I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik quote mezelf maar eens, dit jaar inderdaad weer rond deze tijd veel vluggere shipping van CP. Wellicht door Chinees Nieuwjaar, exacte reden weet ik niet.Sheva schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:47:
[...]
Na Chinees Nieuwjaar zal het wel een tijdje huilen zijn, maar vorig jaar deed China Post iets na Chinees Nieuwjaar(ergens in Maart of April, geloof ik) een andere route. Toen was 10 dagen verzendtijd eerder regel dan uitzondering.
Waarom de spaanse Braziliaanse versie van Ali?miicker schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:19:
Iemand ervaring met dit soort spotjes: http://pt.aliexpress.com/...p/608631_32248523469.html
Lijkt me leuk om een beetje een "smart home" te maken. Heb nu een lamp hangen waar 4 spotjes in gaan, volgens mij met dezelfde soort fitting/aansluiting, dit zijn 35W spotjes. Enig idee of deze dan fel genoeg zullen zijn? En ziet het er een beetje uit wanneer er dus 4 van die spotjes in zitten?
Led's hebben altijd minder watt nodig dus ik vermoed wel dat dit straf genoeg is. Maar hangt natuurlijk af waar je deze gaat hangen. Probeer het eens uit en laat het ons weten
Leuk ding he?owner01 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:19:
Gisteren mijn cheerson cx-10 binnen gehad. Overigens binnen 8 dagen volgens mij dus dat is wel super nice
Eerste ervaringen zijn goed snap er alleen nog niet veel van is vrij moeilijk om echt goed op 1 hoogte te blijven vliegen.
Raad andere mensen ook zeker aan om veel propellers te kopen voor de zekerheid want het ding vloog bij mij dus ook alle kanten op en dan kan er soms een propeller sneuvelen.
Iemand die nog tips heeft voor een zeer beginnende bestuurder?
Je moet er een beetje de tijd voor nemen. Begin eerst eens met hoveren. Kies dan wat landingsplekken in je kamer en probeer voorzichtig van de ene naar de andere te gaan.
Het belangrijkste is oefenen. Aangezien de accu 5 a 6 minuten meegaat kun je natuurlijk een tweede kopen. Is de ene leeg, dan vlieg je door met de volgende. Als je vrienden over de vloer krijgt kun je een dogfight houden
Wat wel wil helpen om subtiele bewegingen te maken, is de sticks verlengen.
De X11 lijkt praktisch onverwoestbaar. Ik ben er al ontelbaar keren mee gecrasht, maar hij vliegt nog steeds uitstekend.wian schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:42:
[...]
@maurits: X11 klinkt erg goed. Hoe stevig voelt de constructie met de tandwieltjes aan? Misschien ga ik er toch ook maar een bestellen
Dankzij de tandwieloverbrenging worden de motoren minder belast wat voordelig is voor de duurzaamheid. Bovendien maakt de X11 veel minder herrie dan bijvoorbeeld de Hubsan X4. De propellers zijn vastgeschroefd, dus die verlies je ook niet zo snel.
Ik heb deze extra lipo's erbij genomen. Nog meer tijd om te crashen
http://www.banggood.com/W...i-Po-Battery-p-63732.html
Wel tussen vluchten de motortjes laten afkoelen.
Je kijkt gewoon naar het prijsverschil. Als die Anker niet veel duurder is, kun je die nemen. Meestal verkopen ze die in Europa, waardoor je nog eens van 2 jaar garantie geniet.Tommyboy_1908 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:16:
Het gaat niet specifiek over de HDD enclosure maar in het algemeen.
Ik ben aan het kijken voor een USB hub en een USB charger. Ik heb de anker die in de aanbieding was vandeweek net gemist. Het viel me echter op dat Orico en Anker in het algemeen heel veel gelijkenissen tonen. Vandaar mijn vraag, dan weet ik of ik moet kijken voor een Anker of dat ik ook voor een Orico kan gaan.
Thanks alvast voor de antwoorden, 1 ja en 1 nee, dat schiet op
Orico heeft trouwens wel een Engelstalige klantendienst die zelf hun garantie afhandelt.
Nou ik kan hem nu redelijk stabiel in de lucht hangen en vanuit daar dus ook een beetje rond vliegen volgende stap word denk ik wel van het ene punt naar het andere punt vliegen en goed landen enzo.Budha schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 01:09:
[...]
Leuk ding he?
Je moet er een beetje de tijd voor nemen. Begin eerst eens met hoveren. Kies dan wat landingsplekken in je kamer en probeer voorzichtig van de ene naar de andere te gaan.
Het belangrijkste is oefenen. Aangezien de accu 5 a 6 minuten meegaat kun je natuurlijk een tweede kopen. Is de ene leeg, dan vlieg je door met de volgende. Als je vrienden over de vloer krijgt kun je een dogfight houden
Wat wel wil helpen om subtiele bewegingen te maken, is de sticks verlengen.
Dit is wel RGB - 4Watt betekent dan dat je per kleur ongeveer 1Watt hebt. Ik heb vergelijkbare spots, en de licht opbrengst valt daarvan beetje tegen. Als alle 3 de leds aanstaan (wit dus) dan gaat het nog wel, maar ga je kleuren maken dan wordt de licht opbrengst snel minder.bottom line schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:54:
[...]
