Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic6399 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Hier ook week 2 in de S Planner. Misschien staat er een verkeerde tijdzone ingesteld?
Bij mij staat alles standaard op automatisch (tijd en tijdzone etc.). Is wel heel apart, dit... Jullie zitten wel in het goede jaar op en de juiste dag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:51:
[...]

Juist de S Planner is fout. We zitten vandaag volgens S Planner in KW 3 :+ |:( :X
Hier is gewoon een week 53 te vinden. Week 2 is het nu volgens S Planner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 17:23
Zo is het bij mij. Automatisch Tijdzone of manuel ingesteld na herstatren bijft hetzelfde:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/93q9t0z4p/Screenshot_2016_01_13_11_47_07_1.jpg

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik Google Calendar en daar is het ook gewoon week 2.
In S Planner (ik had dat ding al maanden niet meer opgestart) is het inderdaad ook week 3!

Mijn time settings staan op automatisch, dus daar zit het probleem niet.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2016-01-13%2011.00.59.png

Gewoon week 53 te vinden, niets aan de instellingen gedaan. Geen andere agenda app gebruikt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:53:
Zo is het bij mij. Automatisch Tijdzone of manuel ingesteld na herstatren bijft hetzelfde:

[afbeelding]
Staat je telefoon ingesteld op een Nederlandse tijdzone? Het lijkt erop alsof je 'm op het Engels hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Magic6399 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:04:
[...]

Staat je telefoon ingesteld op een Nederlandse tijdzone? Het lijkt erop alsof je 'm op het Engels hebt staan.
Ik had op Engels , Nederlands en ook op Central European Standart Time. = heeft daarmee niets te doen.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem met S planner.

Misschien cache en data wissen. Tijd handmatig instellen.

Volgens Google zijn er vaker problemen met de kalender. Niet toestel gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvroosmalen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-07 16:35
SlowikPL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:53:

[afbeelding]
Heb je bij de instellingen al geprobeerd een andere eerste dag van de week in te stellen? Mischien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:25
Is er al iemand die de Marshmellow update heeft ontvangen? Is men reeds gestart met de uitrol?
Dit zou januari 16 zijn, we zijn bijna halfweg. Ben benieuwd naar de verbeteringen.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
extreme8eight schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:35:
Is er al iemand die de Marshmellow update heeft ontvangen? Is men reeds gestart met de uitrol?
Dit zou januari 16 zijn, we zijn bijna halfweg. Ben benieuwd naar de verbeteringen.
Nee, niemand. De 6.0.1 beta is pas sinds gisteren of eergisteren uit en meedoen aan de Beta kan niet meer. Aangezien ze dus pas net met de 6.0.1 beta zijn gestart denk ik dat het nog wel even gaat duren...maar ja, who knows!

Zie dit overigens:

http://www.sammobile.com/...oother-scrolling-in-apps/
Android has become a lot smoother in the last couple of years, but scrolling inside apps is still something that isn’t always as smooth as it should be, especially when compared to iOS. The same is the case on Samsung’s TouchWiz UX, but the Korean giant seems to have made a few changes to scrolling with the Android 6.0.1 beta for the Galaxy S6 and Galaxy S6 edge, as scrolling inside apps is now smoother and also a bit slower.

Android’s scrolling might not be as smooth, but it has always been convenient for those who want to scroll through something quickly. iOS, on the other hand, keeps things at a set pace, which might be what helps it keep everything smooth. Samsung seems to have taken a leaf from Apple’s book and reduced the speed of scrolling on Android 6.0.1, though this now affects the speed with which you can flick through a list. It’s a trade-off – you can’t move up and down as quickly as before, but there’s very little chance of any stutter creeping up when you’re scrolling through something.

Check out the video below to see exactly what we mean; this is beta software so Samsung could change things with future updates. Let us know if you like what Samsung has done, or whether you think the company should have left things as they were.

[ Voor 61% gewijzigd door Maichel op 13-01-2016 14:43 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egmont
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:37
Het probleem met de week nummering van de kalender heb ik toen opgelost door de Taal instellingen te veranderen van US English naar UK English. Vreemd genoeg heeft dit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Egmont schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:25:
Het probleem met de week nummering van de kalender heb ik toen opgelost door de Taal instellingen te veranderen van US English naar UK English. Vreemd genoeg heeft dit gewerkt.
Dank je wel !!! Dit heeft mijn probleem met Weeknummers opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wikipedia weet waarom: 'In sommige landen wordt een andere methode gebruikt, zodat het weeknummer per land kan afwijken. In bijvoorbeeld de Verenigde Staten en Japan begint de week op zondag, en is de week waarin 1 januari valt de eerste week van het jaar.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 16:47
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:37:
Wikipedia weet waarom: 'In sommige landen wordt een andere methode gebruikt, zodat het weeknummer per land kan afwijken. In bijvoorbeeld de Verenigde Staten en Japan begint de week op zondag, en is de week waarin 1 januari valt de eerste week van het jaar.'
Zelfs binnen Nederland is er een groep mensen welke zich niet houdt aan NEN 2772. Er zijn Chiristelijke en Joodse stromen welke Zondag als eerste dag aanhouden. Daarom kom je in de boek winkel ook nog wel eens een agenda tegen waarin de week begint op zondag. Bij mij is het ook de rede dat ik niet graag plan in weeknummers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 14:52
Hoe zet je die dwaze melding uit dat telkens wanneer je mobiel netwerk uitschakelt dat je 'geen gebruik meer kan maken van het internet, mails lezen,....' dat is je gebruiker echt wel als een oen behandelen. Je zou toch op z'n minst moeten kunnen aanvinken 'deze boodschap niet meer tonen' maar voor zover ik zie kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Hmm... krijg net van een collega een S6 in mijn handen welke niet meer aan gaat. Telefoon viel gisteravond ineens uit tijdens normaal gebruik. Hard reset (met power-button, volume down en home button) helpt niet. Er gebeurd niets. Telefoon wordt wel erg warm aan de achterzijde naast de camera, dus het lijkt alsof de processor wel bezig is.

Iemand enig idee hoe ik de telefoon weer tot leven kan krijgen, of wordt het toch een reparatie onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Magic6399 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:02:
Hmm... krijg net van een collega een S6 in mijn handen welke niet meer aan gaat. Telefoon viel gisteravond ineens uit tijdens normaal gebruik. Hard reset (met power-button, volume down en home button) helpt niet. Er gebeurd niets. Telefoon wordt wel erg warm aan de achterzijde naast de camera, dus het lijkt alsof de processor wel bezig is.

Iemand enig idee hoe ik de telefoon weer tot leven kan krijgen, of wordt het toch een reparatie onder garantie?
20 sec power + vol down. Dat simuleert een battery unplug. Dan aan de lader leggen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Geprobeerd, maar ook dat mag niet helpen. Het scherm blijf zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een back-up van mijn S6 kan maken als mijn USB-poort helemaal naar de kloten is?
Ik moet hem daarvoor voor repartatie opsturen. Normaal kun je S6 op de PC aansluiten en met Smart Switch back-up maken dacht ik. Maar als mijn USB-poort kapot is ben ik dan de sjaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Neuh.... heb je geen draadloze lader die je ergens kunt lenen? Dan kan je iig de telefoon weer opladen en dan via wifi een backup maken.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
renzo4000 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:45:
Neuh.... heb je geen draadloze lader die je ergens kunt lenen? Dan kan je iig de telefoon weer opladen en dan via wifi een backup maken.
Heb ik! Hoe kan ik dan via wifi back-up maken dan? Zie zo 1.2.3 niks via Smart Switch staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Geen idee, ik gebruik die smart switch niet voor dat soort backups. Wellicht kan je hier eens kijken: http://www.wondershare.com/android/android-wifi-backup.html

Iets verder op de pagina (part 2) staat een tool waarmee je via wifi kan backuppen. Ik heb daar zelf geen ervaring mee.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
ninasky11 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Heb ik! Hoe kan ik dan via wifi back-up maken dan? Zie zo 1.2.3 niks via Smart Switch staan :|
Je hebt een aantal opties afhankelijk van wat je wilt backuppen.

Instellingen -> Back-up maken en terugzetten
Samsung Backup : Instellingen, Klok, Contacten, email, berichten en telefoonlogs
Google Backup : Wifi wachtwoorden en instellingen

Whatsapp kun je tegenwoordig online backuppen naar Google drive inclusief afbeeldingen en videos (Instellingen->Chats en oproepen->Chat back-up).

Foto's kun je backuppen via Onedrive of Dropbox.

Voor Applicaties zou je kunnen proberen Super Backup te gebruiken icm Google Drive.

*toevoeging* even een compleet andere denkwijze. Heb je nog een oud toestel of tablet met Android of NFC? Smartswitch app op beide devices maakt het ook mogelijk over the air de instellingen ed over te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door _Tinus_ op 15-01-2016 14:42 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninasky11 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:28:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een back-up van mijn S6 kan maken als mijn USB-poort helemaal naar de kloten is?
Ik moet hem daarvoor voor repartatie opsturen. Normaal kun je S6 op de PC aansluiten en met Smart Switch back-up maken dacht ik. Maar als mijn USB-poort kapot is ben ik dan de sjaak?
Geen antwoord op je vraag maar wel een tip.
Zorg gewoon dat je al een backup hebt _voordat_ je een probleem krijgt, want als je foon het echt plots begeeft heb je helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Geen antwoord op je vraag maar wel een tip.
Zorg gewoon dat je al een backup hebt _voordat_ je een probleem krijgt, want als je foon het echt plots begeeft heb je helemaal niets.
Ja het is meer dat alle apps behouden blijven. Alle foto's staan op OneDrive dus die zitten wel safe.
Wil gewoon dat als de telefoon terug komt van reparatie, ik niet weer alles naar mijn smaak moet instellen en wijzigen. Maar volgens mij moet dat toch :P

Ga nu die MobileGo app even proberen. En anders pech gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Als je echt wil dat alles blijft zoals was, dan ontkom je er haast niet aan om je telefoon te rooten en een custom recovery erop te zetten (zoals twrp). Dan pas kan je echt een image/blauwdruk maken die alles terug zet zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Ik gebruik Spotify Premium op mijn Galaxy s6. Tijdens het luisteren van mijn offline afspeellijst sluit Spotify zo vaak automatisch af. Al een beetje gezocht op internet en ik zag dat er een aantal ook last van hadden, maar een echte oplossing heb ik helaas niet kunnen vinden. Iemand die mij hiermee kan helpen toevallig? Of de app verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je zou kunnen kijken of je spotify toevallig bij de smart memorymanager hebt staan "optimaliseren"
Daar kan je hem evt uit halen, zodat er geen check gedaan word op memory-usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Iemand nog meer last gehad van de blue Monday?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kNv5vL7.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wees dankbaar dat je de phone in je borstzak had toen ze je op de korrel namen ;)

(wel klote uiteraard...garantie of op inboedel clamen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberdude schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:13:
Iemand nog meer last gehad van de blue Monday?

[afbeelding]
Ja en nee want inmiddels is mijn auto weer gerepareerd terug :+

Tering :o Hoe heb je dat voor mekaar gekregen! Zonde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:15
Hoezo is dit garantie? Het is toch geen productiefout van Samsung dat het glaasje voor de camera is ingebeukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Hij zat inderdaad in mn borstzak, alleen met het werk (automonteur) moest ik ergens overheen leunen en toen hoorde ik het herkenbare plop van glas wat kapot springt.

Via eBay al een nieuw stukje glas met adhesive besteld aangezien de camera het nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Uberdude schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:45:
Hij zat inderdaad in mn borstzak, alleen met het werk (automonteur) moest ik ergens overheen leunen en toen hoorde ik het herkenbare plop van glas wat kapot springt.

Via eBay al een nieuw stukje glas met adhesive besteld aangezien de camera het nog doet.
Dat levert nu vast spectaculaire foto's op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:55
Nu ik naast de HTC one m8 heb gegrepen, wil ik de S6 aanschaffen. Heb alleen enkele vragen voor jullie;
  • Is de batterijduur van de S6 echt zo slecht? Lees op reddit, en hier op tweakers dat er toch wat issues zijn. 10% verliezen tijdens 8 uur slaap, vind ik erg veel. Is het zo dat je eigenlijk gelijk package disabler pro moet aanschaffen, en een rits aan apps moet disablen? Of kan ik hem gewoon out of the box gebruiken, zonder dat ik het toestel uren moet tweaken om een betere batterijduur te behalen?
  • Klopt het dat MM Q1 beschikbaar komt voor de S6? Wat ik zo zie en lees is dat nogal een vooruitgang.
  • Nu je de S6 hebt, en dus ervaring ermee hebt opgedaan, zou je hem nog eens kopen?
Hoor graag jullie bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij: normaal verlies ik in een nacht iets van 3 procent. Ik heb Package Disabler niet maar heb wel alles uitgezet wat ik niet gebruik en kon uitzetten. Enige wat ik laat syncen is Gmail, Twitter en Whatsapp. Facebook heb ik bijvoorbeeld niet geïnstalleerd en Messenger ook niet. Ik heb dus aardig mijn best gedaan battery life te besparen maar zonder daarvoor apps te gebruiken. Als ik verder helemaal niets doe en alleen een paar keer Whatsapp of even internet en sms dan kan ik met de batterij een paar dagen vooruit, ik denk dat ik dan 25 procent per dag verbruik. Hoe lager het percentage, hoe sneller de leegloop gaat, zo lijkt het trouwens.

Maar ja, als ik de Gear VR gebruik, kan de batterij in anderhalf uur compleet leeg zijn. ;)

Al met al vind ik het erg meevallen. Maar goed, ik ben een rustige gebruiker.

Ik zou de S6 zeker opnieuw kopen als ik terug in de tijd kon en moest gaan naar het moment van aankoop: ik zou 'm dan zeker weer opnieuw kiezen.

EDIT
Ik weet nog niet veel van MM maar die zou inderdaad in Q1 moeten komen. Persoonlijk ben ik echter al zeer tevreden met wat ik nu heb (incl. TouchWiz, ja).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:46:
Nu ik naast de HTC one m8 heb gegrepen, wil ik de S6 aanschaffen. Heb alleen enkele vragen voor jullie;
  • Is de batterijduur van de S6 echt zo slecht? Lees op reddit, en hier op tweakers dat er toch wat issues zijn. 10% verliezen tijdens 8 uur slaap, vind ik erg veel. Is het zo dat je eigenlijk gelijk package disabler pro moet aanschaffen, en een rits aan apps moet disablen? Of kan ik hem gewoon out of the box gebruiken, zonder dat ik het toestel uren moet tweaken om een betere batterijduur te behalen?
  • Klopt het dat MM Q1 beschikbaar komt voor de S6? Wat ik zo zie en lees is dat nogal een vooruitgang.
  • Nu je de S6 hebt, en dus ervaring ermee hebt opgedaan, zou je hem nog eens kopen?
Batterij is niet zijn sterkste kant maar welk toestel heeft dan wel een goede accuduur.

Het heeft alles te maken hoe je je S6 gebruikt. Laat je alles aan staan dus veel apps op de achtergrond laten syncen. Locatie voorzieningen aan. Helderheid lekker hoog en misschien slecht 4g signaal. Veel brakke apps geïnstalleerd. Ja dan is de accu heel snel leeg.

Ik laat alleen Gmail en whatsapp syncen en de rest staat allemaal uit. (uit wanneer toestel in standby gaat)
Locatie heb ik uit. Alleen waneer ik het nodig zou moeten hebben gebruik ik het.
Helderheid is bij mij redelijk laag omdat ik nu niet vaak de telefoon buiten gebruik. Zomers misschien wat meer.

Kom in ieder geval de dag door. Zo niet dan is hij in notice weer opgeladen.

Marshmallow komt denk ik snel. De beta is al een tijdje uit dus verwacht de final release eind februari. (gok ik)

Als ik overnieuw moest kopen zou ik het weer doen omdat er voor de rest niet veel keus is. De nieuwere telefoons op dit moment zijn allemaal duurder en helemaal niet beter. Dus prijs/kwaliteit zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snelle op laden is inderdaad ideaal! Mijn oude HTC laadde ik elke nacht op omdat tussendoor opladen gewoon niet ging. Maar de S6 laad ik nooit 's nachts op maar eigenlijk altijd tussendoor en dan ook nog eens tot 100%. Maar het is ook handig dat je in noodgevallen met een kwartiertje opladen alweer boven de 30% zit als het niet meer is. (Ik laad echter het liefst op van onder de 10% tot 100. Lijkt me toch beter.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
kwaazaar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Dat levert nu vast spectaculaire foto's op!
Was dat maar, als ik een foto maak ziet hij er uit als of er een hele dikke mist hangt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:14
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:46:
Wat ze je ook proberen wijs te maken hier boven, de batterijverbruik is nog altijd een probleem.
Op mijn S6 haal ik net het einde van de dag, met mijn iPhone 6s haal ik het einde van dag 2... met dezelfde apps op geïnstalleerd en hetzelfde gebruik. S6 ligt momenteel langs de kant, dus de 6s is even mijn main phone. Ik hou de S6 nog even bij om MM te testen, maar ik kan mij niet inbeelden dat er plots 50% extra batterij gaat bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:48:
[...]

Wat ze je ook proberen wijs te maken hier boven, de batterijverbruik is nog altijd een probleem.
Op mijn S6 haal ik net het einde van de dag, met mijn iPhone 6s haal ik het einde van dag 2... met dezelfde apps op geïnstalleerd en hetzelfde gebruik. S6 ligt momenteel langs de kant, dus de 6s is even mijn main phone. Ik hou de S6 nog even bij om MM te testen, maar ik kan mij niet inbeelden dat er plots 50% extra batterij gaat bijkomen.
Ik probeer niemand iets wijs te maken: ik zeg er duidelijk bij dat ik de phone bij weinig gebruik lang kan gebruiken maar dat de batterij bij bepaald gebruik ook binnen no time leeg kan zijn. Het enige wat ik zeg is dat de batterij afhankelijk van je gebruik best lang mee kan gaan. En dat je niet in een nacht meteen 8% kwijt hoeft te zijn. Ik heb er vannacht even op gelet (nou ja, toen ik ging slapen en weer wakker werd ;) ) en hij was van 81% naar 79% gegaan. Vind ik meer dan prima. Dat geeft op zich aan dat de batterij okay is. Je hebt wel een punt als je aan wilt geven dat andere phones langer vooruit kunnen met een batterij lading. Maar schrikbarend erg vind ik de S6 wat dit betreft absoluut niet. Beter kan het altijd, natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deel de ervaring en mening van J van E.

Ikzelf heb de S6 al (af en aan :)) sinds het begin, in 2015. De telefoon heb ik een aantal weken stock gebruikt en batterijverbruik was toen al prima : in standby ongeveer 1% per 2 uur, bij normaal gebruik (geen games!) haalde ik met gemak de volle dag met dan nog wel ong. 30% over.

Later heb ik de telefoon ge-root (momenteel Arrow custom rom en ElementalX custom kernel). Het verbruik is momenteel : standby 1% per 3 a 4 uur, bij normaal gebruik haal ik makkelijk 2 volle dagen.

Met de reguliere disclaimer dat het grotendeels afhankelijk is van eenieders specifieke gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik viseer niemand persoonlijk, laat dat duidelijk zijn, maar hier probeert men de S6 op te hemelen, is ook HET topic van de S6, dus kritiek op batterijduur is natuurlijk moeilijk te slikken als S6 eigenaar. Men vraagt naar een eerlijke mening en die geef ik dus ook. Ik ben nog niet eens begonnen over de andere nadelen ;-)

Ik vergelijk MIJN batterijverbruik van de S6 met de iPhone 6s en constateer dat het batterijverbruik bij de S6 drastisch hoger is met hetzelfde gebruik.Bij normaal gebruik (als ik op kantoor ben) haal ik prima het einde van de dag, met zo'n 20 à 30% over, maar als ik niet op kantoor ben en dus vaak terugval op 3G/4G netwerk, haal ik het einde van de dag niet. Ik vond dit niet dramatisch daar ik wel altijd ergens kon bijladen (in de wagen of met een externe batterij pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 12:25
Ik vind de S6 echt een geweldige telefoon, maar de batterijduur is ten opzichte van de S5 echt een stuk korter. Met de S5 kwam ik makkelijk de dag door met mijn gebruik, met de S6 haal ik dat bij lange na niet.

Als blijkt dat de S7 een grotere accu heeft dan gaat de S6 dan ook onmiddellijk de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Vooral zondags gebruik ik hem veel continu. Dan haal ik toch wel zo'n 5 uur schermtijd zonder dat die al leeg is. Met mijn Nexus 5 was dat met geluk een 2-2,5 uur dus geklaag over de batterij valt wat mij betreft wel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:19

DON PAPA

Tweaker-fan

RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:48:
Ik viseer niemand persoonlijk, laat dat duidelijk zijn, maar hier probeert men de S6 op te hemelen, is ook HET topic van de S6, dus kritiek op batterijduur is natuurlijk moeilijk te slikken als S6 eigenaar. Men vraagt naar een eerlijke mening en die geef ik dus ook.
Ben het met je eens qua batterijduur, maar met een aantal aanpassingen haal ik nu bij normaal gebruik met een volle accu ruim 3 dagen soms zelfs 4. Dus het is niet de accu die slecht is maar de apps en instellingen die zoveel van de accu weg snoepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
EJSEJS schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:58:
[...]

Ben het met je eens qua batterijduur, maar met een aantal aanpassingen haal ik nu bij normaal gebruik met een volle accu ruim 3 dagen soms zelfs 4. Dus het is niet de accu die slecht is maar de apps en instellingen die zoveel van de accu weg snoepen...
Wow, 3 a 4 dagen, dan laat je hem zeker op je nachtkastje liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ja, daar sla je de nagel op de kop!
Zonder aanpassingen (d.m.v. bv. Package Disabler) lukt het niet om de batterijduur te verlengen.
Leg eens aan een leek uit hoe je dit moet verwezenlijken, zonder de phone onbruikbaar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:19

DON PAPA

Tweaker-fan

Albert020 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:03:
[...]Wow, 3 a 4 dagen, dan laat je hem zeker op je nachtkastje liggen :P
Ja ik zit zeker niet de hele dag met mijn phone in mijn handen, maar na 3 dagen heb ik meestal een schermtijd tussen de 2 a 3 uur.
RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:05:
[...]Ja, daar sla je de nagel op de kop!
Zonder aanpassingen (d.m.v. bv. Package Disabler) lukt het niet om de batterijduur te verlengen.
Leg eens aan een leek uit hoe je dit moet verwezenlijken, zonder de phone onbruikbaar te maken.
Ik heb via de app "Package Disabler Pro" (kun je in de playstore kopen voor nog geen 2 euro) verschillende apps uitgezet die ik echt nooit gebruik, zoals bijvoorbeeld Briefing, Facebook (welke echt heel veel stroom verbruikt, doe ik nu via de browser), Gear VR, Google play boeken, Google play games, Google play kios, Hangouts, Samsung Internet browser (ik gebruik Chrome), Peel Smart Remote, S Health, Samsung print service & Skype. En tot slot heb ik Google-Now uitgezet (Google zoekbalk blijft gewoon werken als je Google now uitzet)

Dit scheelt echt onwijs veel op het accu verbruik..

[ Voor 37% gewijzigd door DON PAPA op 20-01-2016 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:11
EJSEJS schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:12:
Ik heb via de app "Package Disabler Pro" (kun je in de playstore kopen voor nog geen 2 euro) verschillende apps uitgezet die ik echt nooit gebruik, zoals bijvoorbeeld Briefing, Facebook (doe ik via de browser), Gear VR, Google play boeken, Google play games, Google play kios, Hangouts, Samsung Internet browser (ik gebruik Chrome), Peel Smart Remote, S Health, Samsung print service & Skype. En tot slot heb ik Google-Now uitgezet (Google zoekbalk blijft gewoon werken als je Google now uitzet)

Dit scheelt echt onwijs veel op het accu verbruik..
Hier van hetzelfde verder nog alles van Microsoft uitgezet, Sherpa Next, alles van Google Play (alleen Gmail, Hangouts, Contacten en Kalender), Google+, Google Foto´s, alles van Facebook (alle background services ook), en verder alles van Samsung (Ant+, Print Service, Beam etc etc). Scheelt een hoop stroom en kom nu makkelijk de dag door met een schermtijd van 4 a 5 uur.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
aveenhuysen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Hier van hetzelfde verder nog alles van Microsoft uitgezet, Sherpa Next, alles van Google Play (alleen Gmail, Hangouts, Contacten en Kalender), Google+, Google Foto´s, alles van Facebook (alle background services ook), en verder alles van Samsung (Ant+, Print Service, Beam etc etc). Scheelt een hoop stroom en kom nu makkelijk de dag door met een schermtijd van 4 a 5 uur.
Is het een kleine moeite om print screen te maken van de services/apps die je hebt uitgezet via package disabler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Naast de batterijduur heb ik ook een probleem met de updates.
Na iedere firmware update is er wel iets dat niet meer functioneert en moet ik dus een factory reset uitvoeren. Na de factory reset is alles terug in orde, maar moet ik alles opnieuw instellen, want de backup zet wel veel terug, maar de in-app instellingen zijn weg. Ben toch een paar uur zoet om mijn phone terug optimaal te krijgen.
Dit is niet enkel bij de S6 maar heb ik ook voor bij S5 (mini)/S4 (mini) in het bedrijf, dus qua bedrijfszekerheid laat dit wat te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:26
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Ik probeer niemand iets wijs te maken: ik zeg er duidelijk bij dat ik de phone bij weinig gebruik lang kan gebruiken maar dat de batterij bij bepaald gebruik ook binnen no time leeg kan zijn. Het enige wat ik zeg is dat de batterij afhankelijk van je gebruik best lang mee kan gaan. En dat je niet in een nacht meteen 8% kwijt hoeft te zijn. Ik heb er vannacht even op gelet (nou ja, toen ik ging slapen en weer wakker werd ;) ) en hij was van 81% naar 79% gegaan. Vind ik meer dan prima. Dat geeft op zich aan dat de batterij okay is. Je hebt wel een punt als je aan wilt geven dat andere phones langer vooruit kunnen met een batterij lading. Maar schrikbarend erg vind ik de S6 wat dit betreft absoluut niet. Beter kan het altijd, natuurlijk. ;)
Hier een vergelijkbare ervaring. Gebruik S6 hele dag zowel zakelijk als prive. Wifi en bluetooth altijd aan (gebruik een smartwatch) en 4G/3G voor onderweg (2 uur rijstijd per dag). Gemiddeld einde van de dag (23.00 uur) nog 35%-25% over. Ben geen (hele) zware gebruiker, maar heb wel flink wat apps).

Batterij kan altijd beter, maar ik ben iig tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Is het een kleine moeite om print screen te maken van de services/apps die je hebt uitgezet via package disabler?
Ik heb veel van alles wat genoemd is simpelweg via Instellingen uit kunnen zetten maar ben alsnog wel benieuwd naar Package Disabler: de enige reden dat ik het nog niet gekocht heb, is dat ik (denk ik) geen idee heb wat verder allemaal nog uit kan zonder dat je in problemen komt. Dus ik ben ook wel benieuwd naar een lijstje of zo. (Een printscreen lijkt me ondoenlijk omdat de lijst best lang zal zijn en niet op een printscreen past.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik denk dat de s6 redelijk gemiddeld/boven gemiddeld presteert qua accu performance. Ik haal met gemak het einde v/d dag (06:00 - 23:00) met gemiddeld 30% over en tussen de 4/5 uur SOT. Collega's met een iphone 6s hoor ik ook regelmatig klagen dat de accu snel leeg is, waar dat aan ligt weet ik niet. Maar het feit blijft dat het heel erg aan het persoonlijk gebruik ligt. Daarnaast heeft Apple zeker een voordeel door hun specifieke IOS voor specifieke hardware. Daarnaast heeft de iPhone een veel lagere resolutie en kleiner scherm wat uiteraard ook minder vraagt van je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Ik heb veel van alles wat genoemd is simpelweg via Instellingen uit kunnen zetten maar ben alsnog wel benieuwd naar Package Disabler: de enige reden dat ik het nog niet gekocht heb, is dat ik (denk ik) geen idee heb wat verder allemaal nog uit kan zonder dat je in problemen komt. Dus ik ben ook wel benieuwd naar een lijstje of zo. (Een printscreen lijkt me ondoenlijk omdat de lijst best lang zal zijn en niet op een printscreen past.)
Op XDA staat een draadje met een template die je kunt inladen en zelfs met printscreens (onder mekaar) met wat je allemaal kunt uitzetten. Het XDA draadje is hier al (meermaals) gepasseerd, misschien eens zoeken op 'XDA'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:40:
[...]

Op XDA staat een draadje met een template die je kunt inladen en zelfs met printscreens (onder mekaar) met wat je allemaal kunt uitzetten. Het XDA draadje is hier al (meermaals) gepasseerd, misschien eens zoeken op 'XDA'.
Gevonden, dank je!

http://forum.xda-develope...chwizzing-note-5-t3184563

Onderaan de eerste posts zijn links naar de xml's en printscreens. Ik ga zelf alleen die printscreen gebruiken als basis want die xml zet me net iets teveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:26
renzo4000 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:34:
Ik denk dat de s6 redelijk gemiddeld/boven gemiddeld presteert qua accu performance. Ik haal met gemak het einde v/d dag (06:00 - 23:00) met gemiddeld 30% over en tussen de 4/5 uur SOT. Collega's met een iphone 6s hoor ik ook regelmatig klagen dat de accu snel leeg is, waar dat aan ligt weet ik niet. Maar het feit blijft dat het heel erg aan het persoonlijk gebruik ligt. Daarnaast heeft Apple zeker een voordeel door hun specifieke IOS voor specifieke hardware. Daarnaast heeft de iPhone een veel lagere resolutie en kleiner scherm wat uiteraard ook minder vraagt van je accu.
En niet te vergeten een kleinere accu. Maar blijft appels met peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uberdude schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:12:
[...]

Was dat maar, als ik een foto maak ziet hij er uit als of er een hele dikke mist hangt 8)7
Heb je het stickertje er wel afgehaald? :)
Die is bijna niet zichtbaar. Meedere mensen zijn hier ingetrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het stickertje er nog op zitten en de foto's zijn perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:48:
[...]

Toch klaagt iedereen over de slechte accu van de iPhone. Ik vind de accu van de iPhone 6 ook erg goed met de juiste instellingen dus locatievoorzieningen en achtergrond verversen uit.
Als ik alles aan heb staan haal ik eind van de dag ook maar net aan. Standby tijd is wel weer erg goed. Kan de iPhone dagen laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Garret1410 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:51:
[...]

Toch klaagt iedereen over de slechte accu van de iPhone. Ik vind de accu van de iPhone 6 ook erg goed met de juiste instellingen dus locatievoorzieningen en achtergrond verversen uit.
Als ik alles aan heb staan haal ik eind van de dag ook maar net aan. Standby tijd is wel weer erg goed. Kan de iPhone dagen laten liggen.
Het gaat hier niet om de accu van de iPhone maar om deze van de S6, en met hetzelfde gebruik (nogmaals) haal ik min. 12u extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Het gaat hier niet om de accu van de iPhone maar om deze van de S6, en met hetzelfde gebruik (nogmaals) haal ik min. 12u extra.
Snap ik. Daarom ook mijn eerdere reactie dat de accu van de S6 niet slecht is tov andere Android toestellen.
Maar 12uur verschil klopt niet. Kennelijk veel standby tijd en dan moet je achterhalen waar dat verschil vandaan komt.

Om onduidelijkheid te voorkomen. Ik draai nu MM en geen lollipop. Voor MM had ik custom rom draaien, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe de accuduur van stock lollipop is. Maar kan me niet voorstellen dat het een drastisch verschil is.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 20-01-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Garret1410 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Snap ik. Daarom ook mijn eerdere reactie dat de accu van de S6 niet slecht is tov andere Android toestellen.
Maar 12uur verschil klopt niet. Kennelijk veel standby tijd en dan moet je achterhalen waar dat verschil vandaan komt.

Om onduidelijkheid te voorkomen. Ik draai nu MM en geen lollipop. Voor MM had ik custom rom draaien, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe de accuduur van stock lollipop is. Maar kan me niet voorstellen dat het een drastisch verschil is.
Bij mij is het duidelijk ik draai stock LP zonder Package Disabler Pro en had meestal 25 à 30% over. SOT +/- 2 à 3 uur. Alles staat aan: Wi-Fi, 3G/4G, location services, BT (connectie met Garmin Forerunner),... 's Nachts enkel phone, Wi-Fi, 3G/4G en BT stond af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
Untouchablezz20 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Imgdumper doet het niet dan maar zo:

<string>com.mobeam.barcodeService</string>

<string>com.sec.android.widgetapp.samsungapps</string>

<string>com.samsung.android.app.galaxyfinder</string>

<string>com.samsung.android.themestore</string>

<string>com.google.android.googlequicksearchbox</string>

<string>com.vlingo.midas</string>

<string>com.osp.app.signin</string>

<string>com.sec.android.directshare</string>

<string>com.samsung.android.scloud.proxy.contacts</string>

<string>com.samsung.android.app.withtv</string>

<string>com.samsung.android.hmt.vrshell</string>

<string>com.samsung.kick</string>

<string>com.samsung.android.scloud.proxy.calendar</string>

<string>com.sec.android.Kies</string>

<string>com.sec.android.app.easylauncher</string>

<string>samsunges.sclub</string>

<string>com.sec.android.app.samsungapps</string>

<string>tv.peel.app</string>

<string>com.microsoft.office.excel</string>

<string>com.sec.android.widgetapp.SPlannerAppWidget</string>

<string>com.sec.android.app.billing</string>

<string>com.dsi.ant.service.socket</string>

<string>com.microsoft.skydrive</string>

<string>com.samsung.android.securitylogagent</string>

<string>com.samsung.android.app.watchmanager</string>

<string>com.samsung.SMT</string>

<string>com.samsung.android.drivelink.stub</string>

<string>com.instagram.android</string>

<string>com.sec.android.app.SecSetupWizard</string>

<string>com.microsoft.office.onenote</string>

<string>com.samsung.android.scloud.auth</string>

<string>com.samsung.android.scloud.sync</string>

<string>com.android.calendar</string>

<string>com.samsung.android.sdk.professionalaudio.utility.jammonitor</string>

<string>com.samsung.android.app.colorblind</string>

<string>com.google.android.music</string>

<string>com.samsung.android.hmt.vrsvc</string>

<string>com.sec.app.samsungprintservice</string>

<string>com.sec.android.app.dictionary</string>

<string>com.sec.android.service.sm</string>

<string>com.sec.allsharecastplayer</string>

<string>com.samsung.app.slowmotion</string>

<string>com.google.android.apps.plus</string>

<string>com.dsi.ant.plugins.antplus</string>

<string>com.microsoft.office.word</string>

<string>com.sec.android.inputmethod</string>

<string>com.microsoft.office.powerpoint</string>

<string>com.sec.enterprise.knox.myknoxsetupwizard</string>

<string>com.samsung.android.app.mirrorlink</string>

<string>com.samsung.android.app.vrsetupwizardstub</string>

<string>com.sec.android.widgetapp.locationwidget</string>

<string>com.google.android.videos</string>

<string>com.sec.spp.push</string>

<string>com.dsi.ant.server</string>

<string>com.sec.android.app.myfiles</string>

<string>com.sec.android.mimage.photoretouching</string>

<string>com.sec.android.app.launcher</string>

<string>com.sec.android.app.sns3</string>

<string>flipboard.boxer.app</string>

<string>com.sec.android.app.sbrowser</string>

<string>com.sec.android.service.health</string>

<string>com.facebook.katana</string>

<string>com.samsung.app.highlightplayer</string>

<string>com.samsung.android.scloud.proxy.snote3</string>

<string>com.samsung.android.keyguardwallpaperupdator</string>

<string>com.android.wallpaper.livepicker</string>

<string>com.samsung.android.beaconmanager</string>

<string>com.facebook.orca</string>

<string>com.facebook.system</string>

<string>com.samsung.android.scloud.backup</string>

<string>com.sec.android.app.shealth</string>

<string>com.samsung.app.newtrim</string>

<string>com.sec.android.emergencylauncher</string>

<string>com.google.android.apps.books</string>

<string>com.samsung.android.bbc.bbcagent</string>

<string>com.sherpa.asistentesherpa</string>

<string>com.rsupport.rs.activity.rsupport.aas2</string>

<string>com.sec.android.app.camera.plb</string>

<string>com.sec.msc.nts.android.proxy</string>

<string>com.facebook.appmanager</string>

<string>com.samsung.android.scloud.proxy.sbrowser</string>

<string>com.sec.android.app.SamsungContentsAgent</string>

<string>com.google.android.play.games</string>

<string>com.google.android.apps.magazines</string>

<string>com.samsung.android.sconnect</string>

<string>com.samsung.android.video</string>

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:55:
[...]

Heb je het stickertje er wel afgehaald? :)
Die is bijna niet zichtbaar. Meedere mensen zijn hier ingetrapt.
Hahaha really ik heb echt nooit gezien dat er een sticker opzat 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Bedankt! Zodra ik het toestel heb ga ik het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Bij mij is het duidelijk ik draai stock LP zonder Package Disabler Pro en had meestal 25 à 30% over. SOT +/- 2 à 3 uur. Alles staat aan: Wi-Fi, 3G/4G, location services, BT (connectie met Garmin Forerunner),... 's Nachts enkel phone, Wi-Fi, 3G/4G en BT stond af.
Ik draai een LP custom rom. Haal prima 2 dagen (10% over) met 3 uur SoT, 3 uur Bellen en 2 uur Flitsmeister aan. Verder 50% op 4G en BT altijd aan. Geen package disabler.

Erg tevreden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Verder dan een dag kom ik zelden. Kwam ik met m'n M8 wel; die had dan op het einde van de dag nog 70% over wat veilig genoeg is om nog niet bij te laden. Nu zit ik op 39% terwijl hij om 15:00 gisteren van de lader af ging en ik een uurtje Netflix heb gekeken en daarnaast wat Whatsapp Web. Scherm is 1:39 aan geweest en er is 10-15 minuten mee gebeld.

Moet wel zeggen dat apps als Netflix via Chromecast redelijk wat accu slurpen. Als je Netflix kijkt via Chromecast dan kost dat je met gemak 5% per uur (ook al streamt de Chromecast het via het internet en niet via je telefoon). In de nacht gebruikt het ding ook iets van 5% op 8 uur (met wifi en mobiele data uit op 4G).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Nachtklokje op mijn Edge verbruikt ongeveer 5% per nacht.

Draadloos laden, grote fan ben ik er toch nog niet van. Heb zo'n ikea-nachtkastje met ingebouwd draadloos laden pad. Daar gaat een klotelampje in branden als ik het toestel erop leg...wie bedenkt het.
En de Galaxy zelf gaat ondanks de 'niet storen' stand toch lekker geluidjes maken bij het begin en einde van het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Drwho1 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:48:

Draadloos laden, grote fan ben ik er toch nog niet van. Heb zo'n ikea-nachtkastje met ingebouwd draadloos laden pad. Daar gaat een klotelampje in branden als ik het toestel erop leg...wie bedenkt het.
En de Galaxy zelf gaat ondanks de 'niet storen' stand toch lekker geluidjes maken bij het begin en einde van het opladen.
Zo'n lampje zit ook op de Samsung laad pad. Overigens lijkt draadloos laden ook anders om te gaan met de laaste 10% laden. Mijn telefoon is regelmatig tussen 90 en 100 procent bij het van wireless charger afhalen. Terwijl bij bedraad laden dit nooit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Tinus_ schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:05:
[...]

Zo'n lampje zit ook op de Samsung laad pad. Overigens lijkt draadloos laden ook anders om te gaan met de laaste 10% laden. Mijn telefoon is regelmatig tussen 90 en 100 procent bij het van wireless charger afhalen. Terwijl bij bedraad laden dit nooit het geval is.
Geen last van...wireless opladen tot 100% en telefoon eraf halen en de batterij blijft dan ook gewoon op 100%...en loopt vanaf dat punt weer omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:27
[...]

bij mij gaat de pad netjes blauw branden tijdens het laden en groen branden wanneer hij 100% heeft bereikt, ook houdt hij de telefoon netjes op 100%.

Ik ben het er wel mee eens trouwens dat die lampjes een behoorlijk stuk minder licht hadden mogen maken. |:( 8)7 mijn kamer wordt bijna in z'n geheel verlicht door dat ding.

[ Voor 5% gewijzigd door furian88 op 21-01-2016 15:16 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furian88 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:15:
[...]

bij mij gaat de pad netjes blauw branden tijdens het laden en groen branden wanneer hij 100% heeft bereikt, ook houdt hij de telefoon netjes op 100%.

Ik ben het er wel mee eens trouwens dat die lampjes een behoorlijk stuk minder licht hadden mogen maken. |:( 8)7 mijn kamer wordt bijna in z'n geheel verlicht door dat ding.
Ik kan de fast wireless charger (eigenlijk bedoeld voor de Note 5) aanraden...die heeft 2 voordelen (naast fast wireless charging...wat onze S6 uiteraard niet doet) :

- geen superfelle lampjes
- bovenkant is veel stroever waardoor de telefoon veel steviger erop blijft liggen (en deze er bij een tril-alarm niet aftrilt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf wel interesse in een draadloos lader. Wel verbaas ik mij over de verschillende prijzen die er gehanteerd worden.
Dit hoort in het accessoires topic

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41

Ik heb nog nooit de laadkabel gebruikt bij mijn S6 Edge.
Ik ben zeer tevreden over de draadloze pad die ik kreeg bij aanschaf.

Zet jij het geluid dan niet op stil als je gaat slapen en de telefoon op de laadpad legt?
Ik zet 'm altijd op stil en hoor dan ook nooit een geluidje als ie gaat laden of vol is.
Alleen het scherm gaat aan als ik 'm op de laadpad leg.
Als ie dan 100% geladen is gaat het scherm ook even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

Bij mij laadt die draadloze lader (van Samsung die ik kreeg bij aankoop) de telefoon gewoon tot 100% op hoor!
Nog nooit meegemaakt dat ie minder dan 100% vol was na het laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
catt4u schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:54:
[...]

Ik heb nog nooit de laadkabel gebruikt bij mijn S6 Edge.
Ik ben zeer tevreden over de draadloze pad die ik kreeg bij aanschaf.

Zet jij het geluid dan niet op stil als je gaat slapen en de telefoon op de laadpad legt?
Ik zet 'm altijd op stil en hoor dan ook nooit een geluidje als ie gaat laden of vol is.
Alleen het scherm gaat aan als ik 'm op de laadpad leg.
Als ie dan 100% geladen is gaat het scherm ook even aan.
Edge is ingesteld op automatische "niet-storen" stand van 22u tot 08u. Geen geluiden behalve alarm. Dus ja, helemaal geen geluid in theorie. Tot ik het toestel op zijn laadpad leg en het toestel dan een bliepje maakt. Ook nog eentje in het midden van de nacht wanneer het laden compleet is. Leuk, echt.
En dan is er nog wat lampje in de pad, een of andere powerled ofzo. Gaat soms nog wat flikkeren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Mrjraider schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:48:
Heb zelf wel interesse in een draadloos lader. Wel verbaas ik mij over de verschillende prijzen die er gehanteerd worden.
Dit is toch echt een prima oplader voor het geld, heb er meteen 2 besteld (thuis / kantoor). Originele lader en kabel van de S6 gebruik ik wel.

En als ie 100% vol is en je haalt hem er vanaf blijft ie echt op 100% staan. Felheid ledjes (blauw en rood) vallen bijzonder mee (witte puntje is reflectie).

http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Update:

Leds (blauw en rood) in een donkere kamer samen met het rode ledje van de S6 dat ie oplaadt. Als je de S6 naar boven schuift over de 2 leds heen laadt ie nog steeds op en heb je daar ook geen last van 8) .

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads9/56a1fc5ac530e/56a1fc5ab5445-2016-01-22_10.48.24.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:02
aveenhuysen schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:20:
[...]

Dit is toch echt een prima oplader voor het geld, heb er meteen 2 besteld (thuis / kantoor).

En als ie 100% vol is en je haalt hem er vanaf blijft ie echt op 100% staan. Felheid ledjes (blauw en rood) vallen bijzonder mee.

http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ik mag het hopen dat ie goed is, heb er 6 besteld. Voor mijn collega's en mezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 15:02 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Drwho1 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:04:
[...]

Edge is ingesteld op automatische "niet-storen" stand van 22u tot 08u. Geen geluiden behalve alarm. Dus ja, helemaal geen geluid in theorie. Tot ik het toestel op zijn laadpad leg en het toestel dan een bliepje maakt. Ook nog eentje in het midden van de nacht wanneer het laden compleet is. Leuk, echt.
En dan is er nog wat lampje in de pad, een of andere powerled ofzo. Gaat soms nog wat flikkeren ook.
Dat heb ik inderdaad ook. Soms, zoals afgelopen nacht, blijft hij dan om de paar minuten die bliep geven. Echt fijn als je dan bijna weer in slaap valt en bliep!. Ik heb mijn s6 uiteindelijk maar een reset gegeven, toen was hij weer stil...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 19:22
Een goedkope charge pad via eBay kopen, open klikken en de ledjes van de print wippen. Niet netjes maar zeer effectief ;)

Je kan natuurlijk ook met een soldeerbout aan de slag gaan. Maar meestal denk je er pas aan als je in bed ligt naast je licht show.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou toch oppassen met goedkope namaak spullen. Zelf een wireless oplader uit China besteld en na 2x opladen deed mijn Lumia niks meer. Batterij moest toen helemaal leeg lopen want hij reageerde niet meer op toetsencombinaties. Daarna maar weggegooid die oplader.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Aghanim schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:43:
Ik zou toch oppassen met goedkope namaak spullen. Zelf een wireless oplader uit China besteld en na 2x opladen deed mijn Lumia niks meer. Batterij moest toen helemaal leeg lopen want hij reageerde niet meer op toetsencombinaties. Daarna maar weggegooid die oplader.
Meer dan 1.000 van verkocht en hier op het forum ook positieve reacties met deze lader, en op Ebay bijna 400 positieve reacties, zal het toch wel een ok produkt zijn. Maar je hebt gelijk het is niet altijd kwaliteit. Heb ook wel eens troep gekocht, maar gelukkig waren dat meer kabels of converters en geen schade van gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 23-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Accessoires mogen besproken worden in het daarvoor bedoelde topic, zie ook de topic waarschuwing

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
Ik ben van een Nexus5 naar de Galaxy S6 128GB gegaan. Opzich ben ik wel tevreden, vooral over de build quality. Ik heb apps zoals de calendar, hangouts, material design, google now launcher al in gebruik maar ik mis de stock notification center nog. Weet iemand hoe je de stock notification center kunt installeren? Ik wil hem eigenlijk zoveel mogelijk stock android brengen. Ik vind ook het scrollen teveel stotteren tov de Nexus. De Nexus 5 vind ik echt een top toestel als ik er zo over nadenk, de Galaxy ook wel maar gezien het geld wat je betaald tov de Nexus 5 vind ik het wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Geen zin meer om te wachten en heb de MM6.0.1 beta geinstalleerd. Tot nu toe een prima update en Samsung lijkt nu echt werk gemaakt te hebben van een vloeiende interface zoals met scrollen en animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk maar dan toch Package Disabler Pro gekocht en heb vrolijk van alles en nog wat uitgezet. Ik krijg haast het idee dat ik ALLES wel kan uitzetten behalve de apps die ik duidelijk herken en gebruik... maar het blijft toch wel wat eng dat ik iets om zeep help. Ik heb er nu 174 uitgezet (!). Maar uiteindelijk gaat het toch, lijkt mij, alleen om de ACTIEVE apps...? Ik heb heel veel uitgezet wat ik nooit actief zie...

Maar goed, in mijn lijst van actieve apps staan nog een paar waarvan ik denk: heb ik dat echt nodig:

SecurityManagerService
tuiService
GameService
com.sec.android.app.FlashBarService

De rest zijn apps die ik nodig heb en systeemonderdelen die volgens mij aan moeten blijven. Wat doen de bovenste drie precies? Kan ik die alsnog uitzetten?

EDIT
Bij nader inzien vind ik het eigenlijk toch wat onzinnig om allemaal dingen die ik nooit in de lijst van actieve apps zie uit te zetten... heb dan toch het idee dat ik iets om zeep kan helpen. Ik heb dus alles weer standaard ingesteld en vervolgens 1. alle apps die ik nooit gebruik verwijderd die ik simpelweg via Apps kon verwijderen en 2. alleen de apps via Package Disabler uitgezet die stonden bij de actieve applicaties en die ik niet nodig denk te hebben. De rest wordt toch niet geladen dus waarom uitzetten? Ik vraag me echt af wat je ermee opschiet om 170 dingen uit te zetten die je toch niet gebruikt en dus nooit laadt... Blijft wel de vraag wat de vier apps/services die ik hierboven noemde, precies doen en of die ook uit kunnen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:25:
Ik heb eindelijk maar dan toch Package Disabler Pro gekocht .....

SecurityManagerService amper iets over te vinden
tuiService Trustonic for Samsung KNOX
GameService syncs your game data to the Google cloud servers
com.sec.android.app.FlashBarService Flashbar is your multiwindow app

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:25:
Ik heb eindelijk maar dan toch Package Disabler Pro gekocht en heb vrolijk van alles en nog wat uitgezet. Ik krijg haast het idee dat ik ALLES wel kan uitzetten behalve de apps die ik duidelijk herken en gebruik... maar het blijft toch wel wat eng dat ik iets om zeep help. Ik heb er nu 174 uitgezet (!). Maar uiteindelijk gaat het toch, lijkt mij, alleen om de ACTIEVE apps...? Ik heb heel veel uitgezet wat ik nooit actief zie...

Maar goed, in mijn lijst van actieve apps staan nog een paar waarvan ik denk: heb ik dat echt nodig:

SecurityManagerService
tuiService
GameService
com.sec.android.app.FlashBarService

De rest zijn apps die ik nodig heb en systeemonderdelen die volgens mij aan moeten blijven. Wat doen de bovenste drie precies? Kan ik die alsnog uitzetten?

EDIT
Bij nader inzien vind ik het eigenlijk toch wat onzinnig om allemaal dingen die ik nooit in de lijst van actieve apps zie uit te zetten... heb dan toch het idee dat ik iets om zeep kan helpen. Ik heb dus alles weer standaard ingesteld en vervolgens 1. alle apps die ik nooit gebruik verwijderd die ik simpelweg via Apps kon verwijderen en 2. alleen de apps via Package Disabler uitgezet die stonden bij de actieve applicaties en die ik niet nodig denk te hebben. De rest wordt toch niet geladen dus waarom uitzetten? Ik vraag me echt af wat je ermee opschiet om 170 dingen uit te zetten die je toch niet gebruikt en dus nooit laadt... Blijft wel de vraag wat de vier apps/services die ik hierboven noemde, precies doen en of die ook uit kunnen.
Veel systemen en services zal je ook niet direct actief gebruiken. Maar Er zit zoveel in je systeem gebouwd dat je ook niet zal merken wat je allemaal gebruikt. Zeker bij telefoons van Samsung die de boel helemaal vol gooien met allemaal bloat, en dat zit hem echt niet in alleen maar programma's die je kan starten.

Ik zou andersom redeneren denk ik. Gewoon uitzetten wat je uit kan zetten. Dat het nu niet actief is wil niet zeggen dat het de volgende dag niet actief is. En as het goed gaat in het systeem dan kan je het uit laten. Hoe minder er ingeschakeld is hoe minder accu het kan gebruiken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de toelichting, aveenhuysen. Ik laat dan denk ik van die 4 alles behalve GameServce maar aan. Al weet ik nog steeds niet of ik nou wel of niet iets moet met KNOX. Aparte naam van die FlashBar, trouwens... waarom heet dat niet gewoon Multiwindow of zo... ;)

En jij ook bedankt, I3art: ik vraag nog wel af of zodra er ook maar iets geactiveerd wordt, dat dan in de lijst met actieve rommel te staan komt? Ik denk dat ik dan maar alsnog wat meer ga deactiveren, maar dan deze keer alleen dingen waarvan ik ZEKER weet waarvoor het is. Dat zullen er dan geen 174 worden. ;)

Trouwens, ik heb De Disabler in principe alleen maar gekocht om het Samsung keyboard uit te zetten (die maakte zichzelf steeds weer actief terwijl ik Swiftkey gebruik). Dat is alles, eigenlijk. Maar ja, als ik de Disabler toch heb, kan je 'm maar beter meteen goed gebruiken: vandaar mijn vragen over aan- en uitzetten. Op zich heb ik niet echt batterij problemen.

EDIT
Als ik dit lees: Trustonic for KNOX, dan kan ik tuiService wel uitzetten, lijkt me?. Ik heb een simlock vrije privé S6.
Dat ik nog wat twijfel over KNOX zelf komt doordat ik ergens gelezen heb dat bepaalde instellingen iets laten triggeren door KNOX waardoor je je garantie kwijt bent omdat Samsung dan kan zien dat je met de phone hebt zitten rommelen...?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 09:58
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:21:
...

Trouwens, ik heb De Disabler in principe alleen maar gekocht om het Samsung keyboard uit te zetten (die maakte zichzelf steeds weer actief terwijl ik Swiftkey gebruik).

...
Ik weet niet of je hiervan al op de hoogte was, maar wanneer je het Samsung keyboard disabled hebt, is het niet aan te raden om Ultra Power Saving mode te gebruiken. Je hebt dan namelijk geen toetsenbord in die modus (erg vervelend, kan ik je vertellen :z) en er is zelfs een verhaal van iemand die hierdoor een soft-brick van z'n telefoon had.

Niet dat Ultra Power Saving mode volgens mij vaak gebruikt wordt door mensen, maar toch: wees je ervan bewust om problemen te voorkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
4WardNL schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Ik weet niet of je hiervan al op de hoogte was, maar wanneer je het Samsung keyboard disabled hebt, is het niet aan te raden om Ultra Power Saving mode te gebruiken. Je hebt dan namelijk geen toetsenbord in die modus (erg vervelend, kan ik je vertellen :z) en er is zelfs een verhaal van iemand die hierdoor een soft-brick van z'n telefoon had.

Niet dat Ultra Power Saving mode volgens mij vaak gebruikt wordt door mensen, maar toch: wees je ervan bewust om problemen te voorkomen :+
Dan was dat laatst de oorzaak dat mijn S6 niks meer deed en ik een factory reset moest doen in download mode.............. Ik zette hem even in die UPS mode en toen was het zwart......... 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4WardNL schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Ja, dank voor de waarschuwing maar gelukkig wist ik dat al! ;) Ik gebruikte die optieoptie sowieso al trouwens nooit. ;)

Ik heb trouwens nog een nieuwe optie in mijn actieve lijst: Updates beveilig.beleid. De bijbehorende processen zijn com.policydm en com.samsung.aasaservice. Uitzetten of niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:33
Ik krijg ineens de melding "logsprovider gestopt" als ik wil bellen, wat is dit en wat kan ik doen om deze melding weg te krijgen?
Ik heb gisteren wel via Sammobile de laatste versie 5.1.1 (nordic countries) er op gezet, maar later weer de PHN versie terug gezet. Kan het daarmee te maken hebben?

Ik heb inmiddels een complete reset uitgevoerd, dus weer bij af begonnen. Probleem is weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Martin99 op 26-01-2016 12:38 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:19

Ik heb ook zo'n lader, gewoon even open gemaakt. gaat vrij simpel.
Uiteindelijk 't ledtje afgeplakt met isolatie tape. Nu bijna niet te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
jossie67 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Ik heb ook zo'n lader, gewoon even open gemaakt. gaat vrij simpel.
Uiteindelijk 't ledtje afgeplakt met isolatie tape. Nu bijna niet te zien..
Praktische tip, moet ik eens tijd voor maken om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verbind bij jullie Bluetooth automatisch met bekende apparaten?
Ik ben bijvoorbeeld gewend dat wanneer Bluetooth op mijn telefoon aanstaat en ik in de auto stap dat er automatisch verbinding wordt gemaakt.

Bij de s6 edge van mij is dat niet het geval. Moet dan eerst schermpje van Bluetooth openen en daarna de regel Peugeot.

Bij andere telefoons hier in huis werkt dit wel automatisch. IPhones van ons werk en ook de Sony Android van mijn vriendin.

Op internet heb ik gelezen dat je de 'Snel verbinden' knop moet gebruiken en het dan automatisch zou moeten gaan. Dit is niet het geval.
De auto is ook het enige Bluetooth apparaat in mijn telefoon.

Daarnaast staat de auto ook als trusted agent ingesteld, maar dat is volgens mij ook niet relevant. Dat is weer voor het niet vergrendelen van de telefoon wanneer deze verbonden is.

Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

El Martino

Zo niet, dan toch.

Mijn S6 en Peugeot vinden elkaar elke keer gewoon automatisch. Ik heb er nooit iets speciaals voor moeten configureren.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.