I stand corrected! Maar je schijnt inderdaad alleen maar de lage resolutie versie te kunnen bekijken...CrimsoN72 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:53:
[...]
Is gewoon mogelijk hoor (met Samsung Internet Browser). Bij de juiste filmpjes op YouTube (zoekterm 360 e.d.) kun je rondkijken in de video. Moet je wel ergens onderin het beeld kiezen voor het juiste format/de juiste weergave. Kwaliteit is minder helaas...
Het is maar net van wat soort games je houdt. Ik zat me vanmiddag juist af te vragen wat ik verder moet doen met de Gear VR want er zijn echt nauwelijks games die me interesseren... Mijn absolute favoriet, verreweg, is Anshar Wars 2. Ja, inderdaad, de duurste. Maar die ziet er goed uit, heeft simpele maar goede controls, biedt uitdaging (soms best lastig), diversiteit (verschillende omgevingen), en is niet binnen een uur uitgespeeld. Echt verreweg de beste. Op plek 2 en 3 staat in mijn top 10 niets en dan komt Land's End. Dat is echter meer een ervaring dan een game... Echt leuk en apart maar veel te snel uitgespeeld en totaal geen uitdaging. Is meer een soort betaalde tech demo... Alsnog wel gaaf.Afiso schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:30:
[...]
Wat gehaast gister avond dus optie Mijn bestanden niet gezien. Vandaag gevonden en alvast wat kunnen genieten. Man man een bioscoop kan niet aan trippen. Ik ga wat goede koptelefoons nodig hebben om nog super te kunnen genieten![]()
Ik ga ff $10 neer leggen voor een goede game. Iemand een tip voor de beste game tot nu toe op de vr gear. Fijn weekend!
En verder... tsja, het meeste heeft een veel te hoog kids/Nintendo gehalte voor mij... Herobound First steps is dan nog wel aardig omdat het er leuk uitziet in 3D maar eigenlijk hou ik niet van dat soort games. En dan heb je nog meer nog simpeler kidgames... En o ja, het horrorspel Dreadhalls: dat is me echt teveel terug maar de jaren tachtig. Saai. Arcade Beta deed me ook helemaal niets. En Esper (demo) ook niet: dom gepuzzel...
O, wacht, wat wel gaaf is in 3D, vooral als je het origineel al kent, is het gratis Smash Hit! Leuk! Alleen ken ik die al te goed, wat dan weer jammer is. Maar is echt wel een typisch voorbeeld van wat mooi werkt in 3D.
Alle andere games die ik niet kan proberen, trekken me nauwelijks, eigenlijk. Ik twijfel alleen nog aan Dead Secret, een soort van thriller verhaal detective... En voor de rest hoop ik dat er heeeeeeel snel meer aanbod komt anders ben ik (te) snel klaar met de Gear VR. Maar goed, voorlopig ben ik nog wel even zoet met Anshar Wars 2.