.
[ Voor 106% gewijzigd door dafmay op 17-04-2015 19:17 . Reden: Svp verwijderen ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 106% gewijzigd door dafmay op 17-04-2015 19:17 . Reden: Svp verwijderen ]
Jaaa ik ook met moeite. Ik heb dan doordeweeks wel de hele dag geen bereik. Alleen Wi-Fi. Misschien komt het daardoor. Van het weekend maar even kijken hoelang ie het volhoud.jokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
vraag het me ook af ik haal net de 13 - 15 uur op een volle accu
jokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
1. Op mijn werk gebruik ik hem al nietzino86 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:44:
[...]
Hoe krijg je dit voor elkaar. Constant ultra power safe mode aan??
[...]
Ik ben gewoon op de dag dat ik m'n telefoon kreeg gelijk naar de Vodafone store gegaan. 5 minuten later kreeg ik m'n gratis nanosim mee en 15 minuten later is ie geactiveerd.
[ Voor 3% gewijzigd door jdwrist op 17-04-2015 14:51 ]
Live youre Life and Enjoy every Day
Verwijderd
Haha maak je niet druk.. Die gasten die meer dan 2 dagen halen kopen blijkbaar een smartphone van bijna duizend euro om er vervolgens niets mee te doen. Zelfs mailsync enzo uitschakelen om energie te besparen. Persoonlijk vind ik dat je je dan moet afvragen waarom je überhaupt zo'n duur toestel wilt als je hem toch nauwelijks gebruikt.jokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door jdwrist op 17-04-2015 15:01 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Excuus, het was niet mijn bedoeling iemand naar beneden te halen. Maar ik vind het voor de lezers van dit forum nogal een verkeerd beeld geven dat de s6 met zogenaamd "normaal gebruik" makkelijk meer dan 2 dagen mee gaat. Dat is gewoon totaal niet zo.jokapo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:00:
Schijnbaar is het niet mogelijk om hier een normale discussie te voeren zonder dat er groepen mensen naar beneden gehaald worden. Er zijn nu eenmaal mensen waarbij de telefoon niet operatief uit de hand verwijderd hoeft te worden.
De syncs staan gewoon aan, maar ja woon- werkverkeer met dit weer gebeurt op de motor dus tja geen mogelijkheid om wat dan ook te doen behalve heerlijk ontspannen sturen en genieten. Daarbij als ik 's avonds laat thuis kom heb ik wel wat anders aan mijn hoofd dan de hele tijd naar dat scherm te staren.
Verwijderd
Omdat ik gewoon gelijk een melding wil krijgen als ik een mailtje heb en niet constant handmatig hoef te refreshen om te zien of ik een mail heb. Mijn definitie van een smartphone is dan ook een telefoon die met je mee denkt en niet dat je alsnog alles handmatig hoeft te doen.Tiduz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:02:
waarom zou je mailsync niet uitzetten? het is letterlijk een vinger swipe beweging om te refreshen en bespaart een zooi batterij.
[ Voor 17% gewijzigd door Tiduz op 17-04-2015 15:35 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ik zou me eerder afvragen wat jullie doen als ie maar 13 tot 15 uur mee gaat. Zelfs in de Tweakers test met continue video playback houdt ie het 12.5 uur vol. Ik zou zeggen begin eens met overbodige dingen uit te schakelen, oftewel zet Bluetooth, NFC en Locatiebepaling uit behalve op de momenten dat je het nodig hebt, verwijdern of disable apps die je nooit gebruikt en zet de screen brightness niet altijd op 100%. Ik haal met mijn Xperia Z2 eigenlijk constant zo'n 3 dagen op een lading, gebruik ik hem minder dan is dat makkelijk 4 dagen en is het zwaarder gebruik dan 1.5 tot 2 dagen.jokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
Niets mee doen? Ik reis dan niet met de trein van en naar het werk maar ga met de auto, dus daar kan ik geen uur/uren vol krijgen met op de telefoon spelen. Ik haal 1.5 tot 2.5 uur screen-on time per dag wat ik niet echt absurd veel of weinig vind. Noem me een oude ***, maar tijdens de lunch op het werk klets ik liever met wat collega's dan dat iedereen als een zombie naar het schermpje van de telefoon zit te staren. Hetzelfde geldt voor 's avonds, hang ik op de bank om een film te kijken dan kijk ik de film, in plaats van de helft van de tijd naar mn telefoon te spelen. Als je dat gedrag "neurotisch" vindt, prima, maar dan ben ik toch anders van meningVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:56:
[...]
Haha maak je niet druk.. Die gasten die meer dan 2 dagen halen kopen blijkbaar een smartphone van bijna duizend euro om er vervolgens niets mee te doen. Zelfs mailsync enzo uitschakelen om energie te besparen. Persoonlijk vind ik dat je je dan moet afvragen waarom je überhaupt zo'n duur toestel wilt als je hem toch nauwelijks gebruikt.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Het is misschien vreemd maar met stabilisatie aan is bij mij de stabilisatie juist minder goed. Dus het lijkt net alsof de optische stabilisatie uit gaat en er alleen de digitale gebruikt wordt.Hanky74 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:22:
Hebben jullie video-stabilisatie aan staan of is het juist beter deze uit te hebben omdat optische stabilisatie al standaard gebruikt wordt? Kort gezegd wat is beter, video-stabilisatie uit of aan?
Verwijderd
Haha, nee ik kreeg meer het idee dat er hier een paar mensen tussen zitten die de hele dag alleen maar met hun accuduur bezig zijn. Dat vind ik nogal neurotisch.Moi_in_actie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:37:
[...]
Niets mee doen? Ik reis dan niet met de trein van en naar het werk maar ga met de auto, dus daar kan ik geen uur/uren vol krijgen met op de telefoon spelen. Ik haal 1.5 tot 2.5 uur screen-on time per dag wat ik niet echt absurd veel of weinig vind. Noem me een oude ***, maar tijdens de lunch op het werk klets ik liever met wat collega's dan dat iedereen als een zombie naar het schermpje van de telefoon zit te staren. Hetzelfde geldt voor 's avonds, hang ik op de bank om een film te kijken dan kijk ik de film, in plaats van de helft van de tijd naar mn telefoon te spelen. Als je dat gedrag "neurotisch" vindt, prima, maar dan ben ik toch anders van mening
Uhm bij alle nieuwe toestellen de afgelopen keren moest je wilde je in aanmerking komen voor een extra kadootje je je al van te voren registreren.Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:24:
[...]
Heel rare actie inderdaad. Wel vaker acties gedaan via Samsung en nog nooit moeten voorregistreren. Dus wel een pre order gedaan voordat het toestel uit kwam maar niet dit.
Daag draadloze lader..
Als iemand een code zou hebben inderdaad ben ik hem zeeeeeeeer dankbaar!
Dit is voor mij dan ook de eerste keer dat ik van een actie bij een telefoon gebruik had kunnen maken. De vorige waren een soundbar en een tablet. Daar kon ik gewoon na aankoop de gegevens insturen en kon ik meedoen aan de promo actie. Daarom had ik het hierbij niet zo verwacht..Roos79 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:13:
[...]
Uhm bij alle nieuwe toestellen de afgelopen keren moest je wilde je in aanmerking komen voor een extra kadootje je je al van te voren registreren.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Klopt maar toen was het toestel vermoedelijk al uit?Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:17:
[...]
Dit is voor mij dan ook de eerste keer dat ik van een actie bij een telefoon gebruik had kunnen maken. De vorige waren een soundbar en een tablet. Daar kon ik gewoon na aankoop de gegevens insturen en kon ik meedoen aan de promo actie. Daarom had ik het hierbij niet zo verwacht..
Ah zo op die manier. Er de hele dag mee bezig zijn kan als neurotisch omschreven worden. Ik ben er omdat ie zolang meegaat juist helemaal veel minder mee bezig, eens in de 3 dagen moet ik 's ochtends even kijken of ik nog ga redden tot het einde van de werkdag of dat ik toch mijn oplader moet meenemen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:57:
[...]
Haha, nee ik kreeg meer het idee dat er hier een paar mensen tussen zitten die de hele dag alleen maar met hun accuduur bezig zijn. Dat vind ik nogal neurotisch.
Het ding elke avond aan de lader hangen is geen probleem, maar het is juist wel fijn als je het niet perse hoeft te doen. Als ik nog 35% of meer over heb op een avond en de daaropvolgende dag een normale dag is (geen navigatie nodig b.v.) dan weet ik dat ik het wel tot het einde van de werkdag red op de accu.Maar waarom zou je je mobiel niet gewoon elke avond in de lader hangen en wel die opties aan laten staan? Scheelt weer een paar handelingen als je die functies wel ineens nodig hebt enzo. Zoveel moeite is het toch niet om je mobiel in de oplader te doen elke avond? Of zijn jullie zo milieu bewust?
Games wil het nog wel eens hard mee achteruit gaan (scherm altijd aan, vaak muziek, data over en weer en het vergt redelijk wat CPU power) en dat is wat ik dan ook vrijwel niet doe op mijn telefoon, daar heb ik mijn pc voorMijn accu gaat overigens alleen hard leeg door het spelen van games. Heb vandaag niet gespeeld(werk thuis) en nu zit mijn accu ook nog op 80% en haalde hem vanochtend om 8uur uit de lader. Wel maar 40 minuten het scherm aan gehad trouwens. Ik vind het echt de moeite niet om alles steeds uit te zetten om hem nog net iets langer mee te laten gaan.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat klopt, maar goed.Roos79 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:21:
[...]
Klopt maar toen was het toestel vermoedelijk al uit?
Bij de Launch is er vaak een aparte actie waarvoor je je van te voren moet opgeven of je hem nu wel of niet gaat nemen.
Met de s5 kreeg je toen dacht ik een case als je dat deed en bij de niet 4 ook zoiets.
Ik heb wel een code aangevraagd maar twijfel nog enorm dus kan hem ook nog niet weg geven.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
ik heb deze lader van tylt. Het werkt zeker goed, leg hem er 's nachts gewoon op en hij begint met laden en als hij klaar is disconnect hijWeakling schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:25:
Was ook te laat voor de actie. Leuk hebbedingetje zo'n draadloze lader, maar is het nou ook echt zoveel handiger dan bedraad? Heb er wel over gedacht om 'm dan maar te kopen, maar ben er voor mezelf nog niet aan uit of ik 'm echt zou gaan gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Adel_F16 op 17-04-2015 17:13 ]
Binnen 14 dagen, ik had bij mijn note 4 het zelfde, bij minimaal kantelen al heb toen een nieuwe gekregen.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:09:
Weet iemand of dat je je telefoon kan omruilen bij de samsung experience store in Eindhoven na 7 dagen.
Ik zit net op dag 7, en merkte 's ochtends een blauwe waas/gloed over mijn mobiel als hij ook maar een klein beetje gekanteld is, maar dan ook echt een klein beetje.
Hierna had ik de amoled test app geprobeerd, en vooral bij de witte test zag je een duidelijke blauwe waas bij een hele lichte kanteling.
Is dit een legitieme reden om hem om te ruilen? Ik irriteer me er vreselijk aan sinds ik hier achter ben gekomen...
Gaat trouwens om de galaxy s6 edge black sapphire 64gb
Samsung Flip 7
Ook als ik hem daar ter plekke heb gekocht (blue carpet event)? Heb hem niet online gekocht, en ik weet dat men bij een online aankoop 14 dagen heeft.Meulendijks89 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:18:
[...]
Binnen 14 dagen, ik had bij mijn note 4 het zelfde, bij minimaal kantelen al heb toen een nieuwe gekregen.
Goed om te horenDjVe schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:39:
Heb net even die scherm test gedraaid en toch wel vet om te zien dat het scherm bij zwart echt uit gaat. Ik heb geen enkel probleem qua scherm met mijn S6. Die hoge resolutie went overigens wel snel zeg...elke keer als ik mijn nexus 7 pak, voelt het alsof ik een tablet voor ouderen in mijn handen heb.
Als ik het scherm kantel bij blauw-rood, worden de kleuren ook iets anders. Wit wordt ook iets minder wit. Volgens mij is dat heel normaal met een kijkhoek van meer dan 70 graden. Ik stoor me er totaal niet aan. Het scherm is fantastisch.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:47:
[...]
Goed om te horen.
Zwart is bij mij ook echt zwart. Alleen bij wit krijg ik bij lichte kanteling meteen een blauwe gloed.
Ik ga zo naar de store om hem om te ruilen. Ik laat wat weten.
Verwijderd
Ik heb me vandaag nog geregistreerd bij samsung (kan tot 17 april) en heb helemaal geen registratie code moeten geven, gewoon de factuur bijsluiten was voldoende. Wel via samsung in België. Heb ondertussen ook de bevestiging gekregen dat ik binnen de 12 weken een oplader krijgScrisissszzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:17:
[...]
Dit is voor mij dan ook de eerste keer dat ik van een actie bij een telefoon gebruik had kunnen maken. De vorige waren een soundbar en een tablet. Daar kon ik gewoon na aankoop de gegevens insturen en kon ik meedoen aan de promo actie. Daarom had ik het hierbij niet zo verwacht..
Ik had mijn note 4 ook op de blue carpet gekocht en ook in EIndhoven, ik weet niet als ze hem ruilen daarvoor moet je even langsgaan. Mijne hadden ze toen wel geruild maar dat was ook best erg.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:
[...]
Ook als ik hem daar ter plekke heb gekocht (blue carpet event)? Heb hem niet online gekocht, en ik weet dat men bij een online aankoop 14 dagen heeft.
kan het wat minder pietje negatief?DeeSung schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:22:
[...]
Beeldscherm hoort dat gewoon niet te hebben punt uit. Er is een verschil tussen wit en wit met een roze zweem. Ik heb zelf 3 van die toestellen gehad en mijn s5 had dat bij dezelfde afbeelding niet. Als jij er tevreden mee bent prima. Maar als het je opvalt en irriteert moet je jouw mobiel gewoon ruilen.
De scherm zou echt niet als beste uit de testen komen wanneer wit gewoon wit met roze is.
Time-out! Wat? Hoe? Waar?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:18:
[...]
Ik heb me vandaag nog geregistreerd bij samsung (kan tot 17 april) en heb helemaal geen registratie code moeten geven, gewoon de factuur bijsluiten was voldoende. Wel via samsung in België. Heb ondertussen ook de bevestiging gekregen dat ik binnen de 12 weken een oplader krijg
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb via hun promotie site een lader ook geclaimed: https://www.samsung.com/be/promotions/#/LG98Z2XN48CFE/
Ok zoiets heb ik eerder geprobeerd maar als je bij Samsung registreert (volgens mij is dat de eerste stap die ik moet doen als ik jouw link volg) moet je een e-ID opgeven. Is natuurlijk heel raar dat ik geen clue heb wat dat is...?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:35:
[...]
Ik heb via hun promotie site een lader ook geclaimed: https://www.samsung.com/be/promotions/#/LG98Z2XN48CFE/
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat wil je er voor betalen white 64GB edge.dave1972 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:48:
Uiteraard haal ik hem op, er zijn er die hem met een abbo krijgen en hem verkopen?
[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 17-04-2015 18:49 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Vreemd, ik heb geen flauw benul wat je bedoelt. Ik heb helemaal geen e-ID moeten opgeven. Kan je soms eens screenshotten wat je bedoelt?spaceboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:39:
[...]
Ok zoiets heb ik eerder geprobeerd maar als je bij Samsung registreert (volgens mij is dat de eerste stap die ik moet doen als ik jouw link volg) moet je een e-ID opgeven. Is natuurlijk heel raar dat ik geen clue heb wat dat is...?
Heb de gewone al gekochtpappaleone schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:40:
[...]
Wat wil je er voor betalen white 64GB edge.
Samsung Flip 7
Je e-ID is gewoon je gebruikersnaam. En dit kan nog omdat je in Belgie tot en met vandaag kan pre-orderen, waar dat in Nederland tot vorige week kon.spaceboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:39:
[...]
Ok zoiets heb ik eerder geprobeerd maar als je bij Samsung registreert (volgens mij is dat de eerste stap die ik moet doen als ik jouw link volg) moet je een e-ID opgeven. Is natuurlijk heel raar dat ik geen clue heb wat dat is...?
na dit te lezen, zag ik dat dit ook op m'n Note 2 het geval is. Lijkt mij meer een eigenschap van Amoled.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:47:
[...]
Goed om te horen.
Zwart is bij mij ook echt zwart. Alleen bij wit krijg ik bij lichte kanteling meteen een blauwe gloed.
Ik ga zo naar de store om hem om te ruilen. Ik laat wat weten.
Gadgets FTW!
Verwijderd
Wordt een beetje raar omschreven e-ID, maar ze bedoelen gewoon een mail adres waar je na het registreren ff op een linkje moet klikken om je registratie te laten geldenspaceboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:39:
[...]
Nee dat is het niet.Ursamajor schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:59:
[...]
na dit te lezen, zag ik dat dit ook op m'n Note 2 het geval is. Lijkt mij meer een eigenschap van Amoled.
Die is in de verkoop EddieVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:53:
[...]
Oeps, en je iphone dan, gaat die weg of hou je hem voor just in case?
Samsung Flip 7
bij het scherm op de felste stand, ook in minder felle stand, is loodrecht een witte kleur. Kantel ik m enkele graden, 3 ofzo, wordt ie ook blauwig. En dat blijft ie dan ook tot 70 graden. Persoonlijk vind ik het niet hinderlijk en weet ik het na 2 jaar pas omdat ik erop geattendeerd werd. Evenals het licht "inbranden" van de notificatiebalk heb ik nooit eerder opgemerkt dan tot op enkele weken geleden.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:08:
[...]
Nee dat is het niet.
Ik heb meerdere samsung telefoons gehad, bij kantelingen van 70 graden zag je inderdaad een licht blauwe gloed. Dat is een eigenschap van Amoled.
Alleen is het bij mij al bij een kanteling van 3 graden ongeveer, bij 30 is het een zeer duidelijke blauwe waas.
Medewerker daar vond het ook zeer vreemd dat bij de lichtste kanteling hdt scherm blauw gloedt.
Gadgets FTW!
Heb ik ook en ook op mijn note edge en de galaxy s4.Adel_F16 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:31:
Hieronder wat foto's ok mijn blauwe waas te omschrijven.
Ik moet er wel bij zeggen dat je bij de foto's met lichte kanteling de blauwe waas niet zo goed op de foto ziet, in het echt is dit wel het geval. Het valt dus ook echt meteen op.
Foto's zijn genomen met een oude S4, snel gemaakt
Recht:
[afbeelding]
Beetje gekanteld:
[afbeelding]
Ong 80 graden:
[afbeelding]
en wat andere hoeken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien een reset van je telefoon proberen?R1cardo01 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:42:
Mijn S6 wil sinds vanmiddag onder geen mogelijkheid meer (bekabeld) opladen. Meerdere opladers en kabels geprobeerd. Net RMA aangevraagd (Coolblue). Woensdag moet ik een nieuwe binnen krijgen.
Ik heb helaas (nog) geen mogelijkheid om hem draadloos op te laden ;-)
Sorry hoor, maar ik vindt dit vrij vervelend (misschien door het feit dat ik nu weet dat het is), maar verder hoort dit niet. Heb ook bij andere s6'en gekeken en zag nergend dit tafereel, mijn vader had dit ook bij zijn note 4, die hij toen wel omgeruild heeft en kreeg daarna een normale scherm zonder blauwe waas.pappaleone schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:40:
[...]
Heb ik ook en ook op mijn note edge en de galaxy s4.
Ga je de hele dag zo naar het scherm kijken?
Kunnen we onderhand geen apart topic starten voor de groene rose en blauwe waas?
wordt een klijn beetje vervelend.
Probeer een hard reset, ik zag dit ergens langskomen op XDA. Met een hard reset heeft hij dat opgelost.R1cardo01 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:42:
Mijn S6 wil sinds vanmiddag onder geen mogelijkheid meer (bekabeld) opladen. Meerdere opladers en kabels geprobeerd. Net RMA aangevraagd (Coolblue). Woensdag moet ik een nieuwe binnen krijgen.
Ik heb helaas (nog) geen mogelijkheid om hem draadloos op te laden ;-)
Hij is echt helemaal leeg, dus dat gaat hem niet meer worden.pappaleone schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:42:
[...]
Misschien een reset van je telefoon proberen?
Bij de s5 kon het wel maar zie het bij de s6 zo even niet staanjokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:46:
Weet iemand hoe je in de galerij een album verbergt of zelf verbergt met een wachtwoord, dit was bij mijn HTC one m7 wel mogelijk ook gewoon Android 😆
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Leuk gedaan. Bye bye box....hello phoneVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:30:
Hallo tweakers, ik heb een unboxing vdeo gemaakt. Laat me weten wat jullie ervan vinden, review is over enkele dagen online. https://youtu.be/BslK_pPSG1g
Uit nieuwsgierigheid, hoe reageren ze in de winkel als je voor de derde keer terug komt?Steeffoon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:05:
Vanavond m'n Galaxy S6 omgeruild, de vierde inmiddels, en nu eentje zonder roze waas. Hoewel, tot nu toe, het kan altijd later nog zoals bij de eerdere S6-toestellen. Ik ben happy in ieder geval, zou dit dan echt de laatste keer zijn?
Ik denk zo dat ze niet staan te springen van plezier.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:20:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, hoe reageren ze in de winkel als je voor de derde keer terug komt?
Bedenkt voor deze tool!Steeffoon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:05:
Nog even een tip. Mocht je graag willen instellen hoelang de touch-sensitive toetsen aanblijven, is er vanaf nu een handige app te vinden. Ik heb wel ontdekt, als je de app verwijdert, dan blijven de instellingen behouden.
[afbeelding]
Google Play: Galaxy Button Lights
[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 18-04-2015 07:10 . Reden: tool getest ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Je moet bij instellingen - Privacy en Veiligheid de Privéstand in schakelen, daar kan je dan ook de nodige uitleg lezen hoe het werkt. En het werkt echt gemakkelijk.jokko schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:46:
Weet iemand hoe je in de galerij een album verbergt of zelf verbergt met een wachtwoord, dit was bij mijn HTC one m7 wel mogelijk ook gewoon Android 😆
Samsung Flip 7
Verwijderd
Ja, net als de achterkantdave1972 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 07:54:
Is de voorkant trouwens ook van Gorrillaglass 4 gemaakt ?
niet om het een of ander, maar in jouw screenshot zit een rose gloed over het witte vlak ;-)Steeffoon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:05:
Vanavond m'n Galaxy S6 omgeruild, de vierde inmiddels, en nu eentje zonder roze waas. Hoewel, tot nu toe, het kan altijd later nog zoals bij de eerdere S6-toestellen. Ik ben happy in ieder geval, zou dit dan echt de laatste keer zijn?
Nog even een tip. Mocht je graag willen instellen hoelang de touch-sensitive toetsen aanblijven, is er vanaf nu een handige app te vinden. Ik heb wel ontdekt, als je de app verwijdert, dan blijven de instellingen behouden.
[afbeelding]
Google Play: Galaxy Button Lights
Gadgets FTW!
Verwijderd
Ik heb gisteren bij ccoolblue mijn derde toestel gehaald en daad deden ze absoluut niet moeilijk.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:20:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, hoe reageren ze in de winkel als je voor de derde keer terug komt?
Viel mij ook al op inderdaad, leuke gimmick hèhè.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:07:
Misschien niet zo interessant, maar goed om te weten is dat de klok app gelijk loopt met de klok rechtsboven op je toestel. Ik heb dit nog niet eerder gezien in een andere android versie.
https://drive.google.com/...oWWVZRFk/view?usp=sharing
Autocorrect ftwRobinw92 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:29:
[...]
Ik heb nu gelukkig een s6 waar de homeopathie gewoon vast zit en er geen gloed of iets dergelijks over mij scherm zit
Nickname does not reflect reality
Hetzelfde met "S-Planner": correcte dag/datumVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:07:
Misschien niet zo interessant, maar goed om te weten is dat de klok app gelijk loopt met de klok rechtsboven op je toestel. Ik heb dit nog niet eerder gezien in een andere android versie.
https://drive.google.com/...oWWVZRFk/view?usp=sharing
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Dam you auttocorrect!
Dat hebben amoled's al vanaf dag één. Nooit zo'n issue gevonden. Kijk er meestal recht naarbeschuit schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:52:
Ik heb het overigens ook, wanneer je het scherm draait verandert een wit scherm van warm wit (recht op scherm kijkend) naar wat blauwiger wit (onder hoek).
Deed iedereen dat maarBrad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:54:
[...]
Dat hebben amoled's al vanaf dag één. Nooit zo'n issue gevonden. Kijk er meestal recht naar
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2015 13:01 ]
Verwijderd
Na 104 pagina's met blauwe groene en roze vlekken doorgeworsteld te hebben ook maar eens "kritisch" naar het scherm van mijn S3 gekeken: waarempel ook een blauwe waas. Wat denken jullie, zou ik hem nog kunnen ruilen?Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:54:
[...]
Dat hebben amoled's al vanaf dag één. Nooit zo'n issue gevonden. Kijk er meestal recht naar
HahaVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:13:
[...]
Na 104 pagina's met blauwe groene en roze vlekken doorgeworsteld te hebben ook maar eens "kritisch" naar het scherm van mijn S3 gekeken: waarempel ook een blauwe waas. Wat denken jullie, zou ik hem nog kunnen ruilen?
Heb er eigenlijk geen last van, maar dat komt misschien omdat ik hem niet zo zwaar belast als jij dat misschien doet ?jay enmo schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:05:
In de benchmarks verslaat deze tel alle concurrentie maar zodra je echt gaat multietasken loopt het ramgeheugen snel vol en begind ie echt te laggen . Als ik dan van aplicaties wissel heeft ie moeite om te switchen . Als ik het vergelijk met de one m8 die ik hiervoor heb is de interface opdat moment een schim met die van HTC sense . Ik hoop dat dit met het geheugen lek van Android 5.0 te maken heeft en niet met touchwiz . Hoe snel een toestel ook is in de benchmark het gaat naar mijn idee om de gebruikservaring . Ik vind mijn edge het mooiste toestel wat er op dit moment te koop is met de beste camera en een heel mooi scherm . Alleen de gebruikers ervaring betreft de snelheid is net zo ruk als op de note 3 die ik gehad heb . Hopelijk komt hier snel verbetering in
Samsung Flip 7
Wanneer is het eens wel goed?? De snelheid is super multietasking gaat als een zonnetje.jay enmo schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:05:
In de benchmarks verslaat deze tel alle concurrentie maar zodra je echt gaat multietasken loopt het ramgeheugen snel vol en begind ie echt te laggen . Als ik dan van aplicaties wissel heeft ie moeite om te switchen . Als ik het vergelijk met de one m8 die ik hiervoor heb is de interface opdat moment een schim met die van HTC sense . Ik hoop dat dit met het geheugen lek van Android 5.0 te maken heeft en niet met touchwiz . Hoe snel een toestel ook is in de benchmark het gaat naar mijn idee om de gebruikservaring . Ik vind mijn edge het mooiste toestel wat er op dit moment te koop is met de beste camera en een heel mooi scherm . Alleen de gebruikers ervaring betreft de snelheid is net zo ruk als op de note 3 die ik gehad heb . Hopelijk komt hier snel verbetering in
totaal niet onvriendelijk. Ik kan er ook niks aan doen. Ze worden bij Coolblue niet ineens onvriendelijker ofzo, ze zijn daar erg begripvol over.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:20:
[...]
Whehehe, scheelt dat het een screenshot uit de Play Store isUrsamajor schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:23:
[...]
niet om het een of ander, maar in jouw screenshot zit een rose gloed over het witte vlak ;-)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Hier ook geen problemenpappaleone schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:34:
[...]
Wanneer is het eens wel goed?? De snelheid is super multietasking gaat als een zonnetje.
Verwijderd
Ik kan mij hierin wel vinden eerlijk gezegd. Vooropgesteld dat de S6 retesnel is en ook qua multitasken...het kan zeker beter/sneller. Het RAM geheugen loopt zo snel vol (vooral door onnodige TW rotzooi) dat je vaak merkt dat een app opnieuw wordt geladen als je er er naartoe multitask-ed. Ik zie dit zeer vaak gebeuren bij Chrome, ook al heb ik dan slechts 2 a 3 apps in het multitask-overzicht. Ik vind dat eigenlijk wel erg beperkt en vandaar dat ik vind dat het beter kan!jay enmo schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:05:
Chrome is dan ook, imho uiteraard, een draak van een app/browser. Ik snap dat mensen het synchroniseren met de pc ideaal vinden maar het is het eerste dat ik verwijder na het installeren van een rom, mocht ie er in zitten.dafmay schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:24:
Ik zie dit zeer vaak gebeuren bij Chrome, ook al heb ik dan slechts 2 a 3 apps in het multitask-overzicht.
Interessant. Welke browser heeft jouw voorkeur?Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:31:
[...]
Chrome is dan ook, imho uiteraard, een draak van een app/browser. Ik snap dat mensen het synchroniseren met de pc ideaal vinden maar het is het eerste dat ik verwijder na het installeren van een rom, mocht ie er in zitten.
Dat gaat natuurlijk weer een geheel off-topic zijnde neeee deze browser is beter, welnee, ik gebruik zus en zo etc. discussie worden maar vanwege een paar, voor mij zeer kritieke argumenten*, gebruik ik UCBrowser.dafmay schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:32:
Interessant. Welke browser heeft jouw voorkeur?
[ Voor 64% gewijzigd door dafmay op 18-04-2015 15:37 ]
Volgens de SunSpider browser benchmark is de Samsung internet browser by far de snelste browser op de S6...dafmay schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:32:
[...]
Interessant. Welke browser heeft jouw voorkeur?
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik ook aan het doen, zoek me rot maar kan geen startpagina instellen, of zie ik iets over het hoofd?dafmay schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:55:
Dank. Gaan we eens testen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq