Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik was al overtuigd dat ik een goede keuze had gemaakt toen ik de S6 Edge (128GB) heb gepreorderd maar nu ik dit en blij dat ik niet voor de S6 heb gekozen.
De S6 Edge ziet er toch gewoon veel mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 09:58
catt4u schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:15:
Ik was al overtuigd dat ik een goede keuze had gemaakt toen ik de S6 Edge (128GB) heb gepreorderd maar nu ik dit en blij dat ik niet voor de S6 heb gekozen.
De S6 Edge ziet er toch gewoon veel mooier uit :)
Toch jammer dat het met een aardappel gefilmd lijkt te zijn. Eventuele barsten in het scherm zijn daardoor namelijk nauwelijks te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:53
Blijf het toch lastig vinden voor welke versie ik nou moet gaan. De toegevoegde waarde van Edge ontbreekt me persoonlijk nog een beetje, al ziet hij er wel eeergh awesome uit is het de meerprijs denk ik toch niet waard.

Hetzelfde met dat stomme geheugen, ik denk aan de ene kant dat ik ruim genoeg heb aan 32Gig gezien ik nu vrijwel alles stream en niet bijzonder veel apps heb omdat mijn iPhone 4 dat allemaal niet meer zo best trekt. Maar kan me natuurlijk wel voor mn kop slaan als het straks niet voldoende is na verloop van tijd.

Hoe hebben jullie de afweging gemaakt voor hoeveel gb jullie zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 21:59
Als ik dat filmpje kijk begint hij op 99% accu en na 20 min filmen eindigt die op 84%. ik hoop dat dit niet in 1 keer is opgenomen en die er tussendoor hem gebruikt heeft.
anders is de accu toch best slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sgouman schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Als ik dat filmpje kijk begint hij op 99% accu en na 20 min filmen eindigt die op 84%. ik hoop dat dit niet in 1 keer is opgenomen en die er tussendoor hem gebruikt heeft.
Volgens mij zie je regelmatig dat er gesneden is in de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Tuttel schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:55:

[...]

Ik heb nu een Nexus 5 met 32GB in gebruik en die heeft met de apps die ik gebruik nog maar krap 3GB vrij.
De apps gebruiken tegenwoordig heel veel MB's en die worden in de toekomst alleen maar groter dus daarom dat ik voor de 128GB versie heb gekozen.
Dan weet ik zeker dat ik voorlopig genoeg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:15
Blijf het toch lastig vinden voor welke versie ik nou moet gaan. De toegevoegde waarde van Edge ontbreekt me persoonlijk nog een beetje, al ziet hij er wel eeergh awesome uit is het de meerprijs denk ik toch niet waard.

Hetzelfde met dat stomme geheugen, ik denk aan de ene kant dat ik ruim genoeg heb aan 32Gig gezien ik nu vrijwel alles stream en niet bijzonder veel apps heb omdat mijn iPhone 4 dat allemaal niet meer zo best trekt. Maar kan me natuurlijk wel voor mn kop slaan als het straks niet voldoende is na verloop van tijd.

Zit met hetzelfde probleem. Kwa looks heeft de edge duidelijk mijn voorkeur.het gaat iig een witte versie worden.

Ook t aantal gb twijfel ik nu over. Het is nu al een drama met mijn s2 en dan heb ik er niet eens muziek en video's op zitten en wat ik naar de SD kan verplaatsen is al gedaan. Maar ik lees hier veel verschillende reacties of t wel of niet slim is.

Het wordt dan of de edge 32gb of normale 64gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
marc08 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Het wordt dan of de edge 32gb of normale 64gb versie.
Je moet vooral bekijken wat je nu met je mobiel doet.
Heb je alle programma's wel nodig die erop staan?
Gebruik je nu een navigatiesysteem met offline mappen? Zo ja, welke landen staan erin die er eigenlijk gewoon uit kunnen?
Heb je er muziek op staan? Heb je al die albums wel nodig? Gebruik je Spotify, je hoeft natuurlijk niet alle mappen op je telefoon te hebben staan. Selecteer van de 80 bijvoorbeeld maar 40 albums.
Is de meerprijs wel rechtvaardig? Verkoop je daarna je telefoon, dan kan meer GB's wel sneller verkocht worden.
Sla je momenteel veel filmpjes en foto's op? Controleer dan of je 16MP foto's nodig hebt van 5312x2988 of is een full HD foto van 1920x1080 al voldoende (=2,1 MP met dezelfde kwaliteit)?
Hetzelfde geldt voor filmpjes. Het is leuk hoor filmen met 4k, dat doe ik nu ook weleens met mijn Z3compact, maar het heeft weinig zin om dat voor alles zo ingesteld te hebben staan.

