It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat ik me dus afvraag: Ik al Nexus gebruiker vanaf de GNex ben teleurgesteld in de Nexus 6, maar mag wel in Augustus verlengen. Is de S6 het waard of toch wachten op de volgende Nexus?Jassy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:01:
Omdat ik een Nexus 5 heb die naar volle tevredenheid werkt komt een S6 niet voor mij in aanmerking, want dat vind ik weggegooid geld. Mocht echter de Nexus 5 om wat voor reden dan ook sneuvelen dan zou ik de S6 wel overwegen.
Keuzes, keuzes
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben begonnen op een Galaxy Ace na en N97. Toen ik overstapte naar HTC waar de knoppen weer anders zaten was je daar zo aan gewend. Echt minder dan een dag. Ik ben alleen bang dat als Android 6.0 of 5.2 om de hoek komt kijken ik dan denk: had ik maar gewacht op de volgende Nexus. Mja als je kijkt dat de S6 een beter scherm heeft, beter formaat, betere camera en een stukje sneller dan de Nexus 6 weet ik nog niet wat ik moet doenpartyondude schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:07:
Ik vind dat ook wel een lastig iets. Heb de GNex, Nexus 4 en nu de 5 gehad en in gebruik. Ik vind die zichtbare knoppen (onder andere om 'terug' te gaan) niet mooi, daarnaast zit deze op de andere kant van het toestel in vergelijk met een Nexus toestel. Aan de andere kant klinkt alle berichtgeving over de S6 wel heel goed.
Keuzes, keuzes
http://www.nu.nl/mobiel/4...uctie-galaxy-s6-edge.html
Verwijderd
Ik vind € 300,- het matje voor een foon, volgend jaar koop ik ws de S5 voor dat bedrag wat de S4 nu ook kost.Meulendijks89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:10:
De vraag naar de Galaxy S6 Edge, de gebogen variant van de Galaxy S6, is hoger dan verwacht. Samsung heeft daarom de productie van de gebogen smartphone verdrievoudigd.
http://www.nu.nl/mobiel/4...uctie-galaxy-s6-edge.html
Maar ik geef toe dat de S6 edge wel erg mooi is.
[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 26-03-2015 14:16 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja dat klopt, gisteren gehoord op het event bij Tweakers dat vandaag het embargo eraf ging.dafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:26:
Je bedoeld natuurlijk 'reviews'...maar mooi dat het eindelijk los begint te komen (is het review embargo van samung vandaag opgeheven?).
Zo. Waar de iPhone 6 een 9 kreeg, krijgt de S6 een 9.3CLB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:09:
Vandaag verschijnen de eerste previews, PhoneArena zelfs al een S6-review en S6 Edge-review...
Wat wel opvalt is dat bij de accutest de Edge bijna een uur langer meegaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Franco10 op 26-03-2015 14:58 ]
Ik bedoel previewsdafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:26:
Je bedoeld natuurlijk 'reviews'...
kijk eens naar het verschil in benchmarks?Franco10 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Zo. Waar de iPhone 6 een 9 kreeg, krijgt de S6 een 9.3
Wat wel opvalt is dat bij de accutest de Edge bijna een uur langer meegaat.
voor de luie mensen
http://prntscr.com/6lkq9l
[ Voor 7% gewijzigd door eniux op 26-03-2015 15:06 ]
Ah op die fiets. Ik dacht je had geschreven 'PhoneArena S6-preview' en 'S6 Edge-preview', terwijl Phonearena zelf aangeeft dat het 'reviews' betreft.CLB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Ik bedoel previewsAlthans in Nederland heeft de pers het toestel pas een dagje, geen reviewtijd dus.
Nevermind verder niet belangrijk. Mug...olifant, of eerder lood..ijzer
Zo die had ik niet bekeken. Dat is nog opvallender.eniux schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:05:
[...]
kijk eens naar het verschil in benchmarks?
voor de luie mensen![]()
Net nu ik meer naar een S6 (en het prijsverschil investeren in extra GB) aan het neigen was ga ik nu weer twijfelen

En als derde keuze gewoon nog een jaar doorknallen met de S4 die het nog prima doet.
Omdat een ander toestel wat meer punten haalt? Lekker voor de S6 gaan, merk je toch geen zak van...Franco10 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:15:
Net nu ik meer naar een S6 aan het neigen was ga ik nu weer twijfelen
Waar die verschillen vandaan komen is dan wel weer de vraag...
Dat sowieso, ik ben niet zo van de benchmarks. De scores van de S6 zijn al zo hoog dat een paar punten meer bij de Edge niet op zal vallen. Als dat kleine uur extra schermtijd uit alle testen komt zou dat wel een beslissende factor kunnen zijn.CLB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:16:
[...]
Omdat een ander toestel wat meer punten haalt? Lekker voor de S6 gaan, merk je toch geen zak van...
Waar die verschillen vandaan komen is dan wel weer de vraag...
Gelukkig heb ik nog tot juni om een keuze uit de drie opties te maken
Vaag, zie YouTube: Samsung Galaxy S5, Galaxy S6 Edge, S6 Antutu testeniux schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:05:
[...]
kijk eens naar het verschil in benchmarks?
voor de luie mensen![]()
pre productie overclock?CLB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:54:
Hier op de redactie ook heel even snel gebenched, duidelijk verschil in voordeel van de Edge, apart...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Is de software versie van beide telefoons hetzelfde?CLB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:54:
Hier op de redactie ook heel even snel gebenched, duidelijk verschil in voordeel van de Edge, apart...
Eerste indruk s6 edge toch minder speciaal als gedacht. Dus zeker aan de twijfel gezet of ik toch wel de s6 edge neem.
Het normale model viel me dan weer mee ondanks dat ik het wit zelf niet mooi vond uitkomen.
Waar ik zelf bang voor Was Is dat de text op de edge op de randen weg zou vallen(ondanks dat je leest dat het meevalt wil je het toch ervaren.) dit was niet het geval als Had ik onder de scherpe media markt lampen toch wel wat overmatig reflectie gevoel.
Over de randen van de edge ondanks dat ik kleine handen heb, kon ik het randje niet scherp prikken of wat dan ook noemen.
Over het scherm beide op Max helderheid Had ik het idee als ik twee keer de tweakers pagina naast elkaar Had dat de edge net wat witter/helderder was als de gewone.
Wat sommige zeiden dat op de rand van de edge wat bleeding was, als ik de edge schuin hield en dan naar de verste hoek keek zag je inderdaad langs de rand een wat geel/ groenige gloed.
De camera ook even snel getest dat ging inderdaad super snel twee keer tikken en hij was er ook gelijk(beide toestellen) ondanks zelfde hardware toch even getest op beide.
Het toetsenbord van Samsung vind ik wel een stuk rommelige als van me huidige Sony Xperia z, wat ik me alleen nog afvroeg kun je de kleuren van de menu's ook nog aanpassen want die vind ik zelf nniet mooi als ik het zo zie, vergeleken met m'n huidige tel.
Al met al ben ik wel weer aan het twijfelen gezet of ik de edge wel moet gaan bestellen straks. En niet gewoon een simonly moet verlengen en me huidge Xperia z maar aanhouden tot het interessanter word.( moet voor de 14e april verlengen anders valt me korting weg)
Edit spelling
[ Voor 3% gewijzigd door Jacco-M op 26-03-2015 18:34 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Tiduz op 26-03-2015 21:17 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Eerst deze lezen: http://www.zdnet.be/revie...6-review-premium-upgrade/
Dan: http://www.zdnet.be/revie...galaxy-s6-edge-pure-luxe/
Neem je toch niet serieus?
699 is te duur maar 699 voor de iphone 6 is dan geen con (bij hun iphone 6 review)?.
Hij heeft het over hoeveel de rand van de S6 op die van de iPhone 6 lijkt maar hun wil je het anders doen? Als je een platte rand maakt houd het niet lekker vast dus afgerond is de beste optie

Heerlijk trouwens al die reviews...mooie plaatjes, goed leesvoer...en uiteindelijk altijd zeer lovend over de S6
Binnen een week of twee staan er weer 10 reviews op het net, maar dan hier op Tweakersdafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:03:
Ik wordt ook wel eens moe van die stompzinnige vergelijkingen steeds met de eifeun. Daar moest men maar eens mee ophouden vind ik...
Heerlijk trouwens al die reviews...mooie plaatjes, goed leesvoer...en uiteindelijk altijd zeer lovend over de S6keep 'm coming....
Maak daar maar gerust 11 vaniBugged schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:07:
[...]
Binnen een week of twee staan er weer 10 reviews op het net, maar dan hier op Tweakers
"OneDrive vind je ook OneNote en Skype op de S6 Edge. Microsoft heeft duidelijk de geldbuidel open getrokken, of het heeft wat patenten gratis verleend in ruil voor standaard apps. We zullen het nooit weten..."
Was dit niet vanwege een patentzaak die Samsung verloren had tegen MS en in ruil daarvoor standaard een aantal apps van MS in hun telefoons meeleveren?
[ Voor 75% gewijzigd door Tiduz op 26-03-2015 21:17 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Dacht al wat een lelijk ding die linker. Is het (gelukkig) een S5. De S6 ziet er toch een stuk mooier uit wat al vreemd is want ze zien er eigenlijk op een foto precies hetzelfde uit. Alleen de S6 glimt wat meer.
En?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:10:
[...]
Zo een fout kan je toch niet maken?
Ik laat het je vanavond weten, hij word tussen 18:00 uur en 21:00 uur bezorgd.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Uitgebreide review S6 Edge
En van de S6
Er schijnt veel meer vraag naar de S6 Edge te zijn dan aanvankelijk werd verwacht
Ik zou zeggen: kijk naar de htc one, sony xperia, lg g3, one plus one, nexus telefoons en alle andere bekende telefoonmaker hoe je het kan doen zonder op de iphone te lijken.Meulendijks89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:59:
[...]
Hij heeft het over hoeveel de rand van de S6 op die van de iPhone 6 lijkt maar hun wil je het anders doen? Als je een platte rand maakt houd het niet lekker vast dus afgerond is de beste optie![]()
Al die merken lukt het. Alleen samsung krijgt het niet voor elkaar met de s6. (Overigens wel met de s4, s5, etc. Dus ze kunnen het wel.
Verwijderd
Dat is niet veel nee, Op een One M7 liep ik de laatste maanden al tegen een opslag probleem aan, de 64 Gb variant is dus wel aan te raden. Jammer dat deze gewoon 100 euro duurder moet zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:44:
23 van de 32 GB beschikbaar is wel heel triest: http://www.phonearena.com...nsider-going-64GB_id67653
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat is inderdaad niet heel veel, gelukkig heb ik nooit muziek of filmpjes op mijn telefoon staan dus voor mij zal het wel genoeg zijn scheelt me toch 100 euro t.o.v de 64GB.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:44:
23 van de 32 GB beschikbaar is wel heel triest: http://www.phonearena.com...nsider-going-64GB_id67653
Als ik mijn abo verleng zou ik 70 euro moeten bijbetalen met 64 euro per maand voor de 64Gb, 32GB is gratis dan.
Zie nog wel wat ik doe maar denk toch dat 32GB oftewel 23GB voldoende is.
Heb je dan zoveel bestanden erop staann als foto's en filmpjes? Of komt het door je muziek ? Ik heb nog iets van 19 GB over op mijn M7. Maar ik gebruik eigenlijk ook alleen maar Spotify.Bullet NL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:49:
[...]
Dat is niet veel nee, Op een One M7 liep ik de laatste maanden al tegen een opslag probleem aan, de 64 Gb variant is dus wel aan te raden. Jammer dat deze gewoon 100 euro duurder moet zijn.
Mede door dat ik 19 GB over heb op mijn M7, heb ik ook gekozen voor 32 GB op de s6. Alleen twijfel ik door jullie wel of ik niet beter 64 had moeten kiezen.
Als ik een (patriot) usb, micro usb naar usb, gebruik van 32 GB hoe snel zal de telefoon daarvan een film kunnen afspelen?
Verwijderd
Dat zijn de demo modelen, staan vol met filmpjes an andere demo shit...."onze" toestellen zullen meer ruimte beschikbaar hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:44:
Uhm nee, is gewoon een systeempartitie van 6,8GB aanwezigVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:24:
Dat zijn de demo modelen, staan vol met filmpjes an andere demo shit....
"onze" toestellen zullen meer ruimte beschikbaar hebben.
Een website zoals Android Central checkt dat heus wel
Film afspelen gaat in realtime. Een film van 2 uur zal afspelen in ongeveer 2 uurn2theb schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:22:
Als ik een (patriot) usb, micro usb naar usb, gebruik van 32 GB hoe snel zal de telefoon daarvan een film kunnen afspelen?
Nickname does not reflect reality
Nandroids zijn vele GB's. Vind altijd fijn om van een paar Roms/versies wat backups paraat te hebben.stijnec1 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:02:
waarom zou je in deze tijd van cloud nog zoveel opslag nodig hebben? foto's en video's worden bij mij in de cloud geupload, daarna gooi ik ze van de telefoon af. voor muziek heb ik spotify en mp3 op de nas. 32gb (of 23) is voor mij echt meer dan voldoende
Mijn GPS mappen sla ik ook lokaal op. Bij Sygic heb ik dan ongeveer 1,5GB in gebruik door een aantal Europese mappen. Vaak is 32GB voldoende voor mij, maar net als zoveel telefoon merken, is een groot gedeelte in gebruik door Android.
Wat ik nog frustrerender vind (maar in de praktijk hopelijk mee valt), dat is het werkgeheugen.
Van de 3GB kun je ongeveer 2,6GB gebruiken. Op de telefoons van de demodag, kon je echter nog maar 910MB gebruiken als je alles net had afgesloten. TouchWiz-Start neemt 191 MB voor z'n rekening!
Hier de foto's die ik had gemaakt net na het wissen van de achtergrond applicaties.
Als je op de foto klikt, draait het plaatje automatisch

Dit dus..... Ik mag gaan een telefoon voorzien van een custrom rom, en inderdaad een back up is al snel 1.5 a 2 Gb,,,, Hoe meer ruimte hoe beter het is.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:18:
[...]
Nandroids zijn vele GB's. Vind altijd fijn om van een paar Roms/versies wat backups paraat te hebben.
Daarbij, de 16Mp camera schiet ook foto's in hoge resolutie, die zullen ook niet onder de 2 Mb groot zijn
Waar je de afgelopen jaren misschien met 32Gb nog wel weg kan komen ligt dat voor de komende 2 jaar (er van uit gaande dat je zo lang met een toestel doet) denk ik toch op het dubbele.
Bovendien, bij twijfel, altijd ruim in slaan
Net als de Samsung woordvoerder is dat iets wat ik zelf ook niet doe, vooral niet met casual foto's of foto's voor reviews.
Ik zet de kwaliteit op maximaal, maar het formaat hoeft echt niet groter te zijn dan 1920*1080 = 2,1MP!!
16MP is wat mij betreft alleen maar interessant als je het op canvas gaat afdrukken of als je achteraf zeer ver wilt inzoomen. Hoe vaak doet men dit met al zijn/haar smartphone foto's?
In de praktijk staat mijn camera rond de 4-6MP, dat ligt aan de instellingen die mogelijk zijn.
De camera's kunnen overigens wel genoeg ligt opvangen merkte ik al. Wat dat betreft lijkt het een ideale camera te zijn voor in de avonden.
Stuff TV, S6: http://www.stuff.tv/samsung/galaxy-s6/review
Stuff TV, S6 Edge: http://www.stuff.tv/samsung/galaxy-s6-edge/review
Cnet, S6: http://www.cnet.com/products/samsung-galaxy-s6/
Cnet, S6 Edge: http://www.cnet.com/products/samsung-galaxy-s6-edge/
Als dit klopt dan is de accu helemaal zo slecht nog niet. Oke, niet de beste accuduur maar ik kan met de iphone6 makkelijk de dag door komen en soms wel meer afhankelijk wat ik ermee doe, dus met de S6 is het helemaal goed.
Ik vraag dit i.v.m. de aflopende randen, meestal werkt dit niet lekker..... ?
Zelf vraag ik me af hoe een silliconenhoesje gaat werken ivm de edges van de S6 Edge, time will tell.
Het kon zijn dat er een tweaker was die hem stiekem toch in bezit hadCLB schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:43:
Als een toestel nog niet wordt uitgeleverd, zijn ervaringen met accessoires ook nog wel lastig...
Zelf vraag ik me af hoe een silliconenhoesje gaat werken ivm de edges van de S6 Edge, time will tell.
Of er moeten speciale uitvoeringen komen. Met folie zal het wel gaan maar glazen protectors wordt lastig.
Ik ben momenteel in het bezit van een Note 4 Edge, Maar een screenprotector is niet fijn op dit toestel, verder heb ik telefoon in een lederen insteekhoesje zitten van het merk Bugatti. Dit werkt prima.Garret1410 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:58:
Denk eerlijk gezegd niet dat de randen beschermd zullen worden. Iphone heeft ook iets bollend glas maar screenprotector blijft er binnen dus op vlakke gedeelte.
Of er moeten speciale uitvoeringen komen. Met folie zal het wel gaan maar glazen protectors wordt lastig.
Ik vind het belangrijk om vooral de voorkant te beschermen. Het liefst doe ik hem dan ook in een Pull case hoesje/sleeve. Uiteindelijk denk ik dat ik dan met zo'n speciale clear view beter uit ben:
http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxys6/accessories/
Het hoesje + draadloze oplader zit dan op ongeveer €100,- (aangezien we geen gebruik mogen maken van de gratis oplader actie
CLB schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:43:
Als een toestel nog niet wordt uitgeleverd, zijn ervaringen met accessoires ook nog wel lastig...

Ik verwacht een soortgelijke oplossing, er worden dagelijks nieuwe accessoires (hoesjes) aangekondigd voor de s6 edge. maar tov van de reguliere s6 stelt het weinig voor.
[ Voor 19% gewijzigd door eniux op 27-03-2015 16:35 ]
Ideaal fotograferen daarmee. Gelukkig geen kleine flap ook die je elke keer "ergens" moet laten. Not for meeniux schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:34:
Ik verwacht een soortgelijke oplossing
Wist dat ik de flap eraf moest halen, haha. Dit was enkel om te illustreren dat hij opstaat rondom de randen (onder en boven) maar de flap "vouwt" zich magnetisch om het toestel heen.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:35:
[...]
Ideaal fotograferen daarmee. Gelukkig geen kleine flap ook die je elke keer "ergens" moet laten. Not for me
Ik zit zelf overigens te denken aan zoiets:
http://www.spigen.com/bra...ge-case-ultra-hybrid.html
[ Voor 22% gewijzigd door eniux op 27-03-2015 16:43 ]
Kan je bij Vodafone ook een losse Samsung S6 kopen?Octavian schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:58:
Via vodafone krijg ik zo'n clear view cover en een draadloze oplader erbij geleverd.
Doe eens gek, probeer eens één van deze contactmogelijkheden...
[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 27-03-2015 17:33 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 27-03-2015 17:41 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 27-03-2015 23:13 ]
Verwijderd

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 00:01 ]
Verwijderd
Zijn de capacitieve knoppen ook continu te verlichten?
Ik zou verwachten dat dit wel gewoon kan, maar dit stond standaard niet aan. Heeft iemand dit toevallig al gezien/getest?
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 28-03-2015 10:03 ]
Bij de s6(ege) heb ik dit bij de demo modellen in de mm niet aangetroffen de interface is nu bijna net zo snel als op mijn m8 . Ik hoop dat dit ook na enige gebruik zo blijft want dan zie ik in de s6 ege wel de opvolger van mijn m8 . Ben erg gevoelig voor disign . De look and feel moet mij aanspreken en dat heeft deze ege . Dat zal vast komen door de schuine randen want de gewone s6 vind ik wederom erg oudbollig overkomen. Ik wacht nog even de aankondiging van de HTC One m9+ af (8 april) en misschien de lg maar tot nu toe staat de s6 ege boven aan mijn lijstje. In mijn ogen heeft Samsung met de ege echt aangetoond dat het wil vernieuwen door vooruit te lopen en niet eerst te kijken naar anderen . Oké dat het design hier en daar op andere toestellen lijkt dat is misschien wel waar maar dat is tegenwoordig bij meerdere fabrikanten zo . Alleen Samsung heeft nu eenmaal het etiket van appleclone op zich (wat in mijn ogen allang niet meer het geval is) dus als een design element erg lijkt op een ander toestel dan heb je al gauw zo van " zie je wel Samsung heeft weer naar Anderen zitten kijken" klopt nog ook maar dat doen ze allemaal . Gelukkig maar .
If you’re feeling really flush and want to show off, the S6 Edge is that bit snazzier, but otherwise the ‘flat’ Galaxy S6 is the best phone in the world right now - and it’s hard to imagine a rival matching it any time soon.

Ging vandaag ook even langs de MM om te kijken of er al iets lag, de verkoopster daar reageerde alsof ik vroeg of ze nog vliegende tapijten hadden. Toch nog even afwachten dus. Gisteren haalde iemand tijdens een vergadering een Note Edge tevoorschijn, het voelt wel heel gelikt bij de randen. Ik kan me wel voorstellen dat je een hele andere manier van vasthouden moet aanwennen.
De Edge van de Note is wel groter dan die van de S6 dat is best een verschil.Franco10 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:48:
[...]
![]()
Ging vandaag ook even langs de MM om te kijken of er al iets lag, de verkoopster daar reageerde alsof ik vroeg of ze nog vliegende tapijten hadden. Toch nog even afwachten dus. Gisteren haalde iemand tijdens een vergadering een Note Edge tevoorschijn, het voelt wel heel gelikt bij de randen. Ik kan me wel voorstellen dat je een hele andere manier van vasthouden moet aanwennen.
Nog? Hadden ze vroeger dan vliegende tapijten bij de MM dan?Franco10 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:48:
[...]
![]()
Ik vind eigenlijk bij de Note Edge aan 1 kant gebogen veel specialer uitzien dan bij de S6 Edge aan 2 kanten gebogen.
Het valt dan ook iets meer op
Volgens de medewerkers van de Samsung Experience Store komt er een S6 openingsactie, een top aanbieding S6 - S6 Edge met abo, verder kon hij niks zeggen alleen dat het super druk wordt 10 april.
Hoe meer filmpjes ik zie van de Galaxy S6, hoe enthousiaster ik over het toestel wordt. Hoewel ik Touchwiz eerst namelijk altijd een verschrikkelijke skin vond, vind ik het op de Galaxy S6 er best gelikt uitzien. Bovendien lijken de meeste toegevoegde functies ook écht iets toe te voegen aan Android, in plaats van dat het pure gimmicks zijn
Binnenkort maar eens bij de Mediamarkt kijken hoe het toestel me bevalt. Mocht hij me net zo goed bevallen als ik nu denk dat hij zal doen, dan zal dit zeker mijn volgende toestel worden. Nu nog hopen dat de prijs snel een klein beetje daalt
Dan moet ik ook nog gaan nadenken over of de 32 GB versie genoeg opslagruimte bevat voor mij.. Op mijn HTC One X is het ruim genoeg, maar gezien het feit dat de Galaxy S6 nogal wat grotere foto's maakt etc..

Verwijderd
En dat is nu juist het enige wat ik lelijk aan Samsung smartphones vind. Die lelijke uitstekende homebutton. Er zal vast wel een manier zijn om die fingerprint scanner ook in de behuizing te verwerken zonder dat het opvalt.jay enmo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:21:
Dat is een capacitive home button . Dat zou dus betekenen dat er geen vingerprintreader meer aanwezig zou zijn. Lijkt me niet handig + die hardware button die er nu inzit is 1 van de Samsung kenmerken die zich onderscheid tov andere smartphone fabriekanten .
"Beschrijving
Deze Samsung Galaxy S6 Experience App geeft u de kans om interactief te ervaren het ontwerp, de belangrijkste functies en accessoires van de nieuwste toestel van Samsung.
Met de technologie van 360˚VR, kun je jezelf onderdompelen in het ontwerp van de Galaxy S6.
Speel met de vier belangrijkste kenmerken van de Galaxy S6 en zie voor jezelf hoe het voelt."
Linkje naar de playstore:
https://play.google.com/s...s?id=com.samsung.s6exp.en
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Gelukkig heb je ook andere merken he,je zit niet vast aan samsung.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:42:
[...]
En dat is nu juist het enige wat ik lelijk aan Samsung smartphones vind. Die lelijke uitstekende homebutton. Er zal vast wel een manier zijn om die fingerprint scanner ook in de behuizing te verwerken zonder dat het opvalt.
Super phone die edge.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vind de home knop juist fijn en ben blij dat die er opzit, beter dan knoppen op het scherm zelf die ruimte innemen, hij zou wat dieper kunnen liggen maar vind het helemaal niet lelijk. Gelukkig zijn er genoeg andere merken als je er niet van houd.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:42:
[...]
En dat is nu juist het enige wat ik lelijk aan Samsung smartphones vind. Die lelijke uitstekende homebutton. Er zal vast wel een manier zijn om die fingerprint scanner ook in de behuizing te verwerken zonder dat het opvalt.
Bedankt voor deze link. Zojuist heb ik de video bekeken en er zitten een aantal handige tips in.
Inderdaad, bedankt. Mooi materiaal voor in mijn review.
Verwijderd
Het gaat erom wat ik er op dit moment lelijk aan vindt. Dat wilt dus niet zeggen dat jij dezelfde mening dient te zijn toegedaan. Uiteindelijk bepalen jij, ik of iemand anders niet wat Samsung als design neemt. Het kan zo weer veranderen. De Samsung Galaxy S2 knop was bijvoorbeeld vierkant. Het zou zomaar weer aangepast kunnen worden. Maar dat was dan ook niet de strekking van het bericht. Ik zou het alleen persoonlijk mooier vinden als ze dat design nu eens weer gaan aanpassen.Amaze86 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:46:
[...]
Gelukkig heb je ook andere merken he,je zit niet vast aan samsung.
Super phone die edge.
Naar mijn weten zit er een BCM4773 chipset in, echter geven de huidige specificaties op Tweakers aan dat Galileo satellieten worden ondersteund, terwijl dat pas vanaf de BCM4774 beschikbaar is (naar mijn weten zijn er nog geen telefoon chips, dan die van, Broadcomm die het ondersteunen).
Ik vraag dit naar aanleiding van de volgende discussie:
Kiswum in 'nieuws: ESA voegt met succes twee satellieten toe aan Galileo'
Wie kan met foto's aangeven welke chipset erin zit? Wellicht toevallig gezien tijdens een testdag of in de MM winkel?
Verwijderd
Vgm zit er een BCM4773 in.
Naar dat bericht refereer ik ook in mijn eigen comment. De vraag is of dit nog steeds zo is of dat het uiteindelijk is aangepast in de huidige versie.
Zo niet, dan moet de product pagina worden aangepast met feiten.
Over lelijk gesproken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:59:
Zo had de Samsung Galaxy S6 homebutton eruit moeten zien.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.