Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Even een update:
Ik was dus niet tevreden over de service van het Experience center.
Vervolgens heb ik weer contact opgenomen met Samsung.
Ze hebben mij vandaag terug gebeld en ik mag nu mijn telefoon opsturen en dan gaan ze het controleren.
Dus wordt weer vervolgd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Zitten wel meer bugs in. Die lags zijn wel vervelend ook met het doorbladeren. Loopt niet 100% soepel. Ook de video bleef vandaag bij mij hangen. Kortom Samsung zal haar best moeten doen om de software up te daten naar een 800 euro niveau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:09
pappaleone schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:04:
[...]

Ik ga eens even lezen Thanks :)
En heeft het geholpen? Ik zit zelf nu op 44% na 20,5 uur van de lader met 1 uur 50 minuten SOT. Op zich teken ik daarvoor! Het is echt een dag en nacht verschil met mijn S4, welke maar 6 tot 10 uur in totaal mee ging. Echter, toch staat die Google Services bovenaan. Heb nu Google Now en locatiehistorie uitgezet. Eens kijken of het wat helpt :) Google Now is toch zeer beperkt hier in Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 15-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat Samsung zeker goede stappen heeft gezet, maar soms is er nog wel enige animatie lag / framedrop te merken. Dat was eigenlijk voor mij toch nog de belangrijkste reden om maar eens een keer voor een iphone te gaan :P
Me dunkt.
Net een 720P resolutie.
Nauwelijks lopen er processen op de achtergrond. Die worden na enkele minuten in idle stand gezet.
Alleen maar iconen op het scherm.

Heb ook een iphone 6 plus met een beetje een volwassen resolutie (full HD) en die heeft ook geregeld lag.
Google maar eens op iphone 6 plus en lag dan zie je dat het niet alleen op mijn exemplaar is.

Dat sommige apps op Android minder vloeiend lopen met scrollen geef ik toe, maar dat is niet allemaal de schuld van Samsung en Android.

Daarbij is door de trage animatie op een iphone alle tijd om bijvoorbeeld bij het browsen de content op tijd te laden.

Als je scrollt in chrome op een Android dan knal je meteen naar onderen in 1 swype.
En dan kan er soms niet op tijd alle contents worden geladen en gaat het scrollen wat stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
Zelf sinds kort ook de samsung galaxy s6, wat mij opvalt dat het soms erg lang duurt bij het opstarten van de camera dat hij er bijna een half minuut over doet om scherp te stellen. Weet niet of er hier meer zijn die hier last van hebben. Of kan het een hardware fout wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnte schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:07:
Zelf sinds kort ook de samsung galaxy s6, wat mij opvalt dat het soms erg lang duurt bij het opstarten van de camera dat hij er bijna een half minuut over doet om scherp te stellen. Weet niet of er hier meer zijn die hier last van hebben. Of kan het een hardware fout wezen?
Ik had wel eens gelezen dat je dit kon oplossen door het legen van de cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:51:
[...]

Me dunkt.
Net een 720P resolutie.
Nauwelijks lopen er processen op de achtergrond. Die worden na enkele minuten in idle stand gezet.
Alleen maar iconen op het scherm.

Heb ook een iphone 6 plus met een beetje een volwassen resolutie (full HD) en die heeft ook geregeld lag.
Google maar eens op iphone 6 plus en lag dan zie je dat het niet alleen op mijn exemplaar is.

Dat sommige apps op Android minder vloeiend lopen met scrollen geef ik toe, maar dat is niet allemaal de schuld van Samsung en Android.

Daarbij is door de trage animatie op een iphone alle tijd om bijvoorbeeld bij het browsen de content op tijd te laden.

Als je scrollt in chrome op een Android dan knal je meteen naar onderen in 1 swype.
En dan kan er soms niet op tijd alle contents worden geladen en gaat het scrollen wat stotteren.
Heb je ook wel weer gelijk in. Als ik in het iphone ervaringen topic zit dan lees ik ook veel problemen en zelfs lag.

Ik heb met de standaard 6 geen last van lag. Heb het wel eens gehad met eerdere ios versies.

De animaties gaan inderdaad langzamer terwijl de apps niet sneller opstarten en scrollen in browser of facebook/twitter enz. gaat iets langzamer maar wel zonder haperingen wat toch wel gebruikers ervaring ten goede komt vind ik.

Al met al ben ik nog steeds tevreden met mn S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnte schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:07:
Dit probleem is vaker langsgekomen. Normaal is het zeker niet want bij mij is de camera super snel met focussen.

De camera cache legen kun je proberen. Dus via applicatie beheer naar de camera app toe.

Ik meen te herinneren dat dit probleem via een update opgelost ging worden maar zeker weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 12:38

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:51:
[...]

Als ik dit topic op mn Note 2 een zwieper geef, scrollt ie zonder lag naar onderen. Dan is alle content wel al geladen en zitten er geen plaatjes of scrips die iets moeten doen.
Zal dan deels ook wel aan de website en achterliggende server liggen hoe vloeiend iets kan scrollen.
Toch blijf ik het lastig vinden. S6 of toch weer terug naar iphone, of is Windows phone later dit jaar als versie 10 klaar is ook iets... Ik heb nu 2 keer 2 jaar Samsung toestellen gehad en daarvoor een 3GS. Maar bij beiden was er aan het ei d van de termijn wel irritatie, lag, onverklaarbaar gedrag... Ik wil een toestel gewoon vernieuwen omdat het leuk is, niet omdat de hardware al gedegradeerd is.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vandaag men edge naast de normale S6 gelegd:
- scherm van de S6 leek veel feller waardoor wit witter leek, echter rood weer oranje. Waarbij men edge wel rood vertoonde (screen test app)
- de home knop van de S6 was zo smooth..ongelooflijk zacht geen klik hoorbaar terwijl men edge in het midden een 'klik' heeft..
- met de fingerprint was de S6 ook sneller in, hij reageerde merkbaar sneller dan men edge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:58
beyazz06 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:30:
- scherm van de S6 leek veel feller waardoor wit witter leek, echter rood weer oranje. Waarbij men edge wel rood vertoonde (screen test app)
- de home knop van de S6 was zo smooth..ongelooflijk zacht geen klik hoorbaar terwijl men edge in het midden een 'klik' heeft..
- met de fingerprint was de S6 ook sneller in, hij reageerde merkbaar sneller dan men edge..
Apart wel die verschillen. Die klik van home button snap ik nog steeds niet helemaal. Die van mij geeft ook een ( soort bevestigings) klik als ik m indruk. Maar voelt gewoon normaal. Net zoals powerknop en volume. Zou juist vreemd vinden als ie als enige niet zou klikken.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Gisteren maar even een Chromecast gekocht ... wat een top dingetje is dat ! Kodi op m'n 6 streamen naar de cast en kijken maar ! Heerlijke ervaring ... voor de meeste van jullie waarschijnlijk normaal maar dat was 't niet voor mij niet 😄 oh en mijn afstandsbedieningen kunnen ook bij wijze van spreke de deur uit ... sinds ik alles kan bedienen op m'n tel..tot de beamer aan toe 😃

[ Voor 23% gewijzigd door dave1972 op 16-05-2015 09:25 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja mooi AB via de phone...ik doe dat ook. Ik gebruik overigens deze sublieme app.

Google Play: AnyMote - Smart TV Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
Garret1410 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:33:
[...]

Dit probleem is vaker langsgekomen. Normaal is het zeker niet want bij mij is de camera super snel met focussen.

De camera cache legen kun je proberen. Dus via applicatie beheer naar de camera app toe.

Ik meen te herinneren dat dit probleem via een update opgelost ging worden maar zeker weet ik het niet
Hallo

Bedankt voor je reactie, echter had ik mijn toestel gisteren ook al helemaal leeg gehaald. Maar dan nog blijft die zo langzaam.
Net ook de cache geleegd maar heeft ook geen enkel zin, dus hopelijk wordt het met een update beter. Anders zal die opgestuurd moeten worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat er toch nog verschil in kwaliteit zit in de toestellen onderling.

Mijn home button voelt ook echt degelijk aan en beter dan de iPhone.

De vingerafdruksensor werkt ook heel goed.

Helaas geldt dit niet voor iedereen. Toch lees je van elk merk toestel wel problemen.
Het is belangrijk dat de aftersales service goed is en daar moet Samsung een voorbeeld nemen van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:12:
[...]

Ik had wel eens gelezen dat je dit kon oplossen door het legen van de cache
Dank voor je oplossing, echter helpt dit niet. Ook het toestel overnieuw installeren heeft geen zin. Maar goed evt komt er een oplossing met een update. Anders opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
Net een andere app geïnstalleerd om foto's te maken en dat werkt dus ook niet. Dus ben bang dat het aan de hardware ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Garret1410 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:23:
[...]

Jammer dat er toch nog verschil in kwaliteit zit in de toestellen onderling.

Mijn home button voelt ook echt degelijk aan en beter dan de iPhone.

De vingerafdruksensor werkt ook heel goed.

Helaas geldt dit niet voor iedereen. Toch lees je van elk merk toestel wel problemen.
Het is belangrijk dat de aftersales service goed is en daar moet Samsung een voorbeeld nemen van Apple.
Gisteren wederom met een aantal verkopers gesproken, het schijnt dat van elke 3 Edge toestellen er 1 niet goed is. De Edge versies kosten Samsung op dit moment klauwen met geld.

Het probleem zit hem echt in de schermen, deze zijn totaal niet consistent met elkaar, van lichte afwijkingen tot schermen die de kwaliteitscontrole nooit door hadden mogen komen. Hoe zeer deze afwijking de eindgebruiker stoort is natuurlijk wisselend. Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat een boel mensen een Edge hebben zonder dat ze door hebben dat hier een "kleur" fout in zit.

Het probleem wordt duidelijk wanneer je meerdere Edge toestellen naast elkaar legt, de meeste hebben een verschillende kleur wit. Het is fijn dat winkel tegenwoordig niet moeilijk doen om te ruilen, maar eigenlijk kan dit natuurlijk niet vanuit Samsung gezien.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dafmay schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:55:
Ja mooi AB via de phone...ik doe dat ook. Ik gebruik overigens deze sublieme app.

En gekocht ...dure app maar 't is t wel waard

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegetto1983 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:26:
heeft toevallig iemand de clear view cover voor de s6 en veroorzaakt hij echt krassen of valt dat mee?

heb een
screenprotector dus dat maakt niet uit, vind m er wel strak uitzien
Elke week zie ik er een puntje bij komen op het scherm echt !!!
Ik dacht nog hoe kan dat nou ik ben er zeer zuinig op.

Dus er is iets aan de hand met die cover en het edge screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:07
vegetto1983 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:26:
heeft toevallig iemand de clear view cover voor de s6 en veroorzaakt hij echt krassen of valt dat mee?

heb een
screenprotector dus dat maakt niet uit, vind m er wel strak uitzien
Heb ook een clear view cover, de goude. Hij gaat terug want hij veroorzaakt inderdaad krassen. Niet aleen op het scherm, ook op de home knop en de omlijsting. Daarnaast is de clear view cover erg gevoelig voor krassen en putjes op de voorkant van de cover. Achterkant houd van veel vette vingers. Geen aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:10:
[...]

En gekocht ...dure app maar 't is t wel waard
Top :) Ga je geen spijt van krijgen. Verreweg de beste AB app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dafmay schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Idd !! Deze pakt dus echt alles incl alle opties die mijn normale AB ook heeft :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ben blij dat ik de Edge niet heb gekocht. Ik ben echt tevreden met mijn "gewone" S6 64 gb. Dat hij niet wil printen op mijn Canon MP630 komt hoorde ik gisteren omdat hij alleen werkt via de WiFi en evt. Blu tooth. Aangezien mijn printer geen WiFi heeft werkt ie ook niet. Kan ik mee leven.

Wat betreft de cache van de camera volgens mij kun je alles gewoon legen dus ook de gegevens zonder dat er iets verloren gaat. Dat was met mijn oude Sony tenminste wel zo.

Nog iets anders. Ik tik vaak in het Engels. Als ik de I wil intikken komt ie steeds eerst met de G. Is daar wat aan te doen? Bij de Sony onthield ie gewoon die instelling. Ik gebruik T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
en die andere met aan de bovenkant een venster weet de naam even niet heeft die het ook van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Boneka schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:45:
Ben blij dat ik de Edge niet heb gekocht. Ik ben echt tevreden met mijn "gewone" S6 64 gb. Dat hij niet wil printen op mijn Canon MP630 komt hoorde ik gisteren omdat hij alleen werkt via de WiFi en evt. Blu tooth. Aangezien mijn printer geen WiFi heeft werkt ie ook niet. Kan ik mee leven.

Wat betreft de cache van de camera volgens mij kun je alles gewoon legen dus ook de gegevens zonder dat er iets verloren gaat. Dat was met mijn oude Sony tenminste wel zo.

Nog iets anders. Ik tik vaak in het Engels. Als ik de I wil intikken komt ie steeds eerst met de G. Is daar wat aan te doen? Bij de Sony onthield ie gewoon die instelling. Ik gebruik T9
Euh, inderdaad.... Een printer heeft wel een WIFI/Ethernet aansluiting nodig om hem als netwerkprinter vanaf een mobiel apparaat te kunnen benaderen. Dit heeft natuurlijk helemaal niets met de S6 te maken.

Je laatste probleem moet je ff specificeren, als je de L in typt met het T9 toetsenbord krijg je de G? Waar heb jij de toetsenboard taal op staan dan?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bullet NL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Euh, inderdaad.... Een printer heeft wel een WIFI/Ethernet aansluiting nodig om hem als netwerkprinter vanaf een mobiel apparaat te kunnen benaderen. Dit heeft natuurlijk helemaal niets met de S6 te maken.

Je laatste probleem moet je ff specificeren, als je de L in typt met het T9 toetsenbord krijg je de G? Waar heb jij de toetsenboard taal op staan dan?
Zoals gezegd gebruik ik T9. In het Engels gebruik je regelmatig de I (voor ik) I like to move. Well dan krijg je altijd de G als je de toetsblok GHI indrukt. Bij Sony wist men dat de I voor IK stond en gaf ie geen G aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-

Ben blij dat ik de "gewone" niet heb gekocht. Ben super tevreden met mijn Edge. Zo kan er voor elk toestel wel wat worden gezegd. Zie bij het schermen topic nou niet echt de Edge erbovenuit springen met het aantal problemen. Ik werk in een telefoonwinkel en zie genoeg tevreden klanten met zowel de Edge als de gewone versie. Het is natuurlijk dat er hier allemaal klachten bijeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Wow perfecte app heb hem ook aangeschaft dank voor je tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
pappaleone schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:10:
[...]

Welke heb jij aangeschaft: die met de "in-app"-betaling of de meest recente waar je direct voor moest betalen?

of

Google Play: Smart IR Remote - AnyMote

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik al een tijdje Swiftkey ben daar heel blij mee, tevens gebruik ik ook veel engels en mijn vriendin thais.ik heb gewoon de 3 talenpaketten gedownload, daarna druk je door middel van de spatietoets zo naar een andere taal met bijbehorend toetsenbord. Er zijn veel instellingen, en er is een gratis probeer versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:14:
[...]

Welke heb jij aangeschaft: die met de "in-app"-betaling of de meest recente waar je direct voor moest betalen?

of

Google Play: Smart IR Remote - AnyMote
Heb de meest recente aangeschaft, vanavond ga ik hem eens uitproberen, ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfde ervaring. Reden geweest om afscheid te nemen van edge en gewone te kopen. Edge-schermen nog in fase kinderziekten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:10:
[...]

Ha...top! :) Ja echt een super app...gebruik 'm zelf al weer een tijdje. Heel veel mogelijkheden, en wat ik erg belangrijk vind een backup & restore optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 05-10 00:02
Het word toch maar eens tijd voor een screen protector, heb nu al meer krasjes op mn scherm dan op mn moto g die een jaar oud is (met het zelfde gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
theuberdude14 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:36:
Het word toch maar eens tijd voor een screen protector, heb nu al meer krasjes op mn scherm dan op mn moto g die een jaar oud is (met het zelfde gebruik)
Eens! Sommigen vinden het onzin, omdat je met gorilla glass (4) te maken hebt, maar mn htc one met gorilla glass zat vol met krassen. Meerdere kleine, maar ook wat diepere en dan lette ik ook gewoon op dat mn mobiel in een "lege" broekzak zat, dus zonder iets anders erbij.
Heb er net tempered glass via aliexpress opgezet, maar heb nu rondom de protector ongeveer 1,5 millimeter ruimte die niet bedekt wordt. Is dus niet geheel passend, maar laat m voorlopig lkkr zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 05-10 00:02
Monda schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:30:
[...]

Eens! Sommigen vinden het onzin, omdat je met gorilla glass (4) te maken hebt, maar mn htc one met gorilla glass zat vol met krassen. Meerdere kleine, maar ook wat diepere en dan lette ik ook gewoon op dat mn mobiel in een "lege" broekzak zat, dus zonder iets anders erbij.
Heb er net tempered glass via aliexpress opgezet, maar heb nu rondom de protector ongeveer 1,5 millimeter ruimte die niet bedekt wordt. Is dus niet geheel passend, maar laat m voorlopig lkkr zitten.
Daarom was ik dus ook zo verbaasd dat ik er een nodig heb, want de moto g heeft ook gorilla glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste Whatsapp update komen de meldingen weer dwars door de "niet storen" heen.
Was vroeger ook zo en was aangepast en nu weer verkeerd.

Dus ondanks niet storen op de S6 toch de melding van Whatsapp er weer doorheen.
Jammer..

Iemand anders ook ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de laatste update heb ik juist dat ik soms geen geluids melding krijg. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:55
Mensen ook last van snel krasjes? Ondanks dat ik een backcover hoesje gebruik, kwam ik vandaag tot grote schrik na 16 dagen achter dat ik een krasje op me achterkant hebt zitten..... Gorilla Glas is dus weer waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Pasteis schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:41:
Mensen ook last van snel krasjes? Ondanks dat ik een backcover hoesje gebruik, kwam ik vandaag tot grote schrik na 16 dagen achter dat ik een krasje op me achterkant hebt zitten..... Gorilla Glas is dus weer waardeloos...
Ik heb m tot mn hoesje binnen is, super triest, in een washandje 😅... Overigens nog geen krasjes ontdekt.
Maar wat voor cover gebruik je? Misschien heeft er iets tussen gezeten? Bijvoorbeeld een zandkorrel? Vind t alsnog belachelijk dat t zo makkelijk krast...

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 16-05-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:55
Monda schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:46:
[...]

Ik heb m tot mn hoesje binnen is, super triest, in een washandje 😅... Overigens nog geen krasjes ontdekt.
Maar wat voor cover gebruik je? Misschien heeft er iets tussen gezeten? Bijvoorbeeld een zandkorrel? Vind t alsnog belachelijk dat t zo makkelijk krast...
Ik gebruik een hoesje van leer en stof, niks scherps. ik ga er niet vanuit dat hij door een zandkorreltje al een kras krijgt, want dat zou ronduit schandalig zijn inderdaad.

Dus ik ga maar eens rond kijken voor ook een screenprotector voor de achterkant.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pasteis schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:50:
[...]

Ik gebruik een hoesje van leer en stof, niks scherps. ik ga er niet vanuit dat hij door een zandkorreltje al een kras krijgt, want dat zou ronduit schandalig zijn inderdaad.

Dus ik ga maar eens rond kijken voor ook een screenprotector voor de achterkant.... :(
Gebruik van Muvit een skin hoes voor alleen de achterkant en aan de voorkant een originele screenprotector. Na 4 weken nog geheel kras vrij. Gewone S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
[...]

Zand is juist iets wat super hard is. Dus zand kan wel degelijk krassen veroorzaken. Zand staat hier op een schaal van 7.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardheidsschaal_van_Mohs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zand heeft juist een hele hoge hardheid. Het is harder dan sleutels, messen, etc.. Een paar korrels zand tussen je hoesje en scherm veroorzaken meer schade dan expres erop krassen met sleutels en schroevendraaiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik heb voor mijn S6 Edge een Brodit houder aangeschaft voor de auto.
nu wil ik graag als ik hem in de auto gebruik,en oplaad, dat dan constant het scherm aanstaat, dit vanwege het gebruik van Spotify via bluetooth.
is daar toevallig ook een optie voor op de S6 ? Of wordt het een extern programmatje, en zoja, welke kan ik daarvoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Koerski schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Heb een clear view cover en zie niet in hoe deze krassen kan veroorzaken? leg eens uit?
Lees veel over krassen met deze cover. Buiten dat blijkt het erg krasgevoelig te zijn in het algemeen.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
silitek schreef op zondag 17 mei 2015 @ 07:58:
[...]

Lees veel over krassen met deze cover. Buiten dat blijkt het erg krasgevoelig te zijn in het algemeen.
Dat de cover zelf heel kras en vingerafdruk gevoelig is was al bekend.
Maar ik lees toch bijna alleen maar klachten van Edge bezitters. .
Is dat dan niet of minder het geval dan bij gewone S6?
Zou het door dat extra kromming over de rand komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
speedbeertje schreef op zondag 17 mei 2015 @ 05:13:
nu wil ik graag als ik hem in de auto gebruik,en oplaad, dat dan constant het scherm aanstaat, dit vanwege het gebruik van Spotify via bluetooth.
is daar toevallig ook een optie voor op de S6 ? Of wordt het een extern programmatje, en zoja, welke kan ik daarvoor gebruiken?
Kan op meerdere manieren.
Een manier is met het aanbrengen en programmeren van een NFC tag, een andere manier ia bijvoorbeeld de app car dashboard, welke ik gebruik (wel betaald).
Je kan 'm zo instellen dat de app vanzelf start bij contact met een bepaald BT apparaat (en ook weer afsluit bij het niet met verbonden zijn met dat apparaat) en ook dat je scherm aanblijft. Niet de mooiste app van de wereld, maar bij mij werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 11:02
Mijn accuverbruik was aanvankelijk top. Bij matig gebruik kon ik met gemak twee dagen vooruit. In vliegstand verloor ie in een nacht 1%. Zonder andere apps te hebben geïnstalleerd gaat het nu een stuk minder. Zowel overdag als in vliegstand. Afgelopen nacht bijna 15% verloren in vliegstand. Dat is natuurlijk redelijk absurd. En ik zou niet weten waar het aan ligt. Opnieuw opstarten heb ik al een aantal maal geprobeerd, maar helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb altijd vanaf het begin af aan een screenprotector op mijn telefoons,gewoon een standaard iets geworden en zo nu en dan vervangen en echt nooit krassen..krasvrij scherm zonder bescherming geloof ik niet zo in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

[...]

Juist door zoiets kleins als een zandkorreltje kan je al een kras op je scherm krijgen 8)7

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokapo schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:08:
[...]
Juist door zoiets kleins als een zandkorreltje kan je al een kras op je scherm krijgen 8)7
Yep, daarom zal ik ook nooit een flipcover oid gebruiken, zo'n cover schuift altijd een beetje en 1 korrel is dan al funest, ik gebruik alleen een bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Plakker voor en achter...ik heb geen stress 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Haha toch niet zo'n raar idee die zandkorrel, Dhr Maassen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
dave1972 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:49:
Plakker voor en achter...ik heb geen stress 😄
Welke en waar heb je die plakkers gehaald voor voor en achter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
-Edwin- schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:09:
[...]

Ben blij dat ik de "gewone" niet heb gekocht. Ben super tevreden met mijn Edge. Zo kan er voor elk toestel wel wat worden gezegd. Zie bij het schermen topic nou niet echt de Edge erbovenuit springen met het aantal problemen. Ik werk in een telefoonwinkel en zie genoeg tevreden klanten met zowel de Edge als de gewone versie. Het is natuurlijk dat er hier allemaal klachten bijeenkomen.
Daar heb je helemaal gelijk in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik merk een volgend probleempje. Bij mijn vorige telefoon deed mijn Layar (barcode) het vaak erg goed. Nu herkent ie niks meer. Ook anders barcodes van andere apps zoals Barcode Scanner QR Droid leest ie vaak wel wordt soms ook gevonden, maar opent verdorie niet in de browser. Je krijgt dan Google browser te zien, maar de link wordt niet geopend.

Wie heeft dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Boneka schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:11:
Ik merk een volgend probleempje. Bij mijn vorige telefoon deed mijn Layar (barcode) het vaak erg goed. Nu herkent ie niks meer. Ook anders barcodes van andere apps zoals Barcode Scanner QR Droid leest ie vaak wel wordt soms ook gevonden, maar opent verdorie niet in de browser. Je krijgt dan Google browser te zien, maar de link wordt niet geopend.

Wie heeft dit probleem ook?
Ik gebruik de app barcode scanner en tot nu toe geen enkel probleem met het scannen en openen van (qr)barcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 20:35
speedbeertje schreef op zondag 17 mei 2015 @ 05:13:
Ik zou hier maar mee oppassen. Vergeet niet dat de S6 een Amoled scherm heeft en lang niet zo duurzaam is als een LCD scherm. Samsung geeft al geen garantie meer als het scherm inbrandverschijnselen vertoont binnen de garantieperiode, want het gebruik van een navigatie app of iets dergelijks wordt door Samsung als "niet geoorloofd gebruik" gezien en valt derhalve niet binnen de garantie.

Iemand met een S5 heeft dit akkefietje aan den lijve ondervonden in het S5 ervaringen topic.

Super Amoled is prachtig, maar is dat na een jaar flink schermgebruik ook nog zo?
Loop een willekeurige phone shop of MM binnen en aanschouw de ingebrande schermen van o.a. de S5, wat voornamelijk komt door de hoge SoT in de winkels. In real life zal dat niet zo snel gebeuren, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Fly-guy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Ik gebruik de app barcode scanner en tot nu toe geen enkel probleem met het scannen en openen van (qr)barcodes.
Die heb ik hier ook erop. Zoeken op internet pakt ie wel, maar hij gaat nooit direct naar de link maar geeft een keuze waar je evt op kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Boneka schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Die heb ik hier ook erop. Zoeken op internet pakt ie wel, maar hij gaat nooit direct naar de link maar geeft een keuze waar je evt op kan klikken.
Die keuze geeft hij altijd. ik heb iig nog nooit gehad dat hij meteen naar de link gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
@dirtydutch *offtopic* maar ik heb de spigen cristal clear van ipodhoes.nl

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Fly-guy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Die keuze geeft hij altijd. ik heb iig nog nooit gehad dat hij meteen naar de link gaat.
Bij mij wel, maar dat ligt aan de soort code geloof ik. Als je de barcode pakt van bijvoorbeeld dr. Oetker ga je gelijk naar die link. Dat zal ik ook eens testen.

Wat betreft Samsung het is wel vreemd dat hij niet werkt met Layar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:36:
[...]

+1 Geen problemen hier misschien even cache legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 20:35
Nooit gedacht dat het (nu al) zou gebeuren, maar i'll join the club :)
Was een beetje aan het rondkijken en kwam een aanbieding voor de 64GB S6 tegen die ik gewoon niet kon laten lopen.

Ben reuze benieuwd en hoop op een exemplaar met een goed scherm! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JazzySOB schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:07:
Nooit gedacht dat het (nu al) zou gebeuren, maar i'll join the club :)
Was een beetje aan het rondkijken en kwam een aanbieding voor de 64GB S6 tegen die ik gewoon niet kon laten lopen.

Ben reuze benieuwd en hoop op een exemplaar met een goed scherm! 8)
Haha welcome :) Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Blijft een heerlijke phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

Erg blij met de telefoon op 1 heel belangrijk punt na, door gebruik van de clear cover van samsung heb ik allemaal kleine krassen, helaas hebben veel dit met mij door gebruik van dit type cover.
Andere mensen hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
G4u schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:19:
Erg blij met de telefoon op 1 heel belangrijk punt na, door gebruik van de clear cover van samsung heb ik allemaal kleine krassen, helaas hebben veel dit met mij door gebruik van dit type cover.
Al veel gelezen hier en op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G4u schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:19:
Yes ik heb bij een vriend van mij dit euvel ook gezien, geen positieve reclame, eerst het hele scherm gedoe vooral bij de edge versie nu dit weer. Ik zou in ieder geval dat hoesje terug brengen, maar dat helpt je helaas niet van de krassen af. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 03:40
iexip66 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 08:48:
Mijn accuverbruik was aanvankelijk top. Bij matig gebruik kon ik met gemak twee dagen vooruit. In vliegstand verloor ie in een nacht 1%. Zonder andere apps te hebben geïnstalleerd gaat het nu een stuk minder. Zowel overdag als in vliegstand. Afgelopen nacht bijna 15% verloren in vliegstand. Dat is natuurlijk redelijk absurd. En ik zou niet weten waar het aan ligt. Opnieuw opstarten heb ik al een aantal maal geprobeerd, maar helpt niet.
http://www.reddit.com/r/A...ile_radio_active_battery/

Welkom tot de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Vandaag overgestapt naar nova launcher en dat bevalt goed op een ding na: de S planner widget is niet meer beschikbaar. Valt dit te fixen? Of is er een gelijkwaardig alternatief beschikbaar?

Edit: en nu zie ik dat ook de klok en snoep planner app op de homescreen niet meer real-time lopen :( valt dit te fixen?

[ Voor 24% gewijzigd door rauwst op 17-05-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

rauwst schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:08:
Vandaag overgestapt naar nova launcher en dat bevalt goed op een ding na: de S planner widget is niet meer beschikbaar. Valt dit te fixen? Of is er een gelijkwaardig alternatief beschikbaar?

Edit: en nu zie ik dat ook de klok en snoep planner app op de homescreen niet meer real-time lopen :( valt dit te fixen?
a calender + widget deze werkt ook erg prettig :)

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Acalendar gebruik ik al jaren. Super kalender. Wat me wel vaak opvalt is dat de standaard app van Samsung bij het afspelen van de video het vaak niet goed doet. Misschien dat dit ook wordt opgelost in de volgende update midden juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nog iemand die "live weer" als achtergrond voor zijn of haar vergrendelscherm gebruikt? Het idee is op zich best mooi, krijg soms op basis van locatie, weer en tijd van de dag een bepaald achtergrond te zien. Vaak ook echt een uit de stad waar ik ben. Echter, het lijkt niet altijd goed te werken. Vaak krijg ik uren het "standaardplaatje" te zien. Soms krijg ik een andere foto te zien, maar heb het idee dat het alleen wat doet als ik van WiFi af ga en buiten ben (dus op 4g). Is dit bij jullie ook zo?

Ik heb uitstaan dat die alleen foto's downloadt op wifi.

[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 17-05-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24
Ik gebruik de live-achtergrond van de weatherpro app. Die doet hetzelfde qua functionaliteit.

Op mijn S3 werkte dat ook niet altijd even goed (vaak ging er na een update iets stuk, wat in een volgende update weer werd gefixed). Op mijn sony xperia Z2 had ik minder problemen en nu met mijn S6 wel weer. Vaak dat de plaats niet altijd goed wordt geupdate. Wel de weersinfo, maar regelmatig een plaats in beeld waar ik uren geleden of de vorige dag ben geweest. Niet echt optimaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Raymond schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:44:
Ik gebruik de live-achtergrond van de weatherpro app. Die doet hetzelfde qua functionaliteit.

Op mijn S3 werkte dat ook niet altijd even goed (vaak ging er na een update iets stuk, wat in een volgende update weer werd gefixed). Op mijn sony xperia Z2 had ik minder problemen en nu met mijn S6 wel weer. Vaak dat de plaats niet altijd goed wordt geupdate. Wel de weersinfo, maar regelmatig een plaats in beeld waar ik uren geleden of de vorige dag ben geweest. Niet echt optimaal dus.
Ik heb inderdaad met mijn S3 en S4 ook hetzelfde gehad. Soms werkte het wel, soms helemaal niet, en soms half. Ik ben blijkbaar niet de enige, wacht weer op een update oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
iexip66 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 08:48:
Ik begon ook met een goed accuverbruik, maar dat verslechterde aanzienlijk. Bij jou wel extremer, maar ik zat snachts met WiFi aan op ongeveer 14% na 8 uur, dus bijna 2% per uur.
Heb toen een boel apps uitgeschakeld (oa briefing, Facebook, alle Google en de meeste Samsung apps) en overbodige synchronisatie uitgeschakeld. Zit nu met 4G op 1% per 8 uur, oftewel 0,2% per uur. Wifi maakt natuurlijk ook wel veel verschil, maar die apps doen ook zeker wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17

Kluus

Gang is alles

Ik ben sinds een week ook eigenaar van een S6 en tot zo ver ben ik zeer tevreden. Ook android bevalt me erg goed op dit toestel (komende van iOS).

Het enige wat mij is opgevallen is dat de speaker niet alle tonen lijkt weer te geven, ik hoor dit heel goed met de 8-bits main-tune van Super Mario Bros. op mp3 (Jaja, ik wilde dat nu eenmaal als ringtone ;)). Hierbij hoor ik het grootste deel van het nummer alleen het lage register en de hoge tonen vallen volledig weg. Als ik deze mp3 middels de telefoon met oordopjes beluister klinkt hij wel goed.

Is er iemand die dit ook al is opgevallen, of hier een verklaring voor heeft? Of is de speaker op mijn exemplaar gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08 19:06

wvl

Net terug gezet naar fabrieksinstellingen en op het eerste zicht lijkt mijn flitser issue opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
TjaBske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:40:
Ik ben sinds een week ook eigenaar van een S6 en tot zo ver ben ik zeer tevreden. Ook android bevalt me erg goed op dit toestel (komende van iOS).

Het enige wat mij is opgevallen is dat de speaker niet alle tonen lijkt weer te geven, ik hoor dit heel goed met de 8-bits main-tune van Super Mario Bros. op mp3 (Jaja, ik wilde dat nu eenmaal als ringtone ;)). Hierbij hoor ik het grootste deel van het nummer alleen het lage register en de hoge tonen vallen volledig weg. Als ik deze mp3 middels de telefoon met oordopjes beluister klinkt hij wel goed.

Is er iemand die dit ook al is opgevallen, of hier een verklaring voor heeft? Of is de speaker op mijn exemplaar gewoon stuk?
Als je een linkje naar jouw MP3 file kan posten, kunnen andere dat misschien hier testen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Maichel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Als je een linkje naar jouw MP3 file kan posten, kunnen andere dat misschien hier testen.
Ik hoor het met name in deze: http://downloads.khinside...s/01-super-mario-bros.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Mis daar ook de hoge tonen. Ligt denk aan de mp3 hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Monda schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:37:
[...]

In ieder geval dus niet aan mijn specifieke toestel, misschien wel aan de kwaliteit van de speaker, met koptelefoon/oordopjes klinkt ie namelijk wel goed. Verder vind ik het op zich niet zo belangrijk, gebruik de speaker van de telefoon nauwelijks, maar het viel me wel even op :).

In ieder geval bedankt voor het testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kluus op 18-05-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
TjaBske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:24:
[...]

In ieder geval dus niet aan mijn specifieke toestel, misschien wel aan de kwaliteit van de speaker, met koptelefoon/oordopjes klinkt ie namelijk wel goed. Verder vind ik het op zich niet zo belangrijk, gebruik de speaker van de telefoon nauwelijks, maar het viel me wel even op :).

In ieder geval bedankt voor het testen.
No problem :)
Ah zo! Ja wel apart idd. Net ook even getest en snap wat je bedoelt. Niet zo'n goede speaker dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 18-05-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Voor mensen die een wat betere kleur willen van hun scherm https://youtu.be/Ou1wLQHu9CQ

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Monda schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Op mijn Note 4 klinkt deze ook "raar" op speaker...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-10 14:16

Tammesp

Next is now

dave1972 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:56:
Voor mensen die een wat betere kleur willen van hun scherm https://youtu.be/Ou1wLQHu9CQ
Werkt dit ook goed?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonballz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 19:31
Ben de laaste jaren overgegaan van Samsung S2 naar S4 en sinds kort naar de S6.
Alles ging goed met google account herstel.
Echter met de S6 kan ik niet via de 'Gallerij' de plaatje versturen/delen met Whatsapp en gmail.
Ook in 'Gallerij' zie ik alleen mijn nieuwe Camera foto's van de S6.
Die van mijn oude Camera foto's van de S4 zie ik niet meer tussen staan terwijl die gewoon aanwezig is (heb gekopieerd in dezelfde map).
Heeft iemand ook hier last van of weet hoe je dat herstellen zoals op de S4 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik persoonlijk vind t wel beter ja :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Vandaag iets vreemds meegemaakt. Ik wil iemand vanuit de contactpersonen (telefoon) toevoegen aan WA. Ik ga naar WA druk op Contacten + en zie Naam staan. Ik vul de naam van de persoon in en hij herkent hem van de telefoonlijst. Vervolgens zegt ie bestaand contact bewerken. Op zich een vreemde mededeling maar ik druk op bewerk. Vervolgens Opslaan, maar hij pakt hem verder niet in WA

De persoon in kwestie heeft gewoon WA.Vernieuwen helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24
-Edwin- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:46:
[...]

Ik heb inderdaad met mijn S3 en S4 ook hetzelfde gehad. Soms werkte het wel, soms helemaal niet, en soms half. Ik ben blijkbaar niet de enige, wacht weer op een update oid :/
Ik heb antwoord van weatherpro: probleem is bekend en ze komen met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
dragonballz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:50:
Ben de laaste jaren overgegaan van Samsung S2 naar S4 en sinds kort naar de S6.
Alles ging goed met google account herstel.
Echter met de S6 kan ik niet via de 'Gallerij' de plaatje versturen/delen met Whatsapp en gmail.
Ook in 'Gallerij' zie ik alleen mijn nieuwe Camera foto's van de S6.
Die van mijn oude Camera foto's van de S4 zie ik niet meer tussen staan terwijl die gewoon aanwezig is (heb gekopieerd in dezelfde map).
Heeft iemand ook hier last van of weet hoe je dat herstellen zoals op de S4 is ?
Dit kan wel degelijk. Je gaat naar Galerij. En je zoekt een of meerdere foto's uit. Dan druk je op MEER. Onderaan zie je staan DELEN. Dan krijg je een scala aan mogelijkheden waar je hem kunt delen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard BASIC mode is volgens Displaymate de meest nauwkeurige van alle smartphones.
Dus waarom aanpassen ;)

http://www.displaymate.com/Galaxy_S6_ShootOut_1.htm

"The Basic screen mode provides a very accurate Color and White Point calibration for the Standard sRGB/Rec.709 Color Gamut that is used to produce virtually all current consumer content for digital cameras, HDTVs, the internet, and computers, including photos, videos, and movies. The Color Gamut of the Basic screen mode is very accurate, with a nearly perfect 101 percent of the Standard sRGB/Rec.709 Color Gamut. Even better, the Absolute Color Accuracy for the Basic screen mode is an impressive 1.6 JNCD"

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had deze in het weekend al eens getest maar al is het wit meer koeler (minder geel, meer richting blauw), de oververzadigde kleuren behoud je. Voor mij is het geen oplossing. Wel erg leuk gevonden door deze xda-er 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pohh..

Gisteren er achter gekomen dat er (nu al) een flinke vieze berst in mijn camera glas zit..
Dit terwijl hij nog geen enkele keer is gevallen of ook maar iets in de zin mee is gebeurt.

Durf van mezelf toch wel te zeggen dat ik heel erg zuinig met mijn mooie S6 omga.

Hebben er al meer mensen last van gehad of ben ik dan toch misschien ergens iets te hardhandig geweest met mijn toestel ?

Heb trouwens nog geen bescherm hoesje eromheen puur omdat ik er geen tijd voor heb om zo'n ding te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkt ook nog. Lijkt op de basic mode wat verzadiging betreft maar dan met wat koeler wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Ik had deze in het weekend al eens getest maar al is het wit meer koeler (minder geel, meer richting blauw), de oververzadigde kleuren behoud je. Voor mij is het geen oplossing. Wel erg leuk gevonden door deze xda-er 8)
Als jij dat al verzadigd vind. Denk dat de iphone ietsje meer verzadigd is maar het verschil is klein.

Nog minder verzadiging en het wordt flets

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 18-05-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Garret1410 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:10:
[...]

Als jij dat al verzadigd vind. Denk dat de iphone ietsje meer verzadigd is maar het verschil is klein.

Nog minder verzadiging en het wordt flets
Denk ook dat hij het niet helemaal goed gedaan heeft, want het verschil is echt aanzienlijk...tis net f wat zachter allemaal.

Samsung Flip 7

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.