Deze kan je dinsdag in huis hebben: Batterij Houder 4x Penlite. Voor €0,40 (€0,38 bij 10+ stuks) tegen $0.32 zou ik niet eens in China gaan shoppen hiervoor. Verzendkosten scheelt wel, maargoed, als je iets binnen een bepaalde tijd echt nodig hebt is bestellen in China altijd een beetje een gok.President schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:43:
Op 25 april 30 batterij houders besteld.
De status staat nog steeds op 'Verkoper heeft uw bestelling verzonden' - Traceren geeft aan '27 april In transit'... Ik heb de spullen toch echt over een week of 2-3 nodig.
Uiteraard seller gecontacteerd. Deze reageert met 'Thanks for your order and waiting. We have sent your parcel out to your address. Normally it will take about 25 to 45 day to your country, you may receive it soon.'
Iemand ervaring met het feit dat de traceerpagina aangeeft dat het artikel al een week of 3-4 'In transit' is?
' Ik twijfel of ik moet blijven wachten of dat ik ze maar via een andere verkoper ga bestellen in de hoop dat die er wel over 3 weken is
Wat voor tracking nummer/verzendservice heb je? RS**NL? Als je wil mag je mij je tracking code in een DM sturen (of je post hem hier, afaik kan je daar geen persoonlijke gegevens uithalen) dan kijk ik even wat ik kan zien.
94,7% positieve feedback van de verkoper waar je je bestelling hebt geplaatst is trouwens wat aan de lage kant. Kan best goed gaan, maar maar ze maken blijkbaar ook zo nu en dan een misser.
[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 20-05-2017 13:22 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®