Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:35
quote:
johanneslol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:03:
Jongens bij deze een vraag. Ik heb vandaag een Samsung Galaxy S7 edge ontvangen aangezien mijn note 4 niet meer te herstellen was. Hier wil ik graag morgen een Gear Vr bij kopen. Echter twijfel ik tussen het V2 model en het note 7 model! :) Wat is effectief het verschil tussen deze 2 ? Zit de versie van de note 7 veel beter ? Nieuw zit er maar 20 euro verschil tussen :)
Check het verschil in aansluiting maar eens ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• johanneslol
  • Registratie: december 2011
  • Niet online
quote:
Schizo007nl schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:48:
[...]

Check het verschil in aansluiting maar eens ;)
:) Ik had inmiddels al de nieuwste gekocht, hij werkt echt perfect op mijn S7 edge!! Dit is echt een stapje bovenop de google cardboard. :D Nu nog een paar goede leuke games vinden!

• Marselaar
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09-07 08:27
quote:
Rincewind schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:45:
Sinds gisteren ook een Gear VR in mijn bezit maar wat zijn nu de 'must-see'-demo's c.q spellen?
Ik vind de Jurassic demo erg leuk om mee te beginnen. Gaaf spel is Smash Hit. Op de telefoon al leuk, maar in VR echt super. Na een tijdje wel vaak wat drifting en motion sickness. Niet te lang spelen.
Bait is ook een leuk spel. Lekker rustgevend.

• Rincewind
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-07 07:31

Rincewind

Take me in your arms tonight

Noob-vraag: hoe bekijk ik 360-films? Is MilkVR daar nog de beste keuze voor? Waar haal ik die vandaan?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Arjan A
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15:34

Arjan A

Cenosillicafoob

MilkVR heet bij mij tegenwoordig SamsungVR. De app is wel e.e.a. veranderd; er zijn meer modi bij gekomen, maar afspelen van .mvrl bestanden (meta-info over 3d films) gaat niet helemaal lekker meer.
De ingebouwde videoplayer van de browser heeft ook 3D-mogelijkheden, maar die speelt niet alle formaten af (plus je moet dan streamen, maar dat lijkt me niet zo'n issue).

Canon EOS
Fotoblog · Supermooie posters of Expozer aan de muur

• Weakling
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-07 10:52

Weakling

available in strong mint

quote:
Rincewind schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:50:
Noob-vraag: hoe bekijk ik 360-films? Is MilkVR daar nog de beste keuze voor? Waar haal ik die vandaan?
SamsungVR (zoals hiervoor al gezegd hoe MilkVR tegenwoordig heet) is naar mijn mening echt veruit de beste speler. Zeker 360 of 180 graden 3D films met headtracking kreeg ik nooit fatsoenlijk in de standaard speler aan de praat.

Hoe je die kunt krijgen is een beetje een gedoetje, maar het wel waard:
1. Download een VPN app en laat het lijken alsof je uit de USA komt
2. Ga via de VPN naar de occulus store en download Samsung VR
3. Knal de VPN software weer van je telefoon af.

https://www.reddit.com/r/...nts/3g45zt/milk_vr_in_uk/

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-07 16:42
quote:
Weakling schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:44:
[...]

SamsungVR (zoals hiervoor al gezegd hoe MilkVR tegenwoordig heet) is naar mijn mening echt veruit de beste speler. Zeker 360 of 180 graden 3D films met headtracking kreeg ik nooit fatsoenlijk in de standaard speler aan de praat.

Hoe je die kunt krijgen is een beetje een gedoetje, maar het wel waard:
1. Download een VPN app en laat het lijken alsof je uit de USA komt
2. Ga via de VPN naar de occulus store en download Samsung VR
3. Knal de VPN software weer van je telefoon af.

https://www.reddit.com/r/...nts/3g45zt/milk_vr_in_uk/
Het lukt mij niet, hij staat er nog steeds niet ook al gebruik ik een VPN. De APK maar los gedownload, nu heb ik hem wel geinstalleerd staan. Dit is echter een nieuwe versie van MilkVR / Samsung VR en daar is de "Sideloaded" optie weg.

Wat een gedoe om video's vanaf m'n pc te streamen..... dat moet toch wel eenvoudiger mogelijk zijn :?

Weet er ff geen

• Weakling

Weakling

available in strong mint

quote:
FireFoz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:33:
Het lukt mij niet, hij staat er nog steeds niet ook al gebruik ik een VPN. De APK maar los gedownload, nu heb ik hem wel geinstalleerd staan. Dit is echter een nieuwe versie van MilkVR / Samsung VR en daar is de "Sideloaded" optie weg.

Wat een gedoe om video's vanaf m'n pc te streamen..... dat moet toch wel eenvoudiger mogelijk zijn :?
Ik wist niet eens dat de oude versie wel kon sideloaden. Vind het ontbreken daarvan ook een drama. Mijn S6 heeft niet genoeg geheugen om er heel veel videos op te zetten en om nou elke keer dat ding aan mijn computer te hangen voordat ik een filmpje kan kijken is nogal gedoe. Streamen of sideloaden vanaf PC of NAS zou heel welkom zijn ja.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• johanneslol
  • Niet online
quote:
FireFoz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:33:
[...]

Ik heb gewoon de app " moon player " gedownload. Die werkt perfect voor alles.. :) Die ondersteund ook streamen maar dat heb ik niet geprobeerd. Die staat gewoon in de oculus store zonder moeilijk te doen.

• FireFoz
quote:
johanneslol schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:52:
[...]

Ik heb gewoon de app " moon player " gedownload. Die werkt perfect voor alles.. :) Die ondersteund ook streamen maar dat heb ik niet geprobeerd. Die staat gewoon in de oculus store zonder moeilijk te doen.
Als ik die installeer is ie in het chinees ... :? het is me ook niet echt duidelijk hoe ik dan moet streamen

Met SamsungVR zou het volgens mij nog steeds gewoon moeten kunnen, maar ik krijg die niet geinstalleerd ook niet met VPN. Volgens mij download ie hem nu via de Playstore (wel via oculus) en ziet die aan de hand van je Google account in welk land je woont. Voorheen kon ik hem wel via een VPN installeren.

Ik vind het wel erg jammer dat je niet gewoon kunt streamen vanaf je PC op een simpele manier. Ik heb maar een S6 met 32gb geheugen en heb daar TomTom op staan wat al 8gb ofzo is. Dan nog het OS en wat fotos en muziek en is er niet veel meer over. Het is daarom ideaal om thuis gewoon via wifi van je pc te streamen...

Weet er ff geen

• johanneslol
  • Niet online
quote:
FireFoz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:10:
[...]

Als ik die installeer is ie in het chinees ... :? het is me ook niet echt duidelijk hoe ik dan moet streamen

Met SamsungVR zou het volgens mij nog steeds gewoon moeten kunnen, maar ik krijg die niet geinstalleerd ook niet met VPN. Volgens mij download ie hem nu via de Playstore (wel via oculus) en ziet die aan de hand van je Google account in welk land je woont. Voorheen kon ik hem wel via een VPN installeren.

Ik vind het wel erg jammer dat je niet gewoon kunt streamen vanaf je PC op een simpele manier. Ik heb maar een S6 met 32gb geheugen en heb daar TomTom op staan wat al 8gb ofzo is. Dan nog het OS en wat fotos en muziek en is er niet veel meer over. Het is daarom ideaal om thuis gewoon via wifi van je pc te streamen...
Misschien dat het komt door je VPN ? Bij mij was hij gewoon meteen engels! :) Waarom stop je er geen SD kaartje in ? :) voor 15 euro heb je 32 GB.

• GJA
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13-07 17:36
quote:
johanneslol schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:05:
[...]

Misschien dat het komt door je VPN ? Bij mij was hij gewoon meteen engels! :) Waarom stop je er geen SD kaartje in ? :) voor 15 euro heb je 32 GB.
S6: geen mogelijkheid voor sdcard.

• FireFoz
Inmiddels gelukt met VPN via Canada ipv USA. IP van m'n VPN wellicht niet goed voor de USA. Nu echter het nieuwe probleem dat er een bug in zit en je de videomode niet kunt veranderen. Zou wel een fix voor komen binnen enkele weken maar tot die tijd niet te gebruiken dus.

Naar mijn idee verliest de GearVR toch wel veel potentie door het gemis van een goede en eenvoudige koppeling tussen PC en bril. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor Samsung om te maken. Nu moet je ingewikkeld met open source projecten van alles installeren...

Weet er ff geen

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
FireFoz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:50:
...en je de videomode niet kunt veranderen. Zou wel een fix voor komen binnen enkele weken maar tot die tijd niet te gebruiken dus.
[..]
Die bug zit er ook al een tijdje in, maakt de hele app waardeloos. Ik snap niet dat ze dat zo lang ongefixt laten.

Canon EOS

• Weakling

Weakling

available in strong mint

quote:
FireFoz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:50:
...Nu echter het nieuwe probleem dat er een bug in zit en je de videomode niet kunt veranderen. Zou wel een fix voor komen binnen enkele weken maar tot die tijd niet te gebruiken dus....
Wat bedoel je met videomode veranderen? Ik kan als ik een film start via het kubusje in het play menu schakelen tussen allerlei modi. Alleen moet ik wel de videofiles voorzien van de juiste naam om ze meteen de eerste keer goed af te laten spelen.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
Weakling schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:23:
[...]

Wat bedoel je met videomode veranderen? Ik kan als ik een film start via het kubusje in het play menu schakelen tussen allerlei modi. Alleen moet ik wel de videofiles voorzien van de juiste naam om ze meteen de eerste keer goed af te laten spelen.
Bij mij werkt dat kubusje momenteel dus niet...

Canon EOS

• FireFoz
Precies, in de laatste versie zit een bug waardoor die knop niks doet en je dus vrijwel geen een video meer kunt bekijken in de juiste weergave.

Weet er ff geen

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Aangezien die apps allemaal via de oculus store moeten worden ingeladen, is het ook niet mogelijk even een oude .apk te sideloaden. Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien.
Het scherm her-orienteren (touchpad lang ingedrukt houden) werkt ook al niet meer.

Canon EOS

• thecave1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13-01 11:16
Ik heb een VR video gedownload maar als ik deze bekijk met mijn Gear VR dan zie ik zeg maar twee keer dezelfde beelden ipv VR. Hoe kan dit?

• _Nick__
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-07 23:36
quote:
thecave1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:22:
Ik heb een VR video gedownload maar als ik deze bekijk met mijn Gear VR dan zie ik zeg maar twee keer dezelfde beelden ipv VR. Hoe kan dit?
Als film als 3D side-by-side bedoeld is, moet die film ook in map 3D worden gedownload..
anders geen 3D en dubbel beeld..

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-06 18:55

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb vandaag een Gear VR bril gekocht en ik probeer wat content te streamen vanaf mijn laptop alleen het werkt niet.
Ik heb gedaan wat ze hier zeggen:
https://www.reddit.com/r/...ding_via_http_windows_os/

En ik heb via APK mirror Samsung VR gedownload. Alleen hij opent de films niet. Nu lees ik in dit topic dat de sideload functie niet meer aanwezig is. Moet ik dan een oudere versie downloaden? (zo ja, welke?) Of kan ik beter een andere app gebruiken? Ik lees ook moon player hier. Hoe werkt dat dan? Kan ik dan nog steeds de gewone links gebruiken gemaakt met https://github.com/abnormalend/milkvr-url-maker ?

• fredhuizinga
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20:44
Na paar weken niet meer gebruikt te hebben heb ik hem vandaag weer eens opgezet. Na een paar updates kwam ik in de store terecht en daar zijn veel leuke games en apps nu in de aanbieding.

Dus voor wie de kerstdagen niet veel te doen heeft raad ik aan om de gearVR weer eens af te stoffen...

:+

Samsung Galaxy S8

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb mijn streaming trouwens opgelost met Emby en de Samsung VR app. Je moet zowel de VR app in de play store als Oculus store installeren. En dan kun je bijvoorbeeld met Emby (Plex, etc. DLNA) content streamen vanaf je PC naar je telefoon in VR.

Hier staat meer info over de Gear VR aanbiedingen. Ik ga denk ik beide spellen van vandaag kopen. Ik heb gister ook Smashing the Battle gekocht
https://nl.pepper.com/aan...-gear-vr-rift-games-34836

• johanneslol
  • Niet online
Ik heb opeens dat de select niet meer in het midden zit? het is sinds de laatste update? zijn er nog meer msen die daar problemen me hebben ?

Lol geen idee hoe het kan dat het eerst wel goed was maar blijkbaar staat de gear vr standaard ingesteld op positie B en moet hij naar A voor een S7 edge!!

https://www.reddit.com/r/...v5a/s7_edge_not_centered/

johanneslol wijzigde deze reactie 23-12-2016 22:35 (45%)

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:29

Erazzzer

Fear me, I'm German!

VISO Places werkt weer!
Dit is absoluut de leukste app van GearVR, Google streetview in VR

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:08
Omdat de ontwikkelingen op het VR vlak de komende jaren wel rap gaan ben ik maar voor de Gear VR icm een s7 gegaan ipv een Rift of Vive.

Heb meteen minecraft aangeschaft en ik vind het fantastisch. Nadeel is dat ik na een kwartier al trillend op mijn benen stond en toen 2 uur moest bijkomen :), maar gelukkig gaat het steeds beter.

Hebben jullie nog tips / must haves qua games? Zit te denken aan GunJack, maar moet me er nog even overheen zetten dat die een 10tje kost.
Zag ook een zombie shooter, is die leuk? ( https://www.oculus.com/experiences/gear-vr/827294127398133/ )

Welja wijzigde deze reactie 24-01-2017 15:07 (5%)

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

quote:
Welja schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:04:
Omdat de ontwikkelingen op het VR vlak de komende jaren wel rap gaan ben ik maar voor de Gear VR icm een s7 gegaan ipv een Rift of Vive.

Heb meteen minecraft aangeschaft en ik vind het fantastisch. Nadeel is dat ik na een kwartier al trillend op mijn benen stond en toen 2 uur moest bijkomen :), maar gelukkig gaat het steeds beter.

Hebben jullie nog tips / must haves qua games? Zit te denken aan GunJack, maar moet me er nog even overheen zetten dat die een 10tje kost.
Zag ook een zombie shooter, is die leuk? ( https://www.oculus.com/experiences/gear-vr/827294127398133/ )
Jump en SmashHit zijn aanraders.

Play with me is gratis en wel de moeite waard voor even.
Gunjack heb ik ook gekocht en is volgens mij wel redelijk leuk. Nog niet gespeeld eigenlijk.

Keep talking and nobody explodes heb ik ook gekocht. Nog niet geprobeerd maar lijkt me wel leuk. Dit moet je met meerdere mensen spelen. 1 die de bril op heeft en 1 of meer die uitleggen hoe je een bom moet ontmantelen waarbij je kunt ouwehoeren. Lijkt me wel leuk in gezelschappen. Maar nog niet geprobeerd dus.

Smashing the Battle heb ik ook gekocht. Maar mwah, ben je vrij snel op uitgekeken denk ik.

Suicide squad, is gratis, is wel leuk.

Dead secret heb ik ook. Is denk ik wel leuk. Nog niet geprobeerd.

Als controller heb ik een iPega bluetooth controller gekocht.

• Welja
quote:
Dank voor de tips!
Heb zelf zojuist drop dead uitgeprobeerd en die is erg tof.

Ik heb de xiaomi controller, maar daar werken de triggers niet van :(
Werken bij jouw controller wel alle buttons? Anders moet ik die maar bestellen.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

quote:
Welja schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:42:
[...]

Dank voor de tips!
Heb zelf zojuist drop dead uitgeprobeerd en die is erg tof.

Ik heb de xiaomi controller, maar daar werken de triggers niet van :(
Werken bij jouw controller wel alle buttons? Anders moet ik die maar bestellen.
Volgens mij wel maar volgens mij zijn er niet echt veel knoppen beschikbaar in de gear vr?

• Welja
Je hebt gelijk, in end space worden die buttons wel gebruikt, maar dan weer niet de shoulder buttons. Het zal wel per app door de maker geimplementeerd moeten worden. In minecraft doen ze het ook niet en ik zag wat bug reports daarover.

Heb gisteren de volgende games gekocht:
  • Drop Dead: heel toffe zombie shooter _/-\o_
  • End Space: rondvliegen en dogfighten in space, leuk
  • Oculus Games Starter Pack: voor 8 euro 4 spellen die los een stuk duurder zijn
    • Drift: heel weird, door ruimtes vliegen en obstakels vermijden
    • Hitman go: tabletop puzzeltjes oplossen, mooi en rustig
    • Esper2: met jouw telepatische krachten ;) objecten verschuiven. Veel humor, leuke puzzelgame
    • Darknet: nog niet gespeeld
  • balloon shooter: vond ik een beetje saai
  • oculus arcade: op zich grappig, maar om in VR nou oude games te spelen... :O
Heb Suicide squad nog gespeeld en vond ik wel leuk, maar ik kon deze niet met de controller spelen en kreeg al gauw een lamme arm. Als je die leuk vind is drop dead zeker een aanrader.

Flink gegamed gisteren en na een paar uurtjes kreeg ik van mijn s7 te zien dat die overhit was, dus maar eens een cooling mod gaan fabriceren :)

• Mother_Goozz
  • Laatst online: 11:38
Ik heb sinds gisteren ook een Gear VR (Note 7) 2de hands op de kop kunnen tikken.
Ik vind het nu al helemaal geweldig, en alleen nog maar Netflix geprobeerd. Mijn Jaybird bluetooth oordopjes in en heerlijk afgesloten film kijken :D

Zelf merk ik al wel dat een controller echt een vereiste is. Probeer via de samsung browser (welk echt enorm vaak niet op wil starten) youtube te kijken, maar als ik wil gaan zoeken krijg ik het onscreen toetsenbord met geen mogelijkheid weg.. En games ect moet natuurlijk met een controller, komt zeker nog een keer. Nu topic doorlezen voor goede inspiratie :D

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• bukkum
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16-07 10:22
Sinds gisteren een vr 2 bril icm s6. Wel grappig is mijn eerste gevoel, best veel bekeken al maar niks van wow. Ook zwaar irritant dat er redelijk snel (half uurtje) al een melding komt dat de s6 moet afkoelen voor optimale prestaties.

• -DUS-
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16-07 23:29
Ik heb een poosje geleden een Galaxy Edge 7 met een Gear VR kunnen lenen, en nu zit ik er aan te denken zelf een gear VR aan te schaffen in combinatie met een s7 of een Edge 7.

De s7 heeft dezelfde resolutie als de Edge 7 maar het scherm is kleiner, dus meer pixels per inch wat een iets scherper beeld zou kunnen geven, maar ik vraag me dan of het totaal beeld dan niet kleiner wordt dan met de edge 7..? Of heft de juiste instelling van de lenzen dat weer op (inzoomen)?

Iemand hier ervaring mee toenvallig?

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Volgens mij kun je met de lenzen de rand van het scherm niet zien. Dat zie je ook wel op screenshots waarop je twee van die pincushion-achtige afbeeldingen ziet; die halen de rand niet.

Dus volgens mij maakt het niet uit. Ik heb zelf ook nog nooit waargenomen door de VR-bril dat er een rand aan de boven- of onderkant zat.

Canon EOS

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik zat te zoeken naar een mod om de Gear VR aan te passen zodat je een powerbank kunt aansluiten. Kom ik tot de conclusie dat er gewoon een micro-usb aansluiting is 8)7 Was me nog nooit opgevallen.. :+

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:49
Helaas zit die niet op de oorspronkelijke 'Innovator Edition' voor de Note 4 :/
Maar goed, ze leren in ieder geval gaandeweg :P

• johanneslol
  • Niet online
Ik vind zelf " land's end ", moon player, 360 photos, dream flight en Nuvision leuk.

overigens ik heb de nieuwste versie xD en ik ben de adapter verloren om gear vr te gebruiken en alles op te laden. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik mijn telefoon helemaal heb leeg kunnen trekken met het gebruik van gear vr ?

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-07 13:15

TommyGun

Stik er maar in!

Om rekening mee te houden;
http://www.androidauthori...n-scaling-setting-744111/
Al krijg je volgens mij een melding als je VR wil gebruiken en de resolutie klopt niet.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Mother_Goozz
Ik wil graag een controller kopen voor mijn Gear VR. Nu zag ik dat de Xbox one controller ook voor Gear VR kan, deze zou ik dan gelijk ook voor mijn pc kunnen gebruiken, maar hebben jullie ervaring met die controller en Gear VR compatibility?

Anders misschien dan toch een Steelseries Stratus XL. Maar ik weet niet goed of die goed op pc werkt? iemand tips? :)

• johanneslol
  • Niet online
quote:
Mother_Goozz schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:43:
Ik wil graag een controller kopen voor mijn Gear VR. Nu zag ik dat de Xbox one controller ook voor Gear VR kan, deze zou ik dan gelijk ook voor mijn pc kunnen gebruiken, maar hebben jullie ervaring met die controller en Gear VR compatibility?

Anders misschien dan toch een Steelseries Stratus XL. Maar ik weet niet goed of die goed op pc werkt? iemand tips? :)
Ik heb zelf een goedkope. :) Maar waarom koop je niet de echte controller die ook je hand bewegingen kan volgen?

• Mother_Goozz
quote:
johanneslol schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Ik heb zelf een goedkope. :) Maar waarom koop je niet de echte controller die ook je hand bewegingen kan volgen?
Afgezien van de aangekondigde remote voor Gear VR van 40 euro heb ik geen idee welk andere controller dat ondersteund xD

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb zelf de iPega PG-9025 en die werkt perfect en is niet duur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:01
Ik heb mezelf eens wat meer verdiept in de Gear VR en het is toch wel leuk spul. Zo heb ik net GTA5 gestreamd vanaf mijn PC naar de gear VR. Echt een bizarre ervaring en het werkt ook nog best goed.

Vind ook sinds de update de oculus home er echt heel goed uitzien. Leuk speelgoed wel :)

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mother_Goozz
Gunjack is/was in de aanbieding van 9,99 voor 3,99. Ik kan nu niet meer zien of die nog in de aanbieding is, maar wilde toch even noemen :)

Ik gebruik nu de Xbox One controller, werkt echt super! Ben nog niks tegen gekomen waar die niet goed werkt, erg fijn!

• ITG
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 31-07-2017
Ik krijg binnenkort een VR bril. Welke app moet ik downloaden in de playstore om wat leuke dingen te doen met dat ding?

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hij installeert automatisch de Oculus app (die kun je niet los installeren) en daarin kun je allerlei spellen en apps downloaden. Je kunt ook via een sideloader enzo apps ermee openen, maar hier heb ik geen ervaring mee. Bijvoorbeeld de google cardbox apps. Ik gebruik zelf alleen de Oculus app.

• wvexeltweakers
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-07 11:17

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

quote:
ITG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:31:
Ik krijg binnenkort een VR bril. Welke app moet ik downloaden in de playstore om wat leuke dingen te doen met dat ding?
Ik heb sinds enkele dagen de Samsung Gear VR2 Oculus en gebruik die met mijn Samsung S7.

Het is even zoeken bij het gebruik, maar met de bijgeleverde software van Samsung en Oculus kun je al best veel. Als je van plan bent om (ook) VR films te gaan draaien, kan ik je de free app SkyBox aanraden. Die herkent vaak al het juiste formaat film, en biedt -volgens mij dan- net wat meer mogelijkheden dan wat wordt meegeleverd.
Noot: er zijn nogal wat 2D en 3D formaten in films, en soms is het even zoeken voordat je de juiste hebt.

Tip: als je een film aan het bekijken bent en je ziet dat het beeld niet is wat het zou moeten zijn, moet je 1x op het touchpad -rechts op de Gear VR2- klikken. Dan verschijnen er in beeld een aantal virtuele knoppen, zoals pauze, vooruit spoelen etc. Helemaal rechts zie je dan een kubus. Als je daarop klikt, kun je in realtime de beeldinstellingen aanpassen, totdat je het gewenste resultaat hebt!

iPad3 64GB 3G, Samsung Galaxy S10/128GB Black, Win7 x64, Synology DS110j

• _Nick__
Inmiddels de VR met de S8+ in gebruik inclusief controller..

Knap hoe Samsung beter beeld "geperst" krijgt uit hetzelfde aantal pixels..

Ook knap dat het spul backwards compatible is en dat firmware van controller via de gsm kan worden geupdate..

Leuk speelgoed.. een controller had er veel eerder bij gemoeten..

• FireFoz
quote:
_Nick__ schreef op zondag 30 april 2017 @ 19:39:
Inmiddels de VR met de S8+ in gebruik inclusief controller..

Knap hoe Samsung beter beeld "geperst" krijgt uit hetzelfde aantal pixels..

Ook knap dat het spul backwards compatible is en dat firmware van controller via de gsm kan worden geupdate..

Leuk speelgoed.. een controller had er veel eerder bij gemoeten..
Is de beeldkwaliteit in vergelijking met de s7 echt veel beter? Ik vind de kwaliteit met de s7 eigenijk net te laag om de gear vr echt veel te gebruiken, met name met films.

Ik dacht daar de s8 overigens meer pixels heeft?

Weet er ff geen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Nick__
quote:
FireFoz schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:12:
[...]

Is de beeldkwaliteit in vergelijking met de s7 echt veel beter? Ik vind de kwaliteit met de s7 eigenijk net te laag om de gear vr echt veel te gebruiken, met name met films.

Ik dacht daar de s8 overigens meer pixels heeft?
Met vrijwel hetzelfde aantal pixels op grotere schermen hebben de S8 en S8+ minder pixels per inch (wel maar vijf of zo) dan de de S7 en S7 Edge..

Toch is verschil in beeld met nieuwe VR eenzelfde verschil als tussen analoog en digitaal beeld.. dat schijnt aan de betere lenzen in de bril te liggen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20:44
Er is weer uitverkoop in de Oculus store, mooi moment om een koopje op te doen!

Samsung Galaxy S8

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik gebruikte altijd Moon Player om 3D films van het netwerk te streamen, maar sinds een tijdje is Moon ruk. Vaak lukt het niet om een film te loaden en als het lukt moet hij om de 3 seconden bufferen. Is er een alternatief voor Moon?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Weet niet of het aan Moon ligt, ook MilkVr en de filmspeler in de Samsung-VR-browser performen steeds slechter. Samsung heeft een aantal updates doorgevoerd die naar mijn mening niet echt de performance ten goede zijn gekomen.
Ik krijg nu ook steeds de melding dat mijn toestel te heet wordt, dat had ik een paar maanden geleden nog niet.

Bovendien word ik helemaal gestoord van de verplichte updates die je moet doorvoeren voordat je überhaupt je VR kan gebruiken. Bril op, melding met updates, bril af, updaten, bril weer op, nog een update, bril weer af, ...zucht.

Canon EOS

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik gebruik nu Skybox. Vele malen prettiger dan Moon!

BTW, heeft iemand ervaringen met de verschillen tussen de Gear VR en de Gear VR2? Is het de moeite waard over te stappen naar de 2?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-07 05:17
Ik heb afgelopen week een Gear VR aangeschaft met bijbehorende controller. Controller is wel een must in ieder geval, maakt de bediening een stuk makkelijker. Een leuke ervaring, hoewel het natuurlijk niet te vergelijken is met de Rift of de Vive. Ik vind dat er best veel content voor is, helaas zijn de goede games betaald. Nog even een Paypal account aanmaken dus.

De Rilix VR app met de achtbaan is tof! Maar een aantal wie ik het als demo heb laten zien werden er redelijk snel misselijk van. Ik zal verder dit topic nog eens doorspitten naar goede games en apps ;)

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• _Nick__
Google Daydream is te downloaden en te installeren (voor de S8 in ieder geval)..

Lukt mij helaas nog niet om de afstandbediening te koppelen of Daydream in de VR te starten..

Is blijkbaar aparte afstandbediening voor nodig: YouTube: Samsung Galaxy S8: Can You Use Your Gear VR Setup To Play Daydream VR ?

_Nick__ wijzigde deze reactie 01-08-2017 14:18 (30%)

• oldsmelly
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 05:15
Nou heb het ding ook binnen als deal met de 8+

Wat zal ik zeggen, het is even leuk en sommige spelen (zombie knallen) is echt wel leuk maare de resolutie is echt te weinig.
Daarnaast zijn de randen onscherp , alleen het center van het beeld is redelijk scherp..en dat maakt het echt een hoofdpijn ding

Wat ook erg irritant is dat de controller lijkt te "verschuiven" in een spel, in die zombieshooter zit je op een gegeven moment zowat met je arm helemaal naar rechts, terwijl als je begint de controller gewoon recht voor je zit.

Ik begrijp dat dit niet even goed kan zijn als bv een ps4 VR of een Htc vive, maar met een 2K scherm en de kracht van de 8+ had ik, wellicht ten onrechte, iets meer verwacht

oldsmelly wijzigde deze reactie 06-08-2017 12:47 (49%)

MuziekLiefhebbert

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:02

sjaool

Every life should have 9 cats

@oldsmelly Het beeld is in het midden goed scherp. Als je naar het onscherpe deel gaat kijken met de Gear VR wordt dat deel wel scherp. De controller verschuift inderdaad wel eens maar is vrij snel weer te kalibreren door je arm recht naar voren te houden en de home knop twee seconden ingedrukt te houden.

Ik vind het tot nu toe een leuke gadget en als je de bril wat langer op hebt went het heel snel. Vooral Skybox is een leuke app om films mee te kijken. :)

"When you grow up your heart dies"

• oldsmelly
  • Laatst online: 05:15
@sjaool Tnx ga ik ff tjekken dat van dat calibreren wist ik niet **schaam schaam **

MuziekLiefhebbert

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:52

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Hoe kan je het beeld kalibreren? Ik heb vaak als ik de headset op zet en op de bank zit, dat ik naar rechts moet kijken om het menu te kunnen zien.

In de tutorial word dat niet uitgelegd en heb geen instellingen of iets dergelijks kunnen vinden. De controller calibreren lukt mij wel.

>.<

• sjaool

sjaool

@Nogne De return knop ingedrukt houden dan ga je naar het instellingenscherm en kun je Opnieuw richten kiezen.

sjaool wijzigde deze reactie 20-08-2017 09:23 (11%)

• trithemis
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-07 16:07

trithemis

Dragonfly

Ik heb laatst bij een vriend kennisgemaakt met Gear VR. Hij had een tof spel wat een heel goed beeld geeft van wat er allemaal kan, en volgens mij voor jong en oud leuk is.

YouTube: | Spark of Light | by Pillow's Willow VR studios

• martyaintflying
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 12:49
Ok misschien een hele domme vraag, maar ik heb nog nergens het antwoord kunnen vinden:
Kan ik de Samsung Gear VR ook met andere telefoons gebruiken? Ik heb bijvoorbeeld een Oneplus 3T, Huawei Nova en Nexus 5?

Thanks!

• freeco
  • Laatst online: 16-07 17:55
VR newbie vraagje...
Ik heb sinds vorige week een nieuwe S7, en gezien die compatible is met de relatief goedkope Gear VR2, wou ik daar ook wel eens mee experimenteren. Een paar posts hoger zag ik een app Skybox, die goed zou zijn om films te kijken in allerlei formaten. Als ik die app bekijk in de play store geeft die aan dat die niet compatible is. Is dat omdat ik nu nog geen VR heb, noch de bijhorende apps/settings?

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
Je moet hem niet via de Play Store downloaden, maar via de Oculus Store. Dat kan op je telefoon, of in je VR-omgeving.

Canon EOS

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
martyaintflying schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:19:
Ok misschien een hele domme vraag, maar ik heb nog nergens het antwoord kunnen vinden:
Kan ik de Samsung Gear VR ook met andere telefoons gebruiken? Ik heb bijvoorbeeld een Oneplus 3T, Huawei Nova en Nexus 5?

Thanks!
Zoekt, en gij zult vinden. Letterlijk de eerste link:
https://androidforums.com...exus-5-and-others.889393/

;)

Canon EOS

• freeco
quote:
Arjan A schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:46:
Je moet hem niet via de Play Store downloaden, maar via de Oculus Store. Dat kan op je telefoon, of in je VR-omgeving.
En die Oculus Store krijg ik pas na het aansluiten van een Gear VR zeker he?

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
freeco schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

En die Oculus Store krijg ik pas na het aansluiten van een Gear VR zeker he?
Nee, die stond op mijn S7 al voorgeinstalleerd (volgens mij).

Canon EOS

• freeco
quote:
Arjan A schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:12:
Nee, die stond op mijn S7 al voorgeinstalleerd (volgens mij).
hier niet... Heb wel een Gear VR Service in mijn app lijst staan, maar geen Oculus. Maar goed, dat legt dan uiteindelijk zichzelf wel uit veronderstel ik.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
freeco schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:23:
[...]

hier niet... Heb wel een Gear VR Service in mijn app lijst staan, maar geen Oculus. Maar goed, dat legt dan uiteindelijk zichzelf wel uit veronderstel ik.
Heb je Samsung VR al wel geïnstalleerd dan? Die staat wel in de Play-store, en volgens mij komt Oculus dan wel vanzelf mee.

Canon EOS

• freeco
quote:
Arjan A schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:27:
[...]
Heb je Samsung VR al wel geïnstalleerd dan? Die staat wel in de Play-store, en volgens mij komt Oculus dan wel vanzelf mee.
Nu wel ;)
Maar nog steeds geen Oculus Store te bespeuren. Lullig...

• editoor
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-02 14:08
De Oculus app kun je hier downloaden: http://www.samsung.com/nl/oculus/

Die is niet in de play-store te vinden.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

De Oculus app krijg je automatisch wanneer je hem in de VR bril stopt

• freddyathlon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:16

freddyathlon

McLaren Renault 2019 ;)

Ik heb sinds vandaag de GearVR en heb mijn S8 er eens ingeklikt om wat te proberen.

Als ik er genoeg van heb, haal ik mijn S8 er gewoon uit, maar dan staat er op mijn toestel dat er een probleem was bij het verwijderen...

Waar komt dit van? Moet ik eerst iets afsluiten ofzo voordat ik mijn toestel eruit kan halen? Ik kan op die melding klikken, maar die verdwijnt dan en er gebeurt verder niks.

iPhone 8 Space Grey  iPhone SE 32GB Space Grey  Macbook Pro Retina 2015 13" ○ Canon EOS 80D ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• sjaool

sjaool

@freddyathlon Die melding krijg ik ook altijd en ik haal de telefoon altijd netjes uit de Gear VR als deze op het homescreen staat. Als ik de melding open dan sluit hij de software schijnbaar pas netjes af ofzo. Verder geen problemen mee in ieder geval.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

quote:
freddyathlon schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:20:
Ik heb sinds vandaag de GearVR en heb mijn S8 er eens ingeklikt om wat te proberen.

Als ik er genoeg van heb, haal ik mijn S8 er gewoon uit, maar dan staat er op mijn toestel dat er een probleem was bij het verwijderen...

Waar komt dit van? Moet ik eerst iets afsluiten ofzo voordat ik mijn toestel eruit kan halen? Ik kan op die melding klikken, maar die verdwijnt dan en er gebeurt verder niks.
Die melding heb ik op mijn S7 sinds een update. Het ging daarvoor altijd goed, dus het lijkt op een software foutje.

Canon EOS

• LopendeVogel
  • Laatst online: 16-07 07:08
He guys!

Ook ik heb nu enkele weken de Gear VR (2) in combinatie met mijn S8, zelf ben ik wel grotendeels positief erover te spreken.
Echter een paar issues:
- Controller, regelmatig dan verdwijnt die (zit die op het beeld ergens achter mij) kalibreren werkt meestal niet want dan verschuift die enkele centimeters, maar de controller blijft achter mij.. De boel herstarten lost het dan wel op.
- Indien ik mijn vrouw of iemand anders iets wil laten zien (die totaal a-technisch zijn) dan sluit die lekker de content af zodra ik de bril afzet (ik wil dat dit actief blijft).
- Zeer, zeer veel connectie issues waarbij die aangeeft dat ik geen verbinding zou hebben met het internet
- Veel apps bufferen niet, lijkt ook weer iets met het internet te zijn zodra de tel de bril in gaat. Zo wilde ik even Netflix testen maar als die 5-10 minuten op een paar % blijft staan schiet het niet op. Want, even de bril afzetten behoort dan niet tot de mogelijkheden (tenzij ik een instelling vind om alles actief te laten..).

Hoe dan ook, de grootste pijnpunten zijn de connectie issues (qua internet), want een ''gratis'' trailer downloaden is niet te doen aangezien je die bril op moet blijven houden, en dan is het maar hopen dat die überhaupt download en niet spontaan stopt.

• twapee12
  • Laatst online: 16-07 19:44
quote:
trithemis schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:30:
Ik heb laatst bij een vriend kennisgemaakt met Gear VR. Hij had een tof spel wat een heel goed beeld geeft van wat er allemaal kan, en volgens mij voor jong en oud leuk is.

YouTube: | Spark of Light | by Pillow's Willow VR studios
Ik kan 'Sparks of light' niet vinden in de Oculus store. Iemand een idee waar dit spel staat?

• sjaool

sjaool

quote:
twapee12 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:54:
[...]

Ik kan 'Sparks of light' niet vinden in de Oculus store. Iemand een idee waar dit spel staat?
Gewoon even zoeken op Spark dan vind je hem direct.

• twapee12
  • Laatst online: 16-07 19:44
quote:
sjaool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:27:
[...]

Gewoon even zoeken op Spark dan vind je hem direct.
In de Oculus store heb ik gezocht op Sparks. Toen kon ik hem niet vinden. Ik zal het nog een keer proberen met Spark. Is er misschien ook nog een andere store waar ik kan zoeken? :?

twapee12 wijzigde deze reactie 15-11-2017 23:46 (33%)

• sjaool

sjaool

@twapee12 De naam het spel is dan ook Spark of Light en niet Sparks of Light. ;)

• dezeppo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:00
Heeft iemand Daydream werkend gekregen op een S8? Plex komt met Plex VR op Daydream en ik vroeg me af of ik hiervoor een Samsung kon kopen, het leek me in ieder geval de beste hardware.

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20:46
Losse controller staat nu ook in de Pricewatch: pricewatch: Samsung Gear VR Controller Zwart

Ik twijfel om er een aan te schaffen voor mijn Gear VR (R323). Is het de moeite waard?

Balance wijzigde deze reactie 12-03-2018 15:44 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GJA
quote:
Balance schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:41:
Losse controller staat nu ook in de Pricewatch: pricewatch: Samsung Gear VR Controller Zwart

Ik twijfel om er een aan te schaffen voor mijn Gear VR (R323). Is het de moeite waard?
Vind ik wel. Het maakt gebruik van VR een stuk makkelijker.
Maar is via marktplaats een compleet setje scoren niet goedkoper? Zal voor € 50,- wel kunnen denk ik?

• Balance
@GJA Thnx! Voegt de trigger nog veel toe? Die zat natuurlijk niet op het origineel, zijn er games/applicaties die hem gebruiken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GJA
quote:
Balance schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:17:
@GJA Thnx! Voegt de trigger nog veel toe? Die zat natuurlijk niet op het origineel, zijn er games/applicaties die hem gebruiken?
Jazeker! Bijna alle die ik heb gespeeld. Nou speel ik niet zoveel en kan je de titels niet eens noemen. Iets met zombies 8)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb nu een klein probleempje met mijn GearVR. Ik heb mijn telefoon (S6 Edge+) van de week een harde reset gegeven. Nu heb ik het audio sync issue. De meest voorkomende oorzaak is dat de batterijspaarstand GearVR vertraagd, maar dat is niet het geval bij mij. Verder heb ik er een beraadde koptelefoon aan, dus BT lag is het ook niet. Wat zou het nog meer kunnen zijn?

• Balance

28 dagen voorafgaand aan 18 maart 2018

28 dagen voorafgaand aan 12 juni 2018

Ik heb (terwijl mijn S7 aan 't updaten is naar Android 8.0) de hardware-statistieken van Oculus mobiele headsets er eens bij gepakt. Het bovenste screenshot is van drie maanden terug, de onderste van vandaag. Paar dingen die mij opvielen:
  • Enorme verschuiving van Android 7.0 en 7.1 (Nougat) naar Android 8.0 (Oreo). Waarschijnlijk door alle S7's en S8's die updates krijgen / hebben gekregen.
  • S9 heeft zo'n 8% van het Gear VR gebruik, S8 maar vooral S7 blijven veruit dominant
  • Aantal mensen met controllers stijgt iets, maar niet erg significant (3,6 procentpunt). Bijna de helft heeft nu een controller erbij.
Oculus Go telt waarschijnlijk in deze statistieken niet mee.

• Balance

28 dagen voorafgaand aan 19 juni 2018

Week later, en Oreo is Nougat voorbij gestreefd en staat nu op meer dan de helft van de actieve apparaten. Kan snel gaan! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Niet online
Ben totaal niet bekend met VR, al wil ik er wel meer mee gaan doen.
Aangezien ik een Samsung S9 heb, leek mij dit topic het beste startpunt.

In de PW staan verschillende Samsung VR brillen, de een lijkt compatible met de S9 en de andere weer niet.
Maar welke is nu de beste/nieuwste? Verder zou ik wel graag met zo'n controller willen hebben. :)

Zelf ben ik een brildrager, maar weet ik niet of je die perse nodig hebt met VR?
Verder heb ik momenteel alleen 2D series/films, kan je deze met een Samsung VR bril ook kijken?

Sorry voor eventueel de dubbele vragen, maar het is echt verwarrend voor mij. :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

foxgamer2019 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:13:
Ben totaal niet bekend met VR, al wil ik er wel meer mee gaan doen.
Aangezien ik een Samsung S9 heb, leek mij dit topic het beste startpunt.

In de PW staan verschillende Samsung VR brillen, de een lijkt compatible met de S9 en de andere weer niet.
Maar welke is nu de beste/nieuwste? Verder zou ik wel graag met zo'n controller willen hebben. :)
Volgens mij is dit de nieuwste: pricewatch: Samsung New Gear VR + Gear VR Controller
Die verschilt overigens niet veel van zijn voorganger(s).
Zelf ben ik een brildrager, maar weet ik niet of je die perse nodig hebt met VR?
Verder heb ik momenteel alleen 2D series/films, kan je deze met een Samsung VR bril ook kijken?
De VR kan met een wieltje bovenop de lenzen bijstellen, speciaal voor brildragers, al weet ik niet wat de maximale specs zijn qua sterkte :)
2D is overigens ook geen probleem. Je kan kiezen voor een virtuele bioscoop, of alleen het beeld (en nog wat varianten).
Sorry voor eventueel de dubbele vragen, maar het is echt verwarrend voor mij. :F

Canon EOS

• foxgamer2019
  • Niet online
@Arjan A Zie volgende PW link:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/763655;1308870/

Welke moet ik nu kiezen voor de S9? :9

Thanks voor de info. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

foxgamer2019 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:38:

Goeie, de rechter vermeldt de S9 expliciet in de titel en is later aan de PW toegevoegd (lijkt dus nieuwer te zijn).
Daarnaast is die 5 euro goedkoper, dus dan weet ik het wel ;)

Edit: Die rechter heeft vlgs de PW een eerste prijsvermelding van dinsdag 29 januari 2019, maar er staat een review uit april 2018 bij. Weet niet precies hoe Tweakers dit ordent, waarschijnlijk is dit een net iets ander model dan degene die gereviewed was.
De linker in de vergelijking heeft wel wat meer reviews.

Arjan A wijzigde deze reactie 04-03-2019 14:20 (25%)

Canon EOS

• foxgamer2019
  • Niet online
@Arjan A Volgens mij zijn ze beide hetzelfde, in allebei zou de S9 moeten passen.
Ik ga eens verder op onderzoek uit. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:52

GreNade

Zeg maar Wouter

foxgamer2019 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:39:
@Arjan A Volgens mij zijn ze beide hetzelfde, in allebei zou de S9 moeten passen.
Ik ga eens verder op onderzoek uit. :)
De tweede heeft USB C en Micro USB, de eerste alleen Micro USB als ik me niet vergis.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• sjaool

sjaool

foxgamer2019 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:38:

Kijk naar de eerste prijsvermelding dan zie je dat je de rechter moet hebben. Kijk anders ook eens op Marktplaats of Facebook marktplaats daar staan die dingen voor rond de €40/50 te koop.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

GreNade schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:50:
[...]

De tweede heeft USB C en Micro USB, de eerste alleen Micro USB als ik me niet vergis.
Ze hedden er op een gegeven moment ook een adaptertje voor, zodat USB-C ook in de normale kon.

Canon EOS

• d3vlin
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16-07 21:52
For future reference; ik heb een jaar of 2 geleden een GearVR (SM-R324) gekocht voor mijn S8 (USB-C). De gisteren ontvangen S10 past daar ook naadloos in. Ik vermoed dat de S9 dan ook geen probleem zal zijn.

Leaping Lab Rats!

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True