Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:20
Worden die pakketjes bij jou gelijk of gelijk op het postkantoor bezorgd? Ik heb namelijk ook genoeg dingen op 11/11 besteld en daarvoor, maar tot op heden niets binnen. Ik ben bang dat het ergens op een postkantoor ligt, maar ben daar niet op de hoogte gesteld, dus kan ook niet raden waar het zou moeten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
henwy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:56:
Wel heb ik met een verkoper contact gehad over een beschadigd smartphone hoesje, gewoon via een bericht, nog geen claim, dit stellen ze erg op prijs. Ratings zijn op AliExpress schijnbaar wat waard en heb ik tal van berichten gekregen waar men in vroeg bij problemen eerst contact op te nemen ipv een claim oid te starten. Nieuw hoesje heeft men direct opgestuurd, kwam 9 dagen later binnen en was ook beschadigd. Nog een bericht gestuurd en een dag later veel excuses en geld terug op paypal. Goede rating achter gelaten en men was erg blij.
AliExpress en Paypal :?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Gebeurt wel hoor :) mijn broer heeft hetzelfde voorgehad. Lukt wel alleen maar als je dat overeenkomt met de seller zonder een dispute te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bottom line schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:57:
[...]

Gebeurt wel hoor :) mijn broer heeft hetzelfde voorgehad. Lukt wel alleen maar als je dat overeenkomt met de seller zonder een dispute te openen.
Aliexpress ondersteund geen PayPal. Alle PayPal transacties zouden dus buiten hun systeem om gaan. Dan heb je ook niet de becherming van Aliexpress, of van PayPal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kenzi schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:02:
[...]

Aliexpress ondersteund geen PayPal. Alle PayPal transacties zouden dus buiten hun systeem om gaan. Dan heb je ook niet de becherming van Aliexpress, of van PayPal. :?
Vermoedelijk gaat het enkel om de refund, is mijn aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Kenzi schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:02:
[...]

ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

Vermoedelijk gaat het enkel om de refund, is mijn aanname.
Inderdaad ;)
Betaling gedaan via de bank bijvoorbeeld, zodat order gedaan is via het AliExpress systeem.
Intern, zonder AliExpress erbij te betrekken, een refund regelen via Paypal.
-> nadeel hieraan is dat je soms 'kosten' mag betalen aan Paypal voor deze transactie

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 03-12-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 08:47

henwy

Meh

GioStyle schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:17:
[...]

Worden die pakketjes bij jou gelijk of gelijk op het postkantoor bezorgd? Ik heb namelijk ook genoeg dingen op 11/11 besteld en daarvoor, maar tot op heden niets binnen. Ik ben bang dat het ergens op een postkantoor ligt, maar ben daar niet op de hoogte gesteld, dus kan ook niet raden waar het zou moeten liggen.
De brievenpost word gewoon bezorgd en sommige pakketjes ook. Alle pakketjes die niet door de brievenbus passen en via China Post verzonden zijn komen bij het postkantoor uit. Hier zou je ook een briefje van moeten krijgen.
ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:08:
[...]

Tja, dit vind ik toch dubieus. Het is niet terecht om de rating op goed te laten staan, want dat was het product simpelweg niet. Hiermee zadel je andere kopers mogelijk met hetzelfde probleem op.
Het is anders als je het product slecht beoordeelt, maar het contact met en de service van de verkoper wel positief bestempelt.
De afhandeling en het product vond ik gewoon goed. De verpakking was op zich voldoende, het was meer de pech dat beide pakketjes gewoon erg mishandeld aangekomen zijn. Waarvan ik zeker weet dat de eerste door onze postbode te fijn geknepen is om door de brievenbus te passen. Ik schuif het gewoon op pech.

[ Voor 30% gewijzigd door henwy op 03-12-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:34
CaptJackSparrow schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:15:
Weet iemand met welke lokale koerier hier in NL die pakjes uit Vietnam worden bezorgd?

Die externe 2,5" HDD enclosures van 11/11 staan bij 17track.net al een tijdje op een status die lichtelijk onduidelijk is maar toch lijkt te betekenen dat ze Vietnam verlaten hebben, en dat al een week geleden.

[...]
Op 11.11 heb ik een Diesel Horloge besteld. Op een gegeven moment had dit pakketje dezelfde status: 'VNHANA, Arrived its destination'. Uiteindelijk vanmiddag door de pakketbezorging van PostNL bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

dannyvdb1997 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:17:
[...]

Op 11.11 heb ik een Diesel Horloge besteld. Op een gegeven moment dit pakketje dezelfde status: 'VNHANA, Arrived its destination'. Uiteindelijk vanmiddag door de pakketbezorging van PostNL bezorgd...
Ik net gelijk even checken op internationalparceltracking.com....

Ze hebben hem! :P En hij wordt straks bezorgd. *O*

Had eigenlijk tussen 17-19u moeten gebeuren. Nu staat er op mijn smartphone:"Sorry, uw pakket komt iets later" en op mijn tablet: "Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd." Is dat vanwege het grotere scherm met meer ruimte dat er een andere melding staat of omdat ik daar een nieuwere versie van de app op heb staan? Die overigens zeer onstabiel is en om de haverklap crasht. Ik hoop dat ze heel snel een update met fix uitbrengen. Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
*knip* lees de topicwaarschuwing, dit soort huiswerk moet je zelf doen.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 03-12-2015 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 17:57
Ik heb bij Banggood deze Nitecore MH20 zaklamp besteld.

Afbeeldingslocatie: http://nitecore-ua.com/published/publicdata/A70COMUANITECORE/attachments/SC/articles_pictures/Nitecore_MH20bn.jpg

Van $79,95 voor $45,00 met EU warehouse, dus binnen enkele dagen in huis.
Gebruik hier de sinterklaas couponcode 7527ff voor. Alleen geldig t/m 5 december voor deze zaklamp, en naar een Nederlands adres. Vergeet niet bij het uitchecken je adres aan te vinken anders weigert hij de code.

Meteen daarna een nieuwe order gemaakt met 2 Nitecore 18650 batterijen waar ik dan een andere coupon kan toepassen XMAS06 waardoor ik hier maar $17,80 voor betaal.

Ook heb ik deze Original Xiaomi Xiaoyi Ants Night Vision 720P Smart Wireless Webcam Security IP Camera besteld. In de pricewatch €69 :')
Gekocht met 20% korting voor maar US$29.50. Unieke Nederlandse couponcode geldig t/m 5 december: XIAOYI20
Wat kun je ermee? Nou, via je smartphone kun je in 720p kwaliteit door de camera kijken. En met de motion-detector kan hij ook in het donker beelden opnemen (op micro-sd).

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2015/12/SKU244741/14.jpg

Met dank aan http://forum.fok.nl/topic/2258434

[ Voor 24% gewijzigd door Mastermind op 03-12-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:16
Mastermind schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:07:
Ik heb bij Banggood deze Nitecore MH20 zaklamp besteld.

[afbeelding]

Van $79,95 voor $45,00 met EU warehouse, dus binnen enkele dagen in huis.
Gebruik hier de sinterklaas couponcode 7527ff voor. Alleen geldig t/m 5 december voor deze zaklamp, en naar een Nederlands adres. Vergeet niet bij het uitchecken je adres aan te vinken anders weigert hij de code.
Ik heb deze op 12 november al besteld (shipper op de 13e). Maar helaas nog steeds niet binnen. Dat via EU is op dit moment voor mij helaas langzamer dan menig bestelling uit China. De BLF A6 is gelukkig al lang binnen en dat blijkt ook een heel fijn lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Weet iemand toevallig hier hoelang het gemiddeld duurt (via chinapost) een battery in nederland te krijgen?
Hij is op 12-11 verzonden en het betreft een accu voor een laptop. Worden deze vaker tegen gehouden door de douane of is dit niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
k---evi-n schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:05:
Weet iemand toevallig hier hoelang het gemiddeld duurt (via chinapost) een battery in nederland te krijgen?
Hij is op 12-11 verzonden en het betreft een accu voor een laptop. Worden deze vaker tegen gehouden door de douane of is dit niet het geval?
ksborg schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:27:
[...]

Het kan binnen een week, maar het kan ook 6 tot 8 weken duren. Niemand kan daar echt nuttige informatie over geven, want het verschilt per dag zo'n beetje ;). Zorgen maken zou ik na die 8 weken (vanaf verzending) doen. Beginnen met zorgen maken kan ietsje eerder :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wordt steeds gekker met die aziatische eBay verkopers... 8)7

Ik had een keurige 'neutral' beoordeling achtergelaten over een item wat beschadigd en gekrast was, terwijl de aanbieding nadrukkelijk over een new & unused item sprak.
Netjes vermeld dat het item wel degelijk gebruikt en bekrast was en dat de seller dit had vergoed door het aankoopbedrag terug te storten (gewoon de waarheid)

Nu krijg ik commentaar op mijn 'neutral' beoordeling dat ze dit als negatief zien... :+ Nou jammer dan, ik heb gewoon de realiteit vermeld, zij niet... ;w
Nogmaals keurig uitgelegd dat de beoordeling volkomen terecht is en niet bezijden de waarheid itt tot hun aanbieding.

En als klap op de verwarrende vuurpijl: ze sturen die reactie notabene over een totaal ander artikel (toevallig van dezelfde aanbieder) wat ik nog niet eens ontvangen heb (veel later besteld) en wat ook nog niet beoordeeld is... :F

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:15
Ik heb nog een kortingcode voor de Olight S1 zaklamp van Gearbest. De code mag ik enkel per PM delen, dus laat maar weten als je interesse hebt. De prijs mag helaas ook enkel per PM, maar de korting is > 40 %. De code is geldig tot 7 dec. De zaklamp heb ik hier gereviewed.

Een code die ik wel kan sharen is "US18650VTC4" , waardoor 4 US18650VTC4 18650 3.7V 2100mAh batterijen €14.73 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Weet iemand nog een goede sound balancer app?

Het linkeroortje klinkt bij mijn Xiaomi Piston v3 een stukje zachter dan mijn rechteroortje. Waarschijnlijk omdat ik ze in had terwijl ik in de regen fietste...
Of kan ik nu gebruik maken van de garantie? (Banggood)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:44
Mees789 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:21:

Het linkeroortje klinkt bij mijn Xiaomi Piston v3 een stukje zachter dan mijn rechteroortje. Waarschijnlijk omdat ik ze in had terwijl ik in de regen fietste...
Als ze niet tegen regen kunnen en daardoor gaan ze kapot kun je geen gebruik van garantie maken lijkt me. :?
Weet je wanneer je ook geen gebruik kan maken van garantie? Als je met een hamer op de Pistons slaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024

Dit heb probleem heb vaak gehad bij mijn in ears van htc en samsung en andere merken.
Hoelang heb je de pistons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
barrymossel schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:21:
[...]

Als ze niet tegen regen kunnen en daardoor gaan ze kapot kun je geen gebruik van garantie maken lijkt me. :?
Weet je wanneer je ook geen gebruik kan maken van garantie? Als je met een hamer op de Pistons slaat.
Haha ja klopt, maar ik heb nog nooit waterschade gehad met oortjes omdat het water er simpelweg moeilijk inkomt, ik was even benieuwd
chipzakje schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:23:
[...]

Dit heb probleem heb vaak gehad bij mijn in ears van htc en samsung en andere merken.
Hoelang heb je de pistons?
Ik heb ze nu ongeveer 1 maand

[ Voor 22% gewijzigd door Mees789 op 04-12-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Mees789 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:13:
[...]

Haha ja klopt, maar ik heb nog nooit waterschade gehad met oortjes omdat het water er simpelweg moeilijk inkomt, ik was even benieuwd

[...]

Ik heb ze nu ongeveer 1 maand
Ik heb hetzelfde met mijn Pistons 2, maar wel na een jaar gebruik. Zelf denk ik dat de driver gewoon een beetje stuk is, want ook de mijne hebben, volgens mij, geen waterschade.

Overigens werkt een soundbalancer ook niet echt, zit op mijn Clip+, maar die laat het "zachte"oortje echt vreselijk klinken, het zijn namelijk alleen high en mid die verdwenen zijn uit het oortje.

Mijn oplossing: nieuwe kopen :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garantie wordt een apart verhaal. Eerst zal Banggood je vragen een video te maken van het probleem. Daarna zal Banggood zeggen kun je ze niet ergens bij in de buurt laten maken of stuur ze naar China op. Zomaar nieuwe sturen of volledig vergoeden doen ze niet en zeker niet met Xiaomi spullen, deze willen ze terug om ze laten repareren bij het "Xiaomi servicecentrum".

Vraag is of je zoveel moeite ervoor wilt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mees789
Chocoball schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:56:
[...]

Vraag is of je zoveel moeite ervoor wilt doen.
RobinHood schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:51:
[...]

Mijn oplossing: nieuwe kopen :+
Dat is dan erg sonde van de oortjes, maar het geluk is weer dat ze niet zo heel duur zijn.
Dus dan ga ik nieuwe kopen, waarschijnlijk Piston v2 dit keer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mees789 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:18:
[...]

[...]

Dat is dan erg sonde van de oortjes, maar het geluk is weer dat ze niet zo heel duur zijn.
Als ze na een maand dood zijn is het wel zonde ja, na een jaar boeit het mij weinig, ben gewend dat oortjes na 6 maanden al kabelbreuk hebben namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Mees789 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:18:
[...]

