Ik vind het vrijwel nooit een probleem. Of ze gaan weg omdat ze zelf een nieuwe uitdaging hebben gevonden binnen of buiten CGI, in dat geval wens ik ze succes. Of ze gaan weg omdat ze niet presteren. Het hoort er gewoon bij.Lurker1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Dat was in de tijd dat je elk jaar minstens 10% loonsverhoging kreeg, nog afgezien van de extra verhogingen die er tussendoor kwamen omdat de starterssalarissen weer eens werden opgetrokken. Onder die omstandigheden vond ik het geen enkel probleem om af en toe een andere manager te krijgen.
Ja, ach... ligt ook een stuk eigen verantwoordelijkheid. In dit decennium moet je, waar je ook werkt, gewoon goed in staat zijn om jezelf te verkopen. Daar hoort ook bij dat je kan vertellen wat je gedaan hebt, hoe je gegroeid bent en waarom je meer waard bent.Maar in de huidige omstandigheden moet je tot het uiterste gaan om je manager te overtuigen dat je bovengemiddeld presteert, en dus recht hebt op een salarisverhoging van 1,5%. Dan helpt het niet dat je telkens weer een ander voor je neus krijgt.
Volgens mij was je daar wel een beetje aan toe. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging!
[ Voor 9% gewijzigd door Wijnands op 11-03-2015 13:40 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++