Zit er betreffende de schermen niet ook een hoop tussen onze oren?
Ik krijg zelf wel dat idee namelijk.
De basis scherm mode vond ik ook gelig overkomen en prefereerde de bioscoop instelling omdat wit dan echt wit was.
Nu heb ik die app gedownload om de kleuren op je scherm te testen en tot mijn stomme verbazing was het wit gewoon wit bij de basis instelling en vond ik bij de bioscoop instelling er juist een wat meer blauwige waas overheen zitten. Ook als ik foto's ga vergelijken op m'n TV en PC monitor vind ik de basisinstelling een betere weergave bieden op de telefoon.
Of zit het gewoon allemaal lekker tussen m'n eigen oren?

Ik hoor hier zoveel over het scherm en de verschillende wazen en mij viel dit dus totaal niet op totdat ik met die test app aan de slag ging en de verschillende settings ging proberen.
Nu ik aan de basis instelling gewend ben in de menu's en gewoon normale omgang valt heel die gele waas die ik eerst zag ook helemaal niet meer op dus zal ook een kwestie van wennen zijn. Ik hou hem op basis in ieder geval van nu af aan omdat ik met name foto's en kleuren in het algemeen er echt beter uit vind zien.
Enige wat ik wel ervaar is dat de homeknop inderdaad wat losjes lijkt te zitten en tikt als je aan de linker kant drukt en de edge van m'n vriendin en de edge van een vriend van mij hebben dit absoluut niet. Ik zelf bezit de normale gouden S6.
Ik twijfel nu wat te doen, het stoort mij totaal niet en ik denk dat als ik het hier niet gelezen had, ik het nooit geweten had...Alleen levert het misschien later een defecte vingerafdrukscanner op?! :\
Ik heb ook weinig zin om alle apps weer opnieuw in te stellen etc aangezien ik nog geen root heb en dus geen gebruik kan maken van Titanium Backup.
Dan nog een laatste update betreft de accu. 15u op 1 batterij met zo'n 2 en een half uur scherm aan, wifi, 4g en locatie bepaling aan voor weer updates etc. Ik rij zo'n 7u rond in regio Haaglanden, tussen Scheveningen en het Wateringseveld om precies te zijn, dus best een groot gebied. Ik haal zonder bijladen makkelijk het einde van m'n werk dag (heb dan nog zo'n 30 tot 40% over) Als ik thuis ben dan speel ik er nog even mee en meestal zo rond de 20% gaat ie aan de lader om vervolgens na een uurtje weer vol te zijn. Ik ben er tevreden mee in ieder geval maar had het wel iets beter verwacht. Ik zag net wel een update van SamsungPush in de Play store staan die reduce data usage en power consumtion in de nieuwe functies heeft staan dus wellicht wordt het allemaal wat beter met die update. Daar komen we morgen achter
Desalniettemin ben ik nog steeds zeer blij met mijn toestel en ben ook vooral erg blij met mijn keuze voor de normale S6 ipv de edge want ik vind het echt prettiger werken, de normale S6, en dan met name met typen en menu's die je vanaf de linker/rechter kant tevoorschijn moet swipen. Gebruikersgemak vind ik toch belangrijker dan de looks, want ik vind de edge wel mooier, en ook de normale gouden S6 vind ik een prachtig strak apparaat. Ik vind trouwens het scherm van de normale S6 ook iets breder ogen wan ook mijn voorkeur heeft. Ik heb met beiden toestellen nu uitgebreid zitten spelen aangezien ik de edge van m'n vriendin ook helemaal zoals m'n eigen S6 moest instellen van dr dus vind ook wel dat ik nu pas een eerlijke vergelijking kan maken