Thanks, besteld!
Banggood stuurt mij een remote na voor de mi.light dual white! Netjes!
Ondertussen heb ik ook de Wifi controller besteld met priority mail (was 70 cent duurder, ben benieuwd of hij nu veel sneller is dan normaal).
En op Aliexpress heb ik voor 12 dollar.een GU10 Dual White lamp besteld om in de slaapkamer te testen. Als dit wat is, koop ik er nog 2 bij.
Ondertussen heb ik ook de Wifi controller besteld met priority mail (was 70 cent duurder, ben benieuwd of hij nu veel sneller is dan normaal).
En op Aliexpress heb ik voor 12 dollar.een GU10 Dual White lamp besteld om in de slaapkamer te testen. Als dit wat is, koop ik er nog 2 bij.
Ik ben op zoek naar een goedkope buitenlamp (LED) met veel vermogen en een bewegingssensor.
Een soort schijnwerper voor in de achtertuin. Maar belangrijk: met bewegingssensor.
Ik kan hem niet goedkoop in China vinden. Iemand anders toevallig ervaringen mee?
Een soort schijnwerper voor in de achtertuin. Maar belangrijk: met bewegingssensor.
Ik kan hem niet goedkoop in China vinden. Iemand anders toevallig ervaringen mee?
Wat noem je 'veel' vermogen? 10 watt?dfrenner schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:41:
Ik ben op zoek naar een goedkope buitenlamp (LED) met veel vermogen en een bewegingssensor.
Neem aan dat je een floodlight zoekt?
Zoek eens op PIR LED Floodlight bij de bekende sites?
Hier het resultaat van ebay
http://www.ebay.nl/sch/i....dlight&rt=nc&LH_PrefLoc=2
Als je filter op 'gratis verzending', krijg je de chinese resultaten
[ Voor 21% gewijzigd door FunFair op 10-04-2015 10:53 ]
Ja, ik heb dus geen idee... Is 10 watt voldoende om je hele tuin (10m*5,5m) te verlichten?FunFair schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:51:
Wat noem je 'veel' vermogen? 10 watt?
Thanx!FunFair schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:51:
Wat noem je 'veel' vermogen? 10 watt?
Is er iemand met ervaring met dergelijke lampen?
dfrenner schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:41:
Wij hebben deze. Ligt voor dezelfde prijs (of goedkoper) bij de Action.dfrenner schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:13:
Ja, ik heb dus geen idee... Is 10 watt voldoende om je hele tuin (10m*5,5m) te verlichten?
Je zult wel licht hebben om genoeg te zien denk ik, maar het is niet dat die een gigantische bak licht geeft.
Geen idee of een 20W of 30W versie veel verschil gaat geven.
Action is vrij coulant (hier althans); haal 'm daar en sluit 'm even kort aan en kijk of het wat is.
Zo niet; dan kun je 'm zo terugbrengen.
Wel enorm handig; wij hebben 'm bij onze schuur hangen zodat we 's avonds nog wat kunnen zien.
(bij containers, fiets opbergen etc.)
[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 10-04-2015 11:25 ]
Die Banggood pricematch is ook een wassen neus. Ik had de Nillkin kabel besteld en later zag ik dat dezelfde bij Tinydeal goedkoper was (het scheelde misschien 30 cent). Krijg je als antwoord iets van: 'Sorry, de kabels zijn origineel dus de prijs is nou eenmaal wat hoog en deze prijs is de laagste die we kunnen bieden.'
Bied dan geen pricematch aan.
Dat is gewoon marketingRonald8 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:23:
Die Banggood pricematch is ook een wassen neus. Ik had de Nillkin kabel besteld en later zag ik dat dezelfde bij Tinydeal goedkoper was (het scheelde misschien 30 cent). Krijg je als antwoord iets van: 'Sorry, de kabels zijn origineel dus de prijs is nou eenmaal wat hoog en deze prijs is de laagste die we kunnen bieden.'
Hoe sluit je zo'n lamp überhaupt aan? Want er zit niet gewoon een stekker aan voor het stopcontact.Piet91 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:21:
[...]
[...]
Wij hebben deze. Ligt voor dezelfde prijs (of goedkoper) bij de Action.
Je zult wel licht hebben om genoeg te zien denk ik, maar het is niet dat die een gigantische bak licht geeft.
Geen idee of een 20W of 30W versie veel verschil gaat geven.
Action is vrij coulant (hier althans); haal 'm daar en sluit 'm even kort aan en kijk of het wat is.
Zo niet; dan kun je 'm zo terugbrengen.
Wel enorm handig; wij hebben 'm bij onze schuur hangen zodat we 's avonds nog wat kunnen zien.![]()
(bij containers, fiets opbergen etc.)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Losse aders. (wat ook te zien is op de foto's op BG)miicker schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:55:
Hoe sluit je zo'n lamp überhaupt aan? Want er zit niet gewoon een stekker aan voor het stopcontact.
Dus zelf even een stekker opschroeven (die vast wel een paar meter verderop bij de Action) of in een lasdoos.
Wij hebben het gelijk netjes gedaan en via grijze buis aangesloten op lasdoos.
(Met eigen kabel en dus die afgebeelde kabel verwijderd; invoergat groter geboord zodat de grijze kabel erdoor past)
[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 10-04-2015 12:02 ]
Bij Banggood (china) is momenteel de DS150E PRO CDP Professional in de aanbieding voor 43 euro.
Hier zit Delphi 2013 bij, maar deze is (met een beetje google-zoekwerk) makkelijk te updaten naar 2014.2
Link: http://www.banggood.com/D...est-Vehicle-p-937709.html
Ik en een vriend hebben er een besteld :-)
Hier zit Delphi 2013 bij, maar deze is (met een beetje google-zoekwerk) makkelijk te updaten naar 2014.2
Link: http://www.banggood.com/D...est-Vehicle-p-937709.html
Ik en een vriend hebben er een besteld :-)
Even een update betreffende de 6W RGBW Mi Light LED Bulb hier, zojuist van Banggood ook te horen gekregen dat de remote kosteloos wordt toegezonden.
Controleer wel even je spam folder als je denkt dat je nog geen mail hebt ontvangen, want bij mij was ie daar beland.
[ Voor 28% gewijzigd door hotdog92 op 10-04-2015 13:43 ]
Nu 1 cent deals in de Banggood app
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
8 in 1 tool sleutel hanger
Meer info in de app via What's Hot.
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Bedankt voor de tipHalldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Bij Tinydeal betaal je nog verzendkosten?Ronald8 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:23:
Bij de advertentie staat gratis verzending. Ik ben niet zo ver gegaan om te kijken of dat in het bestelproces zo blijft.
Thx for sharingHalldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Bedankt voor de tip. Nagelknipper besteld voor 1 dollarcentHalldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Thanks, ik heb de app er speciaal voor geinstalleerd zodat ik dat knipperbandje kon kopen.. mijn dochters vinden die dingen namelijk machtig mooi en zo hoeven ze niet met de mijne te spelenHalldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dank, ook ik maak mijn dochter blij met een mooi roze knipperbandje...Halldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
Bedankt! Komt er nu weer een 8 in 1 tool deze kant op..Halldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
MiniInTheBox.com
Spend USD $20 Get a $3 OFF Coupon | Use promo code: S463QG | Expires [2015/04/11]
Spend USD $8 Get a $1 OFF Coupon | Use promo code: KY51EU | Expires [2015/04/11]
LightiInTheBox.com
Spend USD $20 Get a $4 OFF Coupon | Use promo code: UCB257 | Expires [2015/04/11]
Spend USD $12 Get a $2 OFF Coupon | Use promo code: 7Y07CG | Expires [2015/04/11]
Spend USD $20 Get a $3 OFF Coupon | Use promo code: S463QG | Expires [2015/04/11]
Spend USD $8 Get a $1 OFF Coupon | Use promo code: KY51EU | Expires [2015/04/11]
LightiInTheBox.com
Spend USD $20 Get a $4 OFF Coupon | Use promo code: UCB257 | Expires [2015/04/11]
Spend USD $12 Get a $2 OFF Coupon | Use promo code: 7Y07CG | Expires [2015/04/11]
Vandaag de rode XPB 5000 van Banggood ontvangen, het is een originele en prachtig mooi roze !!
(een echt vrouwen exemplaar, mijn dochter is er heel blij mee)
(een echt vrouwen exemplaar, mijn dochter is er heel blij mee)
Iemand een site waar je elephone be pro hoesjes kunt kopen?
Behalve bookcases is er niks te vinden
op AE staan alleen bookcase hoesjes ik moet wel iets hebben om de hoeken te beschermen, het liefst zon mooie metalen bumper
Behalve bookcases is er niks te vinden
op AE staan alleen bookcase hoesjes ik moet wel iets hebben om de hoeken te beschermen, het liefst zon mooie metalen bumper
En ik had vandaag het pakje met de 10400 mAh powerbank ontvangen! Gelijk het hoesje erom gedaan en hij is klaar voor gebruik. Ook omdat hij al aardig vol zit; 3 ledjes knipperen.
De xiaomi powerbank van banggood die op 28 maart besteld is is net binnen gekomen.
Code gecontroleerd en het is idd een originele.
Nu nog even wachten op de mi led lampjes voor in de powerbank, altijd handig zo'n nachtlampje op vakantie.
Code gecontroleerd en het is idd een originele.
Nu nog even wachten op de mi led lampjes voor in de powerbank, altijd handig zo'n nachtlampje op vakantie.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Grappig, vandaag bij mij ook een lading binnen
* syma x11 quadrocopter
** 6x 240mah batterijen + lader
verschillende sites besteld
* syma x11 quadrocopter
** 6x 240mah batterijen + lader
verschillende sites besteld
Ik heb eens wat 'anders' dan LED of elektronica besteld.
Namelijk een krimptang met verschillende bekken, via AE.
verzenden was niet gratis. Maar afhankelijk van de kwaliteit scheelt het toch snel 70% met een 'Profi' merk of 40% met een budget tang van een NL webshop.
Bovendien nog vreselijk veel keuze uit verschillende bekken, die keuze ontbreekt hier bijna altijd.
Ik zal wel laten weten hoe hij bevalt (voor incidenteel gebruik)
Nu heeft het pakketje (2 maart besteld) Shanghai vanmorgen verlaten als het goed is (vertalen van tracking status lijkt niet altijd eenvoudig)
Enig idee waar ik nog rekening mee moet houden qua levertijd?
Moet wel zeggen dat de post-tracking wel wat verbeterd is sinds een jaar of twee gelegen.
krimptang
bekken
verzenden was niet gratis. Maar afhankelijk van de kwaliteit scheelt het toch snel 70% met een 'Profi' merk of 40% met een budget tang van een NL webshop.
Bovendien nog vreselijk veel keuze uit verschillende bekken, die keuze ontbreekt hier bijna altijd.
Ik zal wel laten weten hoe hij bevalt (voor incidenteel gebruik)
Nu heeft het pakketje (2 maart besteld) Shanghai vanmorgen verlaten als het goed is (vertalen van tracking status lijkt niet altijd eenvoudig)
Enig idee waar ik nog rekening mee moet houden qua levertijd?
Moet wel zeggen dat de post-tracking wel wat verbeterd is sinds een jaar of twee gelegen.
krimptang
bekken
[ Voor 16% gewijzigd door NovapaX op 10-04-2015 22:45 ]
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Oh! Dat is mooi spul! Vroeger ging ik naar een kennis die PV importeerde als ik een connector aan een kabel wilde maar hij is met pensioen. Goed idee van je!NovapaX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:39:
Ik heb eens wat 'anders' dan LED of elektronica besteld.
Heb je ervaring met de Chinese PV connectoren?
Snelle levering, vrijdag 3 april besteld, zaterdag 4 april verzonden, vandaag ontvangen. Hulpmiddel voor op de camping.
Snelste levering China-post ooit bij mij was maandag-vrijdag, maar vandaag is tot nu toe een tweede plaats.
Snelste levering China-post ooit bij mij was maandag-vrijdag, maar vandaag is tot nu toe een tweede plaats.
Had deze coupons ook al elders geplaatst maar denk dat ze hier beter tot hun recht komen!
$10 off $90+ met code: Compareil
www.lightinthebox.com
$4 off $36+ met code: Compareim
www.miniinthebox.com
Beide coupons zijn geldig to 30-04.
$10 off $90+ met code: Compareil
www.lightinthebox.com
$4 off $36+ met code: Compareim
www.miniinthebox.com
Beide coupons zijn geldig to 30-04.
Ik heb nog geen ervaring met de Chinese MC4 pluggen, maar voor kleinere installaties zou ik die nog wel durven gebruiken. Voor grotere installaties met hogere stromen zou ik toch een wat 'gerenommeerdere' variant kiezen (officiële Multi-contact of Solinq)rud schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:27:
[...]
Oh! Dat is mooi spul! Vroeger ging ik naar een kennis die PV importeerde als ik een connector aan een kabel wilde maar hij is met pensioen. Goed idee van je!
Heb je ervaring met de Chinese PV connectoren?
Sparql TV wiki
Een paar dagen terug de Xiaomi Mini TV Box van Gearsbest binnengekregen.
Kan best begrijpen waarom het een Design award heeft gekregen. Ziet er samen met de accessoires mooi uit. Ondanks de Chinese handleiding en instructies op het scherm gaat installeren eenvoudig, de Chinese interface is ook nog wel over heen te komen, kan prima eigen video en foto's bekijken maar de region lock is toch wel een zware domper voorlopig.
Kan best begrijpen waarom het een Design award heeft gekregen. Ziet er samen met de accessoires mooi uit. Ondanks de Chinese handleiding en instructies op het scherm gaat installeren eenvoudig, de Chinese interface is ook nog wel over heen te komen, kan prima eigen video en foto's bekijken maar de region lock is toch wel een zware domper voorlopig.
Heeft iemand ervaringen met Vensmile W10 (IPC002)? Of een goede inschatting of het $100 waard is?
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Aangezien hier meerder kopers zitten. Iemand enig idee hoe de garantie van gearbest is?
De syma x11 is hier nu een ruime week in gebruik, nog niets gebroken. Vandaag de alternatieve batterijen binnen van everbuying, even proberen maar niets.
Vreemd genoeg ook geen reactie meer van de quadcopter op de gewone accu, en ook niet met vervangende batterijen in de zender.
Geen idee wat er mis is, maar de zender paired na een up en down, maar onduidelijk is waarmee want de quadcopter blijft knipperen als een gek.
Ik kan wel wat vervangende onderdelen bestellen maar heb geen idee wat er nu misschien kapot is..
De syma x11 is hier nu een ruime week in gebruik, nog niets gebroken. Vandaag de alternatieve batterijen binnen van everbuying, even proberen maar niets.
Vreemd genoeg ook geen reactie meer van de quadcopter op de gewone accu, en ook niet met vervangende batterijen in de zender.
Geen idee wat er mis is, maar de zender paired na een up en down, maar onduidelijk is waarmee want de quadcopter blijft knipperen als een gek.
Ik kan wel wat vervangende onderdelen bestellen maar heb geen idee wat er nu misschien kapot is..
Dus als ik het goed begrijp is met dat ding eigenlijk nog niks anders te doen dan eigen video's en foto's te bekijken, of kun je er wel xbmc op draaien?Chocoball schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:30:
Een paar dagen terug de Xiaomi Mini TV Box van Gearsbest binnengekregen.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ik heb zelf de Guleek i8, deze is hetzelfde als de Vensmile alleen dan met 16GB.ariekanari schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:03:
Heeft iemand ervaringen met Vensmile W10 (IPC002)? Of een goede inschatting of het $100 waard is?
[video]
Feitelijk is het een Chinese Windows tablet zonder scherm. Nadelen met de Guleek waren dat van 16GB er ongeveer 2GB overbleven maar bij de Vensmile zal dat ongeveer 12GB overblijven.Verder wordt de Guleek vrij warm bij gebruik en werk de meegeleverde remote software voor Android en Windows totaal niet. Windows with Bing ondersteunt namelijk geen RDP. Dat ik heb echter opgelost met RDP wrapper. Daarnaast was er bij Guleek een probleem met de Windows activatie en het heractiveren na een nieuwe installatie. Hopelijk is dit allemaal beter geregeld bij de Vensmile.
De 1,4 miljoen uren aan beloofde TV is alleen aan China voorbehouden maar in deze video zou Kodi erop werken alleen niet optimaal.puntje013 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:04:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is met dat ding eigenlijk nog niks anders te doen dan eigen video's en foto's te bekijken, of kun je er wel xbmc op draaien?
Zelf ook in het bezit van een Guleek en werd geleverd met 'Windows 8 with Bing'. Deze Bing editie heeft als voordeel dat er meer vrije ruimte beschikbaar blijft dan bij een reguliere Windows 8 installatie. Vrije ruimte was van wat ik kan herinneren bij mij niet zo weinig als bij Chocoball. Hij wordt inderdaad vrij/erg warm bij gebruik, duidelijk te merken dat hij passief gekoeld wordt en dus zijn warmte aan de behuizing afgeeft.Chocoball schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:21:
[...]
Ik heb zelf de Guleek i8, deze is hetzelfde als de Vensmile alleen dan met 16GB.
Feitelijk is het een Chinese Windows tablet zonder scherm. Nadelen met de Guleek waren dat van 16GB er ongeveer 2GB overbleven maar bij de Vensmile zal dat ongeveer 12GB overblijven.Verder wordt de Guleek vrij warm bij gebruik en werk de meegeleverde remote software voor Android en Windows totaal niet. Windows with Bing ondersteunt namelijk geen RDP. Dat ik heb echter opgelost met RDP wrapper. Daarnaast was er bij Guleek een probleem met de Windows activatie en het heractiveren na een nieuwe installatie. Hopelijk is dit allemaal beter geregeld bij de Vensmile.
De remote software heb ik niet gebruikt, deze heb ik direct uitgezet. Als ik remote toegang wil dan gebruik ik daar wel de standaard Windows functionaliteit voor: Remote Desktop. Activeren ging prima, heb hier uit eindelijk geen bijzondere stappen voor hoeven doorlopen.
Snelheid is prima, maar het is en blijft natuurlijk wel een Atom. Welliswaar quadcore met 2GB ram, maar je moet het echt zien als tablet hardware en niet als een kleine desktop computer wat mij betreft. Eigenlijk prima tevreden, gebruik hem op dit moment als Kodi (XBMC) machine en voor als ik iets wil testen.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Voordat ik teveel OT ga zoals ik al zei Windows with Bing heeft geen Remote Desktop (RDP) maar het staat bij de Vensmile verder ook niet aangegeven. Zelf had ik ook geen problemen met activate maar wel over gelezen.thof schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:17:
[...]
De remote software heb ik niet gebruikt, deze heb ik direct uitgezet. Als ik remote toegang wil dan gebruik ik daar wel de standaard Windows functionaliteit voor: Remote Desktop. Activeren ging prima, heb hier uit eindelijk geen bijzondere stappen voor hoeven doorlopen.
Wel grappig bij Banggood berekenen ze de beschikbare ruimte zonder aan formattering te denken
The total memory is 32 GB, system occupies 9 GB, space available for 23 GB.
Ben vandaag voor het eerst aan het spelen met mijn X11. Wat een geinig dingetje zeg! Heb dus wel meteen behoefte aan extra batterijen.. Zijn de bovengenoemde batterijen voor de Hubsan X4 van Banggood ook geschikt voor de Syma X11?Budha schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 01:20:
[...]
De X11 lijkt praktisch onverwoestbaar. Ik ben er al ontelbaar keren mee gecrasht, maar hij vliegt nog steeds uitstekend.
Dankzij de tandwieloverbrenging worden de motoren minder belast wat voordelig is voor de duurzaamheid. Bovendien maakt de X11 veel minder herrie dan bijvoorbeeld de Hubsan X4. De propellers zijn vastgeschroefd, dus die verlies je ook niet zo snel.
Ik heb deze extra lipo's erbij genomen. Nog meer tijd om te crashen
http://www.banggood.com/W...i-Po-Battery-p-63732.html
Wel tussen vluchten de motortjes laten afkoelen.
Ja, zijn zelfs fijner dan de standaardbatterij. Ik ben er erg blij mij. Net even wat meer capaciteit waardoor je langer kunt vliegen. Opladen duurt daardoor ook wel iets langer.jurk738 schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:40:
[...]
Ben vandaag voor het eerst aan het spelen met mijn X11. Wat een geinig dingetje zeg! Heb dus wel meteen behoefte aan extra batterijen.. Zijn de bovengenoemde batterijen voor de Hubsan X4 van Banggood ook geschikt voor de Syma X11?
Bedenk wel dat het brushed motoren zijn. Die zijn redelijk kwetsbaar. Het is daarom aan te raden de quad even te laten afkoelen voordat je met een volle accu verder gaat.
MiniInTheBox.com
Spend USD $ 12 Get a $ 2 OFF Coupon | Use Promo Code: 30F5NB | Expires [2015/04/18]
Spend USD $ 7 Get a $ 1 OFF Coupon | Use Promo Code: 7721YA | Expires [2015/04/18]
LightiInTheBox.com
Spend USD $ 16 Get a $ 3 OFF Coupon | Use Promo Code: IT8CRS | Expires [2015/04/18]
Spend USD $ 13 Get a $ 2 OFF Coupon | Use Promo Code: 1T3UOJ | Expires [2015/04/18]
Spend USD $ 12 Get a $ 2 OFF Coupon | Use Promo Code: 30F5NB | Expires [2015/04/18]
Spend USD $ 7 Get a $ 1 OFF Coupon | Use Promo Code: 7721YA | Expires [2015/04/18]
LightiInTheBox.com
Spend USD $ 16 Get a $ 3 OFF Coupon | Use Promo Code: IT8CRS | Expires [2015/04/18]
Spend USD $ 13 Get a $ 2 OFF Coupon | Use Promo Code: 1T3UOJ | Expires [2015/04/18]
*knip* geen V&A hier
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 12-04-2015 21:07 ]
Ik heb hier een HP Stream 7 met 32 GB met Windows with Bing. Free Space is 13,6 GB of 23.1 GB. Naast 6 Files [2.5 GB] en Windows [2.3 GB] heb ik 2.5 GB Program Files (1.7 GB daarvan voor Office 15, plus nog eens 550 MB voor andere MS dingen) en op nog een paar plekken neemt MS steeds weer een halve GB in beslag. Er is ook nog ongeveer 6 GB in gebruik voor bootstrap en system restore.Chocoball schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:21:
[...]
... Feitelijk is het een Chinese Windows tablet zonder scherm. Nadelen met de Guleek waren dat van 16GB er ongeveer 2GB overbleven maar bij de Vensmile zal dat ongeveer 12GB overblijven...
Voor € 69 of € 79 vind ik dit dingetje toch leuker dan een plat doosje zonder touchscreen. Maar de Stream 7 heeft geen HDMI uitgang.
De Earson is een best bang for your bucks wat betreft portable speakers.. Nu ben ik op zoek naar speakers voor buiten in de tuin en dan het liefst bedraad. Iemand tips?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
De powerstrip is al op de 5e verjaardag (31 maart jl.) van Xiaomi gepresenteerd. Ze ontwikkelen zich steeds meer als lifestyle bedrijf waar ze ook inspelen op gezondheid (Mi Purifier, MiBand, MiScale, etc.) en veiligheid (Powerstrip, powerbank).ViezeVis schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:19:
Xiaomi ontwikkelt nu wel steeds meer huis-tuin-en-keuken artikelen.
Ik zou alleen bij god niet weten wat je ermee moet... mijn stekkerdozen liggen overal ergens achter. Die dingen horen niet op tafel te liggen, hoe goed ze er ook uit zien. Of ze moeten ze integreren in tafels oid... de Mi Table.
Ik heb even een vraagje m.b.t. tracking.
In de startpost staat iets over het omzetten van een RRxxxxCN nummer naar een S3 tracking code via https://www.internationalparceltracking.com/. Maar daar moet je juist je S3 nummer al invoeren...
Heb nu een status "Shanghai Pudong, left" en/of "Shanghai Pudong, left hand navigation" (dat is vertaald met bing geloof ik)
Wat zou de volgende status moeten zijn? Iets met vliegtuig, of iets in NL ofzo?
(ik ben maar een klein beetje ongeduldig, maar dat leer ik nog wel af hoor
)
In de startpost staat iets over het omzetten van een RRxxxxCN nummer naar een S3 tracking code via https://www.internationalparceltracking.com/. Maar daar moet je juist je S3 nummer al invoeren...
Heb nu een status "Shanghai Pudong, left" en/of "Shanghai Pudong, left hand navigation" (dat is vertaald met bing geloof ik)
(ik ben maar een klein beetje ongeduldig, maar dat leer ik nog wel af hoor
Sparql TV wiki
Bij de 3S code kan je gewoon je Rxxxxx code invoeren.NovapaX schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:16:
Ik heb even een vraagje m.b.t. tracking.
(ik ben maar een klein beetje ongeduldig, maar dat leer ik nog wel af hoor)
Het lijkt erop dat de tracking aangeeft dat je pakketje is vertrokken vanaf Shanghai Pudong Airport. Echter moet je dit altijd met een korreltje kilo zout nemen.
Voor $1,38 een Xiaomi LED clone?
http://www.banggood.com/P...-Power-Bank-p-970496.html
Is nog 7u in de aanbieding.
http://www.banggood.com/P...-Power-Bank-p-970496.html
Is nog 7u in de aanbieding.
Ik heb een echte en een kloon Xiaomi usb led. De echte kun je met de Xiaomi PB aan en uit zetten met de power switch, de kloon gaat alleen uit zolang je die toets ingedrukt houdt.
Heb hier een echte en een kloon en beiden gaan gewoon prima aan en uit met de powerbutton van de PBKitano schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:03:
Ik heb een echte en een kloon Xiaomi usb led. De echte kun je met de Xiaomi PB aan en uit zetten met de power switch, de kloon gaat alleen uit zolang je die toets ingedrukt houdt.
Nickname does not reflect reality
Ik heb sinds een paar dagen de Cheerson CX-10a en had er meteen een extra batterij bij besteld blijkt dat ding dus vast gesoldeerd aan het bordje waardoor ik effectief niet snel iets heb aan de extra batterij.
Verder wel ultiem leuk speelgoed natuurlijk en de katten zijn er niet eens bang voor, maar blijven zitten en kijken ernaar vol ongeloof. Dat vliegen is nog best een uitdaging zo in het begin, maar wordt er al beter in denk ik.
Wel maar even wat extra blades bestellen en iets van bescherming. Heeft er trouwens iemand ervaring met andere blades waar er drie vinnen op zitten? Aanrader of niet?
Verder wel ultiem leuk speelgoed natuurlijk en de katten zijn er niet eens bang voor, maar blijven zitten en kijken ernaar vol ongeloof. Dat vliegen is nog best een uitdaging zo in het begin, maar wordt er al beter in denk ik.
Wel maar even wat extra blades bestellen en iets van bescherming. Heeft er trouwens iemand ervaring met andere blades waar er drie vinnen op zitten? Aanrader of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door Rubman op 13-04-2015 12:16 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
eergisteren de Cheerson CX-10 na 3 weken ontvangen maar het opladen lukt niet.
In het begin bij het aansluiten licht de gele usb stekker op om vervolgens langzaam knipperend uit te gaan.
usb stekker geopend en met mijn lekenoog niets loszittend gezien.Klinkt dit als een defecte usb stekker?
Gearbest gemaild en zij vragen in welk onderdeel het zit maar heb jammer genoeg geen reserve batterij of kabel om dat vast te stellen.
In het begin bij het aansluiten licht de gele usb stekker op om vervolgens langzaam knipperend uit te gaan.
usb stekker geopend en met mijn lekenoog niets loszittend gezien.Klinkt dit als een defecte usb stekker?
Gearbest gemaild en zij vragen in welk onderdeel het zit maar heb jammer genoeg geen reserve batterij of kabel om dat vast te stellen.
Dat is normaal, doet de mijne ook. Gewoon een kwartier erin laten zien en dan kun je vliegen.benor schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:41:
Ik heb van mijn USB stekker die er niet lekker inging een gek uitstekend geel puntje over de witte connector afgesneden deze voorkwam dat de stekker er voldoende inging, dit hielp direct.benor schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:41:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
eerst een kwartier geprobeerd daarna half uur etc. maar nog steeds aan de grondgrun93 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:59:
[...]
Dat is normaal, doet de mijne ook. Gewoon een kwartier erin laten zien en dan kun je vliegen.
ik zal het dit nog even nakijken.bedankt voor de tipRubman schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:01:
[...]
Ik heb van mijn USB stekker die er niet lekker inging een gek uitstekend geel puntje over de witte connector afgesneden deze voorkwam dat de stekker er voldoende inging, dit hielp direct.
Deze kan ook gewoon naar het WTF topic ;-)Ronald8 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:23:
Voor 30cent zeuren
het gele puntje heb ik afgesneden maar de Cheerson CX-10 doet nog steeds helemaal niets.Rubman schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:01:
[...]
Ik heb van mijn USB stekker die er niet lekker inging een gek uitstekend geel puntje over de witte connector afgesneden deze voorkwam dat de stekker er voldoende inging, dit hielp direct.
Misschien is de batterij niet goed omdat er voorheen op het apparaatje niet één keer de verlichting is aangegaan.
Verwijderd
Onlangs heb ik een smartphone met accessoires uit China besteld bij dealsmachine.com en daarbij met mijn stomme kop teveel betaald door niet te letten op een foute conversie die op de site plaats vond van euro naar dollar. Het plaatsen van de bestelling deed ik in euro maar bij het afrekenen met paypal werd het automatisch US dollar. Erop vertrouwend dat dit bedrag hetzelfde zou zijn als in euro heb ik doorgeklikt en de transactie toegestaan (dom ja
). Het verschil van wat ik verwachte te betalen en heb betaald was overigens bijna 40 euro. Na contact met de support centre van dealsmachine gaven ze toe dat er een fout is op hun website en wilde ze uiteindelijk een 20 US dollar coupon geven waar ik geen genoegen mee nam. Ik heb geprobeerd om een geschil te openen bij paypal maar deze konden niet doen omdat ik toestemming voor de transactie heb gegeven en dus akkoord ben gegaan met het bedrag. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Moet ik mijn verlies nemen of kan ik nog een stap ondernemen tegen dealsmachine.com die mij in mijn ogen misleid hebben en nog steeds mensen misleiden zoals is te zien in deze link.
Het gaat dus oa over de Jiayu s3 die ik besteld heb. In de link naar de site zie je dat er in euro's een special deal is van €185,65 maar wanneer je het van euro naar dollars verandert is het $219,99 (nu zo'n €208). Ze weten ervan maar hebben het nog steeds niet veranderd. Kunnen ze dat zomaar doen?

Het gaat dus oa over de Jiayu s3 die ik besteld heb. In de link naar de site zie je dat er in euro's een special deal is van €185,65 maar wanneer je het van euro naar dollars verandert is het $219,99 (nu zo'n €208). Ze weten ervan maar hebben het nog steeds niet veranderd. Kunnen ze dat zomaar doen?
Cancel de bestelling en bestel hem opnieuw of is ie al verzonden?Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:56:
Onlangs heb ik een smartphone met accessoires uit China besteld bij dealsmachine.com en daarbij met mijn stomme kop teveel betaald door niet te letten op een foute conversie die op de site plaats vond van euro naar dollar. Het plaatsen van de bestelling deed ik in euro maar bij het afrekenen met paypal werd het automatisch US dollar. Erop vertrouwend dat dit bedrag hetzelfde zou zijn als in euro heb ik doorgeklikt en de transactie toegestaan (dom ja). Het verschil van wat ik verwachte te betalen en heb betaald was overigens bijna 40 euro. Na contact met de support centre van dealsmachine gaven ze toe dat er een fout is op hun website en wilde ze uiteindelijk een 20 US dollar coupon geven waar ik geen genoegen mee nam. Ik heb geprobeerd om een geschil te openen bij paypal maar deze konden niet doen omdat ik toestemming voor de transactie heb gegeven en dus akkoord ben gegaan met het bedrag. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Moet ik mijn verlies nemen of kan ik nog een stap ondernemen tegen dealsmachine.com die mij in mijn ogen misleid hebben en nog steeds mensen misleiden zoals is te zien in deze link.
Ik hou tegenwoordig in een spreadsheet bij wat de relatie is tussen de status van een pakketje en de dag dat PostNL hem verwerkt, in de hoop om ooit nog te ontdekken of er daadwerkelijk een relatie bestaat tussen de melding in track&trace en de verblijfplaats van een Chinees pakketje.NovapaX schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:16:
Meestal slaan pakketjes de status dat ze in het vliegtuig zitten over, maar áls een pakketje zo'n status krijgt, dan duurt het meestal nog ongeveer 3 weken tot het aankomt (niet overdreven).
Maar ik heb goed nieuws voor je: elk pakketje aan mij dat de status "Shanghai Pudong, left" en/of "Shanghai Pudong, left hand navigation" kreeg als laatste status, werd 4, 5 of 6 dagen later bezorgd in Nederland.
„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”
Bij Tinydeal is deze Mi Power Strip nu al in de "presell" voor €18,81
(verwachte uitleverdatum 8 mei 2015)
http://www.tinydeal.com/o...lug-adapter-p-147397.html
Lijkt mij een mooi dingetje voor op vakantie, zeker als die ook nog eens met een NL type contactstop (stekker) komt, maar dat zal niet zo zijn.
Lijkt mij een mooi dingetje voor op vakantie, zeker als die ook nog eens met een NL type contactstop (stekker) komt, maar dat zal niet zo zijn.
ViezeVis schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:19:
Xiaomi ontwikkelt nu wel steeds meer huis-tuin-en-keuken artikelen. Meer info.
[afbeelding]
Die zet je d'r toch gewoon zelf aanuser-100 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:56:
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Van die mooie zwarte ja.

Als dit met EU plugs komt dan verdwijnt het nog ergens onder het bureau. Ik wacht eigenlijk totdat ze met rookmelders komen zoals de Nest Protect.
Europese stekkers passen in de Chinese stopcontactenuser-100 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:56:
[...]
Je hebt moet alleen de stekker van de powerstrip veranderen. Even bij de Gamma halen en vervangen maar.
Maar voor die prijs kun je net zo goed eentje bij de Ikea halen. Voor 13 euro, 4-5 stopcontacten + 2 usb poorten.
Ja, dat kunnen ze zomaar doen, Je moet zelf natuurlijk wel in de gaten houden wat je aan ze betaalt. Het kan best zijn dat ze voor Amerikanen andere prijzen hanteren. Het is alleen niet zo netjes dat ze jou het teveel betaalde geld niet contant willen terugbetalen. Je kunt natuurlijk altijd nog de koop proberen te ontbinden als de telefoon tenminste nog niet verzonden is.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:56:Het gaat dus oa over de Jiayu s3 die ik besteld heb. In de link naar de site zie je dat er in euro's een special deal is van €185,65 maar wanneer je het van euro naar dollars verandert is het $219,99 (nu zo'n €208). Ze weten ervan maar hebben het nog steeds niet veranderd. Kunnen ze dat zomaar doen?
Je had die Jiayu S3 trouwens beter bij Geekbuying kunnen kopen. Daar is de telefoon nog eens goedkoper ook. En ze zijn betrouwbaar en hebben een goede service.
"When you grow up your heart dies"
In de link die je geeft naar TinyDeal staat wel dit:user-100 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:56:
[...]
Ben benieuwd of ze dat waar maken.NOTE: Right plug of adapter would be se nt according to your shipping country
Speed limits are like herpes.
Datzelfde probleem had ik ook toen ik dat bestelde. Toen ging het maar om een paar cent dus ik maakte me er niet druk over. Met PayPal heb je niks te maken, je hoort zelf te controleren of alles klopt en de prijs bij PayPal is de definitieve prijs. Ik zou alsnog proberen het verschil van Dealsmachine te krijgen, en anders toch maar het tegoed accepteren (als in: beter dan niks).Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:56:
Onlangs heb ik een smartphone met accessoires uit China besteld bij dealsmachine.com en daarbij met mijn stomme kop teveel betaald door niet te letten op een foute conversie die op de site plaats vond van euro naar dollar.
Je krijgt gewoon een opzetstuk zoals gebruikelijk.Plato112 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:40:
[...]
In de link die je geeft naar TinyDeal staat wel dit:
[...]
Ben benieuwd of ze dat waar maken.

Verwijderd
Hij was de volgende dag al verzonden terwijl ik nog in discussie was met support centre. Ik zou het in het geheel weer kunnen terugzenden (paypal betaalt geloof ik tot €30 euro retourkosten) maar of dat gaat werken...plus ik wil graag de telefoon gebruiken.SpeedingOlive2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:07:
[...]
Cancel de bestelling en bestel hem opnieuw of is ie al verzonden?
Verwijderd
Hij is al verzonden helaas terwijl ik nog in discussie was met support centre.sjaool schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:36:
[...]
Ja, dat kunnen ze zomaar doen, Je moet zelf natuurlijk wel in de gaten houden wat je aan ze betaalt. Het kan best zijn dat ze voor Amerikanen andere prijzen hanteren. Het is alleen niet zo netjes dat ze jou het teveel betaalde geld niet contant willen terugbetalen. Je kunt natuurlijk altijd nog de koop proberen te ontbinden als de telefoon tenminste nog niet verzonden is.
Je had die Jiayu S3 trouwens beter bij Geekbuying kunnen kopen. Daar is de telefoon nog eens goedkoper ook. En ze zijn betrouwbaar en hebben een goede service.
Die aanbieding van geekbuying was er volgens mij nog niet toen ik mijn telefoon bestelde...
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat het de laatste optie worden maar eigenlijk heb ik niet zoveel zin na deze ervaring om bij hun nog een coupon te besteden.Ronald8 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:56:
[...]
Datzelfde probleem had ik ook toen ik dat bestelde. Toen ging het maar om een paar cent dus ik maakte me er niet druk over. Met PayPal heb je niks te maken, je hoort zelf te controleren of alles klopt en de prijs bij PayPal is de definitieve prijs. Ik zou alsnog proberen het verschil van Dealsmachine te krijgen, en anders toch maar het tegoed accepteren (als in: beter dan niks).
Wat een topping Is die syma X11 toch!
Met m'n 6*240mah batterijen even een uurtje in het park gespeeld. Hij haalt toch wel dik 10min op 1accu!
En hoog ging hij! Denk ca 100m, klein stipje in de lucht voor hij ging knipperen, echt briljant!
6x 240mah + accustation + lader €13,71
http://www.everbuying.net/product825578.html
Met m'n 6*240mah batterijen even een uurtje in het park gespeeld. Hij haalt toch wel dik 10min op 1accu!
En hoog ging hij! Denk ca 100m, klein stipje in de lucht voor hij ging knipperen, echt briljant!
[ Voor 14% gewijzigd door Whiskey48 op 13-04-2015 22:59 ]
Haha, zo te horen hebben we vandaag bijna hetzelfde gedaan, ik heb ook een Syma X11 gekocht,bij gearbestmaurits82 schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:05:
http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_114523.html waar je twee motors gratis er bij krijgt. (na 10 dagen binnen)
en eergisteren binnen gekregen. Ik voel me weer een jochie van 14 ;-)
Overigens heb ik de 380mah batterijen gekocht, die me zo'n 15 minuten vliegtijd geven: http://www.gearbest.com/rc-parts/pp_101575.html de drone wordt er iets logger van maar vliegt toch prima, past zonder problemen.
Verder heb ik bij de action snel even een paar airdusters (van die kannen met lucht) gekocht, om de gearing regelmatig even schoon te maken. Ik las in de rc groups http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2279447 dat de motoren nogal eens te lijden hebben van vuiltjes.
En ja hoor, ik bleek de airduster al snel nodig te hebben na de drone uit de regengoot van mijn overbuurman te moeten vissen... (laten we het maar op iets te veel wind hoiuden). De X11 blijkt tegen een stootje te kunnen, want zijn waterdoop heeft tie vanmiddag ook al gehad... (enter the duster again) Alles doet het nog steeds goed (mazzel?)
Ik heb inmiddels nog wat batterijen en een oplader besteld:
http://www.banggood.com/4...-Quadcopter-p-933932.html
en een betere radio-controller
http://www.gearbest.com/rc-quadcopters-parts/pp_132107.html
Tja, het ging over chinashoppen toch? ;-)
Voorlopig even genoeg besteld, maar ik vermoed dat er nog wel een tweede x11 aankomt...
[ Voor 2% gewijzigd door Frost_Azimov op 13-04-2015 23:00 . Reden: typo's ]
Oh haha, ik had het nog niet aangedurft die te bestellen door je post dat je X11 kapot was na gebruik van die accupacks ;-)maurits82 schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:05:
Was dus wat anders?
Die 240mah kunnen wel ... die 360 zou ik wat voorzichtiger mee zijn, die 500mah zou ik sowieso niet doen. (zal vast werken, maar weet niet hoe lang)wimpie007 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:02:
[...]
Oh haha, ik had het nog niet aangedurft die te bestellen door je post dat je X11 kapot was na gebruik van die accupacks ;-)
Was dus wat anders?

LOL!
Van deze site:
http://www.rcgroups.com/f...highlight=modded&page=131
*ps, ik voelde me ook idd net een jochie van 14, wat had ik een grijns op m'n gezicht deze avond!
[ Voor 10% gewijzigd door Whiskey48 op 13-04-2015 23:14 ]
Ah had jou even door elkaar gehaald ;-)
DinoPK in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Die had ook die 6 packs besteld en zijn x11 was stuk
Haha met die antennes kan ie zo ver dat je hem niet meer ziet
$15.29 bij DX en $14.99 bij Gearbest.user-100 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:56:
[...]
Oh wat klopte van die knipperende, bij mij geen problemen.wimpie007 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:15:
Ah had jou even door elkaar gehaald ;-)
Ik twijfel over een 2e x11 of een Hubsan X4maurits82 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:47:
[...]
Oh wat klopte van die knipperende, bij mij geen problemen.
Leuk om beide te proberen.
Ik ben zo blij als een kind met die x11, thanks voor de tip nog ;-)
[ Voor 17% gewijzigd door wimpie007 op 14-04-2015 00:14 ]
Iemand ervaring met de snellere shipping methode van BG ?
Op 23-3 de 16000mAh versie van onze vriend Xiaomi via de snellere priority shipping besteld. €1.61 extra. Staat op de website 7 to 10 business days.
Nu blijkt hij pas op 29-3 vertrokken te zijn, stond 'in stock', en is er dus nog niet. Handig als je weet dat ik hem vorig weekend kon gebruiken.
Nu even met Jessy een non constructieve conversatie via email en ze beweert dat het 10 to 15 business days is ... euhm .... not.
'It's only 16 days including holidays.
It's still in the estimate shipping time'
Is mijn rekenen zo sterk achteruit gegaan? Wat mij nu betreft een dikke afrader die 'priority shipping' en zeker als ik zie dat jullie met gewone shipping de powerbank netjes binnen 2 weken binnen kreeg.
Op 23-3 de 16000mAh versie van onze vriend Xiaomi via de snellere priority shipping besteld. €1.61 extra. Staat op de website 7 to 10 business days.
Nu blijkt hij pas op 29-3 vertrokken te zijn, stond 'in stock', en is er dus nog niet. Handig als je weet dat ik hem vorig weekend kon gebruiken.
Nu even met Jessy een non constructieve conversatie via email en ze beweert dat het 10 to 15 business days is ... euhm .... not.
Is mijn rekenen zo sterk achteruit gegaan? Wat mij nu betreft een dikke afrader die 'priority shipping' en zeker als ik zie dat jullie met gewone shipping de powerbank netjes binnen 2 weken binnen kreeg.
Hij is verzonden op een zondag, gisteren zou de elfde werkdag zijn, maar in verband met tomb sweeping day moet je er een dag afhalen (feestdag). Dus hij is te laatLuke-san schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:03:
Iemand ervaring met de snellere shipping methode van BG ?
Volgens mij versturen ze de PowerBanks op een andere manier (via Zweden), waardoor ze langer onderweg zijn. Of dit ook het geval is bij Priority Shipping weet ik niet.
'tomb sweeping day' was 3 dagen vrij, (zat / zon / ma), niet 1Halldor schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:03:
[...]
Hij is verzonden op een zondag, gisteren zou de elfde werkdag zijn, maar in verband met tomb sweeping day moet je er een dag afhalen (feestdag). Dus hij is te laat![]()
Volgens mij versturen ze de PowerBanks op een andere manier (via Zweden), waardoor ze langer onderweg zijn. Of dit ook het geval is bij Priority Shipping weet ik niet.
http://goo.gl/6pIILz King's Day klinkt wel lekker maar Koningsdag krijg ik niet uit mijn strot, Koninginnedag klonk gewoon veel beter.
Weet ik, maar alleen de maandag is een werkdag, toch?Kenzi schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:11:
[...]
'tomb sweeping day' was 3 dagen vrij, (zat / zon / ma), niet 1![]()
http://goo.gl/6pIILz King's Day klinkt wel lekker maar Koningsdag krijg ik niet uit mijn strot, Koninginnedag klonk gewoon veel beter.
Elke dag is een werkdag hier in Shenzhen (zeker in de ecommerce sector).Halldor schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:16:
[...]
Weet ik, maar alleen de maandag is een werkdag, toch?
En elke dag moet weer ingehaald worden. Die zat / zon / ma vrij houdt in dat ze de volgende week (of soms de week ervoor) minimaal een dag moeten inhalen.Een normale werkweek voor een arbeider hier is 6 dagen dus als er een feestdag is, kans dat je de week ervoor of erna 7 dagen moet werken.

ondergetekende werkt gelukkig freelance en 4 dagen
[ Voor 6% gewijzigd door Kenzi op 14-04-2015 09:21 ]
Voor de shipping kan er dus gerekend worden met 7 werkdagen per week?Kenzi schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:20:
[...]
Elke dag is een werkdag hier in Shenzhen (zeker in de ecommerce sector).![]()
En elke dag moet weer ingehaald worden. Die zat / zon / ma vrij houdt in dat ze de volgende week (of soms de week ervoor) minimaal een dag moeten inhalen.Een normale werkweek voor een arbeider hier is 6 dagen dus als er een feestdag is, kans dat je de week ervoor of erna 7 dagen moet werken.
Mijn vriendin (woon en werkzaam in Beijing), hoefde voor tomb sweeping day geen dag in te halen. Eerder dit jaar wel, rond Chinees nieuwjaar. Gelukkig is haar werkweek gewoon 5 dagen. Bedrijf zit in de (online) verkoop van boeken en cursussen.
Maar we gaan offtopic

Klopt, op een zondag. Maar hij heeft er dus al 5 dagen overgedaan om verzonden te worden.Halldor schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:03:
[...]
Hij is verzonden op een zondag, gisteren zou de elfde werkdag zijn, maar in verband met tomb sweeping day moet je er een dag afhalen (feestdag). Dus hij is te laat![]()
Trouwens verzonden met FLYTEXPRESS-CN en zou via de UK gaan.
Toch een beetje zonde van het geld.
Het lijkt wel alsof pakjes van China naar ons kaaskoppenlandje steeds sneller gaan.
Had via eBay, bij zo'n chinese verkoper (HK), twee cake spatels (37cm en 26cm) besteld. Op 6 april besteld, op 7 april een verzendbevestiging gekregen en vandaag (14 april) al binnengekomen!
Voor in totaal EUR 5,95 inclusief de verzendkosten. Voor dat geld kun je niet eens naar de Blokker of Ikea rijden...
Ziet er gewoon prima uit. Stevig houten handvat en stalen blad.
Had via eBay, bij zo'n chinese verkoper (HK), twee cake spatels (37cm en 26cm) besteld. Op 6 april besteld, op 7 april een verzendbevestiging gekregen en vandaag (14 april) al binnengekomen!
Voor in totaal EUR 5,95 inclusief de verzendkosten. Voor dat geld kun je niet eens naar de Blokker of Ikea rijden...
Ziet er gewoon prima uit. Stevig houten handvat en stalen blad.
Mijn eerste negatieve ervaring met Banggood;
http://www.banggood.com/W...cus-Headlamp-p-29476.html
Ze zijn van mening dat hier geen houder (mount) bij hoort. Lijkt me toch vrij logisch bij een fietslamp... Sommige mensen (zie reviews) hebben 'm wel met mount ontvangen, andere weer niet (zoals ik dus). Ik heb dus een lampje ontvangen dat ik als zaklamp kan gebruiken, want de mount verkopen ze verder ook niet los (dan was het wellicht nog enigszins logisch geweest).
Alsof je een auto koopt zonder stuur..
Ze zijn van mening dat hier geen houder (mount) bij hoort. Lijkt me toch vrij logisch bij een fietslamp... Sommige mensen (zie reviews) hebben 'm wel met mount ontvangen, andere weer niet (zoals ik dus). Ik heb dus een lampje ontvangen dat ik als zaklamp kan gebruiken, want de mount verkopen ze verder ook niet los (dan was het wellicht nog enigszins logisch geweest).
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2015 13:12 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gezien de foto's mag je hem erbij verwachten, inderdaad. Echter bij de omschrijving staat:TommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:12:
Beetje lullig is het wel.Package Included:
1 x LED Zoom Flashlight
Past deze houder niet?
Ja ik kijk altijd naar de omschrijving bij "Package Included" maar hier had ik echt wel verwacht dat 't erbij zou zitten.ralph075 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:21:
[...]
Gezien de foto's mag je hem erbij verwachten, inderdaad. Echter bij de omschrijving staat:
[...]
Beetje lullig is het wel.
Past deze houder niet?
Kan die genoemde houder wel 's bestellen, bedankt
Idd sterk misleidend en verbazend omdat het ding toch gemonteerd moet worden. Op verschillende foto's een houder erbij.TommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:12:
Dan weer dit melden
Package Included:
1 x LED Zoom Flashlight
Haal dan die foto's met houder eraf en noem het geen fietslicht. Apart houdertje naar TommyGun en klaar is kees. Ze blijven dingen uit hun duim zuigen blijkbaar.
Ik had een gelijkaardige besteld een paar jaar geleden en alles ontvangen, dus inclus de houder.
Ik heb er meerdere mailtjes aan gewaagd, maar ze geven niets toe. Ik wacht nog even af (misschien krijg ik nog een coupon) maar ik verwacht sowieso geen nalevering gezien hun houding. Ze zeggen in hun laatste mail ook dat de leverancier eveneens geen houders heeft c.q. levert (lijkt me sterk maar goed).Luke-san schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:24:
[...]
Haal dan die foto's met houder eraf en noem het geen fietslicht. Apart houdertje naar TommyGun en klaar is kees. Ze blijven dingen uit hun duim zuigen blijkbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2015 13:26 ]
Heb ff gechecked. Deze heb ik http://www.dx.com/p/flood...ht-with-mount-3-aaa-26800 Is nog geen euro duurder!TommyGun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:25:
[...]
Ik heb er meerdere mailtjes aan gewaagd, maar ze geven niets toe. Ik wacht nog even af (misschien krijg ik nog een coupon) maar ik verwacht sowieso geen nalevering gezien hun houding. Ze zeggen in hun laatste mail ook dat de leverancier eveneens geen houders heeft c.q. levert (lijkt me sterk maar goed).
Eigenlijk is de juiste afbeelding die op DX voor die van jou http://www.dx.com/p/infin...ycle-hi-low-strobe-113096
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic