Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Eerste test hier gedraaid, en heb een issue wat ik met jullie wil checken.
1. Heb een simkaart van Simyo (KPN netwerk) in de telefoon en alhoewel hij het netwerk de eerste keer automatisch vindt, geeft ie even daarna "Emergency calls only" weer. Ook is in het status menu het bereik -113 dBm (about device -> status).
2. Als ik handmatig het netwerk selecteer pakt ie KPN wel, maar geeft nog steeds -113 dBm weer als bereik.
3. Bij een herstart van het device moet ik het netwerk *weer* handmatig instellen (mobile networks->network operators->KPN): even verschijnt na de herstart en ingave sim-pincode de melding "simyo" in het scherm, daarna verschijnt vrijwel meteen de melding "No service, Selected network (NL KPN) not available".

Dit klinkt als een serieus issue, dus ben heel erg benieuwd of jullie het tegenkomen, en natuurlijk of Samsung er snel een nieuwe update voor gaat releasen. Ik kan verder wel gewoon bellen/gebeld worden als ik de workaround heb toegepast.

Software versie info:
Build number LRX22G.G925FXXU1A0C1
Baseband version G925FXXU1A0C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:24

Bob Popcorn

Plop!

Kpn sim hier (hi) en geen enkel probleem :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Bob Popcorn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
Kpn sim hier (hi) en geen enkel probleem :)
Thanks, ik neem aan de zelfde SW versie ? Ik ga het checken op andere plekken om te zien of het een lokaal issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

5.0.2 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

@Vaal, wat is de build versie? Zie het bericht van Sander761

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Ik kijk wel even of ik nog wat meer kan uitzoeken de komende dagen, het kan ook best een Simyo issue zijn bedenk ik me. Met de workaround heb ik er verder geen last van. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:46
214464 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:38:
Ik kijk wel even of ik nog wat meer kan uitzoeken de komende dagen, het kan ook best een Simyo issue zijn bedenk ik me. Met de workaround heb ik er verder geen last van. Thanks.
Ik gebruik hier ook een Simyo kaartje maar helemaal geen problemen :) Heb zelfs veel beter bereik dan bij *bliep (T-Mobile) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Ik heb ondertussen wat foto's van de unboxing live staan, inclusief accessoires : gallery: sander761

Verder: eerste test met mijn Qi charger (blanco ebay variant) is geslaagd, hij laad soepel op. On to the review ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Carpento schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:16:
[...]

• Op één of andere manier had ik (en veel meer anderen trouwens :? ) het idee dat er 15 reviewers een toestel zouden meekrijgen. Dat bleken er maar 10 te zijn waarvan dan 'maar' zes op basis van de motivatie. Die motiviatie had ik wel wat leuks van gemaakt maar ook weer niet heel extreem. Ik had dus een beetje een 'bummer, daar gaan m'n kansen'-gevoel.
Ik had ook het idee dat er 15 waren. Bovendien had ik de tekst heel erg snel gelezen en maar geklikt op: Ja, ik kan aanwezig zijn en heb geen Samsung telefoon. Persoonlijk had ik dus ook helemaal niet verwacht dat ik een mailtje zou krijgen dat ik aanwezig mocht zijn. Ofwel, ik heb genoten!
SomerenV schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 03:52:
Het was echt gaaf om een keer een Tweakers-evenement mee te maken maar ik merkte wel dat ik niet gemaakt ben om te socializen in een groep van pak 'm beet 60 vreemden :+ Gelukkig niet de hele avond alleen gestaan dankzij een vriendelijke Tweaker uit Alkmaar wiens naam ik vergeten ben, dus thanks daarvoor! ;)
Ik had je wel gezien, maar ik zag dat je druk bezig was. Ik dacht juist, ik trek mijn tweakers hoodie aan, dan zijn mensen nieuwsgierig en kom ik wel aan de praat met iemand. Werkte denk ik averechts omdat mensen dat een beetje "spannend" leken te vinden. Of ze vonden me er gemeen uit zien, dat kon ook natuurlijk. :)
Wilbert die de Gear VR uit aan het testen is! :+ Helaas geen foto van toen ie op de fatboy lag aangezien dat er redelijk apart uit zag. Wel een gaaf ding overigens, maar de pixeldichtheid van de Note 4 is véél te laag voor zoiets en 200/250 euro voor alleen de Gear VR is echt véél te veel geld voor zoiets.
Dat is natuurlijk iets wat we niet zo maar voorbij konden laten gaan, dus ik had hem gelukkig wel geschoten! })
zeef schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:21:
Het ging om de mensen die om 10:30 de trein moesten halen. ;) Pont vaart tot 0:00 uur.
Echt bedankt dat je het had gezegd. De vriendelijke mevrouw met de limo stond buiten en wilde ons graag weg brengen. Toen zei een medetweaker dat lopen waarschijnlijk sneller was, dus zijn we maar gaan rennen. Toen we op de boot zaten en de boot net 10 seconden weg was, kwam de limo aan. _/-\o_
Kiswum schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:22:
Hetzelfde geldt voor waterdichtheid. Niemand wilt den dunne telefoon. Men koopt liever een telefoon van 9mm dik met een goede accu, ingebouwde camera en waterdichtheid.

Wat betreft de SD kaart. Dat was 1 van de meest gewilde features waaraan een smartphone moet voldoen volgens ruim 650 Nederlanders. Wellicht kan Samsung iets met de informatie doen uit mijn Tweakblog :)
Tweaker Kiswum: De perfecte smartphone? - De resultaten
De marketing manager van de telecom divisie was aanwezig van wat ik van zijn collega's hoorde. Ik heb hem dit ook verteld (niet wetende dat het jouw blog was). Zijn antwoord was dat de meeste SD-kaarten te langzaam zijn voor een optimale ervaring van de telefoon. Bovendien kon de telefoon dan dunner worden gemaakt. Niet te vergeten gebruiken mensen vandaag de dag ook vaak spotify en andere streamingdiensten.

Ik gok dat hij niet veel invloed zal kunnen uitoefenen op het uiteindelijke design van de telefoon, maar ik vind de keuzes die ze gemaakt hebben wel een beetje vreemd. Op een SD-kaart worden meestal alleen films of muziek gezet. Voor beide heb je geen hoge datatransfer nodig. Ook ben ik het met de redactie eens dat de accuduur voor een telefoon met deze specs niet slecht is, echter had die dus nog beter gekunt: zodat je er gewoon 2 dagen mee kon doen. Persoonlijk zag ik hem liever één of 2 mm dikker met een grotere accu, sd-kaart en eventueel waterproof. Echter is dat nu toekomstmuziek en ik denk dat de volgende Samsung flagships deze features wel hebben. Ze kunnen dat dan namelijk goed gebruiken als marketing truc, in een wereld waarin we nu toch al smartphones hebben waarbij verdere hardware upgrades niet veel meer gaan uitmaken. :)

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. Dank u wel. :D
Nogmaals ik vond de avond erg leuk en ik zal volgende keer zeker weer mee doen aan zo'n dergelijke actie. _/-\o_ d:)b

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Vraagje, zijn er nog meer mensen die de telefoon nog niet hebben ontvangen of ben ik de enige?

Ik hoop hem toch wel vandaag binnen te krijgen, want dan kan ik in ieder geval morgen de hele dag testen samen met mijn zoontje op papadag. Als het langer gaat duren dan gaat het me niet lukken om een "Kiswum waardige review" neer te zetten binnen de al krappe 2 weken tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Wat let je om eerst een review te maken die voldoet aan Tweakers' vereisten, en die later uit te breiden ? Dat de eerste kijkers dan een iets 'mindere' review zien kun je niet voorkomen, maarja ;)

Ik heb overigens problemen met SMS verzenden, dat mislukt voortdurend. Misschien toch een rarigheidje door die simkaart, die eigenlijk voor prepaid zou moeten zijn. We zien wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Carpento schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:18:
Wat let je om eerst een review te maken die voldoet aan Tweakers' vereisten, en die later uit te breiden ? Dat de eerste kijkers dan een iets 'mindere' review zien kun je niet voorkomen, maarja ;)
Dat is voor mij erg lastig, ik heb het weleens geprobeerd. Het komt er dan op neer dat ik iets goed doe of helemaal niet :D

Ik heb al een template gemaakt en aangepast met de S6 info incl. linkjes naar diverse s6 topics. Hierdoor kan ik zo goed als direct beginnen met het schrijven van mijn eerste indruk over de telefoon en hoef ik de tabellen niet verder aan te passen. In deze tabellen zal ik de gemaakte foto's plaatsen zodat het netjes is uitgelijnd. Door de nieuwe imageviewer van Tweakers komt het er zelfs wat strakker uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Heel zwart-wit bekeken spelen er dan twee belangen:
• 1)Je hebt met Tweakers een overeenkomst voor aan review die:
Binnen twee weken opgeleverd wordt
Aan de 'reviewtechnische' minimumeisen van Tweakers voldoet.
• 2)Je wilt voor jezelf een betere review opleveren maar dat lukt niet in 2 weken.

De standaard die je zelf graag hoog houdt is wel begrijpelijk maar je hebt voor iets anders getekend. Zonder die overeenkomst had je de review uberhaupt niet kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 14:54

Tim Schuhmacher

abasios

Ik ontdek net dat ik nog geen data verbinding heb. die kun je je dan laten instellen door bij je provider jezelf een sms met instellingen op te sturen. De s6 staat er niet tussen, maar is de s5 dan vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Geen idee, bij mij werkte de dataverbinding direct. Daarentegen kan ik -maar dat ligt aan het simmetje wat ik heb gekregen- niet SMS'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SMSen werkt hier, getest met de nieuwe "Ban een tweaker" functionaliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hoe gaat het met het batterijverbruik, testers?
Ik wil een pre order gaan plaatsen, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb inderdaad ook een nieuwe sim.

Batterij moet nog even blijken. Ik ga het proberen zonder Facebook maar met Google Now / cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Teletekst schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:54:
Hoe gaat het met het batterijverbruik, testers?
Ik wil een pre order gaan plaatsen, dus ben benieuwd.
Vandaag redelijk intensief gebruik gemaakt van mijn Edge, heeft het volgehouden van 7u30 vanmorgen tot 18u45 met nog +- 10% over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Yes, ook ik heb mijn telefoon binnen gekregen :)
Wat betreft de randen. Ik heb er weinig last van. Het is iets scherper, maar storend vond ik het de eerste 30 minuten niet echt.

Ok en nu een hoop apps weggooien om ruimte terug te krijgen en het beschikbare geheugen boven de 1GB uit te laten komen.
Daarna weer verder met Flappy Lollipop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Ik heb vandaag de batterij van 100% (5:45) tot 71% nu (20:57) zien gaan, met een beetje browsen en laag schermgebruik. Dus dat komt uit op zo'n 15 uur tegen 29%, dat zou ie +/- 51 uur vol kunnen houden. Wifi stond overigens grotendeels uit, dus niet echt een realistisch verbruik, maar geeft aan wat een realistisch minimumverbruik is.

Ik heb vandaag ook een Samsung clear view cover voor de edge gehaald, omdat ik de achterkant toch vrij fragiel vind. Je mag het resultaat hier beoordelen. Het is duidelijk plastic, en dus krasgevoelig. Wellicht niet de beste lange-termijn oplossing, maar het geeft een klein beetje zekerheid zeg maar :) Verder vind ik het niet veel afdoen aan het ontwerp, alleen op de ronde hoeken zie je het plastic (met metaallaag binnenkant) van de cover, maar verder blijft de metalen rand goed zichtbaar. Hij ligt iets steviger in de hand, maar de randen aan de zijkant blijf je voelen. De cameralens wordt daarentegen wel beter beschermd doordat ie niet meer uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Mijn telefoon is van 100% om 6.45 naar 26% nu, vrij intensief gebruikt vandaag. Valt me nog niks tegen in vergelijking met m'n iPhone, waarbij ik toch het idee had dat ie naarmate de dag vorderde steeds sneller leeg liep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359003

Iemand die de S6 binnen heeft en toevallig snapchat heeft geinstalleerd? Hoe is de video en foto kwaliteit van de verstuurde snaps (dus snap naar jezelf sturen) van front en rear camera? kan iemand dit testen aub. Ik weet dat de kwaliteit bij de S5 en S4 bijvoorbeeld heel slecht was, en dit ligt niet aan de camera maar aan de app zelf. Video's werden heel erg blokkerig, front camera was heel 'lag'erig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De accu zal overigens voor iedereen nog beter worden.
Zo goed als alle telefoon accu's hebben ongeveer 3 volledige ladingen nodig om op volle kracht te werken. Het heeft dus eigenlijk nog niet veel nut om na 1 dag al de resultaten te showen. Je kunt beter 3-6 dagen wachten (afhankelijk of je hem dagelijks of om de dag moet opladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Anoniem: 359003 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:30:
Iemand die de S6 binnen heeft en toevallig snapchat heeft geinstalleerd? Hoe is de video en foto kwaliteit van de verstuurde snaps (dus snap naar jezelf sturen) van front en rear camera? kan iemand dit testen aub. Ik weet dat de kwaliteit bij de S5 en S4 bijvoorbeeld heel slecht was, en dit ligt niet aan de camera maar aan de app zelf. Video's werden heel erg blokkerig, front camera was heel 'lag'erig
Geen snapchat hier maar met WhatsApp is dat ook zo: de camera schiet waanzinnige plaatjes maar de compressie van de app verstiert de boel vervolgens compleet. Maarja, 16 megapixel foto's ongecomprimeerd verzenden is ook weer stupide :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Is het al tijd om over te schakelen op het: Discussie en ervaringen topic :D

Zijn er hier al mensen bezig geweest met benchmarks?

3D Mark verloopt prima (op 1 foutmelding en 1 hang-up na dan).
AnTuTu loopt langzaam aan af, waardoor ik van een 65000 score na 10x testen rond de 62000 ben uitgekomen. Blijkbaar zet deze test de CPU voller open dan 3D Mark, want de telefoon wordt iets warmer (maar niet heet hoor.)
Vanmiddag/vanavond zal ik wat andere benchmarks draaien.

Oh ja, als je telefoon blijft hangen: Power + Volume down, zal je telefoon uitgaan, zodat je hem daarna weer aan kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Kiswum schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:51:
Is het al tijd om over te schakelen op het: Discussie en ervaringen topic :D

Zijn er hier al mensen bezig geweest met benchmarks?

3D Mark verloopt prima (op 1 foutmelding en 1 hang-up na dan).
AnTuTu loopt langzaam aan af, waardoor ik van een 65000 score na 10x testen rond de 62000 ben uitgekomen. Blijkbaar zet deze test de CPU voller open dan 3D Mark, want de telefoon wordt iets warmer (maar niet heet hoor.)
Vanmiddag/vanavond zal ik wat andere benchmarks draaien.

Oh ja, als je telefoon blijft hangen: Power + Volume down, zal je telefoon uitgaan, zodat je hem daarna weer aan kunt zetten.
Ik heb net antutu gedownloaded en de test is bezig. Ik zal straks 3D Mark ook nog wel even draaien, wil zo langzamerhand een beginnetje maken met de review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn toestel omgeruild bij het Samsung kantoor in Delft (Moest ik 2 hele minuten omrijden onderweg naar mijn werk), nu wel met een 100% goed scherm :)
De kerel die mij mijn nieuwe toestel overhandigde wist me ook te vertellen dat in de winkels de demotoestellen toch af en toe voorzien worden van een vingerafdruklock, net als tijdens onze testavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

TommyboyNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:55:
Ik heb zojuist mijn toestel omgeruild bij het Samsung kantoor in Delft (Moest ik 2 hele minuten omrijden onderweg naar mijn werk), nu wel met een 100% goed scherm :)
De kerel die mij mijn nieuwe toestel overhandigde wist me ook te vertellen dat in de winkels de demotoestellen toch af en toe voorzien worden van een vingerafdruklock, net als tijdens onze testavond :P
Perfecte service van Samsung.

Nu weer aan het werk en daarna lekker reviewen :)
iBugged schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:54:
[...]

Ik heb net antutu gedownloaded en de test is bezig. Ik zal straks 3D Mark ook nog wel even draaien, wil zo langzamerhand een beginnetje maken met de review :)
Bij 3D Mark, kun je het beste kiezen voor Ice Storm Unlimited. De andere 2 testen zijn te zwak voor deze telefoon ;)

Genieten van de mooie beelden (vooral het effect aan de zijkant van de telefoon is bijzonder tijdens de filmpjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Kiswum schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:59:
[...]

Bij 3D Mark, kun je het beste kiezen voor Ice Storm Unlimited. De andere 2 testen zijn te zwak voor deze telefoon ;)

Genieten van de mooie beelden (vooral het effect aan de zijkant van de telefoon is bijzonder tijdens de filmpjes).
Ik ga dat zeker doen, net als het meerdere keren proberen van Antutu voor die verschillen, mijn eerste test was ruim 668000 maar als dat afneemt met ruim 4000 zou wel jammer zijn (voor dit toestel dan ;))

// Edit; Vreemd dat bij jou de scores aflopen, bij mij blijven de scores stabiel tussen de 68000-69000

[ Voor 8% gewijzigd door iBugged op 02-04-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik heb zojuist AnTuTu gedraaid en haalde de eerste keer 69283

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Ik haal bij AnTuTu ook 68590, ben benieuwd of 'ie hoger haalt aan de netspanning :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-07 10:27
Belachelijk hoge scores (had ik in de reviews ook al gezien)!

Mijn Note4 met gelijksoortige octacore Exynos cpu en hoeveelheid ram haalde ongeveer 52.000 met antutu.

De S6 scoort dus zo'n 33% hoger! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 02-04-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 01-07 08:34
Helaas wordt het toestel wel flink warm wanneer je TomTom gebruikt. Je zou toch verwachten dat dat een peuleschil zou moeten zijn.

En net een clear cover gekocht, verbetering want ik vind dat dunne randje in mijn lomp grote handen maar niks. De Edge valtest is ook al 3x goed gegaan waaronder 1x lanceren door de woonkamer. Niks van te zien.

[ Voor 45% gewijzigd door Uberprutser op 02-04-2015 19:58 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Ik heb net bij de Mediamarkt een oranje canvas cover gekocht :) Erg mooi hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hallo testers,

Ik lees op het XDA forum dat er nogal wat problemen zijn met de batterijduur van de S6 toestellen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Kom je er makkelijk de dag mee door of maak je je zorgen dat je het eind van de dag niet haalt zonder op te laden? Ik ga dan uit van normaal gebruik. Beetje surfen, twitteren en appen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Teletekst schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:36:
Kom je er makkelijk de dag mee door of maak je je zorgen dat je het eind van de dag niet haalt zonder op te laden? Ik ga dan uit van normaal gebruik. Beetje surfen, twitteren en appen.
Alvast bedankt!
Met licht tot matig gebruik hier geen problemen, zie ook post bovenaan. Na 2 dagen testen (dan is ie zoals
Kiswum opmerkte nog niet op z'n "top") zo'n 30% batterijgebruik over een hele dag, geen onverklaarbare spikes in het verbruik. AnTuTu battery ranking was hier 5500, daarmee zit ie boven bv. de Nexus 5 (4500) en onder de Nexus 4 (6500). De note 3 haalt 8000 op deze synthetische test.
Het is niet super, maar goed te doen dunkt me.

[ Voor 26% gewijzigd door 214464 op 03-04-2015 11:49 . Reden: add quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Even voor de reviewers hier, hoe/waar maken jullie van die 'tussenkopjes' voor nieuwe onderwerpen? Ik wil die graag gebruiken maar weet niet waar je die mooi kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Het zou met plaatjes kunnen, maar ook met dit soort code
code:
1
[br][h1]Inleiding[/h1]

Inleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Kiswum schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:37:
Het zou met plaatjes kunnen, maar ook met dit soort code
code:
1
[br][h1]Inleiding[/h1]

Inleiding

Ik heb liever van die mooie kopjes net als andere topreviewers :9~ Helaas ben ik niet zo grafisch ingesteld :( Ook niet zo snugger als ik een 80% batterijtest aanzet terwijl ik hem eigenlijk nog wil gebruiken, mja we laten dat ding maar draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dat zijn dan wellicht plaatjes.

Ik doe alles met paint, maar dit keer heb ik ook hulp ingeschakeld van Irfanview om een aantal geautomatiseerde dingen te kunnen zoals: Plaatjes verkleinen, thumbnails aan te maken en om een watermerk aan te brengen.

Sneakpeak:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yfqATsV7ciH3KTfw2v9Mr8dK/full.png

[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 03-04-2015 16:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Kiswum schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:38:
Dat zijn dan wellicht plaatjes.

Ik doe alles met paint, maar dit keer heb ik ook hulp ingeschakeld van Irfanview om een aantal geautomatiseerde dingen te kunnen zoals: Plaatjes verkleinen, thumbnails aan te maken en om een watermerk aan te brengen.

Sneakpeak:
[afbeelding]
offtopic:
Heb je bij die feiten het eerste product van Samsung gezet? :p

Ik ga wel even prutsen in Paint en mocht dat niet lukken, is het jammer maar het gaat om de inhoud natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

iBugged schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:56:
[...]

offtopic:
Heb je bij die feiten het eerste product van Samsung gezet? :p

Ik ga wel even prutsen in Paint en mocht dat niet lukken, is het jammer maar het gaat om de inhoud natuurlijk :D
offtopic:
Over ruim 1 week weet je of je vermoeden klopt

Succes! Het gaat in eerste instantie om de inhoud. Je review opleuken kan daarna nog.
(ook al is het voor mij moeilijk om niet alles in 1 keer zo goed als perfect op te leveren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik ga mijn review op mijn telefoon inspreken en niet verbeteren achteraf, wordt een toptekst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-07 10:27
Domme vraag misschien maar zijn er al 'preview-event' reviews online en zo ja, waar vinden we die? Ik ben in de markt voor enig S6 leesvoer in afwachting van levering van mijn pre-order a.s. vrijdag, dus vandaar de vraag :)

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 03-04-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:30:
Domme vraag misschien maar zijn er al 'preview-event' reviews online en zo ja, waar vinden we die? Ik ben in de markt voor enig S6 leesvoer in afwachting van levering van mijn pre-order a.s. vrijdag, dus vandaar de vraag :)
Nee, die zijn nog niet online. Mochten er reviews online komen, dan zal dat vast wel in dit topic gemeld worden en anders kan je ze straks hier vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Heeft iemand een idee waarom de quick launch notificatie altijd verschijnt als je de camera opent met 2*home button ? Lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Doet de mijne niet hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hier herken ik dat probleem ook niet. Wellicht druk je nog ergens anders op tijdens het unlocken.
Wat ik wel veel merk, is dat de camera weleens gestart is als ik de telefoon uit mijn sleeve hoesje haal. Er is vast geen anti-broekzak beveiliging in de huidige release??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Ik open vaak de multitask-switcher als ik 'm unlock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Ik heb het probleem maar een paar keer gezien, maar behalve een "OK" button (die ik indrukte) geen optie om het uit te zetten. Nu lijkt het weer in orde - zal wel een 'tips&tricks' optie zijn die ik onbewust heb geactiveerd.
Heb nog wat meer foto's online gezet gemaakt met de S6 Edge, van Paaspop 2015: find the easter eggs ;=)

Edit: en mijn review staat live. Kritiekpunten ga ik meenemen in een tweede ronde aanstaand weekend, maar ik wil de nieuwe gebruikers alvast wat leesvoer geven. Succes !

[ Voor 26% gewijzigd door 214464 op 06-04-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Als mijn S6 's nachts op de edge de klok laat zien, geeft het complete display een beetje licht, het lijkt bijna een LCD... Als ik echter heen-en-weer swipe over de rand, om de tijd/weer/accu etc te laten zien op de edge, is het scherm wel mooi zwart. Hebben jullie S6's dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
TommyboyNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:26:
Als mijn S6 's nachts op de edge de klok laat zien, geeft het complete display een beetje licht, het lijkt bijna een LCD...
Dit herken ik, doet de mijne ook. Verbaasde ik me ook al over :p
Als ik echter heen-en-weer swipe over de rand, om de tijd/weer/accu etc te laten zien op de edge, is het scherm wel mooi zwart. Hebben jullie S6's dat ook?
Dit heb ik nog niet getest in het donker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

TommyboyNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:26:
Als mijn S6 's nachts op de edge de klok laat zien, geeft het complete display een beetje licht, het lijkt bijna een LCD... Als ik echter heen-en-weer swipe over de rand, om de tijd/weer/accu etc te laten zien op de edge, is het scherm wel mooi zwart. Hebben jullie S6's dat ook?
Jep, dit heb ik ook! Beetje jammer, want dat is precies de reden waarom ik de nightstand niet gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Nou dat vind ik nou ook al apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-07 21:12
Heeft iemand die de s6/edge al heeft dit probleem?
http://www.sammobile.com/...es-with-the-camera-flash/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Was me nog niet opgevallen, zal er vannacht nog eens goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Eerste helft van m'n review staat klaar als preview :) Voor 't eerst zo'n grote review schrijven, spannend dus. Ik merk wel dat ik veel meer vanuit het eigen gebruik schrijf tov veel andere reviews die echt minutieus alles precies testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

1 Tip Vaal. Als je je review af hebt, zet hem niet online, maar plaats hem geheel opnieuw.
Anders zal de datum van de start van de review worden geplaatst. Niet de datum dat de review uit de beta fase is gehaald.

Ik heb mijn eigen review ook in een preview geplaatst. Ik was net na het event al begonnen met het schrijven van achtergrond informatie en het verzamelen van informatie en interessante test cases.
Ik ben benieuwd naar de reviews van iedereen, we hebben nog minder dan 1 week de tijd. Echter denk ik dat men hoopt om de review op 10 april af te hebben ivm de launchday :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
* Carpento heeft vanavond ook weer een leuk eindje geschreven :)

Verder Antutu nog eens laten draaien, haalde eerder iets van 69k, vanavond zat ik de eerste keer op 71k :o

offtopic:
Verder vandaag een nieuw simkaartje van Vodafone binnengekregen, kan nu ook weer SMS'en, altijd fijn :P

[ Voor 23% gewijzigd door Carpento op 09-04-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maven82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
Mijn planning is om hem vanavond live te zetten.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb zulke tegenstrijdige resultaten in mn accu tests dat ik ff niet zo goed weet wat ik er mee aan moet.
De scores die ik meet van de antutu accu test varieert van 3.700 tot 10.000...
Verder wil ik vanavond als ik thuis ben nog een test doen van de hartslagsensor.
Ik heb namelijk het gevoel dat die ook behoorlijk afwijkt. Ik heb de beschikking over een borstband van Polar dus die wil ik even met elkaar vergelijken.
Als ik dat heb gedaan is mijn eerste uitgebreide review ook een feit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 01-07 08:34
Ik denk dat het accu stuk een soort bug is want de ene keer kan ik ruim een dag doen en de andere dag is ie na een halve dag al leeg (terwijl ik het toestel nagenoeg op de zelfde manier gebruik).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Ballebek schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:53:
Ik denk dat het accu stuk een soort bug is want de ene keer kan ik ruim een dag doen en de andere dag is ie na een halve dag al leeg (terwijl ik het toestel nagenoeg op de zelfde manier gebruik).
Wat zegt Android dan over de grootste verbruiker ? Scherm, systeem, andere software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maven82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
TommyboyNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:44:
[...]

Was me nog niet opgevallen, zal er vannacht nog eens goed naar kijken.
Is het je nog opgevallen? of niet meer gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
sgouman schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:00:
[...]

Is het je nog opgevallen? of niet meer gekeken?
Wel gekeken, niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bob Popcorn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:07:
Eerste helft van m'n review staat klaar als preview :) Voor 't eerst zo'n grote review schrijven, spannend dus. Ik merk wel dat ik veel meer vanuit het eigen gebruik schrijf tov veel andere reviews die echt minutieus alles precies testen. :)
Kiswum schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:30:
1 Tip Vaal. Als je je review af hebt, zet hem niet online, maar plaats hem geheel opnieuw.
Anders zal de datum van de start van de review worden geplaatst. Niet de datum dat de review uit de beta fase is gehaald.

Ik heb mijn eigen review ook in een preview geplaatst. Ik was net na het event al begonnen met het schrijven van achtergrond informatie en het verzamelen van informatie en interessante test cases.
Ik ben benieuwd naar de reviews van iedereen, we hebben nog minder dan 1 week de tijd. Echter denk ik dat men hoopt om de review op 10 april af te hebben ivm de launchday :)
Mijn truc is: Schrijf hem in notepad

Als je wilt weten hoe hij eruit ziet, pak een willekeurig topic, plaats daar je code en druk op "Toon voorbeeld". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
oke mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik kreeg zojuist een software update gepusht. Erg toevallig, zo na middernacht op de dag van release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07 09:32
Iemand die binnenkort een review gaat plaatsen over de normale S6? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
De mensen in dit topic hebben allemaal een S6 edge ontvangen, ik verwacht dus van niet. Maar: Voor de S6 review hoef je alleen maar de edge functionaliteit over te slaan, en dan heb je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07 09:32
TommyboyNL schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:22:
De mensen in dit topic hebben allemaal een S6 edge ontvangen, ik verwacht dus van niet. Maar: Voor de S6 review hoef je alleen maar de edge functionaliteit over te slaan, en dan heb je hem :)
Ahh excuses, dacht dat ze beiden verloot waren vandaar :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maven82
Is het mogelijk om de afbeeldingen in je review bij tweakers te hosten?
Ik heb het via dropbox gedaan, maar die zitten te zeuren dat ik teveel traffic genereer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Maven82 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:55:
Is het mogelijk om de afbeeldingen in je review bij tweakers te hosten?
Ik heb het via dropbox gedaan, maar die zitten te zeuren dat ik teveel traffic genereer...
Waarom niet gewoon bij imgur of tinypic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Mijn review staat ook online sinds zojuist: productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door Carpento :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Als je genoeg karma of een abonnement hebt, dan kun je je beelden bij Tweakers hosten.

Edit:
Ik zal mijn review vanavond of morgen plaatsen. Ik ben de laatste ROM nog aan het testen en zal eventuele extra zaken toevoegen aan mijn huidige review.
Dit is de eerste keer dat ik zo snel een review heb geschreven. Ik hoop dat er niet teveel fouten in zullen zitten. Tevens zijn mijn plaatjes nu voor het eerst gehost via mijn eigen site. Ik hoop dat ik met mijn nieuwe structuur tevens een snellere "reviewpagina" heb gemaakt. Normaal doe ik er 3-5 weken over om te testen + schrijven, maar dit keer zal hij in ongeveer 2 weken zijn afgerond.

[ Voor 76% gewijzigd door Kiswum op 11-04-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Kiswum schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:49:
Als je genoeg karma of een abonnement hebt, dan kun je je beelden bij Tweakers hosten.
maar helaas tot max. 5mb.

Overigens gaat er best wel wat tijd zitten in het schrijven van een review, ik laat het er bij hoor, ik stuur mijn telefoon wel terug. Het lijkt zo wel op werken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:16:
[...]

Overigens gaat er best wel wat tijd zitten in het schrijven van een review, ik laat het er bij hoor, ik stuur mijn telefoon wel terug. Het lijkt zo wel op werken. O-)
Klopt 5 MB per plaatje, maar met mspaint (of direct in de instellingen van je telefoon), kun je plaatjes verkleinen tot bijvoorbeeld Full-HD of naar 6MP op je toestel zodat je 16:9 foto's blijft behouden.

Was het sarcastisch of stop je echt met je review? Ik zou eerst vragen of je wat meer tijd zou mogen krijgen.
Het leven van een reviewer gaat helaas niet over rozen. Het is een lange weg van een unboxing naar een eindoordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

214464

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:16:
[...]

Ik heb zelf de foto's enkel opnieuw opgeslagen met een iets hogere compressiefactor (van 96 naar 85). Dat bespaart al bijna 4MB in de meeste gevallen. BTW: je hebt ook nog gratis Onedrive 200GB via de Edge natuurlijk, wellicht een optie om die te gebruiken :)

Ik hoop dat je je review snel online zet, ben erg benieuwd naar de ervaringen van alle 10 gelukkige testers ;)

[ Voor 8% gewijzigd door 214464 op 11-04-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Die te groot zijn link ik nu vanaf mijn eigen domein. Nog even 1x doorlezen en dan zet ik hem online.

edit: en done: productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door Tim Schuhmacher

[ Voor 48% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 11-04-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Iemad die weet hoe je het kan uitzetten? dat niet je scherm aangaat bij een sms.
bij whatsapp gebeurd dit niet.
ik wil wel graag als die op stil staat dat dat ledje gaat branden. maar niet mijn hele scherm aangaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:21:
Iemad die weet hoe je het kan uitzetten? dat niet je scherm aangaat bij een sms.
bij whatsapp gebeurd dit niet.
ik wil wel graag als die op stil staat dat dat ledje gaat branden. maar niet mijn hele scherm aangaat
Je kunt kijken of een aanpassing in Geluiden en meldingen -> Appmeldingen helpt. Je kunt ook natuurlijk alle meldingen op het vergrendelscherm uitzetten, maar dat is denk ik niet wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Hoi.
Nee ik wil wel gewoon dat de berichten op het vergrendelscherm staan maar als ik een sms krijg gaat het scherm een paar seconden aan. Dit is alleen bij een sms en niet bij whatsapp ofzo. Ik zou toch graag uitzetten dat het scherm aangaat naar ik zie er nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 14:43
Zijn er ergens nog foto's en/of video's vanuit Tweakers van het preview-event verschenen? Ik kan mij herrineren dat dit wel is gezegd maar ik kan nergens wat terug vinden. Er waren aardig wat mensen in de weerk met camera's dus je zou het haast verwachten..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hebben jullie alleen S6 edge's gehad, of waren er ook "normale S6'en"?

[ Voor 30% gewijzigd door Frozen op 12-04-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Jassy schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:25:
Zijn er ergens nog foto's en/of video's vanuit Tweakers van het preview-event verschenen? Ik kan mij herrineren dat dit wel is gezegd maar ik kan nergens wat terug vinden. Er waren aardig wat mensen in de weerk met camera's dus je zou het haast verwachten..
Ik gok dat ze als alle reviews binnen zijn de reportage online zetten met dan direct ook een linkje naar alle reviews ofzo :p
Frozen schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:38:
Hebben jullie alleen S6 edge's gehad, of waren er ook "normale S6'en"?
Alleen S6 Edges ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Carpento schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:45:
[...]

Ik gok dat ze als alle reviews binnen zijn de reportage online zetten met dan direct ook een linkje naar alle reviews ofzo :p

[...]

Alleen S6 Edges ;)
d:)b Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

10 dagen getest, 6450 woorden, snelste telefoon ooit en een futuristisch design.
Hier is mijn mening over de #S6Edge
productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door Kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maven82
Volgens mij missen we een review? Vandaag was moest alles toch online staan? Of vergis ik me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
De dag is nog niet om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Er was toch iemand met dode pixels? Misschien heeft hij/zij uitstel gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hij is online: productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door MLPN
Deze is niet van het Tweakers event, maar van de Coolblue actie :D

Degene met dode pixels was 1 van de eerste met een review volgens mij: TommyboyNL

[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 15-04-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bij deze bewust een nieuwe post:
Volgens mij stond het niet in de voorwaarden, maar mogen we de review nu ook al direct ergens anders plaatsen?
Zouden Tweakers en Samsung dat erg vinden of zouden ze hier juist blij van worden (=extra exposure)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Sec gezien is de telefoon volgens mij vanaf vandaag (na het verlopen van de testperiode) jouw/ons eigendom. De voorwaarde daarvoor was dat JIJ een review zou maken over de telefoon. Dat blijft ook jouw werk lijkt me :p

Ik zou zeggen: niet echt een probleem maar echt charmant zou ik het ook weer niet vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Voor Samsung zou het geen probleem zijn, als deze op meer sites terecht komt, dan is er nog meer exposure.
Aangezien ik heb aangegeven dat de telefoon dankzij Tweakers is gewonnen, geeft dat wellicht extra publiek voor Tweakers. Ik kan me wel voorstellen dat het aantal potentiële bezoekers dan verdeeld worden over Tweakers en de andere sites. Aan de andere kant, zouden die bezoekers Tweakers sowieso al niet links laten liggen?

Andersom komt het ook voor dat er op Tweakers reviews van monitoren worden geplaatst, die bij een andere site zijn gewonnen. Eind december was er een actie bij Hardware.info en ik zag begin januari een hoop reviews van 1 monitor op Tweakers staan :)

Ik wil het beste voor iedereen, ik wil het echter wel op een wijze doen die correct/charmant is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
In de tracker zag ik overigens een linkje naar een sfeerimpressie van de preview-avond maar die doet het hier niet. Bij jullie ook niet ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ja hier wel. Op mijn edge werkt het goed.

Oh even exact, het linkje hier werkt niet, maar die in de tracker op de voorpagina wel.

Edit: video: [ADV] Samsung S6 Preview Event

[ Voor 85% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 15-04-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Carpento schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:16:
In de tracker zag ik overigens een linkje naar een sfeerimpressie van de preview-avond maar die doet het hier niet. Bij jullie ook niet ? :p
Hier heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb het hier aangemeld: Samsung Preview event niet te benaderen via tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36

Yucko

One clown to rule them all !

gelukkig hebben ze mijn 'interview' eruit geknipt :')

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste