Ik ben gisteren bij het service center van Samsung langs gegaan met mijn telefoon.
Het ging hierbij om de flits led die blijft branden als de telefoon uit is en ik heb een roze gloed over mijn scherm bij een witte achtergrond.
Nou, na deze ervaring denk ik dat mijn volgende telefoon geen Samsung meer wordt.
Ze deden hun hand over de achterkant van de telefoon, keken even, en zeiden doodleuk dat ze niets zagen.
Ik gaf nog aan dat het in de winkel te licht was en dat je dat alleen ziet in het donker, maar volgens hen was er niets aan de hand.
Vervolgens over de rozige gloed bij een witte achtergrond.
De medewerker gaat het vergelijken met een andere telefoon in de winkel. Hij test een rode achtergrond, een groene achtergrond en een blauwe achtergrond. Ik geef dus aan dat het om de witte achtergrond gaat. Zegt hij dat ze dat niet kunnen testen op de telefoon.
Ik blijf aandringen en de volgende uitleg die ik krijg is dat het bij een amoled scherm hoort dat je een beetje een roze gloed over je scherm hebt.
Conclusie van hun kant: We kunnen je niet helpen want we zien niets verkeerd.
Ik was echt woedend om zoveel desinteresse en onwil om een klant te helpen.
Dus voor de mensen die nog een S6 willen kopen....koop hem via coolblue en niet via samsung zelf, want de service is om te huilen.