Nogmaals, je moet vooral bekijken wat je nu wilt doen en wat je voor de extra opslag nodig hebt. (ik vermoed dat je van de 32GB in werkelijkheid maar 26GB kunt gebruiken).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is voor iedereen persoonlijk maar ik heb nog nooit meer dan 32gb nodig gehad. zelfs met 16gb kan ik me redden.

doe af en toe back-up naar nas of cloud en apps of muziek die ik niet gebruik gooi ik er meteen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26
Zojuist in de Samsung/Phonehouse winkel in Apeldoorn beide modellen bekeken en denk dat ik toch maar voor de gewone s6 ga. Edge ziet er wel wat meer premium uit, maar die rand is best wel dun. Denk dat dat niet zo'n handig is wanneer je een dochter van 4 hebt die ook wel eens een spelletje erop speelt.

Verder viel me op dat de software echt een stuk soepeler/sneller loopt dan alle andere galaxys die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Waarom zou je je dochter niet op een ouder mobieltje laten spelen?
Mijn zoontje van 3, mag echt niet op mijn mobiel spelletjes doen hoor :)

Al moet ik bekennen dat hij onze oude tablet heeft, waar hij op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Kiswum schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:35:
Waarom zou je je dochter niet op een ouder mobieltje laten spelen?
Mijn zoontje van 3, mag echt niet op mijn mobiel spelletjes doen hoor :)

Al moet ik bekennen dat hij onze oude tablet heeft, waar hij op speelt.
Tja bijv. in de auto om filmpjes via Netflix/Youtube te kijken via m'n 4g abo. Heb genoeg mb's en een eigen abo en mobiel voor haar is nog wat te vroeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Hanky74 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:55:
[...]

Tja bijv. in de auto om filmpjes via Netflix/Youtube te kijken via m'n 4g abo. Heb genoeg mb's en een eigen abo en mobiel voor haar is nog wat te vroeg. :)
Dan zou je eventueel tethering aan kunnen zetten voor het mobieltje/tablet van je dochter. Als je straks NFC hebt, dan kun je dat via een NFC tag makkelijk instellen.
Je stapt in de auto en swyped langs de tag die in de auto staat. Vervolgens wordt tethering automatisch aangezet, wordt BT eventueel geactiveerd voor je autoradio.
Je stapt uit de auto en swyped weer langs dezelfde tag en gaat tethering uit en wordt BT eventueel ook uitgezet. (zo kun je veel meer met NFC tags doen, die nooit echt worden belicht.)

Ik vind dat Sony hiervoor een mooi filmpje heeft gemaakt om de voordelen van NFC/Tags te belichten: YouTube: Xperia Smart Tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
sgouman schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Als je ziet begint hij rond 06.35 en eindigt ie rond 7.15 met filmen. Dit is pak hem beet 40 minuten voor 15%. Dat is best fors ja, maar wellicht met de helderheid van het scherm vol aan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speaker vergelijking tussen M9 Z3 S6 en iphone 6.

S6 is duidelijk het hardst. Dit in tegenstelling tot review van GSMArena. Tenzij de ringtone zachter is dan muziek.

http://youtu.be/f-eBVPpSloU

nog een mooie review van Btekt. 24uur met S6 edge.
Wat een mooi toestel is dat toch. Jammer van de prijs

http://youtu.be/M-dHBUCAyLo

[ Voor 37% gewijzigd door Garret1410 op 29-03-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het echt is weet ik niet. Zowel dan is de S6 edge wel sterk !!

YouTube: 갤럭시s6 엣지 드랍테스트

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Op de Samsung website is the S6 Edge 128 GB alleen in het zwart te verkrijgen, iemand enig idee waarom? Hij is b.v. wel in het wit te krijgen bij http://www.belsimpel.nl/S...ge-128GB-White/abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Garret1410 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:59:

S6 is duidelijk het hardst. Dit in tegenstelling tot review van GSMArena. Tenzij de ringtone zachter is dan muziek.

Gsmarena heeft een update gedaan, nu is de s6's speaker test good ipv average.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben momenteel in het bezit van een Note 4Edge deze heeft standaard 32GB geheugen, en daarbij heb ik een 64GB kaart in het toestel . Als ik alles eens nakijk ben ik voor de note S6 edge gegaan met 64GB Heb best veel op mijn telefoon staan.Maar ik denk dat dit toch genoeg moet zijn. Ik heb nu 17Gb vrij op telefoon en 31 GB op mijn memory card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Wo, en ik maar denken dat de S6 boxje bijna geen geluid uitkomt 8)7 Doet gewoon pijn aan me oren zo hard gaat het ..!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
Even een post van mezelf gekopieerd uit het S6 Event topic.. (ik dacht dat ik in dit topic had gepost)

Zowel de S6 als de S6 Edge hebben een NANO simkaart nodig.

