Thanks, daar zat ik ook almee te spelen, jammer alleen dat je dan de interface van de videospeler eroverheen hebtMrjraider schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:27:
Pauzeren en dan een screenshot nemen? Geen idee eigenlijk nog nooit geprobeerd
Hoe ik hier bij kom? Wat dacht je van "eigen ervaring"!Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Zo onderhand is me wel duidelijk dat een factory reset, hoe je die ook doet, ALLES verwijderd. Geen idee hoe je er nu weer bijkomt dat foto's etc. behouden worden. Verwarrend dat iedereen wat anders roept hier. Dat leert me wel om alles hier met een korreltje zout te nemen. Geleerde les: je kan het beter zelf maar uitzoeken.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
Ah, ok, dan is de Note 2 schijnbaar anders dan de Galaxy S6.henklbr schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:09:
[...]
Hoe ik hier bij kom? Wat dacht je van "eigen ervaring"!(Was weliswaar wel op de Note 2)
3.10.7 is de laatste versie maar 3.10.6 wordt het meest gebruikt. Voor root is minimaal 3.10.6 vereist.AllSeeyinEye schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:01:
3.09 is de laatste goeie versie van Odin.
Dit geldt voor de S6
Een factory reset via bootloader of menu geeft altijd een volledige reset op zowel een S4, S4 mini, S5, S5 mini, Note 4 en S6. Ik heb er al een paar honderd gereset ;-)Ah, ok, dan is de Note 2 schijnbaar anders dan de Galaxy S6.En dit is wel het Galaxy S6 forum dus wellicht moeten mensen die geen Galaxy S6 hebben ietsje voorzichtiger zijn met mededelingen.
Maar alsnog top dat je reageerde, natuurlijk, hoor: ik bedoel bovenstaande niet bot.
Verwijderd
Nou, dat is dan duidelijk. Vraag me dan wel weer opnieuw af waarom anderen hier anders beweren. Hahaha, ik dacht een simpele vraag te stellen maar het brengt nogal wat verwarring.RigolleM schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:06:
[...]
Een factory reset via bootloader of menu geeft altijd een volledige reset op zowel een S4, S4 mini, S5, S5 mini, Note 4 en S6. Ik heb er al een paar honderd gereset ;-)
Ik schuif regelmatig Samsung smartphones door op het werk en zolang men geen Samsung account heeft gekoppeld wordt de Samsung altijd volledig gereset door een factory reset.
Indien een Samsung account is gekoppeld moet je deze eerst desactiveren. Als je via de instellingen een factory reset uitvoert, wordt de vraag gesteld om deze te ontkoppelen van uw Samsung account. Via de bootloader heb je die optie niet en moet je na de factory reset terug de laatst gebruikte Samsung account wachtwoord ingeven om verder te kunnen, en dan wordt er ook gevraagd of je vanaf een nieuw toestel wil starten of je deze wilt herstellen, en dan plaatst deze de backup terug (o.a. foto's).
Onze gebruikers hebben het al moeilijk met een google account te activeren op hun devices laat staan een Samsung account, dus in 99,9% van de gevallen kan ik de telefoon gewoon resetten via de bootloader.
Indien een Samsung account is gekoppeld moet je deze eerst desactiveren. Als je via de instellingen een factory reset uitvoert, wordt de vraag gesteld om deze te ontkoppelen van uw Samsung account. Via de bootloader heb je die optie niet en moet je na de factory reset terug de laatst gebruikte Samsung account wachtwoord ingeven om verder te kunnen, en dan wordt er ook gevraagd of je vanaf een nieuw toestel wil starten of je deze wilt herstellen, en dan plaatst deze de backup terug (o.a. foto's).
Onze gebruikers hebben het al moeilijk met een google account te activeren op hun devices laat staan een Samsung account, dus in 99,9% van de gevallen kan ik de telefoon gewoon resetten via de bootloader.
Factory reset wist idd ALLES, logisch opzich hense the word factory reset. Dit ook uit eigen ervaring.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Zo onderhand is me wel duidelijk dat een factory reset, hoe je die ook doet, ALLES verwijderd. Geen idee hoe je er nu weer bijkomt dat foto's etc. behouden worden. Verwarrend dat iedereen wat anders roept hier. Dat leert me wel om alles hier met een korreltje zout te nemen. Geleerde les: je kan het beter zelf maar uitzoeken.
De verwarring zit 'm erin dat bij een custom ROM/recovery, je de optie hebt om vanuit recovery een full wipe uit te voeren. En dat wist dus niet de data van de SD kaart, maar alleen /system, /cache en /data, dus alle app gegevens. Foto's, videos en logs en hulpbestanden van apps blijven, voor zover ze direct in de SD kaart staan, behouden.G-PHREAK schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:05:
[...]
Factory reset wist idd ALLES, logisch opzich hense the word factory reset. Dit ook uit eigen ervaring.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Oke, maar in de S6 kan geen SD kaartAllSeeyinEye schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:27:
[...]
De verwarring zit 'm erin dat bij een custom ROM/recovery, je de optie hebt om vanuit recovery een full wipe uit te voeren. En dat wist dus niet de data van de SD kaart, maar alleen /system, /cache en /data, dus alle app gegevens. Foto's, videos en logs en hulpbestanden van apps blijven, voor zover ze direct in de SD kaart staan, behouden.
Vaak lukt het mij niet om mijn TV met de S6 Edge te verbinden. Ze zitten beide in hetzelfde wifi netwerk, ik kan wel foto's en video van de S6 naar de TV casten, maar als ik -bijvoorbeeld- Youtube op de S67 start en op het verbind icoontje klik komt er geen verbinding. Uiteraard op het startscherm al geprobeerd Snel verbinden, dan geeft hij wel de naam van de TV aan, maar registreren is dan niet mogelijk. Zowel op de S6 als op de TV staat de nieuwste software.
Smart TV's....Pedroxxx schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:59:
Vaak lukt het mij niet om mijn TV met de S6 Edge te verbinden. Ze zitten beide in hetzelfde wifi netwerk, ik kan wel foto's en video van de S6 naar de TV casten, maar als ik -bijvoorbeeld- Youtube op de S67 start en op het verbind icoontje klik komt er geen verbinding. Uiteraard op het startscherm al geprobeerd Snel verbinden, dan geeft hij wel de naam van de TV aan, maar registreren is dan niet mogelijk. Zowel op de S6 als op de TV staat de nieuwste software.

Het zou mooi zijn als ik hier een kosteloze fix voor zou hebben, maar die heb ik niet. Voor slechts 30 tot 40 euro ben je de trotse bezitter van een Chromecast. Doe dat gewoon, dan werkt het wel (mits je wifi niet heel beroerd is en dat de oorzaak is).
Dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen aan wat er wel gewiped wordt.
Edit.
De interne SD is ook gewoon SD. Die het namelijk SD01 of iets in die trant, de verwijderbare heet extSD
[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-01-2016 18:48 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hoi,
Om batterij te besparen wil ik graag apps uitschakelen zodat deze niet op de achtergrond blijven draaien. Met dat touch knopje links onder sluit je volgens mij niet alles echt af of wel?
Bij de instellingen kun je dus wel applicaties stoppen. Nu staan er bij mij de volgende apps bovenaan: http://imgur.com/CzYHY3M ik heb totaal geen idee wat dit zijn kan ik dit ook gewoon afsluiten? Of helpt dit verder niet bij batterijbesparingen?
Alvast bedankt,
Mvg
Om batterij te besparen wil ik graag apps uitschakelen zodat deze niet op de achtergrond blijven draaien. Met dat touch knopje links onder sluit je volgens mij niet alles echt af of wel?
Bij de instellingen kun je dus wel applicaties stoppen. Nu staan er bij mij de volgende apps bovenaan: http://imgur.com/CzYHY3M ik heb totaal geen idee wat dit zijn kan ik dit ook gewoon afsluiten? Of helpt dit verder niet bij batterijbesparingen?
Alvast bedankt,
Mvg
Verwijderd
Iemand enig idee wat (automatische) batterij optimalisatie precies doet...? Het valt me op dat niet alle apps geoptimaliseerd kunnen worden. Wat gebeurt er in de achtergrond? En heeft dit echt geen invloed op bijvoorbeeld Whatsapp?
App optimalisatie zorgt ervoor dat apps niet op de achtergrond blijven draaien en ook de connectiviteit wordt verbroken wanneer toestel in standby gaat
Zet je whatsapp op "altijd optimaliseren" dan krijg je geen berichten meer binnen.
Ik heb bijna alle apps op altijd optimaliseren staan behalve whatsapp en gmail.
Zet je whatsapp op "altijd optimaliseren" dan krijg je geen berichten meer binnen.
App optimalisatie. Batterij > details > app optimalisatie . Naar wens apps op altijd of na drie dagen zetten.Nelsa schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:34:
Hoi,
Om batterij te besparen wil ik graag apps uitschakelen zodat deze niet op de achtergrond blijven draaien.
Mvg
Je kunt geen systeem apps optimaliseren. Als je dat wilt dan moet je ze uitschakelen onder applicaties beheer.
Verwijderd
Hm, gek, bij mij staat Whatsapp helemaal niet in de lijst. Niet dat ik die wil optimaliseren, integendeel, maar wel vreemd. En ik heb problemen met de Oculus apps (voor de Samsung Gear VR): die blijven namelijk contact maken met internet en de batterij dus gebruiken ook als ik de eigenlijke app heb afgesloten: ik moet dan handmatig de drie processen stoppen die erbij horen om dat internetverkeer stil te leggen... Gekke is ook dat ik gisteren als test zowat alles had geoptimaliseerd maar die Oculus apps bleven maar internet en batterij vreten... Maar goed, ik zal alsnog alles eens op optimaliseren zetten, behalve dan de apps die ik altijd online wil hebben (Whatsapp, Gmail, Twitter).Garret1410 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:53:
App optimalisatie zorgt ervoor dat apps niet op de achtergrond blijven draaien en ook de connectiviteit wordt verbroken wanneer toestel in standby gaat
Ik was dus trouwens bang omdat Whatsapp er niet tussen staat, dat als je optimaliseren aanzet, dat er dan meer geoptimaliseerd wordt dan me lief is... Jullie zien dus wel Whatsapp in die lijst staan...?
Ik snap trouwens niet waarom die Oculus apps constant contact blijven maken met internet... waar is dat nou voor nodig. Oculus staat altijd ergens bovenaan in mijn batterij gebruik lijst. Irritant. Kost gewoon ook internetdata de hele tijd. Is wel maar een paar MB maar toch... Krijg echt de neiging de rommel eraf te gooien en dan maar geen Gear VR.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 09:28 ]
Al eerder besproken en apps schakel je gewoon heel makkelijk uit met Package Disabler Pro (Samsung).
Werkt fantastisch, alleen niet teveel uitzetten.
Werkt fantastisch, alleen niet teveel uitzetten.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Op XDA kun je script downloaden die veel bloatware uitzet...Package disabler werkt alleen op stock rom BTW.aveenhuysen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:12:
Al eerder besproken en apps schakel je gewoon heel makkelijk uit met Package Disabler Pro (Samsung).
Werkt fantastisch, alleen niet teveel uitzetten.![]()
![]()
Tubes....It's what make music music!
Bedankt voor de tip, wist ik niet. Blijf voorlopig nog even stock draaien.silitek schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:26:
[...]
Op XDA kun je script donwloaden die veel bloatware uitzet...Package disabler werkt alleen op stock rom BTW.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Verwijderd
Ja ja, weet ik, alleen gebruik ik die Oculus apps dus wel. Maar niet altijd. Ik wil dat die app alleen data en batterij verbruikt als ik de app daadwerkelijk gebruik en verder niet. Dus als ik Package disabler gebruik, moet ik elke keer de diverse apps weer aanzetten en na gebruik weer uit. Het slaat helemaal nergens op dat die apps data en batterij verbruiken buiten het eigenlijke gebruik om.aveenhuysen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:12:
Werkt fantastisch, alleen niet teveel uitzetten.![]()
![]()
Zo zijn er wel meer apps waarvan ik niet snap dat ze überhaupt aan gaan en net zoveel % aan staan als het % scherm tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:43:
[...]
Ja ja, weet ik, alleen gebruik ik die Oculus apps dus wel. Maar niet altijd. Ik wil dat die app alleen data en batterij verbruikt als ik de app daadwerkelijk gebruik en verder niet. Dus als ik Package disabler gebruik, moet ik elke keer de diverse apps weer aanzetten en na gebruik weer uit. Het slaat helemaal nergens op dat die apps data en batterij verbruiken buiten het eigenlijke gebruik om.
Ik heb alle gedownloade apps erin staan dus ook whatsapp.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:04:
[...]
Hm, gek, bij mij staat Whatsapp helemaal niet in
Ik was dus trouwens bang omdat Whatsapp er niet tussen staat, dat als je optimaliseren aanzet, dat er dan meer geoptimaliseerd wordt dan me lief is... Jullie zien dus wel Whatsapp in die lijst staan...?
GearVR niet maar dat komt denk ik omdat het een Samsung app is.
Verwijderd
Hm, vreemd...Garret1410 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:28:
[...]
Ik heb alle gedownloade apps erin staan dus ook whatsapp.
GearVR niet maar dat komt denk ik omdat het een Samsung app is.
Weet er iemand hoe je kan gaan naar 6.0.1? Ik zie hier en daar video's met 6.0.1 al op ...
Draai nu de 6.0 beta.
Draai nu de 6.0 beta.
Of, en nu denk ik hardop. Was whatsapp bij jouw voorgeïnstalleerd. Misschien dat het dan er niet tussen staat.
Maar dit weet ik niet zeker. Maakt voor jouw ook niks uit denk want whatsapp wil je toch niet optimaliseren.
Whatsapp staat er bij mij ook niet in en sommige apps die ik met de Packaga Disabler uitgezet heb staan er nog steeds in. Laat het de S6 zelf maar regelen allemaal en gezet op 3 dagen wachten.
Verwijderd
Ok, mooi, ben dus niet de enige.aveenhuysen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:10:
Whatsapp staat er bij mij ook niet in en sommige apps die ik met de Packaga Disabler uitgezet heb staan er nog steeds in. Laat het de S6 zelf maar regelen allemaal en gezet op 3 dagen wachten.
Meer mensen die overwegen zijn/haar S6 te verkopen om vervolgens de S7 te kopen?
Zou dit veel meerwaarde bieden?
Wat ik zo lees in de geruchten zou de accuduur iets kunnen verbeteren, een SD-kaartje kunnen plaatsen en TouchWizz wellicht iets schoner zijn... Maar of het dat waard is om 200 / 300 euro bij te leggen..?
Wat ik zo lees in de geruchten zou de accuduur iets kunnen verbeteren, een SD-kaartje kunnen plaatsen en TouchWizz wellicht iets schoner zijn... Maar of het dat waard is om 200 / 300 euro bij te leggen..?
[ Voor 5% gewijzigd door Jasikevicius3 op 06-01-2016 10:40 ]
Verwijderd
Voo rmij zeer zeker niet. Maar ik heb de mijne nog mar een dikke maand...Jasikevicius3 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:39:
Meer mensen die overwegen zijn/haar S6 te verkopen om vervolgens de S7 te kopen?
Ik heb simpelweg de 128GB versie gekocht, dus ik mis de SD kaart niet
Samsung doet slimme dingen (iig op papier) met de camera, gewoon terug naar 12MP en gaan voor betere kwaliteit. Dat vind ik een goeie actie. Maar verder zie ik nog niet echt voordelen ten opzichte van mn s6 edge.
Mijn vuistregel blijft overeind: om de generatie overstappen, anders zijn de verschillen gewoon te klein om er plezier van te hebben
Ik ga dus de komende jaren alleen "even" versies van de galaxy nemen: Nu de 6 en over anderhalf jaar de 8 en nog weer later de 10
Samsung doet slimme dingen (iig op papier) met de camera, gewoon terug naar 12MP en gaan voor betere kwaliteit. Dat vind ik een goeie actie. Maar verder zie ik nog niet echt voordelen ten opzichte van mn s6 edge.
Mijn vuistregel blijft overeind: om de generatie overstappen, anders zijn de verschillen gewoon te klein om er plezier van te hebben
Na het "blue dots" probleem en het spontaan uitvallen en blijven hangen van de telefoon weer een nieuw probleem erbij.
De twee vorige problemen zijn (na 2 reparaties) verholpen dmv een mainbord swap. Een nieuw moederbord dus. Helaas is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij het terugplaatsen van het moederbord want de oordopjes kunnen niet gebruikt worden. Ik voel geen klik bij het in-pluggen. Waarschijnlijk blokkeert er iets.
Ben bang dat de telefoon weer terug moet.
De twee vorige problemen zijn (na 2 reparaties) verholpen dmv een mainbord swap. Een nieuw moederbord dus. Helaas is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij het terugplaatsen van het moederbord want de oordopjes kunnen niet gebruikt worden. Ik voel geen klik bij het in-pluggen. Waarschijnlijk blokkeert er iets.
Ben bang dat de telefoon weer terug moet.
De beta is nu afgelopen toch he? Als ik die firmware eruit flash (BTU) kan je niet meer meedoen omdat de beta inmiddels is afgelopen begreep ik.Addiction schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:21:
Weet er iemand hoe je kan gaan naar 6.0.1? Ik zie hier en daar video's met 6.0.1 al op ...
Draai nu de 6.0 beta.
Nou ja, ga ervan uit dat 6 sowieso deze maand wel uitkomt.
PSN: Maichel
Ik heb momenteel een Lumia 930 maar zou graag willen overschakelen naar de S6.
Hoe zit het op gebied van de camera van de S6 in vergelijking met de Lumia 930 ?
Is het overstappen waard of is het verschil miniem ?
Zijn er mensen die dezelfde overstap gemaakt hebben ?
Hoe zit het op gebied van de camera van de S6 in vergelijking met de Lumia 930 ?
Ik heb net de overstap de andere kant op gemaakt, van de S6 naar de 950Icaru schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:54:
Vind persoonlijk de camera van de Lumia beter.
[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 07-01-2016 14:11 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
De camera van de Lumia en de S6 hebben beiden hun sterke kanten, maar ik vind de S6 toch wel de overhand hebben.Icaru schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:54:
Share and Enjoy!
Ik heb nu een S6 en een 950XL. De 950 heeft een hele goede camera, maar ik vind die van de S6 beter. Maakt betere foto's en heeft wat meer mogelijkheden.
Ik maak regelmatig een panorama of andere "gadgetfoto's" en dat is bij de S6 beter voor elkaar dan bij de 950XL (Waar ik die opties nog niet heb ontdekt
)
Ik maak regelmatig een panorama of andere "gadgetfoto's" en dat is bij de S6 beter voor elkaar dan bij de 950XL (Waar ik die opties nog niet heb ontdekt
Ok, maar mij ging het om de vergelijking van de camera van de 930 en de S6... 
De Lumia 930 heeft ook een uitstekende camera, alleen in low light schiet deze soms te kort...
De Lumia 930 heeft ook een uitstekende camera, alleen in low light schiet deze soms te kort...
Heb de S6 nu een maand en heb sterk de indruk dat het touchscreen slechter reageert als in het begin. Het begint nu echt irritant te worden. Even snel een bericht typen op whatsapp zit er bijna niet in. Mis regelmatig een aanslag en moet echt geconcentreerd drukken en kijken of die alle letters pakt. Herkent iemand dit?
Zou het een software matig probleem zijn of zit het meer in de hardware?
Ik heb zelf al een ruime tijd een S6 en heb hier nog nooit last van gehad. Lijkt mij dus dat het inderdaad aan jouw toestel ligt.Tweakarim schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:25:
Heb de S6 nu een maand en heb sterk de indruk dat het touchscreen slechter reageert als in het begin. Het begint nu echt irritant te worden. Even snel een bericht typen op whatsapp zit er bijna niet in. Mis regelmatig een aanslag en moet echt geconcentreerd drukken en kijken of die alle letters pakt. Herkent iemand dit?
Bedankt voor je reactie. Dan neem ik eerdaags contact op met samsung om dit onder de garantie te laten verhelpen.Aquafreak schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:29:
[...]
Ik heb zelf al een ruime tijd een S6 en heb hier nog nooit last van gehad. Lijkt mij dus dat het inderdaad aan jouw toestel ligt.
Naar een Samsung Premium Support punt gaanTweakarim schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:30:
[...]
Bedankt voor je reactie. Dan neem ik eerdaags contact op met samsung om dit onder de garantie te laten verhelpen.
Meer mensen toevallig last van een - 501 error tijdens het updaten van de youtube app?
Het kan zijn dat ik dit ook heb/had! Ik heb net Swiftkey gedownload (keyboard app) en ik typ veel lekkerder (maar moet wel de autocorrect weer opvoeden).Tweakarim schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:25:
Bedankt voor de tip. Gelijk maar even gedownload en geprobeerd en dit werkt inderdaad vele malen beter! Thnx.veincode schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Het kan zijn dat ik dit ook heb/had! Ik heb net Swiftkey gedownload (keyboard app) en ik typ veel lekkerder (maar moet wel de autocorrect weer opvoeden).
Heb Swiftkey Beta en werkt gewoon perfect, vooral omdat ie automatisch talen herkent terwijl je schrijft. Schrijf veel in het nederlands, engels en spaans. Herkent ie perfect zonder dat je iets hoeft te doen om van taal te wisselen. Perfect gewoon.
Mocht je touchscreen niet goed werken of verminderde sensitiviteit hebben. Probeer dan de volgende oplossing:
Stap 1: Tik in je dialer *#2663#
Stap 2: Klik op TSP firmware update (general)
Daarna zie je als het goed is "Pass"
Nu moet je touchscreen weer helemaal goed werken
Stap 1: Tik in je dialer *#2663#
Stap 2: Klik op TSP firmware update (general)
Daarna zie je als het goed is "Pass"
Nu moet je touchscreen weer helemaal goed werken
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Hm, ik heb de gewone gratis versie: wat is er precies anders in de beta...? De versie die ik hebt werkt ook tegelijkertijd met Nederlands en Engels...?aveenhuysen schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:05:
Heb Swiftkey Beta en werkt gewoon perfect, vooral omdat ie automatisch talen herkent terwijl je schrijft. Schrijf veel in het nederlands, engels en spaans. Herkent ie perfect zonder dat je iets hoeft te doen om van taal te wisselen. Perfect gewoon.
Wat vaker updates en je kan bugs melden. Je kan wel 100+ talen installerenVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:18:
[...]
Hm, ik heb de gewone gratis versie: wat is er precies anders in de beta...? De versie die ik hebt werkt ook tegelijkertijd met Nederlands en Engels...?
Verwijderd
Aaaah, ok, dank je. Niet interessant voor mij, dus.aveenhuysen schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:27:
[...]
Wat vaker updates en je kan bugs melden. Je kan wel 100+ talen installeren
vraagje aan de mensen met de android 6.0 beta, sluiten de apps nu ook minder snel af?
3GB geheugen maar als ik een spelletje speel en snel terug schakel naar youtube en vervolgens binnen 1 minuut weer terug naar het spelletje dan restart mijn spel direct.
Hier wordt ik wel een beetje sneu van, zelfs mijn s4 deed dit stukken beter...
en nee die app optimalisatie heb ik voor het spel niet ingeschakeld..
3GB geheugen maar als ik een spelletje speel en snel terug schakel naar youtube en vervolgens binnen 1 minuut weer terug naar het spelletje dan restart mijn spel direct.
Hier wordt ik wel een beetje sneu van, zelfs mijn s4 deed dit stukken beter...
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Wat doet die app optimalisatie eigenlijk?furian88 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:24:
Ik word er ook heel pissig van dat Samsung alle apps zo snel sluit. Het maakt het toestel in gebruik veel trager dan nodig.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
App optimalisatie checkt of je bepaalde apps langere tijd niet meer gebruikt hebt en zal dan proberen deze te laten "slapen" zodat er niet onnodig juice wordt verbruikt.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Met als nadeel dat sommige apps geen notificaties meer sturen.renzo4000 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:52:
App optimalisatie checkt of je bepaalde apps langere tijd niet meer gebruikt hebt en zal dan proberen deze te laten "slapen" zodat er niet onnodig juice wordt verbruikt.
Een simpel voorbeeldje is de Afvalwijzer app die mij vertelt wanneer welke container opgehaald wordt. Erg handig, maar de app gebruik je nooit. En toen waren er ineens geen notificaties meer
Dat kun je voor die app dan ook rusting weer uitzetten, dus geen man over boord. Wel iets om rekening mee te houden.
Komt de Android 6.0 update via OTA,
nu in Januari 2016 of zijn dit fabels ?
nu in Januari 2016 of zijn dit fabels ?
Laatste verhalen zijn inderdaad wel januari 2016 maar wanneer en welke dag, welke weet etc. is mij niet bekend

Voor de BETA-gebruikers van 6.0 op de S6(Edge):
Er is vandaag een update beschikbaar gekomen:

Meer info: http://www.galaxyclub.nl/...jgt-android-6-0-1-update/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Niet meer (helaas)...kwaazaar schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:03:
Hoe kun je meedoen aan die beta's?
En dat die app je elke dag spamt met notificaties. Erg irritant en niet uit te zetten zonder alles gelijk uit te zetten.Hann1BaL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:50:
[...]
Met als nadeel dat sommige apps geen notificaties meer sturen.
Een simpel voorbeeldje is de Afvalwijzer app die mij vertelt wanneer welke container opgehaald wordt. Erg handig, maar de app gebruik je nooit. En toen waren er ineens geen notificaties meer
Dat kun je voor die app dan ook rusting weer uitzetten, dus geen man over boord. Wel iets om rekening mee te houden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
6.0.1 draait tot nog toe goed.henklbr schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:01:
Voor de BETA-gebruikers van 6.0 op de S6(Edge):
[afbeelding]
-Scrollen gaat langzamer en soepeler. Een beetje a la iPhone. Vind het beter zo.
-Iconen kunnen nu met achtergrond of full- size getoond worden.
-S browser is stukken sneller Chrome.
Voelt snel aan.
Toch blijven er twee dingen die mij een beetje tegenvallen.
1- memory management. Het is wel beter maar het had beter kunnen zijn in mijn beleving.
2- animatie stotter. Dit is af en toe zichtbaar. Vooral als ik naar het homescreen screen ga via de home button. Elke telefoon er soms weleens last van maar ik had verwacht dat het minder zou zijn.
Ben zelf wel benieuwd wanneer de officiële update naar MM komt
Sinds vandaag ineens met verschillende apps voorheen nooit last van gehad,
dat ze te veel van mijn batterij gebruiken, hoe kan dit, gebruik deze apps al tijden !
dat ze te veel van mijn batterij gebruiken, hoe kan dit, gebruik deze apps al tijden !

Hangt van de apps af die dit zijn
De ene heeft vaker wakelocks dan de ander
Maar waarom kan dit ineens, gebruik deze apps al meer dan 6 maanden,Mrjraider schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:23:
Hangt van de apps af die dit zijn![]()
en nu ineens krijg ik deze meldingen ?
Melding is, abnormaal batterijverbruikMrjraider schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:26:
Welke zijn het dan? En wat is de melding?
My Vodafone en Tinfoil for Facebook
[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 11-01-2016 19:31 ]
Hmmm My Vodafone heb ik ook, maar daar heb ik tot op heden geen meldingen van gehad en Tinfoil ken ik niet (is zeker een Facebook alternatief?)
Klopt, maar gebruik deze apps al heel lang, nooit eerder een melding gehad...... ?Mrjraider schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:30:
Hmmm My Vodafone heb ik ook, maar daar heb ik tot op heden geen meldingen van gehad en Tinfoil ken ik niet (is zeker een Facebook alternatief?)
Nee, gewoon de laatste LPMrjraider schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:33:
Gebruik je de MM beta?
***edit***
Beide apps even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, melding is weg !
[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 11-01-2016 19:37 ]
Hmmmm recent nog instellingen toe gepast of iets gewijzigd? Een update?
Edit: aha. Zo kan het ook. Geen idee waar die meldingen vandaan komen overigens.. Wellicht doe je een heel stuk langer met de accu dan ik, waardoor er sneller een melding komt dat apps ongewenst extra energie gebruiken
Edit: aha. Zo kan het ook. Geen idee waar die meldingen vandaan komen overigens.. Wellicht doe je een heel stuk langer met de accu dan ik, waardoor er sneller een melding komt dat apps ongewenst extra energie gebruiken
[ Voor 61% gewijzigd door Mrjraider op 11-01-2016 19:43 ]
Kan zijn dat je deze app's even wat meer gebruikt hebt dan normaal, ik heb deze melding ook gehad nadat ik een app langer dan gebruikelijk gebruikt heb.Mrjraider schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:30:
Dat zou kunnen, heb veder niks geïnstalleerd, veranderd of geüpdatet .....Martin99 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:01:
[...]
Kan zijn dat je deze app's even wat meer gebruikt hebt dan normaal, ik heb deze melding ook gehad nadat ik een app langer dan gebruikelijk gebruikt heb.
Tja facebook waarschijnlijk, dat jij niets aanpast wil niet zeggen dat zij het niet doen 
Gebruik zelf alleen nog maar de facebook site.
Tinfoil for Facebook maakt ook gebruik van de site, dus app verwijderd en gebruik nu ook de site,jip_86 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:16:
Tja facebook waarschijnlijk, dat jij niets aanpast wil niet zeggen dat zij het niet doen
komt op het zelfde neer en ziet er ook het zelfde uit
[ Voor 26% gewijzigd door Albert020 op 11-01-2016 20:31 ]
Had laatst ook die melding bij het luisteren naar TuneIn Radio die 3 uur aanstond en met de timer zelf uitging. Melding gaat ook absoluut niet weg, behalve bij herinstalleren app.....
Hallo,
Ik mag een nieuw abonnement van de telefoon Huidige is een Iphone 6 64 GB maar daar betaal ik momenteel teveel voor. Nu heb ik een leuke aanbieding gezien van Samsung S6 128GB voor 34.- in de maand met 3GB internet.
Nu is mijn vraag is het verstandig om dit te doen of nog even te wachten op de S7?
Met vriendelijke groet
Ik mag een nieuw abonnement van de telefoon Huidige is een Iphone 6 64 GB maar daar betaal ik momenteel teveel voor. Nu heb ik een leuke aanbieding gezien van Samsung S6 128GB voor 34.- in de maand met 3GB internet.
Nu is mijn vraag is het verstandig om dit te doen of nog even te wachten op de S7?
Met vriendelijke groet
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Die zal dan in het begin nog wel een stuk duurder zijn. Dat betekent wachten tot juni/juli voordat je onder de €40/mnd komt
Dat kunnen we moeilijk voor je bepalen natuurlijk. Jij beslist immers wat je voor wat wilt uitgeven.sten123 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:36:
Hallo,
Met vriendelijke groet
Ga er in elk geval niet vanuit dat zodra de S7 uitkomt jij die telefoon met hetzelfde abbo gaat krijgen voor 34 in de maand.
Ja dat is toch maf !aveenhuysen schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 01:51:
Had laatst ook die melding bij het luisteren naar TuneIn Radio die 3 uur aanstond en met de timer zelf uitging. Melding gaat ook absoluut niet weg, behalve bij herinstalleren app.....
Oke dan ga ik denk ik vanaf nu lekker overstappen en ben ik ook weer van de Samsung.rodie83 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:48:
[...]
Dat kunnen we moeilijk voor je bepalen natuurlijk. Jij beslist immers wat je voor wat wilt uitgeven.
Ga er in elk geval niet vanuit dat zodra de S7 uitkomt jij die telefoon met hetzelfde abbo gaat krijgen voor 34 in de maand.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik kan volgende maand al voor een nieuw toestel gaan, en mijn voorkeur gaat uit naar de SG6.
Alleen, is het niet slim om nog even 2/3 maanden te wachten? Ik heb namelijk een sterk voorgevoel dat de de SG7 binnen enkele maanden wel eens uitgebracht zou kunnen worden in Nederland. En aangezien ik een materialistisch kut jong ben, weet ik nu al dat ik spijt ga krijgen dat ik niet even heb gewacht op de nieuwste Samsung.
Alleen, is het niet slim om nog even 2/3 maanden te wachten? Ik heb namelijk een sterk voorgevoel dat de de SG7 binnen enkele maanden wel eens uitgebracht zou kunnen worden in Nederland. En aangezien ik een materialistisch kut jong ben, weet ik nu al dat ik spijt ga krijgen dat ik niet even heb gewacht op de nieuwste Samsung.
Verwijderd
Nou, dan maar wachten, hè? Als je jezelf zo goed kent, hoef je de vraag eigenlijk ook niet meer te stellen.GluonC schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:24:
Ik kan volgende maand al voor een nieuw toestel gaan, en mijn voorkeur gaat uit naar de SG6.
Ik heb zelf de S6 een kleine twee maand geleden gekocht omdat de prijs toen binnen mijn beoogde budget viel. Een nieuwe S7 zal meteen weer de volle mep (of meer) kosten. Ik zal vast ook jaloers naar de S7 kijken tegen die tijd maar de S7 doet alles wat ik wil en bevalt me uitermate goed. Het is een topper op alle vlakken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 13:33 ]
Je zal moeten kiezenGluonC schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:24:
Momenteel is de S6 een absolute prijs/kwaliteits topper gezien je op veel plaatsen de telefoon abo-vrij voor een stuk minder dan 500 EUR kan kopen. Daar heb je nog geen iPhone voor mét 2 jaar abonnement!
Uiteraard zal de S7 weer een beest zijn en als Samsung zijn patroon blijft volgen zal ie in de loop van het voorjaar gelanceerd worden. Maar verwacht de eerste maanden natuurlijk wel een premium prijs.
Persoonlijk kijk ik rustig de kat uit de boom, ik ben zeer tevreden met mijn S6 en als de S7 de upgrade waard is zal ik deze doen, maar pas wanneer ook die z'n prijs in de prijs/kwaliteit hotspot komt.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
het is lastig om nu een goed advies te geven.Darks schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:52:
[...]
Je zal moeten kiezen
Momenteel is de S6 een absolute prijs/kwaliteits topper gezien je op veel plaatsen de telefoon abo-vrij voor een stuk minder dan 500 EUR kan kopen. Daar heb je nog geen iPhone voor mét 2 jaar abonnement!
Uiteraard zal de S7 weer een beest zijn en als Samsung zijn patroon blijft volgen zal ie in de loop van het voorjaar gelanceerd worden. Maar verwacht de eerste maanden natuurlijk wel een premium prijs.
Persoonlijk kijk ik rustig de kat uit de boom, ik ben zeer tevreden met mijn S6 en als de S7 de upgrade waard is zal ik deze doen, maar pas wanneer ook die z'n prijs in de prijs/kwaliteit hotspot komt.
De S6 is een prachtapparaat met inderdaad een zeer gunstige prijs. De S7 is in het begin duur en je weet niet hoe lang je moet wachten.
Hoe hard heb je een vervangende telefoon nodig
De S7 zal duurder worden maar ook weer sneller, betere camera, zeer waarschijnlijk betere accuduur en langer worden voorzien van updates.
Dus of je een S6 moet kopen kan een ander niet bepalen. De S6 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en met de toekomstige Marshmallow update draait het zeer goed met allerlei leuke features. Het soepele scrollen vind ik echt geweldig.
Wat mij persoonlijk een beetje tegenstaat en dat geldt voor de meeste Android toestellen is het update beleid. Altijd maar afwachten of er een update komt en de S6 is al een jaar oud dus ......
Wat dat betreft doet Apple het iets beter.
Dus of je een S6 moet kopen kan een ander niet bepalen. De S6 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en met de toekomstige Marshmallow update draait het zeer goed met allerlei leuke features. Het soepele scrollen vind ik echt geweldig.
Wat mij persoonlijk een beetje tegenstaat en dat geldt voor de meeste Android toestellen is het update beleid. Altijd maar afwachten of er een update komt en de S6 is al een jaar oud dus ......
Wat dat betreft doet Apple het iets beter.
Ik bekijk het anders:
Kies je een toestel om altijd de laatste en het nieuwste van het nieuwste te hebben? Of kies je een toestel omdat je juist dat toestel wil?
Ik heb ten tijde van de Samsung Galaxy S en SII bewust de keuze gemaakt voor de S Plus, twee jaar later was de Xperia Z. Ik heb toen bewust gekozen voor een ander toestel dan de Xperia Z.. Waarom? Omdat iedereen met de Xperia Z liep en de Xperia SP vrij onbekend was en een leuke gimmick heeft
De S6 heb ik gekozen omdat ik het laatste toestel van Samsung wilde en ik de Note4 gewoon te groot vind.
De S7 zal ongetwijfeld een beest van een toestel worden, zowel in hardware, software als in prijs.. Maar ik blijf tot na mijn abbo mooi bij de S6 en als het support eindigt dan zijn er altijd custom roms die de leeftijd doortrekken
Kies je een toestel om altijd de laatste en het nieuwste van het nieuwste te hebben? Of kies je een toestel omdat je juist dat toestel wil?
Ik heb ten tijde van de Samsung Galaxy S en SII bewust de keuze gemaakt voor de S Plus, twee jaar later was de Xperia Z. Ik heb toen bewust gekozen voor een ander toestel dan de Xperia Z.. Waarom? Omdat iedereen met de Xperia Z liep en de Xperia SP vrij onbekend was en een leuke gimmick heeft
De S6 heb ik gekozen omdat ik het laatste toestel van Samsung wilde en ik de Note4 gewoon te groot vind.
De S7 zal ongetwijfeld een beest van een toestel worden, zowel in hardware, software als in prijs.. Maar ik blijf tot na mijn abbo mooi bij de S6 en als het support eindigt dan zijn er altijd custom roms die de leeftijd doortrekken
Verwijderd
Ik gebruik sinds kort Swiftkey op mijn S6 maar om de haverklap krijg ik een melding of ik een invoermethode wil kiezen: het lijkt alsof het systeem me steeds het Samsung keyboard door de strot wil duwen. Is daar iets aan te doen? Of is de enige oplossing (dan uiteindelijke maar toch) Package Disabler te kopen en het Samsung keyboard te disablen?
Mijn Sony Xperia Z2 is op kerstavond in de toilet gevallen , ik heb momenteel een Iphone 4 te leen, waar ik alleen maar mee kan bellen en appen (het enigste wat je nodig hebt zou je zeggen
)
Mijn abbo loopt volgende maand af maar ik kan nog best wel 2-3 maanden wachten. Volgens mij word eind februari bekend gemaakt wanneer de SG7 uit komt. Dus als die in April nog zou uitkomen, dan denk ik dat ik het geduld nog wel kan opbrengen. Dat hij weer full-priced zou zijn maakt me niet zo heel veel uit, ik ben best bereid een tientje per maand meer te betalen voor een nieuwer toestel.
Ik ga het even in de gaten houden de komende weken. Er is ook nog niet echt veel bekend over de SG7.
Mijn abbo loopt volgende maand af maar ik kan nog best wel 2-3 maanden wachten. Volgens mij word eind februari bekend gemaakt wanneer de SG7 uit komt. Dus als die in April nog zou uitkomen, dan denk ik dat ik het geduld nog wel kan opbrengen. Dat hij weer full-priced zou zijn maakt me niet zo heel veel uit, ik ben best bereid een tientje per maand meer te betalen voor een nieuwer toestel.
Ik ga het even in de gaten houden de komende weken. Er is ook nog niet echt veel bekend over de SG7.
Is dat met andere custom toetsenborden ook zo of alleen bij switkey?Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:41:
Ik gebruik sinds kort Swiftkey op mijn S6 maar om de haverklap krijg ik een melding of ik een invoermethode wil kiezen: het lijkt alsof het systeem me steeds het Samsung keyboard door de strot wil duwen. Is daar iets aan te doen? Of is de enige oplossing (dan uiteindelijke maar toch) Package Disabler te kopen en het Samsung keyboard te disablen?
Als het alleen bij swiftkey is (gebruik ik zelf en herken de meldingen niet, moet wel zeggen dat ik een custom rom draai, maar goed ook die is gewoon op de samsung rom gebaseerd) dan zou ik swiftkey eens verwijderen en dan opnieuw installeren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
SwiftKey beta geeft hier nooit problemen
Op zich is er wel het een en ander bekend hoor. Ik zal niet zeggen voor 100% waar maar wat ik zo de laatste maanden gehoord heb dan zou onderstaande moeten kloppen.GluonC schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:56:
Mijn Sony Xperia Z2 is op kerstavond in de toilet gevallen , ik heb momenteel een Iphone 4 te leen, waar ik alleen maar mee kan bellen en appen (het enigste wat je nodig hebt zou je zeggen)
-Release gelijk aan of eerder dan S6
-USA snapdragon 820
-international wordt Exynos 8890
-Zelfde design
-Camera 12mpx (ja minder pixels)
-4gb ram
-5.1" scherm
-Android 6.0.1
Geruchten zijn dat toestel een 3000mAh batterij krijgt. SD kaart slot. Camera die niet uitsteekt. ip 67 rating
Hoi,
Wie kan me vertellen waar kan ik de kalender ( Samsungs eigen - S Planner ) weken aanpassen. Er ontbreekt namelijk KW53 in 2015 en daardoor is 2016 fout. Dome foutje!
Wie kan me vertellen waar kan ik de kalender ( Samsungs eigen - S Planner ) weken aanpassen. Er ontbreekt namelijk KW53 in 2015 en daardoor is 2016 fout. Dome foutje!
[ Voor 10% gewijzigd door SlowikPL op 13-01-2016 08:52 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd
Welke kalender is dat? Want de standaard kalender S Planner is in orde?SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 00:07:
Hoi,
Wie kan me vertellen waar kan ik de kalender weken aanpassen. Er ontbreekt namelijk KW53 in 2015 en daardoor is 2016 fout. Dome foutje!
Juist de S Planner is fout. We zitten vandaag volgens S Planner in KW 3Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:42:
[...]
Welke kalender is dat? Want de standaard kalender S Planner is in orde?

[ Voor 11% gewijzigd door SlowikPL op 13-01-2016 09:00 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd
Hm, vreemd, want ik zit volgens de S Planner echt in week 2... En ik zie bovenaan week 53 nog staan. Apart...SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:51:
[...]
Juist de S Planner is fout. We zitten vandaag volgens S Planner in KW 3![]()
![]()
Hier ook week 2 in de S Planner. Misschien staat er een verkeerde tijdzone ingesteld?SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:51:
[...]
Juist de S Planner is fout. We zitten vandaag volgens S Planner in KW 3![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.