Exact!!! Het is ook een behoorlijk verschil. Verwijderen = extra opslagruimte vrij.
Volgens http://forum.xda-develope...p?p=59577308&postcount=58 en http://www.sammobile.com/...y-s6-edge-can-be-deleted/Steeffoon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:10:
Het is niet mogelijk om applicaties te verwijderen, alleen om te verbergen.
[video]
Tijd zal het uiteraard uitwijzen
[ Voor 3% gewijzigd door jdwrist op 24-03-2015 14:20 ]
Live youre Life and Enjoy every Day
iPhone met iOS 8.2 staat ook vol met bloatware en NIET te verwijderen, zelfs niet van uw homescreen, enkel verbergen door ze in een mapje te gooien. Geen haai die er om kraait, en imho doodnormaal dat een bedrijf zoals Samsung hun eigen soft willen promoten, doet Apple ook m.a.w. Wat interesseert mij die Apple watch software sinds versie 8.2, maar eraf krijgen no way... Op een Samsung kan je die zaken gewoon van uw homescreen kieperen, en staat voor de rest niet in de weg.

Heb ze vandaag dan ook ff bekeken op SPL
De Edge is toch iets minder wow dan ik dacht qua uiterlijk...
Maar nog steeds niet mis.
Weet n og noet wat ik moet vinden over het doorlopen van het beeld naar de gebogen kant.. Niet heel storend, ff wennen denk ik.
de gewone S6 ligt wel lekkerder in de hand.
Ai.. vergeten vingerafdruk-gevoeligheid-check te doen
Een beetje tweaker root zijn toestel toch en verwijdert de bloatware?
Nee dat snap ik. Maar als ik zo'n duur toestel koop, wil ik er wel iets langer mee doen natuurlijk.Fly-guy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:11:
[...]
Dat sowieso.
We doen nu alsof de s6 het enige toestel in de wereld is met en niet verwijderbare batterij, maar bijvoorbeeld de HTC one's en natuurlijk de iphones doen het al tijden zo.
En ja, uiteraard zijn er punten waar je je batterij kan laten vervangen, alsmede je scherm repareren en andere dingen kan laten fixen.
Laten we wel wezen, een fixed batterij heeft constructie en design voordelen, plus samsung vindt het helemaal niet erg als de levensduur daardoor slechts de twee jaar haalt. Ze gaan echt niet een "wissel je batterij gratis om" actie opzetten over en jaar, tenzij er een fabricagefout in dat onderdeel zit.
Mee eens..persoonlijk gesproken doe ik altijd root-en. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er met de S6 niet echt een noodzaak zal zijn. Pas nadat Xposed met z'n Lollipop update komt is er voor mij pas de 'noodzaak' tot rooten voor de mooie extra mogelijkhedenOctavian schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:41:
Een beetje tweaker root zijn toestel toch en verwijdert de bloatware?
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 24-03-2015 14:48 ]
Volgens mij niet per se. Als die apps op iets van een systeem partitie staan, heb je weinig aan die vrije ruimte.dafmay schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:14:
Exact!!! Het is ook een behoorlijk verschil. Verwijderen = extra opslagruimte vrij.
Geen idee hoe het tegenwoordig geregeld is, maar in het begin van Android heb ik regelmatig het geheugen moeten herpartitioneren om bepaalde custom roms te installeren.
Ja daar heb je inderdaad wel een punt. Ik ken overigens zelf dat gedoe met partitioneren en ruimte-indeling nog wel...lijkt erg lang geleden (en is het ook).Fly-guy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Volgens mij niet per se. Als die apps op iets van een systeem partitie staan, heb je weinig aan die vrije ruimte.
Geen idee hoe het tegenwoordig geregeld is, maar in het begin van Android heb ik regelmatig het geheugen moeten herpartitioneren om bepaalde custom roms te installeren.
Inderdaad...dat soort praktijkenFly-guy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:09:
[...]
En was doodeng. Start hij nu nog op? Heb ik een bootloop?
Altijd goed gegaan gelukkig...
Wat je zegt klopt idd wel. Ik had zelf ook wifi problemen, maar dit is niet te wijten aan de hardware maar aan de software. Bij Lollipop zijn ook veel klachten over de wifi. Maar zet bv bij wifi settings je slimme netwerkwissel uit en je zult zien dat je ineens wel je wifi connectie behoudGarret1410 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:20:
[...]
Ik vind WiFi bij Samsung S5 juist wel goed. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met alle andere toestellen die er zijn maar als ik kijk naar de toestellen die ik gehad heb dan was het ontvangst altijd net iets beter dan Iphone en Xperia S/Z. De S4 die ik heb gehad was qua wifi ook best goed. Normaal heb ik op de zolder of bij mij of in de tuin heel slecht wifi ontvangst maar met de Galaxy S4/S5 had ik dit probleem niet.
Wat ik wel vaak hoor is dat de Galaxy's geen verbinding krijgen met router of vaak verbinding verliest. Dit heb ik zelf nooit meegemaakt met S5. Ik denk dat dit aan de combinatie router/galaxy ligt want ik heb eens een router vervangen bij iemand en toen was het probleem ook voorbij. (als ik google dan komt dit probleem bij heel veel toestellen voor)
Daarnaast is het op je router ook een kwestie van tweaken en de optimale instellingen goed zetten. En voordat het antwoord komt, idd zou dat eigenlijk niet zo moeten zijn en is dat met een werk router lastig, maar het is niet anders.

hoi
LP 5.01 (BOC3) op SM910-F haalt tussen de 130-140Mbps, voordien LP 5.01 (BOB4) tussen de 85-95Mbps, en dit op een Cisco Aironet 3700 op 5 GHz band
Die snelheid van 130Mb/s (in mijn geval zelfs rond 150-160Mb/s op Ziggo 200/20 lijn) haalde ik op mijn Note4 al met de BOB4 versie van Lollipop. Maw in de nieuwe LP versie zit het verschil 'm niet.
[ Voor 22% gewijzigd door dafmay op 24-03-2015 15:54 ]
Ik had een verschil tss BOB4 en BOC3, maar blijkbaar was het niet te wijten aan de firmwareversie. Ik wou alleen aantonen dat het Wi-Fi signaal bij een SM-910F uitmuntend is en mag je dus ook verwachten bij de S6. Mijn iPhone 5s (nog niet getest op een iPhone 6) haalt met moeite 40 Mbps.
Dat heb ik bij deze dus bevestigd...het is niet te wijten aan de baseband...én de wifi snelheid op de Note4 (en zeer waarschijnlijk dus ook op de S6) is zeer goed te noemen. Bijna de volledige bandbreedte van mijn internet-verbinding. Er lijkt dus een max van rond 150-160MB/s haalbaar op de toestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 24-03-2015 16:25 ]
Net wezen kijken in de mediamarkt en ik was erg gecharmeerd van de normale s6! Speaker viel ook niet tegen (vergelijkbaar met de s4) en het scherm was mooi.
Wat me wel opviel bij de s6 edge (twee in Rotterdam centrum) en ze hadden allebei last van light bleeding aan beide kanten...
Binnenkort me iphone 6 plus maar eens op V&A gooien
Wat me wel opviel bij de s6 edge (twee in Rotterdam centrum) en ze hadden allebei last van light bleeding aan beide kanten...
Ik heb vanmiddag een klein half uurtje met beiden toestellen gespeeld en ga definitief voor de normale S6. De edge voegt voor mij te weinig toe voor het grote prijs verschil, sterker nog, het voegt niets toe behalve dat het er leuk uit ziet.
Heb ook nog een tijd met iemand van Samsung staan praten die beweerde dat je het verschil tussen 4k en 1080p over duidelijk kunt zien en dit absoluut geen marketing is om maar een hogere resolutie te hebben dan Apple. Toen ik de beste man verzocht 2 dezelfde filmpjes af te spelen, 1tje 4k en 1tje 1080. Bron: YouTube 4k video, de 3e hit. We legden de toestellen boven elkaar en zoals ik al vermoedde, je ziet het niet!
Maar anyway, het scherm is wel fantastisch mooi, alleen had ik dit toch liever in HD gezien ivm wat extra batterij duur.
De beste man hamerde ook nogal op Netflix in 4k op deze telefoon en dat dat fantastisch is. Legde de beste man uit dat ik geen Netflix gebruik en ik thuis een mooie tv met zeer goed dolby systeem heb staan dus er nooit gebruik van zal maken. Heeft Samsung een deal met Netflix of zou deze verkoper aandelen hebben in Netflix?
Hij gaf als reden voor de vaste batterij dat dit de stabiliteit en snelheid ten goede komt tov een verwisselbare accu. Lijkt mij ook een broodje aap of kan iemand dit bevestigen?
De batterij zelf zou het wel 9u uit moeten houden met veel tot intensief gebruik met WiFi en 4g aan wat voor mij prima is.
Ik ga zo thuis maar eens even goed het levertijden topic afspeuren opzoek naar de beste deal want m'n S3 mag echt wel een keer vervangen worden
Heb ook nog een tijd met iemand van Samsung staan praten die beweerde dat je het verschil tussen 4k en 1080p over duidelijk kunt zien en dit absoluut geen marketing is om maar een hogere resolutie te hebben dan Apple. Toen ik de beste man verzocht 2 dezelfde filmpjes af te spelen, 1tje 4k en 1tje 1080. Bron: YouTube 4k video, de 3e hit. We legden de toestellen boven elkaar en zoals ik al vermoedde, je ziet het niet!
Maar anyway, het scherm is wel fantastisch mooi, alleen had ik dit toch liever in HD gezien ivm wat extra batterij duur.
De beste man hamerde ook nogal op Netflix in 4k op deze telefoon en dat dat fantastisch is. Legde de beste man uit dat ik geen Netflix gebruik en ik thuis een mooie tv met zeer goed dolby systeem heb staan dus er nooit gebruik van zal maken. Heeft Samsung een deal met Netflix of zou deze verkoper aandelen hebben in Netflix?
Hij gaf als reden voor de vaste batterij dat dit de stabiliteit en snelheid ten goede komt tov een verwisselbare accu. Lijkt mij ook een broodje aap of kan iemand dit bevestigen?
De batterij zelf zou het wel 9u uit moeten houden met veel tot intensief gebruik met WiFi en 4g aan wat voor mij prima is.
Ik ga zo thuis maar eens even goed het levertijden topic afspeuren opzoek naar de beste deal want m'n S3 mag echt wel een keer vervangen worden
Dat 4K verhaal verbaast me niks. Valt voor mij het argument om voor een 64 gb ipv 32 gb versie te gaan vanwege hele grote 4K filmpjes eigenlijk wel weg.
Echter zit er helemaal geen 4K scherm in de S6
Nickname does not reflect reality
https://recombu.com/mobil...s-it-all-mean_M20472.html
En nou moet het toch wel duidelijk zijn wat nou welke resolutie is
En nou moet het toch wel duidelijk zijn wat nou welke resolutie is
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat de Samsung medewerker nogal hamerde op 4k en dat je het verschil overduidelijk kunt zien
Ben verder ook niet in gegaan of het nou qhd of 4k is want had al vrij snel in de gaten dat deze man wel weer met een ander mooi verhaal aan zou komen zetten waar ik even niet op zat te wachten, wilde gewoon even spelen met de toestellen 
Dit had ik overigens ook in m'n vorige post kunnen toelichten maar die typte ik vanaf m'n brakke S3 voor de Media Markt
Dit had ik overigens ook in m'n vorige post kunnen toelichten maar die typte ik vanaf m'n brakke S3 voor de Media Markt
[ Voor 14% gewijzigd door Radiance op 24-03-2015 21:15 ]
Een Poolse review, maar met een aantal zeer mooie plaatjes van 'onze' S6 
http://antyweb.pl/samsung-galaxy-s6-test-recenzja/#
http://antyweb.pl/samsung-galaxy-s6-test-recenzja/#
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 24-03-2015 21:24 ]
Daar gaat mijn bullshitmeter wel op maxed out. Stabieler door vaste accu... riiiight.Radiance schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:58:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat gevoel had ik dus ook al kon ie het zo mooi brengen dat ik dacht dat het ergens in de verste verte misschien wel invloed kon hebben 
Hij sprak ook constant met 'we', alsof ie zelf aan de bouw van het toestel mee heeft geholpen zeg maar
Hij sprak ook constant met 'we', alsof ie zelf aan de bouw van het toestel mee heeft geholpen zeg maar
Heb de Edge een tijdje in bezit en het werkelijk een genot om het toestel te gebruiken. Alleen zijn imo de raden vrij scherp, maar na een tijdje ben je er wel aan gewend.
Batterij is overigens top, haal met gemak 1,5 dag met zwaar gebruik. Overigens ben ik enorm te spreken over het praktisch gemak van draadloos opladen en fast charging, Samsung 'nailed it'
Heb verschillende toestellen gehad maar het gemak dat je dit toestel op een willekeurig wireless charging pad gooit is gewoon heerlijk..
Batterij is overigens top, haal met gemak 1,5 dag met zwaar gebruik. Overigens ben ik enorm te spreken over het praktisch gemak van draadloos opladen en fast charging, Samsung 'nailed it'
Heb verschillende toestellen gehad maar het gemak dat je dit toestel op een willekeurig wireless charging pad gooit is gewoon heerlijk..

Weet iemand ook wanneer winkels die externe batterij krijgen die ze op de S6 site laten zien? die goudkleurige? ga hem eind mei halen maar wou alvast otterbox commuter (me s4 al vaker gered van een val) en de batterij halen.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Hoe kom jij nu al aan dit toestel dan?Dragao Cell schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:49:
Heb de Edge een tijdje in bezit en het werkelijk een genot om het toestel te gebruiken. Alleen zijn imo de raden vrij scherp, maar na een tijdje ben je er wel aan gewend.
[afbeelding]
Schrijf gerust een wat uitgebreidere review, daar is gegarandeerd behoefte aan
I like it, i want itDragao Cell schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:49:
[afbeelding]
Je zegt dat speaker gelijk was aan S4. Dit vind ik dan weer jammer omdat ik de S4 ook niet geweldig vind qua speaker. Had liever gehoopt dat het minstens zo goed was als iPhone6.Knamix schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:39:
Net wezen kijken in de mediamarkt en ik was erg gecharmeerd van de normale s6! Speaker viel ook niet tegen (vergelijkbaar met de s4) en het scherm was mooi.
Wacht nog wel een paar reviews af. Misschien dat er verschil is tussen toestellen onderling qua speaker geluid.
Hier een link naar een xda thread over het geluid van de s6.Garret1410 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:09:
[...]
Je zegt dat speaker gelijk was aan S4. Dit vind ik dan weer jammer omdat ik de S4 ook niet geweldig vind qua speaker. Had liever gehoopt dat het minstens zo goed was als iPhone6.
Wacht nog wel een paar reviews af. Misschien dat er verschil is tussen toestellen onderling qua speaker geluid.
http://forum.xda-develope...s6-audio-quality-t3055115
Vergeet niet dat ik in een bomvolle mediamarkt stond waar overal mensen stonden te pratenGarret1410 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:09:
[...]
Je zegt dat speaker gelijk was aan S4. Dit vind ik dan weer jammer omdat ik de S4 ook niet geweldig vind qua speaker. Had liever gehoopt dat het minstens zo goed was als iPhone6.
Het was in iedergeval qua volume gelijk (misschien wel beter) dan de s4.
Kwaliteit was wel wat beter!
Mocht je een iphone 6 of 6 plus hebben gehoord (6 plus heb ik zelf en heb er een vergelijking mee gedaan) dan is hij iets zachter en de kwaliteit was niet zo "vol" als bij de iphone 6.
Net even in de Hi-winkel de S6 en S6 Edge bekeken. Zeer mooie toestellen.
Wat me opviel:
Heb de S6 nog niet pre-ordered maar ik mag in mei verlengen dus hopelijk zijn de prijzen dan een beetje gedaald. En stiekem een beetje hopen op een beter scherm dan dat ik in de winkel zag.
Wat me opviel:
- De S6 Edge had voor zover ik kon zien geen last van kleurverschuiving in de kromming
- Het beeld van de S6 was niet echt uniform, vooral grijstinten sloegen op een deel van het scherm meer rood uit. Gewoon met het blote oog best wel merkbaar, keek daar dus niet eens specifiek naar.
- Reageert snappy genoeg
- Vanuit de camera-app terug naar het homescreen geeft een kleurverschil (het homescreen lijkt dan wat doffer). Heb met de display-instellingen gespeeld, maar welke mode ik selecteerde, de kleur versprong altijd. Waarschijnlijk boost de camera-app de verzadiging nog net iets meer
- Fingerprint scanner kon ik niet testen? Waarschijnlijk is die feature uit de demo software gesloopt
Heb de S6 nog niet pre-ordered maar ik mag in mei verlengen dus hopelijk zijn de prijzen dan een beetje gedaald. En stiekem een beetje hopen op een beter scherm dan dat ik in de winkel zag.
[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 25-03-2015 13:56 ]
Dat moet een maandag-morgen model zijn geweest voor wat het scherm betreft omdat uit iedere review blijkt hoe geweldig mooi en goed het scherm van de S6 / Edge is.
Althans...dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Ps verder klinkt het goed!
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 25-03-2015 14:29 ]
Ik gister met volle moed de MM ingewandeld om de S6 te gaan bekijken, waren ze er helemaal niet
Dus ik teleurgesteld naar huis..Hopelijk krijgen we deze dagen mooie foto's/video's van de mensen die vanavond bij de S6 event zijn. Ben namelijk nog steeds niet uit welke ik moet...
En over dat beeldscherm moet vast een maandag-morgen model zijn geweest, ieder reviewer tot nu toe is zeer positief over het scherm
Preview van All About Phones(Nederlands)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dcR9axuG9_M]
En over dat beeldscherm moet vast een maandag-morgen model zijn geweest, ieder reviewer tot nu toe is zeer positief over het scherm
Preview van All About Phones(Nederlands)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dcR9axuG9_M]
[ Voor 11% gewijzigd door Tammesp op 25-03-2015 15:01 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Wel steeds meer nieuws van mensen die de telefoon ook echt in winkels hebben gezien (en aan de tand gevoeld). De dag komt steeds dichterbij...16 dagen nog 
Overigens indien je een pre-order hebt gedaan en je wilt in aanmerking komen voor de gratis wireless charger, dan moet je niet vergeten je alvast aan te melden bij samsung om de promotiecode te ontvangen.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
Overigens indien je een pre-order hebt gedaan en je wilt in aanmerking komen voor de gratis wireless charger, dan moet je niet vergeten je alvast aan te melden bij samsung om de promotiecode te ontvangen.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
Verwijderd
Bovenstaande foto is gewoon van een Samsung event, als je goed kijkt zie je de beveiliging waar de Samsung S6 Edge aan vast zit. Ook als je naar het beeldscherm kijkt zie je overduidelijk dat deze foto tijdens het event genomen is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 15:06 ]
Als dit een reactie is op mijn bericht...mijn bericht was in het algemeen bedoeld, niet als reactie op de post van Tammesp. De afgelopen dagen melden veel mensen hier dat ze de toestellen live gezien hebben...daar doelde ik op
Op de post van gisteravond? Beter voortaan even een quote gebruiken zodat iedereen weet waar je (specifiek) op reageert...
Ook zojuist bij de Hi binnengewandeld en ik moet zeggen dat de edge toch anders in het "echie" eruit ziet en voelt als ik dacht naar aanleiding van o.a. dit topic.dafmay schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:03:
Wel steeds meer nieuws van mensen die de telefoon ook echt in winkels hebben gezien (en aan de tand gevoeld).
Ik snap nu de opmerkingen over scherpe rand, maar vooralsnog heeft de edge wel mijn voorkeur. De gewone s6 is absoluut een mooie telefoon, maar niets bijzonders. Als ik dan toch zoveel geld neerleg, dan wil ik ook iets aparts.
Daarnaast blijft het voelen van zo'n toestel lastig door de beveiliging die er altijd aan vast zit. Zo kan ik 'm nooit vastpakken zoals ik normaal zou doen.
Helaas deden de thema's 't niet op het demo toestel, want wat blijft de standaard schil toch lelijk.

Vanavond is : plan: Samsung Galaxy S6 Testpanel - Exclusief preview-event voor tweakers - Update
Na vanavond zullen een aantal Tweakers zich hier dus wel gaan melden. Zelf ga ik ook even langs om te kijken hoe het toestel is. Ik ben vooral benieuwd naar de S6 Edge en dan met name wat de meerwaarde is van het randje..
Na vanavond zullen een aantal Tweakers zich hier dus wel gaan melden. Zelf ga ik ook even langs om te kijken hoe het toestel is. Ik ben vooral benieuwd naar de S6 Edge en dan met name wat de meerwaarde is van het randje..
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Dat is dan ook de enige (bovenstaande) foto in het tijdsbestek van een aantal uur, wat de video namelijk niet is.dafmay schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:17:
Op de post van gisteravond? Beter voortaan even een quote gebruiken zodat iedereen weet waar je (specifiek) op reageert...
Nice! Ik ben zeer benieuwd naar alle ervaringen....ook gezien de Edge versie.PaT schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:32:
Vanavond is : plan: Samsung Galaxy S6 Testpanel - Exclusief preview-event voor tweakers - Update
Mee eens, maar het maakt het wel duidelijker en eenvoudiger voor de rest als je het wel doet.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:35:
[...]
Dat is dan ook de enige (bovenstaande) foto in het tijdsbestek van een aantal uur, wat de video namelijk niet is.
[ Voor 48% gewijzigd door dafmay op 25-03-2015 15:39 ]
Op zo'n foto moet je niet eens reageren joh, don't feed the trollsVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:14:
Nee, over die foto van Drageo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dafmay schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:29:
Dat moet een maandag-morgen model zijn geweest voor wat het scherm betreft omdat uit iedere review blijkt hoe geweldig mooi en goed het scherm van de S6 / Edge is.
Vergeet niet dat verreweg de meeste reviewers geen in-depth kennis hebben van specifieke zaken als beeldtechniek of processortechniek. De meesten houden een leuk algemeen praatje; sommigen gaan iets dieper in op wat randzaken. Denk eigenlijk dat er maar heel weinig (telefoon)reviewers zijn die daadwerkelijk iets nuttigs kunnen zeggen over het scherm behalve dat het heel mooi scherp, helder en 'levendig' is. Zulke 'kleine' zaken valt hen waarschijnlijk niet eens op en staan ze niet bij stil. Zoals 99% van de mensen overigensTammesp schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:33:
Die had ik al gezien, maar daar zie ik bijvoorbeeld niks over de uniformiteit
Ik ga er van uit dat het scherm uitmuntend gaat zijn...en zo niet, I'll be one very pissed-off puppy
Ik heb nog nooit iemand gehoord over de "uniformiteit" van de Samsung Galaxy S6... dus ik denk dat het wel meevalt. Maar zoniet, dan merken we het vanzelfSaven schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:42:
[...]
Die had ik al gezien, maar daar zie ik bijvoorbeeld niks over de uniformiteitMaar nogmaals het verschilt per model ongetwijfeld
In drago's verdediging: wat jij aanhaalt als beveiliging is volgens mij de wireless charger.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:04:
Bovenstaande foto is gewoon van een Samsung event, als je goed kijkt zie je de beveiliging waar de Samsung S6 Edge aan vast zit. Ook als je naar het beeldscherm kijkt zie je overduidelijk dat deze foto tijdens het event genomen is.
de foto is gewoon genomen in een kantoor, op de achtergrond zie je de officiële wireless charging pad van Samsung...Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:04:
Maar goed voor degene die geïnteresseerd zijn zal ik binnenkort mijn ervaringen met het toestel delen
Weer een nieuwe review...erg compleet en de S6 komt (uiteraard) uitstekend uit de bus!
http://laptopmedia.com/re...ions-in-a-beautiful-body/
http://laptopmedia.com/re...ions-in-a-beautiful-body/
Voor mij wordt het eventueel een Edge, al vanaf het moment dat ik de toestellen voor het eerst zag.
Vanmiddag even gekeken, ze liggen wel op onze redactie, maar we hebben een zwarte Edge, geen witte:
Toestel voelt premium aan en dat scherm, zelf weinig ervaring met Super AMOLED, maar dat is dikke shizzle! Randjes 'scherp' uhm zal allemaal best, maar je hebt scherp en scherp en zolang ik geen bloed zie is het gewoonweg prima. Interface is des Samsungs en afgezien van de icoontjes en dergelijke niet helemaal mijn ding. Een settings-menu waar een kopje 'handleiding' staat die vervolgens de browser opent en naar een inter- netpagina gaat met die handleiding hoort natuurlijk niet thuis in een instellingenmenu, gewoonweg debiel.
Scherm ja scherm is echt a-ma-zing zeg... In eerste instantie dacht ik gewoonweg dat ik een dummy vasthad, maar warempel het was een echte. Staan natuurlijk GB's aan demo's op, heerlijk om even van te smullen. Omgebogen randjes en het scherm qua vervorming / andere belichting niks van gezien, prima dus. Of het een hoge meerwaarde heeft neauh ook niet echt, maar het is wel een design-statement waar je u tegen zegt.
In de loop van de tijd zullen ontwikkelaars wel allerlei apps ontwikkelen die hiervan zeker gebruik gaan maken, dat zou zeker mooi meegenomen zijn, maar ik al design-liefhebber smolt gewoon weg bij die 'edges' haha.
Camera werkte prima, hardwareknoppen ook, goed geplaatst, prima geluid uit de speaker trouwens. Zit aan de onderkant ja, heb nu een toestel waar de speaker aan de onderkant zit dus dat is vooruitgang. Met behulp van de andere thema's of een icon-pack kan ik er vast en zeker wel mee leven, dus die S6 Edge wordt 'm denk ik.
Vanmiddag even gekeken, ze liggen wel op onze redactie, maar we hebben een zwarte Edge, geen witte:
Toestel voelt premium aan en dat scherm, zelf weinig ervaring met Super AMOLED, maar dat is dikke shizzle! Randjes 'scherp' uhm zal allemaal best, maar je hebt scherp en scherp en zolang ik geen bloed zie is het gewoonweg prima. Interface is des Samsungs en afgezien van de icoontjes en dergelijke niet helemaal mijn ding. Een settings-menu waar een kopje 'handleiding' staat die vervolgens de browser opent en naar een inter- netpagina gaat met die handleiding hoort natuurlijk niet thuis in een instellingenmenu, gewoonweg debiel.
Scherm ja scherm is echt a-ma-zing zeg... In eerste instantie dacht ik gewoonweg dat ik een dummy vasthad, maar warempel het was een echte. Staan natuurlijk GB's aan demo's op, heerlijk om even van te smullen. Omgebogen randjes en het scherm qua vervorming / andere belichting niks van gezien, prima dus. Of het een hoge meerwaarde heeft neauh ook niet echt, maar het is wel een design-statement waar je u tegen zegt.
In de loop van de tijd zullen ontwikkelaars wel allerlei apps ontwikkelen die hiervan zeker gebruik gaan maken, dat zou zeker mooi meegenomen zijn, maar ik al design-liefhebber smolt gewoon weg bij die 'edges' haha.
Camera werkte prima, hardwareknoppen ook, goed geplaatst, prima geluid uit de speaker trouwens. Zit aan de onderkant ja, heb nu een toestel waar de speaker aan de onderkant zit dus dat is vooruitgang. Met behulp van de andere thema's of een icon-pack kan ik er vast en zeker wel mee leven, dus die S6 Edge wordt 'm denk ik.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dank voor de mooie plaatjes! Meningen daargelaten maar de Edge vind ik persoonlijk dus niets...het beeld vertekend gewoon aan de randen en dat klopt voor mij simpelweg niet. Het is imo doodzonde van het sublieme 577px QHD scherm (welke ik ken van mijn Note4).
Maar blijft leuk om te zien...dat zeker
Ga ik ook van uit hoor
Enige wat beetje jammer is dat je in de winkel niet echt kan voelen hoe die in de hand ligt omdat daar zo'n lomp beveiligingsding aan geklampt is.
Even vragen! Kun je gelijk die demo-modus-bende even uit laten zetten!
Hehe voor de volgende keer. Wat me opviel op de foto's een paar posts terug is dat je daar wel kleurverschuiving bij de rand ziet. Dat viel me IRL niet op.. Komt dat door de foto oid? Wat vond de poster daar zelf van?CLB schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:51:
Even vragen! Kun je gelijk die demo-modus-bende even uit laten zetten!
Bij de foto's van CLB zie je in de rand bij een witte achtergrond volgens mij een blauwe colorshift? Ik had bij mijn demo model een hele lichte groene colorshift maar wel echt minimaal, ik ga dit weekend nog een keer de S6/Edge bekijken en dan de knoop doorhakken, voor mij wordt het denk ik toch de Edge omdat ik het mooi vind en het iets nieuws - anders is.Saven schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Hehe voor de volgende keer. Wat me opviel op de foto's een paar posts terug is dat je daar wel kleurverschuiving bij de rand ziet. Dat viel me IRL niet op.. Komt dat door de foto oid? Wat vond de poster daar zelf van?
Ik vind het helemaal niet vertekenen, weet niet wat jij precies ziet maar het ziet er gewoon goed uit vind ik dan, alleen nadeel in winkels zijn al die TL buizendafmay schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:23:
Dank voor de mooie plaatjes! Meningen daargelaten maar de Edge vind ik persoonlijk dus niets...het beeld vertekend gewoon aan de randen en dat klopt voor mij simpelweg niet. Het is imo doodzonde van het sublieme 577px QHD scherm (welke ik ken van mijn Note4).
Ja dat bedoelde ik idd. Toen ik vanmiddag in de winkel ging kijken (specifiek naar dat issue bij de Edge) kon ik het niet zienMeulendijks89 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:16:
[...]
Bij de foto's van CLB zie je in de rand bij een witte achtergrond volgens mij een blauwe colorshift? Ik had bij mijn demo model een hele lichte groene colorshift maar wel echt minimaal, ik ga dit weekend nog een keer de S6/Edge bekijken en dan de knoop doorhakken, voor mij wordt het denk ik toch de Edge omdat ik het mooi vind en het iets nieuws - anders is.
Ik heb de knoop ondertussen doorgehakt. De Edge is besteld... Mijn eerste niet HTC smartphone in 10 jaar
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik denk/hoop het wel, zolang het minimaal is vind ik het ook niet erg maar het moet niet duidelijk zichtbaar zijn of irritant worden.Saven schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:17:
[...]
Ja dat bedoelde ik idd. Toen ik vanmiddag in de winkel ging kijken (specifiek naar dat issue bij de Edge) kon ik het niet zienDus wellicht ook een beetje exemplarisch?
De colorshift bij de demo die ik had zag je trouwens alleen maar als je er schuin opkeek, als ik de telefoon recht voor me had was het allemaal heel mooi, maar dan bedoel ik wel echt schuin
Goede keus tochJanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:18:
Ik heb de knoop ondertussen doorgehakt. De Edge is besteld... Mijn eerste niet HTC smartphone in 10 jaar
En dan nog de kleur zwart of goud, kan geen keuze maken

[ Voor 44% gewijzigd door DM89 op 25-03-2015 20:25 ]
Opinion heeft via Whatsapp mij laten weten een liveblog bij te houden dus bij dezeL
Liveblog Tweakers Galaxy S6/Edge Event door medetweaker Opinion!
http://www.product-reviews.eu/liveblog-s6-event/2/
Liveblog Tweakers Galaxy S6/Edge Event door medetweaker Opinion!
http://www.product-reviews.eu/liveblog-s6-event/2/
Ik was vanmiddag bij een Hi winkel en daar zeiden ze dat ik minimaal een 1000 mb abonnement moest nemen, want met 4g verbruik je meer data schijnt. Ik vond dat nogal een vaag verhaal. Is dat zo?
4G is sneller dan 3G maar dat het meer data gebruikt? maar dit is meer een vraag voor in het Hi topic.Teletekst schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:31:
Ik was vanmiddag bij een Hi winkel en daar zeiden ze dat ik minimaal een 1000 mb abonnement moest nemen, want met 4g verbruik je meer data schijnt. Ik vond dat nogal een vaag verhaal. Is dat zo?
[Ervaringen] Hi
[ Voor 25% gewijzigd door DM89 op 25-03-2015 20:35 ]
Het idee zal wel zijn dat alles sneller bij je binnenkomt en je mogelijk daardoor simpelweg meer internet per uur, dus aan het eind gewoon meer data gebruikt hebt.Teletekst schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:31:
Alleen een webpagina verandert niet van grootte puur door de snelheid van je vebinding.
Ik heb nu sim only en 500 mb. Omdat ik vaak op de wifi zit heb ik daar wel genoeg aan.
Ze keken me een beetje meewarig aan.
En waarom zie ik alleen maar mannen op de S6 event?
Ze keken me een beetje meewarig aan.
En waarom zie ik alleen maar mannen op de S6 event?
Trouwens wel grappig, als ik de bestelling aanmeldt bij Samsung voor de draadloze lader:
ndien wij de benodigde documenten ontvangen hebben en aan alle actievoorwaarden is voldaan, streven wij ernaar je binnen 16 weken de draadloze lader te verzenden.
Dat moet 6 weken zijn denk ik haha, maar wanneer ontvang je die code? ik heb nog niks ontvangen..JanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:42:
Trouwens wel grappig, als ik de bestelling aanmeldt bij Samsung voor de draadloze lader:
[...]
Als het goed is ontvang je meteen na registratie een email met "bedankt voor ...." en daar staat de code in.Meulendijks89 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:43:
[...]
Dat moet 6 weken zijn denk ik haha, maar wanneer ontvang je die code? ik heb nog niks ontvangen..
Colorshift niet gezien, met jullie spookideeën
Ik heb mij via de site / Actie pagina aangemeld en daar de stappen doorlopen. Moest enkel het bestel document (pdf) uploaden - en het was klaar.
Betaling moest wel voldaan zijn - maar dat heb ik natuurlijk ook gedaan.
Wel in België, volgens mij wijkt de boel hier weer wat af
edit: besteld via Coolblue.be
edit: besteld via Coolblue.be
[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 25-03-2015 20:55 ]
Niet gehad, heb me al twee keer aangemeld ondertussen, had ik de vorige keer ook stuur Samsung wel een mailtje.Fly-guy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:51:
[...]
Als het goed is ontvang je meteen na registratie een email met "bedankt voor ...." en daar staat de code in.
Misschien let ik wel zo goed op dat ik dingen zie die er niet zijn
Ik kreeg zo'n mailtje van Samsung:JanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:52:
Ik heb mij via de site / Actie pagina aangemeld en daar de stappen doorlopen. Moest enkel het bestel document (pdf) uploaden - en het was klaar.
'Na aankoop van de GALAXY S6 of GALAXY S6 Edge in een deelnemend verkooppunt, kun je met behulp van deze unieke promotiecode vanaf 10 april jouw registratie voor de Wireless Charger promotie voltooien.
Kijk vanaf 10 april op www.samsung.com/promoties voor meer informatie'
Blijkbaar moet ik pas na 10 april mijn registratie voltooien, vind ik wel apart?
Via de Belgische site is dat blijkbaar anders.
https://www.samsung.com/b...logged-in#deelnemen-login
Pre-order tussen 2 maart 2015 en 17 april 2015 de Samsung Galaxy S6 of Galaxy S6 edge en ontvang een draadloze lader ter waarde van €49,99 cadeau!
De betaling voor de bestelling moet volledig zijn voldaan om te kunnen deelnemen aan deze promotie.
Vul het online aanmeldformulier volledig in en upload de bestelbon uiterlijk t/m 1 mei 2015. Zie de actievoorwaarden voor meer details.
[ Voor 58% gewijzigd door JanAd op 25-03-2015 20:57 ]
Vreemd, dat is dus anders. Naja weten we dat ook weerJanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
Via de Belgische site is dat blijkbaar anders.
Wij moeten ook een weekje langer wachten op de levering van de S6 zelf

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 25-03-2015 20:58 ]
Vreemd dat in België wel de exclusieve kleuren groen en blauw beschikbaar zijn maar in Nederland niet, zullen vast wel later in het jaar komen maar kan er helaas geen pre-order op doen.
Had ik met de Note 4 ook, kon ik mijn registreren via de site voor een code, en zodra ik het toestel had het hoesje aanvragen met die code en de bon en de code op de doos...Tammesp schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:55:
[...]
Ik kreeg zo'n mailtje van Samsung:
'Na aankoop van de GALAXY S6 of GALAXY S6 Edge in een deelnemend verkooppunt, kun je met behulp van deze unieke promotiecode vanaf 10 april jouw registratie voor de Wireless Charger promotie voltooien.
Kijk vanaf 10 april op www.samsung.com/promoties voor meer informatie'
Blijkbaar moet ik pas na 10 april mijn registratie voltooien, vind ik wel apart?
Moet niet gekker worden daar in belgie haha.JanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:58:
Wij moeten ook een weekje langer wachten op de levering van de S6 zelf![]()

Jammer dat de groene niet in Nederland uitkomt nu meteen maar later pas, die vind ik best best mooi.SniperFox schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:00:
Vreemd dat in België wel de exclusieve kleuren groen en blauw beschikbaar zijn maar in Nederland niet, zullen vast wel later in het jaar komen maar kan er helaas geen pre-order op doen.
[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 25-03-2015 21:02 ]
Levering is ook weer later, op Cooblue.be staat 1/5 voor die kleuren. Ikzelf heb een zwarte genomen, die er dus 'pas' op 17/4 aankomt.SniperFox schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:00:
Ik vind 10 april al lang durenJanAd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:02:
[...]
Levering is ook weer later, op Cooblue.be staat 1/5 voor die kleuren. Ikzelf heb een zwarte genomen, die er dus 'pas' op 17/4 aankomt.

Nou, vanavond uitgebreid met de s6 en s6 edge gespeeld. Het scherm is echt om te kwijlen. Voor de rest is het 'gewoon' een hele goede smartphone.
Touchwiz draait vloeiend, de speakers kunnen heel luid en het geluid blijft dan lang heel goed. Lag is mij niet opgevallen, maar het zijn dan ook maagdelijke toestellen die er lagen.
De edge vind ik er leuk en mooi uitzien, maar ligt niet heel comfortabel in je hand. De meerwaarde van de edges lijkt me ook niet de 150 euro meerprijs waard.
Al met al heeft Samsung een prima toestel uitgebracht.
Touchwiz draait vloeiend, de speakers kunnen heel luid en het geluid blijft dan lang heel goed. Lag is mij niet opgevallen, maar het zijn dan ook maagdelijke toestellen die er lagen.
De edge vind ik er leuk en mooi uitzien, maar ligt niet heel comfortabel in je hand. De meerwaarde van de edges lijkt me ook niet de 150 euro meerprijs waard.
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 25-03-2015 21:32 ]
150 euro meer is veel geld voor de edge als je het toestel los koopt zou ik het niet zo snel doen maar met een abo betaal ik toch al het bedrag wat ik ool voor de s6 zou moetwn betalen dus dan kan het wel, ik heb het er in iedergeval wel voor over, het vasthouden van de edge zal ook even wennen zijn.PaT schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:31:
Nou, vanavond uitgebreid met de s6 en s6 edge gespeeld. Het scherm is echt om te kwijlen. Voor de rest is het 'gewoon' een hele goede smartphone.
Tsja.. 'even wennen', maar zou je moeten wennen aan iets basaals als het vasthouden van een smartphone?
De S6 Edge is ook geen smartphone maar een juweelPaT schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:57:
Tsja.. 'even wennen', maar zou je moeten wennen aan iets basaals als het vasthouden van een smartphone?
De Edge is mooier dan ik had verwacht. Van de randen zul je weinig last hebben denk ik. Ik kon in ieder geval normaal door het menu scrollen terwijl ik de rand iets verder vast hield dan je normaal zou doen.
Waar ik wel op geattendeerd is, is dat het hoofdscherm geen carrousel meer is i.t.t. de S5. Dit houd in dat je niet meer oneindig naar links of rechts kunt scrollen op het hoofdscherm. Na de laatste tab moet je dus terug scrollen. Het lijkt mij dat men dit vergeten is te implementeren, want het heeft naar mijn idee alleen maar voordelen en geen nadelen. Het is overigens niet echt iets groots of iets waar je je zorgen om hoeft te maken.
Als het goed is krijg ik de Edge volgende week om hem voor Tweakers en Samsung te reviewen.
Ik hoop dat ik tevens alle vragen kan beantwoorden die ik her en der al voorbij zag komen.
Waar ik wel op geattendeerd is, is dat het hoofdscherm geen carrousel meer is i.t.t. de S5. Dit houd in dat je niet meer oneindig naar links of rechts kunt scrollen op het hoofdscherm. Na de laatste tab moet je dus terug scrollen. Het lijkt mij dat men dit vergeten is te implementeren, want het heeft naar mijn idee alleen maar voordelen en geen nadelen. Het is overigens niet echt iets groots of iets waar je je zorgen om hoeft te maken.
Als het goed is krijg ik de Edge volgende week om hem voor Tweakers en Samsung te reviewen.
Ik hoop dat ik tevens alle vragen kan beantwoorden die ik her en der al voorbij zag komen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Hé Kiswum, nog gefeliciteerd! Ik hoorde van Frozen dat jij ook van de partij zou zijn maar kon niemand met jouw naamkaartje vinden. Na de aankondiging van de winnaars moest ik halsoverkop weg om de pond te halen
Andere launcher of een instelling lost dat ook op.Kiswum schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:44:
De Edge is mooier dan ik had verwacht. Van de randen zul je weinig last hebben denk ik. Ik kon in ieder geval normaal door het menu scrollen terwijl ik de rand iets verder vast hield dan je normaal zou doen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb nog geen ervaringen met Touchwiz of Lollipop. Ik zal de telefoon dan ook binnenste buiten keren, zodat ik weet dat het wel/niet in de instelling zal zitten.
Launchers zijn leuk, maar dat doe ik eventueel pas na de review.
@Opinion, bedankt! Ik was eigenlijk ook benieuwd naar jou en Frozen. Je kon me eventueel herkennen aan mijn Brabants accent en donkere huidskleur
Launchers zijn leuk, maar dat doe ik eventueel pas na de review.
@Opinion, bedankt! Ik was eigenlijk ook benieuwd naar jou en Frozen. Je kon me eventueel herkennen aan mijn Brabants accent en donkere huidskleur
Verwijderd
tot mijn verbazing kreeg ik gister een e-mail binnen dat ik een bezorg afspraak kan maken om mijn nieuwe samsung galaxy s6 te laten bezorgen.Meulendijks89 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:06:
[...]
Ik vind 10 april al lang durenen hoop dat ik bij de eerste levering zit
dus ik heb maar gelijk gekozen dat ik hem vandaag wilt ontvangen
ik dacht dat iedereen die de s6 pre order had besteld pas 10-04-2015 zijn nieuwe s6 ontvangt.
ik heb mijn tel bij tele2 besteld
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 09:42 ]
Eerst maar even afwachten of je het toestel ook inderdaad eerder dan 10 april ontvangt...
Ps off-topic...dus nu weer on-topic.
[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
Ps off-topic...dus nu weer on-topic.
[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
[ Voor 61% gewijzigd door dafmay op 26-03-2015 10:35 ]
Kan ook een fout zijn, zou mooi zijn als je hem nu al krijgt natuurlijk ben benieuwd haha maar kan het me eigenlijk niet voorstellen maar wie weet.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:40:
[...]
tot mijn verbazing kreeg ik gister een e-mail binnen dat ik een bezorg afspraak kan maken om mijn nieuwe samsung galaxy s6 te laten bezorgen.
dus ik heb maar gelijk gekozen dat ik hem vandaag wilt ontvangen![]()
![]()
ik dacht dat iedereen die de s6 pre order had besteld pas 10-04-2015 zijn nieuwe s6 ontvangt.
ik heb mijn tel bij tele2 besteld
Ze zijn al enkele dagen in bepaalde Mediamarkten ook al aanwezig, ik kan me voorstellen dat hij ook elders verkrijgbaar is. De rest van de discussie kan denk ik in het levertijden topic
Hij ligt bij de mediamarkt, maar is daar, als het goed is, alleen te pre-orderen. 10 april is de grote uitleverdag volgens Samsung.Kiswum schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:58:
Ze zijn al enkele dagen in bepaalde Mediamarkten ook al aanwezig, ik kan me voorstellen dat hij ook elders verkrijgbaar is. De rest van de discussie kan denk ik in het levertijden topic
Klopt, hij is op meerdere plaatsen te bezichtigen, als zouden ze willen, verkopen mogen ze hem zelfs nog nietPaT schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Hij ligt bij de mediamarkt, maar is daar, als het goed is, alleen te pre-orderen. 10 april is de grote uitleverdag volgens Samsung.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ah, je mag kijken, maar niet meenemenBullet NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:44:
[...]
Klopt, hij is op meerdere plaatsen te bezichtigen, als zouden ze willen, verkopen mogen ze hem zelfs nog niet
Op zich ook een goede strategie van Samsung, op deze manier kun je wel alvast pre-orders binnen halen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor wat betreft de speaker was ik wel een beetje teleurgesteld. Ja, het toestel kan heel erg hard, maar het klinkt nog steeds erg blikkerig, daar waar een iPhone of een HTC One M8 een stuk voller klinken.
Zelf heb ik gister tijdens het Tweakers event beide toestellen geprobeerd en ik was zeer onder de indruk van de Edge. Wat een fantastisch mooi ontwerp. Ik vind alleen de softwarematige gimmicks niet de meerprijs van €150 waard.
Verder vind ik het toestel erg snel en staat er stock weinig bloatware op. Jammer is wel dat je Touchwiz niet volledig uit kan zetten en bijvoorbeeld de Google Launcher kan gebruiken.
Omdat ik een Nexus 5 heb die naar volle tevredenheid werkt komt een S6 niet voor mij in aanmerking, want dat vind ik weggegooid geld. Mocht echter de Nexus 5 om wat voor reden dan ook sneuvelen dan zou ik de S6 wel overwegen.
Zelf heb ik gister tijdens het Tweakers event beide toestellen geprobeerd en ik was zeer onder de indruk van de Edge. Wat een fantastisch mooi ontwerp. Ik vind alleen de softwarematige gimmicks niet de meerprijs van €150 waard.
Verder vind ik het toestel erg snel en staat er stock weinig bloatware op. Jammer is wel dat je Touchwiz niet volledig uit kan zetten en bijvoorbeeld de Google Launcher kan gebruiken.
Omdat ik een Nexus 5 heb die naar volle tevredenheid werkt komt een S6 niet voor mij in aanmerking, want dat vind ik weggegooid geld. Mocht echter de Nexus 5 om wat voor reden dan ook sneuvelen dan zou ik de S6 wel overwegen.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Zo een fout kan je toch niet maken?Meulendijks89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:56:
[...]
Kan ook een fout zijn, zou mooi zijn als je hem nu al krijgt natuurlijk ben benieuwd haha maar kan het me eigenlijk niet voorstellen maar wie weet.
Ik laat het je vanavond weten, hij word tussen 18:00 uur en 21:00 uur bezorgd.
Ik heb net ook de S6 en S6 Edge bekeken. Man, wat is die Edge mooi en bijzonder om te zien! Dus ik dacht meteen, die gaat het worden.
Na wat gebruiken echter, vind ik toch dat je het bewust ontkent als je geen blauwe gloed zien aan de randen bij wit beeld. Dit is echt heel duidelijk aanwezig. Hierdoor lijkt je view wat smal oid. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Dus nu neig ik naar de normale S6, wat toch wel jammer is, want de Edge is zo'n ander ding na de S4!
Na wat gebruiken echter, vind ik toch dat je het bewust ontkent als je geen blauwe gloed zien aan de randen bij wit beeld. Dit is echt heel duidelijk aanwezig. Hierdoor lijkt je view wat smal oid. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Dus nu neig ik naar de normale S6, wat toch wel jammer is, want de Edge is zo'n ander ding na de S4!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.