Bron:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rqzsyo.png

http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1074413

Ik heb een S6 besteld met verlenging bij Tele2.
Sturen zij nu een nieuwe simkaart mee rond 10 april of moet ik deze aanvragen? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Waarom bel je niet even met de klantenservice? Weet je het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
partyondude schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:17:
Waarom bel je niet even met de klantenservice? Weet je het zo
Omdat wellicht iemand het ook zo weet zodat ik niet hoef te bellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:53

Maar klinkt die ook het mooiste? Hardst geluid met muziek, is niet altijd beter ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bij T-Mobile krijg je altijd een nieuwe simkaart bij verlenging. Deze werkt pas als je deze uit de envelop haalt en handmatig activeert. Hoe dat bij Tele2 is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Niet altijd hoor, alleen als het formaat van de sim in de nieuwe telefoon anders is dan de oude.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SuperVeloce schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:27:
[...]

Maar klinkt die ook het mooiste? Hardst geluid met muziek, is niet altijd beter ;)
Wat ik vorige week constateerde is dat hij inderdaad behoorlijk luid kan, maar dat het dan ook behoorlijk schel wordt. Wat dat betreft blijft HTC ongeëvenaard...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Gisteren eindelijk de S6 en de Edge kunnen zien/beethouden. Erg mooie toestelletjes. De Edge was wat mij betreft qua beethouden totaal geen succes. Veel te scherpe randjes. Buiten dat niet écht omver geblazen dus scheelt weer een paar honderd Euro uitgeven. De G3 zal het nog even, tot misschien de G4, moeten uithouden :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Hij blijkt toch wel tegen een slok water te kunnen. :)

https://youtu.be/LGBKmIlk52Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:44

Saven

Administrator

Mja in een kommetje water liggen is wel wat anders dan als je bijv in het water valt oid :P Maar desalniettemin opvallend
PaT schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Wat ik vorige week constateerde is dat hij inderdaad behoorlijk luid kan, maar dat het dan ook behoorlijk schel wordt. Wat dat betreft blijft HTC ongeëvenaard...
Exact. Beetje jammer wel dat ik dat moet gaan missen als ik straks de S6 haal.. :P Heb nu een HTC One M7.

[ Voor 60% gewijzigd door Saven op 30-03-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Desalniettemin is het handig als die een val in bad kan overleven :D
Of wat waterspetters als ik hem mee neem de zee op. Ik vind dat elke telefoon net als de Sony Z reeks waterdicht moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
rick85 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:06:
Even een post van mezelf gekopieerd uit het S6 Event topic.. (ik dacht dat ik in dit topic had gepost)

Zowel de S6 als de S6 Edge hebben een NANO simkaart nodig.

Bron:
[afbeelding]

http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1074413

Ik heb een S6 besteld met verlenging bij Tele2.
Sturen zij nu een nieuwe simkaart mee rond 10 april of moet ik deze aanvragen? Iemand enig idee?
Zojuist gebeld met Tele2.
Even uitgelegd dat ik nu een HTC One (micro sim) heb en volgende week een S6 van hen ontvang.
Zegt de jongeman dat de S6 gewoon een micro simkaart slikt. Ik heb hem doorverwezen naar de eerder genoemde link van Samsung. "Ow dat wisten we niet. Ik stuur u dan direct gratis een nano simkaart toe."

Oftewel, als ik zelf geen onderzoek had gedaan had ik niets ontvangen. Slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vraag me dan alleen af, met dat gebroken glas, of hij nog werkt. Ik ben ook zo iemand die zijn telefoon te vaak op de grond laat vallen. Mijn Sony Z3 Compact is gevallen, paar barsten in het glas, maar het touchscreen werkte al meteen niet meer. Mijn HTC One M7 heeft veel meer barsten, maar de touchscreen doet het nog steeds prima. (Zelfs met een laag plakband om geen glas in mijn vingers te krijgen. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Het Leoh-Paard schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:16:
Vraag me dan alleen af, met dat gebroken glas, of hij nog werkt. Ik ben ook zo iemand die zijn telefoon te vaak op de grond laat vallen. Mijn Sony Z3 Compact is gevallen, paar barsten in het glas, maar het touchscreen werkte al meteen niet meer. Mijn HTC One M7 heeft veel meer barsten, maar de touchscreen doet het nog steeds prima. (Zelfs met een laag plakband om geen glas in mijn vingers te krijgen. :p)
Ik begrijp überhaupt niet hoe je het voor elkaar krijgt om bij normaal gebruik het glas van een smartphone te slopen. Dit ligt volgens mij echt meer aan de gebruiker dan dat het een probleem van een telefoon zou zijn. Ik vind die drop-testen dan ook totaal onzinnig.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb het (even afkloppen) ook nog nooit meegemaakt. Vanaf de dumbphone tot mijn huidige Nexus 5. Ik denk ook dat het wel eens puur geluk is. Het moet net de verkeerde energie zijn die vrij komt. Ik heb iemand wel eens een ruit zien breken met een simpele tik. Mijn broer doet reparaties aan telefoons. En die heeft wel heeeeeeel wat Iphone 4 en 4S achterkantjes en iPhone schermen moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Het Leoh-Paard schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:16:
Een goede vriend heeft een jaar gelopen met een S3 waarvan het scherm linksboven in stukken lag. Minder diepe barsten liepen over het hele scherm maar dat specifieke deel was echt in stukken, ook met stukken waar geen scherm meer zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:15
Zojuist de MM en samsung winkel binnen gelopen, om zowel de zwarte als de witte versie te kunnen zien. (MM in EHV ligt alleen een zwarte edge)
In de samsung winkel werd mij bevestigd dat er een extra actie komt op de release datum icm een abonnement. Voor losse verkoop helaas geen release datum actie.

Na vandaag ben ik er iig uit dat het de normale versie gaat worden.
Ik vind sowieso het prijsverschil te groot en om dat alleen te doen op basis van uitstraling gaat me net iets te ver. Het zijn leuke gimmics wat je extra kan met de edge, maar dat zijn geen punten die mij over de streep trekken.
Opvallend was in beide zaken de weerkaatsing van de verlichting op de edge, wat je niet zag op de normale versie. Heel storend was dit niet, maar op dit vlak heeft de normale versie mijn voorkeur.

Daarnaast voelde het fijner om de s6 vast te houden, dan de edge. De edge zal wel wennen zijn, maar kwa degelijkheid heeft de s6 ook mijn voorkeur. Ik had zelf niet het idee dat de randen scherp waren van de edge.

ALs je twijfelt tussen beide, ga zeker eerst naar de winkel. De edge had vanaf t begin mijn voorkeur, maar het zal toch de normale versie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
rick85 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Zojuist gebeld met Tele2.
Even uitgelegd dat ik nu een HTC One (micro sim) heb en volgende week een S6 van hen ontvang.
Zegt de jongeman dat de S6 gewoon een micro simkaart slikt. Ik heb hem doorverwezen naar de eerder genoemde link van Samsung. "Ow dat wisten we niet. Ik stuur u dan direct gratis een nano simkaart toe."

Oftewel, als ik zelf geen onderzoek had gedaan had ik niets ontvangen. Slecht!
Je hebt de S6 ook daadwerkelijk besteld bij Tele2?
Ik heb em namelijk bij Coolblue besteld met Tele2 verlenging. Volgens Tele2 moet ik de nano-sim dan maar via Coolblue aanvragen, maar die vertellen doodleuk dat ik geen nieuwe sim krijg bij een verlenging en dat ik mijn micro-sim dan maar bij een telecomwinkel op maat moet laten knippen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:27:
[...]

Mooiste denk ik niet maar het ging erom dat volgens de review van gsmarena het volume Niet zo hard was tov andere toestellen.

Ik luister geen muziek via de speakers maar om even bijvoorbeeld een filmpje te laten zien dan is het prettig als het volume wat harder kan vooral in wat luidere omgeving. Ook een harde beltoon icm goede vibratie vind ik belangrijk om geen gesprekken te missen.

Een beetje volume met autonavigatie kan ook geen kwaad. Met de S5 vond ik dit namelijk tegenvallen.

Liefst hard en mooi maar als het alleen hard is dan kan ik daar wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:33

Bob Popcorn

Plop!

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:20:
[...]

Ik begrijp überhaupt niet hoe je het voor elkaar krijgt om bij normaal gebruik het glas van een smartphone te slopen. Dit ligt volgens mij echt meer aan de gebruiker dan dat het een probleem van een telefoon zou zijn. Ik vind die drop-testen dan ook totaal onzinnig.
Hoezo, een ongelukje kan toch gebeuren? Ik heb het met 4 telefoons gehad. En keertje liep er iemand tegen me aan in de kroeg, ander keertje viel 'ie uit mn zak toen ik mn broek uit trok. Ook een keertje toen ik van mn fiets viel, en volgens mij ook een keertje toen ik hem per ongeluk liet vallen met bellen. Echt geen rare dingen die te voorkomen waren, ik ben namelijk best voorzichtig met mn telefoons. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
sorry,my bad

[ Voor 89% gewijzigd door catt4u op 30-03-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Samsung Galaxy S6 en de Galaxy S6 Edge gezien. Persoonlijk vind ik het curved scherm van de S6 edge niks. Vond het design van de gewone Galaxy S6 eigenlijk mooier om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Dit is niet het prijzen en levertijden topic......

[ Voor 108% gewijzigd door Bullet NL op 31-03-2015 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:31

BPP

Ik heb hem vandaag ook bekeken en vond de Edge zeer strak ogen. Echt een prachtapparaat totdat ik hem vast had. Fijn is anders. De normale S6 vond ik maar mwah. Dacht toen ik de winkel binnen kwam lopen dat het gewoon de S5 was, maar nee het was toch echt een S6. In de hand voelde hij natuurlijk wel heel erg degelijk en het scherm was uitmuntend. Maar uiterlijkwise was het voor mij nog steeds een ouderwets ogende Samsung Galaxy telefoon jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:20:
[...]

Ben het totaal met jou eens, ik snap ook niet waar die domme testen voor nodig zijn. Elk normaal mens gaat tocht niet testen met een toestel van rond de duizend euro of hij tegen dit soort onzin kan. Ik ben het met je eens dat je dat niet gaat testen. Een beetje zuinig aan met een toestel zorgt ervoor dat het niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
http://phandroid.com/2015/03/30/galaxy-s6-drop-test/

Waarom weet ik niet !! Maar wel grappig om te kijken hoe de telefoon het volhoud na 3x op de grond te GOOIEN i.p.v. laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

Ik vind het wel positief dat je uit die test ziet dat je - bij serieuze pech - toch een goede kans hebt om er vrijwel onbeschadigd uit te komen.

Ik heb zelf nog nooit glasbreuk gehad, maar ik was toch lichtjes bezorgd om de glazen achterkant. Dat is na het zien van die test wel een pak minder geworden.

Trouwen knappe reviews op de Frontpage!
http://tweakers.net/revie...ristische-blikvanger.html

http://tweakers.net/revie...ning-in-android-land.html

Ik ben blij met m'n keuze om voor Samsung te gaan ipv HTC. De S6 en de S6 Edge zijn duidelijk uitstekende toestellen. _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat een lachwekkende "test". Hij houdt de telefoon horizontaal en laat 'm dan vallen, en dan verwacht hij echt dat het ding ook horizontaal op de grond terecht komt???

Vervolgens wordt het ding alleen gecontroleerd op krassen, aangezet, en wat heen en weer geschoven op het scherm. Geen testen of alle sensoren nog wel werken, of er ergens kiertjes ontstaan zijn, of het ding nog wel 100% is bij een diepgaande test.

youtube viewcounter addict.

[ Voor 25% gewijzigd door joopv op 31-03-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

joopv schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:32:
[...]
Wat een lachwekkende "test". Hij houdt de telefoon horizontaal en laat 'm dan vallen, en dan verwacht hij echt dat het ding ook horizontaal op de grond terecht komt???
Het aftellen maakt het wel helemaal compleet! :o :+

[ Voor 73% gewijzigd door JanAd op 31-03-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Na het lezen van de review ben ik zeker om.

2 jaar geleden afscheid genomen van Nokia, na jaren trouwe dienst.
Dacht toen, dat ik nooit meer van HTC af zou stappen met de M7 in handen.
Nu na hard twijfelen toch de S6 besteld, maar de review van vanochtend neemt al mijn twijfels weg.
De grote nadelen betreft accu niet kunnen vervangen en geheugen uitbreiden zijn met mij huidig toestel ook al aan de orde en ervaar ik ook niet als nadeel.
Daarnaast zie ik alleen maar pluspunten ten opzichte van andere high end modellen.

Ik kan niet wachten tot de 10de :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zijn er nog mensen, die met regelmaat custom roms deden flashen? Want met de samsung processor, zal custom rom support weinig zijn, vanwege gesloten drivers?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt. De verwachting is dat er niet snel/veel custom roms zullen komen voor de op Exynos gebaseerde S6.

Ik heb mijn vorige toestel (Note4 Exynos) overigens wel prima kunnen voorzien van een custom rom (Wanam Lollipop 5.01).

Ik denk dat het een kwestie van tijd zal zijn voordat de eerste custom rom voor de S6 beschikbaar komt.

Ikzelf zal eerst sowieso de S6 un-rooted gebruiken en daarna pas beslissen of dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moeten we afwachten. Gewoon XDA forums in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Root vind ik wel een must, ivm adblock, eventueel gps config aanpassen, system apps verwijderen en of toevoegen. Met bijv HTC One m9 launcher kan je al andere look geven.

Ben echt aan et twijfelen tussen S6 en One M9. Vind al die kleurtjes van Touchwizz kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
SuperVeloce schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:16:
Root vind ik wel een must, ivm adblock, eventueel gps config aanpassen, system apps verwijderen en of toevoegen. Met bijv HTC One m9 launcher kan je al andere look geven.

Ben echt aan et twijfelen tussen S6 en One M9. Vind al die kleurtjes van Touchwizz kinderachtig.
Je zou ook kunnen kiezen voor een andere launcher zoals Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rick85 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Je zou ook kunnen kiezen voor een andere launcher zoals Nova.
Dat is zo'n beetje het allereerste dat bij mij op een nieuw toestel meteen wordt geinstalleerd...een stock launcher haalt het niet bij de mogelijkheden, look en snelheid van Nova Prime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Beetje offtopic maar ik vraag het toch even, Nova Launcher en Nova Prime zijn gewoon te installeren en nadien te verwijderen indien gewenst? Zonder root-gedoe ed?

