Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:49
Als ik het forum doorspit, dan kan ik me voorstellen dat er een eenzijdig beeld van het toestel ontstaat, zeker bij mensen die het toestel nog willen kopen. Dat is enerzijds jammer en anderzijds begrijpelijk. Je betaalt een hoop en verwacht een degelijk toestel. Als dat niet het geval is, zoeken mensen elkaar op en daar is het forum ook voor bedoeld. Mijn advies is wel dat als er iets aan het toestel is dat jou niet bevalt, wacht dan niet op ''toestemming'' van een gelijkgestemde..ga gewoon terug naar de winkel, dat recht heb je volkomen.

Om het beeld hier een beetje te nuanceren, ik heb een volledig goed werkende S6. Mij hoor je dus absoluut niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fenomeno24 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:01:
Als ik het forum doorspit, dan kan ik me voorstellen dat er een eenzijdig beeld van het toestel ontstaat, zeker bij mensen die het toestel nog willen kopen. Dat is enerzijds jammer en anderzijds begrijpelijk. Je betaalt een hoop en verwacht een degelijk toestel. Als dat niet het geval is, zoeken mensen elkaar op en daar is het forum ook voor bedoeld. Mijn advies is wel dat als er iets aan het toestel is dat jou niet bevalt, wacht dan niet op ''toestemming'' van een gelijkgestemde..ga gewoon terug naar de winkel, dat recht heb je volkomen.

Om het beeld hier een beetje te nuanceren, ik heb een volledig goed werkende S6. Mij hoor je dus absoluut niet klagen ;) +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangaande het ram geheugen dat vrij hoog is bij de meeste mensen op het forum, zag ik dit bericht. Samsung Uk gaat al updates uitrollen om dit in orde te krijgen, hier een linkje.
http://www.sammobile.com/...-issues-on-the-galaxy-s6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:09
Bij mij is de optie om de facebook refresh interval in te stellen niet aanwezig, of ik kan hem niet vinden. 1 van jullie die hem wel heeft kunnen instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ken je dat? Dat je een telefoon hebt gekocht van 700 euro en die na 3 dagen laat vallen zodat hij (gelukkig alleen de rand en niet het glas) lelijk beschadigd is? Zoooo verrot. Gelukkig doet hij het nog helemaal en ben er nog steeds blij mee.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
spaceboy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:39:
Ken je dat? Dat je een telefoon hebt gekocht van 700 euro en die na 3 dagen laat vallen zodat hij (gelukkig alleen de rand en niet het glas) lelijk beschadigd is? Zoooo verrot. Gelukkig doet hij het nog helemaal en ben er nog steeds blij mee.
Ongeluk zit in een klein hoekje .... klote man

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
klote zeg..

Die van mij had ik net een uur actief en toen lag hij niet stabiel op wat papier. Kreeg een app binnen en hij trilde er zo vanaf op de mat.. Gelukkig geen schade te vinden. 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Geen hoesje zeker? Misschien kan je eens bij Samsung vragen wat een nieuwe cover kost, mocht je dat ervoor over hebben...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maichel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:16:
[...]

Geen hoesje zeker? Misschien kan je eens bij Samsung vragen wat een nieuwe cover kost, mocht je dat ervoor over hebben...
Jazeker wel een hoesje. Een officiele van Samsung zelfs. Dat is de reden denk ik dat het glas onbeschadigd is. Alleen de metalen rond bovenaan is diep gekrast. Hij viel namelijk echt opengeklapt met de voorkant op de straat. En dat hij zo even door schoof. Was een heel eng moment om hem op te rapen. Uiteindelijk "valt de schade dan mee".

Uiteindelijk krijg je toch gebruikssporen. Bij mij is het alleen een beetje te snel naar mijn smaak. :|

[ Voor 15% gewijzigd door spaceboy op 30-04-2015 10:30 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
spaceboy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:29:
[...]

Jazeker wel een hoesje. Een officiele van Samsung zelfs. Dat is de reden denk ik dat het glas onbeschadigd is. Alleen de metalen rond bovenaan is diep gekrast.
En nee, daar heb ik geen geld voor over. Uiteindelijk krijg je toch gebruikssporen. Bij mij is het alleen een beetje te snel naar mijn smaak. :|
Dat is zeker zo...maar je moet maar zo denken: emoties zijn voor mietjes :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maichel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:30:
[...]

Dat is zeker zo...maar je moet maar zo denken: emoties zijn voor mietjes :P
Zeker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik heb dat bij mijn laatste drie telefoons gehad, allemaal binnen de eerste paar dagen laten vallen en meteen beschadigd. Het begint een soort traditie te worden. Bij mijn HTC One ook op de derde dag, moest uiteindelijk gerepareerd worden. Het is echt naar en frustrerend. In de verdere twee jaar (totaal zes jaar) dat ik die telefoons gebruikt heb is er nooit wat mee gebeurd.

Bij mij komt het omdat ik in het begin nog geen hoesje heb en moet wennen aan de vorm en het gewicht van de telefoon.

Ik ben erg geïnteresseerd om een S6 (edge vind ik het mooiste design hebben) aan te schaffen maar ben nu ook een beetje huiverig na het lezen van slechte kwaliteits controle en de nadelen van de branded exemplaren (heb nu een unbranded HTC One).

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 17:23
Hi. Weet iemand hoe ik de default Mail account kan kiezen. Ik kan dit nergens vinden.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Fenomeno24 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:01:

Om het beeld hier een beetje te nuanceren, ik heb een volledig goed werkende S6. Mij hoor je dus absoluut niet klagen ;)
Ik heb dus precies het probleem wat je bovenin schrijft. Mijn abbo loopt af op 10 mei, En vraag me af of de keuze wel verstandig is om daar een S6 mee te pakken(geen edge trouwens) als je dit allemaal leest is het voor sommige wel erg negatief. En zoals je zelf al aangeeft. Mensen zonder problemen hoor je uiteraard niet op dit forum... Dus twijfel twijfel. what to do!>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Tachyon schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:30:
[...]

Dat kan beter:

[afbeelding]

Ok, was wel met flight-mode on, maar toch :)

Heb gisteren lopen tweaken omdat de grootverbruiker weer eens Google Play Services was en niet het scherm :(
Maar liefst 20% ging naar die services. Met name "wakker blijven" stond op 1 uur en 17 minuten.
Dit probleem had ik op mijn S2 met KitKat ook al eens. Een aantal tips op deze link opgevolgd en het verbruik is nu al stukken beter.
Ik zet in de nacht alleen het internet uit, dan daalt hij ook iets van 2 a 3%. Me bereiken via sms en bellen kan dan wel nog.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:04
Sinds gisteren krijg ik random een melding dat Google Play service is gestopt. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ryan_ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:27:
Sinds gisteren krijg ik random een melding dat Google Play service is gestopt. Meer mensen last van?
http://www.androidpit.com/google-play-not-working

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Heeft iemand al een mooie/nette zwarte thema gespot in de thema store?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Voor de mensen die twijfelen, ga dus niet kijken op een fora. Daar komen bijna alleen problemen naar boven.
Foute dingen worden vele malen meer gedeeld dan goede dingen.
Ik lees het voor tips en tricks, zelf zou ik dus niet een bericht sturen omdat mijn S6 echt super is en de allerbeste telefoon ever is voor mij.
Als HTC diehard was de overstap moeilijk maar nu lach ik erom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Schimanski schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:40:
Voor de mensen die twijfelen, ga dus niet kijken op een fora. Daar komen bijna alleen problemen naar boven.
Die posts boeien mij juist. Posts als "mijn telefoon is perfect!" zijn voor mij geheel nietszeggend.

Zelfde met sites als Kieskeurig. Kijk je bij een stofzuiger. Zestien "reviews". Twaalf maal "perfect". Vier maal "apparaat maakt wel herrie". Dan weet ik genoeg. Lofzang posts kan je schrappen. De meest negatieve soms ook. Maar als meerdere mensen hetzelfde negatieve opschrijven is dat absoluut waardevol. YMMV, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
Brad Pitt schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:46:
[...]

Die posts boeien mij juist. Posts als "mijn telefoon is perfect!" zijn voor mij geheel nietszeggend.

Zelfde met sites als Kieskeurig. Kijk je bij een stofzuiger. Zestien "reviews". Twaalf maal "perfect". Vier maal "apparaat maakt wel herrie". Dan weet ik genoeg. Lofzang posts kan je schrappen. De meest negatieve soms ook. Maar als meerdere mensen hetzelfde negatieve opschrijven is dat absoluut waardevol. YMMV, uiteraard.
so true, zeker sinds een aantal fabrikanten een voordeeltje aan de consument geven voor het schrijven van reviews op kieskeurigvind ik de kwaliteit van die reviews een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb het probleem dat de flitser altijd aan is. Ook als de telefoon uit is zie je dat hij zachtjes aan staat. Nu heb ik Samsung een mail gestuurd en ze verwijzen me naar het service centrum.
Heeft iemand hier dit al gedaan en wat was de reactie van het service centrum?

Het zit namelijk niet echt bij mij in de buurt en als ze zeggen, we kunnen er niets aan doen, dan is het een beetje zonde van de tijd.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Wireless charger vandaag ontvangen van samsung. 7 werkdagen was dus correct :). Erg blij mee.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
spaceboy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:29:
[...]

Jazeker wel een hoesje. Een officiele van Samsung zelfs. Dat is de reden denk ik dat het glas onbeschadigd is. Alleen de metalen rond bovenaan is diep gekrast. Hij viel namelijk echt opengeklapt met de voorkant op de straat. En dat hij zo even door schoof. Was een heel eng moment om hem op te rapen. Uiteindelijk "valt de schade dan mee".

Uiteindelijk krijg je toch gebruikssporen. Bij mij is het alleen een beetje te snel naar mijn smaak. :|
Heb een hele set van deze laten komen voor een halve knaak:
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=66736591944502

Waren binnen 1 week binnen, en eerlijk gezegd ligt telefoon erg lekker in de hand en je ziet het nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
Brad Pitt schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:46:
[...]

Dat kan wel zo zijn maar als je dit doortrekt naar mobiele telefoons gaat dit natuurlijk voor geen meter op.

bijvoorbeeld
1 miljoen mensen ontvangen een toestel en van die 1 miljoen mensen hebben er 50 een probleem. al deze mensen verzamelen zich op 1 forum, waar er een topic aangemaakt wordt over de "heftige" schermproblemen van het toestel. In dat topic posten 4 mensen met een probleem en 20 mensen zonder probleem en jij gelooft die mensen met het probleem? Lijkt me niet representatief voor de werkelijkheid toch? (neemt niet weg dat een toestel voor deze prijs goed moet zijn overigens!)

[ Voor 3% gewijzigd door eniux op 30-04-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:32:
Wireless charger vandaag ontvangen van samsung. 7 werkdagen was dus correct :). Erg blij mee.
Ik krijg hem ook net door de bus binnen. Wat ik alleen niet snap.. geen kabel, doe er een kabel bij :s Leuk zo een ding, kan je dus niet eens direct gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:32:
Heb jij ooit een mail van Samsung gekregen toen je de lader ook echt "bestelde"? Vanochtend met mijn eerder ontvangen code als ingevuld maar daar nooit een email van gekregen.
Ze melden nu trouwens 7 weken wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Fly-guy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:19:
[...]

Heb jij ooit een mail van Samsung gekregen toen je de lader ook echt "bestelde"? Vanochtend met mijn eerder ontvangen code als ingevuld maar daar nooit een email van gekregen.
Ze melden nu trouwens 7 weken wachttijd.
15/4 een bericht gekregen:
Dit is de bevestiging dat uw deelname aan onze promotie in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat uw ingestuurde stukken voldoen aan onze voorwaarden. Wij handelen uw deelname binnen 8 weken af. Intussen houden wij u op de hoogte van de voortgang. U ontvangt binnen 2 weken nog een bericht hierover

22/4 een mail gekregen:
Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat binnen 7 werkdagen uw product geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.

30/04 fysiek op werk ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
beyazz06 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:17:
[...]

Ik krijg hem ook net door de bus binnen. Wat ik alleen niet snap.. geen kabel, doe er een kabel bij :s Leuk zo een ding, kan je dus niet eens direct gebruiken..
Dat snap ik ook niet, heb je alsnog maar 1 oplader dus omdat je gewoon een extra kabel moet bij gaan kopen..Had er 1 in slaapkamer willen leggen en 1 in kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
net de draadloze oplader binnen, zat een brief bij dat die van 25 niet meer op vooraad was en ik deze twv 50 ervoor kreeg, Maar volgens mij is dat gewoon degene die je zowiezo al kreeg haha

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:28
Tiduz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:44:
net de draadloze oplader binnen, zat een brief bij dat die van 25 niet meer op vooraad was en ik deze twv 50 ervoor kreeg, Maar volgens mij is dat gewoon degene die je zowiezo al kreeg haha
Pp de promotiepagina is altijd de goedkope (van 25 euro met dat nepleer) getoond en vermeld. Maar dat was enkel in NL, gelukkig krijgen we blijkbaar toch de duurdere (hoewel van binnen identiek en niet sneller ofso)...

Ik moet nog wachten, mijne is helaas nog niet verzonden, wil hem wel zo snel mogelijk hebben voor op mn werk, wel al 7 dagen geleden dat ze hebben gezegd binnen 2 weken te laten weten wanneer die verzonden wordt :D

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 30-04-2015 13:47 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
eniux schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:02:
[...]
bijvoorbeeld
1 miljoen mensen ontvangen een toestel en van die 1 miljoen mensen hebben er 50 een probleem.
Het zijn er "iets" meer dan 50 op één miljoen. Check andere fora en XDA etc.
al deze mensen verzamelen zich op 1 forum, waar er een topic aangemaakt wordt over de "heftige" schermproblemen van het toestel. In dat topic posten 4 mensen met een probleem en 20 mensen zonder probleem en jij gelooft die mensen met het probleem?
Yes. Op basis van ervaringen in het verleden is dat de beste optie. Mensen met een "perfect" toestel heb ik niet zoveel mee. Met de G3 was dat hetzelfde. Paar mensen stoorden zich aan de artificial sharpening. Rest had het niet, scherm was prima zo. Was pure onzin natuurlijk, iedereen had het. Daar kan ik dus slecht tegen, dat je blij bent met je apparaatje, soit. Dat 'ie "perfect" is, nou nee.

Plus je bent altijd meteen een azijnzeiker als je ook maar iéts commentaar hebt. En daardoor, als iemand die extreem kritisch is, lees ik liever de negatieve dingen dan de positieve. Die laatste weet ik ook wel, anders was er sowieso geen interesse in dat artikel geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
watercoolertje schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:46:
[...]

Pp de promotiepagina is altijd de goedkope (van 25 euro met dat nepleer) getoond en vermeld. Maar dat was enkel in NL, gelukkig krijgen we blijkbaar toch de duurdere (hoewel van binnen identiek en niet sneller ofso)...

Ik moet nog wachten, mijne is helaas nog niet verzonden, wil hem wel zo snel mogelijk hebben voor op mn werk, wel al 7 dagen geleden dat ze hebben gezegd binnen 2 weken te laten weten wanneer die verzonden wordt :D
oh, hoop voor je dat je hem snel krijgt, nu hoef ik niet meer met dat k*t usb micro kabeltje te kloten elke keer :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 00:49
Tiduz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:00:
[...]

oh, hoop voor je dat je hem snel krijgt, nu hoef ik niet meer met dat k*t usb micro kabeltje te kloten elke keer :P
Wauw...waar gaat het heen met de mensheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik krijg hem ook net door de bus binnen. Wat ik alleen niet snap.. geen kabel, doe er een kabel bij :s
Terwijl toch duidelijk vermeld wordt dat het om een wireless charger gaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:13:
[...]

Terwijl toch duidelijk vermeld wordt dat het om een wireless charger gaat...
Hahaha idd maar een kabeltje had er best wel bij mogen zitten |:( , maar goed daar heb ik er zat van.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:13:
[...]

Terwijl toch duidelijk vermeld wordt dat het om een wireless charger gaat...
Waarschijnlijk bedoeld hij een powercord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik snap niet waarom die edge glow als ik gebeld wordt maar op 1 kant is.. Moet ik zeker altijd gaan opletten hoe ik mn telefoon neer leg. Zoiets kan toch gewoon aan 2 kanten...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spenky schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:36:
Ik snap niet waarom die edge glow als ik gebeld wordt maar op 1 kant is.. Moet ik zeker altijd gaan opletten hoe ik mn telefoon neer leg. Zoiets kan toch gewoon aan 2 kanten...
Is toch niet zo moeilijk ? Je kunt hem zelf instellen of links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
pappaleone schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:58:
[...]

Is toch niet zo moeilijk ? Je kunt hem zelf instellen of links of rechts.
jaa, maar ik wil de glow aan beide zijde zodat ik niet hoef op te letten hoe ik mn telefoon neerleg..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spenky schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:02:
[...]

jaa, maar ik wil de glow aan beide zijde zodat ik niet hoef op te letten hoe ik mn telefoon neerleg..
Geef even een belletje aan Samsung. Zit er helaas niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Teletekst schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:24:
Ik heb het probleem dat de flitser altijd aan is. Ook als de telefoon uit is zie je dat hij zachtjes aan staat. Nu heb ik Samsung een mail gestuurd en ze verwijzen me naar het service centrum.
Heeft iemand hier dit al gedaan en wat was de reactie van het service centrum?

Het zit namelijk niet echt bij mij in de buurt en als ze zeggen, we kunnen er niets aan doen, dan is het een beetje zonde van de tijd.

Alvast bedankt!
Fabrieks instellingen geprobeerd?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
whew, super blij, had camera focus problemen maar heb net Wipe Cache gedaan en zo snel heeft die nog nooit gefocust, als ik quick cam open METEEN focus, nu is me toestel echt 100% perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ondertussen besloten om mijn 3e toestel ook weer om te ruilen voor toestel nr 4 8)7

De issues (gedeeltelijk herhaling tov vorige toestellen) :

- scherm : lichtroze en groene tint op delen van het scherm
- smalle opening tussen scherm en toestel linksbovenaan. Kan later problemen geven, bijv stof onder scherm.
- powerbutton is lastig indrukken...je moet veel kracht zetten. Is dus compleet anders dan de volume toetsen en is niet goed. Kan in de toekomst meer problemen geven.

Morgenmiddag omruilen bij Coolblue in Rotterdam. Ik moet zeggen de service is verder wel uitstekend bij Coolblue. Geen vervelende vragen e.d....gewoon meteen omruilen, geen punt. Ben zeer blij en opgelucht dat ik heb besloten het toestel daar aan te schaffen!!! d:)b

...to be continued!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:04:
Ik heb ondertussen besloten om mijn 3e toestel ook weer om te ruilen voor toestel nr 4 8)7

De issues (gedeeltelijk herhaling tov vorige toestellen) :

- scherm : lichtroze en groene tint op delen van het scherm
- smalle opening tussen scherm en toestel linksbovenaan. Kan later problemen geven, bijv stof onder scherm.
- powerbutton is lastig indrukken...je moet veel kracht zetten. Is dus compleet anders dan de volume toetsen en is niet goed. Kan in de toekomst meer problemen geven.

Morgenmiddag omruilen bij Coolblue in Rotterdam. Ik moet zeggen de service is verder wel uitstekend bij Coolblue. Geen vervelende vragen e.d....gewoon meteen omruilen, geen punt. Ben zeer blij en opgelucht dat ik heb besloten het toestel daar aan te schaffen!!! d:)b

...to be continued!
Hoe lang zit er tussen het vorige toestel en de nieuwe die je nu morgen gaat halen? Wat ik begrijp is dat je in de eerste 14 dagen je toestel zo om kunt ruilen ( heb ik zelf ook gedaan). Maar als je nu morgen je nieuwe ophaalt gaan dan weer die 14 dagen opnieuw in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
pappaleone schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:12:
[...]

Hoe lang zit er tussen het vorige toestel en de nieuwe die je nu morgen gaat halen? Wat ik begrijp is dat je in de eerste 14 dagen je toestel zo om kunt ruilen ( heb ik zelf ook gedaan). Maar als je nu morgen je nieuwe ophaalt gaan dan weer die 14 dagen opnieuw in?
Nee dat denk ik niet.

Sinds dat ik 't een en ander via een linkje hier heb veranderd... gaat m'n accu goed mee heb nu dik 16 uur waarvan ruim 5 uur SOT en nog 23 procent over 👍

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Ben ik de enige met coil whine vanuit de oplader? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:21:
[...]

Nee dat denk ik niet.

Sinds dat ik 't een en ander via een linkje hier heb veranderd... gaat m'n accu goed mee heb nu dik 16 uur waarvan ruim 5 uur SOT en nog 23 procent over 👍
Wil je dat linkje nog even delen?
Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:36
ninasky11 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:23:
Ben ik de enige met coil whine vanuit de oplader? :'(
nope, hier hetzelfde bij einde laadbeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:12:
[...]

Mijn 1e S6 had ik op 10 april ontvangen, en aangezien we vandaag alweer 20 dagen verder zijn denk ik dat Coolblue niet de moeilijkste is en goede service belangrijk vindt. Wat mij betreft in ieder geval...top! Eerlijk gezegd verwacht ik niet anders, maar niet ieder bedrijf zal het op deze uitstekende manier behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
http://imgur.com/NhotPHP en http://imgur.com/4gm1VPz

Is er trouwens een andere app ipv imgur om foto's up te loaden en te delen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Hakki schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:24:
[...]

nope, hier hetzelfde bij einde laadbeurt..
juist dit zocht ik , bij mij gaat het tot 90 % perfect maar bij de laatste 10 % whinen als een gek

ga je er iets aan doen of laat je het gewoon voor wat het is?
weet namelijk niet of het op den duur kwaad kan t.o.v. telefoon of de oplader zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens aan de reacties op XDA te zien dan lijken de meeste huidige problemen te zijn bij toestellen gemaakt in Vietnam.

Er zijn gevallen bekend van toestellen gemaakt in China en Korea waarbij men wel een perfect toestel (scherm) heeft...

Al mijn 4 defecte toestellen zijn afkomstig uit Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Waar zie je de productielocatie van je toestel dan ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:14:
Overigens aan de reacties op XDA te zien dan lijken de meeste huidige problemen te zijn bij toestellen gemaakt in Vietnam.

Er zijn gevallen bekend van toestellen gemaakt in China en Korea waarbij men wel een perfect toestel (scherm) heeft...

Al mijn 4 defecte toestellen zijn afkomstig uit Vietnam.
Hier 2 toestellen beide ook afkomstig uit Vietnam
Staat volgens mij ook op het doosje.

[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 30-04-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Heb geen problemen met het opladen.

Wel een vraagje (ik kom af van een Sony Xperia) of hier ook gekleurde equalizers in zitten? En of je het doffe grijze plaatje kunt veranderen? Bij sommige albums zie ik wel een afbeelding

Zie hier niks staan in de gebruikershandleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:28
Tiduz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:25:
whew, super blij, had camera focus problemen maar heb net Wipe Cache gedaan en zo snel heeft die nog nooit gefocust, als ik quick cam open METEEN focus, nu is me toestel echt 100% perfect :D
Wat voor problemen had je? Mijne heeft ook moeite met focussen namelijk. ik moet hem echt ff draaien het toestel en ineens doet ie het goed...

Als ik de camera opstart dan focust ie dus niet, maar als ik dan omhoog richt en weer terug, of van landscape naar portrait ga en terug doet ie het wel goed, daarnaast lijkt er een barst te zijn in het AMOLED scherm, niet in de glasplaat en ik zie het alleen als de zon er op staat en ik uit een bepaalde hoek kijk. Het is dus totaal niet storend, maar is me een keer opgevallen en nu zoek ik de hele tijd waar die scheur zit :P

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 30-04-2015 17:28 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:21:
[...]

Hier 2 toestellen beide ook afkomstig uit Vietnam
Staat volgens mij ook op het doosje.
Zijn dat ook toestellen met problemen?

Had ik zelf ook ff nagekeken maar staat niet op de doos.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 30-04-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:58
Hier ook Vietnam, gebouwd op 04042015.
Ik heb voorlopig nergens geen problemen mee.
Scherm is goed, knopjes en afwerking geen probleem

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha! Goed om te horen in ieder geval.

Ik zal het morgen wel (weer!) gaan zien...fingers crossed!!! 8) :*) O-)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 30-04-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond ik ook...staat handige info in vermeldt. Zelfs hoe vaak je de lader en headphones hebt aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Wel apart, op me toestel staat Yateley (UK dus) en de app zegt dat ie uit Vietnam komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Replar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:40:
[...]

Wel apart, op me toestel staat Yateley (UK dus) en de app zegt dat ie uit Vietnam komt...
Dat staat ook achterop mijn S6. Ik vermoed dat het (een/het) hoofdadres van Samsung zal zijn in UK, maar dat de manufactoring data (app) zal aangeven waar het toestel daadwerkelijk gemaakt is / vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:29:
[...]

Zijn dat ook toestellen met problemen?

Had ik zelf ook ff nagekeken maar staat niet op de doos.
Mijn eerste toestel had ook schermproblemen, diegene die ik nu heb heeft het heel licht maar zeker niet storend. Ik ga er ook niet meer mee terug. Maar of het Vietnam gerelateerd is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 16-09 21:14
Heb er een s6 uit china gemaakt op 08-03-2015.
Met speling op de homeknop,spleet rechts onder tussen het glas en het frame,vlek acher in die speciale coating en een flitser die blijft branden :X 8)7 heb alleen nog geen tijd gemaakt om hem om te ruilen voor een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
rohit schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:23:
[...]

Fabrieks instellingen geprobeerd?
Nee nog niet.
Anders moet ik alles opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm...lijkt mij dat het dan wel duidelijk is geworden dat er weinig af te leiden valt aan waar het toestel is gemaakt...dan weten we dat ook weer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieZulu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:26
Nu een keer geen horror verhaal over de S6 ...

Ik ben meer dan tevreden over mijn S6. Materialen en afwerking zijn subliem, scherm vertoont geen kuren en geeft een zeer mooi plaatje, en zeker met de Nova Launcher is de response subliem (kan het nog sneller instellen als ik wil). Nooi gedacht dat een 3rd party launcher zo veel zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik moet nu ook helaas melden dat mijn s6 een slecht exemplaar is, sinds gisteravond in gebruik al meerdere keren ofwel zelf uitgevallen of vastgelopen.
Terug naar fabrieks instellingen en een totale wipe heeft geen oplossing geboden.
Helaas dus terug en maar weer wachten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Die van mij ook uit Vietnam maar ik ga nu ook roze vlekken zien door al die posts van jullie 😂 neeh gekheid van mij is top

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmmm, ook op andere fora schieten de klachten omhoog als onkruid bij een voorjaarsdag de grond uit....
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de S6 serie te snel op de markt is gebracht. Je leest gewoon heel veel klachten, iedereen is zit vol lof over het uiterlijk en de snelheid, maar qua productiefouten c.q. martiaal issues had het allemaal wel een stuk beter gemogen.

Natuurlijk weet ik dat er bij veel verkochte aantallen je automatisch ook veel defecten hebt, maar toch.... Voor mijn gevoel is het op dit moment te veel. Ik sprak vandaag iemand bij zowel CoolBlue als bij BelSimpel die mij beide wisten te vertellen dat er wel heel veel Galaxy S6's retour komen met klachten.

Maakt Samsung een keer een telefoon die er "premium" uit ziet, laat de kwaliteit behoorlijk te wensen over.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En wat is de meest voorkomende klacht dan ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

dave1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:51:
En wat is de meest voorkomende klacht dan ?
Scherm dingentjes.... In verschillende stadia. Met een goed zoek commando op Google vindt je er genoeg. Nogmaals, ik weet ook wel dat bij een toestel waar er veel van verkocht zijn er ook veel defecten plaats kunnen vinden. Aan de andere kant, andere populaire toestellen als bij voorbeeld een iPhone of andere Android toestellen worden iets minder vaak genoemd met echte productie fouten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Prima toestel hier, uit Vietnam.

Mijn ervaring met nieuw toestellen: Er breekt ALTIJD een pleuris uit op fora. Lumia 800, Lumia 920, HTC M8, er wordt meteen geroepen over slechte batches etc. Nogmaals, vergeet niet, enorm veel klanten zitten niet op die fora, slechte ervaringen (en die bagatelliseer ik niet) zullen er altijd zijn. Maar dat maakt de S6 (Edge) geen slecht of te snel gelanceerd toestel. Dat wil ik pas aannemen als ik weet hoeveel unites er geretourneerd zijn t.o.v. verscheepte units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53
Het zal allemaal wel meevallen met de kwaliteit @bullet nl. Dit soort problemen zijn niet fijn maar gebeuren nou eenmaal bij een dergelijke grote productie. Sla de topics van populaire toestellen er maar eens op na rond de datum vd release... En ja, je hoort vooral de problemen en niet hoe geweldig het toestel is.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is ook Made in Vietnam maar is perfect in orde.
Ik heb ook de vraag gesteld bij Coolblue om mijn toestel te ruilen voor een 64Gb, heb nu een 32Gb, maar ik was aan dag 15 en ze konden voor mij geen uitzondering maken, terwijl ik toch maar 1 week bedenk tijd heb gehad, 1 week in mijn bezit en 1 week bij coolblue om er een andere rom op te flashen. (Had geen snelle instellingen op de LUX rom, heb nu de PHN rom en heb ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik een unbranded rom op een branded toestel kan flashen, krijg nu steeds een FAIL in Odin, kan de "hidden" map niet wegschrijven. Komt dit omdat er een lock op zit, vind er niks over terug bij mijn vriend Google! (Is een proximus rom die er nu op zit "PRO")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:09:
Weet er iemand hoe ik een unbranded rom op een branded toestel kan flashen, krijg nu steeds een FAIL in Odin, kan de "hidden" map niet wegschrijven. Komt dit omdat er een lock op zit, vind er niks over terug bij mijn vriend Google! (Is een proximus rom die er nu op zit "PRO")
En waarom wil je unbranded rom? Ik zit zelf ook op de 'PRO' en draai de laatste firmware (via OTA ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft mijn ervaringen met de S6 (non-Edge)...

Ten eerste, het is een sublieme telefoon. Alles werkt retesnel en zeer soepel. Verder vind ik het ontwerp (in mijn geval de witte versie) zeer mooi en ook in de hand voelt de telefoon erg fijn aan...vooral vanwege het lichte gewicht en het relatief compacte formaat. Het scherm is zeer strak (maar dat wist ik al van mijn Note 4). De vingerprintscanner werkt erg goed. Foto's zijn geweldig. Zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan....ik heb geen enkel minpunt kunnen ontdekken!

Kortom...mijn indrukken van de S6 zijn uitstekend. Doet mij terugdenken aan de One M7...die gaf mij ook een echt wow-gevoel toen ik 'm in mijn handen kreeg de 1e keer :)

Tja en dan de problemen. In mijn geval ben ik morgen aan mijn 4e toestel toe, tot nu allemaal gefabriceerd in Vietnam.

- Alle 3 toestellen hebben tot nu toe een niet-uniform scherm met roze en/of groene gloed op diverse delen.
- 2 van de 3 toestellen hebben een gleuf tussen scherm en body van de telefoon over bijna de gehele linkerkant.
- Het laatste toestel heeft een vreemd-stugge powerbutton. Indrukken kost veel moeite en kracht. Totaal anders dus als de volumetoetsen.

Dat zijn de issues met mijn 3 Galaxy S6 (non-Edge) toestellen.

Of dit allemaal algemene issues zijn kan ik niet zeggen. Wel weet ik dat de problemen met een niet-uniform scherm een veelgehoorde klacht is hier en op XDA. Veel meer dan je (ik) zou verwachten. Het lijkt dan waarschijnlijk wel op een fabricage-issue (in 1 of meerdere productie facilities). Maar goed...dat blijft koffie-dik-kijken.

Ik hoop morgen van dit geneuzel af te zijn en gewoon volop te kunnen genieten van het toestel. Het heeft mij tot nu toe 3x een ritje van Den Haag naar Rotterdam gekost, totaal zo'n 170km. Reken maar uit..ongeveer eur 30,-- inclusief parkeerkosten. Uiteraard is dat deels mijn keus. Ik wil liever niet steeds 3-4 dagen moeten wachten totdat ik het vervangende toestel toegestuurd heb gekregen. Maar bljft een feit dat het een hoop moeite, tijd, geld, en kopzorgen kost. En dat zou niet nodig moeten zijn.

Het is uiteraard ook weer niet het eind van de wereld, maar je betaalt toch een stevig bedrag voor zo'n toestel en dan wil je ook de kwaliteit naar gelang ervoor terug.

Enfin...dat is mijn zicht op de issues en mijn ervaringen met de S6 (tot nu toe) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:36
ninasky11 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:36:
[...]

juist dit zocht ik , bij mij gaat het tot 90 % perfect maar bij de laatste 10 % whinen als een gek

ga je er iets aan doen of laat je het gewoon voor wat het is?
weet namelijk niet of het op den duur kwaad kan t.o.v. telefoon of de oplader zelf
ik laat het zo:) Zal toch meestal wireless laden.. en uithalen aan 90% als het teveel stoort kan ook geen kwaad (tenzij je al ligt te slapen).

Had het ook op Note 2, die draait nog steeds perfect voor de vriendin, dus kan geen kwaad vermoed ik (velen zullen het zelfs niet horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Enige wat ik echt ruk vind aan Android is de appstore....dat gaat dus echt verre van soepel zeker als je van een iPhone af komt dat ze dat nog steeds niet voor elkaar hebben is mij echt een raadsel 😐

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:51:
Enige wat ik echt ruk vind aan Android is de appstore....dat gaat dus echt verre van soepel zeker als je van een iPhone af komt dat ze dat nog steeds niet voor elkaar hebben is mij echt een raadsel 😐
Vreemd...heb daar nooit enig probleem mee. Gewoon aanklikken en installeren...hoe moeilijk kan het zijn. Wat werkt er dan niet (zoals de app store)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik zat te denken om mijn iPhone 6 in te ruilen voor een galaxy s6 of edge, nu twijfel ik ten eerste of ik een edge moet nemen (vind ik wel het mooiste) maar zijn er apps of dingen die bijv "van het scherm vallen" of hoe ik dat ook moet uitleggen / vragen..

verder lees ik ook veel issues, is dat nog afhankelijk van waar je m haalt of is dit random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:54:
[...]

Vreemd...heb daar nooit enig probleem mee. Gewoon aanklikken en installeren...hoe moeilijk kan het zijn. Wat werkt er dan niet (zoals de app store)?
Ja dat snap ik, maar heb 't meer over 't scrollen in de appstore

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:20:
[...]

Ja dat snap ik, maar heb 't meer over 't scrollen in de appstore
Ah op die fiets ;) Nee dat ben ik wel met je eens...scrollen gaat niet echt lekker soepel inderdaad. Geen idee zelf overigens hoe dat op een iphone gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:23:
[...]

Ah op die fiets ;) Nee dat ben ik wel met je eens...scrollen gaat niet echt lekker soepel inderdaad. Geen idee zelf overigens hoe dat op een iphone gaat...
Ik kom van de iPhone 6 af, en ik kan zeggen dat het een dag en nacht verschil is. Maar goed het betreft alleen de appstore dus dat scheelt 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:27:
[...]

Ik kom van de iPhone 6 af, en ik kan zeggen dat het een dag en nacht verschil is. Maar goed het betreft alleen de appstore dus dat scheelt 😃
Zo zie ik het zelf ook...de playstore gebruik ik niet heel vaak, dus het ongemak is miniem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
Je kunt altijd nog met je computer naar https://play.google.com gaan en van daaruit de apps naar je telefoon sturen. Heb je ook geen problemen meer met scrollen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Jorick schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:49:
Je kunt altijd nog met je computer naar https://play.google.com gaan en van daaruit de apps naar je telefoon sturen. Heb je ook geen problemen meer met scrollen :P.
Dat kan via je telefoon ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
[...]

Wat dacht je van de kabel van je oplader... 8)7

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:31:
[...]

Wat dacht je van de kabel van je oplader... 8)7
:) Ik begreep de originele opmerking ook al van geen kant...sommige mensen 8)7 |:(

Edit : al begrijp ik het wel als je van beiden gebruik wilt kunnen maken. Bijvoorbeeld de wireless charger voor 's avonds opladen op het nachtkastje en de reguliere usb lader voor noodgevallen (even kort snel bijladen).

[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 30-04-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
De appstore van Apple vind ik juist saai. Vandaag ook de draadloze oplader binnrn gekregen. Mooi dingetje. Ook mooi verlicht tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Mijn toestel -eentje uit de serie van 10 die Samsung beschikbaar gesteld heeft voor de reviews- komt ook uit Vietnam. Functioneert prima, scherm is foutloos, bouwkwaliteit zoals de S6 Edge bedoeld is.

Als er echt veel kwaliteitsverschil in de verschillende productielocaties had gezeten zouden ze vást niet de reviewtoestellen uit Vietnam gekozen hebben, toch ? Ik denk dat het allemaal zo'n vaart niet loopt :)

Valt me overigens wel op dat ik al best wat (minuscule) krasjes op de glazen achterkant heb. Die krasjes vallen alleen op in fel (zon)licht maar het Gorilla-glas is kennelijk niet zo bikkelhard als je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:58:
[...]

Scherm dingentjes.... In verschillende stadia. Met een goed zoek commando op Google vindt je er genoeg. Nogmaals, ik weet ook wel dat bij een toestel waar er veel van verkocht zijn er ook veel defecten plaats kunnen vinden. Aan de andere kant, andere populaire toestellen als bij voorbeeld een iPhone of andere Android toestellen worden iets minder vaak genoemd met echte productie fouten.
Ik lees ook veel over de schermdingen maar je kunt ook overdrijven. Gasten die met een loep gaan zoeken naar een afwijking of kleurverschil. Ik vraag me af hoe die mensen een auto kopen. Dan heb je een week nodig voor aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:03:
[...]

Ik lees ook veel over de schermdingen maar je kunt ook overdrijven. Gasten die met een loep gaan zoeken naar een afwijking of kleurverschil. Ik vraag me af hoe die mensen een auto kopen. Dan heb je een week nodig voor aflevering
Ik heb mijn telefoon ook een keer omgeruild voor een nieuwe, ook schermproblemen het bekende rose en blauwe gloed. Nu heb ik een nieuw exemplaar, als ik op een puur wit scherm kijk bijvoorbeeld google pagina dan is de achtergrond gewoon wit .Draai ik het toestel kantelen dan komt er toch een iets rose achtige kleur. Maar ik heb besloten niet meer terug te gaan. Het toestel is verder perfect. En een totaal wit scherm heb ik bijna nooit. Ik ben ook eens gaan kijken bij mijn samsung tv UE46ES8000 46" LED-TV en als ik een puur wit scherm oproep en er in bepaalde hoeken op kijk zie je ook een licht rose gloed. Maar bij gewoon gebruik merk je er totaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Zojuist met Coolblue de dingen doorgenomen. De Galaxy S6 gaat komende maandag de deur uit, ook mijn vierde exemplaar heeft last van de roze gloed, en ja, dat is als ik hem normaal houd dus niet onder een hoek van zoveel graden.

Als het scherm prima verder was, dan was ik bij de S6 gebleven, los van de accu. Verder is het een prima toestel en zal ik zeker de vingerafdrukscanner en de snellader missen. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is voor de Galaxy S6 helaas nu gekomen :(

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.