Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Yes....ik heb Here Drive.
Wel via een omweg.............een hele lange omweg.
Het komt er wezenlijk op neer dat je eerst je toestel interopunlocken moet en dan daarna op het handje here drive moet installeren ( sideloaden )

De directe links mag ik gezien het beleid hier niet plaatsen.
Maar een stap in de goede richting is XDA
" Interop Unlock for Windows 10 Mobile + All Capabilities" en "[Interop][Windows 10 Mobile] How to install Here Drive+ and Here Maps".

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Amadeus1966
Oké, na wat makken heb ik het eea toch draaiende gekregen.
Behalve Glance en de Here applicatie's eigenlijk weinig op aan te merken.
Het geheel draait vrij soepel en het ziet er iets anders uit dan 8.1.

Enige nadeel vind ik de gekoppelde mailaccounts, op een één of andere manier vind ik deze niet zo overzichtelijk als de oude versie.
Hetzelfde als met de kalender.
Het is gewoon anders.
De fotogalerij vind ik ook een stap achterwaarts en zie daarin veel dubbele afbeeldingen.
Ook de menu/tekstbalken hebben soms dubbele regels en je merkt gewoon dat het eea gewoon nog niet af is.
Browsen gaat wel een stuk vlotter dan onder 8.1
De actioncenter is wel wat druk maar beter configureerbaar dan het oude.

De rest moet zich maar uitwijzen en kan er eigenlijk nog weinig zinnigs over zeggen.
Vind het in ieder geval een stuk kleurrijker.

Hier staat Here er gewoon op hoor? Als ik terug ga naar 8.1 en dan de 10 upgrade uitvoer (zelfs met hard reset als 10 erop staat), dan staan de Here apps er gewoon bij. Al vind ik de normale Maps app al even prima als Here Maps en qua Drive heb ik daar toch al een alternatief voor. Maar ik denk dat Nokia wel werkt aan een Universele app, maar dat dit even duurt nog.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
En hup weer zelfde probleem met berichten zoals voorheen, dus voor mij is deze build niet geslaagd ofwel ligt het gewoon aan die app

Verwijderd

Photo app crashte als je "mappen" aan klikte in de huidige build, app heeft een update gehad waardoor dat verholpen is, echter is (voor zover ik getest heb) ook het automatisch upload probleem ermee verholpen.

Nieuw gemaakte foto's zie ik binnen de 30 seconden in mijn onedrive map op de tablet/laptop verschijnen.

• Amadeus1966
Apparaten hub werkt ook nog niet.
Windowscentral app is nu ook met pensioen ( kan mij er niet meer op inloggen ),
dus dan maar de website gepint.
Zaklamp app is ook niet meer nodig.
Here had ik al opgelost.

Voor de rest schijnt het allemaal wel zo'n beetje te werken.
Behalve dat ik nu nog steeds glance/glimp aan heb staan.

• Noppesnada
  • Laatst online: 16:58
Ook een update gedaan op mijn Lumia 532 naar 10581.

Mijn startscherm is helemaal in de war, alles loopt door elkaar, een grote brei.

Ik kan wel op de gok diverse apps starten en ook naar beneden swypen lukt.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ? Batterij is er al uit geweest.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Noppesnada schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:14:
Ook een update gedaan op mijn Lumia 532 naar 10581.

Mijn startscherm is helemaal in de war, alles loopt door elkaar, een grote brei.

Ik kan wel op de gok diverse apps starten en ook naar beneden swypen lukt.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ? Batterij is er al uit geweest.
Als je had gelezen op Microsoft's Blog dan had je gezien dat dat een known issue was met een simpele fix (onderste known issue).

Patient gamer

• Noppesnada
  • Laatst online: 16:58
blmp schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:28:
[...]

Als je had gelezen op Microsoft's Blog dan had je gezien dat dat een known issue was met een simpele fix (onderste known issue).
Thanks,

Opgelost

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 21:25
Ik krijg geen meldingen meer in m'n notificatie scherm van nieuwe mails ?

• blmp
  • Niet online
r2504 schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:20:
Ik krijg geen meldingen meer in m'n notificatie scherm van nieuwe mails ?
Staan notificaties nog wel aan in je Mail app settings?

Patient gamer

• Sokmetknopen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-03-2024
Zijn er meer mensen die problemen hebben met synchronisatie van OneNote?
Ik heb build 10581 op mijn lumia 925 staan.
Automatisch synchroniseren gebeurt niet, en handmatig alleen bij de 1e keer downloaden na een nieuwe installatie van windows.

Verder werkt deze built trouwens soepel en heb nog niet tegen grote bijzonderheden aangelopen.

• blmp
  • Niet online
Sokmetknopen schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:51:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met synchronisatie van OneNote?
Ik heb build 10581 op mijn lumia 925 staan.
Automatisch synchroniseren gebeurt niet, en handmatig alleen bij de 1e keer downloaden na een nieuwe installatie van windows.
Net iets op desktop Onenote getypt en binnen 5sec staat het op mijn Lumia 930. Dus lijkt te werken hier.

Patient gamer

• Sokmetknopen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-03-2024
blmp schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:53:
[...]

Net iets op desktop Onenote getypt en binnen 5sec staat het op mijn Lumia 930. Dus lijkt te werken hier.
Bij mij niet....'notitieblokken automatisch synchroniseren' en 'alle bestanden en afbeeldingen synchroniseren staat aan'..accounts zijn hetzelfde op pc en lumia en pc upload wel naar OneDrive (als ik OneNote via de browser open zijn notities gewoon gesynchroniseerd...)
Ik snap er niks van, het is niet sinds deze laatste build, maar begrijp dus niet waar het aan ligt...

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:47

KL643

beeldaandemuur

Afgelopen week een Lumia 930 op de kop getikt omdat ik Windows eens een keer wil proberen. Uiteraard Windows 10 erop gezet en wat mij opvalt is dat wanneer ik maps gebruik, de telefoon behoorlijk warm wordt onderin. Is dat normaal? Verder connect hij niet altijd met alle openbare netwerken maar dat is na een reboot opgelost. Verder loopt het allemaal wel lekker vlotjes :)

off topic : hopelijk wordt het app aanbod snel beter want nu hou ik nog mijn G4 achter de hand ivm instagram, flickr en canon remote want dat is wel even een stapje terug.

Edit: Wat mij ook opvalt is dat het scrollen wel soepel gaat maar minder vlotjes als op mijn G4

[ Voor 8% gewijzigd door KL643 op 01-11-2015 16:12 . Reden: Typo ]

beeldaandemuur

• blmp
  • Niet online
KL643 schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:08:
Afgelopen week een Lumia 930 op de kop getikt omdat ik Windows eens een keer wil proberen. Uiteraard Windows 10 erop gezet en wat mij opvalt is dat wanneer ik maps gebruik, de telefoon behoorlijk warm wordt onderin. Is dat normaal? Verder connect hij niet altijd met alle openbare netwerken maar dat is na een reboot opgelost. Verder loopt het allemaal wel lekker vlotjes :)

off topic : hopelijk wordt het app aanbod snel beter want nu hou ik nog mijn G4 achter de hand ivm instagram, flickr en canon remote want dat is wel even een stapje terug.

Edit: Wat mij ook opvalt is dat het scrollen wel soepel gaat maar minder vlotjes als op mijn G4
Ah vrijwel gelijk als mij, ik had juist mijn Android verkocht en de 930 ervoor teruggekocht :P. Als de 930 wat zwaarder belast wordt (GPS, games etc.) worden de randen (en soms achterkant gewoon) af en toe vrij warm ja. Had zelf in het begin ook "hoort dat wel?".

Voor de apps die je noemt ben je ook beter af bij third party op Windows. Voor instagram kan ik 6tag aanraden, en lees dat voor flickr de 'flickr central' app aangeraden wordt.

En scrollen minder vlot? Raar ... hier is het echt super smooth sinds de laatste 10581 build, verslaat zeker mijn Nexus 5 en OnePlus One. Al ben ik geen Snapdragon 808 gewend :P

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 01-11-2015 16:27 ]

Patient gamer

• KL643

KL643

beeldaandemuur

blmp schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:19:
[...]

Ah vrijwel gelijk als mij, ik had juist mijn Android verkocht en de 930 ervoor teruggekocht :P. Als de 930 wat zwaarder belast wordt (GPS, games etc.) worden de randen af en toe vrij warm ja. Had zelf in het begin ook "hoort dat wel?".

Voor de apps die je noemt ben je ook beter af bij third party op Windows. Voor instagram kan ik 6tag aanraden, en lees dat voor flickr de 'flickr central' app aangeraden wordt.

En scrollen minder vlot? Raar ... hier is het echt super smooth sinds de laatste 10581 build, verslaat zeker mijn Nexus 5 en OnePlus One. Al ben ik geen Snapdragon 808 gewend :P
Die alternatieve apps heb ik al geïnstalleerd maar ik vind het niet echt geweldig (vergeleken met het origineel Android)

Begrijp mij niet verkeerd, het scrollen gaat ook super smooth hier maar als als ik snel naar beneden wil scrollen moet ik vaker het scherm aanraken dan op mijn G4.

beeldaandemuur

• r2504
blmp schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:31:
[...]
Staan notificaties nog wel aan in je Mail app settings?
Ja, alles lijkt correct te staan...

• Amadeus1966
Valt me op dat bij mij de wekker ook niet afgaat.
Iemand anders ook die ervaring?

Verwijderd

bestaat de mogelijkheid weer om foto's toe te voegen aan favorieten?

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:21:
bestaat de mogelijkheid weer om foto's toe te voegen aan favorieten?
Druk op het hartje :-)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:06
Amadeus1966 schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:15:
Ik heb mij ook een keer verslapen door de wekker van W10M. Heb je toevallig gebruikgemaakt van de wekker die er al tussen staat die "Goedemorgen" heet? Dat is namelijk een wekker die alleen op werkdagen afgaat... Met mijn slaperige kop heb ik die dus op zaterdag aangevinkt waardoor ik 1.5 uur te laat op mijn werk was...

• blmp
  • Niet online
r2504 schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:55:
[...]

Ja, alles lijkt correct te staan...
Hmm raar dan.
Wel 1x gehad op 10572 dat de wekker wel afging (binnen het OS), maar zonder geluid. Nou op 10581 nog geen problemen gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 01-11-2015 18:57 ]

Patient gamer

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Godsamme, laatste build heeft developen wel erg moeilijk gemaakt.

Steeds maar weer een Bootstrapping - device not found error. Hele middag al bezig, emulators werken wel maar daar worden de kaarten weer niet geladen :S.

Allemaal leuk zo'n DEVELOPER PREVIEW.. Maar dan ga ik er wel vanuit dat ik er gebruik van kan maken als developer.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

Uuhh als ik het goed heb is er alleen een Insider preview voor W10M uit en geen developer preview voor die zit nog op WindowsPhone 8.1. Maar kan het fout hebben natuurlijk.

It's never easy.....

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
Niels9001 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:02:
Godsamme, laatste build heeft developen wel erg moeilijk gemaakt.

Steeds maar weer een Bootstrapping - device not found error. Hele middag al bezig, emulators werken wel maar daar worden de kaarten weer niet geladen :S.

Allemaal leuk zo'n DEVELOPER PREVIEW.. Maar dan ga ik er wel vanuit dat ik er gebruik van kan maken als developer.
Tot zover geen problemen met developing met de laatste build. Loopt als een zonnetje. Er zal wel iets met jouw installatie fout gegaan zijn...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:53
Ik merk nu wel dat Wi-Fi niet altijd reconnect. In mijn huiskamer heb ik goed bereik, maar zodra ik de tuin in ben geweest, en kom terug, wil niet altijd connecten met Wi-Fi
Meer mensen?

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Swerfer schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:35:
[...]

Tot zover geen problemen met developing met de laatste build. Loopt als een zonnetje. Er zal wel iets met jouw installatie fout gegaan zijn...
:(.

MSDN staat er vol mee, niet echt een antwoord vanuit MS.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Ik heb 2 mensen waarvan ik zeker weet dat hun 06 niet gekoppeld is aan Skype, daar kan ik ook gewoon kiezen tussen SMS en Skype, weet je zeker dat bij gekoppelde profielen (personen -> vrouw -> ketting onderin) daar ze wel goed staan?
Ik heb dus een hard reset gedaan, en eerst voor ik de messaging app opende de Skype app geopened....
Nu werkt alles zoals een zonnetje....

Wel een zonnetje...

Ik heb wel nog gelijktijdige notificaties van de Messaging app en Skype...

Hoe doen jullie het ?

Hebben jullie de skype app verwijderd of...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meldingen in de settings uitzetten van 1 van de 2 :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• blmp
  • Niet online
Icaru schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:26:
[...]

Ik heb wel nog gelijktijdige notificaties van de Messaging app en Skype...

Hoe doen jullie het ?

Hebben jullie de skype app verwijderd of...
Ik heb Skype verwijderd en gebruik de Messaging app gewoon.

Patient gamer

• Amadeus1966
Sommige dingen gaan wel wat langzamer ( niet storend, maar wel merkbaar ).
Installeren van apps, zowel vanuit de store als sideloaden duurt langer.
Maar ook het opstarten van apps schijnt iets langer te duren.

• blmp
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:20:
Sommige dingen gaan wel wat langzamer ( niet storend, maar wel merkbaar ).
Installeren van apps, zowel vanuit de store als sideloaden duurt langer.
Maar ook het opstarten van apps schijnt iets langer te duren.
De Store is nu tenminste bruikbaar voor app installaties. Een paar versies terug kon je 10minuten wachten tot een 4,8MB app gedownload en geinstalleerd was.

Maar ook het opstarten van apps schijnt iets langer te duren. ... Schijnt? Niet zelf ondervonden? :P

Merk zelf dat de enige apps die trager opstarten Windows Phone 8.1 apps zijn. Zoals Facebook Messenger, Spotify etc.

Patient gamer

• Caelorum
  • Laatst online: 19:48
Niels9001 schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:07:
[...] :(.

MSDN staat er vol mee, niet echt een antwoord vanuit MS.
Tja een build waarbij ze het volgende aangeven zou mij als ontwikkelaar nou niet echt toe brengen om deze te installeren.. Zou eerder een build overslaan, ongeacht de tech die ik zou gebruiken om apps te maken/deployen:
[...] •Deploying Silverlight apps through Visual Studio to your phone won’t work in this build. You can deploy UWP apps to your phone without any issues. [..]

• r2504
blmp schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:33:
[...]
Wel 1x gehad op 10572 dat de wekker wel afging (binnen het OS), maar zonder geluid. Nou op 10581 nog geen problemen gehad.
Het zijn ook niet alléén de mail notifications die ik mis, maar dus alles... geen pop-up bovenaan, geen regel in het notification center en ook geen geluidje.

Ik heb zowel via settings als via de account zelf alles al eens getoggle'd en ook het geluidje is het standaard Nokia mail geluidje (en werkt dus).

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb geen hard reset gedaan na de update maar ik merk wel dat de batterij nu harder leeg loopt dan bij een vorige versie die ik heb geprobeerd. Verder redelijk tevreden.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb hem vrijdag geïnstalleerd, maar ben er nog niet echt tevreden over, sommige apps zoals Yammer werken niet meer, maar grootste probleem is dat het lockscreen deels kapot lijkt te zijn, zo word de tijd niet weergegeven, en gaat het swipen voor unlock buggy.

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
r2504 schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:25:
[...]

Het zijn ook niet alléén de mail notifications die ik mis, maar dus alles... geen pop-up bovenaan, geen regel in het notification center en ook geen geluidje.

Ik heb zowel via settings als via de account zelf alles al eens getoggle'd en ook het geluidje is het standaard Nokia mail geluidje (en werkt dus).
Ik krijg ook geen meldingen meer van e-mails in het notification center (ook geen toasts meer). Dit is al een paar builds aan de gang bij mij.
De instellingen van de e-mail account staan gewoon goed, heb geen idee waar dit aan kan liggen.

• r2504
Voor andere dingen zoals Whatsapp en dergelijke werkt het wel... lijkt me dus een specifiek probleem met de mail notificaties.

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
GameFreak schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:12:
[...]

Ik krijg ook geen meldingen meer van e-mails in het notification center (ook geen toasts meer). Dit is al een paar builds aan de gang bij mij.
De instellingen van de e-mail account staan gewoon goed, heb geen idee waar dit aan kan liggen.
Hier hetzelfde, beide ingestelde mailaccounts geven geen notificaties weer in het actioncenter of dmv toastnotificaties. Wel worden de live tiles geüpdate en doen de andere notificaties het wel (in tegenstelling tot de vorige build).
Ik laat de hard reset wel even achterwege en hoop dat het wordt gefixed in de volgende build.

• rem83
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06-2024
Staan de opties 'Show a notification banner' & 'Play a sound' bij jullie wel aan in de mail client?
(druk op de 3 puntjes rechtsonderin het scherm na openen van de app -> settings -> options -> correcte mail account selecteren -> 'Notifications' onderdeel onderin dit scherm)

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
Ik heb het ook 1 keer gehad dat mijn wekker afging zonder geluid. Ik had een geluid gekozen vanaf onedrive dat de eerste keer werd gedownload. De eerste keer ging het goed toen die af moest gaan, maar daarna niet meer. Toen heb ik hetzelfde nummer gedownload met groove en geselecteerd in de music map. Sindsdien is die altijd afgegaan.

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
rem83 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:35:
Staan de opties 'Show a notification banner' & 'Play a sound' bij jullie wel aan in de mail client?
(druk op de 3 puntjes rechtsonderin het scherm na openen van de app -> settings -> options -> correcte mail account selecteren -> 'Notifications' onderdeel onderin dit scherm)
Ja die staan uiteraard goed (al heb ik sound niet aanstaan omdat ik niet bij elk mailtje een geluid wil horen)

• Amadeus1966
Rips10 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:42:
[...]

Ik heb het ook 1 keer gehad dat mijn wekker afging zonder geluid. Ik had een geluid gekozen vanaf onedrive dat de eerste keer werd gedownload. De eerste keer ging het goed toen die af moest gaan, maar daarna niet meer. Toen heb ik hetzelfde nummer gedownload met groove en geselecteerd in de music map. Sindsdien is die altijd afgegaan.
Thx
Daar gaan we even mee aan de slag ;)

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-11 09:29
Mmm, kan de optie om Edge favorieten te syncen niet aanzetten. Staat een bericht 'Some Windows features are only available if you are using a Microsoft account or a work account.'

Had al ergens op een forum gelezen dat alleen een hard reset helpt. Klopt dat?

Daarnaast: klopt het dat de Inbox op dit moment geen Livetile is?

• blmp
  • Niet online
Ashram schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:15:
Mmm, kan de optie om Edge favorieten te syncen niet aanzetten. Staat een bericht 'Some Windows features are only available if you are using a Microsoft account or a work account.'

Had al ergens op een forum gelezen dat alleen een hard reset helpt. Klopt dat?

Daarnaast: klopt het dat de Inbox op dit moment geen Livetile is?
Als je niks raars met je account gedaan hebt of iets dergelijks lijkt me een hard reset inderdaad de oplossing.

Inbox livetile? Die standaard Mail tile is toch gewoon een livetile?

Patient gamer

Verwijderd

Heeft iemand al vanuit de Edge browser media gecast naar een televisie of tablet of zoiets.

Ik heb het wel met mijn pc insider build (10576) gedaan maar werkt het ook vanaf de mobiele Edge browser?

• Rips10
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:27:
Heeft iemand al vanuit de Edge browser media gecast naar een televisie of tablet of zoiets.

Ik heb het wel met mijn pc insider build (10576) gedaan maar werkt het ook vanaf de mobiele Edge browser?
Ik kan wel gemakkelijk mijn (telefoon) scherm verbinden met mijn televisie. Weet niet welke content er vanuit edge te casten is en hoe?

Verwijderd

Rips10 schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:41:
[...]
Ik kan wel gemakkelijk mijn (telefoon) scherm verbinden met mijn televisie. Weet niet welke content er vanuit edge te casten is en hoe?
Hoe (desktop):
http://www.tenforums.com/...-device-windows-10-a.html

Is de nieuwe "Cast media to device” optie van de Edge browser ook beschikbaar in de mobile browser?

• Rips10
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:53:
[...]
Is de nieuwe "Cast media to device” optie van de Edge browser ook beschikbaar in de mobile browser?
Nee, deze functie is nog niet beschikbaar in de mobiele Edge browser.

• blmp
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:53:
[...]

Hoe (desktop):
http://www.tenforums.com/...-device-windows-10-a.html

Lijkt me niet echt nodig op mobile, gezien je gewoon je hele scherm kan casten.

Patient gamer

• Amadeus1966
Amadeus1966 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:56:
[...]

Thx
Daar gaan we even mee aan de slag ;)
Zal mezelf even quoten...
Microsoft is wel bezorgd om mijn nachtrust.
Krijg die wekker op geen enkele manier aan de loop.

Ha, toch iets gevonden wat er op lijkt.
Hier mijn nogal omslachtig en onhandige workarround ...........

Stel je alarm in zoals gebruikelijk ( wektone maakt hier in dit geval niets uit ).
Daarna ga naar instellingen/persoonlijke instellingen/vergrendelscherm.
Selecteer bij apps kiezen om snelle statusinformatie weer te geven "Alarmen en Klok".

Ga vervolgens naar Geluiden/App-geluiden beheren.
Zet hier bij Meldingen van deze aps weergeven "alarmen en klok" aan.
Vervolgens tik je op dezelfde alarmen en klok om bij de onderliggende instellingen te komen.
Ik heb daar alles als volgt staan.
Meldingen;
Banners en meldingen weergeven ( aan )
Meldingen prive houden op het vergrendelscherm ( uit )
Trillen indien ondersteunt ( aan )
Meldingsgeluid ( mijn wekkergeluid ).

That's it.

Gek genoeg als ik te lang in dat menu rondsnuffel crast de boel en sta ik weer op mijn startscherm te kijken.

Toegegeven het is zo omslachtig als je maar kan bedenken, maar het werkt ( voor mij althans ).

[ Voor 63% gewijzigd door Amadeus1966 op 03-11-2015 03:02 ]

• raptorix
Ik moet toch wel zeggen dat ik het nog vrij buggy vind, zo kan ik geen account voor mijn werkmail aanmaken. Ook kan ik geen apps installeren in de shop, als ik op het knopje druk gebeurt er simpelweg niets. En zo zijn er toch een heleboel zaken die gewoonweg niet werken, of niet geïmplementeerd lijken te zijn. Nu dacht ik met een reset terug te kunnen rollen, maar dit resulteert in een reset naar een verse windows 10....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

raptorix schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:05:
Ik moet toch wel zeggen dat ik het nog vrij buggy vind, zo kan ik geen account voor mijn werkmail aanmaken. Ook kan ik geen apps installeren in de shop, als ik op het knopje druk gebeurt er simpelweg niets. En zo zijn er toch een heleboel zaken die gewoonweg niet werken, of niet geïmplementeerd lijken te zijn. Nu dacht ik met een reset terug te kunnen rollen, maar dit resulteert in een reset naar een verse windows 10....
Om terug te willen moet je de recovery tool gebruiken, alleen dan kan je weer terug naar 8.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• raptorix
SinergyX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:33:
[...]

Om terug te willen moet je de recovery tool gebruiken, alleen dan kan je weer terug naar 8.
Ja dat begreep ik, twijfel nog een beetje.

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 10:45
Al een hard reset geprobeerd? Ik heb zondag de laatste build geinstalleerd en herken geen van je problemen, de store werkt prima en heb ook meerdere mailaccounts die prima syncen.

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 10:45
.

[ Voor 98% gewijzigd door The_Anarchist op 03-11-2015 16:33 ]

• blmp
  • Niet online
Hmm verwachting is dat we mogelijk deze week weer een nieuwe build krijgen.

"We have a couple of builds that are looking good in internal rings. It's possible we'll see them later this week to Fast.".

Patient gamer

• Swerfer
  • Laatst online: 10-11 18:54
blmp schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:00:
Hmm verwachting is dat we mogelijk deze week weer een nieuwe build krijgen.

"We have a couple of builds that are looking good in internal rings. It's possible we'll see them later this week to Fast.".
Sterker nog, het wordt misschien de RTM:

http://www.nokiapoweruser...0586-to-be-the-rtm-build/

Of er komt nog 1 build tussen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• r2504
Zoals men als comment schrijft op je link... hopelijk is het NIET waar... 581 is een stap vooruit maar om zo snel nu plots een RTM te hebben lijkt me bizar (of is het puur release druk die begint te wegen ?)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

r2504 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
Zoals men als comment schrijft op je link... hopelijk is het NIET waar... 581 is een stap vooruit maar om zo snel nu plots een RTM te hebben lijkt me bizar (of is het puur release druk die begint te wegen ?)
Het kan zijn dat ze achter de schermen al veel meer gepolijst hebben dan wij tot nu toe hebben gezien dus je weet niet hoeveel de nieuwe release verbeterd is.

Ik vind de laatste release (fast ring) overigens prima werken op een bug hier en daar na. En als je ziet hoe groot de stappen zijn die Microsoft met de laatste paar releases genomen heeft dan heb ik er goed vertrouwen in dat we heel dicht tegen de RTM aan zitten.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 15:36
r2504 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
De nieuwe Lumia toestellen krijgen naar verluid build 10586 voorgeinstalleerd als ze worden verscheept. Dat moet voor het einde van de maand gebeuren, dus de build moet zo'n beetje af zijn ondertussen.

• netblade
  • Laatst online: 18:21

netblade

Sunrise

Ik moet zeggen dat ik op kleine bugjes heel erg te spreken ben over de laatste build, zodra de RTM uitgerold wordt ga ik denk ik mijn Lumia als standaard toestel gebruiken ipv mijn HTC M8 totdat 6.0 voor dit toestel uitkomt (5.01 is een regelrecht drama op android)..

De enige issues die ik nog ervaar zijn de 'rijke modus' bij de camera app op mijn 640, deze doet niks. En dat mijn sd kaart als enig intern geheugen gezien wordt.En soms wat gekke dingen met de store (apps die niet lijken te updaten maar dit wel doen). Al met al erg tevreden, vooral over de snelheid wat ze nog uit een SD400 weten te halen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• vali
We gaan vrij snel een nieuwe build verwachten. RTM komt er zoals het er nu uit ziet vrij snel aan.
Gabe Aul today confirmed on Twitter that the company has some good Windows 10 builds in internal rings, and they might get released to Insiders on the fast ring later this week:
Merk dat de laatste build heerlijk draait op mijn l930, maar op mijn l520 heeft hij nog wat meer optimalisatie nodig. Hij draait zeker niet slecht, maar wel minder snel dan dan wp8.1. Dit geeft ook aan dat MS voornamelijk optimalisatie toepast op snellere toestellen en dat toestellen met 512mb de update waarschijnlijk in de laatste update fase gaat krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door vali op 04-11-2015 08:51 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

JSchut

.....

Ik wil/ga de overstap maken van iOs naar Win10 phone (lumia 950). Nu heb ik 4000+ foto's op m'n iPhone staan en deze wil ik naar Onedrive zetten. Nu weet ik dat de ruimte binnenkort gekort gaat worden maar een abbo nemen voor meer ruimte is geen probleem.

De iOs Onedrive app geinstalleerd en camera upload (ook in achtergrond) aangezet. Na een uurtje of 3 indexeren begon hij met uploaden. Dit is echter zo traag dat ik bang ben dat ik er over een jaar of 10 nog op aan het wachten ben. Is dit een probleem van de app of is dit Onedrive eigen?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• vali
JSchut schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:01:
Ik wil/ga de overstap maken van iOs naar Win10 phone (lumia 950). Nu heb ik 4000+ foto's op m'n iPhone staan en deze wil ik naar Onedrive zetten. Nu weet ik dat de ruimte binnenkort gekort gaat worden maar een abbo nemen voor meer ruimte is geen probleem.

De iOs Onedrive app geinstalleerd en camera upload (ook in achtergrond) aangezet. Na een uurtje of 3 indexeren begon hij met uploaden. Dit is echter zo traag dat ik bang ben dat ik er over een jaar of 10 nog op aan het wachten ben. Is dit een probleem van de app of is dit Onedrive eigen?
Als hij aan het wifi zit kan het inderdaad nog steeds eventjes duren. Beschik je niet over een computer waar je het in de onedrive folder kan slepen? Dit gaat natuurlijk aanzienlijk stukken sneller.

• JSchut

JSchut

.....

vali schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:08:
[...]

Als hij aan het wifi zit kan het inderdaad nog steeds eventjes duren. Beschik je niet over een computer waar je het in de onedrive folder kan slepen? Dit gaat natuurlijk aanzienlijk stukken sneller.
Ik begrijp uiteraard dat het even duurt. Maar 71 foto's in 12 uur is wel erg magertjes.

Vandaar ook mijn vraag of het Onedrive eigen is of dat het eerder aan de app ligt. Als het aan de app ligt dan zal ik alles even op een PC zetten en alles via deze weg naar onedrive uploaden.

Ik hoop wel dat de windows phone 10 app beter is :)

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:11:
[...]

Ik begrijp uiteraard dat het even duurt. Maar 71 foto's in 12 uur is wel erg magertjes.

Vandaar ook mijn vraag of het Onedrive eigen is of dat het eerder aan de app ligt. Als het aan de app ligt dan zal ik alles even op een PC zetten en alles via deze weg naar onedrive uploaden.

Dat is echt bizar langzaam. Op de pc wordt er bij mij 14 GB in 3,5 uur ofzo geupload.

• JSchut

JSchut

.....

scartissue schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:14:
[...]

Dat is echt bizar langzaam. Op de pc wordt er bij mij 14 GB in 3,5 uur ofzo geupload.
Dan ga ik ervan uit dat de app gewoon slecht werkt. Alles maar even via de PC uploaden dan.

• vali
JSchut schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:11:
[...]

Moet zeggen dat ik niet zulke trage uploads heb gehad met onedrive app op mijn WP.

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:26
Ik liep vorige week ook tegen dit probleem aan, de OneDrive app via Wifi is echt tergend traag. Ik heb het uiteindelijk ook maar op 'slecht werkende app' gegooid.

Zou inderdaad je iPhone aan een PC hangen en dan foto's rechtstreeks naar Onedrive map slepen.

• r2504
Waar kan je tegenwoordig zien welke apps een update hebben gehad ?

In de Store kan ik wel naar "Downloads and updates"... maar die lijst is steeds leeg (tenzij er toevallig een update is, maar eens geinstalleerd is hij ook nergens meer zichtbaar.

• Icaru
r2504 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:41:

In de Store kan ik wel naar "Downloads and updates"... maar die lijst is steeds leeg (tenzij er toevallig een update is, maar eens geinstalleerd is hij ook nergens meer zichtbaar.
Idd, dat vind ik ook een serieus minpunt...
Ik heb de optie om auto updates te doen uitgezet, juist om te weten wat er vernieuwd is in de nieuwe versies van apps, maar dit is blijkbaar ook niet te zien of ik weet alvast niet hoe...

• vali
r2504 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:41:

Hebben ze bij windows 10 for phones eruit gesloopt. Ik volg paar websites waar nog wel bij de meest bekende apps weergeven als er een update is. Daarnaast heb ik automatisch updaten sowieso uitgezet. Wil namelijk zelf bepalen wanneer ik een app ga updaten.

Btw, er is een petitie gestart in de hoop dat MS het aantal gratis GB cloudopslag weer veranderd.

Je kan hier ook voten. Het laatste heeft echt bizar veel votes al. Hopelijk doen ze er ook iets mee.

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 04-11-2015 11:26 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:11

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik snap die ophef om het wegnemen van iets dat gratis is niet. Zijn mensen echt nog steeds zo naïef dat ze denken dat ze recht hebben op iets omdat het een tijd gratis is geweest? Als OneDrive zo belangrijk voor je is dan koop je toch gewoon een abonnementje?

Windows 10 is gratis en MS heeft al aangegeven om Windows meer als een service te gaan zien. Dan is het logisch dat daar ergens voor betaald moet worden.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• vali
Boss schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:57:
Ik snap die ophef om het wegnemen van iets dat gratis is niet. Zijn mensen echt nog steeds zo naïef dat ze denken dat ze recht hebben op iets omdat het een tijd gratis is geweest? Als OneDrive zo belangrijk voor je is dan koop je toch gewoon een abonnementje?

Windows 10 is gratis en MS heeft al aangegeven om Windows meer als een service te gaan zien. Dan is het logisch dat daar ergens voor betaald moet worden.
De ophef is ontstaan omdat MS steeds meer mensen afhankelijk ging maken van de Cloud. Ik snap dat ze niet onbeperkte opslag kunnen creëren, maar mijns inziens is 5 GB wel erg weinig als user. Zeker als je doet wat MS graag wilt dat men doet, en dat is alles in de cloud opslaan.

Als je als Windows phone gebruiker standaard al je foto's in de cloud opslaat (dit staat standaard aan) dan kom je al aardig snel in de buurt van de 5 GB. Daarom hadden ze vrij snel de actie 15Gb gratis cloudopslag in het leven geroepen. Nu dit allemaal weg is en gebruikers straks verplicht zijn voor Onedrive te betalen willen ze hun opslag behouden, dan is het nog maar de vraag hoeveel gebruikers willen betalen.

Zelf merk ik er vrij weinig van, aangezien ik 10TB aan opslag heb, maar kan mij zeer goed begrijpen dat een zeer groot deel er totaal niet blij mee is en overwegen een andere cloud dienst te gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 04-11-2015 12:18 ]

• r2504
Ik snap die ophef om het wegnemen van iets dat gratis is niet. Zijn mensen echt nog steeds zo naïef dat ze denken dat ze recht hebben op iets omdat het een tijd gratis is geweest?
Volgens mij is het zelfs een illegale praktijk onder de vorm van "uitlokken". Je kan ook moeilijk langs de ene kant Windows Mobile z'n cloud diensten gaan promoten (foto's en zelfs muziek spelen vanje OneDrive) om het dan nadien terug te brengen tot onrealistische volumes (kleiner dan het gemiddelde verbruik).

Grappig is trouwens dat ik vanmorgen nog een advertentie hoorde op de Belgische radio met "onbeperkte storage" !!!
Windows 10 is gratis
Kan je mij dan een serienummer bezorgen voor m'n PC die ik hier nog heb staan (staat enkel Linux op en wou dan wel eens die gratis Windows 10 van jou proberen).

[ Voor 6% gewijzigd door r2504 op 04-11-2015 12:20 ]

Verwijderd

Je kan niet heel je OS van OneDrive laten afhangen en dan de hoeveelheid ruimte drastisch beperken, tot het punt dat je zelfs met foto's moet opletten. Dat soort "bait and switch" strategie is niet gewoon anti-consument: Je beperkt effectief wat je met je telefoon kan doen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48

RayNbow

Kirika <3

Het helpt ook niet dat OneDrive dit in de FAQ opneemt:
OneDrive free with 5 GB: enough space for approximately 6,600 Office documents or 1,600 photos.*
*Based on 9-megapixel JPEG photos
Terwijl toestellen als de aankomende Lumia 950(XL) 20MP foto's schieten.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• KL643

KL643

beeldaandemuur

vali schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:17:
[...]

De ophef is ontstaan omdat MS steeds meer mensen afhankelijk ging maken van de Cloud. Ik snap dat ze niet onbeperkte opslag kunnen creëren, maar mijns inziens is 5 GB wel erg weinig als user. Zeker als je doet wat MS graag wilt dat men doet, en dat is alles in de cloud opslaan.
Nee, men laat zich afhankelijk maken, dat is je eigen keuze. Gratis is een illusie en daarom kies ik ervoor om het zelf te regelen (NAS).

beeldaandemuur

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

r2504 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:19:
[...]

Volgens mij is het zelfs een illegale praktijk onder de vorm van "uitlokken". Je kan ook moeilijk langs de ene kant Windows Mobile z'n cloud diensten gaan promoten (foto's en zelfs muziek spelen vanje OneDrive) om het dan nadien terug te brengen tot onrealistische volumes (kleiner dan het gemiddelde verbruik).

Grappig is trouwens dat ik vanmorgen nog een advertentie hoorde op de Belgische radio met "onbeperkte storage" !!!
Omdat het wel gewoon kan, zo simpel is het. Ik kan ipv m'n foto's ook gewoon MP3's op de onedrive slingeren, of 50/50 combinatie. Ik heb voor krap 5 euro in de maand office (+1TB), zit je echt zo hoog met die 5GB heb je voor de helft van dat bedrag 100GB. En speel je het beetje slim, heb je zelfs nog de mogelijkheid office-codes bij tablets/etc te krijgen zodat je jaar of 2 gratis zit.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2015 13:16 ]

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

KL643 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:02:
[...]

Nee, men laat zich afhankelijk maken, dat is je eigen keuze. Gratis is een illusie en daarom kies ik ervoor om het zelf te regelen (NAS).
Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, met OwnCloud bijvoorbeeld, of als je een Synology hebt met die diensten. Het enige jammere is dat je bijvoorbeeld je foto galerij in de standaard windows app niet kunt configureren om daar je foto's in te backuppen, of foto's ervan weer te geven.

Ik heb er geen moeite mee als ze je zouden willen laten betalen voor OneDrive opslag, maar biedt dan integratiemogelijkheden die wat meer moeite kosten als alternatief aan... Nu ben je gewoon te afhankelijk van MS diensten voor een prettig werkende telefoon.

Ach ja, waar heb ik dat eerder gezien; Android?

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Precies, Google en Apple doen exact hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door KL643 op 04-11-2015 13:11 ]

beeldaandemuur

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:11

Boss

+1 Overgewaardeerd

[...]
Gratis is een illusie en daarom kies ik ervoor om het zelf te regelen (NAS).
Ik heb ook een Synology staan, maar overweeg om die eruit te gooien en alles op OneDrive te zetten. Stroomkosten voor de NAS + S3 backup samen kost mij meer dan de €5 die ik bij MS kwijt zou zijn. Alleen betwijfel ik nog of OneDrive alleen betrouwbaar genoeg is of dat ik sowieso nog een backup nodig heb. Op een Synology kan wel een hoop meer, maar gebruik hem nu eigenlijk alleen voor files + photos.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:07
Boss schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
[...]

Ik heb ook een Synology staan, maar overweeg om die eruit te gooien en alles op OneDrive te zetten. Stroomkosten voor de NAS + S3 backup samen kost mij meer dan de €5 die ik bij MS kwijt zou zijn. Alleen betwijfel ik nog of OneDrive alleen betrouwbaar genoeg is of dat ik sowieso nog een backup nodig heb. Op een Synology kan wel een hoop meer, maar gebruik hem nu eigenlijk alleen voor files + photos.
Om toch snel bij de bestanden te komen en te synchroniseren met je eigen heb je alsnog een opslag medium nodig. Of dat je computer/laptop of nas moet zijn is dan de vraag. Kan mij voorstellen dat je een pc hebt met alleen een een ssd voor programma's en games zodat het een lekker stil systeem is.

Het is een luxe iig.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tja, als je het ding al hebt staan dan weet ik niet of je de afweging moet maken of je de functionaliteit nodig hebt. Ik heb zelf een 128 GB usbstick in mijn kabelmodem gestoken, dat wordt dan een netwerkshare en voor mij is dat voldoende (ik backup alleen foto's, documenten en wat config files). Als dat niet zo is kun je ook een usb-harddisk pakken.

Dat Onedrive terug gaat naar 5 GB vind ik ook wel schraal (is ook al de tweede keer dat ze dat doen trouwens alleen vorige keer mochten bestaande gebruikers wel houden wat ze hadden). Betalen vind ik op zich nog niet zo erg, maar dat wispelturig gedrag samen met dat ze ook van gratis naar meteen een stuk duurder dan de concurrentie gaan dat komt wel heel onbetrouwbaar over. Ik denk dat ik overstap op HubiC, zelfs als ze stoppen met de gratis variant dan zou ik prima tevreden zijn met de betaalde versie van 1 euro per maand.

Ik vind het er trouwens ook heel vreemd uitzien als ik in Windows10 de eigenschappen van mijn Onedrive opvraag, normaal gezien is de grootte op schijf meer, maar hier zit een of andere supercompressie op? :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ifM9DDBVwLWwoAVGCHfC7ebs/full.png

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• vali
[...]

Ze maken het offline backuppen helemaal niet meer zo gemakkelijk. Bij windows phone 8.1 werd dit automatisch gedaan in een mapje met de naam van je smartphone. Tegenwoordig is dit niet meer en heb je de keuze handmatig of , en hier komt het, met onedrive. Het is voor mensen die net wat meer kennis hebben van pc's niet moeilijk om het handmatig te doen, maar voor jan en anderman dus niet.

Ik backup het nu wekelijks handmatig de nieuwe foto's (inc living images) naar een share op mijn server. Ideaal vind ik het niet, maar het is niet anders. Heb genoeg opslag op mijn onedrive, maar ik heb persoonlijk geen privé foto's in de public cloud. Zijn er genoeg die dat wel willen en vind het dus niet raar dat hoop mensen totaal niet blij zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 04-11-2015 14:26 ]

• scartissue
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:54:
Ik vind het er trouwens ook heel vreemd uitzien als ik in Windows10 de eigenschappen van mijn Onedrive opvraag, normaal gezien is de grootte op schijf meer, maar hier zit een of andere supercompressie op? :p
[afbeelding]
"Grootte op schijf" is de totale grote van alles op je OneDrive.
"Grootte" zijn de bestanden die offline beschikbaar zijn omdat je ze bijvoorbeeld al een keer hebt geopend.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:15
SinergyX schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:08:
[...]

..., zit je echt zo hoog met die 5GB heb je voor de helft van dat bedrag 100GB.....
Ik dacht gelezen hebben dat de 100 en 200 gb opties gaan verdwijnen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

coenox schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:52:
[...]

Ik dacht gelezen hebben dat de 100 en 200 gb opties gaan verdwijnen
Als het is omgezet wel inderdaad, jaar vast zetten en daar heb je in ieder geval dan even geen last van.

• r2504
Misschien wel een leuke discussie... maar niet echt on-topic hier.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

scartissue schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:41:
[...]

"Grootte op schijf" is de totale grote van alles op je OneDrive.
"Grootte" zijn de bestanden die offline beschikbaar zijn omdat je ze bijvoorbeeld al een keer hebt geopend.
Dan zou 'Grootte op schijf' toch juist meer moeten zijn als 'Grootte'?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• scartissue
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:30:
[...]

Dan zou 'Grootte op schijf' toch juist meer moeten zijn als 'Grootte'?
Nee want foto's gemaakt op je telefoon worden pas gedownload naar je telefoon als je het opent op je pc.

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik ben aan het twijfelen om al over te gaan naar WM10. Is het met de huidige Build aan te raden op een Lumia 925 en hoelang duurt de totale installatie. Wordt het dan nachtwerk of is een avondje voldoende?

Is iedereen positief of kan ik beter even wachten op de officiele uitvoer/een nieuwe Lumia 950 ;-)

• Icaru
Barthezzz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:42:
Ik ben aan het twijfelen om al over te gaan naar WM10. Is het met de huidige Build aan te raden op een Lumia 925 en hoelang duurt de totale installatie. Wordt het dan nachtwerk of is een avondje voldoende?

Is iedereen positief of kan ik beter even wachten op de officiele uitvoer/een nieuwe Lumia 950 ;-)
Een klein uurtje werk op een Lumia 930!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Genoeg mensen die het niet met je eens zijn. Lees commentaar en probeer je in te leven. De teller schiet omhoog.
http://onedrive.uservoice...-give-us-back-our-storage

Ik vind het ook een echte naai-actie van Microsoft. Maar het zou mij niet verbazend dat Microsoft op een andere manier GB's gaat weggeven. Misschien krijg je bij een Lumia 950 wel een aantal GB erbij of komen er andere soorten bonussen. Maar vooralsnog is het een onbegrijpelijke maatregel.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 04-11-2015 19:12 ]

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

is dit nou een Windows 10 Mobile topic of gaan we het alleen nog maar over OneDrive hebben????
ontopic please!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 20:20 ]

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:15
In dat kader: ik heb een vergelijkbare vraag als Bartezzz. Mijn Lumia 830 is mijn daily driver, twijfel nu of ik al over ga op Windows 10. Doen of zijn er toch nog te veel bugs?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Mijn back-up toestel is een 640XL op Windows 10. Sinds de laatste build is het heel bruikbaar. Mijn zoon heeft een 830, ook deze hebben we onkangs geupdate en hij is erg enthousiast. Maar voor m'n dagelijkse 930 heb ik de stap nog niet gemaakt, hoewel het wel begint te kriebelen. Ik ben nog niets tegen gekomen war een echte showstopper voor me is ...

• Voxxie
  • Laatst online: 07-11 08:42
PinokkioTV schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:05:
Mijn back-up toestel is een 640XL op Windows 10. Sinds de laatste build is het heel bruikbaar. Mijn zoon heeft een 830, ook deze hebben we onkangs geupdate en hij is erg enthousiast. Maar voor m'n dagelijkse 930 heb ik de stap nog niet gemaakt, hoewel het wel begint te kriebelen. Ik ben nog niets tegen gekomen war een echte showstopper voor me is ...
Gewoon doen, ik draai al maanden op WM10 op mijn 930.
De laatse build is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik in mijn ogen ;)
Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M