Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
theuberdude14 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:58:
ik kwam er vanochtend achter dat lijn led lampje van de flitser heel zachtjes brand constant(dit was in een pikke donkere kamer) iemand anders dit al voorbij zien komen? Model is een s6 32gb
Yep dat schijnt inderdaad een probleem te zijn bij sommige toestellen. Die vreet de bat. helemaal leeg las ik vandaag ergens.

https://www.droidapp.nl/toestellen/galaxy-s6-bug-flitser/

[ Voor 6% gewijzigd door Boneka op 26-04-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
ik kwam er vanochtend achter dat lijn led lampje van de flitser heel zachtjes brand constant(dit was in een pikke donkere kamer) iemand anders dit al voorbij zien komen? Model is een s6 32gb
http://www.ibtimes.co.in/...amera-flash-issues-628759

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Garret1410 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:49:
Klopt je kunt geen foto's aan sim contacten koppelen. Dan moet je ze eerst naar apparaat exporteren.

Beter is gewoon via je Google account. Dan heb je nooit geen problemen meer op Android en iOS
Ga ik uitzoeken bedankt!!!

Wat betreft de emo van What's app. Die zijn op zich goed alleen niet die in het toetsenblok zit. Rechtsonder. Daar zit een fout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:13:
[...]

Ga ik uitzoeken bedankt!!!

Wat betreft de emo van What's app. Die zijn op zich goed alleen niet die in het toetsenblok zit. Rechtsonder. Daar zit een fout in.
Zou kunnen gebruik de emo's van WhatsApp zelf. Heb wel even gekeken en de emo's zien er anders uit inderdaad maar volgens mij bedoelen ze wel hetzelfde.

Maar bij mij zitten ze linkse naast de spatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 26-04-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Je krijgt de verkeerde te zien, maar goed niet echt belangrijk als je ze van WA ook kan gebruiken. Die kloppen wel.

Ik gebruik T9 (jawel die zit er gelukkig ook op) Dan kun je rechtsonder een kleine verandering in brengen.

[ Voor 32% gewijzigd door Boneka op 26-04-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Super bedankt Garret. Ik ben er nu via KPN tool helemaal uit. Je moet dan nog wel op de Samsung SIM veranderen naar apparaat, dan staat ie goed en kun je alles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:00:
[...]

Yep dat schijnt inderdaad een probleem te zijn bij sommige toestellen. Die vreet de bat. helemaal leeg las ik vandaag ergens.

https://www.droidapp.nl/toestellen/galaxy-s6-bug-flitser/
Helemaal leeg wil ik niet zeggen maar hij zakt wel een precent of 15 s'nachts. Ik zie hem ook in het pikdonker. Dus, fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoud_h schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:31:
[...]

Foto's (en diverse andere dingen) zijn simpel over te zetten met de Samung Smart Switch app. Deze zet netjes foto's uit het interne geheugen en de SD kaart over op je S6.
Dat lukt wel maar de fotos staan dan niet meer op datum. Is nu gelukt via OneDrive. Gaat helaas maar met 25 fotos tegelijk, maar is gelukt. Nu nog een oplossing voor de videos. Die staan allemaal op de datum van kopieren ipv de aanmaakdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:36:
[...]

Nee het toevoegen van foto's gaat hopeloos verkeerd. Ik denk dat dit te maken heeft met hoe de contacten zijn opgeslagen. Via de SIM staat alles netjes onder elkaar (die lijst die ik moet hebben.) Ga ik een foto of iets anders erop zetten dan pakt ie een andere lijst. Maar niet van de SIM.
Zou het niet beter zijn dat je eerst eens even de gebruiksaanwijzing van het toestel even door gaat lezen ipv van een torpedo aan vragen te stellen die je ook zelf kunt vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op zondag 26 april 2015 @ 01:38:
[...]

Heb je dit wel eens meegemaakt dan? Ik heb nog nooit gehoord dat ze achteraf branding toepassen.En mocht het zo zijn dan is sammobile je grote vriend. ;)
Ik heb dat bij kpn meegemaakt. In eens stonden er apps van hen op. overigens niks vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:34:
Zie nog iets vreemds en dat heb ik geloof ik hier ook voorbij zien komen. De emoticons bij What's app kloppen niet. Je krijgt de verkeerde in beeld.
Dat gebeurt met de emo's in het toetsenbord. Die worden aangepraat aan de emo's die horen bij het toetsje langs den invoerbalk. Was bij mijn Phone s6 zo en nu bij mijn Sammy 6s ook. Bij het eerst genoemde toetsje staan veel meer emo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
pappaleone schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:22:
[...]

Zou het niet beter zijn dat je eerst eens even de gebruiksaanwijzing van het toestel even door gaat lezen ipv van een torpedo aan vragen te stellen die je ook zelf kunt vinden ;)
Tuurlijk maar fouten die in het toestel zijn staan er natuurlijk niet in. Dat toetsenbord met verkeerde emo's bijvoorbeeld. Niet erg maar toch. De taalinvoer is trouwens ook nogal gevoelig. Het wisselen gaat vaak lastig en bij ned of eng haalt ie het nog wel eens door elkaar. Laten we hopen dat deze bugs er een x uitgaan.

Wat betreft het toevoegen van foto's dat had ik via de gebruiksaanwijzing ook niet geweten. De tip hier was voor mij de gouden oplossing :)

[ Voor 10% gewijzigd door Boneka op 27-04-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:28
Zaterdag mijn S6 Edge 64GB Gold ontvangen: het was even wachten (eerste helft maart besteld) maar het wachten zeker waard. Wat een lekker vlot toestel!

Ik maakte mij in de aanloop wat zorgen na allerlei problemen die ik hier voorbij zag komen, maar:
- geen krassen / swirls op mijn scherm
- langs de gebogen rand een ieniemienie roze gloed wat volgens mij normaal is (je moet echt zoeken)
- een degelijke home-knop
- prima werkende vingerafdrukscanner
- prima werkende GPS ontvangst

Helemaal tevreden so far! Heb er de gouden Clear Cover omheen gedaan, weet nog niet of dat een blijvertje is. Wil wel iets om de hoekjes te beschermen, en de clear cover is redelijk subtiel, naja, maar even aankijken hoe dat bevalt. Volgens mij krast hij vrij vlot, en het moet ook niet veranderen in een modderschuit onder een vlag.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 22:16
iemand die zijn s6 wilt unlocken kan dat nu gratis doen
alleen vandaag

http://www.sammobile.com/...on-occasion-of-kings-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
sgouman schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:19:
iemand die zijn s6 wilt unlocken kan dat nu gratis doen
alleen vandaag

http://www.sammobile.com/...on-occasion-of-kings-day/
Er worden toch geen locked toestellen verkocht hier ? 😮

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
dave1972 schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:32:
[...]

Er worden toch geen locked toestellen verkocht hier ? 😮
Jawel toch? als jij bij t-mobile koopt kan je toch geen kpn gebruiken

of heb ik dat nou helemaal fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
sgouman schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:33:
[...]

Hmm ik dacht juist dat niet meer mocht ? Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:28
sgouman schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:33:
[...]

Volgens mij zitten er geen locks meer op misschien enkele regio locks maar volgens mij niet.
Neem/koop je er een bij een t mobile abonnement kan er ook een KPN kaart in.
Althans hier nooit problemen gehad afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik koop mn toestellen altijd los en vaak zijn het t-mobile toestellen. Ik heb een abbo van KPN en heb geen problemen en ook nog nooit gehad.

Verder heb ik er ook nog geen t-mobile meuk of bootlogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Oh dan loop ik een beetje achter
want het was dacht ik wel altijd zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb het vaker geschreven, er is een verschil tussen telefoons met simlock en branded telefoons!
Simlocks komen in Nederland nieuw (via de officiële kanalen/providers niet meer voor) Je kan dus altijd van je telefoon gebruik maken wanneer je een simcard van een andere provider/netwerk in je telefoon doet. Branded telefoons komen nog wel voor. Dit zijn telefoons met aangepaste software waar bijvoorbeeld logo's en/of specifieke provider software op draait. Deze telefoons hebben een eigen
"rom" ID en draaien 9 van de 10 keer niet mee in de update cliques van de fabrikant. Met een branded telefoon kan het daarom (als voorbeeld) ook langer duren dat je telefoon een update krijgt naar Androud 5.1 in de toekomst, terwijl een telefoon die geen branding heeft de update direct en/of gelijk kan krijgen (mits de fabrikant hem uitbrengt)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:52
Komt zoals anderen zeggen inderdaad vaker voor, maar ik had voordat ik jou bericht las nog geen andere mensen met Nederlandse toestellen hierover gehoord. Mijne had echter ook last van dit probleem.

Ben benieuwd of mijn vervangende toestel (vorige S6 retour gestuurd vanwege groene gloed) hier ook last van heeft. We zullen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
heb ook soms dat die uit slaapstand langzaam focust, maar als die eenmaal focust is het daarna heel snel...

las dat je service menu (*#0*#) megacam kan kiezen, als ik die kies is die METEEN focussed, lijkt me dan eerder een software issue?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:16

Fjeze

AllesPerfect!

Wat vinden jullie van de front camera? 5mp is leuk, alleen het effect wat Samsung eroverheen gooit bij een selfie vind ik echt verschrikkelijk.
Heb uiteraard de 'filter' al op 0 gezet (standaard 2) maar vind de foto's nog steeds erg nep en plastic overkomen.

Kan je dit aanpassen?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
4WardNL schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:29:
[...]

Komt zoals anderen zeggen inderdaad vaker voor, maar ik had voordat ik jou bericht las nog geen andere mensen met Nederlandse toestellen hierover gehoord. Mijne had echter ook last van dit probleem.

Ben benieuwd of mijn vervangende toestel (vorige S6 retour gestuurd vanwege groene gloed) hier ook last van heeft. We zullen zien :+
Die groene gloed heb ik ook. Je hoeft maar iets te kantelen en het beeldscherm verandert gelijk flink van kleur. Een soort groen/blauwe waas. Ga er morgen mee terug naar KPN. Toch wel erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:52
Boneka schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:21:
[...]

Die groene gloed heb ik ook. Je hoeft maar iets te kantelen en het beeldscherm verandert gelijk flink van kleur. Een soort groen/blauwe waas. Ga er morgen mee terug naar KPN. Toch wel erg storend.
Daar had ik inderdaad ook last van, maar ik doelde op iets anders.
Bij een egaal witte achtergrond was mijn scherm namelijk niet egaal wit, maar in plaats daarvan had de linkerkant een ietwat groenige gloed erover. Hierbij maakte het niet uit hoe ik het toestel hield en op welke schermmodus ik het toestel had staan. Erg vervelend dus en zodra je het eenmaal één keer ziet, blijf je het zien.

Topic dat hieraan gerelateerd is: [Samsung Galaxy S6 (Edge)] Scherm ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is jullie trouwens opgevallen dat het icoontje van de store lang zo scherp niet is vergeleken met de rest van de iconen?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het icoontje vind ik ook niet echt scherp inderdaad. Misschien dat er nog het een en ander aan de hoge resolutie aangepast moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fjeze schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:04:
Wat vinden jullie van de front camera? 5mp is leuk, alleen het effect wat Samsung eroverheen gooit bij een selfie vind ik echt verschrikkelijk.
Heb uiteraard de 'filter' al op 0 gezet (standaard 2) maar vind de foto's nog steeds erg nep en plastic overkomen.

Kan je dit aanpassen?
Op standje 0 vind ik het nog meevallen gelukkig. Wat ik minder vind is de groothoek van de camera. Hierdoor vervormd het beeld behoorlijk wanneer je te dichtbij komt.

Gelukkig gebruik ik de front camera zelden dus kan ermee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Garret1410 schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:08:
[...]

Op standje 0 vind ik het nog meevallen gelukkig. Wat ik minder vind is de groothoek van de camera. Hierdoor vervormd het beeld behoorlijk wanneer je te dichtbij komt.

Gelukkig gebruik ik de front camera zelden dus kan ermee leven.
Ik vind het vooral en bij slecht licht, zoals in de kroeg.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fjeze schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:17:
[...]

Ik vind het vooral en bij slecht licht, zoals in de kroeg.
Net getest en je hebt gelijk. Het ziet er echt neppig uit. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Garret1410 schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:09:
[...]

Net getest en je hebt gelijk. Het ziet er echt neppig uit. Vreemd.
Ja zelfs op stand 0 krijg je echt nog zo'n nep/plastic effect erover. Erg jammer!
Want hij pakt wel goed licht op!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Helaas gelden de meeste stemmen en ik denk dat de meeste selfie-mensen (gelukkig maak ik ze bijna nooit) het helemaal fantastisch vinden dat hun huid er gladder uitziet. En de uitdaging bij de meeste selfies is om er zo veel mogelijk mensen op te zetten; dan wordt er dus een groothoek achtig iets voor bedacht waarbij de uiterste randen kunnen vervormen. Beide keuzes juich ik niet toe maar begrijp ik wel.

Maar gelukkig zitten we op Android; de rest heeft daarom genoeg keus uit andere camera apps die dit achterwege laten.

[ Voor 29% gewijzigd door Franco10 op 28-04-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vraagje mbt de aan/uitknop aan de rechterkant. Ik heb een S6 edge maar ik vermoed dat het knopje hetzelfde is als bij de gewone S6.. Kan iemand bevestigen dat de aan/uitknop hetzelfde 'aanvoelt' bij het indrukken als de volumeknoppen aan de linkerkant? De aan/uitknop doet het bij mij nog wel, maar hij voelt sinds vrijdag anders aan dan de knoppen aan de linkerkant en nu weet ik niet meer of dat al vanaf het begin is of dat de knop defect is. :9 Het verschil is dat de volumeknoppen 'hard' klikken en de aan/uitknop meer een soft button is (en je geen 'klik' hoort bij het indrukken).

Zou wel zuur zijn als 'ie voor zoiets kleins gerepareerd moet worden :-(

[ Voor 6% gewijzigd door ilhanko op 28-04-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ilhanko,

Bij mijn gewone S6 voelt de aan/uitknop hetzelfde aan als de volumeknoppen. Je hoort bij beiden een duidelijke klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb een code over voor een draadloos oplaadstation.
Dus stuur even een berichtje als je deze wilt hebben.

UPDATE: De code is inmiddels weg. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Teletekst op 28-04-2015 13:25 . Reden: Code is weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:10
Wow, ik heb hier al een S6 in m'n handen die niet meer wil opstarten. Toestel is 2 dagen oud.

Scherm is zwart, rood lichtje brand, geen teken van leven (ook niet als ik hem in de oplader steek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Stancke schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:28:
Wow, ik heb hier al een S6 in m'n handen die niet meer wil opstarten. Toestel is 2 dagen oud.

Scherm is zwart, rood lichtje brand, geen teken van leven (ook niet als ik hem in de oplader steek).
Kun je in downloadmode komen? Power+home+volumedown button tegelijkertijd ingedrukt houden. Zo ja, kun je proberen vanaf daar te booten of anders een standaard rom te flashen. Als dat niet werkt gewoon garantie/rma claimen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Batterij lijkt bij mij steeds minder te presteren...

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/4jdlwksal8o2mi5/Screenshot_2015-04-28-13-33-04.png?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stancke schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:28:

Mocht ie niets meer doen en ook de toets-combi om in download modus te komen werkt niet, probeer dan eens een fel licht (zaklamp) op de sensor aan de bovenkant van de telefoon te schijnen terwijl je de powerbutton zo'n 10-15 seconden ingedrukt houdt. Bij vorige toestellen (HTC One) was dit een wondermiddel :) (nee echt, is geen ongein!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
beyazz06 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:47:

[afbeelding]
Waarschijnlijk dan een link appje ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023

[afbeelding]
Vindt het nog best goed uitzien..
Na 5 min zit de mijne al op 94%
van 100% naar 98% is bij mij echt instant.

ondertussen 8,5 uur op batterij 49% nu. met 1 uur screen on time.
Android OS heeft 5 uur lang mijn gsm wakker gehouden |:(
Iemand enig idee hoe dit kan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:27
ik zit nu op 62% met 8 uur (exact) van de lader af, en met 2 uur en 16 minuten SOT

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24

[afbeelding]
Waar baseer je dat op? Deze screenshot is echt nietszeggend. Het enige dat bij me opkomt is dat je LTE ontvangst erg zwak is, dit kan er wel eens voor zorgen dat hij veel energie verbruikt
furian88 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:44:
ik zit nu op 62% met 8 uur (exact) van de lader af, en met 2 uur en 16 minuten SOT
Dat zijn erg goede cifjers. Zijn al je instellingen nog stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Franco10 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:48:
[...]

[...]

Dat zijn erg goede cifjers. Zijn al je instellingen nog stock?
Welke instellingen zou ik eventueel moeten hebben aangepast? tevens draait het scherm op automatisch met de slider op 50%

Tijdens dit alles heb ik regelmatig de volgende apps open: facebook, autobattle, yahtzee with friends (vrouw wil ook wat he :D _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ben na 5 dagen nog uit aan het vogelen hoe de batterij mee gaat. In standby is het bijna niks. Afgelopen nacht op 7 uur tijd volgens mij 4% gezakt.

10 min geleden van de lader geladen en even gebeld ermee. Nu staat de resterende (standby) tijd op 34 uur, echter zal hij dat niet halen ;)

Ik heb alleen NFC uitgezet, display helderheid op manual en op ongeveer 45%. NFC deed ook wonderen op mijn Lumia als ik dat uitzette op batterij gebied.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Franco10 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:48:
[...]

Waar baseer je dat op? Deze screenshot is echt nietszeggend. Het enige dat bij me opkomt is dat je LTE ontvangst erg zwak is, dit kan er wel eens voor zorgen dat hij veel energie verbruikt
Wat bedoel je met waar baseer je dat op? Screenshot is op basis van lader telefoon en verder eigenlijk niets gedaan, dan alleen wat surfen naar tweakers.

Hiernaast is mijn bereik inderdaad niet goed, al weet ik nog niet goed of dit aan het toestel of netwerk (Tele2) ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij is bij mij echt goed. Meestal 20 tot 24 uur en een schermtijd van 3 tot 4,5uur.

Kennelijk ligt het aan externe factoren en dat is bij iedereen verschillend.

Ik heb wifi, 4g, gps, sync en automatische helderheid aan. De rest gebruik ik niet dus staat uit. Voor de rest gebruik ik niet zoveel apps eerlijk gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 28-04-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Laatst online: 19-09 09:26
ilhanko schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:44:
Vraagje mbt de aan/uitknop aan de rechterkant. Ik heb een S6 edge maar ik vermoed dat het knopje hetzelfde is als bij de gewone S6.. Kan iemand bevestigen dat de aan/uitknop hetzelfde 'aanvoelt' bij het indrukken als de volumeknoppen aan de linkerkant? De aan/uitknop doet het bij mij nog wel, maar hij voelt sinds vrijdag anders aan dan de knoppen aan de linkerkant en nu weet ik niet meer of dat al vanaf het begin is of dat de knop defect is. :9 Het verschil is dat de volumeknoppen 'hard' klikken en de aan/uitknop meer een soft button is (en je geen 'klik' hoort bij het indrukken).

Zou wel zuur zijn als 'ie voor zoiets kleins gerepareerd moet worden :-(
Sinds gisteren heb ook ik precies dit probleem met de aan/uit knop. Als ik met mijn nagel het drukpunt aan de bovenkant leg dan hoor ik een klik, onderin de knop is het 'mushy' en zie je de knop ook langzaam weer terug omhoog komen. op dag 1 was dit ook gewoon een klik net als de volume knoppen links.

Hoopte een beetje dat het viezigheid was, maar nu maak ik mij wel een beetje zorgen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:29:
Ik ben na 5 dagen nog uit aan het vogelen hoe de batterij mee gaat. In standby is het bijna niks. Afgelopen nacht op 7 uur tijd volgens mij 4% gezakt.

10 min geleden van de lader geladen en even gebeld ermee. Nu staat de resterende (standby) tijd op 34 uur, echter zal hij dat niet halen ;)

Ik heb alleen NFC uitgezet, display helderheid op manual en op ongeveer 45%. NFC deed ook wonderen op mijn Lumia als ik dat uitzette op batterij gebied.
Die tip van NFC probeer ik ook maar eens even, benieuwd of dat idd iets uit maakt :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Bij mijn S2 had ik na een half jaar ofzo al krassen op het doorzichtig stukje plastic wat voor de cameralens zit. Waarschijnlijk omdat ik hem altijd gewoon op tafel leg ofzo. In mijn optiek moet dat gewoon kunnen. Bij de S6 ben ik dus nu zeer voorzichtig en leg hem telkens op een stuk papier of iets dergelijks, maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden. En ik heb eigenlijk een bloedhekel aan allerlei hoesje en dergelijke.

Ik zie wel dat er nog een heel klein randje uitsteekt boven de camera, zou dat genoeg zijn om krassen te voorkomen?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:34

DjVe

Hatsaflats!

Ik ben normaal ook niet van de hoesjes, maar die Samsung Clear of Flip cover, zitten echt perfect.

zoiets dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tachyon schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:42:
Bij mijn S2 had ik na een half jaar ofzo al krassen op het doorzichtig stukje plastic wat voor de cameralens zit. Waarschijnlijk omdat ik hem altijd gewoon op tafel leg ofzo. In mijn optiek moet dat gewoon kunnen. Bij de S6 ben ik dus nu zeer voorzichtig en leg hem telkens op een stuk papier of iets dergelijks, maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden. En ik heb eigenlijk een bloedhekel aan allerlei hoesje en dergelijke.

Ik zie wel dat er nog een heel klein randje uitsteekt boven de camera, zou dat genoeg zijn om krassen te voorkomen?
Tegenwoordig is die cameralens toch gemaakt van saffier glas ? Tenminste dat was wel zo bij de iPhone 6.....neem aan dat het ook bij de Samsung galaxy S6 is ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:47:
Tegenwoordig is die cameralens toch gemaakt van saffier glas ? Tenminste dat was wel zo bij de iPhone 6.....neem aan dat het ook bij de Samsung galaxy S6 is ?
Nope, krassend glas it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:03:
[...]

Nope, krassend glas it is.
Das dan wel minder .... maar goed, beter opletten dan maar ☺

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Het schijnt dat de cameralens wel wat gevoeliger is. Heb toch de cover er maar afgelaten. Jammer dat er geen schuifklepje meer opzit zoals vroeger bij de Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Even een klein vraagje tussen door:
Heb vandaag nieuwe samsung S6 gehaald, meteen aan de oplader gelegd en bij 90 % begint die oplader me toch te coil whinen... het geluid wordt soms weer zacht maar laait weer op in verschillende frequenties.
Heb hiervoor Nexus 5 gehad en die oplader kon ook af en toe coil whinen, maar niet zo luidruchtig als deze.

Hebben meer mensen hier last van? Is dit normaal voor een Turbo charger ? Hij laadt wel maar volgens mij hoort dat niet zon lawaai te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RielN schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:13:
[...]

Helemaal leeg wil ik niet zeggen maar hij zakt wel een precent of 15 s'nachts. Ik zie hem ook in het pikdonker. Dus, fout.
Opeens moest ik aan deze issue denken. Dus ik mijn edge oppakken, omdraaien.. Wt zie ik, jawel een led die heel licht brand..

Gosh, ik had met alle vertrouwen de S6 edge gekocht vanwege de lovende reviews. Maar erger me toch met de dag meer aan het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als ik in smartmanager kijk dan heb ik ongeveer 385 mb RAM vrij.....kijk ik bij instellingen en applicaties dan zit ik op ongeveer 1GiG aan RAM vrij....welke is nu de goede ....

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Is er bij de camera ook een Macro stand te vinden?? als ik hem namelijk op auto laat staan is de focus van dichtbij echt slecht te noemen.. ook als ik handmatig focus.

edit: de gewone focus is overigens wel super ! alleen van dichtbij dus niet. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door furian88 op 29-04-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
furian88 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:53:
Is er bij de camera ook een Macro stand te vinden?? als ik hem namelijk op auto laat staan is de focus van dichtbij echt slecht te noemen.. ook als ik handmatig focus.

edit: de gewone focus is overigens wel super ! alleen van dichtbij dus niet. _/-\o_
Als je hem op prof zet dan zie je de macro functie :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
dave1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:02:
[...]

Als je hem op prof zet dan zie je de macro functie :)
het enige wat ik dan kan doen is het heen en weer sliden voor handmatig focussen.. op mijn s4 had ik nog netjes een macro stand die ook nog zelf kon focussen.. (iets wat voor mij handiger is.) ik zit niet te wachten om overal met mijn kop bovenop te gaan zitten om te zien of de focus wel 100% is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxy S6 Edge Fast Charge Kills Auto Rotate!

https://www.youtube.com/watch?v=e2p_p3Dh5PE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kappade schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:27:
[...]

Sinds gisteren heb ook ik precies dit probleem met de aan/uit knop. Als ik met mijn nagel het drukpunt aan de bovenkant leg dan hoor ik een klik, onderin de knop is het 'mushy' en zie je de knop ook langzaam weer terug omhoog komen. op dag 1 was dit ook gewoon een klik net als de volume knoppen links.

Hoopte een beetje dat het viezigheid was, maar nu maak ik mij wel een beetje zorgen over
Ik dacht ook dat het vuil zou zijn. Gisteren deed het knopje het wonder boven wonder weer normaal, maar inmiddels weer hetzelfde verhaal... heb Samsung gisteren in ieder geval even gemaild, kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Lijstje met issues wordt wel steeds groter nu. Ik heb gisteren, na 3 toestellen mijn aankoop bedrag gecrediteerd gekregen.
Ik wacht maar rustig af denken ik. Kan me zo langzamerhand niet aan de indruk ontrekken dat Samsung de S6 serie iets beter had moeten testen. Te veel problemen komen naar boven. Zeg nou zelf, de S6 serie is niet de eerste smartphone die ze uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ben blij dat ik de 6 heb en dus geen problemen heb met fast charge :D spijtig dat er toch aardig wat mensen zijn met problemen.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Ik retourneer mijn Edge en wacht een nog onbekende tijd op een nieuw toestel. Van Coolblue krijg ik een vervangend toestel naar wens, waar ik echter wel de borg moet voorschieten. Voor een vervangende Edge moet ik dan (tijdelijk) 750 euro lappen. Ik weet niet of dat terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wat ik mij nu afvraag met betrekking tot de beeldscherm problemen...en dan doel ik niet op de roze gloed oid. Maar ik vind dat sommigen wel een beetje muggenziften....ik denk als je 30 tv's naast elkaar zet van welk merk dan ook, ze allemaal verschillen qua witheid van het scherm.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
Ik zou eventueel zo een toestel kopen via tweedehands. Kan ik de roze gloed het beste zien als ik naar instellingen ga (en dan rechts onderaan kijken) (instellingen vanwege een witte achtergrond)?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
extreme8eight schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:48:
Ik zou eventueel zo een toestel kopen via tweedehands. Kan ik de roze gloed het beste zien als ik naar instellingen ga (en dan rechts onderaan kijken) (instellingen vanwege een witte achtergrond)?
Google Play: Display Tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Zijn er hier al mensen die de draadloze oplader binnen hebben gekregen ?. Heb vorige week woensdag een mail gekregen dat ik hem binnen 7 dagen binnen zou krijgen. Dan zou hij vandaag echt binnen moeten komen.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

dave1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:37:
Wat ik mij nu afvraag met betrekking tot de beeldscherm problemen...en dan doel ik niet op de roze gloed oid. Maar ik vind dat sommigen wel een beetje muggenziften....ik denk als je 30 tv's naast elkaar zet van welk merk dan ook, ze allemaal verschillen qua witheid van het scherm.
Dit vindt ik te makkelijk, het gaat niet zo zeer op de witheid van het scherm, het gaat om rose vlekken en/of grijze clouwding door een wit scherm. Ik heb mijn eerste telefoon zelf uitgepakt thuis, daar mee terug gegaan de volgende 2 zijn door de winkel open gemaakt in mijn bijzijn. Uit de doos was de reactie van de verkoopmedewerker al. "ow, deze is ook niet goed"

Ik begrijp ook wel dat wit een samengestelde kleur is en dat hier verschillen in kunnen zitten. Maar overduidelijke vlekken in het scherm kan je niet af doen als "muggenziften".

Dit in combinatie met een de krasjes, led en laadproblemen maakt dat het toestel goed is ontvangen, maar dat de kwaliteit feitelijk nog niet op het niveau is wat je mag verwachten van een toestel van net onder of over de 1000 euro!
GokuSsj schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:50:
Zijn er hier al mensen die de draadloze oplader binnen hebben gekregen ?. Heb vorige week woensdag een mail gekregen dat ik hem binnen 7 dagen binnen zou krijgen. Dan zou hij vandaag echt binnen moeten komen.
Het ding komt vast vanzelf binnen, 7 dagen kunnen ook 7 werkdagen zijn. en dan kan je ook nog vertraging met de verzending krijgen.... Gewoon rustig afwachten...

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:50:
In de mail staat 7 Werkdagen dus je mag het weekend niet mee tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:11:
[...]

In de mail staat 7 Werkdagen dus je mag het weekend niet mee tellen.
Thanks!. heb geduld, was gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Tachyon schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:42:

Ik herken dit probleem dat had ik ook haha. Ik heb het opgelost met de clearcover van samsung zelf.

het is minimaal en je kan de telefoon eidelijk op de tafel leggen.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2m2yqeo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/517yw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ag5344.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
ilhanko schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:18:
[...]

Ik dacht ook dat het vuil zou zijn. Gisteren deed het knopje het wonder boven wonder weer normaal, maar inmiddels weer hetzelfde verhaal... heb Samsung gisteren in ieder geval even gemaild, kijken wat ze zeggen.
ook hier wisselt het ; dan weer normaal, dan weer dat sponzige. als dit aanhoud dat ga ik hem ook aanbieden ter reparatie; dit irriteert gigantisch.

benieuwd wat ze jou antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de S6 en heb nu al een paar keer gehad dat midden in een telefoongesprek de verbinding verbroken word

Gisteren tijdens 1 gesprek wel 3 keer

Is er iemand anders met hetzelfde problem? Ik zit overigens bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 19-09 14:00
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:14:
Ik heb sinds vorige week de S6 en heb nu al een paar keer gehad dat midden in een telefoongesprek de verbinding verbroken word

Gisteren tijdens 1 gesprek wel 3 keer

Is er iemand anders met hetzelfde problem? Ik zit overigens bij T-Mobile
Heel lullig gezegd houdt je de telefoon te ver bij je oor vandaan waardoor je scherm aangaat en je per ongeluk op verbreken drukt. Heb dit zelf ook een aantal keer gehad afgelopen week totdat ik mijn wang erop betrapte dat hij weer eens onderweg was de verbinding te verbreken. :/ :P

als dit het niet is overigens ligt het aan je netwerk verbinding, dat probleem heb ik nog niet gehad, zelfs niet op de snelweg met 140(ssst >:) ) in een gebied met relatief slechte ontvangst (ook met t-mobile)

[ Voor 13% gewijzigd door eniux op 29-04-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Een dag verder kan ik toch echt wel zeggen dat de standby mode fantastisch is. Afgelopen nacht maar 2% gezakt!

In gebruik kan het fors dalen vind ik tot nu toe maar goed. Op de kabel laadt hij in iets meer dan een uur ook goed op. Draadloos nog niet kunnen testen. heb de charger nog niet binnen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:29
Scrisissszzz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55: Draadloos nog niet kunnen testen. heb de charger nog niet binnen.
Draadloos hier met Nokia dt903 van 3% naar 100 in ongeveer 2u30.
Batterij vind ik momenteel erg slecht, gisteren op 16u van de lader en deze morgen 5u30 had ik nog 3% over.
Eigenlijk zeer weinig mee gedaan, was wel verbonden met mijn zenwatch.
Moet wel zeggen dat waar ik werk de verbinding niet echt zo goed is.
Nu uur van lader en zit trg op 89%.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunth op 29-04-2015 16:29 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Afgezien van de lichte kleurverschillen bij het draaien van het toestel verder geen enkel problemen gehad. Zit trouwens mooi in een Gecko cover.

Ben er super blij mee. Zelfs T9 zit er gelukkig op na lang zoeken. Bellen doet ie heerlijk. Wat een prachtig geluid zit erin. Om dit moment nog geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Boneka schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:12:
Afgezien van de lichte kleurverschillen bij het draaien van het toestel verder geen enkel problemen gehad. Zit trouwens mooi in een Gecko cover.

Ben er super blij mee. Zelfs T9 zit er gelukkig op na lang zoeken. Bellen doet ie heerlijk. Wat een prachtig geluid zit erin. Om dit moment nog geen klachten.
Hier ook helemaal tevreden!, enige waar ik nog over val is dat de bluetooth verbinding niet super goed is met mijn draadloze koptelefoon en er soms zelfs helemaal uit springt. Vaak helpt opnieuw verbinding ermee maken wel. Hopelijk word dit nog stabieler in een komende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ter info:

Samsung is gestart met een nieuwe firmware-update ronde voor de S6 & S6Edge; helaas nog niet in Nederland, maar dit zal op korte termijn gebeuren...

De firmware die uitgerold wordt is OD9 en is van 09 apr 15 (is nu o.a. uitgerold in Frankrijk)

In Rusland is een nog iets nieuwere build uitgerold voor de S6, nl ODE; deze build is van 20 apr 15

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Laatst online: 09:22
DeeSung schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:07:
[...]

Ik herken dit probleem dat had ik ook haha. Ik heb het opgelost met de clearcover van samsung zelf.

het is minimaal en je kan de telefoon eidelijk op de tafel leggen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er netjes uit.
is dat de blauwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Axel Moonshine schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:47:
[...]

Ziet er netjes uit.
is dat de blauwe versie?
Volgens het doosje wat bij de 1e foto eronder licht is het black sapphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Draadloos opladen werkt perfect met de Nokia DT-900. Van 33% naar 100% in +/- 2u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
henklbr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:14:
Ter info:

Samsung is gestart met een nieuwe firmware-update ronde voor de S6 & S6Edge; helaas nog niet in Nederland, maar dit zal op korte termijn gebeuren...

De firmware die uitgerold wordt is OD9 en is van 09 apr 15 (is nu o.a. uitgerold in Frankrijk)

In Rusland is een nog iets nieuwere build uitgerold voor de S6, nl ODE; deze build is van 20 apr 15
Die OD9 draai ik sinds gisteren 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Die OD9 draai ik sinds gisteren 😃
Enige significante wijzigingen te bespeuren op het eerste zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:04:
[...]
Yes...please tell! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
RigolleM schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:04:
[...]
Nee ik vind er geen verschil tussen zitten. Voor mijn gevoel

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Scrisissszzz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Een dag verder kan ik toch echt wel zeggen dat de standby mode fantastisch is. Afgelopen nacht maar 2% gezakt!
Dat kan beter:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8dAJEZOEQRLF15ZG5XCeWFFa/thumb.png

Ok, was wel met flight-mode on, maar toch :)

Heb gisteren lopen tweaken omdat de grootverbruiker weer eens Google Play Services was en niet het scherm :(
Maar liefst 20% ging naar die services. Met name "wakker blijven" stond op 1 uur en 17 minuten.
Dit probleem had ik op mijn S2 met KitKat ook al eens. Een aantal tips op deze link opgevolgd en het verbruik is nu al stukken beter.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tachyon schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:30:
[...]

Dat kan beter:

[afbeelding]

Ok, was wel met flight-mode on, maar toch :)

Heb gisteren lopen tweaken omdat de grootverbruiker weer eens Google Play Services was en niet het scherm :(
Maar liefst 20% ging naar die services. Met name "wakker blijven" stond op 1 uur en 17 minuten.
Dit probleem had ik op mijn S2 met KitKat ook al eens. Een aantal tips op deze link opgevolgd en het verbruik is nu al stukken beter.
Bedankt voor deze tip, heb er toch een aantal van opgevolgd .... als niet alles 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik lees ook net dat 5.1.1 ota is uitgekomen voor de 6tmobile T- mobile http://www.sammobile.com/...t-mobile-for-the-s6-edge/

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
dave1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:00:
Ik lees ook net dat 5.1.1 ota is uitgekomen voor de 6tmobile T- mobile http://www.sammobile.com/...t-mobile-for-the-s6-edge/
T-Mobile USA, NIET in Nederland! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
henklbr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:03:
[...]

T-Mobile USA, NIET in Nederland! ;)
Dat klopt maar neemt niet weg dat het waarschijnlijk snel voor de rest er ook aan zit te komen 😊

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:19:
Lijstje met issues wordt wel steeds groter nu. Ik heb gisteren, na 3 toestellen mijn aankoop bedrag gecrediteerd gekregen.
Ik wacht maar rustig af denken ik. Kan me zo langzamerhand niet aan de indruk ontrekken dat Samsung de S6 serie iets beter had moeten testen. Te veel problemen komen naar boven. Zeg nou zelf, de S6 serie is niet de eerste smartphone die ze uitbrengen.
Dat is wel zo,maar ik denk dat er nu van elke mug een olifant wordt gemaakt. Ik heb zelf ook een edge 6 omgeruild zoals zovelen met schermproblemen. Maar wat ik nu allemaal voor zie komen?? een knopje wat geluid maakt,de batterij die niet lang genoeg meegaat enz enz. Je kunt ook problemen zoeken. En dat is wat er nu gebeurd, geniet gewoon van deze mooie telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pappaleone schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:09:
[...]
geniet gewoon van deze mooie telefoon. :)
Genieten kan imho alleen maar als je een normaal scherm hebt, geen Fisher Price powerknop en een accu waarmee je langer doet dan acht uur. Snap niet wat er zo raar is aan mensen die dat storend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
For the record; het powerknop issue wat ilhanko en ik ervaren is gewoon een slecht functioneerde knop in de zin van geen feedback meer willen geven voor de helft van de tijd. Hij komt als een kussen weer langzaam omhoog uit ingedrukte stand. Voor 799 euro mag ik toch wel verwachten dat ze een degelijk stevige knop weten te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:11:
[...]

Genieten kan imho alleen maar als je een normaal scherm hebt, geen Fisher Price powerknop en een accu waarmee je langer doet dan acht uur. Snap niet wat er zo raar is aan mensen die dat storend vinden.
Wat is storend? Elke dag komen er meer klachten bij, mensen die verder geen klachten hebben, die hoor je hier niet.. Hier werkt alles prima, ps wat heb jij voor een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Alle hier besproken issues. Het is geen budget telefoontje.
Elke dag komen er meer klachten bij
Elke dag worden er ook meer verkocht, dus niet onlogisch.
ps wat heb jij voor een telefoon?
Een G3.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.