Misschien is het handig/ leuk om te vermelden wat je hiervoor hebt moeten doen?helpme schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:32:
[...]
Ik heb de xiaomi camera op Synology aangesloten, standaard wordt deze niet gesupported maar met wat hulp heb ik hem wel aan de gang gekregen. Regelmatig meldt Surveillance dat de verbinding verbroken is voor een paar seconden maar dit kan ook aan mijn wifi liggen. Het gebrek aan nacht-infrarood is wel erg duidelijk, wanneer het donker is kan je zwaaien wat je wilt maar er wordt geen detectie waargenomen. Voor de rest alleen maar lof, goed beeld en een geweldige kijkhoek.
Volgens mij gewoon inpikken op de RTSP stream...red bull schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:15:
[...]
Misschien is het handig/ leuk om te vermelden wat je hiervoor hebt moeten doen?
'n Kort googlerondje levert dit op...
Korte opmerking erbij : kan alleen met de oude firmware, zonder user/pass.
[ Voor 27% gewijzigd door dodge_911 op 07-04-2015 15:45 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Vandaag een heel goede ervaring
. Ik had een telefoonhoesje besteld maar na bijna 50 dagen had ik hem nog niet ontvangen. Dus gisteren had ik de verkoper (van eBay) een gevraagd om een refund. En die kreeg ik zonder morren. En vandaag als antwoord: "Sorry voor het ongemak, we hebben het geld teruggegeven."
En nu heb ik het hoesje goedkoper van iemand anders gekocht
En nu heb ik het hoesje goedkoper van iemand anders gekocht
[ Voor 9% gewijzigd door O88088 op 07-04-2015 19:37 ]
Jah, inderdaad. Zo'n ervaring heb ik nog nooit gehad met een BE/NL/... winkel. Met Chinezen eigenlijk zo goed als nooit problemen gehad.Ronald8 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:30:
Vandaag een heel goede ervaring. Ik had een telefoonhoesje besteld maar na bijna 50 dagen had ik hem nog niet ontvangen. Dus gisteren had ik de verkoper (van eBay) een gevraagd om een refund. En die kreeg ik zonder morren. En vandaag als antwoord: "Sorry voor het ongemak, we hebben het geld teruggegeven."
Zelf ook ooit eens iets van +/- 80€ gekocht (een lamp/luster als ik me niet vergis). Na 2 maand zonder enige spoor, hebben ze me gewoon het geld teruggegeven zonder morren. 3 maand daarna kwam opeens het pakketje toe. Ik heb hun toen een mail gestuurd en gezegd dat het toegekomen is. Wou het via Paypal aan hun terugbetalen. Als goodwill hebben ze beslist dat ik maar 50€ moest overschrijven ipv 80€ wegens de enorme vertraging. Er zelf niet om gevraagd...
Dat noem ik service.
Ook talloze keren producten nagestuurd gekregen als het verloren raakte. Slechtste service tot nu toe ervaren is toch wel ibuygou... Betrouwbare winkel, maar redelijk waardeloze service. Voor een replacement band van Miband die verloren raakte, moest ik er zelf achter zagen bij de post, een miljoen miljard formulieren invullen en eigenlijk 3 maand wachten tot een resend.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ik heb de Xiaomi 16.000mAh ook binnen gekregen, was wel leeg dus direct maar aan de oplader. Valt me wel tegen qua gewicht, ik had hem iets lichter verwacht!
Ondertussen van zowel LitB als MitB tegoeden gekregen zonder minimumwaarde, dus ook direct daar maar wat besteld. (respectievelijk 4€ en 3$)
Ondertussen van zowel LitB als MitB tegoeden gekregen zonder minimumwaarde, dus ook direct daar maar wat besteld. (respectievelijk 4€ en 3$)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch wel grappig om je pakket zo te ontvangen:

Zou het iets uitmaken voor de douane?

Het kan je douane kosten schelen, als het een "geschenk" is dan heb je geen bijkomende kosten tot een waarde van €45 euro, en anders is het €22.exelletor schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:39:
Toch wel grappig om je pakket zo te ontvangen:
[afbeelding]
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ziet er wel goed uit.Tommyboy_1908 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:25:
[...]Ik neem aan dat die vouw in het midden (was dubbel gevouwen bij het verzenden) vanzelf verdwijnt als hij een tijdje op zn plek ligt.
Een kwestie van de strijkbout er overheen halen.
Niet (meteen) te heet en zonder stoom.
Voorkom beschadigingen door niet direct de strijkbout op het matje te plaatsen. Leg er een handdoek of een overheen.

Of geef het aan je vriendin of moeder. Deze methode is het meest aan te raden.
[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 07-04-2015 22:38 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Deze link heb ik inderdaad gebruikt om de Xiaomi camera toe te voegen aan mijn Synology.dodge_911 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:43:
[...]
Volgens mij gewoon inpikken op de RTSP stream...
'n Kort googlerondje levert dit op...
Korte opmerking erbij : kan alleen met de oude firmware, zonder user/pass.
Ben blij dat 'ie niet zo vederlicht is...vinom schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:23:
Ik heb van de week de 10400 ontvangen en die had ik al lichter verwacht.
Mijn ervaring met Li-ion accu's is juist dat die immitatie accu's uit Verweggistan, die pretenderen dezelfde (of zelfs hogere capaciteit) te hebben als het originele merkmodel, juist lichter zijn en gewoon minder 'materiaal' bevatten. En dat blijkt ook wel vaak dat die capaciteitsclaim letterlijk gebakken lucht is...
M.a.w. hoe lichter, deste eerder is het fake of gewoon minderwaardig...

Volgens mij is geschenk ook €22,-.puntje013 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:35:
[...]
Het kan je douane kosten schelen,als het een "geschenk" is dan heb je geen bijkomende kosten tot een waarde van €45 euroo, en anders is het €22.
Correct me if Im wrong.
vreemde conclusie tbh ... iets wat lichter is hoeft juist niet minderwaardig te zijn. (denk aan gebruik van aluminium / titanium etc.)ehtweak schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:22:
[...]
Ben blij dat 'ie niet zo vederlicht is...
Mijn ervaring met Li-ion accu's is juist dat die immitatie accu's uit Verweggistan, die pretenderen dezelfde (of zelfs hogere capaciteit) te hebben als het originele merkmodel, juist lichter zijn en gewoon minder 'materiaal' bevatten. En dat blijkt ook wel vaak dat die capaciteitsclaim letterlijk gebakken lucht is...