[...]

Ik zou de nieuwe Xiaomi Hybrids nemen. Zitten een stuk comfortabeler dan de Piston 2 en het geluid is ook wat verfijnder maar nog steeds genoeg bass.

http://banggood.com/Origi...e-With-Mic-p-1010328.html

Linkje alleen voor productinfo. Je kan ze natuurlijk ook ergens anders kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij Orico op AliExpress een tijdje terug een micro USB kabel met een micro USB naar lightning adapter gekocht. De adapter werkt niet meer (goed). Herinnerde dat Orico 1 jaar garantie bied. Dus maar een berichtje gestuurd, maar communiceren gaat moeizaam en langzaam. Is al een week geleden, maar ze snappen niet wat het probleem is en vragen om een filmpje. Ik heb had het dus even snel gefilmd dat iPhone niet laadt met die kabel en wel met een andere kabel. Ik heb het op dropbox en Wetranfser geplaatste, maar beide kunnen ze dus niet openen in China. Onedrive en heel veel andere sites werken dus ook niet. Iemand die een site weet die wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

xileS schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:29:
Bij Orico op AliExpress een tijdje terug een micro USB kabel met een micro USB naar lightning adapter gekocht. De adapter werkt niet meer (goed). Herinnerde dat Orico 1 jaar garantie bied. Dus maar een berichtje gestuurd, maar communiceren gaat moeizaam en langzaam. Is al een week geleden, maar ze snappen niet wat het probleem is en vragen om een filmpje. Ik heb had het dus even snel gefilmd dat iPhone niet laadt met die kabel en wel met een andere kabel. Ik heb het op dropbox en Wetranfser geplaatste, maar beide kunnen ze dus niet openen in China. Onedrive en heel veel andere sites werken dus ook niet. Iemand die een site weet die wel werkt?
Ik heb ook zoiets gehad, en toen tinypic geprobeerd, werkte nog ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
henwy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:07:
[...]

De brievenpost word gewoon bezorgd en sommige pakketjes ook. Alle pakketjes die niet door de brievenbus passen en via China Post verzonden zijn komen bij het postkantoor uit. Hier zou je ook een briefje van moeten krijgen.
Vandaag de eerste van de zoveel pakketjes binnengekregen. PostNL medewerker weet niet beter dat alle pakketjes die niet door de brievenbus gewoon bezorgd gaan worden. d:)b

Echter zou in het pakketje 4 producten moeten zitten, terwijl er maar 2 in zitten.. Gelijk verkoper een berichtje gestuurd. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:00
GioStyle schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:37:
[...]

Vandaag de eerste van de zoveel pakketjes binnengekregen. PostNL medewerker weet niet beter dat alle pakketjes die niet door de brievenbus gewoon bezorgd gaan worden. d:)b

Echter zou in het pakketje 4 producten moeten zitten, terwijl er maar 2 in zitten.. Gelijk verkoper een berichtje gestuurd. Ik ben benieuwd. :)
Het wordt vaak verspreid verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Tigerblood schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:01:
[...]

Ik zou de nieuwe Xiaomi Hybrids nemen. Zitten een stuk comfortabeler dan de Piston 2 en het geluid is ook wat verfijnder maar nog steeds genoeg bass.

Linkje alleen voor productinfo. Je kan ze natuurlijk ook ergens anders kopen. ;)
Ah dankjewel!
Heb ze nog nooit gezien, zijn ze pas uitgekomen?
Dat lijkt me een iets betere optie dan de Piston v2's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Mees789 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:49:
[...]

Ah dankjewel!
Heb ze nog nooit gezien, zijn ze pas uitgekomen?
Dat lijkt me een iets betere optie dan de Piston v2's :P
Ja, ze zijn misschien net 3-4 weken geleden uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
*knip en wat is het nut van deze post? Lees de topicwaarschuwing, geen statusupdates.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 05-12-2015 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Afgelopen vrijdag IR illuminator binnengekregen en naast de IP-camera gehangen.
Conclusie; houdt het geld maar in je zak.

Ja, het geeft extra licht maar het is erg gecentreerd met erg weinig spreiding. Voor buiten dus niet een aanrader. Binnen ongetwijfeld wel omdat daar het licht door muren/objecten wordt weerkaatst.
Voor buiten presteren de ingebouwde IR-LED's van de camera nog beter.
Als ik de IR-LED's van de camera uitzet en alleen deze illuminator gebruik wordt het beeld wel iets scherper maar door de lagere lichtopbrengst is dat geen aanrader.

Erg jammer, want extra licht in het donker was wel erg handig geweest. ;(
(Hoewel dat ook weer overbelichte gezichten kan opleveren)

Ik neem aan dat er hier niemand is die ervaring heeft met dergelijke emitters?

[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 05-12-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:39
Iemand ervaring met de Excelvan/Iwown i5 plus?
De orginele fabrikant is Iwown maar er zijn er blijkbaar ook van Excelvan. :? Verder is er geen verschil te zien.

Volgens mij is dit de beste goedkope (17€) smartband waar je ook de tijd kan op aflezen.

Excelvan:
http://nl.aliexpress.com/...3.html?detailNewVersion=4

Iwown:
http://nl.aliexpress.com/...44_0%2Csearchweb201560_10

Site fabrikant
http://www.iwown.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.versedtech.org/wp-content/uploads/2015/09/I5-Plus-Smart-Bluetooth-4.0-Watch.jpg

Afbeeldingslocatie: http://netdna.walyou.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2015/07/Iwown-I5-Plus-Box-02.jpg
afbeelding groot

[ Voor 19% gewijzigd door MatMis op 05-12-2015 23:37 . Reden: foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:01:
[...]

Een algemene vraag over in-ears: ik wil graag een setje (of meer) kopen, weet alleen nog niet wat. The contenders:

In het goedkope segment
Good old Awei ES800M $4,67 TD
Awei ES900M $5,88 AE
Awei ES900i $6,20 AE (inclusief mooie verpakking, leuk om te geven)

Iets duurder (midrange)

Xiaomi Pistons V2 Basic Lite Version, Gold Silver Version, Crystal Pink Version $16-$25
Xiaomi Pistons V3 $12,59 BG
Xiaomi Hybrid Dual Drivers $18,69 TD

En dan heb je nog een youth versie (iets goedkoper), een colourful editie (nog goedkoper) en een dazzle edition (net $5). Verder is er nog een duurdere 1More versie.

Wie helpt me met een beetje uitleg over de verschillen/kwaliteiten van deze versies? Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat de Xiaomi V2 vrij bass heavy is, de V3 wat verfijnder geluid heeft maar volgens sommigen weer te weinig bass, en dat de dual driver het beste van die twee combineert??

Verder is volgens mij van Awei de 900i degene met beste bang for the buck (goede kwaliteit en mooie geschenkverpakking)??

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 06-12-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 20:44
Piet91 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:53:
Afgelopen vrijdag IR illuminator binnengekregen en naast de IP-camera gehangen.
Conclusie; houdt het geld maar in je zak.

Ja, het geeft extra licht maar het is erg gecentreerd met erg weinig spreiding. Voor buiten dus niet een aanrader. Binnen ongetwijfeld wel omdat daar het licht door muren/objecten wordt weerkaatst.
Voor buiten presteren de ingebouwde IR-LED's van de camera nog beter.
Als ik de IR-LED's van de camera uitzet en alleen deze illuminator gebruik wordt het beeld wel iets scherper maar door de lagere lichtopbrengst is dat geen aanrader.

Erg jammer, want extra licht in het donker was wel erg handig geweest. ;(
(Hoewel dat ook weer overbelichte gezichten kan opleveren)

Ik neem aan dat er hier niemand is die ervaring heeft met dergelijke emitters?
Ik heb dat ding ook. Gebruik hem niet, omdat de IR leds altijd zichtbaar zijn. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je het ding plaatst, naast de camera heeft denk ik geen nut, maar een paar meter verder onder een andere hoek denk ik dat het wel ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:09
MatMis schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:19:
De orginele fabrikant is Iwown maar er zijn er blijkbaar ook van Excelvan. :? Verder is er geen verschil te zien.

Volgens mij is dit de beste goedkope (17€) smartband waar je ook de tijd kan op aflezen.

Excelvan:

Iwown:

Site fabrikant

[afbeelding]

[afbeelding]
afbeelding groot
Inderdaad erg interessant. Ik kwam ze gisteravond ook tegen. Reviewers zijn er positief over. OLED, genoeg features en een degelijke batterij duur. Binnenkort maar even bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

geen heartrate als ik het goed zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
sander817 schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:23:
geen heartrate als ik het goed zie?
Volgens mij niet inderdaad.

Wel vraag ik me af welke de betere van de 2 zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Veel over te vinden als je zoekt op 'i5 plus'. Groot topic op XDA, en verschillende rebrands te koop op amazon.

Helaas geen stopwatch en heartrate monitor. Deze dingen evolueren zo snel momenteel, ik denk dat ik nog even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:42:
[...]

Een algemene vraag over in-ears: ik wil graag een setje (of meer) kopen, weet alleen nog niet wat. The contenders:

In het goedkope segment
Awei ES900M $5,88 AE

Iets duurder (midrange)

Xiaomi Pistons V2 Basic Lite Version, Gold Silver Version, Crystal Pink Version $16-$25

En dan heb je nog een youth versie (iets goedkoper), een colourful editie (nog goedkoper) en een dazzle edition (net $5). Verder is er nog een duurdere 1More versie.

Wie helpt me met een beetje uitleg over de verschillen/kwaliteiten van deze versies? Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat de Xiaomi V2 vrij bass heavy is, de V3 wat verfijnder geluid heeft maar volgens sommigen weer te weinig bass, en dat de dual driver het beste van die twee combineert??

Verder is volgens mij van Awei de 900i degene met beste bang for the buck (goede kwaliteit en mooie geschenkverpakking)??
Er is heel veel.
Ik heb zelf al een tijdje Vsonic VSD1, komt ook uit China uiteraard.
Zie http://lendmeurears.com/vsonic

Reviews en commentaar ook andere merken:
http://www.head-fi.org/t/...reviews-impression-thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:27

OB1

Heeft er iemand ervaring met de MI-305 USB mic? Ik wil hem hebben omdat íe zo compact en goedkoop is, maar zou het iets zijn voor de prijs? Reviews komen er wel goed uit, maar ben benieuwd of er Tweakers zijn met ervaringen. Ik wil hem gebruiken voor mijn PS3, gewoon voor party/lobby chat en wellicht voor bij mijn laptop. En dan nog deze kabel erbij dat ik hem wat dichterbij kan zetten :).

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
FunFair schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:21:
Ik heb dat ding ook. Gebruik hem niet, omdat de IR leds altijd zichtbaar zijn. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je het ding plaatst, naast de camera heeft denk ik geen nut, maar een paar meter verder onder een andere hoek denk ik dat het wel ondersteund.
Dat de LED's zichtbaar zijn boeit niet zoveel; die van de camera zijn ook zichtbaar en de boel hangt buiten.

En ik had juist gehoopt dat het meer licht zou geven dan de ingebouwde LED's van de camera zodat ik minder ruis had in beeld wanneer het donker is.
Daarnaast kon ik dan eventueel de LED's van de camera uitzetten wat beter beeld oplevert.
Ik kan natuurlijk wel zoiets nemen wat mogelijk beter werkt, maar dat is wel enorm lelijk aan de muur.

Helaas dus geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Heeft toevallig iemand ervaring met Soundbars uit China? Ik kan ze wel vinden maar ik koop liever iets dat meer mensen hebben.
Het liefst een goede bass (met subwoofer?), ik heb geen voorkeuren voor Bluetooth of iets dergelijks, ik sluit gewoon de Audiocast erop aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik zie weer allerlei "welke moet ik kopen" vragen. Dit topic is niet bedoeld voor het vragen van aankoopadvies, laat die posts svp achterwege.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:01:
[...]

Er is heel veel.
Ik heb zelf al een tijdje Vsonic VSD1, komt ook uit China uiteraard.
Zie http://lendmeurears.com/vsonic

Reviews en commentaar ook andere merken:
http://www.head-fi.org/t/...reviews-impression-thread
Dank je, enorm veel info op head-fi. Ik heb o.b.v. deze review de KZ ED9, KZ ED10 en de KZ ATE besteld. Allemaal rond de $10 met remote/mic

Ook de Pistons V3 (goede review) en de Awei 900i besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheva schreef op zondag 29 november 2015 @ 00:11:
[...]

Als je aangeeft(mét factuur) dat je €17,54 hebt betaald, hoef je niet bij te betalen.
Maandag 30 november brief naar de douane gestuurd, donderdag 3 december de Earson ER-160 binnen gekregen zonder bij te hoeven betalen.

Had wat Sinterklaas spulletjes besteld op 11/11 en daar zijn er een aantal nog niet van binnen. Andere orders van 27/11 en 29/11 (6 dagen levertijd!) weer wel. Nog op het postkantoor geweest gisteren maar daar lag niks voor mij helaas. Dan worden het maar Kerstcadeautjes. China mail works in mysterious ways...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33
MatMis schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:19:

Excelvan:

Iwown:

Site fabrikant

[afbeelding]

[afbeelding]
afbeelding groot
Ik heb hem een aantal maanden gehad. Prima ding voor die prijs. Heb er toen 15 euro voor betaald. De app zeroner die je nodig hebt was soms wel buggy

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Is de modbreak in gambieter in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a", een paar posts hierboven, nu echt zo onduidelijk? Boodschappenlijstjes zijn ongewenst, en een compleet gebrek aan inzet ook.

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 06-12-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:54

pinda powerrr

Slow down...

*knip* plaats een TR ipv wannabe mod spelen.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 06-12-2015 21:41 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
Speedfightserv schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:28:
[...]

Ik heb hem een aantal maanden gehad. Prima ding voor die prijs. Heb er toen 15 euro voor betaald. De app zeroner die je nodig hebt was soms wel buggy
Gehad? Heb je hem weg gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
MatMis schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:39:
[...]

Gehad? Heb je hem weg gedaan?
Ja verkocht via marktplaats. Wou er namelijk 1 die ook hartslag kon meten. Die heb ik nu besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
Speedfightserv schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:42:
[...]

Ja verkocht via marktplaats. Wou er namelijk 1 die ook hartslag kon meten. Die heb ik nu besteld.
Welkeen heb je dan bestelt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
MatMis schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:29:
[...]

Welkeen heb je dan bestelt? :p
Deze, http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_241274.html

Had hem gepreorderd maar hij is nog steeds niet verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Speedfightserv schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:23:
[...]

Deze, http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_241274.html

Had hem gepreorderd maar hij is nog steeds niet verzonden..
Kan je lang wachten. Er zijn CNC problemen met de SMA-Q. De eerste batch van 1000 komt waarschijnlijk pas in 2016. (en er zijn op taobao meer dan 8000 pre-orders).

(taobao heeft een soort van kickstarter waar dit ding te vinden was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:50
Beetje verdacht.. Krijg van allbuy nog voordat ik erom vroeg een refund nadat ik het tweede mailtje stuurde dat het product nog niet was aangekomen na ~ 6 weken. Kijk ik op de site, is de prijs van 25 euro naar 62 euro verhoogd.. Ja dan snap ik dat ze heel graag een refund willen doen.

Is de Xiaomi mini router ergens nog een beetje voordelig te krijgen? The usual suspects (gearbest, banggood, tinydeal) zijn allemaal 35 euro of meer. Vorige 2 heb ik voor onder de 25 euro besteld, dus moet wel beter kunnen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:34
GielFox schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:40:
Beetje verdacht.. Krijg van allbuy nog voordat ik erom vroeg een refund nadat ik het tweede mailtje stuurde dat het product nog niet was aangekomen na ~ 6 weken. Kijk ik op de site, is de prijs van 25 euro naar 62 euro verhoogd.. Ja dan snap ik dat ze heel graag een refund willen doen.

Is de Xiaomi mini router ergens nog een beetje voordelig te krijgen? The usual suspects (gearbest, banggood, tinydeal) zijn allemaal 35 euro of meer. Vorige 2 heb ik voor onder de 25 euro besteld, dus moet wel beter kunnen hoop ik.
aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Kenzi schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:35:
[...]

Kan je lang wachten. Er zijn CNC problemen met de SMA-Q. De eerste batch van 1000 komt waarschijnlijk pas in 2016. (en er zijn op taobao meer dan 8000 pre-orders).

(taobao heeft een soort van kickstarter waar dit ding te vinden was)
Dat is mooi klote :/
Ik had al een ticket aangemaakt bij GearBest omdat het zo lang duurde...
op de pagina staat nog doodleuk "Ships within 4-10 business days" 8)7 Alleen staat er niet bij in welk jaar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Speedfightserv schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:28:
Welke van de twee had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Ik zie dat er nu inmiddels al een flink nieuwere versie is. Er was een maandje terug 1 die "Zeroner I5 plus" hete. Nu zie ik dat ze al een 3.0 versie hebben.

Voordeel van die I5 is wel dat de accu gewoon 3 weken meegaat. Echt ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Speedfightserv schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:04:
[...]

Ik zie dat er nu inmiddels al een flink nieuwere versie is. Er was een maandje terug 1 die "Zeroner I5 plus" hete. Nu zie ik dat ze al een 3.0 versie hebben.

Voordeel van die I5 is wel dat de accu gewoon 3 weken meegaat. Echt ideaal.
Ah, oké. Top.

Op sommige foto's van de Iwown i5 Plus zie je namelijk dat de kleur van de tekst cyaan-achtig is. Verschrikkelijke kleur, ik wil het gewoon in het wit. Of is dit iets wat aan te passen is in de software? :P Erg verwarrend aangezien ik bij feedback foto's met witte tekst maar ook die cyaan kleur tegenkom. 8)7

Edit: en dan vraag je dat aan de seller ("Is the color of the text white or blue?") en dan reageren ze met: "Hi friend, yes." _/-\o_ :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 07-12-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Danny.G schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:16:
[...]

Ah, oké. Top.

Op sommige foto's van de Iwown i5 Plus zie je namelijk dat de kleur van de tekst cyaan-achtig is. Verschrikkelijke kleur, ik wil het gewoon in het wit. Of is dit iets wat aan te passen is in de software? :P Erg verwarrend aangezien ik bij feedback foto's met witte tekst maar ook die cyaan kleur tegenkom. 8)7

Edit: en dan vraag je dat aan de seller ("Is the color of the text white or blue?") en dan reageren ze met: "Hi friend, yes." _/-\o_ :*)
Ik denk dat het per aanbieder verschild. In de software kan je het niet veranderen. Ik had hem destijds bij Allbuy gekocht. Daar waren de letters wit. Mijn schoonvader heeft hem later dacht ik bij everbuying.net gekocht. zelfde kleur band, alleen dan cyaan kleur letters. Verpakking was exact het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Speedfightserv schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:07:
[...]

Ik denk dat het per aanbieder verschild. In de software kan je het niet veranderen. Ik had hem destijds bij Allbuy gekocht. Daar waren de letters wit. Mijn schoonvader heeft hem later dacht ik bij everbuying.net gekocht. zelfde kleur band, alleen dan cyaan kleur letters. Verpakking was exact het zelfde.
Ik ben even naar iets meer aanbiedingen gaan kijken en zie dat het per seller verschilt. De nieuwe versie is, volgens een verkoper die snel reageerde, de band met witte leds. Het heeft dus te maken met de versies van de smartband. Ouder -> cyaan, nieuwer -> wit. Althans, dat is wat ik kreeg te horen. Veel verkopers van die verkopers hebben waarschijnlijk verschillende versies van die dingen liggen, dus dan krijg je dat niet iedereen dezelfde krijgt.

Even duidelijk aangeven dat ik die met witte leds wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:15
Hebben jullie ook dat bestellingen bij GearBest en Banggood later worden verzonden? Dit zal vast samenhangen met Black Friday / Cyber Monday......

Gearbest heeft de LifeSmart Smart Led Bulb (E27) met 50% korting (nu €10,32). Er zijn er nog maar 70 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 18:36
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:42:
[...]

In het goedkope segment
Awei ES900M $5,88 AE

Iets duurder (midrange)

Beste bang for the buck is in mijn ogen nog steeds de Kanen KM-92. Rond de 4/5 dollar hebben die in mijn ogen een kwaliteit die gelijk is aan Awei ES800M en Xiaomi Piston V2 (deze heb ik allebei ook zelf).

http://www.aliexpress.com...804&SearchText=kanen+km92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Joukea schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:08:
[...]

Beste bang for the buck is in mijn ogen nog steeds de Kanen KM-92. Rond de 4/5 dollar hebben die in mijn ogen een kwaliteit die gelijk is aan Awei ES800M en Xiaomi Piston V2 (deze heb ik allebei ook zelf).

Ik vind van niet, heb alle drie de oordopjes gebruikt en ik vind dat de Piston V2 nog het volst/beste klinken. Ze zijn toevallig 2 weken geleden kapot gegaan en ben dus weer teruggegaan naar de KM-92, maar deze klinken toch wat scheller en minder mooi. Maar dat is ook dus 5 USD vs 20 USD van de Kanen vs Xiaomi. Mijn Piston V3 zijn nog onderweg, ben benieuwd hoe die klinken.

Maar ben het wel met je eens dat het zeker geen slechte oordopjes zijn voor dat geld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Salmon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:41:
[...]

Ik vind van niet, heb alle drie de oordopjes gebruikt en ik vind dat de Piston V2 nog het volst/beste klinken. Ze zijn toevallig 2 weken geleden kapot gegaan en ben dus weer teruggegaan naar de KM-92, maar deze klinken toch wat scheller en minder mooi. Maar dat is ook dus 5 USD vs 20 USD van de Kanen vs Xiaomi. Mijn Piston V3 zijn nog onderweg, ben benieuwd hoe die klinken.

Maar ben het wel met je eens dat het zeker geen slechte oordopjes zijn voor dat geld! :)
Waarom de V3's en niet de Hybrids? De V3's zijn minder vol dan de V2. De Hybrids klinken wel weer als een verbeterde V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Kenzi schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:43:
[...]

Waarom de V3's en niet de Hybrids? De V3's zijn minder vol dan de V2. De Hybrids klinken wel weer als een verbeterde V2.
Het prijsverschil en gewoon willen testen. V3 voor 11 Euro, Hybrids voor 19 Euro. Kan toch nooit genoeg oordopjes hebben, dus als ze mij niet aanstaan of niet goed zitten kan ik alsnog de Hybrids halen. Maar het is vooral lastig hoe de oordopjes gevormd zijn bij mij, heel veel zitten niet goed.

Heb trouwens ook de Xiaomi Youth geprobeerd, voor rond de 2 Euro. Prima oordopjes voor die prijs, maar zou ze zeker niet elke dag gebruiken. Doe dan maar de Kanen voor ~5 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:04
L.N. schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:00:
Hebben jullie ook dat bestellingen bij GearBest en Banggood later worden verzonden? Dit zal vast samenhangen met Black Friday / Cyber Monday......

Gearbest heeft de LifeSmart Smart Led Bulb (E27) met 50% korting (nu €10,32). Er zijn er nog maar 70 te koop.
Niet bij Gearbest, daarvan is het onderweg (denk ik), maar bij Everbuying al een week geleden besteld en betaald maar staat nog op processing. Nu gaat dat om 6 euro dus het zal allemaal wel, maar viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joukea schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:08:
[...]

Dank je, deze gelijk maar meegenomen, voor het geld kun je 'm niet laten liggen toch? Van hout, net als de Awei Q9 die ook meerdere goede reviews krijgt op headfi. En dat voor nog geen $3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salmon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:49:
[...]

Het prijsverschil en gewoon willen testen. V3 voor 11 Euro, Hybrids voor 19 Euro. Kan toch nooit genoeg oordopjes hebben, dus als ze mij niet aanstaan of niet goed zitten kan ik alsnog de Hybrids halen. Maar het is vooral lastig hoe de oordopjes gevormd zijn bij mij, heel veel zitten niet goed.

Heb trouwens ook de Xiaomi Youth geprobeerd, voor rond de 2 Euro. Prima oordopjes voor die prijs, maar zou ze zeker niet elke dag gebruiken. Doe dan maar de Kanen voor ~5 Euro.
Bij MITB kun je de V2 vinden in goud en zilver, voor maar $11.99. Ook de 1More Pistons voor $13,99 te koop. Ik weet alleen niet of dit de echte zijn, kan iemand helpen? Kenzi heeft bij de buren al aangegeven dat de plaatjes echt zijn, maar je weet natuurlijk nooit wat je krijgt. Iemand ervaring bij MITB met deze produkten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik heb zelf de VSonic VSD1 en VSD1s. Sinds vorige week ook de pistons V2.

Totaal anders, helemaal niet te vergelijken. Pasvorm van de Vsonics is bij mij beter.
De pistons geven inderdaad een veel voller/vetter geluid, wel minder strak.

Eigenlijk is dat voor de audiofiel wat minder goed om lang naar te luisteren, maar in de praktijk vind ik het eigenlijk wel prettig. Zeker als ik buiten ben heb ik met de pistons minder last van de omgevingsgeluiden.

VSonics hebben ook geen microfoon en de stereo-aansluiting sluit niet lekker aan op de 3 polige aansluiting van mijn telefoon. Resultaat is af en toe gekraak. De kabels zijn ook fragieler dan die van de pistons.

De pistons gebruik ik nu dus iedere dag. Wel jammer dat op mijn ZTE de volume-regeling van de pistons niet werkt. Op een redmi note werken ze wel trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
[...]

Bij MITB kun je de V2 vinden in goud en zilver, voor maar $11.99. Ook de 1More Pistons voor $13,99 te koop. Ik weet alleen niet of dit de echte zijn, kan iemand helpen? Kenzi heeft bij de buren al aangegeven dat de plaatjes echt zijn, maar je weet natuurlijk nooit wat je krijgt. Iemand ervaring bij MITB met deze produkten?
Fakes zijn echt schering en inslag bij MITB. Niet kopen daar dus. Als je zeker wilt zijn dat je echte Xiaomi producten krijgt zou ik kopen bij Banggood, Tinydeal of ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:35:
[...]

Dank je, deze gelijk maar meegenomen, voor het geld kun je 'm niet laten liggen toch? Van hout, net als de Awei Q9 die ook meerdere goede reviews krijgt op headfi. En dat voor nog geen $3!
... maar dan heb je geen bediening van volume en microfoon, dat moet je dan wel bedenken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Weet iemand wat de kosten zijn voor het terugsturen van een doosje (3-4 kg)?
Het is een prijzig artikel ($799,-), maar helaas defect. Ondanks lange discussies, blijft de verkoper volhouden dat ik het op mijn eigen kosten moet terug sturen.

Het is betaald met CC by the way.

Dat is nou iets wat het postkantoor je kan vertellen.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 08-12-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-09 21:14
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb ooit de V2 gekocht bij MITB en waren inderdaad nep. Was toen ook te verachten want ze waren veel goedkoper dan op andere plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chocoball schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:39:
Op 1 december 10.00 Beijing tijd heeft Xiaomi weer een Smarthome aankondiging van een product met de omschrijving "that you want to sleep".

[afbeelding]
Het koffieboontje lijkt de aankondiging van een koffieapparaat te suggereren?
Nou een koffieapparaat is het niet geworden maar matrassen met tegelijk een harde en zachte kant.
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20151201/s_f7ce1aae376e4fac83db919bec8ceb08.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:12:
[...]

Nou een koffieapparaat is het niet geworden maar matrassen (harde en zachte variant).
[afbeelding]
Met ingebouwde slaapbatsmeting? O-)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:24:
[...]

Met ingebouwde slaapbatsmeting? O-)
Dat niet eens, het enige wat ze vermelden is dat het 8H latex matrassen zijn en met een lengte van 1,90m en 2m aan de krappe kant.

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommieboy_007 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:29:
[...]

Ik heb ooit de V2 gekocht bij MITB en waren inderdaad nep. Was toen ook te verachten want ze waren veel goedkoper dan op andere plaatsen.
Dank je, was ook te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lom0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-08 15:44
Een kerst kussen bij de banggood besteld, 21-NOV besteld, 02-Dec verzonden en vandaag 08-dec binnen. Helaas was het een andere dan in deze order besteld is en wat op het pakje stond. (Heb in 2 orders een kussen, 1x een kerstman en 1x een rendier) dus ga er vanuit dat de volgende keer mijn andere versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Laatst online: 24-07 12:04
L.N. schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:00:
Ook hier het geval, heb al met een 'pre-sales agent' gesproken en die zei dat het inderdaad erg druk is momenteel en dat het daarom wat langer duurt om de verzending te 'arrangen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht bij BangGood originele Xiami Pistons V3's gekocht te hebben.

Ik heb gekocht
"Original Xiaomi Piston 3 Reddot Design Earphone For Smartphone "
SKU219474 bij banggood.
Nu bij ontvangst staat er overal op de verpakking "1more design" en een logo van [1+]
Ben ik nu gefopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:04:

Ik heb gekocht
[...]

Nu bij ontvangst staat er overal op de verpakking "1more design" en een logo van [1+]
Ben ik nu gefopt?
Ne, het design is gewoon van 1more. Zie bv de foto's van tokko1 bij zijn review hier op tweakers. Ook de foto's op BG geven dit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:55:
[...]

Ne, het design is gewoon van 1more. Zie bv de foto's van tokko1 bij zijn review hier op tweakers. Ook de foto's op BG geven dit aan.
Dankjewel. Wat is Banggood toch een prettige site.Goedkoop en originele producten.
Niets dan lof, al mag de snelheid wel sneller dan 3 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:59:
[...]

Dankjewel. Wat is Banggood toch een prettige site.Goedkoop en originele producten.
Niets dan lof, al mag de snelheid wel sneller dan 3 weken.
Lol :')
Stop dan maar met bestellen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb weer een aantal bestellingen gedaan vanuit China:De Screenprotector, XMBC IR remote en de Bluetooth ontvanger zijn binnen en alle producten bevallen erg goed.

Bluetooth ontvanger hebben we in onze bar gebouwd. Deze geeft netjes melding bij het connecten / disconnecten, de verbinding blijft ook stabiel, heeft een bereik van ongeveer 10 mtr en dat voor een bedrag van nog geen 3 euro! De IR remote gebruik ik icm. Kodi en een Harmony en dat werkt na wat tweaken ook perfect.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 15-12-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB16mLXJXXXXXXKapXXq6xXFXXXD/220576421/HTB16mLXJXXXXXXKapXXq6xXFXXXD.jpg

Case voor iPhone 6 is eindelijk binnen :D

(geen eigen foto, ziet er precies zo uit als op de foto)

link

Kwam trouwens deze foto's tegen bij een review van een ander product op Aliexpress door een Rus:
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/UT8qu0PXzJaXXagOFbX1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/UT8fEFPXuXaXXagOFbXv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/UT87.XQXvBXXXagOFbXG.jpg
Dit is blijkbaar hoe ze dit spul (naar Rusland) verschepen 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Whatson op 08-12-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Whatson schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:44:
Case voor iPhone 6 is eindelijk binnen :D
Op de eerste foto van die advertentie is het hoesje wel een paar tinten donkerder. Verder wel een mooi hoesje (voor weinig geld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:04:

Ik heb gekocht
[...]

Ben ik nu gefopt?
Xiaomi maakt zelf geen earphones. Ze laten dat doen door 1More. 1More maakt een hele range van earphones en aantal daarvan worden door Xiaomi verkocht onder hun naam. Andere worden verkocht onder de 1More naam.

Net zoals de camera's bij Xiaoyi vandaan komen, de powerbanks bij ZMI etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Chocoball schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:57:
[...]

Het zou misschien nog kunnen gaan om de 1e generatie Xiaomi Piston https://www.ibuygou.com/p...c-partner-brown-5122.html, die waren als bruin maar het metaal was zilverkleurig.
[afbeelding]
Dit zijn ze! 8)7 :? Idd ook bruin koord en zilverkleurig metaal, behalve de plug die is 'goudkleurig'...
Ze klinken best goed, gistermiddag kwamen ze binnen en daarna gelijk even getest, mijn zoontje had alleen het doosje verstopt dus heb nog niet de verschillende dopjes kunnen proberen en dacht daardoor ook dat het er niet bij zat ... gelukkig toch wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:27
Sibrand schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:26:
Bedankt mensen!
Blijkt dus inderdaad Everbuying te zijn. Was dat topic ook al eens tegengekomen, toen Everbuying bezocht en proberen in te loggen met mijn e-mail adres. Kenden ze niet. Vandaag lukte het wel, zag de order staan en meteen even een berichtje gestuurd hoe het ervoor staat met de Roidmi.

Mijn e-mail heeft de gewoonte om de prullenbak elke 2 weken or so te legen was dus net te laat laatst, order is 24 oktober geplaatst.
En, ook binnen? Bij mij is hij te klein voor gebruik in mn fiat punto... Jammer

Tenzij ik iets van goed geleidende tape oid rondom de zijkant kan plakken dat hij wel goed zit??

Iemand een idee, een stoort tape die goed geleid oid????
(dus ook tussen de lagen door)

[ Voor 12% gewijzigd door Whiskey48 op 09-12-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:54

pinda powerrr

Slow down...

Vandaag de HDD case binnen van Orico die ik met 11/11 besteld had. Komt zeker uit dezelfde fabriek als Anker :+ Het lijkt er wel heeeel erg op!
Prima dingetje, ziet er netjes uit. Nu nog even zin maken om wat schijven te wisselen (dwz, op de huidige laptop ssd, hdd gaat in de Orico), dan weet ik ook of ie goed werkt.

Verder nog een Minecraft knuffel van AlieExpress. Erg nette afwerking en er staat zelfs een Mojang logo op. Zou het een echte zijn?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
pinda powerrr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:00:
Vandaag de HDD case binnen van Orico die ik met 11/11 besteld had. Komt zeker uit dezelfde fabriek als Anker :+ Het lijkt er wel heeeel erg op!
Prima dingetje, ziet er netjes uit. Nu nog even zin maken om wat schijven te wisselen (dwz, op de huidige laptop ssd, hdd gaat in de Orico), dan weet ik ook of ie goed werkt.

Verder nog een Minecraft knuffel van AlieExpress. Erg nette afwerking en er staat zelfs een Mojang logo op. Zou het een echte zijn?
Ik kreeg de Orico ook vandaag binnen en heb er HD ingezet.
Gaat heel simpel en het werkt goed.
Rubberachtige case en dat voelt prettig aan.
Kortom, ik ben er blij mee en de levertijd was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ik heb vandaag weer 2 Orico USB3.0 externe behuizingen binnengekregen. (Ik heb in er in totaal 4 besteld). Echter heb ik hier ook geen ORICO PHB-25-BK 2.5" Mobile HDD Storage Protection Bag Portable HDD Box Case-Black bijgekregen.

Hier had ik bij de eerste bestelling ook al een melding van gemaakt, maar de verkoper wil dat ik een dispute indien zodat ik mijn geld terug kan krijgen, maar dat wil ik helemaal niet. Als ik bij de for sale items kijk bij de verkoper dan zie ik het product ook niet meer tussen staan. Waarschijnlijk is het door de 11/11 actie uitverkocht. Niet erg, maar geef dat dan gewoon toe. Wel balen, want ik had juist de combinatie besteld en niet 1 van de 2. Ik zit nog te dubben om te vragen of zij niet alsnog de producten kunnen leveren.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:44
GioStyle schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:39:
Ik heb vandaag weer 2 Orico USB3.0 externe behuizingen binnengekregen. (Ik heb in er in totaal 4 besteld). Echter heb ik hier ook geen ORICO PHB-25-BK 2.5" Mobile HDD Storage Protection Bag Portable HDD Box Case-Black bijgekregen.

Hier had ik bij de eerste bestelling ook al een melding van gemaakt, maar de verkoper wil dat ik een dispute indien zodat ik mijn geld terug kan krijgen, maar dat wil ik helemaal niet. Als ik bij de for sale items kijk bij de verkoper dan zie ik het product ook niet meer tussen staan. Waarschijnlijk is het door de 11/11 actie uitverkocht. Niet erg, maar geef dat dan gewoon toe. Wel balen, want ik had juist de combinatie besteld en niet 1 van de 2. Ik zit nog te dubben om te vragen of zij niet alsnog de producten kunnen leveren.
Vragen kan altijd, maar ik kan je op een briefje geven dat je gewoon je geld terug gaat krijgen. Wat er niet is, is er niet. En als zij weigeren iets te sturen, kun je alleen een dispute indienen (en dat komt neer op geld terug).

Helaas, maar het is gewoon geen Nederland. :)

• Waah
  • Laatst online: 16:28
Wat is in jullie mening, de laatste tijd de snelste van onderstaande verzenders? Wil een skibril bestellen en testen op wintersport, maar dat is over 33 dagen. Dus wil het het liefst voor die tijd binnen hebben... Mocht dat niet gehaald worden is er altijd nog half februari om te testen :+ maar goed. DHL etc zijn wat te duur (70+ euro :'( ) dus het gaat tussen deze opties:

- China Post Registered Air Mail
- Sweden Post
- Singapore Post
- Hongkong Post

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waah schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:25:
Wat is in jullie mening, de laatste tijd de snelste van onderstaande verzenders? Wil een skibril bestellen en testen op wintersport, maar dat is over 33 dagen. Dus wil het het liefst voor die tijd binnen hebben... Mocht dat niet gehaald worden is er altijd nog half februari om te testen :+ maar goed. DHL etc zijn wat te duur (70+ euro :'( ) dus het gaat tussen deze opties:

- China Post Registered Air Mail
- Sweden Post
- Singapore Post
- Hongkong Post
muv van Sweden Post gaan die 3 andere gewoon op dezelfde hoop het vliegtuig in. Sweden Post maakt een omweg.
En het meeste ben je nog afhankelijk van de verkoper of die het op voorraad heeft. ( 'in stock' zegt 9 vd. 10 keer niks ) en hoe lang de vrienden bij Post NL erover doen om het in te klaren en bezorgen.

ps. hoezo is DHL 70+ euro voor een skibril? Bij de meeste verkopers kan je DHL al kiezen voor zo'n 5 euro extra. En een skibril weegt geen drol.

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 10-12-2015 08:39 ]

• Waah
  • Laatst online: 16:28
Kenzi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:38:
[...]

muv van Sweden Post gaan die 3 andere gewoon op dezelfde hoop het vliegtuig in. Sweden Post maakt een omweg.
En het meeste ben je nog afhankelijk van de verkoper of die het op voorraad heeft. ( 'in stock' zegt 9 vd. 10 keer niks ) en hoe lang de vrienden bij Post NL erover doen om het in te klaren en bezorgen.

ps. hoezo is DHL 70+ euro voor een skibril? Bij de meeste verkopers kan je DHL al kiezen voor zo'n 5 euro extra. En een skibril weegt geen drol.
Duidelijk verhaal, dan maar "gewoon" China post. Nog nooit iets hoeven betalen met inklaring etc dus hopen dat het zo blijft (al zijn de kosten niet zo hoog gelukkig). Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Nooit over nagedacht om daar een skibril te halen, maar las over een kickstarter-project wat achteraf gezien gewoon hun brillen en dergelijke waarschijnlijk in China heeft gekocht, en misschien bestond de bril zelfs al voor ze de kickstarter begonnen :+ . De reviews van die bril zijn prima, dus wat dat betreft een poging waard....
Pagina: 1 ... 103 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic