l3art schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:25:
[...]
Probleem met wachten is vaak dat er daarna ook weer een toestel aankomt die misschien nog wel weer beter is.
Of je zo blij moet zijn met nog exynos processor is ook maar de vraag. Voor mij als persoon die graag met custom roms aanmodderd is het weer minder interessant. Maar goed dat zijn wel dingen die goed zijn om te bedenken voor iemand die dus een dergelijke telefoon zou willen kopen/op zou willen wachten.
Ik heb nog nergens iets gelezen over een nieuwe telefoon die in Q1 van 2016 gaat uitkomen en over betere specs en hardware gaat beschikken dan wat nu al bekend is over de aankomende S7.
En als het net als met de S6 gaat dan is ook de S7 weer de te kloppen nummer 1.
Samsung heeft trouwens ook de rechten van Quallcom om de SD820 als enige OEM tot april te gebruiken
Als er al een concurrent voor de S7 komt, dan zal dat zeker niet voor Q2 2016 zijn
Met de Exynos 8890 kan je echt wel blij zijn (kijk naar de 7420 die overal als beste soc wordt beschreven)
Want ook al heeft Samsung de komende SD820 speciaal getuned voor gebruik in de S7, de Exynos 8890 komt in de vergelijking toch duidelijk als de betere uit de benchmarks.
Ik begrijp niet dat je nu nog met custom roms bezig bent.
Of je moet graag constant updates willen flashen als hobby natuurlijk.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het in het begin leuk is maar op den duur irritant wordt steeds weer je schermen opnieuw in te delen met je apps en widgets.
Alle custom roms bevatten bugs waardoor soms ook functies die in de stock rom probleemloos werken plotseling niet meer goed werken of minder functionaliteit hebben.
Daarom dat je blijft flashen om de bugs er uit te krijgen en ben je meer met flashen bezig dan met het gebruik van je telefoon en er plezier aan beleven omdat ie is zoals je wil.
Als je gebruik maakt van Titianium Backup in combinatie met het Exposed framework + modules sla je twee vliegen in één klap die je stock rom veel fijner laat werken dan een custom rom.
Ten eerste hou je gewoon alle functionaliteit en opties van de stock rom en je kan mods die normaal met een custom rom worden geboden zonder problemen toevoegen aan je stock rom.
Daarbij kan je met TB alles verwijderen wat je niet wil gebruiken.