M.a.w. hoe lichter, deste eerder is het fake of gewoon minderwaardig...
in de 10.400 zitten 18650's. Ik heb nog nooit een verschil gemerkt in gewicht tussen echte Samsung / LG / Panasonic 18650's en bijv van die 3000mAh Ultrafire 18650's.
Geschenken kunnen in 2 categorieen vallenViezeVis schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:29:
[...]
Volgens mij is geschenk ook €22,-.
Correct me if Im wrong.
€22,- is voor goederen van bedrijf naar particulier (kan dus ook een geschenk zijn)
€45,- is voor goederen zonder 'handelskarakter' van particulier naar particulier.
Kenmerken van het begrip 'zonder handelskarakter' zijn:
De zending heeft een incidenteel karakter.
De goederen zijn voor persoonlijk gebruik door de geadresseerde, of persoonlijk gebruik door de leden van het gezin van de geadresseerde.
De aard en hoeveelheid is zodanig, dat de zending geen commercieel karakter heeft.
De goederen worden verzonden door de afzender, zonder dat daar enige betaling tegenover staat.
Maar de douane is ook niet gek, die weten al lang dat er op zowat elk pakket "gift" gezet wordt, daar wordt niet heel veel waarde aan gehecht.
http://goo.gl/2roOX5
[ Voor 40% gewijzigd door Kenzi op 08-04-2015 09:43 ]
@Kenzi:
Ik spreek uit ervaring (de afgelopen ruwweg 10 jaar)
Al met diverse non-merk Li-ion accu's dit gemerkt.
Diverse Samsung modellen; het origineel is wat zwaarder (op de grammen weegschaal) dan de goedkopere immitatie accu. En binnen een jaar blijkt dat de immitatie variant drastisch is teruggelopen in capaciteit.
Hetzelfde met verschillende accu's voor camera's (zowel compact als DSLR). Immitaties wegen minder en gaan minder lang mee, ondanks dat het etiket zegt dat er meer 'power' in zou moeten zitten...
Ik ben juist blij met die Xiaomi 10400 powerbank; tot nu toe performed 'ie uitstekend. Kan er diverse slimfeuns een paar maal mee opladen
Ik spreek uit ervaring (de afgelopen ruwweg 10 jaar)
Al met diverse non-merk Li-ion accu's dit gemerkt.
Diverse Samsung modellen; het origineel is wat zwaarder (op de grammen weegschaal) dan de goedkopere immitatie accu. En binnen een jaar blijkt dat de immitatie variant drastisch is teruggelopen in capaciteit.
Hetzelfde met verschillende accu's voor camera's (zowel compact als DSLR). Immitaties wegen minder en gaan minder lang mee, ondanks dat het etiket zegt dat er meer 'power' in zou moeten zitten...
Ik ben juist blij met die Xiaomi 10400 powerbank; tot nu toe performed 'ie uitstekend. Kan er diverse slimfeuns een paar maal mee opladen
Verschil in gewicht wordt dan ook netjes opgevuld met wat zandKenzi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:36:
[...]
Ik heb nog nooit een verschil gemerkt in gewicht tussen echte Samsung / LG / Panasonic 18650's en bijv van die 3000mAh Ultrafire 18650's.

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 08-04-2015 10:22 ]
Mijn in augustus bij Banggood gekochte Xiaomi powerbank 10400 is kapot en laadt niet meer op. Ik heb uiteraard gemaild met BG maar die willen dat ik hem terugstuur en gaan hem dan onderzoeken. Ik snap dit vanuit hun oogpunt wel maar gezien de verzendkosten is het niet ideaal. Iemand een idee of en hoe ik dit anders kan "spelen"?
Dit was het antwoord op mijn vraag voor een refund/nieuwe powerbank:
So sorry about that.
You used just 6 months . I am so sorry, it is a long time. it is hard to figure out what is the problem. we can not send a new one to you.
But it has warranty.
If that so, could you please send it back to us for the repair? The shipping fee need to be undertaken by yourself.We will arrange to send it back to manufacturer to get it repair. The moment we get it repair we will send it back to you immediately. It's free but if the manufacturer charge some fees on this because of they defected that and said it's not the problem of the product itself but has been damaged by external reasons,we will send you email about this in details then discuss on this together.
Best wishes,
So sorry about that.
You used just 6 months . I am so sorry, it is a long time. it is hard to figure out what is the problem. we can not send a new one to you.
But it has warranty.
If that so, could you please send it back to us for the repair? The shipping fee need to be undertaken by yourself.We will arrange to send it back to manufacturer to get it repair. The moment we get it repair we will send it back to you immediately. It's free but if the manufacturer charge some fees on this because of they defected that and said it's not the problem of the product itself but has been damaged by external reasons,we will send you email about this in details then discuss on this together.
Best wishes,
Tja, dat is het bizarre... verzenden van Verweggistan --> EU kost geen drol, maar de weg terug is een kostbaar grapje...laredo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:47:
... Ik snap dit vanuit hun oogpunt wel maar gezien de verzendkosten is het niet ideaal. Iemand een idee of en hoe ik dit anders kan "spelen"?
...
Wellicht dat je het rechtstreeks hier ergens kunt proberen:
http://www.mi.com/en/contact/
misschien dat ze coulant zijn, als je het originele s/n doorgeeft en een beetje met stroop smeert... je weet maar nooit.
Ik vraag me ook altijd af hoe het kan dat het gratis vanuit china hierheen komt, maar iets terug sturen kost minstens 20 euro. Ik snap dat ze zo veel verzenden dat het veel goedkoper is, maar kan me niet voor stellen dat ze 99,99% korting krijgenehtweak schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:53:
[...]
Tja, dat is het bizarre... verzenden van Verweggistan --> EU kost geen drol, maar de weg terug is een kostbaar grapje...![]()
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
PayPal biedt sinds kort een vergoeding als je iets terug moet sturen. Misschien kun je daar eens naar kijken?*laredo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:47:
Mijn in augustus bij Banggood gekochte Xiaomi powerbank 10400 is kapot en laadt niet meer op. Ik heb uiteraard gemaild met BG maar die willen dat ik hem terugstuur en gaan hem dan onderzoeken. Ik snap dit vanuit hun oogpunt wel maar gezien de verzendkosten is het niet ideaal. Iemand een idee of en hoe ik dit anders kan "spelen"?
So sorry about that.
But it has warranty.
Best wishes,
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
* Als je met PayPal betaald hebt natuurlijk.
Dat geldt niet voor aankopen uit het verledenRonald8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:57:
[...]
PayPal biedt sinds kort een vergoeding als je iets terug moet sturen. Misschien kun je daar eens naar kijken?*
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
* Als je met PayPal betaald hebt natuurlijk.
Het serienummer staat alleen in het Chinees op de PB, toch? Thuis even het doosje bekijken, misschien staat hij daar op in cijfers?[b]Wellicht dat je het rechtstreeks hier ergens kunt proberen:
http://www.mi.com/en/contact/
misschien dat ze coulant zijn, als je het originele s/n doorgeeft en een beetje met stroop smeert... je weet maar nooit.
[ Voor 31% gewijzigd door laredo op 08-04-2015 11:01 ]
TNT Express en consorten rekenen gewoon hoge tarieven. En met de overname door Fedex zal het er niet beter op worden denk ik.miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:55:
[...]
Ik vraag me ook altijd af hoe het kan dat het gratis vanuit china hierheen komt, maar iets terug sturen kost minstens 20 euro. Ik snap dat ze zo veel verzenden dat het veel goedkoper is, maar kan me niet voor stellen dat ze 99,99% korting krijgen
(overigens ga je uit van de verkoopprijs maar de inkoopprijs is vaak zo'n 50% van wat jij er voor betaald, daar kan nog wel een beetje verzendkosten boven op, "gratis" komt dus gewoon uit je eigen zak

die XPB's worden trouwens niet gerepareerd maar gewoon omgeruild voor een nieuwe mocht ooit iemand hem terug sturen. Xiaomi zal niks kunnen doen voor je, gezien je het niet zelf gekocht hebt maar via via via, en dan ook nog eens buiten China.
[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 08-04-2015 11:06 ]
@Kenzi:
Kan wel wezen dat verzendkosten 2 x over de kop gaan, maar dat verklaart nog niet waarom je soms een paar schroefjes, ringetjes, plastic onderdelen, e.d. voor soms minder dan 1 a 2 euro in Verweggistan kunt bestellen EN laten verzenden naar NL.
Terwijl omgekeerd een brief daarheen, met een paar A4tjes erin, al meer kost...
Mijn ervaring met een aantal chinese verkopers (via eBay) was dat ze in eerste instantie vragen om iets terug te sturen, in het geval garantieclaim (artikelen van hooguit 2 a 3 tientjes) en als je dan vriendelijk, doch geduldig uitlegt dat onze verzendkosten naar hun toe al meer bedragen dan de waarde v.d. goederen, ze vaak wel met een oplossing komen.
Maar EISEN dat ze iets MOETEN DOEN, werkt meestal averechts...
Onze gebruiken, wetten en regeltjes zijn nou eenmaal anders...(en dat is ook één v.d. redenen waarom alles hier ter plaatse veel duurder is)
Kan wel wezen dat verzendkosten 2 x over de kop gaan, maar dat verklaart nog niet waarom je soms een paar schroefjes, ringetjes, plastic onderdelen, e.d. voor soms minder dan 1 a 2 euro in Verweggistan kunt bestellen EN laten verzenden naar NL.
Terwijl omgekeerd een brief daarheen, met een paar A4tjes erin, al meer kost...
Mijn ervaring met een aantal chinese verkopers (via eBay) was dat ze in eerste instantie vragen om iets terug te sturen, in het geval garantieclaim (artikelen van hooguit 2 a 3 tientjes) en als je dan vriendelijk, doch geduldig uitlegt dat onze verzendkosten naar hun toe al meer bedragen dan de waarde v.d. goederen, ze vaak wel met een oplossing komen.
Maar EISEN dat ze iets MOETEN DOEN, werkt meestal averechts...
Er gingen altijd verhalen rond over dat China de verzendkosten subsidieert, maar dat blijkt niet zo te zijn.miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:55:
Ik vraag me ook altijd af hoe het kan dat het gratis vanuit china hierheen komt, maar iets terug sturen kost minstens 20 euro. Ik snap dat ze zo veel verzenden dat het veel goedkoper is, maar kan me niet voor stellen dat ze 99,99% korting krijgen
Maar als je gaat rekenen een 40ft container China -> Europa kost ± $ 3000,-.

Moet je nagaan hoeveel van dit soort envelopjes daar in kunnen:

Dit is wat ik ook altijd dacht (te weten) en wilde dat ook gaan plaatsen...Impry schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
[...]
Er gingen altijd verhalen rond over dat China de verzendkosten subsidieert, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Waaruit blijkt dat niet zo te zijn?
Ik kwam dit artikel tegen:ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:23:
[...]
Dit is wat ik ook altijd dacht (te weten) en wilde dat ook gaan plaatsen...
http://bestelleninchina.nl/chinese-webwinkels/
Komt meestal niet met een zeecontainer...Impry schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
[...]
Er gingen altijd verhalen rond over dat China de verzendkosten subsidieert, maar dat blijkt niet zo te zijn.
[afbeelding]
Moet je nagaan hoeveel van dit soort envelopjes daar in kunnen:
[afbeelding]
Je kan ook zeggen, waaruit blijkt dat wel zo te zijn ?ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:23:
[...]
Dit is wat ik ook altijd dacht (te weten) en wilde dat ook gaan plaatsen...
Er is veel meer concurrentie en veel meer volume op de koeriersmarkt in China = lagere tarieven. Er zijn nog wel wat belastingsvoordelen voor activiteiten binnen de SER (special economic regions) zoals Shenzhen en Shanghai. Maar een bedrijf als DX of Banggood krijgen echt geen subsidie van de overheid.
Overigens zit er nog een laag tussen die mensen vaak vergeten, stel je pakketje wordt verstuurd met China Post, eerst gaat dan je pakketje vanuit de verkoper met een koerier mee, bijvoorbeeld SF Express, die verzameld een berg en meld het aan bij China Post.
http://upload.wikimedia.o...ir-freight-containers.jpgMedione1210 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:31:
[...]
Komt meestal niet met een zeecontainer...
Een Boeing 747 passen al 23 van die containers in: http://www.boeing.com/ass...f/freighters/747f_int.pdf en waarschijnlijk zijn de vliegtuigen die gebruikt worden voor cargo China > Europa wel van een groter formaat.
[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 08-04-2015 11:57 ]
Dacht dat die SERs ook het voordeel van (deels) gesubsidieerde verzendkosten hadden. Het gros van de webshops (en ebay-verkopers) zitten ook in zulke regio's.Kenzi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:48:
[...]
Er zijn nog wel wat belastingsvoordelen voor activiteiten binnen de SER (special economic regions) zoals Shenzhen en Shanghai.
Jij hebt daar echter ongetwijfeld beter een idee van dan ik.
Je linkt naar een document over de Boeing 747-400(ER)F. Er kan alleen maar cargo in dit vliegtuig. Andere vliegtuigen die op deze routes vliegen zijn o.a. 777 en A330. Er zijn niet heel veel vliegtuigen die meer vracht kunnen vervoeren dan de een 747F. Overigens gaat de post vaak gewoon op lijnvluchten (dus met pax) in het ruim mee.ThinkPadd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:56:
[...]
http://upload.wikimedia.o...ir-freight-containers.jpg
Een Boeing 747 passen al 23 van die containers in: http://www.boeing.com/ass...f/freighters/747f_int.pdf en waarschijnlijk zijn de vliegtuigen die gebruikt worden voor cargo China > Europa wel van een groter formaat.
Bedankt voor de aanvullingoohh schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:17:
[...]
Je linkt naar een document over de Boeing 747-400(ER)F. Er kan alleen maar cargo in dit vliegtuig. Andere vliegtuigen die op deze routes vliegen zijn o.a. 777 en A330. Er zijn niet heel veel vliegtuigen die meer vracht kunnen vervoeren dan de een 747F. Overigens gaat de post vaak gewoon op lijnvluchten (dus met pax) in het ruim mee.
Het verhaal was altijd dat die bedrijfjes in Shenzhen allemaal goed gesubisideerd worden, en bijvoorbeeld daardoor de verzending 9 van de 10 keer gratis is.ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:13:
[...]
Dacht dat die SERs ook het voordeel van (deels) gesubsidieerde verzendkosten hadden. Het gros van de webshops (en ebay-verkopers) zitten ook in zulke regio's.
Jij hebt daar echter ongetwijfeld beter een idee van dan ik.
Maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Xiaomi kan inderdaad niets betekenen in deze.....logisch ook!
Thank you for supporting Xiaomi!
We feel so sorry for the inconvenience you have met and we deeply understand your feeling.
We are afraid to tell you that we only provide warranty for the products sold on our official websites: www.mi.com
For the currently, we only launched our products in following countries:
Mainland of China/HongKong/Taiwan/Singapore/Malaysia/India/Indonesia/philippines.
As you said your Mi power bank purchased from Banggood, so it is not enjoy the warranty and we can not offer service for you.
Please understand.
Thank you for your understanding and cooperation.
Should you have any question, please feel free to contact us.
Have a good day!
Faithfully yours,
Xiaomi Singapore Customer Service Center
Heb Banggood gemaild met uitleg dat de verzendkosten bijna net zo duur zijn als een nieuwe kopen. Ben benieuwd wat voor reactie daar op komt. Wordt vervolgt.....
Thank you for supporting Xiaomi!
We feel so sorry for the inconvenience you have met and we deeply understand your feeling.
We are afraid to tell you that we only provide warranty for the products sold on our official websites: www.mi.com
For the currently, we only launched our products in following countries:
Mainland of China/HongKong/Taiwan/Singapore/Malaysia/India/Indonesia/philippines.
As you said your Mi power bank purchased from Banggood, so it is not enjoy the warranty and we can not offer service for you.
Please understand.
Thank you for your understanding and cooperation.
Should you have any question, please feel free to contact us.
Have a good day!
Faithfully yours,
Xiaomi Singapore Customer Service Center
Heb Banggood gemaild met uitleg dat de verzendkosten bijna net zo duur zijn als een nieuwe kopen. Ben benieuwd wat voor reactie daar op komt. Wordt vervolgt.....
Los van eerdere posts hierboven: Een container van Europa naar China is stukken goedkoper en een aantal jaar geleden zelfs gratis (trade inbalance)Impry schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
De kosten gaan niet zitten in het stuk China -> Europa dat gaat inderdaad met de bulk, het laatste stukje om het bij mij te krijgen daar zitten de kosten. Ik vraag me echt af hoe ze dat gedaan krijgen, vaak zat dat hier een DHL mannetje wat van Dealextreme komt bezorgen...
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Nu ik een grotere powerbank heb gekocht is het waarschijnlijk toch wel lekker om met 2A op te laden in plaats van hooguit 1,26A (en het lijkt erop dat m'n huidige oplader binnenkort de geest geeft). Dus daarom heb ik vandaag maar de Nillkin oplader+kabel gekocht bij BangGood. Ik ben benieuwd hoe groot het verschil is.
Nu is m'n China-budget voorlopig echt op
.
Edit; hoe zijn hier de ervaringen met de Nillkin kabel? In de OP is het wel de beste qua prestaties, maar is de kwaliteit ook goed? Volgens Banggood reviews gaan ze best snel stuk.
Nu is m'n China-budget voorlopig echt op
Edit; hoe zijn hier de ervaringen met de Nillkin kabel? In de OP is het wel de beste qua prestaties, maar is de kwaliteit ook goed? Volgens Banggood reviews gaan ze best snel stuk.
[ Voor 20% gewijzigd door O88088 op 08-04-2015 14:06 ]
Vandaag ontvangen maar geen remote meegeleverd.Halldor schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:17:
[...]
Volgens de tekst is het inderdaad inclusief de afstandsbediening:
Package Include:
1 x E27 LED spotlight Dimmable Bulb
1 x Remote
Voor mensen met quadcopters die op zoek zijn naar een goedkope FPV cam: http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Vandaag toegekomen en meteen uitgetest. FPV is coooool
Scherp beeld, en belichting stelt zich snel bij als je bijv. naar de zon toe vliegt. Het gewicht van deze camera was wat hoger dan verwacht, omdat deze zich in een metalen behuizingkje bevindt. Hij is echter gemakkelijk uit deze behuizing te halen, en is goedkoper mét dan zonder omhulsel.
Scherp beeld, en belichting stelt zich snel bij als je bijv. naar de zon toe vliegt. Het gewicht van deze camera was wat hoger dan verwacht, omdat deze zich in een metalen behuizingkje bevindt. Hij is echter gemakkelijk uit deze behuizing te halen, en is goedkoper mét dan zonder omhulsel.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb hem nog niet ontvangen. Heb je al contact gezocht met Banggood?RenaldoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:38:
[...]
Vandaag ontvangen maar geen remote meegeleverd.
zojuist gedaan via de live chat. moet ze een mailtje sturen met foto's enz....Halldor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:46:
[...]
Ik heb hem nog niet ontvangen. Heb je al contact gezocht met Banggood?
Ik ben benieuwd.RenaldoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:47:
[...]
zojuist gedaan via de live chat. moet ze een mailtje sturen met foto's enz....
Die van mij is gisteren pas vertrokken uit het logistieke centrum en op 4 april bij Banggood. (besteld op 31 maart)
Ik denk dat China Post e.d. aan PostNL een bedrag per kilo betalen voor de post die ze aanleveren en dat dat bedrag vrij laag is omdat China een veel lager prijspeil heeft dan NL. Briefpost vanuit armere landen naar hier is ook goedkoper dan andersom.crepsly schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:30:
De kosten gaan niet zitten in het stuk China -> Europa dat gaat inderdaad met de bulk, het laatste stukje om het bij mij te krijgen daar zitten de kosten. Ik vraag me echt af hoe ze dat gedaan krijgen, vaak zat dat hier een DHL mannetje wat van Dealextreme komt bezorgen...
Daarna wordt pas door PostNL uitgesorteerd wat wel en niet door de brievenbus past. Vandaar dat je voor $1 incl verz. een nep-Rubik's Cube kunt kopen, terwijl het 7 euro kost om hem binnen NL te versturen.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan
Ik vond de prijs ook al erg laag voor een lamp incl. afstandsbediening.
op aliexpress of ebay zijn ze nergens zo goedkoop te vinden.
Moet zeggen dat ik ook nooit de afstandsbediening gebruik, pak meestal de telefoon erbij
Moet zeggen dat ik ook nooit de afstandsbediening gebruik, pak meestal de telefoon erbij
daarvoor moet je toch dat extra kastje gebruiken wat te koop is ?Flipmo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:29:
Het hoesje voor m'n powerbank is alvast binnen, nu de powerbank zelf nog
. Het hoesje is zo te zien origineel, en dat voor iets meer dan een euro.
jep, bij deze verkoper heb ik hem vandaanRenaldoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:43:
[...]
daarvoor moet je toch dat extra kastje gebruiken wat te koop is ?
http://www.aliexpress.com...oller-for/1981711961.html
Is ook bij Banggood te koop: http://www.banggood.com/M...IOS-Android-p-968812.htmlFlipmo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:19:
[...]
jep, bij deze verkoper heb ik hem vandaan
http://www.aliexpress.com...oller-for/1981711961.html
De afstandsbediening nu ook zie ik: http://www.banggood.com/2...or-Mi-Light-p-969406.html
[ Voor 14% gewijzigd door Halldor op 08-04-2015 16:23 ]
Ik had het nog nagevraagd op de Banggood artikel pagina, waarop een medewerker heeft geantwoord dat de afstandsbediening er bij zit. Ik denk ook dat het een foutje is in de advertentiepagina, heb dus nog maar een bestelling geplaatst in de hoop dat ze zich aan de afspraak houden en de ab meeleveren/nasturenFlipmo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:29:
Dat zijn ze inderdaad.Halldor schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:21:
[...]
Is ook bij Banggood te koop: http://www.banggood.com/M...IOS-Android-p-968812.html
De afstandsbediening nu ook zie ik: http://www.banggood.com/2...or-Mi-Light-p-969406.html
Zijn denk ik vrij recent op de site gekomen.
Toen ik mijn lampen een maand geleden besteld heb stond er nog niks van milight op.
Anders had ik ze denk ik ook daar gekocht
In de serie ontploffende lithium accu's:
Drone met eerste asperges voor restaurant Etten-Leur stort neer
Drone met eerste asperges voor restaurant Etten-Leur stort neer
Welk hoesje had jij besteld?Ronald8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:10:
Het hoesje voor m'n powerbank is alvast binnen, nu de powerbank zelf nog. Het hoesje is zo te zien origineel, en dat voor iets meer dan een euro.
Edit: Al gevonden op buyincoins. Staat alleen niet bij of het voor 5k, 10k of 16k mAh variant is.
[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 08-04-2015 17:02 ]
Hier hetzelfde, hoesje binnen maar nog geen powerbank.Ronald8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:10:
Het hoesje voor m'n powerbank is alvast binnen, nu de powerbank zelf nog. Het hoesje is zo te zien origineel, en dat voor iets meer dan een euro.
Mijne was exact een euro dacht ik en inderdaad de echte.
Had alleen het formaat wel anders verwacht, vantevoren niet naar gekeken ook maar eerste indruk was dat ze het verkeerde hoesje hadden gestuurd, maar klopt wel
Die voltage, 12V is dat niet veel? En wat heb je dan van zender terug naar je base?Mavamaarten schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:43:
Voor mensen met quadcopters die op zoek zijn naar een goedkope FPV cam: http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik kan dit onderstrepen. Hier ook geen afstandsbediening ontvangen bij dit artikel op Banggood. Voor wat het waard is, ik heb de cool white versie besteld. Order op 31 maart geplaatst en 1 april verzonden, dus een behoorlijk snelle verzending. Zal eveneens contact opnemen met Banggood en jullie op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen.RenaldoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:38:
[...]
Vandaag ontvangen maar geen remote meegeleverd.
Product zelf werkt overigens uitstekend, komt een bak licht vanaf voor een 6W lamp.
[ Voor 6% gewijzigd door hotdog92 op 08-04-2015 17:31 ]
Wat ik gehoord had (en niet zeker weet of het waar is maar wel aanemelijk klinkt) is dat er internationale post verdragen zijn en de lokale postfirma zorgt voor de kosten van bezorgen van binnenkomende post in ruim voor hetzelfde voor post de andere kant op met het idee dat dat dan quitte speelt..Impry schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:24:
[...]
Ik kwam dit artikel tegen:
http://bestelleninchina.nl/chinese-webwinkels/
De verkopers betalen een verzendbedrijf per volume voor het gedeelte van China naar europa waarna de lokale PTT variant de rest doet...
En aangezien er veel pakjes in een container gaan is dat gedeelte niet duur..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik vlieg met 3S batterijen, die leveren 12,6V vol en 10,2V leeg. Dus perfect hiervoortc982 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:29:
[...]
Die voltage, 12V is dat niet veel? En wat heb je dan van zender terug naar je base?
De transmitter die ik heb is de TS531 (200 mW) en ik heb een RC305-receiver. Die zijn als bundel te koop voor rond de €35.
Android developer & dürüm-liefhebber
ik heb dus dezelfde lamp besteld cool white maar hoe heb jij de lamp aangekregen zonder afstandbediening ? hier doet die namelijk niks als ik hem erin draai.hotdog92 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:30:
[...]
Ik kan dit onderstrepen. Hier ook geen afstandsbediening ontvangen bij dit artikel op Banggood. Voor wat het waard is, ik heb de cool white versie besteld. Order op 31 maart geplaatst en 1 april verzonden, dus een behoorlijk snelle verzending. Zal eveneens contact opnemen met Banggood en jullie op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen.
Product zelf werkt overigens uitstekend, komt een bak licht vanaf voor een 6W lamp.
Simpelweg een kwestie van indraaien en de knop omzetten.RenaldoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:00:
[...]
ik heb dus dezelfde lamp besteld cool white maar hoe heb jij de lamp aangekregen zonder afstandbediening ? hier doet die namelijk niks als ik hem erin draai.
Dus om kleurtjes te veranderen heb je, Of een afstandsbediening nodig, OF zo'n wifi kastje?hotdog92 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:04:
[...]
Simpelweg een kwestie van indraaien en de knop omzetten.Zat/zit een kleine vertraging tussen het schakelen en het aan gaan van de lamp. Uiteraard krijg ik verder gewoon het standaard cool white licht, ik kan verder nog niets. Weet je zeker dat je de lamp goed hebt ingedraaid?
Juist, normaal gesproken wel. Had je iets anders verwacht dan?Drowzz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:06:
[...]
Dus om kleurtjes te veranderen heb je, Of een afstandsbediening nodig, OF zo'n wifi kastje?
Nopehotdog92 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:10:
[...]
Juist, normaal gesproken wel. Had je iets anders verwacht dan?
De knop omzetten moest dat ook :-)hotdog92 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:04:
[...]
Simpelweg een kwestie van indraaien en de knop omzetten.Zat/zit een kleine vertraging tussen het schakelen en het aan gaan van de lamp. Uiteraard krijg ik verder gewoon het standaard cool white licht, ik kan verder nog niets. Weet je zeker dat je de lamp goed hebt ingedraaid?
Ondertussen doet die het wel. Lamp waar ik hem ingedraaid had werkt blijkbaar niet goed. Maar idd een bak licht wat ervan af komt.
Geen remote bij de mi light? Dat is beroerd.... voor de zekerheid maar even een screenshot van de pagina maken...
Ik wacht nog op de postbode overigens.
Edit
Postbode was laat vanavond.. Ook geen remote ontvangen. Ballonnen truukje werkt aardig goed. Lamp geeft wel goed veel licht, alleen nu nog veel te wit.
Gelijk maar een email naar banggood customer service gestuurd met foto van de lamp en verpakking erbij. Wel erg jammer, het was ook eigenlijk te goed om waar te zijn. Als banggood tegemoet komt zou wel heel aardig zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet. De remote die ik nodig heb zou nog 5 euro extra gaan kosten, wat ik niet zo erg vind, alleen de verzendtijd zit ik niet op te wachten... Had gehoopt de lamp direct te kunnen gebruiken.
Ik wacht nog op de postbode overigens.
Edit
Postbode was laat vanavond.. Ook geen remote ontvangen. Ballonnen truukje werkt aardig goed. Lamp geeft wel goed veel licht, alleen nu nog veel te wit.
Gelijk maar een email naar banggood customer service gestuurd met foto van de lamp en verpakking erbij. Wel erg jammer, het was ook eigenlijk te goed om waar te zijn. Als banggood tegemoet komt zou wel heel aardig zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet. De remote die ik nodig heb zou nog 5 euro extra gaan kosten, wat ik niet zo erg vind, alleen de verzendtijd zit ik niet op te wachten... Had gehoopt de lamp direct te kunnen gebruiken.
[ Voor 66% gewijzigd door FunFair op 08-04-2015 22:30 ]
Heb je een linkje? :-)Ronald8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:10:
Hoeveel mAh?
Meestal zijn ze op ebay goedkoop te vinden
Da's uiteraard geen originele. Dat ie zal passen zal best wel, heb er ook zo een, maar een echte voor €1, nee
<op ebay staan er wel een aantal voor <€1, met logo, al zal dat vreselijk weinig zeggen. maar dan nog, tis een hoesje
[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2015 22:15 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb hem vandaag ontvangen, hij zit in een plastic zakje met deze sticker:Brad Pitt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:12:
[...]
Da's uiteraard geen originele. Dat ie zal passen zal best wel, heb er ook zo een, maar een echte voor €1, nee
<op ebay staan er wel een aantal voor <€1, met logo, al zal dat vreselijk weinig zeggen. maar dan nog, tis een hoesje>

echt of niet?
Pfff.... Na veel omzwervingen eindelijk een sleeve voor de 16000mAh Xiaomi besteld.
Op buyincoins was deze uitverkocht. Op banggood vond ik ze te duur. Op eBay kon ik ook geen goedkope vinden.
Uiteindelijk op geekbuying een blauwe gevonden voor $0,99.
De mobiele site werkt echter voor geen meter met de stock HTC browser.... dat had dus wat voeten in aarde, maar het is alsnog gelukt.
Ben benieuwd hoelang het duurt. Ze geven voor gratis airfright 40-50 dagen aan. Dat is een lange zit...
Op buyincoins was deze uitverkocht. Op banggood vond ik ze te duur. Op eBay kon ik ook geen goedkope vinden.
De mobiele site werkt echter voor geen meter met de stock HTC browser.... dat had dus wat voeten in aarde, maar het is alsnog gelukt.
Ben benieuwd hoelang het duurt. Ze geven voor gratis airfright 40-50 dagen aan. Dat is een lange zit...
Helaas wel nep.. Zie het Miui forum: http://en.miui.com/thread-71593-1-1.htmlRonald8 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:29:
[...]
Ik heb hem vandaag ontvangen, hij zit in een plastic zakje met deze sticker:[afbeelding]
echt of niet?
De echte zijn van veel fijner materiaal en ook een stukje gladder. Ook zijn de uitsnijdingen in de achterkant en het 'mi' logo van de nepppe variant matig.
Maar ach ja, het blijft toch een hoesje..
Prachtig blauw hoesje, precies wat ik zoek.
Hartelijk dank
Hartelijk dank
ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:42:
Pfff.... Na veel omzwervingen eindelijk een sleeve voor de 16000mAh Xiaomi besteld.
Ach, zolang de powerbank zelf maar echt is.SpeedingOlive2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:51:
[...]
Helaas wel nep.. Zie het Miui forum: http://en.miui.com/thread-71593-1-1.html
De echte zijn van veel fijner materiaal en ook een stukje gladder. Ook zijn de uitsnijdingen in de achterkant en het 'mi' logo van de nepppe variant matig.
Het is idd maar een hoesje, dus dat maakt niet echt uit.
Ik meende dat Kensi vertelde dat er helemaal niets wordt betaald uit subsidies of andere regeltjes/verdragen. Dat het in grote aantallen verzonden wordt klopt, waardoor het ook degelijk goedkoper versturen is natuurlijk. Als er nog ruimte is in een vliegtuig douwen ze daar waarschijnlijk gewoon nog een paar containers met post en pakketten in. Daarom blijft die prijs ook zo laag.ToolkiT schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:44:
[...]
Wat ik gehoord had (en niet zeker weet of het waar is maar wel aanemelijk klinkt) is dat er internationale post verdragen zijn en de lokale postfirma zorgt voor de kosten van bezorgen van binnenkomende post in ruim voor hetzelfde voor post de andere kant op met het idee dat dat dan quitte speelt..
De verkopers betalen een verzendbedrijf per volume voor het gedeelte van China naar europa waarna de lokale PTT variant de rest doet...
En aangezien er veel pakjes in een container gaan is dat gedeelte niet duur..
Wederzijds vanuit Nederland is het nogal duur om pakketten te versturen naar China. Toch pak 'm beet een dikke €20,-. Waarschijnlijk omdat er heel weinig vanuit onze kant daar naar toe gaat.
Zo vond ik het siliconen hoesje voor de Oneplus powerbank bij ibuygou voor slechts $8.99. Op AE zijn ongeveer dezelfde prijs. De Oneplus powerbank zelf zou via de Oneplus website $15.99 kosten (voor NL €15,99 excl. verzenden) en bij sommige China shops komt deze al gauw tussen de $23.99 en $30 te zitten.SpeedingOlive2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:51:
[...]
Helaas wel nep.. Zie het Miui forum: http://en.miui.com/thread-71593-1-1.html
Xiaomi verkoopt 30.000 powerstrips in 1 dag.
wat is er zo bijzonder aan? Orico en andere merken verkopen dat ding al maanden. Maar nu er een Xiaomi logo op zit 

Dit is dan wel weer mooi

Dit is dan wel weer mooi
[ Voor 31% gewijzigd door Kenzi op 09-04-2015 04:32 ]
Daar hoef je inderdaad niet vanuit te gaan. De customer service van Banggood echt waardeloos, als ze überhaupt al reageren. Wat dat betreft kun je beter gewoon een PayPal claim plaatsen. Heb ik laatst ook gedaan nadat ze me een neppe variant van de SJCAM SJ4000 stuurden, claim werd gehonoreerd gelukkig.FunFair schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:17:
Als banggood tegemoet komt zou wel heel aardig zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Die lampen zien er wel interessant uit. Ik zie dat ze dimbaar zijn via de app of afstandsbediening, vraag me echter af of dit ook werkt met een reguliere dimmer. Ben bang dat dat weer net te mooi is om waar te zijn
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Heb het nog niet gezien bij de reguliere shops.Kasj schreef op donderdag 09 april 2015 @ 06:23:
[...]
Waar is dit te koop? Dit zou me zo ver krijgen om de miband te gaan kopen.
Maar hij kost 199RMB bij xiaomi zelf (zonder mi band!) dus reken op zo'n 30 tot 40 euro voor deze band.

Daar doelde ik niet op met Banggood. Ik krijg altijd netjes reactie en heb altijd een replacement gekregen. Waar ik op doel met deze lamp, is dat de prijs incl. remote eigenlijk 'te goed om waar te zijn' is. Overal zie je deze lampen los over de toonbank gaan en de remotes ook voor dezelfde prijs.MiBe schreef op donderdag 09 april 2015 @ 04:32:
[...]
Daar hoef je inderdaad niet vanuit te gaan. De customer service van Banggood echt waardeloos, als ze überhaupt al reageren. Wat dat betreft kun je beter gewoon een PayPal claim plaatsen. Heb ik laatst ook gedaan nadat ze me een neppe variant van de SJCAM SJ4000 stuurden, claim werd gehonoreerd gelukkig.
Die lampen zien er wel interessant uit. Ik zie dat ze dimbaar zijn via de app of afstandsbediening, vraag me echter af of dit ook werkt met een reguliere dimmer. Ben bang dat dat weer net te mooi is om waar te zijn
Als je wilt weten of de lampen werken i.c.m. een gewone dimmer, moet je de specs opzoeken. Volgens mij niet, omdat het dim mechanisme in de lamp zelf zit. Deze lamp is juist op de markt voor mensen die geen dure wanddimmers hebben. Als je al een wanddimmer hebt, kun je veel beter een philips dimtone led kopen oid.
Had zo'n simpel stopcontact dimmer aangesloten op mijn staande lamp.MiBe schreef op donderdag 09 april 2015 @ 04:32:
[...]
Daar hoef je inderdaad niet vanuit te gaan. De customer service van Banggood echt waardeloos, als ze überhaupt al reageren. Wat dat betreft kun je beter gewoon een PayPal claim plaatsen. Heb ik laatst ook gedaan nadat ze me een neppe variant van de SJCAM SJ4000 stuurden, claim werd gehonoreerd gelukkig.
Hier toen de milight ingedraaid en begon de hele tijd te knipperen
Dimmer ertussenuit gehaald, weg was het geknipper en perfect dimbaar via de telefoon of de a.b.
Iemand een paar screenshots? Er was specifiek een vraag gesteld of die erbij zat en dit werd met ja beantwoord, die vraag zag ik gisteren ook al niet meer.
Ik heb gisteren screenshots gemaakt, zal ze vanavond even uploaden.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:26:
Iemand een paar screenshots? Er was specifiek een vraag gesteld of die erbij zat en dit werd met ja beantwoord, die vraag zag ik gisteren ook al niet meer.
De vraag staat er nog steeds en er is zojuist geantwoord door Banggood.
[ Voor 9% gewijzigd door Halldor op 09-04-2015 09:28 ]
Zojuist een reactie ontvangen van Banggood. ze gaan mij een afstandbediening voor de lamp nasturen.
Dat is goed nieuws! Ben benieuwd of ik eenzelfde email kan verawchten. En ook of ze wel de juiste remote erbij doen voor de Dual White lamp en niet voor de RGB lamp.RenaldoN schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:39:
Zojuist een reactie ontvangen van Banggood. ze gaan mij een afstandbediening voor de lamp nasturen.
Ik heb net de Wifi controller maar gekocht met priority mail, ook een leuk speeltje.
Enkele weken geleden kreeg ik van bpost het nieuws dat ik €19,37 douanekosten zou moeten betalen voor mijn Xiaomi Power Bank.
Aangezien dat iets te veel was, heb ik daarvoor een dossier geopend.
Na twee weken heen en weer mailen en bellen kreeg ik vandaag iemand aan de lijn die doodleuk zei: "We hebben een foutje gemaakt. U hoeft het dus niet betalen. De zending wordt herlabeled en terug naar u gestuurd."
Klagen, werkt altijd!
Aangezien dat iets te veel was, heb ik daarvoor een dossier geopend.
Na twee weken heen en weer mailen en bellen kreeg ik vandaag iemand aan de lijn die doodleuk zei: "We hebben een foutje gemaakt. U hoeft het dus niet betalen. De zending wordt herlabeled en terug naar u gestuurd."
Klagen, werkt altijd!
Chocoball in "[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie"Kasj schreef op donderdag 09 april 2015 @ 06:23:
[...]
Waar is dit te koop? Dit zou me zo ver krijgen om de miband te gaan kopen.
$44 zonder het actieve Mi gedeelte, dus minimaal $60,- voor een compleet setje...
Dat vind ik persoonlijk best veel geld voor een 'beperkt' smart-bandje.
Status: Transit
Destination: Unknown
Origin: Sweden
2015-04-02 14:56 The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-04-02 14:56 Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Wat betekent bovenstaande status? Pakje staat daar al een week op.
2015-04-02 14:56 The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-04-02 14:56 Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Je pakje is gewoon onderweg en zal vermoedelijk in de komende weken geleverd worden.Halldor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:51:
Dit is mijn status voor een U*SE zending.
Destination Country - Tracking Consuming: 18736 ms
2015-04-08 11:01
EMC Brucargo, Departure from office of exchange
Origin Country - Tracking Consuming: 15007 ms
2015-04-08 13:20
The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination
2015-04-08 13:20
MALMO UTR/MMAH,Sverige, The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination
2015-03-27 14:43
Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Ik vermoed dat Origin: Sweden niet helemaal klopt ;-) Soort voormelding en dat het dus een week of langer duurt voordat het vanuit China echt aankomt in SwedenHalldor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:51:
Nu ik een Xiaomi Mi Box Mini heb heb ik gekeken naar de Xiaomi Powerstrip en de Orico HPC-2A4U zodat deze mooi wegvalt in de stekkerdoos.Kenzi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 04:06:
Xiaomi verkoopt 30.000 powerstrips in 1 dag.wat is er zo bijzonder aan? Orico en andere merken verkopen dat ding al maanden. Maar nu er een Xiaomi logo op zit
Voordeel bij de Orico is dat ik er het netsnoer kan vervangen door 1 met een EU plug. Bij de Xiaomi moet ik weer een verloopstekker gebruiken omdat het netsnoer daar niet vervangen kan worden. De Orico is wel prijzig in hun officiële AE shop kost deze $30 en de Xiaomi heb ik momenteel al voor $16.99$15.29 gezien.
Wel apart, ik heb gisteren de witte binnen gekregen, van Banggood. Die is volgens mij dan wel origineel, zie de pic:dutchgio schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:28:
Ach, zolang de powerbank zelf maar echt is.
Het is idd maar een hoesje, dus dat maakt niet echt uit.

Heb me alleen te laat gerealiseerd dat wit helemaal niet praktisch is, wordt natuurlijk snel vies. Beter een zwarte kunnen nemen, maar ja, die was dan weer niet origineel geweest ... oh well ...
[ Voor 0% gewijzigd door albveld op 09-04-2015 13:35 . Reden: typo ]
Ik heb ook een witte. Valt wel mee hoe vies die wordt. Vuil hecht niet zo goed aan het siliconen rubber.albveld schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:32:
[...]
Wel apart, ik heb gisteren de witte binnen gekregen, ook van Banggood. Die is volgens mij dan wel origineel, zie de pic:
[afbeelding]
Heb me alleen te laat gerealiseerd dat wit helemaal niet praktisch is, wordt natuurlijk snel vies. Beter een zwarte kunnen nemen, maar ja, die was dan weer niet origineel geweest ... oh well ...
wel bijna 3 keer zo duur, maar dan heb je wel een echte.albveld schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:32:
[...]
Wel apart, ik heb gisteren de witte binnen gekregen, van Banggood. Die is volgens mij dan wel origineel, zie de pic:
[afbeelding]
Ik heb een blauwe, zwart leek me qua warmte niet zo handig maar wellicht valt dat mee.
*knip* doe maar niet
[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 10-04-2015 12:06 ]
Kan ie,and mij zeggen welke beschrijving ik miet gebruiken om meer van di mi lampen te vinden ? Ik kan op geen 1 site dus zo'n mi lamp vinden buiten de ad waar eerst een afstandbediening bij zat.
Mi Light LED bulb. Had je zelf ook op kunnen komen als je wat nadenkt. Op Ebay & AliExpress vind je de meesteRenaldoN schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:17:
Kan ie,and mij zeggen welke beschrijving ik miet gebruiken om meer van di mi lampen te vinden ? Ik kan op geen 1 site dus zo'n mi lamp vinden buiten de ad waar eerst een afstandbediening bij zat.
Thnx ik had inderdaad al zitten zoeken op mi led/ mi-led/ mi bulb beschrijving maar telkens geen tot weinig resultaat. Gek genoeg nu wel meer resultaat. In ieder geval bedanktbottom line schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:26:
[...]
Mi Light LED bulb. Had je zelf ook op kunnen komen als je wat nadenkt. Op Ebay & AliExpress vind je de meeste
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic