Nou, laat ik ook maar mijn ervaring met de Galaxy s6 delen.
Had de galaxy s6 vanaf dag 1 (10april) en alles bleek goed te werken.
Enkele dagen later las ik op het XDA forum dat (sommige) schermen strepen vertoonde in direct zonlicht. Dit was ook bij mijn scherm het geval. De strepen waren alleen te zien op de meest maximale stand die geactiveerd word bij sterke zonlicht. (Deze helederheid stand van je scherm kan je niet handmatig instellen). Opzich vond ik de strepen niet zo erg dus heb ik me er verder niet druk om gemaakt.
Enkele dagen later kwam ik erachter dat mn touchscreen niet altijd even goed reageerde, bijv. als ik het toestel op mn matras had liggen en ik even mn notificaties wilde bekijken (hij reageerde niet altijd op het swypen van boven naar beneden).
Dit probleem irriteerde mij zo erg dat ik terug gegaan ben naar de winkel en om een ander tostel heb gevraagd (waarschijnlijk kreeg ik een refurbished toestel).
Het scherm van het 2e toestel werkte uitstekend, dus ik tevreden. Op een dag wilde ik een foto maken en kwam op het volgende probleem. De camera wilde niet altijd automatisch scherp stellen en handmatig ook niet. Pas wanneer ik de telefoon enkele keren schudde, begon de auto-focus te werken. Na een hard reset bleek het probleem nog steeds aanwezig te zijn. Ook met dit probleem ging ik terug naar de winkel en heb ik om een nieuw toestel gevraagd.
Nu heb ik dus inmiddels een 3e galaxy s6, en hoop ik dat ik dit keer een probleemloos toestel zal hebben.
Ondanks de problemen ben ik zeer te spreken over de Galaxy s6. Enig minpuntje imo is de batteijduur maar gelukkig laadt het toestel wel snel op. (Persoonlijk had ik liever een sterkere accu).
[
Voor 8% gewijzigd door
crobo op 21-05-2015 00:52
]