Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:09
Trasos schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:16:
Tot zover nog tevreden over m`n Edge 64GB, maar ik heb afgelopen week al drie keer gehad dat ik een sms`je kreeg van Vodafone vanwege een gemiste oproep. Dat sms`je kreeg ik ongeveer instant na de gemiste oproep. De telefoon zelf is nooit overgegaan, en zie daar ook geen gemiste oproepen in.

Verder moest ik gisteren ook m`n telefoon een keer rebooten voordat ik weer een data-verbinding kon opzetten, hij bleef zeuren dat ik offline was.

Ik heb Vodafone overigens, herkenbaar voor iemand?
Even naar Vodafone bellen en vragen om een reset op het netwerk, dat wil nog wel eens werken. Hebben we bij mij op de zaak ook wel eens last van met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-05-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 11-05-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teletekst schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:38:
Is iemand met de led bug nog terug geweest naar de samsung experience store?
Ik had de customer care gemailed en die zeggen dat ik naar de experience store moet gaan, maar dat is niet echt om de hoek. Ik hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft zodat ik niet voor niets hoef te gaan. :)
Ik las op XDA in enkele reacties dat dit wellicht gewoon het materiaal is waarvan de flitser gemaakt is. Als de telefoon uitstaat (zonder batterij) is het licht immers nog steeds te zien.

Dit zou er op wijzen dat het geen LED licht is (want stroom nodig), maar het materiaal zelf (bv fosfor) wat een glow in the dark effect geeft.

Geen idee of dit waar is, maar het klinkt aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Ik las op XDA in enkele reacties dat dit wellicht gewoon het materiaal is waarvan de flitser gemaakt is. Als de telefoon uitstaat (zonder batterij) is het licht immers nog steeds te zien.

Dit zou er op wijzen dat het geen LED licht is (want stroom nodig), maar het materiaal zelf (bv fosfor) wat een glow in the dark effect geeft.

Geen idee of dit waar is, maar het klinkt aannemelijk.
Geen idee. Ik zal ze anders eerst wel even bellen.
Misschien kunnen ze me telefonisch uit de brand helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:46
Heeft Samsung patent op AMOLED schermen of zo? Als ik de pricewatch filter op AMOLED schermen, krijg ik alleen Samsung's te zien, de rest is allemaal LCD. Hoe kan dat voor zulke dure telefoons? De nieuwste LG G4 en HTC M9 ook allemaal LCD. Telefoons van 750 euro. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:03

Zygivt

Evenaren en overtreffen

chim0 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:48:
Heeft Samsung patent op AMOLED schermen of zo? Als ik de pricewatch filter op AMOLED schermen, krijg ik alleen Samsung's te zien, de rest is allemaal LCD. Hoe kan dat voor zulke dure telefoons? De nieuwste LG G4 en HTC M9 ook allemaal LCD. Telefoons van 750 euro. :S
Zo ver mij bekent is Amoled van Samsung, dus ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

Bob Popcorn

Plop!

Nou, ik heb het toestel nu een maand of wat, en hij begint echt super traag te worden. RAM loopt ook continue vol, en is na een "clear" terug op 70%. Echter na een minuut of wat staat 'ie alweer op 91%, zelfs als ik niks anders doe dan even een whatsappje sturen. Ik sluit continue alle apps af, maar het blijft zo hoog.

Hierdoor krijg je ziek veel lag, zo duurde het vanmorgen een dikke 10 seconden voordat m'n homescreen weer zichbaar was nadat ik op de homebutton drukte. En dat voor een flagship toestel. :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob Popcorn schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:14:
Nou, ik heb het toestel nu een maand of wat, en hij begint echt super traag te worden. RAM loopt ook continue vol, en is na een "clear" terug op 70%. Echter na een minuut of wat staat 'ie alweer op 91%, zelfs als ik niks anders doe dan even een whatsappje sturen. Ik sluit continue alle apps af, maar het blijft zo hoog.

Hierdoor krijg je ziek veel lag, zo duurde het vanmorgen een dikke 10 seconden voordat m'n homescreen weer zichbaar was nadat ik op de homebutton drukte. En dat voor een flagship toestel. :(
Ja schiet zeker niet op, maar er zit een update aan te komen voor het geheugenlek (android). Deze is in Italie al uitgerold voor Vodafone toestellen, dus ik vermoed dat het niet heel erg lang meer zal duren voordat wij 'm ook binnen krijgen.

Ondertussen ga ik a.s. donderdag mijn huidige toestel maar weer eens omruilen...op naar nr 5! :X

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 11-05-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:46
Zygivt schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Las al zoiets op Wikipedia, maar was me niet helemaal duidelijk dat het van hun was. Bedankt voor de opheldering!

Heb de S6 bij de Media Markt gezien, maar dat scherm is inderdaad :9~ Als je dat eenmaal hebt, wil je volgens mij niks anders meer. Maar ja, ik ga geen 850 euro neerleggen voor een telefoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zygivt schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Au optronics doet ook aan amoled, Samsung is niet de enige, echter volgens mij wel de beste/meest vooruitstrevende.

Is dat ook meteen na een reset/herstart? Android 5.0x heeft een geheugen probleem (inmiddels gefixed in 5.1) wat na een tijdje inderdaad steeds voor een te hoog geheugen gebruik zorgt. Toestel uit/aan zou het (voor een tijdje) moeten verhelpen.
Samsung kon hier weinig aan doen, probleem zat in Android zelf. Nu er een fix is, verwacht ik van Samsung dat ze die snel doorsturen.
(Daarnaast had Samsung een tweede, semi gerelateerd, probleem veroorzaakt door apps in het geheugen te snel af te sluiten, misschien om op die manier het gebruikte geheugen laag te houden om zo het eerder beschreven lek minder snel problematisch te laten worden. Het te snel afsluiten resulteerde echter in webpagina's en apps die bij een simpele multitask al afsloten. Dit probleem is ondervangen in een (nog uit te rollen) update).

[ Voor 68% gewijzigd door Fly-guy op 11-05-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.drenth
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 22:02
Ik heb sinds enkele weken een S6 edge en gebruik daarbij voor het opladen een Samsung Wireless Charger EP-PG920i. Wanneer ik voor het slapen gaan de telefoon op de lader leg is hij de volgende ochtend bijna altijd weer volledig geladen. Waarom zeg ik bijna altijd omdat er een probleem lijkt te zijn waardoor het laden er na een paar minuten gewoon mee stopt. Je kan dit dan ook zien in de Accu grafiek, hij begint met laden na een paar procent gestopt met laden en de volgende ochtend is je telefoon (bijna) leeg.

Heeft iemand hier ook last van of heeft iemand een idee wat het probleem is. Ik lees op internet wel meerdere plekken dat mensen vergelijkbare problemen hebben maar andere zeggen ook weer van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Fly-guy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Au optronics doet ook aan amoled, Samsung is niet de enige, echter volgens mij wel de beste/meest vooruitstrevende.

[...]

Is dat ook meteen na een reset/herstart? Android 5.0x heeft een geheugen probleem (inmiddels gefixed in 5.1) wat na een tijdje inderdaad steeds voor een te hoog geheugen gebruik zorgt. Toestel uit/aan zou het (voor een tijdje) moeten verhelpen.
Samsung kon hier weinig aan doen, probleem zat in Android zelf. Nu er een fix is, verwacht ik van Samsung dat ze die snel doorsturen.
(Daarnaast had Samsung een tweede, semi gerelateerd, probleem veroorzaakt door apps in het geheugen te snel af te sluiten, misschien om op die manier het gebruikte geheugen laag te houden om zo het eerder beschreven lek minder snel problematisch te laten worden. Het te snel afsluiten resulteerde echter in webpagina's en apps die bij een simpele multitask al afsloten. Dit probleem is ondervangen in een (nog uit te rollen) update).
Geen idee of het ook is na een herstart, ik start m'n telefoon zo min mogelijk opnieuw op eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob Popcorn schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Geen idee of het ook is na een herstart, ik start m'n telefoon zo min mogelijk opnieuw op eigenlijk.
Een herstart is zeker de 'oplossing'. De aanstaande update gaat het probleem in ieder geval volledig oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Trasos schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:16:
Tot zover nog tevreden over m`n Edge 64GB, maar ik heb afgelopen week al drie keer gehad dat ik een sms`je kreeg van Vodafone vanwege een gemiste oproep. Dat sms`je kreeg ik ongeveer instant na de gemiste oproep. De telefoon zelf is nooit overgegaan, en zie daar ook geen gemiste oproepen in.

Verder moest ik gisteren ook m`n telefoon een keer rebooten voordat ik weer een data-verbinding kon opzetten, hij bleef zeuren dat ik offline was.

Ik heb Vodafone overigens, herkenbaar voor iemand?
Zeer herkenbaar, maar dan met Tele2 alszijnde provider. Als je op Amerikaanse sites gaat kijken zie je daar overigens ook veel klachten over het bereik met Verizon (dacht ik)..

Overigens nog niet echt een oplossing kunnen vinden..
Teletekst schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:38:
Is iemand met de led bug nog terug geweest naar de samsung experience store?
Ik had de customer care gemailed en die zeggen dat ik naar de experience store moet gaan, maar dat is niet echt om de hoek. Ik hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft zodat ik niet voor niets hoef te gaan. :)
Ik heb het toestel bij CB gekocht, en die ook gebeld (onlangs). Advies was: omruilen hebben we dat uitgesloten _/-\o_ Vandaag door vrouwlief laten omruilen, vanavond zullen we zien of het anders is.

Moet wel zeggen, dat ik het bij de vorige niet had (ik had een witte, die omgeruild voor een groene). Het lijkt mij dat het op een hardware issue duidt en niet gebruikte materiaal oid of ze gebruiken verschillende materialen per toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Ja schiet zeker niet op, maar er zit een update aan te komen voor het geheugenlek (android). Deze is in Italie al uitgerold voor Vodafone toestellen, dus ik vermoed dat het niet heel erg lang meer zal duren voordat wij 'm ook binnen krijgen.

Ondertussen ga ik a.s. donderdag mijn huidige toestel maar weer eens omruilen...op naar nr 5! :X
Die van mij stond net op 94% Ik speelde even de race game real racing, maar dan merk je toch echt wel dat de boel wat gaat haperen. Hopelijk komt de update snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

dafmay schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Een herstart is zeker de 'oplossing'. De aanstaande update gaat het probleem in ieder geval volledig oplossen...
Ga ik dat een proberen. Het is natuurlijk geen oplossing, en weer een extra handeling die ik vooral niet uit wil voeren. :)

Overigens, ik heb een tijdje de "canvas cover" gebruikt, met een visitekaartje in het pashoudertje in het klepje. Dat visitekaartje heeft een soort kras/polijsting gemaakt over de hele breedte :( Erg vervelend voor een toestel dat verder spotless is! Misschien een tip voor andere users die deze cover gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Haha gaat het toch gebeuren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Haha gaat het toch gebeuren? :)
:D Yep...heb deze keer extra lang uitgeprobeerd om te zien of eea went of ik mij anderszins minder aan het euvel ga storen...helaas, de rozige gloed blijft aanwezig én storend :(

Ik denk zelfs aan terugstappen naar (mijn oude en vertrouwde) Note4...
Bob Popcorn schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Ga ik dat een proberen. Het is natuurlijk geen oplossing, en weer een extra handeling die ik vooral niet uit wil voeren. :)
Mee eens...is geen echte oplossing (vandaar ook de aanhalingstekens), maar best wel mee te leven (totdat de update wordt uitgebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:06:
[...]
Heb geen S6, maar herstart mijn foon na een 100% laadbeurt altijd opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist mijn video review gepubliceerd van de Wireless Charger die ik test met een S6 Edge. Enjoy!
https://youtu.be/SZo2Njq3RHA. Mochten er vragen zijn stel ze gerust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:24:
Heb zojuist mijn video review gepubliceerd van de Wireless Charger die ik test met een S6 Edge. Enjoy!
https://youtu.be/SZo2Njq3RHA. Mochten er vragen zijn stel ze gerust..
Leuk filmpje, maar het geluid is bijna niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:58:
[...]

Leuk filmpje, maar het geluid is bijna niet te horen.
Verdorie, mijn stem is idd. niet te horen als ik de video vanaf een andere computer bekijk. Dank voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 12:10
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:05:
[...]

Verdorie, mijn stem is idd. niet te horen als ik de video vanaf een andere computer bekijk. Dank voor de feedback!
daarom had je het filmpje wel even mogen laten staan.. :'( ik krijg die van mij binnenkort en ben dus heel nieuwsgierig haha ;w

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:20:
[...]

daarom had je het filmpje wel even mogen laten staan.. :'( ik krijg die van mij binnenkort en ben dus heel nieuwsgierig haha ;w
Ik ga het zo weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:33:
[...]

Ik ga het zo weer proberen ;)
ik wacht rustig even af.. oOo :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:01
Schaamteloze copy van mijn post op XDA in het fototopic, maar deze telefoon maakt bij lekker weer echt absurd mooie foto's:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Ecaf0KZFBDM/VVBeTwJBeXI/AAAAAAAAUeY/dhJq4umKXMM/s800/20150510_095652.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Tceod0xIcWY/VVBefZWFtHI/AAAAAAAAUf0/zeIDHyQDG_8/s1000/20150510_095853.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-uFYY5OfGAPs/VVBfNnVWI_I/AAAAAAAAUbA/8muWk0qFMT4/s800/20150510_105457.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/--AbiASPZcgc/VVBfmo_ceXI/AAAAAAAAUcs/7ou3x581zV4/s800/20150510_180944.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-mlkig3ihJq8/VVBfshNQNnI/AAAAAAAAUdE/mao0oEYd5o4/s1000/20150510_195019.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-OCJC80-fUoA/VVBe-ueLWaI/AAAAAAAAUaM/BU_pooUhrPY/s800/20150510_100653.jpg

Full size:
https://plus.google.com/p...wa&authkey=CM-r7oCd5NrYSQ

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
watercoolertje schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:18:
Schaamteloze copy van mijn post op XDA in het fototopic, maar deze telefoon maakt bij lekker weer echt absurd mooie foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Full size:
https://plus.google.com/p...wa&authkey=CM-r7oCd5NrYSQ
Zeker mooi ja! Alleen zijn dit natuurlijk wel erg goeie omstandigheden voor foto's. Mooi zijn ze zeker!

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
_gibeon_ schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:22:
[...]

- There's an app for that!
- Je kunt bij sommige launchers een shortcut instellen om het scherm uit te laten gaan met een double tap.
- Als je het geeky wilt doen kun je met een klein magneetje over de voorkant van het toestel gaan, want de officiële cases triggeren dan de S-view oid. Waarschijnlijk moet je linksonderin zijn, je kunt dan dus een magneet in je hoesje plakken.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na 4 weken nog geen probleem met zoveel lag. Wel een hapering maar nog steeds erg snel.

Ram blijft bij mij op een 86% steken tenzij ik een spel speel.

Is het misschien iets anders waardoor het geheugen zo vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een centrale site/blog/feed waar de officiele updates van samsung op komen met betrekking tot S6 firmware/updates/bugfixes?

Heb even gezocht op de officiele samsung site, maar niets gevonden wat daarop leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:28:
Is er een centrale site/blog/feed waar de officiele updates van samsung op komen met betrekking tot S6 firmware/updates/bugfixes?

Heb even gezocht op de officiele samsung site, maar niets gevonden wat daarop leek.
Er komt een update http://nl.hardware.info/n...sung-galaxy-s6-en-s6-edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:28:

Niet echt een officiële zover ik weet maar Sammobile laat meestal wel als eerste weten als er een nieuwe firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Mijn ervaringen na twee weken gebruik, gewoon de dingen die me opgevallen zijn:

Files PC <--> Samsung
Voor Windows PC (Niet voor Apple) moeten USB drivers geinstalleerd worden. Wanneer dat gereed is kan met de file browser files van/naar de Samsung gezet worden.

Filmen in 4K
Samsung kan filmen in 4K, wat er op een 4K beeldscherm ook inderdaad fantastisch uit zien. Enige nadeel (zoals bij de meeste camera's) is dat je horizontale bewegingen wel heel langzaam moet doen.

Geschikt als VR bril
Samen met de google cardboard bril werkt het behóórlijk goed.
Zoek op https://play.google.com naar google cardboard games: https://play.google.com/s...ardboard%20games&hl=en-GB
Toch later deze eens proberen voor de Samsung S6: http://www.samsung.com/global/galaxy/wearables/gear-vr/
Volgens Oculus wordt de oculus zelf (Q1 2016) de high end, en is dit Samsung geweld de goedkope versie.
Kwaliteit graphics laat te wensen over, maar wat wil je voor alleen een smartphone: verbazingwekkend dat het nog zó goed werkt, o.a. de rollercoasters doen het erg goed.

Geschikt als universele afstandsbediening,
want er zit een IR booster aan. Nog geen ervaring mee.

Hart rate sensor
Meet je hartslag. Leuk ? Vinger aan de pols werkt ook, maar dan moet je zélf tellen.

+ Draadloos opladen.
Twee standaards maar liefst: werkt zodoende ook met de oplader van de Nokia 925 :-)
+ Erg snel opladen,
+ Ook zonder unlock, erg snel camera werk-klaar: in minder dan een seconde,
+ Goede camera, ook bij weinig licht,
Vergelijk Samsung S6 met Iphone 6: http://www.forbes.com/pic...flowers-blowing-in-the-w/
Camera samsung heeft iets meer detail, iets beter in het duister.
+ Scherm is spectaculair mooi, onder alle lichtomstandigheden: ook in vol zonlicht goed leesbaar, automatisch aanpassen van helderheid van het scherm werkt goed,
+ Notification led: knippert als notification is van een bericht,
zit behoorlijk verstopt: Settings > Acccessibility > Notification reminder.
+Notification flash:(alhoewel instelling ervan wat verstopt zit: Settings > Accessibility>Hearing>Flash notifiction
+ NFC,
leuk voor later: ING en Rabo komen als eerste met mogelijkheid met phone te betalen ( nieuws: ING gaat nfc-betalingen met smartphones ondersteunen ),
- glas aan achterkant is glad,
+ maar ook erg mooi,
- geen microSD, wat een nadeel is zodra je in 4K gaat filmen, want dan gaat het wel heel hard,
- vingerprint scanner is gebrekkig,
hij zit er voor mij zó vaak naast dat ik het niet meer gebruik,
- Camera maakt geluid van shutter (schijnt in de USA verplicht te zijn), is alleen uit te zetten door geluid helemaal uit te zetten, of installeer App SilentCam S6,
-Verwarring met Apps en Samsung Touchwiz UI
Als nieuw Android gebruiker vond ik het maar verwarrend: Touchwiz ligt bovenop/naast alle Apps, en elk moeten/kunnen apart onderhouden worden.
- USB 2 ipv USB 3, dus al helemaal geen USB 3.1 (c.q. USB C)stekker, jammer wanneer die standaard er al is,
- Volume niet te bedienen na aanzetten(reageert niet op harder zachter hardware knoppen): moet eerst pin intoetsen.
- Geen klokje (zoals bij Nokia) wanneer apparaat uit staat.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:34:
[...]

ik wacht rustig even af.. oOo :Y d:)b
Hier issie dan: https://youtu.be/1N6zlWDIoRg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ad- schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:06:

Apart dit te lezen, ik vind de vingerprint scanner echt geweldig. Na de eerste paar dagen zit het er echt nooit naast. Misschien eens opnieuw calibreren o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:52
Is er een mogelijkheid om instellingen mbt de browser te back-uppen? Dus bijv de favorieten en het snelkeuze menu? Htc pakte dit mee in de eigen backup methode, maar zie het op de s6 niet staan.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog steeds bijna niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

- Geen klokje (zoals bij Nokia) wanneer apparaat uit staat.
Dit kan je op de Edge wel aanzetten

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:43:
[...]

Dat ligt dan aan jou, ik hoor 'm perfect via m'n tel 👍

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
dave1972 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:16:
[...]

hier op de pc ook bijna niet te horen helaas.. heel raar.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:16:
[...]
Op mijn telefoon is het redelijk te verstaan, maar dat komt omdat hij op zijn hardst staat, op mijn PC is het geluid hetzelfde als met zijn 1e filmpje, heel erg zacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaringen na twee weken gebruik, gewoon de dingen die me opgevallen zijn:

-Verwarring met Apps en Samsung Touchwiz UI
Als nieuw Android gebruiker vond ik het maar verwarrend: Touchwiz ligt bovenop/naast alle Apps, en elk moeten/kunnen apart onderhouden worden.
- Volume niet te bedienen na aanzetten(reageert niet op harder zachter hardware knoppen): moet eerst pin intoetsen.
-
Vingerafdruk werkt bij mij erg goed. Vergelijkbaar met iphone 6.

Wat bedoel je precies met dat Samsung apps apart onderhouden moeten worden en dat Touchwiz naast apps ligt.

Welk volume wil je instellen dan als toestel uit is. Muziek volume kan ik me voorstellen maar waarom zou ik meldings geluid willen veranderen als toestel gelockt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38

Ursamajor

Astrofotograaf

Wat een vreselijke site met full screen reclame na elke klik...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-

Ad-

Vingerafdruk is echt niks hoor, verschillende vingers geprobeerd :-(

Wanneer ik in Touchwiz app indeling-schermpjes iets wijzig, en ik ga daarna naar Apps, blijkt dat een hele andere wereld te zijn met geheel eigen indeling en schermpjes.

Over volume instelling: wanneer ik de bios of een vergadering in stap wil ik dat de telefoon alleen trilt, en dat ik geen ringtone te horen krijg. Jammer dat je dan eerst de pincode in moet tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ad- schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:36:

Wanneer ik in Touchwiz app indeling-schermpjes iets wijzig, en ik ga daarna naar Apps, blijkt dat een hele andere wereld te zijn met geheel eigen indeling en schermpjes.

Over volume instelling: wanneer ik de bios of een vergadering in stap wil ik dat de telefoon alleen trilt, en dat ik geen ringtone te horen krijg. Jammer dat je dan eerst de pincode in moet tikken.
Het hangt er ook vanaf hoe je de vinger scant.

In het begin werkte de vinger afdruk herkenning ook niet goed.

Dit was omdat ik gewoon de instructie niet goed volgde.

Je begint eerst met je vinger verticaal en dan moet je per keer dat je drukt langzaam naar beneden gaan (zodat je hele vinger afdruk verticaal is gescand)

Daarna moet je je vinger horizontaal doen en dan ook van de zijkant van je vinger langzaam tot de andere zijkant van je vinger

Nu werkt ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eTesselaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 09:47
Heel misschien mankeert de vingerafdruk sensor in jou S6 iets. Ik zou eens langs een service center gaan om te kijken wat zij er van denken als ik jou was.
Bedoel je dat Touchwiz apps een ander design hebben dan de meeste apps die 'material design' volgen? Dat is nou een maal een gevalletje van eigenwijze designers bij Samsung. Daar kan je op het vervangen van touchwiz apps door andere apps na nou eenmaal weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24
Zo te zien is Ad- een ex-iOS gebruiker en in ios heb je alle apps op de homescreens van je iPhone staan. Dus Ad- is niet gewend aan de werkwijze van Android waarin je op "twee niveaus" werkt. Je heb het app-scherm, waar alle apps zichtbaar zijn die op je telefoon staan geïnstalleerd en de homescreens, waarin je een selectie van apps weer kan geven (en widgets en stuff).

Ad- : Da's geen touchwiz functie oid, maar is hoe android werkt. Op je iPhone heb je geen keuze van apps die je wilt zien, of keuze hoe je de schermen wilt indelen, of de mogelijkheid tot widgets. Je kan hooguit ongebruikte apps bij elkaar in een mapje "troep" gooien, om ze uit beeld te hebben (Wat ik heb gedaan op mijn werk-iPhone).
In Android zijn die homeschermen volledig naar eigen keuze indeelbaar, met alleen de apps die jij wilt zien. Dus da's een stukje extra functionaliteit :)

edit: beginnerscursus:
http://www.beginandroid.com/appdrawer.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door Raymond op 12-05-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring obv 4 verschillende S6 toestellen is dat de vingerafdruk op het ene toestel sneller/makkelijker/beter wordt herkend dan op een ander toestel. Kortom er lijkt verschil te zitten tussen toestellen mbt de scanner (werking).

Tip : indien je slechts 2 vingers gebruikt, dan kun je ze beiden 2x scannen...dat verhoogt de 'pak-kans' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:21:
Zo te zien is Ad- een ex-iOS gebruiker en in ios heb je alle apps op de homescreens van je iPhone staan. Dus Ad- is niet gewend aan de werkwijze van Android waarin je op "twee niveaus" werkt. Je heb het app-scherm, waar alle apps zichtbaar zijn die op je telefoon staan geïnstalleerd en de homescreens, waarin je een selectie van apps weer kan geven (en widgets en stuff).

Ad- : Da's geen touchwiz functie oid, maar is hoe android werkt. Op je iPhone heb je geen keuze van apps die je wilt zien, of keuze hoe je de schermen wilt indelen, of de mogelijkheid tot widgets. Je kan hooguit ongebruikte apps bij elkaar in een mapje "troep" gooien, om ze uit beeld te hebben (Wat ik heb gedaan op mijn werk-iPhone).
In Android zijn die homeschermen volledig naar eigen keuze indeelbaar, met alleen de apps die jij wilt zien. Dus da's een stukje extra functionaliteit :)

edit: beginnerscursus:
http://www.beginandroid.com/appdrawer.shtml
FF inhaken, ik heb sinds een half jaartje een Honor-6 en die heeft/kent ook geen aparte apps-schermen maar heeft net als de iPhone alleen maar home-screens.
Dus heeft dat niets met Android als zijnde een ingebakken iets te maken, maar met de user-interface, en bij Honor/Huawei heet dat EMUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:33:
[...]

FF inhaken, ik heb sinds een half jaartje een Honor-6 en die heeft/kent ook geen aparte apps-schermen maar heeft net als de iPhone alleen maar home-screens.
Dus heeft dat niets met Android als zijnde een ingebakken iets te maken, maar met de user-interface, en bij Honor/Huawei heet dat EMUI.
Als toevoeging daarop zijn er ook custom launchers, want zo worden deze dingen genoemd, te downloaden in de play store. Sommige met app drawer en sommige ook zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ursamajor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:51:
[...]
Wat een vreselijke site met full screen reclame na elke klik...
Mbt de Forbes website...m.i. een totaal onzinnige website vwb reviews, gezien de erg beknopte reviews. Ik meen mij te herinneren dat men daar ook nogal pro-apple kan zijn, maar ik kan mij vergissen (al doet de naam forbes het zeker wel vermoeden ;))

Er zijn veel meer betere / completere websites te vinden mbt reviews en vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor diegenen met problemen op de S6 met het herkennen van vingerafdrukken....

Ik lees net een stukje over een geplande update voor o.a. de vingerprintscanner ;)

http://www.androidauthori...ingerprint-update-607649/

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 12-05-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:01
dafmay schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:46:

Ik lees net een stukje over een geplande update voor o.a. de vingerprintscanner ;)

Nice jammer dat er weer niks over die memory bug wordt vermeld bij die update.
Klopt, komt denk ik door gewenning dat je je er aan stoort. Ik zou weer gek worden als ik alle apps in 1 overzicht zie, op mijn homescreen heb ik juist belangrijke dingen staan, en in die lijst dingen die ik sporadisch gebruik.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:46:

Ik moet vaststellen dat Samsung er wel werk van maakt om de S6 echt te laten slagen als vlaggenschip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:54:
[...]
Nice jammer dat er weer niks over die memory bug wordt vermeld bij die update.
Die is met de update die nu uitgerold wordt toch opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:16

Tammesp

Next is now

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Ja dat klopt, alleen het uitrollen kan soms lang duren ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Nou dat betwijfel ik of hij ook "echt" opgelost is, ze laten de apps wat minder agressief afsluiten, volgens mij moet het mem leak gebeuren toch echt van Google zelf af komen en niet van Samsung. Of zie ik dat misschien verkeerd ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:43:
Hier alleen met de normalizer aan (wat logisch is), zonder is het inderdaad erg zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:38:
[...]

Nou dat betwijfel ik of hij ook "echt" opgelost is, ze laten de apps wat minder agressief afsluiten, volgens mij moet het mem leak gebeuren toch echt van Google zelf af komen en niet van Samsung. Of zie ik dat misschien verkeerd ?
Volgens mij zie je dat goed. Wat ik ervan begrijp is de echte memory bug een probleem van Google en dit zou met 5.1 worden opgelost.

De Samsung bug is dat de Galaxy S6 te agressief apps afsluit waardoor met name met multi-tasken het toestel langzamer wordt ipv sneller omdat apps continu opnieuw opgestart moeten worden.

bron

Toch snap ik dan nog steeds niet waarom het geheugen zo snel vol zit waardoor het toestel gaat haperen. Laatste tijd heb ik er trouwens geen last meer van. Vreemd.

[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 12-05-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:12:
[...]
Volgens mij zie je dat goed. Wat ik ervan begrijp is de echte memory bug een probleem van Google en dit zou met 5.1 worden opgelost.

De Samsung bug is dat de Galaxy S6 te agressief apps afsluit waardoor met name met multi-tasken het toestel langzamer wordt ipv sneller omdat apps continu opnieuw opgestart moeten worden.

bron

Toch snap ik dan nog steeds niet waarom het geheugen zo snel vol zit waardoor het toestel gaat haperen. Laatste tijd heb ik er trouwens geen last meer van. Vreemd.
Ik denk dat Samsung die update van Google heeft gehad en samen met hun opgeloste bug in de updates verwerkt heeft. Want updates krijg je alleen van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:49
Klopt het dat bij toestel info onderaan bij rated het volgende hoort te staan:
DC 9V;1670 mA

Ik dacht dat de Galaxy S6 2500mAh had?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:00

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Jawel want stock android heeft homescreens en een appdrawer. Een enkele fabrikant sloopt dat eruit voor een ios feel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Gijs007 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:01:
Klopt het dat bij toestel info onderaan bij rated het volgende hoort te staan:
DC 9V;1670 mA

Ik dacht dat de Galaxy S6 2500mAh had?
Dat slaat op de voeding als ik t goed heb, niet op de batterij toch?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:58
Iemand de update al gekregen op zijn S6 Edge 32gb Vodafone?

Edit:
Is inderdaad wel handig om aan te geven welke versie 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Tripwire999 op 12-05-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripwire999 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:
Iemand de update al gekregen op zijn S6 edge?
Welke???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripwire999 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:
Iemand de update al gekregen op zijn S6 edge?
Ik vermoed dat je het dan echt wel had gelezen in dit topic.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:29
dafmay schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Ik vermoed dat je het dan echt wel had gelezen in dit topic.... :P
Hier nog niet in ieder geval.
Zowel de geheugen update als de vinger afdruk niet.
Leuk die updates, als je ze krijgt tenminste 8)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:15:
[...]
Hier nog niet in ieder geval.
Zowel de geheugen update als de vinger afdruk niet.
Leuk die updates, als je ze krijgt tenminste 8)
Doe maar niet.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 12-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Hier alleen met de normalizer aan (wat logisch is), zonder is het inderdaad erg zacht.
Genoeg werk aan de winkel dus :) Normalizer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
knip
Je kan niet ontkennen dat de update policy van Samsung niet top is.
Als ik lees dat ze in bepaalde landen al 2 updates hebben gekregen om de user ervaring te verbeteren,wrm moet men hier dan zo lang wachten terwijl we de zelfde problemen ondervinden.
Persoonlijk heb ik alleen last van het geheugen probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 12-05-2015 19:22 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:26:
Genoeg werk aan de winkel dus :) Normalizer?
Feature van de geluidskaart (al hebben players e.d. het ook soms wel) waarbij het apparaat de zachtste en de hardste geluiden naar elkaar toe trekt. Erg fijn bij films met erg wisselende geluiden, reviews e.d. Niet langer heb je het probleem van het geluid hard zetten voor gefluister om vervolgens van de bank te trillen bij een actiescene :P

In dit geval leverde het een iets vertekend beeld op, omdat ik dus eerst niet doorhad hoe zacht het geluid daadwerkelijk was. Om diezelfde reden wil je 'm bij muziek ook niet altijd aan hebben staan, want het kan de ervaring wat afvlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunth schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:27:
[...]

knip
Je kan niet ontkennen dat de update policy van Samsung niet top is.
Als ik lees dat ze in bepaalde landen al 2 updates hebben gekregen om de user ervaring te verbeteren,wrm moet men hier dan zo lang wachten terwijl we de zelfde problemen ondervinden.
Persoonlijk heb ik alleen last van het geheugen probleem.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat ze eerst de updates in dit geval de UK uit willen proberen. Dit voorkomt natuurlijk een hoop problemen, mocht het niet goed gaan. Laat hun dan maar even het proefkonijn zijn.
Maar inderdaad het wordt tijd, ik zit elke keer in het rode gedeelte met de ram huishouding ongeveer op 92

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 12-05-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
pappaleone schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:56:
[...]

Maar inderdaad het wordt tijd, ik zit elke keer in het rode gedeelte met de ram huishouding ongeveer op 92
Hier ook meestal tss 85 en 91, ongeveer zo'n 300 over.
Volgens iemand die de update heeft gekregen in de uk zou het iets beter zijn.
Ongeveer een 700mb over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunth schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:10:
[...]

Hier ook meestal tss 85 en 91, ongeveer zo'n 300 over.
Volgens iemand die de update heeft gekregen in de uk zou het iets beter zijn.
Ongeveer een 700mb over.
Ik zag net op het forum van XDA een patch die schijnbaar ook the maken heeft met het memory lek.
Ik stuur het linkje mee. Dit heeft schijnbaar te maken met color fade bug zoals omschreven.

http://forum.xda-develope...dex-aroma-t3102974/page42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
Wachten op OTA duurt mij allemaal te lang. Ik knal voor nu via Odin deze erop: G920FXXU1AOE3 (Franse versie, unbranded/carrier free).

Komt de NL'se versie eindelijk uit, dan kan ik altijd nog terug switchen naar de NL'se stock ROM en deze via de OTA binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiemachine19
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-02-2023
Mijn S6 werkt prima, op 1 ding na...de camera heeft telkens bij opstarten ongeveer 8 seconden nodig om te focussen. Heeft iemand dit probleem ook en is er al een oplossing voor dat jullie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 13:05
Is er een manier om de led indicator uit te zetten tijdens het opladen? Bij eerdere galaxy toestellen makkelijk gevonden maar nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
John Connor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:40:
Wachten op OTA duurt mij allemaal te lang. Ik knal voor nu via Odin deze erop: G920FXXU1AOE3 (Franse versie, unbranded/carrier free).

Komt de NL'se versie eindelijk uit, dan kan ik altijd nog terug switchen naar de NL'se stock ROM en deze via de OTA binnen halen.
Wil je even iets laten weten of er verbetering is.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boogiemachine19 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:42:
Mijn S6 werkt prima, op 1 ding na...de camera heeft telkens bij opstarten ongeveer 8 seconden nodig om te focussen. Heeft iemand dit probleem ook en is er al een oplossing voor dat jullie weten?
Misschien dat even kunt proberen om je cache te legen on aplicatie.
In het ergste geval een hard reset van je telefoon, Volume up menu en power toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
pappaleone schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:07:
[...]

Ben m ook aan het binnen slurpen aangezien ik f in een bootloop zat :9 :P

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Boogiemachine19 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:42:
Even zoeken in de topic:
Tiduz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:25:
whew, super blij, had camera focus problemen maar heb net Wipe Cache gedaan en zo snel heeft die nog nooit gefocust, als ik quick cam open METEEN focus, nu is me toestel echt 100% perfect :D
Swaxie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:57:
Is er een manier om de led indicator uit te zetten tijdens het opladen? Bij eerdere galaxy toestellen makkelijk gevonden maar nu...
Geluiden & meldingen -> LED-indicator (onderaan)

[ Voor 52% gewijzigd door beyazz06 op 12-05-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 13:05
beyazz06 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:12:
[...]

Even zoeken in de topic:

[...]

[...]

Geluiden & meldingen -> LED-indicator (onderaan)
Dan heb ik ook geen led meer bij een berichtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:23:
[...]

Misschien dat je even in de app store moet kijken, daar is een app light manager na mijn weten kun je daar heel veel aanpassen ook de kleuren van je led verlichting succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Swaxie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:23:
[...]

Onjuist. Je kan vervolgens per app de LED settings instellen via 'toegankelijkheid' -> 'meldingsherinnering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
pappaleone schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:07:
[...]

De firmware draait tot nu toe goed. Maar het geheugenprobleem is niet opgelost. Dat trekt nog steeds vol als een dikke spons in een emmer pis. Opzich wisten we dat want deze problematiek wordt op z'n vroegst pas aangepakt in Android 5.1.1 en deze nieuwe firmware is nog steeds gebaseerd op 5.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Swaxie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:57:
Op m'n Nexus 5 en op m'n edge gebruik ik Light Flow. Werkt feilloos.
Daar kan je heel veel meer mee instellen (kleuren van de led, pop-ups, geluiden voor diverse taken/apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24
Iemand hier een idee hoe ik bestanden kan kopiëren/verplaatsen naar de interne opslag zonder dat de bestansdatum/tijd wordt aangepast?

Intussen heb ik het volgende al geprobeerd: via windows, via smartswitch, dmv het uitpakken van een zip, via dropbox en via usb on the go.

Wat ik nog wil proberen is via een netwerkshare, maar het lukt me nog niet om via rootexplorer contact te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
John Connor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:00:
[...]

De firmware draait tot nu toe goed. Maar het geheugenprobleem is niet opgelost. Dat trekt nog steeds vol als een dikke spons in een emmer pis. Opzich wisten we dat want deze problematiek wordt op z'n vroegst pas aangepakt in Android 5.1.1 en deze nieuwe firmware is nog steeds gebaseerd op 5.0.2.
Ja ik had al mijn vermoedens In de UK zouden ze meerdere patches uitrollen voor het geheugenprobleem.
Maar het ligt toch echt bij google. Dus we zullen nog even geduld moeten hebben.
In ieder geval dank voor je reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Arme edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-

Ad-

Dank voor de reacties eTesselaar, Raymond, dafmay en pcfreak en DeeSung.
Mijn vorige toestel is een Nokia 1020, vanwege de camera. Ik koop vrij consequent de mobile met de beste camera. Omdat mijn vrouw een iPhone heeft kan ik nu Google, Siri en Catana vergelijken wat al een avondje pret heeft opgeleverd: een mooi onderwerp voor een nieuw topic.
Dat van dat vingers (beter) scannen zal ik eens proberen, dat heb ik dan misschien niet netjes genoeg gedaan.

Leuk een beginnerscursus voor Android, die heb ik nodig idd. Vind de verschillen met Windows en iOs wel kleiner dan de meute mij heeft doen geloven trouwens, valt best mee.
Mijn mantra: de beste tool is de tool die je het beste kent. Dus qua gebruikersgemak ben ik nog steeds het meest voor Windows :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ad- schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:53:
Omdat mijn vrouw een iPhone heeft kan ik nu Google, Siri en Catana vergelijken wat al een avondje pret heeft opgeleverd: een mooi onderwerp voor een nieuw topic.
Denk dat Siri gaat winnen omdat iOS 8.3 Nederlands ondersteund en Google nog niet. In het Engels zal het nek een nek gaan als ik de youtube filmpjes moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
John Connor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:40:

Zou je binnenkort eens je ervaringen willen delen? Dat het de befaamde memory bug niet oplost was ondertussen wel bekend maar merk je verschil en dan met name of apps langer in het geheugen blijven staan waardoor deze sneller opstarten.

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel last van deze bug omdat ik niet echt veel apps draai dus hoeft het ook niet agressief afgesloten te worden. Ram staat meestal tussen de 80 en 85% en blijft daar ook op staan.
Trouwens de iPhone sluit apps ook snel af is me opgevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 13-05-2015 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik lees hier ook vaak dat mensen de inkijkhoek als nadeel beschouwen, maar ik zie het juist als een voordeel.
Met een hele goede inkijkhoek kan iedereen maar meekijken op je scherm, bijvoorbeeld in de trein

Verder heb ik nog een "nadeel" ontdekt, ik wil die telefoon eigenlijk helemaal niet in een hoesje stoppen... daar issie te mooi voor! Ik betrap mezelf er dan ook op dat ik 'm er vaak uithaal en alleen als ik ergens op een risoco plaats ben (bijv. de sportschool) dat ie dan in het hoesje moet!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:35
Daar zijn "Pouch" hoesjes voor waar je hem zo in schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 07:29:
Ik lees hier ook vaak dat mensen de inkijkhoek als nadeel beschouwen, maar ik zie het juist als een voordeel.
Met een hele goede inkijkhoek kan iedereen maar meekijken op je scherm, bijvoorbeeld in de trein

Verder heb ik nog een "nadeel" ontdekt, ik wil die telefoon eigenlijk helemaal niet in een hoesje stoppen... daar issie te mooi voor! Ik betrap mezelf er dan ook op dat ik 'm er vaak uithaal en alleen als ik ergens op een risoco plaats ben (bijv. de sportschool) dat ie dan in het hoesje moet!
Het niet ansich de kijkhoek, waarbij je dus niets meer van het scherm ziet, maar de verkleuring van het scherm. Ofwel alles is wel zichtbaar maar dan met een roze/blauw gloed. Waar ik overigens met mijn huidige toestel geen last van heb! (No. 4)

Als hoesje gebruik ik zelf overigens een transparante softcase welke enkel de achterkant behelst...Zodat de design zo min mogelijk wordt betast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
beyazz06 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:33:
[...]

Het niet ansich de kijkhoek, waarbij je dus niets meer van het scherm ziet, maar de verkleuring van het scherm. Ofwel alles is wel zichtbaar maar dan met een roze/blauw gloed. Waar ik overigens met mijn huidige toestel geen last van heb! (No. 4)

Als hoesje gebruik ik zelf overigens een transparante softcase welke enkel de achterkant behelst...Zodat de design zo min mogelijk wordt betast! :)
Dan heb ik dat niet helemaal goed begrepen =) Ik zie op de edges een beetje verkleuring, dat komt vast door de uhm edge. De rest van het scherm wordt wel wat waziger, maar de kleuren zijn goed op zich.

Zo'n hoesje heb ik ook ^^

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn vraag hier nog niet tegen gekomen, dus waarschijnlijk is het een vraag waarvan veel van jullie het antwoord al weten.

Gister mijn Edge s6 opgehaald (32gb), met een 20gb abonnement. Dit betekend dat het mij zo ongeveer niks kan schelen of ik applicaties op het mobiele netwerk moet downloaden of niet. Maar in de play store bleven de applicaties hangen voordat hij aan het downloaden zou gaan. Met de software update kwam ik erachter dat er blijkbaar een optie is waarbij er alleen wordt gedownload met wifi, maar deze kon ik echt nergens vinden.

Misschien heb ik ergens overheen gekeken, maar ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 12-10 14:53
Ik weet niet of deze vs al hier geweest is maar wou het even delen .

S6 vs Iphone 6

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.