• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:24
Heb gisteren de Technical Preview ook maar eens op mijn Lumia 535 gezet. Draait (weliswaar na twee keer herstarten) op zich prima, maar mijn batterij gaat opeens echt dramatisch snel leeg. Ik kan nog niet zien waar het aan ligt. Wellicht dat er op de achtergrond nog van alles gebeurt, maar als dit zo blijft, ga ik toch voorlopig maar weer terug naar 8.1...

Meer mensen die hier last van hebben?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hherrie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:17:
Heb gisteren de Technical Preview ook maar eens op mijn Lumia 535 gezet. Draait (weliswaar na twee keer herstarten) op zich prima, maar mijn batterij gaat opeens echt dramatisch snel leeg. Ik kan nog niet zien waar het aan ligt. Wellicht dat er op de achtergrond nog van alles gebeurt, maar als dit zo blijft, ga ik toch voorlopig maar weer terug naar 8.1...

Als je het hebt over .122 dan ervaar ik hetzelfde. Op de Lumia 820 met voorheen .107 in de slow ring ging het toestel nog dagen mee op één acculading, nu na .122 in dezelfde slow ring misschien een halve dag. En dan ligt het toestel de meeste tijd niets te doen, er zit zelfs geen simkaart in die nog eens extra stroom zou kosten. Achtergrondapps laten geen overmatig stroomverbruik zien, vreemde zaak.

Testing, one, two ...

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:21
Berlinetta schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Asjemenou, dat heb ik zeker te weten gedaan. Waarschijnlijk was er toch een bug bij mij.
Ik kwam er laatst ook maar bij toeval achter omdat ik die optie miste. Toen ben ik eens goed gaan kijken en kwam ik het tegen :)

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
hherrie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:17:

Ja volgensmij is de accuduur een beetje 'mwa' deze laatste builds. Geen idee of het nou door een app komt of een achtergrondproces van het OS zelf.

Haalde eerder gemakkelijk wel de hele dag. Nu van 7:30 tot ~19:00uur en dan is er nog maar 10-15% over (Lumia 930 btw).

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 05-03-2016 12:55 ]

Patient gamer

• hherrie
hardware-lover schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:34:
[...]

Als je het hebt over .122 dan ervaar ik hetzelfde. Op de Lumia 820 met voorheen .107 in de slow ring ging het toestel nog dagen mee op één acculading, nu na .122 in dezelfde slow ring misschien een halve dag. En dan ligt het toestel de meeste tijd niets te doen, er zit zelfs geen simkaart in die nog eens extra stroom zou kosten. Achtergrondapps laten geen overmatig stroomverbruik zien, vreemde zaak.
Ik heb nu versie 1511 (10.0.10586.107). Dat is de versie die ik kreeg na het kiezen voor "Insider Release Preview".

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Met .107 had ik alleen maar goede ervaringen eerlijk gezegd, als Slow gebruiker op de Lumia 820 en als Production versie nu op mijn 950 XL. Dan deel ik je ervaringen met .107 dus niet.

Edit: eigenlijk zou jij ook inmiddels .122 aangeboden hebben moeten krijgen?

http://mspoweruser.com/wi...86-122-released-insiders/

[ Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2016 14:17 ]

Testing, one, two ...

• lifeguard
  • Laatst online: 15:21
hardware-lover schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:15:
Met .107 had ik alleen maar goede ervaringen eerlijk gezegd, als Slow gebruiker op de Lumia 820 en als Production versie nu op mijn 950 XL. Dan deel ik je ervaringen met .107 dus niet.

Edit: eigenlijk zou jij ook inmiddels .122 aangeboden hebben moeten krijgen?

http://mspoweruser.com/wi...86-122-released-insiders/
Ik zit in de slow, an heb die update ook niet gekregen. Zit nog op .107 die me eigenlijk wel prima bevalt :)
Ik wacht rustig af.

• hherrie
Mijn telefoon 'vindt' .122 ook (nog) niet.

Edit: Zojuist nogmaals handmatig gecontroleerd. Nu vindt ie de update wel. :9 Ben benieuwd.

[ Voor 53% gewijzigd door hherrie op 05-03-2016 14:37 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Toch vreemd, die verschillen in aangeboden updates per toestel hoewel ze in dezelfde updatemode lijken te staan. Ik weet dat het e.e.a. ook afhankelijk is van de Mobile Operator versie, maar dat dit ook wat uit zou maken voor de developer keuze is enigszins verwonderlijk.

Update: er lijkt met die .122 build iets niet helemaal lekker te zitten in de weergave van de resterende accu-power. Leek de accu gisteren heel erg snel leeg te raken en zette ik het toestel daarom maar uit afgelopen nacht, bleek ie net bij aanzetten zomaar weer op 69% te staan, zonder aan de lader te zijn geweest.

Iets in het systeem geeft dus verkeerde accu info weer, en dat verklaard dan ook bij mij dat ineens de accu bijna leeg lijkt te zijn terwijl ie even daarvoor nog ruim voldoende power leek te hebben.

Zou een ieder die hetzelfde ervaart het eens kunnen proberen met uit- en weer aanzetten als de accu ook ineens vrijwel leeg lijkt te zijn gegaan?

[ Voor 55% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2016 15:14 ]

Testing, one, two ...

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:18
En probeer eens om van de Slow ring te switchen naar Release Preview ring?

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 07:55
Nog een update van mijn kant (L1520 met .122) BT werkt voor geen meter meer. Hij wil zelfs niet synchroniseren met m'n fitbit Surge.

.107 beviel uitermate prima en .122 is zo brak als het maar zijn kan.

Hoop niet dat het het zelfde liedje word als met de windows besturingssystemen, XP (goed) - Vista (brak) - W7 (goed) :+

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-11 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

RoadRunnerRik schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:50:
Nog een update van mijn kant (L1520 met .122) BT werkt voor geen meter meer. Hij wil zelfs niet synchroniseren met m'n fitbit Surge.

.107 beviel uitermate prima en .122 is zo brak als het maar zijn kan.

Hoop niet dat het het zelfde liedje word als met de windows besturingssystemen, XP (goed) - Vista (brak) - W7 (goed) :+
XP (goed) - Vista (brak) - W7 (goed) - W8 (brak) - W10 (goed) bedoel je? :P

• pontiacv8
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 21:17
De problemen met het adres boek en WA lijken met de update van deze week opgelost
op de lumia 550 telefoon van mijn moeder. ( win10)

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 07:55
Esumontere schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:04:
[...]

XP (goed) - Vista (brak) - W7 (goed) - W8 (brak) - W10 (goed) bedoel je? :P
Je snapt in ieder geval wel wat ik bedoel :9

• hherrie
hardware-lover schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:36:
Update: er lijkt met die .122 build iets niet helemaal lekker te zitten in de weergave van de resterende accu-power. Leek de accu gisteren heel erg snel leeg te raken en zette ik het toestel daarom maar uit afgelopen nacht, bleek ie net bij aanzetten zomaar weer op 69% te staan, zonder aan de lader te zijn geweest.

Iets in het systeem geeft dus verkeerde accu info weer, en dat verklaard dan ook bij mij dat ineens de accu bijna leeg lijkt te zijn terwijl ie even daarvoor nog ruim voldoende power leek te hebben.

Zou een ieder die hetzelfde ervaart het eens kunnen proberen met uit- en weer aanzetten als de accu ook ineens vrijwel leeg lijkt te zijn gegaan?
Ik ervaar hetzelfde. Aanvankelijk bleef het percentage maar op 100 staan. Uit en weer aaen resulteerde in 76%. Een tijdje later heb ik 'm weer uit en aan gezet, en toen stond ie op 75%. Geen idee hoe vol de accu daadwerkelijk nog is dus...

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Ben benieuwd....
Vast weer de zoveelste roddel.

http://www.techtastic.nl/...-635-735-830-930-en-1520/

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 10:45
Ben benieuwd, er zijn al zoveel geruchten geweest.. MS houdt het op 'early 2016' dus dan zou het op korte termijn moeten gebeuren.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21

LopeZ

Too much is never enough

hherrie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:40:
[...]

Ik ervaar hetzelfde. Aanvankelijk bleef het percentage maar op 100 staan. Uit en weer aaen resulteerde in 76%. Een tijdje later heb ik 'm weer uit en aan gezet, en toen stond ie op 75%. Geen idee hoe vol de accu daadwerkelijk nog is dus...
Ik had dat ook, de eerste keer na de update was ik in een uur naar 40% gegaan en na een reboot zat ik ineens op 97%.

Ik vraag mij overigens af of er nog mensen zijn met een 550 die ook bizar veel spontane reboots hebben?
De 550 heb ik nu twee maanden maar ik heb nog steeds elke dag minstens 3 reboots. Het gebeurd vooral als ik de phone uitdruk wanneer er nog een app open staat. Je hoort dan niet het klik geluidje maar het scherm gaat wel op zwart. Een paar seconden later zie je vrolijk het windows logo.

Ook de resuming bug heb ik regelmatig maar daar heb ik een workaround voor zodat ik niet hoef te rebooten.

Al met al ben ik behoorlijk aan het afknappen op w10m. En dat is jammer want wp8 vond ik fantastisch.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 06:32
LopeZ schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Ik had dat ook, de eerste keer na de update was ik in een uur naar 40% gegaan en na een reboot zat ik ineens op 97%.

Ik vraag mij overigens af of er nog mensen zijn met een 550 die ook bizar veel spontane reboots hebben?
De 550 heb ik nu twee maanden maar ik heb nog steeds elke dag minstens 3 reboots. Het gebeurd vooral als ik de phone uitdruk wanneer er nog een app open staat. Je hoort dan niet het klik geluidje maar het scherm gaat wel op zwart. Een paar seconden later zie je vrolijk het windows logo.

Ook de resuming bug heb ik regelmatig maar daar heb ik een workaround voor zodat ik niet hoef te rebooten.

Al met al ben ik behoorlijk aan het afknappen op w10m. En dat is jammer want wp8 vond ik fantastisch.
Heb je al een keer een factory reset uitgevoerd, of zelfs met de recovery tool opnieuw een rom geflashed? Zo nee, probeer dat eens en zo ja, ga voor garantie...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

Op mijn vers en volledig schoon geinstalleerde L550 geen enkel probleem. Ik zit wel op de redstone build, de .1004 dus.
Ik heb wel wat problemen, zoals Microsoft Health dat niet de band wil configureren en telkens in standby op zwart gaat. Vreemd genoeg lukt het melden van een probleem ook niet. Blijft hangen op toevoegen logs.
Verder heel tevreden over windows 10 en zeker ook voor de low budget L550!

Copyright and left by SED...

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan je eigenlijk bij OneDrive op W10M een folder instellen die automatisch gesynced wordt naar het toestel?

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Swerfer schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Heb je al een keer een factory reset uitgevoerd, of zelfs met de recovery tool opnieuw een rom geflashed? Zo nee, probeer dat eens en zo ja, ga voor garantie...
Al een paar keer, na elke update. Ik zit nu op .122 slow. Zat daarvoor nog op fast met redstone, maakte eigenlijk niets uit. Het vertrouwen in fast ben ik ook kwijt na de usb oplaad problemen, die grap kostte mij weer twee avonden.

Garantie kan ik wel proberen, heb tenslotte niets te verliezen. Vraag mij wel af wat er dan anders gaat zijn, zou er een verschil in hardware zijn tussen de allereerste (van mij) en huidige 550 batch?

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:27
Is er iemand hier eigenlijk op de hoogte van de voortgang van 'Project Islandwood' op Windows 10 Mobile? Ik ben wel benieuwd namelijk, of er eigenlijk nog progressie is op het porten van iOS apps naar W10M!

Verder moet ik zeggen dat de .1002 build op mijn 950 nog altijd als een raket gaat! Sommige applicatie's hebben nog wat issues, maar dat ligt aan de apps zelf, niet aan het besturingssysteem!

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 11:19
barta123 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:59:
Is er iemand hier eigenlijk op de hoogte van de voortgang van 'Project Islandwood' op Windows 10 Mobile? Ik ben wel benieuwd namelijk, of er eigenlijk nog progressie is op het porten van iOS apps naar W10M!

Verder moet ik zeggen dat de .1002 build op mijn 950 nog altijd als een raket gaat! Sommige applicatie's hebben nog wat issues, maar dat ligt aan de apps zelf, niet aan het besturingssysteem!
Op de hoogte ben ik niet. Maar ik lees net wel het gerucht dat er een officiële Instagram app zou komen en dat dit een iOS port zou zijn: http://www.mywindows.nl/2...ie-instagram-lekt-op-web/ Als dat waar is, dan is er zeker sprake van progressie.

[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 07-03-2016 08:36 ]

• hherrie
Inmiddels lijkt mijn 535 weer het actuele batterijpercentage aan te geven én gaat de batterij niet meer (heel) snel leeg.
Verder ben ik tot nu toe best tevreden over W10. Nog geen heel gekke dingen tegengekomen.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:We hebben besloten de discussie over de preview/insider builds een eigen plekje te geven zodat hier gewoon over "stock" W10M gesproken kan worden. Het topic over de Insider builds is: Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Zie ook de topicwaarschuwing.

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 07-03-2016 09:02 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

project Islandwood is nog steeds in ontwikkeling en het lijkt er zelfs op dat er best wat vooruitgang te melden is. Zoals hierboven gemeld lijtk de Instagram app een iOS port (met de bijbehorende "vreemde" navigatiestructuur).

Je kan je als ontwikkelaar nog steeds aanmelden voor project Islandwood

• ardvark99
Via mspowerusers.com kwam ik dit tegen:
http://thehomeremote.com/

Een tool om voor o.a. Windows Mobile/Phone een remote control voor diverse devices te maken.

Ziet er interessant uit, gelijk maar mijn Nefit Easy aangemeld ;-)

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 14:07
ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:00:
Via mspowerusers.com kwam ik dit tegen:
http://thehomeremote.com/

Een tool om voor o.a. Windows Mobile/Phone een remote control voor diverse devices te maken.

Ziet er interessant uit, gelijk maar mijn Nefit Easy aangemeld ;-)
Interessant!!
Wil je laten weten hoe die werkt op je Nefit?

• ardvark99
St00mwals schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Interessant!!
Sorry, ik was misschien niet duidelijk (enthousiasme), maar ik bedoelde dat ik bij de support afdeling gevraagd of ze de Nefit Easy ook kunnen gaan ondersteunen. :X
Gewoon een mailtje sturen, kijken hoe ze gaan reageren.

Mijn Yamaha AV versterker schijnt wel ondersteund te zijn, van de week eens kijken hoe de tool werkt.

Het is een soort ontwikkel tool als Visual studio, je moet dus zelf de knoppen en dergelijke op het scherm configureren, met de nodige variabelen. Voordeel is wel dat je het zo kan maken zoals je het zelf wilt.

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Gister mijn outlook wachtwoord veranderd.

Nu lijkt het wel dat me 950xl het wachtwoord niet pakt. Mail, agenda, personen en overige instellingen syncen niet meer, iemand enig idee waar ik dit in w10 kan aanpassen? Of hoe gaat dit automatisch?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hurthonkey365 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:57:
Gister mijn outlook wachtwoord veranderd.

Nu lijkt het wel dat me 950xl het wachtwoord niet pakt. Mail, agenda, personen en overige instellingen syncen niet meer, iemand enig idee waar ik dit in w10 kan aanpassen? Of hoe gaat dit automatisch?
Onder Instellingen >> Uw Instellingen Synchroniseren?

Testing, one, two ...

• ardvark99
St00mwals schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Interessant!!
Nou, heb al een reactie terug:
Thanks for your interest in the app. This is the first request I've gotten for the Nefit Easy. I'll add it to the list but I'm not sure if or when it will be supported.

Thanks,
Bill

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Instagram (Beta) liefhebbers? https://www.microsoft.com...stagram-beta/9nblggh5l9xt

Edit: staat ook als nieuws op FP; nieuws: Bèta van Instagram-app voor Windows 10 Mobile vrijgegeven

[ Voor 101% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2016 19:30 ]

Testing, one, two ...

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-11 21:17
hardware-lover schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:06:
Instagram (Beta) liefhebbers? https://www.microsoft.com...stagram-beta/9nblggh5l9xt

Supported operating systems: Windows Phone 10

Edit: als ik het goed heb gezien dan is er nog geen topic voor specifieke W10M apps dus mag bovenstaande toch wel hier worden gedeeld hoop ik?
met een IOS afbeelding :F :F

• blmp
  • Niet online
Isane schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:23:
[...]

met een IOS afbeelding :F :F
Tsja het is dan ook een Islandwood port :P.

Patient gamer

• St00mwals
  • Laatst online: 17-11 14:07
ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:18:
[...]

Nou, heb al een reactie terug:

[...]
Dat zijn tenminste eerlijke reacties!

Ben erg benieuwd naar je verdere ervaringen als je hem een tijdje in gebruik hebt.

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:38

Punkrocker

Mostly harmless

ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Mijn Yamaha AV versterker schijnt wel ondersteund te zijn, van de week eens kijken hoe de tool werkt.
Ben benieuwd...
Die ene Yamaha-AV app uit de store herkent mijn receiver niet helaas. :(

Ga ik deze eens proberen. WP8.1 wordt ook ondersteund, zeggen ze...

"What do you get if you multiply six by nine..."

• ardvark99
Punkrocker schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:42:
[...]

Ben benieuwd...
Die ene Yamaha-AV app uit de store herkent mijn receiver niet helaas. :(

Ga ik deze eens proberen. WP8.1 wordt ook ondersteund, zeggen ze...
Mijn versterker wordt wel door die app ondersteund, maar de functionaliteit van die app is zeer beperkt, en wordt allang niet meer aan ontwikkeld. De source van die app is wel te downloaden, maar gebruikt silverlight.

Wat ik mis is mijn muziek streamen vanaf de telefoon. De officiële Android app werkte wel prima. Eigenlijk zou je de ios source bij Yamaha op moeten kunnen vragen, en dan zelf met behulp van Visual studio de app om zetten naar Windows, maar ze zien de source niet zo maar vrij geven.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dreamvoid schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:03:
Kan je eigenlijk bij OneDrive op W10M een folder instellen die automatisch gesynced wordt naar het toestel?
OneDrive op W10M is alleen geschikt voor continu online. Je kan geen folders aanwijzen om te syncen naar je mobiel, helaas. Ik mis die optie ook wel, zeker nu de MicroSSD's steeds groter en goedkoper worden.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:13:
[...]
Mijn versterker wordt wel door die app ondersteund, maar de functionaliteit van die app is zeer beperkt, en wordt allang niet meer aan ontwikkeld. De source van die app is wel te downloaden, maar gebruikt silverlight.

Wat ik mis is mijn muziek streamen vanaf de telefoon. De officiële Android app werkte wel prima. Eigenlijk zou je de ios source bij Yamaha op moeten kunnen vragen, en dan zelf met behulp van Visual studio de app om zetten naar Windows, maar ze zien de source niet zo maar vrij geven.
Ik had nog een oudere 8.1 app die is meegekomen bij het verplaatsen van mijn Microsoft profiel naar mijn 950 XL en die app (Airplayto) kan via Airplay wel streamen naar de Yamaha. Moet je Yamaha Airplay wel ondersteunen natuurlijk. Helaas bied de gratis versie enkel 1 minuutje streamen. Wel een beetje vreemd dat de standaard Windows 10 Mobile Muziek app geen "afspelen naar" ondersteund?

Testing, one, two ...

• ardvark99
hardware-lover schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:31:
[...]

Ik had nog een oudere 8.1 app die is meegekomen bij het verplaatsen van mijn Microsoft profiel naar mijn 950 XL en die app (Airplayto) kan via Airplay wel streamen naar de Yamaha. Moet je Yamaha Airplay wel ondersteunen natuurlijk. Helaas bied de gratis versie enkel 1 minuutje streamen. Wel een beetje vreemd dat de standaard Windows 10 Mobile Muziek app geen "afspelen naar" ondersteund?
Ik heb de app gedownload, en hij herkend mijn versterker. Zal 'm zo meteen ff proberen, maar is idd een Windows 8.1 app, niet de mooiste. Heb er niet voor over om te betalen voor deze app.

En met W10M Muziek bedoel je Groove neem ik aan. Is idd jammer dat ie dat niet ondersteund, maar als ie streamen ondersteund wil je eigenkijk ook de versterker kunnen bedienen, en daar zal MS helemaal niet aan beginnen.

Ik heb net ook nog met de Home Remote gespeeld, heb voor elkaar gekregen om een simpel appje te installeren, alleen herkend ie mijn versterker nog niet. Ben er nog niet achter hoe je connect met de versterker, er zijn wel variabels voor, maar hoe je die instelt is ook niet terug te vinden in de voorbeeld apps. De ontwikkel tool is niet eenvoudig, je moet wel enige kennis van programmeren hebben, zoals ik al zei als met Visual Studio.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:11:
[...]
[knip]

En met W10M Muziek bedoel je Groove neem ik aan. Is idd jammer dat ie dat niet ondersteund, maar als ie streamen ondersteund wil je eigenlijk ook de versterker kunnen bedienen, en daar zal MS helemaal niet aan beginnen.

[knip]
Ja, Groove Muziek of Music.

Wat mis je trouwens aan de originele Yamaha app v.w.b. bediening als ik vragen mag?

Testing, one, two ...

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
hardware-lover schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:03:
[...]

Onder Instellingen >> Uw Instellingen Synchroniseren?
Dat dacht ik ook inderdaad, maar helaas geen optie om je wachtwoord opnieuw in te voeren.

Build **.1004 firmware **32

• ardvark99
hardware-lover schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:28:
[...]

Ja, Groove Muziek of Music.

Wat mis je trouwens aan de originele Yamaha app v.w.b. bediening als ik vragen mag?
Wat ik mis, is een originele Yamaha app voor Windows (Phone/Mobile). Die is er namelijk niet, alleen Android en IOS worden door Yamaha ondersteund.

Die andere "Yamaha" app in de Windows Store werkt maar gedeeltelijk en is niet van Yamaha zelf, je kan de versterker aan/uit zetten, een source kiezen, en volume en equalizer preset kiezen. That's it. Je kan dus geen zender aanpassen, of muziek streamen.
Dan doet de Airplayto Audio meer, al hoewel, alleen streamen, aan/uit en volume, de rest van de versterker kan je niet instellen.

Ik kan nog via een web browser naar de versterker gaan, maar dat is niet echt handig, en streamen werkt niet.

Ik weet niet hoe dit is bij andere merken versterkers. Hopelijk komt er eens een keer een fatsoenlijke app van Yamaha, maar de komende tijd ga ik kijken of de Home Remote app iets kan betekenen, maar dan moet ik die zelf "programmeren", daar gaat weer tijd in zitten.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:57
ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:27:
[...]

Wat ik mis, is een originele Yamaha app voor Windows (Phone/Mobile). Die is er namelijk niet, alleen Android en IOS worden door Yamaha ondersteund.
Eh, niet om het e.o.a. maar dit topic gaat toch over het OS en niet over apps?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• ardvark99
GerCor schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:38:
[...]

Eh, niet om het e.o.a. maar dit topic gaat toch over het OS en niet over apps?
Is er dan een draadje over apps? En het is min of meer een discussie over ondersteuning in W10M.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:27:
[...]

Die andere "Yamaha" app in de Windows Store werkt maar gedeeltelijk en is niet van Yamaha zelf, je kan de versterker aan/uit zetten, een source kiezen, en volume en equalizer preset kiezen. That's it. Je kan dus geen zender aanpassen, of muziek streamen.
Dan doet de Airplayto Audio meer, al hoewel, alleen streamen, aan/uit en volume, de rest van de versterker kan je niet instellen.

Ik kan nog via een web browser naar de versterker gaan, maar dat is niet echt handig, en streamen werkt niet.

Ik weet niet hoe dit is bij andere merken versterkers. Hopelijk komt er eens een keer een fatsoenlijke app van Yamaha, maar de komende tijd ga ik kijken of de Home Remote app iets kan betekenen, maar dan moet ik die zelf "programmeren", daar gaat weer tijd in zitten.
Duidelijk zo. Ik vind de fysieke Yamaha afstandsbediening op dit moment nog volstaan, die ligt toch meestal in de buurt.

Ik zag trouwens vanavond dat die Airplayto Audio app ook prima kan streamen naar een eventueel aanwezige Kodi installatie in huis, dat is een extra positieve noot.

@Gercor, het is op dit moment een beetje lastig om sommige zaken goed gescheiden te houden, er zal altijd wel een bepaalde overlapping zijn ben ik bang. Vandaag is (gelukkig) het nieuwe topic voor de ontwikkel-versies van W10M gestart, zodat er al een heldere scheiding is voor dat gedeelte van W10M, maar een topic voor enkel W10M apps is er nog niet. En ook al zou dat er wel zijn dan zal een topic zoals dit soms "vervuild" worden door het praten over het bestaan (of ontbreken van), en gebruik van bestaande Windows Phone apps onder W10M, dat is bijna niet te voorkomen zonder dat ingeleverd wordt op soms toch nuttige informatie. Mijn excuses voor dit ongemak.

Testing, one, two ...

• blmp
  • Niet online
En weer een nieuwe build update uit (zelfde als voor de desktop).
Windows 10 Mobile build 10586.164 is now live for #WindowsInsiders in the Slow and Release Preview rings." - Gabe Aul
Schijnbaar ook gereleased naar retail devices (aka W10M devices zoals de 550, 950 etc.);
"We’re happy to announce the release of build 10586.164 to both Retail users as well as Windows Insiders."
Enige wat een beetje jammer is, maar niet echt anders dan we zouden verwachten. Gewoon bugfixes bugfixes bugfixes.
"The previously released 10586.122 build is nearly identical to this new .164 build. There are no major feature changes between the two builds. "

[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 08-03-2016 19:34 ]

Patient gamer

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

blmp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:30:
En weer een nieuwe build update uit (zelfde als voor de desktop).

"Windows 10 Mobile build 10586.164 is now live for #WindowsInsiders in the Slow and Release Preview rings." - Gabe Aul

Schijnbaar ook gereleased naar retail devices (aka W10M devices zoals de 550, 950 etc.); "We’re happy to announce the release of build 10586.164 to both Retail users as well as Windows Insiders."

Enige wat een beetje jammer is, maar niet echt anders dan we zouden verwachten. Gewoon bugfixes bugfixes bugfixes.

"The previously released 10586.122 build is nearly identical to this new .164 build. There are no major feature changes between the two builds. "
Komt inderdaad binnen op mijn 950 XL in productie (niet Insider) mode. Ook op de 820 maar die hoort in het andere topic thuis ;)

Testing, one, two ...

Verwijderd

Dit hoort in het insider topic

[ Voor 72% gewijzigd door PaT op 08-03-2016 22:46 ]

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:30
Is er een manier om de blokkering popups in Edge uit te schakelen? Ik heb nu mijn 950 aan een Display Dock gehangen, maar voor W10 mobile is er nog geen VMWare View client, wel hebben we HTML5 access aanstaan, maar waar dit op de W10 desktop versie wel werkt doet deze het niet op Edge, ik heb een gevoel dat er ergens een popup geblokkeerd wordt..

EDIT: in Edge op W10 desktop geeft hij ook aan dat er een popup geblokkeerd wordt, hier kun je echter aangeven, eenmaal of altijd toestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door rscheper op 10-03-2016 18:39 ]

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-11 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:35:
[mbr] Dit hoort in het insider topic[/mbr]
In het Lumia 640-ervaringendraadje komen ook steeds meer 'insiders'. Is het insider-topic daar al bekendgemaakt?

• Frank800
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:22
Sinds gister mijn Lumia 650 binnen met WP10. Alles erop geinstalleerd alleen ik krijg op de live tile van de agenda en dus ook op mijn vergrendelingsscherm geen informatie te zien van mijn zakelijk account. Alleen die van mijn Outlook account welke ik niet gerbuik. Heb ik iets over het hoofd gezien of is dit (nog) niet mogelijk? Tevens erg jammer dat de koppeling met LinkedIn zoals deze werkte in 8.1 ook (nog) niet werkt. Voor de rest wijst alles zichzelf en draait het toestel prima!

Verwijderd

[quote]Frank800 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:19:
Sinds gister mijn Lumia 650 binnen met WP10.

Dat is al snel binnen.
Premium gevoel?

• Frank800
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:22
De vraag is maar net wat er onder premium wordt verstaan natuurlijk! ;-) Maar het is absoluut een net toestel met een mooie aluminium rand eromheem en een glimmend Microsoft logo achterop. Ik heb hiervoor de L820, L625 en L735 gehad en deze zijn ook uitermate goed bevallen maar de L650 ziet er wel idd chiquer uit dan alle voorgangers.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:44
Ook maar eens W10 geïnstalleerd weer uit de preview ring. Vorige keer was een half jaar geleden en toen was het echt duidelijk nog niet af. Het is nu wel beter merk ik maar nog steeds niet af. Ik laat het er voor nog even op staan maar ben nog niet overtuigd.

Roomba E5 te koop

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sig69 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:32:
Ook maar eens W10 geïnstalleerd weer uit de preview ring. Vorige keer was een half jaar geleden en toen was het echt duidelijk nog niet af. Het is nu wel beter merk ik maar nog steeds niet af. Ik laat het er voor nog even op staan maar ben nog niet overtuigd.
Ervaringen met W10M Insider versies kunnen naar hartenlust gedeelt worden in het nieuwe topic; Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen

Testing, one, two ...

• fritsr
  • Registratie: Oktober 2003
Ik heb een Lumia 550. Het lukt niet om de updates geïnstalleerd te krijgen. De .107 niet en nu ook de .164 versie wil niet lukken.

Na het downloaden en voorbereiden start de telefoon opnieuw op. De tandwielen draaien ongeveer een halve minuut en dan start de telefoon opnieuw op. Foutmelding: 0x801882c1
Ik heb al de telefoon zo leeg mogelijk gemaakt door alles te verplaatsen naar een SD kaartje. Uiteindelijk zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geprobeerd (met en zonder SD kaartje erin),
Googlen op de foutmelding levert ook weinig info op.

Is er iemand die vergelijkbare ervaringen heeft met een Lumia 550, of juist niet? Iemand een idee?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
fritsr schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 02:36:
Ik heb een Lumia 550. Het lukt niet om de updates geïnstalleerd te krijgen. De .107 niet en nu ook de .164 versie wil niet lukken.

Na het downloaden en voorbereiden start de telefoon opnieuw op. De tandwielen draaien ongeveer een halve minuut en dan start de telefoon opnieuw op. Foutmelding: 0x801882c1
Ik heb al de telefoon zo leeg mogelijk gemaakt door alles te verplaatsen naar een SD kaartje. Uiteindelijk zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geprobeerd (met en zonder SD kaartje erin),
Googlen op de foutmelding levert ook weinig info op.

Is er iemand die vergelijkbare ervaringen heeft met een Lumia 550, of juist niet? Iemand een idee?
Ik zou het toestel wipen met de recoverytool en het dan nog een keer proberen.

• fritsr
  • Registratie: Oktober 2003
De recoverytool heeft geholpen. Is natuurlijk een rotklus om alles weer te herstellen. Maar goed...

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Mijn 550 gaat voor garantie terug naar Microsoft, hij blijft rebooten, vastlopen met een harde piep en heel vaak hangen op resuming. Nu heb ik dus via de online device support een aanvraag gedaan kreeg ik een UPS sticker om hem op te sturen.

Mijn vraag is, klopt het dat het adres ergens in Hongarije is??
Voordat ik in een nieuw soort oplichting trap toch maar even vragen :)

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:34

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Mijn vraag is, klopt het dat het adres ergens in Hongarije is??
Voordat ik in een nieuw soort oplichting trap toch maar even vragen :)
Klopt, het service center zit daar in Hongarije. Via die UPS sticker gaat het goed, over een paar weken krijg je (wellicht een nieuwe of anders je originele gerepareerde) toestel terug.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Op een of andere manier kan ik niks meer downloaden via Wi-Fi. App updates and zelfs een Phone update worden niet binnen gehaald. Ik heb het al op meerdere Wi-Fi punten geprobeerd, maar overal is hetzelfde. Battery saver staat uit en via speedtest app heb ik goede resultaten. Reboot heeft ook niks uitgehaald, ik vermoed dat er iets is dat het tegenhoud. Heeft iemand dat wel eens gehad?

Build version: 10.0.10586.107

Edit: ik heb het probleem blijkbaar ook op 4G en soft reset heeft ook niks uitgehaald.

Edit 2: Opeens werkt het allemaal weer...

[ Voor 17% gewijzigd door JerX op 16-03-2016 14:29 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Grrr, hij komt bij mij de hele tijd dat er een update is voor de "Flashlight", een 3rd party app die ik ooit eens heb geïnstalleerd op Windows Phone 8. De update faalt echter, maar ik zie 'm ook niet tussen de lijst met applicaties. Ik wil 'm graag uninstallen aangezien flashlight functionaliteit er nu standaard in zit, maar dat gaat natuurlijk moeilijk als ik de app niet in de lijst zie staan 8)7. Weet iemand een alternatieve methode om apps te uninstallen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Settings -> System -> Storage -> This Device -> Apps & games

Daar kun je ook apps uninstallen. Staat hij daar wel tussen?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik merk vrijwel elke ochtend dat ik mijn SIM code opnieuw moet invoeren. Lijkt er bijna op dat mijn toestel elke nacht reboot. Kan mij niet voorstellen dat dit voor updates is elke keer.

Ik zit op de laatste Build op Lumia 925.

Andere ook last van?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• GameFreak
  • Laatst online: 05-11 13:15
Niels9001 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:05:
Ik merk vrijwel elke ochtend dat ik mijn SIM code opnieuw moet invoeren. Lijkt er bijna op dat mijn toestel elke nacht reboot. Kan mij niet voorstellen dat dit voor updates is elke keer.

Ik zit op de laatste Build op Lumia 925.

Andere ook last van?
Ik heb ook een Lumia 925 (ook .164 build) en ik heb daar geen last van.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-11 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb sinds een hard reset van mijn Lumia 950 op .164 het probleem dat in mijn app-lijst een paar apps op 'pending' blijven staan, terwijl ze al geinstalleerd zijn. Ik krijg dus een 'pending' (grijze) app met daaronder dezelfde app nog een keer (in wit, wel te starten). Het gaat ook om meegeleverde apps die ik niet kan de-installeren en vervolgens weer installeren. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kenneth schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:00:
Settings -> System -> Storage -> This Device -> Apps & games

Daar kun je ook apps uninstallen. Staat hij daar wel tussen?
Nee, maar helemaal onderaan die lijst staat wel een app met lege tile en geen titel, en als fabrikant, grootte en datum "Unavailable". Die uninstallen lukt niet echt (hij blijft op "Uninstalling..." staan)

.edit: door dit grapje ben ik nu ineens van alle applicaties de tile icons kwijt, en niets start meer op. Ook niet na een reboot }:|

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 16-03-2016 14:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

edit:
Laat maar, inmiddels duiken er bij t-mobile meer berichten op van hetzelfde probleem, de kans dat die allemaal windows 10 gebruiken acht ik nihil.

Sinds gisterenavond gaat iedereen die me belt direct naar de voicemail, ik heb verder geen instellingen gewijzigd en er is voor zover ik weet geen update geweest. telefoon draait op .71 versie. Iemand anders dit probleem ook gehad, of moet ik contact opnemen met t-mobile?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 11:38 ]

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 15:33
SIM kaart al in ander toestel geprobeerd?
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:45:
edit:
Laat maar, inmiddels duiken er bij t-mobile meer berichten op van hetzelfde probleem, de kans dat die allemaal windows 10 gebruiken acht ik nihil.

Sinds gisterenavond gaat iedereen die me belt direct naar de voicemail, ik heb verder geen instellingen gewijzigd en er is voor zover ik weet geen update geweest. telefoon draait op .71 versie. Iemand anders dit probleem ook gehad, of moet ik contact opnemen met t-mobile?

Verwijderd

aerocooluser schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:37:
SIM kaart al in ander toestel geprobeerd?

[...]
Was niet meer nodig, ik was niet de enige met het probleem. Het is dus geen probleem met het toestel. Wel interessant om te zien dat t-mobile je dus dood leuk factory reset laat uitvoeren, om dat uit te sluiten.

Doet me weer denken aan je internet provider bellen toen ik linux op de pc had. Stug een lijstje afwerken, terwijl ik al beter weet :-)

( Sowieso heb ik geen ander toestel met hetzelfde sim formaat :-( )

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:46
Zitten er ook firmwareupgrades bij? Mijn gevoel zegt van niet :/ ...

Web Enrichment

Verwijderd

Ben 'em aan het downloaden voor de grote drukte :)

• Berlinetta
  • Niet online
http://www.winbeta.org/ne...windows-phone-8-1-devices
En in en reactie wordt het volgende gezegd:

"Microsoft points you to this page for a list of devices running, but we’re not seeing anything there."

Bit confusing, but if you got to the notes section on the linked page, and click on the link in the "To check for compatibility and other important installation info, see Windows 10 specifications page." sentence, it will take you to a Windows 10 Spec Requirements page, choose the mobile toggle and there's a little section mentioning which mobile devices can be upgraded to Windows 10:

"Phones and devices that can upgrade to Windows 10:

Lumia 1520, 930, 640, 640XL, 730, 735, 830, 532, 535, 540, 635 1GB, 636 1GB, 638 1GB, 430, 435, BLU Win HD w510u, BLU Win HD LTE x150q, MCJ Madosma Q501"

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 10:48
En idd, niet beschikbaar voor de Lumia 630.
Zo te lezen zal dit toestel dus ook nooit een update naar Win10Mobile krijgen.
As Windows 10 delivers significant new innovations, many older devices are not able to successfully upgrade without an impact on the customer experience. Our goal is to only offer the Windows 10 upgrade to devices that we are confident can continue to deliver a good customer experience.
Behoorlijk kut Microsoft.

[ Voor 25% gewijzigd door Baserk op 17-03-2016 18:14 ]

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Baserk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Behoorlijk kut Microsoft.
Je kan via de Windows Insider app toch Win10Mobile krijgen? Dat werkte op mijn 635 (512Mb) tenminste wel.

What a fine day for Science! | Specs

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:57
Wel voor mijn Lumia 930 T-Mobile, maar geen tijd. Morgen dan maar.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Berlinetta
  • Niet online
Harmsen schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:12:
[...]

Je kan via de Windows Insider app toch Win10Mobile krijgen? Dat werkte op mijn 635 (512Mb) tenminste wel.
Blijkbaar niet goed genoeg?
Kijk eens in de vorige reacties en mij wat daar staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Berlinetta op 17-03-2016 18:19 ]

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Dat is 6 maand geleden en toen draaide die build nog niet stabiel op de 635 nee. Maar de laatste build draait op mijn 930 heerlijk. Ik zit eraan te denken om dit weekend mijn 635 ook weer up te graden.

What a fine day for Science! | Specs

• Dutch013
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 21:44
Ben nu op mijn 535 via de upgrade Advisor, de update aan het binnen hengel, ben benieuwd :)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
De 1020 zie ik toch ook nergens staan...

• Berlinetta
  • Niet online
Dutch013 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:23:
Ben nu op mijn 535 via de upgrade Advisor, de update aan het binnen hengel, ben benieuwd :)
In mijn store staat de app niet. (upgrade advisor)
Mijn telefoon wordt wel ondersteund

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Okee, sinds een week of twee heb ik met Windows 10 Mobile het probleem dat het apparaat zegt geen internetverbinding te hebben, terwijl vrijwel alle apps nog wel data binnenhengelen (en ik heb geen dataverbinding via het telefoonnetwerk). Het probleem doet zich ook enkel thuis voor.

Nu blokkeer ik flink veel hosts in m'n router (ik haat trackers) en schijnbaar legt W10 verbinding met een host om te bepalen of de telefoon verbinding heeft met het internet en is die host geblokkeerd in mijn router. Die host is dan kortgeleden toegevoegd, of het maken van de verbinding is in een recente build toegevoegd.

Iemand enig idee om welke host(s) het gaat of hoe ik hier achter kan komen? M'n router draait op AsusWRT-Merlin en ik heb niet echt het idee of de kennis om hier zelf achter te komen (wat is gebleken in het afgelopen uur).

• Dutch013
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 21:44
Berlinetta schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:29:
[...]

In mijn store staat de app niet. (upgrade advisor)
Mijn telefoon wordt wel ondersteund
Haal hem hier via de QR code binnen: (onderaan pagina)
http://www.winbeta.org/ne...windows-phone-8-1-devices

:)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Esumontere schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:26:
Ik heb sinds een hard reset van mijn Lumia 950 op .164 het probleem dat in mijn app-lijst een paar apps op 'pending' blijven staan, terwijl ze al geinstalleerd zijn. Ik krijg dus een 'pending' (grijze) app met daaronder dezelfde app nog een keer (in wit, wel te starten). Het gaat ook om meegeleverde apps die ik niet kan de-installeren en vervolgens weer installeren. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb dat ook gehad met een paar apps, precies zoals je beschrijft. Volgens mij heb ik het uiteindelijk goed gekregen zoals het hieronder beschreven staat;

working app -> hold -> remove;
click the greyed app -> store opens -> 'app is installed'
turn off phone
turn on phone
open greyed out app; install
Double icon is gone

Testing, one, two ...

• Berlinetta
  • Niet online
Dankjewel, Ik had niet blijkbaar niet op de app zelf gedrukt. 8)7

Edit: Dat is best raar, dat je de app niet in de store kan vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Berlinetta op 17-03-2016 18:57 ]

• Dragunov
Hier geen probleem met het vinden ervan

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Baserk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Ik begrijp uit de blog dat er nog devices bij gaan komen. Ik kan me voorstellen dat sommige oude 512MB devices de upgrade niet trekken, maar het lijkt me dat er nog een aantal bij gaan komen.

• Isane
Welk versienr krijgen jullie?

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Glacier schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:24:
[...]

Ik begrijp uit de blog dat er nog devices bij gaan komen. Ik kan me voorstellen dat sommige oude 512MB devices de upgrade niet trekken, maar het lijkt me dat er nog een aantal bij gaan komen.
yep zoals mijn lelijk eendje ( 1320 ), was eigenlijk altijd al een ondergewaardeerd toestel.
Kan gewoon de 10 insider aan, maar voor de officiële release is deze toch stiekem weer buitengesloten.

Aan de andere kant.......kan nog wel even blijven genieten van de Here applicaties.... lekker puh ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Dragunov
https://www.microsoft.com...lumia1020/softwareupdate/

https://www.microsoft.com...softwareupdateanddownload

Net gemeld dat hun info niet correct is!

[ Voor 9% gewijzigd door Dragunov op 17-03-2016 20:09 ]

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Krijgen jullie ook build .107 binnen?

Ik (lumia 830) kom van .164 (slow ring) waar de Update Advisor zei "U bent al up-to-date",
WDRT naar 8.1,
niks restored dus kaal,
Update Advisor "Klik hier om Windows 10 te reserveren",
kom ik terecht op build .107..

Verwijderd

jodeltje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:43:
Krijgen jullie ook build .107 binnen?

Ik (lumia 830) kom van .164 (slow ring) waar de Update Advisor zei "U bent al up-to-date",
WDRT naar 8.1,
niks restored dus kaal,
Update Advisor "Klik hier om Windows 10 te reserveren",
kom ik terecht op build .107..
Dat klopt.. vervolgens kun je via Windows Update wel naar .164 gaan.

• PeaceNlove
  • Laatst online: 23:21

PeaceNlove

Deugleuter

.107 op mijn 1520

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
net mijn lumia 640 geupgrade naar win 10 en ik mis wat microsoft applicaties die er standaard op stonden -> zoals xbox music ofzo is nu groove?! Maakt allemaal niet veel uit maar even ter verificatie dat dit klopt :)

de game hub ofzo lijkt helemaal weg te zijn.

Store lijkt het zwaar te hebben want regelmatig een foutmelding over een verbinding....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Isane
Lord_T schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:17:
net mijn lumia 640 geupgrade naar win 10 en ik mis wat microsoft applicaties die er standaard op stonden -> zoals xbox music ofzo is nu groove?! Maakt allemaal niet veel uit maar even ter verificatie dat dit klopt :)

de game hub ofzo lijkt helemaal weg te zijn.

Store lijkt het zwaar te hebben want regelmatig een foutmelding over een verbinding....
klopt precies wat je zegt

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor degene die mopperen dat hun toestel nog geen upgrade krijgt. Microsoft heeft aangegeven de updates weer in fases uit te rollen. De 92x serie bijvoorbeeld en de 1020 komt heus nog wel aan de beurt, maar op een later tijdstip.

Pagina: 1 ... 61 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M