Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat bedoel ik inderdaad, bedankt. Werkt alleen niet vlekkeloos.l3art schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:01:
[...]
Weet niet of dit is wat je bedoeld, maar je kan het scherm wel wat kleiner maken door met je vinger in een bovenhoek te gaan staan en dan diagonaal te vegen.
Klopt maar ook lang niet alle apps ondersteunen dit...Untouchablezz20 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:08:
[...]
Dat bedoel ik inderdaad, bedankt. Werkt alleen niet vlekkeloos.

Uiteindelijk bevalt het toestel super goed, en vind ik hem beter handelbaar dan mijn Note 3. Verder merk ik dat het toestel ook een stuk rapper is in vergelijk. Batterij is natuurlijk wel iets minder dan de Note maar valt mij eerder mee dan tegen. De keuze op dit toestel is gevallen vanwege zijn superieure DAC, goede camera en de betere handelbaarheid.
Tot nu toe meer dan tevreden!
Lies are obvious to read because the truth is already written
De ingebouwde DAC is instaat prima audio te fixen maar een goede software matige equalizer draagt hier ook aan bij.
Iemand een goede?
Ik gebruik nu deze Equalizer opzich prima maar ik was benieuwd of andere ook in roulatie zijn hier
Een iphone 6 is ook geen accuwonder dus snap de twijfel nietspecops0i0 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:35:
Vrienden van mij die ook een S6 hebben geven de batterij ook als (enige) minpunt aan bij deze telefoon.
Ik twijfel tussen de S6 en de iPhone 6s, en het hele gedoe tussen Android vs iOS maakt me niet uit.
Een iphone 6 kan wel een goede standby tijd hebben mits goed ingesteld. Bij gebruik gaat het ook hard.
Zelfde geld voor de S6. Deze moet een beetje getweaked worden om de standby tijd te verlengen.
Voor goede accutijden zul je naar andere toestellen moeten kijken met grotere accu's. Edge+, iPhone 6+ enz.. of Z5 compact.
Debloater werkt vanaf je pc. Ben je root kun je ze verwijderen. Heb het toestel net wacht nog even met rooten...Mrjraider schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:53:
Debloater? Gewoon een applicatie die dit voor je doet? Anders eens tussen apps > uitgeschakeld kijken of je apps daar wel tussen staan.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Geen idee of je er root voor nodig hebt maar viper4android (staat niet in de playstore) en Dolby Atmos (ook niet in de playstore) zijn wel bekend. Ben zelf dik tevreden over Dolby Atmos (zit in de weta rom).Mrjraider schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:19:
Ik zit een beetje te spelen met equalizers maar ben er niet helemaal uit.
De ingebouwde DAC is instaat prima audio te fixen maar een goede software matige equalizer draagt hier ook aan bij.
Iemand een goede?
Ik gebruik nu deze Equalizer opzich prima maar ik was benieuwd of andere ook in roulatie zijn hier
Nog niet geroot en ik was dit eigenlijk voorlopig ook niet van planl3art schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:13:
[...]
Geen idee of je er root voor nodig hebt maar viper4android (staat niet in de playstore) en Dolby Atmos (ook niet in de playstore) zijn wel bekend. Ben zelf dik tevreden over Dolby Atmos (zit in de weta rom).
V4A heeft Root nodig en Dolby Atmos ken ik niet.
Edit: ook voor Dolby is Root nodig. Helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Mrjraider op 12-12-2015 21:17 ]
Ik zei dat het opgelost was na reboot en cachet legen... Het probleem is echter terug en deze 2 dingen helpen nu niet meer. Tekst vanuit de browser kopiëren lukt (dr optie is er), plakken wordt daarna echter niet als optie gegeven...Garret1410 schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:25:
[...]
Een url kopiëren en plakken in whatsapp is zo iOS ☺. Een adres kun je gewoon delen.
Waarschijnlijk bedoel je dit niet.
Krijg je wel de melding dat het naar klembord gekopieerd is?
Heb je al een andere browser geprobeerd.
Misschien de data en cache van de browser verwijderen.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Telefoon al opnieuw opgestart?
Edit: kan dit ook met de desbetreffende website te maken hebben? Kopiëren vanuit www.ajaxshowtime.com lukt momenteel niet (voorheen wel na reboot etc). Www.fok.nl lukt wel...
[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 13-12-2015 09:58 ]
PSN: Mondaatje
Verwijderd
http://www.ajaxshowtime.c...selectie-voor-utrecht-uit
Is het dit wat je bedoelt?
Oh nee sorry, misschien niet duidelijk. Ik bedoel een stuk tekst uit een artikel.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:57:
Ik kan er er wel linken kopieeren.
http://www.ajaxshowtime.c...selectie-voor-utrecht-uit
Is het dit wat je bedoelt?
Debloater werkt vanaf je mobiel. Gewoon de app package disabler pro downloaden. Let wel even op de waarschuwingen in dit topic.aveenhuysen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:06:
[...]
Debloater werkt vanaf je pc. Ben je root kun je ze verwijderen. Heb het toestel net wacht nog even met rooten...
Zelf heb ik geen problemen ondervonden tot nu toe. SMS doet het nog en kan ook gewoon inloggen met mijn Samsung account. Heb alles laten disablen op de automatische stand.
Kopiëren werkt hier ook niet maar ik geloof dat AS dat vanuit de website zelf heeft disabled.Monda schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:25:
[...]
Oh nee sorry, misschien niet duidelijk. Ik bedoel een stuk tekst uit een artikel.
Verwijderd
Wat wordt er toch vaak een onzin uitgekraamd hier.Dan is de Boer een wereldcoach dan weer is het een coach die Ajax niet kan laten voetballen. Het ene moment zijn spelers top, het andere moment weer flop of andersom. Voorbeelden te over: Veltman, Milik, Fischer, Schöne, Gudelj, enz., enz. Iedere speler heeft z'n mindere dagen en zelf de "slechtere" spelers hebben hun goede momenten. Zeker niet iedere speler bij Ajax is top maar laten we nu eens met z'n allen achter ons aller Ajax gaan staan en ook de in vele ogen mindere of slechtere spelers steunen. Van fluitconcerten gaa
Gewoon kopieeren en plakken....

Uit het artikel lukt mij ook niet. Wel de reacties dus het lijkt een soort van beveiliging.Monda schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:25:
[...]
Oh nee sorry, misschien niet duidelijk. Ik bedoel een stuk tekst uit een artikel.
Wel beetje raar dat dit browser afhankelijk is. Met chrome kan het wel gewoon...Garret1410 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:52:
[...]
Uit het artikel lukt mij ook niet. Wel de reacties dus het lijkt een soort van beveiliging.
Met chrome lukt het mij niet.-Bas schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:30:
[...]
Wel beetje raar dat dit browser afhankelijk is. Met chrome kan het wel gewoon...
Ik kan wel knippen maar niet hier in Tweakers plakken
Dus tekst in het artikel zelf en niet wat erom heen zit.
[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 13-12-2015 14:36 ]
Dus vanaf die betreffende site een stuk tekst uit het artikel?Mrjraider schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:31:
Kopieren en plakken van tekst gaat in zowel de standaard Samsung browser als Google Chrome for Android hier goed hoor
Even laten zien svp. Dan zou het wel vreemd zijn dat het bij de een wel lukt en de ander niet.
De versie die ik op de S6 gekregen heb, heeft dit niet.
iemand een idee of er een app is die dit kan vervangen ?
meer mensen die hier last van hebben gehad
Gaat dat om de website van ajax? Ik kan geen andere link vinden..Garret1410 schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:38:
[...]
Dus vanaf die betreffende site een stuk tekst uit het artikel?
Even laten zien svp. Dan zou het wel vreemd zijn dat het bij de een wel lukt en de ander niet.
Tot mijn verbazing lukt het vanaf die website dus niet (http://www.ajaxshowtime.c...selectie-voor-utrecht-uit)
Op de computer lukt het ook niet
Krijg ook geen melding dat wegens copyright dingen geblokkeerd zijn. Die melding krijg je wel op bepaalde informatie websites.
Links naar artikelen etc. lukken wel. Op zowel telefoon als pc.
[ Voor 36% gewijzigd door Mrjraider op 13-12-2015 15:33 ]
Verwijderd
Heb er ook één bestelt ergens en een gewone screenprotector besteld bij CoolBlue die ik daar laat plaatsen,als i k het doe mislukt het toch. Ik wou eerst een Temepred Glass maar blijkbaar geen succes met de afgeronde randen ,zo lees ik in de reviews.
Bedankt alvast voor de reacties Btw ,ik heb mijn Edge binnen een dag of 3
Of de screen protector je dit leed zal besparen.. Zal er helemaal aan liggen of de protector ook over de edges valt.
Ik hoop dat je meer succes hebt met Coolblue dan ik. Ik heb uiteindelijk na een week de bestelling geannuleerd.
Even Googlen en dan kom je er wel:Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:49:
Iemand ervaring met de Clear View Cover voor de S6 Edge ? In de reviews bij CoolBlue wemelt het van de geruchten dat deze krassen op het scherm zou veroorzaken.
Heb er ook één bestelt ergens en een gewone screenprotector besteld bij CoolBlue die ik daar laat plaatsen,als i k het doe mislukt het toch. Ik wou eerst een Temepred Glass maar blijkbaar geen succes met de afgeronde randen ,zo lees ik in de reviews.
Bedankt alvast voor de reacties Btw ,ik heb mijn Edge binnen een dag of 3
http://www.galaxyclub.nl/...laxy-s6-edge-veroorzaken/
http://androidworld.nl/fo...em-toch-te-gebruiken.html
De oplossing van Samsung is ook niet bepaald gewenst. Scherm vervangen en er een extra screenprotector opplakken. Ze moeten die hoesjes aanpakken

Verwijderd
Klopt ook wel maar ik heb mijn toestel al enkele malen laten stuiteren omdat die zo verrekte glad isVerwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:41:
Je kan nog beter geen hoes doen en gewoon voorzichtig met je mobiel omgaan. Heb je ook nog wat plezier van het design, het lichte gewicht, het dunne formaat, etc.

Verwijderd
Ja, natuurlijk,eenmalig het scherm vervangen is achter de feiten aanhollen natuurlijk. Ik vraag me dan af van welk materiaal de zijde die op het scherm klapt gemaakt is,als het fluwelig is zoals bij de meeste zou het niet mogen gebeuren,of is het SandStone Black ?Mrjraider schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:36:
[...]
Even Googlen en dan kom je er wel:
http://www.galaxyclub.nl/...laxy-s6-edge-veroorzaken/
http://androidworld.nl/fo...em-toch-te-gebruiken.html
De oplossing van Samsung is ook niet bepaald gewenst. Scherm vervangen en er een extra screenprotector opplakken. Ze moeten die hoesjes aanpakken
Het probleem was dat zandkorrels etc snel tussen scherm en hoes kwamen te zitten welke door het openen en sluiten en gebruik krassen veroorzaakten. Grappig het scherm is toch krasbestendig?Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:51:
[...]
Ja, natuurlijk,eenmalig het scherm vervangen is achter de feiten aanhollen natuurlijk. Ik vraag me dan af van welk materiaal de zijde die op het scherm klapt gemaakt is,als het fluwelig is zoals bij de meeste zou het niet mogen gebeuren,of is het SandStone Black ?![]()
Verwijderd
Ok,maar zowat elk merk heeft van die Flipcovers en hoor je geen klachten ,ik heb 2 smartphones in gebruik mét flipcover en géén krassen,maar goed ik had het gelezen en heb me gewapend door er eerst een screenprotector op te gaan laten plakken en heb ook zo een tube krassen remover besteld die ik ooit 15 jaar geleden eens gebruikt heb op de eerste Nokia' s en dat deed zijn werk goed ,tandpasta zou de job ook doen.Mrjraider schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:52:
[...]
Het probleem was dat zandkorrels etc snel tussen scherm en hoes kwamen te zitten welke door het openen en sluiten en gebruik krassen veroorzaakten. Grappig het scherm is toch krasbestendig?
Wss waren de Gorilla's voor de Edge nog niet volwassen,ja flauw ik weet het
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 19:09 ]
Geen idee hoe en waarom maar de Clear view covers waren een drame, De S view geloof ik niet maar ik heb beide niet.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:07:
[...]
Ok,maar zowat elk merk heeft van die Flipcovers en hoor je geen klachten ,ik heb 2 smartphones in gebruik mét flipcover en géén krassen,maar goed ik had het gelezen en heb me gewapend door er eerst een screenprotector op te gaan laten plakken en heb ook zo een tube krassen remover besteld die ik ooit 15 jaar geleden eens gebruikt heb op de eerste Nokia' s en dat deed zijn werk goed ,tandpasta zou de job ook doen.
Wss waren de Gorilla's voor de Edge nog niet volwassen,ja flauw ik weet het
Verwijderd
Het is wel iets waar ik van schrik,zoals ik al zei heb ik nog nooit met Flipcovers zoiets meegemaakt en Samsung moet maar zijn verantwoordelijkheid nemen en die dingen uit de rekkenhalen,ze zijn op de hoogte van het probleem,en wss zal het goedkoper zijn om het beperkt ? aantal klagers droog te leggen met een nieuw scherm (ben je het ding wel een week of 3 kwijt).Mrjraider schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:18:
[...]
Geen idee hoe en waarom maar de Clear view covers waren een drame, De S view geloof ik niet maar ik heb beide niet.
Komt nog bij dat die Cover pokke duur is.

Klopt. De S view is 50 euroVerwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:30:
[...]
Het is wel iets waar ik van schrik,zoals ik al zei heb ik nog nooit met Flipcovers zoiets meegemaakt en Samsung moet maar zijn verantwoordelijkheid nemen en die dingen uit de rekkenhalen,ze zijn op de hoogte van het probleem,en wss zal het goedkoper zijn om het beperkt ? aantal klagers droog te leggen met een nieuw scherm (ben je het ding wel een week of 3 kwijt).
Komt nog bij dat die Cover pokke duur is.

Nou stop ik de lader er weer in.... en 0,0 reactie. Pak mijn reserve fast charge lader en bam! Wat een stank en 2de charger laadt ook niet op.
Ben ik naar die connector gaan kijken, alle 2 hebben een weggebrand stukje bij micro-usb aansluiting. In de telefoon zelf is de connector ook zwart en lijkt aangebrand. What the f is dit nou weer???
http://imgur.com/gP8FFtE
Heb mijn telefoon bij CB gekocht, maar ik ga vrijdag op vakantie. Weet iemand of ik met dit probleem ook naar Samsung Experience Store terecht kan? Want als ik de telefoon naar CB moet opsturen zie ik hem volgend jaar weer ergens terug denk ik.
Het lijkt inderdaad wel vaker voor te komen. Wel lees ik dat het vervangen van de meegeleverde Samsung kabel het probleem bij veel mensen verhielp. Na het lezen van jouw post/Reddit thread heb ik mijn kabel ook maar even omgewisseldninasky11 schreef op maandag 14 december 2015 @ 04:52:
Vanochtend telefoon uit de lader gehaald en bijna mijn vingers verbrand aan de micro-usb aansluiting. Heb verder er geen aandacht aanbesteed want telefoon was zelf koel en 100%.
Nou stop ik de lader er weer in.... en 0,0 reactie. Pak mijn reserve fast charge lader en bam! Wat een stank en 2de charger laadt ook niet op.
Ben ik naar die connector gaan kijken, alle 2 hebben een weggebrand stukje bij micro-usb aansluiting. In de telefoon zelf is de connector ook zwart en lijkt aangebrand. What the f is dit nou weer???
Heb mijn telefoon bij CB gekocht, maar ik ga vrijdag op vakantie. Weet iemand of ik met dit probleem ook naar Samsung Experience Store terecht kan? Want als ik de telefoon naar CB moet opsturen zie ik hem volgend jaar weer ergens terug denk ik.

Verwijderd
Omgewisseld... dus het ligt aan de bijgeleverde Samsung kabel? Dit zal nooit gebeuren met een andere kabel? Kan je dan nog wel snelladen? Of komt het juist door het snelladen?David Regeling schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:15:
[...]
Na het lezen van jouw post/Reddit thread heb ik mijn kabel ook maar even omgewisseld.
Beetje eng, dit: als je een keer de mobiel de hele nacht aan de oplader hebt, kan er zomaar brand ontstaan...?
Het lijkt te liggen aan de bijgeleverde Samsung kabel, snelladen zou ook moeten lukken met een andere kabel.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:28:
[...]
Omgewisseld... dus het ligt aan de bijgeleverde Samsung kabel? Dit zal nooit gebeuren met een andere kabel? Kan je dan nog wel snelladen? Of komt het juist door het snelladen?
Beetje eng, dit: als je een keer de mobiel de hele nacht aan de oplader hebt, kan er zomaar brand ontstaan...?
Voor meer informatie: https://www.reddit.com/r/...y_s6_charger_caught_fire/
Ik heb hetzelfde met een fast-charge oplader. Deze maakt een zoemend geluid en wordt (meestal) erg heet. Sindsdien niet meer gebruikt.ninasky11 schreef op maandag 14 december 2015 @ 04:52:
Vanochtend telefoon uit de lader gehaald en bijna mijn vingers verbrand aan de micro-usb aansluiting. Heb verder er geen aandacht aanbesteed want telefoon was zelf koel en 100%.
Steekt de camera dan nog steeds uit? Ik heb een silicon hoesje van 9 euro maar de camera steekt nog 2 mm uit.MiranH schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:16:
wat betreft wel of geen hoesje, ik vind idd ook de covers zonde van het disign en formaat van de telefoon... en heb nooit een hoesje om een telefoon gehad,,, maar de S6 Edge vind ik in mijn ogen wat kwetsbaar zonder bescherming en ook glad enzo... Ik heb bij de Action (ja echt waar) siliconen case voor de achterkant en zijkant perfect passend voor de S6, zelfs een transparante is te koop zodat je amper ziet dat er een hoesje omheen zit... maar voelt wel goed aan en minder glad. en.... het hoesje (de hoesjes) zijn slechts 1,69... niet te geloven... ik vind het een werelds oplossing...
Ik heb een Spigen Neo Hybrid, die zorgt ervoor dat de telefoon netjes plat op tafel kan liggen.peke schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:04:
[...]
Steekt de camera dan nog steeds uit? Ik heb een silicon hoesje van 9 euro maar de camera steekt nog 2 mm uit.
Share and Enjoy!
GreNade schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:14:
[...]
Ik heb een Spigen Neo Hybrid, die zorgt ervoor dat de telefoon netjes plat op tafel kan liggen.
[ Voor 91% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-12-2015 12:32 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja alleen is het nu dat de originele lader + kabel onder de garantie vervangen zijn door CB. Heb toen van hun deze gekregen : http://www.pdashop.nl/pro...rousb-thuislader-wit.htmlDavid Regeling schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:15:
[...]
Het lijkt inderdaad wel vaker voor te komen. Wel lees ik dat het vervangen van de meegeleverde Samsung kabel het probleem bij veel mensen verhielp. Na het lezen van jouw post/Reddit thread heb ik mijn kabel ook maar even omgewisseld.
Deze is iets duurder als de originele versie en heeft ook een veel dikkere kabel. En ik heb er nog 2 reserve liggen maar ben bang dat ik straks met 4 weggebrandde kabels achterblijf
Zometeen even Samsung bellen en kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
BTW : heb net even gekeken wat er moet gebeuren om USB charging module te vervangen. Heel de telefoon moet uit elkaar en volgens mij moet bekant elk onderdeel los gemaakt worden. Wat een pech heb ik weer zeg.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Slechte verbinding/contact is meestal oorzaak van dat een connector heet wordt of verbrand.ninasky11 schreef op maandag 14 december 2015 @ 04:52:
Wat snel laden betreft komt het wel nauw welke usb kabel je gebruikt.
Ik heb verschillende kabels geprobeerd en twee zijn er geschikt. De originele Samsung kabel doet het al niet meer trouwens. Alleen 2A laden werkt nog.
Precies. Op deze website lukt het niet. Ligt het dus niet aan mij.😀Mrjraider schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:27:
[...]
Gaat dat om de website van ajax? Ik kan geen andere link vinden..
Tot mijn verbazing lukt het vanaf die website dus niet (http://www.ajaxshowtime.c...selectie-voor-utrecht-uit)
Wellicht dat het e.e.a. snel gerepareerd kan worden bij een Samsung Service Point bij jou in de buurt.ninasky11 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:07:
[...]
Ja alleen is het nu dat de originele lader + kabel onder de garantie vervangen zijn door CB. Heb toen van hun deze gekregen : http://www.pdashop.nl/pro...rousb-thuislader-wit.html
Deze is iets duurder als de originele versie en heeft ook een veel dikkere kabel. En ik heb er nog 2 reserve liggen maar ben bang dat ik straks met 4 weggebrandde kabels achterblijf.
Zometeen even Samsung bellen en kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
BTW : heb net even gekeken wat er moet gebeuren om USB charging module te vervangen. Heel de telefoon moet uit elkaar en volgens mij moet bekant elk onderdeel los gemaakt worden. Wat een pech heb ik weer zeg.
Verwijderd
Google Play: Push Notifications Fixer
Vraag me dan wel af of er nadelen zijn aan het gebruik hiervan.
Verwijderd
1. Ik gebruik regelmatig Bluetooth maar zet het altijd uit als ik het niet gebruikt (batterij besparing). Elke keer als ik het aanzet gaat hij echter meteen scannen naar apparaten en krijg ik een groot wit scherm te zien met de optie het scannen te annuleren of te stoppen. Als ik niets doe, blijft dat scherm gewoon staan. Is het mogelijk dat automatisch scannen uit te zetten of in ieder geval dat scherm te onderdrukken? Het is een beetje irritant. Ik wil niet scannen want het enige BT-apparaat dat ik gebruikt, is al bekend bij de mobiel.
2. Ik krijg regelmatig een scherm te zien als ik het geluid harder zet met de mededeling dat ik het geluid te hard zet en dan moet ik op OK drukken anders gebeurt er niets. Ook een beetje irritant. Om muziek via Bluetooth te spelen moet ik in mijn auto het geluid nogal hard zetten anders hoor ik gewoon niks. Is dit ook op een of andere manier uit te zetten?
Geen groot probleem allemaal maar na een tijdje wordt het toch erg irritant steeds dezelfde menu's weg te moeten klikken.
Ik krijg trouwens ook regelmatig berichten over beveiliging als ik iets installeer: het gaat dan over iets wat ik niet nodig vindt en niet wil en ook dat blijft steeds maar terugkomen... Denkt Samsung soms dat we allemaal domme kleine kinderen zijn of zo...? Je kan het ook overdrijven.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 18:14 ]
2: Klopt, kan je wegdrukken maar na een tijdje komt het terug.
Dat van beveiliging begrijp ik niet helemaal. Bedoel je "Instellingen geblokkeerd"?
Verwijderd
1. Jammer.Mrjraider schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:29:
1: Geen idee.Volgens mij kan dit niet. Ik klik bijna altijd op annuleren.
2: Klopt, kan je wegdrukken maar na een tijdje komt het terug.
Dat van beveiliging begrijp ik niet helemaal. Bedoel je "Instellingen geblokkeerd"?
2. Ook jammer.
Ik zal die beveiligingsmelding de volgende keer even noteren: het is nu inderdaad wat vaag.
1. laat ik altijd aanstaan (behalve vliegtuistand snachts), dus geen idee. Komt niet tevoorschijn wanneer bluetooth aan gaat nadat vliegtuigstand uiitgeschakeld werd.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:11:
Twee vraagjes:
1. Ik gebruik regelmatig Bluetooth maar zet het altijd uit als ik het niet gebruikt (batterij besparing). Elke keer als ik het aanzet gaat hij echter meteen scannen naar apparaten en krijg ik een groot wit scherm te zien met de optie het scannen te annuleren of te stoppen. Als ik niets doe, blijft dat scherm gewoon staan. Is het mogelijk dat automatisch scannen uit te zetten of in ieder geval dat scherm te onderdrukken? Het is een beetje irritant. Ik wil niet scannen want het enige BT-apparaat dat ik gebruikt, is al bekend bij de mobiel.
2. Ik krijg regelmatig een scherm te zien als ik het geluid harder zet met de mededeling dat ik het geluid te hard zet en dan moet ik op OK drukken anders gebeurt er niets. Ook een beetje irritant. Om muziek via Bluetooth te spelen moet ik in mijn auto het geluid nogal hard zetten anders hoor ik gewoon niks. Is dit ook op een of andere manier uit te zetten?
2. krijg ik enkel de eerste maal na reboot, daarna altijd in het geheugen op maximum (wellicht ook door punt 1 dat ik bluetooth altijd aan heb)
Verwijderd
1. Misschien moet ik anders eens een paar dagen kijken of Bluetooth constant aan veel van de batterij vraagt...Hakki schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:01:
[...]
1. laat ik altijd aanstaan (behalve vliegtuistand snachts), dus geen idee. Komt niet tevoorschijn wanneer bluetooth aan gaat nadat vliegtuigstand uiitgeschakeld werd.
2. krijg ik enkel de eerste maal na reboot, daarna altijd in het geheugen op maximum (wellicht ook door punt 1 dat ik bluetooth altijd aan heb)
2. Hm, ja, zou kunnen dat het na herstarten is... Ik doe dat elke dag wel een keer om alles weer even fris te krijgen in de mobiel. (Zo merk ik wel eens dat na vaak gebruik van Gear VR alles wat schokkerig wordt.)
2. Geen ervaring mee. Heb het volume nooit zo hard staan.
ik heb zelf het idee dat de camera net niet meer de ondergrond raakt als je hem 'op de rug legt' de randen boven en onderaan zijn net even iets dikker waardoor hij (al is het miss een honderste van een mm) vrij komt van de ondergrond... je moet dus niet echt drukkend gaan schuiven... ook als je hem op de voorkant legt komt het glas niet op de ondergrond...peke schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:04:
[...]
Steekt de camera dan nog steeds uit? Ik heb een silicon hoesje van 9 euro maar de camera steekt nog 2 mm uit.
Als je Whatsapp Web aan hebt staan ergens dan gebeurt dat ook; op je telefoon maakt Whatsapp dan een paar minuten later pas geluid, als je het bericht op Web nog niet hebt gelezen. Da's zodat je telefoon niet continu geluid blijft maken terwijl je Whatsapp Web gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:30:
Zijn hier mensen die i.v.m. (vermeende) late push berichten de Push Notifications Fixer (No Root) wel eens hebben gebruikt...? Ik heb het idee dat ik regelmatig Whatsapp berichten laat binnenkrijg op m'n nieuwe S6 en vroeg me af of deze app werkt...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
1. Ik heb hetzelfde, zou het ook gewoon fijn vinden dat scherm niet te zien als ik hem laat pairen met mijn reeds bekende carkit. Je kunt hem als enige weg klikken door gewoon op annuleren te duwen.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:11:
Twee vraagjes:
Geen groot probleem allemaal maar na een tijdje wordt het toch erg irritant steeds dezelfde menu's weg te moeten klikken.
Ik krijg trouwens ook regelmatig berichten over beveiliging als ik iets installeer: het gaat dan over iets wat ik niet nodig vindt en niet wil en ook dat blijft steeds maar terugkomen... Denkt Samsung soms dat we allemaal domme kleine kinderen zijn of zo...? Je kan het ook overdrijven.
2. Precies dezelfde ergernis. Met name als ik in mijn auto zit wil ik gewoon het volume op max kunnen zetten middels de volume buttons aan de zijkant. Nu moet ik nog concentreren op het juist plaatsen van de duim op de on screen "ok knop," terwijl ik aan het rijden ben.. Dat is gewoon niet zo logisch/handig. Je zou hem kunnen rooten (waar ik ook al geruime tijd over nadenk). Het blijft een luxeprobleem; kan verder ook niet veel klagen over de Galaxy S6 Edge
Gedownload uit de playstore "app package disabler pro" en moet zeggen werkt perfect. Gewoon aan vinken wat je niet wil en nergens meer last van. Geweldig. Sms verstuurd en werkt ook en ontvangen ook. Samsung account gebruik ik niet.-Bas schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:28:
[...]
Debloater werkt vanaf je mobiel. Gewoon de app package disabler pro downloaden. Let wel even op de waarschuwingen in dit topic.
Zelf heb ik geen problemen ondervonden tot nu toe. SMS doet het nog en kan ook gewoon inloggen met mijn Samsung account. Heb alles laten disablen op de automatische stand.
Bedankt voor de tip.
geen ervaring met de app die je noemt, maar had wel hetzelfde probleem met mijn Galaxy S3 destijds. Dat bleek te liggen aan mijn (Ziggo) modem. Heb je dit probleem alleen als je via Wifi verbonden bent?Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:30:
Zijn hier mensen die i.v.m. (vermeende) late push berichten de Push Notifications Fixer (No Root) wel eens hebben gebruikt...? Ik heb het idee dat ik regelmatig Whatsapp berichten laat binnenkrijg op m'n nieuwe S6 en vroeg me af of deze app werkt...
Verwijderd
Nou, het is af een aan, ook wel eens met 4G. Maar het kan, zo bedacht ik me, natuurlijk ook aan de verzender liggen. Als die iets verstuurd met een slechte verbinding, krijg je natuurlijk ook vertraging.Tanooki schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:11:
[...]
geen ervaring met de app die je noemt, maar had wel hetzelfde probleem met mijn Galaxy S3 destijds. Dat bleek te liggen aan mijn (Ziggo) modem. Heb je dit probleem alleen als je via Wifi verbonden bent?

Voor enkele tientjes een nieuw scherm + frame besteld op aliexpress en ondertussen een galaxy S6 32gb besteld voor een 430 euro bij een Belgische webshop.
Bij de eerste ingebruikname had ik niet echt een 'wauw' gevoel. Eerder meer van hetzelfde, maar dan nét iets beter.
Tijdens het bekijken van een 1440p filmpje was ik wel erg onder de indruk van de kwaliteit van het scherm.
Toen ik 's avonds de berichten en Gmail app opende, iets minder. Bij verdere inspectie bleek dat m'n scherm last had van een licht roze glow op 1/4de van men scherm aan de onderkant. Niet dat het onmiddellijk opvalt, maar eens je het gezien hebt... Enkel zichtbaar wanneer ik er recht op kijk en ook niet bij elke helderheid. Ook speelt het omgevingslicht een rol in hoe 'erg' het zichtbaar is.
Nu zit ik een beetje in de knoop met wat ik zou doen. Aangezien ik voor de rest geen problemen heb met het toestel lijkt het me riskant om hem om te ruilen. Wie weet krijg ik een scherm/toestel dat meer issues heeft...
Ik zou natuurlijk ook gebruik kunnen maken van de 14dagen bedenk tijd en gewoon mijn geld terug kunnen krijgen, maar ik had bij een andere webshop al wat accessoires gekocht voor een totaal bedrag van 30 euro. Daar ben ik dan natuurlijk ook niets mee. Ook qua andere smartphones vind ik dat er momenteel weinig keuze is in dezelfde prijsklasse.
Ik vind die keuze moeilijk voor je te maken (denk iedereen), maar ik kan me voorstellen dat je je hier aan ergert. Zelf heb ik hier geen last van, althans, het is me nog niet opgevallen en ga er ook niet naar op zoek (middels volledig wit scherm te projecteren). Een foutmarge komt redelijk vaak voor, zie hier ook het forum.Sparco schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:12:
Een week geleden is mijn nexus 5 geplooid in mijn broekzak.Tijd dus voor een nieuwe smartphone en de nexus 5 te gebruiken als reserve.
Voor enkele tientjes een nieuw scherm + frame besteld op aliexpress en ondertussen een galaxy S6 32gb besteld voor een 430 euro bij een Belgische webshop.
Bij de eerste ingebruikname had ik niet echt een 'wauw' gevoel. Eerder meer van hetzelfde, maar dan nét iets beter.
Tijdens het bekijken van een 1440p filmpje was ik wel erg onder de indruk van de kwaliteit van het scherm.
Toen ik 's avonds de berichten en Gmail app opende, iets minder. Bij verdere inspectie bleek dat m'n scherm last had van een licht roze glow op 1/4de van men scherm aan de onderkant. Niet dat het onmiddellijk opvalt, maar eens je het gezien hebt... Enkel zichtbaar wanneer ik er recht op kijk en ook niet bij elke helderheid. Ook speelt het omgevingslicht een rol in hoe 'erg' het zichtbaar is.
Nu zit ik een beetje in de knoop met wat ik zou doen. Aangezien ik voor de rest geen problemen heb met het toestel lijkt het me riskant om hem om te ruilen. Wie weet krijg ik een scherm/toestel dat meer issues heeft...
Ik zou natuurlijk ook gebruik kunnen maken van de 14dagen bedenk tijd en gewoon mijn geld terug kunnen krijgen, maar ik had bij een andere webshop al wat accessoires gekocht voor een totaal bedrag van 30 euro. Daar ben ik dan natuurlijk ook niets mee. Ook qua andere smartphones vind ik dat er momenteel weinig keuze is in dezelfde prijsklasse.
Er zijn anderzijds ook genoeg gebruikers die er geen last van hebben dus je kunt zeker de kans wagen om te ruilen; de kinderziektes zijn bij de nieuwere batches toch al verholpen (kiertjes, loszittende home button, etc.).
Op mijn OLED TV zag ik het overigens redelijk sterk, die is direct omgeruild.
Als je weet dat er een defect is. Retour... Zo ben ik tenminsteSparco schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:12:
Een week geleden is mijn nexus 5 geplooid in mijn broekzak.Tijd dus voor een nieuwe smartphone en de nexus 5 te gebruiken als reserve.
Edit: ik snap dat het laden van een accu energie kost, warmte genereert etc. maar ik vind mijn usb kabel in de telefoon veel en veel te heet worden

[ Voor 7% gewijzigd door Mrjraider op 17-12-2015 13:01 ]
Hoesje kan het niet aan liggen. Met oude n5 hade ik op dezelfde plekken toch altijd wel goed bereik. Weet ook niet of het veel invloed heeft op de batterij.
Iemand die hetzelfde ondervind?
Ja ik ook, op 3 verschillende S6en. IPhone en Lumia was qua aantal streepjes een stuk beter al zegt het aantal streepjes niet alles. Maar ok de signaalsterkte is -asu is bij mij matig. Telefoongesprekken vallen weg in parkeergarage en liften.Zuaro schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:30:
Heb nu een paar dagen mijn s6 in gebruik alleen lijkt mijn 4g signaal overal bijster zwak (t-mobile). Meestal maar 1 streepje maar wel 4g. Soms wel even een uitschieter naar volie signaal.
Hoesje kan het niet aan liggen. Met oude n5 hade ik op dezelfde plekken toch altijd wel goed bereik. Weet ook niet of het veel invloed heeft op de batterij.
Iemand die hetzelfde ondervind?
Verwijderd
Google Now app drawer? Of bedoel je de drawer van Google Launcher?Frigolamptje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:15:
Google now app drawer scrolt erg laggy bij de S6. Iemand die die ervaring deelt? Precies alsof de framerate te laag is. Bij mijn broer zijn moto g en op nexus toestellen (uiteraard), voel en zie je dat het echt veel vlotter gaat. Op Google vind ik niet meteen meer info terug. Maar lijkt mij bizar dat ik enige zou zijn.
Inhoudelijk kan ik je niet helpen, ik ben (en blijf) verslingerd aan Nova Prime.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De app drawer van de google now launcher als je helemaal correct wil zijnAllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:28:
[...]
Google Now app drawer? Of bedoel je de drawer van Google Launcher?
Inhoudelijk kan ik je niet helpen, ik ben (en blijf) verslingerd aan Nova Prime.
Geen last van, misschien Now Launcher even opnieuw installeren? Of een factory reset?Frigolamptje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:15:
Google now app drawer scrolt erg laggy bij de S6. Iemand die die ervaring deelt? Precies alsof de framerate te laag is. Bij mijn broer zijn moto g en op nexus toestellen (uiteraard), voel en zie je dat het echt veel vlotter gaat. Op Google vind ik niet meteen meer info terug. Maar lijkt mij bizar dat ik enige zou zijn.
Share and Enjoy!
Heb je al eens in ontwikkelaars opties de animaties op 0.5x of zelff 0 gezet? Veel mensen die de Galaxy s6 niet als vloeiend ervaren passen deze instelling aan.Frigolamptje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:08:
Helpt niets. Nu, als je niet gezien en gevoeld hebt hoe het scrolt op een nexus/motorolla toestel (en mss andere ook, maar daar heb ik geen ervaring mee) dan zal je het ook niet noodzakelijker wijs als een probleem ervaren...
Enable developer options
Het kan natuurlijk ook gewoon een placebo effect zijn maar met alles op 0 lijkt het scrollen in de Google now appdrawer er vloeiender uit te zien op mijn s6.Frigolamptje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:18:
Ja. Maar dat scrollen is ook geen animatie, het is gewoon 'scrollen'.
Is voor mij ook een reden geweest om custom rom te installeren. Ik hou niet schokkerig scrollen. Heb ook een iphone 6 en daar loopt alles ook soepel dus wil gewoon hetzelfde.Frigolamptje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:15:
Kennelijk is het wel mogelijk om soepel te scrollen met de S6 alleen krijgt Samsung dit niet voor elkaar.
Heb eens een keer de stock rom terug geflashed en merkte meteen dat alles minder snel en soepel loopt. Dus meteen weer terug naar custom rom.
XtreStoLite 2.4 rom icm unikernel 8 is voor mij persoonlijk de beste combi maar er zijn meerdere goede roms. Alleen Cyanogenmod laat nog op zich wachten maar dat is een kwestie van tijd.
Hopelijk dat Samsungs interpretatie van Marshmallow een stuk beter is.
Verwijderd
Hier (Nova Prime) ook.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:53:
Vraag me af wat jullie precies bedoelen met die app drawer want bij mij is als supersmooth...?
De appdrawer wel maar Facebook, twitter of youtube willen nog wel eens wat stotteren.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:53:
Vraag me af wat jullie precies bedoelen met die app drawer want bij mij is als supersmooth...?
Ook snel wisselen tussen apps kan ervoor zorgen dat de animaties niet altijd vlekkeloos verlopen.
Ik weet niet of dat met de nieuwe firmware ondertussen verbeterd is want ik draai al een tijdje een andere rom.
Ik zit alleen met een probleem, de telefoon crasht regelmatig, zonder enige reden.
Toen ik het toestel in gebruik nam, had ik met debloater een aantal apps gedisabled. De dag erna crashte de telefoon regelmatig. Eerst een freeze van het scherm en daarna ging de telefoon uit. Soms een herstart, en soms moest ik het handmatig starten. Dit gebeurde regelmatig, haast wel ieder uur.
Mijn vermoeden was dat dit komt doordat ik te veel apps gedisabled had. Dus ik heb alles weer enabled. Helaas hielp dit niet, het leek even goed te gaan, maar al snel volgde random crashes.
Toch maar gekozen voor een factory reset, alles opnieuw weer ingesteld en geïnstalleerd en nu een deel van de bloatware via de app manager disabled. Ook dit leek allemaal best goed te gaan, maar na een tijdje was het helaas weer zo ver. De telefoon crasht weer random. Het gekke nu is dat het soms uren kan duren, en soms gebeurt het 2x in 10 minuten.
Ik heb nu maar de cache partition gewiped (https://support.t-mobile.com/docs/DOC-21095) en de app cache (storage -> Cached data -> clear cached data). Helaas hielp dit ook niet. Het valt me wel op dat de cache data maarliefst 1.2 GB groot was.
Ik heb geprobeerd via aLogcat en aLogrec het een en het ander te vinden, maar de logs geven niet voldoende informatie.
Heeft iemand enig idee wat ik nog verder zou kunnen proberen? Is dit misschien een defect toestel?
Alvast bedankt!
De apps die ik op dit moment disabled heb zijn: Dropbox, Gmail, Google Play Books, Google Play Movies & TV, Google Play Music, Google+, Instagram, Memo, OneDrive, OneNote, PowerPoint, S Voice, Samsung Gear en Sykpe.
Android versie: 5.1.1
- je installeert een app
- je krijgt problemen
- je doet factory reset
- je installeert de app
- je krijgt (weer) problemen
En nu denk je dat de telefoon kapot is? Zou dat niet een hint moeten zijn dat er iets niet goed gaat met die app? Ik zou op zijn minst eens opnieuw beginnen zonder die app om te kijken of je dan ook problemen hebt.
Om mysterieuze reden crasht mijn telefoon. En ik probeer juist de oorzaak te vinden.
Ik zou starten met een factory reset en daarna geen debloater gebruiken. Als hij dan regelmatig crashed, dan pas kan je concluderen dat er wat met je telefoon aan de hand isSSnEAkyy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:14:
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Het gaat niet om een app, anders had ik idd de hint wel begrepen...
Om mysterieuze reden crasht mijn telefoon. En ik probeer juist de oorzaak te vinden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Elke keer komt ie niet verder als NAND write start!! en dan doet ie niks meer , heb al verscheidene versies van odin geprobeert. Ook andere usb poorten en kabels. Maar niks helpt, ik krijg de firmware gewoon niet geflasht.
Wat kan dit zijn ?
[ Voor 21% gewijzigd door Dancis op 20-12-2015 03:18 ]
Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen. Als de problemen ontstaan nadat je aan het rommelen bent geweest met apps. Laat dit eerst dan eens helemaal achterwegen. Zelf op de S6 ook een keer een debloater gebruikt, maar dit pakte niet goed uit.Richh schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:46:
[...]
Ik zou starten met een factory reset en daarna geen debloater gebruiken. Als hij dan regelmatig crashed, dan pas kan je concluderen dat er wat met je telefoon aan de hand is
Drivers misschien?
[ Voor 64% gewijzigd door 13art op 20-12-2015 07:21 ]
Verwijderd
De oplettende lezer zou hebben doorgehad dat hij dat dus ook gedaan heeft, hè.Richh schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:46:
[...]
Ik zou starten met een factory reset en daarna geen debloater gebruiken. Als hij dan regelmatig crashed, dan pas kan je concluderen dat er wat met je telefoon aan de hand is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 09:21 ]
staat bij clockspecops0i0 schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:10:
Ben ik nou zo blind of is er geen voor geïnstalleerde alarm app 😜
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Inderdaad, je leest het goed. Ik ga nu maar een factory reset doen en alles default laten. Eens kijken wat er dan gebeurt. Mocht het weer gebeuren, dan helaas terug naar de winkel (wat helaas een internet winkel is)Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:19:
[...]
De oplettende lezer zou hebben doorgehad dat hij dat dus ook gedaan heeft, hè.Hij heeft na de laatste reset geen debloater meer gebruikt maar gewoon via het systeem van de S6 bepaalde apps uitgezet. De enige optie die hij nu nog heeft is om een factoren reset te doen en alles default te laten. Maar als ik kijk naar de apps die hij heeft uitgezet, zou dat geen problemen moeten opleveren dus wellicht is een gang terug naar de winkel geen slecht idee. Ik heb ook gewoon via applicatiebeheer een hele lading apps uitgeschakeld op mijn S6 en die van mij crasht nooit.
Nee heb ik ook al opnieuw geinstalleerd en ook odin als administrator uitgevoerd. Zelfs een oudere versie 5.1.1 van een andere site geprobeert.
Heb ik eigenlijk verder nog iets nodig behalve de firmware file? PIT of zo?
[ Voor 12% gewijzigd door Dancis op 20-12-2015 13:13 ]
Heb je zoek mijn mobiel wel uitgezet?Dancis schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:11:
Ik heb sinds vandaag een S6 maar nu probeer ik de VDF firmware te vervangen door de PHN met odin. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Elke keer komt ie niet verder als NAND write start!! en dan doet ie niks meer , heb al verscheidene versies van odin geprobeert. Ook andere usb poorten en kabels. Maar niks helpt, ik krijg de firmware gewoon niet geflasht.
Wat kan dit zijn ?
Je gebruikt odin 3.10.6
Je hebt de goede firmware?
Welke firmware staat er nu op (dus de volledige code)
Zou in principe geen probleem moeten opleveren.
Zoek mijn mobiel / heractiverings vergendeling staat uit.Garret1410 schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:55:
[...]
Heb je zoek mijn mobiel wel uitgezet?
Je gebruikt odin 3.10.6
Je hebt de goede firmware?
Welke firmware staat er nu op (dus de volledige code)
Zou in principe geen probleem moeten opleveren.
Ik gebruik odin 3.10.6
Ik heb firmware : G920FXXU3COI9_G920FPHN3COJ1_G920FXXU3COI9_HOME.tar
En nu staat er G920fXXU3QOKN op
heb ook al andere laptop geprobeert met windows 7 maar ook dat werkt niet. Heb nu andere Odin 3.10.6 gedownload kijken of dat wel wil.
Edit: was dus een 3.10.6 versie die waarschijnlijk dus geen 3.10.6 versie lijkt te zijn

Heb die andere er meteen af gehaald
[ Voor 11% gewijzigd door Dancis op 20-12-2015 14:59 ]
Heel vreemd! Dat heb ik nog nooit meegemaakt, mijn vriendin probeert het heel vaak maar komt er echt niet inMAkS1 schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:26:
Mijn S6 heeft nu al 2 keer de vinger van mijn vriendin geaccepteerd! 1x in de ING app en 1x om te ontgrendelen. Alle 4 de geregistreerde afdrukken zijn van mijzelf en die van haar heeft er nooit in gestaan. Zou dit kunnen komen doordat mijn afdruk fysiek nog op de knop zat? Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Had je wellicht nog natte vingers ofzo? Nog niemand is er bij mij in gekund in de tijd dat ik hem heb, dat is aardig vaak geprobeerd door verschillende mensen.
Ik zou je vingers opnieuw registreren, kijken of dat het verhelpt..
Dit topic is gesloten.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.