Ik vind de Touchwiz look niet geweldig ivm Sense, maar ik kan er wel mee leven. Maar als het aanpasbaar is zonder risico, dan wil ik het wel eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JanAd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:25:
Beetje offtopic maar ik vraag het toch even, Nova Launcher en Nova Prime zijn gewoon te installeren en nadien te verwijderen indien gewenst? Zonder root-gedoe ed?
Je kan unrooted ook zes launchers installeren mocht je dat willen. Druk op Home en kies dan welke je wilt :)

Verwijderen na het te hebben geprobeerd en alles is weer schoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Als je een andere launcher installeert dan is (aber natürlich) alleen je launcher en app drawer anders. De rest van de schermen zijn wel gewoon TouchWiz. Je kan nog eventueel doorgaan door andere apps te installeren voor je berichten, contacten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Mercie voor de info, kan ik op m'n m8 al eens proberen. Die krijgt over 2 weken toch een factory reset als hij naar mijn vriendin verhuist :)

Nu maar aftellen naar de release... een week na jullie in NL... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi dat dit topic er nu ook is...en dank voor het aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik was er zo zeker van dat ik de S6 edge zou gaan bestellen. Maar na die review van tweakers ga ik toch twijfelen. Het probleem is dat in de winkel altijd die dingen vast zitten aan het toestel, waardoor je het niet echt kan vast houden. Maar ik vond de randen niet scherp aanvoelen. Je kan ook niet zelf uren het toestel uitproberen natuurlijk. Aan de andere kant, veel andere reviews vermelden helemaal niet wat Tweakers zegt over de S6 edge.

Twijfel twijfel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

SInds vandaag heb ik een Edge in gebruik. Erg mooi toestel om te zien en vast te hebben. Ik merk wel dat de afgeronde randen niet heel erg meewerken als je het toestel vast houdt.

Ik kom van een iPhone af, en ben dus redelijk vers in Android. Ik loop tegen het volgende probleempje aan:

Op een iphone heb je een lockscreen welke je moet swipen om op het hoofdscherm te komen. De eerste keer moet je de code invoeren, daarna kun je 15 minuten unlocken zonder code. Na 15 minuten moet je de code weer invoeren. Op de Galaxy S6 moet ik kiezen uit "vegen" of "vingerafdruk". Ik kan een time-out instellen, maar geen combi. Ik kom dus met de slaaptoets direct op het hoofdscherm, of ik moet eerst de vingerafdruk doen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik dit anders in kan stellen? Ik kom graag binnen op het lockscreen, en dan wil ik vegen (of de vingerafdruk als het buiten de time-out is). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
SuperVeloce schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:03:
Zijn er nog mensen, die met regelmaat custom roms deden flashen? Want met de samsung processor, zal custom rom support weinig zijn, vanwege gesloten drivers?
Even afwachten op de praktijk maar met mijn ervaring met de S3 krijg je straks twee typen roms. De roms gebaseerd op een gestripte/bewerkte Samsung rom en roms gebaseerd op de AOSP. De roms in de eerste categorie vormen geen probleem omdat deze gebruik maken van de Samsung kernel en daardoor nagenoeg zonder problemen zullen draaien. De AOSP roms(denk aan CyanogenMod, Omnirom, etc.) werken met de source van Google en de originele kernel en zullen zonder beschikbare binary blobs(drivers) het meest last hebben van stabiliteitsproblemen. Immers moeten de dev's gokken en reverse engineeren om de werking van alle hardware te achterhalen.

Kort samengevat, ik verwacht op de korte termijn custom roms op basis van Samsung rom en met de tijd wat beta's op basis van de AOSP source.

Let wel dat ik geen flauw idee heb hoe en of Samsung op dit moment de bootloader heeft vrijgegeven. Dit zal nu de levering van de toestellen gaande is gauw genoeg duidelijk worden en anders zal het wel z.s.m. gebeuren door iemand in de XDA community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Die randen, het is inderdaad even wennen maar dat is met een uurtje bekeken. Vind het nu prima aanvoelen eigenlijk :) Wat mij betreft geen reden om de gewone S6 te nemen. De prijs misschien wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

-Edwin- schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:21:
Het probleem is dat in de winkel altijd die dingen vast zitten aan het toestel, waardoor je het niet echt kan vast houden.
Als je een apparaat van meer dan duizend euris gaat aanschaffen zou ik de winkel vragen om een S6 Edge zonder diefstalbeveiliging om eens goed vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
beschuit schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:55:
[...]

Als je een apparaat van meer dan duizend euris gaat aanschaffen zou ik de winkel vragen om een S6 Edge zonder diefstalbeveiliging om eens goed vast te houden.
Het probleem is alleen dat ik het online ga kopen :P Ik kon ook wel een beetje om de diefstalbeveiliging heen vasthouden hoor, dat ging prima. Vond die randen niet scherp oid. Ik vraag me wel af hoe het na een dag is bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mmm... zelfs the iVerge is positief over de S6

dan moet het wel goed zijn alhoewel ze niet zeggen dat hij beter is dan de Iphone komt hij wel dicht in de buurt. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Hier nog 2 goede reviews:

S6 Edge:

Samsung S6 VS Apple iPhone6

Blijkbaar doet de S6 goede stappen tegen de iPhone ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob Popcorn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:05:
SInds vandaag heb ik een Edge in gebruik. Erg mooi toestel om te zien en vast te hebben. Ik merk wel dat de afgeronde randen niet heel erg meewerken als je het toestel vast houdt.

Kan iemand me uitleggen hoe ik dit anders in kan stellen? Ik kom graag binnen op het lockscreen, en dan wil ik vegen (of de vingerafdruk als het buiten de time-out is). :)
ik heb geen S6 maar wel een S5 gehad. Je kon toen kiezen tussen vingerafdruk,vegen,code en nog wat dingen.

geen twee dingen tegelijk jammer genoeg. Maar ik kwam altijd als eerste in het lockscreen en dan vegen,vingerafdruk of code.

Dus snap niet precies wat je bedoelt.

wat anders: waar zit de functie in de iPhone dat je 15 min geen code hoeft te gebruiken. kan het niet vinden.

edit: gevonden kan alleen instellen als vingerafdruk vergrendeling niet geselecteerd is.

[ Voor 12% gewijzigd door Garret1410 op 31-03-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Kijk 'Samsung Galaxy S6 Edge Water Test - Secretly Waterproof/Resistant?' op YouTube
Samsung Galaxy S6 Edge Water Test - Secretly Waterproof/Resistant?: https://youtu.be/LGBKmIlk52Q

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Bob Popcorn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:05:
)
Bedoel je dat je als je met 1 hand vasthoud, dat je handpalm tegen de afgeronde gedeelte komt, waardoor je dus de touchscreen als het ware al aanraakt, dus met je vinger niet kan toetsen?

Dat is dus waar ik nu pas aan denkt, terwijl ik net in Almere weer ff heb bekeken (En de Edge weer stuk mooier uit vind zien dan de eerste keer dat ik hem zag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Eek2nd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:46:
[...]

Bedoel je dat je als je met 1 hand vasthoud, dat je handpalm tegen de afgeronde gedeelte komt, waardoor je dus de touchscreen als het ware al aanraakt, dus met je vinger niet kan toetsen?

Dat is dus waar ik nu pas aan denkt, terwijl ik net in Almere weer ff heb bekeken (En de Edge weer stuk mooier uit vind zien dan de eerste keer dat ik hem zag)
Jep, ik heb daar wel een beetje last van. Meer eigenlijk als dat ik wil toegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat is dan wel een nadeel zeg... Moet het dan nog eens keetje testen voordat ik definitief een beslissing neem...
Heb daar soms ook eens last van met mn S4, dat zou denk ik dan bij de Edge veel meer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Eek2nd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:46:
[...]

Hier was ik ook bang voor. Een medwerker bij een Hi winkel wees me erop. Maar aan de andere kant, hoe kan dan geen van die tientallen reviews op internet dit noemen als nadeel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
De edge is natuurlijk ook een evolutie en dat vergt een andere manier van vast houden . Eigenlijk het zelfde als dat je van een 4 inch scherm gaat naar een 5 inch . Je moet er inderdaad aan wennen en de manier van vasthouden zal idd net ietsje anders zijn . Dan is de vraag wil ik dat ,heb ik het er voor over.
Toen ik hem voor het eerst beet pakte had ik ook zoiets van dit is niet handig . Maar dat kwam vooral door de manier van vasthouden. Toen ik hem een paar dagen later nog een keer beet had voelde het eigenlijk best wel goed aan. Dat kwam vooral omdat ik wist dat je hem toch anders beet moet houden dan een "normale telefoon" . Aan jou dan de vraag wil ik dit en heb ik het er voor over .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Graag iets meer op de inhoud en minder op de man.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 01-04-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darnit...iedere keer als ik een review lees met kwalitatief-hoge plaatjes van de zwarte versie begin ik weer een beetje te twijfelen aan mijn keuze voor de witte...ik zit echt volledig tussenin en de keuze maken blijft lastig. Misschien moet ik ze maar allebei aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Ik droomde vannacht over de S6, ik droom normaal eigenlijk nooit. ik droomde dat ik de telefoon liet vallen en er barsten aan beide kanten van het toestel zat. is dit een slecht voorteken? moet ik mijn pre-order maar annuleren?

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat krijg je wanneer je de hele dag tweakers F5-ed ;)

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 01-04-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gisteren was Wereld Backup Dag, dus de oplossing is helder: koop er twee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Ik mis de raden rond het scherm vooral als ik de telefoon liggend op mijn rug gebruik. Dan is zit je gauw met je hand op de rand te drukken met wat onverwachtse acties tot gevolg. Als de telefoon gewoon in je hand ligt wanneer je rechtop zit, is de Edge even wennen, maar uiteindelijk wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide in handen gehad en een half uur mee gespeeld..

Conclusie: I am Impressed !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:22:
Beide in handen gehad en een half uur mee gespeeld..

Conclusie: I am Impressed !!!
Vertel, hoe is de Edge in gebruik, het vasthouden etc.? Van de mensen met ervaring hier moet ik het hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is allemaal prima hoor, meer bangmakerij in mijn ervaring.
Net of Samsung een device op de markt brengt wat a-releaxed vasthoud ;)

Ik zal morgen even wat foto's maken van beide toestellen naast elkaar als jullie dat nog willen hier.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

-Edwin- schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:59:
[...]

Vertel, hoe is de Edge in gebruik, het vasthouden etc.? Van de mensen met ervaring hier moet ik het hebben ;)
Joh, loop een grote telecomwinkel en/of een Mediamarkt binnen, daar hebben ze allemaal een display met een werkend demomodel staan. De beste manier om er achter te komen hoe het toestel in de hand ligt is het simpel weg zelf uit proberen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Vaak zitten die aan de ketting met zo'n puist aan de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:17:
Is allemaal prima hoor, meer bangmakerij in mijn ervaring.
Net of Samsung een device op de markt brengt wat a-releaxed vasthoud ;)
Blijkbaar, want de Edge vasthouden is totaal geen feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:59:
[...]

Ik heb geen enkel probleem met het vasthouden van de edge.
Ja hij is wat scherper en om die reden zal hij zeker nooit uit de handen glippen.

En na 10 minuten vond ik het al geen probleem meer en vind ik persoonlijk sommige reacties zwaar overdreven.

Dus de edge wordt het,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmenlob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08 16:01
Brad Pitt schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:40:
[...]

Blijkbaar, want de Edge vasthouden is totaal geen feest.
Ik vond het wel een feest om de edge vast te houden! Ik had echt het gevoel een fantastische device in mijn handen te hebben en ben dan ook heel erg enthousiast over de edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Bullet NL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:20:
[...]

Joh, loop een grote telecomwinkel en/of een Mediamarkt binnen, daar hebben ze allemaal een display met een werkend demomodel staan. De beste manier om er achter te komen hoe het toestel in de hand ligt is het simpel weg zelf uit proberen.
Uiteraard heb ik dat gedaan! Maar iemand die er wat langer mee speelt kan er gewoon wat meer over vertellen. En gebruikscomfort van een toestel lijkt me wel hier bespreekbaar toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thijmenlob schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:52:
Ik vond het wel een feest om de edge vast te houden! Ik had echt het gevoel een fantastische device in mijn handen te hebben en ben dan ook heel erg enthousiast over de edge.
YMMV, prima toch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met een mooie case om de edge heb je helemaal geen last van scherpe randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Afgelopen week op vakantie met de S6 foto's gemaakt, en diep onder de indruk! Vooral bij slechte belichting zijn de foto's naar mijn idee helemaal subliem.

onbewerkt 5.4MB
onbewerkt 6.3MB
onbewerkt 6.5MB

Ik ben geen fotograaf, dus niet al te veel op details letten, maar als ik kijk wat ik zo los uit de pols schiet ben ik er vrij zeker van dat me deze foto's met mijn Canon spiegelreflex niet waren gelukt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Wat een fantastische foto's arnoud, dit belooft veel goeds! Bedankt voor het delen van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 16:58

emzed

*

arnoud_h schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:13:
Afgelopen week op vakantie met de S6 foto's gemaakt, en diep onder de indruk! Vooral bij slechte belichting zijn de foto's naar mijn idee helemaal subliem.

onbewerkt 5.4MB
onbewerkt 6.3MB
onbewerkt 6.5MB

Ik ben geen fotograaf, dus niet al te veel op details letten, maar als ik kijk wat ik zo los uit de pols schiet ben ik er vrij zeker van dat me deze foto's met mijn Canon spiegelreflex niet waren gelukt op deze manier.
Wow. Goede foto's bij weinig licht! En hoe bevalt de interface? Ik vond hem op dit filmpje weer net niet 'apple'-snappy: https://youtu.be/5hrA5EN-TRA
Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.