Acties:
  • 0 Henk 'm!
HooksForFeet schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:58:
Na al het gedoe om hamburgers en het verdwijnen van de ellips en pivots op Windows Phone ten faveure van Android-gebruikers... vervangt Android het hamburger-menu voor een ellips die naar pivots leidt...

http://wmpoweruser.com/go...hamburger-in-recycle-bin/
Pivots kun je dat niet echt noemen.

Maar dat van die Delve-app is interessant.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Meer info over docking stations!!
A wired docking configuration uses a single connection to a dock. The connection is either through a cable or a device to an adjacent dock attachment. The dock provides ports for input devices, such as mice and keyboards, and for output devices like displays and printers. Better docking equipment provides a power connection, for both use and charging of the device, and a wired network connection.

Wired docking features to consider:
•Use of a single cable from the device to the dock
•Support for phone, tablet and laptops
•Wired or wireless mouse and keyboard input
•Multiple connections on the dock
•Monitor outputs using HDMI or DisplayPort or both
•A power connection to the device
•An Ethernet port
Zou vet zijn als we straks een muis en toetsenbord kunnen aansluiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ja, of het ultieme scenario dat je je high-end Lumia kan docken en een full-blown Windows machine met desktop etc. krijgt. Dat zou nice zijn, en prima mogelijk met universal apps en shared OS.

Je ziet het eigenlijk al met Continiuum, waar je wisselt tussen tablet/PC UI. Voeg daar een telefoon UI aan toe en je bent er.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ga je echter niet redden op 1 of 2 gb ram :+

Maar voor mij is dat ook niet echt nodig. Dan liever een kleine tablet met telefoon-functionaliteiten maar WP zelf gewoon lekker compact en snel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Martinspire schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:04:

Maar voor mij is dat ook niet echt nodig. Dan liever een kleine tablet met telefoon-functionaliteiten maar WP zelf gewoon lekker compact en snel houden.
Een kleine 7" win10 tablet met beloptie zou inderdaad cool zijn.
Mensen kijken er tegenwoordig niet meer raar van op als je een dergelijk apparaat aan het oor zet.
Al zijn er wel grenzen, heb ooit eens uit nood mijn 10" tab 2 als telefoon moeten gebruiken en echt dan zijn er mensen die kijken alsof ze water zien branden.
Maar een 6 a 7" zou voor mij een welkom apparaat zijn.
Heb nu een 1320 en vind het jammer dat ms nu ( voor wat bekend is gemaakt aan toestellen ) alleen maar kleiner is gegaan.
Vind 6" toch een ideaal formaat en huiver om weer kleiner te moeten.

Vind het idee om een rom te bouwen voor droidtoestellen een prachtig initiatief.
Misschien wellicht een boost voor onze rombakkersgilde voor customizing roms voor andere androidtoestellen en wellicht tablets.
Heb nog wel een oud toestelletje liggen wat al lang en breed vergeten is door de fabrikant dus laat maar komen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:15
Martinspire schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:04:

Makkelijk, windows 8.1 draait gewoon goed op 1GB, ik kan me niet voorstellen dat windows 10 veel meer nodig zou hebben.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:44
WoutervOorschot schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:35:
[...]

Makkelijk, windows 8.1 draait gewoon goed op 1GB, ik kan me niet voorstellen dat windows 10 veel meer nodig zou hebben.
Mijn Dell Venue Pro 8 draait (dan wel op 2GB) idd super! Dus dit zou prima moeten kunnen. Mijn Lumia 930 heeft dezelfde specs als de Nokia Lumia 2520 tablet... Lijkt mij dan ook geen probleem om ook desktop te kunnen draaien!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik hoop wel dat Microsoft meer volume instellingen gaat inbouwen in Windows 10 for Phones. Zo vind ik nu in WP8.1 dat als ik de beltoon/notificaties zacht zet (ivm anders keiharde mails die binnenkomen) ik weer telefoontjes mis.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
CAP-Team schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:22:
Ik hoop wel dat Microsoft meer volume instellingen gaat inbouwen in Windows 10 for Phones. Zo vind ik nu in WP8.1 dat als ik de beltoon/notificaties zacht zet (ivm anders keiharde mails die binnenkomen) ik weer telefoontjes mis.
Ik snap sowieso niet dat het briljante volumepaneel uit Windows niet is overgenomen: een mastervolume en volume (en een dempknop!) per applicatie. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HooksForFeet schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Ik snap sowieso niet dat het briljante volumepaneel uit Windows niet is overgenomen: een mastervolume en volume (en een dempknop!) per applicatie. Ideaal.
Voor de power-user misschien, maar voor consument is 1 of 2 sliders meer dan zat. Vind het sowieso muf dat er 1 bij is gekomen.
Als je geen notificaties van mailt wilt hebben, dan zet je die toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

3 sliders zou ideaal zijn:
- beltoon (hoofdfunctie van het apparaat)
- notificaties
- media (overig, muziek, games, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Martinspire schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Als je geen notificaties van mailt wilt hebben, dan zet je die toch uit?
Wat als je wel notificaties wil (zodat je ze in de notification bar terug kan vinden) maar geen gepingel van die specifieke app wil horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Het lijkt me onzin om een aparte slider the hebben per app/notificatie bron. Maar 3 sliders (ring, notification, media) en (ergens in settings) de mogelijkheid om notiifcaties per app aan/uit te zetten (en misschien nog het melodietje kiezen) is al meer dan genoeg volgens mij.

En dat heeft WP8.1 nu ook al: Settings - Ringtones + sounds - manage app sounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Je kan ook een willekeurig notificatie tone instellen.
Als je eentje zelf maakt en of tempert in een audioprogramma ( op je pc of zo ) en vervolgens op je telefoon zet......
Ik gebruik overigens allemaal zelf gefabriceerde tones.
Dan weet ik dat het iig mijn toestel is die aandacht wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Win10 Tech Preview geladen op een Lumia830; maar bij het updaten krijg ik nu een foutmelding 'we are currently unable to check for updates (80070002)

Weet iemand wat dit is, en hoe ik hiermee om moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:06:
Ik heb een Win10 Tech Preview geladen op een Lumia830; maar bij het updaten krijg ik nu een foutmelding 'we are currently unable to check for updates (80070002)

Weet iemand wat dit is, en hoe ik hiermee om moet gaan?
Heb een dergelijke foutmelding wel eens gezien toen ik geen sim in mijn toestel had, en de datum/tijd daardoor niet correct liep. Loopt die nu wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou een probleem kunnen zijn; ik heb de telefoon namelijk in de US gekocht afgelopen woensdag en ben nu weer in NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vraag is ... wat er dan synchroon moet lopen met wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
wellicht zit de gouden gids in de dialer. hoe cool zou dat zijn!
http://wmpoweruser.com/wi...ng-back-to-windows-phone/

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat je de dialer kunt gebruiken om namen te typen is al +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens in de store. Daar zitten ook een aantal dial apps in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Microsoft is echt top bezig! Ze luisteren steeds meer naar de wensen van de gebruikers!
Spartan may have its address bar at the bottom after all and other UI changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Amadeus1966 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:28:
Je kan ook een willekeurig notificatie tone instellen.
Als je eentje zelf maakt en of tempert in een audioprogramma ( op je pc of zo ) en vervolgens op je telefoon zet......
Veel handiger inderdaad dan gewoon het volume per app instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
vali schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:15:
Microsoft is echt top bezig! Ze luisteren steeds meer naar de wensen van de gebruikers!

[...]
Beetje voorbarig niet? Het gaat hier om één vage mockup waar wmpoweruser zelf ook "it is far too reminiscent of the current IE to be a new app, it is likely that this is an old concept" over zegt. Ik moet het nog zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
HooksForFeet schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:31:
[...]

Beetje voorbarig niet? Het gaat hier om één vage mockup waar wmpoweruser zelf ook "it is far too reminiscent of the current IE to be a new app, it is likely that this is an old concept" over zegt. Ik moet het nog zien..
We zullen het allemaal meemaken. Daarnaast zie ik Winhec als een betrouwbaardere bron dan 1 of andere foto van een vage bron.
The Windows Hardware Engineering Community (WinHEC) is where technical experts from around the world, and Microsoft, come together to make Windows great for every customer. The forum is designed to help educate, facilitate the exchange of ideas and give people a venue to share best practices and discuss future opportunities.

At WinHEC Shenzhen 2015 you’ll be able to attend executive keynotes, learn about the latest Microsoft products, get hands-on technical training, and meet other partners and customers within the Windows hardware community.

Microsoft is excited about the opportunity to come to Shenzhen and meet with the community face-to-face, to learn and share knowledge. Continue to visit this page for more information on the show, sessions and speakers.

[ Voor 70% gewijzigd door vali op 23-03-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 20:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Wel een paar toffe nieuwe mogelijkheden.

Zaklamp op quick toggle:
http://wmpoweruser.com/re...gle-in-the-action-centre/

En een timeriffic mogelijk op WP Phone?
http://wmpoweruser.com/wi...tooth-and-other-settings/

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu het probleem dat als ik op enig moment mijn camera gebruik, deze wel of niet afsluit (back inhouden), de eerst volgende keer ik de telefoon 'standby' zet, hij niet meer uit standby komt en blijft hangen op een zwart scherm. Glimp blijft gewoon werken en geeft ook updates, maar buiten dat doet hij helemaal niets meer. Enige optie is dan nog batterij eruit en alles werkt weer (tot ik de camera gebruik).

Dacht eerst dat het de soort camera was, maar wisselen tussen MS basic, Lumia cam of Lumia Classic, precies allemaal hetzelfde probleem.

Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe versie uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
kevin33 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:07:
Wel een paar toffe nieuwe mogelijkheden.

Zaklamp op quick toggle:
http://wmpoweruser.com/re...gle-in-the-action-centre/

En een timeriffic mogelijk op WP Phone?
http://wmpoweruser.com/wi...tooth-and-other-settings/
Hoe meer hoe beter, al heb ik wel een app als zaklamp welke me prima bevalt.
Maar hoe meer er standaard is geintergreerd hoe minder "app ballast " ik op mijn toestel heb.

Doch vind ik het wel demotiverend werken voor appontwikkelaars welke veel tijd en aandacht hebben besteed om een dergelijk iets als app te creeren.
Hoe klein of nietszeggend een dergelijke app voor sommige ook moge zijn,
er is er wel iemand geweest die er moeite voor gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Cool, win 10 komt nu ook naar andere lumiatoestellen met de eerstvolgende update.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:19
Behalve voor de 930 blijkbaar

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 12:12
Zelfde telefoon als de Lumia Icon en die wordt wel vermeld. Zal de L930 ook wel toegevoegd gaan worden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 15:19
Volgens Gabriel aul op Twitter voorlopig niet.
Er zou een bug in zitten waar ze aan werken.

Lumia 930 isn't on that list but the Lumia Icon is... Doesn't make sense.
Not its not gabe said on twitter its a bug specifically on the 930 they're working on.
Staat in de comment op windowscentral.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja maar blijft bullshit natuurlijk dat ze hem al 2x gebruiken bij presentaties en dan niet beschikbaar hebben. En waarom doen ze hem dan niet een week later of whatever. Gewoon raar dit. Ziet er ook niet uit als bug die je niet even hard-coded kunt oplossen.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Die Joe figuur met zijn just out of bed kapsel loopt al vanaf het begin met een 1520
dus dat zegt op zich niets.
Dat ze zelf bepaalde builds intern houden die nog te veel manken hebben om uitgerold te worden lijkt mij ook niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:16

nwagenaar

God, root. What's the differen

Martinspire schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:28:
Mja maar blijft bullshit natuurlijk dat ze hem al 2x gebruiken bij presentaties en dan niet beschikbaar hebben. En waarom doen ze hem dan niet een week later of whatever. Gewoon raar dit. Ziet er ook niet uit als bug die je niet even hard-coded kunt oplossen.
MS medewerkers zullen wellicht andere middelen hebben om WP10 geinstalleerd te krijgen. Maar wellicht was het gewoon een Lumia Icon (deze ziet er exact hetzelfde uit).

Mijn Icon is momenteel even uitgeleend aan een familielid en ik heb maar een Lumia 535 gekocht. Dus zodra de Windows Insider wordt geupdate; ga ik de 535 maar eens voorzien van WP10. Ik heb zo'n vermoeden dat het beter draait dan op mijn Icon met die hack :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 13:08
Ik heb helaas met mijn Lumia 930 nog geen kans gehad om het zelf te testen dus vraag ik het maar even hier.

Is er in Windows 10 nu support voor deeplinking van apps? Ik bedoel daarmee te zeggen stel je klikt op een youtube, facebook of twitter link tijdens het browsen en vervolgens wordt de specifieke app die die functie ondersteund opgestart.
Nu in 8.1 gebeurd dat niet en dat is best vervelend zo niet vaak bloed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Hoe snel kunnen we deze update verwachten en heb je daar die windows insider app voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

RayNbow

Kirika <3

Miki schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:05:
Is er in Windows 10 nu support voor deeplinking van apps? [...] Nu in 8.1 gebeurd dat niet en dat is best vervelend zo niet vaak bloed irritant.
Het gebeurt alleen als de site het ondersteunt, zie bijv. de Windows Phone store site. Als je zo'n pagina opent, wordt de store automatisch geopend. Apps kunnen namelijk een URI schema registreren (in het geval van de store, zune:navigate?appid=<id>).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 13:08
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:48:
[...]

Het gebeurt alleen als de site het ondersteunt, zie bijv. de Windows Phone store site. Als je zo'n pagina opent, wordt de store automatisch geopend. Apps kunnen namelijk een URI schema registreren (in het geval van de store, zune:navigate?appid=<id>).
Hmm, ik volg je gedeeltelijk...

Immers hoe zit het dan hoe iOS en Android dat deeplinken oplossen? Daar wordt je wel naar de betreffende app geleid. In Windows Phone wordt je bijvoorbeeld naar de mobiele facebook website geleid terwijl de app op de telefoon staat, dat is zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Miki schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:25:
[...]

Immers hoe zit het dan hoe iOS en Android dat deeplinken oplossen? Daar wordt je wel naar de betreffende app geleid. In Windows Phone wordt je bijvoorbeeld naar de mobiele facebook website geleid terwijl de app op de telefoon staat, dat is zo frustrerend.
Dat is iid erg kansloos :')

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je het nu over je reactie? Zelfde antwoord in dat geval.
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:48:
[...]

Volgens mij bedoelt hij gewoon een URL van een video oid die automatisch kan openen in een app (ipv website)?

Zoals een Youtube url (uit dit fora bv) die automatisch in TubePro opent of een facebook pagina die automatisch in facebook opent. Volgens mij werkt die URI enkel voor ingebakken apps van WP, maar niet voor eigen/losse apps (zoals een tubepro).

Of zoals je bv vanuit People een post of foto van iemand kiest, deze altijd in m.facebook.com opent ipv de facebook app zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-04-2015 13:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Miki schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:25:
[...]

Geen idee hoe iOS en Android dat precies oplossen (heb geen toestel om te testen), maar als Facebook het wil, kunnen ze de FB app starten als je een FB link opent.
SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:17:
[...]

Volgens mij bedoelt hij gewoon een URL van een video oid die automatisch kan openen in een app (ipv website)?
Dat kan. Open deze pagina maar eens op je Windows Phone: https://jsfiddle.net/ctyx516r/embedded/result/

HTML:
1
2
3
4
Launch FB...
<script>
window.location.href = 'fb:';
</script>
Zoals een Youtube url (uit dit fora bv) die automatisch in TubePro opent of een facebook pagina die automatisch in facebook opent. Volgens mij werkt die URI enkel voor ingebakken apps van WP, maar niet voor eigen/losse apps (zoals een tubepro).
Wat Facebook kan doen is kijken welke browser je gebruikt en vervolgens automatisch de FB app starten d.m.v. de fb: URI schema. Het punt is dat waarschijnlijk niet veel mensen hierop zitten te wachten. Wat als je nu wel even de webversie wilt gebruiken i.p.v. de app? Bij elke page load wordt je dan telkens naar de app gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:31:
[...]

Geen idee hoe iOS en Android dat precies oplossen (heb geen toestel om te testen), maar als Facebook het wil, kunnen ze de FB app starten als je een FB link opent.

[...]

Dat kan. Open deze pagina maar eens op je Windows Phone: https://jsfiddle.net/ctyx516r/embedded/result/

HTML:
1
2
3
4
Launch FB...
<script>
window.location.href = 'fb:';
</script>
Werkt inderdaad :)
[...]

Wat Facebook kan doen is kijken welke browser je gebruikt en vervolgens automatisch de FB app starten d.m.v. de fb: URI schema. Het punt is dat waarschijnlijk niet veel mensen hierop zitten te wachten. Wat als je nu wel even de webversie wilt gebruiken i.p.v. de app? Bij elke page load wordt je dan telkens naar de app gegooid.
Lang indrukken en keuze krijgen om hem in de browser te openen? Gewoon drukken is dan met de app openen, analoog aan nieuwe pagina openen in IE; standaard is in hetzelfde tabblad, met long-press kun je hem in een nieuw tabblad openen.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
Dat is een goede ja, veel fijner dan die pop-up die je bij android altijd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:17:
[...]

Heb je het nu over je reactie? Zelfde antwoord in dat geval.

[...]
neje, over dat gekul met WP icm apps die niet starten, dus idd zoals in het voorbeeld van Facebook. Met een moderns os kun je dat echt niet meer maken imo.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

warhamstr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:55:
[...]

neje, over dat gekul met WP icm apps die niet starten, dus idd zoals in het voorbeeld van Facebook. Met een moderns os kun je dat echt niet meer maken imo.
Deels, dit gaat volgens mij meer over links in IE, geen idee of ze daar nog iets aan doen. Maar in WP10 preview ga je vanuit People nu wel rechtstreeks naar Facebook of Twitter app. (ik zat net op een WP8, maar dit lijkt in WP10 dus wel te zijn gefixed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:03:
dit gaat volgens mij meer over links in IE, geen idee of ze daar nog iets aan doen.
Maar wie is "ze"? De enige partij die hier iets aan kan doen is de eigenaar van de betreffende website. Die moet zorgen dat de juiste app gestart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:24:
Maar wie is "ze"? De enige partij die hier iets aan kan doen is de eigenaar van de betreffende website. Die moet zorgen dat de juiste app gestart wordt.
Ik heb geen idee of bij Android of iOS er op een website ook aparte code wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

SinergyX schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:38:
[...]

Ik heb geen idee of bij Android of iOS er op een website ook aparte code wordt gebruikt?
Geen idee. De source van sites als FB en YouTube zijn aardig obfuscated, maar het zou ook kunnen dat er hardgecodeerde uitzonderingen zijn opgenomen in de browsers op Android en iOS.

(Zelf lijkt me dat zeer onverstandig; als er iets veranderd in een site en/of bijbehorende app, dan mag de browser dus geupdatet worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
RayNbow schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:35:
[...]

Geen idee. De source van sites als FB en YouTube zijn aardig obfuscated, maar het zou ook kunnen dat er hardgecodeerde uitzonderingen zijn opgenomen in de browsers op Android en iOS.

(Zelf lijkt me dat zeer onverstandig; als er iets veranderd in een site en/of bijbehorende app, dan mag de browser dus geupdatet worden.)
Zal dan wel op bzsis van de user agent zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft's Gabe Aul just dropped the news that the next build of the Windows 10 Preview for Windows Phone is due this Friday at 10 am PT (1 pm ET).
http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
Volgens mij is dat 1900 uur onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Hebben we mooi wat te doen dit weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-10 10:57
Balen. Is ze toch niet gelukt om de 'partition stitching' bug op te lossen... Icon is ook verdwenen van de lijst, helaas voor de 930 bezitters zoals mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:27:
Microsoft's Gabe Aul just dropped the news that the next build of the Windows 10 Preview for Windows Phone is due this Friday at 10 am PT (1 pm ET).
http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
Volgens mij is dat 1900 uur onze tijd.
Zal hem dit keer op mijn Lumia 520 installeren. Al valt de 930 en icon buiten de boot, ik had hem toch nooit op mijn main toestel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Panzer Dean schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:24:
Balen. Is ze toch niet gelukt om de 'partition stitching' bug op te lossen... Icon is ook verdwenen van de lijst, helaas voor de 930 bezitters zoals mijzelf.
Partition Stitching was de vorige bug. Dit ging over schaling.

En ik bedacht me laatst dat het mogelijk te maken heeft met Resolutie icm Schermformaat. De 1520 is bv ook 1080p, maar heeft een groter scherm. De 930 heeft volgens mij momenteel de hoogste PPI en hoogste resolutie.

Toch vind ik het raar want op demo's is er niets aan de hand. Had hem lekker vrij gegeven met de melding waar het dan spaak loopt. Dan kun je toch nog even kijken.

Maar goed, mijn eerste vraen zijn toch al "hoe stabiel is deze", "hoeveel mist er nog" en "is het bruikbaar voor dagelijks gebruik?". We hebben hier overigens nog wel een L920 thuis, maar ik denk niet dat pap hem even uit wil lenen. Verder alleen 930s. Overigens snap ik ook nog steeds niet waarom de 930 niet hoger staat in de gebruiksstatistieken van WP. Het is echt het enige wat ik nog zie momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor wat betreft de bekende bugs van de release van vanavond, daar heeft WMPU een aardig artikel over gelezen:

http://wmpoweruser.com/wa...nical-preview-read-first/

Ik vind het niet zo schokkend allemaal. Maar ik heb dan ook makkelijk praten omdat de 925 zeker niet het toestel is dat ik dagelijks gebruik.
Straks bij thuiskomst de Lumia even aan de lader en dan om 19:00 uur "refresh, refresh, refresh!"
Panzer Dean schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:24:
De Icon en 930 hebben een probleem met de weergave, niet met partition stichting. Op deze twee toestellen wordt alles verschrikkelijk klein weergegeven heeft Microsoft laten weten. Zal ongetwijfeld met een PPI-scherm type issue te maken hebben. Zo iets wordt vast rap opgelost door Microsoft.

[ Voor 39% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 10:49 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Gaan de update gewoon proberen vanavond / morgen. Mocht het niks zijn dan de update ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker dat ik die ga proberen, grootste probleem op mijn 830 is performance, games en 'grafische' apps zijn bizar traag. 3D game komt niet voorbij de gok 5fps. Dus alles wat het beter maakt, installeer ik meteen, of daar nu nieuwe bugs mee komen of niet :P

Die blog van MS over de nieuwe update is nog niet online helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 10-04-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:57:
Zeker dat ik die ga proberen, grootste probleem op mijn 830 is performance, games en 'grafische' apps zijn bizar traag. 3D game komt niet voorbij de gok 5fps. Dus alles wat het beter maakt, installeer ik meteen, of daar nu nieuwe bugs mee komen of niet :P

L830 is nou ook niet bepaald een telefoon gemaakt voor grafisch veeleisende games. :D
Daar scoort ie heel slecht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SuikerBrood schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:52:
L830 is nou ook niet bepaald een telefoon gemaakt voor grafisch veeleisende games. :D
Daar scoort ie heel slecht op.
Als de 830 dat al niet kan, wat zegt dan dan over de rest van de Lumia's (buiten 9 en 10 series). Zelfs mijn 920 heeft een performance van 10x niets bij 3D games op WP10 en die zou 'tot zelfs 50%' beter presteren op 3D graphics.

Daarbij praat ik over games die op WP8.1 gewoon probleemloos draaien (pure racing 2, crowd surfer, zelfs Candy Crush...), die amper meer draaien onder WP10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:10:
[...]

Als de 830 dat al niet kan, wat zegt dan dan over de rest van de Lumia's (buiten 9 en 10 series). Zelfs mijn 920 heeft een performance van 10x niets bij 3D games op WP10 en die zou 'tot zelfs 50%' beter presteren op 3D graphics.

Daarbij praat ik over games die op WP8.1 gewoon probleemloos draaien (pure racing 2, crowd surfer, zelfs Candy Crush...), die amper meer draaien onder WP10.
Ah dan komt het vast nog wel goed. Ik dacht dat je een 830 met een high-end vergeleek op he gebied van grafische kracht. Dan komt de 830 er bekaaid af. Hoe het in de preview is weet ik niet, de vorige preview heb ik alleen even kort mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zit per saldo maar een 305 chip is, zeker niet 1 van de snelste en heeft het zelfs moeilijk tegen de oudere 22x chips. Daarom hoop ik ook gewoon dat het wat drivers zijn in het OS die de slechte performance geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Iemand de update al draaiend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:57:
..

http://blogs.windows.com/...now-available-for-phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik las net een stuk op wp central....
Denk dat ik nog even wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Error op hun servers, in de komende twee uur zouden we kunnen downloaden, dus dat is dan binnen goed uur en kwartier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik las net dat ze de office eruit hebben gelaten.
Moet er nu wel echt serieus over na gaan denken als ik dat wel wil of kan veroorloven om voor de komende tijd zonder te zitten.
Tenzij er een alternatief te vinden is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Amadeus1966 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:04:
Moet er nu wel echt serieus over na gaan denken als ik dat wel wil of kan veroorloven om voor de komende tijd zonder te zitten.
Waar heb je dat gelezen? Heb niets gelezen daarover in de notes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Er zitten inderdaad wat serieuze bugs in.

- Office en OneNote zijn niet beschikbaar.
- Je kunt je data-connectie niet uitzetten.
- Je kunt Flight-modus niet aanzetten.

Hier een link naar een artikel op WindowsCentral met alle bugs:

http://www.windowscentral...ows-10-phones-10051-build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Back-up telefoon kopen :P Gebruik mijn l520 als mp3 speler en zolang die in wp10 zit ben ik tevreden. Dat je dataconnecties niet kan uitzetten doet mij vrij weinig, gezien er toch geen simkaart in zit. Al geeft dit soort bugs echt aan dat het nog heerlijk beta is :D

Van mij mocht Microsoft dit al in de wp8 tijdperk mogen doen!!

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 10-04-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ze brengen de komende tijd apps uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Klopt, ik had ergens gelezen dat ze dergelijke zaken expres er uit laten omdat ze dit dan gemakkelijker kunnen pushen vanuit de store.
Schijnt gemakkelijker te zijn met updaten.
Ipv een osupdate te pushen hoeven ze nu alleen maar een app te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45
Nou ik probeer de preview al de hele avond te downloaden, maar tot nu toe zie ik alleen maar server errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Hier hetzelfde, nog steeds niet binnen kunnen halen :(.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Bij mij geen server error meer maar ik kan mij alleen aanmelden voor ''Insider Slow''.. Volgens mij heb je daar niets aan.. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:02
De server errors zouden nu gefixt moeten zijn!
https://twitter.com/GabeAul/status/586633655541338113

Bij mij (Lumia 1520) nog steeds een server error, maar meerdere mensen zeggen dat de update nu kunnen downloaden.

[ Voor 44% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 10-04-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Het werkt! Ben de update aan het installeren. Vergeet niet voor ''Insider Fast'' te kiezen mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th_mas schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:01:
Het werkt! Ben de update aan het installeren. Vergeet niet voor ''Insider Fast'' te kiezen mensen!
Die optie heb je alleen als je al de eerste preview hebt. De upgraders vanaf 8.1 hebben die optie niet.
Ik lees wel dat ook steeds meer mensen met 8.1 kunnen updaten.

Mijn 2de Lumia ligt hier ongeduldig te wachten..
Komt hier nu ook binnen...updaten is gestart...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Op mijn l520 krijg ik nog steeds de error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
Ik vraag me eigenlijk wel af of ik deze update via de officiële manier geïnstalleerd kan krijgen op mijn Huawei? Mijn gevoel zegt dat het alleen op Nokia's kan. Maar gezien OneNote echt een must is kan ik het niet veroorloven hem op mijn 1020 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
Heilige Kaas schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:19:
Ik vraag me eigenlijk wel af of ik deze update via de officiële manier geïnstalleerd kan krijgen op mijn Huawei? Mijn gevoel zegt dat het alleen op Nokia's kan. Maar gezien OneNote echt een must is kan ik het niet veroorloven hem op mijn 1020 te zetten.
Nee, ze zijn nog bezig om de preview ook op andere merken telefoons te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Grr heb ik een update binnen is het GDR2.. Naja nu de update naar 10 aan het downloaden. Eens kijken wat het doet. Toestel voelt na de update na GDR2 wel sneller trouwens(l1520 hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Update binnen. Toestel compleet vastgelopen. Heb een pincode maar het toetsenbord reageert totaal niet.

Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th_mas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:05:
Update binnen. Toestel compleet vastgelopen. Heb een pincode maar het toetsenbord reageert totaal niet.

Lekker dan.
Je doet mee aan een alpha preview en hebt nog niet soft gereset? Lekker dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:42:
[...]

Je doet mee aan een alpha preview en hebt nog niet soft gereset? Lekker dan ;)
Je wilt niet weten hoe vaak ik soft gereset heb. Gelukkig heb ik een Lumia 830 waar ik de batterij zelf kan verwijderen, de aan/uit knop deed het in de meeste gevallen namelijk zelfs niet meer.

Zit weer op 8.1. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Bij mij is het de SIM kaart die Windows Phone 10 doet vastlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Laatst online: 08-10 14:07
Het invoeren van de code van de sim was bij mij het probleem. De "toetsen" reageerden wel alleen er verschijnt niets op het scherm. Na het invoeren van de code en het bevestigen liep hij steeds vast zoals hier boven beschreven.
Mijn work arround is het uitzetten van de de sim security. Daar moet je dan ook je code invoeren ik zag daar ook niks. Maar het werkte wel, het scheelt dat ik mijn telefoon nu kan gebruiken totdat iemand een fix heeft.

Het is trouwens een Lumia 925 met een HI sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
TheNiker2 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 02:10:
Het invoeren van de code van de sim was bij mij het probleem. De "toetsen" reageerden wel alleen er verschijnt niets op het scherm. Na het invoeren van de code en het bevestigen liep hij steeds vast zoals hier boven beschreven.
Mijn work arround is het uitzetten van de de sim security. Daar moet je dan ook je code invoeren ik zag daar ook niks. Maar het werkte wel, het scheelt dat ik mijn telefoon nu kan gebruiken totdat iemand een fix heeft.

Het is trouwens een Lumia 925 met een HI sim.
Zelfde probleem hier. Bedacht voor de tip met betrekking tot sim beveiliging uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45
Epiphany schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:53:
Grr heb ik een update binnen is het GDR2.. Naja nu de update naar 10 aan het downloaden. Eens kijken wat het doet. Toestel voelt na de update na GDR2 wel sneller trouwens(l1520 hier)
Had precies hetzelfde en ben toen maar gaan slapen. Telefoon zegt nu weer dat er een update is, maar downloaden lukt niet.

Heb hier een Lumia 535 trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door InZane op 11-04-2015 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Hier ook een Lumia 535. De telefoon is al drie kwartier bezig met een update voorbereiden maar zie verder niets bijzonders gebeuren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier draait een L630 W10 alpha2.

Van WP81 update 1 naar update 2 naar W10 alpha2. En daarna nog een fast lane update.
Straks verder spelen. Er zit op het eerste gezicht aardig wat verniewingen in t.o.v. de vorige build.

Updaten naar W10 alpha2 ging behoorlijk snel. Nu stond er ook niet veel op de Lumia 630 en dat zal er wel mee te maken hebben dat het allemaal zo snel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is het normaal dat de telefoon er zo lang over doet om de update voor te bereiden? De telefoon is al vanaf half acht bezig met de update voor te bereiden volgens de Insider App. Ik zie echter niets gebeuren en na opnieuw opstarten van de telefoon krijg ik dezelfde melding bij het openen van de app.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Ik heb gisteren dus ook het probleem gehad met het niet kunnen ontgrendelen (sim-pincode) van mijn telefoon na de Windows 10 update. Het toetsenbord lijkt te werken maar er verschijnen geen tekens.

Gelukkig was ik in staat om via mijn vergrendelde telefoon wel de Insider app te bereiken en ben ik dus weer naar 8.1. gegaan. Geen leuke ervaring, vooral na al dat wachten.

Vandaag mijn sim-pincode uitgezet en alsnog Windows 10 erop gezet. Ik moet zeggen dat het een hele verbetering is ten opzichte van de vorige preview. Dat was echt heel buggy en absoluut niet werkbaar voor langere periode. Dit is nog steeds een alpha build, maar afgezien van de Office apps die ontbreken vind ik het eigenlijk heel compleet en stabiel. De Email en Kalender app overstijgen zelfs in deze eerste fase hun Windows 8.1. tegenhangers met gemak. Project Spartan is jammer genoeg nog wel echt een beetje een teleurstelling, dat voelt nog niet echt ''snappy''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Lekker Ventje schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:03:
Is het normaal dat de telefoon er zo lang over doet om de update voor te bereiden? De telefoon is al vanaf half acht bezig met de update voor te bereiden volgens de Insider App. Ik zie echter niets gebeuren en na opnieuw opstarten van de telefoon krijg ik dezelfde melding bij het openen van de app.
Nee, volgens mij niet. Het voorbereiden van de update duurde bij mij een paar minuten. Misschien helpt het om de app opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Th_mas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:44:
[...]

Nee, volgens mij niet. Het voorbereiden van de update duurde bij mij een paar minuten. Misschien helpt het om de app opnieuw te installeren.
Er lijkt schot in de zaak te komen. Net een harde reset gegeven en bij het opstarten zag ik een updatescherm. Hij is iets aan het installeren nu. Gaat erg omslachtig zo maar volgens het scherm is het 't wachten waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al screenshots gevonden van iemand die hem op zijn L930 geforceerd heeft? Ben wel benieuwd hoe de scaling-bug eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
Ik wacht nog 1 of 2 versies af voordat ik WP10 op mijn L735 gooi. De reden is dat ik maar een telefoon heb en iets meer zekerheid wil kwa bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Th_mas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:38:
Ik heb gisteren dus ook het probleem gehad met het niet kunnen ontgrendelen (sim-pincode) van mijn telefoon na de Windows 10 update. Het toetsenbord lijkt te werken maar er verschijnen geen tekens.

Gelukkig was ik in staat om via mijn vergrendelde telefoon wel de Insider app te bereiken en ben ik dus weer naar 8.1. gegaan. Geen leuke ervaring, vooral na al dat wachten.

Vandaag mijn sim-pincode uitgezet en alsnog Windows 10 erop gezet. Ik moet zeggen dat het een hele verbetering is ten opzichte van de vorige preview. Dat was echt heel buggy en absoluut niet werkbaar voor langere periode. Dit is nog steeds een alpha build, maar afgezien van de Office apps die ontbreken vind ik het eigenlijk heel compleet en stabiel. De Email en Kalender app overstijgen zelfs in deze eerste fase hun Windows 8.1. tegenhangers met gemak. Project Spartan is jammer genoeg nog wel echt een beetje een teleurstelling, dat voelt nog niet echt ''snappy''.
Dus ik begrijp dat het goed werkt bij jou? Ik twijfel nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al ergens een soort review met screenshots ?
Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M