkope goede zonnebrillen?
* Frozen wilt ook iets leuks uit china kopen, maar weet niet wat. Misschien een miband?
[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 20-04-2015 23:50 ]
Mi light,
1e zending geen remote gekregen
2e zending verkeerde remote gekregen
3e bericht, $4 terug, hierop heb ik gevraagd om $5 terug
4e bericht, $5 terug !
Kan ik nu zelf de juiste remote bestellen
Zal wel komen omdat het om lage bedragen gaat dat ze niet zo moeilijk doen
Mijn goedkope eBay brilletjes hadden wel een uv filter, maar er zit een risico aan inderdaadFrozen schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:49:
[...]
Zonnebrillen kan je beter niet goedkoop kopen. Door de donkere glazen komt er minder licht in de ogen waardoor de pupillen groter worden. Als ze echter geen UV-straling blokkeren, komt er dus extra veel UV-straling op je netvlies wat schadelijk is. Ofwel: Zonnebrillen zou ik persoonlijk alleen uit een winkel in Nederland kopen.
* Frozen wilt ook iets leuks uit china kopen, maar weet niet wat. Misschien een miband?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Dacht dat bijna alle goedkope china brillen een 100% UV filter hebben.RobertowNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:21:
[...]
Mijn goedkope eBay brilletjes hadden wel een uv filter, maar er zit een risico aan inderdaad
Dit puur door het goedkope materiaal had ik begrepen, dat per definitie 100% UV werend is.
Hoewel je altijd moet oppassen met dit soort dingen valt het met zonnebrillen heel erg mee. Een van de goedkoopste materialen waarvan zonnebril glazen gemaakt worden is polycarbonaat. En laat dat materiaal nu net 100% UV bescherming geven. Uit verschillende tests in het verleden is gebleken dat 99 van de 100 goedkope Chinese zonnebrillen voldoende bescherming bieden tegen UV.Frozen schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:49:
Zonnebrillen kan je beter niet goedkoop kopen. Door de donkere glazen komt er minder licht in de ogen waardoor de pupillen groter worden. Als ze echter geen UV-straling blokkeren, komt er dus extra veel UV-straling op je netvlies wat schadelijk is. Ofwel: Zonnebrillen zou ik persoonlijk alleen uit een winkel in Nederland kopen.
Als je het zeker wil weten kun je natuurlijk ook de riante investering van 1 euro doen om een UV lampje te kopen
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Per mesje ad €1 destijds €1 verzendkosten betaald. Nu willen ze hem wel opnieuw verzenden maar dan moet ik nog €2 overmaken. Zo wordt zo'n klein goedkoop mesje toch wat prijziger. De communicatie loopt helaas niet zo soepel want nadat ik had aangegeven reeds verzendkosten betaald te hebben krijg ik een reactie van, wanneer dan? Ik mag 90% van het bedrag ex. verzendkosten terug krijgen of bijbetalen om te verzenden.
Wat me het meest tegen de borst stuit is dat hij er dus al even lag en dat er eigenlijk gewoon gewacht werd of ik er überhaupt om zou vragen. Oftewel, niet echt een positieve ervaring.
Heb je betaalt met PayPal?Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:21:
Zo'n 2 maanden geleden 2 mesjes besteld bij Cigabuy. Helaas zijn de mesjes nooit aangekomen dus ik maar eens contact opnemen. Binnen een uur reactie, geretourneerd door de post (leuk dat ik daar pas bericht over krijg als ik contact op neem).
Per mesje ad €1 destijds €1 verzendkosten betaald. Nu willen ze hem wel opnieuw verzenden maar dan moet ik nog €2 overmaken. Zo wordt zo'n klein goedkoop mesje toch wat prijziger. De communicatie loopt helaas niet zo soepel want nadat ik had aangegeven reeds verzendkosten betaald te hebben krijg ik een reactie van, wanneer dan? Ik mag 90% van het bedrag ex. verzendkosten terug krijgen of bijbetalen om te verzenden.
Wat me het meest tegen de borst stuit is dat hij er dus al even lag en dat er eigenlijk gewoon gewacht werd of ik er überhaupt om zou vragen. Oftewel, niet echt een positieve ervaring.
Uiteraard. Probeer het nog even per mail af te handelen anders is dat altijd nog een optie.
Nu heb ik op banggood 2 soorten gevonden, maar wil toch even verder kijken naar vergelijkbare modellen.
http://www.banggood.com/S...pening-Hone-p-969488.html
http://www.banggood.com/3...e-Sharpener-p-960262.html
Heeft hier iemand al ervaring met het halen van een slijpsteen/whetstone uit China?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Apr 21: You sent a message
Why do I have to leave a positive feedback first? I cannot leave a positive feedback, because you have not made a refund yet. I feel that you have deliberately tried to frustrate me with sending videos, replying outsite Ebay (via e-mail), promising a refund but not doing it, pushing me to close a case or change a feedback before you help me etc. Please look at the communication which I added as a image file. This all for a lousy 5 dollars. Well it worked. I'm frustrated...
Apr 21: The seller sent you a message
OK. We will refund it again, but could you please revise the feedback for us to a positive one first? If you accept ,we will send you the request to revise it. regards.
Apr 20: You sent a message
On april 15th I got an E-Bay message that the case is already closed: "The return for 12-24V 8A Wireless Remote LED Light Single Color RF Dimmer Controller Control # 331330300413 has been closed."
Apr 18: The seller sent you a message
Sorry for your negative feedback,but as the paypal links with the case, we have arranged the refund to you,but the transaction is refused,we could not refund you now,could you please understand us in this situation?And could you please help us close the case first?we will improve our service better in the future,would you please give us a chance to solve it for you ? As we are customer service,your feedback is really important to us, and it really affects us a lot,looking forward to hearing from you . If you have any problems ,please feel free to contact us. Best Wishes.
Apr 16: You left a negative feedback
Defect after two days, very extensive communication, but still no refund
Apr 15: Ebay sent a message
Hi Anton, The return for 12-24V 8A Wireless Remote LED Light Single Color RF Dimmer Controller Control # 331330300413 has been closed. You can always view the return details for more information.
Apr 08: You sent a message
Still waiting for your refund...
Apr 02: You sent a message
Yes. If you refund, I will be happy and I will close the case.
Apr 02: The seller sent you a message
So we will refund you,is it OK?
Mar 31: You sent a message
Dear Banggood, I will close the case a soon as you refund the money. Thanks your understanding. Regards, Anton
Mar 31: The seller sent you a message
Dear buyer, Thanks for your email.You open the case,could you please kindly close the case soon?Then the money will be refunded you.Thanks for your understanding. Need any help, please feel free to contact me firstly. Best regards
Mar 31: You sent a message
Hello, It has been more than 3 weeks ago, but I have never seen a refund. When I look at my paypall account I can only see the payment (Transaction ID 8VL72783673986202) of $23.85, but never a refund of $5,00. To which Paypall account did you transfer the refund? You have to understand that I can't leave a positive feedback this way. Regards, Anton
Mar 07: The seller sent you a message
Dear buyer, Thanks for your email and really sorry for the inconvenience caused.We have made refund USD5.00 to you for this problem as our sincere apology,and your PayPal account will be received refund in 2 working days.By the way,would you please help us leave positive feedback for us?Thanks for your understanding. Need any help,please let me know freely. Best regards
Mar 06: You sent a message
Hello, I would rather receive a replacement dimmer and remote. I don't know for sure if the dimmer or remote is defect. The LED lights up, but I have no idea if it still sends any signal. If you would refund 3USD I would still have payed for something that doesn't work. What use is a remote if I don't have a working dimmer which it responds to? So please a full refund (USD 5,35) or a replacement dimmer and remote. Regards, Anton
Mar 06: The seller sent you a message
Dear mrbeanstra, Thanks for your reply and sorry to hear that .In this case, we really want to solve it for you .And we checked the video , we tested it before we sent it to you , we have no idea why this problem happened .As the remote still can use , how about we refund 3USD to you ,is that OK ? Sincerely hope you can understand . Looking forward to hearing from you . Regards!
Mar 05: You sent a message
Hello, See attached video. My E-Bay ID is: mrbeanstra
Mar 04: The seller sent you a message
So sorry,we can't open the link.Hope you can understand.Can you please sent it again.Please sent to our email and sent with your ebay."
Mar 04: You sent a message
I cannot send mp4 files via E-bay. Please add forward slashes to the Youtube link, because it seems E-Bay removes these caracters. http: youtu.be/4yAHIPGhnlY
Mar 03: The seller sent you a message
We could not open youtube,please kindly send it with MP4 format
Mar 03: You sent a message
I made a video describing the problem: http://youtu.be/4yAHIPGhnlY
Mar 02: The seller sent you a message
Really sorry for the inconvenience.Something may wrong ,would you mind sending a video of you said problem to our address :bangg2010@fivestarslike.com ?Please add your eBay id,we need the pictures to have a check and make a record.Hope for your kind understanding and help.We will give you a proper solution after checking. Waiting for your reply.
Mar 02: You requested a return
Reason for return: It's defective or doesn't work
Comments: When I installed it, it worked OK. Dimming and on/off worked. After two days the dimmer controller spontaneously was on and didn t respond to the remote anymore. It won t turn on/off or react to the dimmer/brighter buttons. It s stuck at the last set brightness. LED on the remote works, so it seems the remote is OK. But I can t operate the dimmer anymore.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Ben ook benieuwd. voor 7 euro hebben ze ook een grovere korrel zie ik. Vanuit de UK zelfs. Voor keukenmessen in mijn hobbygebruik waarschijnlijk genoeg (3000/8000 is voor scheermesjes dacht ik, en polijsten)Rubman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:40:
Ik ben op zoek naar een degelijke whetstone en dacht deze wel goed in China te kunnen bestellen.
Nu heb ik op banggood 2 soorten gevonden, maar wil toch even verder kijken naar vergelijkbare modellen.
Heeft hier iemand al ervaring met het halen van een slijpsteen/whetstone uit China?
Nah, vind dat je het erg netjes houdt. Niks overdreven, van wat ik zie gewoon terecht.antonboonstra schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:54:
Wat vinden jullie van onderstaande communicatie n.a.v. een product wat ik via eBay heb gekocht en dat binnen twee dagen defect ging. Reageer ik nu overdreven, of is mijn reactie terecht?
[...]
nee snap volledig.antonboonstra schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:54:
Wat vinden jullie van onderstaande communicatie n.a.v. een product wat ik via eBay heb gekocht en dat binnen twee dagen defect ging. Reageer ik nu overdreven, of is mijn reactie terecht?
[...]
Die mensen denken er altijd maar makkelijk vanaf te komen.
Iemand bij de buren heeft vaker whetstones etc uit China gehaald en kon er een hoop over vertellen. Ben alleen ff de naam kwijt maar je kan het hier vragen: http://forum.fok.nl/topic/2212600/11/25#151883806Rubman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:40:
Ik ben op zoek naar een degelijke whetstone en dacht deze wel goed in China te kunnen bestellen.
Bedankt ik heb de vraag daar ook neergeplempt, dan meteen ook even de vraag of 3000/8000 niet te fijn is voor keukenmessen. Zo ja welke ik dan het beste kan nemen, ik houd van erg scherpe messen in de keukenKenzi schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:06:
[...]
Iemand bij de buren heeft vaker whetstones etc uit China gehaald en kon er een hoop over vertellen. Ben alleen ff de naam kwijt maar je kan het hier vragen: http://forum.fok.nl/topic/2212600/11/25#151883806
Ik verwacht niet snel mijn scheermesjes te gaan slijpen.
Zelfs al hang je je telefoon aan een 100A lader, hij gaat d'r niet sneller door laden.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:40:
[...]
ondanks dat de Oneplus lader 2A is en de autolader blijkbaar? maar 1A.
Het spreekt elkaar allemaal soms een beetje tegen, maar goed. Van 0 naar 100 met beide laders zou mss meer verschil opleveren.
Het is je telefoon die bepaalt hoeveel laadstroom hij vraagt.
[ Voor 50% gewijzigd door dodge_911 op 21-04-2015 12:46 ]
Bedankt voor de energie die je er in gestoken hebt.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:40:
[...]
Edit: Charger doctor misschien 20 seconden gebruikt per lader. Mijn ervaring leert mij dat de beginwaarde niet veel meer zal wijzigen. Tenzij uw batterij bijna vol is, dant zie je het aantal Ampere zakken.
Je hebt dan wel al een lader gekocht, uit nieuwsgierigheid ben ik het vandaag even verder gaan bekijken.
Met 39% batterij de auto ingestapt en hem aan de lader gehangen tot ik thuis was.(coiled cable gebruikt en niet de usb poort, voor zover hier verschil opzit)
Coyote en Spotify stonden aan, net als Bluetooth, gps en 3G. Schermhelderheid op automatisch.
Na 50minuten was ik thuis en stond mijn batterij op 65%. Een stijging van 25% op 50minuten dus om het makkelijk te maken.
Daarna de batterij terug laten zakken tot 39% en mijn Oneplus aan de Oneplus lader gehangen.
Ook weer met dezelfde apps en BT/3G/GPS. Schermhelderheid redelijk hoog gezet aangezien het behoorlijk zonnig was deze middag en auto. brightness niet gelijk zou zijn nu.
Batterij zat terug op 65% na...+- 50 minuten.
Net hetzelfde dus, ondanks dat de Oneplus lader 2A is en de autolader blijkbaar? maar 1A.
Je autolader fungeert dus prima.
Ik koop zo'n zelfde als die van banggood niet bevalt!
Helemaal goed. (ik denk alleen dat je oneplus 2A lader ook gewoon op 1A functioneert (of in ieder geval 1.5A evenals je autolader (het zijn altijd 'ongeveer' waardes)
Bedankt voor het uitzoeken.
Ik laat je even weten wat de nieuwe autolader doet
antonboonstra schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:54:
[...]
You speak an aardig woordje outside the door niet?
Heerlijk (ik heb net zo'n filmpje) YouTube: Banggood 2A Nilkin usb cable does not charge at 2A, only 0,41
Ik vind het aardig netjes van je nog.
Natuurlijk gaat het over 5 dollar.
Ze doen alles om positieve feedback te genereren.
Dit is natuurlijk chantage
Verwijderd
Graag gedaan. Nu weet ik zelf ook min of meer hoe ze beiden presteren.ApC_IcE schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:15:
[...]
Bedankt voor de energie die je er in gestoken hebt.
Je autolader fungeert dus prima.
Ik koop zo'n zelfde als die van banggood niet bevalt!
Helemaal goed. (ik denk alleen dat je oneplus 2A lader ook gewoon op 1A functioneert (of in ieder geval 1.5A evenals je autolader (het zijn altijd 'ongeveer' waardes)
Bedankt voor het uitzoeken.
Ik laat je even weten wat de nieuwe autolader doet
Zolang we geen exacte meting kunnen doen zullen we nooit precies het aantal Ampere kennen, maar mijn niet-wetenschappelijke test zegt mij dat het geen slechte lader is (voor mijn gebruik).
Uiteraard! Dat is niets nieuw voor mij.dodge_911 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:45:
[...]
Zelfs al hang je je telefoon aan een 100A lader, hij gaat d'r niet sneller door laden.
Maar als Oneplus een 2A lader meegeeft dan is dat vermoedelijk niet om de gsm uiteindelijk met 0,5A op te laden.
Ik vond het gewoon vreemd dat de laders beiden even snel zijn terwijl dat dit in theorie niet zo hoort te zijn.
Een One+ laadt krijgt sowieso meer dan 1A anders krijg je dat niet vol in een goede 2 uur. En die autolader geeft volgens de specs maar max 1A.
Check dat youtube filmpje van me een post terug, die is wel redelijk accuraat.
Mocht je in de buurt van Alkmaar wonen kan je altijd even meten bij me
Bij mijn blackberry z10 kreeg ik een 0.7 ampere oplader. Dus ik durfde hem nooit aan een 2Ampere oplader te hangen. Maar dat kan dus prima? Gaat wel lekker sneldodge_911 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:45:
[...]
Zelfs al hang je je telefoon aan een 100A lader, hij gaat d'r niet sneller door laden.
De OPO Is zeer conservatief met gekozen laadsnelheid het toestel kijkt naar de weerstand over de kabel en kiest vervolgens een van zijn laadmodussen. Een kabel die de max van een OPO (1.82a) prima aan kan maar volgens de software van het toestel toch een te hoge weerstand heeft zal traag laden tot resultaat hebben. Dit is om het toestel te beschermen, als je toch een hoog amperage door een slechte kabel heen trek zakt het voltage namelijk in en dat is niet goed voor de batterij/het toestel. Helaas is de OPO dus te conservatief. Het toevoegen van bijv 50mOhm door een 'usb meter' kan al traag laden als nadelig effect hebben. Een echt goede manier om je kabels te testen is de weerstand testen.
Dit in wel goed leesvoer (vooral de tabellen) en een goede indicatie, hoewel kabels verschillend gemaakt kunnen worden met ook verschillende materialen gaat deze pagina in de meeste gevallen wel op.
http://goughlui.com/2014/...t-might-be-charging-slow/
Slijpstenen kunnen je gewoon bij http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/slijpstenen.htm bestellen... qua prijs scheelt het bijna niets... heb ze al een paar jaar en doen het prima!Kenzi schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:06:
[...]
Iemand bij de buren heeft vaker whetstones etc uit China gehaald en kon er een hoop over vertellen. Ben alleen ff de naam kwijt maar je kan het hier vragen: http://forum.fok.nl/topic/2212600/11/25#151883806
Nou als jij een 3000/8000 slijpsteen bij Knivesandtools kan vinden voor 25 euro (heb er ook 1 gevonden op allieexpres voor 10 euro) houdt ik mij aanbevolen, maar wat ik zo snel zie gaat het meteen richting of over de 50 euro.red bull schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:31:
[...]
Slijpstenen kunnen je gewoon bij http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/slijpstenen.htm bestellen... qua prijs scheelt het bijna niets... heb ze al een paar jaar en doen het prima!
Positief verrast over de afstandsbediening in ieder geval, werkt zonder poespas en reactietijd is erg snel. Bovendien is het touch gedeelte fijn in gebruik en hoef je amper druk te zetten. Het vermogen van de lamp is nu wel merkbaar minder, maar dat komt omdat er ook maar 4 ledjes voor de RGB zorgen en ik meen een stuk of 10 voor het wit.
Kan je normaal gezien zonder zorgen.fifa4ever schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:34:
[...]
Bij mijn blackberry z10 kreeg ik een 0.7 ampere oplader. Dus ik durfde hem nooit aan een 2Ampere oplader te hangen. Maar dat kan dus prima? Gaat wel lekker snel
Maar sneller gaat 't 't er niet op worden, als je telefoon X mA vraagt, krijgt'ie X mA.
Anders zou je je blackberry niet aan een 2A lader kunnen hangen.
ga denk ik proberen gewoon. de 400/1500 slijpsteen. Die is 3 euroRubman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:45:
[...]
Nou als jij een 3000/8000 slijpsteen bij Knivesandtools kan vinden voor 25 euro (heb er ook 1 gevonden op allieexpres voor 10 euro) houdt ik mij aanbevolen, maar wat ik zo snel zie gaat het meteen richting of over de 50 euro.
http://korin.com/Learn/Stone-Grit
[ Voor 7% gewijzigd door Huigie op 21-04-2015 17:18 ]
De ellende bij hun is juist de prijs...red bull schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:31:
[...]
Slijpstenen kunnen je gewoon bij http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/slijpstenen.htm bestellen... qua prijs scheelt het bijna niets... heb ze al een paar jaar en doen het prima!
deze van 189 euro : http://www.knivesandtools...o-apex-1-slijpsysteem.htm
is op ebay 25 euro : http://www.ebay.com/itm/P...ain_0&hash=item4d035cab93
zo'n fixed angle setje geeft foolproof een erg knap resultaat, bij een losse steen moet je de techniek goed hebben voor een vergelijkbaar resultaat
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.tinydeal.com/d...dlight-bulb-p-124611.html
Jazekerpuntje013 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:49:
Iemand hier toevallig ervaring met LED lampen als koplampen in de auto?
TL;DR Die lampen van Tinydeal, niet doen! Geven een verkeerd lichtbeeld en zijn véél te zwak
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Maar dan gratis voor een paar euro. Ik moet alleen nog even kijken hoe het precies werkt.
uiteindelijk wel gelinkt gekregen. ik connect na het toevoegen van de wifi telkens met het verkeerde netwerk.
hier in huis enkel en alleen een 5ghz netwerk en dan gaat die wifi bridge niet werken. mocht er dus iemand geen zin hebben om op de chinapost te wachten mag die voor €15 mijn wifi bridge overnemen.
[ Voor 43% gewijzigd door RenaldoN op 21-04-2015 19:15 ]
De Xiaomi 10400 staat nu weer voor een kleine 15 euro op Banggood.
Priority shipping kost slechts 18 cent extra.
Thanks, dan mogen die dingen mooi in China blijven.DexterDee schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:58:
[...]
Jazeker
TL;DR Die lampen van Tinydeal, niet doen! Geven een verkeerd lichtbeeld en zijn véél te zwak

zojuist die setje op ebay besteld + extra van die stenenRdegoede schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:21:
[...]
De ellende bij hun is juist de prijs...
.....
Zocht al lang zo iets maar vond hem gewoonweg te duur in Nederland en had niet verwacht dat ze die ook in china zouden hebben.
Bedankt!
Niet uit direct uit china, maar wel erg goede ervaringen mee http://www.amazon.de/Prem...897&sr=8-2&keywords=ankerDusche schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:12:
Net de zoveelste usb kabel besteld, hoop dat deze wel eens heel blijft. Ik heb eens gekeken en van dat Remax zie ik goede ervaringen hopelijk zal dit het einde van de kapotte micro usb kabels zijn
Had je beter de pro versie kunnen bestellenkokkie20 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:33:
[...]
zojuist die setje op ebay besteld + extra van die stenen
Zocht al lang zo iets maar vond hem gewoonweg te duur in Nederland en had niet verwacht dat ze die ook in china zouden hebben.
Bedankt!
ach eerst maar eens proberen of het me bevaltTWeaKLeGeND schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:55:
[...]
Had je beter de pro versie kunnen bestellendie kost in nederland 300+ en daar 30
Welke versie is dat dan? zie niet 123 verschil tussen de sets op ebay ze heten allemaal professional.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:55:
[...]
Had je beter de pro versie kunnen bestellendie kost in nederland 300+ en daar 30
Als het goed is en als de tracking klopt, dan komt mijn 16000mAh vanmiddag binnen. Gisteren het bijbehorende lampje ontvangen, die ik 10 dagen later heb besteld... (lampje is 8 dagen onderweg geweest)ViezeVis schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:09:
Toch maar ff een 16000mAh versie van de Xiaomi powerbank gekocht. Kon het niet laten..
Buiten de extra capaciteit lijkt mij de 16000mAh variant vooral erg praktisch door de dubbele USB-poort om twee devices tegelijk te kunnen laden.
[ Voor 12% gewijzigd door ralph075 op 22-04-2015 08:55 ]
Everbuying verkoopt altijd fakes toch?ViezeVis schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:09:
Toch maar ff een 16000mAh versie van de Xiaomi powerbank gekocht. Kon het niet laten..![]()
Bij Everbuying €22, vrij goedkoop ten opzichte van andere webshops. Zie hier. Komen er wel €2 extra verzendkosten bij... /e tenzij je er 2 of meer besteld.
Geeen idee, volgens mij niet. Anders weet ik ze te vinden
Bij Gearbest is de 10400mAh momenteel $15.39 met gratis verzending.LukeS schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:42:
[...]
De Xiaomi 10400 staat nu weer voor een kleine 15 euro op Banggood.
Priority shipping kost slechts 18 cent extra.
Daarnaast is de aanbieding van de Xiaomi Piston 3rd Generation Edition verlengd. Dus nog steeds 19,56 euro, voor minimaal de komende 185 uur.
Zoek op ruixin @ ebay ali etc er is overigens nog een model rond 60 usd die de wicked edge kopieertRubman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:02:
[...]
Welke versie is dat dan? zie niet 123 verschil tussen de sets op ebay ze heten allemaal professional.
Of opladen én lampje tegelijk kunnen gebruiken. Lampje was pas erg handig bij het rommelen aan m'n fiets.ralph075 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:53:
[...]
Buiten de extra capaciteit lijkt mij de 16000mAh variant vooral erg praktisch door de dubbele USB-poort om twee devices tegelijk te kunnen laden.
Flexibele nekje kwam erg goed van pas bij het bijschijnen. Moest op een rare plek gebeuren en een normale zaklamp bood geen uitkomst. Plus de brandtijd is echt "eeuwig" op één PB-acculading, gaat nergens over
Ik heb ook een aantal van die Xiaomi lampjes nu. Mij viel op dat ik op m'n "oude" powerbank (die per poort maar 500mAh output heeft) de beide lampjes perfect (en lang) kon laten branden. Ze zijn echt heel zuinigBrad Pitt schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:08:
[...]
Of opladen én lampje tegelijk kunnen gebruiken. Lampje was pas erg handig bij het rommelen aan m'n fiets.
Flexibele nekje kwam erg goed van pas bij het bijschijnen. Moest op een rare plek gebeuren en een normale zaklamp bood geen uitkomst. Plus de brandtijd is echt "eeuwig" op één PB-acculading, gaat nergens over
Ik heb exact deze gekocht.puntje013 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:49:
Iemand hier toevallig ervaring met LED lampen als koplampen in de auto?
Ze zijn prima als lampen voor breedte stralers.
Ze zien er leuk uit voor mistlampen bij je xenon bijvoorbeeld.
Maar als dimlicht gebruiken? Nee je ziet er helemaal niks mee
ik heb ze hier liggen, je mag ze voor niks hebben
Zelf heb ik een Nokia 360 Play, wat ook een fijn apparaat is, maar deze kan niet tegen water/zand en is vergeleken met de Earson 151 nogal lomp.
Eigenlijk wil ik voor mijzelf een Earson 151 kopen, maar ik kwam vandaag een Nationite BQ2 tegen op het "bekende" MP4 Nation.
Kortom, de vraag
Iemand ervaring met de Nationite BQ2?
Ik ben niet bekend met de Nationite BQ2 maar wel met de earson, ik zou er gewoon nog een bestellen als ik jou was!ezra070 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:24:
Een paar maanden terug heb ik voor mijn zusje een Earson ER-151 gekocht. Mooi apparaatje voor een scherpe prijs, perfecte China-deal!
Zelf heb ik een Nokia 360 Play, wat ook een fijn apparaat is, maar deze kan niet tegen water/zand en is vergeleken met de Earson 151 nogal lomp.
Eigenlijk wil ik voor mijzelf een Earson 151 kopen, maar ik kwam vandaag een Nationite BQ2 tegen op het "bekende" MP4 Nation.
Kortom, de vraag
Iemand ervaring met de Nationite BQ2?
Zojuist heb ik de 151 uitgebreid getest en ik ben er super tevreden over, kwaliteit van het geluid is erg goed pas als je hem echt hard gaat zetten merk je vervorming.
Verder is het even afwachten hoe de accu mee gaat maar die schijn erg lang mee te gaan als je geen bluetooth gebruikt. Iemand enig idee of de bluetooth automatisch uit gaat als je de audiojack er in doet?
[ Voor 4% gewijzigd door Zspirit op 22-04-2015 13:28 ]
Ik heb nu een goedkoop speakertje van de Action, maar die begint een beetje af te takelen.
Of zijn er nog andere China speakers die aan te raden zijn? Hoeft niet perse waterdicht te zijn, maar het ding moet wel op een accu of batterijen werken
Vaak bu'j te bang!
Wat versta je onder groter en in welke mate meer volume?-tom-562 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:52:
Ben erg benieuwd naar de ervaringen met die speaker. Ik ken de Earson van de reviews, maar ik zou eigenlijk net iets wat groters en met wat meer volume/klank willen.
Ik heb nu een goedkoop speakertje van de Action, maar die begint een beetje af te takelen.
Of zijn er nog andere China speakers die aan te raden zijn? Hoeft niet perse waterdicht te zijn, maar het ding moet wel op een accu of batterijen werken
Vroeger had ik een logitech speaker:

De Earson is daar redelijk mee te vergelijken, die Logitech bleef wellicht iets zuiverder als hij erg hard stond maar beide gaan ongeveer even hard voor mijn gevoel.
Ik denk dat als je nog harder geluid wilt je wel een flinke grote speaker moet hebben. Volgens mij kun je dan net zo goed een ghetto baster oid aanschaffen. Ik voorspel dat de ghetto baster helemaal terug gaat komen en weer hip wordt! (wel de 80s versies niet de moderne 00's blasters)
Heb je zo voor een prikkie op marktplaats!
[ Voor 11% gewijzigd door Zspirit op 22-04-2015 14:01 ]
Vaak bu'j te bang!
Deze?-tom-562 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:04:
Hmm. Mss toch maar eens een gokje aan wagen. Alleen kan ik de Earson niet meer vinden op Banggood. Op DX staat alleen een Pearson
http://www.dx.com/p/earso...black-291301#.VTePIiHtlHw
Gevonden via Google, maar lijkt gewoon op voorraad.
BG: http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html-tom-562 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:04:
Hmm. Mss toch maar eens een gokje aan wagen. Alleen kan ik de Earson niet meer vinden op Banggood. Op DX staat alleen een Pearson
Dit topic is gesloten.
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic