Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 22:29
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/e7psVuEe1QXwUlj6mHCenZe4/full.jpg

Wij zijn Tweakers. Wij stellen technologie op de proef. Dat is onze vaste overtuiging en vandaag doen we daar nog een schepje bovenop, want op 25 maart krijgen zestig Tweakers de kans om de Samsung Galaxy S6 op de proef te stellen. Voordat de telefoon in de winkels ligt, heb jij al een persoonlijke preview kunnen doen. Hoe gaaf is dat?

Wat moet je daarvoor doen? Heel weinig :P Geef jezelf op in de poll in de speciale Samsung Galaxy S6-.actie. De testavond vindt plaats op een geheime locatie in Amsterdam. Je verzamelt om 19 uur ergens in Amsterdam en daarna ga je naar de testlocatie. Daar liggen vijftien testtoestellen voor jullie klaar. Voor een aantal tweakers is er bovendien de mogelijkheid een toestel gedurende maximaal twee weken thuis nog te testen en te reviewen.

Onze vraag is: Wat wil jij te weten komen over de S6 van Samsung. Need to know, nice to know? Next is Now. In dit topic is het de bedoeling om te vertellen waarom jij aanwezig wil zijn bij dit unieke evenement en verzinnen welke twee dingen jij wil testen. Verzin een 'need to know' en een 'nice to know'. De beste, leukste, interessantste ideeën gaan we verzamelen en meegeven aan de groep testers. Dus wat wil jij graag weten van de Samsung Galaxy S6?

Natuurlijk zijn er een paar beperkingen. De telefoon mag niet kapot. Dus geen val of vermorzeltests, niet onderdompelen in water en geen 'Will it blend?'. Dat gaan we allemaal niet doen. De test die je verzint, moet door een normale Tweaker in ongeveer tien minuten kunnen worden uitgevoerd: gewoon wat jij zou doen als je hem in de winkel met jouw telefoon zou willen vergelijken.

We zijn heel benieuwd naar je ideeën voor de tests. Misschien tot ziens op 25 maart, ergens in Amsterdam.

Spelregels
  • Deelnemen kan tot en met 18 maart 2015 12:00 uur 's middags.
  • De winnaars krijgen uiterlijk op 19 maart bericht. Als je geen winnaar bent krijg je dus geen bericht. ;)
  • De winnaars worden at random geselecteerd.
  • Alle deelnemers van de poll ontvangen eenmalig een mailing van Tweakers met content van Samsung.
  • Werknemers/crew van Samsung en Tweakers zijn uitgesloten van deelname.
  • Vragen of opmerkingen? Stel ze in het feedback-topic.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Update
De winnaars hebben bericht ontvangen.

[ Voor 29% gewijzigd door zeef op 20-03-2015 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

De samsung komt ook als eerste telefoon met de veiligheidssuite van Worklife, ik ben heel benieuwd hoe soepel dat werkt op de s6, en hoe productief je kan zijn met bijv, de berichten hub. Waar je al je berichten, binnenkrijgt, en kan beantwoorden in een overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjyzle
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-02-2023
Vanaf hoeveel centimeter afstand ontvang de S6 de draadloos oplader?
&
Is er een verschil in oplaad snelheid merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDAskani
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-02-2023
De teleurstelling bij mijn Galaxy S5 is zijn fragiliteit; ondanks 2 verschillende Samsung branded smartphonecasings: 1x gebarsten glas + 1x gebarsten display. Heeft Samsung met de S6 terug een degelijke telefoon geproduceerd, die wel terug tegen een (relatief klein) stootje kan? Geen overbodige eis voor een smartphone van deze prijsklasse, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspook
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-07 22:01

Janspook

Fryslân boppe

Ik zou graag willen weten wat samsung percies heeft verbeterd en als dat wel handing is in de echte wereld

Gewoon een spook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 16:37
Ik ben benieuwd naar alle details over bloatware. Welke Apps staan er precies op? Welke kun je gratis uit de Galaxy store halen? Zitten S Finder en Quick Connect er nog op? Zijn die uit te schakelen? Zitten die nog verplicht in het actie scherm? Hoe zit het met download booster, printing, screen mirroring, mirror link, multi window, toolbox, one handed mode, private mode, motions and gestures, air view, smart stay. Ook vraag ik me af of dit soort functies, voor zover ze geschrapt zijn, nog in de Galaxy store staan.

Eigenlijk zou ik wel screenshots van alle settings schermen willen zien.

Liefst inclusief developer options (in settings, about device 20x of zo op build tappen dan verschijnt het als extra optie in settings)

Ook zou ik wel willen weten hoe soepel hij voelt als je op alle apps zoals Gmail, Skype, etc inlogt, een hoeveelheid foto's en andere bestanden in allerlei mappen erop zet en dan een paar zware websites opent. Mijn S5 trekt dat allemaal niet zo goed. Ook de galerij is bij mij erg traag terwijl ik toch in veel mappen op mijn sd kaart een .nomedia bestand heb.

Ik zou het ook leuk vinden om een foto te zien van de download en recovery mode. Telefoon uitzetten en aanzetten met home en volume up ingedrukt, respectievelijk volume down.

Wat ik ook wel zou willen weten is in hoeverre hij tegen water kan. Officieel niet meer, maar in de praktijk? Maar dat moeten jullie tijdens het event maar niet testen ;-)

[ Voor 94% gewijzigd door PizzaMan79 op 13-03-2015 09:59 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Need to know: scaling en leesbaarheid bij browsen.

Nice to know: wel/geen lag in ui en app switching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662055

Het toestel lijkt me echt heel gaaf!!
Alleen ben echt HEEL erg benieuwd naar het batterij gebruik aangezien het toestel een kleinere batterij heeft en sneller is dan snapdragon van de s5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 18:19
toestel volpleuren en dan kijken hoe het met lag gesteld is.

maar ik denk dat een hele verbetering is tov S5

batterij is kleiner maar cpu en scherm zuiniger dus al met al zal het denk ik op nivo van S5 zitten

[ Voor 31% gewijzigd door Garret1410 op 13-03-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldebacker
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe fingerprint scanner werkt, schijnbaar nu meer als in de iphone door alleen vinger oplegging? En de software van de camera zou verbeterd moeten zijn, merk je dit ook echt in de foto's die je maakt?

ICT-ertje met passie. Gadget freak, netwerk prutser en op zoek naar alternatieve voor de meest simpele dingen. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:29

3DDude

I void warranty's

Ik wil wel weten waarom ik deze zou moeten kiezen boven de z4 of htc m9?

En ik zou hem vergelijken met mijn huidige HTC M7.
Ik weet het een wat oudere telefoon, maar toch doet het nog prima.

[ Voor 45% gewijzigd door 3DDude op 13-03-2015 19:55 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de on-screen tijden van de testers. Is de hardware echt zo zuinig als er word beweerd? En is de accu toch niet te klein?

En kan je bij TW tussen tabs wisselen door te swypen ipv alleen door op het icoontje te tikken?(in Andriod kan dit al sinds 4.0 maar Samsung heeft het er constant uitgesloopt in TW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-07 15:28
Benieuwd naar het switchscherm van de Apps, die is met de s5 niet super snel.

Daarna benieuwd naar het feit of ze de camerasnelheden die ze beweren daadwerkelijk waarmaken.

Wat ook leuk is om te weten: wat is het verschil tussen de processor van de s6, die door samsung zelf is gemaakt, en de nieuwste Snap dragon en hoe uit dat zich in snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
allemaal vragen die allang bekend zijn.

task switcher is snel
camera is snel
gallerij is snel
cpu stuk sneller dan 810 snapdragon, dacht 20/30%
intern geheugen is verschrikkelijk snel
luidspreker veel harder dan S5

accuduur??
touchwiz lag op termijn??
beeldscherm is volgens displaymate het beste scherm qua kleur afwijking maar dat wil ik eerst zien.
Camera lijkt uit testen die ik gezien heb heel goed en beter dan iphone6. Ook dat wil ik eerst zelf zien.

Voor mij persoonlijk is de vraag hoe soepel touchwiz draait. Dit vind ik belangrijk. De rest qua hardware zit meestal wel goed bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 17:04
Super actie!! Hoop echt mee te kunnen doen 😁😁
Heb m'n Motorola Nexus 6 te koop staan om met dat geld een Samsung Galaxy S6 te gaan (pre)orderen... Wil toch weer naar 5" terug!

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591709

Dit is zeker een TOP actie .
Bijna niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witcolor
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-12-2024
Lets go loud!

- Is het geluid van beltonen harder?
- Ondersteund de s6 ook HD gesprekskwaliteit?

Op naar de nieuwe s6 testavond want ben zo nieuwsgierig geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 04-07 20:43

The Wizard

Moderator Mobile
Witcolor schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:40:

- Ondersteund de s6 ook HD gesprekskwaliteit?
Dat doet Samsung al vanaf de s3 :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662414

Ik wil graag weten of de camera verbetert is dan haar concurrenten en of de scherm goed is laten we zeggen door het ameload scherm en ik wil ook testen of de telefoon nieuwe handige functies heeft. Het lijkt me echt een hele goeie telefoon het gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662414

Ik wil graag weten of de camera verbetert is dan haar concurrenten en of de scherm goed is laten we zeggen door het ameload scherm en ik wil ook testen of de telefoon nieuwe handige functies heeft. Het lijkt me echt een hele goeie telefoon het gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

NDAskani schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:23:
De teleurstelling bij mijn Galaxy S5 is zijn fragiliteit; ondanks 2 verschillende Samsung branded smartphonecasings: 1x gebarsten glas + 1x gebarsten display.
De enige samsung phone die ik heb gehad (heb normaal altijd Sony's) was een Galaxy S2.. ondanks dat ie meerdere keren flink wat kennis heeft gemaakt met asfalt en beton, is die altijd barstvrij gebleven. :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:08
Heb zelf de S2,3,4 gehad en vond het top toestellen. Toch laten verleiden door een leuke aanbieding van VF en toen iPhone 6 gehaald! Nu grote interesse coor de S6

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
NDAskani schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:23:
De teleurstelling bij mijn Galaxy S5 is zijn fragiliteit; ondanks 2 verschillende Samsung branded smartphonecasings: 1x gebarsten glas + 1x gebarsten display. Heeft Samsung met de S6 terug een degelijke telefoon geproduceerd, die wel terug tegen een (relatief klein) stootje kan? Geen overbodige eis voor een smartphone van deze prijsklasse, wel?
Heb ik zeker geluk, al twee keer laten vallen. De achterkant eraf en batterij eruit. Maar doet het nog goed en krasjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:11
Ik werk dagelijks met verschillende Samsung smartphones uit de S-serie (S3, S4, S5 en hopelijk nu ook de S6).

Ik ben erg benieuwd naar de bouwkwaliteit en of het gebruikte materiaal nu daadwerkelijk beter is dan het plastic van de vorige modellen.

Met name ben ik erg geinteresseerd hoe de S6 zich houdt in een zakelijke omgeving (Airwatch email container) en de batterij consumptie. Op mijn huidige S4 (zakelijk) vreet Airwatch nogal snel de accu leeg.
En ik ervaar zeer regelmatig re-sync van mijn mailbox, waarvan Airwatch zelf aangeeft dat het probleem te wijten is aan de snelheid van mijn S4. Dan zou de S6 het toch een stuk beter moeten doen, lijkt me.

Ook ben ik benieuwd of de Touchwiz schil nu daadwerkelijk zoveel "afgeslankt" is dan eerdere versies.

Echt een super actie van Tweakers en hopelijk mag ik van deze actie onderdeel uit maken

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 23:01
Is het randje van de edge versie irritant?
Is de edge versie beter dan het gewone model en is het de meer prijs waard?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henneo
  • Laatst online: 12-02 01:12
Jammer dat de s6 niet meer standaard waterdicht is. Als fanatiek wedstrijdzeiler is dat een absolute must voor mij. Nog maar even aan de s5 vasthouden dan tot er een waterdicht toestel is waarbij de touchscreen ook goed werkt met natte vingers.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Need to know: Geluidskwaliteit van opname van video's tijdens events met veel decibellen. Van mijn HTC One M7 en Nokia Lumia 930 weet ik dat het perfect is, zonder enige vorm van vervorming.

Nice to know: Geluidskwaliteit van het afspelen van deze opnames via de luidsprekers. Is het luid genoeg, is er nog een beetje bass aanwezig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 12:53
Hoe belangrijk vindt samsung de muziek kwaliteit van de galaxy s6 en is deze ook terug te zien in de galaxy s6? En ik wil ook graag mee doen aan de preview-event!

[ Voor 18% gewijzigd door Mstiic op 16-03-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hichamz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-06 10:51
Ik zou bij de S6 checken hoeveel apps / toepassingen je tegelijk kan openen voordat het toestel een beetje lag begint te vertonen, bij de S6 Edge zou ik willen testen welke apps (o.a. die van Google) visueel het mooist, fijnst navigeren omdat je d.m.v. de schermrand naar links of rechts kunt swypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648388

Ik wil heel graag mee tester worden omdat ik Samsung een super merk vindt. Ik heb zelf een Samsung S5 en vindt die al heel goed. Dus wil graag weten hoe goed de nieuwe Samsung is en dit dus uitgebreid kunnen testen.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 648388 op 16-03-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvl86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik zou graag naar het even gaan, maar helaas zijn de tijden niet zo dat dit mogelijk is aangezien ik overdag gewoon moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ben ook benieuwd naar de belkwaliteit, volume, trilintensiteit en signaal ontvangst, zowel wifi als 4g.

Camera in low light schijnt goed te zijn maar bij welke sluitertijd, want lange sluitertijd is vaak blurry foto's. Dus hoge iso, weinig ruis is belangrijk.

En natuurlijk de hamvraag; hoe is de S6 tov de iPhone6. Zou ik mooi kunnen testen. :) xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Erg benieuwd naar dit toestel! Mocht ik gekozen worden vervangt het mijn werk telefoon en kan ik hem meteen intensief testen. Huidige merk(nokia Lumia) bevalt nou niet echt...En verder vergelijken met mijn prive telefoon de sony Z3. :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Need to know:

Uiteraard zou ik graag even een paar mooie snelle benchmarks draaien (AnTuTu, Quadrant, GfxBench) voor zo ver daar zo de kans voor is. Benieuwd of de resultaten enigszins in lijn zijn met de benchmarks die al verschenen zijn en nog zullen verschijnen de komende weken. Mogelijk dat er toch een verschil zit in de vroege test toestellen ten op zichte van de meer productie rijpe toestellen.

Nice to know:

Werkt het draadloos opladen nog met een cover (of gesimuleerde cover) om het toestel heen?

Mijn huidige Nexus 4 met Philips Qi lader doet dat wel, het zou zijn fijn als dat met de S6 ook weer kan!

[ Voor 25% gewijzigd door speedyjules07 op 16-03-2015 20:39 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489233

Hoe gaat de Edge versie filmpjes afspelen zonder dat je last van de rand hebt, ook het gebruik van apps zou ik graag testen.

En ik ben zeer benieuwd, hoe stabiel is de nieuwe firmware op s6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489233

Hoe gaat de Edge versie filmpjes afspelen zonder dat je last van de rand hebt, ook het gebruik van apps zou ik graag testen.

En ik ben zeer benieuwd, hoe stabiel is de nieuwe firmware op s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi-adhd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-05-2023
Misschien een leuk idee is:::

De top app van drie verschillende (willekeurige) categorieën installeren.

Daarna zou gaan kijken, wat het verschil is tussen de laadtijd en compatibiliteit van verschillende mobieltjes.

Met compatibiliteit zou ik ook kijken, of er gebruikt kan worden gemaakt met de nieuwste technologieën van de Samsung Galaxy S6.

Dit is binnen 10 minuten te doen, en als meerdere mensen het doen krijg je een gedetailleerd verslag, omdat er telkens andere apps worden gebruikt (maar toch een telkens een selectie van de top).
Dit is ook te doen voor mensen met minder ervaring van mobieltjes.

Als de top apps perfect werken dan heb je voor het grootste percentage kopers al een tevreden resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

Ik wil weten hoelang het toestel het uithoud met infiniteflight dat is een hele realisitsche 3d flightsimulator...

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb eigenlijk alleen maar HTC toestellen (G1, Sensation, M7, One mini2) gehad met een uitstapje naar de Nexus 4. Mijn vriendin had wel de Samsung maar touchwizz was toch echt heel erg beperkend in de snelheid.
Dit was/is ook te merken op de Samsung tablets (tab3 en tab3 lite) die wij gehad hebben.

Ik ben benieuwd wat Samsung gedaan heeft om het toch wel zorgenkindje touchwizz te verbeteren.
Op het gebied van vercere features weet Samsung altijd wel uit te pakken en ben dan ook benieuwd naar de extra's en mogelijkheden waar je niet 123 aan gedacht zou hebben.

Gezien de dramatische uitslag van de M9 al zo goed als besloten niet de nieuwe HTC te kopen en nog even een jaartje uit te zingen tot de M10 o.i.d. of eventueel de S6 halen.

Nu alleen nog uitgekozen worden voor de test.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
De goedkope Samsung tabs zijn inderdaad langzaam. Touchwiz is minder vloeiend dan andere skins maar qua prestaties staan de high end toestellen bovenaan.

Heb s4 en s5 gehad en in vergelijking met M8 vond ik de soepelheid van Sense het enigste voordeel van de M8 (en geluid oke) .
Camera en beeldscherm vond ik minder met name buiten in zonlicht.
Heb vroeger drie HTC'S gehad waarvan kwaliteit niet geweldig was. De OneX was een mooi toestel maar zakte op bepaalde punten door de mand. Sense had toen niet eens Quick toggles.

Ook heb ik twee Sony's gehad die ook allebei wel iets hadden waardoor het net niet was.

Heb nu een iPhone en die doet wat het moet doen maar ik blijf Android het mooist vinden qua instellingen en vrijheid.

Dus S6 kom maar op. Hopelijk het beste van beide werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 20:58
Need to know: Wordt 60 fps videocamara opname ondersteund en hoe is de beeldstabiliteit?

Nice to know: Hoe of is er de 60 fps Youtube ervaring in Android Lollipop op de Galaxy S6 Edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07 21:55
Heb nu de Note 3, benieuwd of de S6 Edge mij kan overtuigen om niet voor de One M9 of Xperia Z4 te gaan ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07 23:21
Mag ik vragen wanneer de kandidaten worden ingelicht? Er staat uiterlijk 19 maart maar zou het eigenlijk willen weten omdat ik vrij veel vragen heb over deze nieuwe telefoon :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-06 19:43
iRicardo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:00:
Mag ik vragen wanneer de kandidaten worden ingelicht? Er staat uiterlijk 19 maart maar zou het eigenlijk willen weten omdat ik vrij veel vragen heb over deze nieuwe telefoon :)
Uiterlijk 19 maart dus ;)
Morgen in de loop van de dag zal het wel bekend zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13
Ik ben op zoek naar een telefoon met een goede geluidskwaliteit uit de boxen. Tijdens het koken vind ik muziek luisteren heerlijk, de kwaliteit van de boxen is daarom voor mij belangrijk.
Daarnaast ben ik ook enorm benieuwd naar de batterijduur, kleinere batterij maar ook een nieuwere zuinigere processor en andere hardware.
En touchwizz natuurlijk... Is het echt afgeslankt? Dat zou een serieuze overweging zijn ervoor te gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door PeterFdeVries op 18-03-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
qua geluidskwaliteit zal de mono speaker het waarschijnlijk afleggen tegen de boomsound speakers van HTC.
Voor mij geen dealbreaker in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Ik doe het nog met een oude Nokia 808 PureView.
Ben gewoon benieuwd of de camera in de buurt kan komen.
En ja - Symbian is dood. En ik moet een keer over.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet_dono
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 20:30
Ik heb zojuist bericht gehad en ik ben er bij!
Ik zal de dinsdag voor het event een lijstje maken met vragen uit dit topic en deze meenemen zodat ik hopelijk al een groot aantal zaken ter plekke kan testen!

Één van de test die ik uit ga/wil voeren als ik een van de testers ben die het toestel mee naar huis krijgt is een camera/geluid test in een mini vliegtuig. Veel lawaai, een schuddend beeld en lastige licht omstandigheden lijkt mij een aardige uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Giblet_dono schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:04:
Ik heb zojuist bericht gehad en ik ben er bij!
Ik zal de dinsdag voor het event een lijstje maken met vragen uit dit topic en deze meenemen zodat ik hopelijk al een groot aantal zaken ter plekke kan testen!

Één van de test die ik uit ga/wil voeren als ik een van de testers ben die het toestel mee naar huis krijgt is een camera/geluid test in een mini vliegtuig. Veel lawaai, een schuddend beeld en lastige licht omstandigheden lijkt mij een aardige uitdaging!
Van harte, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 20:23

KoudeAardbei

Moderator

Ook bericht gehad! Schrok al even; 'donderdag 25 maart' in het e-mailtje. Valt gelukkig op een woensdag.
Hoor graag wat jullie getest willen hebben!

[ Voor 6% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-03-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet_dono
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 20:30
KoudeAardbei schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:15:
Ook bericht gehad! Schrok al even; 'donderdag 25 maart' in het e-mailtje. Valt gelukkig op een woensdag.
Hoor graag wat jullie getest willen hebben!
In mijn kalender valt het ook op een woesndag :P
Zag het ook en heb het ook in mijn reactie mail gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:44
Ik ben er ook bij! Met name op gebied van connectiviteit (GSM/UMTS/LTE/WLAN/BT) wil ik mijn steentje gaan bijdragen. Vragen kunnen jullie dus hier deponeren of naar mij sturen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 04-07 14:30
Ik ben er ook bij :). De pijlen waar ik me op wil richten zijn:
- snelheid en stabiliteit (mijn vorige ervaringen met Android waren op dit punt een klein beetje teleurstellend)
- vergelijking met mijn huidige Nokia Lumia 930 (o.m. de uitstekende camera van de L930)
- de aan- of afwezigheid van bloatware
- levensduur accu bij verschillend gebruik (browsing (is op dit moment de achilleshiel van L930), muziek (Spotify) en streaming video (Netflix)).

Eerste keer dat ik word uitgenodigd voor zo'n evenement. Zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 20:15
Ben ook uitgenodigd! heb zelf de S3, S4, S5 en galaxy Alpha tot m'n beschikking als vergelijkingsmateriaal

Een motivatie via de mail heb ik al gestuurd, maar waar ik me voorlopig op wil richten is:

- Hoe snel is de S6 in real life? Is de bloatware echt veel minder aanwezig? Zijn er geen haperingen of vertragingen tijdens gebruik in het toestel wat in voorgaande toestellen wel aanwezig was door Touchwiz
- Hoe doet de accu het in real life met multitasken? (Muziek luisteren en tegelijkertijd browsen/whatsappen etc)
- Is de camera significant beter in slechte lichtomstandigen?
- Is het scherm bij veel omgevingslicht goed af te lezen?
- Hoe krasbestendig is de achterkant in dagelijks gebruik?
- Werkt de vingerafdrukscanner beter dan de voorgaande toestellen?

Als er meer aspecten zijn die jullie getest willen zien hoor ik dat graag.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Joker op 19-03-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-06 16:29
hoera! Ik ben er ook bij :-) ik hoop alleen maar dat het niets uitmaakt of ik belg ben? Heb alvast een mailtje gestuurd om dit te vragen, wil niet voor niets 2 uur rijden...

Ik neem ook graag een vragenlijstje mee indien ik mag gaan. Ik hou dit topic in het oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
gaat de uitnodiging via de mail dan. ik zie net dat er nog een oud email adres in mn profiel staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik ben er ook bij! 8)

Need to know: Snelladen, hoe snel kan ik in 10 min daadwerkelijk door met de S6? Red ik dan serieus 4 uur extra gebruik?

Nice to know: Snelheid intern geheugen (UFS 2.0) t.o.v. voorgangers.

Het volgende wil ik graag weten, en zal waarschijnlijk uitgebreid worden:
  • Meegeleverde apps (hoeveel bloatware staat erop?)
  • Zijn functies zoals Toolbox, Downloadbooster e.d. aanwezig c.q. te downloaden?
  • Snelheid snelladen van 10 minuten; hoeveel % batterij levert het mij op. Hoe snel is het toestel met snelladen van 0% naar 100% daadwerkelijk?
  • Hoe scherp is het scherm van de S6 (575ppi) t.o.v. Note 4 (515ppi); Alpha (312ppi); S5 (432ppi); iPhone 6 Plus (401ppi)
  • Camera, hoe snel en verschil kwaliteit
  • Voltooien van taken (snelheid UI) vs SM-G900F (S5); SM-G850F (Alpha Exynos); SM-N910F (Note 4) en iPhone 6 plus
  • Flipcovers met backcover (Alpha, S5, Note 4; hoe gaat dat bij de S6 en de S6 edge?
  • Geluidskwaliteit speaker(tje) S6 vergelijking met Alpha, S3, S5, Note 4 en iPhone 6 Plus
  • Snelheid intern geheugen, namelijk UFS 2.0; hoe verhoud zich dit tot het interne opslaggeheugen van de S3, Alpha, S5 en de Note 4
  • Hoe verhoud de vingerafdrukscanner zich tegenover de Alpha, S5, Note 4 en de vergelijkebare techniek in de iPhone 6 Plus?

Ik neem zelf als referentiematerialen de volgende toestellen mee:
• Galaxy S5 (SM-G900F)
• Galaxy Alpha (SM-G850F)
• Galaxy Note 4
• iPhone 6 Plus

Zijn er toevallig mensen uit de buurt van Den Haag / Westland die ook gaan waarmee ik eventueel mee kan rijden? Anders wordt het OV voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Garret1410 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:51:
gaat de uitnodiging via de mail dan. ik zie net dat er nog een oud email adres in mn profiel staat
Ja heb de uitnodiging via mail gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Wat ik vooral wil weten:
-hoe snel laadt het toestel draadloos op? Ik vermoed niet zo snel als met de bekabelde snellader, zou geweldig zijn van wel
-hoe is de batterijduur? Er zou bijvoorbeeld een speciale gps chip zijn die tot 80% zuiniger is. gps is een van de meest gebruikte bezigheden op mijn toestellen (autonavigatie, hardlopen,..)
- en natuurlijk de algemene snelheid. Ik ben zeer gevoelig aan lag :-) zouden ze het dit keer werkelijk voor mekaar hebben met die snelle cpu en afgeslankte touchwizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07 23:21
Helaas niet uitgekozen voor de test avond maar dat mag de pret niet drukken! Ik wens de testers een zeer leuke avond en kijk er naar uit hoe jullie bevindingen zijn :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0AUqoM7.jpg
Ik voel mij zeer vereerd dat ik aanwezig mag zijn op dit fantastische evenement. Indien er behoefte aan is, zou ik graag een tweakblog willen schrijven over de ervaring. Er bestaat een grote kans dat tweakers een frontpage artikel aanmaakt, maar ik denk dat tweakers wat ervaringen mogelijk ook leuk vinden.

Mijn huidige telefoon is een OnePlus One. Ik zal dus al mijn bevindingen vergelijken met de OnePlus One. Dit omdat er veel reviews over deze telefoon zijn gemaakt en hij ruwweg overeen komt met een Galaxy S5. Het is naar mijn mening dus goed vergelijkingsmateriaal. De prijs van de OnePlus One is inderdaad iets lager dan die van de S6, maar men moet niet vergeten dat de hardware ietwat ouder is en de van OnePlus verre van goed is.
Verder heb ik ervaring met de Galaxy S3, Galaxy S3 neo, Galaxy S4 en de Note 10.1 2014.

Aangezien er veel tweakers zullen zijn en ze allemaal hands-on tijd willen hebben, zal ik mijn keuzes moeten beperken tot cruciale onderdelen. Onderdelen die voor het grootste deel van de consumenten het verschil gaan maken:
1) Scherm: Scherpte, kleurrepresentatie, maximale helderheid
2) Uiterlijk: Bouwkwaliteit, "looks", kwaliteit van de uitsparingen in de behuizing voor knopjes.
3) Charging: Wireless charging, fast charging
4) Camera: Schietsnelheid, scheiding tussen exposure gebied en focus gebied, slow motion, foto in licht en donker vs OnePlus One.
5) Software: Verbeterde versie van touchwiz, meegeleverde apps.
6) Beveiliging: alle beveiligingsopties, vingerafdrukscanner

Als je vragen hebt, stel ze dan nu. Zodat ik voor jou wat dingen kan onderzoeken als er ben. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 19-03-2015 22:27 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-02-2018
En ik mag ook komen. Ben erg benieuwd omdat ik het verschil met mijn huidige S5 nog niet echt zie (niks dat enorm anders is). Ook leuk om wat gezichten achter de tweakers te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zal er ook bij aanwezig zijn. Over het algemeen schrijf ik reviews over Chinese smartphones, maar dit zal mijn eerste Koreaanse test case gaan worden.
Wat ik precies ga testen moet ik nog goed bekijken.
Ik zal vanuit Eindhoven met de auto naar Amsterdam rijden, via een PM kunnen mensen zich aanmelden om mee te rijden (mits je een uitnodiging hebt :))

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

Het valt wel op dat er veeeeeel tweakersplus abbonees onder de gelukkigen zijn :D

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 20:15
Falastine schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:47:
Het valt wel op dat er veeeeeel tweakersplus abbonees onder de gelukkigen zijn :D
Die hebben dacht ik ook meer kans om gekozen te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Mr.Joker schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:17:
[...]

Die hebben dacht ik ook meer kans om gekozen te worden ;)
Dat blijkt :D

Maar het is geen garantie. User iRicardo heeft een rood T'tje achter zijn naam staan, maar is (helaas) niet uitgenodigd.

[ Voor 28% gewijzigd door rclahsen op 20-03-2015 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:23
En ik ben er ook bij! Ik heb hier nog nooit een review geschreven, maar zou dat graag een keer willen doen. Dit zou er een goede aanleiding voor zijn.

Voor dit toestel zou ik graag de volgende punten uit willen lichten.
- Maakt de S6 zijn beloftes waar?
- Hoe is de accuduur van het toestel?
- De hoeveelheid bloatware.
- Bereik van netwerk (3G/4G), omdat ik vaak een Wifi-hotspot instel in de trein.
- Vergelijken met eerdere toestellen (S4, Z2) en mijn huidige toestel (Oneplus One)

Vragen die in dit topic naar voren komen zal ik ook proberen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Gefeliciteerd testers!!

Ik weet niet of iemand dit wil testen.

Dit gaat met namelijk om de s6 vs iphone 6/ 6 plus.

Tijdens hun perconferentie lieten hun zien hoe goed de s6 zijn camera is. Ze maakten een vergelijking met de iphone 6 plus.

Ik vroeg mij af of iemand dit ook kon testen en dat het daadwerkelijk zo'n veschil zou geven als op de conferentie.

Verder beloofden ze een lag free experience. (Met name bij my magezine zie ik gewoon lag) Misschien loopt daar iemand rond van samsung wie een antwoord zou weten op deze vraag. (Immers beloofd, dus moeten ze het wel nakomen).

Als laatst lieten ze tijdens de conferentie zien dat de s6 heel erg snel oplaad. Zo snel zelfs dat het de helft van de tijd kost om van 0 naar 100% te laden t.o.v de iPhone 6.

Hoop dat iemand dit zou kunnen testen en hun ervaring hier of in de review zou kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-07 16:09
Ik kreeg gisteren ook een uitnodiging via de mail en was uiteraard blij verrast :)
En dat zonder Tweakers Plus abonnement!

Woensdag zal ik erbij zijn en het toestel testen met behulp van jullie vragen! Heb ze al een beetje doorgelezen en kan niet wachten om deze in de praktijk te brengen.

Mochten er uitnodigde Tweakers vanuit omgeving Apeldoorn mee willen rijden, let me know.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:04

misterdjus

hoi2x

Ik mag woensdag ook de S6 aan de tand voelen en geen groene "T" achter mijn naam ;)

Ik heb er erg veel zin in! Ik ben ook reuze benieuwd naar de S6. Ik ben ook een Galaxy S gebruiker vanaf het eerste model. Daarna de S2 en S4 gehad en nu in bezit van de S5.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de performance van het toestel is bij normaal gebruik. Ik heb tot nu toe nog geen Samsung gehad waar ik geen custom rom op heb gezet. Ook op mijn S5 draai ik de XtremSto Lite rom omdat ik de originele Lollipop wat laggy aan vond voelen. Dit vind ik toch wel een van de belangrijkste dingen aan een toestel omdat een laggy ervaring erg frustrerend is! Ik ben benieuwd of de S6 net zo snel aanvoelt als mijn custom S5.

Daarnaast natuurlijk ook erg benieuwd naar de camera. Goed om te zien dat Samsung niet mee gaat met de MegaPixel race maar zich focust op de lichtgevoeligheid van de lens en de stabilisatie. Zou dit het eerste toestel zijn waarmee ik met weinig licht een fatsoenlijke foto kan maken? Dit is me met de vorige toestellen nog niet gelukt, en zeker met een kleine thuis, merk ik dat dit vaak een onscherpe foto als resultaat oplevert...

En net als de rest houd ik ook het topic in de gaten en zal ik proberen wat vragen te beantwoorden.

Ik reis vanuit woerden en pak lekker de trein. Als is het alleen maar omdat ik benieuwd ben naar het feestelijke onthaal zoals in de mail aangegeven wordt :P

Edit: Typo

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:01

SomerenV

It's something!

Ik ben er ook bij! _/-\o_

Volgens mij ben ik vooralsnog de enige Windows Phone-gebruiker hier (Lumia 920) dus ik ga me vooral focussen op het verschil tussen Windows Phone op de Lumia 920 en Android 5.0 op de Galaxy S6. Misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking maar de Lumia 920 gaat zelfs 2 jaar na de release nog prima mee wat mij betreft dus ik wil wel eens weten hoeveel beter of anders de S6 nou eigenlijk is.

Nog een vraagje aan de redactie: mag je een camera meenemen? :) Wil deze happening natuurlijk wel vereeuwigen met wat leuke foto's en/of een filmpje O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
SomerenV schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:58:
Ik ben er ook bij! _/-\o_

Volgens mij ben ik vooralsnog de enige Windows Phone-gebruiker hier (Lumia 920) dus ik ga me vooral focussen op het verschil tussen Windows Phone op de Lumia 920 en Android 5.0 op de Galaxy S6. Misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking maar de Lumia 920 gaat zelfs 2 jaar na de release nog prima mee wat mij betreft dus ik wil wel eens weten hoeveel beter of anders de S6 nou eigenlijk is.

Nog een vraagje aan de redactie: mag je een camera meenemen? :) Wil deze happening natuurlijk wel vereeuwigen met wat leuke foto's en/of een filmpje O-)
Ja hoor, dat mag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Gaaf! :) Ik neem overigens aan dat Tweakers zelf ook rondloopt om wat foto's te schieten of een item? Maar dan zijn ik én m'n camera present :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
SomerenV schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Gaaf! :) Ik neem overigens aan dat Tweakers zelf ook rondloopt om wat foto's te schieten of een item? Maar dan zijn ik én m'n camera present :+
Uiteraard maken we zelf ook foto's en video. :)

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten a.s. woensdag. Het wordt een heel leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

zeef schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Uiteraard maken we zelf ook foto's en video. :)

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten a.s. woensdag. Het wordt een heel leuke avond!
Ja, ik heb er ook best wel zin in, ook al ben ik niet zo van de grote groepen :+ Maar ik heb al een paar bekende namen voorbij zien komen hier, dus lijkt me leuk om eens te zien wie er achter de username schuil gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-07 16:09
SomerenV schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Ja, ik heb er ook best wel zin in, ook al ben ik niet zo van de grote groepen :+ Maar ik heb al een paar bekende namen voorbij zien komen hier, dus lijkt me leuk om eens te zien wie er achter de username schuil gaat :)
We zitten allemaal in dezelfde situatie Stefan! De kans dat de uitgenodigde Tweakers elkaar kennen is aardig klein, en aangezien we geen aanhang mogen meenemen zijn we allemaal 'Remy' :P

Wel leuke gelegenheid om ervaringen en nieuwe dingen met elkaar te delen.

Ik heb er in ieder geval waanzinnig veel zin in! :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Jochemp op 20-03-2015 15:02 . Reden: Quote toegevoegd ]

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:41

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ook ik ben erbij en heb er zin in!

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Ik kijk eveneens uit naar het event. Het is een heel eind rijden voor mij vanuit antwerpen maar het is de moeite waard.

Ik ga het toestel vooral bekijken vanuit real life standpunt. Ik ga geen benchmarks draaien, pixels tellen en scores vergelijken. Ik kijk vooral naar gebruiksvriendelijkheid en de soepelheid in alledaags gebruik.
En gebruiken doe ik mijn toestellen. Mijn smartphone is mijn partner gedurende de werkuren en ver erna. Een partner die constant bij mij is. Eentje die alles moet kunnen en liefst nog tegelijkertijd ook :-)
Het is mijn primaire navigatietoestel, dus ik ben zeer benieuwd naar de gps prestatie. Verder gooi ik er elke taak tegenaan; mailen, whatsappen, bellen, remote desktop, conference calls, notities nemen, pdf manuals, docs en excel, skype, USB otg, browser, hotspot, snel fotos nemen, noem maar op....
Als er dan nog batterij over is begint de vrije tijd :-) dan begint het multimedia gedeelte. Oa streaming movies en muziek en ook weer browsen. Zoals gezegd ben ik niet echt een mobiele gamer, maar af en toe test ik weleens een spelletje uit.

Samengevat zijn de belangrijkste eigenschappen in een toptoestel voor mij:
- batterij duur en het snel terug bijtanken ervan
- gps nauwkeurigheid in combinatie met bovenstaand punt
- snelheid en stabiliteit datanetwerk
- snelheid algemeen en multitasking (snel en gemakkelijk kunnen wisselen van taken)
- stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid software (geen forced closings, snel settings en apps kunnen vinden)
- beveiliging; zeer benieuwd naar de fingerprint en gebruiksgemak ervan. Er staat nogal wat gevoelige informatie op mijn smartphone
- belkwaliteit
- kwaliteit speaker (vooral muziek en conf calls)
- ergonomie (de s6 ziet er prachtig uit maar hoe ligt hij in de hand?)
- en hoe robuust is hij? Ik ga regelmatig hardlopen en mountainbiken (met gps alweer)
- goede foto's nemen zonder zelf te veel moeten klooien met instellingen. Gewoon camera starten en shooten. Ik gebruik zelden een apart fototoestel, zelfs niet op vakantie. Tegenwoordig zijn 95% van mijn foto's met mijn smartphone getrokken.

[ Voor 6% gewijzigd door glenner op 20-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 13:39

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Ook ik ben een van de gelukkige! Zo maar eens een mooie motivatie sturen waarom ik hem nog 2 weken wil testen, ik denk dat ik sneller klaar ben met hetgeen waarom ik hem niet zou willen testen. De verhalen op het internet hebben me nu al enorm enthousiast gemaakt.
Kortom, ik heb er zin in!

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben er ook bij. Ik ga vanaf Ypenburg met de auto. Ik heb Sokkiejjj al een lift aangeboden, maar er kan eventueel nog iemand mee. Let wel: Mijn renault megane uit '98 is niet heel ruim achterin. Op tijd shotgun roepen is dus aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:05
Hier ook een gelukkige (minderjarige) winnaar :) Gaat er iemand het OV die langs station Bergen op Zoom of Rotterdam CS komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Voor wie interesse heeft: ik heb eventueel nog een NS Dagkaart over. Deze is bij activering dan vanaf 9 uur 's ochtends geldig. Hij is tegen kostprijs (€ 12,50) over te nemen. Bij interesse kun je me dat via DM laten weten.

Edit: Inmiddels vergeven

[ Voor 5% gewijzigd door rclahsen op 21-03-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 01-07 08:34
rclahsen schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 06:33:
[...]
User iRicardo heeft een rood T'tje achter zijn naam staan, maar is (helaas) niet uitgenodigd.
Ik wel ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henneo
  • Laatst online: 12-02 01:12
Ik ben ook van de partij!! :-)

Ik vertrek vanuit IJsselstein (UT) dus als ik iemand onderweg naar Amsterdam kan oppikken dan hoor ik het graag.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avdo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik rijd woensdag vanuit Groningen richting Amsterdam, waar ik die nacht blijf. Lifters zijn welkom (ik rijd via de polder), maar houd er wel rekening mee dat ik niet meer terugga in de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_viss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 10:36
x

[ Voor 100% gewijzigd door a_viss op 22-03-2015 08:19 . Reden: x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-02-2018
Heeft iemand trouwens al weer antwoord terug gekregen op de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
bartjk schreef op zondag 22 maart 2015 @ 08:39:
Heeft iemand trouwens al weer antwoord terug gekregen op de mail?
Nee hier nog geen antwoord terug. Vermoedelijk morgen als de namen definitief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Alle mails zijn verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Een beetje laat maar beter laat dan nooit.
Ik mag ook bij het test paneel zijn.
Ik ben heel erg verrast en blij met de uitnodiging en ik hoop op veel van jullie vragen antwoord te kunnen geven.

Ik ben nu nog een beetje aan het denken over waar ik me specifiek op zal gaan richten tijdens de hands on panel. Vragen mogen jullie altijd stellen, en advies over wat jij precies getest wilt hebben zijn ook welkom.
Ik hoop dat het een gezellige dag zal worden en we veel over de S6 zullen leren.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ook ik behoor tot de gelukkigen die er woensdag bij mogen zijn :). Mailtje gestuurd met de motivatie.
Na de vlop van een m9 ben ik erg benieuwd wat de S6 te bieden heeft.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

De Galaxy S6 en Galaxy S6 Edge liggen overigens in ieder geval sinds afgelopen donderdag in de MediaMarkt Den Haag, dus mocht je de telefoon eerder willen previewen dan kan dat gewoon in de MediaMarkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Oh, nu is het een stuk minder exclusief geworden. In dat geval ga ik er alleen maar naartoe om kans te maken op een volledige review en om Zeef en/of Wilbert weer te zien (het begint bijna normaal te worden ;)).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb ook een uitnodiging gehad en heb er erg veel zin in *O*
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of het allemaal s6 telefoons zijn of dat er ook s6 edge bij zitten?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jeej, ik ben er ook bij! Mocht iemand nog specifieke test-wensen hebben, let me know!

Ik rijd overigens vanuit Papendorp en er is nog plek in mijn auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Ze liggen ook in de Vodafone winkel (in Breda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 04-07 20:23

KoudeAardbei

Moderator

Ik rijd vanaf Emmen, kan iemand eventueel ophalen op de route!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 07:08
Succes iedereen! Jammer genoeg ben ik het niet geworden. Misschien ook maar donateur worden hihi. Veel plezier mensen!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
Net nog even op de valreep de mail beantwoord en de motivatie geschreven.
Heb het een en ander even moeten om zetten in me agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 00:03
Mooi cadeautje, net terug van vakantie en net optijd de achterstallige mail kunnen checken en uitgenodigd, vertrek vanaf Nijmegen evt. kan ik iemand ophalen langs de route?

Mijn main focus/interesse zal op de foto's liggen, gezien mijn voorkeur voor reizen, en mijn afkeer van camera's meenemen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste