Dat programma is er al (bijna) een jaar
Soms kom je met toeval dingen tegen, wat denk ik al even in WP10 zat 
Ik haat dus apps op de achtergrond, dus back inhouden zit ik braaf elke app met X af te sluiten. Waar kom ik nu achter, je kan die apps gewoon naar beneden sliden en sluiten ze ook af
Ik haat dus apps op de achtergrond, dus back inhouden zit ik braaf elke app met X af te sluiten. Waar kom ik nu achter, je kan die apps gewoon naar beneden sliden en sluiten ze ook af
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Erm.. Dat zat in 8.1 al..SinergyX schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:58:
Soms kom je met toeval dingen tegen, wat denk ik al even in WP10 zat
Waarom hebben ze dat niet gewoon in een tooltip staan?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier mijn "privecollectie" recoverytools.Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:19:
[...]
Ook dit geprobeerd, echter de foutmelding blijf komen.
https://www.dropbox.com/s...xha8/Nokia%20Aid.rar?dl=0
Installeer Nokia Software Updater for Retail, deze zit ook in het pakket.
Je zal deze wel even moeten updaten, maar de installatie leid je daar wel doorheen.
De rest wijst zich vanzelf.
[ Voor 5% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-06-2015 00:11 ]
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Verwijderd
Dank je, ben nu bezig het te downloaden en zal je brichten na het succesvolle terugkeer naar windows 8.1.Amadeus1966 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:02:
[...]
Hier mijn "privecollectie" recoverytools.
Je zal deze wel even moeten updaten, maar de installatie leid je daar wel doorheen.
Waarschijnlijk ergens morgen, omdat waar ik woon is de downloadtijd hier aangegeven 4uur.....
Kan je ergens nog instellen dat hij default url's moet openen in IE en niet in Spartan? Vind het momenteel een draak van een browser, is soms bizar traag (zelfs op mobiele sites) en je kan geen copy&paste doen van een url.
Ja? Op mijn 735 met 8.1 krijg ik dan de statusbalk te zien ipv dat de app afsluit
Wel eerst de back knop ingedrukt houden he slimpiebrick5492 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:40:
[...]
Ja? Op mijn 735 met 8.1 krijg ik dan de statusbalk te zien ipv dat de app afsluit
Ah zo ja, dat wist ik al jaPL3X4N schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:55:
[...]
Wel eerst de back knop ingedrukt houden he slimpie
Zijn er mensen die windows 10 een beetje redelijk hebben draaien op een lumia 640 xl? Ik overweeg hem te installeren, maar heb nog niet het idee dat het stabiel genoeg loopt. Ik lees wel per telefoon wisselende ervaringen dus ik ben benieuwd.
Dat laatste werkt bij mij prima net als bij IE: link aan klikken, nog een keer klikken en je krijgt een kopieer icoon..SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:40:
Kan je ergens nog instellen dat hij default url's moet openen in IE en niet in Spartan? Vind het momenteel een draak van een browser, is soms bizar traag (zelfs op mobiele sites) en je kan geen copy&paste doen van een url.
De url uit je adresbalk ook?
Die reading list werkt bij niet echt, wordt niets gesynced, dus kopieer vaak urls handmatig naar bv mail of document op onedrive.
Die reading list werkt bij niet echt, wordt niets gesynced, dus kopieer vaak urls handmatig naar bv mail of document op onedrive.
[ Voor 70% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2015 18:34 ]
Enorme battery drain in deze build!!!
Jep. Gewoon 1x klikken zodat de hele URL geselecteerd word, vervolgens 1x klikken en je krijgt (als het goed is) de kopieerbutton.SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:33:
De url uit je adresbalk ook?
Verwijderd
YEAHHHH. It works!! Dank je wel hoor. Eindelijk na zoveer gegoogle afgelopen weken nu opgelost.Amadeus1966 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:02:
[...]
Hier mijn "privecollectie" recoverytools.
Graag gedaanVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:15:
[...]
YEAHHHH. It works!! Dank je wel hoor. Eindelijk na zoveer gegoogle afgelopen weken nu opgelost.![]()
Als je upgrade naar windows phone 10 komt dan eerst de 8.1 update 2 erop voordat WP10 erop komt? Wil eigenlijk nog niet naar WP10, maar wil wel de 8.1 update 2.
Nope. Maar een paar toestellen gaan update 2 krijgen. Je krijgt hem in ieder geval niet door Windows 10 te installeren...siempie76 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:07:
Als je upgrade naar windows phone 10 komt dan eerst de 8.1 update 2 erop voordat WP10 erop komt? Wil eigenlijk nog niet naar WP10, maar wil wel de 8.1 update 2.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Hier is de lijst. http://www.microsoft.com/...e/availability-in-europe/Swerfer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:54:
[...]
Nope. Maar een paar toestellen gaan update 2 krijgen. Je krijgt hem in ieder geval niet door Windows 10 te installeren...
Kijk wel eerst welke nationaliteit je toestel heeft.
op dit moment alleen de 830 (Vodafone) in Nederland.
735 komt er ook aan..
Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com
Op mijn Lumia 535 wel. Als ik de Windows Insider app gebruik, krijg ik eerst GDR2 aangeboden en daarna pas WM10. Het is prima mogelijk om eerst GDR2 te installeren en vervolgens de Insider app weer te verwijderen.Swerfer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:54:
[...]
Nope. Maar een paar toestellen gaan update 2 krijgen. Je krijgt hem in ieder geval niet door Windows 10 te installeren...
Het is alleen wel zo dat dit niet voor alle toestellen geldt.
Of je kan eventjes wachten. Grotendeels van de toestellen die gdr2 kregen voordat ze de upgraden maakte naar wp10, hebben ondertussen gdr2 officieel ontvangen (op paar toestellen na, maar dat zal niet lang meer duren).InZane schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:04:
[...]
Op mijn Lumia 535 wel. Als ik de Windows Insider app gebruik, krijg ik eerst GDR2 aangeboden en daarna pas WM10. Het is prima mogelijk om eerst GDR2 te installeren en vervolgens de Insider app weer te verwijderen.
Het is alleen wel zo dat dit niet voor alle toestellen geldt.
[ Voor 6% gewijzigd door vali op 05-06-2015 10:25 ]
Oh ik wacht ook wel eventjes hoor. Ben alweer even terug naar 8.1 GDR1, na het WM10 fiasco op mijn toestel.vali schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:28:
[...]
Of je kan eventjes wachten. Grotendeels hebben de toestellen die gdr2 kregen voordat ze wp10 gekregen al officieel gdr2 gekregen (op paar toestellen na, maar dat zal niet lang meer duren).
Zo te zien kan het alleen nog wel even gaan duren voordat de 535 officieel aan de beurt is voor GDR2, als ie überhaupt nog komt voor de release van WM10.
Ik heb Belgische provider (medion mobile) maar wel CV NL op mijn L830.tonber schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 06:19:
Hier is de lijst. http://www.microsoft.com/...e/availability-in-europe/
Kijk wel eerst welke nationaliteit je toestel heeft.
op dit moment alleen de 830 (Vodafone) in Nederland.
735 komt er ook aan..
Ga ik ook update 2 krijgen?
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Maar als je dan weer terug gaat naar 8.1 dan kreeg je niet GDR2, maar gewoon GDR1vali schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:28:
[...]
Of je kan eventjes wachten. Grotendeels van de toestellen die gdr2 kregen voordat ze de upgraden maakte naar wp10, hebben ondertussen gdr2 officieel ontvangen (op paar toestellen na, maar dat zal niet lang meer duren).
Ligt eraan welk toestel je hebt natuurlijk.Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:49:
[...]
Maar als je dan weer terug gaat naar 8.1 dan kreeg je niet GDR2, maar gewoon GDR1
Wachten tot Nederlandse providers de CV NL vrijgeven.daffie82 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Ik heb Belgische provider (medion mobile) maar wel CV NL op mijn L830.
Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com
Is Medion niet Base?daffie82 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Ik heb Belgische provider (medion mobile) maar wel CV NL op mijn L830.
Klopt, Base netwerk.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Recentelijk heeft MS de optie om data (en met name kaarten tbv navigatie) te verplaatsen naar SD kaart verwijderd. Is het inmiddels bekend of deze optie weer terugkomt in WP10? Sowieso lijken de mogelijkheden tot geheugenbeheer nogal beperkt.
Graag zou ik overstappen van Android naar WindowsPhone, zo lijkt een 640 een mooie optie (SD mogelijkheid, 4G, prima camera, etc). Maar wanneer apps en kaarten niet naar SD kunnen zit dat geheugen van 8GB intern zo vol natuurlijk... Kortom, het wel of niet aanwezig zijn van de optie bepaalt voor mij of ik over kan overstappen ja/nee.
Graag zou ik overstappen van Android naar WindowsPhone, zo lijkt een 640 een mooie optie (SD mogelijkheid, 4G, prima camera, etc). Maar wanneer apps en kaarten niet naar SD kunnen zit dat geheugen van 8GB intern zo vol natuurlijk... Kortom, het wel of niet aanwezig zijn van de optie bepaalt voor mij of ik over kan overstappen ja/nee.
Apps kan je nog gewoon verplaatsen op de Lumia 640 met WP8.1. Kan mij niet voorstellen dat ze dit uit WP10 hebben gehaald. Kan het niet voor je testen, maar als ik onder Storage kijk in de settings zie ik 4 inactieve selectboxes op mijn L920 die je de keuze geven om muziek en videos, foto's, apps en downloads te laten opslaan op je SD ipv Phone. Ik neem aan dat je ook wel weer de kaarten kan verplaatsen in de toekomst. Wellicht dat ze het nog SD-snelheid afhankelijk maken?kixor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:56:
Recentelijk heeft MS de optie om data (en met name kaarten tbv navigatie) te verplaatsen naar SD kaart verwijderd. Is het inmiddels bekend of deze optie weer terugkomt in WP10? Sowieso lijken de mogelijkheden tot geheugenbeheer nogal beperkt.[...]
Dat zou inderdaad wel een erg domme keuze zijn, zeker icm met Continuum. Als je dan geen sd-kaart kan gebruiken door daar apps op te parkeren, dan wordt Continuum ook maar een lege huls.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Optie om kaarten en apps naar SD-kaart te verplaatsen is met WP10 ingebakken in het OS. Nu heb je dus de optie bij iedere fabrikant om content naar de SD-kaart te verplaatsen. Zag de optie staan toen ik de laatste build op mijn 930 had staan. Natuurlijk kon ik niet migreren aangezien ik geen sd-kaart had.kixor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:56:
Recentelijk heeft MS de optie om data (en met name kaarten tbv navigatie) te verplaatsen naar SD kaart verwijderd. Is het inmiddels bekend of deze optie weer terugkomt in WP10? Sowieso lijken de mogelijkheden tot geheugenbeheer nogal beperkt.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 08-06-2015 12:54 ]
Aan allen met bruikbare tips: dank, het leek mij ook vreemd dat de optie niet terug zou komen. Maar ik kon geen concreet voorbeeld vinden (zoals van vali) waarin dit werd bevestigd.
Op de 630 van mijn schoonmoeder kon het nog gewoon via Nokia Storage Sense (oid), maar sinds de beta is afgelopen is die applicatie niet meer beschikbaar.
Hoe dan ook, dit maakt het makkelijker om een leuke aanbieding van de 640 af te wachten. Tele2 heeft momenteel een scherpe aanbieding, maar leveren helaas alleen het zwarte toestel. Blauw of oranje lijkt me wel flitsend
Op de 630 van mijn schoonmoeder kon het nog gewoon via Nokia Storage Sense (oid), maar sinds de beta is afgelopen is die applicatie niet meer beschikbaar.
Hoe dan ook, dit maakt het makkelijker om een leuke aanbieding van de 640 af te wachten. Tele2 heeft momenteel een scherpe aanbieding, maar leveren helaas alleen het zwarte toestel. Blauw of oranje lijkt me wel flitsend
Eigenlijk off topic hier, maar die aanbieding van Tele2 kan je ook bij onafhankelijke shops bestellen, waarbij wel andere kleuren (of iig wit) beschikbaar zijnkixor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:09:
(Knip)
Spartan loopt redelijk goed hier
[ Voor 132% gewijzigd door Dragunov op 08-06-2015 19:23 ]
Nieuw filmpje uitgelekt van de nieuwe WP10 10134 build. Ziet er erg vet uit!
Here’s what we can see:
•The dialler and clock pivots are now swipeable
•The app search button present in the app list is now a search bar
•Devices which have HD resolution or higher can now show a split screen settings view when turned to landscape
•The Store Beta and general UI and third-party app quality is now smoother and more responsive than previous builds
The leaker notes that while the OS is viable for daily use, it had an upgrade bug where it bricks devices which are trying to upgrade from a lower build.
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 09-06-2015 15:33 ]
Gisteren op mijn Lumia 930 Windows Phone 10 geprobeerd, vanochtend maar weer teruggezet naar 8.1 want naar mijn inziens (nog) geen vooruitgang voor de belangrijkste apps op mijn tel;
• De nieuwe mail & agenda app onbruikbaar, bediening bovenin het scherm
lekker handig op zo'n groot toestel. Geen snelkoppelingen te maken naar het startscherm naar afzonderlijke accounts of mappen.
• Agenda onduidelijk en op gegeven moment helemaal niet meer te openen
• Tegels op het homescreen scrollen vervelend dat hij steeds stopt bij loslaten, hij blijft niet rustig doorscrollen als je los laat.
• Verder niet meer gekeken, want mail en agenda zijn essentieel voor mij, dus weer terug bij Windows Phone 8.1
• De nieuwe mail & agenda app onbruikbaar, bediening bovenin het scherm

• Tegels op het homescreen scrollen vervelend dat hij steeds stopt bij loslaten, hij blijft niet rustig doorscrollen als je los laat.
• Verder niet meer gekeken, want mail en agenda zijn essentieel voor mij, dus weer terug bij Windows Phone 8.1
Zou ook wachten tot de nieuwe build eraan komt. Schijnt een update probleem te zijn waardoor hij niet gereleased is voor de fast ring. Wacht het daarom nog eventjes afRRX schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:35:
Gisteren op mijn Lumia 930 Windows Phone 10 geprobeerd, vanochtend maar weer teruggezet naar 8.1 want naar mijn inziens (nog) geen vooruitgang voor de belangrijkste apps op mijn tel;
• De nieuwe mail & agenda app onbruikbaar, bediening bovenin het schermlekker handig op zo'n groot toestel. Geen snelkoppelingen te maken naar het startscherm naar afzonderlijke accounts of mappen.
Ben blij dat ze swipen in de people hub weer mogelijk maken.
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 09-06-2015 15:37 ]
WPXAP heeft die nieuwe build 10134 geinstalleerd op een paar toestellen en hebben daarmee een 1520 gebricked 
Lijkt me toch flink balen als je je dure toestel sloopt door zo'n preview versie.

Lijkt me toch flink balen als je je dure toestel sloopt door zo'n preview versie.
Dat is flink balen ja!
Ik zet er in ieder geval geen preview op. Ik heb geduld.
Ik zet er in ieder geval geen preview op. Ik heb geduld.
Tja, daarom heef MS hem nog niet uitgebracht. Risico van het vak dat sommige het wel doen. Al ben ik er wel blij mee, ze laten zien dat Microsoft goed op weg is met WP10. Kan niet wachten om hem te testenPaT schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:05:
WPXAP heeft die nieuwe build 10134 geinstalleerd op een paar toestellen en hebben daarmee een 1520 gebricked
[ Voor 12% gewijzigd door vali op 09-06-2015 17:44 ]
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens. Welke multinational laat het gewone gepeupel zo meekijken met de ontwikkeling van een van hun belangrijkste producten? Ik kan er geen noemen. Wat dat betreft dus alleen maar lof.vali schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:42:
[...]
Tja, daarom heef MS hem nog niet uitgebracht. Risico van het vak dat sommige het wel doen. Al ben ik er wel blij mee, ze laten zien dat Microsoft goed op weg is met WP10. Kan niet wachten om hem te testen
Maar die openheid laat dus wel duidelijk zien dat de ontwikkeling met vallen en opstaan gaat. Ik vind dat niet erg, ik weet dat het een alpha versie is. Het staat dan ook zeker niet op mijn "daily-driiver".
Maar build 10134 ziet er stukken beter uit.
Schijnt dat MS de update bug heeft opgelost. Ben het daarbij helemaal eens dat MS zeer goed bezig is. Apple is een goed voorbeeld de laatste tijd hoe het dus niet moet. Als je ziet dat zowat iedere 8.x update problemen met zich mee bracht, ben ik blij dat MS het anders aanpakt.PaT schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:05:
[...]
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens. Welke multinational laat het gewone gepeupel zo meekijken met de ontwikkeling van een van hun belangrijkste producten? Ik kan er geen noemen. Wat dat betreft dus alleen maar lof.
Maar die openheid laat dus wel duidelijk zien dat de ontwikkeling met vallen en opstaan gaat. Ik vind dat niet erg, ik weet dat het een alpha versie is. Het staat dan ook zeker niet op mijn "daily-driiver".
Maar build 10134 ziet er stukken beter uit.
ZO, over paar dagen toch maar weer eens de nieuwste build flashen 
Kan niet wachten, ben echt benieuwd welke nieuwe dingen er allemaal nog meer in zitten.
Kan niet wachten, ben echt benieuwd welke nieuwe dingen er allemaal nog meer in zitten.
Tegenstelling tot Win10 (paar bugfixes en zo goed als ready), hebben ze dan nog flink wat te doen. Snap best dat ze alle Win10's (waar is XBO?) dicht bij elkaar willen hebben, maar met een halfbuggy OS op de mobiele markt, duik je terug naar het 7.5 tijdperk.NeP2013 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:35:
Release Win10Mobile is eind september:
http://t.co/mXSWvBGjpN
Als het goed is komt morgen de nieuwe build uit die vrij stabiel schijnt te zijn, ook als daily driver.. laten we het zien en hopenSinergyX schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Tegenstelling tot Win10 (paar bugfixes en zo goed als ready), hebben ze dan nog flink wat te doen. Snap best dat ze alle Win10's (waar is XBO?) dicht bij elkaar willen hebben, maar met een halfbuggy OS op de mobiele markt, duik je terug naar het 7.5 tijdperk.
Nee hoor, Tweet van Gabe Aul is van vandaag en daarin zegt hij "over 2-3 dagen". WMPU maakt er een rommeltje van qua timing..NeP2013 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:42:
[...]
Als het goed is komt morgen de nieuwe build uit die vrij stabiel schijnt te zijn, ook als daily driver.. laten we het zien en hopen
zie: http://twitter.com/GabeAul/status/608873835949989888
Eensch.Martinspire schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:11:
Lijkt me dat ie dan pas volgende week komt? Volgens mij hebben we in het weekend nog geen enkele preview build gehad (ook voor desktop niet). Verder waren alle voorgaande releases ook telkens rond de 15e, dus dat komt dan mooi uit.
Ik gok eerlijk gezegd op zijn vroegst maandagavond, maar waarschijnlijker dinsdag.
Kan ook vanavond nog zijn...
Hoop ik toch! Ook hebben ze hopelijk het probleem met de battery drain verholpen
Hoop ik toch! Ook hebben ze hopelijk het probleem met de battery drain verholpen
Ik doe mijn handen op mijn oren en mijn ogen dicht, geloof er namelijk niks van wat jullie zeggenPaT schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Eensch.
Ik gok eerlijk gezegd op zijn vroegst maandagavond, maar waarschijnlijker dinsdag.
Unlikely, dus kan nog altijd 
Ach dat weekje overleef ik ook nog wel
Ach dat weekje overleef ik ook nog wel
Iemand al meer informatie gevonden wanneer de nieuwe build beschikbaar komt?
Lees net dat de nieuwe build eraan komt je moet alleen eerst terug naar 8.1
Hmm:
Ik mag hopen dat ie nu wel fatsoenlijk werkt op een L930, anders is het voor mij de laatste keer.
Kortom: komt een nieuwe build aan waarschijnlijk, waarvoor downgraden wel nodig is.Gabe Aul vanaf twitter:
Hey #WindowsInsiders, we have a conundrum and need your input. Build 10136 for Phone looks really great, except for one problem.
We have a bug upgrading from 10080.
@GabeAul So our choices are:
1. Go to Fast anyway, require you to WPRT back to 8.1
2. or keep working on it, probably holding it by a week
Thanks all, given that people who don't want to roll back to 8.1 won't have to - we're going to release 10136 to Fast.
However - we now have to re-stage the hops from supported phones and that will take us some time, about 24hrs.
Ik mag hopen dat ie nu wel fatsoenlijk werkt op een L930, anders is het voor mij de laatste keer.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 16:44 ]
Ben ik blij dat ik nog op 8.1 update 2 zit, (scheelt me weer een extra handeling voor als ik op build 10080 zou zitten)
Blij dat ik nog op 8.1 zit, maar als de UI wat meer gepolished is ga ik ook upgraden naar de preview op mijn Lumia 735
Ben na een onwerkbare langzame eerdere build al teruggegaan naar 8.1,
dus als deze wel bruikbaar is dan kan ik weer terug naar 10
dus als deze wel bruikbaar is dan kan ik weer terug naar 10
Wacht, dus je moet eerst hopen dat je goed naar 8.1 terug kan gaan, enkel om een update te krijgen?
Had lekker dan hiervoor gegaan
Had lekker dan hiervoor gegaan

Fuuuk, blijkbaar zitten screenshots ed niet automatisch in de OneDrive backup. Ben terug gegaan naar 8.1 en ben nu die screenies kwijt...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Alleen Saved Pictures en Camera Roll.. OneDrive photo backup op Windows Phone is op dit moment een lachertje.warhamstr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:
Fuuuk, blijkbaar zitten screenshots ed niet automatisch in de OneDrive backup. Ben terug gegaan naar 8.1 en ben nu die screenies kwijt...
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Heel die onedrive zut in WP10 is stuk slechter geworden, in 8.1 kon je nog makkelijk je voortgang zien (of high-wifi accepteren) van uploads, gisteren 15 minuten F5 lopen spammen in Onedrive omdat ik een filmpje wilde delen, maar stond er gewoon niet tussen.warhamstr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:
Saved pictures zit ik zelf totaal niet op te wachten, onzin via de WA slaat hij op, maar zelf gekozen screenshots laat hij links liggen.
Zou fijn zijn als je gewoon weer keuzes kreeg, laat mij lekker high-quality via 4G uploaden of zelf mappen selecteren wat ik wel/niet wil.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 11:47 ]
Wifi op me 1020 uitgevallen en kan hem niet werkend krijgen, buiten dan me GSM uitzetten, weer aanzetten, dan werkt ie effen en dan ben ik weer bij af.
Laat nieuwe build maar komen
Dat heb ik op mijn L830 met 8.1 ook heel af en toe...Dragunov schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:30:
Wifi op me 1020 uitgevallen en kan hem niet werkend krijgen, buiten dan me GSM uitzetten, weer aanzetten, dan werkt ie effen en dan ben ik weer bij af.
Heeft dus niet veel met de builds te maken denk ik.
Over onedrive : je zou gewoon moeten kunnen kiezen zoals op de PC versie. Welke mappen je precies wil syncen. Klaar.
[ Voor 12% gewijzigd door daffie82 op 16-06-2015 12:33 ]
Terug op 8.1 hier voorlopig tot deze avond de nieuwe build 10 uitkomt
Maar is die 10080 nu ook geblokkeerd voor de fast op 8.1? Zo lullig zijn als je door reset weer in de slow komt en alsnog die 10080 binnenkrijgt
Las op Twitter dat ze die gisteren al terug getrokken hebben om 10:00AM PDT iets van 7 uur onze tijd? Verwacht wel rond het zelfde tijdstip vanavond te kunnen upgraden eigenlijk
Wat een warrig gedoe allemaal.
Erg slecht dit. Ben blij dat ik hier allemaal niet aan mee doe. Moet je 2 weken vakantie voor nemen bij wijze van spreken...
Erg slecht dit. Ben blij dat ik hier allemaal niet aan mee doe. Moet je 2 weken vakantie voor nemen bij wijze van spreken...
Vind het wel mee vallen, je hoeft het niet te doen.
Ben al lang blij dat ze het doen, zo hebben mensen als ik (die redelijk snel zijn uitgekeken op een OS) telkens wat nieuws waardoor het je niet verveeld en lekker bezig blijft.
Het zijn ook allemaal testversies, verwacht je dan dat het 100% op en top werkt? Er horen gewoon wat bugs in te zitten, anders zijn het geen testversies
Ben al lang blij dat ze het doen, zo hebben mensen als ik (die redelijk snel zijn uitgekeken op een OS) telkens wat nieuws waardoor het je niet verveeld en lekker bezig blijft.
Het zijn ook allemaal testversies, verwacht je dan dat het 100% op en top werkt? Er horen gewoon wat bugs in te zitten, anders zijn het geen testversies
Op zich wel goed dat ze het doen en dat er ook mensen zijn die het willen testen ( en hopelijk ook feedback geven? )
Komt het OS alleen maar ten goede natuurlijk.
Komt het OS alleen maar ten goede natuurlijk.
Als ik de tweets van Gabe mag geloven gaat het nog wel een paar uur duren voordat build 10136 beschikbaar gaat komen.
Zijn reactie op een Tweet van Paul Thurrot met de vraag of hij nog tijd genoeg heeft voor een wandeling voordat de build gaat komen:
Zijn reactie op een Tweet van Paul Thurrot met de vraag of hij nog tijd genoeg heeft voor een wandeling voordat de build gaat komen:
Dus waarschijnlijk kunnen we de build in de loop van de avond pas zien langs komen....As long as you're not walking the circumference of Boston you're probably cool.
Wat een reactie ook hahaha
En als het toch een groot rondje word dan is er morgen weer een nieuwe dag om 10136 erop te zetten.
En als het toch een groot rondje word dan is er morgen weer een nieuwe dag om 10136 erop te zetten.
Volgens wpcentral is hij al vrijgegeven
Hijs uit:
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10136/
Lees goed de bijsluiter voor je gaat upgraden. Zijn wat issues met post-install en double-tap die je echt moet weten.
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10136/
Lees goed de bijsluiter voor je gaat upgraden. Zijn wat issues met post-install en double-tap die je echt moet weten.
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 19:25 ]
Bezig met installeren, ook eerst Skype gedeinstalleerd
Iemand hem al op een L930 werkend? En dat ie ook blijft werken na apps installeren en reboot?
Oja en handige tip: Zet backups uit voor Win10, dan kun je tenminste nog terug naar een goede Win8.1 backup. Zeker ook even 1 aanmaken voor je overgaat
Oja en handige tip: Zet backups uit voor Win10, dan kun je tenminste nog terug naar een goede Win8.1 backup. Zeker ook even 1 aanmaken voor je overgaat
[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 19:37 ]
Ik blijf nog even op 10080 (Lumia 930). Ik heb die net een beetje ingericht en wil nu niet resetten
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hopelijk gaat de batterij langer mee met deze nieuwe build
Grappig, daar heb ik dus totaal geen last mee op 10080.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Wil ik net weg gaan, zie ik dat m'n phone zichzelf heeft rebooted en bezig met een update.. 
Hmm Welcome to Lumia Cyan, klik op de link ga ik naar Lumia Denim update, zit gewoon op Win10

Hoe zie je eigenlijk op welke versie je momenteel zit? Versienummer oogt compleet anders dan dit.•If you’re on build 10080 and don’t want to flash back to 8.1 to get this build, you don’t have to do anything. You won’t be offered this build but your phone will still be configured for the next one, and we do expect the next build to have the migration issue fixed so you’ll be able to upgrade directly.
Hmm Welcome to Lumia Cyan, klik op de link ga ik naar Lumia Denim update, zit gewoon op Win10
[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 21:32 ]
Ik krijg deze update binnen: 10.0.12562.84. Is dat de recentste?
Dat is de versie die ik nu draai, of dat is de slow versie of dat is nu al de nieuwe versie?hotymoty schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:21:
Ik krijg deze update binnen: 10.0.12562.84. Is dat de recentste?
Edit, blijkbaar niet:
Build 10080 will show up as version 10.0.12562.84.
Toch maar even naar 8.1 dan maar.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 21:34 ]
Ik zit op 8.1...SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:33:
[...]
Dat is de versie die ik nu draai, of dat is de slow versie of dat is nu al de nieuwe versie?
Edit, blijkbaar niet:
Build 10080 will show up as version 10.0.12562.84.
Toch maar even naar 8.1 dan maar.
[ Voor 8% gewijzigd door hotymoty op 16-06-2015 21:42 ]
Normaal downgraden lukte niet met de Recovery Tool. Nu de phone zelf in recovery mode gezet en de tool ziet hem als een "unknown model" en is aan het downloaden
Zit jij in fast of slow? Ik dacht dat ze nu in fast 10080 hadden uitgezet, zodat je direct 10136 zou krijgen.
Maar ik kom niet verder dan 8.1 downgrade, die niet wil installeren

Is dat power+volume down? Dan krijg ik helemaal geen verbinding. Bij de eerste reboot schiet die recovery tool al naar melding dat het mislukt is.Jaguar645 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:53:
Normaal downgraden lukte niet met de Recovery Tool. Nu de phone zelf in recovery mode gezet en de tool ziet hem als een "unknown model" en is aan het downloaden
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 22:05 ]
Wat ik gedaan heb:
1) insert usb and recovery tool starten
2) selecteren dat hij mijn phone niet kan vinden
3) reboot met power + volume down
4) als je de vibrate hebt alleen de power loslaten daarna schiet hij in recovery mode
5) terug naar de recovery tool en je kunt hem flashen
Hij download dan een file van +-1.7GB
4) als je de vibrate hebt alleen de power loslaten daarna schiet hij in recovery mode
Ik zit in Fast, ik heb trouwens een 930 nokia. Maar ik krijg alleen nog die 10080..SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:01:
[...]
Zit jij in fast of slow? Ik dacht dat ze nu in fast 10080 hadden uitgezet, zodat je direct 10136 zou krijgen.
Windows vind nu helemaal niets meer, unkown deviceJaguar645 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:08:
Wat ik gedaan heb:

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 22:13 ]
Hij zag hem bij mij ook als een unknown device maar dat maakt niet uit de software versie vind hij wel toch? en je kunt dan toch starten? iig ik kon dat hier wel
Ik kan rebooten wat ik wil, recovery of niet, komt eerst met melding dat hij de phone niet kan vinden en kort erna met 'fout, kan gegevens van de telefoon lezen'. Ook eerst naar recovery (uitroepteken), inpluggen en snel 'cant find my phone' kiezen, blijft hij niets vinden.Jaguar645 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:13:
Hij zag hem bij mij ook als een unknown device maar dat maakt niet uit de software versie vind hij wel toch? en je kunt dan toch starten? iig ik kon dat hier wel
Pas als ik alles los haal en verbind wanneer ik homescreen heb, ziet de tool mijn phone, maar moment dat de telefoon reboot hoor ik heel kort usb verbinding, maar bij het nokia geluid heb ik weer dat 'disconnect' geluid en komt ook niet meer terug.
En ik maar denken dat Android flashen een drama was

Edit, krijg nu 1x verbinding (huidige is iets van 'EUFI device'?) waarop de phone in Nokia logo blijft staan, maar direct na de eerste reboot (na melding 25% batterij) is het meteen 'mislukt' en reboot de phone weer naar homescreen.
In plaatjes vorm

Heb nu die Nokia Software updater maar geinstalleerd, maar 80MB binnenhalen met krap 50KB/sec.. gaat nog even duren.
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 22:31 ]
Blijft hij wel in het Nokia scherm hangen of boot hij daarna door? want hij moet wel in het Nokia scherm blijven hangen
[ Voor 28% gewijzigd door Jaguar645 op 16-06-2015 22:29 ]
dubbel....
[ Voor 96% gewijzigd door Jaguar645 op 16-06-2015 22:29 ]
Als iemand 10136 binnen heeft zou hij/zij dan even kunnen laten weten hoe hij draait? 10080 was echt een drama op mijn 735 namelijk, maar 10136 ziet er wel heel mooi uit...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M