Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-07-2024
Sommige webshops hebben inderdaad gewoon de prijzen verhoogd met 75 euro, redelijk belachelijk.

Zag toevallig een uitstekende aanbieding bij de mediamarkt, wel alleen bij Vodafone en alleen de 32gb Flat variant, zwart/wit/goud.
€39 p/m red essential (2gb en 300min, onbeperkt sms)
€41 p/m red (3gb en onbeperkt min/sms)
Met mogelijkheid tot verlengen is het €2 p/m goedkoper.
Beide abonnementen zonder bijbetaling toestel.
Ook hier geldt de €75 cashback, dus in essentie 1 maand (bij nieuw) of 2 maand (bij verlengen) gratis.

De link voor geïnteresseerden:
http://connect.mediamarkt...ndelijks:150/toestel:400/

Indien je liever goud of wit wilt gewoon via de normale weg zoeken, prijzen zijn hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Chemie op 22-09-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-04 11:18
Heb gisteren dus de S6 gehaald bij de Media Markt voor 499 euro. Wil ik vandaag rustig het cashback formulier invullen, zegt hij dat mijn EAN niet klopt :(

Er staat een lijstje met EAN codes in de actievoorwaarden, waar de mijne niet bijstaat. In de Media Markt werd mij zelfs nog verteld dat ik €75 terug kan krijgen via de cashback actie. Wat nu?

edit: als ik het EAN nummer google is het toestel blijkbaar Pools. Achterkant van de doos is ook grotendeels Pools (valt me nu pas op). Dit maakt het niet makkelijker.

[ Voor 19% gewijzigd door Foxpat op 22-09-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Foxpat schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:21:
Heb gisteren dus de S6 gehaald bij de Media Markt voor 499 euro. Wil ik vandaag rustig het cashback formulier invullen, zegt hij dat mijn EAN niet klopt :(

Er staat een lijstje met EAN codes in de actievoorwaarden, waar de mijne niet bijstaat. In de Media Markt werd mij zelfs nog verteld dat ik €75 terug kan krijgen via de cashback actie. Wat nu?

edit: als ik het EAN nummer google is het toestel blijkbaar Pools. Achterkant van de doos is ook grotendeels Pools (valt me nu pas op). Dit maakt het niet makkelijker.
terug naar de MediaMarkt dus, zij adverteren met cashback maar leveren een onjuist product. Als consument mag je dan ook verwachten een juist product te krijgen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
sambalbaj schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:43:
[...]

terug naar de MediaMarkt dus, zij adverteren met cashback maar leveren een onjuist product. Als consument mag je dan ook verwachten een juist product te krijgen,.
Ja, morgen terug naar mediamarkt ermee. Hopen dat het dit keer wel een goed toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:01
Foxpat schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:21:

Heb ik ook gehad bij Mediamarkt, zeggen ze ook nog dood leuk wij doen niet aan grijze import.. toch heeft Mediamarkt flink wat poolse toestellen schijnbaar.

Ik was de volgende dag terug gegaan en meteen een nieuwe gekregen.. in een nederlandse winkel hoor je gewoon een nederlands toestel te krijgen klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:56:
[...]

Heb ik ook gehad bij Mediamarkt, zeggen ze ook nog dood leuk wij doen niet aan grijze import.. toch heeft Mediamarkt flink wat poolse toestellen schijnbaar.

Ik was de volgende dag terug gegaan en meteen een nieuwe gekregen.. in een nederlandse winkel hoor je gewoon een nederlands toestel te krijgen klaar...
Meteen zonder zeuren een nieuwe meegekregen? Ik vrees het ergste namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Foxpat schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:30:
[...]

Meteen zonder zeuren een nieuwe meegekregen? Ik vrees het ergste namelijk.
Jup, stond bij mij ook poolse tekst achterop.. daarnaast heb je recht oo die 75,- dus gewoon eisen!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Wilde dus ook een S6 halen bij BCC of mediamarkt en nu ineens de prijs verhoogd vanwege de cashback. Wat een viezeriken.

• Foxpat
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:50:
[...]

Jup, stond bij mij ook poolse tekst achterop.. daarnaast heb je recht oo die 75,- dus gewoon eisen!
Ja, heb hem vandaag omgeruild voor een Nederlandse. Ze deden nogal moeilijk, omdat de huidige prijs dus 570 is ipv de 499 waar ik hem maandag voor gekocht heb. Ze vonden het wel normaal dat ik 70 euro bij legde. Uiteindelijk na veel gezeik en een vriendelijke medewerker bij telecom toch nog voor elkaar gekregen, maar kopen bij media markt doe ik niet meer.

• DM89
Foxpat schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:24:
[...]

Ja, heb hem vandaag omgeruild voor een Nederlandse. Ze deden nogal moeilijk, omdat de huidige prijs dus 570 is ipv de 499 waar ik hem maandag voor gekocht heb. Ze vonden het wel normaal dat ik 70 euro bij legde. Uiteindelijk na veel gezeik en een vriendelijke medewerker bij telecom toch nog voor elkaar gekregen, maar kopen bij media markt doe ik niet meer.
Zeer slecht weer, ze horen gewoon te ruilen voor de prijs die je betaald hebt.. maar goed blijft Mediamarkt.. daar wordt je gek van..

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Terecht. Je heb hem nu voor een mooie prijs. Ik baal dat ik er ook niet meteen maandag eentje heb gehaald.
Zit nu nog te twijfelen om toch een Oneplus two te nemen. Keuzes soms -O-

• Chemie
Chemie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:
Sommige webshops hebben inderdaad gewoon de prijzen verhoogd met 75 euro, redelijk belachelijk.

Zag toevallig een uitstekende aanbieding bij de mediamarkt, wel alleen bij Vodafone en alleen de 32gb Flat variant, zwart/wit/goud.
€39 p/m red essential (2gb en 300min, onbeperkt sms)
€41 p/m red (3gb en onbeperkt min/sms)
Met mogelijkheid tot verlengen is het €2 p/m goedkoper.
Beide abonnementen zonder bijbetaling toestel.
Ook hier geldt de €75 cashback, dus in essentie 1 maand (bij nieuw) of 2 maand (bij verlengen) gratis.

De link voor geïnteresseerden:
http://connect.mediamarkt...ndelijks:150/toestel:400/

Indien je liever goud of wit wilt gewoon via de normale weg zoeken, prijzen zijn hetzelfde.
Nu bij Typhone de 64GB variant voor dezelfde prijs,
€39 per maand voor Red Essential
€41 per maand voor Red
Beide ook zonder bijbetaling, met €75 retour.

Los kopen is gewoon de winkel waar je hem koopt een extra €75 geven, terwijl je uiteindelijk hetzelfde betaalt als vorige week, triest dat het zo gebeurt. Na deze actie zullen de prijzen van desbetreffende winkels wel met het schokkende bedrag van €75 zakken.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:32
Je zou bijna denken dat de retailers die cashback zelf op moeten hoesten?

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:45

Gaitman

The Real One

ASW1 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:31:
Je zou bijna denken dat de retailers die cashback zelf op moeten hoesten?
Of Samsung heeft de adviesprijs/inkooprijs met 75 omhoog gedaan.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:11
Foxpat schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:24:
[...]

Met die redenatie zou je dus ook kunnen zeggen dat ze je 570 terug moeten betalen omdat ie dat nu kost? Toch zie ik ze dat ook weer niet doen. ;)

Cashbacks komen in de regel uit het (mega)reclamebudget van Samsung. Ik schrijf altijd de EAN codes op die meedoen, want parallelimport is met die paar honderd firmware- en hardwareversies meer regel dan uitzondering. Wel suf dat winkels de prijs weer verhoogd hebben, maar iets zegt me dat ze er nog een boel op voorraad hebben. De prijs is lang en breed langs die van de veel oudere Note 4 gezakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 22-04 19:45
Wil ik de Samsung Galaxy S6 bestellen via Studentmobiel, is die daar nog niet op voorraad. Tenminste de T-Mobile ingekochte versie. Die kost 75 euro en als je er eentje neemt van Studentmobiel zelf dan moet je ineens 216 euro betalen. Wat is dan echt het verschil? Want er staat bij die van 75 euro ''Bij T-Mobile ingekochte versie, identiek aan normale variant. Geen simlock en geen T-Mobile logo'' Maar waarom verschillen ze dan zo in prijs?

Zat ook nog bij andere shops te kijken en daar hebben ze die van 75 euro wel op voorraad, maar dan heb je geen express levering en moet je via de post je contract etc doen.
NukaWorldNL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:12:
Wil ik de Samsung Galaxy S6 bestellen via Studentmobiel, is die daar nog niet op voorraad. Tenminste de T-Mobile ingekochte versie. Die kost 75 euro en als je er eentje neemt van Studentmobiel zelf dan moet je ineens 216 euro betalen. Wat is dan echt het verschil? Want er staat bij die van 75 euro ''Bij T-Mobile ingekochte versie, identiek aan normale variant. Geen simlock en geen T-Mobile logo'' Maar waarom verschillen ze dan zo in prijs?

Zat ook nog bij andere shops te kijken en daar hebben ze die van 75 euro wel op voorraad, maar dan heb je geen express levering en moet je via de post je contract etc doen.
Dit verschil zal hem waarschijnlijk zitten in het feit dat de T mobile exemplaren goedkoper worden ingekocht dan de reguliere versie. Verschillen zijn er bijna niet alleen zal de T mobile versie opstarten met een t mobile logo, en in het ergste geval zal er een aangepaste rom opstaan. Hier is odin je beste vriend. Even de reguliere versie downloaden en flashen. :)
Señor Sjon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:47:
[...]

Met die redenatie zou je dus ook kunnen zeggen dat ze je 570 terug moeten betalen omdat ie dat nu kost? Toch zie ik ze dat ook weer niet doen. ;)

Cashbacks komen in de regel uit het (mega)reclamebudget van Samsung. Ik schrijf altijd de EAN codes op die meedoen, want parallelimport is met die paar honderd firmware- en hardwareversies meer regel dan uitzondering. Wel suf dat winkels de prijs weer verhoogd hebben, maar iets zegt me dat ze er nog een boel op voorraad hebben. De prijs is lang en breed langs die van de veel oudere Note 4 gezakt.
Blijkt weer eens dat media markt snel is in verkopen, maar slecht in service. Beter iets meer betalen en geen gezeik achteraf. ;)

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-04 10:40
Chemie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:50:
[...]

Nu bij Typhone de 64GB variant voor dezelfde prijs,
€39 per maand voor Red Essential
€41 per maand voor Red
Beide ook zonder bijbetaling, met €75 retour.

Los kopen is gewoon de winkel waar je hem koopt een extra €75 geven, terwijl je uiteindelijk hetzelfde betaalt als vorige week, triest dat het zo gebeurt. Na deze actie zullen de prijzen van desbetreffende winkels wel met het schokkende bedrag van €75 zakken.
Gisteren deze wilde bestellen, erbij ingeschoten. Vandaag nieuwe poging, 129 euro bijbetalen voor bovenstaande abbo.

Riekt naar cartelpraktijken, erg jammer.
Sheva schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:26:
[...]

Gisteren deze wilde bestellen, erbij ingeschoten. Vandaag nieuwe poging, 129 euro bijbetalen voor bovenstaande abbo.

Riekt naar cartelpraktijken, erg jammer.
Net eens even bij Thyphone gespiekt, maar nergens een 64GB versie te vinden hoor.

• Sheva
pappaleone schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:03:
[...]

Net eens even bij Thyphone gespiekt, maar nergens een 64GB versie te vinden hoor.
Het dropdownmenu waar 'Galaxy S6 32GB' staat even selecteren en vervolgens 64GB aanklikken.

Overigens varieren de prijzen per kleur. Zwart, 64GB = 250 bijbetalen, Wit 64GB is = 129 bijbetalen (evenveel als Zwart, 32GB).

[ Voor 17% gewijzigd door Sheva op 26-09-2015 14:33 ]

Sheva schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:27:
[...]

Het dropdownmenu waar 'Galaxy S6 32GB' staat even selecteren en vervolgens 64GB aanklikken.

Overigens varieren de prijzen per kleur. Zwart, 64GB = 250 bijbetalen, Wit 64GB is = 129 bijbetalen (evenveel als Zwart, 32GB).
Thanks ;)

• Chemie
Ze zien hun kans schoon om hun prijzen omhoog te gooien aangezien sommige mensen nu pas kijken naar de prijzen denken ze, oh koopje, nog €75 eraf via Samsung.
Dit terwijl vorige week de prijzen meer dan €75 lager lagen.
Tsja, dan kan je een aanbieding houden wat je wilt, de consument betaalt hetzelfde (of net iets meer) terwijl de winkel/ondernemer meer geld in zijn zak kan steken.

Goed voor de ondernemer? Zeker
Triest voor de consument? Zeker
Iets tegen te doen? Zeker niet, behalve het niet kopen voor deze woekerprijzen :')

Edit:
Kan ook zijn dat Typhone een actie had met Vodafone aangezien de prijzen wel héél ernstig omhoog zijn gegooid, zelfs de 32GB is nu €129 bijbetalen (bij €41 per maand) of €0 bijbetalen (bij €46 per maand)

[ Voor 17% gewijzigd door Chemie op 26-09-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 19:43
Bij Cb niet de prijs was deze week hetzelfde als vorige week dus het scheelt echt per bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Tip voor mensen met een Kvk inschrijving! Ik heb vorige week bij gsmwijzer zakelijk het volgende abo afgesloten:
Nieuw, Stel Samen 2 jaar met 6GB,
Onbeperkt NL + 300 minuten EU.
voor 22,80/pm ex BTW (=27,59 incl. BTW)
Plus Samsung S6 32GB gratis.
Deze telefoon is met succes aangemeld voor de 75 Euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:53
Slim wat de retailers hebben gedaan, was bij een winkel waar de prijs van 2 weken geleden stond, afgelopen weekend nog exact hetzelfde kaartje maar dan met stift erbij geschreven "* na cashback" 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 18:56
gomo schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:10:
Tip voor mensen met een Kvk inschrijving! Ik heb vorige week bij gsmwijzer zakelijk het volgende abo afgesloten:
Bedankt. Heb er gebruik van kunnen maken, netjes een bevestiging ontvangen.

Collega laten weten en krijg net te horen van hem dat in zijn bestelproces, de prijzen hetzelfde waren en overeenkwamen, bij het afrekenen moet hij ineens 515 euro afrekenen! 8)7

Iets klopt niet, dus belt hij er naar toe, hebben ze de in de tussentijd van 9,92 naar 449,92 veranderd :X }:O

Gsmwijzer ;w

• Roos79
EN-IS schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:00:
[...]

Iets klopt niet, dus belt hij er naar toe, hebben ze de in de tussentijd van 9,92 naar 449,92 veranderd :X }:O

Gsmwijzer ;w
Aan de andere kant als iets te mooi is om waar te zijn dan is het meestal niet waar :P
Want die prijs voor het toestel en dat bedrag voor het abonnement zijn niet heel gek.
Dit is waarschijnlijk gewoon echt een fout geweest en degene die het wel hebben kunnen afsluiten hebben veel mazzel gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2015 17:24 ]

• EN-IS
Roos79 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:22:
[...]

Aan de andere kant als iets te mooi is om waar te zijn dan is het meestal niet waar :P
Want die prijs voor het toestel en dat bedrag voor het abonnement zijn niet heel gek.
Dit is waarschijnlijk gewoon echt een fout geweest en degene die het wel hebben kunnen afsluiten hebben veel mazzel gehad.
Ben ik niet helemaal met je eens, het was een goede aanbieding maar niet zo een dat ik dacht dat moet wel een fout zijn.

Tevens heb ik voor het bestellen gebeld om navraag te doen over de levering, op dat moment hadden wij het nog over de prijs, de medewerker kwam zelf met 'dit is wel een hele goede aanbieding, ik vraag dit even na of het wel klopt', 5 minuten later 'ja hoor, de prijzen kloppen, we kunnen verder met bestellen'...

• Roos79
Meer omdat Gratis toestellen niet meer mogen dus dan heb je eigenlijk een bijna gratis abonnement.
Althans ik dacht dat dat een wettelijk dingetje was?
nieuws: Providers: 'gratis' telefoon bij abonnement kopen wordt moeilijker

[ Voor 38% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2015 18:19 ]

• EN-IS
Roos79 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:16:
Meer omdat Gratis toestellen niet meer mogen dus dan heb je eigenlijk een bijna gratis abonnement.
Althans ik dacht dat dat een wettelijk dingetje was?
nieuws: Providers: 'gratis' telefoon bij abonnement kopen wordt moeilijker
Achteraf gezien denk ik, ja het was best een hele goede aanbieding. Maar goed, aangezien die van Tweaker Gomo is geleverd ga ik er vanuit dat die van mij net zo goed wordt geleverd.
gomo schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:10:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Ja, toestel is geleverd en ook al de eerste factuur van T-mobile binnen en die valt zelfs lager uit, omdat de aansluitkosten maar 12,51 Ex. BTW waren en niet 25 Euro zoals op de site gemeld stond.

Deze aanbieding is denk ik ook niet een fout geweest: Coolblue had ook een dergelijke aanbieding, hierbij was de telefoon 91 Euro. Bij hun is de prijs inmiddels ook verhoogd.

Let wel op met zakelijke abo's daar het opzegtermijn volgens mij 3 maanden is en niet 1 maand. Deze abo is 2 jaar lang 22,80 Euro ex BTW, maar hierna is het 57 Euro ex BTW.

Twee jaar geleden had ik ook al mazzel, omdat MTV Mobile toentertijd de mist inging met een aanbieding en het mogelijk was om flagships gratis bij een 'goedkoope' abo te krijgen. 300 minuten en 2,5Gb voor 27,50/maand inclusief gratis HTC One (m7). Dit heb ik nu dus vervangen met deze Samsung S6 deal.
EN-IS schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:55:
[...]

Achteraf gezien denk ik, ja het was best een hele goede aanbieding. Maar goed, aangezien die van Tweaker Gomo is geleverd ga ik er vanuit dat die van mij net zo goed wordt geleverd.

[...]

[ Voor 25% gewijzigd door gomo op 30-09-2015 21:53 . Reden: meer informatie toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
gomo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:42:
Ja, toestel is geleverd en ook al de eerste factuur van T-mobile binnen en die valt zelfs lager uit, omdat de aansluitkosten maar 12,51 Ex. BTW waren en niet 25 Euro zoals op de site gemeld stond.

Deze aanbieding is denk ik ook niet een fout geweest: Coolblue had ook een dergelijke aanbieding, hierbij was de telefoon 91 Euro. Bij hun is de prijs inmiddels ook verhoogd.

Let wel op met zakelijke abo's daar het opzegtermijn volgens mij 3 maanden is en niet 1 maand. Deze abo is 2 jaar lang 22,80 Euro ex BTW, maar hierna is het 57 Euro ex BTW.

Twee jaar geleden had ik ook al mazzel, omdat MTV Mobile toentertijd de mist inging met een aanbieding en het mogelijk was om flagships gratis bij een 'goedkoope' abo te krijgen. 300 minuten en 2,5Gb voor 27,50/maand inclusief gratis HTC One (m7). Dit heb ik nu dus vervangen met deze Samsung S6 deal.
Top aanbieding! Had graag nog 1 willen bestellen (buiten om de verlenging, maar niet gelukt ivm prijs wijziging midden op de dag).

Heb het toestel netjes vandaag ontvangen, mooi ding! Absoluut. Heb zelf de LG G4 hier en ik denk er zelfs aan om die te ruilen voor de S6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:05

dbzfan

Nee.

Heb hem gehaald bij MM...

Vodafone verlenging, 3GB data, gratis s6 32 gb, 75 euro cashback, 39 euro per maand.
Topaanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-04 10:35
Zo, ook eindelijk de knoop door gehakt en een S6 32GB Black gekocht. Heb nog even getwijfeld over de Edge maar die vond ik te duur worden.

Aangeschaft bij Typhone, icm een verlenging van T-Mobile. 3GB, 120 min EU. € 14 toestel betaling. Totaal € 35,- per maand. Eenmalig € 69,95 voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 07:45
Humm kan een samsung s6 edge plus 32gb bij Phone house afnemen met een kpn abbo met 150min/sms 5gb voor 42.50 per maand met kpn compleet verdubbeling naar 10gb per maand. (Die heb ik ook echt nodig) Bijbetaling van 153.95, maar 75 euro cashback en speaker terwaarde van 99 euro. (sta al enkele weken in twijfel er 1 zelf te kopen dus speaker is werkelijk welkom)

Is dit een scherpe deal? Gaat om verlenging en het moet bij kpn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Weet je zeker dat het de edge plus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:42:
Humm kan een samsung s6 edge plus 32gb bij Phone house afnemen met een kpn abbo met 150min/sms 5gb voor 42.50 per maand met kpn compleet verdubbeling naar 10gb per maand. (Die heb ik ook echt nodig) Bijbetaling van 153.95, maar 75 euro cashback en speaker terwaarde van 99 euro. (sta al enkele weken in twijfel er 1 zelf te kopen dus speaker is werkelijk welkom)

Is dit een scherpe deal? Gaat om verlenging en het moet bij kpn zijn.
Ik hoop dat het voor de edge Plus is?? Ik kan het niet vinden op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Klopt heb nog een screen shot van het verhaal zag idd dat het nu aan gepast is. Dus nu opzoek naar vergelijkbare deal, al ga ik nog wel effe langs bij mijn vaste Phone house winkel om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-04 09:47
Zojuist contact gehad met VOP Telecom. De door hen geleverde Galaxy S6 toestellen komen niet in aanmerking voor de actie, aldus een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 18:26

Geckoo

Good news, everyone!

Practics schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:14:
Klopt heb nog een screen shot van het verhaal zag idd dat het nu aan gepast is. Dus nu opzoek naar vergelijkbare deal, al ga ik nog wel effe langs bij mijn vaste Phone house winkel om het te proberen.
en gelukt?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Nee nog niet geprobeerd zat nog te genieten in Sri Lanka van mijn vakantie, ga van middag effe langs kijken wat ze kunnen doen. Echter heeft mijn vaste phonehouse hem niet op voorraad dus zal naar een dorp verderop moeten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
Voor degene die nog een nieuwe zwarte S6 Edge 64GB wil kopen is dit je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Man je blijft zoeken naar shops die net iets goedkoper zijn.

Ik zit nog steeds te kijken voor een Galaxy S6, maar die toestelprijzen verschillen zo erg qua shops.
Ik wil dit abonnement nemen: 120 belminuten, 3GB data, toestelservice 14 en dat kost me dan per maand 35 euro.

Bij StudentMobiel moet ik dan nog 220 euro (of 75 euro maar die toestellen zijn haast niet op voorraad) betalen, bij T-Mobile zelf 180 euro, bij PDAshop zelfs 330 euro, maar bijvoorbeeld bij Typhone hoef ik maar 69 euro te betalen. Waarom verschilt dat zo erg vraag ik me af?

Ik wilde hem eigenlijk via T-Mobile zelf bestellen, maar als het me al bijna 100 euro scheelt dan bestel ik hem liever bij Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-04 10:59
NukaWorldNL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:26:
Man je blijft zoeken naar shops die net iets goedkoper zijn.

Ik zit nog steeds te kijken voor een Galaxy S6, maar die toestelprijzen verschillen zo erg qua shops.
Ik wil dit abonnement nemen: 120 belminuten, 3GB data, toestelservice 14 en dat kost me dan per maand 35 euro.

Bij StudentMobiel moet ik dan nog 220 euro (of 75 euro maar die toestellen zijn haast niet op voorraad) betalen, bij T-Mobile zelf 180 euro, bij PDAshop zelfs 330 euro, maar bijvoorbeeld bij Typhone hoef ik maar 69 euro te betalen. Waarom verschilt dat zo erg vraag ik me af?

Ik wilde hem eigenlijk via T-Mobile zelf bestellen, maar als het me al bijna 100 euro scheelt dan bestel ik hem liever bij Typhone.
Heb je dat gevraagd aan StudentMobiel of is dat een aanname?
Toevallig dinsdag m'n nieuwe S6 uit voorraad geleverd gekregen icm T-Mobile (de goedkopere versie)

Waarom het zo verschilt is afhankelijk van verschillende factoren: winstmarge, inkoopprijs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Randle schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:06:
[...]

Heb je dat gevraagd aan StudentMobiel of is dat een aanname?
Toevallig dinsdag m'n nieuwe S6 uit voorraad geleverd gekregen icm T-Mobile (de goedkopere versie)

Waarom het zo verschilt is afhankelijk van verschillende factoren: winstmarge, inkoopprijs etc.
Dat stond op zo'n icoontje.

Wel weer lekker handig pfff. Had hem besteld terwijl er staat ''voor 2200 besteld morgen in huis'', maar AMP kan hem pas vanaf dinsdag aan mij bezorgen. Kon net kiezen op welke dag ze het komen bezorgen, maar helaas zitten ze deze week al helemaal vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:51:
[...]

Dat stond op zo'n icoontje.

Wel weer lekker handig pfff. Had hem besteld terwijl er staat ''voor 2200 besteld morgen in huis'', maar AMP kan hem pas vanaf dinsdag aan mij bezorgen. Kon net kiezen op welke dag ze het komen bezorgen, maar helaas zitten ze deze week al helemaal vol :(
En vergis je niet import bepaald ook een stuk van de prijs. Ik heb ooit bij Belsimpel de Galaxy S6 64GB blauw gekocht, dit toestel is niet in Nederland leverbaar maar ik vindt wel dat ze het tegen klanten moeten vertellen. Mij persoonlijk maakt het niet uit want alle europeesche toestellen kunnen Nederlands talig worden ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 705628

Weet iemand wat het verschil is tussen de Europese modellen van de s6 en de Benelux modellen? Als er geen beperkingen zijn, waarom zijn die dan meer dan 100€ goedkoper ? Een s6 voor 460€ ljikt mij toch een betere deal dan bijvoorbeeld een moto x style van 500€, een nexus 5x, ...

Of zie ik iets over het hoofd? :?

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 13:38
S6 Edge+ 32 gb bij Samsungstore voor €599 met code NLABN200

http://www.samsung.com/nl...martphones/SM-G928FZKAPHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511113

Altijd fijn om te mogen verlengen. Joepie. Mijn keus is dus uitgegaan naar de S6 Edge. Uit ervaring van mensen uit mijn omgeving en verleden weet ik dan ook dat ik de 64 GB moet nemen. Mooi, keuze gemaakt. Met een probleem: bij mijn provider is die niet leverbaar en bij een externe vertrouw ik het niet zo wat betreft telefoons afsluiten.

Dan maar communiceren met de provider: 2x contact gehad (3 weken terug en gisteren, 50 euro retour actie loopt bijna af). De eerste zei dat ik er maar niet op moet rekenen gezien het een ouder model betreft. Top. De tweede (gisteren) gaat erachter aan en maandag of dinsdag krijg ik bericht. Na rekenen dacht ik: dat is na de actie.

Waarom kom ik dan in dit topic? Omdat ik het erop waagde Samsung Nederland via de live chat te benaderen, die mij weer door verwees naar Tweakers. Is er dus iemand hier die er wel wat van weet? Ik bedoel, kennelijk weten de mensen van Tweakers meer van de Samsung toestellen en hun levering dan Samsung Nederland zelf. Dus ik ben benieuwd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 23:17
Anoniem: 511113 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:12:
Altijd fijn om te mogen verlengen. Joepie. Mijn keus is dus uitgegaan naar de S6 Edge. Uit ervaring van mensen uit mijn omgeving en verleden weet ik dan ook dat ik de 64 GB moet nemen. Mooi, keuze gemaakt. Met een probleem: bij mijn provider is die niet leverbaar en bij een externe vertrouw ik het niet zo wat betreft telefoons afsluiten.

Dan maar communiceren met de provider: 2x contact gehad (3 weken terug en gisteren, 50 euro retour actie loopt bijna af). De eerste zei dat ik er maar niet op moet rekenen gezien het een ouder model betreft. Top. De tweede (gisteren) gaat erachter aan en maandag of dinsdag krijg ik bericht. Na rekenen dacht ik: dat is na de actie.

Waarom kom ik dan in dit topic? Omdat ik het erop waagde Samsung Nederland via de live chat te benaderen, die mij weer door verwees naar Tweakers. Is er dus iemand hier die er wel wat van weet? Ik bedoel, kennelijk weten de mensen van Tweakers meer van de Samsung toestellen en hun levering dan Samsung Nederland zelf. Dus ik ben benieuwd. :-)
Ik ga ervan uit dat je de KPN actie bedoelt... Bij de actievoorwaarden staat er niks over modellen die uitgezonderd zijn. Er staat alle modellen, dus ik ga er van uit dat ze ook de 64GB bedoelen. En als KPN het model niet heeft, zou ik het bij Phonehouse of Mediamarkt proberen, die doen ook mee met de actie namelijk.

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:02
Hallo,

Ik overweeg mijn toch wat sloom wordende S3 (uiteraard met flink gebarsten glas op het scherm :) ) te vervangen door een S6.

Ik denk echter dat het slimmer is te wachten tot in maart de S7 uitkomt? Mag aannemen dat de S6 dan flink goedkoper wordt? Of wellicht al voor de launch?

Ga sowieso een toestel via de phoneshop van mn werkgever bestellen, er gaat dan zo'n 120 euro netto vanaf en de rest betaal ik dan via mn bruto salaris. Zal een 32G worden, blauw of goud denk ik..

Heb al jaren een sim only abo erbij (en moet soms wel een beetje lachen om al die mensen die klakkeloos "leningen" afsluiten voor nieuwe telefoons ;) ) , dus heb geen interesse in aanbiedingen.

[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 26-11-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 11:58
Hmm zo te zien is de S6 Edge Plus 64GB overal uitverkocht in Nederland?
Weet iemand wanneer we hem weer in NL mogen verwachten? Kan hier nergens info over vinden. Hopelijk is hij snel weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 16:31
sinds gisteren bij PDA shop 60 euro korting bij hi abbo icm S6 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-04 06:01
Hi abonnement? Hi bestaat al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Inferno-Acid schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:28:
Hmm zo te zien is de S6 Edge Plus 64GB overal uitverkocht in Nederland?
Weet iemand wanneer we hem weer in NL mogen verwachten? Kan hier nergens info over vinden. Hopelijk is hij snel weer beschikbaar.
Staat ook niet op de site meer van Samsung overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
AquaSheep schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:25:
Hi abonnement? Hi bestaat al een tijdje niet meer.
Excuses, Old habbit. KPN abbo bedoel ik natuurlijk.
Maar helaas ik kijk nu weer op de pdashop.nl site, en de prijs is weer 50 euro gestegen...
Dit schommelt wel heel hard in een periode van 24 uur.
hoop dat hij morgen ochtend weer zo goedkoop is, want dan order ik hem meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denk het niet. Salestarget voor november is waarschijnlijk weer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
Zouden ze die elke keer aanpassen naar het eind van de maand dan?

Ik heb begrepen dat wanneer de prijs veranderd binnen 14 dagen na aankoop, dat je dan geld terug kunt krijgen wanneer je dit aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeweetwel88
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
pekkos schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:34:
Zouden ze die elke keer aanpassen naar het eind van de maand dan?

Ik heb begrepen dat wanneer de prijs veranderd binnen 14 dagen na aankoop, dat je dan geld terug kunt krijgen wanneer je dit aangeeft.
Ik heb hem gisteren bij Naztel gekocht voor 449,99 en vandaag is hij daar 427,99. Nogal een groot verschil vind ik. Heb jij een bron voor die geld terug actie? Zo ja, dan kan ik die bron gebruiken als ik Naztel contacteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat komt meer omdat je hem onder vaak via wet koop op afstand terug kan sturen en opnieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 13:56
krijg je wel een nederlands toestel (SM-G920F met PHN code) bij Naztel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50
fredgroes schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:53:
krijg je wel een nederlands toestel (SM-G920F met PHN code) bij Naztel vandaan?
Wij hebben net ééntje gekocht daar. Er staat wel SM-G920F, maar zie nergens een PHN code.

Waar zou dat moeten staan?

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
honey schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:49:
[...]

Wij hebben net ééntje gekocht daar. Er staat wel SM-G920F, maar zie nergens een PHN code.

Waar zou dat moeten staan?
In de play store staat een app genaamd phone info samsung daar kan je mee zin op het tweede tabblad welke code hij heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50
fredgroes schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:03:
[...]

In de play store staat een app genaamd phone info samsung daar kan je mee zin op het tweede tabblad welke code hij heeft
De telefoon heeft code: AUT (Switzerland)

Trouwens, maakt het wat uit?

[ Voor 5% gewijzigd door honey op 12-12-2015 14:41 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Het maakt niks uit, verklaart wel de iets lagere prijzen dan de lokale media markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-04 11:02
Ik zat net naar aanbiedingen te kijken voor de S6 voor een vriend van me en zag toen dat de S6 bij 1 jaar gratis is bij een Red Essential, Red of Red Super contract van Vodafone. Deze actie is op de eigen website van Vodafone en óók in de winkels. Bij een Red Essential (300 min, onbeperkt sms en 2GB) is het toestel bij 54 euro gratis, bij Red (onbeperkt bellen en smsen en 3GB) voor 56 euro en bij Red Super (onbeperkt bellen en smsen en 7GB) voor 62 euro. Hiermee is Vodafone zelf 80 euro tot 180 euro goedkoper dan Studentmobiel en Typhone zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Ik heb gisteren 1 jaar verlengd voor 39 euro per maand voor een Red abo + 120 bijbetalen.

Even bellen met de klantenservice.

[ Voor 17% gewijzigd door Sheva op 19-12-2015 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Draicon schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:03:
Ik zat net naar aanbiedingen te kijken voor de S6 voor een vriend van me en zag toen dat de S6 bij 1 jaar gratis is bij een Red Essential, Red of Red Super contract van Vodafone.
Is dat veranderd dan? Zie alleen "gratis" toestel bij tweejarige contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
ASW1 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:57:
[...]

Is dat veranderd dan? Zie alleen "gratis" toestel bij tweejarige contracten.
Als in de webshop kijkt naar shop en dan alle toestellen. Dan kan je de Samsung Galaxy S6 selecteren en kiezen voor 1 jaar. Met categorie F is het toestel dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Draicon schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:27:
[...]

Als in de webshop kijkt naar shop en dan alle toestellen. Dan kan je de Samsung Galaxy S6 selecteren en kiezen voor 1 jaar. Met categorie F is het toestel dan gratis.
Misschien alleen wanneer je ingelogd bent? Ik zie nergens categorieën met letters overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-04 11:15
Sheva schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:27:
Ik heb gisteren 1 jaar verlengd voor 39 euro per maand voor een Red abo + 120 bijbetalen.

Even bellen met de klantenservice.
Is dit een aanbieding die jij persoonlijk hebt gekregen, of staat deze op internet? Klinkt goed namelijk :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:07:
[...]

Is dit een aanbieding die jij persoonlijk hebt gekregen, of staat deze op internet? Klinkt goed namelijk :)
Persoonlijk, maar ik denk dat je die wel kunt krijgen via Loyalty als je al klant bent.

Uiteindelijk heb ik een mooier aanbod gekregen (37 per maand ipv 39), maar dit is gepaard gegaan met veel onrust en bellen. Zal hier nog even op terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Ik heb een aantal maanden geleden de Oneplus X gekocht. Mooi telefoontje, maar die camera... Nu was ik eigenlijk aan het rondkijken voor de Nexus 6P, maar vind 'm gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Daarnaast lees ik op het Forum hier dat men er nogal wat over te klagen heeft... Ik heb altijd Nexus-telefoons gehad, maar de Oneplus X heeft toch wel mijn ogen geopend dat een niet-Nexus ook een hele goede ervaring kan geven, en om nu te zeggen dat de Android-updates nog iets werkelijk toevoegen dat ik moet hebben, naast het feit het gevoel te hebben dat je niet achterloopt, is ook niet echt het geval.

Heb even de S6-topics doorgelezen, en zie hierin toch wel mijn volgende telefoon (en dat voor iemand die al jaren Samsung afraadt, door de bloatware en Touchwiz). Nu zie ik jullie hier praten over prijzen rond de 430 euro, terwijl ik 'm momenteel alleen zie voor 480. Doe ik er slim aan 'm nu te kopen, te wachten tot 't einde van de maand (zoals hierboven gezegd kunnen de prijzen dan zakken, al zie ik de laagst genoteerde prijs rond 13 december), of raden jullie me aan te wachten op de S7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
HellFury schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:34:
Ik heb een aantal maanden geleden de Oneplus X gekocht. Mooi telefoontje, maar die camera... Nu was ik eigenlijk aan het rondkijken voor de Nexus 6P, maar vind 'm gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Daarnaast lees ik op het Forum hier dat men er nogal wat over te klagen heeft... Ik heb altijd Nexus-telefoons gehad, maar de Oneplus X heeft toch wel mijn ogen geopend dat een niet-Nexus ook een hele goede ervaring kan geven, en om nu te zeggen dat de Android-updates nog iets werkelijk toevoegen dat ik moet hebben, naast het feit het gevoel te hebben dat je niet achterloopt, is ook niet echt het geval.

Heb even de S6-topics doorgelezen, en zie hierin toch wel mijn volgende telefoon (en dat voor iemand die al jaren Samsung afraadt, door de bloatware en Touchwiz). Nu zie ik jullie hier praten over prijzen rond de 430 euro, terwijl ik 'm momenteel alleen zie voor 480. Doe ik er slim aan 'm nu te kopen, te wachten tot 't einde van de maand (zoals hierboven gezegd kunnen de prijzen dan zakken, al zie ik de laagst genoteerde prijs rond 13 december), of raden jullie me aan te wachten op de S7?
Einde van de maand is iig de BTW actie van de Mediamarkt en BCC, beter wacht je nog even tot wat dat brengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Sheva schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:15:
[...]
Einde van de maand is iig de BTW actie van de Mediamarkt en BCC, beter wacht je nog even tot wat dat brengt..
Goeie tip, wacht ik daar ff op. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Laatst online: 22-04 18:04
Hallo allemaal,

Ik mijn oog laten vallen op de galaxy s6 edge, ik vind het toestel er bijzonder sexy uitzien en zou deze graag willen kopen. Ik kan wachten op de BTW actie van de MM, maar toen ik wat zat te browser op AliExpress zag ik dat daar refurb modellen worden aangeboden voor €435. Iemand ervaring met kopers garantie als ik betaal met iDeal op AliExpress? De beoordelingen over de verkoper lijken allemaal oke. Ik weet dat je met Paypal betalingen op vage chinese sites met verkopers altijd wel goed zit en heb daar weleens succesvol geld mee terug gehaald toen iets niet in orde bleek te zijn, al ging dit altijd om kleine bedragen. €435 voor een refurb s6 edge lijkt me een prima koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Gewoon niet doen, dat is de consensus.

Voor meer info over China Shoppen;
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-04 06:45
Sheva schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:46:
[...]
Persoonlijk, maar ik denk dat je die wel kunt krijgen via Loyalty als je al klant bent.

Uiteindelijk heb ik een mooier aanbod gekregen (37 per maand ipv 39), maar dit is gepaard gegaan met veel onrust en bellen. Zal hier nog even op terug komen.
Ik heb gisteren geprobeerd een betere deal te krijgen, maar ze waren niet erg happig. Ze konden mij geen korting op de abboprijs geven, hooguit toestelkorting als je ergens anders een beter aanbod krijgt.
Beter dan de F&F deal € 42,- p/m + 120 bijbetalen kom ik niet. Totaal € 624,- (Andere opties blijven het zelfde totaalbedrag)
In de vodafone winkel en aan de telefoon betaal je €44,- p/m. zelfde bedrag bijbetalen. Bij de MM betaal je veel meer voor de S6 voor 1 jaar.

Vind de S6 op dit moment de beste bang for buck; Nexus 6/5x te duur, one plus X met Sim only (Red 28 p/m) kom ik nagenoeg op hetzelfde bedrag als de S6 uit, (€ 605,-) maar mindere specs.

Heeft het nog zin om mijn poot stijf te houden en nog een paar keer in de tel te klimmen voor wat loyalty korting? Of iemand een beter aanbod gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Alieunited schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:24:
[...]

Ik heb gisteren geprobeerd een betere deal te krijgen, maar ze waren niet erg happig. Ze konden mij geen korting op de abboprijs geven, hooguit toestelkorting als je ergens anders een beter aanbod krijgt.
Beter dan de F&F deal € 42,- p/m + 120 bijbetalen kom ik niet. Totaal € 624,- (Andere opties blijven het zelfde totaalbedrag)
In de vodafone winkel en aan de telefoon betaal je €44,- p/m. zelfde bedrag bijbetalen. Bij de MM betaal je veel meer voor de S6 voor 1 jaar.

Vind de S6 op dit moment de beste bang for buck; Nexus 6/5x te duur, one plus X met Sim only (Red 28 p/m) kom ik nagenoeg op hetzelfde bedrag als de S6 uit, (€ 605,-) maar mindere specs.

Heeft het nog zin om mijn poot stijf te houden en nog een paar keer in de tel te klimmen voor wat loyalty korting? Of iemand een beter aanbod gezien?
Ben je direct naar Loyalty gegaan? Anders even bij de salesafdeling proberen.

• Draicon
Heb zojuist in het Centraal aanbiedingen topic een mooie Vodafone actie gelezen. Red Super met S6 32GB 2 jaar lang voor €37, - p/m en als je al klant ben dan €35, -. Hiermee zeker een scherpe actie. Enkel in filialen Amstelveen en Delft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
Draicon schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:19:
Heb zojuist in het Centraal aanbiedingen topic een mooie Vodafone actie gelezen. Red Super met S6 32GB 2 jaar lang voor €37, - p/m en als je al klant ben dan €35, -. Hiermee zeker een scherpe actie. Enkel in filialen Amstelveen en Delft.
Wow, wat een aanbieding! Bron/linkje?

Edit, zelf al gevonden: Ghostface in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 12-02-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
zunrob schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Wow, wat een aanbieding! Bron/linkje?

Edit, zelf al gevonden: Ghostface in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Mooi dat je hem al gevonden hebt. Zeker een sterke aanbieding. Heb al wat mensen aangeraden om naar een van die twee filialen te gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Voor mensen die morgen (vroeg) toevallig in de buurt van Amersfoort zijn,
De eerste 100 klanten (op=op) Tele2 onbeperkt bellen/sms & 4GB data voor €21 p/m 2 jaar,
gratis S6 Edge

https://www.tele2.nl/winkels/amersfoort/

edit: Geldt ook voor Amstelveen

https://www.tele2.nl/winkels/amstelveen/

[ Voor 19% gewijzigd door funk80 op 12-02-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een 64GB of 128GB versie van de witte S6 Edge, die zijn er helaas niet meer zoveel...
Heb een Vodafone-abonnement wat ik mag verlengen, prima provider, dus daar wil ik ook graag blijven.

Gevonden:
64GB bij Belsimpel:
2GB - 300 minuten - onbeperkt SMS á € 32 / maand + éénmalig € 219 = € 987
2GB - 300 minuten - onbeperkt SMS á € 37 / maand + éénmalig € 98 = € 986

3GB - onbeperkt minuten - onbeperkt SMS á € 29 / maand + éénmalig € 303 = € 999
3GB - onbeperkt minuten - onbeperkt SMS á € 34 / maand + éénmalig € 206 = € 1022

128GB bij Belsimpel:
2GB - 300 minuten - onbeperkt SMS á € 32 / maand + éénmalig € 180 = € 948
2GB - 300 minuten - onbeperkt SMS á € 37 / maand + éénmalig € 59 = € 947

3GB - onbeperkt minuten - onbeperkt SMS á € 29 / maand + éénmalig € 264 = € 960
3GB - onbeperkt minuten - onbeperkt SMS á € 34 / maand + éénmalig € 168 = € 984

Inderdaad het is wat gek, de 128GB-variant kost daar minder, maar heeft iemand nog lagere prijzen gevonden? Ik hoef geen 32GB-variant en ook geen andere provider, kan toch nog niet ivm abonnement ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatMutsje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2024
Aanbieding T-Mobile tot 29 februari. €32.50 per maand: 3 GB, 120 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik wil een s6 aanschaffen, maar ik weet niet of ik nu de goedkoopste optie heb gevonden.

Ik zit momenteel bij t-mobile, en daar wil ik best blijven.
Verlengen via studentmobiel: 19,50*24 = 468 plus 248 voor een s6 komt uit op totaal 716.
Dat is op zich prima, ook omdat ik komende twee jaar redelijk wat maanden in het buitenland zit en dan kan ik mijn tmobiel abbo tijdelijk naar startabonnement terugzetten, namelijk 10 euro p.m.

Nu vraag ik me gewoon af of iemand een betere (goedkopere) suggestie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

joost18 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:52:
Ik wil een s6 aanschaffen, maar ik weet niet of ik nu de goedkoopste optie heb gevonden.

Verlengen via studentmobiel: 19,50*24 = 468 plus 248 voor een s6 komt uit op totaal 716.
Dat is op zich prima, ook omdat ik komende twee jaar redelijk wat maanden in het buitenland zit en dan kan ik mijn tmobiel abbo tijdelijk naar startabonnement terugzetten, namelijk 10 euro p.m.

24*19.50 + €224 = €692,- - €60,- (T-Mobile samen) = €632,-

Tegenover jouw €656,-

Dit via gsmweb.nl

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 15-02-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
joost18 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:52:

Aannemend dat dit om 3GB + 120 min gaat.
De PDAShop heeft een beste aanbieding
3GB + 120 min + €5 toestel = €24,50 plus €46 bijbetalen kom je totaal op €634 uit
Haal hier T-Mobile samen vanaf kom je op €574 uit.
Gebruik je cashbackxl kom je nog eens €25 goedkoper uit, cashbackxl zal ook wel voor studentmobiel/gsmweb mogelijk zijn.
Ik zie alleen dat je niet direct 3GB + 120 min kan bestellen bij PDAshop, maar je kan altijd bij T-Mobile zelf je bundels aanpassen.

Best een goede deal, vorige week zat er ook nog een wireless charger bij, maar volgens mij is die aanbieding helaas afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
Chemie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:58:
[...]

Aannemend dat dit om 3GB + 120 min gaat.
De PDAShop heeft een beste aanbieding
3GB + 120 min + €5 toestel = €24,50 plus €46 bijbetalen kom je totaal op €634 uit
Haal hier T-Mobile samen vanaf kom je op €574 uit.
Gebruik je cashbackxl kom je nog eens €25 goedkoper uit, cashbackxl zal ook wel voor studentmobiel/gsmweb mogelijk zijn.
Ik zie alleen dat je niet direct 3GB + 120 min kan bestellen bij PDAshop, maar je kan altijd bij T-Mobile zelf je bundels aanpassen.

Best een goede deal, vorige week zat er ook nog een wireless charger bij, maar volgens mij is die aanbieding helaas afgelopen.
Heb hem besteld, veel dank!

Effectief dus:
€22,00 p.m. = €528,00
€46,00 eenmalig - €25,00 cashback = €21,00 eenmalig
Totaal: €528,00 + €21,00 = €549,00 voor twee jaar 3gb, 120 min en een s6.

Voor mij wordt dit effectief nog iets minder omdat ik voor de maanden dat ik niet in NL ben mijn abonnement kan terugzetten naar 10 (of zelfs 7,50?) per maand.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 13:25
joost18 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:03:
[...]

Heb hem besteld, veel dank!

Effectief dus:
€22,00 p.m. = €528,00
€46,00 eenmalig - €25,00 cashback = €21,00 eenmalig
Totaal: €528,00 + €21,00 = €549,00 voor twee jaar 3gb, 120 min en een s6.

Voor mij wordt dit effectief nog iets minder omdat ik voor de maanden dat ik niet in NL ben mijn abonnement kan terugzetten naar 10 (of zelfs 7,50?) per maand.

Cheers!
Ik kom niet verder dan onderstaande: (pdashop, T-mobile)

Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Stel Samen & Stel Bij 2 jaar € 25,00 € 17,50
120 min in NL & EU € 5,00 € 2,00
X5 € 5,00
Totaal € 24,50
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 711,95
Eenmalige kosten
Eenmalige aansluitkosten: € 14,95
Samsung Galaxy S6 32 GB Goud T-Mobile: € 109,00

711 totaal en ook nog 109 voor het toestel eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
Aniki schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:54:
[...]

Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
X5 € 5,00
Totaal € 24,50
Eenmalige kosten

Je post is een beetje ongestructureerd met alle bedragen maar ik zal even proberen uit te leggen wat ik heb gedaan.

3gb, 120 min, en x5 toestelbundel (5 euro p.m.) = 24,50 per maand over 24 maanden = 588,00
Nu kan je hier t mobile samen vanaf halen = -2,50 per maand over 24 maanden = -2,50 * 24 = -60,00
Dus zitten we op 528,00 totaal voor alle maandelijkse kosten

Nu moet je de simlock vrije versie selecteren ipv de tmobile versie, dan gaan je eenmalige kosten van 109,00 naar 46,00. Hier gaat de cashback van cashbackxl vanaf die 25,00 bedraagt dus 46,00 - 25,00 = 21,00 totaal eenmalig.
Omdat ik verlengd heb had ik de aansluitkosten niet. Als die 14,95 zijn dan is het dus 14,95 + 21,00 = 35,95 eenmalig.

528,00 + 35,95 = 563,95 totaal

EDIT: p.s. daarnaast reken je in de bovenstaande post je toestelprijs twee keer mee.

[ Voor 3% gewijzigd door joost18 op 16-02-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
Aniki schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:54:
[...]

Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
X5 € 5,00
Totaal € 24,50
Eenmalige kosten

PDAShop Galaxy S6 Goud 32GB T-Mobile abonnement

Het gaat om het simlockvrije model, deze is goedkoper dan de T-Mobile variant.
De telefoon is vannacht wel €21 duurder geworden.
Het bestellen met een databundel levert je €150 korting op het toestel op, terwijl je dit gewoon bij T-Mobile kan wijzigen mocht je deze alsnog niet willen.

Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Stel Samen & Stel Bij 2 jaar € 17,50
120 min in NL & EU € 2,00
X5 € 5,00
Totaal € 24,50
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 669,95

Eenmalige kosten
Samsung Galaxy S6 32 GB Goud: € 67,00

Die "ook" nog €109 voor het toestel zit al in de prijs verwerkt, zie namelijk incl. toestelprijs. Ook de eenmalige aansluitkosten zijn hier al in verwerkt.
Daarnaast is bij de berekening van joost rekening gehouden met:
1) cashbackxl van €25
2) Verlenging in plaats van nieuw abonnement, scheelt €14,95
3) T-Mobile samen korting van €2,50 per maand
Dit scheelt totaal €99,95

Pakken we die €669,95 - €99,95 = €570 effectief over 2 jaar.

;)

Edit: joost is me 1 minuut voor :P Hoe die het voor elkaar krijgt mag Joost weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 13:25
thanks! Ik was op werk en weining tijd om uitgebreid te posten. Vreemd dat die 109 dubbel meetelt, dit was rechtstreeks van het coolblue scherm gekopieerd.

Heb de optie van simlock vrij vs T-Mobile branded gemist, dat scheelt idd.

• maurieske72
  • Laatst online: 25-04 11:15
Ik zie hier dat mensen een berekening maken met die T-Mobile Samen korting van €2,50 x 24 maar hou er dan wel rekening mee dat het niet zeker is dat je elke maand voor die korting van €2,50 kan kiezen.
Je hebt de keuze nu uit 3 waaronder die korting van €2,50 maar ze kunnen elke maand dat aanpassen en het kan dus zijn dat die korting er helemaal niet bij zit bij een van die 3.
Ik heb dit nagevraagd bij T-Mobile en het kan maandelijks worden gewijzigd welke 3 ze gaan aanbieden zeiden ze.
Is maar een tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Wat is jullie verwachting over de prijs als de S7 vanavond is aangekondigd, een directe prijsverlaging of zal dit enkele dagen / weken duren? Wil eigenlijk wel graag een één jarig abbonement maar is me nu nog iets te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:22
Reaper.JA2 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:48:
Wat is jullie verwachting over de prijs als de S7 vanavond is aangekondigd, een directe prijsverlaging of zal dit enkele dagen / weken duren? Wil eigenlijk wel graag een één jarig abbonement maar is me nu nog iets te prijzig.
Ik vrees het niet. Samsungs prijsverlagingen zijn gradueel en vrij stabiel na een tijd. Het zou me verbazen als de prijs nog verder omlaag gaat. Je kan 'm al kopen vanaf 440 maar dat is wel via amazon.de's schimmige partners in Hong Kong/USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Denken jullie dat de prijs nog iets zal dalen voor een los toestel? Heb het gevoel dat hij blijft hangen rond de 430~450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbuitenhuis
  • Laatst online: 16-04 08:37
€ 50 retour bij een Galaxy S6, S6 edge of S6 edge+ bij geselecteerde winkels

Koop in de periode van 25 april 2016 t/m 8 mei 2016 een Galaxy S6 edge+ (SM-G928F), Galaxy S6 edge (SM-G925F) of Galaxy S6 (SM-G920F) bij belsimpel, mobiel.nl, gsmwijzer.nl of pdashop.nl ontvang € 50 retour.

Dus 32GB versie kost dan net iets meer dan 400 euro

[ Voor 9% gewijzigd door barbuitenhuis op 25-04-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
en als iemand een Gear VR erbij wil, stuur me even een berichtje :p

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!

Hier geen discussies over (web)winkels!

Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"