Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn (1e, 2e en 3e) toestel is de roze gloed over zowat het gehele scherm. Op witte achtergrond is het beeld dus niet wit maar roze...overduidelijk waarneembaar! Jammer dat sommigen hier dit afdoen als miereneuken of je dingen verbeelden :X Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als jezelf een prima toestel in handen hebt. Een beetje lullige opmerking vind ik het wel. En ik loop overigens ondertussen lang genoeg mee om het scherm weloverwogen te kunnen beoordelen.

Uiteraard is dit allemaal zonder het scherm te kantelen...daarbij is het color shifting probleem welbekend, maar neem ik dus ook geheel niet mee in mijn mening over het scherm.

Wat ikzelf erg opvallend blijf vinden is dat ik nu 3 toestellen heb gehad met exact dezelfde issue met het scherm. Ik vind dat erg opvallend en ik vraag mij dan af hoe groot is die kans? Omdat al deze toestellen bij Coolblue vandaan komen, kan het natuurlijk een verkeerde batch zijn geweest die men daar geleverd heeft gekregen...dat is de enige verklaring die ik mij kan bedenken.

Edit : ik zie nu net de reactie van steeffoon...ook bij coolblue het toestel aangeschaft...en ook met 4 verschillende toestellen het scherm probleem!

Morgenmiddag weet ik (nog) meer nadat ik toestel nr 4 bij Coolblue heb opgehaald. Als dit weer een toestel is met slecht scherm, dan volg ik het pad van Bullet...afwachten tot een nieuwe batch (van Coolblue al wel vernomen dat dit een aantal maanden kan duren!)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 30-04-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
watercoolertje schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:24:
[...]
Wat voor problemen had je? Mijne heeft ook moeite met focussen namelijk. ik moet hem echt ff draaien het toestel en ineens doet ie het goed...

Als ik de camera opstart dan focust ie dus niet, maar als ik dan omhoog richt en weer terug, of van landscape naar portrait ga en terug doet ie het wel goed, daarnaast lijkt er een barst te zijn in het AMOLED scherm, niet in de glasplaat en ik zie het alleen als de zon er op staat en ik uit een bepaalde hoek kijk. Het is dus totaal niet storend, maar is me een keer opgevallen en nu zoek ik de hele tijd waar die scheur zit :P
exact hetzelfde probleem had ik.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik zie nu net dat mijn ledlamp een klein beetje licht geeft. Hoe dan !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:30:
Op mijn (1e, 2e en 3e) toestel is de roze gloed over zowat het gehele scherm. Op witte achtergrond is het beeld dus niet wit maar roze...overduidelijk waarneembaar! Jammer dat sommigen hier dit afdoen als miereneuken of je dingen verbeelden :X Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als jezelf een prima toestel in handen hebt. Een beetje lullige opmerking vind ik het wel. En ik loop overigens ondertussen lang genoeg mee om het scherm weloverwogen te kunnen beoordelen.

Uiteraard is dit allemaal zonder het scherm te kantelen...daarbij is het color shifting probleem welbekend, maar neem ik dus ook geheel niet mee in mijn mening over het scherm.

Wat ikzelf erg opvallend blijf vinden is dat ik nu 3 toestellen heb gehad met exact dezelfde issue met het scherm. Ik vind dat erg opvallend en ik vraag mij dan af hoe groot is die kans? Omdat al deze toestellen bij Coolblue vandaan komen, kan het natuurlijk een verkeerde batch zijn geweest die men daar geleverd heeft gekregen...dat is de enige verklaring die ik mij kan bedenken.

Edit : ik zie nu net de reactie van steeffoon...ook bij coolblue het toestel aangeschaft...en ook met 4 verschillende toestellen het scherm probleem!

Morgenmiddag weet ik (nog) meer nadat ik toestel nr 4 bij Coolblue heb opgehaald. Als dit weer een toestel is met slecht scherm, dan volg ik het pad van Bullet...afwachten tot een nieuwe batch (van Coolblue al wel vernomen dat dit een aantal maanden kan duren!)
Ik heb mijn S6 Edge Black 32GB ook van Coolblue, als een van de eerste volgens mij (gewonnen, binnen sinds 10 april) en ik heb echt lopen turen op het scherm, hele scherm op wit zetten, andere kleuren, gedraaid enz. en ik kan echt niks van een roze of gele gloed zien.

Verder ben ik ook nog steeds erg gelukkig met mijn S6, vingerafdruk werkt goed, scherm is goed. Ja het aanknopje heeft ietsjes meer weerstand dan de volume knoppen, maar dat vind ik juist fijn. Ik vind dat de volumeknoppen juist te makkelijk in te drukken zijn. Ik heb ook (nog) niet last gehad van vastlopers, reboots enz.
Tot nu toe gaat echt alles nog lekker. De enige dingen waar ik mij soms aan stoor zijn puur Touchwiz/softwarebouw gerelateerd, wat anders is dan HTC sense, dat is gewoon puur wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MLPN...

Mooi dat jij een puik toestel hebt (van coolblue) en zoals ik eerder vandaag ook al schreef ben ik enorm tevreden met de S6...ik kan geen minpunt ontdekken, het is verder echt een dijk van een mobiel.

Ik hoop dan ook dat ik vanaf morgen gewoon kan gaan genieten van de telefoon zoals dat hoort :)

Ps de scherm issues lijken veelal op de non-Edge versie aanwezig te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 01-05-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hetzelfde probleem maar die van mij komt van studentenmobiel.
Ik ga morgen eens even neuzen op duitse en amerikaanse sites, want ik ben ben nu toch wel eens benieuwd of dat alleen in Nederland gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Mijn galaxy s6 doet het ook gewoon perfect. Ik heb em al vanaf de release-dag van Coolblue en nog niet tegen problemen aangelopen. Geen gekke gloed te vinden op het scherm, camera doet het perfect, knoppen zijn goed. Ook nog geen enkel krasje te vinden terwijl ik em nog zonder hoesje gebruik. De accu is voor mij gewoon goed te noemen. Gaat een stuk langer mee dan m'n M7 terwijl ik hem gewoon de hele dag gebruik. Alleen op werk waar ik geen bereik heb gaat het heel hard maar dat is op te lossen door em op vliegtuigmodus te zetten en wi-fi aan.

Vandaag heb ik die draadloze lader van Samsung ontvangen. Mooi dingetje maar jammer dat er geen kabel bij zit. Kortom, ik ben heel tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:13:
[...]

Terwijl toch duidelijk vermeld wordt dat het om een wireless charger gaat... ;)
Begrijpend lezen is ook een vak..? |:(
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:28:
[...]

Dat snap ik ook niet, heb je alsnog maar 1 oplader dus omdat je gewoon een extra kabel moet bij gaan kopen..Had er 1 in slaapkamer willen leggen en 1 in kamer.
Idd, zo iets had ik ook in gedachten.. Sowieso beetje krom, lever je een lader zonder kabel.. 8)7
henklbr schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:31:
[...]

Wat dacht je van de kabel van je oplader... 8)7
Ok, jij zegt dus.. Ik koop een nieuwe oplader (willekeurig) maar verwacht niet dat er een kabel bij zit? Yes, lijkt me errrug logisch.. :X
dafmay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:38:
[...]

Vond ik ook...staat handige info in vermeldt. Zelfs hoe vaak je de lader en headphones hebt aangesloten :)
Ook opmerkelijk, ik zelf heb nog geen enkele keer de headset aangesloten.. De counter staat echter al op 6..? Lader heb ik er ook nog maar 2/3 keer op gehad terwijl de counter al op 11 staat? :o

Wat moet/kan ik hier uit opmaken? o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Had mijn vraag al eerder gesteld, dus nog f een keer, als ik kijk bij RAM geheugen dan zie ik twee getallen .... 1 van ongeveer 300Mb en bij applicatiebeheer zie ik ongeveer 1Gig aan vrije RAM ... welke is nu is correct ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
beyazz06 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:16:
Ook opmerkelijk, ik zelf heb nog geen enkele keer de headset aangesloten.. De counter staat echter al op 6..? Lader heb ik er ook nog maar 2/3 keer op gehad terwijl de counter al op 11 staat? :o

Wat moet/kan ik hier uit opmaken? o_0
Niets van aantrekken bij mij stond de headset counter ook op 6 en de counter van de lader was ook hoger dan 1 (weet niet meer hoeveel). Testen in de fabriek of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg de indruk dat veel toestellen bij Coolblue vandaan komen met problemen.

Het kan zijn dat CB een slechte batch heeft binnen gekregen maar het kan ook zijn dat veel tweakers hun toestel bij CB kopen waardoor de kans groter is dat het defecte toestel bij CB vandaan komt.

Al met al heb ik geen enkel probleem. Mijn toestel komt bij T-mobile vandaan.

Waarschijnlijk, en dat is puur natte vinger werk, is de kwaliteits controle bij Samsung op een laag pitje gezet om de enorme vraag van de Galaxy S6 te kunnen beantwoorden.

De S5 verkoop viel behoorlijk tegen en ik kan me voorstellen dat Samsung wat voorzichtiger is geworden met het produceren van toestellen. Toen bleek dat de S6 toch wel een succes zou worden, moesten ze de productie bij stellen en uit ervaring weet ik dat een bedrijf liever wel levert dan dat ze nee moeten verkopen. RMA's worden dan wel ingecalculeerd.
Toch vind ik het een kwalijke zaak als dit zo is want kwaliteit moet belangrijker zijn dan kwantiteit vooral omdat het om een high-end toestel gaat.

Toch als ik terug kijk naar andere fabrikanten zoals HTC, dan hadden die in het begin van de M7 ook veel problemen betreffende de bouw kwaliteit omdat ze waarschijnlijk ook de vraag niet aan konden.

Ook kan ik me de gele vlekken op de iPhones en Sony Xperia's nog wel herinneren, of het spontaan breken van glas. En wat dacht je van de verschillende leveranciers van de schermen die HTC en Sony gebruikten in het begin van hun One en Xperia toestellen zodat het een gok was welke kwaliteit je kreeg.

Om het in perspectief te zien heeft elk merk heeft wel zn isseus maar geeft toe dat het nu erger lijkt dan met de introductie van de S4 en S5

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 01-05-2015 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

beyazz06 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:16:
[...]

Begrijpend lezen is ook een vak..? |:(

[...]
_O-

Even een weekje gemist, maar het lijkt wel alsof het toestel inderdaad gebracht is.
Het topic hier kunnen ondertussen ook wel omdopen naar "[Samsung Galaxy S6 (Edge)] (amo)led ervaringen"

Ik mag overigens in me handjes knijpen dat ik geen problemen ervaar (of ik ben wat minder veeleisend)

[ Voor 12% gewijzigd door Zygivt op 01-05-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
DeeSung schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:49:
Ik zie nu net dat mijn ledlamp een klein beetje licht geeft. Hoe dan !?
http://www.greenrecovery....chting/hoe-werkt-een-led/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had de S6 twee keer besteld. Een keer bij bol.com en later omdat Bol niet leverde bij CB.
Ineens had ik beide toestellen op dezelfde dag binnen. Degene van CB maar retour gedaan, omdat ik bij bol een cover erbij kreeg.

Mijn S6 van bol is prima. Nergens last van. Blij dat ik die van CB terug heb gedaan dan. Enige wat beetje tegenvalt is de batterij. standby nogmaals, helemaal super. 2-3% op een nacht. Met screen time gaat het wel snel vind ik. Maar dat komt voor een deel ook door AMOLED natuurlijk..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Scrisissszzz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:43:
Maar dat komt voor een deel ook door AMOLED natuurlijk..
Als je alleen maar zit te browsen of Antarctica documentaires kijkt wel ja. Anders zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Overgeef Dave schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:49:
[...]

Niets van aantrekken bij mij stond de headset counter ook op 6 en de counter van de lader was ook hoger dan 1 (weet niet meer hoeveel). Testen in de fabriek of zo.
Heb even zitten testen, wanneer je het toestel met je laptop/pc verbind telt dit ook mee..!

Ik heb trouwens van de week ook mijn S6 Edge gewisseld bij, toevallig, CB daar ik problemen had met het netwerk. Dat was trouwens ook het enige issue. Nu omgeruild lijkt het allemaal beter te werken als ook nu geen andere problemen.. Het kan dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Scrisissszzz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:43:
Met screen time gaat het wel snel vind ik. Maar dat komt voor een deel ook door AMOLED natuurlijk..
Dit AMOLED-scherm zou in verhouding (tot andere AMOLED-schermen !) wel redelijk energiezuinig moeten zijn hoor :) Ik heb in elk geval ontdekt dat de instelling voor de helderheid (voor dagelijks gebruik ga je dan tussen de 50 en 100% helderheid zitten) weinig invloed heeft. Daarom staat de mijne gewoon op 100% helderheid 8)

Ben over de accuduur tevreden, voor mij volstaat 'ie prima :)

Overgeef Dave schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:49:
[...]

Ik gok eerlijk gezegd dat verbinden met een Bluetooth headset (en zo kan je autoradio zich ook voordoen !) ook meetelt. Dan klopt 'ie bij mij toch wel redelijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door Carpento op 01-05-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Carpento schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:56:
[...]
Ik gok eerlijk gezegd dat verbinden met een Bluetooth headset (en zo kan je autoradio zich ook voordoen !) ook meetelt. Dan klopt 'ie bij mij toch wel redelijk :)
Indeed! Dat is het, even in de wagen gestapt en verbonden.
Hup counter++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maus0165
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2021
Mijn S6 komt ook bij Coolblue vandaan. Totaal geen probleem mee. Knoppen goed, scherm goed en geen andere gekke fratsen.

Enig puntje was de gratis PowerBank die ik er bij kreeg. Deze bleek niet te werken. Tot 3 keer toe een nieuwe gekregen maar geen van allen werkte goed met mijn S6. De S6 trok de powerbank binnen enkele seconden volledig leeg! Als ik hem dan vervolgens los koppelde, dan gaf de powerbank aan dat hij nog volledig vol was. Vaag.

Gisteren ook de Wireless Charger ontvangen.
Ben benieuwd welke versie jullie hebben gekregen. Ik heb namelijk de nieuwere (duurdere) ronde versie gekregen omdat de normale volledig op was. Ben er wel blij mee. Ziet er super mooi uit en doet zijn werk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:04
Maus0165 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:13:
Gisteren ook de Wireless Charger ontvangen.
Ben benieuwd welke versie jullie hebben gekregen. Ik heb namelijk de nieuwere (duurdere) ronde versie gekregen omdat de normale volledig op was. Ben er wel blij mee. Ziet er super mooi uit en doet zijn werk prima.
Ik denk dat iedereen de nieuwe versie heeft gekregen. Zat ook netjes een brief van Samsung bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Teletekst schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:59:
[...]

Nee nog niet.
Anders moet ik alles opnieuw instellen.
Als je je gmail invult en backup aan hebt staan komt alles weer terug ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maus0165
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2021
Ryan_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:18:
[...]

Ik denk dat iedereen de nieuwe versie heeft gekregen. Zat ook netjes een brief van Samsung bij.
Inderdaad. Brief van Samsung erbij met dank voor de aankoop en veel plezier met de charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Weet iemand hoe ik die irritante notificaties van accuweather uitzet? Überhaupt een waardeloze app. Weet iemand een goed alternatief? Vond die van Apple altijd wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Carpento schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:56:
[...]

Dit AMOLED-scherm zou in verhouding (tot andere AMOLED-schermen !) wel redelijk energiezuinig moeten zijn hoor :) Ik heb in elk geval ontdekt dat de instelling voor de helderheid (voor dagelijks gebruik ga je dan tussen de 50 en 100% helderheid zitten) weinig invloed heeft. Daarom staat de mijne gewoon op 100% helderheid 8)

Ben over de accuduur tevreden, voor mij volstaat 'ie prima :)
Ow ben ook wel tevreden over de accuduur hoor. Mijn Lumia was stukken erger :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
rauwst schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:48:
Weet iemand hoe ik die irritante notificaties van accuweather uitzet? Überhaupt een waardeloze app. Weet iemand een goed alternatief? Vond die van Apple altijd wel goed
Dan schakel je de app toch helemaal uit in app beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Misschien kunnen jullie een beetje advies geven, ik heb vernomen dat Senor Sjon er ook "last" van heeft.

Ik heb 2 jaar geleden een Voda Abo afgesloten met fikse korting ( 32,50 voor Red Super incl een S4)
Ik moet nu dus verlengen, anders ga ik 75 euro betalen.

Dit toestel vind ik best mooi, mijn vriendin heeft hem namelijk ook.
Maar... ik heb nu een Note 3 die eigenlijk gewoon nog voldoet.

Wat is wijsheid?
Sim-only verlengen voor een jaar 30 euro per maand voor Red, dus geen Super meer 3 GB is voldoende.
En dan kijken wat er over een jaar is uitgekomen?

Of 2 jaar 44 euro per maand en 71 euro voor toestel?

First world problems....

Maar iets doen met mijn abo moet dus anders wordt het 75 euro per maand

Deze knoop moet ik natuurlijk zelf doorhakken, maar misschien heeft iemand anders nog tips, wat te doen.... :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Ryan_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Daar staat ie niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Ik heb hem er ook afgegooid,dat ding herkent weinig plaatsen. Ik heb voor paar euries Weather & Clock widget aangeschaft.Ziet er gelikt uit en vele mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:57:
...
Wat is wijsheid?
Sim-only verlengen voor een jaar 30 euro per maand voor Red, dus geen Super meer 3 GB is voldoende.
En dan kijken wat er over een jaar is uitgekomen?

Of 2 jaar 44 euro per maand en 71 euro voor toestel?

First world problems....

Maar iets doen met mijn abo moet dus anders wordt het 75 euro per maand

Deze knoop moet ik natuurlijk zelf doorhakken, maar misschien heeft iemand anders nog tips, wat te doen.... :)
Je geeft het zelf heel goed aan. Wij kunnen wel zeggen dit of dat, maar wat wil jijzelf nu precies?
Voldoet de Note 3 momteel aan al je wensen? Is het maandelijks bedrag wat je nu kwijt ben reëel? En zo kan ik nog wel wat vragen bedenken om te bepalen of jij wel of niet een nieuwe abbo moet nemen met een S6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu was ik zo blij met mijn nieuw omgeruilde toestel, nu sta ik in een winkel met van die spotjes en nu zie ik tot mijn grote verbazing dat er allemaal putjes in mijn scherm zitten. Onder gewone verlichting zie je het niet, en je voelt ze ook niet. Ik heb meteen studentenmobiel gebeld ik mag maandag terugkomen, wel geluk want maandag zit ik op dag 14 pff wat een ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:08:
Nu was ik zo blij met mijn nieuw omgeruilde toestel, nu sta ik in een winkel met van die spotjes en nu zie ik tot mijn grote verbazing dat er allemaal putjes in mijn scherm zitten. Onder gewone verlichting zie je het niet, en je voelt ze ook niet. Ik heb meteen studentenmobiel gebeld ik mag maandag terugkomen, wel geluk want maandag zit ik op dag 14 pff wat een ellende.
Dat zijn de puntjes van je touch scherm (digitizer), niks mis mee en dus ook normaal dat je ze onder 'normale' omstandigheden niet ziet...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beyazz06 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:12:
[...]

Dat zijn de puntjes van je touch scherm (digitizer), niks mis mee en dus ook normaal dat je ze onder 'normale' omstandigheden niet ziet...................
Nou ik noem het geen puntjes, het zijn echt putjes alleen aan de rechtse kant 4 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:16:
[...]

Nou ik noem het geen puntjes, het zijn echt putjes alleen aan de rechtse kant 4 stuks.
Maak er eens een foto van als je wil.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Maak er eens een foto van als je wil.
Doe ik vanavond zit nu op mijn werk. Maar het is alleen zichtbaar onder van die spotlampjes.
Ik weet 1 ding wel ik ga maandag bij studentenmobiel eerst goed testen voordat ik het toestel weer meeneem naar huis. Ik begin nu ook mijn vertrouwen te verliezen. Ps sorry ik moet eigenlijk in het andere topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:16:
[...]

Die klacht hebben we hier tijdje terug ook gezien met foto's. Waren inderdaad echt puntjes zoals je die zou zien bij een beschadiging.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:22:
[...]

Die klacht hebben we hier tijdje terug ook gezien met foto's. Waren inderdaad echt puntjes zoals je die zou zien bij een beschadiging.
Ja klopt bij mij zitten ze van boven naar beneden aan de rechtse kant. Alleen raar dat ik ze met gewoon daglicht of onder tl verlichting niet zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Laatst online: 22:40
Gisteren heb ik mijn s6 gold 64gb opgehaald bij cb. Blijkt dat mijn flitser ook heel zwakjes blijft branden.Is dit reden genoeg tot ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Kakkerlak schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:38:
Gisteren heb ik mijn s6 gold 64gb opgehaald bij cb. Blijkt dat mijn flitser ook heel zwakjes blijft branden.Is dit reden genoeg tot ruilen?
Het hoort niet zo, je kan aan CB vragen wat ze adviseren.
Een dergelijk probleem moet Samsung toch wel via een software update moeten kunnen oplossen.
De vraag is alleen wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Een dergelijk probleem moet Samsung toch wel via een software update moeten kunnen oplossen.
Het lijkt onderhand wel een defecten forum, niet normaal zo veel klachten, ik heb heel wat samsung's gehad maar dit breekt alles. Heb toch een beetje spijt dat ik mijn Galaxy note edge weg heb gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 14:47
Maus0165 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:13:
Mijn S6 komt ook bij Coolblue vandaan. Totaal geen probleem mee. Knoppen goed, scherm goed en geen andere gekke fratsen.
Idem. Op de release dag mijn S6 ontvangen. Doet het prima, scherm, knoppen, batterij, wifi. Zeer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
Bullet NL schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Ben alleen bang dat het iets hardwarematig is. Omdat het niet bij alle toestellen voorkomt. Maar zal langs cb gaan en vragen wat hun adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:27
Vooralsnog goede resultaten met de batterij..

http://1drv.ms/1DGJ1Tq
edit: 3 uur scherm tijd met regelmatig spelletjes spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door furian88 op 01-05-2015 12:02 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
furian88 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:01:
Vooralsnog goede resultaten met de batterij..

http://1drv.ms/1DGJ1Tq
edit: 3 uur scherm tijd met regelmatig spelletjes spelen.
OMG de standaard dpi blijft toch echt absurde crap bij Samsung's Touchwiz. Heb je zo'n scherm, zo'n resolutie, en dan zetten ze er zulke belachelijk grote fonts op zodat de informatie per pagina nul is. Unrooted S6 = -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:04:
[...]

OMG de standaard dpi blijft toch echt absurde crap bij Samsung's Touchwiz. Heb je zo'n scherm, zo'n resolutie, en dan zetten ze er zulke belachelijk grote fonts op zodat de informatie per pagina nul is. Unrooted S6 = -O-
tjaaa.. ik heb geen zin om een net nieuwe s6 van nog geen maand oud al te gaan rooten... hoe ziet het er bij jou uit dan? tevens heb ik zelf die vreselijke font gekozen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
furian88 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:07:
tjaaa.. ik heb geen zin om een net nieuwe s6 van nog geen maand oud al te gaan rooten...
Dat snap ik, al zou dat hier het eerste zijn dat gebeurde als 'ie uit het doosje zou komen :P
hoe ziet het er bij jou uit dan?
Heb geen S6 hoor :) Op m'n G3 met iets verlaagde dpi (534, meer "kan" niet, ben te oud voor ;( ) is het nu zo:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/A065BAF42E3D_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Er past dan net even wat meer op het scherm en niet alles is zo gróót. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
tevens heb ik zelf die vreselijke font gekozen :+
Dat begrijp ik, maar verandert weinig aan de standaard dpi-waarde (aanpassen = meestal game over voor een hoop Samsung stock apps trouwens dus dat is ook behoorlijk waardeloos, als je een stock rom draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hebben mensen met een vodafone abbonement al vodafone wallet geinstalleerd gekregen op hun S6 Edge?
Ik krijg na het instellen een foutmelding na 70% en moet dan maar de klantenservice bellen, maar daar ga ik niet een uur voor wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:14:
Hebben mensen met een vodafone abbonement al vodafone wallet geinstalleerd gekregen op hun S6 Edge?
Ik krijg na het instellen een foutmelding na 70% en moet dan maar de klantenservice bellen, maar daar ga ik niet een uur voor wachten :)
Meteen eraf gooien is gewoon troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Meteen eraf gooien is gewoon troep.
Dat is jouw mening.....en geen antwoord op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Dat snap ik, al zou dat hier het eerste zijn dat gebeurde als 'ie uit het doosje zou komen :P

[...]

Heb geen S6 hoor :) Op m'n G3 met iets verlaagde dpi (534, meer "kan" niet, ben te oud voor ;( ) is het nu zo:
[afbeelding]
Er past dan net even wat meer op het scherm en niet alles is zo gróót. Maar ieder zijn ding natuurlijk!

[...]

Dat begrijp ik, maar verandert weinig aan de standaard dpi-waarde (aanpassen = meestal game over voor een hoop Samsung stock apps trouwens dus dat is ook behoorlijk waardeloos, als je een stock rom draait).
OK, naja ik vind het verschil te verwaarlozen.. daarnaast is het ook wel makkelijk als ik vanaf de dock kan lezen wat er gezegd wordt zonder dat ik eerst dichterbij moet gaan zitten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:18:
Eventuele updates verwijderd en/of data gecleared van de app en rebooten al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Eventuele updates verwijderd en/of data gecleared van de app en rebooten al geprobeerd?
Yup, dacht daarom of iemand anders het ook al had geprobeerd en hetzelfde had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Dan moet je gewoon klantenservice bellen, moet je er ook wat voor over hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:04:
[...]

Lettertype kun je aanpassen, dus van heel klein tot mega groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garret1410 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:33:
Lettertype kun je aanpassen, dus van heel klein tot mega groot
DPI gaat het om. Met de letters op zijn kleinst verander je daar helemaal niéts aan. Stock dpi sucks big time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:34:
[...]

DPI gaat het om. Met de letters op zijn kleinst verander je daar helemaal niéts aan. Stock dpi sucks big time.
Vind je het niet scherp genoeg dan. Misschien dat een screenshot het beeld vertekent maar ik zie bij mij toch echt geen pixels of dat het niet scherp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garret1410 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:38:
Vind je het niet scherp genoeg dan. Misschien dat een screenshot het beeld vertekent maar ik zie bij mij toch echt geen pixels of dat het niet scherp is.
Never mind. Blijkbaar snap je niet waar het over gaat. Gewoon de stock dpi-waarde zo houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009

Steeffoon

Smartphone-nerd

Dit heb ik inderdaad erg vaak ook te horen gekregen; dat mensen het afdoen als verbeelden of moeilijk doen. Gelukkig doet Coolblue niet zo. Het hoort gewoon niet bij een toestel van 800 (64GB) euro toestel. Bij een toestel van 150 euro stel je hele andere eisen, (of heb je die niet eens 8)7 )

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:39:
[...]

Never mind. Blijkbaar snap je niet waar het over gaat. Gewoon de stock dpi-waarde zo houden dus :)
Verklaar je nader zou ik zeggen. Ben nooit te oud om te leren.

Bedoel je dat er ondanks de hogere resolutie minder inhoud op het beeldscherm komt. Als je de vergelijking gaat maken met PC monitoren.

Dat is volgens mij een Android ding want alles is groot in Android al heb je een Note4 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garret1410 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:46:
Bedoel je dat er ondanks de hogere resolutie minder inhoud op het beeldscherm komt. Als je de vergelijking gaat maken met PC monitoren.
Precies dit ja. Hoe groot je mobiel ook is, er past nog steeds ongeveer even veel op je scherm. Waardeloos is dat. Op een >5 inch scherm is de stock dpi alsof je blijkbaar slechtziend bent.

Als je bijv. je mail app opent op een 4.3 inch telefoon passen er zeg maar 6 mailtjes in één keer op je scherm. Heb je een 5 inch scherm: 6 mailtjes (maar groter dus). Op een 5.5 inch scherm: 6, maar nóg groter. WTF! :P
Dat is volgens mij een Android ding want alles is groot in Android al heb je een Note4 of iets dergelijks.
Standaard wel inderdaad ja. Het is gewoon heel fijn om op zulke toestellen méér info op je scherm te hebben, imho dan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:49:
[...]

Precies dit ja. Hoe groot je mobiel ook is, er past nog steeds ongeveer even veel op je scherm. Waardeloos is dat. Op een >5 inch scherm is de stock dpi alsof je blijkbaar slechtziend bent.

Als je bijv. je mail app opent op een 4.3 inch telefoon passen er zeg maar 6 mailtjes in één keer op je scherm. Heb je een 5 inch scherm: 6 mailtjes (maar groter dus). Op een 5.5 inch scherm: 6, maar nóg groter. WTF! :P

[...]

Standaard wel inderdaad ja. Het is gewoon heel fijn om op zulke toestellen méér info op je scherm te hebben, imho dan natuurlijk :)
Dat is ook iets waar ik me aan stoor bij standaard Android. Draai nu CM12.1 met DPI van 400 op mijn 5" Xperia Z1. Dat is zeker een reden om het toestel meteen te rooten wanneer ik nieuw toestel ontvang.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:14:
Yup... Geen probleem. Je dient wel een NFC-SIM te hebben.
Het handigste is gewoon een Vodafone shop binnenwandelen. Er zijn er zat (nouja.. in de grote steden dan).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Nog geen echte problemen gehad met dit toestel. Geen lampjes die bleven branden of wat dan ook. De kijkhoek had bij kantelen alleen wat beter gekund bij witte websites.

Verder vind ik de thema's behoorlijk kinderlijk. Daar hadden ze wel een paar strakke thema's in kunnen zetten alsof alleen maar kinderen en jeugd dit toestel gebruiken

Vooralsnog ben ik dik tevreden met dit toestel. Past lekker in mijn binnenzak en is geen dik propje meer. 's zomers moet ie maar ergens anders in..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boneka schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:15:
Nog geen echte problemen gehad met dit toestel. Geen lampjes die bleven branden of wat dan ook. De kijkhoek had bij kantelen alleen wat beter gekund bij witte websites.

Verder vind ik de thema's behoorlijk kinderlijk. Daar hadden ze wel een paar strakke thema's in kunnen zetten alsof alleen maar kinderen en jeugd dit toestel gebruiken

Vooralsnog ben ik dik tevreden met dit toestel. Past lekker in mijn binnenzak en is geen dik propje meer. 's zomers moet ie maar ergens anders in..........
Je dient die andere themes te downloaden.
Als het goed is komen er binnenkort een hoop nieuwe in.
Maar idd... al aanwezige waren inderdaad meer toegeent op Asiatische mensen (die houden erg van dat Hello Kitty achtige kleuren/cartoons)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Het lijkt onderhand wel een defecten forum, niet normaal zo veel klachten, ik heb heel wat samsung's gehad maar dit breekt alles. Heb toch een beetje spijt dat ik mijn Galaxy note edge weg heb gedaan 8)7
Je kijkt hier wel met een gekleurde bril.
Het gros zal met een goed werkende S6 telefoon niet eens de moeite nemen om iets te posten hier.
Heb zelf een S6 en een familie lid ook en NADA problemen.

Ik zelf vind het gewoon een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Het gros zal met een goed werkende telefoon niet eens de moeite nemen om iets te posten hier.

Same here.
Ik heb mijn eigen S6 Edge (zwart-64GB) van alle kanten bekeken na al die meldingen (ik heb hem nu 2,5 week). Maar niets bij mij. 100% tevreden ermee incluus de batterij die OK is. Het klopt dat hij de eerste paar keer sneller leegraakt, alsof het 'wakker' geschud moet worden met paar keer opladen.

Maar afgezien van een aantal 'azijnpikkers', geloof ik inderdaad dat Samsung ergens heel erg mis is gegaan met hun kwaliteits controle...

Tip voor mensen bij wie de Wireless Charger niet direct 'pakt': beweeg je toestel eens een paar keer rustig op-en-neer (2 cm) op de charger. Opeens voel je de buzzer en zie je de charger-LED aangaan.

[Mijn toestel kwam rechtstreeks van Vodafone]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Het gros zal met een goed werkende S6 telefoon niet eens de moeite nemen om iets te posten hier.

Het is inderdaad een schitterend toestel, ben ik helemaal met je eens.
Ik heb altijd al samsung gehad, en wil ook geen ander merk. Maar het is jammer dat ik voor de derde keer terug moet. Verders niets als lof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:05:
[...]

Yup... Geen probleem. Je dient wel een NFC-SIM te hebben.
Het handigste is gewoon een Vodafone shop binnenwandelen. Er zijn er zat (nouja.. in de grote steden dan).
En dat niet alleen: wil je kunnen betalen met je S6/S6edge dien je ook een Vodafone-branded toestel te hebben (met VDF-firmware op het toestel!)... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:49:
[...]

[...]

Oke duidelijk. Dit is iets wat mij ook al opviel en wat ik ook wel jammer vind. Ik heb een iPhone 6 en daar krijg ik meer inhoud te zien dan op de S6 terwijl de resolutie van de iPhone veel lager is.

Maar toch als ik de kleinste lettertype kies dan schalen sommige apps wel mee. Bijvoorbeeld Gmail, berichten, whatsapp laten veel meer informatie zien en de balken worden ook kleiner. Helaas geldt dat niet voor alle apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag ontopic blijven en niet op de man spelen.

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 01-05-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Gelukkig heeft hij niet altijd gelijk. Bij de S6 Edge kan er gelukkig wel meer op een scherm, gewoon van 4x4 raster naar 5x5 gaan en er past dan wel wat meer op het scherm.
Ik zou graag willen dat 5x5 ook zou gaan voor het app sherm. Ik heb de boel wel geroot, maar er is nog weinig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Ik zou graag willen dat 5x5 ook zou gaan voor het app sherm. Ik heb de boel wel geroot, maar er is nog weinig te vinden.
Neem je toch een andere launcher ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:18:
[...]

Ik heb de Nova launcher gekocht, maar op de een of andere manier kan ik er niet aan wennen. Maar ik ga nog eens proberen in ieder geval dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Wioe heeft de samsung S6 i.c.m een clear view cover? Ik had binnen een week allerlei krasje/putjes op het scherm van de S6. Vreemd want ben altijd super zuinig, de telefoon is niet gevallen of wat dan ook. Ook het hoesje krast ontzettend snel. Heb er in de T-Mobile shop 60 euro voor betaald. Qua functionaliteit echt een top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ik zeg klein beetje. Hij gaat nietmeer uit ook.

Beetje jammer dit weer. Laatste samsung voor mij. Wat een troep al 5 mobieltjes achterelkaar. Ze kunnen beter bij plastic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dave1972 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:18:
[...]

In app werkt het niet inderdaad, dan gaat ie weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Gisteren de wireless charger mogen ontvangen. Hier zat een schrijven bij dat door de grote interesse in de pre-registratie ik nu een andere charger heb gekregen ipv die op de promo site staat. Heb nu een ronde schijnt duurder te wezen. Het zal. Hij laadt in ieder geval wel lekker snel op.

Meer mensen die hun charger al hebben ontvangen?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jokapo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:50:
Gisteren de wireless charger mogen ontvangen. Hier zat een schrijven bij dat door de grote interesse in de pre-registratie ik nu een andere charger heb gekregen ipv die op de promo site staat. Heb nu een ronde schijnt duurder te wezen. Het zal. Hij laadt in ieder geval wel lekker snel op.

Meer mensen die hun charger al hebben ontvangen?
Yes gisteren mooie lader,werkt prima nou de telefoon nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:52:
[...]

Yes gisteren mooie lader,werkt prima nou de telefoon nog ;)
Heb je het toestel al weer omgeruild...of moet dat nog gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:53:
[...]

Heb je het toestel al weer omgeruild...of moet dat nog gebeuren?
Heb contact gehad met studentenmobiel, ik mag hem maandag omruilen precies 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Heb contact gehad met studentenmobiel, ik mag hem maandag omruilen precies 14 dagen.
Perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Ik heb nog geen enkele hapering / probleem met mijn foontje gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook niet...de telefoon is perfect...alles supervlot en soepel, met een zeer goede accuduur.

Helaas wel wat issues gehad met scherm, powerbutton, en gleuf tussen scherm en behuizing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Nope nergens niks geen probleem of issue te bespeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
*knip*

Je loopt al lang genoeg mee om te weten dat dit soort opmerkingen niet zijn toegestaan op het forum. Niet meer doen.
jokapo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:57:
Ik heb nog geen enkele hapering / probleem met mijn foontje gehad
Netjes. De enige Android telefoon met een perfect soepele Play Store. Hoop dat ook eens te hebben.

[ Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 01-05-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja aan de ene kant heel blij, maar ik ga niet meer de winkel uit voordat ik een goed werkende heb.
Zonde elke keer op en neer vanaf Breda . Maar ja hopelijk is het dan opgelost. Neem meteen een andere kleur haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reageer eens even normaal. Als je het ergens niet mee eens ben rapporteer dan een post en ga niet zelf offtopic reageren.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 01-05-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Fijn dat jullie weer op deze manier bezig zijn, topic is tot nader bericht gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Modbreak:Nu ontopic blijven, geen kinderachtig gedrag meer. De volgende die door gaat klieren krijgt een schopje

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels vandaag mijn 4e (!) Galaxy S6 opgehaald / omgeruild bij Coolblue in Rotterdam. Service is echt uitstekend...kan niet anders zeggen!

Deze keer heb ik een telefoon met een goed werkende powerbutton en geen ruimte tussen scherm en behuizing (ja een heel klein beetje als ik wil miereneuken ;) ).

Scherm lijkt ok vwb roze/groene gloed, maar daar kan ik pas echt iets over zeggen vanavond als het donkerder is. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik er (te) gevoelig voor ben en daarom op een witte achtergrond al snel een rozige waas waarneem. Het zal een (kleur)eigenschap van het scherm zijn. Daar zal ik het mee moeten doen, en is verder ok nadat ik mij er bij neer heb gelegd.

Zoals gezegd de telefoon is verder ge-wel-dig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

je 4de 7(8)7 ben ik dan de enige die gewoon geen issues heeft met zijn foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:00
Gisteren besteld, maar doordat de voorraad leeg is moet ik wachten tot 12/05. Gelukkig dat de winkel ter compensatie de telefoon gratis thuis wil leveren zodat ik niet weer naar de winkel moet. Nu even kijken voor een hoes en die bekende draadloze lader.

Ik kan in ieder geval niet wachten totdat ik de telefoon in mijn handen heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokapo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:32:
je 4de 7(8)7 ben ik dan de enige die gewoon geen issues heeft met zijn foon
Nee, je kijkt niet goed genoeg (volgens sommigen) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:33:
[...]

Nee, je kijkt niet goed genoeg (volgens sommigen) _/-\o_
Nou ik heb de foon in alle hoeken bekeken, gedraaid, en nog maar eens gedraaid om het daarna voor de verandering nog maar eens om te draaien. Geen krasjes te bekennen. Wit is wit en niet blauw-achtig. Mijn internet werkt. Wi-Fi verbind zonder problemen en ik kan er op de koop toe ook nog eens mee bellen.

Misschien kijk ik wel goed genoeg maar is mijn gehoor wat verminderd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja erg grappig heren. Prijs jezelf gewoon gelukkig dat je een goed exemplaar hebt (ipv de flauwe grappen
steeds). Er zijn zeker personen hier die iets minder fortunate zijn geweest... :|

In mijn geval...eind goed-al goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 01-05-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Beste Dafmay : het is absoluut niet mijn bedoeling om je hier een *** gevoel over te geven. Ik verbaas me er alleen wel vreselijk over dat jij dus al 3 keer op rij :o een toestel meekrijgt wat niet goed in elkaar zit, niet goed werkt etc. etc. Ik zou dan zelf bijna zoiets krijgen van ik bestel hem wel elders. Schijnbaar hebben ze bij CoolBlue dus een bijzonder grote batch ontvangen waar rotte appels tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem hoor 8) Ik verbaas mij soms wel een beetje over het leedvermaak en de flauwe grapen van personen die toevallig wel een 100% toestel hebben gekregen. Ik ben zelf besef ik mij zeker kritisch, maar tegelijkertijd voor een toestel van zo'n eur 900 mag dat vind ik ook wel.

En ja zoals je zegt, ik heb ook al de conclusie getrokken dat waarschijnlijk CB een mindere batch heeft ontvangen van Samsung. Aan de andere kant ben ik weer blij dat ik mijn toestel bij CB heb aangeschaft vanwege hun uitstekende service (zie ook reactie van Bullet eerder). Ik woon relatief dichtbij, dus vandaar de keuze om het toestel steeds op te halen (ipv iedere keer 3-4 dagen wachten totdat nieuwe tel heb ontvangen). Toestel icm nieuw abo dus lastig ergens anders mijn heil zoeken...

Kortom...ik vond het de moeite waard, en aangezien ik deze week vrij ben was het ook niet veel gedoe :)

Ik ben zeer tevreden over het toestel (ik val in herhaling :) ). Het is verreweg het fijnste toestel dat ik ooit heb gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 01-05-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jokapo schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:46:
Beste Dafmay : het is absoluut niet mijn bedoeling om je hier een *** gevoel over te geven. Ik verbaas me er alleen wel vreselijk over dat jij dus al 3 keer op rij :o een toestel meekrijgt wat niet goed in elkaar zit, niet goed werkt etc. etc. Ik zou dan zelf bijna zoiets krijgen van ik bestel hem wel elders. Schijnbaar hebben ze bij CoolBlue dus een bijzonder grote batch ontvangen waar rotte appels tussen zitten.
Hoi ik ga net als Dafmay ook voor de derde keer terug, ook met de schermproblemen. Alleen komt mijn telefoon niet cool blue maar van studentenmobiel, en zo zijn er nog al wat met dit soort problemen.
Wees in ieder geval blij dat je een prima exemplaar hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Ik heb hem zelf op het Blue Carpet Event op de Lijnbaan gehaald. Was hier voor de S4 ook al naartoe gegaan. Schijnbaar een top locatie, want zelfs Samsung NL (directie niveau) als SamMobile waren hierbij aanwezig. Me dunkt dat ze het dan niet kunnen verkopen om bad batch weg te geven.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.