Heb al vanalles geprobeerd, usb 2.0, 3.0, kan geen andere rom (vanuit een ander land, PHN, VIR) flashen, als ik er de LUX versie op flash heb ik geen enkel probleem, dacht misschien het ligt aan de sim, maar die heb ik ook al eruit gehad, niks werkt. Op de doos staat toch duidelijk vermeld EUROPEAN SIM ONLY. Je zou denken als ik een rom neem voor de SM-G925F er toch geen problemen mogen optreden.Overgeef Dave schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:18:
[...]
Hangt hij aan een USB 2,0 poort?
Met kreeg met Odin (wel op een S5) ook steeds fail.
Bleek dat dat aan de USB 3,0 poort lag.
Aan een USB 2,0 poort kon ik ook wel flashen.
Met de s4 en s5 is het geen probleem om buitenlandse rom te flashen dus vreemd dat het met jouw s6 niet lukt.
Verwijderd
Weet het, heb het al zo vaak gedaan, S2, S3, S4, Note 3, Note 4, nooit problemen gehad, draai nu zelfs op de note 4 lollipop 5.01 (DBT Germany) de PHN of LUX zijn nog niet beschikbaar. Snap het ook niet bij de S6, zal wel iets met de soft niet goed zitten, ook omdat ik die snelle instellingen niet heb. Zelfs bij Samsung waren ze verbaasd, ze zijn het aan het onderzoeken, kan tot 4 dagen duren, maar ik ga zolang niet wachten, morgen gaat ie retour.Garret1410 schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:46:
Met de s4 en s5 is het geen probleem om buitenlandse rom te flashen dus vreemd dat het met jouw s6 niet lukt.
Jip, via coolblue BE, CSC: G920FLUX1AOCNVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:42:
Zijn er hier misschien mensen die hun toestel in België hebben gekocht en ook de LUX code hebben. Kan je zien door in je telefoon app de code *#1234# te drukken en dan ff zien wat je CSC code is. Heb daarstraks contact gehad met Samsung, die hebben op afstand (met mijn goedkeuring) het toestel over genomen om te zien of ze de "snelle instellingen" konden activeren in instellingen. Wat hun natuurlijk ook niet is gelukt. Zouden jullie even kunnen kijken of jullie de snelle instellingen hebben, zo ja, ga ik mijn toestel ruilen, heb al een retour bon van Coolblue, alleen zijn de toestellen niet meer voorradigOok krijg ik geen andere rom (bv PHN, nederlandse geflasht, Krijg steeds een FAIL!, hier heb ik ook geen oplossing voor, heb er bij andere toestellen nooit problemen mee gehad, ik denk dat er iets met de software niet goed is. En google geeft me ook al geen oplossingen, frustrerend allemaal.
En uiteraard ook geen quick settings in settings menu
Verwijderd
Ik vind het vreemd, waarom zouden ze elke software per land anders maken. Het is en blijft toch een europees model.Hakki schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:31:
[...]
Jip, via coolblue BE, CSC: G920FLUX1AOCN
En uiteraard ook geen quick settings in settings menu
een bug zeker.. komt mss wel terug met een update.. niet van die aard om daarvoor het toestel terug te sturen (voor mij)Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:51:
[...]
Ik vind het vreemd, waarom zouden ze elke software per land anders maken. Het is en blijft toch een europees model.
Dit soort teksten houden me dan echt nog tegen om van de iPhone 6 over te stappen naar de Galaxy S6Garret1410 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:31:
Waarschijnlijk komt er nog wel een update voor wat optimalisaties. Alles loopt niet 100% soepel. Snel is hij wel maar de animaties willen nog wel eens stotteren. Nadat RAM opgeschoond is loopt alles wel weer soepel.
Toch valt het aantal bugs wel mee voor een nieuw toestel.
Tot nog toe tevreden
Ik ben een intensieve gebruiker van Telegram. Niks geen problemen met de accuduur met de combinatie S6/Telegram.Mstiic schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:54:
Wie gebruikt hier Telegram op zijn S6? Bij mij gebruikt Telegram app meer dan mijn scherm is niet normaal. Binnen anderhalf uur heeft ie 6% van mijn batterij verbruikt en dat terwijl ik de telefoon amper heb gebruikt. Ik heb de app even opnieuw geinstalleerd even kijken wat er nou gaat gebeuren.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Wil mijn losse toestel graag rooten.
Type: SM-G920F (international) S6 32GB
Baseband: G920FXXU1AOCW
Build: LRX22G.G920FXXU1AOCV
Op de website van CF Autoroot kom ik voor bovenstaande baseband en build echter geen root tegen, maar alleen onderstaande baseband en build.
Type: SM-G920F
Build: LRX22G.G920FXXU1AOD9
Nu is mijn vraag: kan ik mijn toestel rooten met bovenstaande root van de website van CF Autoroot? Iemand die dit toevallig al met succes heeft gedaan?
Btw, heb de OTA ook gedaan op dag 1.
Ik kom van HTC en daar werkt het iets anders allemaal.
Op de website van CF Autoroot kom ik voor bovenstaande baseband en build echter geen root tegen, maar alleen onderstaande baseband en build.
Type: SM-G920F
Build: LRX22G.G920FXXU1AOD9
Nu is mijn vraag: kan ik mijn toestel rooten met bovenstaande root van de website van CF Autoroot? Iemand die dit toevallig al met succes heeft gedaan?
Btw, heb de OTA ook gedaan op dag 1.
Ik kom van HTC en daar werkt het iets anders allemaal.

Check even de topicwarning.John Connor schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:50:
Wil mijn losse toestel graag rooten.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Voor de S6 is wel een nieuwe versie van Odin vereist, heb je wel de laatste versie?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:42: Krijg steeds een FAIL!, hier heb ik ook geen oplossing voor, heb er bij andere toestellen nooit problemen mee gehad, ik denk dat er iets met de software niet goed is. En google geeft me ook al geen oplossingen, frustrerend allemaal.
En ja, ieder land kan zijn eigen instellingen/voorkeuren instellen, dus het is mogelijk dat de LUX versie geen snelle instellingen heeft.
Iemand toevallig al meer te horen gekregen rondom de promotie van de draadloze lader voor de S6? Iemand hem toevallig al binnen? Ik ben benieuwd of we hem binnen 8 weken kunnen verwachten?
Geduld is een schone zaak, StefanSteeffoon schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:37:
Iemand toevallig al meer te horen gekregen rondom de promotie van de draadloze lader voor de S6? Iemand hem toevallig al binnen? Ik ben benieuwd of we hem binnen 8 weken kunnen verwachten?
Ken je het spreekwoord: iets met een "paard"...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
En zo goed werkt hij niet vind ik, hij laadt de tel op tot 100 procent om hem vervolgens niet op 100 te laten, maar als je dan wakker wordt dan staat hij fijn op 85%. Met andere woorden eenmaal op de 100 dan stopt hij met laden.
Samsung Flip 7
Ik wil graag andere notificatiegeluiden instellen in bijvoorbeeld Telegram. Een aantal notificatiegeluiden van de One M8 heb ik bijvoorbeeld op mijn telefoon gezet, maar in welke map kan ik ze zetten, zodat ze ook zichtbaar zijn voor apps als Telegram? Want ik kan ze nu niet instellen als notificatietoon.
Ik gebruik daarvoor de app ZedgeSteeffoon schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:58:
Ik wil graag andere notificatiegeluiden instellen in bijvoorbeeld Telegram. Een aantal notificatiegeluiden van de One M8 heb ik bijvoorbeeld op mijn telefoon gezet, maar in welke map kan ik ze zetten, zodat ze ook zichtbaar zijn voor apps als Telegram? Want ik kan ze nu niet instellen als notificatietoon.
Samsung Flip 7
Makkelijkste is gewoon een map Notifications op het interne geheugen.Steeffoon schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:58:
Nickname does not reflect reality
Heb ik geen last van. Als ik e'm ''s morgens pak dan is hij gewoon 100% vol
dave1972 schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:45:
En zo goed werkt hij niet vind ik, hij laadt de tel op tot 100 procent om hem vervolgens niet op 100 te laten, maar als je dan wakker wordt dan staat hij fijn op 85%. Met andere woorden eenmaal op de 100 dan stopt hij met laden.
Maak in je INTERN geheugen de folder "Notifications" aan, en plaats daar de notificatie-toon.Steeffoon schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:58:
Voor beltonen maak je de folder "Ringtones" aan...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Dat is met iedere mobiele telefoon, al sinds de eerste GSM netwerken het geval. Een slechtere ontvangst houdt automatisch in dat de telefoon ook met hoger vermogen gaat zenden om contact te kunnen houden met het netwerk. Ergo, meer verbruik uit de accu. Helemaal als je een gesprek / data via het 2/3/4G netwerk voert, maar ook als je geen gesprek voert.Sorcerer8472 schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:21:
[...] Overigens nog een opmerking over accuduur: ik zat net bij een afspraak ondergronds waar er alleen 1 streepje Vodafone EDGE was. De accuduur kelderde 10%(!) tijdens die afspraak die ruim een uur duurde. Terwijl ik er bijna niks mee deed.
Galaxy S6 lijkt nogal wat accu te gebruiken in dit soort situaties, wellicht omdat hij continu zit te zoeken naar 3G/4G ofzo?
edit: zo werkte het in ieder geval met 2G (GSM) netwerken, en jij zat in die kelder in een 2G mode. Ik denk dat het met 3g/4g ook zo werkt maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 9% gewijzigd door joopv op 21-04-2015 08:46 ]
Ja maar zo snel als het hier gaat vind ik bizar hoor. Er stond wel een dataverbinding open maar daar deed ik weinig mee dus die zat idle-dingen te doen.joopv schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:03:
[...]
Dat is met iedere mobiele telefoon, al sinds de eerste GSM netwerken het geval. Een slechtere ontvangst houdt automatisch in dat de telefoon ook met hoger vermogen gaat zenden om contact te kunnen houden met het netwerk. Ergo, meer verbruik uit de accu. Helemaal als je een gesprek / data via het 2/3/4G netwerk voert, maar ook als je geen gesprek voert.
Vannacht zijn er in 9 uur tijd 2% accu verdwenen. Gisteren met slechte ontvangst ging er 2% in een kwartier weg. Normaalgesproken doet hij op 4G iets van 2% in een uur trouwens.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Heb nu een paar dagen de S6 en ben zeer tevreden. Was een beetje bezorgd om de accuduur maar merk daar niks van. Telefoon gaat makkelijk een dag mee bij mijn gebruik. Waarschijnlijk zou 2 dagen ook lukken, maar ik laat hem 's avonds toch maar op ;-)
Andere mensen ook gemerkt dat het RAM geheugen standaard zo vol zit? Als ik niks aan het doen ben met de telefoon staat hij vaak op 85%. Als ik dan de clean knop van de widget gebruik die er standaard opstaat gaat dit naar 55%. Opvragen van details geeft eigenlijk geen apps die veel geheugen gebruiken...lijkt wel of de S6 standaard 50% gebruikt met alleen OS en voor geinstalleerde meuk.
Andere mensen ook gemerkt dat het RAM geheugen standaard zo vol zit? Als ik niks aan het doen ben met de telefoon staat hij vaak op 85%. Als ik dan de clean knop van de widget gebruik die er standaard opstaat gaat dit naar 55%. Opvragen van details geeft eigenlijk geen apps die veel geheugen gebruiken...lijkt wel of de S6 standaard 50% gebruikt met alleen OS en voor geinstalleerde meuk.
Niemand? Kan niks in de settings vinden.iexip66 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:56:
In de standaard mail app krijg ik steeds een irritante pop up met een aantal opties (link openen, favoriet toevoegen, tekst kopiëren) als ik een link wil openen. Hoe zet ik dat uit?
Ik denk dat het voor je eigen veiligheid is, dat het is ingebouwd. Daarmee kun je bewust op een link klikken en zie je direct of de url van het plaatje geen executable is.
Als je het kunt uitschakelen, dan moet je denk ik in de code duiken of een andere mailclient gebruiken.
Bij Vodafone een starters pack er bij gekregen hier zat een draadloze lader in en een case.
Ik snap alleen niet waarom mensen die draadloze lader zoude willen hebben, hij laad trager op en hij moet er echt op liggen dus je kan je telefoon ook niet gebruiken tegelijkertijd.
Waarom zijn er mensen zo in geïnteresseerd ?
Ik snap alleen niet waarom mensen die draadloze lader zoude willen hebben, hij laad trager op en hij moet er echt op liggen dus je kan je telefoon ook niet gebruiken tegelijkertijd.
Omdat je deze er gratis bij kreeg bij de pre-order misschien?
Verwijderd
Omdat mijn telefoon na een tijdje niet meer goed oplaadt met een kabeljokko schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:03:
Bij Vodafone een starters pack er bij gekregen hier zat een draadloze lader in en een case.
Ram wat "leeg" is, is nutteloze ram. Android werkt met het principe dat het ram relatief vol gehouden wordt met apps welke je vaak gebruikt. Zo hoeft het os deze app niet elke keer weer te laden als je deze opent.Mythio schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:47:
Heb nu een paar dagen de S6 en ben zeer tevreden. Was een beetje bezorgd om de accuduur maar merk daar niks van. Telefoon gaat makkelijk een dag mee bij mijn gebruik. Waarschijnlijk zou 2 dagen ook lukken, maar ik laat hem 's avonds toch maar op ;-)
En hoog percentage gebruikt ram is dus goed en het opschonen ervan zorgt ervoor dat de apps steeds weer opnieuw geladen moeten worden, wat tijd en batterij kost.
Dus lekker de telefoon zijn ding laten doen.
(Android 5.0x heeft echter wel last van een geheugen lek, waardoor het percentage gebruikte ram nutteloos toeneemt. Uiteindelijk merk je dat)
Ik word onderhand zeer moe van het slechte netwerk bereik, andere hier ook last van?
Net zat ik de auto, onderweg naar werk en keek op het toestel: alleen noodoproepen
en nee ik rij niet in middel of nowhere..
Ik realiseer mij ook zojuist dat ik nog nooit de 3G icoon heb gezien, altijd H+
Net zat ik de auto, onderweg naar werk en keek op het toestel: alleen noodoproepen
[ Voor 16% gewijzigd door beyazz06 op 21-04-2015 09:30 ]
Provider? 4G? 3G? Meer info aubbeyazz06 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:28:
Ik word onderhand zeer moe van het slechte netwerk bereik, andere hier ook last van?
Net zat ik de auto, onderweg naar werk en keek op het toestel: alleen noodoproepenen nee ik rij niet in middel of nowhere..
[ Voor 10% gewijzigd door Ryan_ op 21-04-2015 09:31 ]
Ik heb ter vergelijking ook een iPhone6 en vind je soepelheid heel belangrijk dan kun je beter bij de iPhone blijven.alwaysleft schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:34:
[...]
Dit soort teksten houden me dan echt nog tegen om van de iPhone 6 over te stappen naar de Galaxy S6
Scrollen in de browser, facebook, twitter app gaat op de iPhone heel soepel. Heb het idee dat Android eerst moet opstarten en daarna gaat het wel soepeler maar de eerste aanraking/swype gaat soms wat hakkelig. Vaak valt je dit alleen op als je een iPhone gewend bent anders vind het normaal.
Ook apps achter elkaar opstarten, maakt niet uit wat gaat altijd soepel en consistent. De S6 start de apps net zo snel op dat is het probleem niet maar de animaties zijn minder consistent en als je daar gevoelig voor bent dan valt het op.
Wat ik bedoel is dat een animatie de ene keer heel snel gaat, dus een app is in 1x opgestart en staat pats boem op je scherm maar de andere keer is de animatie wat langzamer en zie je duidelijk dat de app wordt opgestart en soms gaat het wat stotterend.
Denk/hoop wel dat dit een geheugen probleem is wat met een update opgelost zou kunnen worden.
Maar de S6 heeft natuurlijk ook zijn troeven en je moet voor jezelf bepalen wat je belangrijk vind.
Ik vind het in ieder geval moeilijk en liefst hou ik ze beiden omdat ze allebei hun voordelen hebben.
Ik zal niet alles opnoemen maar het scherm is veel scherper en hartstikke mooi.
Camera is ook beter afgezien van de videostabilisatie.
Bij mij is de Wifi ook beter dan de iPhone maar waarom weet ik nog niet precies. Browsen gaat in ieder geval erg snel op de S6.
Deel mogelijkheden (sharing) zijn stukken beter dan op iOS.
Toestel is erg snel en natuurlijk de standaard Android voordelen.
Persoonlijk vind ik het toetsenbord op de iPhone helemaal niks. Third party toetsenborden heb ik ook al geprobeerd maar die zijn lang niet zo goed als de Android varianten. Ook is swiftkey nog steeds buggy.
Moeilijk.
Raar dat je dit soort kleine lags in geen enkele review terug doet lezen. Wel fijn voor je eerlijke mening. Blijf nog even bij de iPhone 6 als ik dit lees, ongelofelijk dat buiten de Nexus serie geen enkele fabrikant dus ook samsung niet geen lag-free telefoon kan maken. Jammer.Garret1410 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:44:
[...]
Ik heb ter vergelijking ook een iPhone6 en vind je soepelheid heel belangrijk dan kun je beter bij de iPhone blijven.
Scrollen in de browser, facebook, twitter app gaat op de iPhone heel soepel. Heb het idee dat Android eerst moet opstarten en daarna gaat het wel soepeler maar de eerste aanraking/swype gaat soms wat hakkelig. Vaak valt je dit alleen op als je een iPhone gewend bent anders vind het normaal.
Ook apps achter elkaar opstarten, maakt niet uit wat gaat altijd soepel en consistent. De S6 start de apps net zo snel op dat is het probleem niet maar de animaties zijn minder consistent en als je daar gevoelig voor bent dan valt het op.
Wat ik bedoel is dat een animatie de ene keer heel snel gaat, dus een app is in 1x opgestart en staat pats boem op je scherm maar de andere keer is de animatie wat langzamer en zie je duidelijk dat de app wordt opgestart en soms gaat het wat stotterend.
Denk/hoop wel dat dit een geheugen probleem is wat met een update opgelost zou kunnen worden.
Maar de S6 heeft natuurlijk ook zijn troeven en je moet voor jezelf bepalen wat je belangrijk vind.
Ik vind het in ieder geval moeilijk en liefst hou ik ze beiden omdat ze allebei hun voordelen hebben.
Ik zal niet alles opnoemen maar het scherm is veel scherper.
Bij mij is de Wifi ook beter dan de iPhone maar waarom weet ik nog niet precies. Browsen gaat in ieder geval erg snel op de S6.
Toestel is snel en natuurlijk de standaard Android voordelen.
Persoonlijk vind ik het toetsenbord op de iPhone helemaal niks. Third party toetsenborden heb ik ook al geprobeerd maar die zijn lang niet zo goed als de Android varianten. Ook is swiftkey nog steeds buggy.
Moeilijk.
Ik heb zelf nooit een iPhone gehad, ik heb wel met WP, andere Androids en Bada gewerkt. Wellicht ben ik niets beters gewend. Ik merkte geen lags of vertraging, althans niet op locaties waar ik het niet zou verwachten.alwaysleft schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:50:
[...]
Raar dat je dit soort kleine lags in geen enkele review terug doet lezen. Wel fijn voor je eerlijke mening. Blijf nog even bij de iPhone 6 als ik dit lees, ongelofelijk dat buiten de Nexus serie geen enkele fabrikant dus ook samsung niet geen lag-free telefoon kan maken. Jammer.
Ik verwacht niet dat een webpagina meteen op het scherm staat als ik op de enterknop heb gedrukt.
Omdat dat zeer handig is als je je telefoon 's nachts oplaad. Je gebruikt hem dan toch niet. Dat een telefoon in 1 uur is opgeladen of in 4 uur. Wat maakt dat uit?jokko schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:03:
Ok het zou uitmaken als je je telefoon gedurende dag moet opladen, maar een goede telefoon hoeft dat niet. Hier kom ik direct bij het enige hardware probleem van de S6. Je kunt er niet op kunt vertrouwen dat hij 2 dagen mee gaat. Dat was dan ook 1 van de grootse min-punten uit mijn review over deze telefoon. Ik vind dat een high end telefoon tegenwoordig met gemak 40 uur aan moet kunnen (met 4 uur on-screen time). Tot op heden konden veel Mediatek en Qualcomm processors dat vaak wel halen, ongeacht de prijs van het product.
Vraag me af of de Nexus geheel lag free is want ik lees dat de Nexus 5 er ook wel last van heeft. Wat ik gelezen heb is dat het gewoon in de manier zit waarop Android werkt.alwaysleft schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:50:
[...]
Raar dat je dit soort kleine lags in geen enkele review terug doet lezen. Wel fijn voor je eerlijke mening. Blijf nog even bij de iPhone 6 als ik dit lees, ongelofelijk dat buiten de Nexus serie geen enkele fabrikant dus ook samsung niet geen lag-free telefoon kan maken. Jammer.
Toch heb ik het in een paar reviews wel gelezen dat er af en toe een "hiccup" en een "stutter" voor kan komen bij de S6 maar dat deze kleine minpuntjes niet opwegen tegen de pluspunten.
( Ter aanvulling: De S6 is een top toestel en erg snel en zeker een waardige tegenstander van de i6 maar qua soepelheid geen iPhone 6. Voor de rest veel pluspunten.)
Merk je pas als je een tijdje met een iPhone hebt gewerkt. In mijn geval de 6 dan.Ik heb zelf nooit een iPhone gehad, ik heb wel met WP, andere Androids en Bada gewerkt. Wellicht ben ik niets beters gewend. Ik merkte geen lags of vertraging, althans niet op locaties waar ik het niet zou verwachten.
Ik verwacht niet dat een webpagina meteen op het scherm staat als ik op de enterknop heb gedrukt.
Als ik een app aandruk bij de iphone6 dan gebeurt er meteen iets. De app animatie wordt direct en geleidelijk opgestart en daarna wordt de content geladen.
Bij Android telefoons wil het wel eens dat er niet direct wat gebeurt maar bijv. een seconde later. De app wordt dan wel direct opgestart. Dit is niet altijd het geval maar het komt voor.
Scrollen door Facebook gaat op de S6 gewoon goed maar als je de iPhone ernaast legt dan zie je hoe "smooth"dat loopt. Een klein tikje en het scrollen begint en stopt heel geleidelijk.
Let wel: Ik heb er geen moeite mee en het is miereneuken maar het is iets dat mij opvalt.
Verder is de S6 in 95% van de gevallen gewoon erg snel werkt alles naar behoren.
[ Voor 44% gewijzigd door Garret1410 op 21-04-2015 11:16 ]
Gisteren met de Galaxy S6 (twee verschillende) en de S6 edge gespeeld. Wat mij opviel is bij het drukken op de icoontjes (telefoon, contacten en apps) aan de onderkant van het scherm niet de desbetreffende actie werd uitgevoerd. Soms moest ik wel 3 a 4 keer drukken voordat er gewisseld werd tussen het homescreen en de apps window. Hetzelfde geldt voor het openen van de telefoon app.
Hebben meer mensen hier last van? Is dit normaal? Verder werkte alles super
!
Hebben meer mensen hier last van? Is dit normaal? Verder werkte alles super
Ik heb het tegenovergestelde.. Het scherm/touch is juist te gevoelig, soms pakt hij al een actie voordat ik daadwerkelijk (naar mijn gevoel) gedrukt heb..Remtronica schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:20:
Gisteren met de Galaxy S6 (twee verschillende) en de S6 edge gespeeld. Wat mij opviel is bij het drukken op de icoontjes (telefoon, contacten en apps) aan de onderkant van het scherm niet de desbetreffende actie werd uitgevoerd. Soms moest ik wel 3 a 4 keer drukken voordat er gewisseld werd tussen het homescreen en de apps window. Hetzelfde geldt voor het openen van de telefoon app.
Hebben meer mensen hier last van? Is dit normaal? Verder werkte alles super!
Je weet dat H+ veel sneller is dan 3G?beyazz06 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:28:
Inmiddels wel ja.. vond de volgende tabel ook wel handig:
http://telecomtalk.info/d...mbols-we-find-out/121666/
Verwijderd
dat had ik ook maar kwam er achter dat dat bij de edge kan gebeuren als je met de hand waarin het toestel ligt per ongeluk een "edge" randje aanraakt. als je daar even op let dat dat niet gebeurt werkt hij prima.beyazz06 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:24:
[...]
Ik heb het tegenovergestelde.. Het scherm/touch is juist te gevoelig, soms pakt hij al een actie voordat ik daadwerkelijk (naar mijn gevoel) gedrukt heb..
@garret ik heb juist m'n iPhone verkocht om deze te kopen. En het verschil qua soepelheid vind ik te verwaarlozen. Daar staat tegen over dat dit toestel voor mijn gevoel echt een stuk sneller is. Neemt niet weg dat de iPhone ook een fantastisch toestel is. Maar nu ik weer terug ben bij Android merk ik toch de voordelen er van bv het delen van bepaalde zaken etc etc
Edit : meer mensen die 4G+ hebben staan van Vodafone ? Dacht dat we dat nog niet hadden hier ? Of staat dit voor gewoon 4G
Edit : meer mensen die 4G+ hebben staan van Vodafone ? Dacht dat we dat nog niet hadden hier ? Of staat dit voor gewoon 4G
[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 21-04-2015 11:52 ]
Samsung Flip 7
Terwijl de telefoon aan staat, even SIM eruit, en na 15 minuten opnieuw erin. Reboot.beyazz06 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:28:
Net zat ik de auto, onderweg naar werk en keek op het toestel: alleen noodoproepenen nee ik rij niet in middel of nowhere..
En dan? Ben je voor 20 min. niet bereikbaar.. (was ik al niet maar goedRielN schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:40:
[...]
Terwijl de telefoon aan staat, even SIM eruit, en na 15 minuten opnieuw erin. Reboot.

Zonder te dolle, wat bereik je met die actie?
Een nieuwe initialisatie met het netwerk. Loste voor mij mijn bereikbaarheidsprobleem op, nadat mensen een 'deze telefoon is uitgeschakeld' melding kregen terwijl ik bereik had, en ik had geen 4g symbool maar enkel h+.beyazz06 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:44:
[...]
En dan? Ben je voor 20 min. niet bereikbaar.. (was ik al niet maar goed)
Zonder te dolle, wat bereik je met die actie?
Daarna in één keer gefixt. Tip kwam van Vodafone support. Gezien de accu niet verwijderbaar is moet de sim eruit. Anders zou accu eruit halen voor 15 minuten ook kunnen.
Ben het geheel met je eens, ik gebruik nu ook 1,5 week de S6 in plaats van mijn iPhone 6 (nog niet durven verkopen omdat ik echt eerst overtuigd moet worden) maar de iPhone voelt zeker wel iets soepeler aan in het gebruik.Garret1410 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:44:
[...]
Ik heb ter vergelijking ook een iPhone6 en vind je soepelheid heel belangrijk dan kun je beter bij de iPhone blijven.
Ik zal niet alles opnoemen maar het scherm is veel scherper en hartstikke mooi.
Toestel is erg snel en natuurlijk de standaard Android voordelen.
Moeilijk.
En nog steeds vind ik de meeste apps op iOS echt van betere kwaliteit dan dezelfde apps op android.
Echter het scherm van de S6 is echt heel goed! Zowel qua scherpte als qua kleur.
En de camera van de S6 is gewoon echt heel goed, zeker ook door de f1.9 waardoor je erg leuke scherpte/diepte (DoF) kunt creëren.
Al met al ben ik er nog niet 100% uit en durf ik mijn iPhone 6 nog niet te verkopen, als neig ik wel heel erg naar de Samsung en ga ik het denk ik maar gewoon een langere tijd aankijken hoe android weer bevalt.
Tot nu toe heb ik al erg veel android telefoons geprobeerd (HTC Desire S, HTC M8, Nexus 5, Samsung S5 (van mijn werk) maar ga ik toch elke keer na een week of 2/3 terug naar de iPhone.
Met de S6 vind ik deze keuze echt het meest lastig, en dan vooral door het scherm en de camera.
Fly or Die
Voor wie bang is dat zijn S6 niet tegen een stootje kan:
YouTube: Samsung Galaxy S6 Nuts opening break test
YouTube: Samsung crazy smashing walnuts God machine no scratches!!!
YouTube: Samsung Galaxy S6 Nuts opening break test
YouTube: Samsung crazy smashing walnuts God machine no scratches!!!
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Iemand nog een goeie tip om de buitenkant van de telefoon te onderhouden? Naast een microvezeldoekje gebruik ik verder niets..
Gaat bij iedereen het scherm aan als er een mailtje binnenkomt??janB44 schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:12:
[...]
Bij mij, als ik een bericht krijg op mijn lockscreen,gaat het scherm niet aan...
Weet iemand hoe ik dit aan kan zetten?
Mix van 70% gedemineraliseerd water en 30% IPA. Werk perfect. Streeploos resultaat en ontvet.Fenomeno24 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:01:
Iemand nog een goeie tip om de buitenkant van de telefoon te onderhouden? Naast een microvezeldoekje gebruik ik verder niets..
Scherm en camera idd....maar moet ook eerlijk bekennen dat ik de Galaxy 6 ook wel iets mooier vindt. Nog een groot voordeel....toetsenbord herkent wanneer je engels of nederlands typt ! Dat heeft de iPhone dus niet en vond ik erg irritant.Fjeze schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:57:
[...]
Ben het geheel met je eens, ik gebruik nu ook 1,5 week de S6 in plaats van mijn iPhone 6 (nog niet durven verkopen omdat ik echt eerst overtuigd moet worden) maar de iPhone voelt zeker wel iets soepeler aan in het gebruik.
En nog steeds vind ik de meeste apps op iOS echt van betere kwaliteit dan dezelfde apps op android.
Echter het scherm van de S6 is echt heel goed! Zowel qua scherpte als qua kleur.
En de camera van de S6 is gewoon echt heel goed, zeker ook door de f1.9 waardoor je erg leuke scherpte/diepte (DoF) kunt creëren.
Al met al ben ik er nog niet 100% uit en durf ik mijn iPhone 6 nog niet te verkopen, als neig ik wel heel erg naar de Samsung en ga ik het denk ik maar gewoon een langere tijd aankijken hoe android weer bevalt.
Tot nu toe heb ik al erg veel android telefoons geprobeerd (HTC Desire S, HTC M8, Nexus 5, Samsung S5 (van mijn werk) maar ga ik toch elke keer na een week of 2/3 terug naar de iPhone.
Met de S6 vind ik deze keuze echt het meest lastig, en dan vooral door het scherm en de camera.
Samsung Flip 7
Sinds gister m'n S6, maar heeft iemand anders dit probleem ook?
Camera blur S6
Soms focussed hij in 1 keer en andere keren duurt het een eeuwigheid. Handmatig focussen werkt ook niet.
Heb inmiddels de beschermplasticjes van de camera en de sensors afgehaald, maar dat lost niks op.
Camera blur S6
Soms focussed hij in 1 keer en andere keren duurt het een eeuwigheid. Handmatig focussen werkt ook niet.
Heb inmiddels de beschermplasticjes van de camera en de sensors afgehaald, maar dat lost niks op.
Het ziet er naar uit dat de software niet lekker is geïnstalleerd. Aangezien de Auto settings zijn ingesteld i.p.v. Pro settings. Ga ik er vanuit dat dat het probleem niet is.theHoff schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:18:
Camera blur S6
Ik zou neigen tot een harde reset, maar wellicht hebben mensen een andere/directe oplossing.
Draai voor de zekerheid ook even een update van **1AOC1 naar **1AOCV, dan ben je in ieder geval up-to-date (ik weet niet of deze versie voor elke telefoon is aangeboden).
Thnx, heeft het spul ook een naam of moet ik het zelf samenstellentrinity999 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:07:
[...]
Mix van 70% gedemineraliseerd water en 30% IPA. Werk perfect. Streeploos resultaat en ontvet.
Ik heb een Nexus 6 gehad, en daar zat heel wat lag op hoor...alwaysleft schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:50:
[...]
STAY AWAKE!!
Ervan uitgaande dat de instellingen standaard staan, lijkt me dit niet goed.theHoff schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:18:
Camera blur S6
Autofocus is bij mij erg snel en ook bij minder licht gaat het best goed.
Probeer eens naar fabrieksinstellingen te resetten. Anders gevalletje rma.
Het komt mij ook niet bekend voor, hier gaat het focussen ook erg snel en wat op die video te zien is heb ik met mijn toestel nog niet meegemaakt. Zou er inderdaad even mee terug naar de winkel gaan.theHoff schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:18:
Camera blur S6
[ Voor 4% gewijzigd door MiBe op 21-04-2015 14:00 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Dit is alweer de snellere variant van 4G.dave1972 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:38:
@garret ik heb juist m'n iPhone verkocht om deze te kopen. En het verschil qua soepelheid vind ik te verwaarlozen. Daar staat tegen over dat dit toestel voor mijn gevoel echt een stuk sneller is. Neemt niet weg dat de iPhone ook een fantastisch toestel is. Maar nu ik weer terug ben bij Android merk ik toch de voordelen er van bv het delen van bepaalde zaken etc etc
https://www.4gmasten.nl/n...rs-net-is-4g-echt-sneller
Mooi dat het soepele door jullie wordt omschreven als niet iOS achtig. Nergens in andere reviews te lezen. Thanx voor de feedback, ik blijf nog even dus mijn iPhone 6. Zeker omdat het OS gewoon soepel moet zijn.Fjeze schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:57:
[...]
Ben het geheel met je eens, ik gebruik nu ook 1,5 week de S6 in plaats van mijn iPhone 6 (nog niet durven verkopen omdat ik echt eerst overtuigd moet worden) maar de iPhone voelt zeker wel iets soepeler aan in het gebruik.
Wellicht kun je de schermresolutie terugbrengen naar 1080p. Wellicht is hij dan wel perfect soepel, voor het getrainde oogalwaysleft schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:34:
[...]
Mooi dat het soepele door jullie wordt omschreven als niet iOS achtig. Nergens in andere reviews te lezen. Thanx voor de feedback, ik blijf nog even dus mijn iPhone 6. Zeker omdat het OS gewoon soepel moet zijn.
Echter moet je hem dan vermoedelijk wel rooten en in de onderliggende laag aanpassen.
Eens getest op de G3 maar niet elke app vond dat een succes waardoor bepaalde dingen er borked uitzagen.Kiswum schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:37:
Echter moet je hem dan vermoedelijk wel rooten en in de onderliggende laag aanpassen.
Plus moet je uiteraard rooten, dpi aanpassen kan niet zonder root (Nomone ook niet natuurlijk).
Nickname does not reflect reality
Hoi, ik zag op de reclame van de S6 Edge dat de edge screen een paarse screensaver heeft, is deze ergens te vinden in de instellingen? Ik heb namelijk een Note Edge en zou deze ook wel willen.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee maar ik merk wel verschil.dave1972 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:38:
Zoals je zegt heeft Android ook veel kleine voordelen wat ook belangrijk voor je kan zijn. Ik vind het Android/SwiftKey toetsenbord veel lekkerder/sneller werken en stukken tekst selecteren of tekst aanpassen gaat me ook veel makkelijker af dan op de iPhone.
Beide zijn het top toestellen.
Begrijp me goed. De S6 is snel en loopt redelijk soepel maar is niet 100% lag vrij. Maar het is echt geen ramp om mee te werken maar zoals ik al zei, merk ik wel verschil met de iphone6.alwaysleft schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:34:
[...]
Mooi dat het soepele door jullie wordt omschreven als niet iOS achtig. Nergens in andere reviews te lezen. Thanx voor de feedback, ik blijf nog even dus mijn iPhone 6. Zeker omdat het OS gewoon soepel moet zijn.
De vraag is wat voor jouw het zwaarst weegt.
De ander vind bijv. het scherm het belangrijkste of de camera of de "vrijheid" van Android.
Dus jouw keuze.
Kijk even hier.....http://forum.xda-developers.com/lg-g3/themes-apps/wallpaper-samsung-galaxy-s6-official-t3043929rohit schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:04:
Hoi, ik zag op de reclame van de S6 Edge dat de edge screen een paarse screensaver heeft, is deze ergens te vinden in de instellingen? Ik heb namelijk een Note Edge en zou deze ook wel willen.
IPA is Isopropyl alcohol 99,9%.Fenomeno24 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:32:
[...]
Thnx, heeft het spul ook een naam of moet ik het zelf samenstellen
Wordt o.a. toegepast als ontsmetting in gezondheidszorg, ontvetten, reinigen van edelmetalen e.d. Vroeger werd het ook veel toegpast om cassettedeck en videokoppen te reiningen.
reinigen van lenzen, brillenglazen en ga zo maar door.
Puur is het te sterk daarom verdun ik het naar 30 a 40% met ontkalkt water.
i.c.m een microvezeldoekje[ en dan geen action of lidl zooi] is het een supercombinatie. Het laat totaal geen strepen of waas achter en is ook nog eens gedesinfecteerd.
Ik bestel het spul wel altijd bij onze oosterburen want hier in NL wordt het veel te duur verkocht.
Hier 1ltr ca.€12,= in Duitsland 5 ltr ca. €15.=
Hoe is bij jullie de GPS ontvangst?
Ik heb het idee dat mijn telefoon misschien defect is.
Als ik het programma GPS Test gebruik uit de play store ziet hij meer dan genoeg satellieten, maar om de zoveel seconden (vrij willekeurig) verliest hij zijn fix.
Mijn oude S3 behoudt wel netjes zijn fix wanneer ik deze er naast houd.
Is het bij jullie ook zo dat de telefoon om de zoveel tijd de fix verliest?
Misschien een energie besparende instelling ofzo of zou het toch een defect zijn?
Ik heb het idee dat mijn telefoon misschien defect is.
Als ik het programma GPS Test gebruik uit de play store ziet hij meer dan genoeg satellieten, maar om de zoveel seconden (vrij willekeurig) verliest hij zijn fix.
Mijn oude S3 behoudt wel netjes zijn fix wanneer ik deze er naast houd.
Is het bij jullie ook zo dat de telefoon om de zoveel tijd de fix verliest?
Misschien een energie besparende instelling ofzo of zou het toch een defect zijn?
Wie wil er een wireless charger? De eerste in de DM krijgt mijn code. Code is geldig tot en met de 3oste, dus het is wel handig als je nu al een s6 hebt. Weg
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 21-04-2015 20:37 ]
Hoi!
Mag ik hier mijn beklag doen over de manier waarop Samsung telefonisch contact heeft met zijn klanten? Ja? Mooi!
Op 5 maart jl. is de Samsung Galaxy S6 Edge 64GB besteld via de Samsung website. Dit toestel is op 10 april netjes geleverd. Een dag voor de levering kreeg ik de volgende email:
De dame in kwestie deelde mee dat ik een email moest richten aan de promotieafdeling (immers, de mevrouw aan de telefoon WAS iemand van de PR). Goed, ik een email opgesteld en verstuurd aan het mailadres, bleek deze niet te werken. Ik heb verschillende email providers gebruikt, echter krijg ik de volgende melding te zien: 'Delivery failure - no valid email box'.
Zojuist weer telefonisch contact gehad met de promotieafdeling van Samsung. Ook deze mevrouw bleek geen inzicht te hebben in de status van de zending. Tevens attendeerde de mevrouw mij erop dat ik 'maar geduld' moest hebben en dat een foutje kan gebeuren.
Qua telefoon ben ik erg blij dat ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung. Echter de klantenservice van Samsung kan nog behoorlijk wat leren van de Apple Care. Lutsers.
Edit: en voor diegene die de kortingscode van 10% gratis wil ontvangen, stuur mij gerust een PM. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Op 5 maart jl. is de Samsung Galaxy S6 Edge 64GB besteld via de Samsung website. Dit toestel is op 10 april netjes geleverd. Een dag voor de levering kreeg ik de volgende email:
Op 9 april (donderdag) ontving ik bovenstaande email. De week erna heb ik GEEN wireless charger mogen ontvangen. Gisteren heb ik het initiatief genomen om de klantenservice van Samsung te raadplegen over de status van deze wireless charger. De mevrouw van de klantenservice kon mij vertellen dat de aanvraag goedgekeurd was, maar dat ze verder geen informatie mocht geven over de status van verzenden.Beste klant,
Gefeliciteerd met je aankoop van een GALAXY S6 bij de online Samsung Shop!
Bij aankoop van deze nieuwe smartphone krijg je ook Wireless Charger cadeau. Om jou als directe Samsung-klant van dienst te zijn, hoef je je voor deze promotie dus niet apart aan te melden. Deze Wireless Charger bezorgen we volgende week op hetzelfde adres als opgegeven tijdens je bestelling.
We willen je bovendien 10% korting geven op het gehele assortiment accessoires.
Gebruik hiervoor de volgende kortingscode*: [kortingscode weggehaald]
Als je vandaag voor 20:30 uur bestelt, dan ontvang je het product morgen in huis.
Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S6!
Met vriendelijke groet,
Samsung Shop
De dame in kwestie deelde mee dat ik een email moest richten aan de promotieafdeling (immers, de mevrouw aan de telefoon WAS iemand van de PR). Goed, ik een email opgesteld en verstuurd aan het mailadres, bleek deze niet te werken. Ik heb verschillende email providers gebruikt, echter krijg ik de volgende melding te zien: 'Delivery failure - no valid email box'.
Zojuist weer telefonisch contact gehad met de promotieafdeling van Samsung. Ook deze mevrouw bleek geen inzicht te hebben in de status van de zending. Tevens attendeerde de mevrouw mij erop dat ik 'maar geduld' moest hebben en dat een foutje kan gebeuren.
Qua telefoon ben ik erg blij dat ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung. Echter de klantenservice van Samsung kan nog behoorlijk wat leren van de Apple Care. Lutsers.
Edit: en voor diegene die de kortingscode van 10% gratis wil ontvangen, stuur mij gerust een PM. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
[ Voor 3% gewijzigd door SpaOrange op 21-04-2015 21:53 . Reden: Promotiecode toegevoegd ]
En de dm staat weer open voor de wireless charter. Tip:je hebt een aankoopbewijs nodig. Mensen van het event kunnen dus niet meedoen.
Hoi!
Ik heb ook contact opgenomen met Samsung en moest inderdaad ook een email sturen, zie hier het antwoord van Samsung:Opgebaarde schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:38:
Mag ik hier mijn beklag doen over de manier waarop Samsung telefonisch contact heeft met zijn klanten? Ja? Mooi!
[...]
Op 9 april (donderdag) ontving ik bovenstaande email. De week erna heb ik GEEN wireless charger mogen ontvangen. Gisteren heb ik het initiatief genomen om de klantenservice van Samsung te raadplegen over de status van deze wireless charger. De mevrouw van de klantenservice kon mij vertellen dat de aanvraag goedgekeurd was, maar dat ze verder geen informatie mocht geven over de status van verzenden.
"Beste Tamme,
Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan helaas nog geen wireless charger te hebben ontvangen. Onze excuses daarvoor!
Het bureau dat de wireless chargers uitstuurt geeft aan verrast te zijn door de grote drukte rondom de Galaxy S6 promotie. Dit betekent dat ook de bezorging van de wireless chargers een klein beetje vertraagd is. Zij geven aan inmiddels alle chargers van Shopklanten verstuurd te hebben. Ik ga er daarom van uit dat jouw charger binnen een paar dagen bezorgd is. De charger zal bezorgd worden via briefpost, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven!
Nogmaals hartelijk bedankt voor je bestelling en nog heel veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!
Met vriendelijke groet,
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.
E: store.nl@samsung.com
T: 088-5459510"
Dus als het goed is, krijgen we deze week de gratis wireless charger
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Iemand nog een promotiecode voor de wireless over?
Kijk eens aan, dat zet nog eens zoden aan de dijk! Afwachten maarTammesp schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:32:
[...]
Ik heb ook contact opgenomen met Samsung en moest inderdaad ook een email sturen, zie hier het antwoord van Samsung:
"Beste Tamme,
Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan helaas nog geen wireless charger te hebben ontvangen. Onze excuses daarvoor!
Het bureau dat de wireless chargers uitstuurt geeft aan verrast te zijn door de grote drukte rondom de Galaxy S6 promotie. Dit betekent dat ook de bezorging van de wireless chargers een klein beetje vertraagd is. Zij geven aan inmiddels alle chargers van Shopklanten verstuurd te hebben. Ik ga er daarom van uit dat jouw charger binnen een paar dagen bezorgd is. De charger zal bezorgd worden via briefpost, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven!
Nogmaals hartelijk bedankt voor je bestelling en nog heel veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!
Met vriendelijke groet,
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.
E: store.nl@samsung.com
T: 088-5459510"
Dus als het goed is, krijgen we deze week de gratis wireless charger
Misschien een rare vraag maar kan ik ook een oplader gebruiken van de S5? Of is dat slecht voor de accu?
Dat is geen enkel probleem, alleen de fast-charge optie gaat natuurlijk niet werken met die adapter, maar verder kun je hem gewoon gebruiken.Ryan_ schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:17:
Misschien een rare vraag maar kan ik ook een oplader gebruiken van de S5? Of is dat slecht voor de accu?
Niemand die zulk gedrag ziet? Ik heb het nu letterlijk naast m'n N5 geprobeerd en die dropt geen enkele frame terwijl m'n S6 moeilijk loopt te doen. Heel vreemdTermy schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:20:
... Ook valt me op dat sommige transities zo vlot niet gaan. Bv in de Now Launcher gaat alles vlot, behalve naar google now zelf, helemaal links, want dan hikt ie een beetje op wat plaatjes of zo. Ook op andere punten gaan sommige transities met duidelijke framedrops terwijl andere onderdelen van de app helemaal vloeiend zijn. Meest opvallende verandering is Tinder, waar iemand links/rechts swipen enorme framedrops heeft maar tussen foto's swipen helemaal soepel is. Hij wordt dan ook behoorlijk warm, alsof de GPU het niet aan kan en als een malle aan de slag is. Erg vreemd, want m'n N5 had hier nooit problemen mee.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
probeer nova launcher eens? google now launcher is sowieso traag.Termy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:28:
[...]
Niemand die zulk gedrag ziet? Ik heb het nu letterlijk naast m'n N5 geprobeerd en die dropt geen enkele frame terwijl m'n S6 moeilijk loopt te doen. Heel vreemd.
in app kan je weinig aan doen ben ik bang. Wel raar idd.
dat is een wallpaper, op de reclame zie je een paarse gloed golven op de edge screen...pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:17:
[...]
Kijk even hier.....http://forum.xda-developers.com/lg-g3/themes-apps/wallpaper-samsung-galaxy-s6-official-t3043929
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Bedoel je niet het notificatie gedeelte aan de zijkant van de edge?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik heb die lader ook nog niet ontvangen.. maar blijkbaar belde ik na jullieOpgebaarde schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:49:
[...]
Kijk eens aan, dat zet nog eens zoden aan de dijk! Afwachten maar
Vervelender: Ik heb mijn toestel besteld via de webshop, en heb werkelijk talloze keren moeten bellen voordat ik in staat werd gesteld mijn DOA toestel (dode pixels / roze gloed) terug te kunnen sturen. Echt heel slecht. Eerst werd ik naar de experience store gestuurd. Alleen die werken met de Phonehouse voorraad en kunnen niets betekenen voor webshop toestellen. Dat werd later ook erkend door de klantenservice. Vervolgens zou ik terug gebeld worden, omdat ze dan ook niet wisten hoe het wel in zijn werk zou gaan. Nooit terug gebeld natuurlijk. Gister opnieuw (enigzins geirriteerd) gebeld. En nu kan ik hem opsturen en krijg ik een nieuwe.
Beter is die wel helemaal goed. Ik vind dit vrij slecht van Samsung allemaal. Dit is toch niet de eerste telefoon die ze maken?
Sorry ik gebruik beide apps niet, dus heb ook geen problemen. Misschien nog niet geoptimaliseerd voor de S6Termy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:28:
[...]
Niemand die zulk gedrag ziet? Ik heb het nu letterlijk naast m'n N5 geprobeerd en die dropt geen enkele frame terwijl m'n S6 moeilijk loopt te doen. Heel vreemd.
Gebruikt hier iemand het google toetsenbord in plaats van het samsung toetsenbord?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de emojicons kan gebruiken met dit toetsenbord? ik zie deze niet staan op het toetsenbord.
Alvast bedankt
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de emojicons kan gebruiken met dit toetsenbord? ik zie deze niet staan op het toetsenbord.
Alvast bedankt
Fly or Die
Vandaag en e-mail ontvangen van Samsung dat de draadloze lader actie nog tot 1 Juni loopt. Voor mij is dat wel mooi want ik ben van plan in deze periode de telefoon te bestellen.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Voor de Belgische aanvraag kreeg ik net automatisch bericht:Ik ben het! schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:28:
[...]
Ik heb die lader ook nog niet ontvangen.. maar blijkbaar belde ik na jullie. Want de medewerker wist mij nu te vertellen dat ze meer vragen kregen en dat er vertraging was opgetreden bij het bedrijf dat die dingen moet versturen. Ik wacht nog even af.
Dag xxx,
Houd u klaar, want uw promotie is onderweg. Binnen enkele dagen vindt u uw promotie in uw postbus.
Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.
Veel plezier, xxx.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in te stellen dat muziek gewoon doorloopt terwijl er een notification binnenkomt? Nu fadet hij snel naar stil, dan hoor je notification, en dan weer fade-in van het geluid.
Best irritant als je meerdere berichten binnenkrijgt en je muziek helemaal wegvalt tussendoor
Best irritant als je meerdere berichten binnenkrijgt en je muziek helemaal wegvalt tussendoor

Verwijderd
Ik heb 2 weken geleden al dat hele proces doorlopen voor die actie van de draadloze lader, maar ik heb nooit een bevestigingsmail gehad ofzo. Jullie wel? Ik heb alleen een mail gehad over dat mijn s6 succesvol is geregistreerd, maar er staat niets over de lader.
Ik zag dat de codes zelfs te koop stonden hier op tweakers!EWK schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
Wie wil er een wireless charger? De eerste in de DM krijgt mijn code. Code is geldig tot en met de 3oste, dus het is wel handig als je nu al een s6 hebt. Weg
Das mooi werk voor deze twijfel kontTTLCrazy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:58:
Vandaag en e-mail ontvangen van Samsung dat de draadloze lader actie nog tot 1 Juni loopt. Voor mij is dat wel mooi want ik ben van plan in deze periode de telefoon te bestellen.
Vrouwlief was gisteren bezig met de frontcamera van mijn S6 Edge, echter viel het haar/ons op dat de foto's die je met de frontcamera schiet erg bol worden (lijkt wel of er een fisheye lens op zit)..
Herkennen andere dat ook? Je kan het overigens heel makkelijk naspelen door een selfie van je zelf te maken, krijg je een funny rare gezicht.. dat wel!
Herkennen andere dat ook? Je kan het overigens heel makkelijk naspelen door een selfie van je zelf te maken, krijg je een funny rare gezicht.. dat wel!
Volgens mij is dat een soort filter/mode. Check even of deze wel goed staat.beyazz06 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:20:
Vrouwlief was gisteren bezig met de frontcamera van mijn S6 Edge, echter viel het haar/ons op dat de foto's die je met de frontcamera schieten erg bol worden (lijkt wel of er een fisheye lens op zit).. Herkennen andere zich daar ook aan? Je kan het overigens heel makkelijk naspelen door een selfie van je zelf te maken, krijg je een funny rare gezicht.. dat wel!
Wat ze in die reclame bedoelen is toch die gloed als je gebeld word?rohit schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:58:
[...]
dat is een wallpaper, op de reclame zie je een paarse gloed golven op de edge screen...
PSN: Maichel
Dat is zover ik weet normaal (deed ie op m'n Nexi ook) maar kun je voorkomen door hem op stil/trillen te hebben staan (wat mijn standaard is).Sorcerer8472 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:13:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in te stellen dat muziek gewoon doorloopt terwijl er een notification binnenkomt? Nu fadet hij snel naar stil, dan hoor je notification, en dan weer fade-in van het geluid.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Op m'n M8 werd de muziek iets zachter en hoorde je dan de notification en werd hij daarna weer harder. Nu gaat het helemaal op stil. Dus ergens in Android is een plek om het in te stellen gok ik. Maar dus niet in de Samsung-menu's?Termy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:25:
[...]
Dat is zover ik weet normaal (deed ie op m'n Nexi ook) maar kun je voorkomen door hem op stil/trillen te hebben staan (wat mijn standaard is).
Denk je? Ik kwam de volgende topic tegen via google:Ryan_ schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:21:
[...]
Volgens mij is dat een soort filter/mode. Check even of deze wel goed staat.
http://forums.androidcent...ng-camera-distortion.html
Zie ook de foto's die er gepost worden. Dat is exact wat ik heb, andere er ook last van?
Dat gaat over de S5, niet over de S6Edgebeyazz06 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:31:
[...]
Denk je? Ik kwam de volgende topic tegen via google:
Zie ook de foto's die er gepost worden. Dat is exact wat ik heb, andere er ook last van?
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk de optie "dagdromen" deze zit bij de instellingen van "display"rohit schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:04:
De kleuren worden alleen weergegeven als het toestel in een dock zit, of slaapt.
iedereen zal het hebben, gewoon je gezicht in het midden plaatsen.beyazz06 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:31:
[...]
Denk je? Ik kwam de volgende topic tegen via google:
Op die manier zorgen ze er wellicht gewoon voor dat de kijkhoek groter is om achtergrond te tonen als je zelf gecentreerd bent. Elk voordeel heeft zijn nadeel..
Indien je je in de periode van 1 maart 2015 t/m 9 april 2015 op deze site hebt gepre-registreerd, heb je een unieke promotiecode ontvangen. Nadat je de Galaxy S6 of S6 edge hebt aangekocht in de periode 1 maart 2015 t/m 30 april 2015, kun je je hier nu met deze code voor een Wireless Charger cadeau registreren!TTLCrazy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:58:
Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de factuur uiterlijk t/m 31 mei 2015.
Het klopt dat de actie loopt tot 31 mei 2015, echter moet je je toestel wel tussen 1 maart en 30 April kopen. Of heb je hier specifiek ook een reactie op gehad?
Wat betreft de frontlens van de s6 edge. Dat heeft mijn HTC one m7 ook, is puur om Meer in beeld te krijgen.
Same here. Ik heb wel de bevestingsmail van de review voor Kieskeurig.nl die ik daarna gelijk heb ingevuld, maar niet de bevestiging van de aanmelding van de promotieactie.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:16:
Ik heb 2 weken geleden al dat hele proces doorlopen voor die actie van de draadloze lader, maar ik heb nooit een bevestigingsmail gehad ofzo. Jullie wel? Ik heb alleen een mail gehad over dat mijn s6 succesvol is geregistreerd, maar er staat niets over de lader.
Overigens had ik de pakbon van mijn S6 bestelling (via T-Mobile webshop) maar bijgevoegd voor de actie, kreeg ik vorige week ineens nog de echte factuur binnen, hopelijk doen ze daar niet moeilijk over
Moet je de telefoon wel kunnen bestellen....(wil de edge in het groen)monkeyfntstc schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:16:
[...]
Indien je je in de periode van 1 maart 2015 t/m 9 april 2015 op deze site hebt gepre-registreerd, heb je een unieke promotiecode ontvangen. Nadat je de Galaxy S6 of S6 edge hebt aangekocht in de periode 1 maart 2015 t/m 30 april 2015, kun je je hier nu met deze code voor een Wireless Charger cadeau registreren!
Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de factuur uiterlijk t/m 31 mei 2015.
Het klopt dat de actie loopt tot 31 mei 2015, echter moet je je toestel wel tussen 1 maart en 30 April kopen. Of heb je hier specifiek ook een reactie op gehad?
Wat betreft de frontlens van de s6 edge. Dat heeft mijn HTC one m7 ook, is puur om Meer in beeld te krijgen.
Dit bericht heb ik ontvangen van Samsung:monkeyfntstc schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:16:
[...]
Indien je je in de periode van 1 maart 2015 t/m 9 april 2015 op deze site hebt gepre-registreerd, heb je een unieke promotiecode ontvangen. Nadat je de Galaxy S6 of S6 edge hebt aangekocht in de periode 1 maart 2015 t/m 30 april 2015, kun je je hier nu met deze code voor een Wireless Charger cadeau registreren!
Dus ja ik kan hem tot en met 30 Mei bestellen (moet ik wel gelijk de actie verzilveren, ok).De succesvolle introductie van de Galaxy S6 en Galaxy S6 edge willen we graag met jou vieren.
Wat moet je doen om de Wireless Charger cadeau te krijgen bij je nieuwe Galaxy S6 of Galaxy S6 edge?
1. Je ontvangt een unieke promotiecode voor de Wireless Charger in deze e-mail
2. Bestel nu een Galaxy S6 of Galaxy S6 edge vóór 1 juni online of in de winkel
3. Verzilver vanaf 10 april jouw unieke promotiecode op www.samsung.com/nl/promotions
4. Ontvang een Wireless Charger t.w.v. € 24,99 cadeau!
Ik kan hier niet direct uit opmaken of dit ook geldt voor telefoons welke niet direct besteld zijn bij Samsung, maar ik ga er van uit van wel.
[ Voor 4% gewijzigd door TTLCrazy op 22-04-2015 11:51 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dit topic is gesloten.
Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.