Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:27
als iemand nog een code overheeft voor een wireless charger, ik houdt me aanbevolen..

ik had niet gedacht dat ik hem al besteld zou hebben voor de 30e van maart.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Nee het is niet dagdromen want dit is op de scherm zelf.. wat ik bedoel is op het edge screen...
En als je gebeld word dan gaat die niet golven ofzo dan zie je gewoon wie er belt..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
TTLCrazy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:48:
[...]

Dit bericht heb ik ontvangen van Samsung:

[...]

Dus ja ik kan hem tot en met 30 Mei bestellen (moet ik wel gelijk de actie verzilveren, ok).

Ik kan hier niet direct uit opmaken of dit ook geldt voor telefoons welke niet direct bested zijn bij Samsung, maar ik ga er van uit van wel.
Super! Bedankt voor het verduidelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:16:
Ik heb 2 weken geleden al dat hele proces doorlopen voor die actie van de draadloze lader, maar ik heb nooit een bevestigingsmail gehad ofzo. Jullie wel? Ik heb alleen een mail gehad over dat mijn s6 succesvol is geregistreerd, maar er staat niets over de lader.
Ik kreeg net een mail van Samsung dat ze mijn gegevens nog niet compleet hadden. Ik was mijn aankoopbon vergeten door te mailen. Ik heb het net gedaan alleen ik had een probleem. Ik heb gisteren een nieuwe gehad omdat het scherm niet goed was. Dus ook een ander serienummer, nou maar hopen dat dat goed gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:52

Steeffoon

Smartphone-nerd

Beste *

Nice... :)

Voltooiing deelname Samsung promotie: Samsung S6 Wireless charger promotie.

Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat binnen 7 werkdagen uw product geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.

Met vriendelijke groeten,

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Da's geen screensaver. Dat is een notificatie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
Jup, dit is het kleurtje wat je in kunt stellen voor een stuk of 5 contactpersonen. Als het toestel dan met het display naar beneden ligt zie je bij een inkomende oproep de gekozen kleur zo 'golven'. Hierdoor kun je aan de hand van de kleur zien wie er belt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
En welke notificatie is dat dan? Ik heb de Note Edge met maar aan 1 kant een Edge scherm..

Ohh zie dat Carpento me net iets voor was!
Thanks!! ga het ff probere!!

Waar kan ik die instelling vinden, want hij staat bij mij niet bij de Edge instellingen... Of ondersteund de Note edge dit niet?

[ Voor 57% gewijzigd door Rohit op 22-04-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Steeffoon schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:57:
Beste *

Nice... :)

Voltooiing deelname Samsung promotie: Samsung S6 Wireless charger promotie.

Dit betekent dat binnen 7 werkdagen uw product geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.

Met vriendelijke groeten,
Zie je, Stefan: geduld is een schone zaak! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:19

Termy

valt er nog wat te fragge?

Sorcerer8472 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:27:
[...]

Op m'n M8 werd de muziek iets zachter en hoorde je dan de notification en werd hij daarna weer harder. Nu gaat het helemaal op stil. Dus ergens in Android is een plek om het in te stellen gok ik. Maar dus niet in de Samsung-menu's? :(
Dat zal wel HTC-specifiek zijn dan. M'n afgelopen telefoons waren de Nexus 4 en 5 en daar werd de muziek zover ik me herinner ook helemaal onderbroken tijdens de notificatie. Als hij op stil/trillen staat dan gebeurt dat allemaal niet.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Zijn er hier ook mensen die van een HTC One M7 of M8 af komen en het e.e.a. kunnen zeggen over het geluid uit de speaker/over de doppen?
Gaat me met name over de kwaliteit van muziek: storend ten opzichte van de HTC's of valt het allemaal wel te accepteren?

Ik luister voornamelijk via doppen of een bluetooth speaker. Voor wat betreft youtube e.d. vind ik de ipad (2) ook acceptabel, dus dat zal met de S6 ook wel goed zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Prosac2010 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:35:
Zijn er hier ook mensen die van een HTC One M7 of M8 af komen en het e.e.a. kunnen zeggen over het geluid uit de speaker/over de doppen?
Gaat me met name over de kwaliteit van muziek: storend ten opzichte van de HTC's of valt het allemaal wel te accepteren?

Ik luister voornamelijk via doppen of een bluetooth speaker. Voor wat betreft youtube e.d. vind ik de ipad (2) ook acceptabel, dus dat zal met de S6 ook wel goed zitten denk ik.
Ik zelf kom van een HTC one M7 en het geluid is gewoon het zelfde via me oortjes dit is voort bij elk apparaat het zelfde denk dat meer de instellingen anders zijn bij apparaten kwa equalizer verder is het het zelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:01:
[...]

Dat gaat over de S5, niet over de S6Edge ;)
No shit had ik niet opgemerkt 8)7 8)7
Ik geef aan dat ik hetzelfde probleem heb, niet hetzelfde toestel.. Lezen is ook een vak.. |:(
Hakki schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:07:
[...]

iedereen zal het hebben, gewoon je gezicht in het midden plaatsen.
Op die manier zorgen ze er wellicht gewoon voor dat de kijkhoek groter is om achtergrond te tonen als je zelf gecentreerd bent. Elk voordeel heeft zijn nadeel..
Oh ja, boeit mij totaal niet.. Ben niet van die 'selfie' freaks. Het gaat er mij meer om of dit een defect is of standaard zo bij samsung is.. Vandaar de vraag of andere het ook hebben,

[ Voor 46% gewijzigd door beyazz06 op 22-04-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Kom van de M8. Het geluid van de speaker bij de S6 is erg goed, maar als je de One M8 gewend bent, merk je echt dat de M8 veel voller en warmer klinkt met meer bass. Oordopjes van de S6 zijn erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Laatst online: 18-09 22:16
rohit schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:20:
En welke notificatie is dat dan? Ik heb de Note Edge met maar aan 1 kant een Edge scherm..

Ohh zie dat Carpento me net iets voor was!
Thanks!! ga het ff probere!!

Waar kan ik die instelling vinden, want hij staat bij mij niet bij de Edge instellingen... Of ondersteund de Note edge dit niet?
Dit is pas bij de S6 gepresenteerd dus de Note edge zal dit denk ik nog niet hebben.
Misschien in een software update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sgouman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:10:
[...]

Dit is pas bij de S6 gepresenteerd dus de Note edge zal dit denk ik nog niet hebben.
Misschien in een software update
Pfff dan maar afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Arg..... Vandaag jammer genoeg weer met de Edge 65Gb zwart terug naar Coolblue geweest, in eerste instantie met het plan om mijn versie met een rosevlek in het scherm en een soort van grijze clouding door een volledig wit en grijs scherm (via de app LCD-Test uitstekend zichtbaar te maken) om te ruilen voor een nieuwe.

Blijk de nieuwe telefoon die bij Coolblue voor omruiling ligt te wachten nog veel meer rosevlekken te hebben.
Maar wat nog veel mee opvalt, het verschil in scherm kwaliteit.... We hebben "mijn" toestel, het "nieuwe CB" toestel en het demo model van CB naast elkaar neer gelegd. Scherm instelling het zelfde, helderheid maximaal.... Wat bleek, zowel mijn toestel als het nieuwe model waar ik hem mee zou omruilen mogen qua wit en grijze kleuren niet in de schaduw staan van de CB Demo model. Deze was veruit het mooiste qua wit en grijs (qua andere kleuren zie je de verschillen minder)

Verschillende medewerkers van CB kwamen dan ook verwonderd kijken dat het verschil zo groot is. Ik heb besloten om te wachten op een andere batch van de Edge 64Gb. Ik heb het idee dat Samsung de kleurwaardes, en de consistentie daarvan niet op orde heeft. Het zou zo maar kunnen dat de kwaliteitseis in de productie naar beneden is bijgesteld om maar aan de vraag te kunnen voldoen.

Ik wil CB ook enorm complimenteren, ze gaan nu mijn contract verlenging terug draaien, zodat ik even kan wachten met mijn oude toestel tot dat ik een toestel zie die wel goed is.

Afijn, Mijn Tweakers.net Top Tip.... (TTT)

Heb je intresse in de Samsung Galaxy S6 Edge, vraag voordat je hem aanschaft altijd alsof je het scherm mag beoordelen. In mijn geval ging het om een telefoon van 950 euro winkelwaarde. Ik ben dan ook van mening dat je gewoon een goed en deugdelijk product mag verwachten.

Overigens, ik wil nog steeds een S6 Edge hebben, maar dan wel één met een goed scherm.
Steeffoon schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:45:
[...]

Kom van de M8. Het geluid van de speaker bij de S6 is erg goed, maar als je de One M8 gewend bent, merk je echt dat de M8 veel voller en warmer klinkt met meer bass. Oordopjes van de S6 zijn erg goed.
Het geluid van de M8 is gewoon beter, al was het maar omdat de S6 geen stereo speaker heeft, dit hoor je gewoon. Wat niet wil zeggen dat de S6 een slechte speaker heeft, integendeel. Een prima speakers, die meer volume produceert dan de M8 dit met beide speakers doet. Nogmaals, de S6 doet het niet slecht, echter de klankkleur van de M8 is echt beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 22-04-2015 17:10 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of viper4andoid al werkt op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pappaleone schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:17:
Ik ben benieuwd of viper4andoid al werkt op dit toestel?
Denk dat dat beter kan in [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
Toch raar dat er zoveel mensen problemen hebben met het scherm terwijl dit in geen enkel review word vermeld, ieder review spreekt van een schitterend scherm.
Morgen komt mijn s6 binnen, hopelijk heb ik er geen last van.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Gunth schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:48:
Toch raar dat er zoveel mensen problemen hebben met het scherm terwijl dit in geen enkel review word vermeld, ieder review spreekt van een schitterend scherm.
Wat er precies speelt (andere batches ?) weet ik ook niet maar mijn exemplaar is helemaal prima. Misschien dat de lovende reviews en de hoge prijs ook wel een iets kritischere houding tot gevolg hebben ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Daar is niks vreemds aan, er is altijd een bepaald percentage wat niet helemaal ok is. Ik heb ook nergens last van net als diegene boven mij :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Je zal ook eerder klachten horen dan lovende reacties...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:56:
Daar is niks vreemds aan, er is altijd een bepaald percentage wat niet helemaal ok is.
Maakt dingen als "Wat bleek, zowel mijn toestel als het nieuwe model waar ik hem mee zou omruilen mogen qua wit en grijze kleuren niet in de schaduw staan van de CB Demo model. Deze was veruit het mooiste qua wit en grijs (qua andere kleuren zie je de verschillen minder)" niet meteen verklaarbaar imho. Wellicht zijn er wel batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry je hebt helemaal gelijk 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn S6 (reguliere versie 64Gb wit) maandag omgeruild bij CB in Rotterdam. In 1e instantie was ik tevreden, had het scherm 'getest' in de winkel en leek goed te zijn. Al had ik mijn twijfels omdat de roze vlekken en groene waas e.d. in daglicht veel minder goed zichtbaar zijn. Pas in een meer donkere omgeving gaat het opvallen. Enfin...de gok genomen en toestel meegenomen.

Er zijn helaas toch nog 2 zaken niet goed aan het nieuwe toestel en ik heb daarom een nieuwe omruil-afspraak gemaakt. Ik ga het nog 1 keer proberen met een omruil en anders doe ik hetzelfde als Bullet...ik wacht liever nog even op de nieuwe batch en (hopelijk!) is alles dan in orde.

De issues met mijn nieuwe toestel zijn :

1. Het scherm zit aan de linkerbovenkant los! Er is een kleine gleuf zichtbaar en het scherm komt ong 1-2 mm omhoog. Je kunt het scherm terugduwen en er zit dan merkbaar speling in. Niet goed dus! Dankzij de constructie valt dit nauwelijks op en pas gisteren had ik het door. Zoiets kan flinke problemen geven, zoals bijvoorbeeld stof dat onder het scherm komt :(

2. Verder was ik mij vanaf dag 1 al bewust dat het scherm, ook al is deze veel beter dan het 1e toestel, toch nog een verschil toont tussen het onderste en bovenste deel van het scherm. Het onderste deel heeft een lichte groenige waas en het bovenste gedeelte een lichte rozige waas. Zoals gezegd het is zeer licht en vooral zichtbaar in donkere omgevingen, en het scherm is veel beter uniform dan toestel nr 1. In 1e instantie had ik er wel vrede mee, vooral omdat je begint te twijfelen aan jezelf, maar het begint toch te storen...dat is zoals gezegd met name in een meer donkere omgeving.

Ik besef mij dat ik zeer kritisch kijk naar dit nieuwe toestel, maar zoals gezegd voor zo'n hoog bedrag wil je ook de beste kwaliteit. Als de mindere puntjes je gaan storen dan ben je daar op de lange duur zelf de dupe van...

Enfin...wordt vervolgd ;)

Edit : zal dit verder opvolgen in het juiste topic... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:42
Your Grandma schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:02:
Hoe is bij jullie de GPS ontvangst?
Ik heb het idee dat mijn telefoon misschien defect is.
Als ik het programma GPS Test gebruik uit de play store ziet hij meer dan genoeg satellieten, maar om de zoveel seconden (vrij willekeurig) verliest hij zijn fix.
Mijn oude S3 behoudt wel netjes zijn fix wanneer ik deze er naast houd.
Is het bij jullie ook zo dat de telefoon om de zoveel tijd de fix verliest?
Misschien een energie besparende instelling ofzo of zou het toch een defect zijn?
Zouden een paar mensen kunnen checken of jullie met GPS test constant een lock houden? Liefst bij een raam. Alvast bedankt voor de moeite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Weet iemand of je de grote van je toetsenbord kan aanpassen? Ik kan het zelf niet vinden. Ik wil hem graag iets kleiner maken.

Ook stoor ik mij er aan als ik een whattsapp/sms krijg dat hij dat niet alleen bovenin weergeeft, maar nog een stuk meer van het scherm. Hoe ik dit kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Your Grandma schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:08:
[...]

Zouden een paar mensen kunnen checken of jullie met GPS test constant een lock houden? Liefst bij een raam. Alvast bedankt voor de moeite. :)
Ja die lock blijft gewoon. Zowel binnen als buiten (Ik heb de testen uitgevoerd puur op de GPS, zonder Wifi accesspoints of telefoonpalen).
Hier is het filmpje dat ik zelf heb gemaakt, het filmpje is te vinden in mijn review:
https://www.youtube.com/watch?v=yUS3UByamoo
Ik ben altijd zeer kritisch in mijn reviews of ik het toestel heb gekregen of heb gekocht. Ik denk dat de reviewers een batch hebben ontvangen die wel goed is afgesteld/grondig getest.

[ Voor 53% gewijzigd door Kiswum op 22-04-2015 21:18 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MLPN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:08:
Weet iemand of je de grote van je toetsenbord kan aanpassen? Ik kan het zelf niet vinden. Ik wil hem graag iets kleiner maken.

Ook stoor ik mij er aan als ik een whattsapp/sms krijg dat hij dat niet alleen bovenin weergeeft, maar nog een stuk meer van het scherm. Hoe ik dit kan uitschakelen?
als je SwiftKey gebruikt dan kun je de grote wel aanpassen. Bij Samsung weet ik het niet.

notificatie bovenin het scherm kun je volgens mij niet aanpassen. Vreemd genoeg kun je dit bij de Iphone dit wel aanpassen en heb je zelfs nog meer instellingen wat meldingen betreft.

misschien dat het bij een update aangepast wordt . notificaties in scherm en lockscreen is een nieuw ding voor Android 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
MLPN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:08:

Bij Taal en Invoer ->Samsung toetsenbord ->Toetsenbordgr. aanpassen.

(Samsung toetsenbord moet geactiveerd zijn als je huidige toetsenbord, anders is deze optie grayed-out)

Alle meldingen kun je bij "applicaties -> applicatiebeheer" uitschakelen. Dit gaat via "Meldingen weergeven".

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 22-04-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:18:
Ik heb mijn S6 (reguliere versie 64Gb wit) maandag omgeruild bij CB in Rotterdam. In 1e instantie was ik tevreden, had het scherm 'getest' in de winkel en leek goed te zijn. Al had ik mijn twijfels omdat de roze vlekken en groene waas e.d. in daglicht veel minder goed zichtbaar zijn. Pas in een meer donkere omgeving gaat het opvallen. Enfin...de gok genomen en toestel meegenomen.

Er zijn helaas toch nog 2 zaken niet goed aan het nieuwe toestel en ik heb daarom een nieuwe omruil-afspraak gemaakt. Ik ga het nog 1 keer proberen met een omruil en anders doe ik hetzelfde als Bullet...ik wacht liever nog even op de nieuwe batch en (hopelijk!) is alles dan in orde.

De issues met mijn nieuwe toestel zijn :

1. Het scherm zit aan de linkerbovenkant los! Er is een kleine gleuf zichtbaar en het scherm komt ong 1-2 mm omhoog. Je kunt het scherm terugduwen en er zit dan merkbaar speling in. Niet goed dus! Dankzij de constructie valt dit nauwelijks op en pas gisteren had ik het door. Zoiets kan flinke problemen geven, zoals bijvoorbeeld stof dat onder het scherm komt :(

2. Verder was ik mij vanaf dag 1 al bewust dat het scherm, ook al is deze veel beter dan het 1e toestel, toch nog een verschil toont tussen het onderste en bovenste deel van het scherm. Het onderste deel heeft een lichte groenige waas en het bovenste gedeelte een lichte rozige waas. Zoals gezegd het is zeer licht en vooral zichtbaar in donkere omgevingen, en het scherm is veel beter uniform dan toestel nr 1. In 1e instantie had ik er wel vrede mee, vooral omdat je begint te twijfelen aan jezelf, maar het begint toch te storen...dat is zoals gezegd met name in een meer donkere omgeving.

Ik besef mij dat ik zeer kritisch kijk naar dit nieuwe toestel, maar zoals gezegd voor zo'n hoog bedrag wil je ook de beste kwaliteit. Als de mindere puntjes je gaan storen dan ben je daar op de lange duur zelf de dupe van...

Enfin...wordt vervolgd ;)

Edit : zal dit verder opvolgen in het juiste topic... 8)
Je hebt helemaal gelijk daar is het veel te duur voor. Wat mij wel opvalt is het volgende, ik heb gisteren ook mijn toestel omgeruild bij studentenmobiel. Mijn eerste toestel moest ik een firmware update doen zoals iedereen. Maar het toestel wat ik gisteren heb meegekregen is toch uit een nieuwe batch, daar hier de laatste firmware opstaat. Ik heb gisteren 4 nieuwe toestellen in mijn handen gehad, en ik moet je zeggen ik weet het echt niet meer. Ik heb de (beste) naar mijnmening eruit gehaald. Nu had ik vandaag een paar mensen ook met samsung, 1 met galaxy s4 1 met galaxy duo, en waarempel ook daar zit een gloed 8)7 8)7 Shiet me maar af, maar ik ben nu met mijn toestel bezig, en ikben er blij mee. De momenten met een heel wit scherm zijn ook niet zo vaak. Wel valt mij op dat bij deze telefoon het geluid met muziek beter klinkt... Volgens mij wordt ik gek pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:20:
[...]

Je hebt helemaal gelijk daar is het veel te duur voor. Wat mij wel opvalt is het volgende, ik heb gisteren ook mijn toestel omgeruild bij studentenmobiel. Mijn eerste toestel moest ik een firmware update doen zoals iedereen. Maar het toestel wat ik gisteren heb meegekregen is toch uit een nieuwe batch, daar hier de laatste firmware opstaat. Ik heb gisteren 4 nieuwe toestellen in mijn handen gehad, en ik moet je zeggen ik weet het echt niet meer. Ik heb de (beste) naar mijnmening eruit gehaald. Nu had ik vandaag een paar mensen ook met samsung, 1 met galaxy s4 1 met galaxy duo, en waarempel ook daar zit een gloed 8)7 8)7 Shiet me maar af, maar ik ben nu met mijn toestel bezig, en ikben er blij mee. De momenten met een heel wit scherm zijn ook niet zo vaak. Wel valt mij op dat bij deze telefoon het geluid met muziek beter klinkt... Volgens mij wordt ik gek pfff.
I hear ya ;) Ik heb ook zo mijn twijfels af en toe...maar we weten dat amoled nu eenmaal dit soort afwijkingen kan hebben...en eerder wel dan niet. Maar naast dat feit blijft het een crap-shoot...voor hetzelfde geld (letterlijk zelfs) krijg je wel een toestel met een nagenoeg goed scherm...en dan heb ik het over een scherm dat egaal is (dus zonder grote/duidelijke color shifting) en zonder vreemde roze of groene gloed over (sommige delen van) het scherm. Goed...dat wit misschien niet super-spier-wit zal zijn, dat neem ik op de koop toe. Maar hierover verbaasd het mij dan wel weer dat mijn vorige Samsung...de Note 4 een werkelijk uitstekend scherm had...echt alles was subliem...perfect egaal, wit was echt super-mooi wit, geen enkele vreemde gloed. Dus het kan blijkbaar wel! En vandaar blijf ik toch stiekem hopen op uiteindelijk een S6 met een prima scherm. Hopelijk binnenkort nadat ik mijn 2e toestel heb omgeruild, en anders een toestel later uit een nieuwe batch. Hopelijk hoef ik daar niet op te wachten...dat zou toch best wat zeer doen. Je wilt toch graag verder met het toestel dat je kortgeleden hebt aangeschaft...

Enfin...een hoop gedoe eigenlijk, maar het is wel logisch dat je er tijd en moeite in stopt, hoe irritant het ook is. De kinderziektes doen af aan het plezier dat je van een dermate top-toestel wilt en zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:20:
[...]
.... 8)7 8)7 Shiet me maar af, maar ik ben nu met mijn toestel bezig, en ikben er blij mee. De momenten met een heel wit scherm zijn ook niet zo vaak. Wel valt mij op dat bij deze telefoon het geluid met muziek beter klinkt... Volgens mij wordt ik gek pfff.
Je moet ook niet zoekende blijven, geniet gewoon van het toestel.. Anders word je inderdaad gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 08:55
Ik heb een zeldzaam probleem met mijn toestel, tot nu toe één topic op XDA gezien maar daar wordt ook niet fanatiek op gereageerd. Als ik mijn wifi aanzet en ik kom in de buurt van een public hotspot die gebruik maakt van een portal, zoals KPN FON, gaat mijn toestel rebooten. Een soft-reboot vanaf het Samsung logo.

Op mijn scherm staat 'Druk om te verbinden met null'. Zo gauw ik daar op druk of dat ik naar de wifi instellingen ga is het mis, dan reboot hij.

Ik ben er nog niet achter gekomen waardoor het probleem door wordt veroorzaakt. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beyazz06 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:57:
[...]

Je moet ook niet zoekende blijven, geniet gewoon van het toestel.. Anders word je inderdaad gek :)
Yes daar heb je ook gelijk in,ik ben nu tevreden _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34

Ik heb ook een M7.. en qua speakers vind ik die van de S6 beduidend minder. Maar ja, dat wist ik van tevoren al. Ik ben nog geen andere telefoon tegengekomen die het zo mooi weergeeft als de M7.

Als de M9 nou gewoon goed was geweest met een camera als die op S6.

Qua oordoppen is het allemaal vergelijkbaar, vind ik. Maar ik ben geen purist.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
Met draadloos laden, is het dan normaal dat hij stopt met laden bij 100%, en dan als de telefoon wat verbruikt heeft, laden weer verder gaat? gepaard met geluid, trilling en het scherm dat weer aanspringt midden in de nacht...

ik zou graag willen dat de beleving hetzelfde is als met een kabel: laad altijd op en houd hem op 100% zonder het scherm steeds te zien aan en uit springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:53:
[...]

Wat er precies speelt (andere batches ?) weet ik ook niet maar mijn exemplaar is helemaal prima. Misschien dat de lovende reviews en de hoge prijs ook wel een iets kritischere houding tot gevolg hebben ? :p
Heb het probleem ook hier niet gezien. Wellicht waren de allereerste modellen wel goed in orde idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:55:
[...]

I hear ya ;) Ik heb ook zo mijn twijfels af en toe...maar we weten dat amoled nu eenmaal dit soort afwijkingen kan hebben...en eerder wel dan niet. Maar naast dat feit blijft het een crap-shoot...voor hetzelfde geld (letterlijk zelfs) krijg je wel een toestel met een nagenoeg goed scherm...en dan heb ik het over een scherm dat egaal is (dus zonder grote/duidelijke color shifting) en zonder vreemde roze of groene gloed over (sommige delen van) het scherm. Goed...dat wit misschien niet super-spier-wit zal zijn, dat neem ik op de koop toe. Maar hierover verbaasd het mij dan wel weer dat mijn vorige Samsung...de Note 4 een werkelijk uitstekend scherm had...echt alles was subliem...perfect egaal, wit was echt super-mooi wit, geen enkele vreemde gloed. Dus het kan blijkbaar wel! En vandaar blijf ik toch stiekem hopen op uiteindelijk een S6 met een prima scherm. Hopelijk binnenkort nadat ik mijn 2e toestel heb omgeruild, en anders een toestel later uit een nieuwe batch. Hopelijk hoef ik daar niet op te wachten...dat zou toch best wat zeer doen. Je wilt toch graag verder met het toestel dat je kortgeleden hebt aangeschaft...

Enfin...een hoop gedoe eigenlijk, maar het is wel logisch dat je er tijd en moeite in stopt, hoe irritant het ook is. De kinderziektes doen af aan het plezier dat je van een dermate top-toestel wilt en zou moeten hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn scherm mooi egaal wit is. Het wit is niet zo koel wit als de Iphone maar wel egaal.
De S5 die ik hiervoor heb gehad was ook mooi egaal dus ik heb nooit geen probleem met Amoled gehad.
Ik heb ook een Xperia S en Z gehad en die waren veel minder egaal en hadden last van gele vlekken en dat zijn lcd schermen.

Het is wel jammer dat de kwaliteits controle van Samsung deze schermen doorlaat. Misschien omdat sommige het toch niet zien en dat de vraag te hoog is?

Gelukkig kun je het toestel ruilen om deze reden en we mogen er toch vanuit gaan dat dit kinderziektes zijn die vanzelf verdwijnen.

Kijkend naar de iPhones en M7/8 dan zijn veel problemen ook opgelost bij nieuwere badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Even wachten tot dat de hoogste verkoopdruk weg is, de kwaliteit van de schermen moet dan ook beter worden. De heren in de winkel van Coolblue adviseerden mij ook om even te wachten.
Ik krijg dus een credit, abonnement (verlening) wordt terug gedraaid en als ik zou willen kan ik bijvoorbeeld ergens anders een exemplaar halen. Toevallig heb ik er gisteren nog één in een andere winkel kunnen reserveren, vandaag maar eens kijken als die probleemloos is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik had gister 2 mailtjes van Samsung in mijn spam box (Gmail) 1 om te zeggen dat mijn aan vraag voor wireless charger is goedgekeurd en 1 om te zeggen dat deze binnen 7 werkdagen verzonden wordt :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Radiance schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:58:
Ik had gister 2 mailtjes van Samsung in mijn spam box (Gmail) 1 om te zeggen dat mijn aan vraag voor wireless charger is goedgekeurd en 1 om te zeggen dat deze binnen 7 werkdagen verzonden wordt :)
Yup, denk iedereen, hier ook:

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Kunnen mensen met schermproblemen de discussies hier voortzetten?
[Samsung Galaxy S6 (Edge)] Scherm ervaringen

Is het mogelijk om dit in de quick reply warning te zetten?
Stolpert schreef op woensdag 22 april 2015 @ 23:04:
Ik heb een zeldzaam probleem met mijn toestel, tot nu toe één topic op XDA gezien maar daar wordt ook niet fanatiek op gereageerd. Als ik mijn wifi aanzet en ik kom in de buurt van een public hotspot die gebruik maakt van een portal, zoals KPN FON, gaat mijn toestel rebooten. Een soft-reboot vanaf het Samsung logo.

Op mijn scherm staat 'Druk om te verbinden met null'. Zo gauw ik daar op druk of dat ik naar de wifi instellingen ga is het mis, dan reboot hij.

Ik ben er nog niet achter gekomen waardoor het probleem door wordt veroorzaakt. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ook KPN FON en ik ben momenteel verbonden.
Ik zal dit de komende dagen voor je testen. Ik laat dit weekend weten wat mijn resultaat is geweest.

[ Voor 68% gewijzigd door Kiswum op 23-04-2015 09:16 . Reden: KPN FON toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43

Wow, dat is inderdaad een echt raar probleem...factory defaults heb je al eens gedaan denk ik?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11:17
krijg sinds gisteren vroeg in de ochtend een notificatie over het weer van de dag. Lijkt vanuit de ingebouwde weer applicatie te komen. Op zich handig, maar dan wel graag niet om 6u 's ochtends. Weet iemand of je de tijd hiervan kunt aanpassen, of anders de melding helemaal uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Laatst online: 11-08 20:10
stijnec1 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:29:
krijg sinds gisteren vroeg in de ochtend een notificatie over het weer van de dag. Lijkt vanuit de ingebouwde weer applicatie te komen. Op zich handig, maar dan wel graag niet om 6u 's ochtends. Weet iemand of je de tijd hiervan kunt aanpassen, of anders de melding helemaal uit zetten?
Dit zelfde krijg ik ook willekeurig de dag door ook bijvoorbeeld hoe lang het duurt om naar huis te rijden van af waar ik nu ben. Dit komt uit de app van google volgens mij als je de vingerprint knop indrukt en inhoud of gewoon simpel weg de google verzamel map van de apps en dan google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11:17
dat is inderdaad google now, toch iets anders! die geeft ook geen melding op je homescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
Heeft iemand een idee hoe je ook de kleuren in de standaard camera applicatie op Basic krijgt? Ben totaal geen fan van oververzadigde kleuren wat ook de voornaamste reden is dat ik voordat ik de Galaxy S6 kocht altijd AMOLED-toestellen heb vermeden. Was dus erg blij met die Basic-stand, word er alleen gek van dat die oververzadigde kleuren gelijk weer terugkeren in de cameramodus. Zorgt ervoor alles er nogal anders uitziet dan op mijn IPS-monitor. Als je de app vervolgens afsluit zie je het ook gauw weer naar Basic-kleuren faden.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

stijnec1 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:29:
Die krijg ik ook sinds een aantal dagen, die melding komt niet uit Google Now, maar uit de weer-widget/app van Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Kiswum schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:03:
[...]

Bij Taal en Invoer ->Samsung toetsenbord ->Toetsenbordgr. aanpassen.

(Samsung toetsenbord moet geactiveerd zijn als je huidige toetsenbord, anders is deze optie grayed-out)

Alle meldingen kun je bij "applicaties -> applicatiebeheer" uitschakelen. Dit gaat via "Meldingen weergeven".
Dankje voor het toetsenbord! Toen ik het zag wist ik het weer. Ik had het eerder al veranderd, maar nu had ik hem een reset gegeven en kon ik het niet meer terug vinden.

Over de meldingen uitzetten is iets te, ik wil nog wel een melding krijgen, maar dan puur in de notificatiebalk, niet een melding van een centimeter groot bovenin mijn scherm als ik mijn scherm aan heb. Bij sms heb ik die pop up uitgekregen door op pop up melding uit te zetten, maar bij whattsapp blijft hij aanstaan. Ook al heb ik bij whattsapp instellingen pop up weergeven uit staan.
Weet iemand waar dit aanligt/aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je via de stad mail toepassing meerdere mails tegelijk selecteren? Moet ze nu stuk voor stuk selecteren en dan pas verwijderen.

Mag Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Bij mij als ik op de klok tik kom ik op de Weer app, als ik dan instellingen klik staat er Weerberichten, ontvang een melding als er kans is op regen, sneeuw of hagel. en daaronder staat dagelijkse meldingstijd.. Misschien die uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de wireless charger binnen gekregen via de brievenbus. In de brief staat dat normaal het oude model van de S5 PG-905 (t.w.v. 24,99) word geleverd, maar omdat deze niet meer voorradig is, ik het nieuwe model van de S6 EP-PG920I (t.w.v. 49,95) heb gekregen. Ik ben happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:56:
Ik heb zojuist de wireless charger binnen gekregen via de brievenbus. In de brief staat dat normaal het oude model van de S5 PG-905 (t.w.v. 24,99) word geleverd, maar omdat deze niet meer voorradig is, ik het nieuwe model van de S6 EP-PG920I (t.w.v. 49,95) heb gekregen. Ik ben happy :D
Volgens mij krijg je die er standaard bij ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:09
dave1972 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:18:
[...]

Volgens mij krijg je die er standaard bij ?
Die krijg je inderdaad standaard erbij, dit heb ik nagevraagd bij samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:56:
Dat is wel netjes dan, want heb duidelijk in de voorwaarden gekeken, en daar stond: 1 zwarte wireless charger (PG905) t.w.v. € 24,99

Dus ben benieuwd of iedereen de nieuwe gaat krijgen. voorwaarden:
http://www.samsung.com/nl...ie_vanaf_1_maart_2015.pdf

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart...ik meen mij ook te herinneren dat de 'oude' wireless charger werd bijgeleverd (mbt de Samsung promotie actie). Goed om te horen/lezen dat het de nieuwe is...ik krijg 'm ook binnen enkele dagen binnen.

Ps ik heb de 'nieuwe' charger al een paar dagen aan de tand gevoeld en het werkt prima...je moet de S6 wel een beetje in het midden erop leggen...maar dat geldt voor zo'n beetje iedere wireless charger.

Btw de laadtijd tov de snellader mag je verdubbelen (ja...ik heb dit ge-timed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
dafmay schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:44:

Btw de laadtijd tov de snellader mag je verdubbelen (ja...ik heb dit ge-timed :) )
Ideaal voor nachts dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hoi vraagje.. Ik vroeg me af dat fast charge..
Ik heb eigenlijk maar 1x meegemaakt dat die ging fast chargen.. anders staat er gewoon opladen nog 5 uur...
Moet je dat ergens aanzetten of doe ik iets verkeerd?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:30

Saven

Administrator

MiBe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:51:
Heeft iemand een idee hoe je ook de kleuren in de standaard camera applicatie op Basic krijgt? Ben totaal geen fan van oververzadigde kleuren wat ook de voornaamste reden is dat ik voordat ik de Galaxy S6 kocht altijd AMOLED-toestellen heb vermeden. Was dus erg blij met die Basic-stand, word er alleen gek van dat die oververzadigde kleuren gelijk weer terugkeren in de cameramodus. Zorgt ervoor alles er nogal anders uitziet dan op mijn IPS-monitor. Als je de app vervolgens afsluit zie je het ook gauw weer naar Basic-kleuren faden.
Viel mij ook al op een paar weken terug bij een demomodel Allemaal details waaraan ik me toch erger. Twijfel nog of ik hem aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Dat idee had ik ook eerst, officieel is de lezing dat ie alleen fast charge doet als het toestel slaapt. Dus scherm uitdoen, lader aansluiten, en dan weer terug aandoen. Gaat nu volgens mij altijd wel goed bij mij.

Had er in het begin weleens last van dat 'ie idd de 'gewone' laadstand pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exact...super handig voor op het nachtkastje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja trouwens, omdat ik de telefoon heb gepreorderd bij Samsung zelf werd de wireless charger automatisch verstuurd zonder dat ik de promotiecode hoefde te gebruiken. Deze heb ik dus nog over. Daarnaast heb ik nog een kortingscode van 10% op het gehele assortiment van accessoires gekregen die ik niet gebruik en geldig is tot en met 31 april. Als iemand één van deze codes of allebei wilt moet hij mij even een berichtje sturen. Weg = weg

update: code voor wireless charger is al vergeven, de code voor 10% korting op accessoires is nog beschikbaar!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Een vriend van mij heeft de draadloze lader ontvangen. Dit is toch een ronde van die van 30 euro(de vierkante zoals op het plaatje stond) hadden ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
sgouman schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:03:
Een vriend van mij heeft de draadloze lader ontvangen. Dit is toch een ronde van die van 30 euro(de vierkante zoals op het plaatje stond) hadden ze niet meer.
Deze geeft toch ook licht tijdens het opladen?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
henklbr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:06:
[...]

Deze geeft toch ook licht tijdens het opladen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MiBe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:51:
Snap even het probleem niet. Op het scherm zie je misschien verzadigde kleuren maar de uiteindelijke foto is gewoon zoals het is als ik ze vergelijk met bijv. de iPhone.

Contrast is wel wat hoger maar dat is bekend bij de Galaxy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 08:55
Maichel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:09:
[...]

Wow, dat is inderdaad een echt raar probleem...factory defaults heb je al eens gedaan denk ik?
Alles al geprobeerd, wipe cache, factory reset en toestel al omgeruild. Probleem blijft nog steeds bestaan en is natuurlijk vrij irritant. Bij Samsung webcare kennen ze het probleem helaas ook niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Misschien heb je een kloon? }:O

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Garret1410 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:42:
[...]

Snap even het probleem niet. Op het scherm zie je misschien verzadigde kleuren maar de uiteindelijke foto is gewoon zoals het is als ik ze vergelijk met bijv. de iPhone.

Contrast is wel wat hoger maar dat is bekend bij de Galaxy's
Het probleem is dat de foto's er in de preview heel anders uitzien dan het daadwerkelijke resultaat. Daarnaast vind ik het simpelweg vervelend dat ik het Basic kleurprofiel instel, de desbetreffende applicatie alsnog het oververzadigde kleurprofiel gebruikt.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
spenky schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:58:
Hoi vraagje.. Ik vroeg me af dat fast charge..
Ik heb eigenlijk maar 1x meegemaakt dat die ging fast chargen.. anders staat er gewoon opladen nog 5 uur...
Moet je dat ergens aanzetten of doe ik iets verkeerd?
Dat had ik eerst ook, maar dat lag aan mij dat ik de kabel niet goed in de charger had gedaan. Bij mij doet hij nu altijd fast charge als ik de oplader aansluit. Wellicht nieuwe firmware installeren indien je die nog niet hebt of het bovenstaand wat ik heb geschreven eens proberen. Dus een goede zet geven aan de kabel dat hij goed vast zit aan de charger.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
An1mA schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:22:
[...]

Dat had ik eerst ook, maar dat lag aan mij dat ik de kabel niet goed in de charger had gedaan. Bij mij doet hij nu altijd fast charge als ik de oplader aansluit. Wellicht nieuwe firmware installeren indien je die nog niet hebt of het bovenstaand wat ik heb geschreven eens proberen. Dus een goede zet geven aan de kabel dat hij goed vast zit aan de charger.
Idem dito, dit had ik in begin ook 1 x toen de kabel opnieuw aangesloten. Sindsdien gaat het altijd goed, in 1.5 uur opgeladen.

Waar ik overigens steeds vaker aanloop is het mobile bereik. Daar waar ik met mijn Z10 wel verbinding had, heb ik dat nu met mijn S6 niet.

Heb zodoende ook even zitten google en kwam een huge topic erover tegen, weliswaar wel in Amerika:
https://community.sprint....v2%2Fdiscussions%2F204525

Hierbij dan ook de vraag aan ieder en vooral diegene die Tele2 hebben of ze problemen hebben met het mobiele bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Het bereik van mijn Nexus 4 was ook beter dan dat van mijn S6 inderdaad. Zit zelf bij Ben (T-Mobile netwerk). Het is echter niet zo dat mijn bereik volledig wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Afgelopen vrijdag nieuwe S6 opgehaald bij de vrienden van Coolblue. Vandaag weer de eerste tekenen van roze gloed aan de linkerkant van het scherm. Komop zeg, dit is nummer vier. Het begint er steeds meer op te lijken dat Samsung denkt; kwantiteit boven kwaliteit. Ik zeg de hoop op. Ik moet nog even een moment zien te vinden dat ik het toestel retourneer, maar ik heb geen vertrouwen meer in dit toestel. Had dit in de winkel nog niet, en lijkt dus later pas te ontstaan vreemd genoeg. Coolblue gaf vanavond aan dat ik niet de enige ben met het probleem en dat ze het voor me gaan oplossen. Echt, ik ben zo opgelucht dat ik hem bij Coolblue heb besteld, anders was ik allang tig keer de 'reparatieperiode' ingegaan. Wordt vervolgd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:03
Jammer,hopelijk komen ze met een nieuwe scherm.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimondvh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 16:48
Ik heb me prut gezocht waar ik de naam van de bluetooth kan veranderen.
Kan het nergens vinden. hebben ze dat verborgen ergens.

Thanks

grtings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Nope > instellingen > Toestel info > naam apparaat

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Hier hebben we de Topic Reports voor. Aangezien er meerdere schermproblemen zijn heb ik er tot op heden niet zo heel veel moeite mee dat ervaringen op dit vlak in dit topic worden besproken. Het lijkt namelijk een structureel probleem te zijn.

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 23-04-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik overigens steeds vaker aanloop is het mobile bereik. Daar waar ik met mijn Z10 wel verbinding had, heb ik dat nu met mijn S6 niet.

Heb zodoende ook even zitten google en kwam een huge topic erover tegen, weliswaar wel in Amerika:
https://community.sprint....v2%2Fdiscussions%2F204525

Hierbij dan ook de vraag aan ieder en vooral diegene die Tele2 hebben of ze problemen hebben met het mobiele bereik.
kan er weinig over zeggen maar ik heb geen problemen. Zit bij KPN en waar ik werk is het signaal binnen ook niet al te best maar heb nog altijd bereik.
Merk geen verschil met eerdere telefoons die ik heb gehad in iedergeval.

Misschien dat het tele2 signaal wat zwakker is op bepaalde plekken.

[ Voor 83% gewijzigd door Garret1410 op 23-04-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimondvh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 16:48
renzo4000 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:16:
Nope > instellingen > Toestel info > naam apparaat
stom stom. dacht dat daar niks veranderd kon worden. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2013
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05-2023
Waar kun je ergens zien wanneer je die wireless charger ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Milo2013 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:43:
Je krijgt een bevestiging per email alleen zaten deze bij mij in m'n spambox, misschien het kijken waard?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
MiBe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:47:
Het bereik van mijn Nexus 4 was ook beter dan dat van mijn S6 inderdaad. Zit zelf bij Ben (T-Mobile netwerk). Het is echter niet zo dat mijn bereik volledig wegvalt.
Tele2 maakt volgens mij gebruik van het netwerk van T-mobile, dus dat zou best kunnen kloppen. Ik ben benieuwd of andere t-mobile gebruikers icm de S6 ook last hebben?
Garret1410 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:37:
[...]
kan er weinig over zeggen maar ik heb geen problemen. Zit bij KPN en waar ik werk is het signaal binnen ook niet al te best maar heb nog altijd bereik.
Merk geen verschil met eerdere telefoons die ik heb gehad in iedergeval.

Misschien dat het tele2 signaal wat zwakker is op bepaalde plekken.
In de link waar ik naar verwijs lijkt het er ook op dat sommige providers er last van hebben (in Amerika ook). Dus wellicht een issue icm met het netwerk van T-Mobile...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Milo2013 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:43:
Radiance schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:14:
[...]

Je krijgt een bevestiging per email alleen zaten deze bij mij in m'n spambox, misschien het kijken waard?
Bij mij stond deze ook in mijn Gmail spambox (22 april).
Beste Ryan_,

Voltooiing deelname Samsung promotie: 15-0111 Samsung S6 Wireless charger promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
mijn s6 gisteren binnen gekregen, wat een plaatje ! nu alleen nog hopen dat ik misschien ergens zo'n code voor een wireless lader kan scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Weet iemand hoe je de S finder en Snel verbinden kan weghalen als je notificatiescherm opent?

PS: als er iemand nog een code over heeft voor een wireless charger dan zou ik er ook wel graag 1 willen!

[ Voor 36% gewijzigd door Rohit op 24-04-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

MiBe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:47:
Heb je nu niet 4G terwijl je dat met je Nexus 4 niet had bij Ben? Bij 4G wordt er een andere formule toegepast voor het uitrekenen van het aantal streepjes waardoor dit lager uit kan vallen dan bij 2G/3G.

Ik heb verder de indruk dat de S6 minder streepjes weergeeft dan andere telefoons op dezelfde plek, terwijl de signaalsterkte wel even hoog is. Vooral bij 4G wil hij soms overdreven weinig ontvangst laten zien terwijl het erop lijkt dat de ontvangststerkte iets beter is dan die van m'n oude HTC One M8.

De telefoon heeft een Blue Tick van Telstra gekregen, da's een speciale test van ze om ontvangst in landelijke gebieden te testen (ze testen 3G op 850 MHz daar). De S6 Edge trouwens niet, die lijkt het dus iets minder goed te doen wat betreft ontvangst.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
furian88 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:13:
[...]

ik mag je geen dm sturen :? ;(
Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: henklbr
Nu wel (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
henklbr schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
[...]

Nu wel (als het goed is)
klopt haha _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 06:16:
[...]

Tele2 maakt volgens mij gebruik van het netwerk van T-mobile, dus dat zou best kunnen kloppen. Ik ben benieuwd of andere t-mobile gebruikers icm de S6 ook last hebben?
Ik merk ook wel dat mijn bereik (T-mobile) een stuk minder is dan met mijn m7. Zelfs als ik door Utrecht of Amsterdam loop heb ik niet vol bereik. Ik vind het ook wel gek. Hopelijk komen ze nog met een fix. Heb wel meerdere verhalen hier gelezen van mensen met T-Mobile die hier 'last' van hebben. Overigens merk ik er in gebruik niet heel veel van, maar ik zie toch liever dat mijn tel vol bereik aangeeft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
Modbreak:Codes vragen doen we via DM

[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:16:
[...]

Ik merk ook wel dat mijn bereik (T-mobile) een stuk minder is dan met mijn m7. Zelfs als ik door Utrecht of Amsterdam loop heb ik niet vol bereik. Ik vind het ook wel gek. Hopelijk komen ze nog met een fix. Heb wel meerdere verhalen hier gelezen van mensen met T-Mobile die hier 'last' van hebben. Overigens merk ik er in gebruik niet heel veel van, maar ik zie toch liever dat mijn tel vol bereik aangeeft:)
check, dit heb ik ook ervaren, de S6 (edge) geeft een lager bereik op de telefoon aan dan mijn M7 bij het zelfde Vodafone 4G netwerk.

Ik heb weer een heel ander probleem......

Vrijdag de 16e heb ik mijn abonnement bij Coolblue verlengt icm de S6 Edge 64Gb, maandag, dinsdag en woensdag bij Coolblue geweest om mijn toestel om te ruilen, 3 S6 Edge's in de winkel in handen gehad, alle 3 scherm problemen. De medewerkers van Coolblue in de winkel deelden mijn mening dat de schermen niet goed waren. Afijn, omdat een ander toestel bestellen van uit hun leverancier met een zekere waarschijnlijkheid één uit de zelfde productiebatch zou zijn hebben ze aangeboden om mijn verlenging terug te draaien en het toestel te crediteren. Ik zou dan dus op de situatie terug komen van donderdag 15 april.

De annulering is inmiddels bij Vodafone aangekomen, nu alleen nog het abonnement weer vrijgeven voor verlenging en mijn centjes (bij betaling voor de S6 Edge 64Gb van Coolblue als credit weer op mijn bankrekening.

Dan kan ik vanaf dat weer rustig opzoek naar een S6 Edge (64GB) zonder kleur c.q. schermfouten...
Ik had een rose gloed in de "Edge" rand, maar veel storende vond ik dat een volledig wit of grijs scherm niet wit of grijs was. In "mijn" kon je duidelijk grijze wolkjes zien. Dus wit was niet egaal wit, en grijs ook niet egaal grijs.

Afijn, zijn er hier al mensen met een Edge welke wel een goed scherm heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Bullet NL schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:37:
[...]

check, dit heb ik ook ervaren, de S6 (edge) geeft een lager bereik op de telefoon aan dan mijn M7 bij het zelfde Vodafone 4G netwerk.
Een deel van de reden waarom de S6 lager bereik kan aangeven op het Vodafone 4G-netwerk is omdat deze 4G+ ondersteunt en dan meer de neiging heeft om op de 1800-band te blijven hangen bij Vodafone, ook als er een sterker 800-signaal is. Op het moment dat het signaal zwakker wordt valt hij alsnog terug naar 800 en heb je spontaan meer streepjes signaal. Daarnaast lijkt het erop dat hij ook bij gewoon 4G (zonder +) een lager bereik aangeeft.

Maar is er dan ook iemand die echt negatieve ervaringen heeft qua ontvangst t.o.v. andere telefoons of gaat het alleen maar om het weinig zeggende aantal streepjes dat hij aangeeft?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:16:
[...]

Ik zal samsung vragen een icoontje te maken wat altijd alle bars aan geeft...

Het is veel te simpel om naar de streepjes te kijken, verschillende fabrikanten laten bij andere waarde 1/2/3/4 streepjes zien en zijn dus niet onderling te vergelijken...

Wat je wel kan vergelijken is de -dB die je toestel aan geeft en je oude toestel.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
[...]

Vrijdag de 16e heb ik mijn abonnement bij Coolblue verlengt icm de S6 Edge 64Gb, maandag, dinsdag en woensdag bij Coolblue geweest om mijn toestel om te ruilen, 3 S6 Edge's in de winkel in handen gehad, alle 3 scherm problemen. De medewerkers van Coolblue in de winkel deelden mijn mening dat de schermen niet goed waren. Afijn, omdat een ander toestel bestellen van uit hun leverancier met een zekere waarschijnlijkheid één uit de zelfde productiebatch zou zijn hebben ze aangeboden om mijn verlenging terug te draaien en het toestel te crediteren. Ik zou dan dus op de situatie terug komen van donderdag 15 april.

De annulering is inmiddels bij Vodafone aangekomen, nu alleen nog het abonnement weer vrijgeven voor verlenging en mijn centjes (bij betaling voor de S6 Edge 64Gb van Coolblue als credit weer op mijn bankrekening.

Dan kan ik vanaf dat weer rustig opzoek naar een S6 Edge (64GB) zonder kleur c.q. schermfouten...
Ik had een rose gloed in de "Edge" rand, maar veel storende vond ik dat een volledig wit of grijs scherm niet wit of grijs was. In "mijn" kon je duidelijk grijze wolkjes zien. Dus wit was niet egaal wit, en grijs ook niet egaal grijs.

Ik heb een 64GB Edge (Sapphire Black) zonder schermproblemen :) Gehaald bij de T-Mobile actie.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:47
[...]

Voor schermen is dit topic:
[Samsung Galaxy S6 (Edge)] Scherm ervaringen

Wat betreft ontvangst, al eerder hier aangegeven, meet het verschil met deze app:
Google Play: Cell Signal Strength - dBm
op beide telefoons op dezelfde !band! en meldt het hier even, dan weet je zeker of het verschil echt is of alleen cosmetisch/in streepjes (vaak nutteloos gegeven helaas) is.

Nogmaals, streepjes zeggen vaak niet zoveel, is geen standaard in waar aan gehouden moet worden, dus meten is weten

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:43:
[...]

Heb je nu niet 4G terwijl je dat met je Nexus 4 niet had bij Ben? Bij 4G wordt er een andere formule toegepast voor het uitrekenen van het aantal streepjes waardoor dit lager uit kan vallen dan bij 2G/3G.
Had nog een maand opzegtermijn bij Ben dus zit momenteel nog op een 3G abonnement. Over twee weken ga ik over naar T-Mobile met 4G. Ik heb trouwens een gewone S6, zonder fancy randjes :)

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.