Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

TommyboyNL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 01:09:
Scherp! Ik heb ook meteen een nieuwe besteld.
Bedankt voor de tip. Ik moet echter naar een winkel en € 20 dokken voor een nieuw nano kaartje "omdat ik het toestel niet bij het abonnement heb gekocht". :(

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip. Ik moet echter naar een winkel en € 20 dokken voor een nieuw nano kaartje "omdat ik het toestel niet bij het abonnement heb gekocht". :(
Schaartje ? Er staan een paar mallen op internet om dit te doen. Als het niet lukt kun je alsnog de 20 euro optie nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:23
Nitroglycerine schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:47:
[...]

Je kan ook proberen op de markt bij een telefoonkraampje te kijken. Zij hebben vaak een apparaatje waar ze het mee kunnen knippen. Mijn vader doet dit in ieder geval, en het kost ook nog eens niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Bij Hollandsnieuwe was het 15, ik wist van dat knippen maar als dat mislukt zit ik even zonder werkende edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij T-mobile was het €5,09 ex BTW, zo uit mijn hoofd, viel me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

Die kaartjes worden in een houder gelegd wat eigenlijk niet mis kan gaan. Hebben ze met mijn SIM destijds bij de duitse MM ook voor me gedaan :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Ik ben regelmatig van SIM geswitched, maar ik heb bij Hi/KPN nog nooit hoeven betalen :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

Het was echt gaaf om een keer een Tweakers-evenement mee te maken maar ik merkte wel dat ik niet gemaakt ben om te socializen in een groep van pak 'm beet 60 vreemden :+ Gelukkig niet de hele avond alleen gestaan dankzij een vriendelijke Tweaker uit Alkmaar wiens naam ik vergeten ben, dus thanks daarvoor! ;)

Uiteraard balen dat ik niet met een Galaxy S6 naar huis ben gegaan maar ik heb een toffe avond gehad :) En als klap op de vuurpijl:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XJHOphW.jpg

Wilbert die de Gear VR uit aan het testen is! :+ Helaas geen foto van toen ie op de fatboy lag aangezien dat er redelijk apart uit zag. Wel een gaaf ding overigens, maar de pixeldichtheid van de Note 4 is véél te laag voor zoiets en 200/250 euro voor alleen de Gear VR is echt véél te veel geld voor zoiets.

Edit: hier nog wat foto's. Heb eigenlijk veel te weinig foto's gemaakt maar toch, beter dan niets O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/axioJgU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DNezhfh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YHSN3H2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ua40Kd9.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door SomerenV op 28-03-2015 03:57 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb mezelf op de bovenste foto gespot ;)
Ik was daar YouTube aan het testen op 2 telefoons. Mijn oude vertrouwde Transformer zie je ernaast.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
SomerenV schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 03:52:
Het was echt gaaf om een keer een Tweakers-evenement mee te maken maar ik merkte wel dat ik niet gemaakt ben om te socializen in een groep van pak 'm beet 60 vreemden :+ Gelukkig niet de hele avond alleen gestaan dankzij een vriendelijke Tweaker uit Alkmaar wiens naam ik vergeten ben, dus thanks daarvoor! ;)

Uiteraard balen dat ik niet met een Galaxy S6 naar huis ben gegaan maar ik heb een toffe avond gehad :) En als klap op de vuurpijl:

Wilbert die de Gear VR uit aan het testen is! :+ Helaas geen foto van toen ie op de fatboy lag aangezien dat er redelijk apart uit zag. Wel een gaaf ding overigens, maar de pixeldichtheid van de Note 4 is véél te laag voor zoiets en 200/250 euro voor alleen de Gear VR is echt véél te veel geld voor zoiets.
Ik had hetzelfde en stond door iemand uit Someren niet alleen ;) , eigenlijk zonde, want we hebben natuurlijk allemaal dezelfde interesse. Maar het is natuurlijk altijd even wennen met 60 onbekenden in één ruimte.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:53
Het probleem is dat we relatief weinig tijd hebben. Een half uurtje elkaar leren kennen is een half uurtje minder testen. De vraag is of je daar op zit te wachten. Maar we nemen alle kritiek, ideeën en complimenten mee in onze evaluatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
zeef schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:04:
Het probleem is dat we relatief weinig tijd hebben. Een half uurtje elkaar leren kennen is een half uurtje minder testen. De vraag is of je daar op zit te wachten. Maar we nemen alle kritiek, ideeën en complimenten mee in onze evaluatie. :)
Was zeker geen kritiek hoor! Ik denk dat of je nu een tweaker bent of een ander type persoon ;) het altijd even wennen is met 60 onbekenden. Zo gaat dat nou eenmaal, straks bij de S6 Event reünie op het tweakers hoofdkantoor zal het al een stuk makkelijker gaan :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
Wat ik daarbij weer een geweldig compliment vind is de houding van alle Tweakers-crew die aanwezig was. Allemaal hartstikke vriendelijk, even een praatje maken en ook gewoon heel 'bereikbaar'. Niks uit de hoogte, gewoon gezelligheid. Viel me bij een eerder event ook al op d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben het helemaal eens met Carpento!

Het personeel behandelt iedereen gewoon alsof het collega's zijn (niet wetende dat ze eigenlijk allemaal beroemdheden zijn). Dat was niet alleen op dit event, maar ook op de andere waar ik de voorgaande jaren ben geweest (Buildfest, Tweakers Express en de Tweakers Awards.)

[ Voor 30% gewijzigd door Kiswum op 28-03-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Koldur schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:27:
[...]

Was zeker geen kritiek hoor! Ik denk dat of je nu een tweaker bent of een ander type persoon ;) het altijd even wennen is met 60 onbekenden. Zo gaat dat nou eenmaal, straks bij de S6 Event reünie op het tweakers hoofdkantoor zal het al een stuk makkelijker gaan :+
Kritiek is niet slecht hoor, dat mag best. :) Worden we alleen maar beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
zeef schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Kritiek is niet slecht hoor, dat mag best. :) Worden we alleen maar beter van.
Ben ik het mee eens natuurlijk, maar het punt was in dit geval geen kritiek ;)

Enige puntje, waar ik persoonlijk geen last van had en er daardoor wel om kon lachen :+ , was het verhaal dat er een aantal mensen stel op sprong moesten vertrekken omdat ze anders het laatste pontje zouden missen! Maar als je het pontje wel moest hebben, was het niet leuk natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het ging om de mensen die om 10:30 de trein moesten halen. ;) Pont vaart tot 0:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Aha, dan viel het wel mee, vond dat je het trouwens allemaal leuk en met humor bracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:27
Ik heb wel wat foto's van Wilbert op de fatboy icm Gear VR, maar ik denk dat ik dan gezeik krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:35
Weet iemand wanneer ze verzonden worden / aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

Koldur schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Ik had hetzelfde en stond door iemand uit Someren niet alleen ;) , eigenlijk zonde, want we hebben natuurlijk allemaal dezelfde interesse. Maar het is natuurlijk altijd even wennen met 60 onbekenden in één ruimte.
Ah, dat was jij dus! Volgende keer moet ik misschien toch beter op het naamkaartje kijken O-)
zeef schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:04:
Het is van mij uit ook geen kritiek aangezien ik zelf gewoon niet al te goed functioneer in grote groepen. Volgens mij waren er meer dan genoeg leden die wel lekker aan het praten waren met Jan en alleman. Ik vond het echt super georganiseerd, de hapjes waren lekker en de crew van Tweakers en Samsung was lekker casual in de omgang. Ik heb in ieder geval genoten van de avond :)
chengbondkwok schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Ik heb wel wat foto's van Wilbert op de fatboy icm Gear VR, maar ik denk dat ik dan gezeik krijg :+
Gewoon plaatsen O-)

[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 28-03-2015 16:09 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Nitroglycerine schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:47:
[...]

Dat klinkt als Vodafone :/ De webcare-dame die ik gisteren sprak was ook onverbiddelijk, op deze manier moest het 20 euro kosten. Net even een Vodafone-winkel binnengestapt en uitgelegd dat ik volgende week een andere telefoon zou krijgen, en dat mijn huidige simkaart daar niet in paste. De dame achter de balie wilde wel even weten waar ik 'm dan had gekocht. Verteld dat ik 'm van Samsung krijg. Toen wilde ze natuurlijk wel weten om welke het dan ging, had ik misschien een Galaxy A5 gewonnen ofzo ? Nee, de S6 Edge O-)

quote: Vodafone meisje
Serieéééus ? Wat gaaf ! Die wil ik ook !
Vervolgens was het allemaal niet zo'n probleem, maar dan moest ze wel nú al de werkende nano-sim meegeven. Later activeren via internet kon dan weer niet. Uiteindelijk draaide het er op uit dat ik alleen anderhalve euro hoefde betalen voor een adaptertje naar micro-sim, de sim zelf was gratis :P

Op het kaartje waar de sim inzat staat 'Prepaid NANO Replaces', dus ik denk dat ze een beetje creatief met boekhouden geweest is, ik heb gewoon een abonnement (post-paid). Maarja:

Afbeeldingslocatie: http://memecrunch.com/meme/XOM6/do-i-look-like-i-care/image.png?w=500&c=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

iBugged schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:03:
Weet iemand wanneer ze verzonden worden / aankomen?
Dat wil ik eigenlijk ook weten :)

Ik zie in ons contract bepaalde voorwaarden van de onderwerpen staan. Dit komt echter niet geheel overeen met mijn review template. Als ik alle onderdelen behandel vanuit mijn eigen template is dat voldoende of verwacht men dat ik deze onderwerpen ook al aanmaak? (ik heb zelf het gevoel dat het meer een richtlijn is)
Algemene beoordeling
Featureset
Bereik
Accuduur
Gebruikersgemak
Scherm
Design
etc

Hier een voorbeeld hoe iemand dat met de Note 4 deed:
productreview: Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart review door Appel105

Hier wat voorbeelden zoals ik het zelf zou schrijven:
productreview: Xiaomi Redmi 2 Wit review door Kiswum
productreview: Umi C1 Wit review door Kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Kiswum schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:47:
[...]

Dat wil ik eigenlijk ook weten :)

Ik zie in ons contract bepaalde voorwaarden van de onderwerpen staan. Dit komt echter niet geheel overeen met mijn review template. Als ik alle onderdelen behandel vanuit mijn eigen template is dat voldoende of verwacht men dat ik deze onderwerpen ook al aanmaak? (ik heb zelf het gevoel dat het meer een richtlijn is)
Algemene beoordeling
Featureset
Bereik
Accuduur
Gebruikersgemak
Scherm
Design
etc

Hier een voorbeeld hoe iemand dat met de Note 4 deed:
productreview: Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart review door Appel105

Hier wat voorbeelden zoals ik het zelf zou schrijven:
productreview: Xiaomi Redmi 2 Wit review door Kiswum
productreview: Umi C1 Wit review door Kiswum
Over dat contract gesproken, heb ik nog in een DM naar zeef gestuurd: "Testperiode van twee weken want anders.." is het onduidelijk of dat twee weken na contractdatum is of twee weken na ontvangst van de S6. Hij zou het maandag navragen :)

// Edit; Die onderwerpen zijn die schuifbalkjes voordat je het tekstvak van uitgebreide review krijgt, ik neem aan dat het daarover gaat. Overigens vraag ik mij dan wel af of alleen de balkjes voldoende zijn :? (Niet dat ik nu geen zin heb om een uitgebreide review maken, vind het juist hartstikke leuk en een hele eer :))

[ Voor 10% gewijzigd door iBugged op 28-03-2015 17:53 . Reden: Onderwerpen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

iBugged schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:50:
[...]
Die onderwerpen zijn die schuifbalkjes voordat je het tekstvak van uitgebreide review krijgt, ik neem aan dat het daarover gaat. Overigens vraag ik mij dan wel af of alleen de balkjes voldoende zijn :? (Niet dat ik nu geen zin heb om een uitgebreide review maken, vind het juist hartstikke leuk en een hele eer :))
Oh ja, dat zijn inderdaad die schuifbalkjes. Ik check het bereik van een telefoon ook heel vaak. Ondanks dat het vaak prima is, wordt dit in de professionele reviews niet genoemd. We wachten dus even op het oordeel van de jury :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 00:57:
Ah de Edge heeft een nanosim nodig. Ik zal die al vast bestellen.
Zowel de S6 als de S6 Edge hebben een NANO simkaart nodig.

Bron:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rqzsyo.png

http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1074413

Ik moet 'm ook bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBugged schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:50:
[...]

Over dat contract gesproken, heb ik nog in een DM naar zeef gestuurd: "Testperiode van twee weken want anders.." is het onduidelijk of dat twee weken na contractdatum is of twee weken na ontvangst van de S6. Hij zou het maandag navragen :)
Tijdens de avond meende ik Maartje te horen zeggen dat het 2 weken is na ontvangst - no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Tijdens de avond meende ik Maartje te horen zeggen dat het 2 weken is na ontvangst - no worries :)
Ze zei: 'Binnen een week' :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Ik bedoelde de review schrijven - niet de ontvangst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Zou 'ie vandaag bij de post zitten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

EWK schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Klopt, binnen een week na het event zou je hem krijgen en 2 weken na ontvangst moet de review binnen zijn. Ik vermoed dat het pakketje via UPS zal worden verstuurd en aan de hand van je handtekening weet men wanneer je hem daadwerkelijk hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:31:
Zou 'ie vandaag bij de post zitten? :D
Maartje heeft tijdens het event aangegeven dat ze morgen de telefoons verwacht te verzenden. We zullen dus nog twee dagen geduld moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

TommyboyNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Maartje heeft tijdens het event aangegeven dat ze morgen de telefoons verwacht te verzenden. We zullen dus nog twee dagen geduld moeten hebben :)
Ah, dat wist ik niet. :) Weet ik iig waar ik op moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
TommyboyNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Dan is 'ie net te laat voor mijn verjaardag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Ik ben zaterdag jarig, dus mooi precies op tijd :p

-edit- Wait, de telefoons komen op 1 april? -O-

[ Voor 34% gewijzigd door Bob Popcorn op 30-03-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bob Popcorn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:53:
Ik ben zaterdag jarig, dus mooi precies op tijd :p

-edit- Wait, de telefoons komen op 1 april? -O-
Grmbl... Samsung Grmbl... dat had pas een cool verjaardagscadeau geweest....Grmbl..

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

1 april, iedereen krijgt een iPhone!
Dat zou ik pas een vervelende grap vinden :P

Edit:
Telefoons worden verstuurd en je hebt tot en met 14 april de tijd om een review te plaatsen.
Mail is onderweg naar de winnaars.

[ Voor 45% gewijzigd door Kiswum op 30-03-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Welnee, je hebt ergens je krabbel onder gezet hè, dat was geen eenrichtingsverkeer ;) En ook niet op 1 april.

Net mail gehad van Maartje, ze gaan als het goed is vandaag op de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Misschien is hij er dan toch met mijn verjaardag *o*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 22:24
Ja en volgende week pas mijn nano-SIM :')

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Bij wat voor balleprovider zit je dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ballebek schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:45:
Ja en volgende week pas mijn nano-SIM :')
Ik had geluk dat ik juist een nieuw sim-only had afgesloten bij een andere provider voor 6 april, dus ik kreeg daarbij al een 3-in-1 simmetje en heb voor die paar dagen dat ik zonder zit (dit abo loopt af op 1 april...) een prepaid kaartje gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Zo te zien zit er toch nog een aardig pluspuntje aan het hebben van een iPhone 5 of hoger :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Ik ben benieuwd of je, als je een kritische doch eerlijke review schrijft de telefoon mag houden of dat je een lofzang moet houden op de Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Of een xperia z3c ;)
Nitroglycerine schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:36:
Ik ben benieuwd of je, als je een kritische doch eerlijke review schrijft de telefoon mag houden of dat je een lofzang moet houden op de Edge
Ik vind dat je altijd kritisch maar wel eerlijk moet zijn in alle reviews die je schrijft. of je nou een telefoon koopt of krijgt, dan zou dit niet te zien mogen zijn aan de kwaliteit van de review.

[ Voor 92% gewijzigd door Kiswum op 30-03-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik had mijn sim zaterdag al, dus binnen binnen 2 dagen.

Het linkje van Maartje gaat overigens naar de 32gb versie.

En wel geinig om te zien hoeveel mensen het begrip 'premium' van Samsung om de Edge te typeren overnemen.

[ Voor 31% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 30-03-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Tim Schuhmacher schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:38:
Het linkje van Maartje gaat overigens naar de 32gb versie.
Wat voor model verwacht jij dan? :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Die eigenlijk wel 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Ik ben benieuwd welke kleur we krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Nitroglycerine schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:02:
Ik ben benieuwd welke kleur we krijgen
Mijn link gaat naar een zwarte 32gb dus ik denk zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik hoop wel op een zwarte, bij witte versies zie je altijd de gaatjes voor de sensoren en camera zo duidelijk zitten aan de voorkant. Plus dat ik zwart hoe dan ook mooier vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

De mijne ook iBugged, een sapphire green ziet er ook wel gelikt (en eens iets anders) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Als ik er zelf een had moeten kopen had ik voor de gouden gegaan, die heeft precies dat premium-idee wat Samsung de S6 mee wil geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Het is de black sapphire. Zojuist binnengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

* Kiswum rent snel naar huis om de postbode op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Nitroglycerine schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:45:
Het is de black sapphire. Zojuist binnengekomen!
Met welke pakketdienst kwam ie? Gewoon PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Ik zit al de hele ochtend uit het raam te kijken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Hier is ook net een 32GB Black Sapphire afgeleverd :D

Edit: Just my luck: Kapotte kolom pixels... Foto volgt...

[ Voor 36% gewijzigd door TommyboyNL op 31-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Het bijknippen van mijn sim is gelukt. Pfiew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Via *#0*# de testmodus in gedoken; De rode en blauwe pixels van de kapotte kolom gaan niet aan, de groene wel.
De fout is ook drukgevoelig; als ik licht op het glas druk boven de kapotte kolom, geven de pixels extra fel licht.
https://www.facebook.com/video.php?v=904637632922251

[ Voor 44% gewijzigd door TommyboyNL op 31-03-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:17:
Hier is ook net een 32GB Black Sapphire afgeleverd :D

Edit: Just my luck: Kapotte kolom pixels... Foto volgt...
Balen ! Hopelijk kunnen ze hem snel vervangen en krijg je wat uitstel voor je testperiode. Er zijn wat middeltjes die eventueel kunnen helpen (google Stuck Pixel Remover of JScreenFix), maar dat zal in het geval van een kolom niet veel uithalen schat ik - productiefoutje :|

Edit: zag video - daar helpt geen app tegen denk ik zo ;/ Succes.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 12:40 . Reden: video gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Foto's van het uitpakken:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DA51MnGbJv4grC8YESommISU/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/t7M52KkI9Wov6E8sB4ToUiBl/medium.jpg

edit: Damn dat is balen Tom!

[ Voor 4% gewijzigd door Nitroglycerine op 31-03-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Hier is 'ie ook binnen! Ik heb alleen de 128GB goud gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Zeg vale meneer, 1 april is morgen he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Bob Popcorn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:07:
Hier is 'ie ook binnen! Ik heb alleen de 128GB goud gekregen!
Ik een platina 512GB S7 SuperEdge!
Oh nee, ik heb alleen nog maar mn nano-sim, nu de rest nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Eerste "bugs" gevonden: Als je het edge screen activeert door heen-en-weer te vegen, is het gevoelig voor de orientatie van je telefoon. Als je telefoon dus iets van je af gekanteld is, staat alles ondersteboven. Ook unlockt je toestel in deze modus als je je vinger op de scanner legt, maar het scherm gaat niet aan, daarvoor moet je nog een keer op de knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Carpento schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:10:
Zeg vale meneer, 1 april is morgen he :p
O-)

32GB Saphire Black :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:16:
Eerste "bugs" gevonden: Als je het edge screen activeert door heen-en-weer te vegen, is het gevoelig voor de orientatie van je telefoon. Als je telefoon dus iets van je af gekanteld is, staat alles ondersteboven. Ook unlockt je toestel in deze modus als je je vinger op de scanner legt, maar het scherm gaat niet aan, daarvoor moet je nog een keer op de knop drukken.
Interessant issue. Ik vermoed dat de SW op de S6 een van de eerste productiereleases is, zal me benieuwen of we tijdens de testperiode nog een nieuwe release tegemoet kunnen zien die deze kleine onvolkomenheden fixed. Ik probeer rekening te houden met dit soort kleine issues, vooral omdat time-to-market tegenwoordig in het algemeen boven volledige gefixte software gaat - daarvoor is de update uitgevonden :) Neemt niet weg dat het slordig is natuurlijk. Wat denken jullie hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Veel plezier met het reviewen! Ben erg benieuwd naar de bevindingen :).

@TommyboyNL

Mooi ruk van je kapotte beeldscherm.. Zullen ze vast goed oplossen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:48:
[...]

Interessant issue. Ik vermoed dat de SW op de S6 een van de eerste productiereleases is, zal me benieuwen of we tijdens de testperiode nog een nieuwe release tegemoet kunnen zien die deze kleine onvolkomenheden fixed. Ik probeer rekening te houden met dit soort kleine issues, vooral omdat time-to-market tegenwoordig in het algemeen boven volledige gefixte software gaat - daarvoor is de update uitgevonden :) Neemt niet weg dat het slordig is natuurlijk. Wat denken jullie hiervan ?
Aan de ene kant vind ik dat dit soort basale bugs meer dan 10 dagen voor de release gefikst had moeten zijn, zeker als het gaat om een bug die significant invloed heeft op het expliciete selling point van de premium uitvoering van je toptoestel.
Ik zal Samsung er echter niet hardop afrekenen aangezien ik niet verwacht in real-world scenario's last te hebben van deze bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Zo op 't eerste gezicht is het toestel nog mooier dan op de testavond :) Echter hoorde ik Mr. Samsung op die avond ook zeggen dat er een registratiekaart bij zou zitten voor een gratis charging pad, die heb ik nog niet gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Helaas hebben we hem niet via een deelnemende winkel gekocht.
Als je de voorwaarden leest, dan kan het zijn dat er sancties aan zijn verbonden bij valse inschrijvingen.
@Tweakers, mogen we ons wel/niet inschrijven om de lader gratis thuis te krijgen? Dit komt natuurlijk ten goede van de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Helaas, een niet thuis berichtje van PostNL... Maar dat was te verwachten. Dus morgen ophalen in de namiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maven82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
Het vrouwtje heeft hem in ontvangst genomen :)
Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Kiswum schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:33:
Helaas hebben we hem niet via een deelnemende winkel gekocht.
Ik ben lui, ik lees dat soort dingen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

ha, de bezorger was in de buurt en heeft hem nog eens aangeboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Zou tussen 14:00 en 16:00 bezorgd worden. 15:57 valt daar inderdaad tussen :p

Heb m'n wederhelft toestemming gegeven uit te pakken, op voorwaarde dat ze dat zou documenteren met foto's voor de review :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Ook hier aangekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

issie mooi he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste test hier gedraaid, en heb een issue wat ik met jullie wil checken.
1. Heb een simkaart van Simyo (KPN netwerk) in de telefoon en alhoewel hij het netwerk de eerste keer automatisch vindt, geeft ie even daarna "Emergency calls only" weer. Ook is in het status menu het bereik -113 dBm (about device -> status).
2. Als ik handmatig het netwerk selecteer pakt ie KPN wel, maar geeft nog steeds -113 dBm weer als bereik.
3. Bij een herstart van het device moet ik het netwerk *weer* handmatig instellen (mobile networks->network operators->KPN): even verschijnt na de herstart en ingave sim-pincode de melding "simyo" in het scherm, daarna verschijnt vrijwel meteen de melding "No service, Selected network (NL KPN) not available".

Dit klinkt als een serieus issue, dus ben heel erg benieuwd of jullie het tegenkomen, en natuurlijk of Samsung er snel een nieuwe update voor gaat releasen. Ik kan verder wel gewoon bellen/gebeld worden als ik de workaround heb toegepast.

Software versie info:
Build number LRX22G.G925FXXU1A0C1
Baseband version G925FXXU1A0C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Kpn sim hier (hi) en geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
Kpn sim hier (hi) en geen enkel probleem :)
Thanks, ik neem aan de zelfde SW versie ? Ik ga het checken op andere plekken om te zien of het een lokaal issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

5.0.2 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@Vaal, wat is de build versie? Zie het bericht van Sander761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk wel even of ik nog wat meer kan uitzoeken de komende dagen, het kan ook best een Simyo issue zijn bedenk ik me. Met de workaround heb ik er verder geen last van. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:38:
Ik kijk wel even of ik nog wat meer kan uitzoeken de komende dagen, het kan ook best een Simyo issue zijn bedenk ik me. Met de workaround heb ik er verder geen last van. Thanks.
Ik gebruik hier ook een Simyo kaartje maar helemaal geen problemen :) Heb zelfs veel beter bereik dan bij *bliep (T-Mobile) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen wat foto's van de unboxing live staan, inclusief accessoires : gallery: sander761

Verder: eerste test met mijn Qi charger (blanco ebay variant) is geslaagd, hij laad soepel op. On to the review ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Carpento schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:16:
[...]

• Op één of andere manier had ik (en veel meer anderen trouwens :? ) het idee dat er 15 reviewers een toestel zouden meekrijgen. Dat bleken er maar 10 te zijn waarvan dan 'maar' zes op basis van de motivatie. Die motiviatie had ik wel wat leuks van gemaakt maar ook weer niet heel extreem. Ik had dus een beetje een 'bummer, daar gaan m'n kansen'-gevoel.
Ik had ook het idee dat er 15 waren. Bovendien had ik de tekst heel erg snel gelezen en maar geklikt op: Ja, ik kan aanwezig zijn en heb geen Samsung telefoon. Persoonlijk had ik dus ook helemaal niet verwacht dat ik een mailtje zou krijgen dat ik aanwezig mocht zijn. Ofwel, ik heb genoten!
Ik had je wel gezien, maar ik zag dat je druk bezig was. Ik dacht juist, ik trek mijn tweakers hoodie aan, dan zijn mensen nieuwsgierig en kom ik wel aan de praat met iemand. Werkte denk ik averechts omdat mensen dat een beetje "spannend" leken te vinden. Of ze vonden me er gemeen uit zien, dat kon ook natuurlijk. :)
Dat is natuurlijk iets wat we niet zo maar voorbij konden laten gaan, dus ik had hem gelukkig wel geschoten! })
zeef schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:21:
Het ging om de mensen die om 10:30 de trein moesten halen. ;) Pont vaart tot 0:00 uur.
Echt bedankt dat je het had gezegd. De vriendelijke mevrouw met de limo stond buiten en wilde ons graag weg brengen. Toen zei een medetweaker dat lopen waarschijnlijk sneller was, dus zijn we maar gaan rennen. Toen we op de boot zaten en de boot net 10 seconden weg was, kwam de limo aan. _/-\o_
Kiswum schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:22:
Hetzelfde geldt voor waterdichtheid. Niemand wilt den dunne telefoon. Men koopt liever een telefoon van 9mm dik met een goede accu, ingebouwde camera en waterdichtheid.

Wat betreft de SD kaart. Dat was 1 van de meest gewilde features waaraan een smartphone moet voldoen volgens ruim 650 Nederlanders. Wellicht kan Samsung iets met de informatie doen uit mijn Tweakblog :)
Tweaker Kiswum: De perfecte smartphone? - De resultaten
De marketing manager van de telecom divisie was aanwezig van wat ik van zijn collega's hoorde. Ik heb hem dit ook verteld (niet wetende dat het jouw blog was). Zijn antwoord was dat de meeste SD-kaarten te langzaam zijn voor een optimale ervaring van de telefoon. Bovendien kon de telefoon dan dunner worden gemaakt. Niet te vergeten gebruiken mensen vandaag de dag ook vaak spotify en andere streamingdiensten.

Ik gok dat hij niet veel invloed zal kunnen uitoefenen op het uiteindelijke design van de telefoon, maar ik vind de keuzes die ze gemaakt hebben wel een beetje vreemd. Op een SD-kaart worden meestal alleen films of muziek gezet. Voor beide heb je geen hoge datatransfer nodig. Ook ben ik het met de redactie eens dat de accuduur voor een telefoon met deze specs niet slecht is, echter had die dus nog beter gekunt: zodat je er gewoon 2 dagen mee kon doen. Persoonlijk zag ik hem liever één of 2 mm dikker met een grotere accu, sd-kaart en eventueel waterproof. Echter is dat nu toekomstmuziek en ik denk dat de volgende Samsung flagships deze features wel hebben. Ze kunnen dat dan namelijk goed gebruiken als marketing truc, in een wereld waarin we nu toch al smartphones hebben waarbij verdere hardware upgrades niet veel meer gaan uitmaken. :)

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. Dank u wel. :D
Nogmaals ik vond de avond erg leuk en ik zal volgende keer zeker weer mee doen aan zo'n dergelijke actie. _/-\o_ d:)b

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Vraagje, zijn er nog meer mensen die de telefoon nog niet hebben ontvangen of ben ik de enige?

Ik hoop hem toch wel vandaag binnen te krijgen, want dan kan ik in ieder geval morgen de hele dag testen samen met mijn zoontje op papadag. Als het langer gaat duren dan gaat het me niet lukken om een "Kiswum waardige review" neer te zetten binnen de al krappe 2 weken tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Wat let je om eerst een review te maken die voldoet aan Tweakers' vereisten, en die later uit te breiden ? Dat de eerste kijkers dan een iets 'mindere' review zien kun je niet voorkomen, maarja ;)

Ik heb overigens problemen met SMS verzenden, dat mislukt voortdurend. Misschien toch een rarigheidje door die simkaart, die eigenlijk voor prepaid zou moeten zijn. We zien wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Carpento schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:18:
Wat let je om eerst een review te maken die voldoet aan Tweakers' vereisten, en die later uit te breiden ? Dat de eerste kijkers dan een iets 'mindere' review zien kun je niet voorkomen, maarja ;)
Dat is voor mij erg lastig, ik heb het weleens geprobeerd. Het komt er dan op neer dat ik iets goed doe of helemaal niet :D

Ik heb al een template gemaakt en aangepast met de S6 info incl. linkjes naar diverse s6 topics. Hierdoor kan ik zo goed als direct beginnen met het schrijven van mijn eerste indruk over de telefoon en hoef ik de tabellen niet verder aan te passen. In deze tabellen zal ik de gemaakte foto's plaatsen zodat het netjes is uitgelijnd. Door de nieuwe imageviewer van Tweakers komt het er zelfs wat strakker uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Heel zwart-wit bekeken spelen er dan twee belangen:
• 1)Je hebt met Tweakers een overeenkomst voor aan review die:
Binnen twee weken opgeleverd wordt
Aan de 'reviewtechnische' minimumeisen van Tweakers voldoet.
• 2)Je wilt voor jezelf een betere review opleveren maar dat lukt niet in 2 weken.

De standaard die je zelf graag hoog houdt is wel begrijpelijk maar je hebt voor iets anders getekend. Zonder die overeenkomst had je de review uberhaupt niet kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik ontdek net dat ik nog geen data verbinding heb. die kun je je dan laten instellen door bij je provider jezelf een sms met instellingen op te sturen. De s6 staat er niet tussen, maar is de s5 dan vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Geen idee, bij mij werkte de dataverbinding direct. Daarentegen kan ik -maar dat ligt aan het simmetje wat ik heb gekregen- niet SMS'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
SMSen werkt hier, getest met de nieuwe "Ban een tweaker" functionaliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hoe gaat het met het batterijverbruik, testers?
Ik wil een pre order gaan plaatsen, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb inderdaad ook een nieuwe sim.

Batterij moet nog even blijken. Ik ga het proberen zonder Facebook maar met Google Now / cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Teletekst schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:54:
Hoe gaat het met het batterijverbruik, testers?
Ik wil een pre order gaan plaatsen, dus ben benieuwd.
Vandaag redelijk intensief gebruik gemaakt van mijn Edge, heeft het volgehouden van 7u30 vanmorgen tot 18u45 met nog +- 10% over ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste