dave1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:37:
Wat ik mij nu afvraag met betrekking tot de beeldscherm problemen...en dan doel ik niet op de roze gloed oid. Maar ik vind dat sommigen wel een beetje muggenziften....ik denk als je 30 tv's naast elkaar zet van welk merk dan ook, ze allemaal verschillen qua witheid van het scherm.
Dit vindt ik te makkelijk, het gaat niet zo zeer op de witheid van het scherm, het gaat om rose vlekken en/of grijze clouwding door een wit scherm. Ik heb mijn eerste telefoon zelf uitgepakt thuis, daar mee terug gegaan de volgende 2 zijn door de winkel open gemaakt in mijn bijzijn. Uit de doos was de reactie van de verkoopmedewerker al. "ow, deze is ook niet goed"
Ik begrijp ook wel dat wit een samengestelde kleur is en dat hier verschillen in kunnen zitten. Maar overduidelijke vlekken in het scherm kan je niet af doen als "muggenziften".
Dit in combinatie met een de krasjes, led en laadproblemen maakt dat het toestel goed is ontvangen, maar dat de kwaliteit feitelijk nog niet op het niveau is wat je mag verwachten van een toestel van net onder of over de 1000 euro!
GokuSsj schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:50:
Zijn er hier al mensen die de draadloze oplader binnen hebben gekregen ?. Heb vorige week woensdag een mail gekregen dat ik hem binnen 7 dagen binnen zou krijgen. Dan zou hij vandaag echt binnen moeten komen.
Het ding komt vast vanzelf binnen, 7 dagen kunnen ook 7 werkdagen zijn. en dan kan je ook nog vertraging met de verzending krijgen.... Gewoon rustig afwachten...
[
Voor 17% gewijzigd door
Bullet NL op 29-04-2015 09:54
]