Roos79 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:05:
[...]
Dus iemand met abo heeft geen recht op een goede telefoon?
Vind het een beetje een kromme opmerking eigenlijk?
Zijn er ook mensen wel echt tevreden met hun s6(edge) lees toch wel veel mindere dingen?
Iedereen heeft recht op een goed werkend en een perfect afgewerkt toestel.
Er zijn inderdaad veel mensen met heel wat problemen, ik heb gelukkig wel een oké toestel
Al moet ik zeggen dat ik afgelopen vrijdag mijn pre order had ontvangen en men toestel, na alles in gesteld te hebben echt kuren kreeg, de speaker begon een afschuwelijk geluid te maken, strepen door het scherm, constante reboots, scherm bevriezingen, er was niks goed aan. ff coolblue gebeld en diezeiden dat ik het toestel moest terug sturen en zij het zouden door sturen naar Samsung voor herstelling, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan, ik heb 850€ betaald voor een nieuwe gsm en niet voor een hersteld toestel. Ik zou waarschijnlijk wel een nieuw krijgen zeiden ze. Maar weer zolang wachten had ik echt geen zin in. Ik heb het toestel retour gestuurd met teruga geld, gelijk een nieuwe besteld, en de dag erop had ik het nieuwe toestel binnen, ondertussen ook een refund van 850€ terug gehad van Coolblue.
Daarom begrijp ik ook niet goed dat er hier mensen zijn die tot 3x toe een ander toestel in ruil krijgen zonder verder vragen, terwijl ik eerst mijn toestel zou moeten terug sturen onder garantie, terwijl het nog maar goed 10 mlinuten in gebruik was.