Hallo beste Moderator kan er een apart topic aangemaakt worden voor alle sores omtrent de schermen?
Moet trouwens wel f kwijt dat de accu nou niet echt je van het is ☺ dat gaat best rap naar beneden. Hoop dat daar nog iets op gevonden wordt want op dit moment is het een "wallkisser" 😁
Samsung Flip 7
Ik moet zeggen naar een dikke week en ongeveer 9 tot 10 x laden dat ik de batterij een stuk beter vindtdave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:49:
Moet trouwens wel f kwijt dat de accu nou niet echt je van het is ☺ dat gaat best rap naar beneden. Hoop dat daar nog iets op gevonden wordt want op dit moment is het een "wallkisser" 😁
Ik weet niet of je hem ook al hebt vanaf het begin ,dan zou het beter moeten worden.
Verwijderd
Er is een update van samsung push service, sinds ik die er op heb, en uiteraard door men batterij al een paar geladen te hebben, doe ik nu bijna 2 dagen op 1 lading, ben wel niet constant bezig met de s6, doe af en toe nog andere dingen.dave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:49:
Telefoon weekje in bezit. 16 uur en 45 min van de lader. Schermtijd is 3 uur en 42 min en 39% over. Normaal laad ik het toestel op bij ongeveer 15%. Gisteren voor het eerst bij 1%.
Die update heb ik er al idd op staan, het aantal ladingen valt bij mij nog mee aangezien ik hem sinds gisteren heb. Dus de accu zal nog wel f moeten "leren" . Ik doe er niet minder mee dan m'n iPhone 6( die net verkocht is 😆) maar die deed het tot dusver wel een stukkie beter 😕 maarrrrrrr we gaan het geduldig afwachten en kijken of het verbeterd ☺Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:03:
[...]
Er is een update van samsung push service, sinds ik die er op heb, en uiteraard door men batterij al een paar geladen te hebben, doe ik nu bijna 2 dagen op 1 lading, ben wel niet constant bezig met de s6, doe af en toe nog andere dingen.
Samsung Flip 7
Ook ik lijk helaas last te hebben van een groene of roze gloed. Welk van beide kleuren de gloed precies is weet ik niet, maar bij een witte afbeelding is het scherm links veel groener dan rechts. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar toen ik eenmaal een kijkje nam in dit topic kwam ik tot de conclusie dat dat waarschijnlijk niet het geval is. Het toestel dus zometeen maar eens aanmelden voor de DOA-regeling.
Het is een vrij klein probleem en ik gok dat er zelfs mensen zijn die het niet eens opvalt, maar zodra je het eenmaal wél ziet blijf je het ook zien
Bovendien hoort het natuurlijk niet bij een toestel van €700,-.
Het is een vrij klein probleem en ik gok dat er zelfs mensen zijn die het niet eens opvalt, maar zodra je het eenmaal wél ziet blijf je het ook zien

Ik denken dat de meeste hier een roze bril op hebben 😅 als ik dit zo lees
Samsung Flip 7
Ja dat kan alleen door rechtsonder te drukken en dan weer refresh te kiezen, da's niet zo handigdafmay schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:55:
Dank. Gaan we eens testen.
Edit : wat een super fijne browser! Mis alleen nog een manier voor reloaden in full-screen.
Even een videootje gemaakt om een paar verschillen aan te duiden, met scherm-aanraakpunten aan zodat je kan zien wanneer er één of twee vingers gebruikt worden i.v.m. tabs openen / sluiten
* tabs zijn, imho, veel duidelijker, je ziet gewoon meteen de hele inhoud
* met twee vingers omhoog sluit je heel snel de actieve tab
* met twee vingers omlaag open je een nieuwe tab
* door te horizontaal swipen over de onderste optie-balk kan je van tab naar tab switchen
* lang drukken op een tab-preview is samenvoegen van alle tabs om ze allemaal te sluiten
* maar de reflow is zoals te zien (met die rode tekst) zwaar superieur. Chrome: scrollen. UCB: reflow
Een aantal dingen zullen voor een hoop mensen weer enorme dealbreakers zijn waardoor het voor hen een brakke browser is maar daarom is het wel fijn dat er zoveel keuze is
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5iz2hTPWu38]
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ja het valt eigenlijk bijna niet op, maar heb even mijn iPhone 5s gecheckt en die heeft ook gewoon een roze gloed. Ik denk dat dat dus gewoon een beetje hoort bij schermen en dat het nu vooral mensen opvalt omdat er zoveel in dit topic over gepraat wordt.4WardNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:09:
Ook ik lijk helaas last te hebben van een groene of roze gloed. Welk van beide kleuren de gloed precies is weet ik niet, maar bij een witte afbeelding is het scherm links veel groener dan rechts. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar toen ik eenmaal een kijkje nam in dit topic kwam ik tot de conclusie dat dat waarschijnlijk niet het geval is. Het toestel dus zometeen maar eens aanmelden voor de DOA-regeling.
Het is een vrij klein probleem en ik gok dat er zelfs mensen zijn die het niet eens opvalt, maar zodra je het eenmaal wél ziet blijf je het ook zienBovendien hoort het natuurlijk niet bij een toestel van €700,-.
Verwijderd
Ik zit nu al een tijdje aan de chat met coolblue ivb met mijn quick settings die ik niet heb, maar we komen er precies maar niet uit. Is er misschien iemand die een screenshot kan nemen van zijn instellingen met de snelle instellingen in beeld, zodat ik ze even kan laten zien wat ik nu precies bedoel. Als iedereen hier ze heeft dan moet ik ze toch ook hebben, draaien allemaal de zelfde rom, toch!
Ook een s6 besteld gisteren via proximus.
IPhone is verkocht dus hopelijk een goed toestel, scherm etc.
IPhone is verkocht dus hopelijk een goed toestel, scherm etc.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Voor alle scherm perikelen een nieuw topic geopend.
Eigenlijk vreselijk spijtig dat zoiets moet, ondanks de ervaring van Samsung met deze techniek.Atratus schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:31:
Voor alle scherm perikelen een nieuw topic geopend.

De S6 is mijn 7de Samsung smartphone en de Tab S mijn 3de tablet en ik heb (even afkloppen) nog nooit een probleem gehad met hun schermen. Overigens verder ook nog nooit klachten gehad over hardware, vandaar ook mijn hoge 'Samsung-aankoop' gehalteBrad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:32:
[...]
Eigenlijk vreselijk spijtig dat zoiets moet, ondanks de ervaring van Samsung met deze techniek.
Idd maar ik denk dat de mensen ook kritischer zijn geworden de laatste jaren.Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:32:
[...]
Eigenlijk vreselijk spijtig dat zoiets moet, ondanks de ervaring van Samsung met deze techniek.
Ook als er 1 iemand het opmerkt begint iedereen er naar te kijken terwijl ze het anders mss nooit hadden opgemerkt.
Ik koop ieder jaar een nieuwe iPhone, nog nooit problemen gehad terwijl er mensen zijn die 3,4 nieuwe toestellen krijgen omdat er iets mis is.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Andersom kan ook: ieder, ja iéder, amoled scherm heeft/krijgt last* van inbranden/aging. Meestal als je echter zoiets op een forum zegt is de standaard reactie "op mijn scherm is dat niet zo". Vind ik meestal "iets" irritantGunth schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:37:
Ook als er 1 iemand het opmerkt begint iedereen er naar te kijken terwijl ze het anders mss nooit hadden opgemerkt.
*dat men het niet ziét wil ik meteen geloven, dat het er niet is echter niet
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 18-04-2015 16:40 ]
Hehe idd zo kan je het ook bekijken.
Maar het is wel een feit als het 1 iemand heeft er ineens meerdere zijn.
Maar het is wel een feit als het 1 iemand heeft er ineens meerdere zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door Gunth op 18-04-2015 16:44 ]
Je bedoelt dit ? http://imgur.com/3Zjl2FKVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:28:
Ik zit nu al een tijdje aan de chat met coolblue ivb met mijn quick settings die ik niet heb, maar we komen er precies maar niet uit. Is er misschien iemand die een screenshot kan nemen van zijn instellingen met de snelle instellingen in beeld, zodat ik ze even kan laten zien wat ik nu precies bedoel. Als iedereen hier ze heeft dan moet ik ze toch ook hebben, draaien allemaal de zelfde rom, toch!
Samsung Flip 7
+1Atratus schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:36:
[...]
De S6 is mijn 7de Samsung smartphone en de Tab S mijn 3de tablet en ik heb (even afkloppen) nog nooit een probleem gehad met hun schermen. Overigens verder ook nog nooit klachten gehad over hardware, vandaar ook mijn hoge 'Samsung-aankoop' gehalteIk koop waar ik een goed gevoel bij heb en mijn ervaringen zijn meer dan prima. Spijtig natuurlijk dat anderen wel problemen ondervinden.
Zoiets als dat "Gebruiksaanwijzing" kan ik helemaal para van worden hè. Snap niet dat dat, op Android, nog steeds zó wordt weergegeven. Zou een reden zijn de dpi-waarde aan te passen en ermee te leven dat daarna de meeste Samsung apps FC'en. Ziet er toch niet uit. Maak dan een manier om er Gebruiksaanwij- zing van te maken
Verwijderd
Bedankt Dave1972
Heb het gelijk door gestuurd naar coolblue, daar zijn ze al bezig om het toestel te ruilen, maar ik heb nu een goed toestel, buiten die instellingen dan, als ik hier lees wat er allemaal al aan de hand is, krijg ik al schrik om te ruilen.
Het zijn inderdaad van die kleine dingen, die er dan best wel knullig uit zienBrad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:51:
[...]
Zoiets als dat "Gebruiksaanwijzing" kan ik helemaal para van worden hè. Snap niet dat dat, op Android, nog steeds zó wordt weergegeven. Zou een reden zijn de dpi-waarde aan te passen en ermee te leven dat daarna de meeste Samsung apps FC'en. Ziet er toch niet uit. Maak dan een manier om er Gebruiksaanwij- zing van te maken

Samsung Flip 7
Waarom niet een factory reset eerst proberen dan?Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:51:
[...]
Bedankt Dave1972
Heb het gelijk door gestuurd naar coolblue, daar zijn ze al bezig om het toestel te ruilen, maar ik heb nu een goed toestel, buiten die instellingen dan, als ik hier lees wat er allemaal al aan de hand is, krijg ik al schrik om te ruilen.
Stoort mij ook heel snel. Daarom alles op Engels, 9 van de 10 keer past het dan wel goeddave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:53:
[...]
Het zijn inderdaad van die kleine dingen, die er dan best wel knullig uit zien
Mwah ik denk dat het allemaal wel mee valt met wat er aan de hand is, natuurlijk lees je dat hier het eerst, maar het overgrote deel heeft nergens problemen mee. ( Ik val daar gelukkig ook onder )Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:51:
[...]
Bedankt Dave1972
En btw...graag gedaan
Samsung Flip 7
Stock dpi is sowieso voor mensen met slecht zicht imho. Zo'n resolutie en dan zo'n groot font en zulke iconen. Zal wel fijner werken zijn (voor de beoogde doelgroep) maar het ziet er niet echt uit. Oplossingen daarvoor mogen in dit topic natuurlijk niet besproken wordendave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:53:
Het zijn inderdaad van die kleine dingen, die er dan best wel knullig uit zien
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 18-04-2015 16:56 ]
Verwijderd
Doe dan gewoon de iconen laten zien zonder tekst, de echte samsung gebruiker heeft die tekst toch helemaal niet nodig.Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:51:
[...]

Idd of rooten en dan opnieuw flashen ? of zeg ik dan iets vreemdsAtratus schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:53:
[...]
Waarom niet een factory reset eerst proberen dan?
Samsung Flip 7
Nou.......MIjn laaste samsung was een SIII dus ik ben er wel blij meeVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:56:
[...]
Doe dan gewoon de iconen laten zien zonder tekst, de echte samsung gebruiker heeft die tekst toch helemaal niet nodig.
Samsung Flip 7
Verwijderd
Factory reset heb ik al 3 keer gedaan, zelfs geprobeerd om er een Nederlandse en engelse rom op te flashen, wat uiteindelijk helemaal mis ging, dus maar terug de LUX versie erop (gedownload bij Sammobile) Rooten vind ik nog een beetje te vroeg, eerst ff aanzien hoe het toestel zich gedraagt en alles perfect blijft zoals het nu is, en dan durf ik wel te overwegen om een custom rom erop te flashen. (Denk ook nog even over de garantie die ik nu nog heb)dave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:56:
[...]
Idd of rooten en dan opnieuw flashen ? of zeg ik dan iets vreemds
Dank voor de vid...super...en ik ben zo goed als om. Heb de browser flink aan de tand gevoeld en bevalt heel erg goed. De punten die jij noemt zijn erg handig. Als er verder nog vragen zijn of mij zaken opvallen dan doe ik het ff via PM om het topic niet (verder) te vervuilenBrad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:26:
[...]
Even een videootje gemaakt om een paar verschillen aan te duiden, met scherm-aanraakpunten aan zodat je kan zien wanneer er één of twee vingers gebruikt worden i.v.m. tabs openen / sluiten
Verwijderd
Het viel me op dat in deze video YouTube: 50+ Tips & Tricks for the Samsung Galaxy S6 and S6 Edge!
bij minuut 11.40 de instellingen in verschillende tappjes staan in plaats van 1 lange lijst
En dat hij bij minuut 15 wel ook de toets verlichting kan aanpassen.
bij minuut 11.40 de instellingen in verschillende tappjes staan in plaats van 1 lange lijst
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2015 17:51 ]
Klopt. Bepaalde provider-specifieke software versies voor de Galaxy S6 bevatten die mogelijkheden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:46:
Het viel me op dat in deze video YouTube: 50+ Tips & Tricks for the Samsung Galaxy S6 and S6 Edge!
Ik heb het hier over Amerikaanse providers zoals AT&T en Verizon: zij passen zelf de software nog weer aan (of laten dit doen) en veranderen daarbij regelmatig dingen. Er worden daarbij zowel functies toegevoegd als weggehaald.
Voor zover ik weet is dit bij Nederlandse providers niet op deze manier het geval.
[ Voor 22% gewijzigd door 4WardNL op 18-04-2015 17:57 ]
Ik ben wel blij dat de providers dat hier niet doen. Lijkt me er frustrerend al jij een optie op je telefoon hebt, en een provider herschrijft de rom zodat het ineens weg is.4WardNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:52:
[...]
Klopt. Bepaalde provider-specifieke software versies voor de Galaxy S6 bevatten die mogelijkheden.
Ik heb het hier over Amerikaanse providers zoals AT&T en Verizon: zij passen zelf de software nog weer aan (of laten dit doen) en veranderen daarbij regelmatig dingen. Er worden daarbij zowel functies toegevoegd als weggehaald.
Voor zover ik weet is dit bij Nederlandse providers niet op deze manier het geval.
Vraagje: heeft iemand al de Samsung push service App een update gegeven? En is de batterij er nu op vooruit gegaan?
Hoe is het wifi bereik met de S6? Is het bereik instabiel?
Geen idee mijn updates gaan automatisch , ik merk er verder niets van.wilke77 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:45:
Vraagje: heeft iemand al de Samsung push service App een update gegeven? En is de batterij er nu op vooruit gegaan?
Waren er problemen met accu en bereik dan?wilke77 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:45:
Vind accu en WiFi gewoon goed.
Ik heb hem nu ook en in 1e instantie opgezet na een factory reset (heb hem in de winkel getest zonder in te loggen en zo) maar ondanks dat alles goed leek waren m'n wifi netwerken er niet. Ik meende me te herinneren dat ik dat nieuwe vinkje over het hoofd gezien had om expliciet die dingen te restoren, dus ik ging maar voor de factory reset.
Tja, dat had ik blijkbaar beter niet kunnen doen. Ik krijg het nu niet meer voor elkaar daadwerkelijk fatsoenlijk te restoren. Als ik tap & go probeer met m'n Nexus 5 dan krijg ik kort een melding dat het mislukt is op het moment dat ik daadwerkelijk de restore wil doen en gebeurt er niks. Als ik gewoon inlog zonder tap & go dan kan ik alleen kiezen uit de S6 als restoreoptie. M'n nexus 5 (die dus gewoon nog helemaal intact is) krijg ik niet eens als optie.
Iemand enig idee hoe dit te fixen? Deze backupellende van google is door de jaren heen zowel geweldig als dramatisch geweest. Helaas vooral dramatisch
.
Tja, dat had ik blijkbaar beter niet kunnen doen. Ik krijg het nu niet meer voor elkaar daadwerkelijk fatsoenlijk te restoren. Als ik tap & go probeer met m'n Nexus 5 dan krijg ik kort een melding dat het mislukt is op het moment dat ik daadwerkelijk de restore wil doen en gebeurt er niks. Als ik gewoon inlog zonder tap & go dan kan ik alleen kiezen uit de S6 als restoreoptie. M'n nexus 5 (die dus gewoon nog helemaal intact is) krijg ik niet eens als optie.
Iemand enig idee hoe dit te fixen? Deze backupellende van google is door de jaren heen zowel geweldig als dramatisch geweest. Helaas vooral dramatisch

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Hier ook iemand die de Samsung Push Service update gedaan heeft. Ik heb geen harde kwantitatieve meting gedaan, maar de accuprestaties zijn echt flink verbeterd.wilke77 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:45:
Ik ben geen power user.. en ik haal 2 dagen (dag 1: 08.00u van de lader, dag 2: middernacht er weer op). Een beetje email, browsen, Instagrammen, YouTuben/Ziggo/NPO gaat prima.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Na een restore worden dus wel de netwerken die je had hersteld. Alleen niet zichtbaar. Dat is mijn ervaring dan. Ik dacht in eerste instantie dat het ook niet gelukt was todat ik zag dat zodra ik range was er gewoon connectie wordt gemaakt.Termy schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:24:
Ik heb hem nu ook en in 1e instantie opgezet na een factory reset (heb hem in de winkel getest zonder in te loggen en zo) maar ondanks dat alles goed leek waren m'n wifi netwerken er niet. Ik meende me te herinneren dat ik dat nieuwe vinkje over het hoofd gezien had om expliciet die dingen te restoren, dus ik ging maar voor de factory reset.
Iemand enig idee hoe dit te fixen? Deze backupellende van google is door de jaren heen zowel geweldig als dramatisch geweest. Helaas vooral dramatisch.
Helaas hier niet. Ik kwam in range van Eduroam en hij herkende niks. Ook m'n thuisnetwerk werd niet herkend wanneer ik alles deed behalve de wifi instellen na een reset.zino86 schreef op zondag 19 april 2015 @ 00:05:
[...]
Na een restore worden dus wel de netwerken die je had hersteld. Alleen niet zichtbaar. Dat is mijn ervaring dan. Ik dacht in eerste instantie dat het ook niet gelukt was todat ik zag dat zodra ik range was er gewoon connectie wordt gemaakt.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Mooi filmpje! Ik heb de browser ook gedownload en werkt zeer fijn. Nu zie ik dat je de achtergrond van de webpagina's ook kan veranderen in bijvoorbeeld zwart, en bij amoled bespaart dat toch accu? Als dat zo is ga ik deze browser vervangen voor chrome.Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:26:
[...]
Ja dat kan alleen door rechtsonder te drukken en dan weer refresh te kiezen, da's niet zo handig
* tabs zijn, imho, veel duidelijker, je ziet gewoon meteen de hele inhoud
* met twee vingers omhoog sluit je heel snel de actieve tab
* met twee vingers omlaag open je een nieuwe tab
* door te horizontaal swipen over de onderste optie-balk kan je van tab naar tab switchen
* lang drukken op een tab-preview is samenvoegen van alle tabs om ze allemaal te sluiten
* maar de reflow is zoals te zien (met die rode tekst) zwaar superieur. Chrome: scrollen. UCB: reflow
Een aantal dingen zullen voor een hoop mensen weer enorme dealbreakers zijn waardoor het voor hen een brakke browser is maar daarom is het wel fijn dat er zoveel keuze isZou zelf i.i.g. niet anders willen gebruiken.
[video]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Dat bespaart inderdaad accu jaTammesp schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:48:
[...]
Nu zie ik dat je de achtergrond van de webpagina's ook kan veranderen in bijvoorbeeld zwart, en bij amoled bespaart dat toch accu? Als dat zo is ga ik deze browser vervangen voor chrome.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2015 10:53 ]
Verwijderd
Deze al eens geprobeerd, CM Browser, werkt lekker en snel en ook veel optie mogelijkheden.Brad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:52:
[...]
Dat bespaart inderdaad accu jaPrima browsertje is het. Met ook veel nadelen, maar ja, niets is perfect.
Google Play: CM Browser - Fast & Secure – Android Apps on Google Play
Heb ze "allemaal" geprobeerd. Brakke (geen) text reflow, dus >>|Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:07:
Deze al eens geprobeerd, CM Browser, werkt lekker en snel en ook veel optie mogelijkheden.![]()
Verwijderd
Vraagje, iemand die weet hoe het komt als ik via Odin een andere software wil flashen (bv. PHN) dat ie alles doet tot op het laatste moment en toch een FAIL! geeft. In principe als mijn toestel SM-G925F heet en ik doe een software versie van een ander land met de zelfde model naam, mag dat toch geen verschil geven. Heb er al verschillende geprobeerd en alleen de originele (LUX) blijkt te werken.
Verwijderd
Ieder zijn ding héBrad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:10:
[...]
Heb ze "allemaal" geprobeerd. Brakke (geen) text reflow, dus >>|
Het is me wat tegenwoordig met die gloed op de schermen van nieuwe toestellen, samsung heeft dus blauw, roze en groen. Ik heb zelf het probleem met de iPhone 6, heb deze inmiddels al 5 keer geruild en nu eentje die voor 99 % goed is. Op 9 van de 10 iPhones is er (vooral in de hoeken rechtsboven en linksonder) een gelige/bruine gloed waar te nemen, die enkel echt goed te zien is met een witte achtergrond met tekst. Ik weet niet wat het is, of de schermen zijn blauw en knallen tegen je op zo vel, of je zit met die warmere gele gloed.
Ik post dit bericht omdat ik zeer geinteresseerd ben in de ervaringen met de nieuwe S6, en ik dacht deze "veilig" (op een dood pixeltje na, wat wel eens kan natuurlijk) te kunnen vervangen voor de iPhone. Ook hier is dus sprake van rare tinten in het scherm, deels of helemaal.
Ps. ook ipads hebben last van die rare gele vlekken soms, Apple ontkent dit, ziet het niet en je bent altijd de eerste die met een probleem komt dat voor hen nieuw is lijkt wel haha.
Al om al, vind ik de Edge echt schitterend.
Ik post dit bericht omdat ik zeer geinteresseerd ben in de ervaringen met de nieuwe S6, en ik dacht deze "veilig" (op een dood pixeltje na, wat wel eens kan natuurlijk) te kunnen vervangen voor de iPhone. Ook hier is dus sprake van rare tinten in het scherm, deels of helemaal.
Ps. ook ipads hebben last van die rare gele vlekken soms, Apple ontkent dit, ziet het niet en je bent altijd de eerste die met een probleem komt dat voor hen nieuw is lijkt wel haha.
Al om al, vind ik de Edge echt schitterend.
Ja want er zijn natuurlijk nul issues met de huidige schermen, da's waar.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:21:
Weer iemand die de hele dag schuin tegen een wit scherm zit te staren ?
Goede test:Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:07:
[...]
Deze al eens geprobeerd, CM Browser, werkt lekker en snel en ook veel optie mogelijkheden.![]()
http://www.phonearena.com...s-and-performance_id67848
Verwijderd
Er zullen misschien best wat problemen zijn, maar ik denk toch echt dat die groter gemaakt worden dan ze in werkelijkheid zijn. Verzin maar even een niet bestaand probleem, post het hier en er zullen direct een paar reacties komen van mensen die er ook last van hebbenBrad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:23:
[...]
Ja want er zijn natuurlijk nul issues met de huidige schermen, da's waar.
Nee , maar voor minimaal 800 euro mag je wel perfectie verwachten, betere kwaliteits controlle voordat het product de fabriek verlaat...daar word flink op bespaard heb ik zo het idee bij de grote jongens Samsung en Apple. Het is gewoonweg schandalig dat mensen soms meerdere keren moeten ruilen eer ze een goed product hebben.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:21:
Weer iemand die de hele dag schuin tegen een wit scherm zit te staren ?
[ Voor 11% gewijzigd door Richie B op 19-04-2015 12:37 ]
Zou zelf ook niet echt amused zijn als ik 850 Euro had neergeteld om de telefoon met het beste scherm tot nu toe in handen te hebben en dan een roze/andere kleur waas/vlek ergens te zien. YMMV blijkbaar.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:31:
Er zullen misschien best wat problemen zijn, maar ik denk toch echt dat die groter gemaakt worden dan ze in werkelijkheid zijn. Verzin maar even een niet bestaand probleem, post het hier en er zullen direct een paar reacties komen van mensen die er ook last van hebben
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? ik wordt helemaal lijp van die melding https://drive.google.com/...2a0Q1N0E/view?usp=sharing
Samsung Flip 7
Nog nooit gezien!dave1972 schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:56:
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? ik wordt helemaal lijp van die melding https://drive.google.com/...2a0Q1N0E/view?usp=sharing
Ai... Zaandam... Enige mogelijkheid is verhuizen.dave1972 schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:56:
Ok, nu serieus: nee, komt mij ook niet bekend voor.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Lol .... ik denk dat t te maken heeft met de root ? Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn ...spaceboy schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:49:
[...]
Ai... Zaandam... Enige mogelijkheid is verhuizen.
Ok, nu serieus: nee, komt mij ook niet bekend voor.
Samsung Flip 7
"During regular security checks of the Linux kernel, the system has detected that the kernel has been modified. Possible causes:dave1972 schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:57:
Lol .... ik denk dat t te maken heeft met de root ? Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn ...
-You may have installed a malicious or flawed app, which attempted to modify the kernel code or file system
-You may have accidentally removed or modified a system file.
One of these messages will appear: “To protect your device. It is recommended you reboot.” or “The device has detected an application attempting to perform actions that are not permitted. It is recommended that you restart your device.”
Restart your device to try to restore the kernel code back to normal. However, some kernel modifications made to the file system cannot be restored. Also, the original cause of the problem might still persist. Therefore, you might continue to see this error after the reboot."
Bron.
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2015 14:00 ]
Yup that's it .... zou het komen door die custom kernel dan ?
Samsung Flip 7
Off-topic hierdave1972 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:01:
Yup that's it .... zou het komen door die custom kernel dan ?
Vandaag weer een kleine stress-test gedaan met deze keer scherm op volle helderheid (manual).
De telefoon 8 uur achter elkaar bijna continue gebruikt met een SoT van 5,5 uur.
Een eerdere stress-test had ik gedaan obv 65% helderheid. De gebruikstijd en SoT zijn zo goed als gelijk bij beide tests. Voorzichtige conclusie : helderheid maakt niet heel veel uit (tenzij deze veel lager is).

De telefoon 8 uur achter elkaar bijna continue gebruikt met een SoT van 5,5 uur.
Een eerdere stress-test had ik gedaan obv 65% helderheid. De gebruikstijd en SoT zijn zo goed als gelijk bij beide tests. Voorzichtige conclusie : helderheid maakt niet heel veel uit (tenzij deze veel lager is).

[ Voor 71% gewijzigd door dafmay op 19-04-2015 20:12 ]
Verwijderd
Lijkt mij richting Samsung omdat de seal (zegel) dus ook verbroken is.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:04:
Off-topic, wat gebeurt er eigenlijk met de omgeruilde toestellen?
Hier zal er een check worden gedaan of het terecht een defect is en eventueel opnieuw verpakt/verzegeld (soort refurbished).
Dus als je eentje krijgt met een gebroken zegel, dan is hij intern door de groothandel (of winkel zelf) doorgeschoven...
Altijd controleren dus
Ik ben aan het kijken naar een Qi draadloze lader voor de Samsung S6 maar de prijzen verschillen nogal . Is het het merk dat je bijv 50 euro betaalt voor die van Samsung en 15 voor die van het het merk Qi? Wat zijn de verschillen in die dingen over het algemeen?
Ik zit met een probleem.
Op dit moment heb ik een Vodafone abo, deze wil ik verlengen als CB de S6 64 gb zwart op voorraad heeft. (weer bij Vodafone). Coolblue levert echter geen nieuwe simkaart mee bij een verlenging en een nieuwe bij Vodafone kost 20 euro.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Op dit moment heb ik een Vodafone abo, deze wil ik verlengen als CB de S6 64 gb zwart op voorraad heeft. (weer bij Vodafone). Coolblue levert echter geen nieuwe simkaart mee bij een verlenging en een nieuwe bij Vodafone kost 20 euro.
Wat is het probleem ? is jou simkaart niet meer goed of is hij te groot ? Als hij te groot is kan je hem op maat laten knippen, of je krijgt ( gratis ) gewoon een nano sim van voda ( zo ging dat ook bij mij een half jaar terug )Aquafreak schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:08:
Ik zit met een probleem.
Samsung Flip 7
Excuses, heb nu een microsim.dave1972 schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:11:
[...]
Wat is het probleem ? is jou simkaart niet meer goed of is hij te groot ? Als hij te groot is kan je hem op maat laten knippen, of je krijgt ( gratis ) gewoon een nano sim van voda ( zo ging dat ook bij mij een half jaar terug )
Zelf knippen ga ik bij nano niet aan proberen
Enige mogelijkheid is om morgen een rondje te doen hier bij telecom winkels of ze mijn huidige sim eventueel kunnen knippen inderdaad.
Ik heb vorige week nog gratis een nieuwe Nano sim kunnen krijgen hoor in de Vodafone winkel.Aquafreak schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:14:
[...]
Excuses, heb nu een microsim.
Zelf knippen ga ik bij nano niet aan proberen. En je krijgt alleen een nieuwe sim bij Vodafone als je via Vodafone zelf bestelt. Anders kost het 20 euro. De regels zijn recent veranderd las ik.
Enige mogelijkheid is om morgen een rondje te doen hier bij telecom winkels of ze mijn huidige sim eventueel kunnen knippen inderdaad.
De bovenstaande discussie betreffende de (mee)levering van een simcard bij een telefoon is nog al off-topic.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb vorige week deze besteld en ben er na 5 dagen gebruik erg tevreden over. Doet wat ie moet doen. Weet niet wat die Samsung (die bijna 2x zo duur is) extra kan bieden...Kappade schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:40:
Ik ben aan het kijken naar een Qi draadloze lader voor de Samsung S6 maar de prijzen verschillen nogal . Is het het merk dat je bijv 50 euro betaalt voor die van Samsung en 15 voor die van het het merk Qi? Wat zijn de verschillen in die dingen over het algemeen?
Is er eigenlijk een alternatief voor de nl Siri op Android?
S vorige is enkel in het Engels en Google now kan je geen dingen mee opstarten.
S vorige is enkel in het Engels en Google now kan je geen dingen mee opstarten.
Nou ik heb die Samsung en ik vind t nou niet zo een geweldig ding, hij laadt op tot 100 en vervolgens doet ie niks meer ipv dat hij hem op 100 houdRn82 schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:35:
[...]
Ik heb vorige week deze besteld en ben er na 5 dagen gebruik erg tevreden over. Doet wat ie moet doen. Weet niet wat die Samsung (die bijna 2x zo duur is) extra kan bieden...
Samsung Flip 7
Dat doet die van mij dan denk ik beter. Ik zet hem 's avonds in die cradle en de volgende ochtend is mijn batterij 100% vol.
Ik snap echt geen pepernoot meer van de batterij duur.
Daar ik laatst donderdag nacht de telefoon van de lader had afgehaald (100%) en zaterdag tegen de avond pas weer moest opladen (~20:00), net geen 2 dagen. Was mijn S6 Edge na opladen (~22:00) van de lader en de volgende dag om ~20:00 al weer leeg
(niet eens 1 dag)
Terwijl het gebruik gelijk is/was aan de dagen ervoor..
Daar ik laatst donderdag nacht de telefoon van de lader had afgehaald (100%) en zaterdag tegen de avond pas weer moest opladen (~20:00), net geen 2 dagen. Was mijn S6 Edge na opladen (~22:00) van de lader en de volgende dag om ~20:00 al weer leeg
Terwijl het gebruik gelijk is/was aan de dagen ervoor..
Bij mij, als ik een bericht krijg op mijn lockscreen,gaat het scherm niet aan...sgouman schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:06:
[...]
Nee want dan krijg je volgends mij helemaal niet meer het bericht op je lockscreen dat wil ik wel graag. maar alleen niet dat het hele scherm oplicht
dit is nogal vervelend snachts
Weet iemand hoe ik dit aan kan zetten?
Ja, hij start, dan is hij klaar, dan start hij weer, etc. Volgens mij doet elke moderne lader/telefoon dat wel.Rn82 schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:21:
Dat doet die van mij dan denk ik beter. Ik zet hem 's avonds in die cradle en de volgende ochtend is mijn batterij 100% vol.
Ik heb trouwens het idee dat hij minder vol is als ik de snellader gebruik (ook al geeft hij 100% aan). Had ik bij m'n oude HTC One M8 ook trouwens. Die ging wel duidelijk iets langer mee qua accu. Als deze telefoon 45% aangeeft dan zou m'n HTC nog tegen de 60% aan zitten denk ik, gevoelsmatig.
Verder ook gemerkt dat hij echt een speciale zonlicht-stand heeft. Als hij merkt dat de zon vol op het scherm schijnt (mogelijk door ook de camera te gebruiken) dan gaat hij op z'n felst + dan gaat hij ook weer op die Dynamic-stand met felle kleuren (wat op zich wel handig is trouwens). De brightness-slider reageert dan ook totaal niet meer.
Ontvangst kan ik nu ook meer van vertellen: in m'n broekzak doet hij het soms wat minder dan de HTC One M8, maar in de hand juist wat beter, met name bij hoge frequenties. Wel schakelt hij langzamer terug van 2G/3G naar 4G dan de One M8 (kan allerlei redenen hebben, waaronder 4G+ ipv 4G).
De antennestreepjes boven/onder zijn trouwens van 2 antennes: als ik in diagnostic mode ga en daarna onder de streepjes afdek dan geeft hij een Ant RSRP Diff met een negatief getal, dek je ze aan de bovenkant af dan geeft hij een diff met een positief getal. Hij lijkt dan ook te kunnen kiezen welke antenne hij (primair) gebruikt.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Grappig...heb ik wat foto's gemaakt van door mij gemaakt eten. Wordt het automatisch geplaatst in de categorie voedsel!
Zo ook met foto's van de buitenlucht, die worden in omgeving geplaatst en foto's van mensen uiteraard in categorie mensen!
In de standaard mail app krijg ik steeds een irritante pop up met een aantal opties (link openen, favoriet toevoegen, tekst kopiëren) als ik een link wil openen. Hoe zet ik dat uit?
Je hebt voor de camera ook een speciale food modus die je apart kunt downloadenpacod schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:22:
Grappig...heb ik wat foto's gemaakt van door mij gemaakt eten. Wordt het automatisch geplaatst in de categorie voedsel!Zo ook met foto's van de buitenlucht, die worden in omgeving geplaatst en foto's van mensen uiteraard in categorie mensen!
Ik heb gemerkt dat de S6 moeite heeft met het afspelen van bepaalde 4K content. UHD Video's gemaakt met de S6 worden uiteraard wel afgespeeld maar UHD clips (3840x2160) speelt de S6 niet af. Wellicht heeft het te maken met de hoge bitrate (40 mbit) maar ik had stiekem wel gehoopt dat dit goed zou gaan
Komt dat niet gewoon omdat de clips die je afspeelt hogere resolutie zijn dan de S6 resolutierapanui schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:36:
Ik heb gemerkt dat de S6 moeite heeft met het afspelen van bepaalde 4K content. UHD Video's gemaakt met de S6 worden uiteraard wel afgespeeld maar UHD clips (3840x2160) speelt de S6 niet af. Wellicht heeft het te maken met de hoge bitrate (40 mbit) maar ik had stiekem wel gehoopt dat dit goed zou gaan
Dat zal er vast mee te maken hebben maar dan nog zou de S6 het beeld moeten downscalen naar 2560x1440sgouman schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:38:
[...]
Komt dat niet gewoon omdat de clips die je afspeelt hogere resolutie zijn dan de S6 resolutie
Facebook, Messenger en Google Play services gebruik hey nodige zo te zien.. Ook WhatsApp, terwijl je zou verwachten dat het scherm op het eind van de dag het meeste zou gebruiken. Of zit ik nu fout? Vooral van Facebook en Messenger is het bekend dat dit echt batterij sluipende apps zijn. Probeer eens een app als Greenify uit.jokko schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:17:
Hierbij mijn batterij verbruik iemand tips om meer uit me accu te halen ?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
dat dacht ik niet!rapanui schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:40:
[...]
Dat zal er vast mee te maken hebben maar dan nog zou de S6 het beeld moeten downscalen naar 2560x1440
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Weet iemand trouwens als je de S6 bij Vodafone zelf koopt of die dan branded is? Of heeft Samsung daar sowieso geen last van?
PSN: Maichel
Niet branded. Op het moment dat ik hem voor het eerst startte wilde hij wel een Vodafone-update installeren, maar dat had ik ook bij m'n HTC die ik unbranded kocht. Op basis van je provider hebben deze telefoonproducenten overeenkomsten om dit soort updates te pushen vermoed ik.Maichel schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:44:
Weet iemand trouwens als je de S6 bij Vodafone zelf koopt of die dan branded is? Of heeft Samsung daar sowieso geen last van?
Overigens nog een opmerking over accuduur: ik zat net bij een afspraak ondergronds waar er alleen 1 streepje Vodafone EDGE was. De accuduur kelderde 10%(!) tijdens die afspraak die ruim een uur duurde. Terwijl ik er bijna niks mee deed.
Galaxy S6 lijkt nogal wat accu te gebruiken in dit soort situaties, wellicht omdat hij continu zit te zoeken naar 3G/4G ofzo?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dit idee heb ik ook al, op sommige locaties lijkt de accu behoorlijk hard te gaan en op andere weer niet...Sorcerer8472 schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:21:
[...]
Overigens nog een opmerking over accuduur: ik zat net bij een afspraak ondergronds waar er alleen 1 streepje Vodafone EDGE was. De accuduur kelderde 10%(!) tijdens die afspraak die ruim een uur duurde. Terwijl ik er bijna niks mee deed.
Galaxy S6 lijkt nogal wat accu te gebruiken in dit soort situaties, wellicht omdat hij continu zit te zoeken naar 3G/4G ofzo?
Dit zou in ieder geval een oorzaak zijn wat grotendeels met updates opgelost kan worden
Wie gebruikt hier Telegram op zijn S6? Bij mij gebruikt Telegram app meer dan mijn scherm is niet normaal. Binnen anderhalf uur heeft ie 6% van mijn batterij verbruikt en dat terwijl ik de telefoon amper heb gebruikt. Ik heb de app even opnieuw geinstalleerd even kijken wat er nou gaat gebeuren.
Ik gebruik telegram vanaf de releasedatum van het toestel maar behoort niet tot de topverbruikers. Misschien helpt een reboot van je toestel ook.Mstiic schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:54:
Wie gebruikt hier Telegram op zijn S6? Bij mij gebruikt Telegram app meer dan mijn scherm is niet normaal. Binnen anderhalf uur heeft ie 6% van mijn batterij verbruikt en dat terwijl ik de telefoon amper heb gebruikt. Ik heb de app even opnieuw geinstalleerd even kijken wat er nou gaat gebeuren.
Ik kan mijn code helaas niet gebruiken, doordat ik mijn telefoon niet heb gekocht, maar gewonnen.
Voor mij vervelend, maar ik gebruik mijn Ikea lader dan wel. Voor jullie is dit wellicht goed nieuws.
Zie het bericht hieronder:
Als de code is vergeven, dan zal ik dat hier aangeven.
Edit 22.00:
De code is inmiddels vergeven
Voor mij vervelend, maar ik gebruik mijn Ikea lader dan wel. Voor jullie is dit wellicht goed nieuws.
Zie het bericht hieronder:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Als de code is vergeven, dan zal ik dat hier aangeven.
Edit 22.00:
De code is inmiddels vergeven
[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 20-04-2015 22:13 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb het maar opgegeven wat betreft het terughalen van wifi passwords en zo. Ben gewoon weer aan't toevoegen naar gelang ik ze tegen kom. Ook heeft hij allerlei appsettings dus niet overgenomen waardoor ik bepaalde notifications van gmail labels niet kreeg. Beetje suf dat dit zo naar de klote is gegaan na de hardware reset.
Maar goed, wat mij nu opvalt is dat hij merkbaar warm wordt zodra er iets van location gebruik maakt (ter hoogte van het samsung logo achterop) De batterij gaat niet heel hard omlaag zover ik kan oordelen dus het is me niet zo duidelijk wat die warmte veroorzaakt. Ook valt me op dat sommige transities zo vlot niet gaan. Bv in de Now Launcher gaat alles vlot, behalve naar google now zelf, helemaal links, want dan hikt ie een beetje op wat plaatjes of zo. Ook op andere punten gaan sommige transities met duidelijke framedrops terwijl andere onderdelen van de app helemaal vloeiend zijn. Meest opvallende verandering is Tinder, waar iemand links/rechts swipen enorme framedrops heeft maar tussen foto's swipen helemaal soepel is. Hij wordt dan ook behoorlijk warm, alsof de GPU het niet aan kan en als een malle aan de slag is. Erg vreemd, want m'n N5 had hier nooit problemen mee.
Maar goed, wat mij nu opvalt is dat hij merkbaar warm wordt zodra er iets van location gebruik maakt (ter hoogte van het samsung logo achterop) De batterij gaat niet heel hard omlaag zover ik kan oordelen dus het is me niet zo duidelijk wat die warmte veroorzaakt. Ook valt me op dat sommige transities zo vlot niet gaan. Bv in de Now Launcher gaat alles vlot, behalve naar google now zelf, helemaal links, want dan hikt ie een beetje op wat plaatjes of zo. Ook op andere punten gaan sommige transities met duidelijke framedrops terwijl andere onderdelen van de app helemaal vloeiend zijn. Meest opvallende verandering is Tinder, waar iemand links/rechts swipen enorme framedrops heeft maar tussen foto's swipen helemaal soepel is. Hij wordt dan ook behoorlijk warm, alsof de GPU het niet aan kan en als een malle aan de slag is. Erg vreemd, want m'n N5 had hier nooit problemen mee.
Even een follow-up mbt mijn S6 met roze gloed/strepen op het scherm.
Vandaag bij Coolblue in Rotterdam mijn S6 (wit 64GB) omgeruid. Prima service. Had wel vantevoren gebeld of toestel op voorraad was...en er was nog precies 1 op voorraad
Scherm is zo goed als perfect nu...mooi egaal en zonder roze vlekken. Ik ben erg tevreden...blij dat ik heb besloten het toestel om te ruilen!
De Home button is ook beter op het nieuwe toestel...geen losse linkerkant meer zoals op vorige toestel. Dat is mooi meegenomen.
Vandaag bij Coolblue in Rotterdam mijn S6 (wit 64GB) omgeruid. Prima service. Had wel vantevoren gebeld of toestel op voorraad was...en er was nog precies 1 op voorraad
Scherm is zo goed als perfect nu...mooi egaal en zonder roze vlekken. Ik ben erg tevreden...blij dat ik heb besloten het toestel om te ruilen!
De Home button is ook beter op het nieuwe toestel...geen losse linkerkant meer zoals op vorige toestel. Dat is mooi meegenomen.
Heb je hem in de winkel kunnen testen?dafmay schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:29:
Even een follow-up mbt mijn S6 met roze gloed/strepen op het scherm.
Vandaag bij Coolblue in Rotterdam mijn S6 (wit 64GB) omgeruid. Prima service. Had wel vantevoren gebeld of toestel op voorraad was...en er was nog precies 1 op voorraad![]()
Cogitationis poenam nemo patitur
Waarschijnlijk komt er nog wel een update voor wat optimalisaties. Alles loopt niet 100% soepel. Snel is hij wel maar de animaties willen nog wel eens stotteren. Nadat RAM opgeschoond is loopt alles wel weer soepel.
Toch valt het aantal bugs wel mee voor een nieuw toestel.
Tot nog toe tevreden
Toch valt het aantal bugs wel mee voor een nieuw toestel.
Tot nog toe tevreden
Jazeker. Erg relaxed allemaal daar bij Coolblue... prima geregeld.
Verwijderd
Zijn er hier misschien mensen die hun toestel in België hebben gekocht en ook de LUX code hebben. Kan je zien door in je telefoon app de code *#1234# te drukken en dan ff zien wat je CSC code is. Heb daarstraks contact gehad met Samsung, die hebben op afstand (met mijn goedkeuring) het toestel over genomen om te zien of ze de "snelle instellingen" konden activeren in instellingen. Wat hun natuurlijk ook niet is gelukt. Zouden jullie even kunnen kijken of jullie de snelle instellingen hebben, zo ja, ga ik mijn toestel ruilen, heb al een retour bon van Coolblue, alleen zijn de toestellen niet meer voorradig
Ook krijg ik geen andere rom (bv PHN, nederlandse geflasht, Krijg steeds een FAIL!, hier heb ik ook geen oplossing voor, heb er bij andere toestellen nooit problemen mee gehad, ik denk dat er iets met de software niet goed is. En google geeft me ook al geen oplossingen, frustrerend allemaal.
Hangt hij aan een USB 2,0 poort?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:42:
...Krijg steeds een FAIL!, hier heb ik ook geen oplossing voor, heb er bij andere toestellen nooit problemen mee gehad, ik denk dat er iets met de software niet goed is. En google geeft me ook al geen oplossingen, frustrerend allemaal.
Met kreeg met Odin (wel op een S5) ook steeds fail.
Bleek dat dat aan de USB 3,0 poort lag.
Aan een USB 2,0 poort kon ik ook wel flashen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.