Waarom de spaanse Braziliaanse Portugeeseversie van Ali?
Led's hebben altijd minder watt nodig dus ik vermoed wel dat dit straf genoeg is. Maar hangt natuurlijk af waar je deze gaat hangen. Probeer het eens uit en laat het ons wetendesnoods vraag je het eens in het LED topic hier ergens op tweakers (paar posten hoger staat er link geloof ik)
Ik heb zelf deze onlangs besteld: linkje
Je kunt hier in de comments opgeven dat je een 2700k wilt, en die krijg je dan ook. Echt warm licht en dimbaar. Een 3W is vergelijkbaar met 35W halogeen, ik kreeg overigens 7W ipv de bestelde 3W en die zijn vergelijkbaar met 50W halogeen. Erg fel, en gelukkig dimbaar. Weet alleen niet of als je ze dimt het verbruik ook minder wordt.
Alsof die Chinees de enige ter wereld zou zijn 2W filaments kan maken in die maten...
Krijg ik 2 gouden powerbanks, kijken of die kleur bevalt,
NS FC: SW 2742 0448 8213
Voor zover ik weet worden die filament lampen op dit moment gemaakt in 2, 4 en 6 watt.mark-k schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:40:
Hier weer dik feest, 1e aliexpress bestelling, een 12W filament lamp. Gisteren gearriveerd, 6 filaments, power level doorgestreept op de doos, dus gewoon een 6W lampje. Aangekaart bij de buyer protection, heel verhaal, komt de reactie van de verkoper: I am honest seller I sell really wattage. -_-'
Alsof die Chinees de enige ter wereld zou zijn 2W filaments kan maken in die maten...
Je kunt het wel inschatten aan de hand van de door de geclaimde wattages van de verkoper, als er zoals hier staat dat hij kan leveren in 6, 9 en 12 watt dan weet je eigenlijk al dat het een overdrijver/oplichter is.
http://nl.aliexpress.com/...p-Edison/32257815348.html
Thanks, ik denk dat ik ga wachten op een nieuwe aanbieding van Anker. Ze lijken dus niet een en hetzelfde merk te zijn. In dit geval ga ik dan voor kwaliteit.user001 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:04:
[...]
Je kijkt gewoon naar het prijsverschil. Als die Anker niet veel duurder is, kun je die nemen. Meestal verkopen ze die in Europa, waardoor je nog eens van 2 jaar garantie geniet.
Orico heeft trouwens wel een Engelstalige klantendienst die zelf hun garantie afhandelt.
Ik heb van aliexpress een bureau mat besteld voor op mijn nieuwe bureau (die nog in aanbouw is

http://i.imgur.com/ltuzOhI.jpg
Het valt me overigens op dat een hoop mensen negatieve ervaringen opdoen met aliexpress waar ik er zelf zeer positief over ben. De producten die ik van aliexpress haal zijn vaak van een prima kwaliteit en voldoen exact aan de beschrijving. Kijken jullie wel naar zaken als aantal bestellingen en de feedback die een verkoper krijgt of pakken jullie de goedkoopste welke aan jullie wensen voldoet?
[ Voor 15% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 03-04-2015 10:28 ]
Ziet er goed uit, hopen dat de vouw snel verdwijnt.Tommyboy_1908 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:25:
[...]
Thanks, ik denk dat ik ga wachten op een nieuwe aanbieding van Anker. Ze lijken dus niet een en hetzelfde merk te zijn. In dit geval ga ik dan voor kwaliteit.
Ik heb van aliexpress een bureau mat besteld voor op mijn nieuwe bureau (die nog in aanbouw is). Deze is gisteren binnengekomen en eerste oordeel is ook dat deze zijn geld wel waard is. Mooi stevig stofje, goed in elkaar gezet en blijft keurig op zijn plek liggen als je aan het schrijven bent e.d. De opbergvakjes zijn ook nog eens makkelijk! Ik neem aan dat die vouw in het midden (was dubbel gevouwen bij het verzenden) vanzelf verdwijnt als hij een tijdje op zn plek ligt.
[afbeelding]
http://i.imgur.com/ltuzOhI.jpg
Heb je een linkje naar het artikel op Aliexpress?
Uiteraard!Halldor schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:29:
[...]
Ziet er goed uit, hopen dat de vouw snel verdwijnt.
Heb je een linkje naar het artikel op Aliexpress?
zal vast wel verdwijnen, anders een keertje strijken of zo? of er wat zware boeken op leggen.Tommyboy_1908 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:25:
[...]
Ik neem aan dat die vouw in het midden (was dubbel gevouwen bij het verzenden) vanzelf verdwijnt als hij een tijdje op zn plek ligt.
Eerste reactie was, een weegschaal van Xiaomi, leuk maar meer niet. Tot ik mijn app synchroniseer met mijn Mi band en een nieuw schermpje zie waar je gewicht wordt bijgehouden, dan begint het toch te kriebelen en is het misschien toch wel een leuk hebbedingKenzi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 04:25:
[...]
Nog niks van bekend helaasbehalve de geruchten.
release zal wel deze zomer worden, de vorige kwam ook uit in de zomer.
weegschaal is al wel online verschenen: http://goo.gl/KEUn5H

Inderdaad! Dat loopt wel los, met strijken zal het zoiezo wel lukken (misschien wel even een theedoek erover leggen). Ach, eerst dat bureau maar eens af maken, zien we de rest dan wel.miicker schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:33:
[...]
zal vast wel verdwijnen, anders een keertje strijken of zo? of er wat zware boeken op leggen.
[ Voor 22% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 03-04-2015 10:42 ]
Je moet meestal ook de beschrijving / product description volledig lezen. Daar staat meestal de echte informatie. Maar er zijn veel mensen die dit niet grondig genoeg bekijkenTommyboy_1908 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:25:
[...]
Het valt me overigens op dat een hoop mensen negatieve ervaringen opdoen met aliexpress waar ik er zelf zeer positief over ben. De producten die ik van aliexpress haal zijn vaak van een prima kwaliteit en voldoen exact aan de beschrijving. Kijken jullie wel naar zaken als aantal bestellingen en de feedback die een verkoper krijgt of pakken jullie de goedkoopste welke aan jullie wensen voldoet?
Ik ben ook zeer tevreden van mijn bestellingen op AliExpress, alleen dat het me wel wat (nutteloos) geld kost

Heey die heb ik ook! Al bijna 2 jaar haha en nog steeds werkend en veel plezier van.NoFearCreations schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:08:
Ik heb ook weer een wat op DX gekocht, en aangenaam verrast hoe snel het geleverd is.
Heb deze fancontroller gekocht:
[afbeelding]
http://www.dx.com/p/stw-a...x-8cm-147174#.VR0wRPmsXPE
21-03-2015 besteld, 01-04-2015 afgeleverd.
Gekozen omdat hij dezelfde soort mesh heeft als mijn kast, al is de controller wel van plastic. Maar belangrijker, het is geen PWM controller, en ik heb voornamelijk 2 draads fans in mijn kast zitten.
Werkt goed, en voelt ondanks dat het plastic is, wel stevig aan.
Het is idd geen pwm control, maar dat was vantevoren bekend. Ik hou gewoon al mijn case fans erop aangesloten en mijn waterpomp zit wel als pwm op mijn mobo. Ik had er blijkbaar ook ooit een review voor geschreven zie ik op dx
Maar vooral gewoon de schuifjes zijn heel handig ipv die grote, lelijke ronde knoppen op de meeste van controllers. Het enige nadeel is dat de ledjes niet uit te schakelen zijn en best fel zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 03-04-2015 10:57 ]
Ik heb ze ook al in 8 watt gezien, dus 8 filaments in de lamp. Hij was goedkoop dus dacht die eens een gokje met die 12W lampjes aangezien die filament lampen wel echt zwaar chill zijn. Goed licht, laag verbruik, was vooral wel relaxed bij het lassen aangezien mijn laskap niet reageerde op het licht van de ledjes en ik dus niet meteen geen zak meer zag als ik ietsje richting die lamp keek (wat bij de gloeilamp met zelfde lichtopbrengst wel zo was).ASW1 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:25:
[...]
Voor zover ik weet worden die filament lampen op dit moment gemaakt in 2, 4 en 6 watt.
Je kunt het wel inschatten aan de hand van de door de geclaimde wattages van de verkoper, als er zoals hier staat dat hij kan leveren in 6, 9 en 12 watt dan weet je eigenlijk al dat het een overdrijver/oplichter is.
http://nl.aliexpress.com/...p-Edison/32257815348.html
Ik denk dat ik precies dezelfde lamp gekocht heb. Ik had al eerder een "9W" lamp gekocht van deze man en daar zaten 6 filamenten in, dus ik nam aan dat zijn "12W" versie er 8 zou hebben. En zo stond het ook in de advertentie op het moment dat ik deze lamp kocht. Na het nodige gezeur heb ik het prijsverschil tussen 9W en 12W teruggekregen, maar ik zie wel dat hij deze specificatie nu uit zijn advertentie verwijderd heeft.mark-k schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:40:
een 12W filament lamp. Gisteren gearriveerd, 6 filaments, power level doorgestreept op de doos, dus gewoon een 6W lampje. Aangekaart bij de buyer protection
„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”
Ja er zijn er een aantal die 9W hebben staan maar zeggen dat het 8W is, die hebben ook plaatjes met 8 filamenten per lamp. Deze gast probeert gewoon 6W als 12W te verkopen. Die dunne filaments zijn 1W, meer power zijn dikker of langer.aawe mwan schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:51:
[...]
Ik denk dat ik precies dezelfde lamp gekocht heb. Ik had al eerder een "9W" lamp gekocht van deze man en daar zaten 6 filamenten in, dus ik nam aan dat zijn "12W" versie er 8 zou hebben. En zo stond het ook in de advertentie op het moment dat ik deze lamp kocht. Na het nodige gezeur heb ik het prijsverschil tussen 9W en 12W teruggekregen, maar ik zie wel dat hij deze specificatie nu uit zijn advertentie verwijderd heeft.
http://www.aliexpress.com...f-Border/32269511638.html
In maat XL (draag zelf M). De stof is mooi, niet van dat nylon achtige dat ze vaak hebben. Alleen voel ik me een ingeblikte worst in het ding, veel te strak en ook te kort helaas. Hopelijk kan ik er een huisgenoot of m'n broer mee blij maken. Dus als iemand geïnteresseerd is in het shirt: koop sowieso XXL!
Die is wat ik kon meten dmv iperf:
macbook (5ghz) -> mac mini (2.4ghz) = 73.7 Mbits/sec
macbook (5ghz) -> hummingboard (lan poortje) = 94Mbits/sec
Niet slecht volgens mij
Meeste kleding is in Chinese maten en heb je dus helemaal niks aan. Ik draag normaal ook een M (soms een L maar die is meestal veel te breed dus neem meestal genoegen met een iets te korte M), maar ik heb een keer een shirt gehad dat een Chinese XXXXL was (ja echt 4XL) en die was nog steeds te klein.Majesty schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:47:
Ik dacht laatst weer 'laat ik eens gek doen en weer een keer kleding proberen', dus dit shirt besteld:
http://www.aliexpress.com...f-Border/32269511638.html
In maat XL (draag zelf M). De stof is mooi, niet van dat nylon achtige dat ze vaak hebben. Alleen voel ik me een ingeblikte worst in het ding, veel te strak en ook te kort helaas. Hopelijk kan ik er een huisgenoot of m'n broer mee blij maken. Dus als iemand geïnteresseerd is in het shirt: koop sowieso XXL!
Exact hetzelfde, 1.90 lang zijn brengt soms nog wat problemen met zich mee met lengte van kleding. Maar inderdaad, vrijwel alle kleding is in chinese maten. Boxers heb ik ook nog weleens besteld in XL en dat gaat eigenlijk net goed. Shirtjes voor vrouwen gaat overigens over het algemeen ook altijd wel goed, met gewoon een S bijvoorbeeld.mark-k schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:14:
[...]
Meeste kleding is in Chinese maten en heb je dus helemaal niks aan. Ik draag normaal ook een M (soms een L maar die is meestal veel te breed dus neem meestal genoegen met een iets te korte M), maar ik heb een keer een shirt gehad dat een Chinese XXXXL was (ja echt 4XL) en die was nog steeds te klein.
Binnen 1 week mijn bestelling binnen van de hier veel besproken powerbank 10400.
Chapeau!!
Maar wel met een Chinese instructie.
Hoe laad ik dat ding nu op?
er zit een kabeltje bij van 14 cm met een USB aansluiting en een mini USB?
Die zal voor het opladen van mijn mobiel zijn, maar hoe laadt ik dit ding nu op aan mijn PC?
Daar zit alleen een USB aansluiting op.
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
LolSchinnen-groen schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:07:
Zo!
Binnen 1 week mijn bestelling binnen van de hier veel besproken powerbank 10400.
Chapeau!!
Maar wel met een Chinese instructie.
Hoe laad ik dat ding nu op?
er zit een kabeltje bij van 14 cm met een USB aansluiting en een mini USB?
Die zal voor het opladen van mijn mobiel zijn, maar hoe laadt ik dit ding nu op aan mijn PC?
Daar zit alleen een USB aansluiting op.

En wat krijg je als je het kabeltje omdraait? Kijk je powerbank eens goed na.
Trouwens, een 10.400mAh power bank vullen met behulp van je pc gaat je enorm veel tijd kosten. Je USB-Poort geeft 500mAh. Dus een dikke 20 uur.
En als je de pagina opnieuw opent, dan zie je nog een fractie van een seconde de oude prijs...

Ik dacht al dat er wat was gewijzigd, want ik was in de veronderstelling dat er 40% korting op zat, terwijl er nu nog 'slechts' 30% korting op zit.
Maar ja, ook voor €26,20 is het nog een prima prijs/prestatie-verhouding imo.
Ja, een goed ideebottom line schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:13:
[...]
Lol![]()
En wat krijg je als je het kabeltje omdraait? Kijk je powerbank eens goed na.
Trouwens, een 10.400mAh power bank vullen met behulp van je pc gaat je enorm veel tijd kosten. Je USB-Poort geeft 500mAh. Dus een dikke 20 uur.
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken, stom dus.
Maar de enige lader die ik heb is mijn PC, dus even geduld a.u.b.
Bedankt voor de info!
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Hij springt bij mij ook tussen die prijzen. Elke keer als je de pagina opent. Vreemd.ralph075 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:27:
Zucht.... wil ik net de Xiaomi 16000mAh bestellen (want 2 usb-aansluitingen).... springt hij van €22,56 naar €26,20.
En als je de pagina opnieuw opent, dan zie je nog een fractie van een seconde de oude prijs...
Ik dacht al dat er wat was gewijzigd, want ik was in de veronderstelling dat er 40% korting op zat, terwijl er nu nog 'slechts' 30% korting op zit.
Je moet 'm dan ook kopen wanneer iemand de aanbieding post, en geen week wachtenralph075 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:27:
Zucht.... wil ik net de Xiaomi 16000mAh bestellen (want 2 usb-aansluitingen).... springt hij van €22,56 naar €26,20.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 03-04-2015 17:21 ]

Mijn Samsung lader: output 0,7 A, 5 V.Kitano schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:50:
Je kunt ook de oplader van je gsm gebruiken om je powerbank op te laden, die levert meestal wel 1 A. En als je ook geen gsm en lader hebt, vraag ik me af wat je uberhaupt met die powerbank moet
USB op notebook: 0,5...0,9A, 5V.
Dus weinig verschil.
De powerbank is voor als je geen lader kunt gebruiken, wist je dat niet?
Hier dezelfde ervaring. Afgelopen zondagavond besteld en vanmiddag stond postnl voor de deur. Mijn snelste supersnelle levering.Sirhc_95 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:01:
Zo deze bestelling is wel heel snel aangekomen, vorige week zondagmiddag heb ik deze schroevendraaier met 31 bitjes besteld bij BIC http://www.buyincoins.com/item/6174.html, handig ding trouwens. Afgelopen maandag verstuurd met China Post zonder tracking, tot mijn verbazing stond de PostNL pakketbezorger er gistermiddag al mee aan m'n deur
Tabletladers werken vaak op 2A, gaat nog wat sneller.Kitano schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:50:
Je kunt ook de oplader van je gsm gebruiken om je powerbank op te laden, die levert meestal wel 1 A. En als je ook geen gsm en lader hebt, vraag ik me af wat je uberhaupt met die powerbank moet
Mijn Samsung tablet heeft een heel andere stekker, helaas.ralph075 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:22:
[...]
Tabletladers werken vaak op 2A, gaat nog wat sneller.
Dus dat gaat niet lukken.
Dan werkt het helaas niet idd. Mijn Asus tablets hebben beide een lader met losse USB-kabel, dus ik kan er elke USB-kabel in prikken die ik wil, mini, micro, proprietary, het maakt allemaal niet uitSchinnen-groen schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:24:
[...]
Mijn Samsung tablet heeft een heel andere stekker, helaas.
Dus dat gaat niet lukken.
Pas maar op...ralph075 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:27:
...

Nah, 9 van de 10 keer tikken ze het vakje "gift" aan op het customs formulier, dan mag het tot €45 gratis het land in. En 9 van de 10 keer zetten ze ook een lager bedrag op het customs formulier, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komtehtweak schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:28:
[...]
Pas maar op...da's boven >22 euro grens...dus als je pech hebt, komt er nog wat bij...

Of "specimen". Nu snap ik waarom..ralph075 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:32:
[...]
Nah, 9 van de 10 keer tikken ze het vakje "gift" aan op het customs formulier, dan mag het tot €45 gratis het land in. En 9 van de 10 keer zetten ze ook een lager bedrag op het customs formulier, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
ehtweak schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:21:
[...]
Yep.![]()
Vorige week nog binnengekregen: ehtweak in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Tot nu al erg blij mee in ieder geval. Zonde om deze in een hoesje te doen, maar kan niet tegen krassen
Nickname does not reflect reality
You luckyy bastard, ik kreeg een mailtje dat die niet meer gerestocked zou worden en of ik een andere kleur wil of mn geld terug. Heb nog niet besloten, maar denk dat ik voor nog een gouden versie ga dan maar nu het toch zo goedkoop was.Brad Pitt schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:43:
De rode (eigenlijk is het meer roze imho) powerbank binnen gekregen. Erg mooi ding. Foto's volgen nog.
Tot nu al erg blij mee in ieder geval. Zonde om deze in een hoesje te doen, maar kan niet tegen krassen
Heb namelijk wel al mn gouden ontvangen die ik een dag eerder had besteld en het is een echte.
Ziet er ook fraai uit
Btw wat hebben ze het snel verstuurd zeg , 27 maart bestelling geplaatst, 28 maart werd het verstuurd en vanmiddag al binnen
[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 03-04-2015 23:52 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb nog 'n rooie nepperd liggen.... Als je 'n beetje handig bent bouw je de original in de rode behuizingMusta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:49:
[...]
You luckyy bastard, ik kreeg een mailtje dat die niet meer gerestocked zou worden en of ik een andere kleur wil of mn geld terug. Heb nog niet besloten, maar denk dat ik voor nog een gouden versie ga dan maar nu het toch zo goedkoop was.
Heb namelijk wel al mn gouden ontvangen die ik een dag eerder had besteld en het is een echte.
Ziet er ook fraai uit
Btw wat hebben ze het snel verstuurd zeg , 27 maart bestelling geplaatst, 28 maart werd het verstuurd en vanmiddag al binnen
6W lampje kan ik ook wat mee, maar is mr de helft van wat ik besteld had dus heb ook de helft van mn geld terug gevraagd.
En nu blijft zijn feedback op okay staan en blijft 'ie ook gewoon de "12W" versie verkopen?mark-k schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:19:
Zo, na een paar berichtjes heb ik toch mijn claim bij aliexpress in mijn voordeel kunnen beslissen. De verkoper ging van 'echt waar het is wel 12W' naar 'sorry mijn fout geef aub geen slechte feedback'.
6W lampje kan ik ook wat mee, maar is mr de helft van wat ik besteld had dus heb ook de helft van mn geld terug gevraagd.
Het is niet de Xiaomi versie met de USB dongle maar de Yeelight Blue II met Bluetooth connectie. De app uit de Playstore is geheel in het Engels. Even mee gespeeld ziet er goed uit en de, app werkt vrij soepel. Binnenkort komt er ook een beacon functie in combinatie met de MiBand.
Begin maart een miband bij tinydeal besteld, tot op heden niks binnen gekregen (was gewoon op voorraad). Toch vreemd dat hier zo veel verschil in kan zitten, ik neem aan dat je standaard verzending had?Chocoball schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:47:
Gisteren mijn Xiaomi Yeelight van Tinydeal binnengekregen. Was 13 maart besteld maar tijdens het verwerken niet meer op voorraad. Is uiteindelijk 23 maart verzonden en heeft er dus 12 dagen over gedaan.
Het is niet de Xiaomi versie met de USB dongle maar de Yeelight Blue II met Bluetooth connectie. De app uit de Playstore is geheel in het Engels. Even mee gespeeld ziet er goed uit en de, app werkt vrij soepel. Binnenkort komt er ook een beacon functie in combinatie met de MiBand.
What you see is always what you get.
Gewoon standaard verzending maar ik had wel een tracking nummer. Mijn MiBand van Tinydeal had ook een tracking nummer. Heb je al gekeken of je ook een tracking nummer hebt?ITsEZ schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:50:
[...]
Begin maart een miband bij tinydeal besteld, tot op heden niks binnen gekregen (was gewoon op voorraad). Toch vreemd dat hier zo veel verschil in kan zitten, ik neem aan dat je standaard verzending had?
Weet niet hoever in het begin van maart je hebt besteld, maar op TinyDeal staat bij de Mibands de volgende opmerking:ITsEZ schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:50:
[...]
Begin maart een miband bij tinydeal besteld, tot op heden niks binnen gekregen (was gewoon op voorraad). Toch vreemd dat hier zo veel verschil in kan zitten, ik neem aan dat je standaard verzending had?
All orders, laid from March 11th, will be shipped on April 15th.
Nee, ik heb nog geen feedback gegeven, die gaat er zeker komen, maar niet op de manier waarop hij gehoopt hadBrad Pitt schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:17:
[...]
En nu blijft zijn feedback op okay staan en blijft 'ie ook gewoon de "12W" versie verkopen?
Dit kan ik vinden bij de order:ralph075 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:12:
[...]
Weet niet hoever in het begin van maart je hebt besteld, maar op TinyDeal staat bij de Mibands de volgende opmerking:
All orders, laid from March 11th, will be shipped on April 15th.
Date: 3/2/2015
Order Status: Shipped
Non-Registered Air Mail
Ik heb trouwens deze besteld http://www.tinydeal.com/s...rt-bracelet-p-142799.html was destijds een euro of 4 goedkoper dan de andere.
What you see is always what you get.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze origineel zijn, de prijs in china zelf is wel wat hoger! Ach, maar voor € 3,26 is het de gok wel waard.Chocoball schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:24:
Op Aliexpress zijn de komende 15 uur de Xiaomi Piston Youth voor $3.49 te krijgen. Durf alleen niet te zeggen of ze origineel zijn.
Als ik mij niet vergis doel je op onderstaande MiLight? Warm White, 6W, dimbaar + remote.
http://nl.aliexpress.com/...Dimmable/32232830319.html
Dan is de Thorfire wel wat duurder, of zie ik iets over het hoofd?
Thorfire verkoopt dus de lampen van MiLight, maar met een hoger prijskaartje (en doet iedereen geloven dat het merk Thorfire is.Lazarus71 schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:25:
Thnx, fijne review.
Als ik mij niet vergis doel je op onderstaande MiLight? Warm White, 6W, dimbaar + remote.
Trouwens, nog goedkoper verkrijgbaar via Banggood
Bij banggood is de controller los te koop voor 15 euro.clonedonkey schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:29:
Iemand misschien nog een goede site/verkoper om die mi-light maar dan incl wifi controller te kopen?
In Nederland zij er meerdere sites/bedrijven die het aanbieden.
Jaarlijks doen wij met onze neven en nichten een weekend, het lijkt mij leuk om er iets bij te doen wat dat weekend dan word gedragen.
Zelf zat ik te denken aan een pet of zonnebril met opdruk (geen logo enkel tekst).
Is het mogelijk om zoiets uit Verweggistan te halen? Of de prijs nagenoeg het zelfde als in Nederland?
Ik zou er dan 20 stuks van willen bestellen. Waarschijnlijk met 1 beginnen om de kwaliteit te checken, bevalt dit dan meer.
Zelf nog niks kunnen vinden namelijk.
Hmm, dat is een hele goeie! Daar ben ik zelf toevallig ook naar op zoek, caps voor een vriendenclubje. Heb al de nodige borduurstudio's in NL gevonden, ook wel voor kleine aantallen, maar vooral door instelkosten rijst de prijs de pan uit! Opdruk zou dan goedkoper kunnen zijn, helemaal vanuit "Verweggistan"walterworld schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:03:
Relatiegeschenken
...
Weet niet of het goedkoper is. Vaak vragen ze (behoorlijk) hogere productie-aantallen dan enkele tientallen.
Heb inderdaad al op AliExpress gekeken, "100 pieces / lot"ralph075 schreef op zondag 05 april 2015 @ 20:58:
Alibaba.com is het eerste wat bij me opkomt, als je textiel e.d. wil laten bedrukken. Daar kwam ik meestal uit met zoektochten naar iets vergelijkbaars. Er zullen vast (veel) meer aanbieders zijn in die regio
Weet niet of het goedkoper is. Vaak vragen ze (behoorlijk) hogere productie-aantallen dan enkele tientallen.
Zoveel neven nichten heb ik nou ook weer niet.

Hoe verwachten ze dat je de lichten bestuurt als je de remote er niet bij krijgt?Lazarus71 schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:25:
Thnx, fijne review.
http://www.tinydeal.com/o...w-bluetooth-p-143966.html
Dual boot, 2GB RAM, 32GB opslag, Z3735F. Nette prijs
Signature
met heel veel dank aan Pazzoppe!Je kunt de ballonnen vinden bij mijn ballonnenwinkel in Amsterdam als Belbal Metallic Wit:
http://www.damfeestartike...llonnen-b105-p-13281.html
Daar kosten ze 1.85 per 10, maar minimaal 4.50 bestellen plus verzendkosten.
Je kunt ze ook vinden bij de Ballonnerie:
http://www.deballonnerie....05?filter=442,459,375,452
Daar zijn ze 14.95 per 100. Ook hier verzendkosten.
Misschien als je even bij je plaatselijke feestartikelenwinkel naar Belbal metallic wit vraagt kunnen ze ze in kleine aantallen verkopen. De Qualatex Pastel pearl doet het overigens ook.
Heb de lampen nu een paar weken in gebruik. Ben er erg tevreden over.
Ook erg tof om de lampen te bedienen via je telefoon
In de productbeschrijving staat:StrongArmLance schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:43:
[...]
Hoe verwachten ze dat je de lichten bestuurt als je de remote er niet bij krijgt?
verpakking inclusief:
1 x 2.4g dimbare 4- zone RGBW afstandsbediening
1 x 2.4g RGBW dimbare lamp
Ook de titel bevestigt dat de remote (niet de wifi-module) er wel bij zit.
Overigens met dank @bottom line voor de link naar goedkopere optie, deze ook met remote.
Om daar nog op terug te komen, reactie van de verkoper:SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:15:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze origineel zijn, de prijs in china zelf is wel wat hoger! Ach, maar voor € 3,26 is het de gok wel waard.
cn1511765856 (2015-04-06 04:21:17):
high copy
Ahh dat dacht ik ook, maar ik zag dat de ab los te bestellen was dus ik dacht dat de lampen dan apart waren, thanks.Lazarus71 schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:10:
[...]
In de productbeschrijving staat:
verpakking inclusief:
1 x 2.4g dimbare 4- zone RGBW afstandsbediening
1 x 2.4g RGBW dimbare lamp
Ook de titel bevestigt dat de remote (niet de wifi-module) er wel bij zit.
Overigens met dank @bottom line voor de link naar goedkopere optie, deze ook met remote.
Geen ervaring mee, maar zou deze bijvoorbeeld niet geschikt zijn?walterworld schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:03:
Relatiegeschenken
Jaarlijks doen wij met onze neven en nichten een weekend, het lijkt mij leuk om er iets bij te doen wat dat weekend dan word gedragen.
Zelf zat ik te denken aan een pet of zonnebril met opdruk (geen logo enkel tekst).
Is het mogelijk om zoiets uit Verweggistan te halen? Of de prijs nagenoeg het zelfde als in Nederland?
Ik zou er dan 20 stuks van willen bestellen. Waarschijnlijk met 1 beginnen om de kwaliteit te checken, bevalt dit dan meer.
Zelf nog niks kunnen vinden namelijk.
http://dutch.alibaba.com/...eball-cap-2023005215.html
(minimumorder: 1 stuk)
Als ik het goed begrijp, $0.99 per cap inclusief bedrukking en verzending?user001 schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:36:
[...]
Geen ervaring mee, maar zou deze bijvoorbeeld niet geschikt zijn?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Of deze:user001 schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:36:
[...]
Geen ervaring mee, maar zou deze bijvoorbeeld niet geschikt zijn?
http://www.alibaba.com/pr...-and-hat_60196817669.html
Of deze:
http://www.alibaba.com/pr...ats-Caps_60104201446.html
dat jullie met die waardeloze google translate vertalingen overweg kunnen, lees zo'n site dan toch liever in het Engels, kost minder moeite om te begrijpen wat er staat...
Je zal de verkoper moeten contacteren voor de echte totaalprijs. Vermoedelijk zal het wel iets meer zijn.MrMilco schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:11:
[...]
Als ik het goed begrijp, $0.99 per cap inclusief bedrukking en verzending?
Thnx. Ik ga er nog even over nadenken.user001 schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:46:
[...]
Je zal de verkoper moeten contacteren voor de echte totaalprijs. Vermoedelijk zal het wel iets meer zijn.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Icm met die afstandsbediening of via de RGB app?
Al enkele keren lopen zoeken, maar kom alleen deze tegen:

Maar die werken waarschijnlijk niet met eerder genoemde remote's?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mocht je het doen hoor ik de resultaten graag! Ben ñamelijk best benieuwd! Misschien dat ik ook wel een paar bedrukte petten wil hebben voor een leuk doel!
Ze zijn er wel. Waar heb je op gezocht?GGS_206 schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:55:
Kan het kloppen dat die dimmable RGB ledlampen niet in E14 te verkrijgen zijn?
http://chinaprices.us?q=mi%20light%20e14
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Kun je niet gewoon beter een E27 to E14 adapter kopen? Zoiets als: http://nl.aliexpress.com/...tive_id=AS_20150406071723GGS_206 schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:55:
Kan het kloppen dat die dimmable RGB ledlampen niet in E14 te verkrijgen zijn?
Komt goed. Voor dit jaar sowieso niet meer. Misschien dat ik t doe voor volgend jaarTommyboy_1908 schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:06:
[...]
Mocht je het doen hoor ik de resultaten graag! Ben ñamelijk best benieuwd! Misschien dat ik ook wel een paar bedrukte petten wil hebben voor een leuk doel!
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Gezien het type schoen is het grote kans dat het namaak was en het artikel verwijderd is van aliexpress.F!sher schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:24:
Ik heb gisteren een paar schoenen besteld via aliexpres, janoski max suede. Nu kijk ik een dag later en zijn de schoenen verwijderd. Echter ik heb de betaling al uitgevoerd en de orders staan ter verzending in mijn account.
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Oke, bedankt voor de snelle reactie Kenzi. Is dit een gevalletje pech, geld weg en moet ik contact opnemen met creditcard maatschappij. Of gaat de verkoper/aliexpres het bedrag refunden?Kenzi schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:28:
[...]
Gezien het type schoen is het grote kans dat het namaak was en het artikel verwijderd is van aliexpress.
Ik zou persoonlijk even wachten of je een werkende tracking nummer krijgt of niet. En anders Aliexpress protection in schakelen, grote kans dat je daar ook een refund kan krijgen.F!sher schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:37:
[...]
Oke, bedankt voor de snelle reactie Kenzi. Is dit een gevalletje pech, geld weg en moet ik contact opnemen met creditcard maatschappij. Of gaat de verkoper/aliexpres het bedrag refunden?
http://www.17track.net/enTerrz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:46:
Vorige week een paar poelie's en een getande riem besteld voor mijn DIY timelapse slider. Nu heb ik een track code die begint met 'HR' en eindigt met 'CN', maar op geen enkele tracking site lijkt deze het te doen. Heeft iemand enig idee welke tracker ik kan gebruiken?
of
https://www.internationalparceltracking.com/
Kan zijn dat de code nog niet actief is, duurt soms een paar dagen (of langer als het artikel nog niet verzonden is maar er wel al een tracking code is aangevraagd)
Bedankt! Enig idee welke vervoersmaatschappij moet ik hebben met mijn code?Kenzi schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:49:
[...]
http://www.17track.net/en
of
https://www.internationalparceltracking.com/
Kan zijn dat de code nog niet actief is, duurt soms een paar dagen (of langer als het artikel nog niet verzonden is maar er wel al een tracking code is aangevraagd)
Beide sites zouden dat automatisch moeten pakken.Terrz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:52:
[...]
Bedankt! Enig idee welke vervoersmaatschappij moet ik hebben met mijn code?
Bij 17track gewoon op dat vergrootglas klikken
HRxxxCN, CN betekend afkomstig uit China, de eerste twee letters zijn een combinatie van koerier & verzendmethode (Registered, Airmail etc.)
Hier voor €24,47:dodge_911 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:02:
Van 6 tot 13 april 'n mooie deal bij BG op de Xiaoyi Smart Cam : €28.21
http://www.dealsmachine.c...e&utm_campaign=shareasale
Je vergeet wel even dat je daar verzendkosten moet betalen
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Klopt, als ik klik op checkout met paypal, dan is het totaal €27,42, dan zou ik hem idd bij BG bestellen, is volgens mij een betere webshop (betrouwbaarder)RobertowNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:16:
[...]
Je vergeet wel even dat je daar verzendkosten moet betalen
[ Voor 14% gewijzigd door miicker op 07-04-2015 13:31 ]
Ik heb de xiaomi camera op Synology aangesloten, standaard wordt deze niet gesupported maar met wat hulp heb ik hem wel aan de gang gekregen. Regelmatig meldt Surveillance dat de verbinding verbroken is voor een paar seconden maar dit kan ook aan mijn wifi liggen. Het gebrek aan nacht-infrarood is wel erg duidelijk, wanneer het donker is kan je zwaaien wat je wilt maar er wordt geen detectie waargenomen. Voor de rest alleen maar lof, goed beeld en een geweldige kijkhoek.Freakster86 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:24:
Die xiaomi cam app is er helaas niet voor windows phone. Iemand al getest hoe dit werkt met een Synology NAS en Surveillance?
En zeer goede lichtgevoeligheid van de senor, niet te vergeten. In schemer ook nog (redelijk) goede beelden.helpme schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:32:
[...]
Ik heb de xiaomi camera op Synology aangesloten, standaard wordt deze niet gesupported maar met wat hulp heb ik hem wel aan de gang gekregen. Regelmatig meldt Surveillance dat de verbinding verbroken is voor een paar seconden maar dit kan ook aan mijn wifi liggen. Het gebrek aan nacht-infrarood is wel erg duidelijk, wanneer het donker is kan je zwaaien wat je wilt maar er wordt geen detectie waargenomen. Voor de rest alleen maar lof, goed beeld en een geweldige kijkhoek.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Dit topic is gesloten.
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic