Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joep doei schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:20:
[...]

Heeft iemand de hier genoemde oplossingen al geprobeerd en werkend bevonden? Ik overweeg om dit prachtige toestel aan te schaffen, maar dit zou een ;probleem kunnen zijn, Ik ben ook dol op alles wat met kaarten te maken heeft, dus ik heb altijd opslagruimte te weinig.
@joep doei, Ik ben ook dol op kaarten (reizen en zeilen) maar op mijn Jiayu S3 lukt het niet en na een korte check op mijn broertje zijn Sony Z1+ ook niet maar het rare is op mijn tablet met KitKat 4.4.2 wel niet alle apps maar een aantal heb ik net overgezet naar mijn SD-kaart.

Verder is het een heel fijn en super goed toestel de Jiayu S3 en zeker het overwegen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:06
@trebor18 Ik lees in dit draadje dat het een 'feature' van Lollipop is. Dan maakt het dus in principe niet uit welk toestel je koopt, en is het zaak om zo veel mogelijk RAM-geheugen te hebben.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
joep doei schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:43:
@trebor18 Ik lees in dit draadje dat het een 'feature' van Lollipop is. Dan maakt het dus in principe niet uit welk toestel je koopt, en is het zaak om zo veel mogelijk RAM-geheugen te hebben.
Aan zoveel mogelijk RAM geheugen heb je in deze casus an sich niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Mijn huidige telefoontje draait nog Android 4.0. Apps kunnen gedeeltelijk naar de SD-kaart verplaatst worden waardoor je meer apps op je telefoon kwijt kunt (er staat immers maar een deel van de apps in het ramgeheugen). Bij Android 5.0 gaat dat dus niet meer en moeten de apps in hun geheel in het ram-geheugen. Dan heb je meer ruimte nodig voor dezelfde apps.

Het kaartmateriaal kan gelukkig vaak wel op een zelf te kiezen locatie opgeslagen worden (SD-kaart) en dat zal inderdaad geen probleem zijn.

Bedoel je het zo, Momus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Nee, ram geheugen is geen opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Waar wordt het volgens jou voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
joep doei schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:42:
Waar wordt het volgens jou voor gebruikt?
Je ROM is je opslag en je RAM is je werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:47:
[...]

Aan zoveel mogelijk RAM geheugen heb je in deze casus an sich niet zoveel.
joep doei schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:43:
@joep doei & @ Momus

Ja, Joep Doei, Momus heeft gelijk maar ik denk dat je rom bedoelde (ram 3gb en rom 16 gb) maar 16gb waar je 13gb van overhoud is met een beetje navigatie al een flink deel op geslurpt.

Alleen wil je een nieuw snel toestel dan ontkom je er niet aan denk ik want ik heb ook ergens gelezen dat lolipop het ook niet heeft. Al moet ik dat nog checken volgens mij heeft mijn zusje nu een lolipop tst. Mijn Jiayu heeft echt een hele goed GPS zelfs iets beter dan de intel tablet!

Wat ik raar blijf vinden is dat het met mijn tablet met 4.4.2 wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Ik heb het over de 2 of 3 GB ram zoals vermeld in de topicstart. Je hebt toch geen 13 GB ter beschikking om apps op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
joep doei schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:02:
Ik heb het over de 2 of 3 GB ram zoals vermeld in de topicstart. Je hebt toch geen 13 GB ter beschikking om apps op te zetten?
Jawel, dat heb je wel.
Ram is het werkgeheugen, daarin worden openstaande apps gezet. De ROM is je opslag waarop je apps kunt installeren en foto's e.d. kunt zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Momus op 21-04-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Het kwartje is gevallen, bedankt voor jullie uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joep doei schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:24:
Het kwartje is gevallen, bedankt voor jullie uitleg.
Gelukkig en is het zo als Momus het uitlegt want anders had je zelfs tomtom nl niet op je Jiayu S3 gekregen! De apps van android KitKat zijn al iets meer dan 3gb geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ trebor18

Je kan geen apk's van GooglePlay op je pc krijgen,die moet je elders zoeken,waar mag ik hier niet zeggen

Mijn GPS is ook zeer goed en dan valt bij mij de accuratie van minder dan 5 meter op terwijl dat op mijn Asus tablet voortdurend schommelt tussen 30 en 20 meter terwijl die van de S3 "steady" is

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:31:
[...]

@ ludoke1955. Ok, maar daar bedoel dan je mee KitKat 4.4.4 want op mijn Tablet Samsung tab 3 met
KitKat 4.4.2 zit de optie en lukt het wel, Wel niet alle apps maar bv de apps van Schiphol, KLM en GPS tst lukt het gewoon maar google maps bv niet. Ik ga vanavond Nokia Here op mijn tablet zetten om uit te proberen of die wel gaat, wat dat is een grote GB slurper!

Hoe krijg ik een apk van Google play op mijn pc?
Apk extractor. Deze extract de Apk en plaats hem op een gewenste plek. Zodanig kan je deze dan naar je pc kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joene22!
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-01 13:22
Ik heb een probleempje met mijn Jiayu s3 en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik heb namelijk 2 simkaarten, eentje van mijn werk en eentje prive. Wanneer ik deze er beide in doe dan willen ze nooit allebei tegelijk werken. Dit houdt in dat ik dan altijd maar met 1 sim kaart kan bellen en smsen, wanneer ik het probeer met de andere sim geeft hij aan 'mobiel netwerk niet beschikbaar'. Het gekke hierbij is dat als ik via Instellingen->SIM-beheer->Gegevensverbinding de andere simkaart selecteer (ik kan dan vanaf nu op het internet met deze nieuw geselecteerde SIM, maar nog niet bellen/smsen, dit kan dan alleen nog steeds met de eerst geselecteerde SIM) en hem vervolgens opnieuw opstart, ik alleen maar via die nieuw geselecteerde sim kaart kan bellen, smsen en surfen maar dus niet meer kan bellen, smsen en surfen met de andere SIM.
De eerste SIM is van Simyo en de tweede SIM van Tele2. Opmerking hierbij is ook dat SIMYO 4G is en Tele2 niet, wellicht dat daar ergens het probleem in zit?

Ik heb al van alles geprobeerd; waaronder APN instellingen vele malen veranderd, roaming aan en uit gezet. Simkaarten verwisseld.

Het probleem is ontstaan nadat ik hem heb geflasht. momenteel staat er ROM S3SW20150314-141844 op.

Ik hoop echt dat een van jullie mij kan helpen aangezien ik al een aantal avonden zoet ben met dit probleem.

Joene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
@joene

Betreft de originele rom? Of een custom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joene22!
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-01 13:22
@bangsat de originele rom

Joene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:00:
@ trebor18

Je kan geen apk's van GooglePlay op je pc krijgen,die moet je elders zoeken,waar mag ik hier niet zeggen

Mijn GPS is ook zeer goed en dan valt bij mij de accuratie van minder dan 5 meter op terwijl dat op mijn Asus tablet voortdurend schommelt tussen 30 en 20 meter terwijl die van de S3 "steady" is
Ahhh ja ja ok maar zo krijg ik nooit een "eerlijke" navigatie app op mijn SD-kaart en door jou quote ben ik gaan denken dat android de optie app van tst geheugen naar SD-kaart daarom er uit gesloopt heeft! Want dat soort apps kan je alleen van SD-kaart naar tst geheugen installeren toch?

hmmm en dat gaat dan misschien juist averechts werken want sommige apps sleurpen echt veel geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangsat schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:58:
[...]

Apk extractor. Deze extract de Apk en plaats hem op een gewenste plek. Zodanig kan je deze dan naar je pc kopieren
Jaa ok ok maar ik bedoelde dus eigenlijk een app uit Google play van tst geheugen naar SD.

Ik koop een app op Google play waar kan ik dan het apk bestand vinden op mijn tst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
In data/data/app.
Root acces is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 21:32
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:46:
[...]

Ahhh ja ja ok maar zo krijg ik nooit een "eerlijke" navigatie app op mijn SD-kaart en door jou quote ben ik gaan denken dat android de optie app van tst geheugen naar SD-kaart daarom er uit gesloopt heeft! Want dat soort apps kan je alleen van SD-kaart naar tst geheugen installeren toch?

hmmm en dat gaat dan misschien juist averechts werken want sommige apps sleurpen echt veel geheugen.
Als je een "eerlijke"navigatie app will en nog geen een heb aangeschaft...ikzelf gebruik Sygic en daarvan kan ik de mapdata op de SD kaart zelf zetten, app zelf blijft wel interne storage maar mappen, settings, icoontjes, geluidjes staan dan op de externe SD kaart.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kage Musha schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:22:
[...]

Als je een "eerlijke"navigatie app will en nog geen een heb aangeschaft...ikzelf gebruik Sygic en daarvan kan ik de mapdata op de SD kaart zelf zetten, app zelf blijft wel interne storage maar mappen, settings, icoontjes, geluidjes staan dan op de externe SD kaart.
Wow super want dat is net wat ik wilde, hmmm maar hoe gaat dat dan? via mijn pc naar mijn tst en dan voor al de mappen (kaarten) naar de sd kaart zetten, oooo of kan ik het op het tst zelf doen?

Nokia Here is wel gratis maar slurpt mijn rom op, die zet dus alles op de rom maar ik wilde liever toch al Sygic kopen! als dit kan ben ik uit de brand. Bij voorbaat dank, ik hoor nog graag van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:36:
[...]

Wow super want dat is net wat ik wilde, hmmm maar hoe gaat dat dan? via mijn pc naar mijn tst en dan voor al de mappen (kaarten) naar de sd kaart zetten, oooo of kan ik het op het tst zelf doen?

Nokia Here is wel gratis maar slurpt mijn rom op, die zet dus alles op de rom maar ik wilde liever toch al Sygic kopen! als dit kan ben ik uit de brand. Bij voorbaat dank, ik hoor nog graag van je!
HERE Maps werkt prima op de S3. Je kunt bij de instellingen selecteren waar de kaart moet komen. In mijn geval op de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariedude schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:01:
[...]

HERE Maps werkt prima op de S3. Je kunt bij de instellingen selecteren waar de kaart moet komen. In mijn geval op de SD kaart.
[quote]ariedude schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:01:
[...]

@ariedudde

Dank voor je reactie! Ik ga RTMF toepassen, eigen schuld dikke bult, want dat had ik natuurlijk niet gedaan!

@ joep doei, nu kun een Jiayu S3 gerust aanschaffen het appje gebruikt niet veel ruimte de mappen (kaarten) wel en die kan je na RTMF dus op je SD-kaart zetten! Ik denk dat de GPS van de Jiayu S3 je niet zal tegen vallen! Die van mijn JIayu G3 was een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ joep doei, nu kun een Jiayu S3 gerust aanschaffen het appje gebruikt niet veel ruimte de mappen (kaarten) wel en die kan je na RTMF dus op je SD-kaart zetten! Ik denk dat de GPS van de Jiayu S3 je niet zal tegen vallen! Die van mijn JIayu G3 was een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
@trebor18 Dank je. Wat fijn dat je hier gebruik kunt maken van de kennis en ervaringen van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:10:
[...]

[quote]ariedude schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:01:
[...]

@ariedudde

Dank voor je reactie! Ik ga RTMF toepassen, eigen schuld dikke bult, want dat had ik natuurlijk niet gedaan!

[...]
En zelfs goed mee te navigeren in offline modus. Prima GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 21:32
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:36:
[...]

En voor Sygic kan je het op de toestel zelf doen. Op Sygic site kan je instructies vinden in hun Support pages.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangsat schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:03:
[...]

Nee helemaal niet juist. Hoor het perfect. Misschien ruisonderdrukking aanzitten.

[afbeelding]
Ruisonderdrukking stond al aan.
Waarschijnlijk is het gewoon wennen geweest, want ik moet zeggen dat ik inderdaad prima geluid heb tijdens gesprekken en iedereen goed kan verstaan.

Iemand trouwens al een oplossing gevonden voor het crashen van google calendar, want daar heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft calendar en contacts, dit al eens geprobeerd?
http://forum.xda-develope...?p=59512822&postcount=649
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:33:
[...]

Ruisonderdrukking stond al aan.
Waarschijnlijk is het gewoon wennen geweest, want ik moet zeggen dat ik inderdaad prima geluid heb tijdens gesprekken en iedereen goed kan verstaan.

Iemand trouwens al een oplossing gevonden voor het crashen van google calendar, want daar heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Net geprobeerd en ja, ik kan nu weer contacten aanmaken in m'n google account!

[ Voor 0% gewijzigd door subwaysurfer op 23-04-2015 10:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geprobeerd, maar Google Calendar crasht meteen bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al eens geprobeer je calendar te wipen (clear cache in applicatiebeheer).?
En eventueel je google account na installatie van de laatste twee apk's te verwijderen, daarna te rebooten, en weer toe te voegen?
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:13:
[...]

Net geprobeerd, maar Google Calendar crasht meteen bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensjeh1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 07:06
Zojuist ook een Jiayu S3 besteld.
Van android naar WindowsPhone naar iPhone = terug naar android.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
rensjeh1 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:58:
Zojuist ook een Jiayu S3 besteld.
Van android naar WindowsPhone naar iPhone = terug naar android.

Ben benieuwd...
Nice. Ben benieuwd naar je ervaring. Mijne is op het moment erg positief. Ik heb zelf de 2gb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand de app: Jiayu for Lollipop - Android 5.0? Is het software voor lollipop of is het lollipop voor jiayu telefoons? Ja, ik ben een noob voor android en durf niet zomaar wat te installeren.

site: http://appslollipop.com/Apps_Jiayu_Lollipop.html

Jiayu for Lollipop - Android 5.0

Version: 1.14

Developer: Fraggel

Category: TOOLS

Average rate point: 4.4
/5 Rate count 1.237
Updated: 2014-08-06
APK filesize: 1.6M
Downloads: 50.000++
Android version: 2.3.3

Jiayu for Lollipop - Android 5.0
Hi, here we provide you APK file of "Jiayu for Lollipop - Android 5.0" to download and install for your mobile. It's easy and warranty. Let go download button and follow download steps.
Formal implementation of Jiayu, with this application you can identify your Jiayu and access all the available downloads for your phone within www.jiayu.es, you have roms, tutorials, recoverys ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:27

RobertowNL

For your gear!

Beetje een vage downloadsite. Zover ik zie doen die niet anders dan kijken welke apps op lolipop draaien en zetten dat er vervolgens achter.

De app ''Jiayu'' staat ook in de playstore en is van de spaanse wederverkoper van Jiayu. Zitten een aantal functies met betrekking tot backup, downloads, recovery etc in. Heb je verder niet echt nodig dus :).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoiets nodig omdat de exposed installer overschreven kan worden met flash (zie mijn eerdere post, de installer kan niet installeren en geeft een waarschuwing bij uninstall). Maar waarschijnlijk wacht ik wel tot lollipop beschikbaar is voor ik ga flashen.

Ik had verwacht dat gratis apps op vele plaatsen gedownload zouden kunnen worden, maar er wordt meestal verwezen naar google apps (of aptoid) en ik denk dat die weer naar de spaanse site verwijzen voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNo-aKa-009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 15:15
Heren en Dames,

Zou iemand mij kunnen bevestigen welke 3g frequenties de S3 nu gebruikt? Ik heb momenteel een sim - only bij hollandsnieuwe (vodafone netwerk) en die maakt gebruikt van 900 MHz als ik het niet verkeerd heb.

De ene keer lees ik dit:

4G (LTE): 800/1800//2600 MHz
3G (UMTS): 900/1900 / 2100 MHz
2G (GSM): 850/900/1800/1900MHz
FDD-LTE//UMTS (WCDMA) / EDGE / GPRS

en dan weer dit:

4G Network:
FDD-LTE B3 (1800MHz), B7 (2600MHz), B20 (800MHz)
TDD-LTE B39 (1900MHz), B40 (2300MHz), B41 (2600MHz)
3G Network:
WCDMA 850/1900/2100MHz
2G Network:
850/900/1800/1900

wie o wie heeft het antwoord,
Alvast bedankt 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Iemand dit al eens getest? Volgens het forum kunnen deze updates alleen uitgevoerd worden alsd de S3 van Jiayu Duitsland komt. Aangezien mijn s3sw nog helemaal standaard is (zonder custom recovery) voel ik er niet veel voor om te experimenteren ;-)

http://www.android-hilfe....ualisiert-22-04-15-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ariedude schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 06:37:
Iemand dit al eens getest? Volgens het forum kunnen deze updates alleen uitgevoerd worden alsd de S3 van Jiayu Duitsland komt. Aangezien mijn s3sw nog helemaal standaard is (zonder custom recovery) voel ik er niet veel voor om te experimenteren ;-)

Dat lijkt dezelfde update als in mijn eerdere post (en die van jer123c); ik krijg echter de melding dat m'n 'system damaged' is, kan niet updaten, blabla.

Jammer is dat ik nu de ROM van 24-03-2015 erop heb staan (S3 Advanced), en deze site alleen een update heeft van 14-03-2015 naar de nieuwe 11-04-2015. Aan de update.zip te zien is er wel een hoop veranderd: o.a. een nieuwe APK voor de calendar-app en patches voor een heleboel system-apps (kan ook alleen versienummer ophogen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
jeroen__online schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:56:
[...]

Dat lijkt dezelfde update als in mijn eerdere post (en die van jer123c); ik krijg echter de melding dat m'n 'system damaged' is, kan niet updaten, blabla.

Jammer is dat ik nu de ROM van 24-03-2015 erop heb staan (S3 Advanced), en deze site alleen een update heeft van 14-03-2015 naar de nieuwe 11-04-2015. Aan de update.zip te zien is er wel een hoop veranderd: o.a. een nieuwe APK voor de calendar-app en patches voor een heleboel system-apps (kan ook alleen versienummer ophogen zijn).
Jiayu.DE geeft aan dat dit specifiek is voor de door hem uitgeleverde telefoons. Kan toch bijna niet. De update lukt bij jou niet vanwege root of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ariedude schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:12:
[...]

Jiayu.DE geeft aan dat dit specifiek is voor de door hem uitgeleverde telefoons. Kan toch bijna niet. De update lukt bij jou niet vanwege root of zo?
De update via "Wireless update" lukt niet omdat ik wat dingen heb aangepast op m'n system-partitie (en root idd), de update van bovengenoemd Duits forum heb ik nog niet geprobeerd, omdat deze bedoeld is voor een oudere versie (14-03 vs 24-03). Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het niet óók voor de standaard ROMs is en dus niet alleen voor telefoons die door hem zijn uitgeleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door jeroen__online op 24-04-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
jeroen__online schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:15:
[...]

De update via "Wireless update" lukt niet omdat ik wat dingen heb aangepast op m'n system-partitie (en root idd), de update van bovengenoemd Duits forum heb ik nog niet geprobeerd, omdat deze bedoeld is voor een oudere versie (14-03 vs 24-03). Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het niet óók voor de standaard ROMs is en dus niet alleen voor telefoons die door hem zijn uitgeleverd.
Ik zit inderdaad nog op de 13-2 versie van S3SW. Ik heb ook geen zin om mijn tel opnieuw in te richten stel dat het fout loopt. Ik wacht wel op de OTA die niet lijkt te komen ;-)

SPflash is nu niet echt een tool waarmee je kan flashen met behoud van je gegevens zoals ik dat met mijn Nexus via abd wel kon. Of heb ik het mis.

[ Voor 9% gewijzigd door ariedude op 24-04-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 16-09 20:19
ariedude schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 06:37:

Volgens mij is er geen speciale update voor Jiayu Duitsland, je hebt gewoon de Basic en de Europese versie. Ik ben nu de update eens aan het testen Update S3 Advanced: 14.03.15 --> 11.04.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Audiowaste schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is er geen speciale update voor Jiayu Duitsland, je hebt gewoon de Basic en de Europese versie. Ik ben nu de update eens aan het testen Update S3 Advanced: 14.03.15 --> 11.04.15.
Top, hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Er staat nu al zo'n 20 minuten "Systeemupdate installeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Audiowaste schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:48:
Er staat nu al zo'n 20 minuten "Systeemupdate installeren".
Bericht 64...

http://www.android-hilfe....lisiert-22-04-15-a-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
"Mein S3S zeigte nach ca. 20 min. nur noch den liegenden Android mit dem Warnzeichen und darunter "kein Befehl"."

Bij die van mij staat er gewoon nog "Systeemupdate Installeren", geen waarschuwingsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Audiowaste schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:57:
[...]

"Mein S3S zeigte nach ca. 20 min. nur noch den liegenden Android mit dem Warnzeichen und darunter "kein Befehl"."

Bij die van mij staat er gewoon nog "Systeemupdate Installeren", geen waarschuwingsteken.
Ok! Dan heb ik niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik heb de update zelf afgebroken door de telefoon te herstarten, overigens geen problemen ondervonden daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Audiowaste schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:18:
Ik heb de update zelf afgebroken door de telefoon te herstarten, overigens geen problemen ondervonden daarna.
Hmmm, schijnbaar toch iets afwijkends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Het kan komen doordat ik de S3SW versie heb, het is mij niet geheel duidelijk welke versie in dat Duitse forum staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Ze hebben het daar wel over de versie met gapps. Denk gewoon de W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Misschien dat ik ook te weinig geduld had, maar na een half uur zou ik wel verwachten dat een update geïnstalleerd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariedude schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:01:
[...]

Bij mijn Jiayu S3 ging het niet van zelf, het installeren en op de kaarten/mappen op mijn SD-kaart zetten. Na heel wat gedoe en wat hulp van Nokia Here is het me geluk dus als er meer mensen zijn die problemen hebben met Here mappen op een SD-kaart zetten heb ik daar misschien een oplossing voor, laat het me maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

1%, 9%, 22%, 35%, 49%, 72%, 87%, 100%

Het laden blijft tergend traag met een Samsung 2A lader + bij de lader bijgeleverde 2A kabel. 10% per uur in eerste 3 uren, dan 15 à 20% per uur in 4de en 5de uur. Bijna 7 uren om van 0% tot 100% te geraken. Dus niet geschikt voor zwaar gebruik zonder reserve-accu's of eventjes snel bijladen in de auto, aan een battery pack,...

Een Redmi Note met ietsje grotere accu laadt in 1 uur van 0% tot 35% met een Samsung 1A lader. Dat is laden terwijl je wacht ipv overnight.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 26-04-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
rapture schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:37:
1%, 9%, 22%, 35%, 49%, 72%, 87%, 100%

Het laden blijft tergend traag met een Samsung 2A lader + bij de lader bijgeleverde 2A kabel. 10% per uur in eerste 3 uren, dan 15 à 20% per uur in 4de en 5de uur. Bijna 7 uren om van 0% tot 100% te geraken. Dus niet geschikt voor zwaar gebruik zonder reserve-accu's of eventjes snel bijladen in de auto, aan een battery pack,...

Een Redmi Note met ietsje grotere accu laadt in 1 uur van 0% tot 35% met een Samsung 1A lader. Dat is laden terwijl je wacht ipv overnight.
Dat heb ik ook, had zelfs een andere kabel gekocht op advies van een medegebruiker hier. Gevolg, brol, kan zelfs vanuit pc via de kabel niets copiëren op de SD. Met originele kabel, wel. Soit.

Ik heb wel het volgende gelezen, maar nog niet nagekeken. Ben mij telefoon thuis vergeten :O |:(

/Quote:
ro.edi • a month ago
Jiayu has CRIPPLED / DISABLED the support for FastCharge !

MediaTek Pump Express™
By cutting typical recharge times by up to 45% !
Pump ExpressTM technology is available in two forms to suit different
battery capacities. Pump ExpressTM is designed for DC wall chargers
with an output of less than 10W (5V), while Pump ExpressTM Plus is for
chargers with an output of 15W or more (up to 12V).

So NOW that i am among the few that tell the TRUE, do notice this that
device companies do really CRIPPLE their devices !

So Jiayu by disabling the MediaTek Pump Express™
the battery will now charge not in 2 Hours, but in over 4 ours !

proof:
.field public static final MTK_PUMP_EXPRESS_SUPPORT:Z = false

More intel here: http://roedi7.blogspot.ro/p/jiayu-2gb.html
/END Quote

En op XDA:
Originally Posted by Metrino

It's a Jiayu choice to preserve battery life.
the charging ratio follows, starting from a completely empty battery:
1.5 hours charging at 1A , the battery reaches 50% of charge
1.0 hours charging at 780 mA, the battery reaches 75%
1.5 hours to fullfill, using a decreasing current from 750 to 200 mA. This is the zone where batteries are more stressed, temperature raises and high temperatures are not a good thing for batteries.
--
That's an interesting info. I noticed that during the first hour of charging the charger became very hot, but at the last hour it was not hot at all, and took longer time to make 1 percent increment. It's all make sense now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
2 vraagjes.

Zit nu op de 1302W versie op mijn advanced. Met root, twrp enz. Kan ik met de flashtool ook upgraden zonder alles kwijt te zijn?

Iemand de alternatieve kernel in gebruik? Mis niet echt iets met stock maar misschien is deze beter op bepaalde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
net even mijn s3s aan de lader gehangen(48%) en 90 min later was de batterij 94% vol
gewoon met originele lader en kabel
rom versie s3s 20150411-154516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Dat ie met de originele lader sneller laadt dan met veel andere laders is al eerder opgemerkt. Bij mij laadde hij met de originele met bijna 1A en met een Nillkin 2A lader maar met 0.37A. (meteen achter elkaar getest, dus bij eenzelfde batterijlading)

Edit: om half tien vanmorgen met 10% over aan de lader gehangen en toen ik zojuist keek was hij vol, dus dat heeft uiterlijk 4 uur geduurd. (en hoogstwaarschijnlijk minder lang)

[ Voor 26% gewijzigd door Hyp Hyper op 27-04-2015 13:32 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hyp Hyper schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:23:
Dat ie met de originele lader sneller laadt dan met veel andere laders is al eerder opgemerkt. Bij mij laadde hij met de originele met bijna 1A en met een Nillkin 2A lader maar met 0.37A. (meteen achter elkaar getest, dus bij eenzelfde batterijlading)

Edit: om half tien vanmorgen met 10% over aan de lader gehangen en toen ik zojuist keek was hij vol, dus dat heeft uiterlijk 4 uur geduurd. (en hoogstwaarschijnlijk minder lang)
Dan zal ik de originele lader moeten ontleden om een 5A tot 8A step down converter (voor een hoop telefoons in de auto) van de juiste signalisatie voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:29
Meer mensen die de 9292 app niet kunnen downloaden? Mijn toestel is niet compatible om de app te downloaden. Eerst pakte ik altijd de mobiele site, maar die kan ik sinds enkele weken ook niet meer bereiken. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
infidel011 schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:22:
Meer mensen die de 9292 app niet kunnen downloaden? Mijn toestel is niet compatible om de app te downloaden. Eerst pakte ik altijd de mobiele site, maar die kan ik sinds enkele weken ook niet meer bereiken. Iemand een oplossing?
Deze?
http://s8.postimg.org/o96...t_2015_04_28_08_51_54.png

Rechstreeks gedownload via de Google Play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
2 andere problemen:

1: gisteren een in-ear koptelefoon gaan kopen. Probleem plug geraakt er niet volledig in. 3,5mm met 3 ringen.
Er komt geluid uit als ik met de jack zit te frutselen. Denk niet dat dat de bedoeling is.
Welke gebruiken jullie, dat ik kan vergelijken?

2: Iemand een idee om dit op te lossen?
http://s30.postimg.org/4c...t_2015_04_28_08_52_09.png
Spel is Kritika, App is gedownload via de play store.

Edit:
Punt 2. Opgelost. Summoners War werkt nu ook. Blijkbaar Xmod geïnstalleerd ooit, terwijl ik dat niet gebruik. soit.

Blijft wel probleem van die in-ear koptelefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door eYaTed op 28-04-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
eYaTed schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:19:
2 andere problemen:

1: gisteren een in-ear koptelefoon gaan kopen. Probleem plug geraakt er niet volledig in. 3,5mm met 3 ringen.
Er komt geluid uit als ik met de jack zit te frutselen. Denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik gebruik de Xiaomi Pistons V2
Gaat prima. Ik hoop dat het niet aan je jack ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-04-2015 09:54 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r5copa
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-08-2024
Ze zijn bezig met android 5 ... NICE !

http://www.ejiayu.com/en/News2-1-192.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
eYaTed schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:19:
2 andere problemen:

Blijft wel probleem van die in-ear koptelefoon.
Stofophoping in de ingang is meestal het probleem... even voorzichtig het pluisje verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12
By Simon Hill October 21st

haha, al even ja :p

Maar de eerste MediaTek MT6752 toestellen met Android 5.0 verschijnen sinds vorige week opeens. Zal vast niet lang meer duren!
(had gelezen dat de nieuwe lading S3's ook al met Android 5.0 geleverd zal worden)

[ Voor 10% gewijzigd door Whiskey48 op 28-04-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

maurits82 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:54:
[...]
(had gelezen dat de nieuwe lading S3's ook al met Android 5.0 geleverd zal worden)
Dat begreep ik ook op het forum. De batch (geheel) witte toestellen zou met 5.0 uitkomen. Maar dat kan nog wel even duren natuurlijk.

De meeste toestellen met Android 5.0 die momenteel uitkomen missen nog wel dingen of zijn enorm buggy. Beter nog even wachten en optimaliseren dus :D.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:29
Die ja, de app verschijnt bij mij niet meer in de playstore. Als ik 'm via een andere weg probeer te downloaden dan geeft google aan dat mijn toestel niet compatible is. Gekke is dat de site van 9292 ook helemaal onbereikbaar is geworden sinds enkele weken. Ik probeer binnenkort het apk bestandje handmatig op m'n toestel te zetten en 'm dan te installeren, wellicht werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infidel011 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:32:
[...]

Die ja, de app verschijnt bij mij niet meer in de playstore. Als ik 'm via een andere weg probeer te downloaden dan geeft google aan dat mijn toestel niet compatible is. Gekke is dat de site van 9292 ook helemaal onbereikbaar is geworden sinds enkele weken. Ik probeer binnenkort het apk bestandje handmatig op m'n toestel te zetten en 'm dan te installeren, wellicht werkt dat.
Hmmm, ik heb de app net gedownload via playstore en doet het gewoon. Althans nu 29-04-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
darknessblade schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:00:
[...]

ik heb de :

NEJE DIY Google Cardboard Virtual Reality 3D Glasses w/ NFC w/ Headband for 4-7 inch Cellphone

gekocht, deze koste ongeveer 6 euro

later ga ik nog een plastic versie kopen als deze mij goed bevalt:
(ritech, colorcros NEJE)

een grappig ding dat ik heb gemerkt, is dat de jiayu s3 even breed en lang is als de power-plug van mijn laptop
Heb je cardboard werkend gekregen?
De Google carboard app werkt niet alsook magnet.

De Rollercoaster app werkt wel, heb anderen nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 22:22
eYaTed schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:38:
[...]

de cardboard die ik had besteld had een verkeerde beschrijving, de mobiel paste er helemaal niet in,

heb support van DX erop aangemerkt (krijg alles terug in store-credit + mag de cardboard houden, [wat modden om hem werkend te krijgen zal een oplossing zijn (compleet aanpassen)])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021

Bij mij werk het goed, wel een modificatie moeten uitvoeren: de lenzen verder uit elkaar om dubbel zien te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 07:54

Greetzel

yes you can

Zo, ik heb m ook binnen sinds afgelopen dinsdag. De S3 3Gb versie, nu Rom versie S3S 20150411-154516.

Atuntu score 41714.

Ben tevreden met de telefoon, het scherm is erg fijn om naar te kijken, en met mijn dikke vingers is het wel heel fijn whatsappen ivm m'n huawei y300 :)

1 maar: ik krijg de internationale rom niet geinstalleerd..
Heb de stappen gevolg van freakinlaser in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie", 3 keer, maar de flash tool wil m'n gewenste rom niet laden.. er lijkt gewoon niets te gebeuren.

Flashtools die ik gebruikt heb:
v5.1516.00
v5.1352.01
v5.1436.00.000

Rom die ik erop wil zetten:
S3SW 20150314-141844 van Needrom.

Superuser is ingeschakeld op de telefoon, ik probeer te flashen zoals op needrom en spemall uitgelegd, maar als ik op 'download' klik, gebeurt er niets..
k Zou een voortgangsbalk moeten zien?

Zou iemand me een stapje verder willen helpen, ik weet t even niet..

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Bij mij deed ie het pas als ik de volume down ingedrukt hield bij het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Cool, gelukt!
Eerst aangezet met volume down ingedrukt, kreeg allerlei chinese dingen te zien. De telefoon ging een soort test doen leek het.
Toen weer uitgezet, Flash tool opgestart en nu draai ik S3SW 20150314-141844 van Needrom.

Eens kijken of me dat beter bevalt, nu eerst de Playstore terugvinden :) Bedankt Dirk38 :)

AnTutu score nu: 39701.. Da's nog niet ok, dat probeer ik later nog eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Greetzel op 02-05-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Sinds afgelopen donderdag ben ik ook de gelukkige bezitter van de S3 met 3gb.
Gekocht bij Panmdawill. S3SW 20150314-141844 is al door hun geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

celica2001 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:22:
Sinds afgelopen donderdag ben ik ook de gelukkige bezitter van de S3 met 3gb.
Gekocht bij Panmdawill. S3SW 20150314-141844 is al door hun geinstaleerd.
Had je gevraagd of ze die internationale rom wilden installeren Celica? Ik heb m ook bij Pandawill gekocht, toen had ie nog een andere, standaardrom.. Met Chineze tools etc.
k Had bij het boeken wel een opmerking voor de verkoper geplaatst, geen mailtje verstuurd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Greetzel schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Had je gevraagd of ze die internationale rom wilden installeren Celica? Ik heb m ook bij Pandawill gekocht, toen had ie nog een andere, standaardrom.. Met Chineze tools etc.
k Had bij het boeken wel een opmerking voor de verkoper geplaatst, geen mailtje verstuurd ofzo.
Nee, ik heb niets gevraagd, kreeg hem zo thuis gestuurd. Tot nu toe werkt alles prefect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

HIer ook ondanks die lagere Antutu score. Eerst 41714, nu 39701.. Ik vind t niet heel erg, merk het niet in gebruik tot nog toe.
De nieuwe ROM zorgt er in ieder geval voor dat de GPS in 1 keer werkt in Waze. Was eerst niet, dus me = happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Greetzel schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:43:
HIer ook ondanks die lagere Antutu score. Eerst 41714, nu 39701.. Ik vind t niet heel erg, merk het niet in gebruik tot nog toe.
De nieuwe ROM zorgt er in ieder geval voor dat de GPS in 1 keer werkt in Waze. Was eerst niet, dus me = happy :D
Vreemd van de score. Mijn gps werkt op dr oude rom ook gewoon prima. Zelfs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Score daalt... Net Antutu gedraaid: 36290.. Heb wel veel apps geinstalleerd ondertussen.
Maar t blijft hoor: wat een fijne telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korenwulf
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
Op needrom.com staan een aantal roms voor de jiayu s3. Heeft iemand de miui rom getest? Hoe bevalt deze rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Mijn S3 (3GB) hangt hard tijdens het bellen na een minuut of wat (8~15), voor een telefoon wel slecht natuurlijk.
Kan het toestel dan alleen maar dmv van power button weer aanzetten...

Heb sw versie 20150314 - 141844. Wanneer ik op update click zegt ie dat ik de laatste heb.

Edit:
Sim slot 2 lijkt het probleem niet te hebben. Maar ga 't toestel maar terug brengen denk ik, heb ook een dooie pixel.

Edit2: slot 2 toch hetzelfde probleem.

[ Voor 46% gewijzigd door Sponz op 04-05-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fua
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:32

Fua

Heb het toestel nu ongeveer een maand en ben er best blij mee. 5,5" scherm went heel snel. Heb er ivm gaps ook de 20150314 rom van needrom opstaan. Ik heb wel 2 dingetjes waarvan ik wil weten of anderen hier ook last van hebben:
- tijdens bellen heeft mijn gesprekspartner last van een echo. Het wijzigen van de gesprekskwaliteit instellingen doen niets. Hetzelfde alshttp://www.android-hilfe.de/jiayu-s3-forum/679998-echo-beim-telefonieren.html
- ik heb nu 2x gehad dat m'n gespreks- en sms verbinding is weggevallen, terwijl de dataverbinding het wel blijft doen. (Hierover heb ik een thread lopen bij m'n telecomprovider)

Iemand een idee?

Fua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Nikeo

Jawelles

Ik sta op het punt een S3 te kopen, met name door dit topic. Het enige waar ik over twijfel is de kwaliteit van video's. Ik maak heel incidenteel een filmpje en sommige reviews spreken over een hele slechte videokwaliteit. (met een soort plastic effect er over heen) Dat lijkt me toch wel een beetje een dealbreaker.

Is dat nog steeds zo of is er inmiddels een update voor gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Nikeo schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:47:
Ik sta op het punt een S3 te kopen, met name door dit topic. Het enige waar ik over twijfel is de kwaliteit van video's. Ik maak heel incidenteel een filmpje en sommige reviews spreken over een hele slechte videokwaliteit. (met een soort plastic effect er over heen) Dat lijkt me toch wel een beetje een dealbreaker.

Dat had de S3 van m'n vrouw laatst ook een keertje. Toen ze een filmpje maakte van 300 kinderen die op een schoolplein stonden te springen voor de koningsspelen.
Ik heb het idee dat het te maken heeft met te hoge bitrate (te veel bewegende details). Normaal gesproken heeft ze hier geen last van.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Nikeo schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:47:

Volgens mij ligt het aan de rom. Misschien een ander camera app gebruiken.
Onlangs nog een link gepost: hierbij http://roedi7.blogspot.ro/p/jiayu-2gb.html . Kijk naar mod voor video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
ngnl schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:11:
[...]

Bij mij werk het goed, wel een modificatie moeten uitvoeren: de lenzen verder uit elkaar om dubbel zien te voorkomen.
Ok ga ik eens proberen dan.
Voor de rest werken alle apps zonder problemen, enkel de officiële cardboard app van Google. Maar is dat wel nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Edit:
Beetje gezocht, is nog niet beschikbaar.
Nog steeds in testing fase in China.

Zijn dat foto's van jouw toestel? Indien ja, waar komt de rom vandaan?

[ Voor 31% gewijzigd door eYaTed op 05-05-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
Mmm, ik heb de 2GB versie en de mijne geeft aan nog steeds actueel te zijn. Even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:50:
[...]

Edit:
Beetje gezocht, is nog niet beschikbaar.
Nog steeds in testing fase in China.

Zijn dat foto's van jouw toestel? Indien ja, waar komt de rom vandaan?
Jiayu s3 Android5 lollipop. >> TF Android-ontwikkelaars: https://www.youtube.com/w...TzYCbwTY&feature=youtu.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
TF Android Developers Moderador rdcdt • hace 14 horas

We are still in early testing. It is an Alpha version.
We will be discussing the progress of this release.

Dus nog niet beschikbaar.
http://tfandroid.es/andro...uras-de-movil-y-pantalla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Typisch Gizchina artikel weer. Was toch al bekend dat hij die update zou krijgen (al lang).
Jiayu neemt gewoon de tijd voor de update, veel beter dan al die Elephones en andere bedrijven die een half werkende 5.0 update presenteren, er waren toestellen waar hij uit beta kwam zonder belfunctie.

Dan liever nog maand of 2 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:24
Iemand al een goed(koop) adresje gevonden voor onderdelen? Heb mijn scherm weer eens gebroken, kan wel janken... Zag al wat adresjes op aliexpres voorbij komen. Daar hebben ze digitizers en losse glass panels te koop. Bij vorige jiayu modellen kon je alleen een digitizer kopen volgens mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kom of ik aan een los glass panel genoeg heb? Dat scheelt namelijk de helft.

digitizer: http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.9.xerfTS

glass panel: http://www.aliexpress.com...2114.32010308.4.42.bynGkC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
wolterious schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:03:
Iemand al een goed(koop) adresje gevonden voor onderdelen? Heb mijn scherm weer eens gebroken, kan wel janken... Zag al wat adresjes op aliexpres voorbij komen. Daar hebben ze digitizers en losse glass panels te koop. Bij vorige jiayu modellen kon je alleen een digitizer kopen volgens mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kom of ik aan een los glass panel genoeg heb? Dat scheelt namelijk de helft.

digitizer: http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.9.xerfTS

glass panel: http://www.aliexpress.com...2114.32010308.4.42.bynGkC
Bespaar u een hoop kopzorgen en koop een volledige set. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om ze te scheiden.

http://www.aliexpress.com...l&SearchText=jiayu+s3+lcd
Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.