Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

emzed schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:19:
[...]

Wow. Goede foto's bij weinig licht! En hoe bevalt de interface? Ik vond hem op dit filmpje weer net niet 'apple'-snappy: https://youtu.be/5hrA5EN-TRA
Je merkt gewoon dat het een opeenstapeling is van verschillende bouwstenen van verschillende fabrikanten. Bij Apple is elke steen van dezelfde fabrikant, en dat voelt daarom ook door de gehele telefoon exact hetzelfde aan. Ik weet precies wat je bedoelt en ik ervaar hetzelfde met de S6 Edge. Vandaag bijvoorbeeld, ik installeer Google Keyboard, maar na 5 minuten staat er een icoontje bovenin dat ik kan wisselen naar het Samsung keyboard. Dat wil ik niet, dus ik disable het samsung keyboard in de instellingen. 5 minuten later is het icoontje, en de optie om te wisselen, gewoon weer terug :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
emzed schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:19:
[...]

Wow. Goede foto's bij weinig licht! En hoe bevalt de interface? Ik vond hem op dit filmpje weer net niet 'apple'-snappy: https://youtu.be/5hrA5EN-TRA
Ik ben er dik tevreden over. Bedenk wel dat die filmpjes al weer een aantal weken geleden geschoten zijn, en de software sindsdien nog volop in ontwikkeling is geweest.

En ja, er zijn dingen die een iPhone beter doet misschien, maar ik heb geen moment spijt dat ik mijn iPhone 5 voor deze S6 heb verwisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
arnoud_h schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:13:
Afgelopen week op vakantie met de S6 foto's gemaakt, en diep onder de indruk! Vooral bij slechte belichting zijn de foto's naar mijn idee helemaal subliem.

onbewerkt 5.4MB
onbewerkt 6.3MB
onbewerkt 6.5MB

Ik ben geen fotograaf, dus niet al te veel op details letten, maar als ik kijk wat ik zo los uit de pols schiet ben ik er vrij zeker van dat me deze foto's met mijn Canon spiegelreflex niet waren gelukt op deze manier.
Dit zijn wel echt ontzettende mooie foto's vergeleken met wat ik met mijn S5 op mijn afgelopen vakantie heb kunnen schieten!! Welke stand heb jij de camera in gehad? Alle settings zou fijn zijn even te kunnen bekijken ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Koldur schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:46:
[...]

Dit zijn wel echt ontzettende mooie foto's vergeleken met wat ik met mijn S5 op mijn afgelopen vakantie heb kunnen schieten!! Welke stand heb jij de camera in gehad? Alle settings zou fijn zijn even te kunnen bekijken ;)
Ik heb niet moeilijk gedaan: gewoon op "Auto" geschoten allemaal. En het zijn de foto's rechtstreeks vanaf de S6, dus misschien dat de EXIF tags meer info hebben over wat de camera gebruikt heeft?

Even snel met Photoshop gekeken, en dit zegt ie over de eerste foto:

Focal length: 4,30mm (in 35mm; 28mm)
Exposure: 1/35sec; f/1.9; ISO 50; Normal Program; Centerweighted-Average metering

[ Voor 15% gewijzigd door arnoud_h op 01-04-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dan is de S6 echt een stap vooruit wat betreft camera! Heb het op het Tweakers S6 event niet goed kunnen testen, maar de foto's die jij laat zien zijn echt vele malen beter dan wat ik met de S5 gewend ben. Ik ga daarvoor geen nieuwe telefoon kopen, maar is wel een goede afweging voor mensen die twijfelen om een S5 of een S6 te kopen.

Dat en de stuk betere vingerafdrukscanner zijn de enige twee redenen waarom ik de S6 zou verkiezen boven de S5. Het gemis van het MicroSD slot en het voor mij geen merkbaar verschil in snelheid (draai custom ROM van edgarf28 XtreStoLite laatste versie) zorgen ervoor dat het verdere verschil er niet toe doet.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:26:
Is het icoontje, en de optie om te wisselen, gewoon weer terug :(
Is een feature, ja echt haha, onzin idd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn in Nederland alle kleuren beschikbaar? Hier in Australie alleen wit en zwart, terwijl ik eerst zat te twijfelen tussen groen en goud. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
-Edwin- schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:36:
[...]

Hier was ik ook bang voor. Een medwerker bij een Hi winkel wees me erop. Maar aan de andere kant, hoe kan dan geen van die tientallen reviews op internet dit noemen als nadeel? :?
Ik denk omdat reviewers de testtelefoons niet lang genoeg gebruiken om dit soort kleine dingen echt op te merken.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
De scherpe randen van de Edge vind ik erg meevallen. Ik heb er nu bewust op gelet door de diverse gebruikersvragen, maar ik vind het niet hinderlijk.
Tevens heb ik ook geen problemen ondervonden met de edge randjes. Thuis en op het Tweakers event, had ik geen extra knoppen per ongeluk ingedrukt tijdens het gebruik.

Oh ja ik gebruik de telefoon vooral met 1 (rechter) hand.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Afgelopen week op vakantie met de S6 foto's gemaakt, en diep onder de indruk! Vooral bij slechte belichting zijn de foto's naar mijn idee helemaal subliem.

onbewerkt 5.4MB
onbewerkt 6.3MB
onbewerkt 6.5MB

Ik ben geen fotograaf, dus niet al te veel op details letten, maar als ik kijk wat ik zo los uit de pols schiet ben ik er vrij zeker van dat me deze foto's met mijn Canon spiegelreflex niet waren gelukt op deze manier.
Wow! 8)7

Dat zijn echt indrukwekkende foto's uit de losse pols. Die kun je natuurlijk ook uit een DSLR toveren, maar dit zegt veel over de camera maar vooral ook de auto-stand.
arnoud_h schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:50:
[...]

Focal length: 4,30mm (in 35mm; 28mm)
Exposure: 1/35sec; f/1.9; ISO 50; Normal Program; Centerweighted-Average metering
Long live OIS!

1/35 is een lange sluitertijd, normaal zouden foto's erg beweeglijk moeten zijn. Ze zien er erg scherp uit, dus de optische beeldstabilisatie doet heel goed zijn werk. Of je losse pols is zo vast als een statief, dat kan natuurlijk ook :+

[ Voor 3% gewijzigd door Franco10 op 02-04-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bijzonder wel dat de telefoon ervoor kiest (aangenomen dat íe in automodus staat) om 1/35 sec en ISO 50 te doen. Doe dan ISO 200 en 1/140 sec? Of is de ruis dan al te groot geworden? Ondanks OIS is 1/35 wel langzaam in een bewegende setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb net ff speciaal getest of ik niet met de handpalm nog extra knoppen aanraak als ik met 1 hand typ (links)
Vanaf de 3e letters van rechts (vanaf letter i op qwerty)raak ik de met mn handpalm de 'sym' knop.
met een iets andere houding heb ik dat bij de letters o en p dat ik sym raak. (Heb wel kleine handen)
Maar op de gewone S6 heb ik dat ook heel soms als ik de P wil typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

onbewerkt 5.4MB
onbewerkt 6.3MB
onbewerkt 6.5MB

Wow. _/-\o_

Ik ben volgende week in Las Vegas, daar kan ik hem vast ook goed testen in het donker! Erg indrukwekkende foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Ik ben er ook erg over tevreden, en afgezien dat ik een goeie zoom soms wel mis op vakantie, is het gemak van een compacte camera in je broekzak in plaats van in een foto-tas om je nek toch ontzettend veel groter.

En de dubbelklik op de homeknop om de camera te openen is echt geniaal handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bedankt voor de foto's arnoud_h. Dit heeft me over de streep getrokken om een pre-order te doen.
Je telefoon heb je vaak sneller bij de hand dan een compact camera en als de foto's dan ook nog eens zo mooi zijn, kan ik beter geld investeren in een dure telefoon dan een goedkope telefoon en een compact.

Ik verzin van alles om de aankoop van deze telefoon te rechtvaardigen aan mezelf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Teletekst schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:49:
Bedankt voor de foto's arnoud_h. Dit heeft me over de streep getrokken om een pre-order te doen.
Je telefoon heb je vaak sneller bij de hand dan een compact camera en als de foto's dan ook nog eens zo mooi zijn, kan ik beter geld investeren in een dure telefoon dan een goedkope telefoon en een compact.

Ik verzin van alles om de aankoop van deze telefoon te rechtvaardigen aan mezelf. :+
Je hoeft niets te rechtvaardigen aangezien alles er op wijst dat deze telefoon al zijn geld waard is! Ik ben ook serieus aan het denken om na 4 jaar Apple de overstap te maken naar Samsung >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Tim Schuhmacher schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:46:
Ik mis de raden rond het scherm vooral als ik de telefoon liggend op mijn rug gebruik. Dan is zit je gauw met je hand op de rand te drukken met wat onverwachtse acties tot gevolg. Als de telefoon gewoon in je hand ligt wanneer je rechtop zit, is de Edge even wennen, maar uiteindelijk wel prima.
Is dit iets waar je aan kunt wennen door de Edge anders vast te houden wanneer je op je rug ligt, of blijft dit fenomeen optreden? Voor mij op zich een redelijk belangrijke afweging om voor de S6 te gaan.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Smeldor schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:53:
[...]
Je hoeft niets te rechtvaardigen aangezien alles er op wijst dat deze telefoon al zijn geld waard is! Ik ben ook serieus aan het denken om na 4 jaar Apple de overstap te maken naar Samsung >:)
Nou..... ik koop de telefoon los zonder abonnement, dus het is wel een aanslag op mijn rekening.
Ik moet er dan ook wel twee jaar mee doen zonder hem in het toilet te laten vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Beide erg mooie devices, gewoonweg heel anders (duh)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AqysniPUcTq7J5EgWzaB6lTS/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mIZ03jUQeYaQqOB4vvC4jEv2/medium.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

CLB schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:43:
[afbeelding] [afbeelding]
De voorkant van de One vind ik mooier ogen, maar de achterkant van de S6 is weer mooier dan de achterkant van de One. Misschien moeten ze dat is gaan combineren... :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:55
De S6 lijkt toch wel wat rondere randen te hebben dan de M9. Ben benieuwd hoe snel de S6 de binnenkant van mijn broekzakken verwoest. Mijn huidige M7 gaat er vrij snel doorheen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

NicOlaJ schreef op donderdag 02 april 2015 @ 01:40:
Zijn in Nederland alle kleuren beschikbaar? Hier in Australie alleen wit en zwart, terwijl ik eerst zat te twijfelen tussen groen en goud. :(
In België (en Nederland zover ik hier lees) komen eerst de zwart/wit/goud versies uit en enkele weken later de ander kleuren.

In België zwart/wit/goud op 17/4 en blauw/groen wordt verwacht op 1/5... In Nederland is dat telkens een week vroeger denk ik.

bron: http://www.pdashop.be/cat...0793.380851875.1424687417

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep de S6 is zeker meer afgerond (bouw) dan de M9. Ik blijf de look van de M9 toch altijd ook erg mooi vinden (zelf M7 en M8 gehad) en had voor de M9 gekozen als de S6 niet zo gillend-goed op alle punten uit de bus was gekomen.

Enige echte grote onoverkomelijke nadeel van de M9 vind ik persoonlijk het hoge gewicht (tov S6) en het formaat...dat kan echt een stuk compacter (zie S6). Op beide punten moet HTC echt wat gaan verzinnen in de toekomst. Ja we weten, het zijn de speakers die de extra ruimte innemen. Maar deze onnodig ruime bouw haalt voor mij in ieder geval een hoop weg van aangenaam kunnen handlen van de telefoon.

Ook de gevaarlijk gladde achterkant is een minpunt in mijn optiek en ervaring. Ik was altijd bang de M8 uit m'n handen te laten glippen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Niemand die last heeft van de battery drain? Op andere forums lees ik er veel over, wifi zou per uur iets van 10/15% consumeren..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
HaWkY61 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:49:
Niemand die last heeft van de battery drain? Op andere forums lees ik er veel over, wifi zou per uur iets van 10/15% consumeren..?
Hier geen enkel probleem met de batterij.

Wat doen die gebruikers dan met wifi? Iets speciaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Just got my S6 today and I'm loving it except for massive battery drain from Cell Standby. I'm on T-Mobile and I can't figure out what it is. I'm thinking it must have something to do with the software itself. Anyone else have an issue?

Edit: I have found that this bug seems to be related to WiFi. After charging my phone completely, restarting, and turning off WiFi I did not experience any extra battery drain from Cell Standby until I turned WiFi back on.
Stond op reddit

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wennen aan die grove zwarte randen rondom het scherm van de HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
vandaag met de s6 en de edge staan spelen en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Zo onder de indruk dat na jaren geen samsung meer te hebben gehad ik voor een blauwe s6 met mijn nieuwe abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:46:
[...]

Vergeet niet dat deze foto's gemaakt zijn bij weinig licht. De S5 was hier gewoon slecht in. Bij voldoende licht zal het verschil kleiner zijn.

Verder is de nachtstand bij de S5 waardeloos als het object beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob Popcorn schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:26:
[...]

Je merkt gewoon dat het een opeenstapeling is van verschillende bouwstenen van verschillende fabrikanten. Bij Apple is elke steen van dezelfde fabrikant, en dat voelt daarom ook door de gehele telefoon exact hetzelfde aan. Ik weet precies wat je bedoelt en ik ervaar hetzelfde met de S6 Edge. Vandaag bijvoorbeeld, ik installeer Google Keyboard, maar na 5 minuten staat er een icoontje bovenin dat ik kan wisselen naar het Samsung keyboard. Dat wil ik niet, dus ik disable het samsung keyboard in de instellingen. 5 minuten later is het icoontje, en de optie om te wisselen, gewoon weer terug :(
probeer eens een third party keyboard op een iphone. Het kan maar vaak krijg je zomaar de standaard keyboard ipv degene die je geïnstalleerd heb. Bij wachtwoorden sowieso.

En iphone " happy snappy" is gedeeltelijk waar. Het is heel soepel maar ook een iPhone heeft wel eens last van lichte animatie stottering en lag. Niet als een S5 bijvoorbeeld maar het is er wel.

Voor de rest ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Garret1410 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:24:
Vergeet niet dat deze foto's gemaakt zijn bij weinig licht. De S5 was hier gewoon slecht in. Bij voldoende licht zal het verschil kleiner zijn.

Verder is de nachtstand bij de S5 waardeloos als het object beweegt.
Natuurlijk heb je gelijk dat het verschil extremer is bij moeilijke omstandigheden, maar daar gaat het nu net om. Bij perfecte belichting maakt het niet uit of je een 20 euro wegwerp camera of een spiegelreflex gebruikt met een 1000 euro lens (gechargeerd, ik weet het). Het gaat juist om de situaties wanneer je wilt dat je een foto kunt maken, niet wanneer het kan.

Als ik naar de inhoud van mijn vakantie foto's kijk zie ik dat op een paar foto's na alle foto's bij matig licht of duisternis gemaakt zijn, en niet bij vol zonlicht. En zeker als ik dan kijk wat ik de sfeervolste foto's vind zijn dat eerder de foto's die ik 's avonds gemaakt heb, dan degene die ik overdag heb gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.helmantel.com/arnoud/plaatjes/S6/Screenshot_2015-04-02-21-39-28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:31:
[...]

probeer eens een third party keyboard op een iphone. Het kan maar vaak krijg je zomaar de standaard keyboard ipv degene die je geïnstalleerd heb. Bij wachtwoorden sowieso.

En iphone " happy snappy" is gedeeltelijk waar. Het is heel soepel maar ook een iPhone heeft wel eens last van lichte animatie stottering en lag. Niet als een S5 bijvoorbeeld maar het is er wel.

Voor de rest ben ik het met je eens.
Of een third party toetsenbord die geregeld niet eens verschijnt op een Iphone .....
Of ...
Of ...

Ook een iphone heeft zijn dingen.
Sterker nog elke telefoon heeft wel eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoud_h schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:44:
[...]
Het gaat juist om de situaties wanneer je wilt dat je een foto kunt maken, niet wanneer het kan.
ik ben het 100% met je eens en vind het top dat de S6 in deze omstandigheden zulke foto's kan maken.

ik doelde alleen op het feit dat de S5 gewoon niet goed is bij minder licht en ook niet met de s6 is te vergelijken.

ben wel benieuwd hoe de s6 zich verhoudt tov iphone6 onder deze omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Garret1410 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:10:
[...]

ik ben het 100% met je eens en vind het top dat de S6 in deze omstandigheden zulke foto's kan maken.

ik doelde alleen op het feit dat de S5 gewoon niet goed is bij minder licht en ook niet met de s6 is te vergelijken.

ben wel benieuwd hoe de s6 zich verhoudt tov iphone6 onder deze omstandigheden.
Tja, ik vind een dergelijk groot verschil wel te vergelijken als je bedenkt dat er maar een jaar tussen zit en ik mijn S3 beter vond qua foto's dan mijn S5. Ben wat dat betreft erg onder de indruk van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:22:
[...]

Tja, ik vind een dergelijk groot verschil wel te vergelijken als je bedenkt dat er maar een jaar tussen zit en ik mijn S3 beter vond qua foto's dan mijn S5. Ben wat dat betreft erg onder de indruk van de camera.
S3 Camera beter dan S5??? Hoe dat zo? Ik heb momenteel de S3 en zit te twijfelen tussen S5/S6 LG G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 19:28
Ik ben nu zo gewend aan de stock Android interface dat ik benieuwd ben hoe iemand zijn home screen eruit ziet. Kan iemand een screenshot uploaden die hem momenteel aan het testen is?
Het liefst zonder extra launchers eroverheen. Want ook al weet ik dat het mogelijk is, ben ik toch altijd een fan geweest van stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
RekZ schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 02:00:
[...]

S3 Camera beter dan S5??? Hoe dat zo? Ik heb momenteel de S3 en zit te twijfelen tussen S5/S6 LG G3
Met de S3 had ik in de meeste gevallen scherpere foto's, heb afgelopen zomer met mijn S5 veel foto's gemaakt op vakantie, maar die waren een stuk minder dan die met mijn S3. Heb toen ook direct een nieuwe goede losse camera gekocht.
Als ik zo de foto's zie van de S6, dan heb je die losse camera dus echt niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Totdat je dezelfde scene met je compactcamera maakt en ziet dat die alsnog veel beter is...
Ben nog geen smartphone tegengekomen die gelijkwaardig is aan een compactcamera, zeker niet bij weinig licht.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Maar veel mensen, waaronder ik zelf, vinden het toch handig om binnen 5 tellen een foto te kunnen maken wat met een compact camera lastiger wordt dan met een smartphone dus het heeft voor een hele hoop mensen toch meer waarde dat de camera goed is.

Ik persoonlijk maak bijna alleen maar foto's op festivals en feesten, donker dus. M'n telefoon heb ik altijd bij me en zeker als ik in een uitverkochte evenement locatie sta, warm, zweterig en alleen een broek en t-shirt aan vind ik het maar vervelend om een extra apparaat op zak te hebben en na de nodige drankjes let je ook minder goed op. M'n camera hing altijd aan m'n riem in een hoesje waar m'n telefoon gewoon in m'n broekzak zit en telefoon + camera in m'n broekzak zit niet lekker en in m'n andere broekzak zitten m'n sleutels en portemonnee, ook niet comfortabel dus met een camera erbij.

Dus voor mij is het een zeer grote plus dat deze camera behoorlijk goede foto's schiet in het donker al doet een compact camera dat 1000x beter, ik zou de laatst genoemde niet meer mee op stap nemen.
Plus het feit dat je met je telefoon dus sneller een kiekje kan schieten. Stel, opening van nieuwe DJ, mooie vuurwerkshow, pakt compact camera uit hoesje, start camera op, stelt scherp, maakt foto's....geen vuurwerk. Met telefoon, pakt uit broekzak, via lockscreen direct naar de camera, stelt scherp en binnen 4 seconden heb je een foto, mét vuurwerk. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Misschien wat suf maar ik ontdek net er ook een infarood afstandsbediening en bijhorende app op zit! Mijn Samsung tv en Humax had hij bij de eerste poging herkent en zo op het eerste gezicht werkt het goed. Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak mij een beetje zorgen over dit topic op XDA forums over volop krassen op het EDGE model. Iemand die de EDGE al heeft en dit ook ziet ?

http://forum.xda-develope...perience-s6-edge-t3070278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Precies een week geleden kregen de winnaars bij het Tweakers event van de S6 hun toestel toch? Zouden we de reviews van deze mensen dan vandaag kunnen verwachten? Heb er erg veel zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe review van AndroidCentral met een boel mooie plaatjes!

http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s6-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
keest12 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:13:
Precies een week geleden kregen de winnaars bij het Tweakers event van de S6 hun toestel toch? Zouden we de reviews van deze mensen dan vandaag kunnen verwachten? Heb er erg veel zin in! :)
Volgens het forum
• 1)
Je hebt met Tweakers een overeenkomst voor aan review die:
• Binnen twee weken opgeleverd wordt
• Aan de 'reviewtechnische' minimumeisen van Tweakers voldoet.

Dus dat zou betekenen dat je nog iets langer geduld moet hebben ;)

Zie:
[ADV] Galaxy S6 preview-event.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Radiance schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:24:
Maar veel mensen, waaronder ik zelf, vinden het toch handig om binnen 5 tellen een foto te kunnen maken wat met een compact camera lastiger wordt dan met een smartphone dus het heeft voor een hele hoop mensen toch meer waarde dat de camera goed is.
En da's het lastige... Met dat dilemma zit ik ook. We moeten er maar mee leren leven...
First world problems

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wij kregen de telefoons binnen 1 week na het event. Deze werden thuisgestuurd.
Ik had hem woensdagavond ontvangen, een aantal hadden hem dinsdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ursamajor schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:42:
[...]
En da's het lastige... Met dat dilemma zit ik ook. We moeten er maar mee leren leven...
First world problems
Ik print deze foto's toch niet uit om aan de muur te hangen, zet er hooguit een aantal op Facebook dus daarom is snelheid voor mij belangrijker om dus die mooie vuurwerkshow niet te missen dan de kwaliteit van de foto.
Maar inderdaad, first world problems :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:40:
Ik maak mij een beetje zorgen over dit topic op XDA forums over volop krassen op het EDGE model. Iemand die de EDGE al heeft en dit ook ziet ?

http://forum.xda-develope...perience-s6-edge-t3070278
Is dit niet alleen bij T-Mobile versies? Verder vind ik dit een heel apart verhaal.. hopelijk valt het mee.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Mijn Edge heeft al een aantal duikvluchten gemaakt en er is helemaal niets van te zien.
Gisteren heeft deze ook samen met mijn sleutelbos in een jaszak gezeten en ook daar is niets van te zien.

Daarintegen de clearcover die er sinds gisterenavond op zit... Wat een butt ding is dat, 2x over de tafel geschoven (hout!) en er zitten al krassen op.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 19:28
Tammesp schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:12:
[...]

Is dit niet alleen bij T-Mobile versies? Verder vind ik dit een heel apart verhaal.. hopelijk valt het mee.
Tammesp schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:12:
[...]

Zou T-Mobile het plastic eraf halen, de schermen ''oppoetsen'' en dan een T-Mobile cover erover heen plakken misschien? De bloatware van Samsung is al irritant. Moet je nagaan als T-Mobile al die ZOOI er ook nog eens op zet |:( . Elke keer als mijn vriendin haar T-Mobile telefoon update staan er weer een zooitje bloatware op. VERSCHRIKKELIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Dubrillion schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:46:
[...]

[...]

Zou T-Mobile het plastic eraf halen, de schermen ''oppoetsen'' en dan een T-Mobile cover erover heen plakken misschien? De bloatware van Samsung is al irritant. Moet je nagaan als T-Mobile al die ZOOI er ook nog eens op zet |:( . Elke keer als mijn vriendin haar T-Mobile telefoon update staan er weer een zooitje bloatware op. VERSCHRIKKELIJK
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het veel voorkomt bij T-Mobile, voor mij en alle andere een raadsel hoe dat kan. Hopelijk komt er snel een uitleg erover. En over de bloatware die Samsung meelevert valt bij de S6 reuze mee tegen over de vorige Galaxy serie's. Misschien eens gaan klagen bij T-Mobile ipv hier? ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Ff he, die bloatware van Samsung is minimaal bij de S6 of je kan het eraf knallen.
Ik heb gisteren een T-Mobile S6 in mijn handen gehad en ook daar kon ik geen rotzooi op ontdekken.

Ik denk dat het inmiddels vrij duidelijk is dat een consument niet zit te wachten op 50 voorgeinstalleerde apps maar zelf een keuze wil maken uit een App store.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Radiance schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:48:
[...]

Ik print deze foto's toch niet uit om aan de muur te hangen, zet er hooguit een aantal op Facebook dus daarom is snelheid voor mij belangrijker om dus die mooie vuurwerkshow niet te missen dan de kwaliteit van de foto.
Maar inderdaad, first world problems :P
Inderdaad, foto's op Facebook en op andere onlineplekken. Dan is het fijn dat ze toch nog wel iets van resolutie bevatten.

Ik heb nu een HTC One M8 en de camera daarvan heeft niet alleen een lage resolutie, maar ook een klein dynamisch bereik (iets waar vrijwel nergens op getest wordt). Gevolg is dat er vaak een gedeelte van een foto onderbelicht of overbelicht is, en dat foto's er gewoon minder mooi uitzien. Met de HDR-functie aan komt hij nog niet in de buurt van het non-HDR-bereik dat mijn oude Galaxy S3 had.

De S6 ziet er redelijk subliem uit (gewoon vergelijkbaar met compact camera's). Geen DSLR maar wel in staat om een scene mooi weer te geven.

Pas toen ik de M8 een tijdje had besefte ik dat ik een goede camera wel belangrijk vind. Ik maak niet zo heel vaak foto's, maar als ik ze maak dan wil ik gewoon dat het goed is.

Foto gemaakt in Utrecht: de zon schijnt op de Dom maar niet het gedeelte ervoor, en dan krijg je dit (auto-stand):
http://s8.postimg.org/kqp1844w5/IMAG3396_2.jpg

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Telefoon gecontroleerd en kan geen enkel krasje ontdekken. De krassen die op het XDA forum te zien zijn, komt door bepaalde vegen over het scherm. Echter wel met schuurpapier, want die krassen waren echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
En daar is ie dan!
Desondanks toch heel blij dat ik mijn Edge over een week krijg (als er niks fout gaat met de uitlevering) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
S6 Edge staat niet op de achterkant van mijn S6 Edge...
In het filmpje lijkt dat wel achter het glas te zijn aangebracht.

Hebben wij geluk, was dit een pre-productie model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moguez
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 22:25
vandaag mijn S6 edge besteld bij de groothandel, echter zal ik niet gebruik kunnen maken van de actie ivm de wireless charger.

of weet iemand dat ik toch deze actie kan verzilveren?

ik heb de 128GB besteld in het zwart, vind het spijtig dat ze alleen in het zwart te verkrijgen is, maar vind het geheugen belangrijker dan de kleur.

Goodwe GW10K-ET/10*375 NW+10*375 ZO@13° tilt. 7/7.5kw pylontech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 21:04

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ballebek schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:40:
Mijn Edge heeft al een aantal duikvluchten gemaakt en er is helemaal niets van te zien.
Gisteren heeft deze ook samen met mijn sleutelbos in een jaszak gezeten en ook daar is niets van te zien.

Daarintegen de clearcover die er sinds gisterenavond op zit... Wat een butt ding is dat, 2x over de tafel geschoven (hout!) en er zitten al krassen op.
Oké dat is minder! Is dat de clearview cover voor de edge? Ik zat eraan te denken om die te halen, maar als ik dat zo hoor twijfel ik weer (50 euro voor een hoesje wat direct niet meer mooi is).

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik in aanmerking wil komen voor die draadloze lader wat moet ik dan overleggen? ik vraag dit omdat ik het toestel van iemand anders overneem van iemand anders. ik heb inmiddels al een registratiecode van samsung ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Ik heb de clear cover, dat is een klik geval voor de achterkant, de voorkant is dus niet afgeschermd (ik gebruik de mijne ook als navigatie in een houder dus liever geen voorkantbescherming).

Ik vind het de 30 euro waard die ik ervoor heb uitgegeven aangezien het in een lompe actie waarschijnlijk niet de telefoon kost maar slechts cover.

Fyi: ik gebruik het toestel als een verbruiksartikel niet als een of ander niet te vervangen artikel. Ofwel gewoon in het kleingeldbakje in de auto en in de jaszak met sleutels (nou zijn al die sleutels zonder kartels, dat scheelt).

Ik review de telefoon dus op die manier, niet hoe goed antutu of hoe katy perry dr tieten uit het scherm knallen op youtube :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik ben het wel met je eens. Ik gebruik mijn phone ook altijd te pas en te onpas in welke conditie dan ook, ik ben zeker niet roekeloos, maar 1 krasje meer of minder boeit me niet. Natuulijk wel alles met beleid, ik ga er niet op windsurfen, maar het is ook geen baby van 3 weken oud. Gewoon gebruiken zo'n apparaat! Achja, iedereen zijn ding ;)

Verder ziet die Edge er sexy uit 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Rudios op 03-04-2015 13:46 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:31:
En daar is ie dan!
Desondanks toch heel blij dat ik mijn Edge over een week krijg (als er niks fout gaat met de uitlevering) ;)
Ik vind dit soort tests echt belachelijk en nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:54:
[...]

Ik vind dit soort tests echt belachelijk en nutteloos.
Hear Hear!!! Echt een sign of the times...doe ff zo achterlijk en/of extreem mogelijk en je krijgt zomaar een boel aandacht...stompzinnig! 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Kiswum schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:36:
S6 Edge staat niet op de achterkant van mijn S6 Edge...
In het filmpje lijkt dat wel achter het glas te zijn aangebracht.

Hebben wij geluk, was dit een pre-productie model?
Heb ik bij meerdere reviews gezien, zal het USA model zijn ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:56:
[...]
Hear Hear!!! Echt een sign of the times...doe ff zo achterlijk en/of extreem mogelijk en je krijgt zomaar een boel aandacht...stompzinnig! 8)7 :?
Trouwens, die drop-tests zijn ook nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:52:
[...]

Trouwens, die drop-tests zijn ook nutteloos :P
;) Yep uiteindelijk wel, omdat alles 'staat en valt' (no pun intended) bij hoe de telefoon precies op de grond klapt (lees : op welk punt van de telefoon), vanaf welke hoogte, en het materiaal van de vloer. Dus in z'n algemeenheid is er helemaal niets over te zeggen...tenzij men natuurlijk allerlei tests uitvoert.

Verder ga ik er zelf altijd van uit dat het laten vallen van een mobiel nooit bevordelijk zal zijn voor een toestel, dus doe ik gewoon extra voorzichtig om vervelende zaken te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:58:
[...]
;) Yep uiteindelijk wel, omdat alles 'staat en valt' (no pun intended) bij hoe de telefoon precies op de grond klapt (lees : op welk punt van de telefoon), vanaf welke hoogte, en het materiaal van de vloer. Dus in z'n algemeenheid is er helemaal niets over te zeggen...tenzij men natuurlijk allerlei tests uitvoert.

Verder ga ik er zelf altijd van uit dat het laten vallen van een mobiel nooit bevordelijk zal zijn voor een toestel, dus doe ik gewoon extra voorzichtig om vervelende zaken te voorkomen.
Idd, het glasoppervlak is groot bij zo'n foon en glas breekt vrij snel of het nou chimpansee- of gorilla-glas is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:07:
[...]

Idd, het glasoppervlak is groot bij zo'n foon en glas breekt vrij snel of het nou chimpansee- of gorilla-glas is 8)
Idd. Ben persoonlijk ook echt geen voorstander van gebruik van glas aan de achterkant...doe mij dan maar wat HTC doet...dat is veel minder gevoelig (het zal krassen en deuken oplopen, maar niet breken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:29:
[...]
Idd. Ben persoonlijk ook echt geen voorstander van gebruik van glas aan de achterkant...doe mij dan maar wat HTC doet...dat is veel minder gevoelig (het zal krassen en deuken oplopen, maar niet breken).
Ik hou van een verwijderbare achterkant en dat mag gerust plastic zijn, niks mis mee, dan is het ook eenvoudiger om de mogelijkheid te bieden om de batterij te vervangen en evt een sd-kaartje te kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
moguez schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:36:
vandaag mijn S6 edge besteld bij de groothandel, echter zal ik niet gebruik kunnen maken van de actie ivm de wireless charger.

of weet iemand dat ik toch deze actie kan verzilveren?

ik heb de 128GB besteld in het zwart, vind het spijtig dat ze alleen in het zwart te verkrijgen is, maar vind het geheugen belangrijker dan de kleur.
Ik ben bang dat het niet kan in jouw geval omdat de actie loopt i.c.m. meewerkende telecomproviders/detaillisten volgens de informatie die ik een tijd geleden van Samsung kreeg.

En inderdaad jammer dat de 128GB (nu nog?) alleen in zwart te krijgen is.
Ik heb dezelfde gepreordered en reken er op dat ik 'm op 10 april geleverd krijg.
Zou liever een andere gehad hebben, maar vind ook het geheugen belangrijker dan de kleur ;)
Daarbij heb ik bij Spiegen deze Gunmetal Slim Armor case besteld en die is inmiddels onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Nu online

beschuit

catt4u schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:13:
En inderdaad jammer dat de 128GB (nu nog?) alleen in zwart te krijgen is.
Belsimpel heeft hem in het wit. Ik heb gevraagd of dat wel klopt. Zij schrijven: U kunt altijd de informatie op onze website aanhouden, dus wij bieden inderdaad dit toestel aan. Het zou kunnen dat ons aanbod verschilt van andere Nederlandse aanbieders omdat wij de toestellen direct bij de Europese leverancier inkopen.
Daarbij heb ik bij Spiegen deze Gunmetal Slim Armor case besteld en die is inmiddels onderweg.
Daar zit ik tzt ook aan te denken (ik wil perse een witte Edge 128GB). Laat even weten hoe hij bevalt en of het draadloze laden nog goed gaat met deze hoes!

[ Voor 21% gewijzigd door beschuit op 03-04-2015 17:08 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuit schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:06:
[...]

Belsimpel heeft hem in het wit. Ik heb gevraagd of dat wel klopt.
Nee dat klopt volgens mij niet...de 128Gb is er meen ik (nog) niet in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Nu online

beschuit

dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:08:
Nee dat klopt volgens mij niet...de 128Gb is er meen ik (nog) niet in het wit.
Ze zeggen van wel:
S6 128GB wit: http://www.belsimpel.nl/S...S6-128GB-White/abonnement
S6 Edge 128GB wit: http://www.belsimpel.nl/S...ge-128GB-White/abonnement
Kan natuurlijk dat je na bestellen maanden moet wachten tot ze wel leverbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Ik denk ik regel even zoon draadloze lader; nergens te krijgen (terwijl bijna alle andere accessoires wel al te koop zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Zelf blijf ik nog een poosje doen met m'n S4, maar op de site van Samsung kwam ik nog een leuke actie tegen.
Mogelijk heb ik er overheen gelezen, maar dan beter 2x.
https://www.samsung.com/nl/promoties/galaxy-preregistratie/

Mijn ervaring met deze acties is dat Samsung niet zo heel kieskeurig is.
Zo kreeg ik ooit geld terug, terwijl de verkoper niet was opgenomen in de deelnemers.

[ Voor 26% gewijzigd door HerZon op 03-04-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Nog een review van CNet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Leuke stukje over de accu,die toch minder presteert.

http://www.mobilecowboys....uik-van-de-galaxy-s6-edge

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ruffzz op 03-04-2015 20:49 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S6 (edge) met 'Galaxy S6 (edge)' erop is idd de US-versie

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Ik heb vandaag het toestel om 0800 van de lader gehaald en staat nu nog op 76% na een aantal telefoontjes, mail ontvangen/versturen en alles qua connectiviteit aan.

Ook de stappenteller deed vrolijk mee, 7092 stappen gedaan vandaag en heb een badge gehaald (vet man, wist niet eens dat ie meedraaide op de achtergrond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Erg uitgebreide review van de S6 Edge op GSM Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier is de batterij weer wel goed !!
Wat is het nou vraag ik mij af.

Meerdere reviews en dan weer slecht en dan weer goed. Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:58:
[...]

Haha kan niet wachten om het zelf te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat het veel te maken heeft met persoonlijke instellingen. Andere apps, slecht geschreven apps wifi constant aan laten staan etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Reviews zijn meningen van individuen.
Mijn Edge presteerde ook butt de eerste twee dagen omdat ik te lui was de originele lader te pakken maar in plaats daarvan deze in een van de USB outlets aan te sluiten in huis. Ik heb het toestel vanmorgen met de originele lader geladen en prompt houdt de accu het ook een dag vol.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig VOIP en video verkeer heb gehad vandaag zoals de afgelopen dagen maar desondanks verrast dat de accu nog meer dan 3/4 vol zit na een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Gisterenavond nog ruim een half uur Youtube en half uur Netflix gekeken en nu staat ie op 46%.

Met die accu zit het (in mijn geval) wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:55
Ballebek schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:17:
Reviews zijn meningen van individuen.
Mijn Edge presteerde ook butt de eerste twee dagen omdat ik te lui was de originele lader te pakken maar in plaats daarvan deze in een van de USB outlets aan te sluiten in huis. Ik heb het toestel vanmorgen met de originele lader geladen en prompt houdt de accu het ook een dag vol.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig VOIP en video verkeer heb gehad vandaag zoals de afgelopen dagen maar desondanks verrast dat de accu nog meer dan 3/4 vol zit na een dag.
Het lijkt mij sterk dat het gebruik van een originele lader invloed heeft op het verbruik of de capaciteit van je telefoon. Een vol toestel zit toch even vol ongeacht welke lader je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57

Saven

Administrator

Stolpert schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:20:
[...]

Het lijkt mij sterk dat het gebruik van een originele lader invloed heeft op het verbruik of de capaciteit van je telefoon. Een vol toestel zit toch evenvol ongeacht welke lader je gebruikt?
dit. wellicht dat hij minder snel oplaadt, maar vol = vol :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
accuduur is van zoveel aspecten afhankelijk. Signaal sterkte, gps, helderheid van beeldscherm, apps, browsen of video kijken, veel standby of juist niet. Gamen of weer juist niet enzovoorts.

ik kan me voorstellen dat als je buiten een review doet en signaal niet sterk is, dat dan de accuduur een stuk minder is als binnenshuis met goed wifi ontvangst.

Mijn ervaring is ook dat een accu de eerste paar dagen sneller leeg is. Of dat komt door het vele spelen met het toestel of dat de accu zich nog moet zetten weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:45
Ballebek schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:32:
Ik denk ik regel even zoon draadloze lader; nergens te krijgen (terwijl bijna alle andere accessoires wel al te koop zijn).
Meer iets voor het accessoires topic natuurlijk, maar mijn clear view cover en s6 lader liggen al op mijn afhalen te wachten bij Azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff kan niet wachten tot zaterdag :( S6 Edge 64gb Goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Stolpert schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:20:
[...]

Het lijkt mij sterk dat het gebruik van een originele lader invloed heeft op het verbruik of de capaciteit van je telefoon. Een vol toestel zit toch even vol ongeacht welke lader je gebruikt?
Kan toeval zijn of dat de accu idd pas na drie ladingen goed functioneert. Ik merk alleen wel een flinke vooruitgang tov de eerste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:30:
Hier ook, maar gisteren gebeld dat ze 'm vrijdag af komen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:30:
En dan komt er een review van de Tweakers-testers en dan kan je al helemaal niet meer wachten ;) Mijn review probeer ik maandag online te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag in het levertijden topic

[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 04-04-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:04:
[...]

En dan maar hopen dat Coolblue genoeg van op voorraad krijgt, anders kan ik nog langer wachten. :/
Wanneer heb je besteld? Ik heb de Edge 64Gb Goud pas op 29-3 besteld (via pdashop, maar dat is ook gewoon Coolblue) en hij wordt dus vrijdagmiddag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 21:25
Prima video over het uitbreiden van het geheugen :) YouTube: Expandable (Removable) Storage on the Samsung Galaxy S6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
ze zouden eigenlijk een case moeten uitvinden waar je de sd kaart permanent in kwijt kan. helaas ben ik die nog niet tegen gekomen.
Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.