Vaak wel ja.Hyp Hyper schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:52:
[...]
Maar je weet wel al dat je het notificatieled uit kunt zetten onder de trackball optie?
Ik heb geen notificatieled settings kunnen vinden in het settings menu. Ik heb zojuist Xposed + GravityBox geïnstalleerd. Dan kun je per applicatie de led settings instellen. Ik zal testen of dit werkt en dit laten weten.
Niet zo extreem en niet negatief, maar er zit wel fors verschil tussen het vrije RAM geheugen via de appmanager en schermwissel.Jvann schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:02:
Hebben jullie soms ook een glitch met het RAM geheugen? Soms claimt mijn RAM geheugen uit het niets dat hij 3,4GB vrij heeft wat me vrij sterk lijkt. Appmanager word zelfs helemaal gek en laat een negatief getal zien.
Alhoewel het er verkeerd staat, werkt alles gewoon nog prima en soepel.
Een herstart fixt 9/10 keer het probleem.
Bij mij zegt appmanager: 1,8 GB vrij en de schermwisselaar 1,22 GB vrij. Softwarebug misschien?
[ Voor 15% gewijzigd door Wodka the cat op 08-04-2015 14:40 ]
ja dat viel mij ook op, bij mij verschilt het ook 400/500MB.
Ikzelf ga er van uit dat het wisselscherm gelijk heeft aangezien Antutu benchmark en CPU-z hetzelfde zeggen als het wisselscherm
Ikzelf ga er van uit dat het wisselscherm gelijk heeft aangezien Antutu benchmark en CPU-z hetzelfde zeggen als het wisselscherm
Help!
Mijn S3 (2GB) vertoont sinds vanmiddag vreemde kuren. Ik heb het toestel al een tijdje en draaide de JY-S3 stock modded rom van Needrom. Na het instellen van een wekker (?), schakelde het toestel uit en bleef opnieuw opstarten. Ik heb eerder wel eens gehad dat het toestel vastliep en opnieuw opstartte, maar het Jiayu logo komt niet eens in beeld, en het toestel blijft opnieuw opstarten.
Ik probeerde of ik in de recovery (CWM) kon komen, wat niet lukte. Daarna heb ik meerdere malen geprobeerd om met SP flashtool nieuwe firmware op het toestel te schieten, ook met de optie om de boel te formatteren. Ik had namelijk het vermoeden dat ook de bootloader corrupt was.
Dit uploaden lukte wel, maar het toestel blijft uitschakelen als ik het aan probeer te zetten (ook als ik de lader aansluit, notificatieled gaat ook niet branden). Het enige wat nog wel werkt, is het toestel aanzetten met Volume up + aanknop, zodat ik vervolgens kan kiezen voor normal boot, recovery en fastboot. Fastboot lijkt als enige nog te werken, en het scherm dus ook (als ik me niet vergis is dit voor adb mogelijkheden?). Ik heb inmiddels wel aardig wat ervaring met Android en Jiayu, maar weet echt even niet meer wat ik moet doen.. Er is verder niets bijzonders mee gebeurd, en het gebeurde tijdens het instellen van mn wekker? Wie o wie heeft er ideeën?
Misschien een belangrijk detail, ik heb het toestel niet opgeladen vannacht, en heb wel eens vaker gehad dat de weergave van de accu wat afweek na opnieuw opstarten. Zou het toestel zo leeg zijn dat het helemaal niet meer opstart? (Dit had ik wel eens met mn oude G4) Opladen lijkt in ieder geval niet te werken omdat het toestel telkens weer vibreert, op wil starten en dan weer faalt.
Ik had hoop dat alles opnieuw flashen het wel op zou lossen, maar helaas. Paniek begint langzamerhand toe te slaan dus ik hoor graag wat jullie erover denken!
EDIT: De memory test in de flashtool gaf de melding ERROR: NAND Flash was not detected!
Ik ga het nu even proberen met de flashtool die er bij Needrom bijstaat, want gebruikte nu een nieuwere versie.
Mijn S3 (2GB) vertoont sinds vanmiddag vreemde kuren. Ik heb het toestel al een tijdje en draaide de JY-S3 stock modded rom van Needrom. Na het instellen van een wekker (?), schakelde het toestel uit en bleef opnieuw opstarten. Ik heb eerder wel eens gehad dat het toestel vastliep en opnieuw opstartte, maar het Jiayu logo komt niet eens in beeld, en het toestel blijft opnieuw opstarten.
Ik probeerde of ik in de recovery (CWM) kon komen, wat niet lukte. Daarna heb ik meerdere malen geprobeerd om met SP flashtool nieuwe firmware op het toestel te schieten, ook met de optie om de boel te formatteren. Ik had namelijk het vermoeden dat ook de bootloader corrupt was.
Dit uploaden lukte wel, maar het toestel blijft uitschakelen als ik het aan probeer te zetten (ook als ik de lader aansluit, notificatieled gaat ook niet branden). Het enige wat nog wel werkt, is het toestel aanzetten met Volume up + aanknop, zodat ik vervolgens kan kiezen voor normal boot, recovery en fastboot. Fastboot lijkt als enige nog te werken, en het scherm dus ook (als ik me niet vergis is dit voor adb mogelijkheden?). Ik heb inmiddels wel aardig wat ervaring met Android en Jiayu, maar weet echt even niet meer wat ik moet doen.. Er is verder niets bijzonders mee gebeurd, en het gebeurde tijdens het instellen van mn wekker? Wie o wie heeft er ideeën?
Misschien een belangrijk detail, ik heb het toestel niet opgeladen vannacht, en heb wel eens vaker gehad dat de weergave van de accu wat afweek na opnieuw opstarten. Zou het toestel zo leeg zijn dat het helemaal niet meer opstart? (Dit had ik wel eens met mn oude G4) Opladen lijkt in ieder geval niet te werken omdat het toestel telkens weer vibreert, op wil starten en dan weer faalt.
Ik had hoop dat alles opnieuw flashen het wel op zou lossen, maar helaas. Paniek begint langzamerhand toe te slaan dus ik hoor graag wat jullie erover denken!
EDIT: De memory test in de flashtool gaf de melding ERROR: NAND Flash was not detected!
Ik ga het nu even proberen met de flashtool die er bij Needrom bijstaat, want gebruikte nu een nieuwere versie.
[ Voor 5% gewijzigd door TvdGaag op 08-04-2015 17:08 ]
Heb je hem al zonder batterij aan de stroom gehangen?
Ook zonder batterijklep, want wellicht is je powerbutton geblokkeerd. (dan kom je misschien wel in zo'n loop)
Ook zonder batterijklep, want wellicht is je powerbutton geblokkeerd. (dan kom je misschien wel in zo'n loop)
[ Voor 53% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-04-2015 19:26 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Heb ik gedaan ja, in tegenstelling tot oudere Jiayu modellen doet de S3 niets als er geen batterij in zit (dus ook niet naar recovery of firmware flashen via pc, kan zijn dat ik ernaast zit maar kreeg het niet voor elkaar).
Ook zonder cover bleef het toestel herstarten.
Het gebeurde trouwens toen ik de telefoon omdraaide en op mijn bed legde, dus lijkt me niet dat er iets fysiek kapot is. Ook het feit dat ik er nog firmware op kan flashen geeft me nog enige hoop.
Ook zonder cover bleef het toestel herstarten.
Het gebeurde trouwens toen ik de telefoon omdraaide en op mijn bed legde, dus lijkt me niet dat er iets fysiek kapot is. Ook het feit dat ik er nog firmware op kan flashen geeft me nog enige hoop.
Zoek eens iemand op met een multi-meter en meet de spanningen op je accu (die 3 pinnen) als dat vol geladen > 4 volt is is dat prima. Als die onder de 3.5 zit terwijl die ver van leeg is klopt het niet. Accu zou namelijk ook spanning kunnen onderbreken en de phone doen rebooten.
Ik meet 3.52 V wat volgens mij betekent dat de accu zo'n beetje volledig leeg is, en dit klopt ook wel. Zou hij zodanig leeg zijn dat hij niet meer in de oplaadmodus kan komen ivm beveiliging? Ik heb het idee dat hij niet oplaadt tijdens het 'bootloopen'. De telefoon komt in ieder geval niet in het oplaadscherm, en de notificatie-led gaat ook niet branden (Ik zie het Jiayu logo ook niet, waardoor ik meteen het idee kreeg dat er iets mis was). Zou het kwaad kunnen of kunnen baten dat ik hem een tijdje laat bootloopen?
Bedankt voor de tip in ieder geval, hiermee zou ik wel eens wat op het spoor kunnen zijn
Verder heb ik nu een aantal keer succesvol een schone installatie op het toestel uitgevoerd. Zouden er nog meer dingen mis kunnen zijn waardoor het toestel niet opstart? Volgens mij moet het met de partitionering etc. wel goed zitten aangezien ik er succesvol firmware op kon schieten..
Ik ga hem zo wat langer aan de lader leggen om te kijken of dit iets verandert. Ik deed dit juist niet omdat ik dacht dat de batterij dan misschien alleen maar verder leeg getrokken kon worden..
Wordt vervolgd..
Bedankt voor de tip in ieder geval, hiermee zou ik wel eens wat op het spoor kunnen zijn
Verder heb ik nu een aantal keer succesvol een schone installatie op het toestel uitgevoerd. Zouden er nog meer dingen mis kunnen zijn waardoor het toestel niet opstart? Volgens mij moet het met de partitionering etc. wel goed zitten aangezien ik er succesvol firmware op kon schieten..
Ik ga hem zo wat langer aan de lader leggen om te kijken of dit iets verandert. Ik deed dit juist niet omdat ik dacht dat de batterij dan misschien alleen maar verder leeg getrokken kon worden..
Wordt vervolgd..
Ik heb mijn S3 (2 gig) gekocht bij Pandawill. Koop ik bijna altijd mijn chinese mobielen. Goede tent en bezorgd ook snel.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:44:
heeft iemand ervaring met pandawill? waar kan ik hem het beste kopen?
Ik krijg de Ziggo TV app niet aan de praat op mijn S3B met 2Gb en rom: S3W20150325-102656
In de beiliging al superuser uitgezet
en geprobeerd met temp unroot in Superuser
als ook geprobeerd met superuser uitzetten in SuperSU
Na een tijdje aan de lader geeft de accu nog maar 2,99 V spanning, de telefoon laadde dus inderdaad niet op. Iemand nog ideeën wat nu te doen? Lijkt me inderdaad dat de telefoon hierdoor niet meer opstart. Ik heb nog wel een beveiligde lader voor Lithium batterijen, die ik in kan stellen op 3,8 V (met een maximum van 4,35 V, wat ook op de batterij staat), maar ben nog wat huiverig om dit door te gaan lussen.. Ik ga in ieder geval maar eens de accu van een vriend proberen om te kijken of het hier aan ligt (als je meeleest weet je dat alvast
), en dan eventueel een nieuwe accu bestellen. Het lijkt nu op beroerd ontworpen elektronica rondom het oplaad/accugedeelte...
En maar hopen dat je niet zijn accu sloopt met je telefoon. 
Maar wel een logische stap om het uit te sluiten.
Maar wel een logische stap om het uit te sluiten.
Ik zag dat de accu van mn oude G4 precies in de S3 paste, en omgedraaid de pinnen precies de accu raakte. Deze accu was opgeladen tot 3.8V, waardoor de telefoon in ieder geval aan moest gaan. Dus ik zette 'm aan, tril, weer zwart scherm, en weer uit (hoe de telefoon gisteravond ook mn S3 accu leeg heeft getrokken). Shit, krijg nu toch het idee dat er iets in de hardware toch echt stuk is gegaan. Zonder accu, met aangesloten lader stond er +- 2.9V op de pinnen in de telefoon, wat nooit genoeg kan zijn om de accu op te laden, alhoewel dit natuurlijk ook kan komen doordat er geen terugkoppeling is van de temperatuurpin van de accu. Ik heb ook het idee dat dit niet het probleem is, maar eerder iets richting het mainboard oid. Wel opvallend dat ik nog steeds in het bootmenu kan komen (normal, recovery, fastboot), (=display werkt nog?) en nog verbinding kan maken met SPflashtool. Heeft iemand nog andere ideeën?
Toch jammer, ik heb me altijd hardgemaakt voor chinese toestellen (met name Jiayu), maar na bij 3 oudere toestellen een usb poort te hebben vervangen en een "high-end" toestel wat na 2 maanden de geest geeft, kan ik toch bijna niet anders dan concluderen dat er best leuke hardware in zit, met een inferieur productieproces en gebrek aan kwaliteitscontrole. Dit zeg ik natuurlijk ook omdat ik baal dat een toestel van 200 euro er na 2 maanden mee kapt, maar dit getuigt toch niet van 'degelijke bouwkwaliteit' waar we het altijd met zn allen over hebben. Ontbrekende schroefjes, schroefgaten die niet uitlijnen etc.
Als iemand toch het idee heeft dat het nog iets softwarematigs kan zijn hoor ik het graag, ben er nog niet helemaal aan toe om hem open te schroeven (en misschien eerst contact opnemen met Spemall, ook al verwacht ik niet dat dit me veel gaat brengen). Bah.
Toch jammer, ik heb me altijd hardgemaakt voor chinese toestellen (met name Jiayu), maar na bij 3 oudere toestellen een usb poort te hebben vervangen en een "high-end" toestel wat na 2 maanden de geest geeft, kan ik toch bijna niet anders dan concluderen dat er best leuke hardware in zit, met een inferieur productieproces en gebrek aan kwaliteitscontrole. Dit zeg ik natuurlijk ook omdat ik baal dat een toestel van 200 euro er na 2 maanden mee kapt, maar dit getuigt toch niet van 'degelijke bouwkwaliteit' waar we het altijd met zn allen over hebben. Ontbrekende schroefjes, schroefgaten die niet uitlijnen etc.
Als iemand toch het idee heeft dat het nog iets softwarematigs kan zijn hoor ik het graag, ben er nog niet helemaal aan toe om hem open te schroeven (en misschien eerst contact opnemen met Spemall, ook al verwacht ik niet dat dit me veel gaat brengen). Bah.
[ Voor 5% gewijzigd door TvdGaag op 09-04-2015 15:16 ]
Verwijderd
@ TvdGaag
Leuke tip over de batterij van de G4, ik heb hier ook een een defecte G4 Advanced liggen en die accu past er in de breedte in maar ze is een dikke 2 cm korter.
Mijn S3 start er gewoon mee op dus als mijn accu het laat afweten kan ik die gebruiken mits wat aanpassing(stut werk).
Hoewel anderen anders wel zullen beweren is het zéér slecht om een smartphone/tablet accu volledig te laten leeglopen. Meerdere toestellen willen dan niet meer opstarten,jouw probleem is toch wel speciaal,hij start op maar niet normaal,en dit na het instellen van je wekker ? Bizar !!
Mijn G4 Adv werkte normaal en een uurtje later drukt ik op de power knop om in mijn begin scherm te komen en scherm liet het opeens afweten,al even bizar.
Verder vond ik de G4 een prima toestel net als de S3,ze moeten natuurlijk blijven werken.
Leuke tip over de batterij van de G4, ik heb hier ook een een defecte G4 Advanced liggen en die accu past er in de breedte in maar ze is een dikke 2 cm korter.
Mijn S3 start er gewoon mee op dus als mijn accu het laat afweten kan ik die gebruiken mits wat aanpassing(stut werk).
Hoewel anderen anders wel zullen beweren is het zéér slecht om een smartphone/tablet accu volledig te laten leeglopen. Meerdere toestellen willen dan niet meer opstarten,jouw probleem is toch wel speciaal,hij start op maar niet normaal,en dit na het instellen van je wekker ? Bizar !!
Mijn G4 Adv werkte normaal en een uurtje later drukt ik op de power knop om in mijn begin scherm te komen en scherm liet het opeens afweten,al even bizar.
Verder vond ik de G4 een prima toestel net als de S3,ze moeten natuurlijk blijven werken.
@ludoke1955
Dat van dat leeglopen weet ik, en de reden dat ik de G4 accu pakte was dan ook dat ik de S3 accu niet verder wilde leegtrekken. Bedankt voor je tip.
Het blijven inderdaad mooie toestellen voor de prijs. Heb ook altijd veel plezier van de chineesjes gehad tot nu toe. Het zou natuurlijk nog veel mooier zijn als ze niet met gebreken geleverd zouden worden die niet nodig zijn.
Het gebeurde inderdaad niet tijdens flashen oid, dit is in het verleden bij mij ook altijd goed gegaan. Het gebeurde tijdens normaal gebruik.
Het enige wat ik aan de softwarekant kan bedenken is dat de bootloader corrupt is geraakt. Al het andere heb ik succesvol kunnen flashen en zou dus moeten werken. Ik heb me expres nog niet aan de bootloader gewaagd (nog geen volledige format gedaan) omdat ik weet dat gedoe hiermee minder makkelijk kan worden opgelost. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik geloof dat ik dan in het bezit moet zijn van een backup de originele bootloader, welke ik dan kan herstellen als ik de telefoon volledig formatteer. Om het probleem niet erger te maken heb ik dit dus nog maar niet gedaan.
In ieder geval bedank voor de tips tot nu toe.
Dat van dat leeglopen weet ik, en de reden dat ik de G4 accu pakte was dan ook dat ik de S3 accu niet verder wilde leegtrekken. Bedankt voor je tip.
Het blijven inderdaad mooie toestellen voor de prijs. Heb ook altijd veel plezier van de chineesjes gehad tot nu toe. Het zou natuurlijk nog veel mooier zijn als ze niet met gebreken geleverd zouden worden die niet nodig zijn.
Het gebeurde inderdaad niet tijdens flashen oid, dit is in het verleden bij mij ook altijd goed gegaan. Het gebeurde tijdens normaal gebruik.
Het enige wat ik aan de softwarekant kan bedenken is dat de bootloader corrupt is geraakt. Al het andere heb ik succesvol kunnen flashen en zou dus moeten werken. Ik heb me expres nog niet aan de bootloader gewaagd (nog geen volledige format gedaan) omdat ik weet dat gedoe hiermee minder makkelijk kan worden opgelost. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik geloof dat ik dan in het bezit moet zijn van een backup de originele bootloader, welke ik dan kan herstellen als ik de telefoon volledig formatteer. Om het probleem niet erger te maken heb ik dit dus nog maar niet gedaan.
In ieder geval bedank voor de tips tot nu toe.
Die unlock app is in de huidige update nu verwijderd. Was dus niet door de seller geïnstalleerd (gezien je 3 sterren feedback had achtergelaten dacht je dat het door de verkoper kwam?)Lucky0wn schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:59:
[...]
App was niet voorgeinstalleerd, heb deze zelf uit de play store geinstalleerd. Heb met root uninstaller wel een app genaamd unlock verwijderd omdat deze malware zou bevatten. Dit hielp ook niet.Telefoon komt van Aliexpress van Shenzhen Top one trading.
Nog steeds als ik Facebook open en ergens op wil reageren hangt de hele app.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik had die unlock-app ook, dus die komt zeker niet van een individuele seller. Overigens ook een Jiayu-app die tevens de virusscanner triggerde. Allebei eraf gehaald omdat ik ze niet nodig heb. Waarschijnlijk kon het geen kwaad, maar hadden ze te veel macht.
Installeer Xposed en dan Root Cloak (oid). Heb ik ook gedaan en werkt prima dan!gphg schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:12:
Ik krijg de Ziggo TV app niet aan de praat op mijn S3B met 2Gb en rom: S3W20150325-102656
Unlock app is dus nu op aanvraag van de community verwijderdHyp Hyper schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:24:
Ik had die unlock-app ook, dus die komt zeker niet van een individuele seller. Overigens ook een Jiayu-app die tevens de virusscanner triggerde. Allebei eraf gehaald omdat ik ze niet nodig heb. Waarschijnlijk kon het geen kwaad, maar hadden ze te veel macht.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Klopt, al ga ik de feedback nu aanpassen.
RobertowNL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:12:
[...]
Die unlock app is in de huidige update nu verwijderd. Was dus niet door de seller geïnstalleerd (gezien je 3 sterren feedback had achtergelaten dacht je dat het door de verkoper kwam?)
Ik heb Ziggo gedeinstalleerdaobh schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:27:
[...]
Installeer Xposed en dan Root Cloak (oid). Heb ik ook gedaan en werkt prima dan!
Xposed framework geinstalleerd
Rootcloak geinstalleerd
En dan weer Ziggo.
Nog steeds werkt het niet
Huppa, OTA versie 25-03
(2gb versie)
(2gb versie)
[ Voor 23% gewijzigd door Whiskey48 op 10-04-2015 13:38 ]
Ik kreeg m ook vannacht aangeboden. (voor de S3 2Gb)
Wel slechts 35,37 MB groot... Dus echt een update.
Zojuist geinstalleerd, wat wel een paar minuten in beslag neemt.
Na wat optimalisatie van alle app's lijkt de update keurig te zijn toegepast.
Wel slechts 35,37 MB groot... Dus echt een update.
Zojuist geinstalleerd, wat wel een paar minuten in beslag neemt.
Na wat optimalisatie van alle app's lijkt de update keurig te zijn toegepast.
Bij mij wil de update niet instaleren: Your system was damaged, wireless update is disabled!
Dit waarschijnlijk ivm wat apps die ik van de telefoon heb verwijderd op advies van een aantal antivirus apps.
Jammer dan, ik update wel een keer handmatig, liever dat dan vreemde zaken door e.o.a. vaag virus.
Dit waarschijnlijk ivm wat apps die ik van de telefoon heb verwijderd op advies van een aantal antivirus apps.
Jammer dan, ik update wel een keer handmatig, liever dat dan vreemde zaken door e.o.a. vaag virus.
Bij mij ook:
'Your system was damaged, wireless update is disabled!'
Mahja.. hij werkt goed, dus laat maar gaan die update. Ik flash wel als het ooit nodig is.
'Your system was damaged, wireless update is disabled!'
Mahja.. hij werkt goed, dus laat maar gaan die update. Ik flash wel als het ooit nodig is.
[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-04-2015 14:33 ]
Ik had dit ook met een chinees tablet. De oplossing was om een oude versie te downloaden. Dat heb ik in dit topic gelezen. En hier download je dan die oude versie.gphg schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:53:
[...]
Ik heb Ziggo gedeinstalleerd
Xposed framework geinstalleerd
Rootcloak geinstalleerd
En dan weer Ziggo.
Nog steeds werkt het niet
Koffie met thee is minder lekker.
Iemand problemen gehad met bluetooth speakers?
Als ik een tijdje (1-2 uur) afspeel op mijn bluetooth speaker valt het geluid weg voor een aantal minuten tenzij ik de speaker herstart. Met mijn oude telefoon gebeurt dit niet. Lichtelijk vervelend als je rustig muziek aan het luisteren bent.
Als ik een tijdje (1-2 uur) afspeel op mijn bluetooth speaker valt het geluid weg voor een aantal minuten tenzij ik de speaker herstart. Met mijn oude telefoon gebeurt dit niet. Lichtelijk vervelend als je rustig muziek aan het luisteren bent.
Hier trouwens ook nog geen update binnen. S3 2g.
Verwijderd
Zelfde hier.infidel011 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:20:
Hier trouwens ook nog geen update binnen. S3 2g.
Hier niet echt last meer van. Eerder wel eens gehad dat hij disconnecte maar hij koppelde zich minder minuut later automatisch weer.jer123c schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:04:
Iemand problemen gehad met bluetooth speakers?
disconnects heb ik geen last van, hij blijft connected maar speelt dus geen muziek meerRobertowNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:11:
[...]
Hier niet echt last meer van. Eerder wel eens gehad dat hij disconnecte maar hij koppelde zich minder minuut later automatisch weer.
Hallo heren. Ik heb ook de jiayu S3 mogen ontvangen. Helaas 1 met een stuck pixel. Iemand ideeen om dit op te lossen?
Ook heb ik de telefoon opgeladen en eenmaal uit de lader gaf hij 100% aan. Na een restart gaf hij opeens 7% aan en liep terug naar 6% etc. De oplader er weer aangehangen en toen weer 100%.
Ideeen?
Ook heb ik de telefoon opgeladen en eenmaal uit de lader gaf hij 100% aan. Na een restart gaf hij opeens 7% aan en liep terug naar 6% etc. De oplader er weer aangehangen en toen weer 100%.
Ideeen?
Die kapotte pixel kun je oplossen door een nieuw scherm te bestellen en die erop te monteren.bangsat schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:44:
Hallo heren. Ik heb ook de jiayu S3 mogen ontvangen. Helaas 1 met een stuck pixel. Iemand ideeen om dit op te lossen?
Ideeen?
Stuck Pixal app of zo proberen. Anders verkoper eens polsen.bangsat schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:44:
Ideeen?
Dat ga ik wel even proberen. Geen zin om hem weer weken kwijt te zijn.Hyp Hyper schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:18:
[...]
Stuck Pixal app of zo proberen. Anders verkoper eens polsen.
Iemand al een autohouder in gebruik? Ik heb de originele bumper om het toestel dus het moet passen zonder iedere keer de hoes eraf te moeten halen.
Weet iemand hoe je contacten kunt blokkeren met de Jiayu S3?
Blacklisten Gebruik Sync.Me
Ja van de Xenos. Moest wel linksonder een aanslag wegsnijden ivm usb, maar verder uitstekend. Bumper kan gewoon blijven zitten. Kost 10€ geloof ik.ariedude schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:46:
Iemand al een autohouder in gebruik? Ik heb de originele bumper om het toestel dus het moet passen zonder iedere keer de hoes eraf te moeten halen.
[ Voor 4% gewijzigd door niekvanprooijen op 11-04-2015 21:16 ]
Ook al geprobeerd, werkt helaas ook niet.Rolandow schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:38:
[...]
Ik had dit ook met een chinees tablet. De oplossing was om een oude versie te downloaden. Dat heb ik in dit topic gelezen. En hier download je dan die oude versie.
Met de Ziggo TV app geprobeerd live TV te kijken. Ik krijg foutmelding niet originele besturingssysteem. Valt dit te omzeilen?
Met welke ROM heeft iemand Ziggo TV app werkend gekregen?
Met welke ROM heeft iemand Ziggo TV app werkend gekregen?
Heb een abonnement van tele2 maar krijg 3G niet aan de praat. Bellen lukt wel. Heb de nieuwste ROM erop gezet. Allebei de sim poorten geprobeerd maar helpt ook niet. Iemand een idee?
APN isntellingen goed staan? Even handmatig aanpassen / toevoegen andersradioloog schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:16:
Heb een abonnement van tele2 maar krijg 3G niet aan de praat. Bellen lukt wel. Heb de nieuwste ROM erop gezet. Allebei de sim poorten geprobeerd maar helpt ook niet. Iemand een idee?
Wilde ik doen maar weet niet waar ik dit kan aanpassen. Probeer wel een andere simkaart. Kijken of het dan goed gaat.
Heb ook tele2, moet inderdaad met de hand. Kijk even op de toestel hulp site van Tele2.
Nee natuurlijk niet. Je mobiel moet weten waar hij verbinding mee moet maken.radioloog schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:05:
Wilde ik doen maar weet niet waar ik dit kan aanpassen. Probeer wel een andere simkaart. Kijken of het dan goed gaat.
Via instellingen->mobiele netwerken en dan namen toegangspunten...
Ben er ondertussen uit. Wist niet waar je de nieuwe APN moest invoeren. Nu draait hij als een tierelier.
Bedankt voor de hulp iedereen.
Bedankt voor de hulp iedereen.
Eindelijk is een update! dit zou het inhouden (met google translate):
Edition ROM-update (versie nummer S3-20150411-155027,4 14 maart release)
Deze versie van de ROM is beschikbaar voor een goede domeinnaam S3 Standard Edition (Memory 2GB + 16GB versie), hoge distributie en andere versies hebben deze ROM niet gebruiken.
Fragmenten van de software versie nummer is: S3-20150411-155027, grote update punten zijn als volgt:
> bijgewerkt als volgt:
> 1. Vast een aantal telefoon reboot of verbeterde batterij display macht problemen springen
> 2. Vast een aantal mobiele telefoon batterij-display mogen ondervragen
> 3. Optimaliseer de achterste camera video-effecten
> 4. optimaliseren helderheid van het beeld wanneer de lokale micro-channel video-chat
> 5. WIFI geoptimaliseerde prestaties, aangepast en soms kunnen ze niet goed aangesloten WIFI problemen met het netwerk te verbinden
> 6. geoptimaliseerd diverse andere kleine BUG gebruikers kunnen upgraden via de ether OTA of draad, borstel drie manieren om de kaart te upgraden, is het raadzaam om een eenvoudige en gemakkelijke manier om de lucht OTA upgrade gebruiken. Speciale opmerking: Voordat u een upgrade uitvoert, dan kunt u er rekening mee dat een back-up van belangrijke gegevens op uw telefoon om onverwacht verlies te voorkomen van de gegevens gebeurt. Elk verlies van gegevens veroorzaakt door een software-upgrade, hebben we geen enkele verantwoordelijkheid. Upgrade de upgrade methode air (OTA): de gebruiker actief werken werking is als volgt: de gebruiker in de "Instellingen - Over de telefoon - draadloze upgrade" aan de onderkant van het scherm, klikt u op "check for updates", wanneer het de aanwezigheid van een nieuwe versie van de software kan worden geïnstalleerd volgens de instructies te downloaden detecteert. De reden dat de lucht upgrade mislukken: noodzaak om de lucht te upgraden (OTA) klantenservice, niet geopend ROOT wortel gezag, niet om eventuele wijzigingen aan de fabriek systeemsoftware te maken, stroomlijnen, anders zal het de integriteit van het systeem bestanden te beïnvloeden, een upgrade van de air (OTA) service, De huidige versie kan niet worden uitgevoerd met de server van de nieuwste versie van differentiële werking, kunt u de upgrade pakket niet te downloaden, upgrade zal niet goed werken. ROOT Eenmaal geopend, vergeleken met een onomkeerbare actie, zelfs dan zwijg of de fabrieksinstellingen te herstellen, ze kunnen niet terug naar het oorspronkelijke bestand en de staat. Gebruik andere onofficiële ROM (derde) gebruikers zullen niet in staat zijn om de officiële upgrade air (OTA) service te gebruiken. Lucht na een mislukte upgrade aanpak: staalborstel terug borstel officiële pakketten.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-1258230-1-1.html
(staalborstel gedeelte zou ik overslaan....)
Deze versie van de ROM is beschikbaar voor een goede domeinnaam S3 Standard Edition (Memory 2GB + 16GB versie), hoge distributie en andere versies hebben deze ROM niet gebruiken.
Fragmenten van de software versie nummer is: S3-20150411-155027, grote update punten zijn als volgt:
> bijgewerkt als volgt:
> 1. Vast een aantal telefoon reboot of verbeterde batterij display macht problemen springen
> 4. optimaliseren helderheid van het beeld wanneer de lokale micro-channel video-chat
> 5. WIFI geoptimaliseerde prestaties, aangepast en soms kunnen ze niet goed aangesloten WIFI problemen met het netwerk te verbinden
> 6. geoptimaliseerd diverse andere kleine BUG gebruikers kunnen upgraden via de ether OTA of draad, borstel drie manieren om de kaart te upgraden, is het raadzaam om een eenvoudige en gemakkelijke manier om de lucht OTA upgrade gebruiken. Speciale opmerking: Voordat u een upgrade uitvoert, dan kunt u er rekening mee dat een back-up van belangrijke gegevens op uw telefoon om onverwacht verlies te voorkomen van de gegevens gebeurt. Elk verlies van gegevens veroorzaakt door een software-upgrade, hebben we geen enkele verantwoordelijkheid. Upgrade de upgrade methode air (OTA): de gebruiker actief werken werking is als volgt: de gebruiker in de "Instellingen - Over de telefoon - draadloze upgrade" aan de onderkant van het scherm, klikt u op "check for updates", wanneer het de aanwezigheid van een nieuwe versie van de software kan worden geïnstalleerd volgens de instructies te downloaden detecteert. De reden dat de lucht upgrade mislukken: noodzaak om de lucht te upgraden (OTA) klantenservice, niet geopend ROOT wortel gezag, niet om eventuele wijzigingen aan de fabriek systeemsoftware te maken, stroomlijnen, anders zal het de integriteit van het systeem bestanden te beïnvloeden, een upgrade van de air (OTA) service, De huidige versie kan niet worden uitgevoerd met de server van de nieuwste versie van differentiële werking, kunt u de upgrade pakket niet te downloaden, upgrade zal niet goed werken. ROOT Eenmaal geopend, vergeleken met een onomkeerbare actie, zelfs dan zwijg of de fabrieksinstellingen te herstellen, ze kunnen niet terug naar het oorspronkelijke bestand en de staat. Gebruik andere onofficiële ROM (derde) gebruikers zullen niet in staat zijn om de officiële upgrade air (OTA) service te gebruiken. Lucht na een mislukte upgrade aanpak: staalborstel terug borstel officiële pakketten.
Heb de S3W 20150325-102656 Rom er nu op staan, is de laatste volgens wireless update
dit is voor de gewone Rom zeker zonder W {world}
Had hem hier vamdaan gehaald
http://www.ejiayu.com/en/News-92.html
2e van boven
dit is voor de gewone Rom zeker zonder W {world}
Had hem hier vamdaan gehaald
http://www.ejiayu.com/en/News-92.html
2e van boven
[ Voor 24% gewijzigd door dirk38 op 15-04-2015 11:48 ]
ROM 3 is de laatste versie van de internationale ROM?
http://www.needrom.com/download/jiayu-s3/
http://www.needrom.com/download/jiayu-s3/
Op mijn Jiayu S3 net een update gekregen. Alle Unlock troep is nu weg. Ook lijkt de Jiayu launcher te zijn vervangen of het is alleen een naamsverandering. Al met al werkt het prima.
N'n S3 ook in gebruik genomen...
Maar heb t idee dat m'n wifi soms ligt te fucken. Appjes komen niet aan of worden niet gelijk verstuurd (blijft 'n klokje staan).
Vanmorgen zag k bv ook dat er geen verbinding met de mail gemaakt kon worden tijdens t syncen vannacht, dus ook handmatig moeten doen.
Bekend probleem/tips?
Maar heb t idee dat m'n wifi soms ligt te fucken. Appjes komen niet aan of worden niet gelijk verstuurd (blijft 'n klokje staan).
Vanmorgen zag k bv ook dat er geen verbinding met de mail gemaakt kon worden tijdens t syncen vannacht, dus ook handmatig moeten doen.
Bekend probleem/tips?
Niet bekend bij mij. Er zijn echter wel wat opties beschikbaar in de wifi settings. Wifi - geavanceerd.Exterminator schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:00:
Bekend probleem/tips?
Checken of de background data aanstaat.
https://support.google.com/googleplay/answer/1663315?hl=en
https://support.google.com/googleplay/answer/1663315?hl=en
[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-04-2015 08:03 ]
Wat mij zou weerhouden om weer te kiezen voor een mediatek chipset is de slechte support vanuit mediatek. Voor mijn huidige telefoon thl t200 (mtk6592) is nooit een rom update voor een nieuw Android versie dan 4.2. Op het forum van cynogenmod was dit o.a. Buggy source code van mediatek, third party binaries en slechte support vanuit thl.
Hoe zit dit met jiayu s3? Komt er een Update naar Android 5.0 of hoger? Want ik durf anders de gok niet te nemen.
Hoe zit dit met jiayu s3? Komt er een Update naar Android 5.0 of hoger? Want ik durf anders de gok niet te nemen.
Ja, de update naar 5.0 gaat zover ik weet zelfs geinstalleerd worden op de volgende batch toestellen die binnenkort worden verzonden*Vaevictis_ schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:24:
Wat mij zou weerhouden om weer te kiezen voor een mediatek chipset is de slechte support vanuit mediatek. Voor mijn huidige telefoon thl t200 (mtk6592) is nooit een rom update voor een nieuw Android versie dan 4.2. Op het forum van cynogenmod was dit o.a. Buggy source code van mediatek, third party binaries en slechte support vanuit thl.
*zover ik het (goed) heb gelezen op het forum
__
Zie overigens alweer een nieuwe update:
https://translate.google....1.html&edit-text=&act=url
[ Voor 11% gewijzigd door RobertowNL op 16-04-2015 14:40 ]
Verwijderd
Even een algemeen vraagje tussendoor,ik hoop dat het mag?
Wat is de beste en betrouwbaarste en snelste Chinese site om te bestellen?
Is Geekbuying snel en betrouwbaar ?
Ik hoor het graag,bedankt alvast
Wat is de beste en betrouwbaarste en snelste Chinese site om te bestellen?
Is Geekbuying snel en betrouwbaar ?
Ik hoor het graag,bedankt alvast
Hmm.. die Jiayu app die ik eraf heb gegooid was dus de Jiayu launcher. 
Na een reset naar fabrieksinstellingen had ik dus niks meer. Via de shortcuts op de navigatiebalk naar settings gegaan, de playstore via apps gestart en een launcher geïnstalleerd. Nogal logisch dat de OTA niet werkt bij mij. Ik zal, als ik zin heb, wel eens een image terugflashen met de flashtool.
@hierboven: qua levering prima, met support geen ervaring.
Na een reset naar fabrieksinstellingen had ik dus niks meer. Via de shortcuts op de navigatiebalk naar settings gegaan, de playstore via apps gestart en een launcher geïnstalleerd. Nogal logisch dat de OTA niet werkt bij mij. Ik zal, als ik zin heb, wel eens een image terugflashen met de flashtool.
@hierboven: qua levering prima, met support geen ervaring.
Haha, ik heb gisteren dus een 2GB en een 3GB klaar gemaakt voor bekenden van me. Van beiden de officiële laatst downloadbare W-versie van de ROM geflasht. De 2GB kreeg erna nog een update van 35MB, de 3GB versie niet. Ik ben benieuwd hoe lang er OTA updates aangeboden blijven worden...
dit komt niet doordat je die apps hebt verwijderd.lithoijen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:14:
Bij mij wil de update niet instaleren: Your system was damaged, wireless update is disabled!
ik had de manier van bastiaan gedaan en ik kreeg diezelfde melding, zelfs de officiele fora bied geen/ nul,nul hulp
Waarschijnlijk heb je hem geroot?darknessblade schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:31:
[...]
dit komt niet doordat je die apps hebt verwijderd.
ik had de manier van bastiaan gedaan en ik kreeg diezelfde melding, zelfs de officiele fora bied geen/ nul,nul hulp
de telefoon was al geroot toen ik hem kreeg
Toestel komt met een root optie in het menu, 1 vinkje en klaar
Toch nog even een quote, dit probleem heeft zich zelf min of meer opgelost met de Horizon Go app, die werkt prima op de S3 is mijn ervaring tot nu toe.gphg schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:12:
Het is nu eenmaal een ingebouwde veiligheid van die update tool, indien er iets mis is/lijkt doet hij het niet. Ben je helaas aangewezen op handmatig flashen, maar gezien je root hebt kan je even een backup draaien met titanium en vervolgens na het flashen van het toestel de apps vrij simpel weer terug zettendarknessblade schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:31:
[...]
dit komt niet doordat je die apps hebt verwijderd.
[ Voor 82% gewijzigd door RobertowNL op 16-04-2015 20:55 ]
Net mijn glass-protector binnen gekregen. Het is me nu wel gelukt om deze feilloos te plaatsen. Zaak om hem goed recht te leggen zodat ie precies binnen het randje valt anders hecht ie niet maar het lukte mij dus moet het een ieder wel kunnen slagen. Nu dus de siliconen case in gebruik ipv de lederen flipcover. Bevlat me stukken beter omdat die leren wel erg groot is. Ik ga de phone testen in broekzak en werk eens kijken hoelang hij het volhoud onder fysieke belasting.
Horizon Go App werktRobertowNL schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:50:
[...]
Toestel komt met een root optie in het menu, 1 vinkje en klaar.
[...]
Toch nog even een quote, dit probleem heeft zich zelf min of meer opgelost met de Horizon Go app, die werkt prima op de S3 is mijn ervaring tot nu toe.
[...]
Het is nu eenmaal een ingebouwde veiligheid van die update tool, indien er iets mis is/lijkt doet hij het niet. Ben je helaas aangewezen op handmatig flashen, maar gezien je root hebt kan je even een backup draaien met titanium en vervolgens na het flashen van het toestel de apps vrij simpel weer terug zetten.
(met SuperUser in de systeeminstellingen en SuperSU uit)
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Ik heb net de Jiayu S3 met 3gb bij Pandawill besteld met levering via DPD. Ben benieuw wanneer ik hem ontvang. Verder bijzonder tevreden over klantvriendelijkheid van Pandawill.
Verwijderd
Ik heb mijn S3 nu een dag in bezit. Prima toestel, alleen zit ik met een kleine vraag.
Twee keer achter elkaar op de spatie tikken zou een punt moeten geven, maar dat werkt bij mij niet ondanks dat de toetsenbordinstelling wel goed staat. Zijn er meer mensen met deze ervaring, of nog beter: de oplossing?
Twee keer achter elkaar op de spatie tikken zou een punt moeten geven, maar dat werkt bij mij niet ondanks dat de toetsenbordinstelling wel goed staat. Zijn er meer mensen met deze ervaring, of nog beter: de oplossing?
SwiftKey. Sowieso veel fijner toetsenbord.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:06:
Ik heb mijn S3 nu een dag in bezit. Prima toestel, alleen zit ik met een kleine vraag.
Mij is opgevallen dat de ART runtime vreemde radio problemen geeft. WiFi en data problemen. Dus dat zou je ff kunnen nakijken...Exterminator schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:00:
Bekend probleem/tips?
In de jongste update (nog niet voor W uitvoering) worden een aantal bugs mbt wifi geplet (wel verbinding geen data) als ik dat zo lees.
Verwijderd
Nice, thx. Ben echt een android n00b.
Dit is mijn eerste android telefoon. 😮
Heb altijd een iPhone gehad.
Welkom in de wereld van keuzes kunnen maken!Nice, thx. Ben echt een android n00b.
Dit is mijn eerste android telefoon. 😮
Heb altijd een iPhone gehad.
</fanboy>
Verwijderd
Ik heb de europese versie van de jiayu s3 2GB met superuser optie.
Als ik root wordt betekent dit dat de bootloader ook unlocked is?
Ik wil namelijk proberen om Xposed en Xprivacy te installeren. Omdat het een actie van root is zou uitproberen wellicht kwaad kunnen?
Ik begrijp dat ieder apparaat een specifieke bootloader heeft. Als de bootloader ge-unlocked moet worden om Xposed en Xprivacy te installeren, hoe doe ik dat dan op de Jiayu s3? Moet ik eerst een stock android rom installeren?
--------------------------------------------
NB: xposed zegt; known issue with ROM "Aliyun OS"; installing exposed might lead to severe problems
http://forum.xda-develope...hp?p=52289793&postcount=5
Weet iemand welke rom wel gebruikt kan worden?
Staat aptoid.com bekend als een veilige site?
Als ik root wordt betekent dit dat de bootloader ook unlocked is?
Ik wil namelijk proberen om Xposed en Xprivacy te installeren. Omdat het een actie van root is zou uitproberen wellicht kwaad kunnen?
Ik begrijp dat ieder apparaat een specifieke bootloader heeft. Als de bootloader ge-unlocked moet worden om Xposed en Xprivacy te installeren, hoe doe ik dat dan op de Jiayu s3? Moet ik eerst een stock android rom installeren?
--------------------------------------------
NB: xposed zegt; known issue with ROM "Aliyun OS"; installing exposed might lead to severe problems
http://forum.xda-develope...hp?p=52289793&postcount=5
Weet iemand welke rom wel gebruikt kan worden?
Staat aptoid.com bekend als een veilige site?
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 19:23 ]
Goed nieuws,RobertowNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:27:
In de jongste update (nog niet voor W uitvoering) worden een aantal bugs mbt wifi geplet (wel verbinding geen data) als ik dat zo lees.
daar heb ik inderdaad soms last van.
Alleen wifi uit/aan zetten is dan een oplossing
Ik was gisteren net over de grens en wilde wat opzoeken, maar kon nergens vinden hoe ik roaming moest inschakelen. Is er ergens een instelling voor of kan ik daar een aparte app voor gebruiken?
Prepare for unforeseen consequences
Verwijderd
Hi,
Kan het kloppen dat er op de Jiayu S3 geen apps naar de SD-kaart meer kan zetten of kijk ik niet goed of zijn er andere oplossingen voor?
Want dan is die 16gb zo erg vol met een beetje uitgebreide navigatie app!
BVD & MVGR, Rob
Kan het kloppen dat er op de Jiayu S3 geen apps naar de SD-kaart meer kan zetten of kijk ik niet goed of zijn er andere oplossingen voor?
BVD & MVGR, Rob
Link2SD al geprobeerd? Linken bespaart de meeste ruimte.
All in one toolbox kan dat volgens mij wel. Te vinden in de play store.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:49:
Hi,
BVD & MVGR, Rob
S3 3gb binnen, eerste indruk zeer positief! Grootte went snel, wifi ook verder weg nog sterk.
Leuk toestel, zit eraan te denken deze aan te schaffen ter vervanging van mijn Elephone P8. Die begint wat kuurtjes te krijgen en hiermee zou ik gelijk aan de 4G kunnen.
Eigenlijk het enige dat mij tegen houdt is Android 4.4.4... als het nou Lollipop zou zijn ben ik om. Ik zag wel dat men daaraan lijkt te werken, maar nieuws is er volgens mij nog niet, toch?
Eigenlijk het enige dat mij tegen houdt is Android 4.4.4... als het nou Lollipop zou zijn ben ik om. Ik zag wel dat men daaraan lijkt te werken, maar nieuws is er volgens mij nog niet, toch?
Nog niet, maar komt wel.Dennis schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:46:
Leuk toestel, zit eraan te denken deze aan te schaffen ter vervanging van mijn Elephone P8. Die begint wat kuurtjes te krijgen en hiermee zou ik gelijk aan de 4G kunnen.
Wat gebruik je dat alleen onder Lollipop draait dan?
Tweaker hè.. die willen altijd het nieuwste. Maakt niet uit waarom.
Heeft iemand de hier genoemde oplossingen al geprobeerd en werkend bevonden? Ik overweeg om dit prachtige toestel aan te schaffen, maar dit zou een ;probleem kunnen zijn, Ik ben ook dol op alles wat met kaarten te maken heeft, dus ik heb altijd opslagruimte te weinig.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:49:
Hi,
BVD & MVGR, Rob
http://serve.infoteur.nl
Je kan natuurlijk heel makkelijk rooten (optie in menu), dus dan kan je makkelijk apps to SD installeren en gebruikenjoep doei schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:20:
[...]
Heeft iemand de hier genoemde oplossingen al geprobeerd en werkend bevonden? Ik overweeg om dit prachtige toestel aan te schaffen, maar dit zou een ;probleem kunnen zijn, Ik ben ook dol op alles wat met kaarten te maken heeft, dus ik heb altijd opslagruimte te weinig.
Zelf zojuist de upgrade naar 3GB besteld,

Momus schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:46:
Nog niet, maar komt wel.
Wat gebruik je dat alleen onder Lollipop draait dan?
Hyp Hyper schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:08:
Tweaker hè.. die willen altijd het nieuwste. Maakt niet uit waarom.

Ik heb geen goede reden, behalve de schonere interface. En er komen op een gegeven moment natuurlijk apps die alleen onder 5 werken, dan kan ik die ook probleemloos draaien.
Nu heb ik Android 4.4.2 en heb daarin een OpenVPN bug zitten, maar geloof dat dat al met 4.4.4 is opgelost dus dat is geen plausibele reden.
In theorie zou het allemaal geen probleem moeten zijn. Maak ik me ongerust om niets?RobertowNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:22:
[...]
Je kan natuurlijk heel makkelijk rooten (optie in menu), dus dan kan je makkelijk apps to SD installeren en gebruiken.
http://serve.infoteur.nl
Verwijderd
Ik heb de S3 3GB versie nu enkele dagen in mijn bezit en ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit van de gesprekken me tegenvalt.
Het geluid is blikkerig en ik heb moeite mensen te verstaan, zeker als het wat rumoeriger is in de omgeving.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Het geluid is blikkerig en ik heb moeite mensen te verstaan, zeker als het wat rumoeriger is in de omgeving.
Zal het vanavond even voor je proberen. Loop op het moment even rond met een review toestel dus heb de S3 niet bij mij.joep doei schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:16:
[...]
In theorie zou het allemaal geen probleem moeten zijn. Maak ik me ongerust om niets?
Verwijderd
@ bangsat
All in one toolbox lijkt de apps te verplaatsen maar als je dan op je SD gaat kijken is de app niet te vinden,althans bij mij toch niet
All in one toolbox lijkt de apps te verplaatsen maar als je dan op je SD gaat kijken is de app niet te vinden,althans bij mij toch niet
Verwijderd
@ RobertowNL
Apps zoals Apps2sSD werken ook niet onder root,heb er er verschillende geprobeerd,zoals ik hierboven al zei ,de apps lijken naar de SD verplaatst te worden maar ze staan niet op de SD kaart.
Apps zoals Apps2sSD werken ook niet onder root,heb er er verschillende geprobeerd,zoals ik hierboven al zei ,de apps lijken naar de SD verplaatst te worden maar ze staan niet op de SD kaart.
Verwijderd
Ik vind het geluid juist super in vergelijking met andere toestellen,navigatiestemmen zijn ook zeer goed te verstaan. S3 2GBVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:38:
Ik heb de S3 3GB versie nu enkele dagen in mijn bezit en ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit van de gesprekken me tegenvalt.
Krijg het ook niet aan de praat. Nieuw SD kaart en krijg geen apps erop, niets.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:49:
Hi,
BVD & MVGR, Rob
Zie bijlage voor foutmelding:Hyp Hyper schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:25:
Link2SD al geprobeerd? Linken bespaart de meeste ruimte.
http://postimg.org/image/4w8h8xu59/
http://s22.postimg.org/57...t_2015_04_20_15_51_59.png
Ik kan vanuit mijn PC ook geen bestanden kopiëren naar de SD kaart als de telefoon vis usb is aangesloten. Verkenner blokkeert telkens.
Als ik niets kopiëer kan ik door de kaart browsen.
Verwijderd
Apps naar SD verplaatsen gaat gewoon niet in KitKat,daar is al zovéél over gezegd
Je kan gedownloade apk's via de pc naar de kaart kopieren
@ eYaTed
Normaal moet je bestanden,wat dan ,ook naar je SD kunnen kopieren. Andere USB poort al geprobeerd?
Usb foutopsporing aangezet in ontwikkelaars opties ?
@ eYaTed
Normaal moet je bestanden,wat dan ,ook naar je SD kunnen kopieren. Andere USB poort al geprobeerd?
Nee helemaal niet juist. Hoor het perfect. Misschien ruisonderdrukking aanzitten.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:38:

@Ludoke1955: Wist ik niet dat dat niet lukt bij Kitkat, kwam van een oudere versie.
Nu ik zie mij niet altijd alle apk's downloaden en op de sd kaart plaatsen.
Heb een app gevonden waar ik de data van mijn games kan verplaatsen naar SD.
Bv voor Asphalt 8 werd er 1,5 GB van de telefoon naar de SD verplaatst. App: http://bit.ly/1lgH4an
Heb ook real racing verplaatst 750MB ongeveer.
Voor het overzetten naar SD: http://postimg.org/image/pp03y3c6x/
Data wordt verplaatst: http://s4.postimg.org/cpb...t_2015_04_20_20_23_31.png
Na het overzetten: http://postimg.org/image/5koxblbw9/
Gameruimte op telefoon: http://postimg.org/image/mepj3fqex/
Als je bij het opstarten van het spel de volgende melding krijgt dat hij opnieuw wilt 1,5gb wilt downloaden : http://s4.postimg.org/e1t...t_2015_04_20_20_28_33.png . (Dus No antwoorden.)
Komt dat omdat de data niet gemount is. Blauw slot bovenaan: http://s4.postimg.org/8x0...t_2015_04_20_20_29_35.png
Dan kan je spelen: http://s4.postimg.org/586...t_2015_04_20_20_29_23.png
Gameconfig 1,5GB op sd card: http://s4.postimg.org/nl7...t_2015_04_20_19_05_09.png
Voor de bestanden van pc naar sd. Lukt nog steeds niet, alle drivers verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd. Met usbdeview ook alles verwijderd. Ik zal eens een nieuwe pc installeren en dan zien.
Nu ik zie mij niet altijd alle apk's downloaden en op de sd kaart plaatsen.
Heb een app gevonden waar ik de data van mijn games kan verplaatsen naar SD.
Bv voor Asphalt 8 werd er 1,5 GB van de telefoon naar de SD verplaatst. App: http://bit.ly/1lgH4an
Heb ook real racing verplaatst 750MB ongeveer.
Voor het overzetten naar SD: http://postimg.org/image/pp03y3c6x/
Data wordt verplaatst: http://s4.postimg.org/cpb...t_2015_04_20_20_23_31.png
Na het overzetten: http://postimg.org/image/5koxblbw9/
Gameruimte op telefoon: http://postimg.org/image/mepj3fqex/
Als je bij het opstarten van het spel de volgende melding krijgt dat hij opnieuw wilt 1,5gb wilt downloaden : http://s4.postimg.org/e1t...t_2015_04_20_20_28_33.png . (Dus No antwoorden.)
Komt dat omdat de data niet gemount is. Blauw slot bovenaan: http://s4.postimg.org/8x0...t_2015_04_20_20_29_35.png
Dan kan je spelen: http://s4.postimg.org/586...t_2015_04_20_20_29_23.png
Gameconfig 1,5GB op sd card: http://s4.postimg.org/nl7...t_2015_04_20_19_05_09.png
Voor de bestanden van pc naar sd. Lukt nog steeds niet, alle drivers verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd. Met usbdeview ook alles verwijderd. Ik zal eens een nieuwe pc installeren en dan zien.
Heb inmiddels een update beschikbaar via "Wireless update" voor m'n S3 Advanced (3GB RAM). De update heeft als versienummer "S3S 20150411-154516", is 31.87MB groot en is gereleased op 2015-04-20. Ik draai momenteel S3S 20150324-194940, dus ik ga binnenkort eens kijken of ik deze update kan installeren (ik heb het één en ander aangepast aan de system-partitie, o.a. APK's weggehaald, dus ik ben benieuwd of de update er overheen wil). Qua changelog ziet het er hetzelfde uit als hierboven, hoewel mijn Chinese taalkennis niet zo goed isjer123c schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:36:
Eindelijk is een update! dit zou het inhouden (met google translate):
> bijgewerkt als volgt:
> 6. geoptimaliseerd diverse andere kleine BUG gebruikers kunnen upgraden via de ether OTA of draad, borstel drie manieren om de kaart te upgraden, is het raadzaam om een eenvoudige en gemakkelijke manier om de lucht OTA upgrade gebruiken.
[...]
Verwijderd
@ ludoke1955. Ok, maar daar bedoel dan je mee KitKat 4.4.4 want op mijn Tablet Samsung tab 3 metVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:07:
Apps naar SD verplaatsen gaat gewoon niet in KitKat,daar is al zovéél over gezegd
@ eYaTed
KitKat 4.4.2 zit de optie en lukt het wel, Wel niet alle apps maar bv de apps van Schiphol, KLM en GPS tst lukt het gewoon maar google maps bv niet. Ik ga vanavond Nokia Here op mijn tablet zetten om uit te proberen of die wel gaat, wat dat is een grote GB slurper!
Hoe krijg ik een apk van Google play op mijn pc?
Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.