Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Radiance schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:14:
[...]

Je krijgt een bevestiging per email alleen zaten deze bij mij in m'n spambox, misschien het kijken waard?
En ik maar steeds in mn reclame box te kijken, en geen mail kunnen vinden... blijkt er ook een spambox te zijn waar ik de bevestiging 16 april hebt ontvangen (dacht altijd dat reclame de spambox was ^-^" )

Maar mn promo code werd wel naar reclamebox gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]Bullet NL schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:37:[/b

Afijn, zijn er hier al mensen met een Edge welke wel een goed scherm heeft??
Je kunt beter vragen wie er niet een goed scherm heeft denk ik. Als de meesten een slecht scherm hebben dan zou dit topic wel vol staan.

Maar we hebben een speciaal topic voor slechte schermen dus daar zullen vast lot genoten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:17

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Bedelen om codes hoort niet in dit topic. Maak daar dan liever een apart topic voor om codes uit te wisselen maar niet hier. Aantal berichten daaromtrent dan ook verwijderd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even simpel testje doet op aantal streepjes op dezelfde lokatie:
alleen GSM: volle bak
WCDMA/GSM: 3-4 streepjes
LTE/WCDMA: 1 streepje (vodafone 4g+)

echter moet ik er wel bij vermelden dat het "omschakelen" soms leidt tot korte momenten van onbereikbaarheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:42:
[...]
Ik zal samsung vragen een icoontje te maken wat altijd alle bars aan geeft...

Het is veel te simpel om naar de streepjes te kijken, verschillende fabrikanten laten bij andere waarde 1/2/3/4 streepjes zien en zijn dus niet onderling te vergelijken...

Wat je wel kan vergelijken is de -dB die je toestel aan geeft en je oude toestel.
Kan best zijn, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat je in de grote steden niet het maximale bereik haalt. Terwijl ik dat met al mijn vorige telefoons dat wel had. Blijft toch wel vreemd. Als ik thuis ben zal ik ff een vergelijking doen door de -dB te testen. Of is er iemand die dat nu al kan doen? Ben nu wel benieuwd naar de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hmm Samsung adviseert om terug te gaan naar de winkel met m'n camera problemen met het langzaam focussen nadat de helpdesk me meerdere malen van alles heeft laten resetten wat 0 effect had.
Tot nu toe valt het toestel me aardig tegen. Hoop errors bij installeren van apps bij de eerste startup. Lege home schermen na het in Safe mode hebben van het toestel en het slecht terugzetten van backups na een factory reset. Nederlandse taal die op sommige plaatsen niet goed past en nu dus het probleem met de camera die de eerste 10-30 seconden niet scherp wil stellen.
Met m'n Xiaomi Redmi had ik minder problemen (kon je ook minder mee dus opzich logisch, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:58:
Als je even simpel testje doet op aantal streepjes op dezelfde lokatie:
alleen GSM: volle bak
WCDMA/GSM: 3-4 streepjes
LTE/WCDMA: 1 streepje (vodafone 4g+)

echter moet ik er wel bij vermelden dat het "omschakelen" soms leidt tot korte momenten van onbereikbaarheid!
Dit is dus totaal nutteloos! Elke telefoon geeft op een andere manier de streepjes weer, sommige geven vol bereik terwijl er bijna geen beriek is en andersom. Zie mijn vorige reactie, download die app en je weet het, dan heb je wat aan de test, met de jouw aangegeven manier totaal niet.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, het toont in ieder geval voor gebruikers van Vodafone met 4G+ aan dat het inderdaad gebruikelijk is om -gebaseerd op het aantal streepjes- een "lager" bereik te hebben in vergelijk met bijvoorbeeld 3G. Ik moest eraan wennen dat ik continue "maar" 1 streepje zie en zodra ik dus 4G uitschakel heb ik gelijk 3-4 streepjes. Het zegt dus inderdaad helemaal niks over het daadwerkelijke bereik maar legt wel iets uit over de bereikbaarheid van bepaalde verschillende netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Stolpert schreef op woensdag 22 april 2015 @ 23:04:
Ik heb een zeldzaam probleem met mijn toestel, tot nu toe één topic op XDA gezien maar daar wordt ook niet fanatiek op gereageerd. Als ik mijn wifi aanzet en ik kom in de buurt van een public hotspot die gebruik maakt van een portal, zoals KPN FON, gaat mijn toestel rebooten. Een soft-reboot vanaf het Samsung logo.

Op mijn scherm staat 'Druk om te verbinden met null'. Zo gauw ik daar op druk of dat ik naar de wifi instellingen ga is het mis, dan reboot hij.

Ik ben er nog niet achter gekomen waardoor het probleem door wordt veroorzaakt. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb het nu ruim 24 uur getest, maar ik heb het probleem niet. Ik verwacht ook niet dat ik het probleem zal krijgen. Mocht dat wel zo zijn, dan laat ik het even weten

Kun je verder meer gegevens over je klacht meegeven.
Heb je het bijvoorbeeld ook als je telefoon vrij is van extra software? Het lijkt een app/instelling te zijn die jij gebruikt. Hoe zit het met je SIM kaart, heel misschien ligt het daar wel aan. Aangezien je al een andere telefoon hebt, is het geen hardware probleem.

Om je verder te helpen kan ik je in ieder geval de volgende gegevens meegeven:
Toestel: Samsung S6 Edge 32GB, zwart
Wifi staat standaard altijd aan
KPN Wifi/FON heb ik gisteren ingeschakeld om het specifiek daarvoor te testen.
App versie: 1.1.1
Telefoon staat aan: 113:38:01 minuten
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:29:
[...]

Dit is dus totaal nutteloos! Elke telefoon geeft op een andere manier de streepjes weer, sommige geven vol bereik terwijl er bijna geen beriek is en andersom. Zie mijn vorige reactie, download die app en je weet het, dan heb je wat aan de test, met de jouw aangegeven manier totaal niet.
Jij hebt helemaal gelijk! Ik begrijp de andere reacties echt niet...wie gaat er nu conclusies trekken adhv het aantal streepjes van een signaal-icoon 8)7

Als je wilt weten hoe je bereik is dan ga je dat meten (zoals jij eerder al aan hebt gegeven).

Tsjonge...het is zeker weer een zonnige vrijdagmiddag ofzo :P :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:38:
Nou ja, het toont in ieder geval voor gebruikers van Vodafone met 4G+ aan dat het inderdaad gebruikelijk is om -gebaseerd op het aantal streepjes- een "lager" bereik te hebben in vergelijk met bijvoorbeeld 3G. Ik moest eraan wennen dat ik continue "maar" 1 streepje zie en zodra ik dus 4G uitschakel heb ik gelijk 3-4 streepjes. Het zegt dus inderdaad helemaal niks over het daadwerkelijke bereik maar legt wel iets uit over de bereikbaarheid van bepaalde verschillende netwerken
Nee, het kan zo zijn dat er een 3G-mast dichterbij staat dan de dichtstbijzijnde 4G-mast in jouw situatie.

Bij Vodafone is het ook zo dat je toestel een voorkeur heeft voor 4G+ boven 4G, en dat 4G+ nog niet overal is uitgerold. Dus als je eerst betere 4G-ontvangst had dan kan die minder goed lijken door 4G+ terwijl er in de praktijk geen verschil is.

Alleen de dBm-waarden zeggen wat, waarbij je bij 4G+ 2 waarden hebt voor de verschillende banden waarmee je verbindt. In het Samsung-servicemenu *#0011# kun je bij Stack 1 kijken wat je waarden zijn (RSRP is het spannendst bij 4G, bij 3G RSSI, bij 2G gewoon ook RSSI geloof ik).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Sinds de laatste update heb ik een gigantische battery drain op mijn S6 Edge. Met scherm uit is mijn batterij binnen 6 uur helemaal leeg. Hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
SniperFox schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:38:
Sinds de laatste update heb ik een gigantische battery drain op mijn S6 Edge. Met scherm uit is mijn batterij binnen 6 uur helemaal leeg. Hebben andere mensen hier ook last van?
Gereboot? Gekeken met BBS welke app/service de boosdoener is?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een positief berichtje het lange weekend in dan maar...

Vandaag in de bus een persoonlijk (handgeschreven) kaartje van Coolblue (Claudia) met excuses voor de issues met mijn S6 toestel en het omruilen tot 2x toe, met daarbij de wens dat ik snel een goedwerkend toestel heb.

Je kunt er van vinden wat je wilt, maar ik vind dat toch aardig. d:)b

...en nu inderdaad hopen op 3rd-time lucky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij trouwens op dat de camera van de S6 minder functies heeft dan de oudere S4. Ik kon in de winkel nergens de modus vinden zoals 'best face', eentje die ik toch regelmatig gebruikte met groepsfoto's. Ook zag ik nergens die modus waarmee je bewegende objecten kon verwijderen, maar die gebruikte ik toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:23:
Het valt mij trouwens op dat de camera van de S6 minder functies heeft dan de oudere S4. Ik kon in de winkel nergens de modus vinden zoals 'best face', eentje die ik toch regelmatig gebruikte met groepsfoto's. Ook zag ik nergens die modus waarmee je bewegende objecten kon verwijderen, maar die gebruikte ik toch nooit.
http://www.androidcentral...mera-modes-youll-want-try staan wat handige camera opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theHoff schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:07:
Hmm Samsung adviseert om terug te gaan naar de winkel met m'n camera problemen met het langzaam focussen nadat de helpdesk me meerdere malen van alles heeft laten resetten wat 0 effect had.
Tot nu toe valt het toestel me aardig tegen. Hoop errors bij installeren van apps bij de eerste startup. Lege home schermen na het in Safe mode hebben van het toestel en het slecht terugzetten van backups na een factory reset. Nederlandse taal die op sommige plaatsen niet goed past en nu dus het probleem met de camera die de eerste 10-30 seconden niet scherp wil stellen.
Met m'n Xiaomi Redmi had ik minder problemen (kon je ook minder mee dus opzich logisch, maar toch).
Dus jij denkt dat dit normaal is en dat de Xiaomi beter is.

Je kunt wel nagaan dat niet normaal is en dat je een defect toestel hebt. Dus vergelijken met een andere telefoon heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:35:
Hoe kan je via de std mail toepassing meerdere mails tegelijk selecteren? Moet ze nu stuk voor stuk selecteren en dan pas verwijderen.

Mvg Mike
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-08 15:21
na alleen htc toestellen ben ik blij met de s6 , alleen de vingerprint scanner werkt niet zo goed met mijn duimen die vrij glad zijn.

het enige waar ik niet helemaal tevree mee ben is dat deze knop vrij los zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:44

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:35:
Hoe kan je via de stad mail toepassing meerdere mails tegelijk selecteren? Moet ze nu stuk voor stuk selecteren en dan pas verwijderen.
Longpress op een mail, dan schuiven ze op en krijg je checkboxjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumpie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-04-2023
Vandaag ook de eigenaar geworden van een galaxy s6 edge. Prima toestel.

Mijn vraag is camera gerelateerd.
Als ik de camera app open en klik op video icoontje, schakelt hij zoals verwacht over naar de videocamera.
Echter begint hij dan instant met filmen.
En dus eerst op stop drukken om te stoppen. Maar dan gaat hij weer terug naar de camera modus.
Kan ik dit instellen, dat hij pas begint te filmen, nadat ik op record druk.

Ook krijg ik de beeldstabilisatie niet aan....

Voor de rest nog niks te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:51:
[...]

Jij hebt helemaal gelijk! Ik begrijp de andere reacties echt niet...wie gaat er nu conclusies trekken adhv het aantal streepjes van een signaal-icoon 8)7

Als je wilt weten hoe je bereik is dan ga je dat meten (zoals jij eerder al aan hebt gegeven).

Tsjonge...het is zeker weer een zonnige vrijdagmiddag ofzo :P :X :?
Ik kijk niet naar streepjes, omdat ik dan totaal geen bereik meer heb daar ik met de Z10 wel bereik had. Ook, wanneer de verbinding wegvalt en ik vervolgens naar een plek ga waar ik normaliter 100% wel bereik heb krijg ik geen bereik. Pas wanneer ik het toestel reboot komt de verbinding weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 20:45
Weet iemand of dit een goede case if voor de GS6? Is van Samsung zelf.
http://www.pdashop.nl/pro...otective-cover-zwart.html

Ziet er na mijn mening niet echt "protective" uit...

Ik krijg morgen een zwarte GS6 32GB binnen nadat ik allemaal fiasco's had met mijn Note 4...en ik heb er heel erg veel zin in!
Ik heb alleen wel al een iPhone 4 en een Nexus 4 gehad en heb best wel een slechte ervaring met telefoons met een glaze achterkant dus wil vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal er een case om heen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumpie
tumpie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:05:

Als ik de camera app open en klik op video icoontje, schakelt hij zoals verwacht over naar de videocamera.
En dus eerst op stop drukken om te stoppen. Maar dan gaat hij weer terug naar de camera modus.

Nou, heb 't gevonden.
Je moet dus AF traceren uitzetten. Dan kun je pas beeld stabilisatie aanzetten.

Iemand nog een oplossing voor het auto starten van video opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik fotos op mijn s6 krijg vanaf de s4. En dan specifiek met de juiste timestamp, wat ik ook probeer de fotos gaan in de verkeerde volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:41:
[...]

Longpress op een mail, dan schuiven ze op en krijg je checkboxjes.
Ja zover was ik, alleen hoe kan je alles in 1x selecteren en niet stuk voor stuk aantikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tumpie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:05:

Je kunt ook op pauze drukken tijdens filmen. Dan blijft hij in video mode.

Stabilisatie is alleen digitaal. De optische staat altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ook lekker vreemd.. batterij ws helemaal leeg, dus ik aan lader hangen. Nadat het toestel volledig geladen is start ik het toestel en haal tegelijkertijd de lader eruit:
98% batterij indicatie en binnen een paar minuten zelfs 96% geladen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:08:
Weet iemand hoe ik fotos op mijn s6 krijg vanaf de s4. En dan specifiek met de juiste timestamp, wat ik ook probeer de fotos gaan in de verkeerde volgorde.
Foto's (en diverse andere dingen) zijn simpel over te zetten met de Samung Smart Switch app. Deze zet netjes foto's uit het interne geheugen en de SD kaart over op je S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
beyazz06 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:31:
Ook lekker vreemd.. batterij ws helemaal leeg, dus ik aan lader hangen. Nadat het toestel volledig geladen is start ik het toestel en haal tegelijkertijd de lader eruit:
98% batterij indicatie en binnen een paar minuten zelfs 96% geladen :s
De batterij schijnt echt een minpunt te zijn als ik sommige mag geloven...
Kom zelf van een Note 4 met een superieure accuduur dus ben heel erg benieuwd wat de S6 mij gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
mcgloud schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:49:
[...]

De batterij schijnt echt een minpunt te zijn als ik sommige mag geloven...
Kom zelf van een Note 4 met een superieure accuduur dus ben heel erg benieuwd wat de S6 mij gaat brengen...
Vergelijken met de note moet je zeker niet doen, maar als ik hem om 7.00 uur van de lader haal, dan moet ik hem met echt zwaar gebruik hem om 19.00 weer aan de muur hangen. Ik vind dat een prima resultaat. En daarbij laadt hij echt verschrikkelijk snel op binnen 90 min weer volledig vol, als het niet een uur is.

[ Voor 9% gewijzigd door dave1972 op 25-04-2015 00:07 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:29
mcgloud schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:36:
Weet iemand of dit een goede case if voor de GS6? Is van Samsung zelf.
http://www.pdashop.nl/pro...otective-cover-zwart.html

Ziet er na mijn mening niet echt "protective" uit...

Ik krijg morgen een zwarte GS6 32GB binnen nadat ik allemaal fiasco's had met mijn Note 4...en ik heb er heel erg veel zin in!
Ik heb alleen wel al een iPhone 4 en een Nexus 4 gehad en heb best wel een slechte ervaring met telefoons met een glaze achterkant dus wil vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal er een case om heen hebben...
[Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:05:
[...]

Vergelijken met de note moet je zeker niet doen, maar als ik hem om 7.00 uur van de lader haal, dan moet ik hem met echt zwaar gebruik hem om 19.00 weer aan de muur hangen. Ik vind dat een prima resultaat. En daarbij laadt hij echt verschrikkelijk snel op binnen 90 min weer volledig vol, als het niet een uur is.
Yup...same here. Met de batterij van de S6 zit het wel goed. Uiteraard afhankelijk van wat je allemaal aan hebt staan en hoe je de telefoon gebruikt. Ik haal er met normaal gebruik 2 (soms 3) dagen mee. Als ik echt flink aan het klooien ben met de telefoon dan ongeveer 60-70% verbruik in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumpie
Garret1410 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:28:
[...]

Je kunt ook op pauze drukken tijdens filmen. Dan blijft hij in video mode.

Stabilisatie is alleen digitaal. De optische staat altijd aan.
Probleem is dus, dat als je video modus selecteert, hij dus meteen begint met filmen, zonder dat ik op record druk. Nu heb je dus eerst allemaal filmpjes van 1 a 2 seconden, omdat je dus eerst op pauze moet klikken en das pas op (als je het onderwerp in beeld hebt) op record. Ik wil dat eigenlijk dat als je video selecteert, hij pas begint met filmen als ik op record klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locque
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:13
Ik ben enkele dagen in het bezit van de S6 Edge en tot dusver erg onder de indruk van dit toestel. ik zal mijn ervaringen dan ook even delen en hierbij verschillende kanten belichten. ik ga specifiek in op de speerpunten die in dit topic voorbij zijn gekomen. De algemene indruk, de accuduur en het scherm.

Algemene indruk
De algemene indruk van het toestel is erg goed. Het design is werkelijk subliem. De S6 Edge voelt erg dun aan wanneer je hem vasthoudt. De grip is solide en vormt in mijn ogen dan ook geen probleem.
Het toestel reageert razendsnel. Ook de vingerafdruksensor presteert uitstekend. Ontgrendelen geschiedt in een fractie van een seconde en nagenoeg foutloos. Tevens is de heldere notificatieled een waardevolle toevoeging.
Verder zit het toestel boordevol functies die ik binnen Sense verwacht, maar niet verwacht had terug te zien binnen TouchWiz. Een voorbeeld hiervan is dat het toestel gaat trillen wanneer je het oppakt en ongelezen berichten hebt. Een ander voorbeeld is de mogelijkheid om een korte zwaaibeweging boven het scherm te maken, om het scherm in te schakelen en eventuele notificaties te kunnen zien. Erg fraai.

Accuprestaties
Mijn ervaringen met de accu zijn vanaf dag één erg goed. Met gemiddeld gebruik gaat een lading langer mee dan op mijn oude M7. Ik gebruik het toestel dan met name om te browsen, berichten te versturen, e-mail te lezen en foto's te schieten. Wanneer ik hem om 9 uur 's ochtends van de lader haal, heb ik om 12 uur 's nachts nog ongeveer 50% lading over. Hierbij heb ik locatiebepaling, wifi en 3G ingeschakeld, staat de brightness op 50% en heb ik de synchronisatieinstellingen op default laten staan. De verstreken screen-on time bedraagt hier circa 4 uur. Kortom, ik ben erg onder de indruk.

Display
Het scherm van mijn S6 Edge is volledig egaal wit. Ik heb hier geen oneffenheden in kunnen detecteren. Ook niet aan de randen van het scherm. Om dit te testen heb ik onder andere gebruik gemaakt van de LCD & AMOLED-Test app. Onder een hoek van 45 graden is een duidelijke color shift waarneembaar, maar ik beschouw dit als een eigenschap die inherent is aan de AMOLED-techniek.

Wanneer ik het scherm naast mijn oude HTC One M7 houd, dan is wel zichtbaar dat het LCD-display van de M7 beter in staat is wit heel helder weer te geven. Op de S6 Edge is de weergave van wit wat warmer en lijkt hier een -bijna niet waarneembare- subtiele groene tint in te zitten, maar ook dit is alleen zichtbaar door ze naast elkaar te leggen en er naar opzoek te gaan. In mijn beleving is de LCD-techniek veelal beter in staat om wit weer te geven. ik sluit echter niet uit dat het display van mijn S6 Edge accurater is dan mijn oude M7. Ik neem hier simpelweg verschillen waar in de intensiteit en tint van het wit. Het wit kan gewoon nog witter dan het momenteel is op de S6 Edge toestellen die ik heb gezien. In de praktijk vind ik de warmere, zachtere weergave van wit van de S6 Edge echter best prettig. Het doet namelijk minder pijn aan je ogen wanneer je in het donker naar het scherm kijkt. Zonder dat je de brightness omlaag hoeft te schroeven.

Naar aanleiding van enkele berichten over de displays, ben ik een test gaan uitvoeren bij de Mediamarkt. Ik heb hierbij enkele S6 en S6 Edge toestellen met mijn scherm vergeleken. Wat opviel is dat er tussen de verschillende toestellen inderdaad enkele tinten verschil waarneembaar is bij het weergeven van wit. Opmerkelijk. Hierbij heb ik de brightness en display settings aan elkaar gelijk getrokken. Het was echter niet storend en alleen zichtbaar door de toestellen naast die van mij te houden.

Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van het scherm. Ondanks mijn eerdere verwachtingen merk je ook wel degelijk wat van het Quad HD display. Dit viel mij op toen ik foto's maakte waarop tekst zichtbaar was. Letters zijn echt haarscherp. Naast de scherpte is ook de kleurweergave van het display werkelijk fenomenaal. Ook de weergave van zwart op foto's of bijvoorbeeld tijdens het afgaan van een wekker maakt diepe indruk. Wit is dan misschien niet zo helder als op een LCD-display, maar de zwartwaarden en het contrast wegen daar voor mij tegenop.

Voetnoot
Tevens heb ik gisteren twee wireless chargers bij de Ikea aangeschaft. In tegenstelling tot de berichtgeving in dit topic met betrekking tot de Samsung wireless charger, houdt de lader van Ikea de accu wel op 100%. Ik zal hier nader op ingaan in het accessoires topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Locque op 25-04-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Locque schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:02:
Daarnaast is het algemeen bekend dat de LCD-techniek beter in staat is wit weer te geven.
Nee, Amoled heeft (ook) de beste wit-weergave van alle mogelijke mobiele displays.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/whitepoint.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
@locgue....goed stukje 👍

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locque
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:13
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:14:
[...]

Nee, Amoled heeft (ook) de beste wit-weergave van alle mogelijke mobiele displays.

[afbeelding]
Ik doelde hier meer op de waarneembare intensiteit en helderheid van het wit, dan op de accuraatheid van de kleurreproductie. Daarbij was ik misschien iets te stellig en liet ik mijn persoonlijke beleving doorschemeren. Heb de desbetreffende zin aangepast.

[ Voor 30% gewijzigd door Locque op 25-04-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locque schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:26:
[...]

Ik doelde hier meer op de waarneembare intensiteit en helderheid van het wit, dan op de accuraatheid van de kleurreproductie. Daarbij was ik misschien iets te stellig en liet ik mijn persoonlijke beleving doorschemeren. Heb de desbetreffende zin aangepast.
Ik vind het wit van de iphone6 ook wat witter overkomen. Kennelijk vinden wij koel wit "beter" dan warmwit.

Ik heb de scherm modus daarom in aanpasbaar staan.

Liefst heb ik een modus met koeler wit maar met minder intense kleuren. Vind de basis te flets en wit vind ik te warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Ik ben enkele dagen in het bezit van de S6 Edge en tot dusver erg onder de indruk van dit toestel. ik zal mijn ervaringen dan ook even delen en hierbij verschillende kanten belichten. ik ga specifiek in op de speerpunten die in dit topic voorbij zijn gekomen. De algemene indruk, de accuduur en het scherm.

Algemene indruk
De algemene indruk van het toestel is erg goed. Het design is werkelijk subliem. De S6 Edge voelt erg dun aan wanneer je hem vasthoudt. De grip is solide en vormt in mijn ogen dan ook geen probleem.
Het toestel reageert razendsnel. Ook de vingerafdruksensor presteert uitstekend. Ontgrendelen geschiedt in een fractie van een seconde en nagenoeg foutloos. Tevens is de heldere notificatieled een waardevolle toevoeging.
Verder zit het toestel boordevol functies die ik binnen Sense verwacht, maar niet verwacht had terug te zien binnen TouchWiz. Een voorbeeld hiervan is dat het toestel gaat trillen wanneer je het oppakt en ongelezen berichten hebt. Een ander voorbeeld is de mogelijkheid om een korte zwaaibeweging boven het scherm te maken, om het scherm in te schakelen en eventuele notificaties te kunnen zien. Erg fraai.

Accuprestaties
Mijn ervaringen met de accu zijn vanaf dag één erg goed. Met gemiddeld gebruik gaat een lading langer mee dan op mijn oude M7. Ik gebruik het toestel dan met name om te browsen, berichten te versturen, e-mail te lezen en foto's te schieten. Wanneer ik hem om 9 uur 's ochtends van de lader haal, heb ik om 12 uur 's nachts nog ongeveer 50% lading over. Hierbij heb ik locatiebepaling, wifi en 3G ingeschakeld, staat de brightness op 50% en heb ik de synchronisatieinstellingen op default laten staan. De verstreken screen-on time bedraagt hier circa 4 uur. Kortom, ik ben erg onder de indruk.

Display
Het scherm van mijn S6 Edge is volledig egaal wit. Ik heb hier geen oneffenheden in kunnen detecteren. Ook niet aan de randen van het scherm. Om dit te testen heb ik onder andere gebruik gemaakt van de LCD & AMOLED-Test app. Onder een hoek van 45 graden is een duidelijke color shift waarneembaar, maar ik beschouw dit als een eigenschap die inherent is aan de AMOLED-techniek.

Wanneer ik het scherm naast mijn oude HTC One M7 houd, dan is wel zichtbaar dat het LCD-display van de M7 beter in staat is wit heel helder weer te geven. Op de S6 Edge is de weergave van wit wat warmer en lijkt hier een -bijna niet waarneembare- subtiele groene tint in te zitten, maar ook dit is alleen zichtbaar door ze naast elkaar te leggen en er naar opzoek te gaan. In mijn beleving is de LCD-techniek veelal beter in staat om wit weer te geven. ik sluit echter niet uit dat het display van mijn S6 Edge accurater is dan mijn oude M7. Ik neem hier simpelweg verschillen waar in de intensiteit en tint van het wit. Het wit kan gewoon nog witter dan het momenteel is op de S6 Edge toestellen die ik heb gezien. In de praktijk vind ik de warmere, zachtere weergave van wit van de S6 Edge echter best prettig. Het doet namelijk minder pijn aan je ogen wanneer je in het donker naar het scherm kijkt. Zonder dat je de brightness omlaag hoeft te schroeven.

Naar aanleiding van enkele berichten over de displays, ben ik een test gaan uitvoeren bij de Mediamarkt. Ik heb hierbij enkele S6 en S6 Edge toestellen met mijn scherm vergeleken. Wat opviel is dat er tussen de verschillende toestellen inderdaad enkele tinten verschil waarneembaar is bij het weergeven van wit. Opmerkelijk. Hierbij heb ik de brightness en display settings aan elkaar gelijk getrokken. Het was echter niet storend en alleen zichtbaar door de toestellen naast die van mij te houden.

Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van het scherm. Ondanks mijn eerdere verwachtingen merk je ook wel degelijk wat van het Quad HD display. Dit viel mij op toen ik foto's maakte waarop tekst zichtbaar was. Letters zijn echt haarscherp. Naast de scherpte is ook de kleurweergave van het display werkelijk fenomenaal. Ook de weergave van zwart op foto's of bijvoorbeeld tijdens het afgaan van een wekker maakt diepe indruk. Wit is dan misschien niet zo helder als op een LCD-display, maar de zwartwaarden en het contrast wegen daar voor mij tegenop.

Voetnoot
Tevens heb ik gisteren twee wireless chargers bij de Ikea aangeschaft. In tegenstelling tot de berichtgeving in dit topic met betrekking tot de Samsung wireless charger, houdt de lader van Ikea de accu wel op 100%. Ik zal hier nader op ingaan in het accessoires topic.
goede duidelijke beschrijving ik was aan het twijfelen met name de batterij duur maar na het lezen van dit stuk en een aantal reviews ben ik ook overstag ga er vandaag ook 1 halen _/-\o_ :9~
maar welke kleur ?:-) goud of zwart twijfel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
tumpie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:33:
[...]

Probleem is dus, dat als je video modus selecteert, hij dus meteen begint met filmen, zonder dat ik op record druk. Nu heb je dus eerst allemaal filmpjes van 1 a 2 seconden, omdat je dus eerst op pauze moet klikken en das pas op (als je het onderwerp in beeld hebt) op record. Ik wil dat eigenlijk dat als je video selecteert, hij pas begint met filmen als ik op record klik.
Dat lijkt mij ook het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zit er al in vanaf de galaxy s3 als ik het goed voor heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:36:
[...]

Dus jij denkt dat dit normaal is en dat de Xiaomi beter is.

Je kunt wel nagaan dat niet normaal is en dat je een defect toestel hebt. Dus vergelijken met een andere telefoon heeft geen zin.
Wat ik denk is dat de implementatie van Android succesvoller was op MUIU mbt de punten die ik noemde en dat de kwaliteitscontrole ook beter was bij Xiaomi. En dat verwacht je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
tumpie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:30:
[...]

Nou, heb 't gevonden.
Je moet dus AF traceren uitzetten. Dan kun je pas beeld stabilisatie aanzetten.

Iemand nog een oplossing voor het auto starten van video opnemen?
Ik zie het probleem niet zo, je bent aan het kijken door je camera lens en als je wil starten met filmen druk je niet op de camerashutter maar op de videocamera?

Er is gewoon maar één modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:47:
[...]

Dit zit er al in vanaf de galaxy s3 als ik het goed voor heb. ;)
Ik vind deze optie toch niet op mijn Edge...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RielN schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:21:
[...]
Ik zie het probleem niet zo, je bent aan het kijken door je camera lens en als je wil starten met filmen druk je niet op de camerashutter maar op de videocamera?

Er is gewoon maar één modus.
Jij bepaalt wanneer de video moet starten net als wanneer een foto gemaakt moet worden, niet de telefoon, er is dus duidelijk wat mis met zijn S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RielN schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:27:
[...]

Ik vind deze optie toch niet op mijn Edge...?
Het wake-up gebaar vind je bij instelling - toegankelijkheid - behendigheid en interactie - wake-up gebaar.
De andere opties zitten bij instellingen - Bewegingen en gebaren. (Direct Bellen, Slim Melden, Dempen en vegen voor schermafbeelding)
Onder display vind je nog de optie slim sluimeren.
Allemaal opties die je ook al kon instellen op andere Galaxy toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Laatst online: 15-09 22:03
tumpie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:33:
[...]

Er is geen 'videomodus'. Foto's maken en filmen gaat vanuit hetzelfde scherm. Met de grote knop maak je een foto en met de videoknop erboven start je een filmpje. Veel makkelijker toch i.p.v. dat je steeds moet schakelen tussen een fotomodus en een videomodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
Ik kan bevestigen dat sinds ik de factory reset heb gedaan de batterij duur een stuk beter is als voorheen.

Ik ben nu alleen nog opzoek naar een slimme app die mijn batterij gebruik kan verbeteren, op het moment heb ik Juicedefender maar die app heeft al in jaren geen update meer gehad :/

Een functie die ik in ieder geval wil is om mijn WiFi automatisch in en uit te schakelen op basis van mijn locatie. Ik zag dat Snapdragon™ BatteryGuru dat doet, maar die werkt uiteraard niet op de S6...

Ik heb al een beetje rond zitten kijken in de app store en op Google maar de "beste/populairste apps" zijn simpelweg task managers met een widget om WiFI en dergelijke aan en uit te kunnen schakelen.. maar hebben die automatische functie voor WiFi op basis van locatie niet..

Heeft er iemand een aanrader, of een topic hier op GoT waar deze besproken worden?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gijs007 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:51:
Ik kan bevestigen dat sinds ik de factory reset heb gedaan de batterij duur een stuk beter is als voorheen.

Ik ben nu alleen nog opzoek naar een slimme app die mijn batterij gebruik kan verbeteren, op het moment heb ik Juicedefender maar die app heeft al in jaren geen update meer gehad :/

Een functie die ik in ieder geval wil is om mijn WiFi automatisch in en uit te schakelen op basis van mijn locatie. Ik zag dat Snapdragon™ BatteryGuru dat doet, maar die werkt uiteraard niet op de S6...

Ik heb al een beetje rond zitten kijken in de app store en op Google maar de "beste/populairste apps" zijn simpelweg task managers met een widget om WiFI en dergelijke aan en uit te kunnen schakelen.. maar hebben die automatische functie voor WiFi op basis van locatie niet..

Heeft er iemand een aanrader, of een topic hier op GoT waar deze besproken worden?
Er zijn al heel wat discussies geweest op diverse forums over apps die je batterijeen langer leven moeten geven. Zover ik er achter ben gekomen, zijn alle taskmanagers erger dan de kwaal. Laat de telefoon gewoon zijn eigen gang gaan.Als je bij de optie batterij kijkt kun je zien of er apps of processen normaal of abnormaal gebruik vertonen.Dus mijn reactie niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
pappaleone schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:56:
[...]

Er zijn al heel wat discussies geweest op diverse forums over apps die je batterijeen langer leven moeten geven. Zover ik er achter ben gekomen, zijn alle taskmanagers erger dan de kwaal. Laat de telefoon gewoon zijn eigen gang gaan.Als je bij de optie batterij kijkt kun je zien of er apps of processen normaal of abnormaal gebruik vertonen.Dus mijn reactie niet aan beginnen.
Klopt daarom wil ik ook geen task manager maar een app die onder andere de WiFi beheert op basis van locatie.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuwsgierig, heeft iemand hier van jullie de Samsung Galaxy S6/S6 Edge simlock-vrij gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:11:
Ik ben nieuwsgierig, heeft iemand hier van jullie de Samsung Galaxy S6/S6 Edge simlock-vrij gekocht?
Als je hem bij Samsung zelf koopt is die simlock vrij dus er zijn wel mensen die hem daar gekocht hebben.

Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sgouman schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:21:
[...]

Als je hem bij Samsung zelf koopt is die simlock vrij dus er zijn wel mensen die hem daar gekocht hebben.

Ik ook
Ik vraag het omdat ik de prijs heb bekeken op alternatieve websites los van een provider en het is niet de prisj wat een OPO zou hebben als je snapt wat ik bedoel. ;)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:23:
[...]

Ik vraag het omdat ik de prijs heb bekeken op alternatieve websites los van een provider en het is niet de prisj wat een OPO zou hebben als je snapt wat ik bedoel. ;)

Bedankt.
De samsung S6 en de edge zijn momenteel niet aan te slepen, dus ik dat er geen een provider is momenteel die een simlock plaatst, omdat er gewoon geen tijd voor is. Misschien over een maand dat sommige providers er een eigen lock over doen. Maar volgens mij gebeurt het niet vaak meer . En anders even naar root forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:31:
[...]

De samsung S6 en de edge zijn momenteel niet aan te slepen, dus ik dat er geen een provider is momenteel die een simlock plaatst, omdat er gewoon geen tijd voor is. Misschien over een maand dat sommige providers er een eigen lock over doen. Maar volgens mij gebeurt het niet vaak meer . En anders even naar root forum :)
Ik bedoel dat ik nieuwsgierig was of er mensen zijn die het toestel los kopen zoals bijv. een winkel als de Mediamarkt (en sorry voor wat ik ga zeggen, want dit hoort niet in dit topic thuis) los kopen voor de €800-€900 wat het toestel kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:34:
[...]

Ik bedoel dat ik nieuwsgierig was of er mensen zijn die het toestel los kopen zoals bijv. een winkel als de Mediamarkt (en sorry voor wat ik ga zeggen, want dit hoort niet in dit topic thuis) los kopen voor de €800-€900 wat het toestel kan kosten.
ER zijn mensen die het toestel los kopen omdat het soms goedkoper is als je het toestel los koopt en dan een sim only erbij neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik koop altijd mijn toestellen los :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

dave1972 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:11:
Ik koop altijd mijn toestellen los :)
Ik ook :)
Vandaag mijn S6 White Pearl binnengekregen van Coolblue.

Was een beetje verontrust vanwege alle schermproblemen die je hier leest, maar het besef dat verreweg de meeste schermen gewoon goed zullen zijn en dat je die mensen meestal niet ziet op een forum als dit drong gelukkig tijdig door. Ik werd niet teleurgesteld want mijn scherm is OK _/-\o_

Ik weet dat het erg persoonlijk is maar ik adviseer mensen om ook eens naar het witte model te kijken ipv de andere kleuren. Op foto's komt de witte versie niet echt tot zijn recht, maar in het echt is hij veel mooier.

Verder heb ik nog wat vragen:

- De startpagina van de standaardbrowser blijft gewoon op die portal van Samsung staan, ongeacht wat ik instel als startpagina :?

- Ik hoor mensen hier steeds beweren dat hun accuduur 'sterk verbetert' na een factory reset. Helaas zie ik daar geen hard evidence voor.Kan iemand dit misschien beargumenteren?

- Als ik de camera op een monitor of TV richt dan zie ik een soort van bruine balken over het scherm rollen. Is dit normaal? Mijn S2 heeft dit niet.

Het toestel maakt op mij verder een zeer goede indruk. Het voelt echt premium. Het scherm is absoluut gorgeous en de snelheid en camera zijn gewoon top.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:11:
In Nederland zijn alle smartphones die nieuw verkocht worden al jaren simlock-vrij. Je kan dus ook eindeloos van simcard wisselen. Ik vermoed dat jij provider-branding bedoeld. Dit is jammer genoeg nog wel het geval. Vodafone, T-Mobile en KPN brengen sommige toestellen iets goedkoper uit (of in een actie) met een aangepaste rom. In deze rom zit veelal provider software gebakken (bijvoorbeeld specifieke apps en/of opstart logo's. Deze "branded" toestellen draaien vaak (soms wel) niet mee in de fabrikant softwareupdates om dat de providers eerst de rom gereed moeten maken met hun eigen software.

Bij mijn weten word er op de S6 serie op dit moment nog geen branding toegepast. Helaas is het echter wel zo dat toestellen die nu via je provider verkocht worden in de toekomst op basis van o.a. het IMEI nummer en toestel CID voorzien kunnen worden van bloadware/branding. Informeer dus goed bij je verkoper alsof het een branding-vrij toestel is dat je van plan bent om aan te schaffen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:41:
[...]

In Nederland zijn alle smartphones die nieuw verkocht worden al jaren simlock-vrij. Je kan dus ook eindeloos van simcard wisselen. Ik vermoed dat jij provider-branding bedoeld. Dit is jammer genoeg nog wel het geval. Vodafone, T-Mobile en KPN brengen sommige toestellen iets goedkoper uit (of in een actie) met een aangepaste rom. In deze rom zit veelal provider software gebakken (bijvoorbeeld specifieke apps en/of opstart logo's. Deze "branded" toestellen draaien vaak (soms wel) niet mee in de fabrikant softwareupdates om dat de providers eerst de rom gereed moeten maken met hun eigen software.

Bij mijn weten word er op de S6 serie op dit moment nog geen branding toegepast. Helaas is het echter wel zo dat toestellen die nu via je provider verkocht worden in de toekomst op basis van o.a. het IMEI nummer en toestel CID voorzien kunnen worden van bloadware/branding. Informeer dus goed bij je verkoper alsof het een branding-vrij toestel is dat je van plan bent om aan te schaffen.
Heb je dit wel eens meegemaakt dan? Ik heb nog nooit gehoord dat ze achteraf branding toepassen.En mocht het zo zijn dan is sammobile je grote vriend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vaak zat het geval (helaas) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pappaleone schreef op zondag 26 april 2015 @ 01:38:
[...]

Heb je dit wel eens meegemaakt dan? Ik heb nog nooit gehoord dat ze achteraf branding toepassen.En mocht het zo zijn dan is sammobile je grote vriend. ;)
Yup, meer dan eens mee gemaakt.... Overigens alle providers doen er aan mee.

Je kan er donder op zeggen dat je net als bij de Note 4 (die in Vodafone Branding iets goedkoper is bij de onafhankelijke webshops) dat dit iets is wat bij de S6 serie ook gaat gebeuren.

LG, Samsung, HTC of Sony.. Ze werken er allemaal aan mee....
Het is ook niet zo dat je een inferieure smartphone krijt wanneer je een branded exemplaar ontvangt, maar waar "stock" toestellen bijvoorbeeld een update vanuit Samsung krijgen (bijvoorbeeld naar Android 5.1 kan dit bij een branded exemplaar even duren of soms zelfs helemaal worden overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Bullet NL schreef op zondag 26 april 2015 @ 01:59:
[...]

Yup, meer dan eens mee gemaakt.... Overigens alle providers doen er aan mee.

Je kan er donder op zeggen dat je net als bij de Note 4 (die in Vodafone Branding iets goedkoper is bij de onafhankelijke webshops) dat dit iets is wat bij de S6 serie ook gaat gebeuren.

LG, Samsung, HTC of Sony.. Ze werken er allemaal aan mee....
Het is ook niet zo dat je een inferieure smartphone krijt wanneer je een branded exemplaar ontvangt, maar waar "stock" toestellen bijvoorbeeld een update vanuit Samsung krijgen (bijvoorbeeld naar Android 5.1 kan dit bij een branded exemplaar even duren of soms zelfs helemaal worden overgeslagen.
Dit was misschien dan vroeger zo, maar met de huidige toestellen niet meer!

Als je checkt op je toestel dmv *#1234#, en je zie achter CSC "PHN" er in staan, hoef je niet bang te zijn dat Samsung achteraf dmv een firmware-update je toestel "branded" maakt, simpelweg omdat dit gewoon niet kan: de partitie op je PHN-phone is TE klein om bv een Vodafone-ROM (VDF) er op te krijgen (andersom kan overigens WEL).

Probeer maar eens met Odin, op een UNbranded (PHN) toestel de Vodafone-ROM (VDF) te flashen met Odin: dan krijg je een FAIL omdat hij "hidden" niet kan wegschrijven!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Tachyon schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:59:
[...]

Ik ook :)
Vandaag mijn S6 White Pearl binnengekregen van Coolblue.

Verder heb ik nog wat vragen:

- De startpagina van de standaardbrowser blijft gewoon op die portal van Samsung staan, ongeacht wat ik instel als startpagina :?
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/vmhJLx.png

Als je in de Chrome browser naar instellingen gaat, dan ga je naar "Tabbladen en Apps samenvoegen": zet deze op "UIT"...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:51

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Gijs007 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:03:
[...]

Klopt daarom wil ik ook geen task manager maar een app die onder andere de WiFi beheert op basis van locatie.
Je bedoeld zoiets ?

Google Play: GPS WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
henklbr schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:26:
[...]

[afbeelding]

Als je in de Chrome browser naar instellingen gaat, dan ga je naar "Tabbladen en Apps samenvoegen": zet deze op "UIT"...
De vraag ging over de standaardbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een brand-new Samsung Galaxy S6 in black/saphire. Ik kom van een Sony Xperia P dus dat is nu een hele vooruitgang. Naast de berg pluspunten is het nog wat zoeken en vind ik tot op heden een minpunt. Het scherm oogt wat blauwig wanneer je hem draait of kantelt. Ik heb alle display varianten geprobeerd, maar dit blijft aanwezig. Kijk je er recht op dan heb ik geen last.

Verder zit je weer met dubbele namen in je contacten die lastig zijn samen te voegen? Ook een foto plaatsten bij bestaande contacten heb ik nog niet gevonden

Iemand enig idee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:12:
Het scherm oogt wat blauwig wanneer je hem draait of kantelt. Ik heb alle display varianten geprobeerd, maar dit blijft aanwezig. Kijk je er recht op dan heb ik geen last.

Hebben alle amoled schermen "last" van :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 26-04-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay dan is het geen fout in het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

darkrain

Moderator Discord

Geniet

henklbr schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:21:
[...]

Als je checkt op je toestel dmv *#1234#, en je zie achter CSC "PHN" er in staan, hoef je niet bang te zijn dat Samsung achteraf dmv een firmware-update je toestel "branded" maakt, simpelweg omdat dit gewoon niet kan: de partitie op je PHN-phone is TE klein om bv een Vodafone-ROM (VDF) er op te krijgen (andersom kan overigens WEL).

Probeer maar eens met Odin, op een UNbranded (PHN) toestel de Vodafone-ROM (VDF) te flashen met Odin: dan krijg je een FAIL omdat hij "hidden" niet kan wegschrijven!
Ik had inderdaad een branded T-mobile toestel en heb hem nu via Odin naar PHN geflashed. Factory reset er achteraan en je bent de meuk kwijt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
darkrain schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:57:
[...]

Ik had inderdaad een branded T-mobile toestel en heb hem nu via Odin naar PHN geflashed. Factory reset er achteraan en je bent de meuk kwijt.
Wat stond er dan bij jou op van t-mobile. Iemand die ik ken heeft de s6 edge van tmobile en er staat niks op van branded apps of boot logo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

sgouman schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:05:
[...]

Wat stond er dan bij jou op van t-mobile. Iemand die ik ken heeft de s6 edge van tmobile en er staat niks op van branded apps of boot logo's
Boot logo inderdaad en enorm irritante geluiden bij booten of afsluiten. Verder al hun apps zo'n beetje, Deezer, T-mobile cloud en My T-mobile bijvoorbeeld. De laatste is uiteraard wel handig...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
darkrain schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:10:
[...]

Boot logo inderdaad en enorm irritante geluiden bij booten of afsluiten. Verder al hun apps zo'n beetje, Deezer, T-mobile cloud en My T-mobile bijvoorbeeld. De laatste is uiteraard wel handig...
Dat is vreemd. Die vriend had hem bij t-mobile gekocht en via amp logistiscs ontvangen. Maar hij heeft al die apps helemaal niet. en ook geen boot logo's of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

sgouman schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:12:
[...]

Dat is vreemd. Die vriend had hem bij t-mobile gekocht en via amp logistiscs ontvangen. Maar hij heeft al die apps helemaal niet. en ook geen boot logo's of iets dergelijks
Misschien dat destijds de branded firmware er nog niet was? Ik heb hem ook via T-mobile en AMP ontvangen. Er stond ook daadwerkelijk de T-mobile firmware op.

Hoe dan ook hij bevalt nu prima met de PHN firmware, overzetten van data van een S5 af ging ook uitermate goed moet ik zeggen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
henklbr schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:26:
[...]

[afbeelding]

Bij mij blijft ie gewoon terug komen naar die vervelende www.samsungprotal.nl Hij onthoud gewoon niet de startpagina van chrome ook niet als je die op uit zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

henklbr schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:21:
[...]

Hoe kom je hier bij? Van de Note 4 van nog geen half jaar geleden zijn speciale Vodafone versies op de markt welke niet mee draaien in het Samsung Note 4 rom-update programma.

Kijk hier maar eens; https://www.gsmwijzer.nl/...plan_id=439&provider_id=5 de Vodafone versie's (VF) worden duidelijk goedkoper aangeboden.

Bij mijn weten is dit bij de S6 serie nog niet het geval, maar aangezien het bij de S5 wel is gebeurd zie ik geen aanleiding dat die in de toekomst bij de S6 niet zal gebeuren. Het blijft namelijk voor een provider aantrekkelijk om eigen software door te drukken. Oppassen dus wanneer je een S6 voorbij ziet komen die duidelijk goedkoper is dan de gemiddelde marktprijs. Overigens heeft het helemaal niets met partities te maken, deze zijn tegenwoordig bijvoorbeeld schaalbaar.

Maar nogmaals, het gebeurd, dus het kan.....

En inderdaad, wanneer je het flashen ziet zitten kan je de telefoon gewoon voorzien van een andere (niet branded) rom. Maar het is dus niet zo dat het branden van toestellen niet meer gebeurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 26-04-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb gemerkt dat je daarna het startblad nog een x moet activeren. Dan blijft ie hopelijk staan.

Is er trouwens geen methode om de wat blauwige gloed te verminderen? Of moet ik eraan wennen?

[ Voor 33% gewijzigd door Boneka op 26-04-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Bullet NL schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:25:
[...]

Hoe kom je hier bij? Van de Note 4 van nog geen half jaar geleden zijn speciale Vodafone versies op de markt welke niet mee draaien in het Samsung Note 4 rom-update programma.

Kijk hier maar eens; https://www.gsmwijzer.nl/...plan_id=439&provider_id=5 de Vodafone versie's (VF) worden duidelijk goedkoper aangeboden.

Bij mijn weten is dit bij de S6 serie nog niet het geval, maar aangezien het bij de S5 wel is gebeurd zie ik geen aanleiding dat die in de toekomst bij de S6 niet zal gebeuren. Het blijft namelijk voor een provider aantrekkelijk om eigen software door te drukken. Oppassen dus wanneer je een S6 voorbij ziet komen die duidelijk goedkoper is dan de gemiddelde marktprijs. Overigens heeft het helemaal niets met partities te maken, deze zijn tegenwoordig bijvoorbeeld schaalbaar.

Maar nogmaals, het gebeurd, dus het kan.....

En inderdaad, wanneer je het flashen ziet zitten kan je de telefoon gewoon voorzien van een andere (niet branded) rom. Maar het is dus niet zo dat het branden van toestellen niet meer gebeurd.
In je originele bericht zei je, dat providers achteraf nog hun "branded firmware" naar hun verkochte "UNbranded" toestellen konden sturen: dat is dus niet zo!

Maar je hebt wel gelijk, dat providers "branded toestellen" verkopen (goedkoper), en dan staat de "branded firmware" er al op! ;)

Wil je zeker weten of je een branded/unbranded NEDERLANDS toestel hebt, type *#1234# in de dialer: komt er in de CSC PHN voor, dan heb je een UNbranded, staat er VDF of TNL dan heb je respectievelijk een Vodafone- of T-Mobile toestel te pakken.

Pas wel op bij het kopen van een toestel bij BelSimpel: die verkopen vaak toestellen via de zgn "grijze import" en dan is de kans groot dat je een toestel krijgt welke is bestemd voor bv het Oostblok of de Zuid-Europese landen (geen NL updates, en ook geen Nederlandse promoties van SamsungNL!)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt ook niet, Providers kunnen later specifieke app's pushen naar telefoon's die voorzien zijn van een rom met hun kenmerken. Ook kunnen deze telefoon's buiten het Samsung update schema lopen.

Op het oog heb je dus een gelijkwaardige telefoon, maar achteraf blijkt dit toch anders te zitten.

Overigens, wat jij over één winkel schrijft is niet nieuw, veel meer winkels doen dit. Wanneer een telefoon een poosje op de markt is, je ziet duidelijk een lagere prijs in de Pricewatch staan op deze site dan kan je er bijna altijd vanuit gaan dat dit een importmodel betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Bullet NL schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:43:
Klopt ook niet, Providers kunnen later specifieke app's pushen naar telefoon's die voorzien zijn van een rom met hun kenmerken. Ook kunnen deze telefoon's buiten het Samsung update schema lopen.

Op het oog heb je dus een gelijkwaardige telefoon, maar achteraf blijkt dit toch anders te zitten.

Overigens, wat jij over één winkel schrijft is niet nieuw, veel meer winkels doen dit. Wanneer een telefoon een poosje op de markt is, je ziet duidelijk een lagere prijs in de Pricewatch staan op deze site dan kan je er bijna altijd vanuit gaan dat dit een importmodel betreft.
Over die apps heb je gelijk in: Heb dit ook bij mijn UNbranded Note 4, maar MET Vodafone-SIM -> hier werden ook Vodafone apps geïnstalleerd (die je overigens kunt verwijderen) maar de firmware-updates zelf krijg je gewoon van Samsung (PHN)...

Nu weer back on-topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
Ik begin het sd kaart slotje te missen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

henklbr schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:48:
[...]

Over die apps heb je gelijk in: Heb dit ook bij mijn UNbranded Note 4, maar MET Vodafone-SIM -> hier werden ook Vodafone apps geïnstalleerd (die je overigens kunt verwijderen) maar de firmware-updates zelf krijg je gewoon van Samsung (PHN)...

Nu weer back on-topic... ;)
Jij doelt op nu op het feit dat tijdens in eerste setup van een toestel je een vraag krijgt alsof je provider apps wil installeren. Dit wordt op basis van de simcard gedaan, dit is alleen niet wat ik bedoel.

Vodafone verkoopt Samsung toestellen die buiten de "fabrieks" updates van Samsung draaien. Deze toestellen zijn/worden goedkoper in de markt gezet. Ze hebben geen uiterlijke branding, wanneer de specifieke Vodafone rom nog niet klaar is worden ze als "stock" verkocht, en toch kunnen ze "later" worden voorzien van een specifieke provider rom d.m.v. een update. Dit is met de Note 4 en de S5 gedaan. Ik zie dan ook totaal geen reden waarom de providers dit ook niet met een populair toestel als de S6 gaan doen.

Het blijft oppassen.
mcgloud schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:55:
Ik begin het sd kaart slotje te missen... :'(
Daarom heb ik een toestel met wat meer geheugen besteld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 26-04-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik zie bij What's app dat hij de achtergronden niet apart opslaat. Bij elk contact krijg je dan dezelfde achtergrond. Dit moet toch apart kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:04:
Ik zie bij What's app dat hij de achtergronden niet apart opslaat. Bij elk contact krijg je dan dezelfde achtergrond. Dit moet toch apart kunnen?
Met WA+ wel ja, met de normale versie is het one background for all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb foto's gedownload, maar ik ze niet per contact opslaan. Je krijgt background for all contacts. Dit was bij mijn Sony nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:13:
Ik heb foto's gedownload, maar ik ze niet per contact opslaan. Je krijgt background for all contacts. Dit was bij mijn Sony nooit.
Off topic hier maar installeer WA+ en probleem opgelost d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:13:
Klopt, hier stoei ik ook nog mee..... Bij mijn HTC kon ik kiezen welke foto ik per contract wou gebruiken. Hij kon van de verschillende soorten socialmedia afhalen. De S6 gaat hier iets anders mee om. Wat ik al helemaal niet begrijp ik dat hij van sommige facebook contacten de foto's wel pakt en van anderen weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bullet NL schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:23:
[...]

Klopt, hier stoei ik ook nog mee..... Bij mijn HTC kon ik kiezen welke foto ik per contract wou gebruiken. Hij kon van de verschillende soorten socialmedia afhalen. De S6 gaat hier iets anders mee om. Wat ik al helemaal niet begrijp ik dat hij van sommige facebook contacten de foto's wel pakt en van anderen weer niet.
WA+ is geen standaard app, maar gaat via een vreemde omweg. Nog vervelender vind ik dat ik bij de contacten geen foto kan plaatsen. Tenminste niet bij de bestaande lijst contacten. Bij bewerken kan ik niets toevoegen niets opzoeken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:29:
Heb gemerkt dat je daarna het startblad nog een x moet activeren. Dan blijft ie hopelijk staan.

Is er trouwens geen methode om de wat blauwige gloed te verminderen? Of moet ik eraan wennen?
Wellicht helpt het wanneer je je display instelling wijzigt naar 'basic'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat bijzonder raar is dat je vanuit een foto of afbeelding deze niet kunt koppelen aan een contact. En andersom werkt het ook niet. Via bewerken kun je niets bij bestaande contacten. Erg vreemd.

Het gekke is dat de camera pic niet opent. Ik hoop niet dat dit het begin is van nog veel meer bugs pfff

[ Voor 21% gewijzigd door Boneka op 26-04-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Zelfs bij het kopen van een unbranded toestel kreeg ik bij m'n HTC M8 de vraag of ik een Vodafone-update wilde installeren (geweigerd...)

Zou kunnen dat het nu bij Samsung ook zo is: wel standaard firmware, maar daarnaast nog een provider-package die ze kunnen pushen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sorcerer8472 schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:30:
Zelfs bij het kopen van een unbranded toestel kreeg ik bij m'n HTC M8 de vraag of ik een Vodafone-update wilde installeren (geweigerd...)

Zou kunnen dat het nu bij Samsung ook zo is: wel standaard firmware, maar daarnaast nog een provider-package die ze kunnen pushen.
De push waar jij het over hebt gaat op simcard-niveau, dat is anders dan een "provider rom"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:10:
Wat bijzonder raar is dat je vanuit een foto of afbeelding deze niet kunt koppelen aan een contact. En andersom werkt het ook niet. Via bewerken kun je niets bij bestaande contacten. Erg vreemd.

Het gekke is dat de camera pic niet opent. Ik hoop niet dat dit het begin is van nog veel meer bugs pfff
Hoe bedoel je. Ik kan gewoon elke willekeurige foto aan een contact koppelen zowel vanuit de galerij als contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:12:

Verder zit je weer met dubbele namen in je contacten die lastig zijn samen te voegen? Ook een foto plaatsten bij bestaande contacten heb ik nog niet gevonden

Contacten > meer > instellingen > weer te geven contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zie nog iets vreemds en dat heb ik geloof ik hier ook voorbij zien komen. De emoticons bij What's app kloppen niet. Je krijgt de verkeerde in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Garret1410 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:31:
[...]

Contacten > meer > instellingen > weer te geven contacten.
Nee het toevoegen van foto's gaat hopeloos verkeerd. Ik denk dat dit te maken heeft met hoe de contacten zijn opgeslagen. Via de SIM staat alles netjes onder elkaar (die lijst die ik moet hebben.) Ga ik een foto of iets anders erop zetten dan pakt ie een andere lijst. Maar niet van de SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt je kunt geen foto's aan sim contacten koppelen. Dan moet je ze eerst naar apparaat exporteren.

Beter is gewoon via je Google account. Dan heb je nooit geen problemen meer op Android en iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:34:
Zie nog iets vreemds en dat heb ik geloof ik hier ook voorbij zien komen. De emoticons bij What's app kloppen niet. Je krijgt de verkeerde in beeld.
Geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
ik kwam er vanochtend achter dat lijn led lampje van de flitser heel zachtjes brand constant(dit was in een pikke donkere kamer) iemand anders dit al voorbij zien komen? Model is een s6 32gb
Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.