Mail only - ik zit bij de klant en dat intranet zuigt niet minder dan elk andere, maar beter is het ook niet, Intranet is echt zooooo 1990.
Er zijn bedrijven die yammer echt intensief gebruiken, mijn huidige klant bijvoorbeeld. 40 actieve groepen, honderden berichten per dag.
CGI heeft tegenwoordig Tibbr op het officiele intranet wat ongeveer dezelfde functie biedt. Werkt redelijk al gaat het aanloggen nog steeds niet vlot.
Had ik al iets gezegd over wat ik van intranets vind

Dus als ik bij een klant zit moet ik een CGI laptop meezeulen .... not gonna happen, inloggen op dat stomme weblinks is mij al teveel moeite op vrijdag na.
Gevolg is dat yammer een beetje een spookstad geworden was. Geeft niet, dan trekken wij er toch in? Apart groepje gemaakt dat de meer controversiele onderwerpen niet in all company staan en conversatie in het Nederlands
Ik snap nu ook waarom er niet veel gebeurd. Misschien wel handig als er hier zo nu en dan een kick komt met verwijzing naar Yammer - Jammer dan voor de niet CGI lezers, maar ik ga het ook niet de hele week open houden in een tabje, maar misschien moet ik we even op zoek naar de app, MS kennende is die er eigenlijk vast wel.
Wat mij betreft een hele acceptabele oplossing zo en een redelijke middenweg tussen anonimiteit en de vuile was op straat.
Hangt nog steeds van de was af, AV gaat iedereen aan, ook wannabe werknemers en oud werknemers. Lease gezeur is ook wel interessant voor buitenstaanders, maar interne administratie en bids etc kunnen hier inderdaad niet.
Tja, ach.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar